…ten z nebe nepřichází a tak čekám dál.
Přátelé, dneska si shrneme prezidentské události posledních dní a pak dám s prezidentskou volbou zase chvíli pokoj. Moje poslední články byly totiž takové… protichůdné, že to bylo hodně i na poměry tohoto blogu. Nedivte se mi. Chtěl jsem všem názorně ukázat, jak málo dobra v celé politice vlastně je. Všechno má nějakou slabinu, každá úvaha má svoje pro, ale hlavně má svoje proti, každý taktický postup má své mouchy a každé vítězství má svojí cenu. Nelze mít všechno, každá dílčí věc je kompromis kompromisů, nejvíc by pomohla jednota, která je ale z principu dosažitelná pouze nedemokratickým způsobem. Ať uděláte cokoliv, vždycky to bude mít svá rizika, nikdo nedohlédne do všech konců a největší váhu mají mééédia a různé neziskovky řízené zvenčí.
Celé jsem to psal proto, aby bylo nad slunce jasnější, že žádné dobro zvoleno nebude, protože prostě neexistuje. Skuteční hybatelé našeho světa se o to už dávno postarali. Chystáte se volit srdcem? Váš dobrý skutek bude po zásluze potrestán Čapuší Nerudovou. Chystáte se volit rozumem? Místo Nerudové můžete mít Babiše. Všechny ostatní varianty jsou velmi málo pravděpodobné.
Hele, víte co mi hlava nebere? Na ulici leží milion voličských hlasů z posledních parlamentních voleb, které z podstaty věci nemůže dostat Pětikolka, protože tito voliči fakt nejsou líbodémo. Nedostal je Babiš, protože covidová opatření, lockdowny, Čapí hnízdo… Nedostal je Okamura, protože jsou spokojení s tím, co mají a ve skutečnosti nechtějí ani vládu ani odpovědnost. Vyhovuje jim politické podnikání. Místo toho ty hlasy dostal Šlachta, Trikolora, Volný blok, KSČM, ČSSD a další malé straničky. Do sněmovny se nedostali, ale hlasů je to fakt hodně. Z těchto malých stran nikdo nepostavil kandidáta do prezidentských voleb. Respektive, žádný kandidát se na start nepostaví, protože nesesbíral dost hlasů…
Milion hlasů od lidí, kteří k volbám běžně chodí… Žádní ortodoxní nevoliči. Přesto mám pocit, že se o tuto celkem podstatnou sílu vlastně nikdo nezajímá. Ano, jsme voliči z vícero malých stran, ale něco společného přece jen máme. Myslíme si, že tento stát jde do kopru. Jsme protestně naladěni a máme pocit, že nám nikdo nenaslouchá. Jsme protiválečně nastaveni.
Ale hlavně… jsme nezničitelní, protože de facto neexistujeme. Náš počet rozhodně neklesá. Ucházejí se o nás různé straničky i jednotlivci a i když každou chvíli pokazí, co se pokazit dá, jsme sice naštvaní, ale nepřecházíme k libtardům, neděláme comingouty, že odteď milujeme EU, LGBTXYZ+ a liberální demokracii, když nás Vrábel či Havel naštval. Každý lídr, který selže, jen vyprodukuje jiného lídra.
Alternativa je taková améba. Měkká, ale nezničitelná. Nezaložená na žádném konkrétním člověku a naplněná mnoha proudy i názory, které nejsou stejné, ale přesto tíhnou k sobě i přes hádky a rozpory. Ano, demonstrace klesají, ale motivoval tento „neúspěch“ někoho k tomu, aby začal volit ODS?
Jediný spolek, který se nemůže rozhádat, je ten, který nezaložíte. Takhle to máme, ne? Sice se hádáme jak koně, ale nikdo od nás stejně nepřechází k pražské kavárně. Lídři nám selhávají pravidelně, ale nic to neznamená. Volný selhal, na značky se připraví Rajchl… potenciál milionu hlasů je tady… Jen člověk nesmí být břídil a nesmí se zaprodat.
A o těchto milion hlasů se teď na prezidenta vlastně nikdo neuchází. Jako by nebyly, i když jsou. Nebo je to tím, že alternativa nemá napsané stanovy a registraci na ministerstvu vnitra? Tím pádem o ní nikdo neví, nikdo s námi nepočítá i když to dělá milion hlasů, které jsou zvyklé chodit k volbám? Navíc jsou to hlasy, které se o politiku zajímají, jsou schopné se svolat na Václavák, mají své neoficiální a neplacené komunikační kanály, které ale fungují a to den ode dne lépe!
Přitom, celá alternativa v podstatě jen čeká na signál. Vlastně ten stejný, který vysílá náš Derniér Petro Ihorovič Fialenko. Jen s opačným znaménkem.
V předchozích dnech i týdnech jsem v souvislosti s prezidentskými volbami dával do placu různá jména. Ve všech případech z toho vylezlo, že Babiš nakonec spoustu hlasů dostane… i když se skřípajícími zuby. Hele, kdyby Andrejko trochu zabral a párkrát řekl slovo mír a slovo alternativa a nějak zkusil vybruslit z toho hlasování o dočasném výcviku ukrajinských vojsk, tak by to tu prostě posbíral. Hodně lidí si uvědomuje, že je jediný, kdo dokáže dělat soupeře prezidentce Čapuši. Směrem k alternativě je volební kampaň vlastně nejjednodušší. Stačí si všimnout, stačí trochu artikulovat tužby těchto voličů… vždyť my jsme zvyklí, že se s námi zametá… a nepotřebujeme moc. Jen nesnášíme, když se s námi hraje nějaká levárna. Stačí pár slov a alternativa se sama postará, aby o tom každý z těchto voličů slyšel.
Jediná parlamentní strana, která si uvědomuje, že nějaká Alternativa existuje, je SPD. Ale také se častěji setkávám s odsudkem, než s pochopením. Je snazší slyšet Ivana Davida, kterak říká, že jakýkoliv lídr z Alternativy jen bere hlasy SPD, než Foldynu, který naopak má svůj voličský potenciál právě tady, umí s ním pracovat a nemá vůbec zapotřebí nějak plivat na Trikoloru či Láďu Vrabela…
Možná bychom to měli udělat obráceně. Měli bychom teď sledovat, jestli nás nějaký prezidentský kandidát vůbec bude brát na vědomí. Zatím jsme jim byli dobří jen pro ten hlas. Takový Zeman, ten věděl, kde jsme a co chceme slyšet… ale nakonec si to udělal, jak chtěl… ale on už se o naše hlasy ucházet nebude.
Měli bychom si počkat na kousek vstřícnosti. Na nějakou větičku, či celý odstavec, že někdo ráčil vzít na vědomí naší existenci a má alespoň mlhavou představu, čím žijeme. Protože jinak mají pravdu ti, co říkají, že menší zlo neexistuje. K čemu je nám kandidát menšího zla, když jsme pro něj jen kulisa a deset minut po volbách zapomene, že jsme existovali?
Do voleb je ještě přes šest týdnů. Čekáme na signál. Čekáme na to, že někdo bude mluvit o míru, bude mluvit o tom, že chceme mít normální rodiny, normální život, normální práci, že chceme trochu úcty. My si jakoukoliv kampaň uděláme sami. Sami velice rychle rozšíříme každé vlídné slovo, které o nás některý z kandidátů pronese. Dokonce to uděláme s chutí. A kdyby někdo nejenže vyslal signál, ale rovnou i naslouchal…
Už nejsme tak úplně neznámí. Už jsme párkrát zahulákali na náměstích a ukázali jsme, kolik hlasů dohromady máme. Možná se hádáme o kandidátech jen proto, že žádný se o nás výslovně neuchází. Že nám žádný nedal sebemenší důvod ho brát za něco víc, než jen menší zlo. Ani Bašta o nás zatím neřekl jediné hezké slovo.
Kdo z kandidátů někdy řekl slovo „alternativa?“ Skoro bych řekl, že je na čase, abychom alespoň tuto minimální pozornost vyžadovali.
Takže než se budu muset pro nějaké to menší zlo s mnoha riziky a vedlejšími účinky rozhodnout, tak mám ještě čtyřicet dní na to, abych trochu křičel směrem ke kandidátům a čekal, zda nás někdo vezme na vědomí a třeba se i zeptá, co vlastně chceme.
https://www.youtube.com/watch?v=AO8XPZTbujY
Doporučuji úterní Švihlíkové shrnutí „Týden podle argumentu“.
Pro jedince, kterým dělá problém Švihlíkové dikce uštěpačné hokejové rozhlasové reportérky malá rada – vždy po každém tématu stopněte a dvacet vteřin si odpočiňte.
Ale obsahově dobré, výběr nejpodstatnějších témat.
Je tam i zmínka o VIDLÁKOVI !
Asfalťáku, vivat!!!
Jsem moc rád, že už nejenom čtete, ale i píšete 🙂
Náhodou, ona má příjemný hlas. Dlouho jsem jí považovala za švihlou socanku, ale už dávno jsem si opravila názor. Je to milé od rozhlasáků že občas pozvou i někoho z druhého břehu názorového spektra. Tak hlavně ať jim to ještě nějaký pátek vydrží.
Ve druhém kole dostane jakýkoli libtardí kandidát 2,5 mil.hlasů. Stejně tak dostane 2,5 mil.hlasů Babiš. Zvítěz obdrží o nízké tisíce víc. Punktum.
(viz minulé volby Zeman vs. Drahotuš .. nic se nezmění)
OT pro odlehčení: https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-amerika-bidenuv-gender-fluidni-expert-na-jadro-na-letisti-ukradl-kufr-a-hrozi-mu-vezeni-40416058
Neprocházeje včerejší diskusi nevím, jestli se to už neobjevilo.
Ládíku, nešlo by to nějak zveršovat? Předem děkuju.
A pro jistou paralelu ve verších zvěčnit též deviantního a exekucemi zatíženého Cempera. Třeba jak se dva teplí bráchové potkali u Kolína a ten vychcaňejsí ukradl tomu druhému kabelku 😀
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-firmy-podle-nakupnich-manazeru-se-stav-ceskeho-prumyslu-prudce-zhorsil-220424#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=4&utm_campaign=abtest179_tlacitka_u_boxiku_varAA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
https://sichtarova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=794862
On ten signál přijde, ale bude vypadat jinak. A dost možná už ani na nějakém prezidentovi záležet nebude. Spíš na tom co dát do huby.
„On ten signál přijde, ale bude vypadat jinak. A dost možná už ani na nějakém prezidentovi záležet nebude. Spíš na tom co dát do huby“
Vidím kolem sebe. Po oznámení výše záloh už ta otázka „co do huby“ je docela diskutovaná a není to diskuze vhodná pro útlocitné osoby.
Ještě chvilku, ještě trochu Čecháčky podojit, pozavírat pár fabrik (resp. odsunout je do ciziny), poslední dividendy vybrat a jasným signálem třeba spektakulární pomocí Ukrúm pod kotlíkem přitopit a ten kotel bouchne. Výpovědi začnou chodit k 31.12., exekutoři a odpojování energií o něco později, a pak už bude jedno kdo je prezident.
Takové selské bouře 21.století klepou na dveře.
petrhampl si nechal expirovat domenu, nebo registrator GRANSY S.R.O sabotuje
https://www.whois.com/whois/petrhampl.com
Nenechal, vysvětlení je následující:
doména je registrována u Onebit a ti dle všeho předávají byznys na Webglobe. Na webu měli včera upozornění, že vzhledem k přechodu služeb mohou být chvíli nedostupné. Nicméně po přechodu DNS záznam neukazoval na správnou IP adresu, přestože v nastavení je záznam (i přenesený) správně. Než se kontaktoval správce domény, tak jsem překontroloval, zda náhodou není něco nezaplaceno – nebylo, přesněji ani na Onebit ani na Webglobe v admin sekci nebyla žádná faktura po splatnosti, resp. neuhrazená. Co jsem si ale všiml a zarazilo mě, že placení domény probíhalo vždy na přelomu 10/11 daného roku … a tak jsem se tedy podíval, kdy přesně doména expiruje.
A neuvěříte, faktura nevystavena, žádná pohledávka po splatnosti, ale doména nezaplacena. No může se stát, když předáváte byznys a vystavení fa padne zrovínka do období přechodu – obě strany si mohou myslet, že fa měla vystavit druhá strana (Onebit si mohl myslet, že fa má vystavit už Webglobe a Webglobe si mohlo myslet, že fa měl vystavit ještě Onebit). Jenže …
Něco tady nesedí, k přechodu, resp. předávání mezi Onebit a Webglobe dochází v těchto dnech, ale fa za doménu byly vždy vystavovány na přelomu 10/11 … tedy měsíc před současným předáváním.
Závěr si udělejte sami, udělal jsem si snímky obrazovky, které dokládají co píšu. Hampl je v tom dle faktů nevinně, jestli někdo udělal „opomenutí“ úmyslně nebo záměrně nevím a nelze to dokázat.
Obcas se to zahadne stane, faktura nevytvorena, neposlana, nebo na spatnou adresu, nikdo nic nevi a cas plyne
Zname to vic nez dobre
Slava, radi si zase pocteme
Když nejen zde čtu slovo Alternativa, lezou na mě osýpky. Was ist das? Jaké volební výsledky měla Alternativa v posledních parlamentních volbách? Na kolik křesel si šáhl Vrábel, nebo henten Rajchl?
Nakonec všechny volby skončí s počítáním na stranickém základě. O Alernativě tam nic nebude.
A speciální je prezidentská volba. Ta je jedna z mála (tím, že je přímá) nepodvodných.
Takže jak to dopadlo posledně?
Hlasů v 1. kole ve 2. kole
Zeman Miloš 1 985 547 38,56 2 853 390 51,36
Drahoš Jiří 1 369 601 26,60 2 701 206 48,63
Kolik těch hlasů patřilo „Alternativě“? Pán Bůh ví a je to jedno.
Nakonec to je a bude rvačka mezi dvěma, kteří si dokážou vysát hlasy ze všech stran a „Alternativ“ v Česku. Křoví (Bašta, Zíma, Hilšer, Fischer atd.) se nepočítá.
Dvou, kteří budou mít nejlepší marketing, tudíž nejvíc peněz a možná šikovnosti v posledním TV rozstřelu.
Dvou, kteří odolají hnojometným kampaním těsně před volbami.
Všichni zde vědí, že já fandím Babišovi. Z těch čísel nahoře je jasné, že jeho kritici ohledně Vrbětic, očkování, Aspenu a pod. jsou menšina o ničem.
Tak snad to dopadne pro Česko dobře.
A na to (NATO) si dáme koblihu…
Jasně, že ano. V NATO jsme zasmluvněni a změnit to není na 5 let vlády prezidenta.
Může se nám to nelíbit, ale v horizontu 10 let s tím nejde nic udělat. Výkřiky „alternativců“ jsou výplody slaboduchých hlav.
Tak raději tu střízlivě uvažující koblihu.
Koblihu na cestu do ukrajinskych zakopu.
I to je pro nekoho volba.
Vy si opravdu myslite, ze vice nez za 10 let by slo odejit z NATO?
Podobne premyslel Dubcek taky, a on nikam odchazet nechtel.
Pokud CR nekdy odejde z NATO, tak jenom proto, ze nas vykopli, nebo ze se to rozpadlo.
Tu první variantu ale uvádíte jen proto, abyste vyčerpal všechny, byť jen teoretické možnosti…
Nikdy nás nevykopnou – leda byste myslel, že vykopnou obyvatelstvo z tohoto území (obyvatelstvo nepotřebují), které si rádi ponechají.
Kdo to všechno zaplatí? Teď zase 20 miliard za letadla,co létala ještě ve Vietnamu.
Asi jsem skromná, ale za úspěch považuji angažmá pánů Blaška a Davida v EP.
Jsou ve správné frakci IDE, hlasují v souladu se zbytkem frakce a tak jsem ráda, že i my máme dva zástupce tam, kde se dneska vaří jakás takás politika. Tady v Kotlině asi žádnou velkou ňamku neuvaříme. Nemá smysl si namlouvat opak. Problémy které nás sužují má celá Evropa. A z toho bych vycházela.
Je potřeba silná německá armáda, říká Stoltenberg.
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/rusko-ukrajina-nato-evropa-lavrov-stoltenberg-osce.A221201_093832_zahranicni_jhr
To je asi nabudil ten vtip – “ Rozdíl mezi rokem 1942 a 2022 je, že Němci nemusí až do Stalingradu, aby zmrzli.“
Asi si přejí tu cestu ke Stalingradu mermomocí absolvovat.
Jo, jo silná Německá armáda je přesně to, co Evropa v ekonomickém průseru potřebuje nejvíc. Historicky ověřeno.
:-)))
Kdyby při tom tolik nemrazilo v zádech.
Dneska nikdy nevíte: je to mrazení způsobeno představou historických konotací, nebo vypnutým topením…?
Spíš vlhký sen. Němci jsou ti poslední, kdo by horoval pro válku. Bohatě jim stačila ta poslední.
Je to v nich jako v koze
Kdybych chtěl vidět nějaká podobenství současného Německa s upadajícím Římem, tak pravý Němec bojovat nepůjde, ale 4 miliony Turků a nejméně 2 milióny dalších muslimů z Afghánistánu, Sýrie ani nepotřebuje tučný žold jen dobrého imáma, a půjde to kterémukoli správně označenému nepříteli (nejen žid, ale kterýkoliv nevěřící ale i křesťan – viz Jezídi) nandat s útočnou puškou a nadějí na 72 panen.
Myslím že už ne. My jsme byli za husitů také válečníci, před kterými se třásla pomalu celá Evropa.
Dostali jsme za uši a už jsme hodní a v klidu.
Že by byl mezi náboženskými fanatiky nějaký rozdíl? Jedna křesťanská sekta (husitů) mydlila druhou (katolíky), úplně stejně jak se mydlí sunité se šíity. To že se po tom křesťanství zcivilizovalo byl i tak běh na dlouhou trať (a ani tak ne bez krve).
Martin Koller velmi trefně zhodnotil úlohu Okamurovy SPD:
https://www.youtube.com/watch?v=uueqcdNviKA
(v čase od 16:15)
Tak abysme si to zopakovali: Babiš tady zavedl protiruskou hysterii vyřazením Rosatomu z tendru + Vrbětice. Babiš líbal prdele v Langley. Babiš tu zavedl povinné očkování!!! které dokonce i kokot Fialenko zrušil. Babiš zavedl „boj proti hybridním hrozbám“, tedy cenzuru, za Babiše tu byl odsouzen Walter Kraft. A můžu takhle pokračovat ještě tejden. Takže sečteno a podtrženo – volím Baštu a když nebude ve druhém kole, mrdám druhé kolo do ucha i s tím slovenským kokotem. Nevidím mezí ním a těma ostatníma Aspen dementama rozdíl. Nazdar!
Pán je obdivovatel Čaputy???
🙂 🙂 🙂
O těchto nulách jsem před chvílí psal nahoře.
Admiral tu napsal svuj nazor.
Vy jste ho oznacil za NULU.
Bezte s tim do hazlu.
To asi nebyla reakce na admirála 🙂
To si pan Mlynář dovolil příliš, protože jediná skutečná nula jsem tady já. – Pohrávám si s myšlenkou, že v případě příliš neurvalého chování zařadím pana Mlynáře mezi trolly.
Naprostý souhlas. A jestli mě někdo bude strašit Čaputo-Pávkem, tak sorry jako, ale aspoň budu s jistotou vědět, že jsme v zádeli. Teď hned, ne až se tam dokodrcá agent Bureš.
Taky obdivovatel ČAPUTY?
🙂 🙂 🙂
Doba stojí za cemper a je to pekarovou ke zdi. – Vida! Podařilo se mi napsat, jak to cítím, a ani jsem nemusel být vulgární.
Je pravda, že náš derniér Signál I. dokázal původně celkem neutrálnímu slovu „signál“ vtisknout poměrně pejorativní konotace. – Něco mi našeptává, že to nebude jediný důvod, čím Fiala vstoupí do dějin této nešťastné země.
Pojem „alternativa“ mně v souvislosti s aktuálním děním přestává dávat smysl; pokud by to totiž měl být nějaký množinový doplněk k aktuálně vládnoucí bandě a kohortě jejich darebáckých nohsledů, pak je z principu věci nemožné, aby v tomto doplňku došlo k nějakému pozitivnímu názorovému sjednocení. Je-li tedy pojmem „alternativa“ myšlen onen doplněk, hovořit o sjednocení alternativy je mařením času a hledáním nemožného.
Banda darebáků se sjednotí snadno a téměř vždy: úvodní partikulární zájem (vydařená loupež) je u všech totožný a co bude pak, na to má každý z lotrů vlastní názor, který sice nepublikuje, ale pokusí se o jeho prosazení (na úkor svých lotrovských kolegů), až přijde vhodná chvíle. Na tomto psychologickém aspektu staví (téměř) každý dobrý western a komu se nechce do kina na Mackennovo zlato, stačí si vzpomenout, jak se o výtěžek volebního vítězství, dosaženého de facto podvodem, podělila Pětikoalice.
Lidé slušní a v jádru poctiví se na společném postupu domlouvají obtížně, protože jejich přirozenost jim velí vyslovit své námitky a očekávání předem, z čehož plynou neshody tím větší, čím větší je předmětná skupina. Po překročení určité hranice počtu je vzájemná domluva mezi poctivými a slušnými prakticky nemožná. Lotři to vědí a podle toho jednají.
Jak jsem psal výše: doba stojí za cemper a je to pekarovou/langšádlovou/…/richterovou otočeno ke zdi. Nikdy to nebude lepší, a bude-li, tedy ne na dlouho. Tato země leží na rozhraní zájmů a ty se přes ni vždycky budou přelévat sem a tam, jako příboj přes pobřežní čáru.
Kdo touží po klidu, musí ho hledat v jiném koutě světa, nacvičit let a počkat na příhodný vítr.
Dnes živé vysílání pro studenty středních škol (vybrané ročníky koukají místo výuky):
https://zavolime.cz/#stream
Vydržel jsem to asi 5 minut.
šmárjá, je to možný, pak se divme
Fisher, Hilšer, Čapuše, Pávek a ti „moderátoři“, to je síla. Nadějní kádři pro jejich ČT, až to tam definitivně převezme Eisenkraft.
Někdy je prozradí logo: Volíme VOLI. A Andrejko tam není :-))
Mělo by tam stát upozornění:
VAROVÁNÍ – SLEDOVÁNÍ TOHOTO POŘADU MŮŽE VÁŽNĚ POŠKODIT VAŠE DUŠEVNÍ ZDRAVÍ !
Vhodné pouze pro duševní masochisty a jinak mentálně postižené.
Moc dobře to napsal Stan Borowitz 30 listopadu, 2022 (20:24) .
Čekání na signál … a signál nikde.
Břetislav Tureček se dneska pokusit vysvětlit současné nepokoje v Íránu.
Je to tam složité, národ má tuhé teokracie plné zuby. Těch spokojených je pravděpodobně hodně málo.
Ty nepokoje sice odstartoval jeden sejmutý šátek a smrt provinilé slečny, ale momentálně už dávno nejde jenom o přikázaný zbožný oděv.
V ulicích masově protestují různé skupiny obyvatelstva, které se nejenom neshodnou, ale jejichž zájmy stojí proti sobě. Liberální studenti a vzdělanci z měst nemají vůbec nic společného s náboženskými pošuky v podobě extrémistů, kteří se často hlásí k Al- Kaidě anebo dokonce k IS.
I v tradičně velmi konzervativním Balúčistánu jsou plné ulice lidí toužících svrhnout režim. A určitě neprahnou po uvolnění náboženských pravidel. Spíš naopak.
Neexistuje ani jedno jméno, které by mohlo sjednotit opozici. Jde o spontánní výbuch zlosti lidí, kteří ale mají jenom mlhavé, spíš žádné, představy o dalším směřování státu.
Saúdské a izraelské tajné služby mají samozřejmě druhé Vánoce. Tedy, v jejich případě spíš druhý ramadán a druhou chanuku. Ale současně Tureček upozornil, že státy v Zálivu musejí nutně vnímat bitky v Íránu i s velkými a oprávněnými obavami. Protože ani u nich se nepárají s hanbatými holkami a bujnou mládeží. A i jejich tuhá pravidla jsou odpudivá pro liberálněji smýšlející občany.
( Státy v Zálivu jsou ovšem jako miláčci Západu bohaté, naopak Írán, přidušený už desítky let americkými sankcemi, se řadí spíš k chudším zemím. Jistě hraje velkou roli i ekonomika. A v tomhle ohledu si ve Washingtonu musejí mnout spokojeně pacičky. )
Tak mě napadlo, nemají i tady protestující v ulicích různé zájmy? Asi jo, ale doufám že zase ne až tak různé jako nespokojenci v Íránu. Tak hrůzné to u nás určité nebude. Češi jsou chytré hlavy a budou hledat cestu k nějaké rozumné dohodě. Aby si opozice mohla sladit noty.
Helanov:
Můžete dát odkaz na ten DNEŠNÍ Turečkův článek, o kterém píšete? Dík!
(Tureček je velmi objektivní a obvykle výborně informovaný)
Bylo to na ČRo PLUS. Nenajdu ani název pořadu, zřejmě šlo o rozhovor v rámci nějakého bloku.
Tureček vydal knihu Labarintem Íránu, kde je srozumitelně popsané, jak se dostal k volantu tenhle odpudivý režim.
Díky, rozhovor s podobnou tématikou měl Tureček před několika dny na ČRo2 v pořadu Jak to vidí.
Tureček je nejenom vysoce erudovaný, ale i velmi moudrý.
Jeho životní motto :
Nemysli kdovíjak na to, co bude pak. Ať tak anebo tak, všechno je naopak.
( Písnička Hudby Praha)
K dnešnímu článku platí to , co jsem napsal pod včerejší článek včera.
Diskuse je výživná a odráží myšlení společnosti spodních a středních vrstev.
Střední vrstva se v krátkém čase zařadí mezi tu spodní.
Určující dnešní fakty mohou být proměnné.
OT : (nebo ani ne OT ?) No do pi… ! Teda toto me dneska nasralo. Clanek kde se rozebira totalni nemohoucnost uradu pri likvidaci nelegalnich bilboardu u silnic. To je neskutecne. https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-kauzy-podnikatel-vydelava-na-nelegalnich-billboardech-urady-jsou-bezmocne-220232#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
„kdyby [] párkrát řekl slovo mír []tak by to tu prostě posbíral“
Nějaké hlasy by posbíral, jiné by zase ztratil. Bez kvalitního průzkumu těžko říci, jestli by vydělal nebo prodělal. Pro kandidáta je nejlepší nevyjadřovat se raději k ničemu. S každým bodem programu ztratí polovinu hlasů. Kdo vydá podrobný volební program se dvěma tucty hlasů, tomu zbyde průměrně půl oprávněného voliče.
A napadlo někdy někoho, že kalkulovat s alternativou stejně jako s nějakou skupinou voličů politické strany může být zásadní omyl? Budu teď velký optimista a napíšu, že alternativa se skládá především ze samostatně myslících a rozhodujících se jedinců. Takže mi přijde kapku nerealistické očekávat, že všichni na povel Vidláka půjdou volit Barbušáka či kohokoliv jiného.
Mimochodem mě při čtení dnešního článku napadlo, že očekávat při stejném postupu jiný výsledek, když už se tolikrát ukázalo jak to chodí, je přinejmenším pošetilost.
Andrejko žádný signál dávat nemusí, protože zoufalci mu to hodí i tak a ještě budou mít pocit, že volí strašně fikaně. On nesmí říkat naopak nic, protože tihle lidé rádi sní. Oni si vysní, že Andrej má geniální plán, a aby mohl uspět, tak právě nesmí nic říkat, nebo říkat opak .. jen uvidíte… ten jediný nás může zachránit.
Je to v podsatě tak neprůstřelně, jak Kofola s neškodností Himarsů.
On nás skutečně může zachránit, proč by nemohl. Mohl by, mohl v minulosti, může teď, bude moct v budoucnu. Stejně jako Fialenko, Čapuše a Pávek, ti taky mohou a pravděpodobnost, že to udělají, je prakticky stejná. Jediný rozdíl je v tom, že pětikolaboranti se kolaborací hrdě chlubí, kdežto starý parchant škodí víc potichu nebo dělá jedno a říká druhé a třetí rukou si ještě přihrábne tak, jak to pětikolaboranti neumí. Jedni vás vezou do propasti otevřeným vozem, ten druhý přes nás hodil plachtu a pustil rádio. Někteří z toho chytají fantas a místo aby soupravu zkusili zastavit, tak ho ještě podporují, protože tím naštvou ty co nemají na svém vagónu plachtu.
Místo práce na své strategii mnozí bádají, jak naštvat formální soupeře. Nač házet kostku uhlí do vlastních kamen, když ji můžeme dát sousedovi zprava a mít ve vlastním promrzlém domě radost, že soused zleva se bude zlobit, že jsme uhlí nedali jemu a že ten napravo má doma saunu.
Mnohým se tak nějak zredukovalo myšlení na první signální, ztratili schopnost myslet na vícekrokové postupy a místo vlastních zájmů hledí co tomu řeknou na ČT nebo jestli to naštve ty druhé.
Propálit miliony na dupárně je v pohodě a je zrádckovské se na to vůbec prát, ale pořídit za to nějakou trvalejší hodnotu, to je mimo mentální obzory ,,. přece oni se našeho dupání bojí a už nám na naše přání zavedli ještě větší rozkrádačku než byla předtím.
Já bych prostě doporučoval se už odpoutat od fixace na to, kdo bude sedět na Hradě, protože to je debilitou těch lídrů a hochštaplerů ztraceno a pokusit se myslet víc dopředu. Budou volby do senánu, budou volby parlamentní, jestli existuje masa nespokojených lidí ochotných se zabývat svou budoucností, tak se je zkusme podchytit, komunikovat společně a doufat, že budeme mít ještě dost času na to, aby se z toho vykrystalizovala řešení a nějací lidé jako jejich nositelé.
Třeba může být součástí testu nynější volba mimo Aspen. Nebo využijme ty měsíce, kdy jsou lidi na politiku orientovaní na jejich oslovení a zaháčkování na nějakou platformu.
Z toho falešného a prázdného divadýlka na náměstí nezbylo vůbec nic a ti „lídři“ se vsadím, že spolu nic neřeší, neplánují, nemají plán, jak se reálně propojit s lidmi, kteří by je mohli nejen volit, ale se kterými by mohli pracovat. Přestaňme se na na ně fixovat, přestaňme vyhlížet Spasitele. Neexistuje ani Ježíšek, ani svatý Klaus ani děda Mráz. Dárek si musíme nejen dát, ale taky vyrobit. Sami.
Andrejko už signál dal. Že od nás nic nechce.
Tedy nas nepotrebuje.
Tedy jsou jine priority a jine cesty k vitezstvi, nezli obcan a jeho spokojenost.
Ono je vsechno jasne, presto se otazky a hovor toci stale dokola, jako by zustalo cosi nevyrceno.
Byly Vrbetice novodobou Bilou horou a doslo k vymene/“rekatolizaci“ elit?
Je tohle to prekvapeni, na ktere si musime zvyknout?
A jehoz prijeti dokonci zatim nedovypraveny pribeh o lidu, o jeho prani a o zneuziti „hlasu boziho“?
Jemu o ten post tolik nejde. Podle mě kandiduje spíš kvůli udržení statutu. Proto taky váhali, jestli mu případná prohra status sníží pod úroveň, kterou by měl kdyby se neúčastnil.
A nakonec Aspenu to taky může vyhovovat, bude pro ovčany tvrdý boj mezi jeho třemi kandidáty. Vlastně to i vyšlo dost dobře termínem, ty zimní měsíce, potenciálně třaskavé kvůli energiím, se zaplní tímto aspenovským derby a vydrží jim to určitě až do března.
Bude velké vzepětí, pak napětí, pak zklamání a frustrace .. což zaručuje, že ovčani si spálí svoje revoluční nálady a nechají se stříhat, protože udělali co mohli a zase to nevyšlo. Tak byli sjednocení!
Dupárny na náměstích jsou toho součástí – vykrvit býčka, ochočit a vykastrovat. A co je nejlepší, oni už si to organizují sami a není potřeba to nějak řídit skrze muže v hnědé bundě.
Tohle jsou zajímavé myšlenky, ale přijdou mi až moc nihilistické, jaké je tedy řešení do budoucna?
Píšu to tady opakovaně – nečekat na příchod spasitele, neprojektovat si ho do Babiše a něco dělat.
Jelikož máme internet, dá se provozovat spolek bez ohledu na geografii. To je ta technická cesta. Ta principiální je v tom, mít spoustu lidí všude, komunikovat, budovat znalostní a organizační bázi a být schopni nejen naplnit kandidátky, ale mít tam věci znalé lidi, místně známé. Tím nemyslím komedianty nebo celebrity. Prostě vy se aktivně zapojujete do debat a máte pokryto pát témat, vykládáte si o tom s lidmi u vás, platíte tam za toho, kdo má přehled a na jeho slova už několikrát došlo, i když se vám smáli, tak vy budete na kandidátce, vás budou volit a nebudete potřebovat se lísat k ČT nebo škemrat o miliony na billboardy.
Ne že obchodník s chudobou ze SČ kraje přinese do Olomouckého 2 mega a koupí si první místo na kandidátce, protože by se mu hodilo si pojistit svůj bysnys v parlamentu. Doma ho znají, tam ho neznají a PR agentura ho pěkně nafotí. Toto není alternativa.
Gogo, jak chcete „podchytávat“ lidi zcela rozdílných zájmů?
Kromě společné (doufám) potřeby míru mají zcela odlišné zájmy a hodně odlišné potřeby majitelé firem, OSVČ i zaměstnanci. A další jiné potřeby a zájmy mají důchodci, sirotci, zdravotně a mentálně postižení, lidé pracující za extrémně nízké mzdy a další skupiny.
Doufám, že po mně nebudete chtít, abych se „sjednocoval“ třeba s Rajchlem, který chce zpoplatnit vzdělávání. Jeho primárním zájmem je DALŠÍ koryto, mým zájmem je dostat slušně zaplaceno za práci, kterou dělám (a dělám ji sakra dobře), a za pár let s ní seknout a jít do penze.
Společné máme jedno jediné – oba potřebujeme mír, abychom byli naživu. Ale jinak mu nevěřím ani nos mezi očima.
Takže mě můžete odchytávat, jak budete chtít, ale s touhle frakcí „alternativy“ se „sjednocovat“ fakt nebudu.
‚jak chcete „podchytávat“ lidi zcela rozdílných zájmů?‘
Přesně tak; medle je třeba si v prvé řadě uvědomit dvě zásadní skutečnosti:
– politický prostor není jednodimensionální;
– ty dimense nejsou dvouhodnotové.
‚Kromě společné (doufám) potřeby míru‘
Na potřebě míru se sice dohodneme všichni, ale už ne na tom, jak ho dosáhnout. Chamberlain versus Churchill.
Já přece nejsem ten, kdo volá po sjednocování. Já jsem ten, kdo toto klišé v jeho primitivní podobě napadá a zesměšňuje. Já nechci, abyste skákal na náměstí na Rajchla nebo jedinou nejpravicovější Majerovou. Já nečekám, že Zálom se sjednotí se Skálou.
Parlament není orgán sjednocení, je to orgán representace.
Je milion problémů, které je potřeba řešit, několik z nich je existenčních a u hrstky z nich dokonce je jasné, jak je řešit. Třeba opuštění tě zlodějské německé energetické burzy a zločineckého greendealu.
Každý z problémů je potřeba probrat, z víc stran a najít řešení přijatelné pro všechny. Proto není potřeba se sjednocovat, je poteba spolupracovat. Lidi podchytit ke spolupráci, ne je nahnat do ohrady a sjednotit – tj,. uřvat a nutit poklonkovat lidrovi.
„Parlament není orgán sjednocení, je to orgán representace.“
To máte pravdu, jenomže právě toto postrádáme. Díky Rychetského ústavnímu puči před půldruhým rokem.
Snad se všichni v opozici (Burešovo ANO není opozice) shodnou na tom, že je nezbytné odstranit stávající volební systém i s jeho exponenty.
I když u politického podnikatele Okamury o tom taktéž vážně pochybuji…
Ale vzpomeňte na listopad 89, co bylo téměř všemi požadováno = odstranění čl.4 ústavy o vedoucí úloze KSČ a nové svobodné volby! Na tom se tehdy kromě členů KSČ shodovali všichni.
Stejně tak by to mělo být i dnes. Je třeba žádat:
Demisi současné vlády a vypsání nových parlam. voleb. Zároveň s tím i změnu ústavního zákona o volbách = odstranění diskriminační 5% klausule pro vstup do sněmovny. Tak, aby byl umožněn mandát i jednomu kandidátovi daného pol. subjektu, pokud na to jeho vol. výsledek bude stačit. To přitáhne občany i nezávislejší kandidáty k volbám, do značné míry odstraní propadlé hlasy a omezí diktaturu velkých partají.
Protože jinak by nejspíš byl lepší i většinový volební systém s 2-letým mandátem.
To co bylo zavedeno v popřevratovém Česko-Slovensku, je ta nejhorší varianta vůbec. A Rychetský tomu ještě dal „korunu“, když usnadnil předvolební kandidaturu prapodivných koalic. Koalice se mají uzavírat až po volbách, v rámci vlády. Před volbami tak leda dohody o spolupráci či jednotné kandidatuře.
Píšu to proto, aby mě Starý Kocour zase neťal drápkem, že šířím beznaděj.
Já bych ani do volebního systému radši nevrtal, jedině bych úplně zrušil volbu poštou a uzákonil jedinou formu papírových lístků a budky s plentou ve volební místnosti.
Důvody jsem objasnil zde
https://nautilus2.wordpress.com/2021/02/01/de-electio-o-volbach/
Problém degradace ČR není ve volebním systému ani v 5 procentní mezi. Vliv to má, ovšem nejednoznačný. Problém je polistopadová kolaborace a likvidace fundamentů, která nenesla dočasný charakter jako excess, ale stala se hlavní strategií všech uskupení a jejich krmivem.
Proto dnes když se dupe na náměstí proti cenám energií, si nikdo netroufne jít ke kořenům problému. Všichni by rychle narazili na rozličná zlatá telata a oni tam jsou na exhibici, chtějí přízeň davu a nechtějí takzvaně rozdělovat.
Jistě, primární problém 5% hranice není, jenomže ten dnešní systém předvolebních koalic to akceleruje.
Je třeba to vámi definované zlo radikálně přibrzdit. Dle mého názoru by tomu rozfragmentování zastupitelstva velmi napomohlo. Mělo by to samozřejmě i své nevýhody, jako všechno. Ale přínos by z toho snad byl větší.
Je třeba změny. Jakýsi chytrý pán v minulosti řekl: „Jen blázen opakuje stále stejný postup a domnívá se, že dojde k odlišnému výsledku…“ (Einstein, či snad Eizestein?)
No a odmítnutí korespondenčního či elektronického hlasování je samozřejmostí – je to živná půda pro volební podvody. Rovněž tak odebrání volebního práva těm, co v ČR nemají trvalé bydliště.
Každé půlprocento je jedno křeslo v 200 hlavém orgánu.
Ale neřeší to ten hlavní problém – sedí tam vesměs banda blbců, kolaborantů a panáků, které diriguje nějaký jejich lídr.
Jestli to chceme změnit, musíme delegovat lidi rozumné, minimálně takové, jejjchž zájmy nedjou proti zájmům našim a naší země. A když už ti lidé budou fungovat, a tím myslím ne měsíc před volbami, ale roky, tak jedny volby sáhnou na podporu a druhé volby přelezou 5 procent bez problémů.
Budete se teď děsit těch 10 let, ale těch 10 let uběhlo už 3x. A recept na postup do parlamentu za půl roku sice existuje, ale ten se nás netýká, nejsme ani Čapuše, ani Unie svobody, ani TOP09.
I ti Piráti napřed živořili a teprve až políbili prsten a zaujali pozici revoluční buňky neobolševismu, byly jim poskytnuty prostředky k postupu a plná podpora.
Prorůstání společností bude pomalejší a nebude přinášet rychlé výhody. Může být nějakým rychlým spádem událostí urychleno nebo naopak dojít k likvidaci.
Někdo v tom bude vidět strašný nihilismus, někdo naději.
Já teda nevím, ale pokud jste proti klausuli, tak co vám vadí na možnosti kandidovat jako koalice? Vždyť je to jedna ze dvou možností jak tu klausuli obejít. A že totéž neudělaly i ostatní strany, které ji pak nepřelezly, to je jen jejich vlastní blbost která ukazuje, že jich není žádná škoda.
Navíc na možnosti koaličních kandidátek vůbec nezáleží, protože naprosto stejného efektu lze snadno dosáhnout dohodou a vytvoření jednoúčelové volební strany.
Čistě teoreticky ano. Kdybyste ovšem o totéž někdy v minulosti usiloval v praxi, pochopil byste. Je to prakticky nemožné. Ega předsedů malých stran zkrátka nepustí. Můžete se klidně vzdát svých nároků ve prospěch jiných, ale ti vám celou snahu stejně ztorpédují.
Takže proto. Pokud by se tam dostali snadněji, tak ať se ukáží!
‚Ega předsedů malých stran zkrátka nepustí.‘
Vždyť píšu, že jich není žádná škoda. A totéž se týká voličů, ať už je příčinou lenost, hloupost nebo zlý úmysl. Nikdy v historii nebylo snazší dát věci do pořádku, ale jak říká lidová moudrost, když se nechce, tak je to horší než když se nemůže.
S tím bych až tak nesouhlasil. Ona totiž pravda nemusí být tvořena většinou. Leckdy se může vyskytnout kvalitní myšlenka i v malém subjektu. Jenomže musí dostat šanci k prosazení. A tou je právě ta poslanecká sněmovna pod drobnohledem masmédií. Zvláště když víme, jak ta masmédia jinak ostrakizují mimoparlamentní (nežádoucí) minoritní názory a jejich nositele.
Ony totiž ty velké strany pravidelně vyhnívají zevnitř, ze svého středu (vedení-předsednictva). Než to běžní voli/čové zaregistrují a zareagují, napáchají takové partaje neúměrné množství škody na celém státě.
A co chcete vymyslet? Všechno už bylo vymyšlené.
Chce to jen nevzít to ode zdi ke zdi a snažit se vybírat to lepší ze všech systémů vládnutí. Ale i tak budou ti méně schopní brblat vždycky.
My jsme to vzali ve 48 ode zdi ke zdi a v 89 také.
‚Leckdy se může vyskytnout kvalitní myšlenka i v malém subjektu. Jenomže musí dostat šanci k prosazení.‘
Vždyť právě o to jde. Pokud ty malé stany nechápou, že jejich společným zájmem je plná demokracie, tak si ty posměšné řeči o pidistranách zaslouží.
„… zpoplatnit vzdělávání…“ ???
Na první to vypadá, že by to ranilo chudé rodiny, ale opak je pravdou. Z těch studuje VŠ nejméně. A ze střední třídy studuje daleko více různé pseudo VŠ, bez budoucího uplatnění, když je to zadarmo. Z těch tvrdých VŠ potom část absolventů mizí do světa.
A platí to ti, co odvádějí daně v ČR.
Ještě si myslíte, že je to ku prospěchu těch chudších rodin?
Tím, že jejich děti mohou studovat. A pro společnost je to dobré proto, že nemrhá lidskými zdroji.
Studovat má ten, kdo na to má schopnosti, ne ten, kdo má bohatou rodinu.
Jestli si to neuvědomujete, vy se snažíte řešit problém nesmyslných gender studies tím, že odříznete od vzdělání většinu populace.
Pochopil jste jen tu část s gender studiem. Hlavní je ale myšlenka, že z těch bohatších rodin dnes studují (i několik) VŠ téměř všichni, zatímco z těch chudých rodin daleko méně procent, protože i bez školného je studium finančně náročné.
Navrhuji školné a zároveň automatickou státní půjčku na školné i na další výdaje přímo studentovi, který je následně státu splácí až z výdělku (včetně těch, co odejdou do ciziny). Zároveň je to tlak na vyšší plat při nástupu do zaměstnání (bude Vám odcházet i méně absolventů do ciziny).
PS: A má to i psychologický efekt, protože když je něco zadarmo …
To mi připomínáte Síkelu, který podobně vyzdvihoval dobrodiní vysokých cen energií
Ja bych to jeste chvili zadarmo nechal.
Ale zavedl bych povinnost odpracovat urcity pocet let v Cechach po vystudovani.
Mame snad nejvetsi pocet vystudovanych mediku k populaci v Cechach, ale permanentni nedostatek doktoru/zubaru, a rady dalsich oboru.
U lekaru bych to jeste prodlouzil o dobu na nejake ty atestace, aby si to neodpracovavali do prvni az druhe atestace, a pak hura pryc.
Takhle je to jenom surove odsavani mozku, ktere jeste CR podporuje udrzovanim koruny nizko (2bil intervence CNB).
Pokud by absolvent frnknul drive, musel by studia zpetne zaplatit.
Lékaři budou namítat, že programátoři nemají povinnost pracovat 5 let pro stát.
Když zavedete školné, o to větší tlak na ně bude banánistán s nízkými platy opustit.
Jsme na cestě k afghanizaci.
At si opusti babanistan a studuji za vlastni v zahranici.
V cem vidite problem?
Ted v Cechach vystuduji zadarmo (zaplati to vsichni formou dani) a CR opusti vzapeti.
A ja jsem nekde psal, ze by to platilo jenom pro lekare? Psal jsem, ze takovych oboru je cela rada, treba ti programatori. Proste jsem je nevyjmenoval vsechny.
Pokud by nejaka firma na zapade o dotycneho jedince stala, tak mu to skolne muze zaplatit.
Blabolit o Afghanistanu? To je ubohe.
„Pokud by absolvent frnknul drive, musel by studia zpetne zaplatit.“
Nelze! To už tady bylo a byla to komunistická totalita.
Ale ale, skolstvi zadarmo je prece komunisticka totalita.
Nebo treba zdravotnictvi zadarmo je komunisticka totalita.
Kapitalismus je, ze kdyz necho chci, tak si za to taky zaplatim.
Ja bych to u skolstvi zmekcil prave tim, ze skolstvi by bylo zadarmo pro ty, kteri budou ochotni par par let ve statu, ktery jim ty studia zaplatil taky pracovat.
Pokud nechteji, protoze v kapitalistickych statech si vydelaji podstatne vic, tak muzou jit, ale pak si studia musi taky po kapitalisticku zaplatit.
Nejradsi mam lidi, kteri chteji platy jako na zapade, ale pracovat jako za sociku.
Vy asi nechápete, že bohatství rodičů není v korelaci s nadáním a inteligencí dětí.
Za další nevím, jestli si uvědomujete, že ne všechny obory znamenají dobrý výdělek.
Většina náročných oborů není tvroba webových stránek, atomový reaktor si doma nepostavíte, stejně jako spousty dalších technologií, které buď budeme jako banánová republika kupovat na klíč jinde (a velmi často dnes ze zemí, které byly z našeho pohledu před 30 roky banánové), anebo se je pokusíme zvládnout sami.
Podívejte se do historie, většina zemí, kde zavedli všeobecně dostupné vzdělání, prodělala během 50 let velký rozvoj, vymanily se z technologické zaostalosti a některé založily tradiční silné obory.
Představa, že vzdělání je individuální libůstka, přinášející peníze, takže může být vyhrazena jen nejbohatším, případně splácena jak hypotéka, je totálně vadná.
Jediný případ, placené studium smysl má, je situace, kdy stát není schopen zabránit nesmyslným a škodlivým oborům jako esoterika, alchymie a genderismus, tak z nich stáhne veškeré financování, ale toleruje, že tohle je formálně jako vzdělání uznáváno.
Ano, v rámci inkluze bude třeba paralelně s matematicko-fyzikální fakultou extistovat povinně i fakulta afrického šamanismu a genderismu.
Pak jako extrémní řešení, když nelze tyhle hrůzy zrušit, je nefinancovat a nechat to ty pomatence platit.
Ale skutečné vzdělání je cenný statek pro celou společnost, stejně jako nadaní jedinci. Jednou ze základních povinností udržitelné společnosti je nadaným umožnit co nejvyšší vzdělání. Skutečné, použitelné a s výhledem do budoucnosti.
Tohle by byl muj sen. Vlada, ktera by byla dost silna v kramflecich, aby mohla rict… studujte si genderove aspekty prodeje nanuku… ale za svoje.
Ale zas takové studium mnoho nestojí,nejsou potřeba žádné laboratoře, pomůcky, drahé modely. Medicína bude vždy dražší,než peďák. A držet děcka ve škole je vždy lepší,než aby na ulici brali drogy a ohrožovali seniory. Evan Hunter to napsal v knize Džungle před tabulí jasně už v 50. letech. Školství je žumpa a učitel sedí na deklu a snaží se,aby sračky nevytekly na ulici.
Stat z lidi vysaje dost penez, aby treba tu medicinu mohl trochu zadotovat.
Nebo obory, ktere jsou zadouci.
Gender studia jsou financne nenarocne, jak rikate, ja bych dodal, ze spolecensky malo prinosne, takze by se dotovat nemusely.
Az budu ministr skolstvi, tak uvidite.
Pod normální vládou by takové hrůzy nezískaly akreditaci a nemohly by se vydávat za vzdělání.
Samozřejmě, že Klub afrických šamanů nebo Sdružení pervertů by mohly vydávat diplomy typu Velmistr šamanismu nebo Nejvyšší kokot – ale nemělo by to statut uznávaného vzdělání a bez nároku na cokoliv.
Zajímavější by bylo zjistit, kdo na těch genderových studiích „vyučuje“, kde k tomu vlastně získal kvalifikaci a jakou má motivaci, vyučovat něco takového.
To by bylo možná přínosnější, než různá hodnocení netáhel, která se už předem rozhodla, že se budou „živit“ takhle, fakticky parazitováním.
Pokud by tu nebyla nabídka, nebyla by ani poptávka.
ja si myslim, ze platit by sa malo, ale mala by byt forma poziciek, povedzme zarucenych rodicmi, kde v pripade prace vystudovanych ludi na uzemi CR, by sa im odpustali povedzme 7 -10 rokov dane. Takze by sa to splacalo z dani. V pripade odchodov do zahranicia by to museli splacat rodicia. Takisto v pripade odchodu z VS pocas studia. Tym padom by boli deti motivovane dokoncovat studium a nie hrat loteriu, ved je to jedno a takisto rodicia a niekto by ten ucet splacal, nielen obcania krajiny. A v pripade prace doma, by to na vyslednych studentov nijako nepadalo. Len by to muselo byt asi ustavny zakon, aby dalsim vladam neprislo ucelne, nasledne zrusit to splacanie danami, to pravica rada. Ale v tom je prave jedina ucelnost.
pardon Eta, kym som dopisala koment, uz to tu pribudlo
V Anglii na vysokých školách už studují jen Pákistánci Nepálci a podobní exoti,kteří mají od svých vlád stipendium. Domorodci si spočítali,že platit a pak splácet školné se jim nevyplatí. A splácet ho musí,i když je v polovině vyhodí a oni žádný dobrý VŠ plat nemají. A ještě ztratit mládí ležením nad knížkami a biflováním?
Z mé bubliny je jaksi automatické, že děti doktorů studují medicínu, děti právníků práva, atd. Pokud jsou děti blbé, tak nějakou gender VŠ a potom další, pokud se nedokáží uplatnit.
Talentované dítě i z chudší rodiny klidně počítače či techniku, a tam je nástupní plat takový, že splatit půjčku by neměl být problém. Holt ti chudí na gender nepůjdou.
Za komančů bylo cca jen 10% vysokoškoláků a stačilo to.
jj… to si rikali v Britanii a Statech taky. Jenze vona ta mrska trosku v case roste… a ne jen o inflaci.
Za komančů se studovaly (kromě VUML) v podstatě jen skutečné obory a byly na to přijímačky – tedy bralo se 10 procent nejnadanějších, nikoliv nejbohatších.
Od té doby se úroveň většiny oborů musela rapidně snížit, aby tím prošly daší decily lidí a nové pseudoobory založit, aby měly papír z VŠ i vrstvy s IQ pod 100.
Problémem je degradace vzdělání a špatný systém hodnocení kvality a výkonnosti.
To je sice pravda, ale pokud se nemáme vrátit ke starému modelu, musí někde existovat nějaká hranice a efektivita. Věční studenti do 30 let na mamahotelu, studující za peníze daňových soustrastníků, apod., musí skončit. A nejlépe to půjde tak, že na studování max. 2 VŠ po sobě obdrží státní půjčku. Po dostudování jim ten dluh může klidně zacvaknout zaměstnavatel – výměnou za pracovní úpis, na 10 let např.
Alespoň se zjistí, které obory jsou ze strany zaměstnavatelů žádoucí.
Určitě to budou avizovat dopředu. Kdo studuje hovadiny a zbytečnosti, případně po vystudování odejde do zahraničí, nechť si to studium zaplatí sám. Lemplové a flákači, kteří nedostudují, zaplatí 50% nominální částky za každý semestr a splatí to svou prací jinde. Alespoň se jim zvýší motivace ke studiu.
„… ztratit mládí ležením nad knížkami a biflováním?“, to myslíte vážně? Jaký je opak – neztratit mládí a propařit jej do třiceti. A potom na dáfky?
K ležení nad knížkami musíte mít motivaci. A jaká je motivace,že budete do 25 biflovat a pak do 50 splácet půjčku a kdy budete žít?
Nejen motivaci, ale musíte se nějak uživit.
Je to ale komplexnější problém. Taková jaderná fyzika.
V 60. letech obor začínal, v 70. letech se rozvíjely projekty na vývoj vlastní technologie, v 80. letech se rozvíjely technologie převzaté ze SSSR včetně průmyslového nasazení. V 90. letech se dostavěly projekty z 80. let a od nového milenia je to obor něco mezi sedlářstvím a technologií Strar treku.
Na jedné straně jsme to uměli jako jedni z prvních a dědové to běžne stavěli, na straně druhé, režim zlikvidoval možnosti dalšího rozvoje a udržení a dnes se o tom nejspíš učí jako o polovodičích a kosmických letech – tam někde ve světě to umí a nemá cenu to ani zkoušet.
Další generace bude chodit kolem Temelína jako Egypťani kolem pyramid.
No takže k motivaci „ležení v knížkách o reaktorech“ – podle hurápravičáků si prostě dotyčný nastuduje literaturu ze zájmu a když bude šikovný, na všechno ostatní si přijde a může vyrábět. Případně si to celé zaplatí a pak bude vydělávat, že?
V reálném světě to je ale úplně jinak a technologický rozvoj země je fuška i když se stát snaží a využívá lidský a materiální potenciál na maximum. My jsme zdědii civilizaci velmi vyspělou, až se některým pablbům zdá, že elektřina se rodí v zásuvce a že elektrárny nejsou potřeba, jen se z nich darmo kouří. Několik generací nezažilo hlad a nedostatek energií nebo fatální výpadky elektřiny.
Zničit to šlo snadno a rychle, dostat se na úroveň roku 1990 ve smyslu schopnosti vyrobit a zajistit životně důležité věci a produkovat tak špičkové věci, aby ostatní byli za ně ochotni směnit to, co my neumíme, nemáme a potřebujeme, to by vzalo let 50 a to okno možností se rychle zavírá. Banánizace pokračuje zrychleně.
Odřežte půlku populace od vzdělání a vzdělání degradujte na eurokecy a dostanete v další generaci technologickou dobu kamennou. Ovšem pravicovou.
Jeste jste nezlomil hul, gogo, anebo se vam lamani holi stalo konickem?
Já mám kožich jako hroch 🙂
Tak vam drzim palce, aby se z vas hroch nakonec nestal! 😎
Konečně něco trochu rozumnýho. Jen bych doplnil, že ani voliči Pětikolky nejsou ze 100% vypatlaný fanatici a naopak odhaduju, že i tam bude hodně velké procento těch, kteří prostě chtějí volit pravici ale nemají koho a kdyby měli, brali by ho všemi deseti. A pak je tu troufám si říci už většina která volit nechodí jen z důvodu, že nemá koho. Takže je to vlastně pole neorané. Souhlasím také, že neexistuje žádný spasitel, ale můj názor je, že třeba Láďa Vrábel se snaží udávat dobrý myšlenkový směr, jen v tom nemá od nikoho dalšího podporu.
Dobrá poznámka s těmi voliči pětikolky.
Spousta lidí je tam samozřejmě rozumných, ale někdo nevěří, že by byli tak strašní, někdo věří, že by nás mohli zachránit a další zase věří, že mají geniální plán buď oni nebo EU.
A část je skeptiká, ale lídry, co věří na čipy v injekcích a chemtrails z letadel, volit nechce.
Jenže už se nediskutuje. Ani mezi tábory, ale ani uvnitř nich. Kdyby se diskutovalo, některé problémy by se vyřešily rychle a některé by ani nebyly.
Jo jo, to je celkem konsistentní s tím, co jsem psal o předpolitickém stadiu české společnosti tuhle.
(Historicky je zajímavé, že jsme se doň dostali, velmi zhruba řečeno, někdy před čtvrtstoletím ze stadia postpolitického, z takového toho nikoliv zcela všeobecně, leč dosti široce sdíleného pocitu, že Listopadem je vše politicky vyřešeno, a dál už to bude jen ekonomika. Jinými slovy, vinou příliš primitivního politického myšlení.)
Klimatický účet války. Evropa šetří emise „zbytečně“, odhalil černý scénář
Konečně si někdo všiml
Razantním způsobem se mění geopolitika, jsme odřezaní od levných surovin, evropská ekonomika se hroutí tak, že si to uvědomují i největší stoupenci usa v Evropě. Teď není čas na drobnou mravenčí práci pro vlast, není čas na lavírování mezi zly různých úrovní.
Teď je čas revolucí. S Babišem revoluci rozhodně neuděláte, protože dotace. A tudíž Alternativa ani náhodou. Revoluci zařídí dva faktory: za a) schopný vůdce – tím může být Rajchl nebo někdo ještě lepší, nikdo jiný! Kdo nemá charizma, nikoho mimo Alternativu nezaujme.
za b) revoluční situace. Ta nastává tehdy, kdy vzdělaná střední třída skřípe zubama při žebrání o sociální dávku na Úřadě práce. Ta doba se blíží.
Jinak řečeno, Alternativě pomůže jen schopný vůdce, který se v pravý čas chopí otěží. Žádné spolčování trpaslíků a falešných vůdců ještě žádnou revoluci nikdy neudělalo. Vemte si poučení z historie.
Tak týpek se signálem a notičkami už se v USA připravuje a je dost nažhavenej: https://www.foreign.senate.gov/imo/media/doc/51d67c83-a347-e7ce-3c02-8f864fc86eb9/112922_Sabet_Testimony.pdf
Kucí ušatý nám sem asi pošlou Íránce Bijana Sabeta s následujícíma lepíkama:
– Válka proti Rusku bude pokračovat
– Bezbřehý výkrm Ukraruiny také
– ČR koupí F-35
– Dukovany dostaví Westinghouse
– ČR bude dál nasírat Čínu via Taiwan
– lický práva podle toho, jak zavelí tahači provázků
Dotedka do Cech nikdo nechtel. Ani za trest.
Ted prijdou velke nakupy, neb temer kazdy americky ekonom vesti recesi.
Nekdo to prece zaplatit/zachranit musi.
Takze hura, CR bude konecne zase mit velvyslance/protektora.
Legracni je, ze oni to ani neskryvaji. Je to primo napsane v programovem prohlaseni toho panaka. Nic jineho tam vlastne ani neni.
A Cesi budou platit a platit, a pak jeste ponizene dekovat a dekovat.
Aneb… zanech vší naděje.
Jo.
Hlavní proud už se rve o místa ve frontě k políbení prstenu s Lipavským „na čele pelotonu“ a „alternativa“ s tím taky nic nenadělá.
Ten týpek je ostatně taky jen figurka…
„Hlavní proud“ jsou jen objekty – maňásci bez svobodné vůle a možnosti realizovat cokoli mimo nalinkovaného zvenčí. Důležitá je ta ruka, vražena do jejich technologického otvoru. A jeden prstíček té ruky k nám teď přijede…
Jenom F-35?
A co Venomy a Vipery?
Teď nově i Chinooky
ttps://www.novinky.cz/clanek/domaci-koupime-legendarni-americke-chinooky-za-20-miliard-40416113#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest179_tlacitka_u_boxiku_varBB&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Notvl, DVACET GIGA!!!!!!
Dvacet miliard za nějaké kdovíjak staré olítané škatule.
Načež včera Stanjura vyblil do prostoru, že stát bude omezovat veřejné služby vč. starobních důchodů.
Jenže kde mám jistotu, že případná vláda „alternativců“ jako je 3K, PRO, Svobodní a pod. nebudou stejní lotři? Protože programově se od Pětidemolice takřka neliší a někteří jsou ještě větší sociopaté než Pětidemolice.
Za mne rikam… nasrat. Techniku jste meli a dali pryc. Nikde nemam zaruku, ze az zase nekdo zaveli, neodevzdate to.
Dukovany dostaví tak, že přestanou fungovat, jak jim dojde ruské palivo.
Problém alternativy je v tom, že nemá nikoho, kdo by dokázal nabídnout pozitivní program.
To je důvod, proč byla první demonstrace tak úspěšná (šlo o gesto nespokojenosti) a ty následující jdou od deseti k pěti. První demonstrace vyvolala vysoká očekávání a pak se ukázalo, že organizátoři nic víc než tlachání nabídnout nemohou – tak proč mrznout na dešti, že?
Všimněte si, že VŠECHNY strany, které pronikly do parlamentu jako „protestní“ (SZ, VV, ANO, Piráti) uspěly proto, že měly jasně definované cíle a kroky jak k nim dojít. A představovaly naději na změnu.
Kdo z představitelů alternativy je něčeho takového schopen? Nikdo! Proto alternativa nemá šanci se sjednotit. Nemá za čím. Chybí ji politický a programový manifest. A důvěryhodné charismatické osobnosti, které by se za něj postavili. Stačí i jedna. Ostatní se buď přizpůsobí nebo padnou.
A zdůrazňuji, že klíčovým slovem pro takový manifest je naděje. Jsou dvě základní emoce, které nejvíc motivují člověka – naděje a strach. Strach je krátkodobě účinnější, ale bez naděje rychle vyprchá. Všechny současné strany mají svou komunikaci a program nastaveny na mód strachu. Žádná z nich ale nenabízí naději. Proto ten, kdo postaví program pozitivně a řekne, co je tím jasným bodem na obzoru, ke kterému se jde, a řekne i jak se tam dostaneme, ten uspěje. On bude tím symbolem změny, symbolem naděje, která tak zoufale ve společnosti chybí.
Alternativa má v podstatě dvě možnosti:
… buď bude schopna dát vygenerovat takový manifest a pár silných osobností, které se stanou jeho hlasem (ostatní se buď přizpůsobí nebo ztratí i těch pár příznivců, které teď mají).
… nebo přijde někdo, kdo nahlas řekne, že je potřeba tento Augiášův chlév vyčistit jednou, rázně a i silou, pokud to bude potřeba. A jsme u revoluce a vládě silné ruky. A nějaká alternativa pak nebude nikoho zajímat.
Kudypak se alternativa vydá ?
Piráti se tam dostali proto, že se stali revoluční buňkou neobolševismu. Dokud bojovali proti softwarovým patentům, tak je nezvali vůbec nikam, ale jakmile nastoupili eurobolševickou cestu, stali se velmi nadějnou a podporovanou stranou.
Ale není to universální recept. ČSSD se ze strany pracujících stala stranou moderní, eurobolševickou s 1000 pohlavími, a její voliči přešli k Babišovi, který jim jejich fantaskní projekce tolik neruší. Přitom Babišovi lidé ty hrůzy reálně vynucují a zavádějí.
Alternativa jako organizace neexistuje. Jsou to jen projekce, většinou falešné. Nejblíž je tomu SPD, která je cosi jako páka ruční brzdy, za kterou Okamura tu a tam teatrálně zatáhne do nejvyšší polohy, ale dává si pozor, aby to lanko nebylo napojeno na brzdový mechanismus.
Sehrává proto dvojí roli. Lepí na sebe ty, kteří by rádi brzdili a nedovolí jim to, takže takový neutralizátor. Ale na druhé straně aspoň demonstruje, že taková páka existuje a že někde je i brzda, takže udržuje naději.
Kdyby se objevil někdo, kdo umí šlápnout na skutečnou brzdu, tak v SPD zůstane Okamura sám se svým neužším kroužkem věrných.
Většina lidí, kteří se poctivě zamyslí nad stavem a východisky, je schopna věci pojmenovat a částečně nalézt klíčové vady a někdy i řešení. Kdyby spolupracovali, tak by měli docela dobrou pozici k volbám.
Jenže místo kooperace se vynucuje sjednocení kolem lídra a papouškování. To spolehlivě zabije jakoukoliv šanci nejen proto, že lídr a jeho bratrstvo jsou většinou pochybné osoby, ale úplně to vykastruje jakoukoliv věcnost. Rozčarování se pak řeší větším tlakem na jednotu a většími požadavky na držení huby. A investicí do falešného PR hrající na první signální, typicky přesvědčování, že ještě větším spojením a nediskusí dosáhneme úspěchu, případně ještě větším dupáním na náměstí.
Systematicky myslící lidé už byli eliminovaní a po dupárnách se unaví i ti s mentalitou cvičenců aerobiku.
Šanci vidím v budování široké kooperativní a znalostní báze. Není to ani o levici a pravici ani o Rusku nebo Ukrajině. Je to o znalostech, schopnostech, chápání, schopnosti pracovat s hypotézami, strategiemi, rozpracovávat jich víc, snést se navzájem a vysvětlovat si je. To, co jsem pod včerejším článkem označoval jako podhoubí. Jestli chce někdo historický příklad, tak nejblíž je tomu Sokol.
Název hnutí by klidně mohl být Mycelium 🙂
Válka nebude, protože NATO by s Ruskem fatálně prohrálo, tudíž to brzy odpískají. Výcvik banderonácků v ČR nebude, protože než to spustí, dnešní Ruina už nebude existovat, o to se gen. „Armageddon“ Surovikin dost jistě postará. Migrace slimáků ani Ukrošů do ČR nebude, protože jsme tak chudí a stát natolik vykradený, že není za co a vyvolalo by to plošné povstání. Grýndýlování nebude pokračovat, anžto není za co; Gréta se místo toho začala více zajímat o severský Death metall. Ceny energií musí klesnout, jinak v ČR krachnou všechny výroby, které lacino zásobují Západní korporáty subdodávkami a bez toho půjde export Západu o další velká procenta více ke dnu; tudíž nám povolí moc přitažené šrouby. Co tam máme dál?
Jo, ty super hyper extra mega důležité prezidentské volby vlastně… Jaký bude nově zvolený prezident? Jako ten starý. Protože ho spravuje a bude spravovat stejný loutkář, je to jistota. Zvolení Babiše alespoň naštve do běla žumpy a lepšolidní havlérku, což není úplně bezcenný výsledek. Nic moc dalšího se od toho čekat nedá.
Lkaní nad politikou je zásadním nepochopením, v jakém systému žijeme. Je to globalizovaný korporátní kapitalismus, čemuž se také nepěkně říká fašismus. V takovém systému už politika žádná není – je nahrazená fašistickým „spletením prutů“ (faschos) v zájmu korporátních zisků. Nic dalšího v tom není – dobytek dostane nažrat jen natolik, aby rostl, dojil, množil se a moc nerebeloval a nestávkoval… aby zisky stoupaly nebo aspoň neklesaly. Politické strany už nedělají politiku, jen se na všelijakých zástupných tématech dělí o kus koláče, který dostanou ze systému k požrání, společně se žumpoidními médii, v rámci ovládání ovčanů. A kultůůůrou, váženými režimními umělci a další takovou cizopasnou verbeží. Třeba černop*delníky.
Můžeme formovat „Alternativu“ nebo tomu ze srandy říkat třeba „Resistance“ či „Rebelové“. Je to naprostá ko*otina, asi jako když se Amíci koukají na Red Dawn nebo Hvězdné války, vzpouru dobra proti Impériu, hehehe. Ale proč ne, když to někoho baví…
Výcvik bude, protože to jsou peníze a dále zkušenosti pro potřeby, že v budoucnu doplnit ovce na porážku, tedy občany Čr jak plánuje velký muftí na generálním štábu.
Už ty peníze stačí na to, že to bude 😉
Amíci a Západ stále flekují hru a tak nedávají Rusákům kompromisní možnosti – ti budou muset už jen z logiky věci ukrošskou Ruinu sejmout důkladně až po Přemyšl a Užgorod i s chlupama, jako to provedli svého času v Čečně. Až se města v Ruině vylidní díky zimě a zničení infrastruktury elektřiny+vody+kanalizace+plynu, Rusáci to tam rozsekají z bombardérů a děl na padrť, jako v Grozném. Levně, velkými bombami – Sučko 27/30/34/35 uveze 8 tun, Tu-22M3 doručí 24 tun… Původně ruské části ničit nebudou, ty si nechají – ale tím více bomb zbyde pro pravověrně ukrošské oblasti Ruiny. Napřed nechají Ukroše vykrvit a vyprázdnit NATO sklady, což je do značné míry už hotové. Jak vynesla včera z důvěrných materiálů NATO Lejnová info o 100 tisících padlých Ukrošů, to jsou stále silně podhodnocená čísla – dle mnoha jiných se ztráty Ruiny+Západu („žoldáci“) pohybují až kolem 400 tisíc mrtvých. Což je docela dobře možné, při obrovské ruské palebné převaze a způsobu, jakým provozují ta frontová jatka, vskutku „průmyslovým“ způsobem. Vše může skončit za pár měsíců, stejně jako trvat několik let, záleží na záměrech Rusáků.
Jelikož na výcvik Ukrošů má jít asi miliarda korun, jedná se patrně o zřízení větších výcvikových zařízení, ačkoliv žumpy zmatečně píší cosi o stovce vojclů – program bude pravděpodobně mnohem masovější. Otázky jsou dvě: 1) zda ty peníze vůbec dorazí do ČR, jelikož většina Západních států má „delší ruce“; 2) zda takový velký program stihnou rozvinout a spustit, než bude po všem… Nasazení jatečního dobytka z ČR se velmi pravděpodobně nestihne, to je záležitost na rok nejméně. Sklady jsou prázdné, tudíž kanonenfutter nemá ani co na sebe, natož pak nějakou výzbroj a munici.
Kdo ví, v této turbulentní době je věštění obtížné, zvláště jde-li o budoucnost.
problem je, ze vy si myslite, ze Rusi to chcu rychlo vyriesit, ale to nemusi byt pravda. Sice by to znamenalo predlzenie umierania aj ruskych vojakov, ale uz zacinaju byt viditelne nazory, ze to potrva niekolko rokov…..pretoze len to zabezpeci udrzatelnost odpojenia sa od dolaroveho systemu a prepojenie dodavatelskych retazcov. A 2-5 rokov, to bude NATO musiet liat nejake peniaze do vojenskeho systemu a UA, aj keby sa mu to nepacilo. Inak by to bola porazka. Otazka je teda, kto to dlhsie vydrzi a ako dlho to bude trvat
Nevim proc, ale naskocilo mi ono zname „valka nebude, ale bude takovej boj za mir, ze tu nezustane na kameni kamen“.
Amerika je daleko. Zničená Evropa ji nebolí.
Už dlouho jsem nečetla nic tak pozitivního. Kéž by. Akorát si myslím že teda alternativa-rebelie proti impériu nějaký smysl má. Síla je s námi. Stačí se mrknout na ty Hvězdné války 🙂
Ale ale, zase jeden co nepochopil alternativu. O čem by Vidlák potom psal. Dnes například vyvařil z vody tento text. Takový homeopatický, ale náš. To přece musí hřát u srdíčka. Příští nadpis článku bude „Alternativa do každé rodiny“, to bude nářez, to bude alternativa spokojená. Alternativa přepíše dějiny. Má dokonce našlápnuto ke změně fyzikálních a společenských zákonů. Netřeba lídrů, netřeba burcujících myšlenek, stačí být alternativou a občas se vykřičet na nějaké té demonstraci.
Budete muset učinit pokání, uznat alternativu jako vůdčí sílu ve státě a neškodit jí.
Ta závist, věštče, ta vám nedělá dobrou službu…
Drahá Aleno,
zkuste mi věřit, že o závist nejde. Pouze se snažím naznačit, že obsah článků jde rapidně dolů. Sám vím, že každý z nás má omezenou kapacitu informací a když ji vyčerpá, musí se ubrat dvěma směry:
– vykrádat sám sebe (opakovat již jednou probrané myšlenky)
– psát stále o větším zbytečnu.
Pokud nevěříte, zkuste mi prosím vypsat alespoň jednu novou stěžejní myšlenku dnešního článku. Patrně (jistojistě) ji nenajdete, tudíž pokračujte do minulosti. Jsem upřímně zvědavý jak mnoho musíte zajít do minulosti, abyste narazila na něco, co je alespoň trošku podmětné.
Napište nějakou novou stěžejní myšlenku, aby měl Vidlák mustr, jak na to!
Často se říká, že inteligence = schopnost přizpůsobit se změněným podmínkám. Těch milion “propadlých” hlasů jsou lidé se samostatným úsudkem, s kritickým myšlením, kteří nepodlehli masáži médií, sloužících cizím zájmům. Kolik je voličů? 8 mega? 1 mega je cca 12% a další 2-3 mega nasraných volit nepůjde. Ostatní půjdou volit status quo. Mezi nimi je masa těch, kteří natahují ruku nebo jsou přímo přisátí k eráru. U těch inteligence chybí, ti čekají na osudovou ránu.
Popsaný stav se děje v náprstku, kolem kterého se vaří plná vana jiných dějů.
Inteligentní člověk se bude v současné totalitě a jejím nastávajícím přitvrzení chovat individuálně tak, aby budoucí období přežil bez následků do doby, kdy se tento zahnívající režim zhroutí a nahradí ho životaschopný. Kdy to bude, nezáleží na nás, ale na velmocenské rovnováze.
Nedělejte si iluze. Odtud, z této bubliny tohoto blogu, vypadá Alternativa jako společnost sečtělých (povětšinou) pánů, nonšalatně glosujících společenské problémy.
Skutečná alternativa je vidět na vidlákově facebooku. Hospodyňkami počínaje, Vrábelem konče. Plus teda velebení nějakého pána čekajícího na ufony.
Chápu vás, že tam se vám povídat nechce. Je to často směšné, pitoreskní, až zoufalé. Ale i takový je svět. Alternativy. Teda, celé společnosti, provládní blogy jsou blbé asi tak stejně.
Nedělám si iluze, mám oko a oko není ….
S dovolením to dopíšu bez nároku na přesnost.
…. afrová, oko vidí.
Nevíte, co je se SuPem? Díky.
Včera to od něj byl kometářík.
President bude zvolen, i kdyby přišlo jen 5% voličů. A bude to ten, který má požehnání USA. Jiný se může posrat, nasbírat hlasů, kolik chce a bude mu to prd platné. Český president bude produktem až občanské války a ta nebude, bo z gauče nikdo nevstane, ani když se bude třepat hladem a zimou. Mladí nemají vizi, nemají perspektivu klidného stáří, neplodí děti a kdo má jen trochu náturu, vidí budoucnost v cizině. Tady chcípl pes.
Jako bych ji slyšel:
„…tady chcípl pes. Já to tady balím, budu obchodovat s diamanty v Jižní Africe.“
Můj otisk vodopádu v kuchyni.
Já to tady nebalím. Psa pochovám. Nechci nikam běhat, nevyženou mě ani násilím. Pěkně to popsal Václav Černý.
Já nebudu čekat, až by mě někdo vyháněl. Bágl se poslední dobou zachvívá nadějí a šeptá, že je vždy připraven.
Vysokoškolské přednášky Václava Černého vydala (kromě jednoho dílu) Academia. Mám všechny čtyři díly. Ten poslední, pátý, připravovali, ale nevydali. Neoficiálně proto, že čtvrtý díl byl prodělečný. Psal jsem si (asi před rokem) se dvěma ženskými, které to měly na starosti. Přemýšlel jsem, že dám do krabice od bot padesát tisíc a té jedné ženské to dám na stůl, ať to, co mají, vydají nebo dají volně na internet. Ale teď nevím: jednak je doba dost nejistá a za druhé – kdyby viděli nějaký opravdový zájem, mohli by to zničit.
„Za největší stávající hrozbu považuji válku. Je zodpovědností světových politiků, aby jí zabránili.“ (Babiš, Deník cz, 30.11. 2022 )
Budto se Babis nepovazuje za svetoveho politika, nebo si mysli, ze vycvikem banderovcu zabrani valce.
Vidim to tak, ze o vetsinu hlasu alternativy prisel.
On to vi taky, ale presto to udelal. Takze neco (kamosi v EU) vyhodnotil, jako dulezitejsi.
Vyhodnotil to jako Vrbětice.
Dnes večer rozhovor s Petrem Pavlem na ČT24
30. listopadu
Petr Pavel, kandidát na prezidenta
Nemáte na sobě hnědou bundu?
Rusko čekalo cca 8 let na signál, který stále nepřicházel. Stálo to více jak 10 000 životů. Nakonec došlo k závěru, že bez vyhrnutých rukávů to prostě nepůjde.
Tady u nás čekáme na signály už dobře 30 let a situace se neustále zhoršuje. Stejně, jako Estragon a Vladimír čekáme také na jakéhosi Godota, který by měl změnit naše životní osudy. Až pochopíme, že pomoc je pouze na konci našeho ramene, až pochopíme, že bez vyhrnutých rukávů to nepůjde, tak se to možná začne měnit. Možná! Protože jsme čekali příliš dlouho.
Godoz už nepíše☻
https://web.litterate.cz/proc-uz-nepisu/
půjdou poslanci v jejich kantýně
PŘÍKLADEM
Ministerstvo zemědělství ČR vybralo 3 vítěze, kteří budou zkoumat druhy jedlého hmyzu a rozvoz potravin podle holandského modelu Picnic
https://www.infovojna.bz/article/holandska-vlada-oznamila-ze-zahajuje-kompulzivni-odkupy-az-3-000-holandskych-zemedelskych-farem
No…, už jsem to tu dnes psal, tak ještě jednou.
Dnes odpoledne byl na Ráádyjožumpálu rozhovor s Baštou.
A Bašta ten mír zmínil…
Čímž mu nechci dělat reklamu. To ani náhodou. Jen tak, když to tu padlo, že jako normální život v míru…
Machři typu Občan ten pořad jistě bleskově najdou a dají sem odkaz…
Zkuste to tady.
https://radiozurnal.rozhlas.cz/den-s-jaroslavem-bastou-8879331