Slíbil jsem, že pokud Trump couvne, nebudu se mu za to posmívat, protože nám tím zachránil životní úroveň. Takže, Donalde, díky, že jsi na poslední chvíli obrátil bombardéry a vyhlásil, že Spojené státy utrpěly skvělé, úžasné vítězství tím, že jsi akceptoval íránský návrh na příměří jako základ pro jednání. Díky, že jsi dokonce výslovně uvedl, že Hormuzský průliv se otevírá v součinnosti s íránskými bezpečnostními silami. Díky, že jsi uznal realitu a dvojnásobně díky, že jste nevyřadili z provozu Perský záliv na dlouhé roky. Pro reputaci velmoci je to samozřejmě blbé, ale pro obyčejné lidi je to dobrá zpráva. Jestli včera někdo vyhrál, tak ti, kteří chtějí normálně žít.
Tedy… alespoň na čtrnáct dní… možná, snad…
Pro příměří nejvíc udělali Číňané, kteří zatlačili na Írán a Pákistánci, kteří zatlačili na Spojené státy. Nejméně pro příměří udělali Izraelci, kteří dál útočí v Libanonu, aby divošský muslimský svět zcivilizovali bílým fosforem. Akciové indexy rostou, ceny ropy klesají. Ale nebojte, my budeme mít ceny benzínu ještě dlouho velmi vysoké.
Ve středu navíc Izrael příměří hned porušil a zaútočil na íránskou rafinérii. Írán okamžitě odpověděl a poslal rakety jako obvykle na stejnou infrastrukturu ropných monarchií. Odpoledne už Írán hlásil, že Hormuzký průliv zůstává zavřený, protože Izrael útočí na Libanon a příměří přece „mělo platit všude.“ Ale Trump je zatím zticha, žádné bombardéry znovu neposílá a i když je naštvaný, znovu už na horká kamna sahat zřejmě nebude. Ona je ta válka opravdu mimořádně nepopulární dokonce i v zemích, kde mají Trumpa rádi.
Na pátek je svoláno jednání v Islámábádu a bude to tam vypadat jako na Basilejském koncilu. Prostě bylo zapotřebí (dočasně) přijmout fakt, že Íránci jsou jako čeští Husité. Jsou to hrozní tmáři, kacíři, žerou děti a provádějí mrzké rituály, ale jsou vojensky inovativní. V plánu bylo, že je naši rytíři v nádherném a velkolepém brnění typu B-52 utlučou čepicemi, v praxi se ukázalo, že drnohryzové jsou schopni pomocí hypersonických houfnic, píšťal a tarasnic držet železné pány na distanc a dělat spanilé jízdy na Dubaj, Katar i Dimonu.
A tak se tedy bude jednat. Samolibí američtí Zikmundové budou musel spolknout nejednu hořkou pilulku a pokusí se zredukovat deset teheránských artikulů na islámábádská kompaktáta a začnou hledat cestu, jak kacíře zlikvidovat zevnitř. Že by se smířili s íránským obohacováním uranu a s uznáním íránské suverenity nad Hormuzským průplavem, to se mi prostě nechce věřit. Stejně tak se nebudou chtít smířit s faktem, že nebyli schopni (ani s mandátem přímo od Ježíše Krista) potřít to klubko islámských zmijí, které se zdálo tak rozhádané a nesoudržné, že to (alespoň podle Netanjahua) mělo být ajn cvaj hotové.
Katolická Evropa kdysi Husity nakonec udolala. Ale svět už se nazpět nevrátil. Železní páni přestali být rozhodujícím prvkem armád (tím pádem přestali být rozhodujícím mocenským hráčem) a církev přestala být největším feudálem. Jestliže do doby husitské byla církev patronem panovníka i císaře, po době husitské už byl panovník patronem církve. Jednota křesťanského nebe už nikdy nebyla obnovena a těžiště moci se posunulo.
Teď právě se stalo něco podobného. To, co bylo poraženo, je západní liberalismus, kterému bylo až doteď dovoleno vše. Nechtěl si připustit žádné meze. Tam, v Perském zálivu, skončil svět, ve kterém americký „dýpstejt“ určoval právo, spravedlnost i morálku. Ne, nebyl zničen, pořád je mocný, ale byl zastaven „inovativními primitivy,“ kteří poněkud převrátili zavedená pravidla války. Hegemon už není hegemon. Vyhlásil křížovou výpravu, ale nakonec všichni odpadli, on sám musí jednat a autoritou pro jednání už není jeho vlastní výklad mezinárodního práva. Navíc ho to stojí takové prachy, že si to ani on nemůže dovolit.
Je to strategická prohra, i když se to bude nazývat vítězstvím. Spojené státy nedosáhly ničeho. Nesnížily schopnost Íránu útočit na Izrael, spíš naopak. Nedosáhly změny režimu, spíš ho ještě utvrdily. Nepodnítily povstání, naopak, opozice byla vyhlazena. Nesnížily Íránský vliv v sousedních zemích, naopak Američané vyklidili Irák. Jako bonus pak Írán dostal klíče od Hormuzu. Mimochodem, až do Trumpovy války to bylo jedno z posledních úzkých hrdel na planetě, kde ještě nikdo nevybíral výpalné. To nastane až teď díky ohromujícímu a skvělému americkému vítězství.
Osobně si myslím, že výsledkem jednání v Islámábádu(pokud na něj vůbec dojde) bude uran za poplatky. Írán se vzdá obohacování uranu a Spojené státy se budou tvářit, že jim nevadí dolar za každý barel ropy, který propluje Hormuzským průlivem. Írán za to bez problémů opraví všechny škody a ještě mu zbyde pro Revoluční gardy. Z teokracie se stane klasická vojenská diktatura, poměry v Íránu se trochu uvolní a režim získá na prestiži, protože ubránil svou suverenitu.
O americké základy v regionu už nejde, všichni už vědí, že nejsou symbolem moci, ale naopak přitahují projektily. Nejsou ubránitelné. Je úplně jedno, jestli tam Američané zůstanou nebo nezůstanou. Jejich přítomnost už nic neřeší, jen stojí peníze.
Zato ve Spojených státech se bude hledat viník. Ono je vlastně úplně jedno, jak to s mírovými jednáními dopadne, protože to byl Trump, kdo souhlasil s jednáními, aniž by čehokoliv dosáhl. Válka stála strašlivé peníze, oslabila americkou protivzdušnou obranu na několik let a de facto vymazala sankce na jakoukoliv ropu. Donald si nejspíš užije další pokus o „impíčment“ možná si zařídí nějakou náplast na ego v podobě Kuby nebo Grónska. Když nemůžeš porazit Írán, mohl bys porazit alespoň Dánsko. Nebo Fidelovy pohrobky.
V háji je ovšem Izrael. Znovu už jim nikdo neskočí na další snadno vyhranou válku. Všichni viděli, jak musel největší ješita planety spolknout ego a ustoupit. Znovu už za Izrael nikdo bojovat nebude. Hamás by měl (tuším) do tohoto pátku složit zbraně, ale jsem si celkem jistý, že se to nestane. Intervence v Libanonu také nejde podle plánu. Nakonec zůstanou Izraelci sami bez USA za zády a bude to pro ně zřejmě větší katastrofa, než si teď vůbec dovedou představit. Jedna věc je, když vám vyhrožují, že vás zničí raketami. Jiná věc je, že předvedli, že jsou toho opravdu schopni.
Petr Pavel zbytečně usiluje o zájezd na summit NATO… Severoatlantická smlouva je mrtvá a všichni to vědí. Poprvé v dějinách potřebovaly Spojené státy pomoc od NATO a nedočkaly se jí. K čemu jim je takový pakt, že? Podobně na tom jsou ale i pakty s Japonskem a Jižní Koreou. Spojenectví skončilo, kredibilita velmoci byla oslabena, už nikdy se to zpátky nevrátí.
Ale přes všechno, co jsem tu napsal, jsem opravdu ze srdce rád, že nám včera svět nevybuchl do obličeje. Jsem rád, že ještě stále zůstaly nějaké pojistné ventily a jsem rád, že náš Západ tak nějak shnil po expirační lhůtě, než aby explodoval. Dostali jsme šanci si v multipolaritě vykolíkovat nějaký ten prostor. Ne sami, samozřejmě, ale dohromady s bratry Slováky, Maďary, Srby, Bulhary a možná i Rakušany. Tak snad se mýlím v předpovědi maďarských voleb a otřesy světa Orbánovu pozici upevnily. On je hlavní organizátor středoevropské emancipace.
Zhluboka se nadechuji. Zatím nás nečeká konec, ale čeká nás práce.
__________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém blogování, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Kdo preferuje jednoduché placení, nabízím možnost přes tuto platební bránu: https://donate.stripe.com/28E4gzekn7mlgjS0g3g3600
Vidlaku, zase chyba a dokonce chyba zasadni. Ty totiz pises:
„To, co bylo poraženo, je západní liberalismus, …“
Avsak toto je nejenom omyl, je to vedoma LEZ. Byla totiz porazena ZAPADNI DEMOKRACIE. Ta demokracie, ktera diky hloupym volicum dosazuje k moci jen hlupaky vyssi kategorie. Skutecnost, ze demokracie je obecnou zhoubou uplne vseho, je nyni prokazovana v primem prenosu. Nejenom hospodarskou situaci v EU, ale take vojenskou akci USA.
Ale no tak.. Západní demokracie padla podpisem Lisabonské smlouvy..
A možná hned po pádu železné opony, kdy už západ nemusel předstírat, že je „demokratický“..
západní demokracie nikdy nebyla – je to sebevražedná zločinecká sekta
na začátku pedofil taky dává bonbonky, pravý úmysl přijde až časem
Západní demokracie je mocenský konstrukt sionistických globalistických elit.
bingo
….ste mi to ukradli vod huby , neo , asdf a pavel..
Nepadla západní demokracie – ta je mrtvá už dávno.
Padá globální tyranie kolektivního západu nad světem
oranžový pedofuhrer byl a je pokus těch nejodpornějších a nejamorálnějších skupin usácké společnosti, usácké herrenvolk mentality a vlastně i tak trochu té naší (každého z nás na kolektivním západě), pokus o znovunastolení pevné tyranie. Ale doba se už změnila – a tak holt musí už kecy stranou a jede se otevřená, naprosto neskrývaná politika okrádání a teroru
Ard.
Neříkal bych „…nejhorších a nejamorálnějších skupin… „. Třeba jsou na skladě ještě horší.
Obávám se, že realita nás může ještě překvapit.
to je pravda
ale fakt to není o nic veselejší
Izrael se dostává na úroveň nacistického Německa. Skrytě ovládá US armádu a jejím prostřednictvím vede války. Svět je paralyzován a nechává jednotlivé napadené země na pospas spojené vojenské síle Izraele a USA. Třetí světová válka trvá už dlouho, začala likvidací potenciálních členů budoucí protiizraelské koalice, Libye, Iráku a dalších. Teď sionisté napadli Írán a svět stále jen přihlíží. Ale všeho do času. Kdo přijde Íránu na pomoc?
„Izrael se dostává na úroveň nacistického Německa.“ Nedostává! On je na této úrovni už tisíce let! Přečtěte si bibli, tam někde to začíná, hned po vymyšlení jakýchsi Izraelců.
Ty si raději přečti recept co si dostal od psychiatra.
kdo asi platil hitlera? ty makovice
nemas pentagram na vibratoru vrazenem v bruselske riti?
Rabbi Harry Waton to ve své knize z roku 1939 s názvem Program pro Židy a odpověď všem antisemitům jen přiznal, že nacismus je napodobeninou judaismu a že nacistické hnutí přijalo židovské principy a myšlenky.
Je to poprvé, kdy spustili otevřenou válku proti goyim. Svět goyim mlčí. Vyvolený národ je prorostlý do všech řídících struktur. Ale čas pracuje proti nim. Lidstvo se teď začne probouzet.
A o čem jsou dvě světové války dvacátého století . O čem byla Krymská a obě Bůrské války . O čem byla třicetiletá válka a pokud půjdeme dostatečně hluboko , tak o čem byla genocida Filištínů .
Stále o tom samém . Ideologická válka proti zbytku světa . Spuštěna byla v době , kdy egyptští znachaři v pouštním koncentráku vyšlechtili po 42 letech své bojové psy .
Toto jsou jen následky a konečné dozvuky této třítisícileté globální genocidy národů této planety .
@ Josef Švejk 2026 (9:23) „On je na této úrovni už tisíce let! Přečtěte si bibli, tam někde to začíná“
Ano, dle Bible to začíná nejpozději uzavřením Abrahamovy smlouvy. Ta zavazuje Abrahamovy potomky skrze krvavé rituály (nápadně podobné satanistickým) k okupaci území mezi Nilem a Eufratem. Dle archeologů došlo ke vzniku té ideologie v perském (sic!) zajetí někdy kolem 500 př.n.l., kdy tamější učenci diaspory dospěli k finální redakci Písem dnes označovaných jako Starý Zákon.
Sepsal jsem na blízké téma v úzké souvislosti s Velikonocemi obšírnější pojednání:
https://isa42-19.webnode.cz/l/velikonocni-vykolejeni/
Pozdější rabínské talmudické výklady (vzorky najdete na Rumble – stačí zadat „rabbi + Esav“) zavazují všechny obřízkou označkované dědice Smlouvy k zotročení zbytku světa oslím můstkem přes výklad, že národ Edóm (praotec Ezau) JHVH přikázal vyhladit a zotročit, protože bránil zabrání onoho smluvního území. Dnes jsme tím „Edómem“ my všichni.
Má to všechno mnohem širší přesahy zejména přes křesťanství, coby užitečného diseminátora a vůbec (prozatím) užitečného otroka této ideologie
Ježíšovi židovští učedníci, původně poslíčci a okamžitě po Ježíšově odchodu „apoštolové“ + zejména první významný „obrácený“ farizej, který „si to odpracoval“, sepsali Dopisy + Skutky + Janovo Zjevení. Ve všech těchto spiscích totálně Ježíšova veřejná prohlášení vymlčeli a zdiskreditovali vnucením Mojžíšova Zákona a psychopatické logiky krvavých obětí jako závazného základu křesťanství, které tímto počinem založili rovnou coby ideologii.
Ježíš nic z toho, včetně „církve“ nezaložil a slovo „křesťan“ nikdy neužil.
Izrael neovládá jen USA. Kdo u nás informuje o dění na blízkém Východě? Fingerland, Tachecí, Borek, Szántó, Tureček…
Všechno samí sionističtí agenti.
Vždyť se stačí podívat, kdo vlastní hlavní světová média, potom se nemůžeme divit jejich propagandě.
V kontextu zoufalých proseb oranžového pedofuhrera o příměří stojí za to malý flashback:
6.3.:
Nebude žádná dohoda s Íránem, kromě BEZPODMÍNEČNÉ KAPITULACE!
Poté, a po výběru SKVĚLÉHO A PŘIJATELNÉHO vůdce (vůdců), budeme my a mnoho našich skvělých a velmi odvážných spojenců a partnerů neúnavně pracovat na tom, abychom Írán přivedli zpět od pokraje zkázy a učinili ho ekonomicky větším, lepším a silnějším než kdy dříve.
ÍRÁN BUDE MÍT SKVĚLOU BUDOUCNOST.
„UČIŇME ÍRÁN ZNOVU VELKÝM (MIGA!).“
Děkuji za vaši pozornost této záležitosti!
Prezident DONALD J. TRUMP
—–
PS: Vždy velmi seriozní Simplicius:
Trump se chlubí, že Írán před ním poklekl ze strachu před drtivou genocidou, kterou slíbil rozpoutat. Ve skutečnosti pravděpodobně státy Perského zálivu tlačily na Pákistán, aby zasáhl – věděly totiž, že Trumpova neúčinná bombardovací kampaň pouze podnítí Írán k dokončení demolice energetické infrastruktury jejich vlastních zemí.
Všimněte si také, že Írán prostřednictvím Aragčího uvádí, že to byly právě USA, kdo požádal o jednání – a zřejmě i o příměří – a že samotné příměří je podmíněné: POKUD budou útoky proti Íránu zastaveny.
Za druhé, Hormuz bude znovu otevřen pod záštitou íránských ozbrojených sil.
Je pozoruhodné, že Trump ve svém sdělení přiznává, že obdržel íránský desetibodový mírový plán a že tento plán může sloužit jako funkční základ pro jednání.
ard, prosím. Přestaňte používat označení Oranžový pedofuhrer. Nemám nic proti tomu když to zazní jako vtip nebo narážka. Ale pokud to je první věta v každém vašem textu, neumožňuje to diskusi.
Nenařizuji, nehromuji, nenadávám. Jen prosím.
Mohu to nahradit třeba označením „oranžové pedofilní fašistické hovado“ 😉
Ale vážně – nazývat věci pravými jmény je ten nejzákladnější krok k pravdivému vnímání reality
Nebo chceme taky – obrazně řečeno – nazývat nelegální migranty páchají znásilnění a vraždy „mladík“ a 40-leté negramotné nelegály „nezletilý sirotek se dvěma univerzitními tituly“?
„Oranžový pedofuhrer“ nemyslím jako vtip, ale jako co nejpřesnější popis reality při zachování dostatečné stručnosti
A za nějaký – a ne zase tak dlouhý čas – bude oranžový pedofuhrer titulován mnohem hůře. Všemi. Efekt „Adolf Hitler 10.5.45“
To pedo je zaručeně neopodstatněné.
Co Epsteinovy spisy?
Je v nich něco, co by jen podporovalo, protože určitě nedokazuje, že by byl pedofil ve správném smyslu slova ? Ukažte.
Tymákovan – Válka proti Iránu vynucená Mosadem. Zbytečně slovíčkaříte. Ve své podstatě je úplně jedno jestli si užíval s nezletilými nebo sotva zletilými holkami.
Co má válka s Mosadem společného s pedofilií ? Aha, takže podle libtardího slovníku trvat na významu slova znamená slovíčkařit. Podívejte, pokud nejsem objektivní a používám křivá nařčení, tak tím škodím vlastní kredibilitě. Na Trumpa lze nadávat z milionu oprávněných důvodů, proč přidávat nepravdy ?
Že Mosad přes Epsteinovy spisy drží v šachu Trumpa, je nepravda? Proč se potom Trump nechal zatáhnout do války Mosadem?
Ne, není to pravda.
kludne to moze byt kvoli tomu, ze je povedzme neoficialne zid….alebo vie, ze ak by sa cukal, tak jeho majetok sa rozplynie. U zidov je dost zvlastne ako sa stavaju relativne rychlo a bezproblemovo miliardarmi (co bola kedysi meta znacne neprekonatelna)…..Epstein bol v tomto rozumnym prikladom. Takze je kludne mozne, ze defacto su to uzivatelia, nie realni majitelia a pokial dotycny neposluchne, tak zisti, ze uz ani nema co uzivat (alebo ho zabiju). A to je znacny motiv. Takze mozno je Trump len pouzivatel (koniec koncov tie jeho zachrany pri bankrotoch nemuseli byt len o peniazoch ako takych). Zeby cistou nahodou jeho dcera konvertovala k zidovstvu, sa mi tiez az tak nechce verit
Pavel, Trump lezl židum do rektálu už i v prvním volebním období. I ta jeho dcera přešla na židovství. Tady je přeložený rozhovor mezi Trupem a Markem Levinem na oslavě Chanuky v Bílém domě
Mark Levin (05:04):
A taky miluje Izrael.
Donald Trump (05:06):
Je to pravda.
Mark Levin (05:06):
Dvě vteřiny. Před šesti lety jsem tu byl. A řekl jsem: „Toto je náš první židovský prezident.“
Donald Trump (05:16):
Je to pravda.
Mark Levin (05:20):
Teď je prvním židovským prezidentem, který sloužil dva-
Řečník 1 (05:23):
Ne po sobě.
Údajně existují – a na Darknetu se nabízejí – staré videozáznamy, pořízené původně ještě ve formátu VHS, kde je o cca třicet let mladší Trump zachycen, jak u Epsteina „dovádí“ s nezletilými blonďatými lolitkami. Záznamy jsou prý k mání za 4 Bitcoiny, avšak není o ně zájem, neboť se neví, jestli se nejedná o podvrh.
A víte že pedofilie není o věku, ale o stupni vyspělosti ? Doufám, že se k tomu odborně vyjádří katango, až se objeví.
Tymákovan -Co to tady obhajujete? Souložit s vyspělou dvanáctiletou holkou je tolerovatelné?
Pedofila přitahují dětské rysy. nevyvinuté druhotné pohlavní znaky. Je-li dvanáctiletá holka vyspělá, rozhodně není a nebude objektem pedofilova erotickosexuálního zájmu.
Bude tak leda objektem zájmu těch, co je přitahují již pohlavně vyspělé mladé slečny, případně zamindrákovaných jedinců, co si na dospělou ženskou netroufnou. Ona totiž tělesná vyspělost nemusí být v souladu s vyspělostí duševní.
katango děkuji Vám, i když to tu vypadá jako s jedinci neschopnými číst nebo chápat text.
pavel já někde něco obhajuji ? Pouze tvrdím, že to není pedofilie. Máte snad dojem, e pedofilie je jediný sexuální trestný čin ?
ad katango 9 dubna, 2026 (11:43)
—- ne, nemusí jít o variantu, kdy nejsou vyvinuté druhotné pohlavní znaky; viz Krafft-Ebing, jeden ze zakladatelů moderní sexuologie – může jít o zcela vyvinutou dívku, třeba jen s dětským, jemným hlasem, dětskými/nedopsělými rysy obličeje, rysy v chování, oblékání apod
Charon: důležité je to slovo „údajně“ na začátku.
týpek,
– který proslul výrokem „ženskou musíte chytit za kundu a ona se poddá“,
– který je v Epsteinových spisech 38 000 x, a to v té cenzurované verzi, jejíž výroba trvala peDonaldovu týmu skoro rok
– který mnohokrát letěl tisíce kilometrů na Epsteinův pedoisland a často i přímo epsteinovým Lolita expresem
– který nechal přeložit Maxwellku do fešáckého rekreačního „vězení“ výměnou za její „Svědectví“ že ‚sice často byl na ostrově, ale ničeho se neúčastnil‘ (to vidím úplně v živých barvách – všichni okolo šukají nezletilé holky, ale peDonald tam sedí v koutě a čte si bibli. možná dokonce ostatní přemlouvá, aby to nedělali, že to není morální)
– který má na krku, imho docela dost pravděpoodbné obvinění dívky, že ji znásilnil u epsteina, když jí bylo 13 (stačí si přečíst jeho výkřiky na Truth Social a je zřejmé, že to hovado je toho klidně schopné – to není psychopat, proti němu je psychopat silně empatická osobnost se soucitem ke všem okolo)
– který nechal zastavit vyšetřování pověstného epsteinova ranče, kde – jistě jen podle ošklivých pomluv zlých jazyků – jsou možná zakopané některé účastnice epsteinových večírků
.atd atd atd …….
To vše jsou indikace zvrhlíka, nikoli pedofila. I u té třináctileté holky, pokud je to pravda, by se muselo ukázat, jak vypadala. Není to o čísle, ale jejím stavu vývinu. Pokud nejsem progresivec, pouívám termíny jak jsou definované.
takže znásilnění dostatečně fyzicky vyspělé třináctky je podle vás ok?
nooooo….tak to už nemám, co bych vám k tomu sdělil
Mozna byste misto pleveleni mohl obcas popremyslet nad tim co ostatni pisi.
Napoveda: nic takoveho, co mu pripisujete nenapsal.
Krafft-Ebing, jeden ze zakladatelů moderní sexuologie:
pedofilní reaktivita obvykle nezahrnuje pouze předpubertální děti, ale typicky i jedince v rané pubertě a často také dospívající či mladé dospělé (postpubescentní adolescenty), kteří si svým vzhledem nebo projevy zachovávají dětské rysy
😎
No vidite. Stacilo trochu patrat a dojdete k tomu samemu, co pise Tymakovan.
no, to právě ne, nesmíte trpět sybdromem „přání otcem skutečnosti“
…syndromem…
To neni treba. Staci pochopit, co se tam pise.
jde např o:
fyzický vzhled
— menší postava, drobná konstituce
— dětské rysy obličeje (kulatější tvář, jemné rysy)
— pozdější tělesný vývoj (ano tato možnost by byla dle tymákovana – jako jediná)
projevy / chování
— dětský hlas nebo způsob mluvy
— hravost, naivita
— styl oblékání působící „mladě“ (https://www.thetimes.com/imageserver/image//d54b5d50-8e64-4f76-91ac-444bb07b7bb6.jpg )
celkový dojem
— působí mladší, než ve skutečnosti jsou
— kombinace vzhledu a chování vytváří „dětský“ efekt
takže nejde o to, jestli má nebo nemá prsa a jak velká – to je jen jedna z mnoha možností, co může přitahovat pedofila
PS kromě této fotky stačí kouknout na ty již uvedené výše
a hlavně je úplně jedno jak vypadá. u soudu rozhoduje datum narození.
„ale když .. no přece ty kozy … !“
jozka Děkuji Vám za podporu i snahu vysvětlit.
a počítá se to podle vás od jaké velikosti prsou znásilněné dívky, kdy znásilnění nezletilé není pedofilie ale roztomilá zvrhlost?
třeba tahle je už v pohodě? (foto z pesteinova Lolita expresu)
https://content.api.news/v3/images/bin/d16604592edefa4d892aa3d295d9341b?width=1024
nebo tahle ?, se kterou si hráli společně s prince andrewem a epstein zrovínka fotil
https://media.cnn.com/api/v1/images/stellar/prod/andrew-mountbatten-windsor-90-91-92.jpg
Pedofila prsa odpuzujou. Děti prsa nemaj.
Znásilnění nikdy není vaše roztomilá zvrhlost ale trestný čin.
ard je perverzní Teco, nemá smysl diskutovat ani číst
Pokud měl Trum sex z nezletilou, je jedno jak vypadala a věděl o jejím věku je za to trestně zodpovědný. Pokud je k tomu dokumentace, můžou ho majitelé této dokumentace vydírat. Epstein byl právě kvůli tomu vytvořen.
skoro bych zapomněl – týpek, co si na epsteinově ostrově dle Maxwelky asi listoval v bible, ale epsteinovi přesto poslal pověstné blahopřání se siluetou nahého ženského torza a vlastním podpisem jako pubickým ochlupením (jak by řekl peDonald „chlupy na kundě“)
https://images.wsj.net/im-98212567/?width=1050&height=1050
Jo, a o epsteinovi taky výslovně prohlásil, že je taky na hodně mladý holky, jako on sám, že to mají společné
– než teda začal později tvrdit, že se vlastně vůbec neznali
Souhlasím.
Není žádný důkaz, že by byl pedofil.
– Narcis? Ano.
– Psychopat? Ano.
– Bezohledný hajzl? Ano.
To ostatní vůbec nemusí být pravda. Takže by se toho nemělo zneužívat.
Je třeba chápat, že takových lidí jsou mraky. Jenom nesedí na prezidentském místě.
Neplette se Vaclav do diskusi dospelych..Vy si nebudete nikdy rozumet…Vy nevite ani , vo cem pisete..
Kdyz uvadite narcis, psychopat a bezohledny hajzl ..
A zaroven nemate tuseni , nenapada vas co prave takovy umi a pachaji ..A je este k tomu vsude spousta dukazu, vypovedi obeti..
Z takovych jako ste vy, dneska delaji soudce , prave ,aby ty nejhorsi nevodsoudili…Nebo prokuratory/zalobce , ktery takovy zlocince vubec nepripusti k jednani u soudu.
Děkuji že i Vy umíte číst.
arde – podle sebe soudím tebe ??
A pozor – za každou neoprávněnou pomluvu dostáváte mínusový zápis do své karmy, kterou budete muset odčinit. Tak se zavčas vzpamatujte..
Navíc to není směšné, ale trapné – aspon pro normálního člověka
Tak to jsem úplně v klidu
Ale řada jiných by měla být nervozní, protože za jakoukoli obhajobu oranžových fašistických pedofuhrerů je negativní zápis do karmy určitě 😉
Karmické body se jistě odečítají více za obhajobu fašistického prasete, které např jásá nad 80-100 tisíci povražděných Palestinců a už se těší, jak na jejich hrobech postaví luxusní rezort a svoji pozlacenou sochu v nadživotní velikosti, než za to, že někdo tohle fašistické prase nazve fašistickým prasetem – skoro bych řekl, že za nazývání věcí pravými jmény naopak budou body kladné 😎
nehadzte to vsetko dokopy…..spolurecnici sa vyjadruju, ze Trump je na mlade zeny, nie na deti, ktore ani netusia, co sa s nimi deje pri raste a urcite nie su sikovne co do tychto aktivit….Trump vyzera skor na nieco ine. Nazor na to nema nic spolocne s jasanim nad Gazou. Cele toto je ale imho relativne zbytocny boj, Izrael zrejme na Trumpa paky ma, ci su to Epsteinove spisy (imho nepravdepodobne, nikdy by sa nezverejnili, ak by tam bolo nieco kriticke, alebo naopak by sa zverejnili demokratmi este predtym) alebo papiere ktore podpisal v hlbokej minulosti alebo nieco uplne ine, je malo podstatne
Pedofila přitahujou děti ještě nedošedší do puberty.
zápis do karmy
¨bože nechceš jít někam za ezo maminama ty koko.. hlavo?
Co takhle prostě napsat „Donald Trump?“
Kdyš von není henten politik, nemá politické ambice 🙂
Může si dovolit nazvat veřejně působící hovado tak, jak se mu jeví. (Já si tedy rovněž myslím, že ten fašistický psychopat asi nebude pedofilem.)
To může, jednou, dvakrát, ale v téměř každém svém příspěvku už to působí jako trapná a směšná posedlost, která tady otravuje skoro všechny. Také si nemyslím, že Trump je pedofil, ale mohl vyzkoušet vše, prostě jen proto, že mohl a byla příležitost.
Panenství v křesťanské civilizaci bylo postaveno na roven fetiše, neposkvrněná avšak matka je středobodem verouky . Za 2000 let vládnutí této věrouky má každý chlap jistě vepsánu do podvědomí touhu nějakou odpanit. A pannou jsou dnes dívky, díky sexualizaci společnosti, dívky tak maximálně do zletilosti. Takže pokud chce muž podlehnout této touze po odpanění, musí sahat do kategorie teenagerem, což se pak může zdát jako pedofolství, ale pravý účel je úplně jiný.
Panna neznala intimně jiné muže, takže nemůže porovnávat, jak dobrej je její odpanitel v posteli. Mmch není bez zajímavosti, že ženu učiní nečistou až styk s mužem, tedy podle některých věrouk.
Kočko já nevím, jak to vysvětlit, obzvláště pokud nechci být nějak sexuálně explicitní, ale pro normálního chlapa nepedofila prostě dítě není sexuální objekt. Nevzruší ho, nevyvolá žádnou sexuální přitažlivost. Není co zkoušet. Nevím, zda tím něco vysvětlím ženě, ale pro mne je jen ta představa stejně odporná, jako sex chlapa s chlapem.
On si tady mnohý z předřečníků plete zákonnou věkovou hranici pro pohlavní styk s vyspělostí. Jo, třináctiletá může vypadat jako ženská, ale styk s ní je trestný. A nejedná se o pedofilii. Ale to někteří prostě nepochopěj. Vy to naštěstí chápete, protože vám to myslí.
—- ne, nemusí jít o variantu, kdy nejsou vyvinuté druhotné pohlavní znaky;
pedofilní reaktivita obvykle nezahrnuje pouze předpubertální děti, ale typicky i jedince v rané pubertě a často také dospívající či mladé dospělé (postpubescentní adolescenty), kteří si svým vzhledem nebo projevy zachovávají dětské rysy – může jít o zcela vyvinutou dívku, třeba jen s dětským, jemným hlasem, dětskými/nedospělými rysy obličeje, rysy v chování, oblékání apod 😎
To, co říkáte vy, je řekněme hovorové pojetí termínu pedofilie, ovšem nepřesné a nesprávné
Že vy tomu Epsteinovi a spol závidíte?
Vidláku, chápu, že pro kognitivní disonanci tvoji i všech dalších by to bylo lepší, protože pak se není nutné podívat realitě do tváře, dá se vytěsnit, čeho jsme součástí
je to velice přesně (jak historicky, tak psychologicky) ukázáno ve filmu Konference ve Wannsee,
jde o scénu, kdy „major Lange“ (jak je titulován v českém znění), velitel Einsatzgruppen v Lotyšsku Rudolf Lange:
Dovolíte, prosím, mám dojem, že jsem provedl deportaci 30 000 židů, tím, že jsem je zastřelil. V Rize. Provedl jsem tedy deportaci?…
….
Heydrich (před zcela zmrzlým ansámblem nácků, kteří všichni vědí o co jde, ale nechtějí to slyšet naplno):
Ano, podle mého názoru jsou deportování
https://www.youtube.com/watch?v=bSZQyrZISTY
Takže chápu kognitivní disonanci tvoji i dalších. Ale stejně vám do toho budu házet vidle. Pravda tě osvobodí. Ale nejdřív tě pořádně nasere.Y
Prestanete bejt, ard chytrej ,budte rad ,ze vas Vidlak upozornil , ja predtim..
Prave tim ,ze deformujete a znehodnocujete vyrazy , pouzivate takovy ktery nesedi , odvadite pozornost jinam . A proc je musite pouzivat a hned nekolikrat v jednom prispevku ..
A to se otaci proti vam ,odvadi pozornost vod vaseho psani a ctenar zacne premyslet, proc se tak ponizujete opakovanym pouzivanim nevhodnych ubohych, nepadnoucich, nevystiznych ve zkratce , prezdivek a proc je musite porad hojne pouzivat.
Dokonce se snazite na ctyri prezdivky najednou a to uz nejste samozrejme normalni…
A potom se snazite bejt este vic chytrej a zacnete to dokazovat jako idiot ,ze chcete nazyvat veci pravymi jmeny a zacnete zase vynikat svoji snazivou omezenosti..
Vidláku, ve vší úctě k vám. Vy ještě vidíte na Trumpovi něco, co by stálo za špetku respektu k jeho osobě?
Někdo respektuje Putina, někdo respektuje Trumpa, někdo respektuje Pavla…
Uvidíme, jak se kdo z nich nakonec zapíše do dějin.
Zde je vidět, že nevidíte za oponu a nechápete hru, kterou Trump musí hrát.
„Pozorujte, ale nesudte“..
neo – Z toho co čtu, tak vidím a chápu. V čem ho to ospravedlnuje?
Ježíš odpustil i lotrovi na kříži…
Ten asi nepobil tolik lidí… ale nemůžeš chtít od lidí, aby měli takové pochopení jako Kristus – Trump se prostě zapíše jako loutka sionistů a masový vrah. A to mu zůstane. Také jsem v něj vkládala naděje. Tím hůř pro nás, kdo jsme naletěli – jakmile vzal peníze od Miriam Adelsonové, políbil prsten a stal se pobočníkem Netanjahua.
Jako my, kdyz pripustime ze Jezis byl, existoval , /nebo je aspon presentovanej jako clovek /, tak ani my , ani on….
Nemame zadny prava , vysady ,privilegia a nikdo nam je nedal , nekomu komukoliv a cokoliv odpoustet.
Ani si ty vodpustky privlastnovat.
A potom chodit kolem a pronaset, tomu vodpustim , tamhle tomu taky vodpustim este vic a vsechno…
Ta takhle to neni..Ani vobet zlocinu to pravo nema ..
Povinnost vsech je trvat na tom, aby vsecky zlociny dosly spravedlivyho trestu bez chaotickyho bordelu, verejnych hysterii vodpousteni ..
Protoze jinak nicime skutecnou spravedlnost a delame z ni momentalni , / random, casual, haphazard, irregular , aimless/, kus hadru ..
Ani vobet zlocinu to pravo nema tady bych polemisoval. Nemá právo měnit trest, ale odpustit snad ano. Některým lidem se po odpuštění lépe žije, už nemají v sobě tu nenávist.
Pripad Trump je slozitejsi , nekonecne slozitejsi , uz vod jeho otce, pomery , teziste sil je v NY velmi komplikovany ,nekolika skupinami , ktere soutezi ,bojuji vo moc a nebo ziskaji navrch.
Byrokraticky komplikace sou tam neuveritelny uz jenom kdyz v lahudkarstvi serviruju sendvice ,dle mnoha instrukci ,co v nich smi bejt a co ne, dale majitel ma povinnost navic spravne odvadet dane z kazdy jednotlivy naplne sendvice ….
A v zalezitosti neco vybudovat znamena a je neco jako se prodirat nekonecnym pralesem korupce , zajmu i tajnych , protizajmu .. A kazdej den..
Mnoho povoleni mnoha uradu, nekolik odboru, delniku, tech ktery dodavaji material , kontraktoru , ktery bud musi pouzivat a zamestnavat a nebo nesmi…Jinak ma nekonecny stavky na krku a nepostavi nic.
Sme svedkove , ze i justice uz je tak komplikovana a precpana zakonama , tajnyma prikazama , zakazama , instrukcema , vlivama ruznych natalkovych skupin, vymeny sluzbicek ,vcera ty mne a dnes ja tobe , korupci soudcu a judru a celyho procesu, ze skoro nikdo nikdy neni potrestanej , bez povoleni zakulisnich vrchnosti..
A pritom je na vsecko velky mnozstvi zakonu..
Kazdej vi co spachali ,pise se a mluvi se vo tom v medii a zaroven zadny tresty.. Ani jeden..Britove prince, jenom vyslechli..
To vsecko jen souvisi s vyvojem, na zapade , rezimu, systemu ,hrani si a predstirani hlupaku, tupcu ,mnoho druhu mentalnich uchylu na demokraci….
Trump napr. dostane za porazku a okupaci Iranu, ma slibeno , to sou maly drobny , jenom vod Adelson 250 milionu na drevo .A.
Jenom strucnej vycet machinaci v miliardach , zete a hlavniho vyjednavace na vsecko, Kusnera , je k neuvereni . Napr.
Jak vyjednava mir a primeri , kdyz zaroven s vyjednavanim , vi, ze vydela a samozrejme chce vydelat , na valce.
Na miru nevydela nic….
Kdyz ted vyjednava mir s Iranem ,ale vydela asi 5 miliard na pokracovani valky v Iranu..
Live in New York City once, but leave before it makes you hard;
Live in Northern California once, but leave before it makes you soft.
Moudré i po více jak čtvrt století.
tak to byl ježíš pěknej kretén
jako havel, co pustil pedofilní sadistický vrahy, kteří překvapivě dál znásilňovali, mučili a vraždili i novorozeňata
Na Seznamu zase jiní bijci zase neumí napsat Putin, Babiš, Orbán, … bez nějaké rádoby vtipné vulgarity.
To je pravda ale tady nejsme na Seznamu a, doufám, nejsme trapní blbečkové a primitivové.
https://web.litterate.cz/basilejsky-koncil/comment-page-1/#comment-608399
Co přijde teď, ostrá prosba ?
Jako další následuje poslední varování.
Masivní letáková kampaň.
👍 🤣 🎯 1️⃣⭐ 😂 🥇 🏆 🤡 💪 ✅ 💡 🥳 🤪 😜 💣 ❗️ 😀 🙌 💥 💯 🎖️ 😹 ✔
Izrael bombardoval Bejrút, ačkoliv se příměří mělo vztahovat i na Libanon. Hormuz byl otevřený 2 hodiny a už ho zase Irán zavřel. Zlo se jmenuje Izrael. A tohle zlo podporovaly a podporují všechny české vlády. Babiši, Macinko, kdy vydáte nějaké prohlášení k situaci?
A co třetí nejvyšší státní činitel, předseda PS-PČR Okamura? Ještě stále nenastal čas stáhnout kromě ukrajinské i izraelskou vlajku?
Pořád ještě platí ono Okamurovo: „Já proti Izraeli nic nemám“…???
Kdyby měl, tak by se nikdy nestal předsedou parlamentu.
👍
Macinka u Xavera řekl, že podporovatele Íránu nechápe a pak žvanil, že jsem to radši vypla.
Rád bych se mýlil, ale osobně soudím, že jde jen o logistickou přestávku, krátký oddech, znovunabití kanónů. Írán daleko, všechno se tam vleče a 10-miliónový Izrael zdrojově slabý. A do toho ještě Bibi (stejně jako Zele) nemůže ukončit válečný stav, bo volby a vězení, že… Očekávám několikaletý konflikt nízké intenzity, na jehož konci bude mít Írán atomovky a bude regionální velmocí. Nebo to bouchne naplno, protože Bibi a Doník jsou Mesiáši? Toho se asi nikdo z nás nechce dožít, i když jisté kouzlo ve „vyřešeném problému“ to může pro Izrael mít. Co by pak ale udělali ostatní musulmani, těžko odhadovat, pro Izrael asi nic moc.
Nová íránská politická garnitura nemůže Doníkovi ani Bibimu vyhovovat (jestřábi), takže být na jejich místě, dával bych si sakra majzla – hlavně co se týče „mírových“ hovorů – ono to chvíli trvá, než tajné služby zaměří mobily a místa pobytu kompletního nového íránského vedení. I ti prostředníci musí nakonec po jednání někomu zavolat a ten ty informace někam předat…
A mezitím u nás náš milý prezident naprosto netuší, která bije a řeporyjské hovado chce zpět do ODS.
Už tam snad je, a je to dobře, vždyť tam to primitivní stvoření patří .
👍 🎯 1️⃣⭐ 🥇 🏆 ✔
Podle mne je to přesně tak, pozemní útok bude. Sleduji letecký provoz a americká vojenská nákladní letadla (C17, C5M, C130) létají pomalu stejně hustě jako kamióny na D1. Ve většině případů z Německa (Spangdahlem, Trier, Rammstein aj.; tam zase přilétají jiná z USA) a stopy končí někde za pobřežím Řecka, tam asi vypínají odpovídače. Pro zájemce doporučuji
https://globe.adsbexchange.com/
Dají se tam vyfiltrovat jen vojenské stroje.
Na summit NATO nepojede německý, francouzský ani polský president.
Proč by tam jezdil český.
Protože chce.
Kout vlastizrádné pikle.
pojede na mašině jako noční vlk ☻
Pokud sebou nešvihne o zem, jak má ve zvyku.
Protože ješitné veličenstvo s hradní nemocí rozhodlo, že jet chce a chce a chce a proto musí být v čele delegace, i když je to přímo z Ústavy na konečném rozhodnutí vládním.
Tak to dopadá, když se s politikou začíná rovnou na Hradě a brusičem „diamantů“ je Kolář a spol. a ty zájmy (i zbrojařů), právníci asi už zdrhli všichni a tak se i z Ústavy stává trhací kalendář i bez Mináře. Přitom právě vysoká politika je zrovna hodně speciální řemeslo.
V článku 63 Ústavy se sice píše, že prezident „zastupuje stát navenek“, ale vše v tom článku platí jen a pouze s kontrasignací premiéra, či považte – jím pověřeného člena vlády. Tam fakt není prezident nad vládou, „nevelí“ a ministr může být dokonce rozhodující, pokud by byl premiérem a vládou pověřen.
Sám l rozvědčík se bohužel pasoval do role opozice proti vládě, nehodlá držet shodnou linii s ní okolo výpalného pro NATO, sliboval armádní letadla cizím jako nějaký monarcha a pak má vláda ještě nést odpovědnost za rozhodnutí takového člověka v roli prezidenta?
Myslí si snad ústavně neodpovědný rozvědčík, že je to takto OK?
„Zakázal“ si účast vlastně sám, jednáním a řečmi proti vládě, tou rolí opozičního představitele a nyní až urážlivým veřejným dopisem přímo premiérovi země (kam se Macinka se SMS třetímu hrabe), jakoby byl premiér jím úkolovaný poslušností povinný jen nějaký podřízený, kterému milostivě veličenstvo dovolí vše pro něj zařídit a pak přisednout a sehrát roli fackovacího panáka na sletu NATO.
Přitom rozvědčík nyní pouze zakouší asi takový pocit, jako měl předseda Macinka a premiér, když navrhli ministra jejich vlády a na druhé straně se to zaseklo na NE a NE a NE a to fakt nehájím osobu Turka.
Nelíbí se to ani ješitovi na Hradě?
No to dá rozum…
Jenomže my fakt nejsme díkybohu prezidentská republika a exekutivu fakticky má řídit a snad řídí vláda a byla by to vláda idiotů, pokud by nechala jet a ještě „v čele“ opozičního prezidenta ji pomlouvat i na summit, kde je rozumně i ústavně třeba vládní mandát, kontrasignace a hlavně a zejména to jednotné stanovisko, aby stát nebyl pak směšným, včetně premiéra, i případně toho opozičního prezidenta.
Dodržel by snad rozvědčík takový mandát od současné vlády a hájil její postup a přístup?
Tak to zřejmě ani omylem. Pak je spíše otázkou, čemu se rozvědčík diví a proč se rozčiluje, že v „čele“ oficiálně prostě být vlastně už ani nemůže?
Pokud Babiš na ten vrchnostenský dopis rozvědčíka ucukne jako údajně u některých těch velvyslanců, tak jeho voliči to už asi nerozdýchají, v mém okolí to alespoň tedy dost hromadně tvrdí, tak uvidíme…
https://www.hrad.cz/file/edee/2026/04/dopis_premierovi_summit_nato-20260408-155328.pdf
Opět přesná argumentace, díky. Jste bílá vrána na tomto místě.
To není o tom , že poskok pRezident něco chce . Potřebují to jeho pasáci , protože nutně musí být právě u tohoto jednání , které může být posledním jednáním NATO jako takového . Co chce onuce , to nikoho nezajímà .
Já bych ani to ego oné „investice“ brusičů nepodceňovala, kdyby tam nutně potřeboval být u možná poslední nato večeře, nerval by se tak veřejně a nevhodně „do čela“.
Slíbit by tam „čelně“ mohl sice jistě úplně cokoli, ale bez vlády to stejně nemá pak váhu, jako u těch letadel, kde to víc pokazit ani snad nemohl a přitom asi očekával pravý opak.
A že by informace ze sletu natistů k brusičům „diamantu“ nedošly, to si tedy nemyslím, ale mohu se jistě mýlit. Ale nejen maďarský ministr má telefon a kdo koho odposlouchává, to není třeba ani naznačovat.
Jedině, že by úkol nyní zněl jasně a musel se dostat jako ten „čelní“ tváří v tvář Trumpovi a o ruku by ani nešlo, ale to mám z té bohaté fantazie, koukání na filmy o špionech a občasného přečtení přítele po rozvědčíkově boku- Koláře, samozřejmě nic takového jistě nehrozí….
V každém případě je jasné, že se tam vedou zákulisní pikle a rozvědčík odhalil pravou podstatu jeho zrádcovství a vlastizrady. A jestli jo tam Babiš vezme, bude to signál, že chodit k volbám vůbec nemá smysl. Tak leda nějakou defenestraci.
Neda se mu verit byl echt komunista ,pak zase za Nato snazivej general /nic nesdelil vo jeho cinnosti/a ted se kamosi porad s tim teroristou ze Syrie ..Opatrnost je na miste , nepoustet nikam takovy..A zrusit zbytecny funkce , kterym se porad davy musi klanet.
👍
Tak von Pávek tam chce být především z vnitropolitických důvodů, aby utřel Bureše a před chlívkaři se ukázal jako někdo, kdo je toho schopen. Na žádné mezinárodní pikle nemá ani postavení, ani schopnosti, ani to od něho nejspíš nikdo nechce.
Ale dávat Bureše do souvislosti s tím, zda má smysl chodit k volbám, je nesmysl. Bureš dělá přesně to, co se od něho dalo i pred volbami čekat. Pokud to někdo nevěděl/neví, musí hledat chybu na vlastním přijímači.
Babiš uhne.
Doufám že ne, toto je příliš zásadní a viditelné. Nějakého velvyslance si moc lidí nevšimne, ale toto by byla naprostá kapitulace.
@ MAJKA (9:46) Díky, věcný rozbor na 1*
Svět podle alternativy aneb volili jste šašky a máte cirkus:
Babiš zlevnil benzín tak, že je dražší než byl včera. Donald vyhrál válku tak, že přistoupil na podmínky Iránu a J.D.Vance zkritizoval zasahováni do Maďarských voleb zatímco do nich zasahoval.
…a zákaz spalovacích motorů zrušíme tím, že do spalovacích motorů nebude palivo 😉
— a kdo si v Belgii na Velikonoce po obědě nabil elekromobil (a má spotové ceny), tak obdržel cca 330 EURO (aktuální cena elektřiny byla -15000 EURO/MWh).
Coz je vyslovene udrzitelny model energetiky.
Kdyz si zapalim dum, muzu si na nem opect burty!
přesně tak. Navíc, pokud šlo o dřevostavbu, jde o obnovitelný zdroj, takže by na zapálení domu mohla být dotace EU
Což vlastně, obrazně vzato, všechny dotace EU jsou – – – výhradně na zapálení vlastního evropského domu
ano, ale inde nesmu ludia elektroauta nabijat aby to mesta ustali…..deje sa to v Svajciarsku ci Holansku….neviem ci momentalne mozno nie, ak fuka ci svieti spravne…..ale spolahnite sa na to
Chtěli jste v Bílém domě hajzla, tak budete mít spalovací motory a benál za kilo. Ale může Vás uklidnit, že v Maďarsku bude benzín dycinky dražší.
Já ne, já doufal v dementní věčně se tlemící Kamalu, která by chcípající impérium dovedla k tichému trapnému konci někde v nějakém špinavém koutku 😎
Ale měl jsem silný pocit, že bohužel loutkovodiči vybrali oranžovou pedoplešku jako fuhrera, který „učiní Germánii opět mocnou“
A naneštěstí a k mému velkému smutku jsem se nespletl – ani v tom, kdo byl vybrán jako „prezident“, a ještě více naneštěstí – ani v tom, jaký je jeho úkol a jakou strategii reprezentuje a má realizovat
Vladimír Vladimírovič se vyjádřil, že by taky taky podpořil Kamalu.
Že se tak nakažlivě směje, že to znamená, že je v pohodě.
Pravda, usmíval se přitom.
https://www.youtube.com/watch?v=5MQhxwE5oSs
To je Vladimir a uz tenkrat videl do Trumpa, jako zebrak do kampelicky..
Ceny benzinu si zastropovani vicemene nevsimly, to ze Donald vyhral tvrdi Donald a srovnavat verejne vyslovenou podporu s pokoutnimi akcemi protistrany muze asi jen… Prevzato odjinud?
Dockame se jeste nejakeho dalsiho moudra nebo je to pro dnesek vse?
Typické libtardí dvojité myšlení. Vezmeme jedno slovo a dáme mu dva významy. Pak volně mezi nimi přecházíme a „argumentujeme“.
Třeba slovo „zasahovat / vměšovat“ se do voleb. Zahraniční politik přijede na návštěvu a řekne „volte Losnu“ a odjede.
A označí se to stejným slovem, jako neomezené finanční rozpočty pro druhou stranu, jednostranná mediální masáž co duní až sem. Ekonomické vydírání (blokování peněz) z EU v řádech miliard. Zablokování dovozu ropy sousední zemí.
Na sociálních sítích to vzbuzuje požadované emoce. Ale číst to je ztráta času. Když to někde zaregistrujete, jedná se o záměrnou manipulaci a daný zdroj začněte ignorovat.
jozka & adx – trochu smyslu pro humor, bros 😉
Smysl pro humor se uplatnuje tam, kde je neco k smichu.
jako bych slyšel cempera nebo foltýna 😉
To bych napsal neco ve smyslu, ze Prevzato odjinud je frustrovany, neuspesny a hloupy a je potreba kolem takove svine vykopat prikop.
Mně se Vaše diskusní příspěvky moc líbí a humor naopak nepostrádají, podle mého inteligentní humor. A mimochodem, když někdo použije slovo „bros“ , tak si o něm myslím své, a není to nic hezkého.
co to vobec znamena?
Řekla bych, že se tak oslovují američtí černoši a znamená to bratři, ale možná se mýlím. Rozhodně to nemá s ČESKÝM webem nic společného .
Trump pozadal Iran vo 14 dnu primeri aby , za driv nez 14 hodin , valka zase pokracovala dal…Slibil vyjednavat vo deseti bodech Iranu ,ale najednou vytah svejch patnact bodu …
Nebude se skutečně jednat. Oranžový pedofuhrer necouvnul. Jen zase zkouší se všemi vyjebat, všechny podvést a zákeřně je znovu terorizovat ve chvíli, kdy to budou nejméně čekat a kdy se USraelští zločinci budou cítiti lépe připraveni.
CNBC:
„Trump uvedl, že americké vojenské síly zůstanou rozmístěny v Íránu a jeho okolí, dokud Teherán plně nesplní ‘skutečnou dohodu’.
Trump označil údajný desetibodový plán navržený Íránem za ‘naprosto falešný’.“
Také zprávy ze včerejšího večera: Podle USraelských fašistů se příměří nevztahuje na probíhající USraelskou genocidní válku proti Libanonu. Při včerejším masivním bombardování libanonských měst bylo USraelskými fašisty zavražděno 180 lidí, další 800+ zraněno.
Oranžový fašounský pedofuher:
Všechny americké lodě, letadla a vojenský personál, spolu s dodatečnou municí, výzbrojí a vším dalším, co je vhodné a nezbytné pro smrtící vedení operací a zničení již značně oslabeného nepřítele, zůstanou na místě v Íránu a jeho okolí, dokud nebude plně dodržena SKUTEČNÁ DOHODA, které bylo dosaženo.
Pokud by z jakéhokoli důvodu dodržena nebyla, což je velmi nepravděpodobné, pak „začne střelba“ – větší, lepší a silnější než kdykoli předtím.
Bylo to dohodnuto už dávno a navzdory veškeré falešné rétorice opaku – ŽÁDNÉ JADERNÉ ZBRANĚ a Hormuzský průliv BUDE OTEVŘENÝ A BEZPEČNÝ.
Mezitím se naše skvělá armáda připravuje a odpočívá a vlastně se těší na své další tažení.
AMERIKA JE ZPĚT!
—- celkově vzato, Vidláku, mi přijde naprosto neuvěřitelné, že jsi schopen být tak totálně naivní a doufat, že to fašistické hovado by bylo schopno jakéhokoli čestného, morálního jednání – a to po tolika, vlastně po nekonečné sérii důkazů, že ten oranžový pedofuhrer není schopen ničeho jiného než zločinů, podvodů, lhaní, vyhrožování , terorizování, vraždění a okrádání
Njehorší an tom je, že trump není vyšinutá osobnost, ale je kvintesencí mentality usáckých herrenvolk ve fázi chcípajícího impéria
PS: Aby odvedl pozornost od USraelského debaklu v Íránu a aby dal novou naději MAGAfašos-kreténům, přišel s novým vyhrožováním okupace Grónska:
NATO TU NEBYLO, KDYŽ JSME JE POTŘEBOVALI, A NEBUDE TU ANI TEHDY, KDY JE BUDEME POTŘEBOVAT ZNOVU. PAMATUJTE NA GRÓNSKO, TEN VELKÝ, ŠPATNĚ SPRAVOVANÝ KUS LEDU!!!
oranžový pedofuhrer oznámil, že na jednání nepojede ani Stellvertreter des Führers J.D.Vance
možná se tam usáci chystají íránskou delegaci povraždit nebo vzít jako rukojmí
Pakistanci prej varovali Trumpa ,ze nekery chteji zabit dva iransky vyjednavace.
Este nez se zacne vyjednavat ..
Mozna by bylo zdravy a zabavny pro Iran a pro nas , na chvili , nekde nastrcit ty kontejnery , ale s falesnym uranem , aby si je usaci ukoristili…
A predstirat naky boje, aby usaci zvitezili a kontejneru se zmocnili..
Stellvertreter des Führers J.D.Vance vyhrožuje před jednáními Íránu
„USA mají všechny karty, odevzdáte všechen uran“
íránský ministr zahraničí:
USA si musí vybrat – buď příměří nebo pokračování války prostřednictvím Izraele, obojí mít USA nemůžou
Uvidíme jak dopadne příměří,na mě to dělalo dojem, že se Donald Trump chtěl probombardovat k Nobelově ceně míru.
…. ale nemůže v tom trumfnout Krvavého Vladimíra.
Co kdyby si nobelovku za mír tihle dva zabijáci dali napůl?
krvavý Volodymyr by se ale musel podělit s krvavým Petro Oleksojovyčem 😎
a všichni pak hlavní díl předat Satanyahuovi
Volodymyr jako vitez muze cokoliv.
https://uploads.disquscdn.com/images/1e499d2ec42995755f79efb98344a082ef4834a2a7fba9a0935f86b45b67ba5f.jpg?w=600&h=324
Krvavý Vladimír je tak málo krvavý, že mu to začíná podstatná část populace vyčítat. On je z těch, kteří pokládají Ukrajinu za část své vlasti a Ukrajince za západními službami poblázněné Rusy. Kterých je mu líto.
Vy vůbec nevíte, onanyme, co píšete (tedy pokud neopisujete v rámci pracovní doby ty „správné“ noty).
On ten Vladimír Vladimírovič půjde brzy do důchodu. Možná si pak budete přát, aby žil ještě dlouhá léta. Někteří sekáči na jeho místě by už dávno házeli atomovky, a to vůbec ne po Ukrajině, ale po té skvělé a demokratické EU a GB.
Já nepropadám optimismu.
IL a SSA podle mne chystají nějakou prasárničku, oni to jinak neumí.
IL prohrávat neumí a v SSA se to za výhru také dlouho maskovat nedá.
PivoJ (7:08) „IL a SSA podle mne chystají nějakou prasárničku, oni to jinak neumí“
Očekávám totéž…
Doník svým šťouráním do vosího hnízda dělá chybu. Jeho nepřátelé se dívají, kolik dostane žihadel, než odleze. Doníkovi poskoci (vyčuraní “přátelé”) se také dívají a čekají, že bude med.
Jak velká populace je závislá na odsolené vodě? Miliony lidí? Desítky milionů? Bez vody není života. Pokud Irán bude zahnán do kouta a zničí výrobu vody, bude to v podstatě použití ZHN. Tedy má v ruce A-bombu. A bez vody bude celé pobřeží Perského zálivu, tedy prostor ropné bonanzy. Pro svět katastrofa. Dá se odvrátit? Podle mě ano.
Podle ej aj je to 60-100 milionů lidí. To je víc, než jsem odhadoval já.
A těch 100mega jsou arabové. Domluví se? Bude allah veliký? Těžko říct, nedokážu se vžít do jejich mentality.
„Bude allah veliký?“ Nebude, on už je veliký a dá-li allah bude ještě větší.
@ Josef Švejk (9:34)„Bude allah veliký?“ Nebude, on už je veliký a dá-li allah, bude ještě větší.“
😀
tak mentalita Arabů je taková, že vždy ve válce otravovali studny.
No vida, tak už jsme minimálně dva, koho to napadlo, ale vlk tomu dal štábní kulturu! Kdo umí, ten prostě umí, o tom žádná:
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2026/04/09/ctvrty-a-zdaleka-nejlepsi-konec-iranske-valky/
Vlk je zavilý sionista, apologet Izraele včetně jeho genocidálního teroru vůči Palestincům.
Navíc je to islamofob.
Přebírá pouze články ze západního mainstreamu.
Ani slovíčkem nezmínil, že agresivní Izrael sabotuje svými bestiálními útoky na Libanon veškeré snahy o příměří.
Přesně, navíc starý ješita, který vždy do článku nacpe nějaké své osobní sračky zhrzeného blogera. Pro mě zbytečné číst, je to vždy podle stejného schématu.
Čtu to dost často a někdy i poslouchám Hodinu vlka. Úroveň Vlkovy přípravy i interakce s Borisem Koronim je vynikající. Doporučuji.
Prinos vlka je v jeho schopnosti objevit zajimave zdroje. Kloboucek. Naopak, nebrat moc vazne co z toho vyvozuje. Obcas se projevi jeho tunelove videni a prepjate jajinkovstvi, jak jsem zjistil jeste na aktualne.
Vyzkousim, dekuji a zdravim.
„Jsem velkým fanouškem Viktora, jsem s ním naplno. Spojené státy jsou s ním naplno,“ řekl Trump, a zahrnul Orbána další chválou: „Miluji Maďarsko a miluji Viktora.“
Možná, že o víkendu uvidíme, jak vypadá polibek smrti.
Taky bych si tak tipnul
Kdokoli, koho podporuje to oranžové fašistické hovado je imho naprosto nevolitelný
Navíc Orbán je velký příznivce izraelské genocidy Palestinců – další důvod, proč ho slušný člověk nemůže volit
Celkově si myslím, že kladné „body“ Orbána (migrace, green deal, obnovit vztah s Ruskem) nebudou stačit na přebití těch mega-záporných
https://taras2.wordpress.com/2026/03/21/trapnost/comment-page-1/#comment-40950
doporučuji si poslechnout toho Amíka, má Trumpa naslouchaného!
… to video naběhne za malou chviličku, chce to jen trochu trpělivosti!
President bouchl pěstičkou do stolu a napsal Babišovi výhružný dopis, že do Turecka rozhodně pojede. Turka nechce, k Turkovi chce.
A tak si tady žijeme.
Macinka měl rozvědčíkovi napsat, že k Turkovi pojede, ale až po švestkách. Do švestek pak jedině k místnímu motorizovanému Turkovi.
Babiš povolí, Pavla sebou vezme, dostane slib beztrestnosti a podpory demokratické části opozice,padne vláda, a v té nové -už bez Motoristu a SPD – bude pokračovat jako ten, co převedl zemi přes Troubled Water.
Babiš se celou dobu nechal zapírat, ale teď už to nepůjde a nebožák bude muset rozhodnout. Soucítím s ním.
😁
Je předčasné dělat závěry. Dvoutýdenní příměří slouží k přesunu další lodě s námořní pěchotou a 142. dělostřeleckou brigádou z Arkansasu na Blízký východ. Mosad ještě neztratil páky na Trumpa. O multipolaritě ve světě psal realisticky k minulému článku nick Svobodný duch.
Také si myslím že Vidlak je hodně naivní. Prý, že za Izrael už nikdo bojovat nepůjde. Teď se začnou vrážet peníze do Izraele. Bude ho třeba čim nejdříve vyzbrojit a nejlíp za peníze goimů.
Prázdná sláma. Z vody guláš neuvaříš. Každých pár hodin nám globální psychopat hodí něco protichůdného, další scénu loutkového divadýlka, a na humnech už cepy mlátí. Hop na špek.
Rozumím dobře, že globálním psychopatem míníte Trumpa? Pak gratuluji. Dá se to chápat jako šířeji se vyskytující prozření MAGA voličstva? Posledně, co jsem se na to ptal, to byl velký muž „s mouchama“.
Globalnim psychopatem minim ty, kteri, nevoleni, vladnou celemu svetu za scenami. Maji sve ruzne loutky a posluhovace.
P.S. Mullahove taky skacou, jak globalni psychopat piska.
Tak proč je globální psychopat necháva zabíjet?
Psychopati milujou valky. A zabijeni. To je prece nabiledni, Gene.
A radujou se, kdyz se jim to zase podari.
Ale proč tedy podle nich skáčou ti psychopati mulaláhové, když vědí, že budou psychopatem zabití. Že jsou psychopati?
Takže mulahové skáčou jak globálni psychopat píska a přitom je ti globálni psychopati stejně zabíjejí? A ještě z toho mají radost?
Co vidím, nejvíc zabíji Izrael a USA, takže ti největší pyschopaté jsou u moci tam?
Bingo
Ja nejsem MAGA, a nikdy jsem nebyla. Ty beru jako skalni straniky.
Prozreli? Spis se mi nezda.
Trump ale ztraci podporu tech, jako jsem ja, co ho volili a doufali, ze to opravdu otoci.
Vevčo, soucítím s Vámi.
Volili jste místo idiotské Kamaly jakž tak normálního Doníka (udělal bych to taky). A vyklubalo se z něj totální pako.
Nic si z toho nedělejte.
My jsme volili Vidláka, který se do parlamentu nedostal. Andrej si dal do programu všechny Vidlákovy body jenom proto, aby nesplnil ani jeden z nich.
No, zatim Trump toho prece jen loni udelal dost. Tim nehajim to, co dela ted.
Vas Babis? Nedrzim dech.
Hm… Tak práce že nás čeká. No dobře, ale jde o to jaká a pro kolik z nás. A kdo se smíří s tím, že ta, co pro něho (zatím…) zbyla, se naprosto nekryje s jeho životnímy sny. Spílalo se mi tady že prý „AI jsou jen papoušci náhodných slov, kteří opisují trénovací data, a mají před sebou strop.“
Ne. Strop tu máme my.
Anthropic předvedl model Mythos Preview: Model, který autonomně nachází a v některých případech i zneužívá závažné zranitelnosti v reálném softwaru. Ne v hračkách. V systémech, které léta přežily review, fuzzing a pohled bezpečnostních expertů. Chyby a díry neodhalené třeba 16 – 20 let. Dokázal i zřetězit nalezené chyby do funkčního exploitu kterým se dá proniknout.
Tohle není jen další efektní demo. Je to nepříjemný signál: Obrana postavená na lidské kapacitě a ruční práci přestává stačit.
A kdo si bude dál vyprávět, že „AI je jen nevědomý autocomplete“, toho realita semele. V oboru programování do roka. V jiných trochu později.
Ne. Lidmi práce budeme stále méně a náhlá přemíra volného času se překlopí… Kam ? Do okolí zkrášlovacích veřejněprospěšných kroužků ? Nebo mnohem spíše do destruktivního aktivismu, kdy Oganesjan-like gangy, ať už politické, nebo ekologické, či genderové, či jaký ďas, budou mít ne desítky členů jako dnes, ale tisíce ? Politikové, hledejte východiska pro dobu která se přiřítí mnohem rychleji než kdo čeká.
Hulvath.
Politické řešení bez změny systému neexistuje.
Pokud tomu nevěříte, založte si stranu boje proti AI. Vaše provolání na této stránce jsou zbytečná.
Studujte dálkově (nebo dejte alespoň jedno děcko studovat) do Ostravy na Báňské kvantové počítače. Nebo v Praze nanomateriály a nové technologie v 3D tisku, AI na nějaké technické universitě, …
… a nebudete mít v budoucnu problémy s uživením a uplatněním.
Ke Hulvath 8 dubna, 2026 (23:03):
Definitivní východisko je právě dokončováno Adamem Vojtěchem a spol. a jmenuje se „Národní očkovací strategie“, zkráceně „NOS“.
Po článku 5 by NATO na srazu mělo připsat článek 6: “Když signatář přepadne cizí zemi a ostatní signatáři mu nepomohou, mají po žížalkách”.
„Když signatář přepadne cizí zemi“ bude vyloučen. Po všechny časy pak bude držet kasárníka s rezavou šavlí.
Starosti a nekonecny , vo jiny staty , jiny vlady a narody vo celej svet, vo vsecko jiny , zatimco se my sami sebe potapime z prikazu ze zahranicni , jak to nazvat..
Mimochodem Írán má od Severních Korejců icbm s dostřelem 15 tisíc km….
To je tak vážné tvrzení že uveďte zdroj.
Pěkně napsáno. Sice nevěřím, že Z teokracie se stane klasická vojenská diktatura , ale to nevadí. Naopak se mi moc líbí Váš seznam bratrů, asi bych ještě přibral i Rumuny.
Izrael je hnisavý vřed na mapě světa
Ve válce civilizací si musí každý vybrat svou stranu. Neutralita je nesmyslná iluze, která pomine ve chvíli kdy ji někdo přestane respektovat. A když si mám vybrat mezi slimáky – dokonce těmi co mají i mezi slimáky postavení asi jako cikáni – a mezi židy – vyberu si židy. Jakkoliv „mají za ušima“.
To většinou u nás tvrdí lepševici, kteří ty kultury ani neviděli. Takže proč bych se měl divit.
Co to melete ?! Němci nebo Francouzi viděli a vidí ty „kultury“ dnes a denně. Teď už jen bezmocně čekají na své přečíslení a zánik. Nebo ne ? Co jste to teď vypustil za hloupost ?? Ano, žid se ti jen koukne na měšec a už ho máš prázdný 🙂 Ale když už si vybrat, tak už vás vidím jak by jste šel bydlet do čtvrti kde jsou ve velkém počtu. Vy pokrytče.
Aha, vy podle ekonomických migrantů, které si do země natahali progresivní liberálové a poté je díky svým idiotským pravidlům absolutně nezvládli, soudíte lidi, kteří žijí ve své domovině a ve své kultuře ?
Dodatek : do pokrytců nadávejte sobě. Pokud bych si měl vybrat na nějakou dobu, řekněme týdny, protože se mi z domova už fakt nikam nechce, zda jít do Israele nebo Saudské Arábie, šel bych raději k těm vašim slimákům.
Němci a Francouzi (a další kolonialisti) si ty kultury nabrali dobrovolně k sobě domů.
Jejich volba a jejich hloupost. A neschopnost si udělat ve vlastní zemi bezpečný pořádek.
A to ještě poměrně nedávno dělali své „pořádky“ po celém světě.
👍 🎯 1️⃣⭐ 🥇 🏆
Krom toho že se nejedná o representativní vzorek.
Neni pokrytec, to je rovnou sebevrah , mame cely organizace sebevrahu ktery se nemuzou dockat svyho konce..
Pod dohledem a instrukcemi ze zahranici..
Ktery nic jinyho nezajima..
Ktery nemaji nikdy dost a este hynou a chcipaji totalnima starostma vo jiny..
Staraji se co nejvic a co nejvic poucujou jiny , vo co se smi a nesmi starat …Zaplavou propagandy presvedcuji ..
Na kazdyho Cecha kdo by se staral vo nase zalezitosti , besni a umlcuji.
Aby nikoho ani nenapadlo pomyslet na sebe, na svoji rodinu a deti na jejich zachranu..Na zachranu vlasti a naroda.
Prave to si zakazali a zakazujou, ze vseho nejvic.
Jo, tak to gratuluji. Zase jeden, co nemá s genocidou žádný problém, dokud se ho ona osobně nedotkne. Něco jako „dobrý indián – mrtvý indián“.
A najednou zjistí, že postrádá skalp. Ten vlastní.
Nejlepsi je se starat , aby zadna genocida u nas nikdy nebyla a to nejdriv.
Zbytecny pouckari Charonove se zbytecnejma pouckama , ktery nic neumi , nic nikdy neudelaji , nic nevyresi a nicemu nezabrani ,jenom uboze problemy predstiraji ,aby mohli poucovat a soudit jiny..
A nejsou vubec nikdy schopny, aspon jit nekam a protestovat ,proti genocidam…
Charonove poucne predstiraji , ze porad cestuji po svete a v jednom kuse tak zabranuji genocidam..Protoze s nim maji problemy.
Nebo aspon chodi protestovat u nas denne s transparenty ,proti vladam , pred jejich urady …
Hovno , hovno, sedi a schovavaji se furt u klavesnice a jenom poucujou.
Serou strachy aby nedopadli jako ja a kolikrat sem byl vyslychanej a vyhrozovanej za protesty , policii a nejen u nas..
ono je to imho este inak….ak ich tu nechceme a nechceme sa stat masovymi vrahmi, potrebujeme, aby muslimovia ostali tam, kde vyrastali. A nie, nemoze si ich uzemie zabrat Izrael a natlacit ich k nam s tym, ze ich poda a nas problem. Koniec koncov dost ich podozrievam, ze prave v ich hlavach sa zrodila myslienka exportu muslimov do Europy…..pretoze niekto naozaj mocny to pretlacal a zabezpecil vsetkych obhajcov na europskych sudoch….to neurobila nejaka mala neziskovka. A slo to synchronne v celom zapadnom svete (vsimnite si, viac menej len tam), takze je vysoka pravdepodobnost, ze tam boli rovnake zdroje tlaku. Inak to nedava az tak zmysel
Rakovinný polyp na řiti lidstva. Plesnivý chomáček rektálních chloupků.
Nejrozšířenější psychickou poruchou je náboženství.
I nejnebezpečnější.
Schu, neni dobe se v te uvaze omezovat jen na fenomen nabozenstvi jako takovy. Z kovaných liberálů a progresivistů se vždycky nakonec vyklubou fašisté, kteří jsou skálopevně přesvědčeni o své morální a intelektové nadřazenosti, a že ve jménu idejí, kolem kterých se tak pevně semkli, jsou oprávněni zlikvidovat všechny méněcenné, tedy ty, jež stejnému fanatismu nepropadli. A samozřejmě pod tím vším vždy nějak probleskává přesvědčení o tom, že oni jsou celkově ostatním nadřazeni jako nějaký lepší a vyšší druh lidí.On se ten Marxův výrok, že náboženství je opium lidstva, dá zobecnit tak, že jakákoliv idea, které lidi bezhlavě propadnou, je jak opium. Člověk ztrácí soudnost, kontakt s realitou a propadá se čím dál víc do omamných snů onou ideou generovaných. Pokud se může koupat v její domnělé dokonalosti, zažívá až extatické pocity vytržení, pokud má ale pocit, že ti ostatní neprožívají totéž, dostává se abstinenčních psychotických stavů, v nichž je schopen klidně i páchat zločiny, jen aby ta jeho idea ze světa nevyprchala úplně. A právě to se teď libtardům a progresivistům začíná dít.
Bez ironie, opravdu by mne zajímalo, jak k tomuto textu sedí vaše „Hulvath 8 dubna, 2026 (23:35)“, protože podle mne to co jste teď napsal sedí primárně a nejvíce na židy.
Zrovna jsem to chtěl napsat, byl jste rychlejší.
Ono to bije do očí. Vůbec u tohoto příspěvku mne vysloveně šokuje podpis.
Kdo umlci a nebo aspon zastavi toho prisaklyho aktivistu a zavislaka na nekonecnym blaboleni ,Tymakovan..
Je vsude porad do vseho zvani , ani minutu nemuze prestat bezohledne parasitovat a kterej vysila nekonecny a zbytecny prujmy zvastu vod rana do vecera na verejnost ..
Je a musi bejt vsude a furt.
Jo pawe, od vás to sedí. Zkuste se podívat, kdo z nás dvou tu má více textu, jo ?
Ono nejde jen o náboženství. Jak pravil můj pes:
Pozor na velké ideály, snadno se za ně schovají nízcí lidé ..
Schumacher.
Ovšem v období zmatků, válek, hladomoru a jiných morů, je náboženství útočištěm většiny populace.
ČR se oficiálně pokládá za ateistickou zemi, ovšem jestli je ateistou každý desátý Čech, je to mnohem víc, než si myslím. Většina lidí prostě ještě není organizována v církvích, to je to celé. Ovšem psychicky jsou na to připraveni skoro všichni.
S tím se nedá nic dělat. Věřit je snadnější. Hledat logické chyby ve věrouce předpokládá určitou úchylku od standardu.
Vzhůru zpátky do středověku.
Co to vlastně byli za lidi – Giordano Bruno, Galileo Galilei, Jan Hus … Obdivuju je. A nechápu. Kdysi nebyly informace, proto lidé samozřejmě věřili. Tehdy bych věřil taky. Teď informace jsou a každý má na výběr. A Galileové se nekonají.
O co snadnější je prostě jít s proudem. Když ne s tím hlavním, tak s tím vedlejším. Myslet bolí.
Zalezi na tom, jak definujete ateistu. Jestli jako toho, kdo veri, ze Buh neni, pak mate asi pravdu. Jestli tam spadnou i ti, co maji jakekoliv nabozenstvi u prdele, jste mimo.
To není tak, že „věřím“, že bůh není. Na to mají církve odpověď. Takovýto ateista není ve skutečnosti ateista , ale je to prostě věřící, že bůh není. Pěkná logická finta, že?
Ne, já si MYSLÍM, že bůh podle textů Talmudu, Bible, Koránu neexistuje. Prostě proto, že v těch výkladech je obrovské množství nesmyslů, často navzájem se vylučujících. Nesouhlasných s informacemi z vědy a techniky.
Já vím, že mnoho vědců bylo věřících. Ono se to nevylučuje. Víra v Boha prostě usnadňuje lidem přijmout realitu. Pokud člověk víru v nadpřirozeno potřebuje, zdůvodnění si najde. Naopak to, jestli je vědec věřící, nebo ateista, svědčí spíš o jeho psychickém stavu.
Pokládat za správný názor, že existuje vesmír s obrovským množstvím galaxií a současně že se Bůh, všemohoucí, nekonečně spravedlivý, vševědoucí atd. atd. stará o to, jak dopadnou volby v Maďarsku nebo v ČR; jestli dědeček umře letos nebo až nepřesrok; že posílá „hodné“ do nebe a „špatné“ do pekla, že podporuje „vyvolený“ národ Izraele, atd. je prostě hloupé.
Můžou existovat bytosti natolik mocné, že nám budou připadat jako bohové? To už je otázka jiná. Myslím si, že můžou. Budou se ale takové bytosti starat o to, jestli volby v Maďarsku vyhraje Orbán nebo Magyar? No, v principu to možné je, ale nakolik je to pravděpodobné?
Zvlášť pokud jsou tyto bytosti původem v mlhovině v Andromedě a jejich předkové se podobali našim slimákům. Nebo něčemu, s čím jsme se dosud nesetkali a tudíž si to nedokážeme představit.
Náboženství je psychický konstrukt, který usnadňuje lidem přijetí reality.
Cirkve uz nazvanily spoustu nesmyslu.
Náboženství lze pokládat za druh kolektivní nutkavé (obsedantně-kompulsivní) neurózy (Zwangsneurose). Vnější projevy víry, obřady a rituály (např. křižování se, modlitby), slouží k odvrácení úzkosti a zabránění obávanému trestu. Člověk se jimi snaží překonat svou infantilní bezmocnost tím, že se upíná k otcovské postavě (Bohu) – druh otcovského komplexu (Vaterkomplex): náboženství je opakováním dětské zkušenosti: tak jako dítě se utíká k ochraně k otci, věřící dospělý hledá ochranu před osudem u všemocného Boha, který funguje jako projekce všemocného otce. Náboženské představy jsou iluzí, přesvědčením, jehož hlavní rolí je přání. Náboženství vychází z lidské potřeby ochrany před děsivými silami přírody a osudu.
Sigmund Freud: Zwangshandlungen und Religionsübungen (Nutkavá jednání a náboženské úkony), 1907
Sigmund Freud: Die Zukunft einer Illusion (Budoucnost jedné iluze), 1927
Tu fintu s ateisty používá Halík. Já říkám, že jsem bezvěrec.
@ Schumacher (22:43) „Nejrozšířenější psychickou poruchou je náboženství. I nejnebezpečnější.“
Naprostý souhlas. Ale je to s ním jako v tom vtipu zda se ženami nebo bez žen lze žít 😉
Tak a je to tady‘
‼️🇺🇸 Trump dnes s Ruttem diskutuje o možném odchodu USA z NATO a stažení vojsk aliance, oznámil Bílý dům
– Co se týče NATO, mohl byste říci, zda Spojené státy stále zvažují otázku odchodu z NATO? Je to stále možné?
— Prezident o tom jednal a myslím, že to za několik hodin projedná s generálním tajemníkem Ruttem, a možná o tom uslyšíte přímo od prezidenta po tomto setkání později dnes odpoledne. Děkuji.
https://t.me/ksbspravy/107916#
No nevím, zda li to bude taková jízda. Írán se bude vzpamatovávat 10 let. A kdo ví, jestli to není jenom přestavka.
Re: Pavel
Pokud Íránu projde výpalné – pardon – mýto za plavbu okolo jeho břehů, bude to mnohem dříve.
Cena: USA budou muset vymyslet, jak to zaonačit.
1/ s pozemními radary,
2/ lítacími radary – sundat letadlo s hříbkem si nedovolili ani Ivani
3/ osádkami
na základnách v Perském zálivu.
O Izraeli se bude jen špitat, protože je náš kamarád a zveřejnit rozsah škod je trestný čin.
Velkej, opravdovej , skutecnej , narod s vynikajicim vedenim obrany, proti imperialistickym valkam , naprumerne chytrych a na vysoky urovni velmi schopnych irancu , vynikajiciho naroda , snad ve ve vsem , nad jiny..
/Pouckari humanisticky hniloby ,lickych prav ,ovsem tohle prave ignorujou/…
Moralne a svymi skutky , ochotou ,obetovat a polozit zivoty za obranu naroda a vlasti..
S hlavou hrde vztycenou a proti presile ,s vedomim nikdy se nevzdat ,jdou desitky let , za jistym vitezstvim , proti besneni krizaku .
Nikdo je tak nepremuze a neporazi..Zadny zbrane ,armady , zadny strategie a taktiky ,vubec nic. A naopak vzdycky porazi kazdyho ..
Sou zarivym mega prikladem pro vsechny , hlavne pro nas..Narod .
Kterej dovede zmenit celej svet ..
/A jak snadno to zdalky vypada /..
Dalsi gigantickej pruser zkazy a s velkejma miliardama, EU leze doprdele este Indii.. Podrobnosti sou zase , vycet nepricetnosti..
Pravda. A nespokojenost lidí bude narůstat.
VidláK:
Mimochodem, až do Trumpovy války to bylo jedno z posledních úzkých hrdel na planetě, kde ještě nikdo nevybíral výpalné.
Kromě Turecka, kde námořní trasy vedou jeho vnitrozemím – kde ještě se v průlivech vybírá výpalné za průjezd? Možná ještě tak v poměrně málo využívaném Magalhãesovým průlivem, ale ten taktéž vede skrze vnitrozemí Chile.
Toto zakládá nebezpečný precedens pro mezinárodní námořní dopravu.
…Magalhãesovým průlivu…
Já nepsal o průlivech, ale o úzkých hrdlech.
Jasně. Není hrdlo jako „hrdlo“. A zpoplatnit se dá ledasco. Co takhle gravitaci?
Nemáte vy nějaký problém s rozlišením příčiny a následku. Mimochodem, to mne překvapuje nejvíce, zdá se mi, že íránské vedení se chová přesně tak, jak jste si dlouho přál, aby se chovalo naše vedení, proč se vám to tedy nelíbí ?
Já sice Íránu fandím, ale zpoplatňovat plavbu skrze mořské úžiny, o které se přilehlé státy nijak nezasloužily, se mi na rozdíl od průplavů tak nějak univerzálně nelíbí.
Moře má sloužit pro mírové účely všem, dokonce i zemím, které s žádným mořem přímo nesousedí. Vždyť i za toho bolševika mělo Československo své obchodní loďstvo, než jej Kožený s Klausovou pomocí ukradl.
Souhlasím s vámi. Dokonce i chápu vaše obavy z precedensu. Ale podle mého Írán má plné právo si tím vybrat reparace. Pokud vím, zatím nebere od nevinných. Normální reparace dohodnuté nejsou, pokud budou, předpokládám, že vybírat přestanou. Pokud je někdo bude chtít použít jako precedens, ať dokáže stejně závažný důvod.
Nic se a se a zase se neda zpoplatnit. Kazdej pouckar se vyhyba urcit ,informovat a napsat kdo, to zpoplatnovani zavadi..
Se da ledasco zpoplatnovat a zase se ,se,se se nesmysluje se …
Zadny ledasco..Lepsi je trochu aspon vedet vocovubectadyde..
Zajimaji nas tedy dva druhy . Jeden druh sou pruplavy lidmi vybudovany..
Protoze byli velky naklady vynalozeny na vybudovani jich , lidska prace , velky usili , provoz vyzaduje lidskou cinnost a opravy ,udrzby , vybiraji se poplatky ,pravena to , tedy zadny ledacosti..
Pak sou prirodou a ne lidmi vytvoreny /straits/ , uziny, casto s melcinami , kterych chamtivy vlady v okoli staty bezohledne vyuzivaji k vydirani a sebeobohacovani a parasitovani na vetsine sveta..
A k ovladani s cilem prosazovani jejich mocenskych a ekonomickych ,obchodnich zajmu , na ukor sveta a nas vsech …
Iran k tomu pristoupil az po desitkach let donuceni.. Imperialistickejma valkama a potrebou prostredku na obranu svy existence ..
Odhaduje se slusnej mesicne ,vynos okolo 60 miliard..To si vybojovali.
A ja jim ty prachy preju.
A ledasco zpoplatnujou jenom vecne nenazrany svine..
Ale no ták: Suez, Panama, začínající severní cesta, …
Srovnáváte nesrovnatelné. O Hormuzský průliv se Írán (ani Omán) nijak nezapříčinil. Jenom se prostě nacházejí u něj.
Proto doteď nevybírali. Ale to víte, jak se do lesa volá …
Plačete na špatném hrobě. Írán má plné právo vybírat.
Jistě. To ovšem pak ti ostatní rovněž.
Těm ostatním nikdo bezdůvodně nerozmlátil zemi a nevyvraždil vládu. Vybírají zatím pouze od nich. Netuším, co se vám na tom nelíbí.
Píšu to o něco výše. USrael by měl správně zaplatit Íránu válečné reparace za způsobené škody a zmařené životy. Zpoplatňovat mořskou úžinu/y je docela kontraproduktivní.
Ledaže by to snad bylo ve formě nějakých dlužních úpisů/směnek, splatných u těch dvou původců války. Tj.- zaplať za průjezd a běž si to vyinkasovat u Izraele a USA. Prča by to byla veliká.
Jojo, píšeme si teď ve vííce vláknech, proto jen stručně co není jinde. Podle mého vybírají pouze od viníků války.
Charon – Nebezpečný precedens? Tady jste zbytečně úzkoprsý, prostě nové pořádky.
Jo, to vidím.
Počet blbů není v příčinném stavu k úrovni vzdělávací soustavy, myslím.
To bychom jako stát nebyli tam, kde jsme.
Tak speciálně u nás je počet blbů na čtvereční metr dán přímým sousedstvím s Německem. Jsme prostě hraniční národ na okraji slovanského kulturního prostoru. Dlužno dodat, že hodně zblblý, a to už od raného středověku.
a výchovou z televizní obrazovky ☻
*ere celá rodina
Myslím, že na Fidelových pohrobcích si také vylámou zuby. On si totiž i průměrný Kubánec dovede spočítat,
že se určitě nestane kapitalistou, jak tvrdí zdegenerovaný Castgrův vnuk – že prý je to sen každého Kubánce, býti kapitalistou. Ale že se naopak nádavkem k opětnému statusu bezprávného proletáře rozloučí i s bezplatným školstvím a zdravotnictvím. Myslím, že vzhledem k tomu, že Kuba je pořád socialistický stát, vzdělání je tam tak kvalitní, že blbců je tam řádově méně než v USA. A navíc znají poučení z roku 1989 v Evropě.
Velmi bych středo- a jihoamerickým zemi přál svobodu a nezávislost na USA. Už by po všem tom utrpení bylo na čase…
Moc se bojím Marku, že by v těchto státech s poněkud hysterickým obyvatelstvem (dáno asi etnicky) moc uchopili těžcí populisté. A nacionalisté. Ale nejsem ten, kdo by to mohl předem dokazovat.
Ja bych zase pral nam vsem skutecnym Cechum , abychom prestali bejt vod 16.stoleti, uz jednou kolonie.
Abychom se naucili starat sami vo sebe nejdriv , nejdriv a nejdriv…
Neposlouchali zadny pouckare …Drulaky a spol ktery nechteji prave tohle.
Aby se narod nenechaval, porad zmanipulovat proti sobe.
A nejvic, abychom se naucili se branit nas narod co nejvic a porad a nic jinyho ..a proti vsem.Branit na vsech frontach..
Naucili se branit svuj narod a vodkopli kazdyho pryc a daleko , kdo rika jinak..
Aby sme se vsichni vykaslali a rovnou vysrali, na celej svet…
Vic kteryho dostavame to nejhorsi a zbavili se zasranyho pouckarskyho masochismu , naseho nejvetsiho nepritele….
Tohle presne na nas krici po staleti z kazdyho koutku nasi drahy vlasti.
Abychom se uz konecne zmohli na vlastni a uplne Ceskou vladu , jenom pro nas Cechy.Abychom poslali vsechny rovnou dopredele, co chteji neco jinyho.
MIsto toho mame vriskavej masochistickej jekot obvinujici nas fanatickym kvicenim , naky Douskovy , ze my Cesi sme zradili Rusko.
Kazdej madar uz zase muze za to , ze je madar a volbama vlastne rozhodne hodne, vo valce na U..
Proč jinak docela výjmečně rozumný obsah, i když šílený formou, zabijete lží jako Drulaky a spol ktery nechteji prave tohle ? Kurnik poslechněte si ho nebo přečtěte a nepište na základě svých utkvělých představ.
Myslíte, že se poučili? Obávám se, že ne.
Já bych jim také věřil. Zaprvé si pamatují, co bylo za Batisty. Zadruhé kdo chce na Kubě podnikat, dělá v turistickém ruchu.
Myslím, že co bylo za Batisty, si tam už pamatuje opravdu málokdo.
Těžko něco posuzovat bez osobní konkrétní znalosti prostředí.
Souhlas. Samozřejmě za krátkého pobytu člověk zemi nepozná, ale z toho co jsem viděl jsem měl hodně silný pocit, že jak rodina tak i sousedské soužití je tam hodně silné. Nezapomenu na pána, který asi po týdnu prohlásil, že to s kontrarevolucí na Kubě vidí špatně, kdy jí tu vlastně nikdo nechce. Česká průvodkyně, ač byla extrémně pro změnu na Kubě také vyprávěla věci, které s tím moc nesouzněly.
Dodatek sklerotika : tu rodinu a sousedy jsem zmiňoval protože daleko více než u nás žijí a komunikují mezi generacemi a tedy mají i kolektivní paměť.
tak ja som mala zasa skor dojem, ze Kubanci uz zabudli co bolo, su nastvani na vladu, ze nie je nafta a elektrina a veria, ze v spolupraci s USA by si polepsili…..a niektori urcite. Sice nikto z nich sa neporovnava s Nikaraguou, Hondurasom, ci Dominikanskou republikou. Kazdy veri, ze jemu sa podari zarobit si, v tom nebudu ini ako my v 89. To, ake bude mat dosledky na zdravotnictvo ci skolstvo zistia az potom…..a pochybujem, ze budu na tom aspon tak ako my, podla mna skor ako zvysne latinskoamericke krajiny
Info se rovnou potaci v orgiich strachu , posranej az za usima , masturbuje s tezkyma obavama a s feministickou uzkosti a starostma ….
ze by v techto statech..
Oggova zase omdliva starostma vo ne a zmita se v tezkych obavach vo jejich pouceni jestli se poucili a nebo ne..Strasny ma pomysleni ze ne ,ze se nepoucili.
Takhle ste dokopany ,uslapany , zmanipulovany ,zmagoreny do silenych a absurdnich starosti vo jiny..A co je vam do nich. Nechte je na pokoji, starejte se vo sebe ..
Jinak je s vama konec , slysite konec.
Re: JK
Já jsem si taky myslel, že průměrný Čechoslovák si dovede spočítat, co stojí bezplatné školství a zdravotnictví a normální věk na započetí pobírání starobního důchodu.
Není tomu tak. Všichni si mysleli, že budou kapitalisty…
Kubánce soudruzi taky zmáknou, nebojte se…
Jenže oni zpočátku nemluvili o takovém kapitalismu.
Věřím, že nezmáknou, obzvláště pokud to zkusí násilím. Ani si nemyslím, že by se to líbilo Rusům.
Máš pravdu. Všichni mysleli, že budou vítězové, ale pak postupně propadávali sítem. Dochází už i na střední třídu….. ale hospody jsou pořád plné. Ve městech…. Co na vsi, ani nevím?
U nás na malém městečku jsou v hospodě hlavně priprchlici.
Asi ani tentokrat nepude vo kubance a jejich zajmy. Doposavad byli chraneny /existence a suverenita/ , dohodama mezi dvema supervelmocema a jejich zajmy.
Jako to bylo u nás? Dokonce i ten Havel nechtěl socialismus likvidovat.
Jo, Coca cola,džíny,internet…..
naozaj nechcel?? a tu Lucernu si potom vyziadal len kvoli tomu, ze mu to prislo na um az podstatne neskor?:-)) (ak to bola ironia, tak sorry)