21 listopadu, 2024

Abych pořád jen nestrašil…

Před několika dny prosákla na veřejnost informace, že náš největší bojovník proti dezinformacím, Vítek Rakušan, přímo programově dezinformace vyráběl. Na svých debatách „bez cenzury“ měl najaté ochotníky, kteří ho tam chválili a milovali. Vrcholem byl prozřevší dezolát, který podle svých slov přišel PreVítkovi vynadat, ale nakonec si to rozmyslel, když ho slyšel mluvit a nakonec si s ním chtěl podat ruku. Byla to prostě domluvená habaďůra a je dost pravděpodobné, že STAN stálo docela dost peněz, aby na těch debatách zazněla nějaká chvála a udělaly se kvalitní fotky pro Vítkovu kampaň.

Stejně tak chci připomenout, že Saša Promopro Vondra mával při debatě na Primě papírem v azbuce, který údajně sám neuměl přečíst, nevěděl, co je na něm napsané, ale jasně věděl, že je to důkaz kolaborace Zdeňka Jandejska s Ruskem. Bylo tak trapné, blbé a okaté, že mu to nesežrala ani Terezie Tománková. Vondra měl tři měsíce do voleb, kde byl oslaben už tím, že jde v jednom týmu spolu s Niedermayerem z TOPky a Zdechovským z KDU, ale přesto ze sebe udělal debila touto ukázkovou dezinformací. A ještě si za to vysloužil trestní oznámení, což mu do voleb také ohromně prospěje.

Šéf BIS, Koudelka, se zase nafotil jak do Kosmopolitanu (to takhle šéfové tajných služeb dělají) a poreferoval, jak rozkryl ruskou vlivovou síť, která ničila evropskou demokracii tím, že publikovala mizernější články s menším dosahem než já. Prý ještě rozdávali peníze a měli na to dva miliony korun, aby tím upláceli (koho jiného, než poslance německé AfD), přičemž normální příjem každého tohoto poslance je pravděpodobně vyšší než celá částka, kterou měli tito velmi nebezpeční ruští agenti k dispozici.

Já nevím, čemu se mám smát dřív. Jestli tomu, že je pro Putina tak levné, uplácet europapaláše, kteří za vyslovené drobné zrazují evropské hodnoty a nebo jestli jsme už tak daleko, že k tomu Putin peníze vlastně vůbec nepotřebuje a nepotřebuje ani Voice of Europe, protože chytřejším Evropanům už dávno došlo, že pravda a láska je v řiti.

Macron šel na kobereček k Američanům a ti mu vysvětlili, že by si svoje napoleonské choutky měl víc kočírovat. Ano, je pochopitelné, že Eman potřebuje nějaký politický úspěch před volbami, protože jinak ho Francouzi nebudou mít úplně důvod volit, ale vojenské dobrodružství na Ukrajině není úplně dobrý nápad. Lepší bude, když svým francouzský muslimům vysvětlí, jak je důležitá genderová diverzita a rozmanitost. Prostě francouzští imámové by o gayích neměli říkat, že jsou to buzeranti a slibovat svým posluchačům, že je už brzy budou shazovat z Eifelovky.

Proč to všechno píšu…

Jestli nás něco v minutě dvanácté zachrání, bude to tohle. Zbabělost a neschopnost těchto liberálních elit. Jejich ubohost, tupost, absence rozhledu i strach z následků. Oni se totiž chytají stébel. Jakýchkoliv. Už se neřídí nějakou logikou nebo chladným pragmatismem. Už je to jen panika. Starý svět končí, ale oni už nejsou u kormidla vývoje. To si jaksi převzalo Rusko, které není izolované, není ekonomicky na dně, není před kolapsem a Putin vyhrál už jen tím, že si troufnul na celé NATO.

Neříkejte mi, že by si někdo příčetný vzal na kandidátku Danuši Nerudovou. obzvlášť po tom, co předvedla v prezidentské volbě…

Pokud nás něco zachrání, tak to, že všichni ti Fialové, Rakušanové, Leyenové a Timmermansové ve skutečnosti nemají žádnou hrdost ani čest, pro kterou by přemohli svoji zbabělost. Ano, rádi by nám zakroutili krkem, rádi by nás všechny zablokovali, zcenzurovali a pozavírali… ale ono je to zakázané. Už tu není žádný Havel, který alespoň řekl, že se dá i humanitárně bombardovat a byl ochoten se podepsat pod dopis Bushovi, aby se do Iráku pořádně pustil. Už tu není Zeman, který řekl, že teroristům se neustupuje… Už tu nejsou lidi, kteří by měli nějakou osobní kredibilitu, kterou by dali pro pravdu a lásku. Už je tu jen Eva Decroix…

Naši poskoci by rádi skákali tak vysoko, jak jim řeknou, ale oni na to prostě nemají. Ani lidsky ani manažersky. Nejsou schopni udělat z BIS skutečnou rozvědku. Nejsou schopni z České republiky udělat zbrojovku NATO. Dokonce nejsou schopni z České republiky udělat ani silnici pro americká vojska. Zkuste přejet z Prahy do Brna uvidíte. Jsou schopni jen fejkových fotek na debatách bez cenzury a vypouštět ubohé dezinformace v přímém přenosu. Už jsou schopni jen vymýšlet různé Pandora papers, které ale už netáhnou, protože opakovaný vtip přestává být vtipem.

Kdyby teď vládnul Andrej, bylo by to dost možná nebezpečnější. On by totiž přesně tohle uměl. Udělat z naší země zbrojovku NATO, udělat z naší země silnici pro tažení na východ a být skutečně platným členem v kolektivní obraně NATO. Možná by se víc mluvilo o míru, ale v zákulisí by se podstatně víc udělalo pro válku. Teď je to spíš obráceně. Mele se o válce, ale rozvrácený průmysl, rozbité zemědělství a totálně rozbité vztahy se zeměmi globálního jihu spíš směřují k trapnému míru než ke šturmu na Moskvu.

V posledních týdnech opakuji, že pro velkou válku jsou splněny všechny podmínky, ale jestli je v něčem naděje, tak v Petru Fialovi, že toho v praxi vůbec nebude schopen. Bude příliš zbabělý, než aby to udělal bez Američanů, Francouzů, Němců a Uršulky Leyenové a ti jsou na tom stejně jako Fiala. Vrána k vráně. Budou příliš neschopní, než aby se vůbec nějaká mobilizace rozeběhla. Budou příliš zbabělí, než aby tu odpovědnost na sebe vzali. A budou příliš slabí, než aby je to nesmetlo.

Průzkumy sice ukazují, že Pětikolka v eurovolbách nedopadne až tak špatně, ale vzhledem k jejich hemžení a nervozitě bych řekl, že nikdy nebyly výsledky průzkumů tak cinknuté, jako letos.

Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky.

183 thoughts on “Abych pořád jen nestrašil…

  1. Tak už jsme pomohli Ukrajině částkou 274 600 000 000 dolarů.
    6 425 640 000 000 Kč.
    Před chvíli na mě v televizi vyhrkla reklama OSN, že za 200Kč zachráním 4 životy.
    Svět se naprosto zbláznil…

      1. Ale splacat ich bude,alebo nie? Bud priamo alebo tym, ze bude doplacat lekarom ci bude mat mensiu valorizaciu penzie pri raste cien. Vam to pride ok?

  2. Tak na základě dneška musím konstatovat, že celí slavní zemědělci jsou žabaři. Místo, aby zablokovali Prahu, tak akorát uspořádali putovní výstavu zemědělké techniky. Kdežto podpapírák, to je jiná třída. Za pomoci švestek a tzv. opravy komunikace na Pankráci se mu Prahu podařilo zablokovat dokonale. No, je pravda, že mu v tom pomohly švestky a hasiči, kteří už takto zablokovanou Prahu vylepšili o jednu dopravní nehodu na Pankráci a tak dokázali, ža z Karláku na Chodov (jindy cca 20 min.) jsem jel jedenapůl hodiny.
    A organizoval to přímo magorsrát, tedy podpapírák. No a tak jsem si tak říkal, co by bylo řevu, kdyby aspoň takhle zablokovali tu Prahu zemědělci. Ale oni ne, oni jsou ti slušní, tak si s nima každej libhtard vytře…

    1. Vrchnost, kterou neznáme, si je tak vychovala. Před Marií Terezií už se vychovával dělný lid aby věděl co po něm vrchnost chce. Školy měli vychovat pracanty pro vrchnost, úřady je mají hlídat, kultura oblbovat a vláda jim vládnout. Co je vláda, dodnes lidi nerozumí tomu, že to jsou paňáci, kteří jim říkají kódy z obrazovky. Z rádia. Z mobilu. Už mají druhou generaci vychovaných ezoteriků, kteří jim kážou z hvězd, z kávové sedliny a přízraků jakési transformace.

  3. Úkolem Fialové bandy není dostat na Ukrajinu bojeschopné divize, které pomohou vyhrát válku.
    Úkolem je rozjebat zemi a společnost tak, aby bylo možné dobývat další kořist. Třeba ČEPS nebo tu půdu.
    Do roka tu máme tisíce nových příslušníků bezpečnostních složek s mozkem nasáklým nacismem a bojovou zkušeností. Když ti budou konat, nebude to tak úsměvné jako když Pekarová mluví…

    1. „imgur asks for your consent to use your personal data to“, takže vzkažte imguru, že si ty pohádky může strčit někam a klidně tím širším koncem napřed.

  4. Chcete-li se pobavit vtipným, ale smutným obrázkem země zvané (snad ještě) Česká republika, přečtěte si Jaroslava Števce:
    https://www.pokec24.cz/blog/smesnost-zakladni-charakteristika-ceske-zahranicni-politiky-a-diplomacie/

    Ukázka:
    „Nejhorší, co může potkat stát jako diplomatický subjekt, je být vnímán jako objekt diplomatického posměchu. České republice se to jako jednomu z velmi mála států světa skutečně podařilo. Můžeme za to poděkovat těžké a vysilující snaze mnoha “excelentních” mozků udělat co nejvíce a co největších “kopanců” na mezinárodní politické a diplomatické scéně.

    Namátkou vzpomenu vystoupení řeporyjského starosty Pavla Novotného v ruské televizi, díky němuž zanechala ČR u ruských diváků nesmazatelný dojem, že jsme národem pitomců. Nelze vynechat ani krystalicky čisté „psyops“, tzv. „ricinovou aféru“, nebo „akci Vrbětice“, organizované osobně šéfem BIS, panem Koudelkou, který místo co by se držel zejména posledního slova hesla jím řízené organizace „Audi, vide, tace“ nejenže zasahuje do výukových programů základních škol, ale velkohubě vyhlašuje obrovská vítězství nad ruskými a čínskými špiony a podepisuje rozsáhlé zprávy o činnosti BIS, která se díky tomu přesouvá z pozice zpravodajské, nebo také tajné služby, sloužící zájmům státu, do role propagandistického nástroje vládnoucí kliky a samozřejmě i příslušné „nadřízené velmoci“.

    Nezapomenutelnými jsou rovněž akce Víta Rakušana, z boží milosti a dopuštění pana Rychetského českého ministra vnitra. Portrét prezidenta jaderné velmoci, vhodně nainstalovaný do pytle na mrtvoly mezi ukrajinskou a českou vlajkou na budově ministerstva vnitra, nebo „pomník“ podivného skřeta, sedícího na trubce (zřejmě symbolu podle všeho Američany do povětří vyhozeného plynovodu Nord Stream I a II), jemuž viditelně stál pan Rakušan osobně modelem, na místě, kde stával pomník osvoboditele Prahy z područí německých nacistů, maršála Koněva, hovoří samy za sebe. “ etc, etc.

    I doprovodný obrázek si zaslouží pozornosti. 🙂

  5. A je to tady! To musím mít! A všichni to budete mít! Z povinnosti!

    Účet na pár kliků i v zahraniční bance. Nová evropská virtuální peněženka má přinést revoluci v digitalizaci EU
    https://archiv.hn.cz/c1-67309180-ucet-na-par-kliku-i-v-zahranicni-bance-nova-evropska-virtualni-penezenka-ma-prinest-revoluci-v-digitalizaci-eu

    Zde se o tom mluví

    https://www.radiouniversum.cz/nezmar-ludek-1d-musime-mit-ustavni-pravo-na-offline-zivot-tedy-pravo-nevyuzivat-technologie-a-platit-v-hotovosti-jinak-je-nase-svoboda-ohrozena/

    1. Re: AM

      Uklidněte se!!!

      Vaše právo na neúčast v digitálním celoplanetárním šílenství je prolomeno již tzv. e-identitou.
      Jak jinak lze definovat shromažďování dat občanů soukromými firmami – bankami, kterážto výsada jim byla poskytnuta erárem?
      A dokonce ani nemusíte mít založený účet! Oni si rádi všechna vaše data uloží!!!

      1. Skvělý vynález jsou osobní doklady v mobilu.
        Zatímco dosud vás policie a tajné služby mohly sledovat na „buňkách“ jen pokud znaly vaše telefonní číslo nebo IMEI mobilu /tzv. „železa“/, nyní toho, kdo má osobní doklady v mobilu už na každém kroku i s elektronickou osobní identitou.
        Jak se kdysi ten seriál jmenoval? – „Nájdete nás na každom kilometri“.
        Už „nic není nemožné, tojóóóótááá!!!“.
        L.

            1. Já si to pamatuji slovensky (omlouvám se Slovákům, nemám jejich klávesnici, ale jsem to někde zkopíroval a nevím, jstli je to správně):
              „Zroděná zástavou červenou, tá da ta tá, zvíťazí naša pravda svätá, stráž ma ka každom kilometri, lalala až do konca sveta. Nájdete nás na každom kilometri odtial až na konec sveta!“
              Dodnes si tu úvodní znělku pamatuji ☺

  6. Jiří Just (* 1983) český politolog, rusista a novinář žijící od roku 2007 dlouhodobě v Moskvě a Karel Rožánek od července 2021 zahraniční zpravodaj České televize v Rusku.

    Co tahle dvě jména spojuje? Asi nejvíce to, že z „nedemokratického Ruska “ referují kriticky o ruském režimu, že plivou na Putina a Rusko.

    Mě už dlouho vrtá hlavou, oč jsme demokratičtější než ti Rusáci??? Mají zde Rusové nějaké podobné novináře, kteří dlouhodobě kritizují náš stát a prezidenta?

    V čem jsme lepší , než Rusové? V demokracii to určitě není.

    1. Archangel_Michael:

      K jídlu červi a na teplo tři svetry. Zubař a lékař jen pro vyvolené a řádně opíchané. Co tam máte dál?

      1. Milane44, ještě něco přihodí…

        A přihodili. Však to víte milane44. Připravují EdokladyEU a EpeněženkuEU. Viz níže.

        Přichází ta známe salámová metoda.

        Musíme mít ústavní právo na offline život, tedy právo nevyužívat technologie a platit v hotovosti. Jinak je naše svoboda ohrožena
        https://www.radiouniversum.cz/nezmar-ludek-1d-musime-mit-ustavni-pravo-na-offline-zivot-tedy-pravo-nevyuzivat-technologie-a-platit-v-hotovosti-jinak-je-nase-svoboda-ohrozena/

  7. Všude je to takové stabilní poslední dobou.

    Hromadný exodus lékařů z Pardubic. V nemocnici jich 56 naráz podalo výpověď

    V Pardubické nemocnici podalo výpověď najednou 56 lékařů z šesti oddělení. Deset z nich je z anesteziologicko-resuscitačního oddělení (ARO). Uvedla to v úterý večer televize Nova. Mluvčí společnosti Nemocnice Pardubického kraje Kateřina Semrádová televizi řekla, že zdravotnickou péči v nemocnici to zatím neohrožuje a postup lékařů je možné brát jako tlak na vedení před vyjednáváním s odboráři.
    https://www.idnes.cz/pardubice/zpravy/nemocnice-pardubice-lekari-hromadna-vypoved-neshody-odbory.A240402_220052_domaci_vajo#cxrecs_s
    Zdroj: https://www.idnes.cz/pardubice/zpravy/nemocnice-pardubice-lekari-hromadna-vypoved-neshody-odbory.A240402_220052_domaci_vajo#cxrecs_s

          1. Průser jsou vždycky anesteziologové. Těch je málo. A anesteziolog najde práci všude a ruce mu budou chtít všude utrhat.

    1. Tak to je snad momentální vrchol doublespeaku, jaká je prosím národnost toho chlapa na fotce, co drží ten nápis a zjevně do podniku leze ?

        1. Jožka:
          No to by teda neřekli. Řekli by – namátkou – že je to kokot drevený, plechom obitý, somár akýsi, chruľo a ještě mnohé další.

        1. Mimochodem, nechápu tu nenávist pětikolky k chudším vrstvám společnosti (desolátům)
          Až budou konečně mít tu vymodlenou válku s ruSSSSkem, budou v ní nasazení především flastééénzi, jednozubové a desoláti.
          EUrohodnotní neziskovkáři, pokrokoví umělci, mladé pirátstvo a jiní prorežimní retardi to budou sledovat z bezpečí země, která nevydává.
          Nejtěžší rozhodnutí těch vysmívaných desolátů pak bude, jestli přeběhnout se zbraní nebo tu flintu cestou odhodit.

          1. Zaručeně odhodit, na druhé straně jich vyrábějí dostatek. Dokonce ani s pračkou se již tahat nemusíte.

  8. Třesu. Ale omluvám se a jen poznámka nikoliv na okraj: Havel neřekl otřepanou hlášku o humanitárním bombardování. My dezoláti máme rádi, když se Havlovy hříchy připomenou, ale je dobré držet se reality. Chcete přeci oslovit a získávat i lidi, kteří mají jakýsi přehled. Ne?

    1. @Miluns
      Jen bych Vám chtěl něco připomenout.

      Geneze slovního spojení „humanitární bombardování“
      https://informace.rozhlas.cz/geneze-slovniho-spojeni-humanitarni-bombardovani-7947097

      Měli by jsme si připomenout a připomínat! Havlův článek o „humanitarním bomardování“ vyšel nejméně ve 2 různých novinách:

      Francouzký Le Monde
      Moi aussi je me sens albanais
      https://www.lemonde.fr/archives/article/1999/04/29/moi-aussi-je-me-sens-albanais_3554258_1819218.html

      Italská La Repubblica
      Anch’io mi sento albanese
      http://www.repubblica.it/online/dossier/scrittori/havel/havel.html

      Le Monde
      Par Vaclav Havel
      Publié le 29 avril 1999

      „Dans l’intervention de l’OTAN au Kosovo, je pense qu’il y a un élément que nul ne peut contester: les raids, les bombes,, ne sont pas provoqués par un intérêt matériel. Leur caractère est exclusivement humanitaire: ce qui est en jeu ici, ce sont les principes, les droits de l’homme auxquels est accordée une priorité qui passe même avant la souveraineté des Etats. Voilà ce qui rend légitime d’attaquer la Fédération yougoslave, même sans le mandat des Nations unies.

      „Myslím, že v intervenci NATO v Kosovu je jeden prvek, který nikdo nemůže zpochybnit: nálety a bomby nejsou motivovány materiálními zájmy. Jejich charakter je výhradně humanitární: v sázce jsou principy, lidská práva, která mají přednost před suverenitou států. Právě to činí útok na jugoslávskou federaci legitimním, a to i bez mandátu OSN.“

      1. Slova, slova, slova!
        Čím se liší význam humanitární bombardování od bombardování s “ humanitární povahou“? Umírají oběti radostněji a spokojeni, že je zabila bomba humanitární než totalitní?
        Holt ikona Havel je a ještě dlouho bude nedotknutelná.

        1. PS: Aby nedošlo k omylu – to bylo na adresu všem těm mediálním fanatickým obhajovatelům božstva jménem Havel.

    2. Na vlastní uši jsem slyšel, že steward neřekl „erecz piklosz nemeszci, hungyar zcepegn kamosz“.
      Bohužel pro snaživce, výrok u „bombardování ryze humanitární povahy“, pro zachování přesnosti, je velmi dobře zdokumentován.

    3. Někteří tvrdí, že není jejím autorem, to neposoudím, ale že jí také řekl je snad zcela mimo jakékoli pochybnosti. Oni totiž Srbové zašlápli nějaký pěkný privatisační tunel, který měli společně s Tlustou Majdou připravený, a tak šla křivá maska mírumila dolů.

    4. Havel řekl o něco delší konstrukci, která byla stejně obludná a lživá. To dvouslovné spojení je zkratka, která plně vystihuje to, co Havel řekl. Lidé, kteří mají jakýsi přehled, to vědí. Apologeti, vyznavači kultu V.H. potřebují plné znění:

      „Ve věci intervence NATO v Kosovu se domnívám, že je zde jeden faktor, který nikdo nemůže popřít: Nálety, bomby nebyly vyprovokovány nějakým konkrétním zájmem. Mají tedy charakter výlučně humanitární: ve hře tu jsou principy, lidská práva, kterým je přisouzena priorita i vzhledem k suverenitě států. A to dává legitimitu útoku na Jugoslávskou federaci i bez mandátu OSN.“

      https://cs.wikipedia.org/wiki/Humanit%C3%A1rn%C3%AD_bombardov%C3%A1n%C3%AD

      1. Mimochodem, ta hluboká myšlenka by se dala poněkud zobecnit. Zopakujme:
        … ve hře tu jsou principy, lidská práva, kterým je přisouzena priorita i vzhledem k suverenitě států. A to dává legitimitu útoku … i bez mandátu OSN.“
        Lidská práva obyvatelů Donbasu? Alej andělů na paměť dětí zavražděných armádou jejich vlastního státu? Hovno vojenská, správně to měla být speciálně humanitární operace!

        1. Vy jste ještě nepochopil doublespeak, že ? Škoda že se ještě ze svátků nevrátil Targus, dozvěděl byste se že jste ganz starý a nepotřebný kus 😉

        2. S tezí o ryze humanitárních cílích tamtoho tažení kontrastuje skutečnost, že USA si v Kosovu vybudovaly vojenskou základnu Bondsteel (https://en.wikipedia.org/wiki/Camp_Bondsteel), a podnikatelské subjekty z USA získaly řadu investičních možností. Madeleine Albrightová např. zbohatla na telekomunikacích, z generála Wesley Clarka se stal uhlobaron.
          https://www.lidovky.cz/byznys/americti-politici-skupuji-podniky-v-kosovu.A120822_134317_firmy-trhy_rka

          Výrok pana V.H. byl hrůzný sám o sobě. Výsledek toho konání „bez nějakého konkrétního zájmu“ je natolik pozoruhodný, že z pana V.H. dělá buď blbce nebo bezskrupulózního prolhaného politruka.

      2. ad Laban – tohleje přímom kouzelné (a charakteristické):
        „Nálety, bomby nebyly vyprovokovány nějakým konkrétním zájmem ….“
        A že nespecifikoval čím? 🙂

        To se asi jednoho krásného rána probudil nějaký generál a zavolal prezidentovi (nebo opačně) se slovy: „Dnes to vypadá na nudný den. Co kdybychom si zaketěli někam zabombardovat. Jen tak, chápeš, cvičně, humanitárně. To bychom nemuseli čekat na povolení a takové ty byrokratické obstrukce“. 🙂

    5. Miluna:
      Řekl, že „povaha tohoto bombardování je výlučně humanitární“. Jinými slovy, ale smysl nepozměněn. Je-li povaha této zeminy sypká můžeme o ní říct, že je to sypká zemina, nebo ne?

    6. Jenže to je těžké, když vy se asi („my dezolati“) považujete za dezolatku a přitom lžete. Takže takové dezolaty, spíše lháře a nebo hlupáky, opravdu nee.
      Jinak vám tu už ostatní vysvětlili jak to s vyjádřením Havla bylo a je. A, humanitární bombardování je jen trochu jine vyjádření toho, co řekl, ale smysl to je úplně stejný.

    7. Re: Miluna

      Slyšel jsem Vénova slovíčka o humanitární povaze bombardýrovky sil NATO v Rááádyjožurnálu a pamatuju si to proto, že jsem tenkrát byl v Jugošce, jmenovitě jsem se nalézel na nedostavěné (polo)dálnici mezi Novým Sadem a Suboticou.
      Následně pak při této humanitární kratochvíli zahynula těhotná žena, kterou jsem osobně dovezl do nemocnice, jelikož v Jugošce nebyl kvůli embargu benzín.
      Občas se mi o tom zdává, budím se docela zpocený.

      Co tam máte dál?

      1. Z lidskyho hlediska ,my vime co takovej gumanitar dovede.
        A presto sme vzdycky z toho a z tech kecu sokovany.
        Nejlepsi odpoved a nejlepsi humanitarni skutek ,je kdyz ihned dostanou
        gumanitari ty nejlepsi bomby, ale jen ty vybrany, humanitarni , rovnou na hlavu.

        Havlove se kamaradili s nacistama a slovaci hlinkovci este vic a kdyz se
        to votocilo byli v minusu. A von najednou na ne vyskocil ten komunismus.
        Co se da delat, na plny pecky zase bejt co nejvetsi komunisti , vcera Na straz , hailhydler , dneska Cest praci soudruzi ,At zije Hi aee , Stalin a radsi vickrat a nahlas.
        Jenom takhle zase predbehne normalniho obcana, bejvalej prodolf ,kdyz je
        v minusu , bejvalej prodolf se vykrici a prokrici daleko nejvic do plusu.
        V husakovym , hnusu ,velkyho plusu..Havel taky nechtel zustavat pozadu.
        Co maji spolecnyho Dubcek, Yamamoto a Dolf..
        Stravili nejakej cas jinde , Dubcek v SSSR ,Hitler u britu / na domek, kde bydlel
        spadly nahodou bomby/, Yamamoto zase pobyl v Usa delsi dobu..
        To je taky zajimavej pripad , jednou vam leti , tendle admiral v noci a potme ,ale najednu ho najdou spatri !!!americky stihacky ,zacnou strilet
        na jeho letadlo a trefi se.

        Ja ted zase myslim na to divny a nemyslitelny.
        Takze kazdej parasustista , co byl poslanej z Anglie , musel pocitat nez priletel s tim ,
        ze kdyz bude chycenej , nacista vyvrazdi jeho rodice, sourozence, pribuzenstvo , kazdyho kdo mu dal kurku chcleba , nechal ho prespat ,jeho rodice, sestry bratry, pribuzny ,pritelkyne s kterejma se seznamil ,jejich rodice , atd.
        Nepricetny humanisti jako Benes a Masaryk vo tom vedeli a prece je humanitarne posilali..
        Podstrkovali nacistovi co nejvic obeti..
        Aby si nacisti mohli uzivat do syta ty svoje hruzny bestiality..

  9. Jestli někdo chce kouknout, cože to tak provokativního psali na těch evropských hlasových internetach, tak archív BISka sice pěkně zabordelila, ale stejně se dá něco vyšťourat =)

    Z ledna 2024
    https://web.archive.org/web/20240103223945/http://voiceofeurope.com/

    Z února 2024
    https://web.archive.org/web/20240201184643/http://voiceofeurope.com/

    A v březnu to už utajovaní pomáhaví chránivci mažou… ale furt se dá něco vyhrabat formou screenshotů.

  10. OT: Čiré zděšení. Šest, resp. více než sedm procent. To se začne nabalovat a (zatím) není z čeho uvařit „nedůvěryhodnost“ jako u SANEPu. A ještě k tomu je to venku. Režimní seznam teda ještě drží, ale udržet se to už nedá. Tak aspoň „schovaní komunisté“, „dezinformátoři“ a navrch reklama na Vidláka, který „objíždí s Konečnou její akce“ 😀
    https://www.idnes.cz/volby/koalice-stacilo-kscm-volby-do-evropskeho-parlamentu-kandidatka-program.A240403_042258_volby_kop

    1. No bomba, takže se zdá že Kateřina Konečná se dokázala spojit i s JaSaN. Pan Jandejsek by měl asi v případě vykroužkování trochu problém, ale vtipně vyráží, alespoň pro minimálně přemýšlející lidi, to nálepkování kandidátky jako komunistické, těžko někoho současně označovat agrobaronem a komunistou. Spíše jde dohromady agrobaron a kulak 😉
      Také věta „Nabídku, aby za nás kandidoval, nakonec nepřijal“ ukončí kecy místní úderky o Vidlákově zištnosti.

  11. Nejnovější údaje na stránkách Českého statistického úřadu:
    Inflace 8,2 %
    Hrubý domácí produkt +0,2 %
    Průmyslová produkce 0,0 % (to není překlep, opravdu nula)
    Stavební produkce -5,9 %

      1. Proč by je čistili, aby byla ta čísla ještě horší ? Máte snad pocit, že naší vládě leží na srdci pravda a korektnost ? Vy přeci nejste naivní.

  12. No, prognóza se začíná rýsovat. Do léta Ukrajina dobytý po Dněpr, pak příměří. Trvalé (na minimálně 20 let) nepřátelství Západu a Ruska. Západ bez ruské ropy, plynu a surovin. Západ bez průmyslu. Pokles životní úrovně na Západě na cca 40% současného stavu, u nás to v průměru tolik nebude, protože u nás není moc kam klesat, nicméně většinu výdělku lidi dají za elektřinu a benzín a potraviny, takže na ostatní nezbyde, všechno zboží bude dovoz z Číny včetně malých automobilů. Zdravotnictví bude luxus jen pro vyvolené. Vzdělání nebude třeba, protože ho nebude kde uplatnit. Pracovní trh se zhroutí, vrátíme se k nějaké reinkarnaci přežívání v jako ekologickém socialismu. Pojede internet, bude možno se nějak přiživovat načerno online prací na internetu bez pracovní smlouvy a nároku na důchod – po boku Indů. Zahrádkaření má budoucnost. Sázejte brambory!

    1. Jakmile jim na západě hodně klesne životní úroveň se dá čekat že nebude ani na dávky plaváčkům. V tu chvíli se dá čekat jejich vzpoura, pokus o převzetí moci (alespoň na části území hostitelského státu, což již konec konců probíhá už dnes) a dost možná vytvoření nějakého chalífátu, či něčeho podobného.
      V jejich domovině to totiž celá tisíciletí probíhalo tak, že dokud byl dostatek zdrojů se dotyční množili. Populace narůstala a jakmile došlo k vyčerpání zdrojů se různé kmeny mezi sebou servaly.
      Druhý problém s nimi je ten, že oni jsou věrní rodině, kmenu a bohu (Alláhovi). To je příčinou jejich nekompatibility s naší civilizací, protože jejich víra a zvyklosti jim zakazují „bratříčkování“ mimo jejich komunitu (to by u nich doma vedlo k vyloučení z komunity/rodiny a nejspíš ke smrti či otroctví).
      Tudíž se plaváčci v případě nedostatku zachovají dle své přirozenosti a o zdroje se servou mezi sebou a s domácími. Kdo to vyhraje (na západě) je ve hvězdách.

  13. Nechci malovat čerta na zeď, ale k odhlasování, vydání zákonů a vyhlášek, které nejsou v našem zájmu, je zbabělost ideálním předpokladem.
    Kdo jiný hlasuje zbavit představitele členského státu EU práva veta?
    Udělali by to hrdí a čestní europoslanci?
    Jak to bylo, a je na Ukrajině?

    Rozhovor s Ivanem Kratochvílem – aktuálně
    https://www.youtube.com/watch?v=HgQYWluGdDA&t=15s

  14. Ono to vyjde nastejno, strašit či nestrašit.
    Mají dost těch, co touží po pohlazení od vyvolených, a mlčící většina to jistí …

  15. Prostě nedáte pokoj a stále se budete hrabat mordechujcům v řiti a hledat v ní senzace.
    Pochopte už konečně, že oni vám moc nedají, musíte si vytvořit vlastní moc. Vlastní kulturu, vlastní vědu, vlastní průmysl a vlastní lidi.

    1. Vlastní kulturu, vědu, průmysl i lidi jsme měli. Jen tu moc ne a ne. Čímpak to asi je?
      Že by ty pruty Svatoplukovy?

    2. A kulturu – strukturu nezávislou na dotacích. Odspodu, ne-„hodnotovou“ společnost uvědomělých přitakávačů. Hodnotoví pojedou v dotačním vlaku, než se tento zadře. Ale to nebude hned, pořád je co privatizovat, pořád se připisují nuly na úvěry.
      Kulturu založenou na přirozených zákonech, které jsou věčné. Na službě sobě a bližnímu. Na řádu rodiny a přirozené hierarchie. Na skutečných znalostech, které budují. Na platidle, podloženém nějakou opravdovou hodnotou – ne důvěrou, že to letadlo ještě dnes nespadne a pokud spadne, já už v něm nebudu a budu za vodou (viz. pravda a láska). Na poctivosti k sobě a druhým. Na výchově pro rodinu, k zodpovědnému fungování. Budu upřímný, to půjde úplně odspodu a bude to těžké a bude se začínat od nejobyčejněších lidí, protože už skoro vše bylo pokaženo a úmyslně. Naše krize (která teprve začíná) je krizí mravní. Tak nějak to říkal už Baťa.
      Více už jen mezi 4 očima.

        1. Myslím, že Hamplova univerzita je takovým počinem. Nelezou z toho tituly a velké známosti nebo peníze, ale bude to přitahovat lidi s opravdovým zájmem. A jednou se tam , mezi těmi průměrnými – jak tu někdo psal, objeví i opravdová postava, osobnost a ten zdravý vývoj chytne drajv. Odsud se bude budovat nové příští.
          100 takových dezolátů jako já se bude muset prosypat systémem, aby 1 z nich překročil svůj stín a mohl systémově budovat. Je to také statistika. Toho materiálu musí být fakt kupa, aby z ní vypadli noví vůdcové a osobnosti. Do té doby si tu budeme povídat. A doufat, že „bude líp“.
          Ti noví schopní (ne všeho schopní) už mezi námi jsou, jen nejsou aktivní nebo ani neví, že by chtěli být aktivní v daném směru. Je spousta lidí, kteří jsou tak znechucení a i postrašení nálepkováním a propagandou, že se raději moc neprojevují. Ale bude stačit ta poslední kapka a vystoupí. Mezitím, Vidlák a další trpělivě hází širokou lopatou materiál na síto a dávají času zrát.
          Kdy už?

          1. I při tom co tu Hampl předvádí, bych daleko více věřil spolku Svatopluk. Podle mého má daleko kvalitnější členstvo. Jinak s Vámi naprosto souhlasím.

          2. @ Majkl, 3 dubna, 2024 (11:55)

            Myslíte, že někoho chytrého a schopného pustí systém nahoru?
            Myslíte, že bude možnost se pravidelně objevovat v hlavních médiíích?
            Myslíte, že v nějaké větší firmě, instituci nebo politiké straně bude mít možnost se dostat do nejvyšších příček?
            Spíš mi celá ta akademie přijde jako spolek lidí (byť opravdu chytrých), kteří se navzájem ve své bublině budou poplácavat po zádech, jak jsou dobří, ale mimo bublinu se stěží dostanou.

            1. Věřím, že ti skutečně dobří se prostě proderou. A systém s tím nic moc neudělá. Oni ty vykonavatelé, ti viditelní, to žádní velcí lumeni nejsou. Jo, ti za nima, ti skuteční hybatelé a vykonavatelé, to jsou jiné kapacity, ale bez těch frontmanů se nepohnou.
              Kolik lidí bude za chvíli sledovat hlavní média? Vždyť je tam většinově brak, bulvár (a to urážím skutečný bulvár, který je pravdivější ze své podstaty, kdy každý ví, co tam najít) a „korigované pravdy“, na které máme nárok. A reklama. Těch dělačů mínění je ve skutečnosti moc málo, to jen média to nafukují do trendů. Viz. párty prasoryjce. Budou jim bránit, pak je zkusí zkorumpovat, koupit pro své stáje a pak budou odstaveni.
              Ano, asi je možno na akademii nahlížet částečně i takto, ale co jiného jsme tady my. Jenže, z něčeho se začít musí. Kolik neúspěšných pokusů udělá podnikatel, než přijde na mezeru na trhu nebo správnou strategii?

              1. Staletí si mocní budovali na zádech lidu svá královská živobytí. Nenechají si ho vzít pomocí voleb.
                To je nepochopení všech, kteří se domnívají že svět je nějaký ráj, že stačí k němu vycinkat klíče nebo si ho vydemonstrovat.

              2. @ Majkl napsal: 3 dubna, 2024 (13:06)
                Věřím, že ti skutečně dobří se prostě proderou. A systém s tím nic moc neudělá.

                Jo, to je vidět na současné vládě, patlamentu, seníku, soudu v ústavu, na (?) naší armádě, na jejich neČT a v podstatě na všech úřadech a větších firmách.

      1. Centrum moci a jeho lokální pobočky mají neomezené možnosti – co se týče financování čehokoliv.
        Nikdo, žádná moc na světě s tím nedokáže nic udělat.
        Jediné co mohou učinit, je měnit parametry.
        Podstata se ale nemění, stále jde o fiat měnu zatíženou úroky.

  16. “Dnes je preferovaná forma tzv. improvizovaných úkrytů. NKÚ navíc vykládá fakta vytržená z kontextu. Celková kapacita pro zajištění ukrytí je cca 13 % populace. “ (echo24)
    Akce Bu bu bu –
    budeme budovat bunkry.

    1. Prožidovský a proruský nacista míní, že KoZa má utrum s just-in-time dodávkami „čipů“.
      A nácek by se klidně i vsadil, že ruské Kinžále, Iskandere, Cirkóne budou létat dál, stejně jako bude dostatek jiné techniky na Kalibrování zbytku elektriky u fašístov.
      Nacista si myslí, že Šándor si s těmi bunkry spíš dělal prdel. Anebo zkoušel, nakolik jsou Češi už zblblí.

    2. Státy, které mají zodpovědné vedení, mají tuto problematiku ošetřenou. Pokud chcete ve Švédsku něco stavět – dům, hotel, kancelářskou budovu, obchodní dům, bytový dům atd. – musí být součástí kryt; takhle to mají v legislativě už desítky let. Výsledek? „Každý Švéd má své místo v krytu“, slyšel jsem na vlastní uši od kompetentní osoby (jestli a jak to platí dnes ).
      Viz https://www.msb.se/sv/amnesomraden/krisberedskap–civilt-forsvar/befolkningsskydd/skyddsrum/

      Jo – Švýcarsko má údajně kapacitu krytů pro 114 % obyvatel. U nás? Před rokem 1989 se něco málo stavělo (pokud by se vzalo v úvahu metro, pak dost), ale po plyšáku se nepostavilo prakticky vůbec nic; nelze přece soukromým subjektům nařizovat, co mají dělat.

      1. Já se mohu tak maximálně ve sklepě zahrabat do uhlí. V knize o starých bitevních lodích jsem četl že prý uhlí dobře tlumilo výbuchy.
        Ale kdo mi vlastně řekne že něco letí?
        No, takže zase nic… .

        1. My už ani to uhlí ve sklepě nemáme. Ale zato má náš sklep železobetonovej strop. Prý se tam za druhé světové ukrývali při náletech.

  17. A když už jsme u těch optimistických výhledů, pro Volodymyra se nedávno našlo za pár drobných ze zahraniční pomoci trpící Ukrajině důstojné útočiště, takže ani on už asi nepočítá s velkou válkou:

    Volodymyr Zelenskij je novým vlastníkem Highgrove House, který dříve vlastnil král Charles. Highgrove House, poblíž Tetbury v Gloucestershire, sloužil jako venkovské sídlo krále Karla III. i poté, co se ujal své nové role britského vládnoucího panovníka.

    https://londoncrier.co.uk/2024/04/zelenskyy-acquires-highgrove-house-former-residence-of-king-charles-for-20million/

    1. Předpokládám, že Ukrajinci nadšeně jásají jak světového mají presidenta. S takovým nemohou prohrát.

      1. Ted uz vo nej a jeho zdravi nemusi mit starosti , dyz vi , ze se umisti do predem pripravenych pozic. Na to uz vlastni britskej pas..
        Britove se uz davno nadsene green zelenaji
        a Zeli tam bude jako doma..
        Aby se mu nic nestalo a vocud je bude neohrozene vyzyvat aby, statecne
        bojovali a rusa porazili , zborenim toho mostu…
        V modernim tanku na baterky bude projizdet pred tim Buck palacem,
        aby si kazdej vsim a bude vybirat vstupny..
        Mezitim usaci provedli praktickou instrukci a navod ukrum , jak se spravne
        bori most ..
        Aby to vypadalo jako nahoda. Chce to poradne velkou lod a v noci.
        Nepritel sice muze mit naky podezreni ,ale zadnej dukaz..

    2. Pisou jinde ,ze uz Zeli nemuze bejt president , byl prej zvolenej na 4 roky
      a to skoncilo tedka, 31.3.24 …Demokracie musi bejt a tak si zvolil sam sebe..
      Predtim ale volby zakazal..

      1. Pane Libore, co je dle vás „fake“? Máte pro své tvrzení nějaké důkazy? Nebo vám jako důkaz stačí váš názor?

        Pokud narážíte na možnou změnu vlastnictví Highgrove House, stačí když obětujete tři libry a můžete nám všem ukázat, co o tom říká britský katastr nemovitostí:

        https://www.gov.uk/search-property-information-land-registry

        Je dost dobře možné, že skutečně toto sídlo královské rodiny prodáno nebylo (však kdo by se dnes zbavoval nemovitosti, pokud nemá hluboko do kapsy), ale také je dost dobře možné, že si pan Zelenský směnil nashromážděnou hotovost za další rezidenci mimo Ukrajinu (už byly dostatečně zdokumentované nákupy v Itálii, Egyptě, USA a nejspíš i mnohde jinde).

        Nebo snad narážíte na zmínku, že už pan Zelenský není právoplatný ukrajinský prezident?

        To je také mírně komplikované – ukrajinská ústava zmiňuje, že mandát prezidenta končí po pěti letech (to by bylo letos 20. května) a nové volby se mají vypsat poslední březnovou neděli – takže nebyly, nový prezident zvolen nebude. Ustanovení o nekonání voleb v době války se sice dá uplatnit, ale explicitně se tím prodluže mandát pouze parlamentu (Verchovné Rady), nikoliv prezidenta. Striktně předpisově by tedy měl Zelenského mandát skončit a pravomoci již neexistujícího prezidenta přejít na jiné ústavní orgány (předsedu vlády, parlament) – stejně jako v případě, že prezident třeba náhle zemře nebo jen upadne do kómatu či z jiných důvodů nebude schopen vykonávat funkci.

        Nekonání voleb je navíc poněkud nahodilé, protože i dle vyhlášení ukrajinských představitelů jsou ve válce již od roku 2014 (Porošenkova ATO vyhlášená proti Donbasu), a v roce 2019 (kdy se dostal Zelenský k moci) nikomu při pořádání voleb nevadilo, že se na Donbase bojuje a Ukrajina nemá jak uspořádat volby na tzv. okupovaných územích (od Krymu až po části Luhanské a Doněcké oblasti). Čili kvalitativně žádný rozdíl oproti letošnímu roku, kdy je to najednou nepřekonatelná překážka.

        Tohle si bude muset rozhodnout nějaký ukrajinský ústavní soud (nemám nejmenší pochyby, že by tamní soudci zaostávali za našimi Rychetského melody boyz) a je dost divné, že se k tomu dosud nevyjádřil.

        Já bych si počkal do toho 20. května – ale když mohly USA uznávat roky za prezidenta Venezuely pana Guaidoa, určitě jim nebude vadit ani pan Zelenský jako prezident Ukrajiny. A nebo už taky v květnu bude všechno jinak….

        1. Jeste tam je clanek 108 ustavy, rikajici, ze:
          „Prezident Ukrajiny vykonava svoji pravomoc az do prevzeti uradu nove zvolenym prezidentem Ukrajiny.“
          To bude mozna ten bod, proc Bankova tuhle situaci doposavad neresila. Zrejme tenhle clanek povazuje za dostatecne ospravedlneni dalsiho setrvavani ve funkci.

        2. Hele Judr , ty bys mel psat cely clanky , takhle napsat prispevek ,
          ma a dava smysl ,
          je vo necem a este se to da cist az dokonce..Sem si to precet dokonce 2x …

  18. Pořádnou rozvědku z BIS nikdo udělat nemůže protože to je kontrarozvědka. Už právě proto by měl její fotogenický ředitel Koudelka být zastřelen za vlastizradu když se nechal vyznamenat rozvědkou cizího státu, to jest CIA.
    Že vychechtaného ředitele naší kontrarozvědky zná skoro každý dospělý obyvatel ČR je naprosto vystihující pro náš stav.
    A k Blbuši Nerudové – mladé a pohledné …největší průšvih bude že jí její voličské jádro z prezidentské volby vynese do Europarlamentu a dokonce z ní bude udělána eurokomisařska.. zabránit se tomu asi nedá. Nebo se dá spolehnout na grilování kterým by neměla projít?

    1. Tuším, že Graham Green v jedné ze svých knih vyslovil roztomilý bonmot:
      “ Hlavním úkolem tajné služby je konec konců především to, aby zůstala tajná“.
      A jistě – vyznamenání šéfa kontrarozvědky rozvědkou cizího státu by mělo být honorováno salvou za úsvitu.

      1. Aby ta britska sluzba zustala utajena , postavili si snad nejvetsi budovu v Londyne ,
        na brehu Temze. Tedy de vo roztomilou boonmoutovou blbost z nepochopeni a nedostatku schopnosti videt , co kazdej muze videt..
        Britove navic , se udesne a napadne vytahujou s jejich tajnou sluzbou uz po staleti ..
        Nevypada to ,ani nemuze , na nakej hlavni ukol..Jejich agenti smrdi vsude na sto honu.
        Ponekud vice tajna a uspesna sluzba je ta ruska.
        Ted je z nej car a sedi v Kremu.

    2. to BF
      jestli ta mladá, pohledná, chytrá, neúplatná projde grilováním, záleží trochu i na nás všech. Grilovat bude nově zvolený europarlament. Takže přesvědčovat své okolí o nutnosti volit a volit správně, volit pročesky. A pak nebýt líný k té urně dojít.

  19. * nějakej vondra „ze sebe udělal debila touto“ – já si to nemyslím. Soudím, že debilem musel být už předtím. Není možné jen tak být normálním a najednou z ničeho nic se změnit na debila.
    * „že pravda a láska je v řiti“ souhlasím, minimálně od doby co jsme si ji zvolili.
    * Z Prahy do Brna se dá jet. Jetřebí se ale vyhnout Ťokovu průsmyku.

    1. jen k Sašenkovi Promopro Vondrovi – vzhledem k tomu, kdy studoval musí mít z ruštiny minimálně maturitu, takže pokud dle vlastního prohlášení neumí nic, je buď totální debil nebo lhář (to spíš).
      Já jsem o pár let starší kus a dodneška, když se k tomu donutím, číst bukvy dovedu.

      1. No já se kloním spíš k názoru, že v jeho případě jde o klasického debila s už dávno překročenou porážkovou váhou. Od té doby co jej opustil věrný kamarád venca flaška zůstal na světě sám jako kůl v plotě, což musí nepochybně prohlubovat jeho dutohlavost, takže placama ani netuší cože mu ta huba mele.

      2. Wikipedia (Alexandr Vondra): V roce 1984 ukončil magisterskou diplomovou prací Geomorfologie vlhošťské části Polomených hor studium geografie na Přírodovědecké fakultě Univerzity Karlovy.
        Pakliže ukončil vysokoškolská studia v roce 1984, pak musel z ruštiny nejen maturovat, ale také absolvovat zkoušku z ruského jazyka. Závěr ať si každý udělá sám.

        1. Jaka do psi nohy magisterska diplomova prace? V r. 1984? Bud je RNDr. nebo nedostudovanej , tertium non datur.
          A protoze jsem nikde zatim nenarazil na to, ze by mel pred jmenem titul, tak asi fakt je tim debilem od pocatku

          1. Ale že je debilem od počátku platí také. I studovaný člověk může být až neskutečným blbcem.

            1. Tenkrat byl nejlepsi diplom a titul RSdr, rozhodnutim strany , dochtor , potom byl este dotycnej, az za jmenem , kandidat ved..
              Pac to nestacilo , tak byl este docent a profesor Vysokyho uceni….
              Pak este byl papir ze absolvoval povinnej kurs marx leninismu.
              Bez toho se to taky nevobeslo. Potom byl pustenej na symposia vsude ..
              Nekdy musel soudruh brigad , nicit v sobotu.V kancelari.
              Nevyhodou byla vysoka funkce. Ale jen pro nas ..
              Kdyz jak to bejva neco posral ,
              kdyz to spadlo dolu , bylo to tezky udelalo to dole velkou skodu..
              Potom byl obcas prevelenej jinam , kde vo tom este nevedeli
              a dopadlo to stejne. Ale.
              Nejblbejsi sedlak nejvetsi brambory. A tak.
              Navzdory vsemu nebylo nejhur..

      3. Musíme věřit straně a vládě, nedá se nic dělat, Sášenka rusky umí, ne že ne:

        https://www.ods.cz/profil/alexandr-vondra

        „…Hovoří anglicky, rusky a česky…“

        (leda teda, že by Stranu bylo nutné brát striktně doslovně a Sášenka rusky pouze hovořil, ale už nečetl… že by analfabet?)

        1. V jednom z jeho životopisů jsem četla, že je po babičce Rus, do 68 měl dokonce ruskou vychovatelku. Bohužel už to nemůžu najít, abych dala odkaz.

              1. No kurvaže zůstalo!
                Ale stydí se za to.
                On by tak rád byl nastojaščim amerikancom, jenže ve skutečnosti stále je nanejvýš nedbale umytý Rus.

          1. http://www.pametnaroda.cz/sc/vondra=alexandr-20141128-0
            úryvek:
            „Křestní jméno pražského rodáka Alexandra Vondry, bývalého disidenta a současného politika, zní rusky a není to náhoda. Maminka Naděžda pojmenovala všechny své tři děti podle ruských carů: Petr, Kateřina a Alexandr. Rodina má totiž k Rusku osobí pouta. Alexandrův dědeček z matčiny strany byl v letech první světové války legionářem v Rusku. Přijal tam pravoslaví a přivezl si z Rusi svoji první manželku – maminčinu matku Jelizavetu, která bohužel v Praze předčasně zemřela.“

            1. Takže je to přesně tak, jak jsem si myslel: stydí se za své ruské kořeny. Není on nakonec poloviční mužik?
              Jestlipak mu to dělá dobře, když se plive na národ, v němž má kořeny?

              Ale vidím pro Sašu východisko: může v sobě objevit Ukrajince.

              1. Alef:
                Čtvrtinový, ne? Já jsem taky čtvrtinový mužik a dokonce jak přes kopírák se Sašou, až na to, že můj dědeček nepřijal pravoslaví, babička nezemřele předčasně a já se nestydím 😀

          2. „Křestní jméno pražského rodáka Alexandra Vondry, bývalého disidenta a současného politika, zní rusky a není to náhoda. Maminka Naděžda pojmenovala všechny své tři děti podle ruských carů: Petr, Kateřina a Alexandr. Rodina má totiž k Rusku osobní pouta. Alexandrův dědeček z matčiny strany byl v letech první světové války legionářem v Rusku. Přijal tam pravoslaví a přivezl si z Rusi svoji první manželku – maminčinu matku Jelizavetu, která bohužel v Praze předčasně zemřela.“

            Alexandr Vondra (1961) (pametnaroda.cz)

    2. Budu oponovat. V řiti jsme my, co nejsme pravda a láska. Tedy, většina republiky, nepočítaje spoustu úspěšných podnikatelů, kteří umí chodit v dotační džungli, a tak i pro mnoho z nich je to dobrý (jediný) cecík. Pravda a láska v řiti být nemůže, protože ona s pravdou a láskou obchoduje – jsou to komodity, které je živí. Stát na správné straně. Myslet hodnotově, Halík.
      Hospodářství je už také hodnotové, takže v řiti, ale jede na dotacích (na půjčkách od našich dobrodinců v City za naprostou privatizaci všeho, jako v Německu před 2. válkou). Pokud někdo odstraní dotace, ukáže se realita v celé své nahotě – že nás už současné hospodářství vůbec neuživí. Takže, je to tady hodnotové už naprosto celé – nejsi hodnotově ukotvený – nemáš dotace – končíš. Platí pro podniky i celé státy, zatažené do pavučiny EU. Takový Andrej by mohl vyprávět, jak těžce se to balancuje.
      A proto, aby ten novodobý hodnotový (….jak to nazvat?) vůbec mohl fungovat, potřebujeme gryndýl, uhlíkové karty, sociální kredity atd., aby se úroveň spotřeby a komfortu snížila na takové minimum, že i uzavřená a nezazdrojovaná ekonomika dokáže (nějak a něčím, třeba červy) nakrmit obyvatelstvo a systém dohledu nad ním. Prostě, co nefunguje přirozeně, to funguje v systému lágru a přídělového hospodaření. Ti, co budou mít kredity dostanou o červí tyčinku více, která bude sebrána tomu bez sociálních kreditů. Čína hadra.
      A na tichou implementaci tohoto potřebujete podepisovače, ne myslitele a osobnosti s charakterem a svědomím.

  20. Pěkný článek. Také si myslím, že jsou průzkumy hodně silně cinknuté, ten rozpor mezi podporou vlády a preferencemi vládních stran je příliš velký. Hrají na přináležení k většině a (j)elitě.

  21. Naděje střídá beznaděj a naopak. Daniel prostě svým publikem mává, jak ho napadne. Ale docela to umí. Rozhodně líp, než libtardi. Jenž ti mají TV1,2,3, a ČRo1,2,3.
    Sítí nachytá špatný rybář víc ryb, než dobrý pomocí oštěpu.

    1. Blahopřeji , starý kocour jednou za dějiny nepromluvil o sobě ,bylo to k věci a bylo to obohacující

    2. Nejlepsi je jit na ryby s flaskou rumu, aspon rybar kdyz ryby neberou , presto neco chyti..
      A este se vyspinka do ruzova ..

    1. Všechno má svůj čas, je čas rození i čas umírání, praví biblický Kazatel.

      Náš čas zrození už pominul. Smiřte se s tím. Víc vám neřeknu. 🙂

      1. Nektery vubec nejsou a nejsou ,jen se zdaji, jako spatnej sen..
        Vic vam jako Pohranicnik nereknu. Na diverzanty sem jako ……..
        Navzdory tomu sou ,ale nebudou , vic vam ,nereknu.
        Rikaji mi vsichni Grenzer /davaji mi porad pac/ a sem cvicenej ,
        abych ostrazite pobihal a kde, to vam taky nereknu.
        Byl sem a budu.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *