Tak jsme se dozvěděli, že Skupina D, která vybrala miliony na drony pro Ukrajinu, je nakupovala předražené. Respektive, nakupovala je od kohosi za deset tisíc a ten někdo je předtím nejspíš koupil za pět tisíc. Při dvou stech milionech korun to znamená, že sto milionů se prostě odklonilo. Hezká kulatá sumička. Za to uděláte velmi solidní volební kampaň pro SPOLU. Nebo pro STAN? Nebo se za to prostě zaplatí bydlení pro Řehku? Nebo se za to pojede na dovolenou?
Pak jsme se dozvěděli, že spolek vyvážel drony na Ukrajinu bez vývozní licence, že k tomu využívali „falešné“ diplomatické krytí, že tam vojenský materiál vozili elitní příslušníci naší armády a Poslanecká sněmovna o tom nevěděla ani zbla. Dodnes nevíme, komu ty drony dodali, nevíme, k čemu ty drony byly využity, jen víme, že některé už má v rukou ruská armáda, která se tím ráda pochlubila na sociálních sítích. Nějaký blbec tam totiž nechal české nálepky…
Náš tupý zelený lampasácký debil se zase divil tomu, že to někomu vadí. Jsme přece ve válce ne? Když jsme ve válce, tak se přece nemusejí dodržovat zákony. Přece nebudeme koukat na každé písmenko, když jde o dobrou věc, ne? Oni jsou přece ti správní a cokoliv dělají, to dobře dělají. Zákony jsou tu jen pro svině.
Černochová má na věc jiný názor a chce, aby vše prošetřila vojenská policie. Ale u ní si nejsem jistý, jestli se prostě bojí následků a nebo jí štve, že Řehka místo ní chodí s Opltovou a všimné z předražených dronů shrábne konkurenční hnutí.
Dokonce i naší čučkokracii to vadí…
Největší legrace na tom celém je, že se všechno takřka okamžitě vykecalo. Včetně detailů, jak Řehka vyhrožuje poslanci za ANO, že „mu rozkope držku.“ Už je venku i komunikace o tom, jak vezli drony na Ukrajinu a jak to bylo ošetřené na hranicích. Jediní, kdo mlčí, je samotná Skupina D, která prý chystá jakousi brožurku na svou obhajobu, ale rozhodně nehodlají ukázat účetnictví. Všechno ostatní už víme a je to bulvárnější, než by si člověk myslel.
Pak ještě takřka všichni podají trestní oznámení na neznámého pachatele (jinými slovy, jeden na druhého) a Foltýn se pochlubí, jak byl na Ukrajině a požaduje být zařazen na seznam vyšetřovaných…
Věř v demokracii, občane! Systém je v naprostém pořádku. Kdo tento systém nemá rád, ten je svině a patří kolem něj vykopat příkop. Kdo nechce demokraticky volit strany, které mají z Foltýnů, Řehků a Vetchých radost, ten by neměl volit vůbec. Je třeba dát volební práva mladým, protože jsou politicky uvědomělí… ale bacha není dovoleno, aby mladí ajťáci chodili po USAID a zjišťovali pro Muska, kam jdou prachy… to zas ne, tak uvědomělí ti mladí zase nejsou.
Neboj se občane, peníze od USAID pro agenturu STEM neměly žádný vliv na jejich předvolební průzkumy. Stejně tak americké peníze vůbec neovlivňovaly úsudek Člověka v tísni či Jakuba Jandy. Timmermans zase platil neziskovkám, aby dělaly ty správné studie o klimatu, ale nebojte lidi, tohle zreformujeme zevnitř, nevolte ty antisystémové strany, které vás straší. Tohle je přece standardní liberální demokracie.
A ještě víc věřte v NATO, základní kámen naší bezpečnosti. To NATO, které teď ústy amerického ministra obrany naprosto natvrdo řeklo, že Ukrajina své území zpátky nevybojuje, nikdy do NATO nevstoupí, Evropa zaplatí obnovu Ukrajiny a bude dávat pět procent na zbrojení, jinak USA z NATO odejdou. Američané nechtějí řešit Evropu, protože musejí řešit Čínu…
Ale neboj, občane, i toto NATO je jedinou zárukou naší bezpečnosti a opovaž si pomyslet něco jiného. Sice je možné, že tady za půl roku už žádný severoatlantický pakt nebude (a nebudeme potřebovat ani referendum), ale nikdo nebude pokládat prokleté otázky a nikdo nebude pochybovat. Systém je v nejlepším pořádku.
A k tomu, občane, zapomeň na vlastní bydlení, vlastní auto, zapomeň na vlastní děti… Klima je přednější. Zapomeň na zubaře i obvoďáka. A fakt nechápeme, proč na ten náš nejlepší systém furt nadáváš. Sice tě obíráme, kde můžeme, ale na druhou stranu se přece máš nejlíp, co jsi se kdy měl. Migrace je taky v pohodě… jak řekl Rakušan, že někdo demonstruje za právo šaríja, to nic neznamená. Pokud nesouhlasíš, naletěl jsi obchodníkům se strachem. Ceny elektřiny stoupnou, ale je to pro tvoje dobro.
Od roku 2027 pak benzín kvůli novým poplatkům může zdražit o deset korun… Vivat systém!
Za osm měsíců tomu všemu řekneme STAČILO!
_____________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
To není žádná novinka, stará myslivecká byla tématem už na podzim.
Vyšetřování se jistě potáhne dlouho, aby se dalo patřičně využít ve volební kampani.
„S EU na věčné časy a nikdy jinak.“ – Socani
Z EU k nám už nic pozitivního nepřichází, pouze likvidace všeho, za co bojoval český národ za posledních 100 let.
Tak proč tam zůstávat? Jaké jsou benefity? Jaké jsou vize?
Žádné…. nic….nula.
Průmysl v hajzlu, zemědělství v hajzlu, školství v hajzlu, inflace, nezaměstnanost, migrace, green deal, hyperkorekce, bez plynu, bez ropy, bez surovin, bez bydlení, bez budoucnosti. Zůstal pouze smrad a dluhy.
Nedivím se, že mladí nechtějí mít děti. S EU je nic je nečeká. NIC.
Tak proč tam zůstávat? Dejte mi jednu logickou myšlenku, abych řekl, že s EU je a bude dobře.
A budu je volit…..
Nejsme malé děti a tak jsme si zvolili pochod k hovnu na obzoru. Pokud tomu nevěříte prohlédněte si podrobně svou volbu na hradě, ve strakovce, sněmovně a senátu.
Re: JŠ
Jste staré ČUNĚ!
Chcte po mně, abych se při prohlížení jakože dobrovolně posral a poblil!
Proč tam zůstávat? Protože odejít z celoevropského bezcelního trhu znamená, pro ekonomiku založenou na exportu subdodávek, po automatickém zavedení cel totální krach.
Automobily, automobily, automobily – to je vše s čím lze argumentovat. Nic víc se už neexportuje. A do 5-ti let zanikne i ten export automobilů. A co pak?
A už i dnes jsou povolenky násobně dražší než by byly cla.
Právě naopak. Konkurence si jistě ohlídá a prolobuje, že cla budou určitě vyšší než emisní povolenky, a troufnu si tvrdit, že násobně.
poslechněte si Havlíčka
jak důrazně trvá na pochodu za mrkví
Na Parlamentních listech je pěkný rozbor o rusko-ukrajinské válce od Michala Rubáše z Baťovy univerzity ve Zlíně, který se rozhodl pro studenty, které neučí, uveřejnit stručný text přispívající k orientaci v tzv. rusko-ukrajinské válce a obecně udělující některé rady k posílení jejich mediální gramotnosti. Je to dost dlouhý text, dobře odzdrojovaný, který se zabývá nejen příčinami, ale i propagandou kolem konfliktu. Jenom, aby nedopadl jak Drulák. https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Vedecky-pracovnik-Rusko-Ukrajina-a-nejvetsi-americka-neziskovka-jmenem-EU-Nekolik-souvislosti-ktere-s-nicim-nesouvisi-769196
Je to neskutocna kravina, utrpny boj cloveka, ktory sa oznacil za dezolata, lebo je vraj alternativny inteligent jeho nazor je vraj podporeny zvyskom sveta, africkeho a kdejakeho… Uplne nezmysly, aj uvedene zdroje nezodpovedaju textu.
Četl jsem, a jako nesmysl mně to nepřipadá. Naopak – je to sice obšírné, ale velmi důkladné a pregnantní vyložení souvislostí, potvrzuje to názor, ke kterému jsem sám došel.
Doporučuji k přečtení a promyšlení. – Samozřejmě, pro někoho, kdo je zvyklý číst ideologické štěky na dva odstavce textu někde na Seznamu nebo F24, je to náročné snad až přespříliš.
A tak je to se vším…
„“Trump se vzdal Putinovi“, „Mnichovská dohoda 2“, „Černý den Evropy“.
Představitelé „válečné strany“ na Západě, zahájili masivní kampaň proti Trumpovu záměru zahájit jednání o předčasném ukončení války na Ukrajině, stejně jako o jeho telefonátu Putinovi.
Americký prezident „fakticky kapituloval před Putinem ještě před zahájením jednání“, uvedl Trumpův bývalý poradce pro národní bezpečnost John Bolton, jeden z nejvýznamnějších „jestřábů“ ve Washingtonu.
„Nemám už žádná očekávání, myslím, že přesně víme, co se stane. Prezident Trump se fakticky vzdal Putinovi ještě před zahájením rozhovorů. Postoje, které ministr obrany Hegseth oznámil v Bruselu, by mě zarazily, kdyby je Trump Putinovi nesdělil přímo v jejich telefonickém rozhovoru, představují podmínky urovnání, které mohly být napsány v Kremlu. Možná byly napsány v Kremlu a dostaly se propagandistickými kanály,“ řekl Bolton.
Podmínky, které vyslovil šéf Pentagonu, jsou podle něj „naprostým obratem v postoji USA a NATO k celé řadě otázek“.
„Například až do dnešního dne bylo oficiální stanovisko USA takové, že Ukrajině by měla být vrácena plná suverenita a územní celistvost – to už neplatí. V otázce členství v NATO se již od roku 2008 hovořilo o tom, že Ukrajina se nakonec stane členem NATO. Zdá se, že tomu tak již není. Putin dosáhl řady vítězství,“ řekl Bolton.
Podle jeho názoru chce Putin mluvit spíše přímo s Trumpem než se Zelenským, protože si myslí, že „z něj může dostat více, a má naprostou pravdu“.
Zhruba totéž řekl americký demokratický senátor Adam Schiff. Podle něj se Trump „vzdal zájmů USA i Ukrajiny ještě před zahájením jednání“. Takto komentoval včerejší prohlášení nového šéfa Pentagonu o nemožnosti přijetí Ukrajiny do NATO.
Kromě toho kritizoval dřívější telefonát Putinovi než Zelenskyj.
„Prezident Trump zavolal našemu nepříteli, Rusku, dříve než našemu spojenci, Ukrajině…… Nemluvme o tom, co to znamená: vzdání se zájmů Ukrajiny i našich vlastních, a to ještě před zahájením jednání. Trump je skvělý obchodník, zejména – pro Kreml,“ řekl Schiff.
V Evropě se také ozývá rozhořčení.
Podle agentury Reuters nebyly evropské země o Trumpově telefonátu Putinovi předem informovány a překvapila je neomalenost ministra obrany Hegsetha, který řekl, že Ukrajina nevrátí území, nevstoupí do NATO a Amerika se „za žádných okolností“ nebude podílet na mírové misi na Ukrajině.
Šéf evropské diplomacie Kaja Kallas prohlásil, že „nezávislost a územní celistvost Ukrajiny jsou bezpodmínečné“. A německá ministryně zahraničí Annalena Berbocková se vyslovila proti separatistickým jednáním s Ruskem, citovala ji BBC.“
EU měla dva roky na to, aby nastartovala mírová jednání.
Teď budou jen stát v koutě a žmoulat čepici, poštěkávají jako ratlíci za plotem.
Kája Kallas už je přešitá na chlapa?
Laďo, ty zraješ! Takhle hutný epigram ještě nikdo nenapsal, a je v tom vše!
😂😂🤣
Šéf evropské diplomacie Kaja Kallas prohlásil,
tak asi je , nebo se prohlásil.
Překládá asi umělá inteligence…
Zradáá!
https://www.novinky.cz/clanek/valka-na-ukrajine-kroky-trumpa-jsou-studenou-sprchou-ukrajina-je-vnima-jako-zradu-40508868
A cos čekal, šňupale? Že se kvůli tvým náckům porve zbytek světa?
Za hořkou zradu to považuje i GB a EU.
Jak teď budou dostávat z Ukrajiny ty prachy, které tam neuváženě nasypali?
Budou je dostavat z nas.
Evropští papaláši budou mít hodně protáhlý držky.
Nejvyšší čas, aby pravicující EUpapaláši začali pilovat ruštinu a azbuku. I když je to asi fuk, vítezný VVP se s nimi bavit stejně nebude;-)
Co si počne takový Aleksanděr Vondra? On azbuku vůbec neumí!
Alexánděr Vóndra… [;>D)
Re: SK, AN
Máálčiki, pruóósta skáážitě „NUAŠ SÁÁŠA“ i vsjo!
Vsadil bych se o spodky Milky Zděšené, že kdyby mu doma udělali domovní prohlídku, najdou i psací stroj s azbukou, kterým byl psán ten slavný dopis, co ho Saša ani neuměl přečíst.
Brrrr. Čuně!!!
(Jak si Vás vážím, tak tohle muselo ven.)
Dvakrát fuj!!
Kdo komu by ty spodky poskytl?
Rusko na Kallas vydalo zatykač už před rokem. Žije tam přes 100000 Rusů, kterým Estonsko už 30 let upírá občanství a vede je jako neobčany.
Kallase obličej, feťáka pád, hrozny hněvu.
Kallas má prdel staženou.
Kallas je dceruška prominentního estonského komouše a teď je nakakaná na Rusy, jak celé mládí musela strádat v té sovětské totalitě.
Siim Kallas
Členem KSSS se stal ve svých 24 letech, ve 27 pracoval na ministerstvu financí Estonské SSR, v 31 letech se stal vedoucím estonské spořitelny, v 38 letech se stal zástupcem šéfredaktora hlavních estonských komunistických novin a v 41 poslancem Nejvyššího Sovětu SSSR. To musel být těžký život v té totalitě.
Ale hned po vyhlášení nezávislosti Estonska zachytil ten správný „wind of change“. Ve 43 letech se stává prezidentem Estonské národní banky, v 46 zakládá Estonskou reformní stranu (teď ji šéfuje jeho dcera), v 47 ministrem zahraničních věcí Estonska, v 51 ministrem financí a v 54 předsedou Estonské vlády.
Pak začala kariéra v Evropské komisi. V 56 se stává místopředsedou EK v čele s José Barossem. Zde vydržel 10 let, až do 66 (do roku 2014). Za tu těžkou práci pro nás Evropany byl v roce 2015 oceněn titulem Evropan roku.
Je vidět, že familie Kallas (a Alver, pradědeček Kaji byl prvním šéfem estonské policie) má Estonsko dobře ošéfované.
Pro někoho zklamání a pro jiného důvod ke spokojenosti. Každému dle jeho naturelu.
Tak je to prostě se vším.
I s Vidlákovou pěticípou rudou hvězdou Stačilo
I s Vidlákovým kostelním sborem
I s sebrankou vezdejší
https://www.youtube.com/watch?v=Z4NGANS4aLQ
i s tebou 😀
I se mnou. 🙁
Nad Evropou se stahují mraky,
https://blisty.cz/art/124025-trump-rekl-ze-mluvil-s-putinem-a-ten-souhlasil-s-jednanim-o-primeri-na-ukrajine.html
„Rychlý vývoj znepokojil Evropu, že Putin a Trump zřejmě vyjednávají o budoucnosti bezpečnosti kontinentu přes hlavy samotných Evropanů.“
Hmm. Přes hlavy. To jim teda těm budovatelům zelených zítřku přeju.
Autor to psal po probuzení z vlhkého snu. V něm rozdávala Nulandová koláčky a ležel na krymské pláži s Lipavským.
Proč by vyjednávali o bezpečnosti kontinentu?
Vyjednávají o obnoveni rovnováhy mezi mocnostmi a nějaký poloostrov na západním pobřeží Asie jim je šum a fuk 😀
spíš fuck
A na Seznamu také plačí
https://www.novinky.cz/clanek/valka-na-ukrajine-kroky-trumpa-jsou-studenou-sprchou-ukrajina-je-vnima-jako-zradu-40508868#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest244_hpdop_comments_varA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
šéfredaktor Kyiv Postu Bohdan Nahajlo. Přiznal, že jde o průlom: „Udělal průlom, ale na úkor Ukrajiny a Evropy. Je to tristní okamžik.“
Doufám, že panu redaktorovi platil USAID dobře.
Co bude teď?
Řekl bych, že po skončené válce se chytá na Ukrajině válka občanská. A ta bude oproti té končící válce, byť byla dostatečně strašná, ještě o řád horší. Známe svoje Pappenheimské (Banderovce).
Jo, budou nasraní.
Myslím ale, že příčetný zbytek, který v té krajině zůstal, musel nejméně intenzivně tušit, ale spíš vědět, jak to dopadne.
IMHO se snažili nějak přežít, dokud nedorazí Rusové, ale mnohým se to nemohlo podařit.
Občanská válka tam už byla načatá, tou takzvanou „antiteroristickou operací“ ATO.
Jinak řečeno, už bylo rozběhnuto vyvražďování vlastních státních příslušníků vlastní armádou a neregulérními trestnými prapory, které měly hubit rusky mluvící lidi!
Kdyby jim do toho VVP nehodil vidle, jelo by to doposud.
„Udělal průlom, ale na úkor Ukrajiny a Evropy. Je to tristní okamžik.“
Tristni okamzik byl „Fuck the EU“. Od te chvili bylo jasne, kam to smeruje.
A od toho okamžiku jsme všichni v Evropě fuckové a není nám pomoci. Jediné co je nám dovoleno zdaleka největším kamarádem zpoza louže je semknout se u jeho nohou a přátelsky mrskat ocásky.
Můžeme dělat co chceme.
Akorát za své.
Tak je to vždycky. A tak to je spravne, tak to ma byť!
Mnichovská smlouva vám nic neříká? „O nás bez nás!“ Není to ani sto let…
O Ukrajině se taky zrovna teď jedná v Mnichově…
Jistě, na to narážím.
Trump prohlásil, že k urovnání sporu Evropu nepotřebuje. Putin už to říká dávno.
Ono by s válkychtivou Británií, Francií a Německem stejně nemohlo dojít k nějaké rozumné shodě. Tyhle státy se totiž (samy) považují taky za velmoci. ¨
Ta facka EU a GB docela sedla – až to mlasklo.
Jsem velmi zvědav, jak si EU bude zajišťovat kompenzaci za prostředky, které do UA vložila.
Od čeho má středo-, jihovýchodo- a severozápadoevropské kolonie?
Tohle není žádný „mnichov“ Ten byl před. tady už jsem po. Tohle spíš vypadá na, že je už vidět konec války a připravuje se „jalta“
Jalta byla konference vítězů. Tam asi Zelenského taky nepozvou…
A protože je vítěz dneska jeden, bude dělat Jaltu sám a těm ostatním předloží výsledky jednání jen k podpisu.
😂 ale místo konání by mohl vítěz zopakovat.
Tady je to v hromadě. Ruský přepis rozhovoru, US vyjádření k rozhovoru, přepis, co řekl Hegseth na zasedání ministrů obrany NATO.
https://kispep.wordpress.com/2025/02/13/8924/
Asi podle mne to nejpodstatnější, co řekl Hegseth:
„Trvalý mír pro Ukrajinu musí zahrnovat robustní bezpečnostní záruky, které zajistí, že válka znovu nezačne.
Nesmí se jednat o Minsk 3.0.“
To musí Lipavského & DOCELA MRZET.
A na těch zárukách se nebudou podílet vojáci US army. Možná zbraně made in USA, ale zaplacené EU nebo někým jiným. Ne za peníze USA.
Napíšu teď něco, co se třeba nebude leckomu líbit, ale na druhé straně ať si laskavý čtenář tohoto komentu sám posoudí „wo co go“.
Přitom neberu nikomu právo na jeho vlastní názor, ani ho nemíním vyvracet, s výjimkou případů, kdy např. nějaký „znalec“ mi napíše, že „Nemas pravdu ale ze absolutne. ….“, že pojišťovny vytvářejí zisk.
Zvečera se tu dost emotivně psalo o vydání Tomia Okamury k trestnímu stíhání ohledně plakátů SPD s „řezníky z dovozu“.
Rád bych uvedl, že to „vydání“ je třeba posuzovat ve dvou rovinách.
Tou první je skutečnost, že rozhodnutí Komory nevydat poslance /senátora/ na žádost policejního orgánu k trestnímu stíhání už neznamená jeho nestíhatelnost pro popsaný skutek nikdy, jako tomu bydlo ohledně poslanecké imunity v minulosti, ale pouze po dobu výkonu mandátu. Rozhodnutí o nevydání tedy má jen ten důsledek, že trestní řízení je po dobu výkonu mandátu přerušeno a pokračuje se v něm po skončení mandátu. Pravda, není vyloučeno, že Tomio Okamura bude pokračovat ve šlépějích Marka Bendy a bude z něho celoživotní poslanec, až ho ze Sněmovny vynesou nohama napřed, což by to trestní stíhání skutečně zhatilo, ale možná tomu tak nebude.
Tím druhým aspektem je skutečnost, že podstata věci si fakt, ale fakt zaslouží projednání před soudem.
Zde poznamenám, že skutek, pro který má být Tomio Okamura stíhán, je ohrožován trestní sazbou do tří let odnětí svobody a jen bloud by si mohl myslet, že by v případě uznání viny byl uložen nepodmíněný trest odnětí svobody.
A jaká že je ta podstata věci?
No nic menšího nebo většího, než zda je ve svobodné a demokratické společnosti dovolené, anebo je trestné, v rámci politického boje /ale i mimo něj/ hromadné zveřejnění vyobrazení s textovým doprovodem takovýchto propagačních či jiných vizualizací.
No, a to je sakra závažná a důležitá věc.
Věc důležitá pro definování stavu demokracie /či čeho/, ve kterém se naše společnost vedena tou nebo jinou reprezentací nachází.
Nechte si to, prosím, projít hlavou.
Já sám za sebe říkám, že tohle rozhodnutí nezávislé justice je potřebné jak koze drbání. Je to zase po dlouhé době rozhodnutí zásadního významu, rozhodnutí, které má a bude pro následující dobu vykládat rozsah a meze jisté části základních práv a svobod ve smyslu „Listiny“. A také říkám, že to rozhodování bude trvat velmi dlouho. Že v žádném případě nebude skončeno v tomto volebním období fialové quasidemokracie. Že rozhodovat bude nalézací /prvostupňový, tj. okresní nebo obvodní/ soud, o odvolání bude pravomocně rozhodovat krajský nebo městský soud, o dovolání pak Nejvyšší soud a o případné stížnosti pro porušení zákona Ústavní soud /Nejvyšší a případně Ústavní soud až po pravomocném rozhodnutí nalézacího nebo odvolacího soudu/.
Nesledoval jsem jednání Poslanecké sněmovny, která rozhodovala o vydání, a tak nevím ani jak se k žádosti policejního orgánu postavil sám Tomio Okamura. Chci věřit, že požádal sněmovnu o své vydání, aby tím umožnil celý ten proces, aniž by si možná sám uvědomil jeho zásadní povahu. A pokud sám nepožádal, že to rozhodnutí Sněmovny o jeho vydání bylo v souladu se skutečnými zájmy společnosti.
A další věcí, kterou je zapotřebí v této kauza brát na zřetel, je fakt, že to nebyl Tomio Okamura /sám/, kdo se na „akci“ plakátů s „řezníky z dovozu“ podílel. Že to bylo jistě dost a dost osob v postavení „spolupachatelů, organizátorů, návodců a pomocníků“, které mají tento skutek na svědomí. Dost na to, aby z toho všeho byl monstrproces.
Nebo fraška.
Hmm. Naše soudnictví není precedentní. Jak by posuzovalo v kontextu s řezníky z dovozu Rakušanovi spacáky s Putinem?
Nase soudnictvi je hlavne nezavisle na faktech. Kraft nebo Bednarova by mohli vypravet.
Josef Skála neméně
Hmm.
Rozhodnutí našich obecných soudů skutečně nemají „precedentní“ význam, jsou závazné jen pro daný konkrétní případ.
/Zveřejněná/ rozhodnutí vyšších soudů však ovlivňují následná rozhodování těch nižších, neboť signalizují, jak ty vyšší posuzují a budou i „pro futuro“ posuzovat obdobné případy.
Ani nálezy Ústavního soudu nemají formálně povahu precedentu, věcně však zcela zásadně ano.
Což ovšem vůbec nic nemění na tom, co jsem napsal.
A to tím spíše, že zásadní roli v právních otázkách hraje PRÁVNÍ VĚDOMÍ, které je výraznou měrou ovlivňováno výsledky právní /zejména soudní/ praxe.
Jo, a Rakušanovy spacáky s Putinem?
Spekulace.
Zkuste podat trestní oznámení a uvidíte. Věc ještě jistě není „promlčena“. Trestní soudy jsou oprávněny rozhodovat jen na podkladě obžaloby státního zástupce.
Podle toho, jak silně a jakým směrem bude foukat politický větříček, bude probíhat soud (dostane-li se to až tam) a takové bude i jeho rozhodnutí.
Což je docela zábavné, protože směry větrů vanoucích západu se tak nějak mění a zdá se, že se to pomalu blíží směrem ke kotlince. Větry zrychlují..
Je dost dobře možné, že i některý soudce rád a s oblibou čurá proti větru, i když je to tak nějak nepravděpodobné.
Zkrátka, domnívám se, že není ideální doba na žalobu toto druhu. Někoho to bude třeba i mrzet. O to bude celá ta fraška zajímavější.
Občan nemusí podávat trestní oznámení, trestní oznámení podává i státní zástupce (sám, či na čí podnět – policie např.), pokud se on, nebo ten někdo o trestném činu dozví, či má podezření, že by o něj mohlo jít
Pytle s Putinem byly mediálně tak profláklé, že pokud se jedná o trestný čin, pak měl konat sám stát. Stát nekonal …. lépe řečeno, pokud někdo konal, pak to bylo asi odloženo. (tady nevím).
Tudíž se trestný čin dle státu nestal.
Pytle s Putinem = Řezníci z dovozu … to si troufnu tvrdit.
Jediný rozdíl je možná v tom, že mohl být porušen volební zákon, ale to se zatím nešetřilo, navíc by to skončilo přestupkem.
Takže se establishment chová účelově, a evidentně na politickou objednávku.
Neházejte tady pseudoodbornými odstavci a souvětími.
Moc slabé… řekněte svému řídícímu, že vás má vyměnit…
Myslím, že to není totéž, respektive to jako totéž nebudou vykládat orgány činné v trestním řízení. Jestli se nepletu, Okamuru chtějí stíhat podle § 356 TrZ, tedy podněcování k nenávisti vůči skupině osob nebo k omezování jejich práv a svobod. V případě pytle s Putinem tam chybí ta „skupina osob“. Tam by teoreticky šlo použít § 352 (násilí proti skupině obyvatelů a proti jednotlivci), ale v tomto případě by se muselo prokázat, že Rakušan vyhrožoval Putinovi usmrcením „pro jeho skutečnou nebo domnělou rasu, příslušnost k etnické skupině, národnost, politické přesvědčení, vyznání nebo proto, že je skutečně nebo domněle bez vyznání,“, z čehož by se on hravě vykroutil už v přípravném řízení.
Naopak podle mne je totéž vyřvávání o tom, že si Russáci zaslouži vyhubit, že je to banda mongoloidních mužiků a tak dále a tak dále, kterým se to v diskusích na serverech mainstreamových médií jako Seznam, iDnes, Novinky a dalších jen hemží. A daná média se tím, že je neodstraňují, na takovém trestném činu podílejí a měla by být také postižena.
Putinů (lidí toho příjmení) je podle mne v Rusku určite minimálně „skupina obyvatel“.
Dovedeno ad absurdum … je to totéž:)
Jak jest psáno, rozhodnutí NEZÁVISLÉ justice by bylo potřeba. Ale predevšim by byla potřeba ta NEZÁVISLÁ justice, a to včetně Ústavniho soudu …
Ani ne tak nezávislé, jako spíš politicky neangažované. Nezávislost totiž politickou angažovanost negarantuje, spíš naopak.
Nezávislá justice je protimluv.
Pokud předem nestanovíte, na kom je přesně nezávislá.
….nezávislé justice…..? To existuje?
TS se nas snazi pobavit, viz i jeho „jen bloud by si mohl myslet, že by v případě uznání viny byl uložen nepodmíněný trest odnětí svobody“
Jak to bude dál … Když znáte někoho od fochu, vyloží vám to u piva asi takhle…
Policie vydá a zašle usnesení, kterým zahájí trestní stíhání. Obhájce podá stížnost, o které rozhodne státní zástupce. Pikantérií může být, když rozhodne státní zástupce, který se podílel na úkonech směřujících k vydání ale i na přípravě obvinění. Neměl by, jenže to je teorie. Formálně, je vyloučený z rozhodování o stížnosti proti usnesení ke kterému dal pokyn. Viz trestní řád, najdete v „Zákonech pro lidi“. Není vygůglíte. Není to raketová věda. Věnujte tomu jeden večer, místo hubení času například před veřejnoprávní debilizátorem, a budete v obraze. Jenže pak u piva, to je vhodné, má sedativní účinek, abyste se nerozvzteklili, anebo u vína, v něm je pravda, a paní Klára pivo asi nepije, se dozvíte, že v praxi je to tak, že v citlivých případech to probere s příslušným policistou „neformálně“, nechá si předložit koncept rozhodnutí případně se na jeho zpracování podílí. A protože neformálně, neprochází to evidencí, proto jako by nebylo. Tak je obejit zákon který by měl zajistit nepodjatost toho kdo rozhoduje o stížnosti. Měla by rozhodovat „nepodjatá instance, jenže takové „citlivé“ především politické případy jsou sledovány z nejvyšších míst požadujících informace a pouštějícíh vítr na nasliněný prst. Je to tak, že o zamítnutí stížnosti je prakticky rozhodnuto ještě před zahájením stíhání. Advokáti o tomhle samozřejmě vědí tak jako kocour ví kudy chodí myši. Jenže jestliže se taková konspirace flagrantně neproflákne, snaží hrát partii třebaže vědí, že protistrana hraje s cinknutými kartami. Stížnost proti stíhání je zamítnutá, jedeme dál. Případ směřuje k obžalobě. Policie sice ještě vede vyšetřování, jenže to hlavní opatřila už před zahájením. Tak už jen formálně vyslechnout obž… obviněného, případně na návrh obhájce doplnit o znalecký posudek v tomhle případě z extrémologie, zamítnout další návrhy na doplnění dokazování. A šup s tím před soud. Ideálně stihnout před volbami. Vyřízeno. Uf. Protože zločinec obhájí mandát, a sněmovna v novém obsazení ho nevydá. Tak aby to leželo na soudě. V průběhu času, událostí a tak i politických změn dojde i je změně toho… narativu. Tuze špatně by se argumentovalo pro zastavení trestního stíhání okovaného v oné době festovními argumenty. Tak v tomhle punktu vyřízeno, ať se se zločincem trápí soud, až pomine imunita. To může trvat hodně dlouho. Teď záleží jak se to stihne, do voleb je zhruba osm měsíců. Při velké snaze by šlo dostat až k druhé instanci. Jenže už soud první instance má mocnou zbraň. Vrácení věci k došetření. Při vhodném načasování k volbám, případ se vrátí, a Černého Petra bude mít policie a státní zástupce. S nadějí, že ho zdědí jiný nešťastník aby se popral se starými argumenty starého narativu. Jenže ve hře je i obhajoba, která má možnosti měnit načasování podle potřeby volební kampaně. Ideálně aby k soudnímu projednání došlo ve vhodný čas před volbami, na vrcholu volební kampaně. V tomhle případě vedené na erární náklady a s podporou všech médií, i Seznamu vydělávajícím na každém kliku. Samozřejmě „Železného koláč“ z *Volejte řediteli“.
Je to partie jejíž výsledek je předem daný, kterou s troškou štěstí či spíš bez vetší smůly nelze prohrát. Tím spíš, že náš sprostý podezřelý, budoucí sprostý obviněný a posléze jak jinak než je nalajnováno i sprostý obžalovaný si může dovolit generály špičkové. Mistry šachu a vidící do karet soupeře. Prakticky mu nic vážného nehrozí, že přijde o hlavu. Nanejvýš a jak už víme, jen hypoteticky, trest nanejvýš podmíněný nebo peněžitý, navíc zanedbatelný v rámci nákladů volební kampaně. Krom toho, pro vyzbrojení své armády měl spoustu času, a události v jeho průběhu ve „vyspělejší části Evropy“ mu přidávají další arzenál.
Tak se může hodit do klidu a nechat to na Wolfovi.
To je hezký výklad, díky.
Byl jsem pasivně účasten několika soudních případů a někdy to bývá docela kabaret a souboj soudních znalců. A většinou nikdo nespěchá.
Nejzajímavější je, když se hádají znalci z obou stran, a soudce netuší která bije.
Vtom směru je lahůdková příkladmo hydrogeologie. A felčařina. S výjimkou psychiatrie, to je věštění z kávové ssedliny.
Není.
Ano, „švec“ celkem barvitě podal informaci nejen o reálném průběhu toho řízení v současných podmínkách orgánů zabývajících se přípravným řízením trestním, ale asi nechtě také věcně lokalizoval místo, kde jeho „verpánek“ stojí.
Meritum mého komentu, k němuž svůj text zavěsil, je ale o něčem úplně jiném. Pro jistou ho tu umístím, abych to ledaskterým tlučhubům usnadnil, aby zase neplácali mimo podstatu /jako většina dosud/ – „… tohle rozhodnutí nezávislé justice je potřebné jak koze drbání. Je to zase po dlouhé době rozhodnutí zásadního významu, rozhodnutí, které má a bude pro následující dobu vykládat rozsah a meze jisté části základních práv a svobod ve smyslu „Listiny“. “
Jo, a pro některé z těch „tlučhubů“, kteří zpochybňují nezávislost justice, jen zdůrazním, že já píšu o justici jako o jedné ze tří základních státních mocí /zákonodárná, výkonná, soudní/. Samozřejmě ta nezávislost se týká rozhodovací činnosti. Ekonomicky /platy, další vzdělávání, ubytovací a pracovní podmínky, zajištění informací cestou literatury a třeba počítačových sítí, vybavení pomocným personálem atd. atd./ je soudní moc závislá na eráru, tj. na moci zákonodárné a výkonné.
A je-li řeč o „justici“, není tím myšlen každý jednotlivý soudce. Každý jednotlivý soudce je závislý na mnoha elementech a souvislostech. A především na svých osobnostních vlastnostech. Vůbec nepochybuji, že existovali a existují i úplatní soudci, i soudci podléhající vnějším tlakům včetně politických. Jenže jsou tlaky a „tlaky“. Co takhle tlaky osob kolem politického aktivisty Johna Boka https://cs.wikipedia.org/wiki/John_Bok
a jeho Spolku Šalamoun?
Co je však nepopíratelné, je, že soudci jsou závislí na zákonech. Minulý režim se netajil tím /a za toho režimu se to učilo na všech právnických fakultách/, že zákony mají TŘÍDNÍ POVAHU. Třídní povaha se projevovala v tom, že „chránily vztahy vhodné a výhodné pro dělnickou třídu a její spojence“.
Současný režim tu „odvahu“ přiznat to, komu zákony slouží, nemá. Přesto stále platí slova autorů jistého Manifestu – cituji – „Avšak nepřete se s námi, když odstranění buržoazního vlastnictví posuzujete podle svých buržoazních představ o svobodě, vzdělání, právu atd. Vždyť vaše ideje samy jsou výtvory buržoazních výrobních a vlastnických vztahů, jako je vaše právo jenom vůlí vaší třídy povýšenou na zákon, vůlí, jejíž obsah je urovnán materiálními životními podmínkami vaší třídy.“
No, a tak.
Cos o perlách a ……. .
Co je však nepopíratelné, je, že soudci jsou závislí na zákonech.
Jak uz jsem napsal… jsou taci, kteri na to svuj nazor. Podporeny papirem od soudu. Asi tluchubove. Ale nenechte si rusit sve kruhy, tam venku zuri realny svet a obcas tam byva zima.
To je pohled z pozice, řekněme že právnické. Třebaže může připadat zaujatě, pohled právnický na svět a na lidské jednání je pohledem omezeným. A vymezeným příslušnou kulturou. Kdežto pohled ekonomický je pohledem univerzálním. Apriori „bezhodnotovým“ Na rozdíl od práva, ekonomie není ani přirozená, ani pozitivistická. Ekonomie je ekonomie. To o čem jsem psal, je, jak reálně funguje část lidského světa, ve které, normativně u judikatorně, například bílá koule může být černou krychlí. Jak vznikají servírované pokrmy, ačkoli mají být připravovány podle schválené receptury. Která, navíc, sama není dokonalá. Jak ve skutečnosti funguje svět „regulí a práva“. Ve kterém se
k soudu nechodí pro spravedlnost ale pro rozsudek. Svět, ve kterém pravdu není nutno dokazovat, ale lze ji odhlasovat. Odůvodnit, že někdo „nabyl přesvědčení“. Případně nařídit jaká má být. Svět ve kterém regule jsou navenek adorovány ale v skrytu znevažovány a vysmívány. Nechte si vyprávět. I Internet je plný ověřitelných příběhů.
To je reálný lidský svět, svět „human action“ ve kterém „bezhodnotový vzorec výnos lomeno náklad je univerzálním základem k vysvětlení všeho v něm. Je třeba umět se ptát i při sledování příběhů ze soudní síní a předsíní. Proč tak a ne jinak. Spolu s Mňačkem se ptát „Jak chutná moc.“ Co se skrývá pod fasádou „svobody, demokracie, lidských práv“. Či pod fasádou jinou, „třídní spravedlnosti“, „jediné zjevené pravdy“, „spasení“ duše upálením těla, pod „láskou k bližnímu svému. Pod fasádou „právního státu“, ve kterém nevíte dne ani hodiny. Čím rozjetější vlak procesu, lidského jednání, tím obtížnější je zastavit. Vysvětlení je prosté. Efekt již vynaložených nákladů. Výnos „neztracené tváře“. Bylo již učiněno tak, nelze jinak. Nechte si vyprávět. Anebo ani ne. Protože všude je to stejné. Human action, výnos/náklad.
To platí pro technikálie, o kterých jsem psal. Skřivánci na niti..
Dobrou restauraci nepoznáte nakouknutím do lokáku, ale do kuchyně, do lednic.
Tak i ve všem jiném. Když beru šroubovák, a… „proč já blbec jsem se do toho hrabal, místo abych byl v blahé nevědomosti.“
Ano. Doplňující zasvěcený pohled.
Napsal jsem k tomu víc, leč neuložil, cestou ztratilo. Asi dlouhé. Tak jindy až budu mít trochu času a psavou.
Třeba se tu zjeví Klára a přidá něco se svých znalostí zákulisí.
I já, stejně jako Vy, to zákulisí důvěrně znám.
Přesto si nesmíme dovolit rezignovat na to, jak to má být správně.
Včetně toho, že „jak to má být správně“ se svobodou a lidskými právy v obdobných případech jako je ten Okamurův, může vyložit jedině soud v řádném procesu, a to jedině pravomocným usnesením, rozsudkem nebo nálezem Ústavní soud.
Což ovšem bez předchozího /přípravného trestního/ řízení možné není.
Že to „tlučhubové“ nechápou, to je jen příznačné. Od toho jsou tlučhubové.
Když promluví znalec, je příjemné to číst. Jako dobře známou knihu, o které víme, jak to vše dopadne. Večerní pohádku pro děti před usnutím. Kdyby vypravěč něco pozměnil, dítě by neusnulo a dožadovalo se svého obvyklého konce.
A spali a spali…
Tady jsi mezi odborníky na všechno. A když chodíš do správné hospody, dozvíš se lecos.
Řidič autobusu maloval tykadla. Co s tím?
Záleží komu, a čí manželka to soudí.
Například Rakušan v pytli byl by hodnocen jinak než Putin v pytli.
Srdečně zdravím našeho Vidláka !
To napsal ve čtvrtek 6. února 2025 na svůj blog dezinformátor a proruský lhář Daniel Sterzik, jinak vyšetřovaný asistent europoslance Ondřeje Dostála a předseda přípravného výboru hnutí Stačilo! Kateřiny Konečné.
https://www.denik.cz/z_domova/prorusky-lhar-daniel-sterzik-usaid-dezinformace.html?
Když může být Liberecký hejtman ve funkci odsouzený, proč by nemohl být Vidlák vyšetřovaný.
S tím hejtmanem to je dobré, když chcete dělat má městském úřadě uklízečku, musíte mít čistý trestní rejstřík, potvrzení nesmí být starší než 3 měsíce. Hejtmana s nečistým rejstříkem však dělat lze. Z lidí si už dělají p…. A proč taky ne, když plebs doufá, že se spravedlnost nastolí prostřednictvím volených zástupců. Jak nám říká definice zastupitelské demokracie.
Ale že ty přívlastky a nálepky umějí, že?
Tohle bych jim dal zaplatit. Minimalne praci instalatera, protoze ty napeky musi po kazdem sprvhovani ucpat odpad.
s/napeky/nalepky
Jj, přesně. Nic jsme nedostal a ta částka taky nesouhlasí.
😀😀😀
Černochova sa vraj zučasní suťažte česko má talent, ma tam vystupit so slovenskou piesnou:
Bodaj by vas vy mládenci čerti vzali,
že ste vy mňa na ten tanec nepozvali! …..
Ale čo…!? Aj Slováci sú smejúce sa beštie?😂😂😂😂👍
Vždyť jsou to naši rodní bratři! Ostatně Rusové, Bělorusové, Poláci taky. Ty mentality se liší jen malinko.
Nevím nevím s těma mentalitama
Nepište se co nevíte, pište co víte.
Mám rozporuplné pocity u tohoto tvrzení. Něco jako když se vám zabije tchýně ve vašem novém autě, podotkl by Zdeněk Izer.
Nejsou zbrane hromadneho niceni nejak omezene mezinarodnimi smlouvami?
Četl jsi Vidláku dnešního Vlka?
ač si o Vlkovi myslím svoje, článkem trefil hřebíček na hlavičku
I mně by se líbilo spojení se socdem a v tom souhlasím s Vlkem, že tam je potenciál hlasů mimo sněmovnu od cca 2% až teoreticky k cca 6-7%, pokud se do sněmovny nedostane ani jeden subjekt. Na druhou stranu bych si netroufal adorovat Maláčovou jako Vlk a že za vše může Konečná při absenci na jednáních. Za mě mohu říct, že pokud se Maláčová objevila v diskuzích v TV, tak to byl většinou propadák. Zajímala by mne proto Vidlákova reakce, protože i Vlk má nějaký dosah a pokud půjdou proti sobě, tak je to špatně.
Už jste zapomněli na ozubenou pleš ?
Na ozubenou pleš nelze zapomenout. Nelze taky nevzpomenout Bohumínské usnesení a spojené novinářské šmoky, kteří by v okamžiku jakéhokoliv pokusu o spojenectví vytáhli i krvavé Klementovy pařáty. Nezapomenutelné výtečníky socdem jako Dientsbier, Buzková, Hamáček (dosud fungující) taky ve výčtu úspěchů nelze pominout. Od doby, kdy právě Dientsbiera Vlk vychválil téměř do nebe jako kandidáta na presidenta, vnímám jeho doporučení s odstupem.
Zapoměl jsem na další vlčí evangelium. S EU na věčné časy a nikdy jinak. Tímto je jeho dnešní článek protkán jako červenou nití.
Vlk je (znám ho léta osobně) při vší úctě zastydlý sociální demokrat, který by si (asi) přál návrat její slávy. Jenže tu odnesl čas díky Sobotkovi, Petříčkovi, Dienstbierrovi a spol.
Koho vlastně dnes reprezentuje Maláčové Socdem? Podle mě už skoro nikoho.
Jednoho takoveho mam v rodine. CSSD znicil Zeman a pres to vlak nejede, zadne argumenty neplati. Sobotka dobry, Dienstbier dobry, Malacova dobry. Proste Zeman a hotovo.
Godot napsal:13 února, 2025 (9:00)
Čas odnesl slávu ČSSD, ale ještě neodnesl bývalé voliče, kteří váhají mezi ANO a STAČILO!
Stačilo?
Socdem je parodie na ČSSD. Absolutně nedůvěryhodný spolek kdoví kým řízený nelze považovat ze levici.
Nástupcem původní ČSSD je Paroubkova ČSSD – Česká suverenita sociální demokracie.
Tak Paroubek poté co odkráčel na hnojiště dějin pozoruhodně prozřel a najednou je na barikádě s plamenem v oku..
Reprezentuje ztělesnění ambic vlézt do parlamentu.
Velice trefné a přesné popsání situace.Maláčová je jako leklá ryba……
Maláčová jako členka Socdem deklaruje na první pohled bohulibé cíle bohulibé cíle. Jenže ona chce pouze změkčit následky, nikoliv řešit příčiny. Prostě takové kosmetické úpravy, ale systém, vedoucí k dnešním problémům, ponechat. No a spojení „Stačilo“ se stranou, kde má slovo sebestředný a domýšlivý člověk, jaký je p. Paroubek, by tuto stranu rozvrátilo.
Oprava: „by Spolu rozvrátilo.
Paroubek není v Socdem, ale v konkurenční ČSSD
Což je také socdem. Bylo totiž zjištěno – čím víc socdemů, tím větší adidas.
Myslím že ne, že z něho hlavně mluví bolest (fyzická i psychická).
Jeho článek mně donutil si přečíst programové teze na stránkách SocDem. K volbám zatím nic, nicméně to co tam je, je tak vágní a bezobsažné (až drobné výjimka – např. AI) a důsledně se vyhýbající kořenům problémů.
Úplně vynechávají Brusel, válku (na Ukrajině), migraci, vyhýbají se důsledně přehmatům současného establishmentu, ryze ekonomická témata přecházejí floskulemí, v textu záložky „udržitelnost“ jsem se ztratil….
Ne, s Maláčovou to byl předem promarněný čas….
Ještě k Vlkovi …. jeho sentiment k České televizi je až obsesivního charakteru a podvědomá touha věřit tomu, že se EU dá zreformovat je už na diagnózu….
Jeho článek je špatný, dokonce i ta část s grafy a statistikami není úplně korektní a zavání eskamotáží …
Hlavně nevěřím „volebnímu potenciálu“ pro Soc.Dem na hodnotě 8,5
Souhlasím a vidím to stejně. Také mi přišel potenciál socdem hodně nadsazený a s Maláčovou to vidím také tak. Nakonec by spojení s ní mohlo být naprosto kontraproduktivní. Co jsem jí viděl, tak mi přijde, omlouvám se, hloupá…
Ještě poznámka … jedině kde lze s Vlkem souhlasit, jsou části, kde se přímo či nepřímo zmiňuje o „egu“…
Seskupení, které má půl roku před volbami plus minus 5 procent určitě tuto věc neudělá, ale od straničky s cca třemi procenty (Soc.Dem, Přísaha…), bez evidentní možnosti nějak situaci zvrátit, by prohlášení 14 dní před volbami, aby to jejich voliči naházeli tomu, kdo je jim politicky nejblíž a má šanci prolézt – tak to by bylo potlačení ega….
Sam sobě ještě jednu poznámku….
Bohužel se 3,5 procent dávají peníze, takže to pidistrany neudělají, protože co kdyby pánbůh dopustil a těch tři a půl spustil …..
👍
Nemyslím , že něco trefil. Má tam spoustu nepřesností. Jednak Vidlák založil kydy proto , že Vlk ohlasil konec kosy. Jednak pokud Stačilo řekne máme takový a makový program – kdo ho chce podpořit bude vítán. Podle Vlka by měli všichni dělat kompromis a vlastně s každým novým subjektem překopat program nebo jeho nástin. No a Vlk který podporoval milion chvilek a jezdil na demonstrace proti babišovi (tím vlastně napomohl vládě pětikoalice) najednou našel dalšího spasitele – chápu pragmatik.
Pragmatické by bylo oslovit voliče socdem, aby to naházeli Stačilo stejně, jako oslovuje voliče alternativy, aby to naházeli ANO. Pokud, se svým dosahem, poplive Konečnou a vyzdvihuje Maláčovou, tak to žádný pragmatismus není a v zásadě posílá oba místo sněmovnu. Těžko to budou voliči jednoho nebo druhého subjektu házet Babišovi. Ne pro všechny je Babiš pragmatismus, a už vůbec nemá levicový program. Babiš není reformátor ničeho. A jak píše výše Rosolozub tak nevím, co Vlkovi na programu socdem tak imponuje a čím by bylo pro Stačilo přínosem.
Zapomněl jsem zadat, že nejsem anonym, ale Staník, tož to napravuji…
asi jsem měl dát pragmatik do uvozovek, ale tohle se vlkovi fakt nepovedlo. On má nedostatek zpětné vazby a tak jede kalkulačku a nedej bože sahnout na socany.
RE: Dols
Sleduji Vlka od začátku KOSY a díky jeho laskavosti tam mohu publikovat Tip na dobrou knížku, ale nepamatuji si, že by Vlk někdy podpořil Milion chvilek.
Naopak uveřejnil můj článek Milion chvilek v kostele, a vyzval vedení Chvilkařů, aby se k reportáži z vystoupení mluvčí Milionu chvilek vyjádřilo.
Že by Vlk stál na Letné a skandoval s příznivci Chvilkařů?
Kde jste tyto informace nabral?
Prosím o odkaz?
Zabruste do historie kosy, nebo se zeptejte vlka jestli byl nebo ne na akci MCH.
Vážím si Vás(a ne jen proto , že jste z Brna) ale asi máte špatnou pamět nebo nečtete celé texty.
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2019/11/18/sobotni-letna-a-jeji-paradoxy/
„Byl jsem v Praze s mojí dobrou ženou. V čase demonstrace. Kousek od Letné. Co by kamenem obr dohodil. A přece jsem na té demonstraci nebyl. Ke své velké lítosti. “
Zatím jsem nedohledal tu účast ale podpora MCH je doufám zřejmá.
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2019/11/20/dopis-vlkovi-ohledne-letne-a-vlkova-odpoved/
Celkem slušný čtení, jsem přesvědčen , že Vlk psal , že se jedné akce zůčastnil ale nechci vytahovat dalšího Peroutku v pravo dole, takže účast nemohu doložit ale podpora opozice proti Babišovi a tedy pomoc pětikolce je doufám nesporná.
RE: Dols
Ano máte pravdu, Vlk mi to osobně teď potvrdil, že byl v Praze, demonstrace se neúčastnil, ale určitou sympatii k té akci měl.
Imponovalo mu hlavně to, že tam bylo obrovské množství lidí a obešlo se to bez násilí nebo vandalství a také to, že akce byla i proti Zemanovi, které ho pokládá za zemského škůdce.
Demonstraci proti michprdovi nikdo neplatí, tak není. Jakou vypovídací hodnotu mají tyhle demonstrace placené a organizované americkou ambasádou?
Bohužel v tomto případě se Vlk spíše trefil hlavičkou na hřebíček…
Vlka čtu rád, nicméně některé jím propírané kauzy (Ozubená pleš, Drahoš, Volič-kobliha,…) mě od čtení kosy spíše odrazují…
Vlková analýza rozhodně stojí za pozornost.
Se závěrem si ovšem dovolím nesouhlasit, SOCDEM mají s Babišem vládní zkušenost a na tu jen tak nezapomenou. To by musela být nabídka od ANO hodně velkorysá, aby sociální zapomněli na to, že je Babiš vymazal z politické mapy.
Každý svého štěstí strůjcem.
Nemuseli do té vlády lézt. Stačilo Babišovi odhlasovat důvěru a podržet jako menšinovou vládu, ale oni toužili po korytech.
Dnes se schyluje k podobné situaci. Kdo pújde s Babišem do koalice, ten na to doplatí …
Bez koryta se špatně mlaská.
Ale zato výrazně kručí v břiše.
Také to rozděluje lidi, neboť kdo nemlaská s námi, mlaská proti nám.
Zato ovšem naopak kručení v břiše má výrazný sjednocující efekt.
Navíc – zejména u tohoto efektu – známe i nějaké intenzifikační metody. Velmi se osvědčila zejména metoda jezení koláčů, když není na chleba.
https://strach.cz/posledni-vladni-krize-jak-to-vsechno-zacalo/
Krátce k Vlkově článku:
1. Jednání ukončila Maláčová, ne my.
2. Kamenem úrazu pro SOCDEM bylo referendum o EU a NATO, zákon FARA a inkluze ve školách.
3. Druhým problémem byl společný poslanecký klub. SOCDEM chtěla v podstatě koalici. Dostat se s námi do sněmovny a pak se zase oddělit.
4. O ukončení jednání jsme se dozvěděli pět minut před tiskovkou SOCDEM a důvodem byl spíš můj projev v Hevlíně než vlastní průběh jednání.
5. Maláčová má ve straně silnou opozici, která vyhrožovala svoláním sjezdu, který by výsledky jednání s námi mohl kdykoliv anulovat.
6. My jsme karty odkryli hned na prvním jednání a hned jsme deklarovali naše stěžejní body programu i možné ústupky. U toho jsme zůstali. SOCDEM měla představu, že nám to Zaorálek prostě vysvětlí a my pochopíme, proč máme přijmout program SOCDEM 20-30. Prostě očekávali, že odevzdáme program se kterým jsme uspěli a přijmeme program, se kterým SOCDEM neuspěla.
Vlkových výpočtů jsem si vědom, ale má v tom jednu velkou chybu. Mandáty pro Socdem by nebyly mandáty pro národ a vlast. Byly by to mandáty pro progresivisty a liberály, protože přesně do těchto lavic by zvolení za sociální demokraté okamžitě odešli. Tři poslanci navíc, které bychom získali, by se okamžitě postavili tam někam vedle Pirátů či STANu.
A je dost pravděpodobné, že v té chvíli by mi Vlk začal vyčítat, že jsme je neudrželi a že jsme neschopní a že je STAČILO jen vehikl pro cestu do sněmovny.
Jednáme s každým, ale neděláme druhou koalici SPOLU. Chceme shodu na programu a chceme společný poslanecký klub. A nebudeme z toho dělat bramboračku. Ani kvůli SOCDEM ne.
Jeden poslanecký klub je pěkné heslo, ale týden po volbách se může rozpadnout vlivem vnitřního pnutí různých názorových skupin.
Takže je lepší, když tomuto nebezpečí budeme čelit už teď při jednáních, že?
Vidláku, nedovolím si jednání a přístup stran hodnotit, ale.
soc.dem. – proti Maláčové z mé strany asi nic. To, co je ale za ní (Dienstbier, Petříček, Poche, Šmarda ad.) to by Stačilo krátce po volbách nebo i před spolehlivě rozložilo.
Paroubek? Nepochybně člověk znalý věci ale mediálně těžce poškozený, s vysokým sebevědomím. Co by to přineslo, nevím.
Já jsem tu psal už v listopadu, že to se SOCDEM ani Paroubkem nedopadne… Mně to bylo jasné po prvním jednání. Došlo na moje slova… Nelituju toho. SOCDEM je součástí problému nikoliv součástí řešení.
Presne tak, nech je varovanim slovensky Hlas s jeho progresivistickym krídlom okolo Druckera, ktore teraz mozno položi vladu.
👍
Děkuji za odpověď, v zásadě jste mi potvrdil to, co jsem si o paní Maláčové a jejímu stylu vystupování myslel a pomohl rozkrýt Vlkův velmi emotivní rozbor pohledem z druhé strany.
Nemám důvod pochybovat o tom, co Vidlák napsal. Pak tedy:
– Pokud SOCDEM odmítá zákon FARA a prosazuje inkluzi na školách, samo o sobě to vypovídá o míře vlastenectví této strany: limitně nulová. Takovou stranu patří pohřbít dva metry pod zem a zasypat vápnem.
– 3. a 6. bod otevřeně dává najevo, že v SOCDEM považují lidi ze STAČILO! za úplné blbce: po Vidlákových zádech hurá do sněmovny, pak sbohem a šáteček.
Dobře, žes to, Vidláku, napsal. Že je Maláčová intelektuálně znevýhodněná, jsem tak nějak tušil už dříve. Je vidět, že tento atribut není cizí ani dalším socdemákům.
Pryč od nich.
Chirurk neměl roušku
operoval soušku
vyndával jí štítnou žlázu
pak ji nechal bez obvazu.
V koránu je jedna súra
může za to okamůra.
Bude viset v průvanu!
Řek rakušák ze stanu.
A aby bylo všechno v cajku,
vyvěsil Putina ve spacáku …
Vážení,
Vzpomene se dnes ještě někdo na to obrovské zděšení našich jedině správných médií, když zjistili, že Martin Nejedlý má diplomatický pas?
Měl ho legálně a vydal mu jej ministr zahraničí Jan Kohout.
Jak Lipánek řval, že jej musí okamžitě odevzdat a jak pak média slavila, že jej Nejedlý skutečně odevzdal a diplomatický pas rusského švába a Putinova agenta byl uložen do depozitu MZV,
To bylo slávy, jak to Lipánek s Nejedlým pěkně vyřídil.
Najednou neslyším žádný řev, že se zde vydávali diplomatické pasy nelegálně a že by je měli okamžitě odevzdat a tyto uložit do depozitu MZV.
Poslanci se o akci dozví z další Foltýnovy komunikační karty.
Pokud se české drony dostanou i do ruských rukou, může to prospět k rychlejšímu konci války.
Další jobovka z Brusele:
https://www.michalapetr.com/map-2219-nejvetsi-drzost-bruselu-cesi-a-slovaci-maji-zacit-platit-dluhy-za-ukrajince-italy-spanely-a-reky-brusel-se-chysta-letos-v-lete-na-cechy-a-slovaky-uvalit-nove-nevidane-dane/
Myslim, ze zestatnit CT a nechat ji opet na krku nam, danovym poplatnikum, neni dobry napad. CT by mela moci vysilat vice reklam, ozivit svuj eshop v kratkodobem horizontu. Ve strednedobem prejit na paywall model jako Voyo a Netflix a v dlouhodobem prejit na stream s poctem programu s zivym vysilanim v poctu max 3 – zpravy, sport, kultura. Vlastni “dramatickou film & serial tvorbu zrusit” a ponechat jen tvorbu zurnalistiky typu moravec, cerne ovce, reporteri a podobne. Sluzba CT je nezastupitelna v oblasti obcanske vzdelanosti a vychovnych poradech Gutha-Jarkovskeho, coz by zdejsi hlavne protestni osazenstvo potrebovalo jako sul.
Na ciste protestnim zakladu uz tu byly Veci Verejne a pochybuju ze dnes z byvalych poslancu a clenu komisi jeste krome jich samotnych ma z jejich angazma v politice nekdo uzitek. Pro “levicaky” ANO a pro “pravicaky” Motoriste. Pro nasrane Prisaha. Docela se tesim na vysledky jednani Stacilo! a Prisahy a obavam se zase dalsiho vlastniho golu dvou trpasliku. Politika je o ohnuti hrbetu a kompromisech, buldozer Paroubek jak dopadl, dohrnul a ten se vyzna, ten taky bude chybet.
MAlbi
Ano, ano! Do hlavních časů nacpat nový pořad Venduliny výblitky a hned za to Černé ovce! A místo reklam Reportéry a do zbraně povolat 168 hodin s „Frydrou Norichovou“!
Jen tak zajistíme, aby na ČT1 nekoukal opravdu nikdo!
mne sa prave filmy ci serialy CT pacia, Strachove veci podla mojho gusta, 1.oddelenie tiez. Prave naopak, myslim si, ze CT by mali rpave tocit filmy a rozpravky, nie su tak viazani na peniaze ako komercne TV a tak tie nekonecne serialy maju v CT koniec. Dokumenty su tiez fajn, kultura ci rozpravky, nemam problem. Vlastne jediny problem s CT su spravy, co by mohlo byt riesitelne, plus vsetky tie analyzy, diskusie s politologmi z jedneho hniezda apod. To je to, co berie kredibilitu CT
Strach je vynikající režisér a nejspíš to bude i dobrý člověk. Na cokoliv, co režíroval, se dá s potěšením dívat.
Souhlas.
Zpravodajství a publicistiku úplně rozmetat a (snad) postavit úplně od nuly znovu. Snížení počtu kanálů.
Šmudlici antirusujícně zpravicovaní, kteří dali prachy do tohodle podniku měli býti okradení o všechno. Pak by to dávalo smysl v duchu devadesátkových zhasínání.
ČTK, vydáno: 12.02.2025, 19:00: Sněmovna vydala Okamuru k stíhání za kontroverzní plakáty
—————-
Dosud jsem váhal, otálel, okolkoval, ale včera si, nám a mi to rozhodly (tvrdé y je tu kvůli nevyjádřenému metaforickému podmětu svině). Volit budu SPD. (Mimo jiné) na rozhodný protest.
SPD tedy získá 26 %. Konkurenčně spřátelenému S! přeji, aby také získalo 26 %. Dohromay 52 %. Tím bude zajištěno vytvoření koaliční vlády SPD + S!, bez bývalé pětikoalice i bez Babiše. Ještě předevčírem bych si myslel, že to není možné.
Zanechte všech nadějí.
Korespondenční volby vítězství státníka Fialy a jeho kompliců jistí.
A to při jakémkoliv množství hlasů odevzdaných opozici.
A kdyby nejistily, tak ty volby prostě zrušíme. V Rumunsku to prošlo, tak proč ne tady.
ono je třeba vzít v úvahu, že i češi žijící v zahraničí pociťují důsledky vládnutí západních elit na vlastní kůži, taky internet předpokládám mají, takže spoléhat dnes na to, že hlasy potečou jen tím správným směrem je značně optimistická úvaha, no uvidíme
na korespondencnom hlasovani je imho najvacsi problem, ze vlastne nikto nemusi ani hlasovat, urobia to za neho…..proste sa vyfiltruje mnozina volicov ktori su v zahranici uz relativne dost dlho a odfiltruje sa mnozina tych, ktori v poslednych x rokoch chodili na velvyslanectva a hlasovali. A zakladna baza by bola.Plus sa moze este vyfiltrovat z volicov druhy zoznam, ludi nad 7x rokov, ktori nechodili posledne roky k volbam. To sa proste pri scitani hlasov moze pripocitat k tym z normalnych volieb. Teoreticky tam moze vzniknut nejaka duplicita ,ale na to by zrejme prisiel len nejaky IT pri scitavani, ak by mu tam system vyhodil duplicitne hlasovanie, ale myslim, ze to system automaticky vynuluje alebo to vynuluje on/oni sam a ostanu len tie cistucke hlasy, ktore volia ako je potrebne.
Díky.
Možná by bylo dobře, kdyby jste to zde připoměla po podzimních volbách.
Stejně to dnes vidí i Vlk na Kose. A nemá třeba trochu pravdu s Maláčovou? Euforie z momentálního potlesku může rychle přejít v depresi.
Třeba jsou už velcí kluci o několik tahu napřed – setrvačnost společnosti hraje roli, na revoluci v tak krátké době do voleb ještě nejspíš nebudou vnitřní ani vnější podmínky.
Nevidím to tak optimisticky, jakkoli je mi to sympatické.
dneska 350 hvězdičkářů ☻
Ano! Fiala je tak populární, že pro něj bude hlasovat až 120% voličů!
Kdyby někoho zajímalo, jak hlasovali jednotliví poslanci…
https://www.psp.cz/sqw/hlasy.sqw?g=84925&l=cz
U mě se fakticky nic nemění. Nejradši bych dal hlas oběma. Zvážím korespondenční volbu!
Znám nemálo bývalých Baba-voličů, kteří se báli povinného očkování a čekali záchranu od Spolupachatelů. Ti pak, jakmile u moci, o nepovinném očkování na dva měsíce zmlkli, aby se ještě vypotřebovalo maximum dávek. Pamatují si Bábovu servilitu Bruseli, Vrbětickou kolaboraci a vidí i šílenou devastaci země Spoluviníky. Po našich společných hovorech začínají uvažovat o volbě SPD nebo Stačilo. SPD je stigmatizováno brutální hnojometnou kampaní, Stačilo zase komunistickou inklinací. Přesto obojí získá nové hlasy, protože zklamaní voliči nechtějí být znovu za blbce. To jsou lidé, které znám a mluvím s nimi o obou možnostech podle jejich dosavadních názorů. Sám volím s celou rodinou SPD, ale moc bych přál úspěch i Stačilo, ideálně i přes 10%. Snad mají ještě nějaká esa v rukávu. I Babiš musel otočit se Zeleným průserem. Existence sílící opozice ho snad přiměje k dalším kladným změnám, aby ve vládě tolik neškodil zemi.
Znám nemálo bývalých Baba-voličů, kteří se báli povinného očkování a čekali záchranu od Spolupachatelů. Ti pak, jakmile u moci, o nepovinném očkování na dva měsíce zmlkli, aby se ještě vypotřebovalo maximum dávek. Pamatují si Bábovu servilitu Bruseli, Vrbětickou kolaboraci a vidí i šílenou devastaci země Spoluviníky. Po našich společných hovorech začínají uvažovat o volbě SPD nebo Stačilo. SPD je stigmatizováno brutální hnojometnou kampaní, Stačilo zase komunistickou inklinací. Přesto obojí získá nové hlasy, protože zklamaní voliči nechtějí být znovu za blbce. To jsou lidé, které znám a mluvím s nimi o obou možnostech podle jejich dosavadních názorů. Sám volím s celou rodinou SPD, ale moc bych přál úspěch i Stačilo, ideálně i přes 10%. Snad mají ještě nějaká esa v rukávu. I Babiš musel otočit se Zeleným průserem. Existence sílící opozice ho snad přiměje k dalším kladným změnám, aby ve vládě tolik neškodil zemi.
Zas to smet Takysmet.
Klimbám si takhle v křesle … co si budeme povídat, ty hlasy po volbách, které sesbírají (?)„nesystémové“ (?) strany“ zřejmě nebudou stačit na nějaké významné vyskakování (budou-li stačit vůbec!!!). Tak se mi zdálo/napadlo v souvislosti s vydáním Okamury něco jako zvonění klíči na náměstí, kdy se všichni podporovatelé a sympatizanti (?)“NEsystémových stran“(?) a seskupení vykašlali na své programy, ega, chytračení, přečůrávání a jako jeden muž se demonstrativně postavili v podzimních volbách pod vlajku SPD, zformovali šiky a tím dali každému najevo svůj zásadní nesouhlas s tím, co nám tu vládne, se zneužíváním moci soudnické a čučkařské k politickým cílům…
…a najednou někdo drcl do křesla a já procitl z klimbání … já vím … Thomas More – Utopie
Stejné sny, stejně probuzení. Jen misto drcnutí do kresla halekání drahé polovičky „Tondóó, večeřéé“ 🤗🤗
To není tak špatný probuzení.
To, že někdo demonstruje za právo šaríja, nic neznamená.
Jenom by si měl ta pravidla zažít na vlastní kůži. Aby je měl opravdu zažitá!
Jen by zřejmě po oné aplikaci někteří jejich zastánci už nemuseli žít. Přeci jen, podpora duhové pestrosti mezi těmi pravidly není.
Tak jest!
Teoretických zastánců různých hnutí u nás je spousta, ale v praxi to nemají vyzkoušené!
Myslíš to kamenování? Jó, to by měli trénovat. Nejlépe u vchodu do Strakovky 😀
Já mám vyzkoušený komunismus -éééé – socialismus s lidskou tváří a jeho výjezdní doložky, které podepisovali domovní důvěrníci, byty na příděl (tedy po známosti = úplatek) a jen kilo pomerančů a kokosové moučky na osobu.
Dneska bych stále bydlel u rodičů, na cestu po Dálném východním Rusku neměl dost trpělivosti a koupit bych si nemohl dost benzínu do svého starého auta. (Už ho nemám a na elektromobil nemám peněz.) Ale jak je vidět, dalo se… A nerozkrádalo se tak jak dneska, třeba lékaři seděli více doma a ne v Německu.
I dneska se to „musí dát“. Máme sice patnáct druhů pečiva, pět druhů chleba atd., ale musíme mít dost peněz. Prací se získávají těžko.
Na AE News mají taktéž veselý článek: „Elon Musk uvolnil na veřejnost databázi příjemců peněz od USAID a je vymalováno! V Česku peníze přijala např. Bakalova nadace, STEM, neziskovka šířící pamflety proti české alternativě, Prague Pride, Evropské hodnoty, Člověk v tísni a záplava českých vysokých škol! Na Slovensku šly peníze např. Šimečkovcům, Transparency, Globsecu, Via Iuris a webu se seznamem nepohodlných webů!“
Že mě nic z toho nepřekvapuje.
Skoro se mně chce napsat, že jsme to stejně věděli předem…
Člověku je toho Bakaly skoro až líto. Je na tom tak špatně, že mu musí posílat peníze americká neziskovka vzniklá za účelem pomoci těm nejchudším a nejohroženějším.
To víte, šikovnej krejčí 😀😀
tak snad si nemyslite, ze on ci Soros naozaj minaju svoje peniaze na podporu vsetkych tych neziskoviek po svete….koniec koncov ani tolko penazi nemaju. Pretoze ono sa to nezda, ale ten sucet by u Sorosa imho presiahol cely jeho majetok. A predsa nema 5 deti na to, aby im otec odtrhol dedicstvo od pusy:-))
„… no myslím, že to Jaroslav Krupka dostatečně rozvede, že to jako fejk, a ctění čtenáři to zase s radostí přijmou … určitě to je zase jen takový fóóórek…“
To jsou věci, kdo by si tohle při volbách v minulých letech pomyslel, hájí se dnes mnozí, kteří tuhle politiku dopustili. Přitom právě směřován k liberalizmu i jeho důsledky se daly velmi snadno předpokládat.
Mnozí voliči jsou dnes přesvědčeni, že příště se rozhodnou lépe, ale přitom opět plánují, že to hodí politikům, kteří je opakovaně vyšplouchli, nebo politikům, kteří navzdory dlouhodobému působení v nejvyšších politických funkcích, neudělali ku prospěch naší země nic. Občas kvákali, nebo se přiživili na nějaké cizí aktivitě, a to je celé.
Budeme si zřejmě muset počkat, až nám pomohou politická uskupení odjinud.
Evropskou nadějí jsou Patrioti. Německou nadějí je AfD, například.
https://www.youtube.com/watch?v=LLLn5-BguLY
Až na ten konec s vámi souhlasím. Nicméně Patrioti jsou pro mě jen liberálové 2.0 a německá AfD je prostě německá. Z jejího působení nebudeme profitovat my, ale Němci. A pokud pro ně bude jen trochu výhodné profitovat na náš účet, tak se nebudou žinýrovat ani trošku.
tdx
Jak to opravdu dopadne se můžeme jenom domnívat. Uvídíme to v dohledné době. AfD je Německá, to máte pravdu. Evroa a EU je rozdíl. S EU se dnes baví málokdo, protože není s téměř s kým. Naproti tomu Patriots for Europe je silná a celoevropská formace, v níž působí v ní řada zkušených „skutečných politiků“ kteří rozumí své práci a vědí jak jí dělat. Mají přístup k vládám Ameriky, Číny, Indie a Ruska. Navzájem komunikují.
Nemusíte s tím souhlasit, můžete se proti tomu vymezit, ale to je tak všechno.
PATRIOTS FOR EUROPE:
Belgie-VLÁMSKÝ ZÁJEM
Česko-ANO 2011,-Přísaha občanské hnutí PŘÍSAHA,- MOTORISTÉ SOBĚ,
Dánsko-DÁNSKÁ LIDOVÁ STRANA,
Francie-NÁRODNÍ SDRUŽENÍ RN,
Itálie-LIGA ZA PREMIERA SALVINIHO Lega/LSP,
Lotyšsko-LOTYŠSKO NA PRVNÍM MÍSTĚ LPV
Maďarsko-FIDESZ, KŘESŤANSKODEMOKRATICKÁ LIDOVÁ STRANA KDNP
Nizozemsko-STRANA PRO SVOBODU PVV
Portugalsko-CHEGA!
Rakousko-SVOBODNÁ STRANA RAKOUSKA FPÖ
Řecko-HLAS ROZUMU FL
Španělsko-VOX
Polsko-RUCH NARODOVYY RN
Pokud bude součástí Patriotů Babiš resp. ANO, jsou Patrioti evropskou (naší) beznadějí …
Nadějí je Trump, jenž oslabí Čtvrtou říši natolik, že se z ní půjde osvobodit …
Ale Komanče tu taky NECHCI, v minulosti již oskalpovali dost důvěřivých nešťastníků
Volte ODS. Ti budou konečně podle Vašeho gusta a jistě Vás mile překvapí.
Jak to tehdy bylo ? Sládka zavřeli do vyšetřovací vazby a toho poslance , co už dýchal filtrovaný vzduch přes mříže pustili ? Aby prošla volba Lahváče ? Nebo si to pletu ?
https://cs.wikipedia.org/wiki/Volba_prezidenta_%C4%8Cesk%C3%A9_republiky_1998
…Republikánský poslanec a prezidentský kandidát Miroslav Sládek se schůze parlamentu nezúčastnil a nehlasoval, protože většina poslanců a senátorů zamítla možnost poslat do vazební věznice, v níž byl Sládek umístěn, volební urnu….
…Václav Havel, který byl následně zvolen nejnižším možným kvórem v Poslanecké sněmovně (a to 99 hlasy ze 197 přítomných poslanců) … Kdyby se hlasování směl zúčastnit vazebně stíhaný poslanec Sládek, kvórum pro zvolení v Poslanecké sněmovně by se zvýšilo na 100. …
…republikánský poslanec Jan Vik: „Pane předsedo, dámy a pánové, jsem nucen jménem poslaneckého klubu SPR-RSČ opětovně protestovat proti průběhu a nyní i proti výsledku volby hlavy státu. Je to jak v absurdním dramatu, kdy o nové hlavě státu rozhodl jeden jediný hlas, a to právě hlas vězněného republikánského poslance dr. Miroslava Sládka, který na základě rozhodnutí státních orgánů, ale i na základě této sněmovny a Senátu nemohl vykonávat svůj mandát daný mu voliči, občany České republiky. …Konstatujeme, že Václav Havel není legitimně zvoleným prezidentem České republiky. Pane Havle, styďte se…
…Na jeho slova reagovala první dáma Dagmar Havlová pískotem.
A zde vidíte tu „naši“ demokracii.
Já to hodím Vidlákovi.
Vy se divíte, vždyť to byla a je i nadále přeci „dáma“ …
lahváčová.
Už jen ta silně upravená fotka vyzobané slunečnice Slonkové, aby na ní stařena vypadala téměř jako mladice, svědčí o tom, jak soudružka celoživotně nakládá s fakty: https://neovlivni.cz/wp-content/uploads/2021/09/Obrazek1.jpg (klikat na vlastní riziko).
Jak reklama na šampon. To bývají také myslitelky.
Re: Tymák…
Neříká se „myslitelky“, nýbrž „myslivečky“!
Proč?
Protože byste dehonestoval PŮVODNÍ význam slova „myslet“.
A byl byste staréééj, protivnéééj a navíc nablbléééj dědek.
Takto máte ještě pořád šanci postoupit na vyšší level.
Myslivny.
Žije nuzně. Už 15 let namá na pořízení nové fotografie.
To bude asi ta obyvatelka pastoušky s trabantem a předzahrádkou jako dlaň – není divu. S poctivostí… jak je to dál, nevíte někdo?
😀 😀 😀
Já to vidím jednodušeji:
Grafik/fotograf upravující její fotku se dost nadřel. Ruční práce. A protože je dobrý, tak to i nějakou tu tisícovečku stálo.
A Ty myslíš, že je ještě poctivá?…
… dojdeš jen na kraj lesa 😀😀
Každý věří tomu, čemu chce věřit. Bez ohledu na realitu. Emoce dnes nahrazují rozum.
Abych dodala nejake pozitivni zpravy:
Tulsi Gabbardova byla prave odsouhlasena senatem. Zitra dojde na Kennedyho.
Ale co na mne dnes rano udelalo dojem: divala jsem se na tu divcinu, co je ted mluvci Bileho Domu… je az neuveritelne, jak otevreni ted jsou (ty nove elity) a jak ona mluvi jako normalni inteligentni clovek. Az to zarazi, po tech vsech klickach a lzich minuleho rezimu. Taky tam pustili nekolik dezolatskych reporteru, vubec poprve. A dosud se mainstreamovym novinarum nepodarilo se k ni chovat povysene a nepratelsky. Hmm…
Trump mluvil s Putinem, i se Zelenacem, bude naka seslost v Minchove, kde bude prvni jednani o Ukrajinu. Pojede tam Vance a Rubio. No jsem zvedava, s cim prijdou.
Vance už v Mnichově je a už je zprdnul. No jestli to pomůže těm idiotům, těžko říct.
No, když to píše Slonková…asi lepší než deviant cemper, ale je to furt kráva z jedné stáje. A to, že Dostálovi trochu (možná), zkrouhnou rozpočet, pořád za tu srandu (reklamu) s prostějovskou starorežnou, pardon, starou mysliveckou docela stojí.
Oba nápoje jsou vhodné tak leda k zapíjení Xanaxu po hrstech, jak se právě děje po Muskově úřadování v USAID v mnoha podobných “redakcích” a jiných vlivových organizacích…
Vaši stručnou poznámku (jejíž obsah tu od Vidláka už dávno známe) si překládám do srozumitelné češtiny:
„hafhaf, hafhaf, hafhaf“.
O kousek vedle vás míjí karavana.
Jdi do hajzlu, debílku.
Už je vykydáno.
Mimochodem musel jsem se smát, kolik bylo v tom krátkém článku odkazů na předplatné, zjevně melou ekonomicky z posledního.
Na Foru24 je to to samý. Přispějte nám, protože jsme nezávislá žurnalistika 😀
Ale prosím…!
Tady si zacouvejte do garáže…
Pěkný článek, děkuji.
Američané nechtějí řešit Evropu, protože musejí řešit Čínu – pozdě 🔥 💪 💣
BTW: Tomio vydaán ke stíhání.
To jsou hajzli
Re: SO
Soudruh soudce to bude mít těžké, když v době krmení lopaťáckých uší kuchnul islámský soudruh v Říši bábu nožem.
Pokud si fašistický (Pi)Tomio sehnal fotku z místa pokusu o porcování paničky, bude mít soudruh problém…
Jen jestli to nebylo Přemluv bábu , přemluv dědka. No a babka se přemluvit nedala.
Na babce nikomu nezáleží, nevadil ani útok obohacovače na mateřskou školku a mrtvé batole v době žádosti o vydání Tomia policii na žádost teplého Pospíšila.
Odkdy je soudce povinen ridit se fakty? Ukol znel jasne…
Re: JzP
Správně!
Na všelijaké Tomia musí být přísnost. Hezky držet u huby!
Naši signální Ojrokraturu si rozvracet nedáme!
Na Bělehrááád(!) – totiž na Putináááááááááá!!!!!!!!!!!!!!
A za benál dám klidně i stovku, když to soudruhům pomůže!!!
Hurááááá!!!!!
maj recht Targus, stovečka za půl litra benálu bude tak akorát … 🙂
Dnes jsem koukala na autosalon, pod milion nic nekoupíte. Myslím, že brzy budou všichni chodit pěšky.
Budou jezdit jen Dacie.
Nevyrábí Dacie náhodou ti zlobiví Rumuni? Ty EU jménem demokracie zakáže.
🙂
Pod taktovkou Frantíků. Některé modely se vyrábějí v Maroku.
re: Evix
A taky v trapném, hnusném a zcela blbém Ruskufujjeto.
A aby nebylo malo, lepi tam na jejich cumak misto kosoctverce takovou plachetnicku!
Milion, to už dneska nejsou žádné peníze. Vyvezete pár dronů na Ukrajinu – je to!
Re: Gaia
Ježíš Marjá panno!
Vy se máte dívat po VRAKÁČÍCH, ne po salonech!
Kupříkladu můj spolužák – opilec a gambler – tak dlouho stál před vrakáčem a kurvil kšefty všem okolo, až se majitel bývalého kravína nasral, a obdaroval ho pojízdným Favoritem i s plarnými doklady!
To je ten pravý džob pro vás! A ne utrácet čas a prachy za čumění do salóóónu!
Koupíme si nějakou Čínu vyrobenou v bývalé továrně Lidového vozu (Volkswagenu).
Na ty cla nebudou. Němci budou ještě rádi, že se u nich nějaká auta vyrábí.
Volkswagen by se měl přejmenovat na funuswagen. Vystihlo by to jeho situaci.
Dobrý nápad! Přebírám do repertoiru!
A Tomio má o kampaň postaráno.
Tak takovou kampaň trumfnout bude fuška, leda by Vidlák pozval Foltýna na zabíjačku a Foltýn by byl ta svině k porážce 😀
Jako v Mlčení jehňátek ? 👍 🤣 🎯 🏆
A teď mě omluvte, Clarice. Mám tu kamaráda na večeři. 😀
U toho Foltýna by ta Hopkinsova specialita ”smažený mozeček” asi narazila na absenci zmíněného orgánu 😀
No, to by nevydalo ani na dětskou porci. 😀
A děti “zelené” na talíři moc nemusí…
🤣🤣👍
Tzv. Amirstanský beránek.
https://www.ceskatelevize.cz/porady/1010585924-specialita-sefkuchare/
To vyšlo kdysi ve sbírce hororových povídek „Tichá hrůza“.
řekl bych, že jsem kdysi viděl i film nebo inscenaci. Ten pojem je mi známý ….
Ambrose Bierce.
Joj!
(Volají prý Slovenky ve chvílích nejvyšší rozkoše)
Mají na výběr:
– buď udělají z Tomia mučedníka —> SPD budou volit i ti, kteří by jinak qolbám ani nešli
– nebo mu nebudou umět nic přišít a ukážou se jako zcela neschopní —> utrhnou si kšandu, což je do voleb sqělá antireklama pro pětikolku a výtečná reklama pro Tomiovy právníky
Krása střídá nádheru, na Tomiově místě bych si fakt snad ani neuměl vybrat.
Teď ještě přidávají mikrotenové pytlíky.
Rána za ranou, tuhle válku vyhrajem! Docela určitě!
Tak nějak. Furt čekám, kdy odhalej toho čuka nebo geka, kterej
1) vymyslel TO na Tomia
2) řídí marketing fiallaha – to má spoustu podbodů, např. německé platy, pětigólový útočník, superhrdina, zajíček v své jamce, překvapení s nutellou, naše
měnadigitalizace SŘ je pevná, soudruzi, daně nezvýšíme tečka, i prostý malíř pokojů si může v přestávce mezi prací přečíst na štaflích v obleku Vergillia v originále atd3) zařídil proniknutí Feriho … do vysokých pater politiky
4) začal zpívat hymnu po prvním kole prezidentských voleb v lednu 2013
Asi si to nadplukovník šetří, pak už mu ten polní maršál nenikne.
Ad 1) Jiřina
Ad 4) kdo vytáhl hymnu nevím, ale „Beneše v Haagu“ vytáhla Vendula.
Čili nikoliv Čuk a Gek, ale tohle duo.
https://x.com/Pospisil_Jiri/status/1876581746759893453
https://www.ceskatelevize.cz/porady/10521970947-volba-prezidenta-2013/213411033170117/
(cas cca 1h15m – „Na vás na oba ještě otázka, která přisla v mnoha variacích. V případě, že by se vláda s parlamentem rozhodla zrušit platnost Benešových dekretů, jak byste jako prezidenti vystupovali?“ )
Tu hymnu začala zpívat nějaká ženská (tj. ďábel se nejen skrývá v detailu, jak prý s oblibou říkávál Kchárl, ale ještě nastrčil ženskou):
https://www.youtube.com/watch?v=lZkjlJmTo9U
– ale jestli ji někdo ještě někdy zvládne identifikovat, to fakt nevím. Nicméně bylo to v Divadle Archa, v jeho volebním štábu. Čili některá z jeho fanynek 😉
To tyla určitě nějaká russsská provokace, už tehdy nám lililiPutin zasahoval do prezidentských voleb.
Jak jsme mohli mít krásně nakročeno k monarchii. Masaryk byl jen levoboček, Khárl byl přímo příslušník „české“ šlechty. Mohl to na smrtelné posteli předat synovi, ryzímu Čechovi Johannes Nepomuk Andreas Schwarzenbergovi no a bylo to.
Místo toho zvolili nějakého ožralu Zemana, Putinova agenta. No nenaštvalo by to. Ani peníze z USAIds pro STEM a Čolka v plísni to nedokázaly změnit.
Красота!
Beauty!
Paráda!
Takže mu hrozí, že z něj bude další politický vězeň. Ovšem při rychlosti tuzemských soudů asi tak hodinu po dvanácté… Tomio si to do voleb každopádně užije. A když volby dopadnou tak, jak to zatím vypadá, soudy a soudci zase rychle napřou svou pozornost někam jinam. Nebylo by to poprvé.
Strašně se mi líbí jak libodémonkracie , dělá zadarmo reklamu protisystémovým stranám . Viz Vidlák a teď i Džaponcovi ( o tom si taky myslím svoje , ale zároveň mu i fandím ) 🙂
Asi přípravka na prezidenta.
Zajímavé bude, pokud se v průběhu procesu objeví nějaké větší kulturní obohacení.
Falešná a marná představa. Nad západní Evropou už se bude jen klenout duha.
Až se ta duha potká s půlměsícem bude z toho hodně červené.
Akorát že bude to spektrum vypadat jako zelený párek…
No vida. Nemuseli jsme čekat ani den…
To bude asi proto, že chirurg svírající v ruce chirurgický nástroj na dotčeném billboardu nemá roušku.
Což je nehygienické.
Vyjádření Tomia Okamury na FB:
„Poslanci vládní koalice včetně Pirátů mě hlasováním právě vydali k trestnímu stíhání, kde mi hrozí 3 roky vězení, za protiimigrační plakát. NEODVOLÁM! Budu dál bojovat za bezpečnou Českou republiku a za svobodu slova.“
Byla by hezká koláž, pokud by někdo na obrazu kde Jan Hus v Kostnici stojí před koncilem, měl Hus tvář Okamury, v rukou plakát s chirurgem z dovozu a volal by: Neodvolám!
Moc hezký nápad. Jenže konkurenci se nepomáhá, konkurence se pomlouvá ….