S velkou úpravou po dlouhých diskusích po vypuštění článku
V posledních dnech hýbe internetem informace o tom, že vláda v tichosti schválila němčinu jako druhý úřední jazyk.Po sociálních sítích už to koluje několik dní, leckdo už se k tomu vyjádřil… především Jan Cemper a jeho Manipulátoři, postupně vyšly najevo různé podrobnosti a z původně neuvěřitelné zprávy na úrovni hoaxu se postupně stala realita, kterou objevitel této infromace, Robin Čumpelík, vlastně jen orámoval velmi tvrdými a naléhavými slovy.
Já jsem se v uplynulých dnech snažil zjistit co nejvíc. A nebudu vám lhát, snažil jsem se najít argumenty proti této zprávě, protože pokud by to byla pravda, tak je to po Rakušanově migračním paktu další kletba na Českou republiku, která bude mít obdobný dopad. A tak jsem se snažil najít informace o tom, že Robin přehání, že jsme to špatně pochopili.
Postavila vláda v osmi (sudetských) okresech němčinu na roveň češtiny? Zavázala se, že v těchto okresech zajistí dvojjazyčnoou výuku ve všech mateřských, základních i středních školách s nejméně padesáti procenty hodin v němčině? Zavádí se automaticky? Nabídka má být k dispozici, i když nejsou k dispozici žáci, kteří by o takové vyučování stáli?
Původně tento článek vypadal jinak, ale po konzultaci s několika právníky a dalšími lidmi, kteří s tím přišli do styku prý jde v podstatě o bouři ve sklenici vody – protože z jednotlivých bodů Charty si vláda vybrala některé, kterými němčinu trochu „povýšila.“
Pro příklad – ve vyjmenovaných okresech nebude němčina jako vyučovací jazyk ve všech školách, ale může tam vzniknout německá škola… apod, apod. Stejné podmínky má už ve dvou slezských okresech polština a slovenština dokonce po celém území ČR.)
Němčina se v osmi okresech stává stejně chráněným jazykem jako slovenština nebo polština ve dvou slezských okresech. Němci si u nás mohou pořídit německé rádio nebo televizi. Ve sdělovacích prostředcích MŮŽE mít německé vysílání svůj prostor, pokud dnes probíhalo soudní jednání v němčině, platil si překladatele sám německy mluvící, odteď ho platí stát.
Nakonec je to trochu bouře ve sklenici vody. Schváleno a odhlasováno bylo nařízení, které dává němčině trochu víc prostoru než měla doposud a to v osmi okresech. Je to mnohem menší salámek suverenity než v jiných případech.
Ale čtenářská odezva ukazuje, že jsme stále velmi velmi citliví na každou změnu, která se týká Německa. Hodně hodně citliví.
Asi to bude tím Berndtem Posettem, bude to Danielem Hermannem a dalšími politiky, kteří jezdili navštěvovat „milé krajany“ na Landsmanšaft. Asi to bude všemi těmi řečmi o tom, že Benešovy dekrety jsou přežitek.
Jakmile se něco dotkne hranic, němčiny nebo Německa, jakmile se začne mluvit o historických křivdách, jakmile se řeší nějaké úpravy vzájemných dohod, okamžitě se rozsvěcují červené kontrolky a okamžitě se řeší, jestli to zase není nějaký způsob, jak zrevidovat dějiny ve prospěch Dojčlandu.
Jak vidno, není to ukončené a lidem to není jedno a jsou velice velice podezřívaví. Protektorát není zapomenut i přesto, že se o něm už skoro nemluví. Mnichovský diktát a obsazení zbytku Československa nebývají v České televizi ani zdaleka tak pokryté, jako jedenadvacátý srpen. Ale národ to nezapomněl. Je to v něm tak hluboko, že tento článek četlo třikrát tolik lidí než běžně.
Původně jsem psal, že politiky poznáme po ovoci. Ne podle slov, ale podle hlasování. Ale ono to platí i o ovoci, které dodali všichni ti Hermannové a další, kteří se objímali s „německými krajany“ a zkoušeli různými cestičkami Benešovy dekrety nabourat.
Dělají to totiž pořád. Tento zákon na vyšší ochranu němčiny je sice maličký salámek, ale to byla povolení pro stavbu mešit v Německu také… o nic přece nešlo. Stejně tak přece o nic nešlo, když se dávala pracovní víza pár Turkům na podřadnou práci… Stačilo ale počkat třicet let a je to jinak.
Je dobře, že jsme pořád takhle citliví. A je dobře, že to politici vědí. Kdybychom takoví nebyli, už by Benešovy dekrety dávno neplatily.
________________________________________________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
A je to tady. „Český“ rozhlas si pospíšil s rozborem že žádné poněmčování „sudet“ se nekoná. Ta rychlost snahy „českého“ rozhlasu ještě v neděli vyvrátit dezinformaci svědčí o tom, jakou důležitost tomu přikládají a že se evidentně jedná o další dezinformaci, ze které se stane brzo informace a realita. Kdyby o nic nešlo, nechají to vyšumět (což by vlastně nakonec bylo nebezpečnější, určitě se tak neveřejně děje u spousty dalších podrazů).
https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/overovna-vlada-chce-germanizovat-cesko-lze-dezinformace-mimoradne-prehnane-soudi_2411030500_jkd
V textu není jasné, které části jsou původní a které změněné.
Možná bylo lepší napsat nový článek, aby si ho mohl čtenář porovnat s tím původním.
Alef Nula napsal:31 října, 2024 (22:07)
Já nevím, kdo byl váš soudruh Vyšínský a o mé představě o vině a trestu víte přesně tolik, kolik spatříte při pohledu do toaletní mísy před spláchnutím po velké.
……………
..inu, A.J. Vyšinskij byl sovětský soudruh a prokurátor, pro kterého bylo správné o vině rozhodovat, ač zbytek světa se asi naivně domníval, že vina je pouze to, co bylo prokázáno nade vší pochybnost.
No, a způsob, jakým se zde prezentujete, mi připadá srovnatelný s tím, jak se druhdy prezentoval jmenovaný soudruh. Má je pravda a ostatní jsou hovna vodou unášená…
Každému, co jeho jest:
– vám Vyšinskij
– mně Vyšín (https://cs.wikipedia.org/wiki/Jan_Vy%C5%A1%C3%ADn)
Mohu poprosit admina o vytáhnutí mého nového příspěvku teď z rána a přilepení k této diskusi ? Nějak se mě asi automaticky zahazuje a nevidím ho, nevím proč. Kvůli odkazu ? Nebo že je dlouhý ? Dal jsem si s tím dost práce. Dík 🙂 Vlakon.
Peňás v rozhovoru na Aktuálně mluví jako velvyslanec sudetoněmeckého landsmanšaftu… vypadá to, že díky ekonomické síle Německa budou stále snahy o to, aby se bagatelizovala úloha Německa ve druhé světové válce. Zejména v souvislosti s postupnou ztrátou paměti a vymíráním pamětníků či jejich dětí.
Normální z hlediska Německa tolik let po válce by bylo našlapovat tiše, vůbec se k tomu nevyjadřovat a být rád, že jim to nikdo nepřipomíná a že jsme coby další generace schopni žít vedle sebe a normálně fungovat, aniž by se denně připomínala německá zvěrstva za druhé světové války. Ale ne. Němci si evidentně myslí, že už je 80 let po válce, nikdo si nic nepamatuje a je tedy načase se zase vrátit do Sudet. Ještě je to dnes okořeněné tím, že si do Německa díky Merkelové natahali migranty a teď s nimi nechtějí žít, tak se dívají po tom, kde by se dalo žít lépe, hledají svůj životní prostor, Lebensraum. Pokud Němci mají potřebu vrtat do výsledků druhé světové války, měli bychom se bránit, jinak nás prostě převálcují. Jak se bránit ? Především je potřeba zachovat paměť národa, tedy co Němci prováděli.
Poslouchal
sijsi za války rádio BBC? Říkal jsi někomu názor, který je proti Říši nebo Hitlerovi? Ráno ve 4 bylo u tebe Gestapo a odvezli tě s celou rodinou do vězení. Tam jsi čekal na nejbližší vlakový transport do pracovního tábora, pak jsi tam přijel, na bráně bylo opravdu napsáno něco o práci, jakože osvobozuje. Arbeit macht frei. Pak jsi žil několik měsíců ve smradu s dalšími třemi lidmi na jedné posteli v místnosti s dalšími 60-100 lidmi. Všichni srali do jednoho kýble v rohu. Porval jsi se o každý kousek chleba. Zhubnul jsi na 50 kilo. Každý druhý okolo tebe měl otevřené vředy, spousta lidí nemocných. Každý den někdo nevydržel, zemřel a ty jsi byl v blízkosti mrtvoly dlouho, než ji vynesli. Pak přijel další transport. Lidi se nevešli. Pak vyvolávali některé lidi, aby šli ven. Ti lidé už se nevrátili.Jednoho dne vyvolali spolu s dalšími 50-ti lidmi i tebe. Venku vám řekli že půjdete konečně pracovat. Přešli jste přes tábor do jiného baráku, asi nějaká továrna? Měla komín, tak asi jo. Ve vstupní velké místnosti vám řekli, že se musíte umýt a vysprchovat, ať se všichni svléknete. Každý vyfasoval mýdlo. Byli jste rádi, konečně se budete cítit zase jako člověk. Pak jste všichni přešli do další místnosti se sprchami na stropě. Voda z nich zatím netekla. Když jste tam byli všichni, zabouchli za vámi dveře. Najednou se otevřely ve stropě na několika místech dvířka a někdo (spoluvězni v plynových maskách, to ale vy nevidíte) jimi nasypal do místnosti nějaké granule.
Během minuty jste viděli, jak lidé okolo vás nemohou dýchat a padají k zemi. Napadlo vás zadržet dech. Ve vteřině vám proběhl hlavou celý život. Že jste vlastně neviděl svou dcerku a syna. Co s nimi asi je? Pak vás napadlo, že jste možná měli před válkou s celou rodinou odjet do Ameriky, když vám soused doma říkal před válkou, že Hitler přijde k nám, že se sudetští Němci v čele s Konrádem Henleinem těší, až je Hitler osvobodí. Nevěřili jste tomu, on jen tak straší. A najednou po minutě přemýšlení – černo a konec, jste mrtvý. Další věci už nevíte: ten prášek byl Cyklon B, insekticid – granule křemeliny nasycené kyanovodíkem. Při styku granule se vzduchem se začal uvolňovat plynný kyanovodík. Výrobce: IG Farben – konsorcium firem BASF, Bayer, Hoechst, AGFA. Že vaše vlasy použili do polštářů, už také nevíte. Ani to, že vám Váš zlatý zub vymlátili z huby dříve, než vás spálili v peci a než jste vyletěli komínem, o kterém jste si mysleli, že je to komín tovární.
Role Německa v druhé světové válce je naprosto zanedbatelná.
Hitler byl přeci Rakušan.
Československo okupovali nacisti. A hlavně Rusko.
Takhle se to teď učí děti v dějepisu :o)
Dobrý den,
Váš příspěvek byl ve spamu.
Tento web používá jako antispamový filtr plugin Akismet. Akismet jako spam vyhodnotí zpravidla ten příspěvek, který obsahuje příliš mnoho odkazů (nastaveno je více než tři odkazy). Dalším příznakem spamu je enormní délka příspěvku, což byl zřejmě váš případ. Pokud už nutně potřebujete napsat do diskuse dlouhý text, doporučuji alespoň členit ho na odstavce (dvojím odřádkováním). Není to záruka, že text projde, ale většinou to pomůže.
Váš příspěvek jsem ze spamu uvolnil a pro vaši představu odstavce doplnil.
Peňás v rozhovoru na Aktuálně
https://video.aktualne.cz/dvtv/duel-sudetsti-nemci-jsou-nebezpecni-porad-touzi-vratit-se-do/r~2cda6fc890f411e9b9980cc47ab5f122/
mluví jako velvyslanec sudetoněmeckého landsmanšaftu… vypadá to, že díky ekonomické síle Německa budou stále snahy o to, aby se bagatelizovala úloha Německa ve druhé světové válce. Zejména v souvislosti s postupnou ztrátou paměti a vymíráním pamětníků či jejich dětí.
Normální z hlediska Německa tolik let po válce by bylo našlapovat tiše, vůbec se k tomu nevyjadřovat a být rád, že jim to nikdo nepřipomíná a že jsme coby další generace schopni žít vedle sebe a normálně fungovat, aniž by se denně připomínala německá zvěrstva za druhé světové války. Ale ne. Němci si evidentně myslí, že už je 80 let po válce, nikdo si nic nepamatuje a je tedy načase se zase vrátit do Sudet.Ještě je to dnes okořeněné tím, že si do Německa díky Merkelové natahali migranty a teď s nimi nechtějí žít, tak se dívají po tom, kde by se dalo žít lépe, hledají svůj životní prostor, Lebensraum. Pokud Němci mají potřebu vrtat do výsledků druhé světové války, měli bychom se bránit, jinak nás prostě převálcují. Jak se bránit ? Především je potřeba zachovat paměť národa, tedy co Němci prováděli. Poslouchal si za války rádio BBC ? Říkal jsi někomu názor, který je proti Říši nebo Hitlerovi ? Ráno ve 4 bylo u tebe Gestapo a odvezli tě s celou rodinou do vězení. Tam jsi čekal na nejbližší vlakový transport do pracovního tábora, pak jsi tam přijel, na bráně bylo opravdu napsáno něco o práci, jakože osvobozuje. Arbeit macht frei. Pak jsi žil několik měsíců ve smradu s dalšími třemi lidmi na jedné posteli v místnosti s dalšími 60-100 lidmi. Všichni srali do jednoho kýble v rohu. Porval jsi se o každý kousek chleba. Zhubnul jsi na 50 kilo. Každý druhý okolo tebe měl otevřené vředy, spousta lidí nemocných. Každý den někdo nevydržel, zemřel a ty jsi byl v blízkosti mrtvoly dlouho než ji vynesli. Pak přijel další transport. Lidi se nevešli. Pak vyvolávali některé lidi aby šli ven. Ti lidé už se nevrátili.Jednoho dne vyvolali spolu s dalšími 50-ti lidmi i tebe. Venku vám řekli že půjdete konečně pracovat. Přešli jste přes tábor do jiného baráku, asi nějaká továrna ? Měla komín, tak asi jo. Ve vstupní velké místnosti vám řekli, že se musíte umýt a vysprchovat, ať se všichni svléknete. Každý vyfasoval mýdlo. Byli jste rádi, konečně se budete cítit zase jako člověk. Pak jste všichni přešli do další místnosti se sprchami na stropě. Voda z nich zatím netekla. Když jste tam byli všichni, zabouchli za vámi dveře. Najednou se otevřely ve stropě na několika místech dvířka a někdo (spoluvězni v plynových maskách, to ale vy nevidíte) jimi nasypal do místnosti nějaké granule. Během minuty jste viděli, jak lidé okolo vás nemohou dýchat a padají k zemi.Napadlo vás zadržet dech. Ve vteřině vám proběhl hlavou celý život. Že jste vlastně neviděl svou dcerku a syna. Co s nimi asi je ? Pak vás napadlo, že jste možná měli před válkou s celou rodinou odjet do Ameriky, když vám soused doma říkal před válkou, že Hitler přijde k nám, že se sudetští Němci v čele s Konrádem Henleinem těší, až je Hitler osvobodí. Nevěřili jste tomu, on jen tak straší. A najednou po minutě přemýšlení – černo a konec, jste mrtvý. Další věci už nevíte: ten prášek byl Cyklon B, insekticid – granule křemeliny nasycené kyanovodíkem. Při styku granule se vzduchem se začal uvolňovat plynný kyanovodík. Výrobce : IG Farben – konsorcium firem BASF, Bayer, Hoechst, AGFA. Že vaše vlasy použili do polštářů už také nevíte. Ani to, že vám Váš zlatý zub vymlátili z huby dříve než vás spálili v peci a než jste vyletěli komínem, o kterém jste si mysleli, že je to komín tovární.
No od druhého úředního jazyka k Mašínům, to je tedy obrat.
Nechápu stále ty bojovníky proti komunistům, proč bojovali s účetním, policistou a hasičem a ne s Gottwaldem? Jako, že Gottwald neměl u sebe prachy? Kdyby opravdu chtěli bojovat, tak měli spousty příležitostí to dokázat. Ale to by se nedostali za kopečky, že.
No a ještě Žižka, kurňa ten chlap blbý nebyl, ta jeho vozová hradba se údajně stále vyučuje na vojenských školách. Byl to darebák, habsburské rody čekaly 100 let než se dostaly ke korýtku, nebo 200?
Re: Evix; 1. listopadu, 2024 (0:34)
.. zjevně toho nechápete mnohem víc. Gottwald měl ochranku, stejně jako Stalin nebo Hitler.
Jiní by zase nemuseli chápat, proč se za Protektorátu schovávali partyzáni v lesích, ač měli zbraně a munici.
Slovenské národní povstání(1944) a Varšavské povstání(1944)byly exemplárními ukázkami, jak dopadne otevřený konflikt mezi skrytým odbojem a státní mocí. V obou případech byla Rudá armáda na dohled, a v obou případech bolševici počkali, až je nacisti rozstřílí na cucky potenciálně nebezpečné skupiny lidí, až je zbaví lidí ochotných za svoji věc bojovat se zbraní v ruce. Takoví rebelanti se totiž nehodí žádnému režimu, neboť není nikdy jisté, proč a proti komu zvednou rebelii příště.
Kdo podpořil Mašíny nebo skupinu Černý lev 777 a další? Joóó, nás se to netýká, my si hledíme svého.. no ale nahlásit to musíme, co kdyby, že.
Aha, tak to byli tedy hrdinové, bo podřízli policajta. I dnes by to byl zločin, moc soudní by je poslala do vězení jestli by se vám to nelíbilo či líbilo, by ji nezajímala.
Co se týče těch dvou povstání, na Slovensku úřadovali Bandeři.
Ten zmetek, kterému tleskal debil Trudeu, byl prokazatelně v komandu, které vystřílelo osadu Mladoňov ke konci války. Moje matka se narodila v jiné osadě a měla štěstí, že tam nebyl partizánský chodník, pamatovala si to do smrti, že ji zastřelili kamarády. A když jsem to řekla učitelce, která byla nadšená z partizánů, měla podobné kecy jako vy.
No a Varšavské povstání bylo potlačeno, v Česku opěvovanými, Vlasovci. Navíc měli Poláci počkat až se Rudá armáda trochu odpočine, jenže vypatlaní Poláci se rozhodli, že se osvobodí sami, bo Sověti jsou fuj.
Jo a mám to od vojenských historiků, kteří ještě nedávno mohli mluvit na kamery a psát. A hodně to bylo propíráno na webech, když to vemeno Novotný dal udělat pomník Vlasovců.
Re: Evix ; 1 listopadu, 2024 (10:18)
..parádní odbočka, to se musí uznat.. vy o koze, já o voze. ;o)))))
Blbe.
Re: Evix; 1 listopadu, 2024 (19:19)
..hm, intelektuální výkon hodný génia. Co umíte ještě?
Re: Evix – paní ve Varšavském muzeu nám říkala něco podobného – byla jim nabídnuta pomoc od RA, ale odmítli ji , protože Rusi.
Re: Stařenka Oggová; 1 listopadu, 2024 (11:09)
..ovšem z vojensko-taktického pohledu to má jednu mezírku.. pro velení Rudé armády v tom úseku fronty to mohl být ideální příležitost, jak využít momentálního zaneprázdnění protivníkových záloh v týlu. Dali přednost strategickým hlediskům, která jsem popsal výše.. mohli klidně přihlížet, jak za ně protivník řeší jejich možný budoucí problém.
A ve kterém roce vám to paní v muzeu říkala? Dějiny se mění i zpětně…
Asi před osmi roky.
Re: Stařenka Oggová; 1 listopadu, 2024 (11:33)
.. za Gomulky , Giereka nebo Jaruzelského by vám asi řekli něco jiného… ;o))
„Tempora mutantur, nos et mutamur in illis.. „
(omlouvám se jestli je to tu 2x, ale nikde to tu nevidím, asi se to automaticky zahazuje kvůli odkazu ? Nebo že je to moc dlouhé ? ) Peňás v rozhovoru na Aktuálně
https://video.aktualne.cz/dvtv/duel-sudetsti-nemci-jsou-nebezpecni-porad-touzi-vratit-se-do/r~2cda6fc890f411e9b9980cc47ab5f122/
mluví jako velvyslanec sudetoněmeckého landsmanšaftu… vypadá to, že díky ekonomické síle Německa budou stále snahy o to, aby se bagatelizovala úloha Německa ve druhé světové válce. Zejména v souvislosti s postupnou ztrátou paměti a vymíráním pamětníků či jejich dětí.
Normální z hlediska Německa tolik let po válce by bylo našlapovat tiše, vůbec se k tomu nevyjadřovat a být rád, že jim to nikdo nepřipomíná a že jsme coby další generace schopni žít vedle sebe a normálně fungovat, aniž by se denně připomínala německá zvěrstva za druhé světové války. Ale ne. Němci si evidentně myslí, že už je 80 let po válce, nikdo si nic nepamatuje a je tedy načase se zase vrátit do Sudet.Ještě je to dnes okořeněné tím, že si do Německa díky Merkelové natahali migranty a teď s nimi nechtějí žít, tak se dívají po tom, kde by se dalo žít lépe, hledají svůj životní prostor, Lebensraum. Pokud Němci mají potřebu vrtat do výsledků druhé světové války, měli bychom se bránit, jinak nás prostě převálcují. Jak se bránit ? Především je potřeba zachovat paměť národa, tedy co Němci prováděli. Poslouchal si za války rádio BBC ? Říkal jsi někomu názor, který je proti Říši nebo Hitlerovi ? Ráno ve 4 bylo u tebe Gestapo a odvezli tě s celou rodinou do vězení. Tam jsi čekal na nejbližší vlakový transport do pracovního tábora, pak jsi tam přijel, na bráně bylo opravdu napsáno něco o práci, jakože osvobozuje. Arbeit macht frei. Pak jsi žil několik měsíců ve smradu s dalšími třemi lidmi na jedné posteli v místnosti s dalšími 60-100 lidmi. Všichni srali do jednoho kýble v rohu. Porval jsi se o každý kousek chleba. Zhubnul jsi na 50 kilo. Každý druhý okolo tebe měl otevřené vředy, spousta lidí nemocných. Každý den někdo nevydržel, zemřel a ty jsi byl v blízkosti mrtvoly dlouho než ji vynesli. Pak přijel další transport. Lidi se nevešli. Pak vyvolávali některé lidi aby šli ven. Ti lidé už se nevrátili.Jednoho dne vyvolali spolu s dalšími 50-ti lidmi i tebe. Venku vám řekli že půjdete konečně pracovat. Přešli jste přes tábor do jiného baráku, asi nějaká továrna ? Měla komín, tak asi jo. Ve vstupní velké místnosti vám řekli, že se musíte umýt a vysprchovat, ať se všichni svléknete. Každý vyfasoval mýdlo. Byli jste rádi, konečně se budete cítit zase jako člověk. Pak jste všichni přešli do další místnosti se sprchami na stropě. Voda z nich zatím netekla. Když jste tam byli všichni, zabouchli za vámi dveře. Najednou se otevřely ve stropě na několika místech dvířka a někdo (spoluvězni v plynových maskách, to ale vy nevidíte) jimi nasypal do místnosti nějaké granule. Během minuty jste viděli, jak lidé okolo vás nemohou dýchat a padají k zemi.Napadlo vás zadržet dech. Ve vteřině vám proběhl hlavou celý život. Že jste vlastně neviděl svou dcerku a syna. Co s nimi asi je ? Pak vás napadlo, že jste možná měli před válkou s celou rodinou odjet do Ameriky, když vám soused doma říkal před válkou, že Hitler přijde k nám, že se sudetští Němci v čele s Konrádem Henleinem těší, až je Hitler osvobodí. Nevěřili jste tomu, on jen tak straší. A najednou po minutě přemýšlení – černo a konec, jste mrtvý. Další věci už nevíte: ten prášek byl Cyklon B, insekticid – granule křemeliny nasycené kyanovodíkem. Při styku granule se vzduchem se začal uvolňovat plynný kyanovodík. Výrobce : IG Farben – konsorcium firem BASF, Bayer, Hoechst, AGFA. Že vaše vlasy použili do polštářů už také nevíte. Ani to, že vám Váš zlatý zub vymlátili z huby dříve než vás spálili v peci a než jste vyletěli komínem, o kterém jste si mysleli, že je to komín tovární.
Fiala bude mluvit o fotbalu.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Fiala-meni-tvar-Bude-k-Cechum-mluvit-o-fotbalu-764078
To mu musel poradit ten samej, který mu poradil ten skvělý marketingový tah s nutelou.
Dobro došli.
Já si myslím, že mu to nepomůže – ani kdyby zpaměti odrecitoval Valouchovy tabulky logaritmů.
Kdyby rezignoval a mluvil jen o fotbale, bude to ok.
Proč by teď měly někoho zajímat jeho řeči o fotbale? To si neuvědomuje, jakého ze sebe dělá kašpara?
Když Trump nasedne do popelářského vozu, je to humor, ale zároveň politické gesto. Jaké gesto jsou řeči o fotbale?
pithart napsal:31 října, 2024 (20:26)
Účetní byl účetní.
To nemáš šanci obhájit žádnou demagogií.
………….
.. na demagogii zde máte specializaci vy, stejně jako na hulvátské tykání, jak tak koukám.
Účetní byl členem KSČ, což je doloženo i seznamem věcí, které měl při ohledání u sebe.. nstranická legitimace KSČ. S označováním pokojných občanů za nepřátele státu jen kvůli názorům, si začali komunisti, a co zaseli, to sklízeli. Jak vy k my, tak my k vy.
Mluví-li to jako hovado, chová-li se to jako hovado a činí-li takto pod krytím komunistické ideologie, potom nepochybně jde o komunistické hovado. Eskymák to rozhodně nebude!
Vy jste ho znal? Že tak přesně víte, jak se účetní choval a mluvil…?
Re: Alef Nula; 31 října, 2024 (21:57)
.. dovolil jsem si jen upravit váš logický řetězec napasovný na Mašíny a nebyl primárně určen účetnímu, ale nicku pithart a dalším, kteří na něj ochotně naskočili. Udělejte si v tom přeled, než zase napíšete najakou ptákovinu…
Argumentujte k věci, nekličkujte, neuhýbejte, neposouvejte k mým vyjádřením své výklady, chovejte se jako dospělý chlap a ne jako chlapeček, kterému spadla píšťalka do kanálu.
Hochu,
já vždy argumentuji k věci.
Že jsou má písemná, a tudíž opakovaně čitelná sdělení hlupákům nesrozumitelná, za to já nemohu. Hrdinové s utonem od klávesnice mě nezajímají.
Re: Alef Nula; 1 listopadu, 2024 (16:41) + Alef Nula;1 listopadu, 2024 (16:09)
.. hochu, jak argumentujete k věci, jste předvedl přímo ukázkově a hned dvakrát. Gratuluji k výkonu. ;o)))))
To myslíte vážně? Takže i vy byste zastřelil někoho jen proto, že byl domněle ve straně, kterou vy nemáte rád? Bez ohledu na to, jaký to je člověk, bez ohledu na jeho rodinu. A kde jste si přečetl, že účetní byl v KSČ? Zdroj prosím, protože jeho syn se domnívá, že tomu tak nebylo.
Re: kočka šklíba; 31 října, 2024 (21:59)
..zdrojem je prvotní zápis z policejního ohledání těla účetního, v seznamu jeho osobních věcí je uveden průkaz KSČ. To už si můžete dohledat sama, jste dospělá a číst umíte.
Na účetního vystřelili protože vytáhnul zbraň, a že se to později v e výpovědích svědků upravilo, aby si propaganda přišla na své, je věc druhá. Vy přesvědčení levičáci trpíte stádní pudovostí, co vám věrchuška natelí, to berere jako pravdu pravdoucí a nezpochybnitelnou. Masírovali vás dlouho a důkladně.
A k tomu poskytování zdrojů.. s lidmi jako vy mám v tomto ohledu bohaté zkušenosti, pouze vaše zdroje jsou pravdivé, co se vám nehodí je falšované.
Nenašla i když jsem se snažila, ale pro vás by to neměl být problém dát sem vámi uvedený zdroj. Nebo se mýlím? Doufám, že ne.
Re: kočka skliba,1 listopadu, 2024 (14:15)
.. odkazy nedávám, musíte se víc snažit, pane správče! O problematice odboje bratří Mašínů bylo napsáno několik knih, tak si je vyhledejte v knihovně a čtěte, možná si pak povšimnete i takových detailů, že v tom nebyli sami a Palmr se jmenoval Paumer, další byli Švéda a Janata.
Ale co, čert to vem, ať tratím, ten odkaz na policejní protokol vám dám jako povzbuzení pro další pátrání, pozornost věnujte str.14 protokolu, položkám uvedeným pod číslem 11. a 19..
http://www.bojovnici.cz/data/cz/clanky/38/stotricet.jpg
A ještě, i kdyby byl v KSČ (což doufám doložíte), Mašínové nebo Palmer ho znali? A nebo než ho zastřelili se ho zeptali zda je členem? Tak povídejte.
Re: kočka šklíba, 31 října, 2024 (22:04)
..viz moje reakce výše.
Dodatek: V těch dobách už legálně drželi palnou zbraň výhradně služebníci režimu a za jeho nepřátele byli šmahem a hromadně prohlašováni lidé jen pro svoje odlišné názory, aniž by to „nepřátelství“ nějak projevovali skutkem. A nesnažte se točit na věcech, které ani jeden z nás v tomto konkrétním případě vědět nemůže, nebyli jsme u toho. Tudíž výpovědi těch, co u toho byli, mají a priori hodnotu vyšší než vaše e současné představy “ jak to asi mohlo být“…
Milka je ZDĚŠENÁ!
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Zr-da-Miroslava-Nemcova-je-pobourena-Ficem-A-pridali-se-dalsi-764025
Njn, to je prostě Milka. Ona má z těch svých „kontaktů“ zamlada s důstojníky CA doživotní mindrák…
No jo, mladá „veselá děva“ se ve stáří mění v zapšklou babu. Ale pro*oustala se vysoko, to jo.
Tak podle posledního sčítání se k polské národnosti přihlásilo 26.902 lidi, ve většině případů v dvou okresech.
K německé národnosti se přihlásilo 9.128 lidi což je 913 člověka na každý z těch deseti okresů. Pokud budeme počítat, že i v Praze nějaké najdeme tak je to 830 na okres.
Něco tady smrdí.
JVO napsal:
31 října, 2024 (20:43)
To, že se k německé národnosti přihlásilo 9.128 lidí, není podstatné.
Podstatné je to, kolik lidí má německý pas, který před vstupem CZ do EU zajišťoval možnost pracovat v BRD.
….Německé státní občanství vychází zásadně z principu „práva krve“ (ius sanguinis).
To znamená, že se získává především na základě toho, že je jeden z rodičů Němec.
Od roku 2000 platí navíc možnost získání německého státního občanství v případě, že se rodičům se státním občanstvím jiného státu, narodí v Německu dítě…..
https://prag.diplo.de/cz-cs/service/03-Staatsangehoerigkeit_cz/-/2347592
Josef původní napsal:31 října, 2024 (21:44)
Jenom pro upřesnění
Mohl jsem požádat o německý pas, naše rodina žije v německém stylu, preferuji firmy na Hlučínsku, protože tam ještě dané slovo platí.
Znalost němčiny nikomu neuškodí.
No ale než by dosáhl té znalosti, stálo by to mnoho času, který by mohl věnovat něčemu důležitějšímu. A peněz.
Opravník omylů napsal:31 října, 2024 (22:22)
Například ?
Studiem počtu pohlaví?
Třeba by se i k něčemu dobrák.Ale učení jazyků, mnoho lidí na to nemá talent a nenaučí se to nikdy.
Ale naučí. A půjde to jako po másle, například zde v Alles gute
https://m.youtube.com/watch?v=0i2h0ZR7oG4&pp=ygUXQWxsZXMgZ3V0ZSBuYW1lIGFkcmVzc2U%3D
😀
Re: Josef původní; 31 října, 2024 (21:44)
.. novelizace zákona platná od 21.srpna2021.
Potomci (děti, vnoučata, pravnoučata, atd.) narození po roce 1945 dnes mohou německé občanství nabývat v mužské i ženské linii čili po otci i po matce, po dědečkovi i babičce, po pradědečkovi či prababičce, atd.
Tento nárok je nutno uplatnit nejpozději do 19.srpna 2031..
Existuje rozdíl mezi zákonem stanovenou povinností poskytovat služby ve dvou jazycích a snahou najít úředníka, který by se domluvil těmi, kteří neovládají úřední jazyk. V Kanadě existuje zákon podle kterého musí poskytovat služby v angličtine i francouzštině pokud počet frankofonních Kanaďanů přesáhne v jinak anglofonním prostředí určité procento. Zavedení němčiny do bývalých Sudet vzbuzuje podezření, že jde o předzvěsť zrušení Benešovývh dekretů a případné navrácení vystěhovaných Němců. Sám jsem nikdy nenarazil na německy mluvící místní občany.
To se snad nedá nazvat jen „podezřením“
Kapal ze SvobodnéhoRádia dnes zemřel. Náckové mu uhnali smrt.
Doufejme, že mu Okamura půjde na pohřeb, když mu Kapal se svým rádiem poskytoval takovou podporu.
https://www.youtube.com/watch?v=cXbUeWl0pg4
J.Skála promlouvá
V lednu 2019 došlo k podepsání Cášské smlouvy, kdy signatáři Merkel a Macron se zavázali k užší spolupráci. Z této smlouvy vyplývá také požadavek, aby se hlavními komunikačními jazyky v EU stala němčina a francouzština na úkor angličtiny.
Podle některých komentářů se Cášská smlouva stala trnem v oku USA a byl to jeden z důvodů odstranění Merkel.
U nás se o této smlouvě zatím moc nepsalo, ale jakmile začne oslabovat vliv USA v Evropě, někdo bude muset tento vliv nahradit a to by měla být Francie a Německo.
Jsme sousedi Německa a jakmile USA „opustí“ Evropu, bude to Německo, které tu bude prosazovat svoje zájmy.
Moc zajímavá smlouva: https://en.wikipedia.org/wiki/Aachen_Treaty
Jako by to byla příprava na (brzký?) zánik EU.
Vůbec se tomu nedivím. Ono to zapadá do rámce se známou fotografií mladého Petra Ihoroviče Fialy, nesoucího předsedovi Sudetoněmeckého Landsmanschaftu aktovku. Podle mého názoru byl Ihorovič od samého začátku německou loutkou. Jak jinak by se z bezvýznamného učitele češtiny a dějepisu, jak se dnes ukazuje, spíše podprůměrných schopností, stal profesor a rektor univerzity?
Foto Ihoroviče s Posseltem je přetištěno např. v článku Petra Macinky.
https://www.institutvk.cz/clanky/2347.html
Dík za odkaz.
Pepa Sláma napsal:
31 října, 2024 (17:35)
Pak se nemůžeme divit, že je němčina jako další úřední jazyk v České republice! PODSTATNĚ DOPLNĚNO!!!!
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2024/10/30/nemcina-jako-dalsi-uredni-jazyk-v-ceske-republice/
https://www.epshark.cz/clanek/10902/kdo-je-to-petr-fiala-vyznavac-sudetske-panevropy-i-placeny-bojovnik-za-demokracii-v-barme
Josef původní napsal:31 října, 2024 (20:51)
Nehoda není náhoda
https://www.spd.cz/4968-radim-fiala-tak-to-je-sila-po-internetu-koluji-fotografie-predsedy-ods-petra-fialy-s-predakem-sudetonemeckeho-landsmansaftu-a-clenem-panevropske-unie-berndem-posseltem-i-s-otto-von-habsburgem-spo/
Josef původní napsal:31 října, 2024 (20:52)
Bez komentáře
Dvojjazyčnost Horního Slezska
….Zákon o zavedení menšinových jazyků jako druhého úředního jazyka na místní úrovni (tzv. pomocný jazyk) vstoupil v Polsku v platnost teprve 6. ledna 2005. Menšinové jazyky mohou být zavedeny jako pomocný jazyk v komunitách, ve kterých je podíl určité menšiny alespoň 20 procent z celkové populace.
Před zavedením daného „pomocného“ jazyka musí být tento nejprve zapsán v úředním registru. Jakmile je jazyk zapsán stává se daná obec oficiálně dvojjazyčná.[zdroj?]
V České republice je dán limit mírnější, a to 10 procent.[1]
V českém Horním Slezsku není doposud žádné město ani vesnice, která by měla německou dvojjazyčnost. Tento fakt zapříčinily Benešovy dekrety.
Ovšem i v českém Horním Slezsku existuje určitá komunita Němců, o kterých společnost de facto do roku 1989 nic nevěděla a tato neinformovanost ve společnosti stále zůstává.
Tato německá komunita má své centrum na Hlučínsku, kde asi nejvýznamnější město pro komunitu jsou Bolatice (4 382 obyvatel) se 4,4 procenty německé populace a 5,3 procenty slezské populace. [2]………
https://cs.wikipedia.org/wiki/Dvojjazy%C4%8Dnost_Horn%C3%ADho_Slezska
Dnes vůbec nezáleží na tom, jak moc je, nebo není čeština úřední jazyk, ale na tom, jaké pracovní příležitosti bude občan pouze s tímto jazykem mít. Takže to poněmčení příjde pozvolna a jenom opravdoví vlastenci si udrží svůj rodný jazyk.
Stačí si uvědomit, kdo zde vlastní stategický majetek jako jsou banky a kdo ovládá průmysl.
Hmm. Tak na jidiš mě zase nepustí, jako mě v roce 1967 nepustily na kurz němčiny, protože jsem jenom Čech.
Angličtinu považuji za jazyk otroků. Sice se s ní domluvíte v koloniích západních hodnot, ale dnes bez ní máte práci jen pro nejnižší kastu.
Znalost angličtiny nezaručuje ani solidní charakter, ani pracovní schopnosti.
Češi z pohraničí, i ti z vnitrozemí pracují v Reichu i bez němčiny.
Ještě si můžeme vzít příklad jazykového zákona z Ukraruska podle Zelenskyho.
Tomu se říká jazyková kolonizace . Když na práci krmiče v kravíně do nabídky napíší znalost angličtiny výhodou
.. třeba tam mají jerseyské krávy, kvůli tučnějšímu mléku, až 7,5%, to naše obvyklé stračeny nedávají.
A tučnost by třeba mohla poklesnout vlivem stresu dobytčete z nepochopení personálem… ;o))))
K dnešnímu článku:
Pavel Hasenkopf na svém FB profilu uvádí, že henta Charta (mezinárodní smlouva) je udělána jako „jídelníček“ čili každý stát si vybere body, které bude ohledně menšinového jazyka dodržovat.
Takže podle něho o nic podstatného nejde, němčina má teď v osmi okresech stejná práva jako polština ve dvou okresech ve Slezsku a slovenština po celém území ČR.
Slovenština je v ČR druhým úředním jazykem?
Stařenka Oggová:
Co pořád máte s tím úředním jazykem? Ten je jen jeden.
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2024/10/30/nemcina-jako-dalsi-uredni-jazyk-v-ceske-republice/
V ČR není žádný úřední jazyk.
Pouze jednací.
Tak proč všichni píší úřední?
Protože to jsou právní ignoranti.
Občan:
V Česku je úředním jazykem čeština a používá ji většina obyvatel, ale na území Česka žije mnoho lidí, kteří používají i jiné jazyky.[
viz: https://cs.wikipedia.org/wiki/Jazyky_%C4%8Ceska
https://cs.wikipedia.org/wiki/%C3%9A%C5%99edn%C3%AD_jazyk
ČR NEMÁ zákonem zakotvený úřední jazyk. Pouze jednací.
Komunistický návrh na zavedení češtiny jako úředního jazyka ústavním zákonem byl v r. 2004 zamítnut.
Pak to zkoušeli ještě v roce 2015 standardním zákonem o úředním jazyku, viz zde:
https://www.psp.cz/sqw/text/orig2.sqw?idd=122210
Zákon i jeho důvodová zpráva znějí rozumně, ale taky to neprošlo.
A pak to zkoušeli komunisti ještě i za Babiše v 1/2019 a také to neprošlo…
https://psp.cz/sqw/historie.sqw?o=8&t=378
************
K „NIC“ Hasenkopfa:
Ono vždy z počátku jakoby „o nic nejde“, to jsou samá lidská práva a „babylonské“ dobro, ale i to „NIC“ musí někdo nějaké menšině vždy platit…a určitě to vše není jen pro uspoření „německých“ občanů ČR.
Je skutečně NIC, když ČR zatím a zrovna v XY okresech cca „sudetských“ :
-zpřístupní podstatnou část předškolního, základního, středoškolského, technického a odborného vzdělání
a zpřístupní univerzitní nebo jiné vysokoškolské vzdělávání v německém jazyce,
-učiní opatření k zajištění výuky dějin a kultury, jejichž výrazem je německý jazyk,
-zpřístupní základní a další přípravu učitelů potřebnou k provádění toho předchozího,
-ustaví dozorčí orgán nebo orgány, který bude nebo které budou sledovat, jak ČR plní přijatá opatření, a dosažený pokrok při zavádění a rozvoji výuky německého jazyka, a který bude nebo které budou o svých zjištěních vypracovávat periodické zprávy, jež budou zveřejňovány,
– Pokud jde o vzdělávání na JINÝCH územích než ta, kde jsou tradičně užívány regionální nebo menšinové jazyky, ČR se zavazuje, že povolí a bude podporovat nebo poskytovat výuku v německém jazyce nebo výuku tohoto jazyka na všech příslušných stupních vzdělávací soustavy, pokud je to vzhledem k počtu uživatelů německého jazyka opodstatněné.
ČR dále zaručí:
– aby obviněný měl právo užívat svůj menšinový německý jazyk nebo nebo stanoví, aby písemné i ústní žádosti a důkazy a listiny nebyly považovány za nepřípustné pouze proto, že jsou vyjádřeny v německém jazyce; listiny…jednání…tlumočníci, překladatelé v německém jazyce a bez dalších nákladů dotčené osoby-účastníků řízení. (všechny ty náklady, které vzniknou nejsou tedy úplné NIC)
ČR se zavazuje, že nebudou popírat platnost vnitrostátních právních listin pouze proto, že jsou sepsány v německém jazyce…
-Orgány veřejné správy a veřejné služby zajistí, aby uživatelé německého jazyka mohli podávat ústní a písemné žádosti v tomto jazyce, je-li to opodstatněné -hmmm a to rozhodně KDO?
-hromadné sdělovací prostředky….v jazyce německé menšiny
ČR se zavazuje, že bude:
a) uplatňovat stávající dvoustranné a mnohostranné dohody, které ji pojí se státy, v nichž je německý jazyk užíván ve stejné nebo obdobné formě, nebo, je-li to nutné, USILOVAT o sjednání takových dohod způsobem, který by podporoval styky mezi uživateli téhož jazyka v příslušných státech v oblasti kultury, školství, informací, odborného školství a celoživotního vzdělávání;
b) usnadňovat a/nebo prosazovat ve prospěch německého jazyka přeshraniční spolupráci, zejména mezi regionálními nebo místními orgány, na jejichž území je užíván tentýž jazyk ve stejné nebo obdobné podobě….
****************
A to pozor o „menšinovém“ jazyku se právo ČR baví jen u občanů ČR, tedy by soudný člověk předpokládal, že je v zájmu každého občana ČESKÉ republiky bez ohledu na jeho národnost, se domluvit v české republice vždy a zejména česky….a pak si řešit vlastní národnostní kulturu, jazyk ….
Ani v tom Německu to totiž není jinak.
Jenomže se dá předpokládat, že mezinárodní smlouva/ Úmluva jazyková už může takové právo nejspíš za pomocí hodnotové EU, založené na těch pravidlech nějak rozšiřovat na kde jakého v ČR německy mluvícího, který se na území ČR případně vyskytne.
To je právě otázka pro ty špičkové právníky…i s ohledem na ty bývalé
„krajany“ a nové obyvatele Německa.
Hasenkopf by se měl tedy zamyslet, proč se zrovna věnuje na žádost německých taková péče zrovna nyní německému jazyku v ČR, dokonce když sám údajně řekl: „Sudetští Němci jsou nebezpeční, pořád touží vrátit se do Čech, tvrdí Hasenkopf.. Podle Hasenkopfa se sudetští Němci dodnes nedokázali integrovat a zkoušejí, kam až mohou zajít.“
https://video.aktualne.cz/dvtv/duel-sudetsti-nemci-jsou-nebezpecni-porad-touzi-vratit-se-do/r~2cda6fc890f411e9b9980cc47ab5f122/
K jednomu „NIC“ se budou nabalovat další a ….
historie sama plasticky ukázala, jak to dopadlo, když ze zlehčovaného nic se pak stalo gigantické až smrtící „něco“.
*****
Jestli máme něco v ČR chránit zákonem, je to jazyk český všude a vždy v ČR FIRST!
Díky! 🙂
Re: Občan napsal:31 října, 2024 (17:21)
Úřední neboli státní jazyk je jazyk stanovený zákonem pro komunikaci s úřady, včetně školství.
.. právní norma stanovící úřední jazyk v:
§ 16 správního řádu určuje jako jednací jazyk pro správní řízení český jazyk s tím, že účastník řízení může jednat a písemnosti mohou být předkládány i v jazyce slovenském. Dále občan České republiky příslušející k uznané národnostní menšině může činit podání a jednat v jazyce své menšiny. Každý, kdo prohlásí, že neovládá jazyk, jímž se vede jednání, má právo na tlumočníka. V řízení o žádosti si žadatel, který není občanem České republiky, obstará tlumočníka na své náklady sám, nestanoví-li zákon jinak
Ne.
To je pouze jednací jazyk a pouze pro správní řízení.
ČR zákon o státním – úředním jazyku (jazykový zákon) nemá a návrhy na jeho přijetí byly opakovaně odmítnuty.
Re: Občan;31 října, 2024 (20:12)
.. tak co vás potom trápí? Extrovní „Zákon o státním jazyku“ nemá hodně států a žijí bez problémů. Vy se hodláte kvůli tomu s někým střílet? Nebo nedejbože na kordy?
Kdy a kde, že bych přišel nakouknout…;o)))
Re: Občan napsal:31 října, 2024 (20:12)
..lex specialis nebo lex generalis, co o tom víte?
Neupravuje-li určitou otázku konkrétní zákon(lex specialis), je v takovém případě postupováno podle zákona obecného(lex generalis), v tomto případě kupříkladu Ústava České republiky nebo Listina základních práv a svobod nebo „jen“ obecná zvyklost, což znamená jazyk, ve kterém se na území toho kterého státu převážně komunikuje. Jak je tomu u vás doma?
Tož je to na nás, jakým jazykem se tu bude převážně komunikovat.
Re: Stařenka Oggová; 31 října, 2024 (16:03)
..§ 16 správního řádu určuje jako jednací jazyk pro správní řízení český jazyk s tím, že účastník řízení může jednat a písemnosti mohou být předkládány i v jazyce slovenském.
To pan Hasenkopf velmi nedbale přečetl onu výroční zprávu za r. 2022.
Ono vždy z počátku jakoby „o nic nejde“, to jsou samá lidská práva a „babylonské“ dobro,
ale i to „NIC“ musí někdo nějaké menšině vždy platit…a určitě to vše není jen pro uspoření německých
občanů v ČR.
Je skutečně NIC, když ČR zatím a zrovna kde :
-zpřístupní podstatnou část předškolního, základního, středoškolského, technického a odborného vzdělání
a zpřístupní univerzitní nebo jiné vysokoškolské vzdělávání v německém jazyce,
-učiní opatření k zajištění výuky dějin a kultury, jejichž výrazem je německý jazyk,
-zpřístupní základní a další přípravu učitelů potřebnou k provádění toho předchozího,
-ustaví dozorčí orgán nebo orgány, který bude nebo které budou sledovat, jak ČR plní přijatá opatření, a dosažený pokrok při zavádění a rozvoji výuky německého jazyka, a který bude nebo které budou o svých zjištěních vypracovávat periodické zprávy, jež budou zveřejňovány,
– Pokud jde o vzdělávání na JINÝCH územích než ta, kde jsou tradičně užívány regionální nebo menšinové jazyky, ČR se zavazuje, že povolí a bude podporovat nebo poskytovat výuku v německém jazyce nebo výuku tohoto jazyka na všech příslušných stupních vzdělávací soustavy, pokud je to vzhledem k počtu uživatelů německého jazyka opodstatněné.
ČR dále zaručí:
– aby obviněný měl právo užívat svůj menšinový německý jazyk nebo nebo stanoví, aby písemné i ústní žádosti a důkazy a listiny nebyly považovány za nepřípustné pouze proto, že jsou vyjádřeny v německém jazyce; listiny…jednání…tlumočníci, překladatelé v německém jazyce a bez dalších nákladů dotčené osoby-účastníků řízení. (všechny ty náklady, které vzniknou nejsou tedy úplné NIC)
-ČR se zavazuje, že nebudou popírat platnost vnitrostátních právních listin pouze proto, že jsou sepsány
v německém jazyce…
-Orgány veřejné správy a veřejné služby zajistí, aby uživatelé německého jazyka mohli podávat ústní a písemné žádosti v tomto jazyce, je-li to opodstatněné -hmmm a to rozhodně KDO?
-hromadné sdělovací prostředky….v jazyce německé menšiny
ČR se zavazuje, že bude:
a) uplatňovat stávající dvoustranné a mnohostranné dohody, které ji pojí se státy, v nichž je německý jazyk užíván ve stejné nebo obdobné formě, nebo, je-li to nutné, USILOVAT o sjednání takových dohod způsobem, který by podporoval styky mezi uživateli téhož jazyka v příslušných státech v oblasti kultury, školství, informací, odborného školství a celoživotního vzdělávání;
b) usnadňovat a/nebo prosazovat ve prospěch německého jazyka přeshraniční spolupráci, zejména mezi regionálními nebo místními orgány, na jejichž území je užíván tentýž jazyk ve stejné nebo obdobné podobě….
****************
A to pozor o „menšinovém“ jazyku se právo ČR baví jen u občanů ČR, tedy by soudný člověk předpokládal, že je v zájmu každého občana ČESKÉ republiky se domluvit v české republice vždy a nejdříve česky….a pak si řešit vlastní národnostní kulturu, jazyk ….
Jenomže se dá předpokládat, že mezinárodní smlouva/ Úmluva jazyková už může takové právo nejspíš za pomocí hodnotové EU, založené na těch pravidlech nějak rozšiřovat na kde jakého německy mluvícího, který se na území ČR případně vyskytne a německy už mluví třeba kde kdo…
To je právě otázka pro ty špičkové právníky…
Hasenkopf by se měl tedy zamyslet, proč se zrovna věnuje a na žádost německých taková péče zrovna německému jazyku v ČR, dokonce když sám údajně řekl: „Sudetští Němci jsou nebezpeční, pořád touží vrátit se do Čech, tvrdí Hasenkopf.. Podle Hasenkopfa se sudetští Němci dodnes nedokázali integrovat a zkoušejí, kam až mohou zajít.“
https://video.aktualne.cz/dvtv/duel-sudetsti-nemci-jsou-nebezpecni-porad-touzi-vratit-se-do/r~2cda6fc890f411e9b9980cc47ab5f122/
K jednomu „NIC“ se budou nabalovat další a ….
historie ukázala, jak to dopadlo, když ze zlehčovaného nic se pak stalo gigantické a smrtící „něco“.
Peňás v rozhovoru na Aktuálně
https://video.aktualne.cz/dvtv/duel-sudetsti-nemci-jsou-nebezpecni-porad-touzi-vratit-se-do/r~2cda6fc890f411e9b9980cc47ab5f122/
mluví jako velvyslanec sudetoněmeckého landsmanšaftu… vypadá to, že díky ekonomické síle Německa budou stále snahy o to, aby se bagatelizovala úloha Německa ve druhé světové válce. Zejména v souvislosti s postupnou ztrátou paměti a vymíráním pamětníků či jejich dětí.
Normální z hlediska Německa tolik let po válce by bylo našlapovat tiše, vůbec se k tomu nevyjadřovat a být rád, že jim to nikdo nepřipomíná a že jsme coby další generace schopni žít vedle sebe a normálně fungovat, aniž by se denně připomínala německá zvěrstva za druhé světové války. Ale ne. Němci si evidentně myslí, že už je 80 let po válce, nikdo si nic nepamatuje a je tedy načase se zase vrátit do Sudet.Ještě je to dnes okořeněné tím, že si do Německa díky Merkelové natahali migranty a teď s nimi nechtějí žít, tak se dívají po tom, kde by se dalo žít lépe, hledají svůj životní prostor, Lebensraum. Pokud Němci mají potřebu vrtat do výsledků druhé světové války, měli bychom se bránit, jinak nás prostě převálcují. Jak se bránit ? Především je potřeba zachovat paměť národa, tedy co Němci prováděli. Poslouchal si za války rádio BBC ? Říkal jsi někomu názor, který je proti Říši nebo Hitlerovi ? Ráno ve 4 bylo u tebe Gestapo a odvezli tě s celou rodinou do vězení. Tam jsi čekal na nejbližší vlakový transport do pracovního tábora, pak jsi tam přijel, na bráně bylo opravdu napsáno něco o práci, jakože osvobozuje. Arbeit macht frei. Pak jsi žil několik měsíců ve smradu s dalšími třemi lidmi na jedné posteli v místnosti s dalšími 60-100 lidmi. Všichni srali do jednoho kýble v rohu. Porval jsi se o každý kousek chleba. Zhubnul jsi na 50 kilo. Každý druhý okolo tebe měl otevřené vředy, spousta lidí nemocných. Každý den někdo nevydržel, zemřel a ty jsi byl v blízkosti mrtvoly dlouho než ji vynesli. Pak přijel další transport. Lidi se nevešli. Pak vyvolávali některé lidi aby šli ven. Ti lidé už se nevrátili.Jednoho dne vyvolali spolu s dalšími 50-ti lidmi i tebe. Venku vám řekli že půjdete konečně pracovat. Přešli jste přes tábor do jiného baráku, asi nějaká továrna ? Měla komín, tak asi jo. Ve vstupní velké místnosti vám řekli, že se musíte umýt a vysprchovat, ať se všichni svléknete. Každý vyfasoval mýdlo. Byli jste rádi, konečně se budete cítit zase jako člověk. Pak jste všichni přešli do další místnosti se sprchami na stropě. Voda z nich zatím netekla. Když jste tam byli všichni, zabouchli za vámi dveře. Najednou se otevřely ve stropě na několika místech dvířka a někdo (spoluvězni v plynových maskách, to ale vy nevidíte) jimi nasypal do místnosti nějaké granule. Během minuty jste viděli, jak lidé okolo vás nemohou dýchat a padají k zemi.Napadlo vás zadržet dech. Ve vteřině vám proběhl hlavou celý život. Že jste vlastně neviděl svou dcerku a syna. Co s nimi asi je ? Pak vás napadlo, že jste možná měli před válkou s celou rodinou odjet do Ameriky, když vám soused doma říkal před válkou, že Hitler přijde k nám, že se sudetští Němci v čele s Konrádem Henleinem těší, až je Hitler osvobodí. Nevěřili jste tomu, on jen tak straší. A najednou po minutě přemýšlení – černo a konec, jste mrtvý. Další věci už nevíte: ten prášek byl Cyklon B, insekticid – granule křemeliny nasycené kyanovodíkem. Při styku granule se vzduchem se začal uvolňovat plynný kyanovodík. Výrobce : IG Farben – konsorcium firem BASF, Bayer, Hoechst, AGFA. Že vaše vlasy použili do polštářů už také nevíte. Ani to, že vám Váš zlatý zub vymlátili z huby dříve než vás spálili v peci a než jste vyletěli komínem, o kterém jste si mysleli, že je to komín tovární.
Nejsem s vámi přítomen doma, nejsem tedy na místě, zprávy mám pouze z alternativy. Vše o domově se dozvídám zprostředkovaně. Z videí vidím a slyším jak se chová a co říká vláda, nejen premiér, četl jsem co řekl prezident, vím kam jezdí a jak vystupuje předseda senátu sleduji i některé další vysoce postavené a dobře zaplacené funkcionáře. Stratéga Foltýna hned tak někdo nemá. To je unikát. Často kroutím hlavou. Zdá se, že tohle vedení nemůže nikdo brát vážně. A ejhle, není to pravda. Vystrčila nikdo nevystrčil. Volili ho skoro všichni. Tak senát je opět na minimálně další dva roky v háji. Z Litterate se dozvídám docela zajímavé informace, ale co je to platné, když si uvědomuji, že pan na Daniel Sterzik to dělá asi hlavně proto, že zahořel láskou ke komoušům a vidí v nich světlou budoucnost. Nevím? S komoušema se to dosud dosud nepodařilo nikde na světě. Byl bych rád, kdyby se situace doma změnila, ale jak to tak sleduji, šanci pro to něco udělat má akorát parta kolem pana Macinky.
Macinka slouží Václavu Klausovi, spolupachateli současného protektorátního stavu. Filip Turek hájí EU i NATO. V opozici jsou Motoristo Přísaháři jen tak trochu, a jen právě teď, v Zeleném podvodu. Také říkal něco proti (protektorátní) Lisabonské smlouvě. Tu ale i přes brblání Václav Klaus podepsal!
K těm komunistům. To byl projekt banksterů v minulém století. Už ho dávno odpískali. Teď místo toho Kazisvěti jedou se stejným cílem zmíněný Zelený podvrh, Agendu 2030, a několik dalších cinklých programů k tomu.
Nepodvolení (i ti ze Stačilo!) usilují o přirozenost, vymezují se vůči ničivosti a perverzím Světoobčanů.
Ta trocha „brblání“ Václava Klause rozhodně nebylo jen brblání, když dobytek v lékařském plášti Hnízdil s dalším lékařským spolupachatelem hodlali Klause prohlásit za nesvéprávného, psychicky nemocného, aby Lisabonský diktát podepsal někdo jiný, když Klaus odmítal. Bohužel se asi nedožiju doby, aby tyto dvě zrůdy byly po zásluze potrestány. Praktiky nacistického Německa.
Hnízdil částečně potrestán byl, i když jinak. Vyloučili ho z lékařské komory a nějaký doktor mu ukradl tu jeho kliniku. Tak prošel pokáním a vnitřní proměnou a vypadá to, že je z něj docela slušný dezolát:
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Hnizdil-Odmitam-zast-k-Nohavicovi-a-radovat-se-nad-mrtvym-Rusem-USA-jsou-svetova-bezmoc-760005
Ten odkázaný článek jsem četl, je to pěkné. Myslíte, že opravdu, jak píšete, Hnízdil prošel pokáním? Bylo by příjemné tomu věřit, ale…
Myslím si, že to pokání nebylo. Jen mimikry.
Ten druhý byl jistý neurolog Stránský, přišedší sem z USA.
Vystudoval na grenadské St. George’s University (Návětrné ostrovy Malých Antil)
https://www.sgu.edu/
https://www.nytimes.com/2014/08/03/education/edlife/second-chance-med-school.html
Second chance znamená „pro méně nadané žáky?“
Ale za jakýho je tady experta! Taky vlastní nějakou polikliničku snad přímo na Národní nebo tam poblíž. Občas plácne nějakou hámotinu do tisku.
A jinak – díky za info, sice jsem ty informace neznala, ale vůbec mne to nepřekvapuje.
Právě toho se obávám…
Díky, zajímavé. Někde jen okem jsem cosi podobného o něm zahlédl, nezajímal se a jen jsem si řekl, že asi shoda jmen.
Pokání, katarze? U Hnízdila vyloučeno.
Jak, ukradl?
V lednu 2024 Hnízdil prodal ztrátovou ordinaci (naposledy byla v plusu v r. 2021; poté následovaly ztráty -253 tis. Kč v r. 2022 a -166 tis. Kč v r. 2023 při ročním obratu kolem 1,4 mio Kč) MUDr. Pavlu Čechovi a jeho manželce MUDr. Kateřině Čechové, oba z Třebíče.
Anonyme,
já vám váš názor neberu. Když si tohle opravdu myslíte, myslete si to dál. Nesouhlasím s vámi v žádném budě, ale nebudu vám váč názor vyvracet, ani o něm diskutovat. Vzpomeňte si na to, co jsem zde dnes napsal za rok, po volbách. Uvidíte sám.
Nesouhlasíte a nemáte argumenty.
Václav Klaus se účastnil velkých zločinů, včetně velkolupičství kuponové „privatizace“.
Ten Macinku i Turka spoluřídí. Ti se k podstatě problémů nepropracují. Macinka moc volitelný nebude a vábnička na voliče Filip Turek už má zaměstnání v EP.
Komunistická propaganda s Marxem, Leninem, Trockým byl banksterským, velkolupičským projektem, stejně tak jeho pozdější likvidace, koncem osmdesátých let, ve střední a východní Evropě. Teď Kazisvěti tlačí něco podobného, Zelený podvrh s Great Reset, nebudete nic vlastnit.
Opakuji; Klaus, Macinka nebo snad četník Šlachta nejsou cestou od propasti. Zase ale lepší než kolaborantka Gregorová nebo agent pekla Farský.
Co uvidím?
Že jen komunisty by volil málokdo, vím.
Stačilo! by ale ve volbách mohlo mít nad 10 %, SPD snad podobně.
ad Anonym
„Tu (Lisabonskou smouvu) ale i přes brblání Václav Klaus podepsal!“
Podepsal pod tvrdým nátlakem a byl kdysi na netu i obsáhlý článek – téměř reportáž – jak to celé probíhalo, kdo a čím mu vyhrožoval.
To nebylo žádné brblání jen pro efekt, ale těžký boj, jaký se dnes už nevidí.
A Klaus ho podstoupil i když jistě věděl, že velká šance na úspěch není..
Už je běžně nedohledatelný. Proč asi?
Dnes je trend opačný – místy to vypadá (něbo i skutečně je), že vláda nejen okamžitě poslušně ustoupí komukoliv „nad ní“ (Ukrajina, EU, USA, Německo…) ale už „předmýšlívá“, co by se ještě mocným mohlo nabídnout, když už téměř nic nezbylo.
Tak v poslední době došlo ke smlouvě s Vatikánem, k likvidaci české ČSA, která patřila k nejstarším fungujícím aerolinkám světa a teď tedy i k velmi rafinované likvidaci češtiny – už se na tom víc než dlouho a víc než dobře podepsali žurnalisté apod. záváděním zbytečných anglicismů.
Klause těšily spory, nikoli podstata dobrého vládnutí a hospodaření.
Současná vládní sebranka neustoupí komukoli. Slouží podle rozkazů z Rockefellerova Aspen institutu.
ČSA směřovaly v likvidaci nebo k nepřátelskému převzetí od banksterského převratu v roce 1989.
Významným ničivcem v devadesátkách byl socan Tvrdík.
To všechno vím.
Ono taky za rok či dva se všechno to NIC, co se údajně za „komunustů“ nepostavilo, nedalo tak rychle rozprodat, rozdat nebo znčit.
Ale 35 let je už dostatečná doba i pro neschopné vlády – zvlášť s frontou zahraničních zájemců, o to NIC za zády.
nepodařilo nikde na světě ???? Kdo to vede v číně? Marťani? Jak si vedou ?
V Číně, tam se za korupci popravuje dodnes. Možná proto tam ten jejich komunismus funguje. I když to vlastně žádný komunismus není – je to státní kapitalismus. Komunismus je to pro naše kafárníky.
Komunismus a komunisté (nejvyšší úroveň bolševik, bolševismus) jsou nadávky, mířící k nejvyšším příčkám.
Nemusí se nic vymýšlet, nic vysvětlovat, žádné hledání významů a jejich rozdílů – pohodlné, proto věčné.
Vždyť se tak pojmenovávali sami, tak co lžete o nadávkách.
dols,
na vaše otázky nenaleznete odpověď téměř nikde a zejména ne v žádných pokrokářských mediích, vycházejících v Evropě, případně v USA.
Číňané jsou úplně jinak založeni, a žijí jinak a podle jiných společenských norem. Žijí způsobem, který si našinec vůbec neumí představit. Jde o velmi odlišný společenský řád a sytém.
Pravdivou odpověď na vaší otázku kdo to vede v Číně a jak si Číňané vedou v Evropě nedostanete. Zjistíte to jedině tak, že se mezi nimi budete osobně nějakou dobu pohybovat. To co Čínané v Číně praktikují, však rozhodně není systém, který my v Evropě označujeme jako systém komunistický.
NO jsem hloupej a čet sem váš příspěvek jako že s komanči u vesla nikde nic nefunguje tu zmínku o (ne)fungujícím komunismu jsem vážně přehlíd.
Vládne tam strana, která si říká komunistická, tak proč jim nemáme věřit, že jsou komunisté?
Komunisté však často přicházejí k moci tam, kde předtím „hospodařil“ brutální (cizokorporátní) kapitalismus. Jako nástroj pro přežití celé společnosti – přerozdělováním. Např. dnes Venezuela – co bylo první? Socík nebo bída? Socík jako reakce na bídu.
To máte pravdu. Výjimkou bylo Rusko (později Sovětský svaz). Tam to zahraniční agenti Uljanov a Bronstein převzali (téměř) z feudalismu. Soudruh Džugašvilli jim pak do toho hodil vidle. Proto byl za pomoci velkokapitálu urychleně instalován zneuznalý malíř architektury s úzkým knírkem pod nosem, aby se tento nonsens napravil. To ale nepovedlo, a tak přišel na řadu jed v rukou zrádce. Poté už to nosatí loutkáři měli opět pevně v rukou.
No a u nás tu byl taky zahraniční velkokapitál?
Proto jste pozavírali kulaky a živnostníky, faráře a jeptišky a popravili Horákovou a Píku.
Jděte už k čertu s vaším lhaním.
Světoočan Panevropan Fialový Nutelín a další kolaboranti Rockefellerova Aspen institutu pilně plní zadání.
„Celá Evropa se postupně fašizuje v souvislosti s podpisem Aachenské smlouvy mezi (souvěrci Kazisvětů) Německem a Francií z roku 2019. Tato smlouva, o které se v mainstreamových médiích mlčí, zcela redefinuje poválečné uspořádání v Evropě a stanovuje cíle reformátu Evropy jako takové, nejen Evropské unie. Podle této smlouvy by se úředními jazyky v Evropě měla stát němčina a francouzština, namísto angličtiny. Veškeré procesy spojené s anti-rusismem v Evropě, vychází z cílů této smlouvy, tedy obnovení (nástroje Kazisvětů) moci Německa v Evropě po II. sv. válce, přičemž toho nelze dosáhnout bez obnovení pozice němčiny v Evropě.
https://aeronet(tečka)news/fialova-vlada-potichu-a-potaji-uznala-v-nekolika-okresech-cr-oznacenych-za-byvale-sudety-nemcinu-za-druhy-uredni-jazyk-v-cr-maskuji-to-za-evropskou-chartu-regionalnich-a-mensinovych-jazyku/
Fialova vláda implementovala Evropskou chartu selektivně přímo na ty regiony ČR, kde byla za I. republiky nejsilnější Henleinova strana. Liberec, Český Krumlov, Opava, Karlovy vary, bývalá správní města, kde měli Henleinovci své centrály a vlastní oddíly
Sudetendeutsches Freikorps (SFK).
Henleinova strana sloužila banksterům, jejich nadání pro velkolupičství!
Lepší dobře německy. Než špatně česky, jak předvádějí příkladmo i ji leckteří gymnazisté, v základu nevybaveni z rodiny. Neřku-li „káma čupřina“ mluvící „pidgin češtin“ proplétanou vulgarismy a chrochty.
Úpadek češtiny je všeobecný. Je součástí všeobecného úpadku kulturního.
Přeučený angličtinářky asi někoho naučí dobře německy. Tak to jo.
A to na Řezáč level 😁.
20 let učily Aj přeučené ruštinářky, němčinu se nechtěl učit nikdo. Vystudované angličtinářky nasytily trh, tak zas 20 let se bude flikovat němčina a za 20 let zas bůh ví co
Parlament České republiky je zločinecká organizace prosazující zájmy Kazisvětů.
Ti vyvolávají krizi za krizí, aby nás udrželi v permanentním traumatu a my se soustředili na cokoli jiného kromě jejich pokračujících plánů totální nadvlády
Přesně tak.
A ještě poučují, že nezálaží JAK se píše, ale na obsahu napsaného.¨
Jenže – když i ten obsah stojí za ho@no (a někdy ani za to), těžko takový argument přijmout.
Re: Albi; 31 října, 2024 (19:40)
.. ona ta úroveň myšlení jde většinou ruku v ruce s úrovní vyjádření myšleného. Je to něco jako poznání: Z dálky vypadal jako blbec, zblízka to byla pravda.
Ale chtít po nich, aby si sypali popel na hlavu?! Vždyť znáte ty konce.. je to furten stejné!!
🙂 🙂 🙂
Ale prdlačky. Investovat do němčiny je naprosto promrhaný čas. Učte se turecky, případně čínsky. V západní Evropě nic jiného nemá smysl. Nebo se vraťte zpátky k ruštině, pokud se vrátíme zpět tam, kam doopravdy kulturně i jinak patříme.