23 listopadu, 2024

Podstata probíhajících změn a avizované konce světa.

Celkem často můžeme v poslední době od Putina slyšet, že probíhající globální změny mají objektivní příčiny a proto jsou nezastavitelné a nevratné. Taky občas můžete slyšet, to když se blíží nějaký kulatý letopočet, že zcela jistě nastane konec světa. Pokud si dobře pamatuji, tak první konec světa měl nastat v r. 2000, pak podle Mayského kalendáře v r. 2012, pak tuším v r. 2020 a … a pořád nic.

V podstatě jsou dvě možnosti – buď jsou předpovědi chybné nebo se v tom bezchybném Božím stroji nějaké důležité kolečko polámalo. Mimochodem – problém s Mayským kalendářem je ten, že jsme sice pochopili jeho algoritmus, ale neznáme datum začátku, nevíme prostě od jakého data vlastně počítat.

Jeden by řekl, že to jsou dvě zdánlivě nesouvisející témata, ale je zde názor že spolu souvisí. Názor, který má „hlavu a patu“ a dává celkem logiku. Podle této teze se v případě „konce světa“ jedná jen o chybně předávaný výklad. Správný výklad by asi měl být, že se jedná o konec jednoho způsobu, jak řídit svět … a to (opět) z objektivních příčin, resp. pokroku.

Kdo sleduje situaci, tak bude asi souhlasit, že anglosaský systém nadvlády nad světem je tak nějak, jemně řečeno, u konce s dechem. Co fungovalo stovky, možná tisíce let najednou přestává fungovat. A důvody jsou kupodivu ryze objektivní. A navíc z ryze objektivních důvodů se ta nefunkčnost rozšiřuje čím dál rychleji.

Anglosaský způsob nadvlády měl po celou dobu dvě věci společné – znalost menší skupiny, jak manipulovat s davy lidí a současně je manipulovat tak, aby mohli parazitovat na jejich životech. Zpětným pohledem do historie se ukazuje, že klíčem bylo ovládat informační prostor. Pravda musela být to, co jste vyjevili vy jako anglosasové (*), nikoliv to, co rozšiřuje nějaký samozvanec a ztroskotanec …byť by to byl syn nějakého Josefa s truhlářskou dílnou. Tisk vlastních peněz pak je až druhý pilíř, na kterém moc anglosasů stojí. Jenže, monopol nad informačním prostředím anglosasové ztrácejí z objektivních příčin … pokrok dospěl do bodu, že existuje mj. internet, tedy systém okamžité výměny zpráv, kdy šíření všech zpráv už nemají (a nemohou mít) zcela pod kontrolou.

Už není rozhodující co anglosasové do informačního prostoru vypustí, protože jejich zdroje už nejsou jediné. Dříve např. platilo, že oficiální pravdu šířila církev – na čem se nejvyšší představitelé církve dohodli, že bude pravda, tak to se pravdou stalo. Pokud někdo chtěl kázat (šířit něco jiného), tak šel před inkviziční soud a byl většinou zkrátka upálen. V této době se jim takřka stoprocentní monopol nad informacemi držet dařilo. A všimněte si, že interval způsobů, jak ovládat informační pole se v čase zkracuje.

Pak přišla éra knihtisku a hlavně novin – už to nebylo ovládání informačního pole zcela na 100%, ale stále se dařilo. Založit noviny teoreticky šlo, ale šířit prakticky jiné zprávy nešlo. Až přišel internet – najednou je to snadné, každý má v mobilu kameru s mikrofonem. Co natočí na Majdanu, to během mžiku může sledovat divák v USA. Nezastavitelné. Nikdo nepotřebuje žádnou kazatelnu, žádnou velkou fabriku na tisk novin s velkovýrobnou papíru, nepotřebuje žádný přenosový vůz s drahou technikou. Každý najednou může být kazatelem, novinářem, každý najednou může vnášet informace do informačního pole. Je to pokrok a tedy objektivní příčina. Pokrok zastavit nelze – lze ho zpomalit, ale nikoliv úplně zastavit. Najednou církev už nemá tu moc – je to jenom jeden ze zdrojů. Stejně tak zdroje mainstreamu, které stále drží anglosasové pevně v rukou, už nemají výsadní postavení a bývalou moc. Reálná moc, založená na manipulaci s informacemi, se ztrácí jak tající led. A příčiny jsou objektivní.

Navíc dochází k situacím, které ztrátu moci, resp. důvěryhodnosti anglosaských zdrojů (na které je moc založena) urychlují. Jestliže několik desítek let propagujete demokracii, svobodu slova a názoru, tak to do těch lidí prostě dostanete, zakoření to v nich a uvěří tomu. Jenže tohle jste potřebovali v době, kdy jste měli informační monopol a kdy bylo ve vaší moci zamezit zveřejnění nesprávných názorů. Jedině za těchto podmínek to mohlo probíhat tak, že se ve státě, který anglosasům nešel „na ruku“ najednou zjistil deficit svobody a demokracie a všichni pak souhlasili s potrestáním vybombardováním do středověku. Všichni s vámi souhlasili, že demokracie a svoboda je dobro, henten diktátor, na kterého byly zveřejněny prohřešky proti svobodě a demokracii, je zlo hodné potrestání. Fungovalo to celkem dobře … ale už nefunguje.

Přitom ten princip byl celkem jednoduchý a snadno pochopitelný i pro politiky s jednodušší mentální výbavou: Neuděláš co chceme? … neodevzdáš nám co chceme? => kontrola stavu demokracie v tvém státě -> zjištění nedostatků -> vyvolání spravedlivého převratu –> dosazení do vedení státu vhodnějšího člověka –> okázalé uznání státy KoZa jako jediného legálního představitele –> podpis patřičných nevypověditelných smluv –> demokracie je zachráněna –> nová, za legálního představitele uznaná loutka pak už může zcela demokraticky vládnout -> bičování na ulici nebo jiné bagatelní prohřešky jsou zcela v souladu s demokratickými principy a hodnotami KoZa …

Doba pokročila a máme internet – a najednou potřebujete ten desítky let budovaný narativ změnit. Najednou potřebujete šířit narativ, že demokracie a svoboda slova samozřejmě ano, ale jen ta anglosasů, vše ostatní jsou nepřátelské lži a nesprávné způsoby vládnutí … proto je třeba tu svobodu trošičku omezit a demokracii znova definovat. Samozřejmě to děláte jen a jen pro zachování skutečné svobody a ryzí demokracie. Jde to, ale chce to čas, který se vám nedostává. A času se nedostává opět z objektivních příčin – informačních zdrojů v čase přibývá tempem, kdy nejste schopni všechny umlčovat. A umlčet všechny najednou nemůžete – vždyť jste desítky let pro obranu těchto hodnot napadali státy různě po světě. Musíte tedy vždy vyfabulovat záminku, proč daný informační zdroj je zlo … a fabulace jste schopni vyrábět a rozšiřovat pomaleji, než vznikají nové zdroje. V zoufalství proto používáte čím dál křiklavější a nesmyslnější dvojí metr … až je z toho pro většinu lidí celkem srozumitelný dvojí kilometr. Prostě závod s časem z objektivních příčin prohráváte a navíc nepříjemnosti se čím dál rychleji zmnožují.

Naposledy byly volby v Gruzii. Než rozšíříte „správný předvolební průzkum“, kde nežádoucí strana Gruzínský sen má získat max. 10% a druhý, kde má získat max. přes 30% a současně dle obou vašich průzkumů musí zákonitě prohrát, tak se objeví jiný průzkum, který odhaduje Gruzínský sen na vítěze klání. K vzteku, ale co se dá dělat, jedete podle staré osvědčené šablony dále. Vždyť přece tak dlouho fungovala … Pokud byste stále dokonale ovládali informační pole, pak ihned po volbách konstatujete, že došlo k šílené manipulaci, protože výsledky se diametrálně liší od vašich předvolebních průzkumů. Že se jedná o tzv. „důkaz kruhem“ samozřejmě sdělovat nebudete. Za starých dobrých časů by pak už jen stačilo v přímém přenosu zprostředkovávat vystupování prezidentky, která oficiálně vyzývá k neuznání volebních výsledků a vše označuje za podvod organizovaný zlým Ruskem.

Za starých dobrých časů by vámi ovládaní občané měli k dispozici jen vaše předvolební průzkumy, vámi zprostředkovávané vystoupení prezidentky a … a všichni by si řekli: „… maj pravdu, má to logiku, výsledek se přece nemůže tolik lišit od našich seriózních předvolebních průzkumů. A když navíc jejich prezidentka, což je u nás uznávaná osobnost, prohlašuje, že došlo k podvodu … přece nám nemohou tak lhát, vždyť by to byla neudržitelná lež.“

Jenže smůla, informační prostor už není utěsněn, zdrojů je více a vychází najevo ta vaše obří manipulace, což má za následek jen rychlejší rozšiřování nedůvěry k vašim zprávám. Najednou jsou každému k dispozici zprávy OBSE, které potvrzují regulérnost voleb. Kdo nevyhledá přímo dokumenty OBSE, tomu to nezištně zprostředkuje nějaký dezolát na svém blogu, tedy vypouští informaci do společného informačního pole. A příjemců jsou náhle desetitisíce, pak statisíce … a pak se začne poukazovat na vaše obdobné mechanismy, které jsou už v čase odhaleny … prostě pomalý konec, přesněji pomalu zrychlující konec.

Několik let bylo totiž na internetu probíráno, že jste schopni z neznámé osoby bez politické minulosti udělat prezidentku. Několik let se probírá, že její jediná zásluha bylo přemístění skládky z místa „A“ do místa „B“ a pak naprostá politická nezkušenost, naivita a až submisivní poslušnost loutkovodičům. Tady se to podařilo, ale zopakovat stejný trik v Bělorusku už nikoliv. A že to bylo dobře vymyšleno. Opět podle staré osvědčené šablony – neuznat volební výsledek a doslova vyrobit „lídra“ kterého uznáte vy a vámi ovládané země za legitimního prezidenta. Volba padla na S. Cichanouskou – ženu doslova „od plotny“, bez politické minulosti, její kvalifikace pro tuto roli byla pozice manželky vašeho protěžovaného, ale neúspěšného opozičního lídra. Zorganizovali jste jí turné po vámi ovládaných státech, všude ji museli přijmout nejvyšší státníci, vaši lokajové, všichni ji museli titulovat „paní prezidentko“ ale … ale nestačilo to. Už Vám to divadlo nikdo, kromě vašich lokajů, nevěří.

Hlavní znak prohry anglosasů

Rozumní lidé ví, že lásku, sympatie a oddanost nelze vynutit, jiná verze téhož pak je, že lásku na bodácích vysedět nelze a jednoduchá lidová moudrost toto traduje ve výroku, že koně můžete násilím přivést k brodu, ale není síla, která ho donutí napít se.

Když začal ozbrojený konflikt na Ukrajině byli hlavní aktéři každému jasní – Ruská federace na jedné straně a Ukrajina podporovaná kolektivním západem (KoZa) pod vedením USA na straně druhé. Nezúčastněné státy, pro které je dění na Ukrajině tak zajímavé jako pro nás dění v Myanmaru mohly zaujmout dva postoje – protože problému kolem Ukrajiny nerozumí, tak se rozhodují s kým sympatizovat skutečně podle obecnějších sympatií. A ukazuje se, že KoZa už sympatie nezískává. Ti odvážnější se přiklonili k RF na začátku, ostatní se připojují k RF postupně, podle toho, jak získávají odvahu vzdorovat USA. Zkrátka, příklon na stranu RF pro sebe považují za lepší nebo perspektivnější než přistoupit na paletu pravidel a výhrůžek USA s KoZa. Je to jak s tím koněm – anglosasové možná ještě násilím nějakého zbloudilce přivedou k brodu, ale napít se ho už nepřinutí. A čím více násilí a výhrůžek při tom padne, tím rychleji se zorientují ti, kteří ještě váhají. Ukazuje se, že všichni mají anglosaského „světa podle pravidel“ plné zuby a když vidí, že KoZa a USA nejsou schopni RF porazit, tak se osmělují a stavějí se za předpokládaného vítěze, který má taky „světa podle pravidel“ už dost.

Sami anglosasové to zastavit nebo změnit nemohou, protože ten jejich princip řízení je obyčejná nadvláda za účelem parazitování, kdy mechanismem je lživá manipulace lidmi. Objektivní pokrok přinesl on-line výměnu zpráv a díky tomuto čím dál rychleji a čím dál zřetelněji se lidé dozvídají o praktikách manipulace anglosasů s cílem parazitování naprosté menšiny na většině.

Tuhle není konec světa, jen konec anglosaského způsobu řízení světa. Je to proces objektivní, nezastavitelný a nevratný. Tečka.

(*) Používám termín „anglosasové“ a úmyslně píšu s malým „a“ na začátku, protože nemám na mysli příslušníky národa nebo etnika, ale množinu lidí se specifickým myšlením.

123 thoughts on “Podstata probíhajících změn a avizované konce světa.

  1. Pane Davide Dvořáku
    Rád jsem Vás čítával na blogu I Dnes. A pak jste najednou zmizel. Zdrhnul jste sám nebo Vás vykopli jako Větvičku? O mnoho času později jsem na Vás natrefil na Litterate.
    Ale jinak všechno v pořádku. Stejná dikce, zábavné myšlenkové konstrukce. Jste to Vy…

    1. No.. stejně je lepší povídání profesora Tomského nebo pana Druláka.. logika v jejich sděleních je „mrazivá“ okořeněna historickými repeticemi..

  2. To , co všem ideologiím a propagandám láme vaz , je zrychlující oběh informací , jak pan Dvořák správně popsal . V takovém prostředí je lež ochromená a vykastrovaná , protože informace o připravované akci vylézá na světlo dříve , než je samotný proces akce rozpohybovaný a předložený davu .
    Dalším problémem sociopatů je ta skutečnost , že se dav stále větší rychlostí rozpadá na jednotlivce a ty už není možné pást s takovým úspěchem , jako skupinu .
    Nepřítel stále zuřivěji opakuje své scénáře fungující v minulosti , které s každým opakováním nejen že mají stále nižší destrukčí potenciál pro zotročené protektoráty , navíc tím přináší zvyšující se vedlejší škody KOZA , které mnohonásobně převyšují jejich získy .
    Je to jako křeč , která je v každém dalším záchvatu silnější , až po finální , která trápení ukončí .

    1. No ale zapoměl jsi na autocenzuru. cenzuru, vypínání sítí ATP. Rušení.. monopol moci.. v historii třeba Koniáš, Jan Hus.. mobilní telefon je ztráta soukromí a manipulace.. minimálně reklamou..

  3. http://kubac.jecool.net/petr-kubac.blog.cz/2002/od-knihtisku-k-valce-k-internetu-a-nove-valce.html

    Tohle napsal Kubáč před skoro 5 lety.

    Anglosasy do toho nemotal, vládcům říkal vládci a rázem mu to sedí na všechny říše i na druhým konci světa a v době, kdy žádní Anglosasové ani nebyli.

    Když si budeme definovat slova jinak než je jejich běžný význam a pak to jen doplníme odkazem pod hvězdičkou, tak dokážeme všechno a pravý opak a jakýkoli názor bude pravdivý, protože „tam mám přeci hvězdičku“.

    V takovém případě se vymyslí nové slovo.

    Moc západu se hroutí, ale docela přesně to kopíruje vývoje jiných říší. Ohrazovaní dokonce měli i ve starém Římě.

    Vlastně ten systém vlády popisoval už Ital Machiavelli na svém příkladu s rychtářem. V Británii mají ten systém dokonce dvoustupňový, kdy oficiálně vládne premiér, nad ním je Král a za nitky z pozadí tahá bankéř.

    Pohrdání běžným člověkem bylo v Británii historicky menší než jinde, protože tam měli zásadu „můj dům, můj hrad“ kde si vládci zabrali veřejný prostor a nechali vás aspoň doma žít po vašem.

    Jinde vám odšroubovávali prahy, jestli pod nima nemáte nějakou zakázanou literaturu.

  4. Lidé si nevšímají pokroku, protože ten je pozvolný a postupuje po nepatrných krůčcích, až je viditelný jen v porovnání velmi dlouhého časového horizontu. Navíc má své kroky zpět, které jsou více viditelné. Lidé jsou už evolučně naprogramováni více si všímat katastrof, protože jde o velká rizika s velkým dopadem, ale malou pravděpodobností. Proto ta fascinace koncem světa, lépe prodává zprávy, a negativní zprávy si všimne více lidí.
    Pozitivní zprávy pořád jsou, je jich i poměrně hodně, ale jen s velmi malým zlepšením. Projeví se až za delší čas, a proto zapadají v různých negativních zprávách s okamžitým dopadem.

    Co se týká prohry v geopolitickém soupeření, právě vývoj na Ukrajině ukazuje, že zůstanou nesplatitelné dluhy. Ukrajina předpokládala, že všechny dluhy uhradí Rusko po prohře ve válce. Rusku tedy stačí remízovat a odmítnout platit ukrajinské dluhy. Ukrajina má jedinou možnost, jak neplatit dluhy v případě prohry nebo remízy s Ruskem. Obrátí se proti Západu s tím, že ji dostatečně nepodpořil, zatímco ukrajinští hrdinové umírali v obraně Západu před Ruskem. A dluhy prohlásí za uhrazené ukrajinskou krví.
    Radost z toho mít nemůžeme, protože dluhy místo Ukrajiny zaplatí ručitel EU. Tedy my všichni. A díky drahým energiím a následnému hospodářskému propadu nebudeme mít z čeho je zaplatit.

    I z této situace existuje východisko, pokud EU odepíše 20 let vývoje a vrátí se před Lisabonskou smlouvu. Jenže toho současné vedení EK schopné nebude a místo toho bude řešit všechny problémy metodou Více Evropy! A ta se moc nepovedla, protože prosazuje příliš mnoho, příliš brzy a příliš násilně. Díky tomu se pákový efekt chyb násobí, a malé chyby odhalitelné a řešitelné v delším časovém období, mají dramatické dopady v období časového tlaku, který si nemůže dovolit chybu udělat.
    Chyb se bude vyskytovat čím dál více, a Brusel ignoruje zpětnou vazbu. Proto vrší další chyby na již vzniklé.

    1. A k jakým závěrům to spěje? Určitě to bude mít jiný dopad na staré členské země a jiný na země EU po r.2000.

      1. Protože vedení EK není schopno rozpoznat nezbytnost razantní změny, a není ji ani schopno navrhnout a provést, vše směřuje ke stagnaci až mírnému propadu hospodářství, zaostávání a později dramatickému pádu, až si obyvatelstvo EU uvědomí, jak moc zaostalo, když jiní rostli.
        Co se týká starých zemí EU, nemilosrdně vysají nové členy.

    2. ono je to imho otazka….nejde len o rucenie za dlhy samotne, ale aj majetok, ktory teoreticky pripadol Blackrocku aspol. Velmi pochybujem, ze sa ich budu ochotni vzdat, na druhej strane je mozne teoreticky , ze im ho Putin necha?? A neviem si predstavit, ze predstavitelia statu, ktori znicili viac menej vacsinovu populaciu statu, budu teraz ochotni ho ratovat pred vyplienenim Zapadom….imho ak UA prezije, asi to s nou bude pokracovat tak ako predtym…..jedine co asi budu ochotni, je nahnat vacsinu postihnutych a dochodcov na vychodne uzemia, nech sa s nimi nemusia trapit financne sami

    1. Tady se hodí hláška z Vodníků v Čechách …

      Tak já myslím, že to je jasný …
      … to jako utopit???
      … chcete ho snad přejet parním válcem, blbouni? 🙂

      Už ten začátek stojí za 3x doživotí

      1. No, asi záleží o jakém ročníku se budeme bavit. Celkem bych si tipnul, že Ti, kteří zažili ten náš reálný socialismus, tak Ti budou přesně v obraze a budou naprosto přesně chápat o čem Fico mluví a co popisuje.
        A jak vravia bratia Slováci – otazné je, čo ti mladší …

  5. Vzkaz autorovi

    Jste zcela nevhodný Dvořák a budete soudruhy nejmíň upálen za to, že jste prozradil, jak to soudruzi dělají, že se máme čím dál blbějš…

    P.S. kdyby to šlo tak vás UPÁÁÁLEJ aspoň třikrát za sebou…

    1. Targusi, přece mi nebudete věřit … Fiala říkal, že se máme skfjele, Pepa1 107 taky perlil, že si žijeme nejlépe.
      Že Vy máte nutkání více věřit svým očím než Neutelínovi a nejčestnějšímu a nejzásadovějšímu Pepovi107 … ???
      Pokud chcete souhrn týdne – jak se máme fajn, tak doporučuji shrnutí uplynulých dní od P. Bohuše … právě vyšlo, směju se ještě teď.

      https://www.youtube.com/watch?v=twPnbZIA-1Q

  6. Globalistické strany lidem před volbami slibují a říkají hlavně to, co chtějí slyšet, ale po volbách už dělají pravý opak

    Petr Bystroň: neplaveme v mainstreamu po proudu, ale proti proudu, tím, že jsme strana populistická, ale v tom pozitivním smyslu slova. To znamená, že pořád ještě se snažíme zastávat opravdu to, co chtějí normální lidi, co chce střední třída, co chtějí ti lidé, co pracují a platí daně. A u nás vládnou ale strany úplně jiného typu, to jsou globalistické strany, které před volbami lidem slibují to, o čem ví, že to lidi chtějí slyšet, že je zvolí, a potom po volbách ale dělají úplně opak toho, a lifrují jiným zadavatelům. Lifrují většinou nadnárodním koncernům

    …A co tam dělá jako ministr?
    Likviduje zemědělce, likviduje německé zemědělce, střední třídu, kdo z toho bude profitovat? Myslíte si, že přestaneme jíst, když si zlikvidujeme naše zemědělce? Ne, nepřestaneme. . jenom nám to jídlo budou dodávat odkud? Z Ukrajiny. A komu tam patří ta půda? Black Rocku. Tak, a tady se uzavírá celý kruh.

    My jsme populisti a bojujeme proti globalistům.“
    https://www.radiouniversum.cz/bystron-petr-1d-goebbels-by-byl-hrdy-opozici-se-snazi-rozdrtit-s-nasazenim-pomlouvacnych-kampani-policejniho-teroru-i-primeho-nasili/

  7. https://necenzurovanapravda.cz/agenda-2030/

    Takto budujeme inkluzivní společnost.
    zde, na Evropském fóru pro migraci.

    Imigrace byla považována za toxickou.

    Jak se s touto otázkou vypořádáme, abychom se dostali do situace, kdy se budeme moci skutečně pohnout kupředu a řídit migraci společně?

    A myslím si, že nejdůležitější je uvědomit si, že migrace je normální. Migrace existovala vždycky. Migrace bude existovat vždycky.

    Migrace je součástí lidského bytí. Migranti tu budou vždycky.

    O zastavení migrace tedy nemůže být řeč. Nikdy se to nestane.

    (A HLP k tomu):
    Všichni jste viděli tyto záběry lidí, kteří umírají na cestě do Evropské unie.

    Před několika týdny zemřela nedaleko Lampedusy malá holčička…

    https://necenzurovanapravda.cz/2023/12/eurokomisarka-johanssonova-neprichazi-v-uvahu-ze-by-se-migrace-zastavila-to-se-nikdy-nestane

  8. Pane Dvořák.
    Víte sam,že by tohle všechno, Rockefellerove,Roshildove nestihali.
    Na to všechno maji poradce,tým programátorů,VŠ se zaměřením na mez.politiku,finance,propagandu.Podotýkám,že tohle nemusí dělat jen židé, někteří ani nevědí,pro koho pracuji.

  9. Hodím Vám tam vidle.

    Anglosaské řízení skrze řízení informačních toků bylo relevantní, dokud byly relevantní původně anglosaské mechanismy výkonu moci: Instalace vlád volbami, řízení mocenských složek takto instalovanou vládou, mediální dohled nad občany skrze školství, soudnictvcí, kariérní a obchodní příležitosti.
    Tím, jak hegemenon ztrácí schopnost řídit informace, a skrze ně vše výše jmenované, přicházejí na řadu jiné metody – falšování, zneplaťňování a ignorování voleb, instalace vlád a kontrola mocenských složek skrze peníze, nebo hrubé násilí, nebo „jemné“ násilí typu odstřižení od obchodních možností a hospodářská likvidace. Ten čas již nastal, všimněte si, jakou relevanci dnes mají různé mediálníé skandály (žádnou).
    Protože tomu KoZa jde o všechno, tak úplně všechno zkusí. Už zkouší (Majdan, Gruzie…).
    Bude to a je to hnusné a bolestivé a trpí se u toho.

    Pokud si oddaní včas neuvědomí, že vládnoucí režimy proti nim zkusí úplně všechno (a neoplatí stejnou mincí, jen tvrději a současně inteligentněji), KoZa svoji moc udrží.

    1. To si nemyslím. Na to jsou moc líní. Líní byli už v 70. letech 20. století. Je to už nejméně čtvrtá generace lenosti. A naši zarytí podporovatelé západu se do tohoto způsobu existence vpravili velmi efektivně. Ostatně například ve vědě také už v 80. letech u nás … no nebudu osobní. Ale vývoj byl už tehdy vidět a dnešní nejsebevědomější vědci ….

      1. Mám tam 2 šílené překlepy (oddaní – poddaní mění i význam věty), ale kdybyste tušil, v jakém prostředí to píšu … Ale k věci.

        Líní jsou. Ale v Sýrii a na Ukrajině opravdu ukázali, že se nezastaví před ničím – stačí najít dost fanatické (ISIL) nebo dost naivní a současně bojovné (všichni víme) hejly. Pakliže si myslíme, že „v naší civilizované Evropě, zemi Václava Havla a Peťky Fialového“ se to nestane, tak – úplně klidně stane. Ono zkusit tvrdou represi může být krapet pracné, ale z hlediska různých … řekněme akademiků okresního formátu loajálně podporujících západní hodnoty … to je pořád menší riziko, než tak strašlivé věci, jako poctivá intelektuální soutěž, nebo nedej alláh Lopata.

        1. Vaše úvahy jsou sice správné, ale potřebují doplnění.
          Anglosaský způsob vlády byl nejlepší ve chvílích, kdy všechny jiné způsoby vlády na světě byly ještě horší. Jeho největší předností byla tvorba nových nápadů a vynálezů s možností jejich prosazení. Tohle vše vzalo dávno za své, nápady i výrobky vznikají jinde, a nám zbyla jen přebujelá byrokracie tlumící jakýkoliv pokrok.
          Dalším bodem je potřeba dostatku dostatečně levné energie. Tu jsme si zdražili a podobáme se tak běžcům, kterým v soupeření s ostatními dali na záda batoh nákladu ideologických nesmyslů. Není divu, že pak všichni bez nákladu běží rychleji.
          Všechny metody totalitní kontroly nepohodlných názorů jsou jen příznakem slabosti a zaostávání režimu. Místo řešení problémů a diskuzi o nich máme jejich potlačování a vymlčování. O to větší výbuch nastane, až se o problémech bude moci mluvit, protože rozpory nemizí a jen se prohlubují.
          A co se týká vedení světa příkladnou silou, platí, že ti, kdo se přestanou bát, začnou nenávidět. A přesně to se děje ve třetím světě, který má už poručníkování plné zuby. Přestávají se bát a začínají otevřeně nenávidět.

          1. Anglosasky zpusob vlady byl nejlepsi ,jak tohle nekdo muze napsat ..
            Ale vzalo to /to nejlepsi /,davno za sve /to a samo /..Kdyz to bylo nejlepsi..

              1. Coz se trochu neakademicky obeznamit, vo co ve skutecnosti slo v ty industrialni anglo nejlepsi dobe. Nejvetsich prednosti.
                Kdy maly deti pracovali v dolech a jen jednou za tyden meli povoleni na chvilku se podivat jinam. Jak vypada svet..
                Jiny deti a rodice ,co takhle nemohli pracovat zhynuli..
                Na prednosti..Kriste pane.

                Cela zeme toxicky zdevastovana ,vykacenim lesu,hladomory , nemoci ,deti a lide hynuli mladi ,velka cast sveta s nima , ,ktery se zmocnili ,valky na celym svete , atd..
                Poradali hladomory na Indii ,16o milionu za 4o roku, vyderacsky valky na Cinu ,hned jak prestali tak na Krymu , hned potom na jizni Afriku s diamantama a zlatem,na Evropu.
                Hrozil zanik z nepricetny ,sileny a straslivy ,jejich chamtivosti a nenavisti na lidskost ,museli tam hodit zpatecku.

                Kdyz je obcan nejvetsi a nejhorsi nepritel ,vlady a vsecky vlady bohacu se musi branit ,je to hromadenim zakazu,prikazu ,donucovacich opatreni ,zakonu,vydirani na kazdym kroku.
                Takhle ovsem nam , zadna byrokracie nezbyla..

                Kdyz vlada ,bohaci ,jejich media lzou , proc a co nuti ostatni a proc se musi taky snazit povysovat do nejnizsiho ponizeni lhanim a opakovanim tech samych a stejnych lzi.

                Nase progermanska vlada musela po 1918 zivit a podporovat Rakousko..S valecnejma zlocincema ,ktery rozpoutali silenou valku..
                Prave proto, ze na nas zadna byrokracie nezbyla..

                Jak se to stalo , mocny a bohaci si ve Vidni postupne vytvorili megabyrokracii. Na totalni ovladnuti vseho a kolonizaci ostatnich narodu.
                Kdyz se totalne znicili a rozpadli jejich vlastni valkou, vladou bohacu , zbyli tam jen parasiti a byrokrati a nemel je ,kdo zivit..
                Totalne zbidacela populace , zacala se bourit pro socialismu..

                Ovsem jediny tenkrat byli a vzdycky nejvetsi bohatstvi tvorici poctivou praci ,Cesi a nikdo jinej. Tak nas predtim rissky poslanci , nasi vlady zase voloupili pro rakouheraky…

    2. Je to tak… ale ja si myslim, ze se to opravdu rozpada, a neni ten rozpad mozne ukocirovat — protoze hegemon radeji hloupe kecy nez kvalifikovane lidi. Roboti to nezachrani, ti taky zavisi na kvalifikovanych lidech.

      Nedavno jsem videla video, kde vyhlasili na letisti, ze cela posadka toho letadla je cerna. A lidi tleskali jak cviceni tuleni. Az zacnou letadla spadat z nebe, protoze piloty (i mechaniky) vybiraji podle barvy pleti ci typu prirozeni a ne podle kvalifikace, tak co pak? Oni si mysli, ze buou litat privatem. Ale ta katastrofa prijde casem i k nim… Jejich sluzebna kasta je nakonec vyridi jako Caligulu.

      Toto neni cesta, jak si udrzet moc.

      1. V USA prý v kterémsi městě černoši výrazně přečíslili bělochy. Ten zbytek bělochů prý chvatně z města prchá. Vzniklo v USA skoro úplně ryze černošské město alá Haiti
        Otázka:
        -je to pravda?
        -jak se daří černošskému městu vedenému černochy?

        1. To se deje uz dlouha leta. A neprchaji jen belosi, ale i cernosi, kteri nechteji zit v bordelu. Do urcite miry je to vlastne cernosska tragedie — jejich slusni a schopni proste utekli, a nechali ten zbytek v bzunde.

          Jinak nevim specificky, co myslite. Ted se tu mluvi o paru mensich mest, kam navalili Haitany. 20 tisic Haitanu do mesta s 60 tisicich Americanu — pruser. Biden/Harrisova je zacli pred paru lety dovazet ve velkem.

    3. Zdá se, že jim hoří koudel u zadku. Dříve by totiž například takového Orbána potají obcházeli a vyjednávali s jeho opozicí za jeho zády. Dnes mu už ve Štrasburku otevřeně vyhrožují, že proti jejich vůli a moci se nemůže stavět. A třeba Fica tahle masáž teprve čeká. V Gruzii, doufám, se snad nic hrozného nestane, přece jen to přečíslení bylo markantní. Na druhou stranu – tamní obyvatelé mají dost horké hlavy.

      1. Po Ficovi normálně stříleli. Po Trumpovi nakonec taky. Skutečně nemají dno, jiná věc je, že nemají ani talent, schopnosti, a použitelné lidi.

        1. Re: Martin Konvička; 30 října, 2024 (18:49)
          ..že nemají použitelné lidi?! Ale prdlačky, sousede, Mrazík šel do kytek na první dobrou a ticho po pěšině…

        2. Martine, však já nepíšu, že se o nic nepokusí – naopak, opakovaně jsem tady psal, že si myslím, že se o něco pokusí, protože jim nic jiného nezbývá.
          Já jen píšu, že ani sebezuřivější akce jejich systém nezachrání. Pro ně je konec – možná se bavíme o 5-10-15 letech, ale už to budou mít jen horší a horší … a bude to zrychlovat. Římské impérium taky neskončilo ze čtvrtka na pátek.

            1. Podstaty v clanku sou neco, co asi fungovalo po tisice..
              Kdyz nic nefungovalo , jenom to podstatny , to nejhorsi vrazednych krvelacnych piratu ve sluzbach bohacu na svetovou populace.

      2. Re: Jaroslav; 30 října, 2024 (18:42)
        ..Orbán má jednu obrovskou výhodu a tou je maďarský volební zákon. V každém Orbánově funkčním období na jeho vylepšeních pracovali ti nejschopnější lidé podle jedné základní koncepce.. jenom Maďar ví, co je pro Maďara dobré!
        Opozice tam nemá moc relevantních šancí, pokud nesáhne k neústavnímu řešení.. a neústavní řešení může pro opozici skončit à la 1956 …

        1. „V Maďarsku vás nahradí
          strana Tisza a její předseda Péter Magyar. Pane Orbáne, vy jste minulost a Péter Magyar je budoucnost!“ řekl Manfred Weber (Evropská lidová strana) maďarskému premiérovi během debaty EP ve Štrasburku. Péter Magyar je předseda maďarské opoziční strany Respekt a spravedlnost.

          There’s an open conspiracy against Hungary led by @ManfredWeber and President @vonderleyen . They admitted that their aim is to replace the Hungarian government with a new “Jawohl government”, just like the current Polish one. We will not let this happen! pic.twitter.com/HWIpYFKaDy

          — Orbán Viktor (@PM_ViktorOrban) October 29, 2024

          1. Přesně tyto žvásty Webera jsem měl na mysli, ale nechtěl je pro nic za nic opakovat. Vím, že většina z vás ž si je přečetla nebo vyslechla.

            1. Re: Jaroslav;30 října, 2024 (21:07)
              .. tyhle silné řeči oni vedou imrvére, zatím jim k ničemu nebyly a pro snad ani bohdá (pro Maďary..)nebudou. A stejně jako Putin si jistě nějakého nástupce pěstuje i Orbán, velmi nadějný mi připadá Szijjártó Péter…

        2. Musel jsem se v rychlosti na Vaší přezdívku kouknout. Už jsem ji jednou někde zaregistroval, ale jist si nebyl. První, co se nabídlo, byla Wikipedie. Uchechtnul jsem se. Já jsem totiž podle ní taky – teď zrovna píšu s brýlemi a stejně opravuji překlepy… Ale žádný strach. Nechám si svého Jaroslava. K věci:
          EU si se svou zelenou a woke ideologií, upřednostňováním podivných sexuálních ideologií nas…. do vlastního hnízda. Jediným možným osudem EU je její pozvolný rozpad a propad do zapomnění. Nyní nejde o její podivné ideologie, ale ekonomický propad. Zkrátka – když časem nebudete mít co strčit do huby, asi se o něco později nase….

          1. Re: Jaroslav; 30 října, 2024 (21:25)
            .. no, já si tento nick zvolil úmyslně, veden mým sklonem k ironizování čehokoli( včetně sebe..), abych svojí internetovou i fyzickou existencí dokázal těm škatulkujícím a nálepkujícím trumpetům, že se občas mohou hoóódně mýlit.

  10. Zpráva HHS také navrhuje, aby nová iniciativa zaujala „systematičtější přístup“ k boji proti „infodemii“, tedy údajným „dezinformacím“ o tématech souvisejících se zdravím.

    WHO definuje infodemii jako „příliš mnoho informací, včetně falešných nebo zavádějících informací, v digitálním a fyzickém prostředí během vypuknutí nemoci.“

    Podle WHO infodemie „vede ke zmatku a rizikovému chování, které může poškodit zdraví a podněcuje nedůvěru ke zdravotnickým úřadům.“

  11. V diskusi na zive.cz, myslím, že tehdy při zablokování „závadných“ webů tam padaly nápady od kovaných Fialovců, že se stejně blíží doba, kdy bude samotný přístup na NET PO PŘIHLÁŠENÍ. Myšleno, nějakou bankovní identitou, občankou, s vaší adresou, tel.číslem atd. Prý takový bordel, jaký je teď, je už neudržitelný. Každý si pindá, co chce, fšechny ty flastenecké, proputinovské lži, hodně ubude tím pádem i internetové kriminality, když půjde zpětně dohledat, kdo co kam poslal nebo naopak dostal. Ke které bance se přihlásil, jakou platební kartou za něco zaplatil (třeba jiným jménem na kartě – kupříkladu manželka často zaplatí mou kartou, ale zboží jde na ženské jméno).

    Prostě zlo dlážděno dobrými úmysly. Hrůza mě jímala, zvlášť, když si člověk uvědomí, že na tom zive.cz by úplní pitomci být neměli. Rozhodně bych tam třeba nehledal diskutujícího Pepu 107, když už to má být o hlavně o počítačích.

  12. Anglosaské elity sa líšia od elít ostatných národov dominanciou sociopatov veľkého kalibru. V tomto im môže konkurovať len elita istého malého národa, ktorého meno je lepšie nespomínať. veď aj spolu vo Veľkej Británii a v USA spolu fungujú v dojemnom súzvuku. Výskyt kovaných sociopatov v anglosaských elitách má historickú príčinu a je spojený s normanským záborom Anglie, kedy normanské elity plne vytlačili pôvodné elity Anglov a Anglovia ako národ sa stali opovrhovaným dobytkom. Vzhľadom sa lúpežnícke fungovanie Normanov museli byť ich elity pekní vtáčkovia. Tu bol začiatok tradičného pohŕdania bežným človekom elitami Veľkej Británie, ktoré sa vlečie až do súčasnosti. Prejavilo sa to jasne v minulosti počas ohradzovania pozemkov a vyháňania roľníkov z nich a prejavuje sa to aj práve v súčasnosti, kedy radového občana odsúdia do väzenia za púhy pokojný protest. Ako perličku možno uviesť, že ani veľkí zbohatlíci z dôb búrlivého rozvoja kapitalizmu tomuto pohŕdaniu neušli, a boli ako-tak zobraní na milosť len ak sa stali veľkými pozemkovými vlastníkmi. Asi najvážnejším dôsledkom kraľovania sociopatov v anglosaských elitách je dôraz bezbrehý individualizmus tlačený všetkými prostriedkami a smermi do spoločnosti, čo je v princípe proti prirodzenej podstate človeka. A tento individualizmus spolu s nedostatkom empatie a mizernou vertikálnou mobilitou bude mať za následok dlhodobý úpadok rozklad spoločnosti v USA a Veľkej Británii, ktorý pôjde ruka v ruke s ich hospodárskym úpadkom. Ak sa nevymaníme z vplyvu anglosaských elít, dopadneme rovnako.
    Mať za spojenca Veľkú Britániu a USA, tak už žiadneho nepriateľa nepotrebuješ!

  13. Spis nez anglosasky system se mi to zda jako zidovsko-anglosasky system. Kdyz se clovek diva na historii penez a financnictvi, ktere je uzce spojene s anglosaskou dominanci.

    Nemuselo to tak byt. Ale kdyz znicili Francouzi a papez rad templaru, kteri vynikali v pocatcich bankovnictvi, tak zustali v tom oboru hlavne zide.

    Proslycha se, ze nekterym templarum se podarilo uniknou perzekuci do alpskych hor, kde zalozili svycarske bankovnictvi. Co na tom je, nevim, ale dalo by se rict, ze jejich kriz je do dneska na svycarske vlajce.

    Taky jsem si vsimla, ze konvencni historie se vyhybaji popisu role bankovnictvi hralo a dodnes hraje v konfliktech a valkach.

    1. AD 1 – můj názor je, že Židé jsou v podstatě mozkem anglosasů. Někdo je třeba šikovný obráběč, jiný třeba architekt, oni jsou dobří v této specifické disciplíně.
      AD 2 – všimla jste si správně, při jednání spojenců na konci II. svět války byla uzavřena dohoda, že se nebude ventilovat a pátrat, jak to bylo s financováním nacismu. Máslo na hlavě totiž měli hlavně spojenci – jejich firmy a banky velmi profitovali a válečné spotřebě. Nerozplést to a nepotrestat byla obrovská chyba.

        1. Sověti od svého napadení spíše neměli příležitost. Do svého napadení ale s Německem celkem čile obchodovali. Traduje se, že na začátku se valily německé tanky na východ a z SSSR ještě jelo pár vlaků se surovinami a dodávkami směrem do Německa …
          Ta finanční situace byla asi jako dnes s UA – kapsu si mastí kapitalisté.

          1. Tak obchod s Německem, zvláště při hospodářské situaci SSSR, je jedna věc, ale zapletení se silami financující nacismus i dnešní světoválčení je věc jiná, hlavně s velkými důsledky pro dnešek.

          2. Kriste, daleko vic potreboval Stalin dovazet ,vselijaky nemecky nejdulezitejsi masiny na vyrobu zbrani na obranu. A co nejvic.
            Kdyz nacistovi dovazel drevo a suroviny , tak kdo to potreboval vic , ty mastile.

      1. Taky by mne zajimalo, do jake miry maji zidovske organize a penize podil na niceni Evropy nekontrolovanou migraci. Nebo na te katastrofe, ktera se odehrava v Jizni Africe.

        1. Vevčo – extra pro Vás.
          Vyjděme z hypotetického předpokladu, že usilují o světovládu. Za tohoto předpokladu pak nastupuje otázka řízení – jak řídit složené sociální supersystémy, kdy se Vaše kvalita řízení snižuje a kdy naopak zvyšuje …

          Odpověď, kdy se kvalita řízení zvyšuje a kdy snižuje ( v souvislosti s migrací) máte zde …

          https://www.nepodvoleni.cz/wp-content/uploads/2021/06/V.V.Pjakin-Proc_chteji_nahradit_puvodni_evropske_obyvatelstvo_2017.mp4

                1. Re: Vevča; 30 října, 2024 (18:21)
                  a.) měli strach ze ztráty své kvalifikované pracovní pozice
                  b.) lidé s vyšším IQ dokáží pracovat s větším objemem informací a ty byly poskytovány neúplné, protichůdné, strukturované účelově k vyvolání pochybností o těch včerejších a tudíž a priori nedůvěry k těm zítřejším, což u mnohých vedlo k aplikaci principu předběžné opatrnosti.

                  Anžto jsem prostý venkovan a tudíž blbej a nevzdělanej, covidoví manipulátoři mě nedokázali zmást.
                  Štěstí? Smůla? Uvidím časem…

                  1. Boomer: Taky z tech vzdelanych vytloukli za tech dlouhych let ve skolach jejich intuici a selsky rozum, a infikovali je poseroutstvim vuci autoritam. 🙂

                    1. Re: Vevča; 30 října, 2024 (18:51)
                      .. na intuici nevěřím, ale na poseroutství jo, to joóó.. v současnosti je maskováno takovým krásným eufemismem.. strach z vyloučení ze sociální bubliny.
                      Ků*wa, to byste koukala, jak to funguje, i já, při své značné otrlosti, jsem zíral jak Němec na orloj , co to s nima dělá. Si s tím fackabůkem dali v CIA bytelnou práci a Cukrouš jim to krásně propasíroval do světa pod svým xichtíkem. On by ten hoch jinak nedal dokupy ani vejlet na Kokořín…

                    2. Vidite, Boomere, z vas tu intuici vytloukli tak dukladne, ze ani na ni neverite! 🙂

                      Nikdy se vam nestalo, ze by se vam zjezily chlupy na hrbetu i kdyz racionalne zadne nebezpeci nevidite? Me jo. A za covidu jsem brzo vedela, ze tu neco ukrutne nehraje, i kdyz jsem zdaleka jeste nechapala, o co jde…

                      V angline existuje krasna kniha, zvana Dar strachu (Gift of Fear, de Becker). Tam vysvetluje clovek, ktery uz dlouha leta provozuje agenturu na ochranu celebrit proti nasilnikum a uchylum, ze intuice ti muze zachranit zivot. Pokud jsi ochoten te intuici naslouchat.

                    3. Podivejte se na organizaci vseho a vsude , je treba talent a schopnosti ..To nemuze delat kazdej.
                      To se jednoduse neda naucit. Umeni a schopnost ridit je potom universalni ,takovej muze ridit tovarnu a nebo JZD , kde ten Cuba byl samozrejme velkej ,ojedinelej talent se schopnostma a prave proto byl honem vyhnanej..
                      Takovych lidi je vzdycky nedostatek.A sou nepohodlny , kdyz umeji .
                      Casto az prilis casto je ty neschopny vyzenou vodevsud ,aby zakrejvali svoje nedostatky co nejdyl..

                    4. Re: Vevča, 30 října, 2024 (19:36)
                      .. kdepak že vytloukli, prostě jen mám jinou definici toho, co mnozí nazývají intuicí. Pro mě je to proces plynulého vyhodnocování dosavadních zkušeností, osobních či jinak získaných poznatků, jejich extrapolace v nových a zatím neprožitých situacích. Jakékoli hnutí v našem těle řídí mozek, nad ním už není nic vyššího, a je to pragmatik, který v první řadě dbá o zajištění svých potřeb a v případě sebemenšího náznaku ohrožení jedná ve svůj prospěch a k tomu potřebuje funkční tělo. V mnoha směrech jeho reakce blokuje civilizace systémem zákazů a příkazů, které se třeba ten můj zase snaží zpětně blokovat, pokud tím nepůsobí škodu jiným lidem, ale vždy má prioritu požadavek neškodit sobě.
                      Ježím se tak jako i jiní, akorát že na hlavě o dost méně, ale když to ježení zpětně analyzujeme, můžeme dojít k poznání, že jeho příčiny byly vždy striktně racionální.

                      Ježení samo o sobě je fyziologickým projevem, který má prapůvod ve snaze působit větším fyzickým dojmem v případě pocitu ohrožení, pro zastrašení protivníka. Můžete to pozorovat u psů, a ještě výraznější je to u ptáků, dalšími důvody má být údajně snaha o šetření energie/snížení vyzařování tepla, nebo zpevnění pokožky pro snížení krvácivosti v případě boje nebo úniku.
                      A opět moje zkušenosti ze života.. povrchová zranění utrpěná v boji začínají více krvácet až po nějaké chvíli… ;o)))))

                2. imho prave preto…..vzdelanejsi ludia maju tendenciu si uvedomovat, ze nevedia vsetko, ale veria vede a tym, co to propaguju+samozrejme strach zo straty prace/postavenia/penazi. No a jednoducho absolutna dovera novinam…..ja som svojho casu stale citala Sme. A aj ked som chapala rozumovo, ze su velmi jednostranne nastaveni a ze v mnohych veciach to nie je tak, ako pisu, stale som to vo vedomi nechapala. Len ma to rozculovalo. A musim povedat, ze plne uvedomenie si tej miery klamstva a manipulacie, aka tam bola je a zrejme aj bude, to by mi ani v pate nenapadlo…..obavam sa, ze v 1.stupni az tie konspiracne weby ked som zacala viac citat a pripustat, ze aspon nieco z toho moze byt pravda a v 2.stupni po nastupe covidu a tom, co sa dialo, az vtedy mi to nejak tak uplne doslo. A pritom som bola presvedcena, ze viem, ze klamu a melu propagandu……ale nikdy mi nenapadlo, ze az tak

            1. To Vevča
              Z jejich pohledu je zvýšením kvality řízení to, že se stále drží u moci, přestože se lidi mají stále hůře. Můžeme se bavit o dlouhodobé udržitelnosti řízení, ale opravdu faktem je, že všemožně cíleně rozdrobují řady svých protivníků – viz poslední volby a cca 1 mio propadlých hlasů, které většinově sesbírali. Pokud by u vesla byli osobnosti jako v 80. – 90. letech, tak by prodloužili svoje vládnutí na maximum.
              Jenže, co chcete dělat s materiálem jako je Fiala nebo Dvousvetrová??
              Na druhou stranu ani protivníci nestojí na místě, takže jedna věc je osvědčená metoda a druhá věc je ji uplatnit s protivníkem znalým věcí a ještě k tomu rukama takových nemehel, jako je Fiala & spol.

              1. Kam na ty blaboly chodite…Vod 89 jim jde o zniceni statu a naroda ,nejdriv hospodarstvim a rozdavanim vseho,obrovskych zadluzeni a stovek miliard zadarmo ukrovi , vod EU a vod ty vlady.
                Proto kriceli ,ze sou ve valce s rusem..
                A v tom sou fialove vic schopny nez vsicki, co na ne kricej ,ze sou hloupy a neschopny. Maji fialove za sebou daleko vic uspesny prace na rozvrat statu , nez ty co porad na ne krici a nic.

        2. Italská Lampedusa a rovněž francouzské město Marseille. Tisíce a tisíce migrantů se valí na stovkách motorových člunů od břehů Afriky přes moře do Evropy. Čluny byly podle informací italské opozice zakoupeny v Evropské unii z prostředků NGO a neziskovek, je to de facto organizovaný zločin a trafficking úzce napojený na Londýnské kanceláře a řízený globalisty s cílem provést výměnu evropského obyvatelstva a dosáhnout tzv. Arabského rovníku ve velkých evropských metropolích nejpozději do roku 2035. Arabským rovníkem se myslí 50% migrantů z arabského a muslimského světa na 50% původního obyvatelstva.

          Francouzský novinář a aktivista Erik Tegnér z redakce Livre Noir přijel na Lampedusu a začal s migranty, kteří skoro všichni hovoří francouzsky, natáčet rozhovory. A migranti mu narovinu přiznali, že do Evropy migrují za lepším životem, že neutíkají před válkou. Během natáčení rozhovorů se ale dostal do konfliktu s delegátkou Evropské unie, která ho požádala, aby migranty netočil vůbec, anebo když tak jenom jejich nohy, ale ne obličeje. Videa prý sabotují snahy neziskovek, které pro migranty žádají Schengenská víza na francouzské ambasádě v Římě. Když totiž Tagnér natočí tato videa, dostanou se do rukou francouzských úředníků a ti odmítnou migrantům víza do Francie udělit, protože se na videu přiznávají novináři, že míří do Francie za lepším životem, neprchají ale před válkou.
          Migrují z Pobřeží slonoviny, z Guineji a z dalších států Sahelu. Prostě Evropská unie a její delegáti koordinují příval černochů do Evropy, aby proces Velké výměny byl do roku 2035 v Evropě naplněn

      2. Re: Vevča; 30 října, 2024 (15:33) + David Dvořák; 30 října, 2024 (15:39)

        .. hm, bankovnictví je ve své podstatě obchodování s penězi na okraji podvodu, krůček od čisté zlodějny.. a někdy i za. A v obchodování na okraji podvodu(a někdy i za..) jsou velmi dobří také Arméni. Komu ti slouží jako mozky?

        Dajaký som z toho zmätený, Kefalín…

        1. „Bankovnictvi v rukou zidu“ je takova zkratka. Davno jsou v tom dalsi a dalsi…

          Rano jsem cetla, ze v Torontu nejaky allahuakbarista strilel na zida na ulici. Zidovske bankerske elity neslouzi obycejnym zidum…

          1. Re: Vevča; 30 října, 2024 (18:26)
            .. tak jako i nežidovské bankovní elity neslouží obyčejným nežidům. Tudíž si troufám dovozovat, že etnicita v tom nehraje podstatnou roli.

            Bohajeho, tak potom čo.. ?!!!

            Že by svině bez ohledu na rasu, národnost, vyznání a jedno či druhé ze dvou existujících pohlaví?

            1. No, ona ta etnicita jakousi roli hraje. Zidi jsou navzajem velmi loajalni, a tlaci jeden druheho nahoru. To, ze je ten zid, co ho tlaci, taky treba psychopat, je druhotne…

              1. V Izraeli psali , vladnou ministri z Polska a z Ukrajiny.
                Ani jeden mistni.
                Na U.vladnou stejny a taky nezvoleny , to neni treba.
                V boji za jejich demokracii..

                Vysledky stejny. Prchaji z obou statu miliony lidi..A dalsi pohromy a hrozba tech atomovych , pro celej svet..
                Kdo vydelava sou porad ty stejny ,ted se nektery vosmelili vo tom mluvit a psat ..

                Problem sou ukrove a nejvetsi este problm na sebe,
                ktery ani za 2 roky netusi, kdo jej jejich nepritel.
                Sou tak zotroceny ,ze ani nechteji vedet nic , stejne jako predtim snadno znacizovany a zfanatizovany germani..
                Ktery si v mnozstvi desitek milionu , mermomoci vsugerovali s pomoci neuveritelny tuposti , ze rus , tisice km daleko , je nepritel…Nakyho germana ,kteryho takhle poucili a kterej v Nemecku zametal ulice a nebo drel v tovarnach..
                Rychle zesilel na rusa..
                ..Tady nic nepomaha..

                1. otazka imho je, ci dotycny presadzuje veci dobre pre krajinu, ktorej ma narodnost, alebo skor veci typicke pre jeho etnicku prislusnost?? Nepocula som ani slovko, ze by Netanjahu presadzoval veci dobre pre Polsko. Ze ale Zelensky nepresadzuje veci dobre pre Ukrajinu, je imho zrejme

              2. Re: Vevča; 30 října, 2024 (19:41)
                .. opět musím oponovat, etnicita je až druhotným prvkem. Základem je společenský úzus, dlouhodobě/po generace utvářený. když vychováte židovské dítě od prvního okamžiku života mezi Eskymáky, získáte plnohodnotného Eskymáka, který mezi Židy zapadne jen vzhledově, pokud ho pořádně odrhnou. .;o))
                Nikdo nikdy nebránil ostatním etnikům, aby si podobně funkční(pro ně..) systém hodnot, zvyků, postojů, vytvořily na míru a ku svému prospěchu. Současnost vypadá tak, že na celém světě má nejchmurnější vyhlídky západní křesťanství, ač tvoří cca. 90% všech křesťanů světa…

    2. Jednoduse, likvidace konkurence ? Rytíři sami se totiž mohli učit u stejného zdroje.
      No, Ježíš rozkopal stoly směnárníkům, narušil penězotoky a visel. Nemluvě o zmene pravidel pro získání vyvolenosti. Možná se dějiny opakují až moc přesně. Pod povrchem změn se odehrávají stále stejné zápasy, zda se.

  14. Určitě dobrý článek pana Dvořáka. Jen bych polemizoval s těma dvěma pilíři moci. Podle mě je to opačně. Aby se informace dostala k příjemci, musely jí pomoci peníze. To víceméně platí i dneska. Alternativní weby nefungují zadarmo. Pouhé video na sociální síti je neúplnou informací.

        1. Řekl bych, že Rotschildové nejsou nejvýše … ale v podstatě to je jedno. Je jedno kdo to je, daleko podstatnější je pochopit jak to dělají … zjištění, kdo to pak v podstatě dělá je už druhořadé.
          Obranu lze vystavět, když budete vědět jak. Pokud by byl protivník např. známý vojevůdce, tak si nestudujete jeho postupy … a budete hned vědět jak. My jsem v opačné pozici – nevíme kdo, ale celkem přesně zjišťujeme jak. U vojevůdce bychom to zjistili podle jeho jména hnedle, tady to holt trvá trošku déle.

            1. To Pavel – položte si otázku, proč potřebujete identifikovat protivníka. Pokud jeho identifikaci potřebujete, abyste odhadli strategii, kterou proti Vám používá, pak když znáte jakou strategii používá už až tak moc nepotřebujete vědět kdo to je. Jistě, je tobré to vědět, ale to hlavní přece víme.
              Důležitý je přece cíl nikoliv metoda – důležité je zjistit strategii, není přece důležitější postup, jak jste k té znalosti přišel.

              1. Vždy a za všech okolností je třeba znát nepřítele.
                Tedy, pokud chcete vstoupit do konfrontace s ním. Pokud chcete jen klábosit, pak je to jiná situace.
                Když neznáme nepřítele, má nepřítel zásadní výhodu. Může libovolně bezstrukturně (jak to činí tento konkrétní) manipulovat dle libosti a má nikdy nekončící náskok . Pak nezbývá nic jiného, než věčná, v podstatě pasívní obrana.
                Pakliže nemáme nástroje na stejné úrovni jako on, jsme třtina ve větru se klátící.
                Ale pokud se ví, kdo konkrétně je onen nepřítel, lze najít nejen jeho slabiny a lze naplánovat kdy a kam zasadit protiúder. Klidně přímo na komoru. Anebo alespoň změnit situaci a poněkud srovnat síly.
                A ano, důležitý je cíl, ale i metoda jak se k tomu cíli dostat. Odhalení identity nepřítele by tedy mělo být součástí celkové strategie.
                Ten nepřítel, nebo globální parazit, prediktor, nechť táhne do pekla a přestane zaclánět. Svět mu nepatří.
                https://www.youtube.com/watch?v=wToyfP1qzEM

                1. V podstatě jde o pořadí – pokud známe protivníka, můžeme poznat jeho metody a připravit obranu. Pokud známe metody, můžeme hned připravovat obranu a současně vyhodnocovat, kdo se vlastně skrývá za oponou.

  15. Zajímavé je, že nemálo chytrých lidí, např. teď p. Schneider na Radiu Univerzum, zastává odlišný názor. A sice že vládnoucí garnituře stačí ovládnout mainstream, jiné názory není třeba cenzurovat, protože je v tom internetovém babylonu protichůdných, vzájemně si odporujících informací nikdo kloudně nenajde.

    1. Myslím, že trochu mícháte hrušky s jablky. Pan Dvořák píše o celosvětové situaci, o státech unikajících z vlivu KoZa. Pan Schneider vysvětluje situaci uvnitř společnosti, tedy třeba u nás. Jedná se o různé situace, podle mého mají pravdu oba.

      1. Ale ono se to až tak nevylučuje – napomoci přesycení informačního pole drobnými zdroji je jedna z metod, jak si udržet informační monopol.
        Je to ale krátkodobá metoda, vemte si situaci v Česku – i na alternativě z počátečního boomu zůstalo jen pár zdrojů, spíše kvalitnějších. To byla 1. fáze, nyní probíhá přesun z mainstreamu k těm kvalitnějším na alternativě.
        Oni to prostě nejsou schopni udržet, protože jejich způsob řízení je z principu nemorální – cílem je parazitování, prostředkem manipulace. V podstatě vždy stály před úkolem lidem tvrdit jak je vše pro ně prospěšné, ale pravdou byl vždy pravý opak. V prostředí, kde se na toto může poukazovat je jejich systém odsouzen k záhubě z objektivních příčin.
        A znova – podívejte se na Fialu … může lidem vymluvit díru do hlavy, ale nakonec bude vždy usvědčen ze lži, která se začne nekontrolovatelně šířit. Tak zkusí jinou lež … jiný trik. Může zkusit nakonec vše, ale nemůže zkusit jedno – začít se chovat ve prospěch většiny. A jeho lži a triky budou čím dál rychleji odhalovány a šířeny. Je to jak s těmi triky kouzelníka – nestačí se učit nové, jak rychle jsou odhalovány staré, proto novější triky už nejsou tak dokonalé a rychleji se odhalují. To je spirála konce.

        1. Plný souhlas, ale u nás jim ten mainstream pořád stačí k udržení moci. Pořád je příliš lidí, kteří se z různých důvodů od nich při volbách neodvracejí.

          1. Zatím …. podstatné je, že ZATÍM. Např. instalace Foltýna je už zoufalý čin. Přínos sice ihned, ale krátkodobý, negativa bohužel později, ale dlouhodobější a větší.
            Neudrží to – tohle je jistota.

            1. Souhlas, ale když vidím zde uvedený odkaz https://www.youtube.com/watch?v=3ING7N_otRI , obzvláště nad reakcemi jako Pana foltýna rád poslouchám. Je to jeden z mála lidií, který vážně ví, co říká. Škoda, že takových je u nás v republice málo. Takový jako jste vy, máme mít ve vládě…a ne tu prolhanou tupou sebranku, co volíme pořád dokola. si říkám, zda se s takovým materiálem dá vůbec něco dělat, když takoví mají u voleb stejný hlas jako Vy.

              1. Nestěžujte si.
                Buďte rád, že se nacházíte na opačné větvi Gaussovy křivky, než kam spadá řečený materiál. Vy jste sice jinak levičák, ale u té Gaussovky je lepší udělat výjimku a být vpravo 😀 😀 😀

            2. Re: David Dvořák; 30 října, 2024 (15:59)
              ..pan Foltýn je cosi jako protipožární opona v Národním divadle. Ta se zvedá půl hodiny před začátkem toho opravdového představení…

    2. Mejnstrým je jen jedna slozks tě moci. Bez paralelní, oddané občanské společnosti by to nešlo provádět. Svi lidé na důležitých místech jsou nutností. Vlastní lidé ve vládě, školství, pseudovědě, výkonné moci…. a vystačí si sami. Sami něco vnesou do mediálního prostoru, odargumentuji, navrhnou i odhlasují. A je tu nový zákon, bác. Zdraví pivaři. Přitom jde o malou hrstku osob, ale oddaných, aktivistických a na správných místech. A ano, bez lenivých ne-voličů by to tak dobře fungovat nemohlo. Lenost občanstva a jeho vyčkávací vyčůranost krásně umožňuje v tom pokračovat.

  16. Dobré. Dobře sesumírováno.

    Z principu každé impérium musí padnout. Řím je asi nejzářenější případ. Vzestup a pád opakující se v celých dějinách lidstva, stejné příčiny.

    A nyní jsme svědky (doufám, že jenom svědky) přicházejícího pádu anglosaské říše. Radovat se z toho může jen blázen. Z dějin je známo, že každý takový pád způsobil velký úpadek a utrpení.

  17. Velmi zajímavé a určitě máte v mnohém pravdu. Ale to přísloví o kobyle se bohužel také projevuje. Budou kopat čím dál víc a mám obavu, aby to skutečně nakonec nevyústilo v jadernou válku. Všehoschopných psychopatů a sociopatů je bohužel ve vedení států i vojenských uskupení na straně KoZy hodně, myslím dokonce, že převažují a ti ostatní jsou většinou blbí (viz petidemolice u nás).

  18. Děkuji pane Dvořáku, moc zajímavé. Napadá mne taková kacířská myšlenka. Dokázali by anglosasové ještě obrátit kola dějin zpět, kdyby zrušili internet ? Dovedu si představit, co by to přineslo za ekonomické komplikace i jim, ale než prohrát úplně ?

    1. Myslím si, že zrušit internet nejde. Zrušit můžete něco, co má jasnou hierarchickou strukturu, kde ten nejvyšší ovládá vše pod sebou. Kdo ovládá celý internet? Není to už dle svého pojmenování síť? Jak chcete zrušit síť? Maximálně rozpářete nějaký očka, ale síť zůstane.

      1. Ono to není klasická síť, má páteř, myslím že DNSky mají pořád ještě hierarchii. Myslím, že by to pořád ještě šlo významně poškodit, určitě na ovládaných územích.

        1. Tymák.
          no páteř….existuje grafikon internetu. Prostě co kam a odkud teče. Víte, co jim z toho vylezlo? Neuronová síť. Nebo galaktická síť, jak chceme.

        2. Kromě DNS představuje další problematickou oblast globální směrování (protokol BGP4) a dále poskytovatelé připojení, tj. provideři, patřící do kategorie Tier 1. Těchto poskytovatelů je pouze 13 a vlastní či obhospodařují prakticky všechny klíčové globální sítě, zejména podmořské mezikontinentální kabely.

          https://en.wikipedia.org/wiki/Tier_1_network

      2. Zastavit pokrok nelze, celkem slušnou šanci mají ovládnout internet tak, že publikovat budou moci jenom ti, kteří dostanou povolení.
        A myslím si, že tuším, jak chtějí internet ovládnout. Ta moje teorie splňuje dokonce nutnou podmínku, že lidi to sami budou chtít.
        Třeba o tom někdy napíšu, klíčem jsou certifikáty pro https …

        1. Zastavit internet nelze. Ne bez obrovských důsledků. Veškeré zásobování, bankovní provoz, zdravotnictví i jiné služby používají internet. Ani během války na Ukrajině není internet zastavený a obě strany ho používají k ideologickému boji, k vyzvědačství i řízení agentů.

          Používání bankovní nebo jiné identity k provozování blogů a webů povede jen k tomu, že se provoz převede do zahraničí a/nebo vzniknou skupiny, které budou (za peníze) prodávat falešné identity.
          To je cenzura nevyššího řádu a povede k šifrování a hledání jiných způsobu spojení.

          Naštěstí asi nebude v silách věrchušky provoz nějak sledovat a hodnotit. Lidskými silami je to nemožné. Pro AI velmi obtížné – lidé si mezi sebou vynajdou šifry, kterým porozumí a AI se je bude teprve učit.
          Až se je naučí, lidé vymyslí nová zástupná hesla.

          Pokud si někdo myslí, že to nějak zmenší „trollení“, tak je to omyl. Trollové vymýšlejí pitominy a zástupná slova už dnes, kdy se provoz na blozích a webech poměrně velmi svobodný.

            1. Internet je jako voda. Ta si taky cestu najde. Klidně i tou nejmenší skulinkou. A leckdy překvapí i tam kde ji nikdo nečeká.

            2. Vevča:
              Právě. Vypadá to jako neuronová síť, chová se to jako neuronová síť…. 😎 asi by museli rozflákat celou zeměkouli.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *