25 listopadu, 2024

Rok změn…

V posledních dnech mi Fialy vlastně začalo být opravdu líto. Jak na svém fejsbůku vypustil těch šestnáct dezinformací o tom, jak se máme dobře, tak mi začal opravdu připomínat toho Hitlera z filmu Pád Třetí říše. Všechno je v troskách, nepřátelské hordy jsou stále blíže a i když pro obranu vyplýtval poslední rezervy, nijak to nepomohlo. Realita je ve stále větším rozporu s prohlášeními, na mapě se posouvají divize, které sice mají velitele, ale nemají sílu… postupně se vtírá vědomí konce a nejlepší premiér známého vesmíru se stává zneuznaným géniem, kterého nikdo nepochopil.

On to není jen Fiala, ale máme ho blízko, míří na něj všechny kamery a tak je výborným studijním materiálem.

Pamatujete na Mečiara, jak se loučil? To bylo némlich totéž. Do poslední chvíle si raději připomínal chvíle, kdy byl na vrcholu, aby si nemusel připustit svůj pád. Sbohem Slovensko, nikomu jsem neublížil…

Zelenský, ten to má stejně, jen Fialu postihují čeští démoni, kteří se podobají Josefu Švejkovi nebo Járovi Cimrmanovi. Zelenskému se do mozku dere Stěpan Bandera… ten má tendenci vzít sebou do zkázy klidně celý svět. Slyšeli jste Volodymyra v poslední době mluvit? On už je jak upír. Fiala bude už jen chrlit spoustu blbých keců a najme si lidi na to, aby je dělali ještě hlasitější a ještě blbější (zdravíme Otíka), ale Zelenský, ten je skutečně schopen začít montovat atomovou bombu…

Ale výsledek je stejný. Prostě prohráli. Vyzvali medvěda k tanci a neuvědomili si, že to medvěd rozhodne, kdy ten tanec skončí. Mysleli si, jak nejsou chytří, jak to nemají promyšlené, mysleli si, že se do čela dostali zákonitě, protože jsou elitou národa. Vsadili na směr, který byl špatný a který vede do zkázy a už s tím nic nenadělá ani Trump.

Tedy, Trump může ještě zachránit USA. Ale jedině na evropský úkor. Jedině tím, že zničí a vyrabuje nás. Srdcem jsem na straně Trumpa, ale je mi jasné, že košile mu bude bližší než kabát a v tomto ohledu nebude cítit žádný sentiment. Bude mít sice pravdu, ale ta bude mít za následek, že nás prostě vycucne a zahodí.

Tímto prosím Pojara, aby oslovil Ivanku a poprosil ji, aby se za nás přimluvila. Aby řekla Trumpovi, že jsme tak malá země, že mu nestojíme ani za rabování a tak by nás mohl vynechat. Jen tak… z dávného přátelství.

Tři roky jsem poslouchal, jak má vláda ve všem navrch. Jak mají zdroje, tedy lidi, peníze a čas. Jak mají média, mají kontrolu nad sociálními sítěmi, jak mají Igora Mříže… A ejhle – k ničemu to nebylo. Tři roky boje proti dezinformacím měly asi tak stejný smysl jako dvacet let boje proti terorismu. Stálo to hodně peněz, zato teroristů je víc a jsou mnohem silnější. Angažování strategického komunikátora mělo také za následek jen to, že údajní dezinformátoři vyskakují zpoza každého rohu… například třeba i z Eurostatu…

V roce 2001 so také George Bush mladší myslel, že největší země světa s přebytkovým rozpočtem, ohromnou průmyslovou silou a nejvyspělejším vojenským komplexem prostě udělá ve světě pořádek. O dvacet let později je ta samá země beznadějně zadlužená a děsí se dedolarizace. Dvacet let vedla boj proti terorismu úplně stejně, jako Otík Foltýn strategicky komunikuje. Vyráběla teroristy i tam, kde předtím nebyli. Náš TZLD už také vyrábí dezinformátory i mezi mladými na Praze 6.

Mimochodem… když se válku proti terorismu nepodařilo vyhrát USA, tak Izraeli se to taky nepovede. Bez ohledu na odvetu proti Íránu.

Ve stejné době nám Čína předvádí, jak se proti terorismu opravdu bojuje – železnicemi, stavbou továren, zvyšováním životní úrovně, obchodem… Nikoliv důrazem na lidská práva. Výsledky jsme teď mohli vidět v Kazani. Zatímco lidská práva vyráběla miliony mrtvých, výhodný vzájemný obchod zahlazuje pohraniční spory a napravuje vztahy, které byly pošramoceny po desetiletí. Škoda že o tom naši pravdomluvní intervjuci nepsali… To víte, přijít o práci je strašně snadné.

A tak nám prezidente Zeman vyzývá k občanské neposlušnosti a Václav Klaus mluví o obdobě Sametové revoluce. Už to není jako před dvěma roky, kdy jsme demonstrovali, ale každý přemýšlel, co všechno se mu může stát. Teď už se nebojí skoro nikdo. Naopak, začínají se bát liberálové. Kdypak jste naposled slyšeli o Pavlíkovi Novotném? Ten je chytrý… Za režim už se teď bijí jen ochlastové jako Etzler nebo Hřebejk. A nebo ti, kteří to mají v popisu práce… ale když vidíte tu zoufalost Fialovských hesel, tak vidíte, že i modroptáčtí marketéři to dělají se znechucením.

Čeká nás vpravdě revoluční rok. Rok stále hloupějšího Fialy a stále rychleji se drolícího vládního narativu. Rok panoptika idiotů. Rok ukrajinské prohry, rok amerických povolebních nepokojů rok chcípající liberální kobyly. Rok překabátěných novinářů… A nakonec to bude i rok abdikujícího prezidenta. Čeká nás rok našeho přechodu k multipolaritě.

________________________________________________________________________________________________________________________

Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“

266 thoughts on “Rok změn…

  1. Já bych nebyl takovým optimistou.

    Sice nás skutečně čeká rok stále hloupějšího Fialy a stále rychleji se drolícího vládního narativu, rok panoptika idiotů (ten se přece rok co rok opakuje, ne?), rok ukrajinské prohry, rok amerických povolebních nepokojů a rok chcípající liberální kobyly. Jenže chcípající kobyla nejvíc kope ….

    1. Až někde uvidíte kecy o tom, jak budeme podporovat energetiku 404, nebo dokonce kecy o nějakých exportech, tak jsou to všecko lži propagandistů z velkých webů.
      404 jede od půlky března 2022 kompletně v izolovaném (ostrovním) režimu.
      https://allforpower.cz/rozvody-energii/elektrizacni-soustava-ukrajiny-na-jare-2022-aktualni-stav-a-problemy-589

      „Elektrizační soustava Ukrajiny se nachází v naprosto bezprecedentní situaci. Je nyní provozována izolovaně (spolu s Moldavskem) od sousedních soustav.“

      Bodejť.
      Všichni podobní, jako autor toho článku, sice mají plné držky solidárních keců, ale žádná evropská země si nemůže dovolit, nabořit z jejich strany síť.
      V článku jsou i jiné zajímavé zmínky, šikovně zakomponované do ostatního textu, aby moc výrazně netrčely.

      „Válka ničí další zdroje, el. stanice, transformovny, přenosová i distribuční vedení. Některá města jsou již více jak týden bez dodávek elektřiny. Rusko po ostřelování obsadilo jadernou elektrárnu Černobyl i Záporožskou JE, kde násilím drží obsluhu. I v těchto až neuvěřitelných podmínkách se ukrajinským energetikům daří udržovat omezený provoz soustavy, zabezpečovat nejnutnější opravy poškozených zařízení a dodávat životně nezbytnou elektřinu pro trpící národ.“

      Národ trpí až tak, že má kupodivu dost času i peněz – na prohánění jazykových inspektorů po západní 404. Aby se tam nááhodou v obchodě nemluvilo rusky…

  2. K našim aerolinkám.
    Byly prodány Jihokorejcům za cenu jednoho motoru na Boeing.
    Ještě zbývá prodat označení „OK“ už byla nedávno podána nabídka od nějaké společnosti od vrahů z Volstrýtu (copyright Jasánek) na odkoupení onoho označení OK.
    Už nemáme ani naše loďstvo, vivat kuponové privatizaci a jistotě desetinásobku.
    Zbyl nám ještě Budvar a dluhy.

      1. Toníček:
        Ale Říp ne! Patří Lobkovicům a když ho chtěli druhdy prodat českému státu tuším za milion, stát milý prohlásil, že prý je to moc peněz. Viděli jste taková hovada?

      2. Pocitam ,ze nejhorsi bude az prodaji Vltavu a Labe . To ma logickou navaznost.
        Na zmonopolizovanim vseho.
        Uz maji vodarny a s distribuci vody a ted budou chtit i zdroj.
        V mnoha demokratickych zemich , si to lide dokonce zvoli , tam uz
        korporacim patri dest , kaluze a rosa .
        Cucnes si z kaluze a uz te vedou k soudu za kradez..Dyz prezijes tyfus,uplavici,atd.
        Utopis se, kdyz sou povodne a korporaci zaplati skodu rodina.

        V planu je nemit nic a s tim mam problem ponekud , pac mam dluhy.
        Kolik mi asi swabachove vyplaznou, abych nic nemel. Ani dluhy.
        Kdyz me ale zbavi vlastnictvi dluhu ,v tu ranu a rad , udelam hned dalsi a vetsi..
        Abych nevlastnil dluhy a uroky , tedy nic , uz je lituju napred na
        jaky problemy, si zadelavaji..
        Ted dalsi problemy budou mit , s mym spatnym zdravim ,ktery taky nebudu smet vlastnit..

        1. Tvrdík je v tom nevinně, zkázu načal ODS dosazený Lašák.
          Tvrdík sázel na dálkové lety, ODS loutka Lašákchtěl konkurovat nízkonákladovým aerolinkám, V Evropě.

          1. ČSA jsou pouze jeden z příkladů, jenž dokazuje absenci pudu sebezáchovy, plus argumentační, komunikační i mentální sterilitu tzv.poplyšové české prý levice vůči úspěšné strategii pravice obvinit z vlastních účelových zvěrstev levou část spektra -> pro úplnost, skutečná levice byla relativně rychle po plyši zcela eliminována.
            Bohužel se to, co se samo pasovalo do role levice , chovalo a jednalo jako soft pravice, či „reformní Béčko“, líné se i sehnout pro volební témata válející se jim u nohou …
            Škoda mluvit.

    1. Když vynechám země jako Monako či San Marino, je ještě někdo jiný, kdo nemá ani vlastní aerolinky ?

      Taková ostuda.

      1. Skutečně jde v případě naší ostudy pouze o ty aerolinky ? A není sakra pozdě ronit slzy, když jsme sami dobrovolně mlčky přihlíželi 35 let drancování a nestoudné kolaboraci ?
        Je lépe nevědět, co si musí myslet pozorovatel z venčí …

        1. Máte samozřejmě pravdu. Obávám se, že ty pozorovatele už u nás nic nepřekvapí, podobně jako nás už nedokáže překvapit Khakiman.

          1. Ještě horší je, že vlastně už není co sledovat … I jen trochu bystrý pozorovatel vzhledem k vcelku známé míře rozkladu a zaprodanosti tzv.české společnosti prostě považuje svoji případnou pozornost poměrům v Bohemii za ztrátu času ( a bude mít pravdu )

  3. Jakákoliv „lítost, ohledy, velkorysost, atd.“ v případě jak Fialy, tak celé té smečky je sebevražedný recept. Ta entita velmi dobře ví, co činí – byla k tomu náležitě připravena, vybrána, náležitě instruována, a ona to bez zaváhání realizuje, činí.
    Že používá mimikry, mimese je pouze součástí mnoha prostředků k úspěšnému dosažení cíle, nic víc. Podstatnÿ a stěžejní je CÍL, ne použité prostředky.
    Tedy znovu – nejen ta persona ví, že zvrací osloviny, také si je vědoma ( a v praxi mají úspěšně opakovaně vyzkoušeno ), že x kráte opakovaná lež , a klidně i kapitální békovina, nesou ovoce, mají tuhý kořínek a spoustu vděčných konzumentů.
    Jakákoliv i jen projevená lítost = slabost, a bude po zásluze odměněna. V ten moment hraje kdokoliv „velkorysý“ jejich hru, a bude eliminován…
    Pokrytectví, faleš, podlost a bezskurpuléznost je její pravá tvář i jméno …

  4. Tak jsem si ten Fialův účet na X projel a zjistil, že ten debil fialovej ze sebe udělal čůráka čtrnáctkrát a ne šestnáctkrát, jak tvrdil Vidlák.
    A to anonymní prase je opravdu jenom prase.
    Jak jinak.
    Konec hlášení.

  5. Dnes ve 21:55 letí naposledy ČSA.
    Za 101 let přežily nacisty i komunisty, ale nepřežily demokracii a kapitalismus.

    1. Nacisty ČSA nepřežily, protože zabavili letadla (Lufthansa) a společnost musela ukončit činnost. Obnovena byla až po skončení války.
      ČSA (Československé státní aerolinie) byla od svého založení státní společností, takže s přežitím komunistů nebyl problém. Naopak za komunistů ČSA náramně prosperovaly a provozovaly až 75 letadel.

          1. Jé…, já to sice slyšel, že z letadla lidi vypadaj jak mravenečkové, a ono vážně…
            Pane, ještě stojíme. To jsou skuteční mravenečkové.

          2. Letiště už jim myslím snad ani nepatří (jakási akciovka).

            Bohužel i kdyby byly ČSA někdy obnoveny, podařilo se nakoupit letadla a obnovit provoz, už nenávratně přišly o jedno z nejcenějších aktiv, které může dnes letecká společnost mít – časová okna pro přílety a odlety ze světových letišt. Díky své historii a počátkům provozu ještě v dobách, kdy nebe nebylo tak plné, mohly ČSA létat na prestižní destinace v oblíbených časech.

            Teď, i kdyby se nějak vzchopily, už skončí leda tak na nějakých regionálních letištích a nikdy už nezískají movitou klientelu, která nechce stejnou dobu jako v letadle trávit cestou z letiště do skutečné cílové destinace.

            Ne, nejsme na kolenou – ryjeme držkou v zemi.

    2. V 94 som kouril a pil 9 hodin letu 50 kg mohlo byt a prirucna pomaly tiez,dnes najlepsie zaplatit,neletiet,aero nech stoji na stojanke a aj tak budu plakat,ze sa neoplati.

  6. Vidláku,
    až hnutí Stačilo bude chtít v parlamentních volbách porazit ODS, bude stačit vzít ze statistik křivku růstu HDP v ČR, a přiřadit k tomu období vlád ODS. Rázem se totiž ukáže, že každá vláda ODS končí hospodářským poklesem. A nejde jen o Petra Fialu.

        1. To je ještě jinak. Jim vždycky během těch několika málo let konjuktury za vlád jiných politických stran než ODS otrne, protože konečně se nějak daří i městské libtardní chudině, a dostanou neodbytnou nutkavou potřebu „volit pravou rukou“, protože teď už to přece určitě vyjde a zavládne volnotržní liberální ráj na zemi, v němž není místo pro stát a jeho jho. Protože oni všichni jsou přece ti lepšolidi, než nějaký zaprdění, konzervativní, nevzdělaní a hlavně přestárlí vidláci odkudsi z venkova.

    1. Realita je predevsim ,ze Fiala byl zvolenej do cela vlady. Mam moc a muze diktovat,
      aby mu vetsina verila. Kdo Fialovi neveri, at prijde s pravdou.
      Jinak se nezneuznanym geniem nestane.
      Hitla diktoval svoji realitu az do konce.

      Tri roky boje proti dezinformacim , tedy bojovnikum selhaly.
      Mozna bylo lepsi neco udelat. Tedy zvolit lepsi taktiku, treba skutku.
      S pravdou navrch. Treba se nebat a pojmenovat ty intervjuky .

      Kdyz valku proti teroru zacali a vedli vod zacatku a vedou a financujou teroristi ,
      tak se obvykle nezdari.Mimochodem ani nemuze..
      Kdo se skutecne neboji sedi ve ted vezeni. Rozsudky soudu a vsech sou uverejnovany
      prave v dezinformacnich mediich .
      Tady ne.

      Co to je revolucni rok?? Vpravde. Rok panoptika idiotu , rok nerevolucni .
      Ani rok kopajici kobyly ani prekabatenych kazdej tejden ,psavcu, co se zvou novinari..
      Abdikujici president taky a s prechodem do multi ovsem oboji a vsecko ,slouzi na ideologicky propagandy mateni pojmu. A na.
      Staveni budov nezacina vod strechy.
      Asi nevim ,co to je revoluce../S diskusi dole sem se zacet do clanku trochu/.

  7. A….Proč změny? Většina občanů žádá změnu? Cítí se ohrožena příkladmo a z mnohého jiného, tím co se rozlézá na „vyspělém“ Západě? O čem otevřeně mluví politici, co je popisováno v informačních médiích? Za co samé byste ještě před několika lety byli oflastrováni jako hanobitelé a podněcovatelé?
    Nevšiml jsem si. Kolik procent využívá volebního práva? Kolik procent z nich volí opozici a navíc z opozice ty, kteří alespoň projevují programovou snahu to odvrátit? Podle toho je to menšina. Malá menšina.

    Většina je natolik spokojena, že nevolí ani bezpečnou a tu nejméně namáhavou cestu odporu. Udělat si procházku či malý výlet a hodit hlas radikální opozici. Ani toho není schopna. Jaký význam má vyvíjet úsilí v její prospěch namísto vynakládání úsilí, jak zachovat či zlepšit vlastní poměry? Jak uniknout mizérii či alespoň pro sebe ji omezit? Jak kulturně připravit a vybavit své děti aby nesdílely osud té většiny? Jak držovat a rozvíjet vlastní pozitivní kulturu, v rodině, ve své sociální skupině? Namísto plané, třebaže pro někoho sebeuspokojující snahy změnit nezměnitelné? Sami kritizujete „dobrosery“šířící a vnucující své představy „dobra“ tady i po celém světě. Jenže nejste sami takoví? Pro krátkodobý příjemný pocit snažící se změnit nezměnitelné?

    Média nám nyní nesou zprávy, čímdál častější a závažnější o zhoršování situace příkladmo a nejvíce ve Spolkové republice Německo, jestliže nedojde k relativně rychlé zásadní změně, budoucímu Bundeskhalifat Detschland. Jenže poslední volební výsledky, i přes růst podpory AfD, neukazují, že zatím ještě tamní většinoví „němečtí“ voliči považují situaci za natolik ohrožující aby změnili volební preference a opozice získala nejen nadpoloviční ale i „Ústavní“ většinu. Bohužel zatím tak i zde, zatím vládne většina ústavní.

    1. Ano.
      Všichni si stěžují, ale nikdo se nesnaží o změnu.Ani u sebe doma ne, jak píšete. O soukromou vzpouru. Jedou dobrovolně dál podle linek, které jim nakreslil tento systém a jsou spokojení.

      1. Carpe diem aneb To se nám to hoduje, když nám lidi půjčujou. To ale neznamená, že osvěta a nabízení alternativy nemá smysl.

  8. Ač se to zdá nelogické, tak k rychlejší porážce KoZa vede cesta přes NEESKALOVAT konflikt na BV. Hraje se totiž o názor, resp. přízeň států mimo KoZa, proto důležitější je, jak jsou věci vykresleny (a následně přijaty) než skutečný stav.
    Tipuji, že pokud to bude jenom trošku možné, tak Írán bude tvrdit, že útok eliminoval levou zadní – a pokud někde něco bouchlo, tak to bylo od padajících zbytků sestřelených raket a kdyby se to neujalo, tak přijdou s něčím, jakože to byl léta nevyužívaný objekt, který je zasažený na tom videu …
    Cílem totiž je zbytku světa KoZu vykreslit jako jednoznačného agresora, který potřebuje velkou válku, aby vyřešil svůj ekonomický kolaps. A tohle se zatím daří. A důsledky budou přesně podle toho, jak je každý sám zná – dám otázku: budete si objednávat zakázku od firmy, která má velmi špatnou pověst a k tomu všichni říkají, že je těsně před krachem? … žádnou dlouhodobou zakázku ji nedáte a pokud něco od ní budete kupovat, tak jenom to, co mají okamžitě k dodání a to ještě řádně přitlačíte na cenu. Mějte na paměti, že KoZu může porazit jedině dolar, vojensky porazit nejde. Jde jen ekonomicky vyčerpat – a to se celkem daří. Navíc, tohle funguje ve spirále – čím více na tom bude KoZa špatně, tím rychleji to bude postupovat.
    Takže – bude snaha Izrael vykreslit v barvách, že nejenže je příkladný agresor, ale už neumí ani pořádně zaútočit, proto si vylívají zlost nahodilým bombardováním civilních cílů tu v Sýrii, tu v Libanonu atd.
    Ruku v ruce s tím půjde asi odveta – prostě nějaká nestátní parta „se už na to nebude moci dívat“ a začne sama od sebe trestat Izrael. Rusko a Írán budou tvrdit, že netuší odkud ty jejich hyper rakety vlastně mají, že s tím zkrátka nemají nic společného. Ve skutečnosti odborná obsluha jen příslušnému „bojovníku proti Izraeli“ ukáže, které tlačítko má vlastně zmáčknout, aby to vystartovalo. A vtipné na tom bude asi i to, že KoZa nemůže přijít s tím, že k navedení jsou třeba satelity, které udatní bojovníci vlastně nemají … nemůžou s tím přijít, protože by okamžitě zazněla logická otázka: UA taky nemá satelity a jak jim to bez nich pěkně lítá … takže to buď jde bez satelitů nebo jim ty satelity poskytuje KoZa … ale to pak by už byla jiná válka. A fčil mudrujte 🙂

    1. USA, KoZa a Izrael si už psejší hlavu nasadit nemohou, protože to nejde. Dosáhly vrcholu.
      Útoku na Írán se aktivně zúčastnily USA a celý svět to ví. Státy mimo KoZa tedy nepotřebují žádné báchorky, protože jim stačí sledovat realitu.
      USA a Izrael JSOU jednoznačnými agresory a Izrael se svými zločiny navíc stal prachsprostým nacistickým režimem, který USA plně podporují.
      Není nad čím mudrovat.

    2. Jen k té dostupnosti satelnitního navádění – víte, ono je dneska všechno na prodej. Jak řekl už tuším Gottwald „sami nám prodáte provaz, na kterém vás pak oběsíme“.

      Už před časem hrdinní ukrajinci řvali jak podsvinčata, že si ti tupí neschopní ruZZáci v klidu kupují satelitní průzkum od amerických společností:

      https://euromaidanpress.com/2024/03/19/the-atlantic-ukrainian-insider-suggests-russias-precision-strikes-rely-on-us-satellite-imagery/

      – ergo kladívko, chudým arabským bratrům by mělo teoreticky stačit, aby jim bohatí arabší bratři zaplatili u prodejných kurev ze západu vše, co potřebují – a budou mít vše, co potřebují k boji proti zkurvenému západu. Peníze nesmrdí.

      1. To s tím provazem říkal Lenin.

        Gottwald byl jen malá sovětská loutka, Lenin „pomoc“ od „kapitalistů“ dostával. Stejně nikoho z nich nepověsil.

        1. Velice dobre , vystizne , vodhalovani zabavnejch skutecnosti je druh zabavy.
          Gottwald provaz kapitalistovi neprodaval ,ale misto toho
          mel a kricel umysle, ze misto prodavani , bude kroutit krky burzoustum.
          Na tohle , sme se dozvedeli ,ze vzdycky hodne cetl a vzdelaval se…

          Demokraut je vzdycky zbabelej a tak nedoslo k odplate. Za spatny umysly,
          na tezky zlociny pomyslejicicho a vzdelanyho , soudruha.
          Vokna na ministra ,kterej si chtel honem prevlict kabat ,/s touhle vladou si rad zavladnu/ ,votevreny ,
          byly u nej doma taky porad zavreny.

          Soudruh Gottwald ,celozivotni komunista se zasluhama ,sam kupodivu vo chlup
          unik zakrouceni vlastniho krku, ale vod soudruha a komunisty ,Slanskyho.
          Takze misto krouceni krku burzoustum, doslo nejak na soudruhy ,
          zaslouzily komunisty . Trapny.
          Jak tohle muze bejt..Tridni nepritel, kterej si to zaslouzil ,ale veseni byli
          misto nej hlavni soudruzi a zaslouzily komunisti ,nepritel zase unik a s nezakroucenym, ani trochu krkem…
          Jak to vsechno vysvetlit poucnym soudrum Marxovi a Engelsovi.
          Nastesti uz nebyli.

          Prodali by kapitalisti provaz bolsevikum a zakoupili by si bolsevici ten provaz
          na vobeseni Lenina.. Jo. Ale.
          Bolsevici ,soudruzi ,/sverdlov a spol/, si misto provazu na Lenina , koupili pistolky s nabojema. Se potom poradne netrefili ,/jako predtim do cara/,
          ale za chvili na nasledky z toho strileni Lenin zahynul…

          Potom este nemeli dost a misto do tridniho nepritele zase picli
          do soudruha Kirova a …To zapricinilo , nasledky ..
          To nemeli delat , protoze potom do nich strilel soudruh Stalin..
          Zase jako u nas , misto do tridniho nepritele….
          Ani zaslouzilej soudruh kterej vcas utek az do Mexika , taky neunik.
          Nejak se nevedelo, kdo vlastne je ten nepritel..I kdyz.

          Lidi bolsevicky studovali ,ucili se ,celej zivot, pouckama sami hojne poucovali ,
          / ucit se , ucit se/ ,vod rana
          do vecera vysedavali v ucebnach , knihovnach ,aby meli vzdelani a byli vzdelany a potom , kdyz prislo na vec….. Divokej zapad a desperati s koltama a s lyncovanim tech nejvic zaslouzilejch …K neuvereni..

          A tridni nepritel nezastrelenej , misto Lenina , se zakoupenym provazem
          vod Lenina , ale nepovesenej, pac to Lenin jen predstiral ,na dohodnuty divadylko se svejma chlebodarcema ,ze si zahraje roli nepritele kapitalisty ,
          sam na scene zahynul vod svych soudruhu…nepritel hlavni ,zase unik…..

  9. Pokud chcete tvrdit, že někdo „vypustil 16 dezinformací“ tak také musíte tyto „dezinformace“ vyjmenovat a u každé z nich dokázat, že opravdu jde o „dezinformaci“.

    To jste neudělal.

    1. Re: Anonym, 26 října, 2024 (10:12)

      .. máte naprostou pravdu, hochu, v tomto punktu stojím pevně a neochvějně na vaší straně. Pokud někdo tvrdí, že mluví za statisíce lidí, měl by je taky umět vyjmenovat a případně předložit prezenční listinu s podpisy. Ověřenou Czech POINTem.
      Bo tak je to spravne a tak to ma byt…

      Padni komu padni.

      1. Já bych nebyl tak přísnej, mně by stačilo, kdyby nějaké dezinformace, proti kterým bojuje, vyjmenoval ten chrabrý bojovník Foltýn.
        Třeba – velmi rozšířený proruský narativ je, že UA zahájila občanskou válku se svými občany na východě své země … tohle samozřejmě není pravda, vláda dal jen pokyn je bombardovat a zabíjet a oni se začali bránit …
        Nebo … USA není agresor a lupič – jejich vojska jsou např. v Sýrii sice bez mandátu RB OSN a nelegálně těží tam ropu, ale dělají to z vyššího principu mravního … prostě Foltýn by mohl být trošku konkrétnější, ať není sám za dezinformátora.

        1. Re: David Dvořák; 26 října, 2024 (10:39)
          .. moje reakce na Anonym je silně ironická. No a k těm dezinformacím.. inhalt toho pojmu se liší případ od případu, od osoby k osobě, a velmi často každý jen tu svou pravdu má za jedinou skutečnou, a jiný to může vnímat a odsuzovat jako dezinformaci. A co my s tím? Dokážeme Foltýna přesvědčit o naší pravdě, když o hlásá svoji pravdu?

          Jinak voní seno koním, a jinak zamilovaným.

          1. Foltýn například klidně může mít sennou rýmu.
            Ale to je jen spekulace.

            Třeba mu voní seno strategicky.
            Sice taky spekulace, ale ani Baťa nesekal cvičky tak mrštně, jako on tu komunikační strategii, takže to klidně tak může být. Navíc, jak níže připomínám, maj to strategicky sladěný s Tyranosaurem, to fakt vypadá, že tak mu to seno voní. Oboum teda…

            1. ..vonět jim to musí, jinak by to tak nežrali! Ale vážně, tohle nejde dělat jen z přesvědčení, k tomu musí být i nějaká forsáž, hodně forsáže…

        2. Ono to klidně může být, že se TZLD s Tyranosaurem domluvili. Dokonce strategicky domluvili. Je tu kdesi odkaz, jak náčelník vypráví, že dosť bolo boja se zombie, odteď bude strategicky komunikovat jen samý pozitiva. Myslím i soutěž na to vymyslel, něco, že kdo někde líp a pozitivněji vyvěsí naši vlajku. No a Tyranosaurus začal ty salvový výstřely pozitiv na sítích. To vyloženě vypadá na strategické načasování.

          Když se jde do strategické komunikace, musí se to promyslet. To nejde jen tak hr. Takže jeden bude strategicky komunikativně tak všem zlepšovat život, že žádnej druhej by jim jej víc zlepšovat nemoh. A jeden zas pojede ty strategicky komunikační vlajky. To si pak jistě všichni řeknou, že, ke všem rohatejm, vždyť to jsou tam konečně pořádný chlapi, jen se podívejte, jak voni komunikujou! To si jistě všichni neřeknou, že, pro svatý umučení, co je to tam za lofasy (moravský výraz).

            1. Tak to jsou Arabové pěkný sprosťáci. Ale já to pochytil na Moravě. Možná to někdo tamní jednou přines z Arábie a ujalo se to.

              1. Jo, Arabové taky. A je to pravda, že podle nových pravidel, totiž zákona, zahalené ženy nesmějí být slyšet v ulicích? Totiž jejich hlasy cizími uchy slyšení se zapovídá, ale ne zacpáváním uší, nýbrž hrdel asi nebo co.

                1. Myslím, že lófasz je maďarský výraz pro velkého šulina.
                  Normální šulin je fasz.
                  Mám to od slovenských Maďarů z vojny.

                  1. Vychloubáte se nebo co? No ano, novà doba se vyznačuje samýma comingoutama a říkáním věcem jmény, tak je to správně progresivní a my jsme rádi, že setřásáte z našich beder tíživé stíny minulosti, čtení mezi řàdky apod. Ten, co čte a málokdy píše, náš vzor! Hlouposti umetač! Tfujtajbl, říkám já nad takovým charakterem, podplaceným. Strčte si ty svoje obchodňáky za klobouk.

                    1. Poslyšte, Harfytone, jak se to stane, že když sem vnesu hlubokou myšlenku, následuje k tomu diskuse o koňském penisu?!
                      Vy jste takovej pečlivej a pokaždý všechno někde vyňouráte, tak mi prosím na to taky udělejte nějakou rešerši.

                    2. Vaši palčivou otázku jsem položil Umělé Inteligenci:
                      Jak se stane, že když vnesu do diskuse hlubokou myšlenku, následuje k tomu diskuse o koňském penisu?!

                      Umělá Inteligence odpověděla:
                      To je opravdu nečekané! Někdy se diskuse mohou zvrtnout do nečekaných směrů, zvláště když se lidé snaží být vtipní nebo provokativní. Možná je to způsob, jakým někteří lidé reagují na vážná témata – snahou odlehčit atmosféru.

                      Umělá Inteligence má asi pravdu.
                      Pak je ještě možnost, že po Vás (buď tamti, nebo všichni) jdou a dělají Vám to naschvál. Ale to by bylo patologické.

                    3. Je vidět, že umělá inteligence zatím daleko nedošla. Je nabíledni, že koňský penis je analogií hluboké myšlenky: je dlouhý a podobně jako ona myšlenka proniká hluboko.
                      Ať se jde umělá inteligence vycpat.

                    4. Byl jsem si sice jistý, přece se znám. Ale raději jsem se ještě podíval na to mý psaní tam. A ano. Je hluboká. Proti tomu nemůže nikdo nic říct. Že dotyční jsou strategičtí lofasové, to by pochopili i v Maďarsku.

            2. M 2:05, 2:46
              Vy teda jako jste celým jménem Sergej M? No tohle…

              Dnes se kulilo. Byl tu ca do půl dvanáctý. Snažil jsem se to udržet nejprve u konce Přemyslovců, pak Rudolfa Habsburského, jak to s ním bylo u těch Horažďovic. Co nejbarvitěji jsem dával detaily, jména, pak jsem Elišku Rejčku poctivě odved za Jindřichem z Lipé, už byli spolu v Brně…, když mi natvrdo vlít do řeči.

              Že, pánečku, to jsou zajímavý historky, ale že to je děsná věc, že židé neuznávají Ježíše. Přitom ale aby se naplnil Zákon, kterej se taky že náplní, protože to je psáno, že lid izraelský skutečně byl vyvolen. Tak nějak začal, buď si zároveň u toho myslel na dvě věci naráz, nebo tak něco. Taky prý uvidím to zoufání, až se nepřátelé spojí a u Armageddonu…
              To mi dokonce důrazně klepal prstem na stůl. Protože jsem to jednak kdysi bifloval a jednak on už to vícekrát zdůrazňoval, tak jsem za jeho mluvy do toho přikývl a pravil, že řeky krve, ohně a příšery. Doklepal prstem a ukázal jím na mě, že přesně tak a dodal k tomu nějaký bližší místopisný název, že u toho to bude. Ještě jsem mu do tý řeči poznamenal, že s tím Ježíšem se nemůže divit, ale skoro poskočil. Jsem prý povrchní a neuvědomuju si, že von to přitom celý dělal pro ně a voni toho Barabáše, prý, že a proč jsi teda kejval, že Hospodin si zvolil svůj lid?! To mi vytknul.

              A víc toho bylo. Že ten Hitler je chtěl vyhladit právě proto, že byl v moci Satana. Služebník. Že právě kvůli tomu to bylo, kdyby se mu to bejvalo povedlo, tak Satan zvítězil. Jednak by dokázal, aby se nenaplnil Zákon, o což mu celou dobu de. A jednak by used na trůn. U toho se rozzlobeně postavil a nalil si omylem džus do hrnku s kafem. On nepije. Já jo. A že nechápe nejen židy, ale ani křesťany, vždyť ti na ně dělají pogromy a přitom moc dobře musej vědět, co je psáno.
              Nešlo jej zastavit, drak shrnul ocasem hvězdy, Mojžíš osobně po sestoupení z Orebu napsal prvních šest knih, čí syn byl Metuzalém, čí vnuk, pravnuk, prapra, že je přesně známo datum potopy, že Ábel taky nebyl nic moc…

              Zmohl jsem se jen na chabý poznámky. Třeba, že jestli tolik tý krve a příšer, tak proč nemám říkat, že je krvavej, když přitom je. A on, že soudit to bude ten Ježíš. A že sedmkrát se obešlo Jericho, že se nemám zastávat Kanaánských, jak by se mi prý líbilo, kdyby mýho syna obětovali nepravému. To on má na všechno odpověď.
              Nebo jsem se ptal, jestli drak smet i ostatní anděly, nebo padli sami, a on na to, že jednak Satana smet Michael a že ostatní samozřejmě šli sami, což není sranda, ať se nesměju, protože jich byla plná třetina!
              A dorazil jsem jej otázkou, čím a na co psal Mojžíš těch šest knih, když na Sinaji jsou, jak on sám mi zdůrazňuje, jen samý nehostinný místa a utrpení. Prý jestli vůbec umím hebrejsky, to už ale bylo kolem tý půl dvanáctý a končilo se, protože jsem mu nakecal, že v neděli děsně brzy musím někam jet. Tak nevím, proč se na tu hebrejštinu v tý souvislosti ptal.

              Protože je to chvilka, všechno ještě mám v paměti. Ale úplně mi tím odvedl myšlenky od lofase a jestli vony směj na ulici vydat zvuk.

              1. Na které dvě věci si myslel naráz? Na celibát a na Habsburka? To jej muselo ovšem rozladit, nedivím se. On je asi seriozní a vy s úplavicí a klidně do toho zamotáte Rejčku, což vůbec nemohla být pravda. Nechtěl bych taky poslouchat detaily. Naštěstí pán projevil duchapřítomnost a zakecal to pěti šesti knihami plus mínus, přibližně. Rozebírat, co vy a hebrejština, by bylo asi na dvě tři hodiny, no takže dobrá výmluva.
                Kulič by teda pověděl na zákaz slyšení ženského hlasu nebo teda myslím, že je konkretizován smích, že je to omylem Boha? Ne, že by se mýlil, ale že si jej lidé v jakési části světa zmýlili?
                Totiž, byl jsem nedávno v takové zajímavé situaci. Chtěl po mně člověk, kt. se zde v republice nějak ocitl, přiocitl, abych mu vyprávěl, prostě hledal boží útěchu (vám to snad takto mohu říci a nebudete se smát), ačkoliv si byl vědom rozdílnosti bohů a za každým slovem mě opravoval, nicméně nějak jsme to duchovní poselství dali dohromady, a on s tím zákazem smíchu ve svojí zemi souhlasí a důvod je čistě sexuální mi připadá… Já z toho asi jednou zjurodivím. Ostatně odtud zřejmě čerpal onen diskutér mé jméno. Alespoň, že je vyškrábal ze správné světové strany, a neurážel západem, značí to, že mne čte velmi pozorně a hluboce chápe mnou naznačované významy. Je talent, to já vždycky poznám.

              2. Notak, seděli jsme tam naproti sobě jak magor proti magorovi a mluvili spolu jak magor s magorem u toho duchovního podmiňování a potvrzování, jako jste nedávno několikrát trval na svém zmiňování o tom. Něco asi tak jako vy dva.

              3. Už to dám jen sem.
                Podle mě spíš myslel na dvě biblické zápletky naráz. A pište to s tou úplavicí jinak, roztěkanej čtenář by moh myslet, že ji mám já! Samozřejmě jej Rejčka po nocích vyčerpávala, když je pak někdo navíc s žaludkem na vodě, to je pak hrdá vzpřímenost v sedle při velení neautentická.

                Šest. To on zdůraznil. Ne odhadem pět až šest. Jo, ještě jsem se jej ptal, jestli čtyřicet je nějaký speciální sinajský číslo. Jako, když se čtyřicet dní nahoře tesalo a čtyřicet let putovalo. Vítězoslavně odpověděl, že ten kopec je nahoře dodnes vočouzenej! A že jsou doloženy nejméně dva miliony. Jeden milion jich tam vyvraždil egyptský (nebo babylonský, tady si nejsem jistej, ale to pak ev. klidně mohly být tři miliony) tyran a jeden římský tyran. Ale že přitom si vždycky z těch vyvražďovanejch někoho vybral a učinil jej správcem celé říše, což nemůže být náhoda. Jak říkám, na všechno má odpověď.
                Víte co, já takový jsem. Tak mi ty miliony přišly moc. Jenže on je neprůstřelnej. On totiž, že kdyby se naplnil Zákon už tehdy, tak Země Vyvolená by byla od Eufratu až kamsi do Egypta. Takže by jich tam pak klidně mohlo bejt i víc. A že například ten Metuzalém se fakt dožil těch devět set šedesát koliksi, že když mi některý čísla přijdou moc, tak jen nechápu, že to tak klidně mohlo bejt.

                A tam ti s tím smíchem, jednoduše to tak mají zamrzlý. I ten pytel, protože vypadá jak ženská, tak už je sexuální. Sex, to je hřích jak sviňa v každým abrahnábožku. Odvádí od čistě agapé myšlení (což se podle specializace nábožka u nich asi ale říká jinak).
                Třeba judaistický ortodoxové když vidí ženskou, taky je chytá z toho ebola. A když se hezky zakuklí nějakej křesťánek, jde se pak bičovat nebo se opásá hřebíkama, protože zhřešil pomyšlením. O košťatech, upalovacích kůlech apod. coby falických symbolech bychom si u celibátníků mohli ještě chvíli vyprávět.

                Já skutečně nemám proti utěšování ani popel. Tím si teď nedělám alibi. Jen jsem, když u toho cválají jezdci, zakazují se řehtací pytlíky a utahují hřebíkový opasky, pak nerudnej.

                1. A s těmi magory opatrně. Kdybyste byli, tak už mi to nepíšete, místo toho tančíte oslavný tanec vítězství, nebo jste tuhej jako nikdo druhej.

                  A kulič to bere vážně, každý podle něj musí vědět, že když zhřeší, Hospodinovi (on nerozlišuje Jahve a jiný) nezbyde než jej potrestat. Že sice krev nechce, maximálně obětní zvířecí, což ale pak už taky zrušil. Jenže, když to jinak nejde, tak sice děsně nerad, ale nařídí ji. Ale jak by se vypořádal s tím smíchem, no, on by si našel odpověď v Bibli. Jiný závěry on nedělá.

                  1. No ano, už si vzpomínám, psal jste to skutečně v tom významu, jak říkáte. Jenomže ono to trochu v tom duchu probíhalo, několikrát vyskočil ze židle, že jsem tak na sucho polkl a pro případ trochu mimoděk zaťal pěsti, pamětliv slova prorokova, ale pak už jsem vyskakoval taky. Nakonec ale on to byl, kdo měl zuboženou duši, tak se to všechno uklidnilo. Ale bez temperamentního skákání do řeči to nešlo, div mi nevypíchl oko. Zase mi něco v tom ohryzku bubnovalo jako když se snáší pravda s nebe.
                    Chce jít zpátky, vůbec se mu tu nelíbí. Rodinu má tam. Ani za zlaté zdravotnictví a ženy bez pytlíku.
                    Ten váš s očima, ten musí být velmi spravedlivý.

        1. Já svoje tvrzení ničím podporovat nemusím. Já ho prostě vyslovil. Jestli se Vám nezdá dostatečné, tak mi prostě nevěřte.
          Mimochodem… Česká televize také všude říká, že jsem dezinformátor a kolaborant a nedává k tomu žádné důkazy. Prostě to jen vyslovila.

          1. „Já svoje tvrzení ničím podporovat nemusím. Já ho prostě vyslovil. Jestli se Vám nezdá dostatečné, tak mi prostě nevěřte.“.

            Pak se nedivte, že jste po právu označován za dezinformátora nejenom Českou televizí.

            1. Jen ať se v tom zorientuji …
              Když Vidlák dá tvrzení a nedoloží ho důkazy, tak je dezinformátor.
              Pokud ČT09 nebo Foltýn dá tvrzení a nedoloží ho důkazy, tak je to svatá pravda, o které se nepochybuje.
              Pochopil jsem to správně?
              No, při obhajování uvedené logiky pak netřeba vysvětlovat, proč diskutujete pod Anonymem.

              1. .. je zajímavé, že se ani jedna strana nepokusila předložit k posouzení oněch 16 premiérských facebookových tvrzení. Z pohledu Vidláka jakž takž přijatelné, no a kdo má na FB přístup, může hledat po vlastní lajně, až dohledá, může argumentovat pro nebo proti Vidlákovu prohlášení.
                Oponent by si ovšem tu práci mohl dát, pokud na FB přístup má, já ho nemám, tak jen čekám, jak se to vyvrbí.
                Ovšem když někdo anonymní má osypky z hrůzostrašné DS, lze s velkou mírou pravděpodobnosti předpokládat, že se nebude osobně producírovat ani na FB.

                A terazky som v riti… umru a pravdy nezvím!

                1. Jste údajně v rekonvalescenci, tak Vás přece nenechám trpět a Vidlák není jediný, kdo měl o Fialovo psaní obavy:
                  https://tn.nova.cz/zpravodajstvi/clanek/580229-fialovy-prispevky-znervoznily-lidi-vam-nekdo-hacknul-ucet-ptaji-se-premiera

                  23.10 Fiala napsal na síti X, tolik úplně samostatných výkřiků, kopíruji:
                  „1.V příštím roce začneme stavět další část Pražského okruhu – z dálnice D1 do Běchovic.
                  2.Rekordní objem investic, 160 miliard, míří do dopravy.
                  3.ČR na tom dnes není vůbec špatně. Pro příští rok předpokládáme růst HDP o 2,7 %.
                  4.Konsolidujeme veřejné finance i při tom, že dokážeme rekordně investovat.
                  5.Díky přijatým opatřením plníme už letos maastrichtská kritéria.
                  6.Deficit v roce 2025 bude i přes povodňovou pomoc nejnižší za posledních pět let.
                  7.Příští rok investujeme rekordních 250 miliard. Překonáváme všechny předchozí vlády.
                  24.10 pokračoval:
                  8.Chápu, že lidé jsou nespokojení a mají obavy. Prošli jsme covidem, energetickou krizí, inflační krizí, kousek od nás je válka. Pro řadu lidí a jejich domácí rozpočty to nebylo jednoduché, tomu všemu rozumím. Čemu nerozumím, je, že si někdo myslí, že by to mohl vyřešit Andrej Babiš, který to jako premiér nezvládl. Jediné, co dokazuje,je, že se umí starat o sebe a svůj majetek.
                  9.Děláme všechno pro to, abychom postupně uzdravili české veřejné finance.
                  10.Děláme všechno pro to, abychom podpořili růst ekonomiky, růst firem a růst lidského potenciálu.
                  11.Rekordní budou výdaje na vědu, výzkum a inovace v celkové výši 51,6 miliardy korun.
                  12.České školství bude odpovídat požadavkům 21. století a tomu, co od něj oprávněně očekáváte vy.
                  13.Rozpočet na vzdělávání je rekordní. Do školství jde 291 miliard korun.
                  14.V roce 2025 dáme na obranu 2 % HDP.
                  15.V tomto volebním období zprovozníme 207 km dálnic a u dalších 260 km zahájíme stavbu..
                  25.10
                  16.Systematicky pracujeme“…….MAJKA to už mi fakt stačilo!

                  1. Re: MAJKA; 26 října, 2024 (14:48)
                    .. ano, zotavuji se z chřipky, z TV zpravodajství už jsem zotaven drahně let, a to od doby, kdy jsem přestal být platícím koncesionářem hydry. Fakt to nesleduji ani na jediném kanále, přístroj k tomu primárně určený nevlastním. Jedním vrzem jsem TV rozhlas a tisk vymazal ze svého života. Do svého počítače tu svoloč nepustím. Prostý venkovan.
                    Vidlákovi ve věci 16 Fialových artikulů věřím, nepokládám ho za takového hochštaplera, aby na vlastním webu lhal jako když Rudé právo tisklo. Jen jsem předestřel možnost, jak by bylo možno rázně ukončit to trapné kvákání Anonymovo.. i když zase na druhou stranu tak trochu víc než dost předpokládám, že ten magor by kolem toho dál tancoval jak vořech kolem obechcaného patníku a rozebíral by to ze všech stran.
                    Ku*wa, tohle jsou uzle přímo gordické!

                    Včera a dnes jsem po týdnu byl po polednách na psí vycházce, včera nádherné počasí, dnes přijatelné. Kondice se zlepšuje…;o))

                  2. Je hloupej, Fiala, pise udesny konkretni fakta , na misto abstraktnich blabolu a sestnact kulovych artikulu a kdyz se mu neco nepovede , nikdo neni perfekt , tak si za to necha nadavat..

                2. Mozna , naucit se a zacit psat Ceskym jazykem by postacilo.
                  Mimo ty pomatenosti.

                  Cili navrhujete , ze kazdej si muze psat co chce a prijatelny z jejich pohledu a ctenar at chodi vsude a ma hledat pravdu a sedet cely dny nekde a badat v dokumentech aby nasel pravdu..
                  Vysledky pedagogickych usili po mnoho let sou znat.
                  Pohled do hajzlu je mozny tam zahlidnout, prijatelnej obrazek.
                  Z tvyho pohledu ,samozrejme.

                  Jestlize si nekteri zasedli na vladu a na kazdyho a neustale vladu a kazdyho usvedcujou z dezinformaci a lzi
                  a sami si zaroven pridelili plny pravo
                  lhat a lzi verejnovat na vsecky strany ,tak s tim daleko nedojdou. Nekdy se vo mne dovite .

                  S pozdravem vas ,MIstr Jan Hus.

                1. On se spíše odkopal a minimálně tímto svým názorem si zasloužil označení dezinformátor.

                  Vzhledem k jeho dřívější publikační činnosti to není překvapivé označení.

                  1. 🤣 Tak vítěze anonymní ankety: „Tukan a dutohlav roku“ díky Tobě, bystrý Anonyme, již známe, a gratuluji Ti k zisku. Obecním mentálním mrzákem se nestáváš každý den, tak nezklamej, a objevuj další „dna“ čehokoliv, webové pometlo s tím echt kvo kvo kvocientem …

              2. Taky si z toho nic nedělejte, Vidlák prostě jen v jeho pojetí přiměřeně napsal svůj lidsko-právně zatím ještě povolený „hodnotový soud “

                Kdo opravdu MUSÍ, tak dle soudů dokonce právě politik musí vydržet mnohem více…

                Džamila Stehlíková taky bez podpory fakty psala tvrzení a vyjmenovávala kde co, třeba v 2021, cca, že Zeman „už je dementní, fyzická smrt prognosticky může přijít v řádu měsíců, ale smrt sociální už nastala….
                V Lánech je jen fyzická schránka prezidenta, mozek už odešel.“
                *****
                A ačkoli osobnost Zemana ráda fakt nemám, možná jste si i Vy všiml,
                že stále ještě žije a mozek mu také neodešel.

                Nu a považte dokonce prvoinstanční a odvolací soud údajně děly, že Džamila nakonec „prokázala pravdivost hodnotových soudů“ .
                *****
                Tak radši po Vidlákovi nic vyjmenovávat a dokazovat už nechtějte, nakonec on si s pojmem „dezinformace“ skutečně nezačal.

                Navíc, lidi by ještě mohlo po Vašem vzoru napadnout, aby každému anonymovi prokazoval sám Fiala a vláda a to by nemuselo tuším ani dopadnout dobře….

                Nevyžádaně doporučuji dávat si pozor, co si přejete, natož co po druhých vyžadujete, jeden neví odkud se mu to může totiž vrátit….a takových „událostí“ ještě bude, utrápilo by Vás to.

                1. Vaše odpověď je sice pěkná a dlouhá, nicméně autorovu neschopnost (a dokonce i neochotu) podpořit vlastní tvrzení fakty a s tím související trend, kdy je kvůli šíření nesmyslů právem označován jako dezinformátor nijak nevyvrací.

                  1. Kdybych považovala debatu s kolovrátkem za smysluplnou,
                    napsala bych cca toto.
                    Povedzte mi, Kefalín, čo si predstavujete pod takým slovom „dezinformátor“, spíše bych Vaším stylem požadovala -kde v právu je faktická definice, doložte….

                    Ale pro mne stačilo, „debata“ pak nedává smysl, pokud Vy dokola o „tvrzení“ a já marně o „hodnotovém jen soudu“ Vidláka, na který má každý občan právo, natož směrem na výkřiky politika. Ztráceli bychom čas už dva…

                  2. Právní definice pojmu dezinformace (případně dezinformátor) nemá na pravdivost tvrzení v článcích tohoto autora žádný vliv.

                    Mimochodem vymlouvat se na „hodnotící soud“ u tvrzení, které je možné objektivně přezkoumat a posoudit nedává smysl.

              3. Vy ste Dvorak demagog.
                Vy utocite jako chiuhaha a srovnavate a davate CT a Foltyna dohromady s Vidlakem..
                Na stejnou uroven.
                Ale mozna hrajou divadylko na lidi. Politiku ,spatnej a hodnej policajt.

                Dezinformace znamenaji jedno a plati pro kazdyho.
                Kazdy tvrzeni na verejnosti musi byt podlozeno aspon nekterymi priklady, fakty a nebo zdrojem prevzatych informaci .
                V clancich je vic mista .

                Jinak je to vsechno , jedna pani na pavlaci povidala a autori rychle ztraci respekt a verohodnost.
                Vy Dvorak se ani k nejakymu faktu ,skutecny a pravdivy informaci ,pro ty vase blboly, neprozvanite.
                Tady chcete delat nakyho soudce. Zacnete u sebe.
                /She protested too much/… Tak ty dve vety anonyma urcite
                ani nestoji za povsim.
                Potrefenejch hus pravdou ??? , na navsi dostatek.

                Anonym se vo CT a Foltynovi nezminil ,zadnou vasi svatou pravdu.
                Lzete. V inkvizitorskym snazivym nadseni.

                Vidlak jest nazoru ,ze nemusi a vyzyva k neduvere toho, co pise.
                Tak to nepotrebuje komentar..Jest nyni taky politikem.

                Vod tech z Bruselu mne to neprekvapuje ,jejich povysovani nad ctenare a pohrdani s nim ,ocekavam.
                Vod vlady politiku a kupciku s politikou dezinformaci taky.
                Ctenari a volici sou pro ne dobry akorat jako spinavy schody po kterych slapou , ke karieram , do vysokych funkci a povysovani ..

            2. No to Česká televize, dnešní optikou, před několika či, záleží v jakých případech, před více lety, také byla. Anebo naopak….

        2. Anonyme, anonyme…. vy jste jak z toho vtipu o setkání dvou známých „Ty žiješ??? Já slyšel, že’s umřel… No vidíš, a žiju. – Jenže mě to říkal někdo, komu věřím mnohem víc než tobě!“

          Bohužel s vámi, co se radši mýlíte s Washingtonem, než byste měli pravdu s Moskvou to už přestává být vtip, že.

          2017: Exemplární libtard Bartík vypouští dezinformaci, že Zeman do 3, max. 7 měsíců umře:

          https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/milos-zeman-zdravi-rakovina-svatopluk-bartik_1812201054_ako

          2019: libtard stále neodvolal, a když se to konečně podařilo dotlačit k soudu, chce soud předložit znalecký posudek (asi že i po dvou letech prezident Zeman stále žije, i když už měl být dle zkoumaného výroku dávno mrtvý):

          https://zpravy.aktualne.cz/domaci/bartik-vybira-na-facebooku-penize-na-soud-se-zemanem-tvrdil/r~a3829b0acef211e984c6ac1f6b220ee8/

          A tak je to u nás se vším 🙁

          1. Tento případ nepopírá to, že v článku výše je tvrzení, které autor není schopen podpořit fakty.

            O tom, že autor je díky jeho publikační činnosti a názoru (svoje tvrzení prý nemusí podporovat fakty) označován za dezinformátora právem ani nemluvě.

            1. Nevím o co jde. Vy vidíte desinformátora vidláka, já vidím desinformátora čt and company. Jedinej rozdíl mezi náma je ,že já netrpím obsedancí psát to na web čt. Ale jestli to z vás musí jak z KoZy tak šup šup.

              1. Jen krmíte tupého, aktivního trolla… Leda že by si zdejší osazenstvo z té kreatury udělalo takového cvičeného modelového obecního blba alá Pepek Vyskoč ( jeho možnosti odpovídají předloze ), ku svému pobavení …
                I relativně neškodný blb lehce zmutuje – nehrál bych si se sirkama ve stohu…

            2. A tak v Kostnici na Koncilu knezi, nasemu Mistru Janu Husovi ,
              zle krivdili , pomluvami jej obvinovali , ze je neverici falesne kriceli ,
              pomoci lzi a vymyslu, nepravych ho soudili.
              Tvrzeni sva dokazovat zadnou pravdou ,nemuseli.
              Velkou vetsinu artikulu jeho, skutecnych a pravdivych , na napravu
              cirkve , pritom schvalovali..

      1. Re: Vidlák; 26 října, 2024 (10:29

        .. Vidláku, vy fakt věříte, že takové hovadiny někdo píše námezdně?
        Můžeme a taky tu mnozí blbneme jen tak pro vlastní pobavení, to jo, ale že by nám za tohle někdo zaplatil?!
        Neverím, bohajeho neverím

        1. Za sebe připouštím, že to možné je.
          V rámci sociálek mohou existovat placené skupiny, které mají vyčleněno nějaké teritorium, sociální či profesní skupinu lidí, okruh témat a mají stanoveno, jakým směrem a stylem mají do diskusí vstupovat.
          Už je prokázáno, že konfrontační až agresivní diskuse, včetně některých témat, jsou majiteli těchto sítí podporovány.
          Mají bohužel mnohem vyšší sledovanost, než ty běžné, kde se tzv. „nic neděje“, ve kterých na sebe lidi neútočí a nenadávají si.
          Stačí zajít do diskusí na iděsu a podívat se, jaké hovadiny tam z lidí padají. Zadarmo.
          Ve světě, ve kterém lze i blbce využít k vyššímu zisku, není nemožné vůbec nic.

          1. Re: Teco; 26 října, 2024 (14:43)

            .. inu, s ohledem na agregaci sledovanosti to smysl dávat může, ale pokud si začnu pohrávat s myšlenkou, že by to žvástání mohlo i nějak citelně ovlivňovat veřejné mínění, začíná mi být ouzko…

    2. To je to na twitteru ?
      Facebook nemam

      Pekne dezinformace to jsou

      https://www.parlamentnilisty.cz/politika/vlada/-Zbytecne-to-lidi-nastve-U-Fialy-sazi-jeden-prispevek-za-druhym-Politolog-navrhuje-vyhazov-763741

      Čtvrtek 24.10. v 7:55:

      Rozpočet na vzdělávání je rekordní. Do školství jde 291 miliard korun.

      Čtvrtek 24.10. v 8:30:

      České školství bude odpovídat požadavkům 21. století a tomu, co od něj oprávněně očekáváte vy.

      Čtvrtek 24.10. v 8:50:

      Rekordní budou výdaje na vědu, výzkum a inovace v celkové výši 51,6 miliardy korun.

      Čtvrtek 24.10. v 9:25:

      Děláme všechno pro to, abychom podpořili růst ekonomiky, růst firem a růst lidského potenciálu.

      Čtvrtek 24.10. v 9:55:

      Děláme všechno pro to, abychom postupně uzdravili české veřejné finance.

      1. Nemůžu si pomoci a vkládám repliku ze Šimka a Grossmana:
        „Klaun, to je klaun!“ burácely děti. “
        😀

      2. Mně to připomíná ty depeše generála ze Švejka, který se zbláznil. Jméno si nevybavím, ale působí to na mě podobně. 🙂

        1. Ale popravdě, jak o tom teď tak přemýšlím, možná to bylo nějaké jiné knize . Už si prd pamatuju a Švejka jsem četl před mnoha a mnoha lety. Godot to může ověřit :). Každopádně pointa byla v tom, že začaly od dotyčného přicházet zcela nesmyslné a protichůdné rozkazy a přesně tak na mě působí ty Nutelovo hlášky.,

          1. Zaskočím, a odpovím místo Godota. Byl to plukovník Schröder, který např. důstojníkům sdělil, že každému vojáku patří po knize Die Sünden der Väter od Ludvíka Ganghofera, které dal odnésti do bataliónní kanceláře.

            1. Nebyl to plukovník Schröder. Ten jen převzal a snažil se důstojníkům vysvětlit idiotskou šifrovací metodu… Kterou někdo na štábu doslova převzal z populární příručky o šifrování.

          2. Ne, je to ze Švejka, kdy generál se zbláznil a rozesílal všademožně nesmyslné rozkazy, které měly být ignorovány, ale doručit se musely. (urychleně uvařit a pak hurá na Sokal)

    3. Anon:
      Ale fuj, vy škaredý protisystémový Anone. Styďte se. Dokazování je zcela out! Dokazování je putinovsky prokremelsky protivládní!

  10. K poslednímu roku vládnutí těhle břídilů s liberalismem atrofovanými mozečky a hypertofovanou žlázou pro ego a chamtivost mám ambivalentní pocity. S určitostí můžu říci, že bych je rád viděl co nejdříve v pruhovaném pyžamu rubat kámen v kamenolomu a ještě předtím osvěžené Vltavskou vodou. Ale…
    Ale STAČILO a SDP budou potřebovat ten rok ke konsolidaci a pořádné kampani. Jinak ta fijalová parta dělá jen kampaň pro ANO. Samozřejmě, že působí a ještě způsobí nezměrné škody v ekonomice, zahraniční politice i v celé lidské společnosti (o čem dnes můžeme říct že opravdu funguje?).
    ANO lidé vidí jako protestní stranu, ale jak už zde dříve zaznělo, je to jen druhá strana téže mince a žádnou změnu nepřinese. Vlastně ji nepřinese ani SPD, tam stačí přelézt 5 % na další 4 roky je vystaráno, takže jediný subjekt s potenciálem velké změny je STAČILO. Doufám, že ten rok využije naplno a profesionálně k přesvědčivému růstu a volebnímu výsledku.
    A o záškodníky stran těch “jediných pravých liberálních demokratů” nebude nouze…

        1. Zděšený kvikot různých anonymů, toť rajská hudba pro můj sluch. A až se stane to co Vidlák plánuje v horizontu několika týdnů, nebudou vám stačit Pampersky 😀

      1. To nebyl příspěvěk o idealizaci, ostatně, skepse je na místě. Navíc, vidíme jak fungují korespondenční volby jinde, ale také jsme už viděli, jak může nějaké hnutí ovlivňovat reálně politiku. V případě dostatečně velkého hnutí je dopad nezanedbatelný a může jít i proti výsledku voleb, a je i docela jedno zda jde o podezřele financovaný Milionový chlívek pro demokraturu s neznámým týpkem v čele, nebo spontánní (=demokratické) hnutí typu STAČILO.
        Vzhledem k reálnému a docela drastickému chudnutí obyvatelstva bude levicová orientace hnutí výhoda. Ale ani to bez spousty práce nebude stačit.

        1. V souvislosti s tím drastickým chudnutím obyvatelstva, bych tedy poprosil vysvětlit to máslo v Albertu za 69,-Kč.
          Netuším, kolik stojí třebas jinde a taky ani netuším, proč se to děje.
          Evidentně si ale vedení těch řetězců myslí, že lidi peníze mají, proto ten cenový nesmysl.
          Nebo snad někdo, třeba Madeta potřebuje dosáhnout toho, aby lidi přestali máslo kupovat?
          To už tu taky bylo – v devadesátkách se vysvětlovalo lidem, že je máslo nezdravé a že mají nakupovat ty nové německé Kuneroly.
          Nebo pokus o vyvolání nákupní paniky – u másla??
          A nebylo to tady už jednou, právě u toho másla a pár let zpět, co se to vydrápalo snad na 80,-Kč ??

            1. Když je příležitost, tak kde kdo zdražuje. Proč by nezdražoval, když to jde.
              Na vstupech, při výrobě i při prodeji. Ale naštěstí je tu záporná zpětná vazba:
              Lidi už na to mít nebudou, budou kupovat méně.
              Menší obrat, menší zisky a nejen u másla, ale třeba taky u piva, nových aut nebo dovolených v zahraničí. Bude stále méně lidí, pro které to zboží bude dostupné – to je ta mantra o rozevírajících se nůžkách. A to vyvolá dost revoluční nálady.
              To co už několik let opakuji dokola:
              Nuzota z lidí lotry činí a vlky z lesů žene hlad.
              Ale bez toho faktu to nepůjde. Nikdy to nešlo.

          1. Můj – samozřejmě zcela laický a tedy nejspíše i zcela chybný – názor je, že si takoví ti „Prouzové v zákulisí“, co v centrálách německých hytlermarketů rozhodují, za kolik si občan české země bude smět koupit plody této země, také ráčili v denním tisku či jiných oficiálních médiích všimnout, jak se všem (doktorům, školníkům, policistům, …) přidává (i kdyby z toho nikdo ani korunu neviděl, naši pravdomluvní ministři to přece řekli) a jak se celá ekonomika zvedá (viz naše slunéčko nejjasnější, ehm, pardon, pleš nejblyštivější, nejpravdomluvnější premiér, ehm, pardon, protektor Pjotr Fyjalenko).

            No a přece by byli hloupí a nepostupovali by s péčí řádného hospodáře, kdyby propásli příležitost maximalizovat zisky těch, co je platí a a nezkusili si z těch zvyšujících se mezd a vzrůstající ekonomiky urvat co nejvíc.

            Že lidi už nemají ani na základní potraviny, obracejí každou korunu, děsí se účtů za energie a modlí se za mírnou zimu? No to jsou přece ošklivé prokremelské narativy, tomu žádný slušný občan, co není svině a šmejd přece nevěří…

            Takže nasadili ceny jaké nasadili a chvíli potrvá, než srážka s realitou ukáže, kdo podlehl dezinformacím. Nejspíš vsadili vše na jednu kartu – Vánoce. I kdyby se rodiče a prarodiče měli zadlužit, však oni se nedají zahanbit a ještě aspoň naposledy dětem a vnoučatům připraví svátky jako vždy.

            Po novém roce přijde s ročním vyúčtování i vystřízlivění… ale to už budou tržby spočtené a cílové odměny přidělené. A kdyby příští rok málo utráceli sami občané, však oni si se svou tržní silou vydupou nějakou tu dotaci či úlevu od státu, malou konkurenci zničí Hladík zálohovanými PETflaškami, a zase bude dobře (jim).

          2. Ukazovali ,ze v Moskve kde je vsecko drazsi ,nez jince v Rusku ,
            je maslo , za 12kcs.
            Zakazy povzbuzujou podnikani …A maslo muze pralesem sankci
            zabloudit ….i k nam..

  11. Pod junáckou vlajkou
    spí voříšek s lajkou.
    Pod merklovou, pod hitlerem
    chrápe doga s rotvajlerem.

    Vítr vlajkou třepotá,
    potůček tu klokotá,
    paprsky laskají lípy,
    šumí bory, šumí pípy.

    Zavelely říšské banky.
    K junákům se valí tanky.
    Bílý otec cinká mincí,
    slyšeli to ukrajinci.

    1. Bílý otec s bílým vlasem,
      vratkou chůzí, slabým hlasem.
      To my nic, my muzikanti!
      Agresoři jsou přec tamti!

      V kotlíku se guláš vaří,
      kolem krouží novináři.
      Nabírají plnou lžící.
      Pište správně, všici, všici!

      Guláš bryndá na smokingy,
      na úvěry, na lízingy.
      Najednou je prázdný kotel.
      Tak se, krávo, rychle otel!

  12. Abdikace prezidenta? Ktereho? Snad ne naseho? Pche… ten jen oprasi svoje kontakty a bude se chovat jako zaslouzily dezolat.

  13. Blíží se doba , kdy se bude vyvracet ze zahraničí dosazená protektorátní sebranka , pomocí podvodných voleb . Tato sebranka už od začátku byla připravena jako dočasný nástroj , kterého má nahradit davem přivolávaný Veliký Osvoboditel . Jinak řečeno , dosazeného zlého fízla vystřídá dosazený „hodný“ fízl .
    A tím se blíží i doba , kdy různé generačně parazitické klany – mafie , či klanové kartely , budou znovu potřebovat v ulicích tupé nemyslící davy , bojující za jejich koryta a privilegia .
    Tak nějak se chystají zopakovat převrat v 89 roce .
    To je ten skutečný důvod , proč vylézají z hrobů politické mrtvoly a proč se náhle veřejně i neveřejně střetávají vyjednávači různých klanů . Cítí další velikou příležitost . Zatímco se po roce 89 vesele rabovalo- kradlo , tak teď se vracíme do opačné fáze . Bude se budovat nové soustátí , ve střední a východní Evropě a kdo se zavčas začlení do tohoto procesu , jako potřebný prvek řízení , ten bude mít vystaráno .
    Tak teď ještě si opatřit ty davy , které je vynesou na Olymp .

  14. Kolik hňupů, tolik hovad.
    Umí Pávek abdikovat?
    Bez páteře, z gumy záda?
    Chápe vůbec, co je zrada?

    Kolik hovad, tolik hňupů.
    Kam vypustit tuhle tlupu?
    Jen tak volně do prostoru?
    Mají v sobě bacil moru.

    Jeden bude kameníkem,
    druhý zdatným permoníkem,
    třetí bude tavit rudu
    bez jarmulky, bez talmudu.

    1. Vše musí mít právní rámec.
      Jen samice nebo samec,
      ostatní je prostě špatně,
      sukně nebo gatě v šatně.

      Školní řád je jenom jeden.
      Chceme tu mít přece eden!
      Žádný bordel nebo peklo.
      Aby zase mléko teklo.

      Bez Arabů, bez černochů.
      Ať si krášlí zemi hrochů!
      Tady bydlí Rumcajs, Manka
      a ne žádná tibeťanka!

            1. .. já už se z toho po týdnu škrábu ven, test covid opět negativní, neočkován, podle obvoďáka hnusná letošní varianta chřipky, Ibalgin 3×1 po první tři dny a hlavně ležing, pocení, tekutiny, lehká a pestrá strava, pomalu vracet k normální zátěži. Na umírání je vždycky času dost… ;o)))

              1. Ládik:
                Klidně vám nějaké leukocyty pošlu. Sice jsem prozměnu hrabala dvě hodiny listí a taky toho mám dost, alr to není leukocytama, těch mám pořád dostatek.

                1. ..tož potom zbývá už jen poslední varianta, jsem tvoje stáří, pozvi mě dáááál..!
                  Obvoďák mě při mých nečastých návštěvách poňouká k nahlédnutí do rodného listu…

  15. Vidlák: „výhodný vzájemný obchod zahlazuje pohraniční spory“

    Právě jste popsal výhody evropské unie, Vidláku. Je vidět, že pobyt v Bruselu vám jde k duhu.

    1. Teď si na to káp, libtarde. Dokud bylo EHS, rušily se cla a Evropa vzájemně výhodně obchodovala. Teď máme EU a můžeme si tak akorát vyměnit emisní povolenky za migranty.

    2. On je ten obchod v EU výhodný? Tak pro západní část, nikoliv pro nás, my jsme jen vyžíraná kolonie.
      A co se týká vlády Fialového hnusu, ti se drali do jádra EU každým možným řitním otvorem jen aby zjistili, že jim neleží ani v patě!

      1. A chybí tam slovo oboustranně. Výhodný obchod rozhodně je, třeba cena elektřiny obchodovaná na Lipské burze výhodná je pro Němce, obchodníky, ale nikoliv pro lid a průmysl v ČR.

  16. Víte ale co je obludné? Dan píše, že Fiala lže a vede zemi k destrukci….Ale on ten Fiala to své zadání zkrátka splnil.
    Proto byl dosazen, proto ty mechanismy a mediální pomoc. Aby splnil co měl. Jakkoliv to mělo a má destruktivní vliv na náš stát.
    Dostat nás na hranu války. dostat lidi do marasu. To se mu zkrátka povedlo. A bude obrovská fuška se z toho vykopat.

  17. Aktuality:
    na islamizace.cz je zpráva, že Mercedes už jede jen na 1 směnu
    na AE pak je článek, že je na spadnutí útok Izraele na Írán – usuzuje se z toho, že do oblasti míří americká tankovací letadla.
    Anglosasové musí někde „převrhnout stůl“ alias něco začít, bo jinak jsou v pééérdeli už teď.

      1. Re: Josef Švejk, 25 října, 2024 (23:09)
        ..hm, to bude zajímavá situace. Tankovacích kravek zas tak moc není, a jsou ve vzdušném prostoru nápadné, asi jako skutečná stračena uprostřed náměstí. A během celého procesu tankování ještě jaksi více vypočitatelnější…

        1. Nepochybně všechny strany vědí, že během tankování je k dispozici trojce abonentů. Není to sedm jednou ranou, ale i tak …

          1. Zásah plného tank-letadla by mohl být dost efektní, zvlášť kvečeru.
            Kolik do toho vejde? Tak stovka kubíků A-1? Nebo víc?

            1. Re:Teco; 27 října, 2024 (6:05)
              ..KC 135R cca. 92 tun paliva + 37 tun dalšího nákladu. Ohňostroj k nezaplacení…

        1. Doufejme, že je to pravda. Protože jinak máme problém.
          Stejně tak doufejme, že žádný z BV států neposkytl pro útok svůj vzdušný prostor. Protože všechny US základny v oblasti se přímou účastí USA na útoku (minimálně poskytnutím tankovacích letadel) staly legitimním cílem. Největší problém momentálně mají Saudská Arábie, která okamžitě přispěchala s tvrzením, že s tím nemá nic společného a že jí náckové slíbili, že nezneužijí její vzdušný prostor, a Jordánsko. Jordánsko mlčí, takže je v tom nejspíš až po uši.
          Momentálně jsou uzemněny všechny lety na BV. Docela by mě zajímalo, kdy si ti pitomci konečně uvědomí, jak moc jim židovští náckové ekonomicky škodí.

          1. Saudská Arábie především léta kupuje americké zbraně a hned si je zkouší na Jemenských civilních objektech. Tam to bude ještě zajímavý.

        2. Re: liška; 26 října, 2024 (7:34)
          ..problém je v tom, že si máme dělat úsudek na základě videa, ke kterému můžeme jen stěží získat kvalifikované informace o lokaci záběrů, o celkovém počtu útoků, cílů, vypálených střel, o poměru zlikvidovaných střel a skutečných zásahů…
          Srovnatelné se situací na Ukrajině, kdy obě strany konfliktu po takových akcích tvrdí něco jiného.

  18. Bych národ bohem vyvolený nepodceňoval, před rokem se mu i celému světu ukázalo, že protivník je „zvěř“, třeba bude mít svatou misi a poslání od svého boha, prostě vyhubit škodnou, ideologicky to mají zmáknuté už tisíce let …

    1. .. no, uvidíme, jaké budou reakce, až se do srovnatelné činnosti pustí jiné, poněkud mladší, ale stejně vyvolené náboženství v jiných končinách..

  19. Čína předvádí, jak se proti terorismu opravdu bojuje … Nikoliv důrazem na lidská práva. 🙂

    Jo. Zase jeden článek, s kterým se dá co popisu reality souhlasit, co do nadšení nad jejím stavem už méně.

    Původní kolébka civilizace, které říkáme pro zjednodušení Západ (ve skutečnosti jde o bílou část někdejšího Britského Impéria, ostatní mocnosti západní Evropy jako Španělsko a Nizozemí se svými satelity a ze středovýchodu to, na čem zanechala vliv Svatá římská říše, plus Izrael) jde do kytek. Je zavalena a rozvalena pitomci (v ČR by je mohl zastupovat třeba Hladík, ale napříč spektrem jich je hafo), slabochy (v ČR Fiala, Babiš) a zrádci (Konečná a Vidlák :-)).
    Zrádci nejsou příčinou rozvalu, na to je jich málo, tou jsou pitomci a slaboši. Nicméně při pomyšlení, jak zrádci (a teď především myslím kritiky kapitalismu) dopadnou, až i zde se bude postupovat racionálně, nikoliv s důrazem na lidská práva se mi rty stahují do škodolibého úsměvu.

    Nuže, Allāhu Akbar nebo spíše 习近平万岁.

    1. Medzinarodny menovy fond a svetova banka udavaju prognozy hospodarskeho rastu,ziskov a vsetkych tych picovin co sa tyka bohatsva danej zeme,pokukaj tam,co oni pisu,to davaj pozor,aby ta neskrutilo,celeho,nie len ten krivy usmev,tam cisla a o zadlzenpsti,ani nekukaj,bo ta pokrivy docista.Bo ty zradcovia,co jich nazyvas,jich dristy proklete blizko,k tym cislam a tvoj drist od reality na svetelne roky,tak tu dristas,jak vsetci ty sraci ,o tych sankciach na traktarov,este aj kocky jim zakazali vozit na svetove vystavy a jich ekonomika rastla v case sankcii a na dalsi rok zase rast,to nehovori,dakto v rusii,to tvrdy kapitalisti ,hlasia cisla a nie tvoje ideologicke kydy vole.

    2. Kolebka civilizace NENI v zapadni Evrope. Ta je uplne jinde.
      Pred 5 tisici roky v Egypte staveli pyramidy a v Cine sepisovali basne, nad kterymi se nam dodnes taji dech.
      A ve stejne dobe nasi predkove v Evrope zili v zemljankach, vyhrabavali korinky ze zeme, louskali ustrice oloupane z morskych utesu a seminka z bukvic a jako ekonomicky vrchol sveho zivota maximalne tak lovili zubry.

      1. Řekla bych, že dávali přednost jeskyním, ty ostatně hloubit nemuseli, celé tlupy taky byly raději pohromadě a ne sólo…ale statisticky podložené to nemám. Co se týče kolébek civilizace, souhlasím s vámi. Možná bych přidala Indii.

      2. A Sumeřané sepisovali zákoníky a eposy, budovali rozsáhlé zavlažovací systémy, vyráběli bronzové nástroje a začínali obrábět železo.

        Tady to nebylo tak zlé, jak uvádíte 🙂
        To už naši předkové žili usedle v „dlouhých domech“, zvládli techniku orby a začínali s metalurgií.
        Nicméně – kolébkou civilizace nebyli ani náhodou.

      1. Měl pravit, že na začátku byla tématem jeho činnosti bezpečnost či boj proti dezinfo, že teď ale už pojede pozitivní témata. Teda, je to v tom článku, tak snad nekecají.

        Jakže se tomu jeho podniku říká? Koordinace strategické komunikace vlády? Takže teď strategicky oznámil, že dezinfo už má hotový, vzalo to nějakých pár týdnů. A že teda odteď už bude valit samý pozitiva. Asi taky strategicky je bude valit, úplně stejně tak strategicky, jako zapích tu bezpečnost a dezinfo.
        Možná se strategicky (nepřeužívám to slovo, vždyť se on tak přímo jmenuje) rozhod, že když mu to strategické náčelníkování kolem Vánoc (?) stejně končí, nebude se už pouštět do větších akcí. Nebo je v tom jiná strategie, von je přece školenej, aby jej nikdo neprokouk, strategie přece nejde dělat, aby ji hned každej prokouk.

        Jedna věc je, že vůbec tu „vládní“ (když von ke všemu všude vysvětluje, že vlastně ani nic s tou vládou nepeče, že je tam kamsi poblíž jen odvelenej) strategickou komunikaci někdo vymyslel. Ale strčit tam právě zrovna tohle…??

    1. Řekl někdo „Vlajka“? Tak to on Otík určitě myslí osvědčenou Vlajku (Švancmberci a Lebkovici v ceně):

      https://cs.wikipedia.org/wiki/Vlajka_(hnut%C3%AD)

      „Všude se vyrojilo plno podivných lidí – udavačů, kteří za mrzkou odměnu nebo z pomstychtivosti udávali nepřátelským vojenským a policejním úřadům své spoluobčany. Ve zvláštní organizaci s názvem Prapor se dokonce ustavila zrádcovská skupina nedobrých lidí a všelijak pomáhala Nepříteli. Obrátila se proti vlastnímu národu, vychvalovala Nepřítele a hrozila každému, kdo by se proti Nepříteli nějak špatně vyslovil.“
      Jaroslav Foglar: Strach nad Bobří řekou

      1. Za našim geniem Signalistou ve vidět nějaká bojová zástava, je vidět jen část nápisu,
        ……ák“!
        Možná se to slovíčko dá doplnit s předešlými písmeny “ Ču …. !!!

        1. Paměť je pohádkářka, ráda si vymýšlí. Rysa s kumpány neodstřelili (ani jako prašivé psy), nechali je trochu pohoupat na čerstvém vzduchu (bylo oběšeni)

          1. Re: crusader; 26 října, 2024 (17:25)

            .. jo, s tou pamětí je fakt legrace, můj bratranec tvrdíval, že vyšší věk má tu výhodu, že si v paměti vybavuje úplně jasně i věci, které se nikdy nestaly.

  20. Nejsměšnější na tom je, že kdyby ten medvěd chtěl, tak to skončí stejně jako když ho vyzval vyspělý západ k tanci minule. Rudou vlajkou na střeše Reichstagu. Protože Evropa nemá čím se bránit a jednotlivé vlády svým občanům chčijou na hlavy už tak, že by medvěda možná přivítali jako osvobození a všechny ty Uršuly a Rakušany hodili medvědovi na hraní.
    Ovšem to se nestane, protože medvěd vidí, že Evropa se mnohem levněji ničí sama. Stačí ji jenom nechat.

    1. Musím se pochlubit, že vím o jednom malém zahradnictví, kam jezdím pro extra kytky svým dámám a slečnám.
      Mají tam ve zvýšeném počátku dlouhého skleníku, jak vychází od zděné části s kotelnou a zalévacím systémem, dva či možná i čtyři husté, šeříkové keře. Takovou tu temně fialovou, omamně vonící verzi a vedle čistě bílý.
      Nevím, kolikrát do roka v tom skleníku kvetou, ale určitě víckrát, než jen na jaře – to by je neměli ve skleníku, ale normálně venku. Oni prý ty šeříky během roku používají do nějakých sestav kytek.
      Když jsem tam byl naposled, letos koncem srpna, tak ten bílý byl v plném květu.
      Tak až ti medvědi v Armatách a BTR přihučí, zavčasu tam zajdu pro pár snítek.
      V mé věkové kategorii určitě nebudu sám, kdo o těch šeřících ví a koho tohle napadne..
      A rusky ještě furt umím slušně, průběžně lozím po ruských bastlířských webech (a totéž doporučuju i kolegovi StK), tak mě to nutí, nezapomínat.

  21. …rok změn, na konci kterého už budou první zřetele hodné důsledky umělé inteligence na trhu zaměstnanosti. Zatím v omezování juniorských pozicí třeba v programování, právním sektoru, reklamě, médiích, marketingu, apod. Už to nebude možné jako ekonomický trend ignorovat, byť to ještě nevnese zásadní změny do společenské smlouvy.

    1. Jo a AI ti postaví barák se vším všudy a předá klíče do ruky ? Jenom jeden příklad , je jich neuriekom aj vjicej…
      Kamarád zedník ( a nejenom on ) se za 250 na hodinu otočí na druhý bok a spí dál , druhej tesař to samé v bledě modrem . O zubaři se bavit nebudeme , synovec naštěstí je…

      1. Ne, nepostaví. Ale zničí spoustu slušně placených míst “bílých límečků” v administrativě a IT.
        Parafrázuje Wericha “Čtěte Marxe, tam to všechno je” a Kapitál, díl první perfektně popisuje co se stalo když kvalifikovaná řemeslná práce kovářů, tkalců a dalších mohla být díky průmyslové revoluci nahrazena nekvalifikovanou prací tehdy dětí a žen, dnes lidi z chudých rozvojových zemí.

      1. tdx, spěte dál. Zrovna dneska vyšla zpráva o novém modelu AI Claude, který už umí sám pracovat s PC jako člověk, tedy rozezná obsah monitoru, umí řídit myš a klávesnici… Co myslíte že se stane do několika málo let ? Já už mluvil nedávno s jedním ředitelem strojíren, že předtím trvalo referentovi udělat odpověď na reklamaci asi 2 hodiny. Nakrmili AI daty této agendy za uplynulá léta – a je to za 4 minuty, stačí to jen zkontrolovat. Chlapovi mohli dát (zatím) jinou práci – ale už i to znamená de facto to, že ubylo jedno pracovní místo. A to ještě zatím se musí zadávat data ručně. Záhy bude vše plně automatizováno, s tím zmíněným modelem to půjde. Máte řešení co s těmi lidmi ? Ano, že máme nedostatek řemeslných profesí. Sebeklam ! 1. Zdaleka ne každý je manuálně zručný. To je talent jako každej jinej. Já sám jsem vyhrál nějaké fotosoutěže, asi tedy mám výtvarné cítění a vnímání – jenže dát mi do ruky štětec nebo pastelku, kreslím jako 4 leté děcko, více nesvedu. Chápete co tím chci říct ? 2. Teď se mají řemeslníci dobře právě a jen proto, že je jich nedostatek. Až se na trh práce vrhne masa rychle rekvalifikovaných, co se zoufale budou snažit uživit – cena té práce poletí dolů. Budou se mit max. tak tak průměrně , a přitom se vší existenční nejistotou prekariátu. 3. Kolik z těch co vystudovali mraky tlamocvičných Bc. a Mgr. oborů, si přestavovalo svou kariéru s hasákem či cihlou v ruce, bez vize, prestiže a seberealizace ? Kolik ? Budou k té vnucené práci a celé společnosti mít vztah asi jako úkáčko sbalené SBU na Užhorodské ulici, k armádě 🙂 Co s tím vším ? Nevíte. Ale vysíráte jako Volný proti vakcinaci 🙂

        1. Uz jsem videl nekolik IT clanku psanych lenochy s umelou blbosti.

          Dlouhe cancy, plne chyb a spousta odkazu aby to vypadalo verohodne.

          Nebojte cena jen poroste, kvalita pujde dolu.

          Ovladani monitoru, tak to chces. V ibm se zbavi lidi na prvni urovni, zakaznici budou nasrani, druhej level nebude stihat.

          Kde nasadi umelou blbost pujdou z kopce predpovidam zase ja.

        2. Reklamační referent se nemusí rekvalifikovat zrovna na typicky „řemeslnou“ profesi, zvlášť pokud není manuálně zručný a technicky nadaný.
          Může přece „krmit daty“ jinou sekci AI, která je bez relevantních vstupů jen tupou hromadou elektroniky.
          Každý holt nemůže být úspěšným youtuberem, nebo se živit tzv. hubou z nějakého toho tlamocvičného oboru. Vždycky zbyde dost oborů a práce, kterou je potřeba udělat a kterou si robotika a AI sama neudělá.
          Ti, kteří šli studovat všelijaké ty humanitní obory a tlamocviky, je šli studovat záměrně a s tím, že s jejich pomocí získají hodně peněz za málo práce, na teplém místečku ve státní správě.

          Znám takových zmrdů několik – odsedí si v kanclu svých 8,5 a v pátek odfrčí na víkend na chatu, budovat a šperkovat.
          Budujou a šperkujou vlastníma rukama, manuálně zruční. Většinou jsou to ti, co před sobě rovnými mluví o ubohých točvolantech, o tupých lopatách a smradlavých solvinách.
          Tlamocvičné Bc a Mgr obory, si mnozí zvolili z vychcanosti.
          Buď oni sami, nebo jim to poradili jejich vychcaní rodiče : „Nenadřeš se u toho a peníze si vyděláš pěkný“.
          Kariéra, prestiž, seberealizace – v něčem, co zbylé společnosti nic nepřináší?
          Nebo dokonce ještě i starosti navíc, k čemu výsledky té „seberealizace“ vlastně použít?
          Sociologů a politologů, ukrologů, sinologů a dalších -logů, těch potřebuje společnost kolik asi?

            1. .. to je prokletí našeho „materialistického“ vzdělání, v jehož důsledku produkty pracovních činností, na které si není možno šáhnout, příliš neuznáváme.

            2. katango:
              Jistěže. Kolik sinologů potřebuje jedna větší importní firma, specializující se na obchod s rejžáky? Jednoho? No dobře, tak dva.
              To byla původní otázka, kolik se v ČR reálně uživí sociologů, politologů – a hlavně kulturních antropologů.
              Bez toho přetlaku, že nakonec už lezou druhým koncem ven a pak, na radu podobně schopných rodičů, zakládají další a další neziskovky.
              Vysloveně založené na tom, že se tam reálně netvoří vůbec žádná hodnota, ani ta nejmenší, pouze do toho stát leje peníze. Protože tam, v těch neziskovkách, často úplně děsivě škodících, všecky tyhle „profese“ obvykle končí.
              Kulturní antropologie je skutečně zajímavý obor, který studuje čím dál víc mladých lidí.

              1. Sinolog (indolog, germanista atd) umí něco užitečného.Ovládá cizí jazyk slovem i písmem (a taky reálie dané země či kultury) a měl by ho ovládat dobře. Může třeba tlumočit, může překládat. Pokud se neuchytí jako tlumočník či překladatel, holt si musí najít něco jinýho. Rozhodně není předurčen k práci v tzv neziskovce. To je pro jiný kádry.

                1. Katango az nebudete mit s rodinou co zrat a zajdete pro kilo veprovyho k sinologovi. Ovlada cizi jazyky a muze vam vase objednavku prelozit a tlumocit za poplatek.
                  A este si takovy zaplatite ,kazdej rok jejich studii..
                  Vase deti budou az potom..

                  1. Zdá se, že text přečtete, ale pochopení vám uniká. Rozepisovat se nebudu, mám důležitější věci na práci, třeba natáhnout si ponožky.

        3. Jen pro upřesnění. Volný (a Pan Bojko)“vysíral“ proti „vakcinaci“ plným právem. Problém byl ovšem ten, že ostatní „nevysírali“.

          1. Myslím, že problém byl spíš v tom, že to pan Volný s panem Bojkem neudělali chytřeji.
            Pan Volný je sice velikánský chlap, ale s velikánským problémem pochopit, že v poslanecké sněmovně, plné všelijakých ochranek a práskačů, jsou velikost i síla, dokonce i kecy o flákanci, naprt.
            Tak hloupý zase není, aby si neuvědomoval, že tatáž PS je plná ultimátních sráčů, kteří by se k němu nikdy nepřidali.
            Ve výsledku to teda odesral jen dřevěný kecpult a asi ty Sennheisery.
            A to bylo málo.
            Takhle třeba chytře sabotovat ozvučení, malou krabičkou přidrženou u mikrofonu, odstřelit minimálně výškáče v celé hale 😀
            Nebo ještě lépe – sabotovat virem místní síťařinu, aby ti sráči nemohli přeposlat či vytisknout ani list, to by byla jiná..

        4. Dentista Žurovský
          No jistě. Jedna umělá inteligence bude psát stížnosti a druhá umělá inteligence ji bude eliminovat. Blboni budou volit mezi jednou nebo druhou inteligencí, protože sami nebudou schopni se nabiflovat všechny kilotunové vyhlášky a předpisy, podle kterých to pojede. Časy zpracování dat se sice budou prodlužovat jak porostou objemy dat, ale to se dohoní větším výkonem qvadrahexaturních procesorů.

          Umělá inteligence bude stále fungovat proti lidem, kteří se nejsou schopni dohodnout na desateru základních lidských po*třeb. Obskurní apokaliptický svět.

          Volby umělé inteligence až do hořkého konce.😀

            1. Jo, po baráku dvacet kamer i s mikrofony a repráky, k tomu nějaká „Alexa“ a to všecko připojené na internet. To určitě chceš…
              Borec si pracně přitáhne dom pěknou roštěnku, přikáže Alexe, aby držela zobák, ale roštěnka v tom momentu stejně znervózní. A furt na to bude myslet, takže buď mu nedá, nebo potmě. A on se na tu pěknou roštěnku ale chce dívat! 😀
              Ale Alexa a ti, co program vlastní a odněkud to řídí, se stejně infračerveně dívají a napjatě poslouchají.
              A z borcova snažení mají prdel úplně cizí lidi, o sto kilometrů dál. Případně obraz jeho veleptáka, tělo roštěnky či obou, následně střelí do nějakého robo-porna.
              To chceš…Já vím, že moc čumím na americké kokotiny, jenže ono je to čím dál reálnější.
              Borec může být už dneska tisíc kilometrů daleko – a přesto může online sledovat, co se děje u něj doma. A když může on, mohou i jiní – s jinými úmysly.
              Mně se tyhle trendy teda moc nelíbí, ale to je tak všecko, co s tím můžu dělat.
              Měl bych se asi smířit i s tím, že moje vnoučata a v dospělosti, budou muset mít něco takového povinně, jako v 1984.
              Plíživě se to bude vkrádat, podporováno masivní reklamou, že všecko je pro jejich dobro, jako to už dnes dělá ČT.

  22. Anglosasové vsadili na sílu peněz s vědomím, že mají tiskárnu na ně a mohou si jich natisknout kolik chtějí.
    Ukazuje se však, že i neomezený zdroj peněz má své limity síly. Jejich celý problém je v tom, že jednají proti zájmům většiny a tohle nejde dlouhodobě ustát, zvlášť v době, kdy informace lze získávat a šířit v podstatě okamžitě.
    Mohou nabízet peníze, ale nikdo za ně nechce bojovat, mohou nabízet peníze, ale není kdo by zbraně vyráběl … a tak je to se vším. Peníze, drahokamy, zlato nejsou vším … někdy je porazí obyčejná sůl.

    1. I ta nejneomezenější tiskárna na světě a ekonomika vystavěná nad největším kasinem univerza, v němž se vyrábějí peníze mávnutím kouzelné hůlky, musí mít někde úplně vespod, v samotném základu, něco reálného. A to reálné, byť v rámci celého toho obludného systému, v němž je prakticky vše jen fiktivní, od hodnoty čísel na bankovních e-účtech až po ceny „cenných“ papírů či nejrůznějších těch zcela zaručených mamutích balíků s miliony zcela zaručeně hodnotných finančních produktů, je pro západ čím dál menší, a to narůstající rychlostí. V kombinaci s tím, že čím dál tím menší procento lidí chce vytvářet reálné hodnoty, a ne jen bezbřeze konzumovat, je to pro západní globalizovanou ekonomiku smrtící koktejl. Nic opřené o nic a nikomu se nechce nic dělat, jen hrabat a uspokojovat pudové potřeby za každou cenu.

      1. V základu má armádu a úplatky, ale co když si ostatní všimnou, že ta armáda už je taky jenom složená z natištěných papírků?

        1. Přesně.
          Někdo se ale může rozhodnout, že ty papírky už jsou nefunkční ekonomikou tak znehodnocené, že bude chtít zaplatit např. fyzickým zlatem, obilím, uhlím, ropou či jinými papírky, které hodnotu ještě tolik neztratily.
          Pár příkladů už máme – hřivna, za kterou už dnes nekoupíte ani blbé sirky na podpálení vlastního baráku, který v zemi 404 ztratil hodnotu úplně a je neprodejný.
          Bývalá venezuelská měna – miliónové bankovky, za které v místě nešlo nic koupit ani ofiko, natož na černém trhu.
          Všímám si, že veškerá vyjádření o „hodnotách“ či „cenách“ úplně čehokoliv v zemi 404, probíhá zásadně v USD.
          Práci předstírající banderovci v ČR, všechno přepočítávají na USD, nebo přes jejich ceny balené vody. Ta jediná tam prý má jakžtakž stabilní hodnotu.
          Koruna je ve 404 zcela nesměnitelná, na Slovensku pro ně velice nevýhodně.

    2. Kdo vas D. navadi psat takovy nesmysly…Vo anglosasech , ktery sou jen sluhove ..Ktery umirali poslusne ve asi 160 valkach na celym svete..
      Neomezenej zdroj penez ma sve limity , pisete, samozrejme, kdyz predtim sam pisete ,
      vo penezich natistenych..
      Vy nevite neumite rozlisit , co je limit a co je podvod.
      Co je zalezitost , Zevseobecneni a jak vznika.

      Kdyz vam daji papir za kterej si koupite rohlik ,tak si ten papir musite vzit/vydelat atd..
      Muzete kricet vod rana do vecera ,ze je natistenej.Muzete kricet ,ze vam ty penize nabidli a ze radeji chcipnete hlady a ze za ne nebudete pracovat nebo nepudete valcit do armady.
      Vy navic nemuzete nic. A.
      Kdyz vas pustili ke klavesnici ,tak netusili jak vam klavesnice skodi. A jinym.
      A kdyz se este „zamyslite“ nad tistenim penez.

      A ze to a este daleko vic , neni nic jinyho nez donuceni vetsiny,ze musi prijmout a schvalit podvody , jako vetsinou prijata a porucnikama donucena mechanicka manipulace voleb ,coz prijde nejdriv , zvoleni podvodu, zvanyho vlada, vlada kapitalu , zadny penize vam neskodi , skodi , kdyz sou v rukach podvodnych zlocinnych silencu/bankeru .
      /Zjistete si aspon jmena bankeru a ty jmena ,ktery si zmenili v kazdy zemi a kolik maji obcanstvi a pasu./..
      Vetsina demokraticky donucena prave bankerema s moci, s diktatem , systemem moci donucovani musi pouzivat a povazovat i hajzl papir za hodnotu ..

      Vyjimecny situace /krize ,valky ,okupace komunisticka vod 48 ,atd/,kdy vladcum nezbejva nez docasnym tistenim a zavedenim papiru bez hodnoty, prekonat problemy.
      Ktery by ohrozili existenci statu a naroda..Nebo ohrozili moc a systemy vlady.

      Diktaty maji deti od malicka ve skole, aby si prave na ty diktaty a donucovani zvykli,
      ze jim budou diktovat po celej zivot porucnici a nebo diktatori.Nebo voboji ,jedni slovem podvodnici , ktery lzou ,donucujou a na to maji veskery prostredky, aby jejich prikazy kazdej poslech a respektoval , nebo de na druhou stranu mrizi…Nebo 3m pod zem.
      To je tak tezky zahlidnout aspon jednim vokem.

    1. Ó, to já bych věděl, kam s ním 😀
      Jeden sice od blba, ale pěkně hořký:
      „Kdyby to šlo i s měkkým, já bych ti ukázal! Naložil bych ti, až by ti šly bubliny z nosu!“ 😀

    1. Vevčo,
      určitě přestane dávat úvěry Zelenskému. A obere evropské spojence, kteří za ty úvěry ručí. Dle kusých zpráv zřejmě pochopil, že přilákat firmy z Číny zpět je složité, ale vytvořit podmínky pro odchod firem z EU je mnohem snazší.

      1. Mozna by stalo za pokus, aby se vydala nase tlupa do Ruska s vyhlasenim valky.
        Hned by sme meli plny kasicky dolaru a euro v miliardach ,bohatstvi dluhu ,ktery se nemusej splacet a este kriceli ,ze nemame dost, atd. Vsude by nas v parlamentech slcili tleskali a prijizdeli z daleka a ze stedrymi dary a s projevy vdecnosti a diku..
        S poctivosti nejdal dojdes , do bidy a zebroty. Sichr nejdal ,ze vsech…

        Potom samozrejma prohra s Putinem by znamenala , ze by musel vydat miliardy aby nam vybudoval vsecko , co potrebujem.
        Aby nebyl zlej a valkychtivej nepritel, ale jenom , aby nas napravil , aby sme to uz vickrat nedelali a my to slibime samozrejme , s tim ze ma taky vinu , ze je zlej
        imperialista a vokupant /sice vyprovokavanej, ale vokupant a aby se za to stydel /
        aby tak pridal k nahrade skody , nakou tunu sibirskyho materialu z kteryho by sme si udelali mince obrovsky a zvysujici se hodnoty. ….V dnesni dobe zmetku
        a smejdu i tech zivych….Asi neni puvodni namet ,ale aspon neco..

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *