Tak se nám za první den sešlo skoro dva tisíce statečných, kteří jsou ochotni jít do osobního rizika hlasovat nikoliv nohama, ani volebním lístkem, ale penězi. Což je přesně to, kvůli čemu se tak adoruje henten volný trh. Lidé hlasují peněženkou… a protože hlasují jak chtějí a nikoliv jak chtějí mocní, je třeba jim to různě opředpisovat, zkomplikovat, vymyslet tisíc stránek pravidel na prodej zelí a zavést jednotnou evropskou zemědělskou politiku, která znamená, že Francouzům se bude prodávat lépe a radostněji než Čechům.
Jo a také jsme hned odráželi první hackerské útoky. Možná někdo zaznamenal občasné výpadky. Máme tam jednu padesátinu potřebných mailů a už jsme někomu stáli za pokus o shození.
Ale zpět k věci…
Pokud by to takto slibně pokračovalo dál, máme za padesát dní v podstatě splněno. Což je začátek října. Ono to samozřejmě pořád takhle pěkně nepůjde, bude zapotřebí to dál propagovat, mluvit o tom, přesvědčovat a argumentovat. Odhaduju, že nejpozději dnes se také objeví první pamflety, které budou proti a budou nám vysvětlovat, že to všechno děláme špatně. Neuslyšíme to jen od libtardů, ale i od našich vlastních. Ti také budou vědět, že se to má dělat úplně jinak, než to děláme.
Ale, jak říká Mára Prchal, bez soupeřů nevyrosteme. Lidé od svých tribunů čekají, že se za ně budou bít, hádat, křičet, obviňovat, chválit…
Nekrm hydru je naprosto volně k užití. Jsme rádi za každou propagaci, fantazii se meze nekladou. Hezké počiny, které posbíráme se budou objevovat na stránkách v sekci blog. My jsme udělali web, budeme to propagovat a postaráme se o technickou stránku věci. Ale jinak je to vaše. Vidlák sto tisíc mailů sám neposbírá. Ani náhodou. Pokud budu verbovat sám, bude nás jen hrstka.
Kolega David Moos na základě vašich podnětů opravuje různé drobné chybičky a samozřejmě se stará, aby žádný e-mail nebyl duplicitní. K vaší registraci nechodí žádná zpětná vazba, protože prostě nechceme, aby se o vás vědělo víc, než je nutné. Prostě jste nám na sebe dali adresu a to je vše. Pokud si nejste jisti, že jste mail zaregistrovali, klidně to udělejte znova. Aplikace se postará, aby byl každý mail započítaný jen jednou.
Jak jsem napsal včera, registrovaný mail vás k ničemu nezavazuje. Jen registrujeme vaši ochotu. Víme, že musíme přidat nějakou právničinu, nějakou organizaci, nějaké poradenství a také zpětnou vazbu, aby se z ochoty mohlo stát odhodlání. Víme, že nejprve musíte dostat všechno, co se dá zařídit, víme, že se na celou akci musíme nejprve připravit a pak teprve riskovat oplétačky s úřady a exekutora. A také nás musí být prostě hodně.
Nehrajeme na emotivní a impulzívní rozhodování. Nezáleží na tom, jak rychle budou maily přibývat v dalších dnech. Při každé hloupé reportáži, každém tendenčním rozhovoru, každém odsudku od vládních politiků, se vždycky najdou další, pro které to bude posladní kapka a přidají se. Teď je hlavně zapotřebí, abychom celou akci dostali do povědomí. Aby k ní každý zaujal stanovisko. Pozitivní nebo negativní, nadšené nebo rezervované, opatrné nebo bezhlavé, ale prostě stanovisko. Všichni potřebujeme vědět, kdo je v tomto s námi a kdo je proti nám. Potřebujeme vědět pro koho to děláme a proti komu to děláme.
Prakticky nikdy v dějinách se rebélie nepodařila, když byla moc pevná v kramflecích, byla tuhá a dryáčnická. Společenské změny začínají ve chvíli, kdy je moc rozkolísaná a začíná dělat (malé) ústupky. Když se podíváte na konec Wolnera i konec Nory Fridrichové, tak ani hlásná trouba režimu už nemá pevné základy. Šarapatku za radního ČT také nezvolili, takže z něj stříká ryze soukromá žluč. Pod Moravcem se prý houpe židle…
Tak pojďme Součkovi dát důvod, aby pokračoval v úklidu. Pojďme mu dát argument, že je veřejnost nespokojená. Ať se každý den kouká na přírůstky těch, kteří od Nového roku zvažují neplacení. Ať se tomu dneska ještě smějí, ale postupně z toho budou mít stále rostoucí blbý pocit kolem žaludku. Postarejme se ať se to postupně stane námětem porad, ať se jim to postupně dostane do hlav i do svěračů.
Držme si palce.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Vidláku /Štěpánku a další z organizátorů „nekrm hydru“/,
„Alef Nula napsal:15 srpna, 2024 (18:43)
Kotrba se přidal na tu správnou stranu a vyhrožuje:
…. .“
Možná, že někteří tu vědí, že jsem se celý svůj profesní život trochu točil kolem práva, nota bene práva trestního.
Není důležité, jestli Alef či kdokoliv jiný se o Kotrbovi v souvislosti s „nekrm hydrou“ a jeho článkem na PL vyjadřuje hanlivě, důležité je, má-li Kotrba pravdu – a to i bez toho, že on sám dal lhůtu k zastavení „nekrm hydry“ jeden týden.
Důležité je, jde-li o aktivitu v podobě organizátorství odpírání /neplacení/ televizních a rozhlasových poplatků.
Záměrně píšu „organizátorství“, protože naplnění skutkové podstaty trestného činu „zkrácení daně, poplatku a jiné povinné platby“ podle § 240 trestního zákoníku předpokládá zkrácení „ve větším rozsahu“, což představuje vyjádřeno penězi částku nejméně sto tisíc Kč. To je, samozřejmě, v případě individuálního „odpírače“ částka nedosažitelná.
Jinak je tomu, jde-li o „organizovanou“ činnost, organizovanou aktivitu. Někde jste psal, že už máte více jak dva tisíce „dušiček“, které se připojují k výzvě. Vynásobte si to nějakými stopadesáti korunami jen za jeden měsíc a máme na hromadě, jestli se nepletu, rozsah třista tisíc korun. A to už hranici překračuje. Také jsem četl, že vaším záměrem je získat aspoň sto tisíc „odpíračů“.
Násobky si spočítejte sami.
Jsou důležité z hlediska trestní sazby – v případě „většího rozsahu“ jde až o tři léta odnětí svobody, v případě značného rozsahu – tj. nejméně jeden milion Kč – až osm let odnětí svobody, a v případě „velkého rozsahu“ – tj. nejméně deset milionů Kč – pět až deset let odnětí svobody. Příprava je trestná.
Pro názornost tu dám znění onoho ustanovení trestního zákoníku –
„§ 240
Zkrácení daně, poplatku a podobné povinné platby
(1) Kdo ve větším rozsahu zkrátí daň, clo, pojistné na sociální zabezpečení, příspěvek na státní politiku zaměstnanosti, pojistné na úrazové pojištění, pojistné na zdravotní pojištění, poplatek nebo jinou podobnou povinnou platbu anebo vyláká výhodu na některé z těchto povinných plateb, bude potrestán odnětím svobody na šest měsíců až tři léta nebo zákazem činnosti.
(2) Odnětím svobody na dvě léta až osm let bude pachatel potrestán,
a) spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 nejméně se dvěma osobami,
b) poruší-li k usnadnění takového činu úřední uzávěru, nebo
c) spáchá-li takový čin ve značném rozsahu.
(3) Odnětím svobody na pět až deset let bude pachatel potrestán,
a) spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 ve velkém rozsahu, nebo
b) spáchá-li čin uvedený v odstavci 2 písm. c) ve spojení s organizovanou skupinou působící ve více státech.
(4) Příprava je trestná.“
A aby to bylo úplné, přidám ještě ustanovení o účastenství na trestném činu –
„§ 24
Účastník
(1) Účastníkem na dokonaném trestném činu nebo jeho pokusu je, kdo úmyslně
a) spáchání trestného činu zosnoval nebo řídil (organizátor),
b) vzbudil v jiném rozhodnutí spáchat trestný čin (návodce), nebo
c) umožnil nebo usnadnil jinému spáchání trestného činu, zejména opatřením prostředků, odstraněním překážek, vylákáním poškozeného na místo činu, hlídáním při činu, radou, utvrzováním v předsevzetí nebo slibem přispět po trestném činu (pomocník).
(2) Na trestní odpovědnost a trestnost účastníka se užije ustanovení o trestní odpovědnosti a trestnosti pachatele, jestliže trestní zákon nestanoví něco jiného.“
Netvrdím, že přes to, co jsem tu napsal, nejede vlak.
Ale vřele doporučuji nepodceňovat slova Štěpána Kotrby. Jednak je to veskrze „náš“ člověk, jednak to není ale vůbec žádné „ořezávátko“, aby se k jeho názorům nemělo přihlížet.
A také vás ubezpečuji, že pokud tak neučiní Štěpán Kotrba /nepodá trestní oznámení/, že jeho článek už jistě čtla řádka „hladových vlků“, kteří vám ze srdce rádi půjdou po krku. A možná ani nebudou čekat onen Kotrbův týden. Vůbec bych se nedivil, kdyby „u Rakušanů“ už dnes měli posvícení.
Nakonec znovu opakuji – netvrdím, že přes to, co jsem tu napsal, nejede vlak. Ale opatrnosti nikdy není nazbyt. Třeba se pletu já i Štěpán Kotrba.
Přesto bych velmi vážně doporučoval obrátit se na Kláru Samkovou a možná ještě lépe Janu Zwyrtek Hamplovou, které jsou stále ve výkonné „právničině“ činné, na rozdíl ode mne, který to pozoruje už jen zpovzdálí /obě s vámi jistě rády „dají řeč“/. Nepochybuji, že i sám Štěpán Kotrba by vaši žádost o konzultaci neodmítl.
Neotálejte!
Tempus fugit.
A to někdy zatraceně rychle.
S úctou
Lex
Po přečtení Kotrbova a i vašeho textu, Lexi, jsem si zprvu myslel, že napíšu polemický článek. Ale nakonec jsem od toho upustil. Já málokdy píšu rychle; ladím slova a věty, hraju si s významy slov a zněním textu – než bych se dopracoval k článku, který bych sám sobě schválil, utekl by třeba týden a aktuálnost by byla ta tam.
Takhle to musí stačit.
—
Vaše právní hledisko nerozporuju, naopak oceňuju, že jste ho sem vypsal.
Za sebe cítím nutnost říct, že si zdaleka nejsem jist, že Kotrba je „náš člověk“. Kdo je to „my“? Kotrba sice v onom textu často užívá 1.os.č.mn., k tomu já dodávám – ne mým jménem.
Vy jako právník nejlíp víte, že zákony v téhle zemi jsou napsány v takovém množství a takovým způsobem, aby nic nešlo. – Kotrba radí těm, kdo nejsou spokojeni s Těžkou Čelevizí, aby se vydali na dlouhý pochod institucemi a tím dosáhli svého, snad i nápravy poměrů. Cha! To si dělá prdel? Všichni víme, jak to tady chodí: nic nejde. Státní moc si s jakoukoli deputací vytře řiť, takový je tady zvyk už od Psohlavců.
Kotrba píše, že „jsme si zvolili členství v EU“. Všichni víme, jak ta „volba“ proběhla a s jakými parametry.
Kotrba píše, že žijeme v demokracii. Já soudím, že tuto bohužel obecně rozšířenou pověru jsem v jakémsi svém starém článku nevyvratitelně vyvrátil; ale i když od toho odhlédnu: tento režim tak okatě měří dvojím metrem a tak bohorovně porušuje své vlastní zákony, když se mu to hodí (a televize tomu mocně pomáhá) – tak jaká demokracie? Ať jde Kotrba i s „demokracií“ do prdele a zůstane tam. Tím článkem se zařadil do sorty lidí, o kterých já nikdy neřeknu „náš člověk“.
Jako mnozí jiní, i já neodolám, abych se občas neptal po motivech jednání, které mi přijde divné. Tážu se v duchu sebe sama – co bych musel cítit, abych takto mluvil/psal/jednal? V Kotrbově článku jako bych slyšel odezvu časů. o kterých jsem doufal, že se nikdy nevrátí: „Ztroskotaci, zaprodanci – co zde chtějí? Kritiku ano, ale jen konstruktivní!“ Pokrok? Ano! Ale jen mírný a jen v mezích zákona. – Taková mentalita na mě z toho článku duje.
Příliš mnoho lidí už má kde-čeho plné zuby a doba těhotná změnou. Porod není na pořadu dne, ale časem se určitě narodí něco nového; Rosemary má děťátko. Kdyby Kotrba byl „náš člověk“ a myslel to s Vidlákem a spol. dobře, mohl ho varovat – třeba tak, jak jste to udělal Vy. Lidí, kteří se třesou na to, aby Vidlákovi zaškodili, třeba podáním T.O., je jistě mnoho. I kdyby ho nepodal Kotrba, podá ho vzápětí, ne-li dříve, někdo jiný. Proč to Kotrba, „náš člověk“, tak okatě anoncuje?
Důvod vidím jediný: on tím někomu vysílá signál, že není tak úplně na „naší straně“, ba naopak – přichází „k rozumu“ a de facto je na „jejich straně“, protože pokrok, holenku, pokrok ano, ale jen v mezích zákona.
Takové „naše člověky“ v národě máme, a zpívaly se o nich písně už za Rakouska, já si dovolím jednu takovou připomenout, začnu zprostředka hned třetí slokou:
Čehona byl občan pilný…
Kotrba, to je občan Čehona jednadvacátého století. Se s tím smiřme, Lexi.
—
Důkaz, že fakticky nežijeme v demokracii, je zde.
Uvádím jen pro pořádek; je to dlouhé, nezáživné čtení, které bude bavit sotva koho.
Alefe,
neřešil jsem jestli Kotrba ve svém článku uvádí návody ne nepodobné programu „Strany mírného pokroku v mezích zákona“.
Já jsem reagoval výhradně na jeho upozornění na trestněprávní stránku akce „nekrmte hydru“.
A v tomto ohledu zcela sdílím jeho obavy.
Proto také vím, že je lhostejné, zda za týden podá trestní oznámení. Jsem si jist, že se trestněprávní stránkou „akce“ už zabývají určité „orgány“, které udělají seč jejich síly stačí. Bez ohledu na to, zda Kotrba napsal takový nebo onaký článek. Přece si nebudeme namlouvat, že si neuvědomujeme, že mají Vidláka zcela napevno aretovaného ve svém drobnohledu.
Příští dny ukáží.
Jestli je nebo není Kotrba „náš člověk“, to si netroufám s určitostí tvrdit, napsal jsem to z určité znalosti jeho publicistické činnosti, a to především na Britských listech /dokud se Čulík „nezbláznil“, nenechal se uplatit Sobotkou směrem k libtardí povaze, na kteroužto cestu Sociální demokracie pod Sobotkovým bačováním nastoupila/, a současně s tím nepřevrátil zcela naruby kabát spolu se smýšlením i psaním Britských listů /Čulík, ne Kotrba/. Ne náhodou v té době i Kotrba Britské listy opustil. pokud se nemýlím.
No, každému, co jeho jest.
Nikdo nemá svůj osud pevně daný, každý svého štěstí strůjcem.
Já jsem jen považoval za vhodné, přesněji za žádoucí Vidlákovi napsat, co jsem napsal.
Prost populistických keců, které se na „Dvou tisících“ ohledně Kotrbova článku na PL diskusi tak jak tak nevyhnuly.
Ano, souhlasím. Avšak s jedinou výjimkou. Píšete, že sdílíte Kotrbovy obavy; to není tak úplně pravda, myslím.
Vy sdílíte jeho právní názor, ale obavy jsou jen Vaše. Kotrbovy emoce, podle toho, co píše, nelze věrohodně označit za obavy.
OK, jsou to MOJE obavy, do hlavy Kotrbovi nevidím /i když jsem měl pocit, že za ta léta jeho publikování a mé četby trochu ano/.
Své výše uvedené komenty jsem psal ještě dříve, než Vidlák zavěsil poslední článek /doufám že „poslední“ v dosavadním pořadí, nikoliv definitivně/.
A tak jsem netušil, že ten dosud poslední bude právě o tom.
Dalšího komentování /nejen v této věci/ se zdržím. Primárně pod tím dnešním článkem. Zkrátka – už jsem psal – realista, ne entuziasta.
Vidím velmi plasticky možné věci příští. Možné, ne nevyhnutelně jisté.
Jakkoli všem „lidem dobré vůle“ přeju jen to nejlepší.
Lexi, nepleteš se.
Jak z toho vycouvat… Nutná porada a jednat rychle. Jak džina dostat zpátky do láhve. Zabránit škodlivému následku. Potíž je v tom, že už nezáleží na Kotrbovi, jestli podá trestní oznámení. OČTŘ konají z úřední povinnosti.
Tak už jsme dva – viz můj text Alefovi výše – „Proto také vím, že je lhostejné, zda za týden podá trestní oznámení. Jsem si jist, že se trestněprávní stránkou „akce“ už zabývají určité „orgány“, které udělají seč jejich síly stačí. Bez ohledu na to, zda Kotrba napsal takový nebo onaký článek. Přece si nebudeme namlouvat, že si neuvědomujeme, že mají Vidláka zcela napevno aretovaného ve svém drobnohledu.“
Jak z toho vycouvat?
„§ 33
Účinná lítost
Trestní odpovědnost za trestné činy… … zkrácení daně, poplatku a podobné povinné platby (§ 240)… … zaniká, jestliže pachatel dobrovolně
a) škodlivému následku trestného činu zamezil nebo jej napravil, nebo
b) učinil o trestném činu oznámení v době, kdy škodlivému následku trestného činu mohlo být ještě zabráněno; oznámení je nutno učinit státnímu zástupci nebo policejnímu orgánu, voják může místo toho učinit oznámení nadřízenému.“
Ale tak to vidíme jen my, snad trochu políbení právem.
Revoluce dělají většinou právní laikové.
🙂
Trochu mně připomínáte ten slavný rozhovor několika odbojářů různých národností o tom, jak bojovali proti nacistům: každý po svém, a Čech se přidal: „My bysme taky bojovali, ale u nás to bylo zakázáno.“
—
My jsme tady vlastně do jednoho všichni jak ten Sasin: každý si do omrzení meleme to své.
Ano, je tomu tak. A je tomu tak i díky ustanovení článku 17 odst. 1,2 Listiny základních práv a svobod. Alespoň po dobu, kdy existují jakés takés demokratické poměry. I proto jsme jednou vládně zmocněneckou hlavou pomazanou titulování coby svině. Protože nehudeme jednu tklivou, tu jejich „melodii“. Dokonce ani tu „naši“. Protože jen různost názorů je způsobilá přinášet pozitivní důsledky.
A nic na tom nemění, jde-li o názory odborné nebo laické. Každý má přitom i právo na omyl, pokud jím nezpůsobí někomu škodu.
Měl bych mazaný návrh.
Vydlák přemění svou aktivitu „koordinovaně přestat platit koncesionářské poplatky“ na „koordinovaně zkoumat, jak přestat platit koncesionářské poplatky bez obvinění z trestného činu“. Neboť je fér nevystavovat své ovečky riziku, které původně neznal.
A ty statečné husitské ovečky, které by chtěly pokračovat v původním záměru, nechť mu to znovu dodatečně napíší (jejich počet by byl s tajemnou tváří zamlčen ev. pod nějakou vypočtenou hranicí).
Vlk by se nažral a ctnost kozy by jakž takž byla zachována.
Zajisté. A co se týče revolucí, ano. Jenže tohle je vzpoura. Vzpoury dopadají špatně. Spartacus, Chlumec, Potěmkin, Boka Kotorská….
Nebývá úspěšná dílčí snaha. Je nutno svrhnout vládu. Jenže, v demokracii („reálné demokracii“) by to znamenalo svržení většiny občanů. To by znamenalo svržení demokracie. Ne, že bych na ní tuze lpěl, že sloupku se mi jeví jako evoluční dočasná anomálie. Jenže jestliže lidé ji chtějí….Bozi jsou zlomyslní. Občas plní lidská přání…
Kotrba se přidal na tu správnou stranu a vyhrožuje:
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Zastavte-to-jinak-trestni-oznameni-Varovani-Vidlakove-vyzve-za-neplaceni-poplatku-CT-760029
Občan, je li nespokojen, může si Těžkou Čelevizi stěžovat. – Tak děkujeme, pane Kotrbo; tenokrát to není ani na příslovečnou klíčenku z laciného plastu.
fašismus je tak snadný a pohodlný k přijmutí, že i posránek Kotrba neodolal, zmrd
On to Gustav Husák totiž formuloval zcela správně: nech odpadne, čo je kolísavé.
—
Nikdy jsem si nemyslel, že dám někdy Husákovi za pravdu, ale Kotrbovi se podařilo to zařídit.
presné znenie: „Prežili sme obdobia, keď sa veľmi ťažko pracovalo a keď statoční vydržali. Nech odpadne, čo je kolísavé, nech odpadne, čo je oportunistické, ale nech v tej strane zostane, čo je pevné, čo je charakterné, čo chce za tento národ zápasiť.“
Ďakujem! – Presne to isté (ťažké obdobie, kedy sa ťažko pracuje) žijeme aj dnes.
🙂 niet začo 🙂
Tak, tak, Husak mal pravdu, mne sa vzdy tazko pracovalo, vyhodili uz ma zo 4 zamestnani kvoli chabej pracovnej moralke a nedostatočnemu pracovnemu vykonu.
To je ale dyškryminácia!
Je mi 58 a nikdy jsem nezaplatil za tu zumpu zvanou CT ani kacku…
Ono je to celé nějaké divné.
Kotrba si zoufá, že neplacením poplatku ČT vznikne anarchie, a tak holt musí splnit svou občanskou povinnost a bonzovat. On by si toho jinak prokurátor Mříž nevšiml, že… tak teď holt chtě nechtě bude muset konat, chudák státní zástupce tolerantní.
A to ti Kotrbo nevadilo, když Novotný veřejně vykřikoval „Vyhnat v noci z baráku, zabít dítě a ženu, podříznout, to by Češi potřebovali“. To né, viď, to anarchie není.
Je ale přeci jasné, že Vidlák má nadprůměrné IQ, a tohle byla píčovina jak cyp už od začátku. Přesto to jel hlava nehlava, s důrazem na neplacení. Tedy s prokazatelným úmyslem neplatit poplatek (§240 TZ).
Kolikpa že tam má mailů? A jak pak teď asi září vychcaná očička Koudelkova?
Hele, že jsem paranoidní ještě neznamená, že po nás nejdou.
p.s.
§ 240
Zkrácení daně, poplatku a podobné povinné platby
(1) Kdo ve větším rozsahu zkrátí daň, clo, pojistné na sociální zabezpečení, příspěvek na státní politiku zaměstnanosti, pojistné na úrazové pojištění, pojistné na zdravotní pojištění, poplatek nebo jinou podobnou povinnou platbu anebo vyláká výhodu na některé z těchto povinných plateb, bude potrestán odnětím svobody na šest měsíců až tři léta nebo zákazem činnosti.
Nicméně pro trestný čin je třeba prokázat úmysl. Jakkoli neznalost zákona neomlouvá, to, že poplatek za televizi nejvyšší soud nepřímo do § 240 zamontoval, nelze rozumně u běžného laika předpokládat.
Takže jste si mysleli, že to je prostě nějaká běžná platba za služby, jako třeba za popelnici.
Pokud bude k dispozici laikův email v databázi „nekrm hydru“ a zároveň bude dostupná jako důkaz i emailová komunikace laika ohledně „nekrmení hydry“ tak nebude problém úmysl prokázat.
Trestný čin je neplatit daň, není trestným činem neplatit např. za komunální služby.
Poplatek za komunální služby je pak vymáhán v občanskoprávním řízení. Což není trestní řízení, ve kterém podezřelý/obviněný/obžalovaný vyfásne u soudu nějaký trest, nebo je osvobozen.
U trestného činu je obvykle nutný úmysl trestný čin vykonat. Tedy „jé já jsem nevěděl, že koncesionářský poplatek je něco jako daň, vono je to na SIPU hned pod platbou za popelnici, víte, pane vyšetřovateli.“
Slyšel jste někdy pojem „účelové tvrzení“?
😀 😀 😀
Já sice tuším, jak to myslíte, ale každé tvrzení je účelové.
Účelem každého tvrzení je prokázat jeho obsah – jinak by totiž nebylo pronášeno 😉
A jak to asi soud zjistí, databasi nebo emaily ?
To je řečnická otázka?
To je expresis verbis, stanoviska NS netřeba.
Faktická poznámka: Chápu, že někde se začít musí, ale ČRo je naprosto stejná názorově jednostranně zabetonovaná hydra jako ČT.
Asi by nejvíc pomohlo kdyby Českou televizi digitalizoval Bartoš. Po tom se má volat.
To by vyřešilo její náplň, ale obávám se, že by se poplatky vybíraly dál.
Klidně bych i platil aby nevysírala.. pardon nevysílala.
Opravil jste správnou variantu na chybnou 🙂
Přesně 👍 🤣
🙂
Kotrba je teda taky pěknej zmrd, a to jsem si naivně myslel, že on do té party nepatří. Mám ho na seznamu, jestli ostatní zapomenou, tak já ne.
https://web.litterate.cz/tribuna_act/comment-page-64/#comment-324164
https://web.litterate.cz/tribuna_act/comment-page-64/#comment-324173
Lex:
Vůbec vám nerozumím.
Já mu rozumím. Ale probírá pouze poplatky, nedotkl se protestní části této akce.
Příteli,
protestní část této akce má podobný význam – nebo spíše „dopad“, jako statisícové demonstrace /a pak čím dále méně/ proti fialovému hnusu.
„Stokrát“ jsem tady už dříve napsal, že jsem REALISTA, nikoliv „entuziasta“.
A to přesto, jak vidlákovi fandím, což jsem tu už napsal také „stokrát“.
Renesanční lidé jsou kořením společnosti.
Díky za doplnění, rozumím i tomu. Možná se to i u Vás změní, až začne vstupovat faktor „abych se toho dožil“,
Nikoliv, nezmění. Své názory neměním, jsou dlouhodobě konzistentní.
A navíc jsem už „příliš zkušený“.
Toto bych nepovažoval za změnu názoru. Spíše preference nebo chování. Proti mechanismu poplatku jste přeci již teď, to beru jako názor.
Když nemáte auto, neplatíte povinné ručení. Když nemáte dům, neplatíte daň z nemovitostí.
Abyste nemusel platit televizní daň, musíte vyplnit speciální formulář…
Že „nemáte“ dům je patrno z katastru nemovitostí /přesněji, že ho máte, že ho nemáte je negativní odraz této evidence/.
Že „nemáte“ motorové vozidlo je patrno z evidence motorových vozidel /ve stejném vyznění jako výše/.
Že nemáte televizor halt musíte prokázat, byť i jen prohlášením ve formuláři. Žádná evidence televizorů neexistuje /v roce 1955, když si naši pořídili televizor, taková evidence existovala, dodnes archivuju to potvrzení o záznamu v evidenci.
Nicméně, pokud jste mě nepochopil, nejsem příznivec televizních a rozhlasových poplatků /a vlastně ani tzv. „veřejnoprávnosti“ televize, když tento pojem dávno ztratil svůj obsah a tato televize se dnes už ničím neliší od komerčních televizí, snad jen úrovní stupidní propagandy, kterou nad těmi komerčními neskutečně vede/.
Jen ty poplatky chápu jako nutné zlo, které mi ovšem umožňuje být svobodným /abych se na ty sračky v ČT nemusel nedívat proto, že ji nemám k dispozici, ale proto, že nechci, když se tak rozhodnu/.
Protože tehdy ještě šlo o koncesi k přijímání rozhlasového a později i televizního signálu, zavedenou za první republiky. Proto ta registrace.
15:00 stav počítadla 2858.
15:45 – stav počítadla 3172
Za 3/4 hodiny +314
17:38 – 3214
Komentář J. Kulhavého, kde mimo jiné i odkazuje na Vidlákovo nekrm-hydru:
https://www.inadhled.live/zajimavosti/nora-zuri/
Místo traktorů vemte všichni svojí televizi a odneste ji na Václavák a protestujte. To je jako kdyby jste radili řidiči bojovat proti drahý dálniční známce jízdou bez známky, ale seděli na místě spolujezdce.
Nudna sichta, co?
Ale no tak. Víte jaká je to nuda na tom dezinformačním oddělení ? Ale zase se snažím Vás chránit před blbostma. Sranda bude až těch dva tisíce chudáků bude vysvětlovat jak panu Vidlákovi naletěli.
Jo jo, to je obvykla taktika „hodneho fizla“. Dyk ja to s tebou myslim dobre!
Dekujeme a posilame klicenku.
Správně Vidlák předpovídal jak se tu hned začnou rojit.
No nic. Konec šichty, loučím se. A připravte se na opičí neštovice, to bude jízda.
Těžko startovat jízdy dokud se válčí.
=D tak nakonec to byli ti zlí rusové převlečení za ukrajince =D
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/nord-stream-ukrajina-vybuch-tajna-operace-wsj.A240815_113200_zahranicni_bro
Nějakej Kotrba dneska radil „Sepište a odešlete stížnost Radě České televize, ve které popíšete, kterými konkrétními výroky či konkrétními pořady Česká televize dle vás porušuje zákon či kodex.“ Co takhle té Radě České televize vyzobat jejich spekulace ohledně NS, stoprocentně ověřené zprávy ve vysílání z roku 2022? A co si tak vzpomnínám, tak u kosatého vlčáka byl i nějaký moc hezky zpracovaný dokument o celkovém způsobu informování o situaci na rozkrajině od roku 2014. Co takhle místo vyhladovění hydry jí prostě sprostě vymlátit zuby?
A on si někdo myslí, že tato informace je fakt pravda?
já nevím – ještě jsem nedostal otakarovaná fakta, takže si můžu udělat vlastní názor.
Nebo nemůžu? Čert aby se v tom newspeaku vyznal…
Re: ksichtík
To, co jste výše připomněl bylo podle naprosté většiny názorů naprosto neprůstřelné.
Soudruzi v Radě pro t. v. si s tím vytřeli výfuky.
Vidláci, se systémem se nebojuje. Systém se používá !
Dávám tomu mēsíc maximálnē dva.
ten stavební od dredaté fetky?
Vidlák i ostatní snad prominou, že to dávám tady, ač o „NĚM“ byla řeč v předchozích článcích. Jenže já jsem si to uvědomil až teď a byla by možná škoda, kdyby to zapadlo /pokud to už napadlo někoho přede mnou a publikoval to, pak se omlouvám/.
Karel Čapek byl prostě geniální. On už HO „znal“ před rokem 1939, byť ho stylizoval do postavy „hudebního skladatele“.
„Život a dílo skladatele Foltýna je poslední, nedokončený román Karla Čapka, vydaný až po jeho smrti v roce 1939. Je inspirován epizodou ze Vzpomínek Karla Sabiny (knižně publikovány 1937, časopisecky již 1868 v časopise Svoboda), v němž je líčen podobně tvořící reálný skladatel, uváděný jako Horner. Román je fiktivním životopisem Bedřicha Foltýna (pseudonymně Beda Folten), skladatelského diletanta a hudebního grafomana, který ale sebe samotného pokládá za geniálního. Je posedlý myšlenkou stvořit velké dílo, i když na to nestačí jeho schopnosti…. .“
https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%BDivot_a_d%C3%ADlo_skladatele_Folt%C3%BDna
I když jde o fiktivní postavu, je jeho fiktivním potomkem Otto Folten?
Těžko říct, zda potomkem nebo „potratem“, jakkoli – jak správně uvádíte – jde o postavy ryze fiktivní a nemají s reálnými postavami nic společného.
PS
Snad až na ty vlastnosti, o něž tu primárně jde. „Velkým dílem“ může za jistých okolností být i VELKÝ PRŮSER. Nacističtí pohlaváři /ti tehdejší i nynější/ by mohli vyprávět….
A v našich moderních podmínkách třeba taková Olga Hepnarová aj.
Mimochodem… uz to zacalo.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Zastavte-to-jinak-trestni-oznameni-Varovani-Vidlakove-vyzve-za-neplaceni-poplatku-CT-760029
Zajisté. Proto jsem psal, že nejprve probrat s Klárou.
Je dobré vědět, co má svoloč po právní stránce v ruce.
Štěpán Kotrba:
Petr Štěpánek si jako správný pravicový radikál přeje privatizaci veřejné služby, aby nehyzdila Klausův kapitalimus bez přívlastků a nebránila v ovládání mysli reklamou, vnucovanou komerčními médii „zdarma“ vám, divákům, nějakými socialistickými idejemi „služby veřejnému blahu“ za 150 Kč měsíčně. To jedny cigarety stojí stejně. Rozhlas máte za pivo měsíčně. Sterziga vulgo Vidláka pouze štve nevyváženost a na rozdíl od Štěpánka či ode mne neví, co s tím. Tak se nechal zlákat k populistickému výkřiku. Tentokrát na to doplatí.
Štěpán Kotrba:
Takže dávám organizované skupině Petru Štěpánkovi, Vidlákovi a dalším, kteří se podíleli na založení serveru „Nekrm hydru“, čas do konce týdne na ukončení celé akce ukončením propagace a likvidací výzvy. Příští týden předám státnímu zastupitelství trestní oznámení na podezření ze spáchání trestného činu podněcování k trestnému činu, dle § 364 tr. zákoníku a trestného činu zkrácení daně, poplatku a podobné povinné platby dle § 240 odst. 1 tr. zákoníku ve stadiu přípravy.
Zhruba tak. Jenže na druhou stranu, ďábel je v detailu. Jestli jsem správně pochopil záměr Nekrmte hydru, je pro případ schválení návrhu novely zákona. Na tom bych založil obranu. Neměla by být úspěšná snaha o trestní stíhání za podněcování, organizátorství, účast na organizované zločinecké skupině, spočívající v záměru zkrátit daň, poplatek…, podmíněné nejistou skutečností, v tomto případě dosud neschváleným návrhem zákona. Třebaže, je-li zájem, kreativita orgánů trestního řízení je obdivuvhodná.
V tom směru navrhuji alespoň upravit program Nekrmte hydru tak aby nenaváděl k jednání proti nynějšímu zákonu.
Aktivistickou snahu o kriminalizaci využít jako bezplatnou reklamu odmítání povinné platby za neodebírané pivo z panského pivovaru. Takový má být politický program. Nikoli zlepšení kvality panského samoseru.
jsem nevěděl, že Kotrba je taková mrdka
Kotrbovi jebe uz nejaky cas.
Tohle je ale i od nej pres caru.
Ale nejak se zivit musi, takze prisel zas pritlacit.
Dobře tedy Štěpáne Kotrbo, pokud toto udání je v tvém pojetí občanská povinnost a nemůžeš jinak, a pokud by tvému ultimátu bylo vyhověno, neměl tedy sepsat své četné stížnosti na podjatost ČT i Radě České televize, jak doporučuješ druhým? Neboť ty jsi odborník.
A nebo jen udavačská svině.
👍 🎯
Stejní by bojovali proti nacismu, kdyby to nebylo zakázáno.
ty bojuješ s azováky?
Kotrba se odkopal a vyloupl se z něho pěkný, jak to říct slušně, no prostě mužský pohlavní orgán! Když jsem četl perex článku, tak jsem to tipoval na Šarapatku a on to Kotrba…
Nemám slov. Čeho těmi stížnostmi na radu docílil? Buďto ať předvede své výsledky a nebo ať se klidí z cesty zmetek jeden kolaborantský!!!
Fuj, třikrát hamba Kotrbovi.
zapamatujme si ho, aby pak žádný se nevyvlíkl z morální odpovědnosti
Stiznosti na radu bylo nepocitane.
Vetsinou se tomu vysmali.
Kotrba se pěkně odkopal. Nicméně i když se prezentoval jako levice a anti-libtard, pořád to je člen pražské smetánky a přece nemůžeme chtít po lidech z “dobrých pražských rodin” aby se živili prací.
Pamatuji si jak se před lety rozčiloval, že jeho rodiče kteří vlastní vilu mají povinnost zajistit úklid chodníku, prostě salonní levice nedopustí aby měli majitele z titulu svého majetku i nějaké povinnosti.
Přesně o takovýchto hovadech Vidlák psal, že mu budou přinášet dávky nových přihlášení. Stydím se, že se tento kretén hlásí k levici.
Tak se teď hlásí k té nové levici podle Marcuseho. Pochopil, že se jim musí předvést a zavděčit, bez koryta by zhubnul. Je mi odporný už od prvního pohledu před mnoha lety na ten slizce vychcaný ksicht. Zakomplexovaný slaboch, nastříkal do očí pepřák somrákovi, který ho klidně požádal o drobné. Jako slaboch se i přidává na tu agresivnější stranu, která je u moci.
I jen kdyby skončila iniciativa https://nekrm-hydru.cz/ v tomto stádiu třeba i neuskutečněných žalob, je účel „Tak pojďme Součkovi dát důvod, aby pokračoval v úklidu.“ splněn.
👍
jozka :
,,Autor byl jedním z autorů novel zákona o ČT, o ČRo a o koncesionářských poplatcích, jedním ze spoluautorů a schvalovatelů Kodexu ČT. Byl členem Rady ČRo. Je podporovatelem veřejné služby, ale i dlouhodobým kritikem porušování těchto norem pracovníky obou institucí.“
Takže současná TV je i Kotrbovo dítě a do toho se pochopitelně nekope.😜😝😛🤘🤘
Nebylo by lepší, v rámci občanské neposlušnosti, prozkoumat možnosti „odhlášení přijímače“? Tím myslím prozkoumání podmínek, případně včetně i kdejakých všelijakých obskurních kliček, za kterých je možné se formálně legálně zbavit povinnosti platit TV poplatky? Píšu legálně, ale samozřejmě předpokládám fikci legality, tedy včetně například podání nepravdivých čestných prohlášení a tak podobně, jsou-li takové možnosti.
Výhodou by bylo, že v takovém případě by zřejmě nebylo možné uplatnit proti relativní mase odmítačů hromadné automatizované odvety, ale snad by bylo možné proti nim postupovat individuálně (což by, na druhé straně, umožnilo koncentrovanou podporu pro postižené).
Zajisté. Nyní lze snadno. Pro toho, kdo nemá televizní přijímač. Tak to máme my, mimo systém. Jenže jsme zanedbatelná menšina. Většina má přijímač, platí poplatky, a …. sleduje Čt. I v hospodě U Vidláka. Jak by si stěžovala na obsah, kdyby nesledovala. Těmto většinou nejde o svobodu nesledovat a neplatit, ale o to aby obsah byl po jejich. V tom se lišíme. Mě jde o svobodu. Neodebírat pivo z panského pivovaru, neplatit za ně povinný paušál na základě toho že doma mám korbel a u jiné nádoby s jiným účelem, které by byly použitelné pro naplnění pivem. Například i nočník.
Projde -li novela zákona, zprostit se povinností platby bude velmi obtížné, přestože mezery jsou. Bude nemožné pro ty, kteří mají televizní přijímač a navíc jsou abonenty poskytovatele „vysílání“ přes kabel.
Proto za prvořadé považuji zablokování zákona. Jeho zrušení i v případě výhry opozice ve volbách nepovažuji za reálné, ostatně jako získání Ústavní většiny pro zásadní legislativní změny. Nová jakákoli vláda ráda pro svoji politiku využije Čt trychtýř placený trychtýřovanými.
Zařídím se po svém na základě výnos/náklad.
OT:
Zrovna jsem si pouštěl OH ceremoniál z roku 2012 v Londýně a přemýšlím, kdy se ta doby tak zvrtla. Je to pouhých 12 roků, kdy byl svět ještě trochu normální. Za 12 let progresivci dokázali tento svět zničit.
Dnes to je na flašu vodky 🙁
Ještě že se na „ceremoniály“ nedívám. Ani tehdy, ani v Soči, ani dnes a Bůh dá, že ani v budoucnu.
dked zacali hovorit o transkach a ich poziadavkach v USA, tak som verila, ze k nam to pride za 20 rokov a tym padom do tych cias uz ludia pridu k rozumu a uvidia, kam to cele vedie a aka je to blbost…..no a trend sa akurat zrychlil a je to tu podstatne rychlejsie a nas to neminie, ako sme si pred par rokmi malovali
„Tak se nám za první den sešlo skoro dva tisíce statečných, kteří jsou ochotni jít do osobního rizika hlasovat nikoliv nohama, ani volebním lístkem, ale penězi“
Tomu se říká lhaní si do kapsy.
Těch dva tisíce lidí jen poslali někam svůj email, to je všechno.
Teprve, až bude výzva k zaslání peněz, tak se začne lámat chleba a teprve pak se uvidí,kolik z nich zaplatí.
josef:
Pokud jde o peníze, klidně je pošlu dopředu a klidně dám i 1000 korun, jde přece o dobrou věc.
A pokud to myslím vážně , přeposílám https://nekrm-hydru.cz/ mailem, whatsappem, facebookem každému , koho znám.
Tak sečteme plusy a mínusy:
Mínusy: protizákoná činnost, taky po mě chcou prachy, budou z toho oplétačky s fízlama, soudama, exekutórama, je to jen blbý stopade, bude to dlouhý, bude to za dlouho, nebude z toho odměna a nemůžu to ani říct sousedovi, bráchovi, dcerce, ženě…
Plusy: dělám něco, čemu věřím, je to pohodlné, o problémech vím dopředu a slíbili, že mi pomůžou…
vychází mi to 8mínus proti 4plus – takež předpokládám, že se na to půka vysere předem. A další půlka půlky nejspíš podlehne tlaku v průběhu.
Navíc – je potřeba 100tisíc domácností – ne 100tisíc lidí. Domácnost tvoří většinou dva (průměrná domácnost má 2,14 členů). Ten druhý musí souhlasit, nebo být přesvědčen – jinak může a nejspíš bude akci sabotovat.
No… v reálu to bude nejspíš ještě hubenější. Ze sto tisíc domácností akci začně tak … 20 tisíc? Plus mínus cirkus.
Co tady furt strašíte exekutory. Pokud normální člověk vidí, že ho opravdu stát míní zakleknout, tak dlužnou částku doplatí a čau pipi.
Opět typické shazovaní kalhot před brodem.
… ano, taky jsme kdysi dlužil na pojistném, a ano – jde to celkem rychle vyřešit. Tady jde ale o rozhodování – jít do toho či ne. Věřím, že shluk krotkých právnických hyen poradí co a jak (a předpokládám, že hydranti zase použijou staré dobré bububu). Ale zrovna teď bych to nechal jako mínus – lidi nechcou tyhle problémy. Oni vlastně nechcou žádné problémy…
… a hydranti už použili staré dobré bububu
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Zastavte-to-jinak-trestni-oznameni-Varovani-Vidlakove-vyzve-za-neplaceni-poplatku-CT-760029
to byl fofr.
Jj, dlužíš stovku zavřou tě, dlužíš milión zvolí tě.
Pochopil jste dobře rozvinutou demokracii.
Text z obrázku:
Příští válka v Evropě bude mezi Ruskem a fašismem, jenom si fašismus bude říkat demokracie.
https://postimg.cc/kVgyMFkB
Předpověděl to dobře.
Husté. Fidel byl velmi inteligentní a schopný člověk, celá Jižní Amerika z něj má dodnes přínos. A nebyl to žádný komunista.
V 80. letech jsem často hovořil s Kubánci. No, sedávali jsme většinou v hospodě. Ani když se napili, nikdy neřekli o svých vůdcích špatného slova. Byli pro ně málem svatí. Vždycky ukazovali na prstech: Fidél! Raúl! Ernésto! Byli to veteráni z Angoly, tak nebylo divu.
Známá píseň se o té pomluvě (že je Fidel komunista) taky zmiňuje 😀 Hezké je i české zvolání Cukr! v čase 01:51 v části o cukrové třtině. Však jsme jim stavěli cukrovary, tak znali i češtinu.
Má to španělské titulky textu i anglické s překladem. Vzpomínky…
https://archive.org/details/cuba-si-yanqui-no-cuba-yes-yankee-no-cuban-communist-song
Vidlák demagogicky zaměnil ochotu něco koupit / na něco přispět s ochotou vystavit se soudnímu postihu (s vírou v ochranou ruku Vidláka).
K vidlákovým ovečkám:
100000*150*12=180mil za rok. Rozpočet ČT na rok 2024 je 7 miliard (180mil = 2,5%). Poplatky se zvýší o 11,5%. Takto chcete vyhladovět ČT?
„Je to navýsost politická akce“ stojí přímo v deklaraci akce. Neboli nezákonnými prostředky se v demokratickém zřízení snažíte prosadit své politické cíle.
Jste normální?
Máte lepší návrh co dělat účinně proti vlédě.
Musím říci, že Vidláka obdivuji, vůbec se s takovýmhle materiálem o něco snažit, dávat do toho energii. Hnojomety od protivníka jsou jasné, ale takovéto poraženectví u údajných spojenců, to bych já nedal.
Netýká se zdaleka jen tohoto příspěvku.
Všichni přeci víme, jaká je ČT kurva, ale bez důkazů o tom je to před soudem ctnostná dáma. Taková je povaha demokracie, zvykejte si.
Mezinárodní soud uznal genocidní počínání Izraele díky vynikajícímu doložení jihoafrických právníků. Masmédiím navzdory.
To má jako český soudce při vydávání platebního rozkazu pro nezaplacení poplatků si sám zaopatřovat důkazy o nedemokratickém zřízení, kterému soudcuje?
Tohle je prostě šlendrián a amatérizmus na ntou.
Máte lepší návrh co dělat účinně proti vládě ?
Jo, už jsem to tu psal, založit sdružení/spolek na obranu před ČT, napsat Radě ala Kotrba (od čehož nic nečekám ale je to dle litery zákona třeba) a pak se obrátit na soud (hromadnou žalobou členů spolku).
Stejně hydru nevyhladovíme tak na co se vystavovat exekučním řízením, ale lidi se spojí, o to jde.
Protože stejně za chvíli začne WWIII resp. Velká hospodářská krize a tyhle spory se nám budou zdát úplně malicherný.
A co takhle stát se vládou ? Demonstrace ani další iniciativy typu Zlatý špendlík a výlety truckerů či traktoristů jsou k ničemu. Jestli chcete něco měnit musíte vládnout ! A ne dělat falší zoufale trapný kroky podle Vidláka a jemu podobným.
…a tak se Fico stal vladou a co se zmenilo? Nic. Porad ma na krku masinerii, ktera hulaka co smi a nesmi. Roztomily je posledni pozadavek, aby ministryne upustila od prosazovani sve politiky, ale pokracovala v naplnovani strategie do roku 2030, vytycene vladou Odora. Pokud vam to jmeno nic nerika, je to ten byvaly premier vlady, ktereho si nadekretovala prezidentka o sve vlastni vuli a ktery v parlamentu nebyl schopen ziskat hlasy ani od poslancu stran, tu vladu puvodne podporujici.
Nebo mne napadaji A.Tomove kteri podobne radili dezolatum, aby si zalozili vlastni socialni sit a tam uplatnovali pravidla, ktera vyzaduji (takove ty serepeticky, jako svobodu vyjadreni a tak). No… a pak Musk koupil twitter a A.Tomove plynule presli k pozadavkum, ktere MUSI splnit…
Proto nemá pro obyčejnýho tvora co chce mít klidný život smysl bojovat za nějaký ideály co nejdou změnit. To co je pro mně nutný a mohlo by mně ohrožovat dělám a to co ne tak neřeším. Pořád bude něco co někomu bude vadit. A zrovna placení blbý televize ? S tím si mám komplikovat život ?
Mam pocit, ze jste to „nepochopil“. Nikdo vas do niceho nenuti. Delejte si co uznate za vhodne a to same nechte to na ostatnich.
No právě. Ten pocit. Ale rozlišit porušování zákona od neškodného řečnění to už chce trochu víc.
Ano, maminko.
Velmi dobře napsáno!
Odtud je jen krůček k pochopení, že tady nejste na tom správném webu.
U nas sme tiez mali zastrckovy zakon – kazdy kto odoberal elektrinu, musel platit koncesionarske poplatky – vymysel Zuzany Mistrikovej, najskaredsej slovenskej politicky vsetkych cias.
Napad toho moravaka sa mi zda lepsi ako vidlakov.
Proster aj od januara budete musiet platit koncesionarske len preto, ze mate internet – ci ako to ma byt, tak zacnite hromadne ziadat pridavky na deti (pripadne ine davky) preto, ze tiez nato mate vybavu. Bude to typicka švejkovina, zahltite tym statnu spravu a na rozdiel od vidlakovho napadu je to aj bezpečne, nehrozí vam zato prokurator ani exekutor. A teda bude mat odvahu sa do toho zapojit ovela viac ludi.
Asi má slovenská TV v Bratislava horší maskérky než ČT. Stačí se podívat na fotky Nory Fridrichové s a bez make up.
FUJ!
I namaskovaná vypadá jak zrzavá flekatá číča.
náhodou vypadá čím dál tím líp… a čím blíž… ….
Nora Frydrichova je v porovnani s Mistrikovou topmodelka svetovej extratriedy.
To je obdivuhodná práce maskérek z ČT. Otázkou je, zda by v případě Z. Mistrikove nechtěly raději začít na druhé straně hlavy.
Ten kreténský zástrčkový zákon u vás ještě platí, nebo ho zrušili?
Sulik pred rokom zrusil cele debilne koncesionarske poplatky, ale terazky ich chcu znovu zaviest. Je to len otazka času, ci to bude znova na zaklade odberu elektriny alebo niecoho ineho sa uvidi. Podla mna bude musiet platit kazdy, kto nie je 100 % nevidiaci, lebo ma moznost sledovat STV.
Příběh pana Ladislava, který podle stejné logiky poplatků požádal o přídavky na děti, ač děti nemá:
https://neviditelnypes.lidovky.cz/spolecnost/poplatky-proc-platit-za-ct-a-rozhlas.A240814_202450_p_spolecnost_nef
BTW: také by měli platit všichni „korespondenční demokraté“ .
Re: SmallM
Pan Ladislav prokázal, že nemá hlavu jen k tomu, aby mu nepršelo do krku.
Bingo. Kdokoliv, kdo má české občanství, žije v cizině a má vybavení pro sledování ČT ….
Tohle není pamflet
Neděláme to špatně, ale:
1. Postačí to k udržení nynějších pozic?
My se teprve šikujeme, ale protivníci jdou do zteče.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Ukoncena-Fridrichova-vzbudila-chvilkare-V-pondeli-bude-na-Kavcich-horach-veselo-760021
2. Sci-Fi
Ředitel ČT pan Souček padne, jako sám voják v poli.
Nahradí jej plk. Foltýn.
Bude pak k něčemu akce projekt Nekrm hydru.?
Pan Souček nemusí být ideál, ale nadějí.
„Schopnost pochybovat je nejlepší lidská vlastnost.“ — Graham Greene
I když projekt Nekrm hydru nedosáhne požadovaného cíle, umožní propojení Alternativy v případě vypnutí Webů.
Proč se mocní, nemocní, bojí řetězáků?
Protože je obtížnější je vypnout.
Josef původní napsal:15 srpna, 2024 (7:29)
Co dodat
Marta Kubišová – Modlitba pro Martu (oficiální video)
https://www.youtube.com/watch?v=8IzKWTcK1po
Marta si v pohodě vzala vyznamenání od socialistického rozvědčíka, člena KSČ.
To vůbec není stejný, jako když si Nohavica vzal Puškinovu cenu z rukou VVP.
Vážil jsem si jí i přesto, že se nechala zblbnout toxickým havlismem.
Vážil jsem si jí přesně do loňska – než šla na Hrad, vzít si Řád TGM I. stupně, z rukou současného presidenta, nominovaná současnou věrchuškou.
Za mne osobně :
Všecka předešlá hrdinství a odpor proti útlaku normalizačního režimu, tím v mých očích spláchla do hajzlu.
Kubisova, Kubisova… to je ta, co se libala s Dubcekem?
Ano, je to ta Marta Kubišová, která je spolu s Ivou Janžurovou zachycena v jednom dílu seriálu Píseň pro Rudolfa III., jak chtějí panu Dubčekovi, před sídlem KSČ předat dárek.
Dárek, který nakonec z krabičky, zřejmě někdo ze štábu seriálu, ukradl a byl z toho trapas.
Polibek platí a nevidím na něm nic závadného. Závadu vidím někde jinde.
Ta Marta, kterou komunisti od roku 1970 šikanovali, si vzala metál od komunisty.
Teco:
👍👍👍Možná je to tím stářím?
Ne jejím stářím, vážení. Vašim zapšklým a nenávistným. Jí zbývá už docela malý kousek života, ve kterém po celou dobu se statečně bila s režimem.
A co vy? Jak jste vy bourali předsudky komunismu? Pište, povídejte, přehánějte!
Re: Sk
JÁÁÁÁ se taky pořád biju s režimem – jedno s jakým – a žádný metál nikde na obzoru.
A to je bordel!
Kdo nezpival se nebil , vlastne bil s rezimem. Ale potom zase se nebil..Poucky dle Kocoura.
Dostavala na prilepsenou vod kolegu,nacpavanych rezimem a pracovala jako kazdej jinej, jako urednice nekde a tak se bila.
My sme taky pracovali, ale sme se nebili.
A zapskle a nenavistne dle Kocoura.
Starý kocour škoda, že sa je nezastali v tej ťažkej dobe ostatné hviezdy Golden kids … a je také symbolické prevziať niečo od bývalého rozviedčíka, čo si to už odpracoval v NATO….. aj Vašek Nedomanský sa nostalgicky vrátil k rozviedčíkovi na hrade …..
U Nedomanského mě to moc bolí.
Kocoure jste dost mimo. Pokud jí je jedno, kdo jí řád předá, což je legitimní náyor, proč jej nevzala od pana presidenta Zemana ? Proč jej vzala od toho, proti komu, a on proti ní, celý život bojovala ?
👍
👀
Re: Teco, Milan
Ano, je jí 80+, tím je řečeno vše.
Čímž nechci nijak urážet jiné opravdové seniory.
Ale člověk se mění, a „odradikalizovává“ se. To je běžný projev stárnutí, kterýžto se obaluje do slovesa ZMOUDŘET.
Hovno, starý člověk se jednoduše snáze a dříve posere, když na něj zatlačíte.
Milan44:
Já si netroufám ani odhadovat, čím to je, třebaže to tuším.
Vidím jen výsledek a ten je prostě smutný. Nemusel být, ale je.
Třeba taky změním názor, až mi bude tolik, co Martě.
Za 7 let se vymění veškeré buňky lidského těla, zůstane jen software. Dnešní Marta je již úplné jiná osoba a, v jejím případě, i osobnost.
A soft je to hlavni. Verte mi, znam spoustu lidi, byli pred deseti lety cistokrevnymi kokoty a dnes… jsou to ti uplne sami kokoti, jen starsi.
😀 😀 😀
Ano, dnešní Marta je jiný člověk, než byla Marta ještě v roce 2016, když končila druhou kariéru.
Máte to blbě.
Kdyby zůstal původní software, tak by si Marta ten metál od rozvědčíka nevzala.
👍
Modlitbu pro Martu už pěknejch pár let srdečně nenávidím. Něco lepšího by nebylo? Třeba smrtelné chroptění člověka se zhoubnou plynatostí?
Rozhodnutí, zda se připojit či nepřipojit nechám na co nejpozdější dobu. Rozhodnu se podle stavu věcí okolo nás.
Neplatit tel. poplatky, mohlo by mít účinek.
Ale mnohem větší účinek bude mít, až státní moc začne vymáhat pokuty za nevyměnění kotlů. Je jich prý cca 150 000. Tady bych se připravil rozhořčení, které nastane, pomoci.
Vidláku, oslovte pí Samkovou, co by se dalo pro postižené právně podniknout.
Admirál napsal:
15 srpna, 2024 (7:05)
Pane Admirále, jste borec
Výborné předvolební téma.
Mrzí mě, že to není můj nápad.
Re: Admirál, Jp
Ano, skvělé téma.
Nemyslím si že soudruzi začnou IHNED tlačit na pilu. Čímž nechci tvrdit, že se tak nestane v budoucnu.
Obrana je jednoduchá.
Neboli to, co dělali lidi v rumunských panelácích, když jim zavřeli kotelny, protože skončili s těžbou uhlí.
Z okna šla jedna tabule ven, místo ní kus plechu a roura od kamen. Někteří uvědomělejší to prostrkávali větračkami ve špajzu.
Paneláky pak vypadaly jak po požáru.
Neboli kupředu do minulosti. Do každé místnosti malá kamínka, nepodléhající regulaci. A pokud erár vystartuje i na ně, přijít v úřední den na obecní – městský úřad se spacákem, že mám doma zimu a chci spát v teple. A nejlépe tam přitáhnout patnáct, dvacet děcek.
Jen tak, jak koukám a poslouchám kolem sebe, vnímám tu dynamiku, jakou to nabere, až přijdou zkontrolovat kotel a dají zřejmě nejdřív úřední termín, do kdy je třeba „závadný stav“ odstranit.
pak nastane ta správná sranda, pak to bude mít grády, i facky padnou. Pak teprve populus pochopí plně zelený úúděl.
„To jim teda Khon přeju.“
Na prvni pohled to sice vypadá nereálně, ale nakonec to tak mozna dopadne …..
Oblibena cikanska taktika romu. Utoky a oblehani na uradu.
Poctivou praci se nikdo v socialismu neuzivi , to vi kazdej, tak sme tady i s detma /este pucenejma vod jinech/ a navalte co chceme.
Nebo zapad zacne zase rvat vo nase licky prava..Pac nas pro nasledoval hitla.
/Koho to zajima ,ze vas taky, ste mensina nejste, tak drzte huby/.
1) Mě konkrétně se to týká u 4 pronajatých bytů. Již rok o tom nájemníci vědí a v Nájemce máme ujednáno, že se jedná o byty ne s celoročním užíváním – bez možnosti topit. Kotle odpojeny. Takže tak v listopadu/prosinci očekávám, že se objeví na místní radnici i s děckama, ať se obec přes zimu postará. Jiní plánují topit přímotopy, prý jim elektřinu proplácí sociálka.
2) A stát již taky couvá. Obcím byly odeslány pokyny, že prý mají při kontrolách rozlišovat kdo je hodně chudý, kdo to pořádně nepochopil, kdo by mohl a kdo ne a podle toho postupovat…
Vy si Eto necháte takovou buzeraci líbit? Vy se nepostavíte za své nájemníky?
Proč by to dělal? Dosud neprozřivší (mám velmi milosrdnou náladu) volič ODS, jehož největší obava je i ta nejdrobnější změna foltýno-vepřoryjského režimu (což dokazuje opakovanými výkřiky „Ani to nezkoušejte! Vzdejte to! Nejde to!!!“), se postaví leda tak za stabilitu příjmů (vlastních). Nájemníci mu jsou u … .
Pro Stana Borowitze:
Tohle přirovnání k aseptickému prostředí při operacích je pěkná debilita a Vy to Stane, moc dobře víte.
Je to od Vás prvotřídní demagogie, zabalená v krásném a lákavém, lesklém barevném obalu, jako kdysi Barbie pro holky.
Kdo se cítil být ohrožen tak, že by jej to mohlo i zabít, nosil každých pár hodin měněné roušky/respirátory.
Pak se nemohl nakazit od těch zdravých, co ten slinták nenosili.
Mohu souhlasit jedině s tím, že roušku dobrovolně nosí ten, který o sobě ví, že je nemocný.
V Asii to je rozšířeným zvykem, nicméně tady, u nás doma, to nikdy zvykem nebylo a myslím, že ani nebude.
Dobrovolně – ať si každý nosí na hubě, co je mu libo, mně je to jedno.
Tady šlo především o to, že účinek těch slintáků, použitých na ulici, byl a je přinejmenším sporný.
Právě proto, že nikdo neměl šanci/možnost, s jakýmkoli slintákem a na ulici manipulovat asepticky, měnit jej každou hodinu-dvě, jako u těch operací.
Nemělo by se tu obhajovat nic, co už bylo dávno vyvráceno skutečnými odborníky, jako neužitečné či dokonce škodlivé.
Stane, podobné texty, jako je ten Váš, vznikají a objevují se zpravidla vždycky, když si někdo potřebuje obhájit své chování během chřipečky.
Pokud jste se choval jako debil, případně se nechal naočkovat – budiž, ale ostatní do toho netahejte.
O tom očkování, v souvislosti s bláznivou emeritní učitelkou (pan domácí ví), bude ještě řeč.
Momentálně je v těžkém stavu v nemocnici (po 2 zodpovědných Tečkách a boosteru 2020) a kapacity krčí rameny. Do očkování to byla sice furt bláznivá učitelka, ale jinak normální, na svůj věk zdravá ženská, co netrpěla ani výkyvy tlaku.
věřícím covid ovečkám nemá cenu nic vysvětlovat, naopak – nabádejte je, ať jdou na veškerá existující očkování od laskavých farma-firem a tím se pořeší sami, škoda jich vskutku nebude
Souhlasím. Je to moje starší ségra.
na ukrajině taky spolu bojují nejbližší příbuzní, tady ve videu je jedna sestřenice na straně RF a druhá na straně Ukrajiny, paralela totožná jako ve vašem případě….
https://www.youtube.com/watch?v=o5FfbXPMcsk
asdasdf napsal:
15 srpna, 2024 (7:14)
Systém priorit
Je Covid téma zásadní pro přežití našeho národa?
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-zivot-v-cesku-armada-mobilizace-je-teoreticky-scenar-hlavni-zdroj-by-byly-aktivni-zalohy-224312
Vás bude škoda?
Naprosto souhlasím, jsou aktuálnější hrozby. Příští pandemie se vůbec nemusíme dožít…
Spousta z nich má teď strach z následků, ale nikdy, nikdy by to nepřiznali před lidmi. Protože by ze sebe před nimi a sebou udělali blbce. Takže svůj postoj a očkování budou hájit. Na tento fenomém se spoléhalo při samotné akci. Znovu, na protistraně stojí ti nejschopnější manipulátoři ze schopných.
Co by mohlo změnit jejich přístup je nějaký program, kde by se mohli bezplatně nechat vyšetřit na následky, ukázat jim, že nejsou blbí, jen podlehli brutální masáži. Zachovali se zodpovědně a někdo je nejspíše oklamal a možná i poškodil a mají tedy právo znát pravdu a chtít zadostiučinění. Aby se mohli sdílet, sdílet zkušenosti a tak se vyvarovat možných problémů. Spousta těch lidí byla donucena a vydírána, stali se oběťmi tlaku rodiny, školy nebo zaměstnavatele – ne každý si mohl dovolit říct NE a další den být bez příjmu v době, kdy řádila panika. Ne každý měl to štěstí, že v jeho situaci si mohl dovolit se nepodvolit.
Opravdu to není černobílé. Podejme ruku, spojujme. Hledejme společné body, mějme vzájemné pochopení. Ale doopravdy, ne jako režim, který to má jen jako newspeak a myslí to přesně naopak.
S tím souvisí i otázka krevních bank s krví neočkovaných. Aby si lidé mohli demokraticky a svobodně vybrat.
Zachraňujeme skutečnou demokracii a svobodu. Pro všechny.
Nevím kdo byl očkován a kdo ne, ale já očkován proti covidu nebyl ani jednou. Přesto jsem přesvědčený, že roušky a respirátory byly účinnou ochranou proti přenosu a že nás tato ohleduplnost vůči ostatním nic nestála. Obzvláště v začátcích, kdy se o nemoci nic nevědělo a šly pověsti o spoustě mrtvých.
Píšete velmi rozumně, ta krevní banka je super nápad, bohužel asi nerealisovatelný.
Přesné.
Teco:
Své chování během chřipečky si fakt nepotřebuji obhajovat odvoláváním se na jakési „skutečné odborníky“, je totiž ověřeno staletími coby základní opatření bránící šíření (kapénkových) infekcí. Tedy co nejmenší kontakt s cizími osobami a v případě, že se kontaktu s cizími osobami nelze vyhnout, pak přijetí opatření bránících šíření kapének přenášejících infekci. Například zakrytím úst a nosu dostupnými protředky po dobu takového kontaktu. Kdyby vám to pořád nebylo jasné, tak hezký příklad je třeba přiložení alespoň ruky na ústa a nos při kýchání nebo kašlání.
A na tom žádní „skuteční odborníci“ nic nezmění, protože to vychází matematiky a statistiky a dá se to díky nim krásně teoreticky namodelovat. Chápu, že tyto vědy nejsou zrovna v oblibě ani u vládnoucí oligarchie, ani u „neovcí“, které přece všechno vědí nejlíp. Ono je jejich studium totiž dost náročné, „neovce“ jako je ten chytrák, co si říká asdasdf, si raději něco přečtou na webu, samozřejmě „alternativním“, protože tam se přece zjevuje ta správná pravda Ale o inkubační době a nakažlivosti během ní zřejmě v životě neslyšeli. Viz třeba vaše tvrzení, že „zdraví lidé“ respirátor přece k ničemu nepotřebovali a měli nezadatelné lidské právo jít třeba do MHD nebo obchodu plného lidí bez „uslintaného hadru“.
Jo a ještě poznámka pro vás i pro asdasdf, když už hned do debaty začal zcela mimo téma tahat očkování. Všimněte si prosím, že já jsem ani jednou nepoužil slovo „očkování“. Ti, kdo si tady někdy četli moje příspěvky k tématu „chřipeček“, (na které se mimochodem umíralo, a to někdy až v desítkách milionů, viz třeba španělská chřipečka nebo morová chřipečka), si možná pamatují, že jsem se nikdy nijak vehementně nezastával očkování, naopak opakovaně poukazuji právě na prokázanou účinnost výše zmíněných základních protiepidemických opatření v první vlně, kdy jsme byli „best in Covid“ a šíření viru jsme díky jejich poměrně důslednému dodržování dokázali (dočasně) zastavit. Na to jsou k dispozici docela jasná čísla. Takže desetidenní maximální možná karanténa, důsledné kontroly osob vstupujících do země a respirátor, nebo jak vy tak rád opakujete „uslintaný hadr“, by byly v zásadě úplně postačující opatření a na žádné očkování by nemuselo vůbec dojít. Tak jednoduché to je.
Mimochodem, vy opravdu neumíte respirátor používat tak, abyste do něj neslintal? A pravidelně ho měnit? Jednorázový kapesník taky používáte, dokud se vám ho hleny nerozpustí v kapse?
👍
Myslíte ten průmyslový respirátor proti prachu?
Naprostý souhlas, dodám jen jednu věc.
Opravdu musíte hned nálepkovat jako libtardi, sotva se napíše jiný názor než máte, ač jej Stan Borowitz rozumně a bez urážek vysvětlí ???
Byl těch roušek a respirátorů v SSHR dostatek na to, aby si je mohl každý občan, kterému to nařídili, periodicky a v tomto případě po pár hodinách, měnit?
Opravdu platilo to, že „moje rouška chrání tebe, tvoje rouška chrání mě“? Určitě?
Jak už jsem napsal :
Každý si to potřebuje nějak obhájit. Každý si potřebuje obhájit to, že aby mohl do restaurace/do fitka/kamkoliv mimo běžné nákupy, tak se radši nechal naočkovat, nebo se nechal přinutit nosit náhubek – než aby se těch nedůležitých věcí, na pár týdnů, vzdal.
Míra zblbnutí dosáhla v kotlině dutých hlav neuvěřitelných výšin a každý si tu svou blbost bude obhajovat až do hořkého konce.
Byl těch roušek … dostatek ? – v mém okolí je ženské rozdávaly, záleží také kolik času člověk trávil na veřejnosti
Opravdu platilo to, že „moje rouška chrání tebe, tvoje rouška chrání mě“? – Opravdu teče voda z kopce ?
Každý si potřebuje obhájit to, že aby mohl do restaurace/do fitka/kamkoliv mimo běžné nákupy, tak se radši nechal naočkovat – jak Vy definujete každý ? Určitě tací byli, znám je, ale v tomto kontextu mi to přijde jako nálepka
Žádná nálepka, ale skutečnost, taková byla realita.
Tečka v telefonu a vysmívání se těm, které bez Tečky do restaurace nepustili.
Jeden takový skupinový výsměch mám dokonce natočený.
Máte aspoň zhruba ponětí, kolik takových lidí bylo?
Promiňte, ale tady chybí relevance. Zaprvé já vůbec nepsal o očkování. Zadruhé opravdu myslíte, že někdo zde se podílel na tom výsměchu ? Myslíte, že ten výsměch zde někdo schvaluje ?
Za covidu byla spousta křivd a podvodů. ale proč se mezi sebou teď mají tak hádat slušní lidé, kteří dělali, co považovali za potřebné ?
Očkování jsem poprvé přitáhl do debaty já.
Právě online sleduju vysoce pravděpodobné následky dvou Teček a boosteru.
Dotyčná zřejmě stále věří, že udělala všechno správně „tak jak se mělo“.
Kde se stala chyba?
Chyba se nestala nikde. Děvčata jsou od přírody ukecatelná. Na tom je založen i omlazovací krémový business.
Chyba je zřejmě v po desetiletí stejném tlaku na nevybočování z řady. Jsou prostě lidé, kteří nejsou vybaveni na obranu. A nezlobte se, ale jak Vás znám, další chyba může být i v tlaku z Vaší strany, který jí nutí se proti němu vymezit. Myslím, že proto Vám to nepřizná, i kdyby sama pochybovala a třeba kamarádce byla ochotna se svěřit. Neberte osobně, jen můj názor.
No a to máte už od základu špatně.
Žádný tlak z mé strany nebyl. Sedli jsme si a probrali jsme všecka -pro- a -proti-.
Hlavní argument z její strany byl totiž ten, že stát by si přece nedovolil podvést, poškodit své občany, nebo jim lhát o tak důležité věci, jako je očkování.
Můžete snášet další a další argumenty, v kolika případech už stát svého občana podvedl, podrazil, přímo ublížil, nebo aspoň pomohl nějaké zlé vůli – nic platno.
Proti takovému „neprůstřelnému“ přesvědčení totiž neexistuje žádný argument, žádný uvedený precedens, vůbec nic – protože je to přesvědčení.
Počítám, že teď už je to maličko jinak, ale při troše smůly se to už nemusím vůbec dovědět..
Teco, zaprvé držím palce, aby to dopadlo dobře, to je teď nejdůležitější.
Zadruhé si nemyslím, že jste schopen posoudit, zda tlačíte či nikoli. To není nic proti Vám, mám občas podobný problém, teď si to již občas uvědomím podle reakce z druhé strany, ale dlouho by mne to bývalo ani nenapadlo. Muselo mi to pár lidí říci. Ze zkušeností s Vámi zde bych řekl, že máte k vyvíjení tlaku velmi silné sklony. Prosím neberte to jako kritiku, ale pokus o zpětnou vazbu.
Pán je asi odborník s obrovským on-line výzkumem v zádech. Takže se jistě již nikdy nenechá očkovat/léčit/prevence, pokud se v budoucnu objeví nějaký nový vir, protože vláda lže, jak to píše Beran na netu.
Never pick a fight with people who buy ink by the barrel.
Mark Twain
🙂
Pane okolo jdoucí,
pokud máte co říct,
Dejte si tu práci a pište, prosím, česky!
Já vám taky nevnucuji němčinu nebo francoužštinu.
Je to lepší než používat češtinu zamořenou anglicismy, pokud možno ještě psanými foneticky.
„Nikdy se nepouštějte do boje s lidmi, kteří kupují inkoust po sudech.“
Ale Mark Twain nepredvidal, ze jednou uz nebude inkoustu potreba. Vsichni mame do toho boje pixelu dostatek.
Vidláku, nějakou takovou právničinou jsi měl začít. Příkladmo s Klárou. Teprv pak sestavit taktiku. Riziko huráakce jsem nadhodil dole.
Čt nesleduji. Jak i nadále neplatit, budu se zabývat až, pokud, ten právní paskvil nabude platnosti a účinnosti.
Kdybyste uměl číst, Vidlák to zcela jasně vysvětloval. Teď se nezávazně počítají ochotní, aby věděl, zda to má cenu. Vše ostatní se dělá cestou a komu se to nebude líbit, nemusí do toho jít.
Jestli vás bude 3000 tak už přeháním.
Já bych se napřed poradil.
Tak se poradte, co Vám brání?
Jiřino,
Dan Landa dal při Žlutém špendlíku, resp. poštovně zasílané petiční akci, dohromady něco málo přes 11.000 jmenovitých podpisů.
Bylo zapotřebí tiskárny (nebo někde nechat vytisknout, přineseno na flešce), jednoho listu kanclpapíru A4, obálky a známky, hodit do schránky, anebo zajít na poštu.
Tohle se před 35 lety dělalo běžně. Někdo to dělal i 2x denně, tedy bez toho tisku, psané rukou (já z vojny :D) a nikomu to nepřišlo nenormální.
Jen 11.000 občanů tohoto státu, bylo ochotno se pod něco podepsat svým pravým jménem, vytisknout to, vložit do obálky a poslat na adresu petice.
Jenomže to jsou ochotní porušovat zákon.
To je jen malá část ochotných např. žalovat ČT hromadnou žalobou.
Tedy ne že bych nebyl ochoten porušovat zákon (je-li onen proti vyššímu zákonu mravnímu), ale musí být před tím vyčerpány ostatní možnosti.
A tím nemyslím možnosti ega…
To je v pohodě, jen si tu už někteří racionalizujou svoji předposranost. A taky, co vím i spousta konzervativně založených lidí televizní programy včetně zpráv sleduje.
Když zákony nedodržuje dost lidí, přestávají platit.
Když rozzuřený dav vtrhl do Bastily, nikdo se nedal rušit zákony a i když bylo veliteli Bastily slíbeno bezpečí, tak nikdo netrestal Desnota za to, že mu cestou na radnici uřízl hlavu.
Nikdo tu ČT nesleduje, ale všichni ví, že tam pořád lžou.
A hlavně: Nejde to!!! Proto to radši ani nezkoušejte!
Samozřejmě, že to jde, ale se všemi důsledky. A jedním z nich může být, že si ČT pořádně namastí kapsu. Druhým třeba to, že Foltýn získá ostnatý drát na postavení dluhového plotu s exekutory za krkem.
=) vy řeknete „nejde to tak snadno, jak si myslíte“, a on to zkrátí na „nejde to“
kolo kolo mlýnský… žáden néví co je to BÁC!
ČT si samozřejmě žádnou kapsu nenamastí, zase jen lžete. ČT nedostane více než své poplatky, v případě tvrdých bojů ještě možná snížené o poplatky vymahačům, ale více určitě ne.
Hned jsem se přihlásil a držím palce, aby tento protest získal dostatečnou podporu, vydržel a uspěl.
Ale jednu obavu mám: dojde-li to tak daleko a přestaneme platit, ČT bude samozřejmě jmenovitě znát každého protestanta. Potažmo Foltýn může identifikovat každou tu protirežimní „svini“. Pak se ukáže, zda říkal metafory nebo oznamoval plány. Aby nám pak na dveře nezabušila místo exekutora zrovna vojenská policie!
Tak snad bez rozhodnutí soudu o povinnosti platit ani ta vojenská policie nebude mít důvod natož právo.
To jde strašně rychle, sám jsem si to vyzkoušel. Formulářová žaloba ČT, formulářový elektronický platební rozkaz soudu. Vše automatizované. Mají na to zákon. Několik zákonů.
Ale nikomu to nerozmlouvám, chraň Bůh.
Samozřejmě Vám věřím. Zaprvé doufám, že bude právníky sestavený plán. Zadruhé i když to vůči jednotlivci jde jak píšete, je nějaká splatnost, předpokládám minimálně dva týdny, a než vyprší nemůže Vás nikdo navštívit.
Re: Tymák
Nevěřte mu ani písmenko.
Kecá a straší.
Já myslím, že popisuje svou zkušenost jednotlivce, na kterého si došlápli. Tam asi není ani rozumné se odvolávat, protože si tím jen zvyšujete poplatky. Proto také píši, že toto bude jiná situace.
Jen taková hodně paranoidní úvaha, spíše na zasmání, i když u nás nikdy nevíte. Protože ten počet soudních řízení by byl fakt smrtelný, dovedete si představit, že by si na to udělali nějaký zákon, samozřejmě legislativní nouze, zrychlené projednávání atd. ? Buď že mohou soudit všechny najednou nebo že vymáhání TV poplatků netřeba dávat k soudu, že může ČT rovnou vymáhat.
Například AK Sokol a Brož zmákla spoustu neplatičů jízdného s přehledem.
Tisíce nejsou problém. Je na to zajetý systém.
A hlavně to jsou easy money.
Jednou vyhoří i s majiteli.
Ano, jsou k tomu dokonce i příklady.
Během rozkrádačky státu, nazvané LTO, takhle vyhořelo několik právních kanceláří, tehdy ještě bez lidí.
Někteří právníci ve Zlíně chrochtali až tak, že po nich zůstala jen hromádka plechů a díra v asfaltu.
Kovařík se jmenoval. Dneska by z něj byl špičkový exekutor.
Omlouvat se nemusíte, Targusi, nestojím o to. Mimochodem, návrh byl podán 15.11., doporučuji zkontrolovat si datum vydání platebního rozkazu…
https://jmp.sh/s/k445KfoMVxRvGuTyNq1O
Jo a abych předešel zbytečnému špekulování, jak mi to nandat, bedna je psaná na ženu, proto se tam mluví o žalované.
Re: SB
Kde a na čem jste si to vyzkoušel?
Povídejte, přehánějte!
Platební rozkaz soudu snad následuje po soudním řízení, ne?
A v soudním řízení se můžete minimálně třikrát odvolat, nebo v ČR už platí stanné právo a prvoinstanční odsouzení se popravují za úsvitu den po vynesení rozsudku?
Jak vám může přijít elektronický plaťák pokud nemáte datovou schránku (neplést s mailovou adresou)?
Btw. plaťáku se v poho vyhnete, pokud budete prachy dávat do depozitu, už se tu o tom psalo několikrát.
A vůbec neberete v potaz skutečnost, že pokud by se k soudu došlo jen v 10% případů, z uvažovaných 100 000 neplatičů, justice jednoduše zkolabuje.
Trambusi,
plaťák ti vygeneruje a odešle starší soudní úředník. Samotné soudní řízení je nařízeno pouze pokud podáš odpor na správném místě (soudu) a tuším do 14 dnů.
Přesně tak, potom prohrajete soudní řízení (soud jde v 95 % případů cestou nejmenšího odporu a tady se může v pohodě opřít o literu zákona) a můžete se odvolat. Odvolací soud rozsudek prvnoinstančního s pravděpododnotí hraničící s jistotou potvrdí (kdo nevěří, ať se podívá na statistiky) . A tím všechna pozitiva sociální jistoty konči. Na to, aby NS projednal dovolání, nemáte žádný nárok, je zcela na jeho libovůli, jestli se uráčí jím zabývat. Ústavní soud dtto.
Ono je snadné podlehnout dojmu, že ve Sportce vyhraje každý, když pořád slyšíte o tom, že tento týden vyhrál Jan Novák z Prahy třicet mega…
Re: SB
Tak pokud nejste schopen na týden uklidit telku do skříně, je to váš boj. Víc vám k tomu nemám co napsat.
Platí se za možnost sledovat, pokud máte alespoň (připojení na net, chytrý telefon, TV, PC, tablet, notebook, …) někdo z rodiny.
Senior znamená vyšší, když se mluví o armádě a úřednících.
Tahle čecho-angličtina je příšerná. To už to radši pište přímo v angličtině.
Re: NWH
Je problém poslat onen odpor? Btw. je na to obvykle 14 dnů a taky jsem to už párkrát podával. A postačí jen jedna věta, zmákne to absolvent ZŠ.
Po podání odporu je nařízeno jednání, tam musíte přijít nebo poslat právníka. A už se rozeběhne celá ta časově i finančně náročná mašinérie, ve které máte díky nastavení systému minimální šanci na úspěch. Časově i finančně je náročná pro vás, pro druhou stranu ne, ta je za to dobře placena. Ty pokuty v MHD, které někdo zmínil, jsou hezký příklad, je to de facto stejná situace.
Ale opětovně zdůrazňuji, nikomu to nerozmlouvám. Jen jsem uvedl vlastní zkušenost a popsal, jak to funguje. Aby účastníci akce nebyli překvapeni. Toť vše.
Zase plácáte nesmysly, Targusi, stejně jako s tou předností předjížděného před předjíždějícím blahé paměti. Viz výše odkaz na platební rozkaz. A nic nezkolabuje, jak píše výše Schumacher, s neplatici jízdného v MHD si justice poradila cekem v pohodě, a těch bylo taky množství větší než malé.
Jak ten system zkolabuje to uz nevi.
System byrokratu ma na vsecko dost casu…
Re: Ano
Systém má předepsané lhůty, jinak má problém s platností svých rozhodnutí. Můžete jej dále úspěšně napadat.
Zák. 361/2000
§ 17
Předjíždění
5) Řidič nesmí předjíždět
e) dává-li řidič vpředu jedoucího vozidla znamení o změně směru jízdy vlevo a není-li možné předjetí vpravo podle odstavce 1 nebo předjetí v dalším volném jízdním pruhu vyznačeném na vozovce v tomtéž směru jízdy,
Dopoposud žádný z oslovených polišů, stejně jako ŽÁDNÝ ze školitelů mi nebyl schopen zdůvodnit, v čem pravdu nemám, resp. PROČ by tento odstavec neměl platit tak, jako platí odstavce jiné.
Neboli NESMÍTE zahájit manévr předjíždění, pokud někdo před vámi pustí levý blinkr. V Polsku a v Holansdku za porušení tohoto odstavce dávají poměrně mastné pokuty.
A samotné zaájení manévru ROZHODNĚ není situace, kdy letíte v levém pruhu jako prase a vyblikáváte všechny před sebou.
Mně je fakt jedno, jakou blbost si myslíte, Targusi. Jen doufám, že pokud díky tomu někomu ublížíte, tak maximálně sobě.
Re: SB
Soráč, ale zákon 361/2000 jsem OPRAVDU nevymyslel já.
A bohužel – co je psáno, to je dáno.
Jinak samozřejmě OPĚT melete hovna, protože pojem „dát přednost v jízdě“ je v zákonu VELMI PŘESNĚ definován a v dotčeném § se o přednosti nepíše ani čárka.
Nevim sice jake situace se vas puvodni spor tykal, ale podle naznaku soudim, ze to, co Stan tvrdi se opira o odstavec 2) dotycneho paragrafu.
Pokud jsem mimo tema, jako bych tu nebyl.
Re: jozka
Určitě víte, že existuje přesná definice pojmů OHROZIT a OMEZIT.
Praxe – při vzájemném předjíždění aut s menší konstrukční rychlostí (typicky auta nad 3,5 t včetně autobusů) dochází k OMEZOVÁNÍ osobních aut jedoucích v levém jízdním pruhu pokud se bavíme o jízdě na vícepruhových komunikacích.
1. problém – řidiči osobáků v levém pruhu nepouštějí náklaďáky a autobusy do svého pruhu v domnění, že mají přednost. Nemají. Viz § 17.
2. problém – policajti to začali celkem brutálně pokutovat poukázkou na jiný §, ve kterém se píše, že řidič nesmí při předjíždění omezovat další auta za sebou.
Co může vymyslet kokot s bílým deklem na palici, na něhož tlačí druhý kokot z kanclu?
Že AUTO je „jedno“, takže je to cajk.
Ale AUTA jsou DVĚ, takže je to na sebrání řidičáku, bez ohledu na skutečnost, že ta dvě auta najela za náklaďák až v době, když jeho řidič už dávno předjížděl.
A dokonce na to zkoušejí i pomocí dronů i přes to, že taková dokumentace přestupku není schválená a certifikovaná. Třeba už jen proto, že auta nemají na střechách RZ, ani nějaké jiné zařízení umožňující přesnou identifikaci vozidla.
Pro vaši představu – je to úplně stejné, jako by vám dávali pokuty za rychlost měřenou neschváleným radarovým měřicím zařízením a ještě při tom nedodržovali předepsaný postup.
Toť v kostce problém, o kterém jsem si tady kdysi dovolil psáti.
Samozrejme vim.
Jen jsem se snazil odhadnout o cem byl puvodni spor. Ono totiz zalezi na konkretni situaci. Za sebe muzu rict, ze uz jsem nastradal hezkych par situaci, kdy jedu povolenych +/- 130, v pravem pruhu se na navesu rozblika blinkr a prislusny operator pohne volantem doleva a zcela ponecha na mne, abych se s danou situaci vyporadal. Omezil nebo ohrozil?
Osobne nemam problem kamion pustit, ja se na tech +/- 130 rozjedu za chvili, ale pijou mi krev situace, kdy prede mnou nikdo, za mnou nikdo a ten vpravo pouzije paragraf hovorici o tom, ze „vic tun vic prednosti“. Kokot proste zustane kokotem at uz svira volant umisteny v jakekokoliv vysce nad zemi (abych nikoho nediskriminoval, totez plati i pro riditka).
Traktoristi vyjeli a nikdo se s nimi nebavil.
Re: Sodo
Traktoristi to posrali tím, že po atentátu na Fica toho jednoduše nechali. Nicméně v listopadu bude sklizeno a můžou začít druhé kolo.
Už totiž budou mít „návod k použití“ z letoška.
👍
Foltyn je nezodpovednej fasista , ve funkci za 10 milionu uradu .
Svine sou mirumilovny ,nikomu neublizujou a prospivaji vsem..
Obyc lid pouziva vyraz svine ponekud negativne ,pac muze vo nic nejde,
ale vysokej urednik takhle kecat nesmi..
Mate pojmy a este ze sebe dela neschopnyho neco rict poradne,
tupyho 10 milionovyho vola.
Jsou „zbabělé“ situace, kdy se dežolát na TV 15 let nedívá, leč osoba blízká ano (mimo čt) a tato nechce s dežolátovým konáním mít víc problémů, než jí tento přinesl sňatkem před 50-lety.
Děkuji OB a nevymlouvám jí placení.
To chápu. Hned včera jsem tu výzvu přeposílala. Dnes mi od jedné známé přišla s prominutím píčovina, kdo že je vyjmutý z placení poplatků a co vše musí kterému z úřadů doložit. A přidala k tomu blábol, že lidé mají televizi, ale neplatí za ní. Odpověděla jsem jí, že naštěstí nejsem sama, kdo nechce platit za něco, co nepoužívá. To dělá blázen. Také jsem ji napsala, že je nás skoro dva tisíce a přidala odkaz na tento článek.
Máte pravdu, když je někdo tupec a chce platit, kdykoli se mu to nařídí, tak ho musím nechat. Někdo prostě neumí žít jinak než držet hubu a krok. Stojí za to jen dodat, že v době covidu byla jedna z těch, kdo se poslušně dusil v respirátoru. Bylo jí to nepříjemné, ale prý to musí vydržet. To je bez komentáře. S takovými pitomci je škoda trávit čas, člověk je nepřesvědčí k tomu, aby začali používat vlastní rozum a přestali se chovat jako otroci.
Čtu vás podobojí, a proto nereaguju.
Za ten respirátor bych paní spíš pochválil, zejména pokud jí to bylo nepříjemné, a přesto ho mezi lidmi nosila. Nemá to nic společného s chováním otroka, jak se mylně domníváte, ale ukazuje to na zodpovědného a ohleduplného člověka. Správně by ho měl mezi lidmi nosit každý, kdo má nějakou respirační chorobu. Dobrovolně.
Též každý zodpovědný kůň, pes, kočka, domácí pašíci, jalovičky,…. – zkrátka všichni. Samozřejmě odpovědně a dobrovolně.
Vy jste debil?
Vypadá tak. Stále se snaží být takto vtipný, ale je to dost trapné.
Spoustu lidi kteri pracujou pouzivaji rousky. Vzdycky de vo zdravi.
Kdyz nenosi , jako v dolech , silikoza plic se casto dostavuje.
Nemocnicni personal ,atd.
Nemocniční personál nosí roušky proto, aby nenakazil druhé. Prachu v nemocnicích moc není.
Co kdyz nemocnicni personal se chrani rouskam vod nakazy pacientama..
Sam nemocnicni personal bejva zhusta zdravej , nakazovat tak s uspechem pacienty nemohe. Vo prach asi nepude..
Vo prach se za naky prachy staraji jiny, uklizeci..
Nemocnicni personal , ktere je nemocnej, aby nakazil pacienty a este dalsi zatim nenakazenej nemocnicni personal ,treba doktory,je pro mne novina.
U nás byla zubařka a ta si vozila do práce pudla, měl v rohu ordinace pelech. Taky byla lakomá a neměla sestru, vše si dělala sama. Takže rukavice, vrtala zub, rozdelany amalgam na sklíčku, někdo zaklepal, pes vylít, ona ho chytila, otevřela dveře, těma rukama v rukavicích, držela psa, pak zase začala vrtat, těma prackama od psa a kliky, mezitím amalgam ztuhl, ale ona ho tam rvala ztuhlý, druhý den plomba vypadla, no naštěstí tenkrát ještě šlo sehnat jiného, ale lidi k ní stejně chodili, vydržela až do důchodu. Ale ty rukavice fakt měla , že chránila sebe a ne pacoše.
Přesně tak, šlo o to nenakazit někoho, koho to mohlo i zabít.
Zajímalo by mne, kdo z těchto zastánců nijak neomezeného šíření nakažlivých chorob by měl ty koule seřvat osazenstvo operačního sálu, že si mají sundat ty „uslintané hadry“ a operovat ho nebo ji bez respirátorů. Nakonec ani sterilní rukavice a nástroje si přece nemusejí brát, stačí začít používat vlastní rozum a přestat se chovat jako otroci. Navíc se tím ušetří…
👍 🤣 😂
Demagogie na n-tou.
To je naprosto jiná situace.
„nošení roušek v komunitě pravděpodobně neovlivňuje výsledek laboratorně potvrzené chřipky/SARS‐CoV‐2 ve srovnání s nenosením roušek“
https://www.cochranelibrary.com/cdsr/doi/10.1002/14651858.CD006207.pub6/full
Jako že se nepřenáší vzduchem ?
Nevím.
Já za televizi neplatím.
A neni za co, CT napr. udelala velkej kus prace ,kdyz sirila covid jako nikdo jinej ,/vic nez treba doktori /, jako se ani sam covid sirit ani nemoh..
1) šiřme to dál e-maily, řetězáky fungují
2) Bude-li odezva dostatečná – nešlo by to s výsměchem poslat přímo i do redakcí ČT? Oni by se už o reklamu postarali sami ( a poslat to i konkurenčním mediím, aby to v ČT nemohli vymlčet), a hysterická reakce co rozpoutají bude taková reklama zdarma…
Časem by to bylo dobré, ale ne teď na začátku. Musí nás být opravdu hodně. Necelé dva tisíce je na tu akci málo. Musí nás být aspoň sto tisíc, aby se váš návrh mohl uskutečnit. Prvním krokem je propagovat výzvu, aby se těch sto tisíc lidí přihlásilo.
„Az nas budou miliony , vsichni proti vetru“ driv zpivali..
Vyskocili na nas , jak uz sem psal, dalsi vytvor a produkt ideologie a jeji ideo propagandy, ktery vytvareji dalsi zhorsovani situace ,mimo tech zbidacelych frigidfridrich zmechanizovanych pseudodiskusnich kecu v CT atd.
A ten ideoprodukt uz slouzi ,vytvari a vyviji k horsimu souvisly ,navazujici situace …
Vod podrezani nas vsech Cechu ,/nebudu ten hnus menovat/ ,pokrok k obvyklymu zduvodneni , ze sme vlastne ,/dnes uz prosluly/, budu ten hnus na chvilku
menovat, Foltynovi ,15% ni svine../Zasevaji nenavist a teror a chteji sklizet , strach, hruzu a nasili, dle toho je poznate at krici cokoliv/…
Uz se nekde vozvali naky EU/Osn humanismem precpany fasisticky
lickopravnici a jejich penezma nacpany organizace , ze dalsi statni teror utoci na skupiny vybranych predem lidi a ze nikdo z lidi na svete nemaji bejt ani svine ,
ani na podrezani. Vzacna opravdu nevsimavost.
Aby svet upozornili, populace vsude na svete branili , ze se vopakuje , to co uz tady
bylo mockrat a kazde i maly deti vedi jak to skonci.
/Amnesty Internacional a tech dalsich sou strasny spousty. Ktery so ale plne
na strane vlady a uradu ,na obranu umyslu ideologu ,na stehovani teroru vsude a za kazdou cenu ,do civilizovanych zemi. Kde rostou uz pocty ..
Desitky tisic obeti a tisice dekovnych dopisu ,vod casti, uz do vreleho souhlasu zpracovanych a radostne vitajicich ,mistnich obcanu..
Nemusim se snad vobtezovat ,licit ze…
Takhle podobne zacinal Hitla a spol na zidy. Bolsevici ,Mao, Lenin a spol. ,varikani
na populace , na neverici , na kulaky , na tridni nepritele , kdo neni s nami ,
takovy kdo nebyli s nami si sami urcili. Nejdriv jde o vybicovanou nenavist ,kterou nasleduje teror.
/Propagandisti kricej ruzny nazvy ,nenavist a teror sou v totalitnich rezimech
vzdy spolecny a dominantni.
Protoze meli moc , smrtonosnou ideologii nenavisti a teroru a propagandu ,plne ve svych rukach a smrtonosny teroristicky organizace a urady na vrazdy, justicni vrazdy ,nebo popravy to vyjde na stejno ,uzitecny na propagandu ,udesny represe na zastraseni vsech. Ze statu udelali rychle marxbachari ,hitlanacisti ,koncentraky.
Ze ty obrovsky organizace , sou plne na strane fanatickych teroristu vsude
a vladni Foltynove maji sve rozkazy a este nechteji zustat pozadu ..
Aby budovali zaklad , to je zbesila nenavist ,aby ta , jako dnesni drony ,
byla vsudepritomna a vladla strachem a hruzou z jejich zlocinu ,
dle potreb fanantickych ideologu utocila.
Na tohle zvedla rukavici , sestava obcanu ,kterou muzeme nazvat „antifoltyn „
Muzeme jen registrovat s jistotu , ze skupina Zombiefoltyn , bude ,kdyz musi ,reagovat.Na aktivity rivalu.
Muze bejt ,ze se mu to hodi ,k tomu co tvrdi, vo 15%.
/Ja o vlcich a hle vlci za dverma uz , ten fofr/.
Oduvodneni pro vrchnost existence jeho uradu.
Volny sdruzeni naproti tomu by tezko slouzilo na koncentrovany konkretni a pohodlny utoky administrativnima kladivama ,kdyz opozice je na obzoru.
A na musce. S opatrenimi ..
Na vznik skupiny Antihydra ,sotva zorganizovanych obcanu a potom naky jejich cinnost.
To se odehrava ted vsude na zapade a „tridni boj“ ,furt stejnej a se stejnymi taktikami se zase stupnuje.
Vidlakova organizace se nejdrive konkretne predstavila na obzoru ,jako opozice ,
aby neprejici ji meli pohodlne na vocich a mohli shromazdit a
zkoncentrovat sily a zamerit se na ty co sou videt.
Jen silni ,schopni odolavat atd. muzou vest trpelivej a nekonecnej odpor ..
To se ukaze ,vykrystalizuje v prubehu stretu a konflitu…K clanku.
Lidi s penezenkama a nohama si este nevodhlasovali /in spe/zatim, vubec nic.
Ale uz maji spoustu informaci vo co de , co bude a nebude a taky vesteni..
Coz nejdrive neco konkretniho udelat ,bez fanfar ,aby kazdej videl/vedel.
Skutky presvedcujou nejvic. A vykonaji praci ,slova naopak nic.
Prodej ukr. Zeli napr. pokracuje , prodavaci prodavaji nic a vsecko vsude seberou.
Propagovat ,mluvit ,presvedcovat a argumentovat.
To je v rovine jenom verbalni. Uz sem psal kdyz nekdo vychazi na verejnost s necim , tak to neni a nemuze bejt jenom ,moje,moje, moje.
Muuj vyhradne soukromej dvorecek. A ted nahle neni.
Vidlak uz se predem stavi do role a situace ,ze bude utiskovana obet.
Pamflety,tvrdi budou a proti nam./Este se nic nestalo a nevi se proc,ale vi/.
Vysvetleni se budou mnozit ,ze delame spatne..
Co a kdo bude vysvetlovat ,zase neuvadi. Povaz ctenari nejen vod libt.,
ale beda vod nasich vlastnich. Uz ted mame zradce v nasem stredu.
Zatim jen ochotnych. Este sme nezacali neco delat a uz vime ,
ze vy ste nektery zradci . A co nam spachaji a udelaji…A.
Az ty zradce najdou …Sem byl syn velezradce mam nejaky zkusenosti.
Uz sou,uz se pasovali ,este nic jinyho ,ale uz sou Tribunove svyho lidu..
Nakej spech..Pro blog,pro web, propaganda..
JInak je to vase ..My sme naka organizace ,z vule nekolika nas a chceme vase adresy na registraci..
Jako projev pro nas , vasi ochoty. K cemu.
My vsichni potrebujeme vedet. Kdo je v tom s nama.
Naka mobilizace nebo co?
Kdyz chcete delat dobry , kazdej bude s vama. Automaticky.
Kdo je s nami a kdo je proti nam.
Ty proti , se taky musi zaregistrovat??
Abyste vedeli ktery sou proti..Vedet chcete toho vedeni ,vopravdu vsecko.
Potreb mate hodne. Vy je nam dodejte …Abysme my ,vedeli.
Tech organizaci ziznicich po vedeni informaci , statnich a soukromych,
je ale opravdu hodne moc…Roztrh se urcite s nima pytel.
Ted abysme my furt dal a zase vedeli pro koho to delame a proti komu..
Kristepane, vy ste si zalozili organizaci, nevedomych .
Kdyz nikoho z tech z jejich pozadavkama co musi vedet , neznam
a nikdy sem v zivote nepotkal ani nevidel.
Mne jen napadlo ,ze takovy schopny lidi, taky akademicky vzdelany , by si to sami meli zjistit a opatrit vsecko sami , co vsecko chteji vedet !!!!
A vedet a zase dal vedet ,predem .
Co chteji vedet.
Takhle ten clanek vychazi..Moje je jenom reakce, pro vsi informaci ,pripadne neco zlepsit , na vasem dvorku.
Nechceš už jít do hajzlu, pawe?
Vyměň psychiatra, zkontroluj si, jestli bereš pilulky správné barvy…cokoliv.
Kdo ty špalky má furt rolovat!
👍 🐓 🎯
Pepa Vyskoc, teco v akci. Vzdycky v akci.
Kdybys neco slysel a cetl ..okamzite ..A zacni este kricet vsude …
Psychiatra nepotrebuje , ovsem.
Nejste AI? :)) Nikdy jsem žádný řetězák ani neviděla. Konečný efekt byste vyměnil za DENUNCIACI v hlavním vysílacím čase a možnost a) se připravit… b) spíše odradit další zájemce a zastrašit je? Jsou jiné, efektivní cesty, tahle to není…
Ani já jsem žádný nikdy nedostal, dokonce si myslím, že je to výmysl libtardí propagandy.
Takoví debilové, kteří si ještě dnes myslí, že když pošlou mail, že se tím někdo bude zabývat v jeho prospěch tady mají privilegia. Muheeeee
Sasíne, nechovej se jako debil.
Elon Musk:
„Viděli jste „Hunger Games“…
a postavili jste se na stranu ODPORU…
Viděli jste „Star Wars“
a postavili jste se na stranu ODPORU…
Viděli jste „Matrix“
a postavili jste se na stranu ODPORU…
Viděli jste „Divergent“
a postavili jste se na stranu ODPORU…
Viděli jste „V- jako Vendetta“
a postavili jste se na stranu ODPORU…
Pochopíte to, když jde o fikci.
Teď ale odmítáte prozřít
když je to REALITA ve které ŽIJETE.“
tesat
ad honzik (22:00)
„…Pochopíte to, když jde o fikci. Teď ale odmítáte prozřít když je to REALITA ve které ŽIJETE.“
Ano, ano. Velmi trefné. Strach je nejlepší kuchař světoznámého řetězce restaurantů „PŘIZDISPÁČ“.
No tak ono v té realitě to taky obvykle dopadá jinak než v těch halyvúdských dojácích, a to si ti lidé uvědomují velmi dobře, protože mají pud sebezáchovy a chybí jim polštář Muskových miliard.
Elon Musk?
Propagator CO2 dane a zastance prevratu rezirovanych USA v Jizni Americe.
Jdete s nim do hajzlu.
A s temi hloupymi Hollywoodskymi filmy taky.
Hloupý Elon Musk…
Je hloupý a proto je tak bohatý?
Jak jste na tom s financemi vy, Anonyme? Jde to?
Musk má hlavně opravdu velké dluhy.
To je v USA bezne, ale on spise nemuze konkurovat novym cinskym elektroautum.
Cinan vlastni cely vyrobni retezec, od extrakce surovin az po finalni produkt.
Americky zpusob je nakoupit dily od subdodavatelu, zkompletovat vyrobek, dat na to logo a draze prodat. (malo prace, velky zisk)
Lide ve svete ale uz na loga a znacky tolik neveri, krome vyjimek, jako treba Apple-ovce.
Uzitna hodnota hraje stale vetsi roli, v prime umere se zmensujici se penezenkou.
Zaroven si hodne lidi vsimlo, ze lide v Rusku nakupuji a pouzivaji zbozi porad dal, i bez svetovych znacek.
Dobre si pamatuju, na palcove tiulky, kdyz slavne odesel McDonalds, jak pry Rusove nebudou mit co zrat.
Rika se, ze nejdrazsi cast elektoauta je baterie a tu Cinan opravdu zlevnil, diky novym technologiim a vyrazenim prostredniku na retezci zpracovani lithia.
Takze Musk chce (mimo jine) loziska lithia v zemich jizni Ameriky.
Pripomenu jeho „reakci“ na Amerikou organizovany prevrat v Bolivii:
https://x.com/panoparker/status/1318157559266762752?lang=en
Cesky je to neco jako:
My svrhneme koho budeme chtit. Srovnejte se s tim (Zvyknete si na to).
Zaroven se ale nestydi kazat o demokracii a kydat spinu a vyzyvat k zastrasovani „autoritativnich“ vudcu ve svete.
Jeho soucasna spinava prace po volbach ve Venezuele si uz vyslouzila spoustu vtipu na internetu.
Dokonce jeho vlastni sit X oznacila Muskuv OSOBNI ucet za rekordmana v sireni Fake news z jednoho uctu v jeden den.
Samozrejme ze vsechny lzi byly o Venezuele
https://x.com/SprinterFamily/status/1819430860514300129
Trump se vice nez cimkoli jinym proslavil podporou prevratu a nekompromisnim postojem k Jizni Americe.
Proto mu ted Musk lize anal a doufa, ze po volbach bude mit volne ruce k plundrovani a ochranku mu bude delat CIA.
Tohle je citankovy priklad USA First v praxi.
Plnou hubu demokracie, ale jinak rabovani v zemich kolem. Pokud se nekdo postavi na odpor, tak je odstranen.
Kdo si mysli neco jineho, tak je podporovatel Ruska a svine.
Apropo, jak je to s ceskou lithiovo bonazou? Neni to tak davno, kdy se Babis hrde bil v prsa, jak to zaridil, Cesi se budou topit v lithionych penezich, a hlavne zabranil vykradeni ceskeho lithia pripravovanem Socany 🙂
Fialu lithium nezajima, ten ma na starosti blaho Ukrajiny. A Ukrajina chce tezit a vyvazet vlastni lithium, takze nejaky dul v Cechach by znamenal jenom konkurenci.
Proc lzete?
Kde jsem napsal, ze Elon Musk je HLOUPY?
za takovehle primitivni lhani vas plukovnik Foltym moc nepochvali.
BDP!
Na druhou stranu je zastáncem svobody slova. Kdyby nekoupil twitter, eurozmrdi by si dovolovali daleko více.
Život není černobílý.
👍
Život není černobílý. – dokud si toto nevštípí většina lidí, dokud budou stálé žabomyší války, není naší společnosti pomoci.
Heydrich taky hral krasne na housle.
Je cas udelat z nej cestneho odcana Prahy, protoze svet neni cernobily.
To je jednoduché. Postavením se na stranu odporu ve Star Wars, Matrixu člověk nic neriskuje. Fandí jen vymyšleným hrdinům, to se ještě smí. Realita je jiná, tam riskuje. Svoboda není zadarmo. Kdo se jen bojí, poslouchá, krčí se a myslí si, že to v klidu přežije, šeredně se mýlí. Poslušnost znamená, že si na sebe vyrábí další okovy a plete další bič a potom ať se nediví, když bude trpět.