Tak jsme se dozvěděli, že Izraelci bombardovali íránské velvyslanectví v Damašku. Není úplně jasné, o které budovy šlo ani koho přesně trefili, ale prý šlo o důležitého velitele Revolučních gard. Když jsem se to dozvěděl, přestal mi svět zcela úplně dávat smysl. K čemu je Izraeli, když se kromě Hamásu pustí do boje ještě s dalším nepřítelem zaráz? Vždyť tím jen posiluje jestřáby v Teheránu, aby nějak odpověděli, protože pokud to neudělají, ztratí tvář před svými lidmi a to je v muslilmské společnosti to nejhorší, co se vám může stát.
Íránští ajatoláhové mohou poslat na smrt statisíce lidí a nijak jim to neuškodí. Ale nemohou si dovolit, ukázat slabost.
Dává to jediný smysl. Netanjahu prostě potřebuje zaháčkovat Američany. Izrael není Ukrajina a i když se kolektivnímu Bidenovi vůbec nelíbí, jak Izraelci postupují v Gaze a co to dělá s celým blízkým východem, Američané Izrael prostě nemohou hodit přes palubu. Mohli se bez problémů stáhnout z Afghanistánu, mohli se stáhnout z Iráku, mohli nezvládnout dobrodružství v Sýrii a možná budou muset opustit svou základnu v Nigeru, ale ZA NIC NA SVĚTĚ nemohou nechat Izrael na holičkách.
Americký tlak na izraelskou vládu, aby ukončila boje v Gaze, byl zřejmě tak veliký, že se Netanjahu rozhodl vyprovokovat větší konflikt. Pokud mám pravdu, není ani první ani poslední podobný nálet. Ale také je možné, že prostě bude stačit.
Berte to jako memento… když nic nejde podle plánu, když se prostě nedaří, tak se s tím papaláši málokdy smíří. Většinou přivedou společnost do ještě většího průseru než předtím. Proto jsem tak ustaraný ohledně plánu evropských elit na Ukrajině. Ze všech řešení vyberou spolehlivě to nejblbější, ale oddálí to jejich konec. Na ceně nezáleží. Oni ji (ještě) platit nemusí.
Arménie přesouvá k hranicím s Azerbajdžánem další vojenské jednotky… Prosím, zeptejte se někdo Markéty Pekarové Adamové, na čí straně tentokrát naše pravda a láska bude? Chudák Tomáš Klus to ohledně Izraelsko – Palestinského konfliktu nějak nevychytal a pokud by se měl splést i v případě Arménie a Azerbajdžánu, tak umře hlady, protože mu naše liberální demokracie nedá žádný výdělek. Možná by se musel, ó hrůzo, začít dvořit Babišovi.
Ládik Větvička, který má Arménii i Karabach prochozené křížem krážem, ten o azerském útoku vůbec nepochybuje. Azeři jsou v podstatě Turci a kdo zná trochu dějepis, ten ví, jak to Turci mají s Armény. Jen nevíme, jak přesně turecké plány vypadají. Má jim padnout za oběť celá Arménie? Nebo „jenom“ jih? Na severu je pořád ještě ruská vojenská základna, ale premiér Pašinjan dělá všechno pro to, aby s Rusy neměl nic společného. Začne to teď? Bordelu je na světě dost, aby se do toho nějaká ta genocidička schovala…
Pamatujete, jak to vypadalo těsně před ruskou invazí na Ukrajinu? Situace se poněkud uklidnila. Velké ruské manévry kolem ukrajinských hranic polevily. Mnoho jednotek se vrátilo do kasáren. Novináři se předháněli v předpovědích, kdy útok začne a žádná se nevyplnila. Putin si prostě počkal a díky tehdejšímu momentu překvapení dobyl v podstatě největší část území. Od té doby jsou to jen drobty, denacifikace a demilitarizace především znamená ničení techniky a životů, aniž by záleželo, kde přesně je hranice mezi Ruskem a Ukrajinou.
Den za dnem přibývá důkazů, že se to brzy opravdu řádně rozjede. A zřejmě nejen na ukrajinské frontě. Je to stále okatější, takže se musí stát něco, kvůli čemu bdělé pohledy maličko poleví. Musí se stát něco, co trochu uklidní situaci. A pak, když bude vypadat, že se ty nejčernější scénáře nevyplnily, tak to pak začne.
Tenkrát, před začátkem války, jsem byl jeden z mála, který neustále dokolečka dokola omílal, že pro válku jsou splněny všechny podmínky. Vojenští analytici tehdy zdůrazňovali, proč je válka nepravděpodobná. Nakonec ale válka byla. Teď je to stejné. Důvody pro velkou válku jsou naprosto dostatečné a není zapotřebí dalších záminek.
Rusko má své jedenácté září, Putin může naprosto libovolně utáhnout šrouby a Rusové mu za to ještě zatleskají. Už oficiálně obvinili Ukrajinu z onoho teroristického útoku. Navíc, na Ukrajině teď měly být prezidentské volby, takže podkopávat Zelenského postavení jde mnohem snáz.
Rusko má dostatek všeho. Lidí, munice, techniky, nafty i čipů. Ukrajina má naopak nedostatek všeho.
Evropa stojí před hospodářskou katastrofou. Z Ruska spíš přiletí atomovky než reparace. Němci prý teď o velikonocích odstavili dalších několik bloků uhelných elektráren a ukrajinská energetika dostává docela zabrat od Kinžálů a Zirkonů. Co jiného má udělat šéf nějaké ojrokorporace, když vidí, kam směřují jeho akcie?
To ani nemluvím o tom, že voličské nálady takřka všude v Evropě směřují k Orbánizaci, nikoliv k Leyenizaci.
Leyenovou navíc začínají vyšetřovat za její SMSkové nákupy covidových vakcín.
Evropa je jako Japonsko před Pearl Harborem. Jen s tím rozdílem, že na Japonsko uvalily surovinové embargo Spojené státy a na Evropu uvalila podobné surovinové embargo sama Evropa. Zpětně hodnoceno, útok Japonska na USA bylo harakiri. Japonské noviny tenkrát také psaly, že Američani jsou hedonističtí, líní a nebudou schopni vzdorovat japonské vůli a disciplíně. Když se v Japonsku našel někdo, kdo upozorňoval na hospodářské nepoměry a nesouhlasil s podceňováním amerického ducha, šlo mu o život.
V Evropě dnes nevidíme nic jiného. Rus je přece naprosto méněcenný, neschopný bojovat, je to jen vodkou nasáklý mužik, který nespravedlivou náhodou sedí na největším surovinovém bohatství na světě. Japonci se v Američanech spletli jen jednou, ale v Evropě je to tradiční definice šílenství… Švédský král, Pruský král, Napoleon, Císař Vilém, Hitler… pokaždé to dopadne stejně, ale tentokrát je Evropa připravena úplně nejhůř, co kdy byla.
Česká republika je ideálním cílem pro ruský demonstrativní úder. V Evropě jsou snad už jen dvě továrny na základní složky výbušnin. Jedna je v Semtíně. Když se projedete kolem, vidíte tam někde baterie protivzdušné obrany? Kdyby sem Rusové hodili nějakou tu taktickou atomovečku, tak Česká republika nemá čím odpovědět a Francie tento vzkaz pochopí přesně v souladu svých národních tradic… Neudělá nic.
Je třeba žít, pracovat a nemyslet na to, protože tentokrát už není kam zdrhnout. Je třeba zakládat rodiny, mít děti a stavět svůj svět, jako by žádné hrozby nikde nečíhaly. Ale je také třeba se těmto válečným trendům bránit. Je třeba se bouřit, ozývat se, nevzdávat to. Je třeba se tomu postavit.
Ano, jsou splněny podmínky pro válku… ale ještě se to nestalo. Ještě není pozdě!
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky.
JUDr. Ondřej Dostál, Ph.D., LL.M. – otevřený rozhovor
https://www.youtube.com/watch?v=bqplLZctOuw
OT
Do posledniho Ukrajince ….
„Zelenský podepsal zákon o snížení mobilizačního věku z 27 na 25 let.“
https://t.me/stranaua/149339
Zdroje jsou, jak pravil klasik…
Ukrajinské ženy, ktoré vydali svojich manželov do vojenského regrutačného strediska, boli odmenené
V obci Lozovaja v Charkovskej oblasti odovzdal 26. marca náčelník miestneho vojenského komisariátu ocenenia ženám, ktoré odovzdali svojich manželov vojenskému komisariátu. Podľa miestneho vojenského komisariátu „manželky už nemohli ďalej kryť vyhýbačov a začali požadovať, aby išli brániť svoju krajinu“. Keď manželia odmietli, manželky zavolali vojenských komisárov. Tí sa rozhodli vyznamenať ženy za ich služby pre armádu.
Pokud chcete vidět jejich obličeje: http://aktualnikonflikty.cz/download/file.php?id=42832&sid=73685044ac67c22348618f84d30f7b4d&mode=view
Borowitz:
Sedm rozzuřených manželek? No ty to vytrhnou. Nechť na jejich hlavy padne nějaký mikrokinžálek, za takovou prasárnu.
Teda, mockrát jsem si říkala, že toho svýho jednou zabiju, ale tyhle krasavice se v příštím životě narodí jako periodicky znásilňované otrokyně v Kongu.
Taky jsem si říkal, že to vypadá na inovativní řešení manželských neshod.
Minulé ani příští životy bohužel pravděpodobně nejsou. Maximálně tak nekonečné opakování toho jednoho jediného. Záleží, jestli je čas kvantovaný a konečný, nebo ne…
Borowitz:
To nevíte – o těch minulých či budoucích životech. Já se přikláním k tomu, že jsou, mám své důvody.
Proč se chytrá děvčata vždycky neomylně vdají za největší pitomce pod sluncem.
Však píšu „pravděpodobně nejsou“, ne „určitě nejsou“…
Ty jo, tak toto doma nechceš.
Jasl:
Ani v širším příbuzenstvu.
A je to tady.
MYSLIVCI PUJDOU DO ARMADY
Umím si v armádě představit malý sbor myslivců, říká generál. Jak bude vypadat systém sledování možných branců?
https://www.lidovky.cz/domov/cesko-armada-valka-myslivci-zbrane-branci-odvod-general-bubenik.A240401_174220_ln_domov_rkj?zdroj=LN_top
Zdalipak si hen ten chytrý generál umí také představit menší sbor pytláků?
Archanděl.
A máme po mysliveckém sboru…………mně to vadit nebude, ale kamarád bude plakat.
Myslivci jsou ideální ozbrojenou složkou.
Mají zbraně, se kterými to umí.
Mají oblečení do přírody do každého počasí.
V lese se nebojí, ani nezabloudí.
Mnozí z nich mají i vycvičeného psa. Odpadne problém s proviantem, protože si vždy dokážou něco ulovit.
😁
A věřím tomu, že dojde i na rybáře, ti to budou dorážet udicema s olůvkem.
-105 000 000 000,- Kč skončilo hospodaření státu za I. čtvrtletí 2024.
Minus 105 miliard. Ministerstvo uvedlo, jak hospodařilo v prvním čtvrtletí
https://www.idnes.cz/ekonomika/domaci/schodek-statniho-rozpoctu-deficit-stanjura-ministerstvo.A240402_115701_ekonomika_alis
Dneska je možný fakt všechno:
https://nazory.aktualne.cz/komentare/fiala-muze-skoncit-jako-premier-a-zacit-ridit-celou-evropu-m/r~e186aae0eff411eeb589ac1f6b220ee8/
Jen nechápu, proč je „Identita a demokracie“ považována za krajně pravicovou. Pod pojmem krajní pravice si člověk představí německé fašisty, tedy nadřazenost árijské rasy, židi do plynu, rozpínavá útočná válka vůči celému světu. Copak něco z toho naše SPD chce? Nebo to chce AfD? Nebo to chce Le Penová? Oni chtějí jen soukromě placené zdravotnictví a školství? Tak proč krajně pravicová? Proč ta škatulka? Tohle tady budeme muset prokydat, protože pokud se jen koutkem úst zmíníte, že je budete v červnu volit, budete hned vláčen kanály a považován za Hitlera, primitiva nevzdělance a neschopného závistivého čecháčka. Protože všichni úspěšní přece volí piráty nebo ODS – podle toho se ta jejich úspěšnost pozná.
Už jsem psal, ne programová, ale hodnotová politika se dělá. Mažňák nebo Losna, nic jiného. Jestli Maťnák kupuje fotbalové míče pro kluky z jiných ulic, aby si je získal, za své peníze, nebo mu je dává otec, aby se dostal k velkému vontství a tak získal ježka v kleci – to zajímalo jen některé. Jiní nad tím přemýšleli, ale bylo dost těch, pro které míč byl jasný argument. To se nezměnilo. I dnes chce novodobý Mažňák do funkce proto, aby protektorovi, který mu posílá půjčky na dotace, zajistil na oplátku majetek – tentokrát celého státu.
Je to bubnová palba mediotů, aby se do voleb vytvořily silné nálepky a lidé se styděli i jen pomyslet na volbu někoho jíného než pravdy a lásky, zosobněné 5kolkou.Demagogie, a hodnotová k tomu. Ale má to řešení: neposlouchat, nečíst, jet si svoje, jako když v poháce princ Velen jde vysvobodit Večernici z hradu Mrakomora, a ten mu po cestě chystá léčky, aby z cesty sešel.
Je doba čekání na Velena 21. století.
Propaganda všemu kraluje a ztratila všechny zábrany.
Sáhl jsem do své sbírky faktů v novinových titulcích:
Analytik Valerij Solovej popsal Putinovu smrt. Ruský prezident prý zemřel ve 20:40
TN.cz, 30.10.2023
Putin má být po smrti, tvrdí zdroje. SVR General Nesmysl, brání se Kreml
eXtra.cz, 28.10.2023
Putinova mrtvola má být stále v jeho rezidenci. v mrazáku…Uvěznili u ní i lékaře
TN.cz, 30.10.2023
Pokud slovem vládnete, můžete napsat skoro vše. Třeba, že někoho vykostíte a vykrvíte, ale nesmíte napsat, že jste Šarapatku vyhodil pro neschopnost.
to Kadlas
Nejen krajně pravicová, ale i populistická je !
A přitom to je jen frakce vlastenecká.
Nálepky, nálepky, nálepky .
a následně se EU zhroutí ☻
Kdyby sem Rusové hodili nějakou tu taktickou atomovečku, tak Česká republika nemá čím odpovědět…
Mylím si osobně, že Putin nepoužije atomovou zbraň, pokud k tomu nebude donucen (jak se to píše v ruské doktríně o použití JZ) – ztratil by obrovský kredit na kolektivním jihu a ukázal by všem, kteří ty jaderné prskavky mají, že je možné je použít, jen tak z plezíru.
Co si ale dále myslím, že na KoZa je dost magorů, které svrbí prst na spoušti a kteří by do toho šli.
Ne, že by sami začli, ale taková malá falešná vlajčička. Příkladů na světě máme dost – naposledy třeba plyn v Sýrii, když Asad vyhrával.
Stačila by jen taková malá „špinavá jaderná bombička“
Nebude nic Rusům platné, že oni si nezačli, důležité bude, jak se to mediálně prodá. A to Rusové zatím neumějí.
Rozšířit válku z Ukrajiny dál. Únik ze setkání „moudrých“ v USA
Americká elita nemá žádný plán B, radši povede dál válku. To je závěr amerického ekonomického stratéga Davida P. Goldmana, který píše v listu Asia Times o setkání americké elity zahraniční politiky. Kde stále zaznívala prohlášení, že Rusko kupříkladu ztrácí 25 až 30 tisíc vojáků měsíčně, má už jen 50 % důstojníků a nedokáže udržet bojovou morálku. Což se Goldman snažil uvést na pravou míru. „Nikdo nerozporoval data, která jsem ukázal. A nikdo taky nevěřil, že Rusové ztrácejí 25 000 vojáků za měsíc. Fakta nebyla ten problém,“ píše s tím, že se dotyční prostě nedokáží smířit se světem, kde Amerika nebude poroučet. A udělají všechno, aby tomu tak bylo.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Rozsirit-valku-z-Ukrajiny-dal-Unik-ze-setkani-moudrych-v-USA-753141/diskuse/predplatitelu
SSA mají po světě asi 800 takových nevinných základniček, RF má dvě.
Logicky!
Hrozit nemusí, oni to reálně dělají.
Vietnam. Laos. Korea. Srbsko. Írák. Lybie. Jemen…
V zastoupení UAruina, Libanon, Gaza…
To bylo a je ze strany Američanů, takové malé kočkování nikoliv vraždění.
Američané na Vietnam svrhli na 45 milionů tun bomb, z jeho území vytvořili „laboratoř“, která otestovala účinky 72 milionů litrů herbicidů; nejznámějšího z nich – Agent Orange – rozprášili 41,8 milionu litrů. Tyto herbicidy zničily vegetaci v rozsáhlých oblastech a na řadu desetiletí je zamořily, stejně jako nevybuchlé miny a bomby, které zabíjí a mrzačí Vietnamce dodnes.
https://ct24.ceskatelevize.cz/clanek/svet/z-vietnamu-se-nevratilo-60-tisic-americanu-206063
A ten Solovjov, broučku, kolik má divizí?
A za domácí úkol, na osvěžení paměti, broučku, dohledat, kdo řekl: We will bomb you to the stone age.
Případně ještě kdo prozpěvoval Bomb Iran.
Tohle se zase nepovedlo, broučku:-D
Martin V:
A titulka Timesů z 11.9.95: A massive bombing attack opens the door to peace.
Že nekecám – https://1url.cz/Su6mx
Škeblo, už to na tebe zase leze?
Přestaň blbnout a dej si předepsané léky.
Nemějte mu to za zlé. Chudákům Elfům očesali dotace, místo kanclů a kompů mají home office, místo výplaty mají příspěvek na kafe, ze stovky tisíců elfů je už jen aktivní elfí cvelf… no hrůza děs běs. Tady anonymní scallop to fakt hodně blbě nesl…
No a pak si jednoho dne postěžuje u svých na blogu ( =D https://cesti-elfove.cz/stesk-unaveneho-elfa/ ) a najednou… co to? Volá velký K? „Hergot Pájo, seš normální??? Kdybys měl kancl a komp, tak bych tě hned vyrazil! Mažem ti účet, vole jeden blbá! Jo, a koukej to předtím smazat… si už nepamatuju jak se to dělá…“
A tady holt začne ten sešup… lehký děvy, pařby, chlast, drogy… nic z toho si nemůže dovolit, na doktorem předepsaný pilule taky nemá peníze, tak holt sedí u stružky za benzínkou, olizuje ropuchy, a chladí si žáhu na kradené wifině, než ho obsluha vyžene smetákem. Tragické, ale svým způsobem krásné…
OT
„Moje děti jsou bohužel německými občany.“
Kyjevský starosta Vitalij Kličko vysvětlil, proč se jeho děti poflakují po Evropě, místo aby bránily Ukrajinu.
Zkusil jsem se vzit do jejich pocitu. Toho nestesti, zmaru a depresi, ze nemaji moznost hajit svou milovanou zem…
…jen mi nejde do hlavy, ze je nenapadlo vstoupit do nejake cizinecke legie…
a ty jsi co?
Chcimír, nacista nebo obyčejnej zbabělec?
Chudák, kdo mu je asi zblbnul, kdo mu je vychoval ? Možná by tedy měl jít bojovat on, velký boxer.
Neni treba myslet politicky, osobne jsem rad za kazdeho Ukrajince, ktery radeji utece z Ukrajiny, aby se nemusel ucastnit vychodniho masomlejnu pro zapadni zisky.
Pokud ale nechteji za Ukrajinu bojovat jeji elity (Klickovy deti), proc by meli bojovat obycejni Ukrajinci.
Rucnik do ringu a zasednout k jednacimu stolu, cim driv, tim lip pro vsechny.
100% souhlas! Volltreffe!
Možná jsem to tak úplně nepochopil, páč jsem měl doposud dojem, že Rus točí kličkou toho masomlýnku a Ukrajinec je to mleté maso. Proč by Rus zdrhal od kličky, že.
Máte však asi vodněkaď přesnější informace, to se holt nedá nic dělat. No jo, ale pak zase nevím jak se dá z takového masomlýnku utéct, když už tam jeden padne. Toš poraďte, chytrý člověče.
MIrumilovnost banderu a spol se neda predpokladat , po skonceni akci na U., bude pravdepodobne, ze dostanou co potrebujou a budou se organizovat a utoky proti Rusku a U. prave ve statech , ve kterych se usadili.
Odpoved rusu se taky da predpokladat.
Uz to ze president je nejdriv hlavni agent a obchodnik se zbranemi ,
na zabijeni v U. A potom provadi cinnost proti statu a narodu..
Nedovedu si představit, že by tento problém Rusové neřešili pří mírových jednáních.
Anonym:
Ukrajinci by nikomu nevadili, KDYBY si doma neudělali sami takový bordel, že je to na Ukrajině k nežití. Kdyby Ukrajinci bojovali hlavně proti svým fašounům, kdyby neoslavovali Banderu, kdyby si netahali do své země USA hlavně NATO, kdyby nezakazovali ruský jazyk, kdyby nebombardovali Luhaňsk, Dombas, Krym jenom proto, že tam žije Moskal, kdyby se chovali civilizovaně jak ve své zemi, tak i na návštěvě po celé Evropě, kdyby všude nepáchali zločinnost, tak jako to mají navyklé z domova, kdyby, kdyby , kdyby….
Celá Evropa je na kolenou kvůli Ukrajincům, kteří naletěli falešnému pozlátku západu. Ukrajinci by měli být proti válce, jinak ať táhnou domů, my za ně bojovat nebudeme, my máme svoji zem a Ukrajině jsme toho dali až dost!!!
TOHLE NENÍ NAŠE VÁLKA!
Kdyby byly v řiti ryby, Milane 44.
Nejvíce fašounů žije v Rusku.
Proč si ten opuchlin z Kremlu neudělá pořádek u sebe???
Proč strká rypák tam, kam nemá?
Nejvíc fašounů žije v Bruseli.
Pořádek se dělá tam, kde je bordel, hňupe.
Vždyť píšu, že je to Rusko.
Re: Čárli
A kdopak ti to nakecal, Karlíku? Ráádyjo Jerevan? Nebo některá česká parlamentní soudružka?
Ktori fasisti su v Rusku?
Domnívat se, že Putin nedokáže prosadit svou verzi Monroeovy doktríny a dovolí NATO pohltit Ukrajinu byla hloupost, která se rovnala rozsudku smrti nad Ukrajinou. Žádný rozumný vojenský velitel by nedovolil, aby se nepřátelská aliance umístila podél více než 1 000km jeho hranic. Žádný vrchní velitel USA by nedovolil, aby Čína nebo Rusko rozmístily své síly v Mexiku nebo Kanadě.
👍
Kritizujete ukrajince, co doma dopustili… – koukněte, jak to vypadá u nás!
No jsme na tom úplně stejně, ale nejsme masochisti abychom se bili po svých hlavách. Daleko příjemnější je mydlit chocholy.
Ještě příjemnější je mydlit bližním schody. Vlastně ne příjemnější ale bezpečnější a smějící se bestie si při tom také užijí.
Jovi/bovi!
Kazdy Francouzsky oddil ma vzdy u sebe bilou bojovou zastavu 🙂
Hlavně když nejde o tvůj život, že? Bojovat hubou a nechat umírat druhé je poněkud zbabělé. Hybaj do zákopů!
Od chcimírů se ta bílá vlajka očekává.
Ale u tebe nechápu kde bereš čas nám za zvuků vybuchujících bomb z ukravínského zákopu psát svá moudra.
Jouda:
Žejo? a pak že tam prý není signál!
Chcimiri valcit nechteji, k sjednani (s)miru staci zasednout k jednacimu stolu, k takovemu jednani bile vlajky nejsou treba 😉
Cim pozdeji se takova jednani uskutecni, tak jiz nepujde o (s)mir, ale o kapitulaci, a v takovem pripade se bude bila vlajka hodit.
Mě by zajímalo, jestli vůbec někdo z těchhle prašivců měl plán B?
Řekli si někdy: „Co když to nevyjde, co budeme dělat?“
Na co mysleli, pokud vůbec mysleli?
McCain, Nulandová, Holland, Merkelová, všichni ti magoři z polska a prijebalti, lidskej odpad od nás (Kocáb, twl.) a odpad z ukrajiny (Tjahnybok, Jaroš, Biletskij
Oni prostě zničili ukrajinu a hospodářství EU a neměli plán B?
Hlavně ne bílou vlajku, hlavně nejednat, vždyť ještě zbývá dost ukrajinců k sešmelcování.
Komu na nich záleží?
Ukrajincum. To ale zjevne neni nikdo ze jmenovanych…
Někdy přemejšlím, co s nimi ti dobytci ze západu (i my) udělali.
Zničili je jako národ, jako zemi, prostě jim vzali budoucnost.
Klasicke rozdel a panuj. Kdyz se tvaris, ze mas silnou, jednotnou zemi a ona se nedokaze shodnout ani na tak zakladnim pozadavku, jako je jazyk, tak proste jinak dopadnout nemuzes.
Sorry jako.
Já vím…
Re: pithart
Myslím, že záložní plán svědčí o racionálním úsudku. Kdo chce konvenčními zbraněmi prorazit jadernou velmoc, nemůže mít racionální úsudek. Proto nemůže mít ani záložní plán.
Pithart:
Jako byste neviděl nějaké ty americké filmy – myslím běžný holyvůd. Jakýpak oni mají naratýv? Borec bojuje do posledního dechu. Odpojí časovanou bombu ZÁSADNĚ pět vteřin před výbuchem. Nikdynikdynikdy se nevzdává. A taky nikdy neprohrává. Rozhodně nesnová plány bé!
A taková časovaná bomba má vždy display a ten ukazuje čas do výbuchu. Bez něj prostě nevybuchne.
Canoso:
No to taky. To všichni přeci víme, i my, stařenky z vesnic, že bez displeje svět nefunguje!
Někdy je rozumnější se vzdát. Viz třeba Francie a spol. r. 1940 (Francie plus Benelux padly za několik týdnů, my se ale /dle dnešních gaučových hrdinů a spol./ měli bránit….s několika set tisíci henleinovských Němců a hlinkovských Slováků v “ našich“ bojových řadách, vojenských šicích, v týlu …..bez náležitého opevnění na jihu, u hranic s anektovaným Rakouskem)
Nebo opuštění Moskvy za Napoleonova tažení. Kdo by byl čekal takovou kulišárnu. Která se možná v tragikomické své verzi zopakuje – když by všici z establishmentu včas zdrhli z Prahy, do teplíčka, do postýlek s nebesy, do pozlacených komnat s budoáry a pokoji pro služebnictvo…
Zasilka , frantiku na U. je hrozna blbost a horsi blbost, macaronova ,
nez je ta spolecna EU a Nato..
A to je co rict..Vubec netusi, co je nynejsi valka , situaci, orientaci , podminky ,
jak na rusa a nez to zjisti, uz nebudou..A bez protivzdusny obrany, zjisti ,
ze nejen rus , ale ty co je tam poslali, je nechteji na zivu.
Jak jim tam dopravi denne , vsechno , co potrebujou..
Rus taky nepotrebuje velky stada zajatcu …
OT
„🇩🇪V Německu se obávají, že ruská propaganda zefektivnila, píší Financial Times.
Vedoucí odboru kultury a komunikace německého ministerstva zahraničí Ralf Beste si deníku stěžoval, že „útokům ruských médií“ v zahraničí je stále obtížnější odolat.
Podle diplomata se „dovednost a důvěryhodnost ruských zpráv snoubí s automatizací procesů“, což „zkresluje názor“ Evropanů na události ve světě.
„Pravděpodobně ani moc nevidíme z toho, co se děje. Stále více konverzací se dnes odehrává v uzavřených kanálech Telegram a WhatsApp. A je velmi těžké pochopit, co se tam děje.“
Němci již dříve opakovaně hovořili o růstu ruského vlivu v Německu a zmínili se o práci RT.
Zástupce Výboru pro kontrolu zpravodajské činnosti Christoph de Vries si stěžoval, že RT „má v Německu šest milionů kliknutí každý měsíc“.
Spolupředseda strany Zelených Omid Nouripour v rozhovoru pro Focus řekl, že RT zveřejňuje informace, které „podkopávají svobodu a demokracii… a jsou navrženy tak, aby zobrazovaly naše [německé] instituce jako slabé a nefunkční“.“
Zdechovský vyrieši 🙂
Celej zapad uz jen chabe reaguje na Rusko a ostatni sprateleny zeme.
Ani nenadavaji aspon na Severni Koreu a Kima.
Na Slovensku už útočí medvědí v první vlně.
Až přiletí ruské bomby, co na to řeknou Alzák s Mc Donaldem?
Dva roky udělaly své. Lidé už si na válku zvykli. Další vývoj už nikoho nepřekvapí. Všechna tabu už vzala za své.
Ake nezvykli. Len sa modlia, aby to boli len reci
„“Na Slovensku už útočí medvědí v první vlně.““
… že by medvědi zjistili, že turisti nemají (převážně u sebe) zbraně … no prostě Mládek to vykecal … a proto za to může !!! Je to prostě Ivan !!!
K pouziti te takticke atomovky, pokud k tomu dojde, tak nejvetsi sanci na „vyhru“ ma Ukrajina a jete k tomu na Rusko na zaklade precedentu pravo.
Smutne, ale je to tak.
USA hodily na Japonsko 2 bomby a argumentovaly tim, ze jim to usetri zivoty jejich vojaku.
Krome prvniho utoku na Pearl Harbour, Japonci nikdy uzemi USA neohrozily. Proste na to (nastesti) nemeli prostedky.
A stejne USA pouzily atomove zbrane.
Jestli je ta argumentace lez nebo neni je ted vedlejsi. Je to jejich oficialni tvrzeni, a nikdo je za to neodsoudil, takze je platne, ze na to mely pravo. Zivoty vojaku USA maji prednost pred Japonci.
Stranou ted ponecham fakt, ze predtim USA kobercove bombardovaly japonske rezidencni ctvrti (Tokyo, Osaka) napalmem, s vedomim se to byly vetsinou drevostavby, a vetsina lidi tam uhori, jak se taky stalo. (dokonce si to predem na modelech vyzkousely)
Zduvodneni bylo/je, ze je treba primet civilni populaci aby se obratila proti vlastnimu vedeni, a take aby nemel kdo pracovat ve fabrikach.
Stejnou taktikou se verejne chlubil Churchill a britska admiralita.
Do dneska to nikdo neodsoudil, mame tedy precedent.
Navic vime, co USA predvedly v Iraku a Syrii, a momentalne Zidi v Gaze, v ohledu na civilni obyvatelstvo. Proste staci rict na tiskovce, ze tam zadni civilove nejsou a hotovo.
Zapad dodava vice a modernejsi zbrane Ukrajincum, a doslo to az tak daleko, ze je musi obsluhovat zapadni vojaci. Operacim veli dustojnici z NATO, a to i na miste boju.
Navic organizuji teroristicke utoky v Rusu a jeste se tim chlubi, a USA/GB jim v tom pomahaji.
Vysledkem je, ze umira vice a vice ruskych vojaku a civilistu.
Ale proc? Mame tu prece mezinarodne uznany precedent, ze 1-2 dve atomovky usetri zivoty vlastnich vojaku, a tak je to tedy v poradku.
USA samozrejme tohle vedi, a proto uz 2 roku strasi ruskou jadernou hrozbou. Ruske pouziti atomovky by sejmulo z USA ten odporny cejch. V Cechach se to bagatelizuje, ale ty staty, kterymi zapadni Cesi opovrhuji (BRICS) si to kazdorocne pripominaji.
Nevim, na co Putin ceka. Kolik mrtvych Rusu bude uz moc a kolik jeste malo.
Vsichni vedi, ze takticka atomovka na Lvov by valku ihned ukoncila a zachranila zivoty Rusu.
Na druhe strane tu mame americka masirovaci media, ktera by tim zahltila prostor na dalsich 100 let a na mrtve za americkymi atomovkami by si nikdo uz nevzpomel.
Vypada to, ze rychle ukonceni valky neni v zajmu jistych skupin ….
Pearl Harbour nebylo území USA. Byla to zahraniční základna.
Myslím že Putin nevěří tomu, že by nějaký Lvov ušetřil ruské životy. I ti japonci se vzdali ne proto, že nějaká Hirošima, ale až když jim definitivně došlo, že se nedomluví se Stalinem (což bylo předpokládám 8.8.1945). A dle mého jsou ukři už stejně mimo.
Re: smíšek
Japonci to zabalili až po porážce svých vojsk v Mandžusku. Ivanům na to stačily baj – laj – fik tři týdny.
Re: Sakura.
Myslím si, že Rusko použije atomovky až když bude opravdu zle. A pak je pošle i do USA.
Pokud by chtělo Rusko vyhodit do vzduchu Semtín, stačí obyčený Kinžál nebo víc, bouchne to pořádně.
Зачем нам такой мир, если там не будет России?
K čemu nám takový svět , když v něm nebude Rusko?
VVP
Homer:
Tak jsem vám chtěla hodit to video. Měla jsem ho založené – ale ne stažené….. 🙁 No, už ho trubka smazala.
Podle prožidovského a proruského nacisty, není zájmem Rusů, nadělat z ukravínců mučedníky.
To by jediná taktická jaderná zbraň udělala.
Podle nacisty je to už teď na vážkách: nácek tipuje ještě jeden důkladný úder na „elektriku“ a finito.
KoZa by okamžitě začala z banderovců dělat mučedníky, vyzdvihovat jejich statečnost, vytrvalost, odhodlání bránit vlast…všichni to už známe.
Nacista míní, že VVP to típne ve správném okamžiku. Už několikrát jsme viděli dokonalý plán, který se nám zpočátku zdál nepochopitelný.
Nacistův diskusní kolega Targus už párkrát psal, že Ivan měl přes 8 let na to, všecko důkladně naplánovat a připravit všecky eventuality, včetně plánů B a C. Včetně odkonzervování NZ a výroby munice.
Nacista to vidí tak, že Ivan zatím žádný plán B a C nepotřeboval.
Teco:
Ale kdepak! V Americe je prý poslední březen Dnem respektu ke transdžendrům, nebo tak něco. Prostě ať žijou transdžendři. No a Slípydžou pravil, že jsou to prý nejstatečnější a nejudatnější lidi, co zná. Já teda být banderovcem, tak se do krve urazím.
Po Velikonocnich adoracnich orgiich jedne dogmaticke vire, je cas na par dni straseni.
Presne tak, aby ovecky poslouchaly.
USA, Izrael, i Rusko maji sve jedenacte zari.
Vsichni vedi, jaky efekt to melo. Izrael sborove hlasa, ze Palstinci budto odejdou, nebo je vyhladi. A „vyspele demokracie“ budto mlci, nebo dodavaji bomby.
Rusove predvedli male muceni v primem prenosu, a jedini kdo protestovali byli retardovani Cesi z Prahy. Jinak ticho po pesine a nad vypinanim elektriky na Ukrajine si nikdo ani nevzdychne.
EU vcetne Cechu pokracuje v Grydylu, krome energetiku vyhlasili valku i zemedelcum, takova idiocie se hned tak nevidi.
Proc tedy dat EU jejich jedenacte zari? A jeske k tomu Cechum, kteri se spolu s Balty jevi nejvice protirusti?
Vzdyt pokud do toho nebude nikdo zasahovat, tak se znici sami.
Jakykoli zasah zvenci by naopak jakoukoli opozici zlikvidovat a protiruske nalady posilil a dal do ruky klacek vsem jestrabum.
Armenie konci. Svuj rozsudek si podepsali uz davno, kdy suspendovali obrannou smlouvu s Ruskem a naopak navazali vojenske vztahy s USA a EU. Turek se uz tesi a Putin prinejmensim nic neudela.
Co tim Armeni sleduji, to vi jenom oni sami. Jako by jim jeden pohled na Ukrajinu nestacil.
U Izraele se neni treba nijak divit. Zidi nedelaji nic jineho, nez delali cela desetileti: teroristicke utoky prakticky vsude kolem. Cela leta se tim chlubili, a „vyspely svet“ je jeste podporoval. Proc by tedy sve zvyky menili?
Ja ted zase budou tvrdit, ze je okolni (islamske) staty nenavidi a Iran proti nim kuje plany.
A „vyspely svet“ zase pokyva hlavou a sdeli, ze maji na „obranu“ pravo.
Doslova to same rikali Nemci, kdyz vypalovali Lidice a Lezaky, protoze cesti teroriste zautocili na jejich protektora.
Re: Sakura
Arménie, to je oříšek.
Řada Rusů vnímá jako vlastní lidi nejen Armény, ale i Azerbajdžánce. Takže jednostranně za Arménii se nepostaví. A to idiotské vedení Arménie je mimo diskusi.
Armenii slíbili Američané Turecku,když budou loajální s Ukrajinou.
„““Bohouši, sedni na vlak, jeď do Pejřimova a tam si prohlédni místní krematorium, to, abys věděl, do čeho deš“““ pravil doktor Hrušínský ve Vesničce mé střediskové
—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————-
A teď doporučení pro tu fialovou loutku
„““ Předsedo, vem si, ssebou, ministra financí a ministra hospodářství, vemte si na hlavy čepice (to, na žmoulání v rukách v Kremlu), sedněte na vlak, cestu do Kyjeva už
znáš z kraje roku, cestu do Kremlu ti, místní, ukážou. Tam předstoupíte před toho malého Velkého muže a spustíte … Odpusť nám gosudare, , letitých, levných a
spolehlivých dodávek Tvé černé ropy a a Tvého modrého plynu, pro naši zem, jsme si, dostatečně, nevážili, nechali jsme se svést špatnými kamarády k podlým
nepředloženostem, poškodili jsme naši zemi a její lid. Prosíme, pusť obé, znovu do potrubí, ať naše země, pod naším ničemným vedením, definitívně, nezahyne. Za to Ti,
gosudare, slibujeme, že se, se špatnými kamarády, ihned a řácky, rozloučíme a my, po návratu do vlasti, sami nastoupíme za volanty náklaďáků, traktorů a kombajnů, ,
každé ráno, včas, odpočinutí a řádně upraveni,
do našich Poldovek, Barumek a dalších, abychom tak odčinili, co jsme a to nejen za poslední rok,
stačili doma i v zahraničí, napáchat.“““
Okopírováno z Twitteru:
„Ukrajina je takové Haiti light. Země ovládaná několika gangy se silným napojením na Washingtonskou žumpu.
Na Haiti ale nemají tolik Aids“
Ukradina je spis stredoveka Anglie: maji tam sve robinhuuudy, kteri bohatym berou povolavaci rozkazy, a davaj je chudejm
ad „Francie tento vzkaz pochopí přesně v souladu svých národních tradic“
Jak si zapamatovat francouzskou vlajku (mnemotechnická pomůcka):
Boční pruhy symbolizují to, s čím nám Francie asociuje nejvíce – moře a víno. Prostřední pak je samotná podstata vlajky, ta pod kterou se shromaždují francouzští obránci vlasti v době války!
„Zbavení národů samostatnosti je hlavním cílem SGS – Světového globalistického sionismu, což je nejvyšší světský řídící proces nad touto planetou. Nad ním jsou již pouze okultní procesy řízení. SGS usiluje o ukotvení světové vlády v rukách nikým nevolených elit, které kontrolují veškeré banky, průmysly, média, potravinářství, farmacii, vzdělávání a vojensko-průmyslový komplex.
Okrademe vás o všechno ve jménu lepšího zítřka!
Od …listopadu 1989 probíhá proces přesunování majetků od goyim do rukou korporací pod kontrolou SGS. Postupně, pod nejbizarnějšími záminkami, tuhle o roztávání ledovců v Arktidě, támhle o nárůstu CO2, odebírají goyim jejich svobody,“
Aeronet.
příklad
https://pravyprostor.net/total-control-na-bydleni-je-tady/
Jedna je v Semtíně. Když se projedete kolem, vidíte tam někde baterie protivzdušné obrany? Kdyby sem Rusové hodili nějakou tu taktickou atomovečku, tak Česká republika nemá čím odpovědět
—-
nemusi ani atomovku, staci termobaricka bomba namontovana na nejaky ten Kindzal ci Kaliber
ale mozno ako prve skusia poslat osvedceneho Cuka a Huka aby vyskusali nejaku tu zaskodnicku klasiku
Ano, proč Kynžál, když stačí sirky 🙂
Prozatím bych to neviděl až tak černě.
Putin je pragmatik non plus ultra. A jeho tým je znamenitě ochočen. Nikdo si nedovolí úkrok stranou. Proto žádné bombardování Semtína prozatím nebude.
Proč?
Protože se mimo jiné řídí dvěma pravidly:
1/ dělej protivníkovi maximální škody s minimalizovaným úsilím,
2/ Využívej v maximální míře chybné kroky protivníka.
Kdyby Ivan prohrával, věřil bych tomu, že by zazněla myšlenka eliminace výroby trhavin. K tomu ovšem stačí zastavit dodávky RUSKÉHO plynu do Čechistánu!!!
Ad Arménie
Arméni zlikvidovali železniční spojnici mezi Ruskem a Středním východem.
Otázka – PROČ by měl Ivan ochraňovat pár mio idiotů, kteří si myslí, že ho přechčijou?
Azeři Putinovi slíbili obnovení železničního spojení – konec, tečka.
Ad Izrael
Na to, abychom mohli posuzovat či dokonce odsuzovat (zlo)čin Izraele, víme příliš málo.
Čímž vůbec nechci tvrdit, že Izrael byl v právu. Pouze chci sděli, že o pohnutkách k tomuto rozhodnutí nevíme vůbec nic.
A skutečnost, že o pohnutkách nic nevíme, vůbec neznamená, že máme pravdu.
Co když pracky Íránců sahají až do Gazy, kdy mělo být do týdne vymalováno. Za chvíli to bude půlroku a Izrael moc úspěchů nepředvedl…
„O velikonočních svátcích zemřelo při nehodách nejvíc lidí za osm let.“
My se tady vyzabíjíme sami tou naší blbostí a nekonečným hnaním se za zábavou z nudy.
To je typický bulvární titulek. Mrtvých bylo letos 7, v předchozích letech od dvou do šesti, v roce 2016 rovněž 7. Z tak malých čísel se nedají dělat závěry, velice záleží na počasí. Ono totiž bylo pěkně a tak vyrazili motorkáři – tři z nich byli mezi těmi sedmi.
Jehněčí kolínka se mi dnes opravdu povedla.
Co si o tom myslí to jehně?
Ach, ta kolena …
To nevím.
Ani netuším, zda jeho rodnou řečí byla angličtina nebo nějaká maorština. Tak či tak, stejně bych mu moc nerozuměl.
Masová vražda, kolen celkem deset, všechna (prý) zadní.
deset zadních kolen… to muselo být obrovské jehně.
Tak to je jasny, to bylo ukrajinsky. Farma Pripjat.
To byla stonožka 🙂
Nic. Bylo špatně vyzbrojeno 🙂
Godot:
Mně taky ale už je sežraný. Na jalovci a na víně bylo.
Sedi to porad u klavesnice, zere to porad neco a musi vo tom porad psat.
Blaboli to ,ze pije vino.
Co to je? Gokot. /A este nedozranej/.
Pawe, když už nemáte základní soudnost, tak alespoň nepište když chlastáte. Děláte ostudu jen sobě, odotovi jistě ne.
Godotovi
a z jakého důvodu se domníváte, že by nás to mělo zajímat?
Nás?
Vás sedí u tý klávesnice víc?
Vepřové koleno má víc masa.
Jehně je halál. A tak je to spravně, tak to ma byť.
Cituji: „Česká republika je ideálním cílem pro ruský demonstrativní úder. V Evropě jsou snad už jen dvě továrny na základní složky výbušnin. Jedna je v Semtíně. Když se projedete kolem, vidíte tam někde baterie protivzdušné obrany? Kdyby sem Rusové hodili nějakou tu taktickou atomovečku, tak Česká republika nemá čím odpovědět a Francie tento vzkaz pochopí přesně v souladu svých národních tradic… Neudělá nic.“
Vidláku, nic ve zlém, ale nechtěl byste s tím už laskavě dát pokoj? Já bydlím od Semtína kousek, takže mě s tím už – víte co. Čím se potom lišíte od Fialenka, podle kterého „jsme ve válce“?
asi je na case zvazit prestahovanie sa inde …
třeba na Bali … jen tak pro jistotu.
Nebo raději na Měsíc…
Spis na dyl.
Annotatore organizujte protesty proti vláde a vojne …….
Nemějte strach. Ochrání Vás F35.
Nekdy se ty taktiky nazyvaji manipulaci dissentu. Ty nesouhlasici , si zavedou
manipulatori kam potrebuji.
Diskusi taky hojne zaplnuji, maji prednost , ty co musi porad omilat mlady a krasny ,
dalsi je zase pronacista,toho je nejvic , aby porad dokola upozornovali na sve totalni ,mentalni prednosti.
Takovy prispevky nikdo nikdy nesmaze..V souvislosti s tou manipulaci..
Vítězství má mnoho otců, porážka je vždy sirotek.
Ve vzduchu je krize nevinnosti.
Mobilizace se nekoná, dary klesly. „Hledají se“ statisíce lidí, kteří se sice žádného zločinu nedopustili, ale pátrá po nich armáda, která sama nebojuje.
Jak se to stalo?, ptají se analytici a studenti historie. A tady už mají připravenou odpověď:
Vlastenci řeknou, že Západ nedal zbraně a peníze, Evropa řekne, že je nedaly Spojené státy, Demokraté řeknou, že za to mohou Republikáni, Republikáni řeknou, že Mexičané jsou na vině. Poláci řeknou, že za to může pšenice, Francouzi chtěli bojovat, ale nebylo jim to umožněno, Angličané řeknou, že za to může EU, v Pobaltí řeknou, že za to může Sovětský svaz.
Za armádu budou na vině pacifisti a za pacifisty bude na vině armáda. Západ řekne: „Dali jsme vám zbraně, ale došli vám lidé.“
Erdogan řekne: „Navrhnul jsem.“ Papež řekne: „Vyzval jsem,“ Orban řekne: „Říkal jsem to.“
Čína řekne, že vždy byla pro mír a zaútočí na Tchaj-wan.
Elon Musk se na to všechno podívá a poletí na Mars a Bill Gates vypustí nový virus.
Starosta Kyjeva je Klicko , boxer , je pro valku za kazdou cenu a porad je pro to
, aby kazdej sel bojovat ,
kterej ale nikomu ,nikdy a nic ze svych milionu nedaruje.
Sam bojovat nemuze. To nejde , ma funkci.
/Kdyby tu funkci nemel a musel na frontu ???$$###%^^&$$&$/..
Na dotaz proc nesmi do armady ani jeho dospele deti , vlastenec odpovedel ,
ze bohuzel ,ze toho lituje ,ale jsou nemecky obcane.
Tak nesmi samozrejme ani jako dobrovolnici.???
Tady muzeme zahlidnout jednu z Putinovych tajnych zbrani , velmi efektivnich
a ktery vsude utoci…….Az jindy..
„Voličské nálady takřka všude v Evropě směřují k Orbánizaci, nikoliv k Leyenizaci. “
Dovolím si podotknou, že řečené neplatí pro ČR. Preference Fialovy vlády klesly sice pod bod mrazu, to ale ještě neznamená, že libtardí elektorát se vypařil. ODS stačí recyklovat profláknuté xichty aka Zahradil, Benda…absorbovat neukotveného Kalouska a k týlovému zabezpečení (tvrdit muziku) vzít do party řeporyjské prase a modří ptáci po volbách do Evropského parlamentu odletí v hojném počtu do Bruselu, neb Praha a Brno je jako obvykle nenechá padnout…Dobrým indikátorem, zda alespoň nějaká země směřuje k „orbánizaci,“ bude druhé kolo slovenských prezidentských voleb. Pokud uspěje Pellegrini, pak nám (=dezolátům) svítí jiskřička naděje. Do té doby považuji Váš výrok, Danieli, za ničím nepodloženou spekulaci…
No, zrovna Zahradil je pro libtardy dost nezkousnutelny.
Jj, sleduju to na twitteru.
Čím víc o tom přemýšlím, tím méně se RF hodí jaderný úder. Kamkoliv. Na Ukrajině brutálně vítězí, konvenčně a jejich armáda se učí a válečný průmysl sílí – proč jít do atomu? Proč ničit ty, kteří se ničí tak efektivně sami? Kdyby RF odhodila zábrany pro jádro, nezrušila by nejprve dodávky energií, titanu, ocelí? Ale furt dodává, pravda, vydělává a vydělávají překupníci – a prodělávají EU tupci. Prodělávat jde jen chvíli, než přijde bankrot.
Ve zbytku světa nepanuje eurosocialismus (za peníze daňového poplatníka zachraňovat krachující zaměstnavatele) a problém takového socialismu je v tom, že ty peníze jednou dojdou. Ale i v tom Rusku a Číně, je dravý kapitalismus a oni dobydou krachující EU prostě penězi, a jako zachránce by je jistě i v nějaké české ocelárně uvítali už teď, ne?.
S chudnoucím obyvatelstvem v důsledku krachujících podniků bude nálada obyvatelstva stále více proti EU a USA. Atomový útok by vyvolal protiruské nálady po celém světě, tady stačí počkat a obyvatelstvo bude víc na straně RF, a to ho se nedá dosáhnout ani okupační armádou ani sebelepší propagandou.
Rusko nepotřebuje Evropu. To Evropa potřebuje Rusko. Dříve nebo později přijde Evropa do Kremlu a v ruce bude uctivě žmoulat čepici. Pokud si ale bude Evropa přát, může být a nebude vůbec.
Evropa se postarala, aby ji RF nepotřebovala, opustila dobrovolně a eurohodnotně tamní trhy (pozoruhodně západní firmy v tom byly méně zásadové než ty východní). Ty trhy obsadily jiní dodavatelé…na furt.
EU se rozhodla, že energie chce dražší a občasné, ekologické (které ale ani to nejsou)
EU se rozhodla, že spasí svět před klimatickou katastrofou tím že spáchá ekonomickou sebevraždu.
EU se rozhodla pro podporu úchylů před podporou rodin, demografie se okecat nedá.
Atd..
Jak to asi může skončit? Proč na takovou srágoru plýtvat silami?
Dovedu si docela dobře představit, kterak fialový blábolil se svou pětislepenou kamarilou zakleknou někde u Ostravy a po kolenou vyrazí do Moskvy prosit báťušku Putina o odpuštění a o nezbytné suroviny.
Obávám se, že tomu unikne a bude to za něj muset udělat někdo příčetnější, zatímco tento bude i s ostatními šmejdy, moravci a dalšími scallopy poplivávat kotníky skutečných státníků. Já vím, že správně by měl nanejvýš hlásit „zde!“ při nástupu na škrábání brambor někde v útrobách Mírova, ale i v nejlepším případě to dopadne jako vždycky. Geniálně přesné a mrazivé Sametové jaro snad z února 90 „někdo jiný sklízí to, co jsme zaseli“. On věděl.
To bych si fakt přála vidět, ale mám dojem, že toho se nikdy nedočkáme. Ne kvůli tomu, že by se ti bezpáteřní tvorové s čepicí v ruce vydali směr východ, to by jim potíže určitě nedělalo, názorových obratů nuteliera a jeho party je „plný internet“, kdo chce, najde snadno. Ale dost pochybuju, že zrovna s nimi by se v Kremlu někdo bavil. Ani vrátný u té nejbezvýznamnější brány ne.
Nedávno v nějakém projevu VVP řekl, že nepřátelé Ruska nejsou evropští lidé, ale evropské elity. Totéž vidíme na UA, nic nebrání ruské armádě práce „americkým“ stylem, přesto to nedělají. Důvodů je dost a dost, ukři posílají ty české vampiry výhradně na civilní oblasti, troufám si říct, že právě proto, aby vyprovokovali ruskou army ke stejnému. Nedaří se. Stejně jako se nedařilo vyprovokovat Putina v roce 2014, tím sestřeleným letadlem. Už tehdy byla válka plánována, ale Rusové udrželi nervy a svoje gaučové bojovníky na uzdě. Nebyli připraveni, až v r.2018 Putin mluvil o nových zbraních, které kozatí měli za báchorky a smáli se. Za mých mladých let jsme používali hlášku: Smích? Přejde.
Odpověď Ruska jako odpověď na Krokus halu přijde, ale nebude to nic, co čekáme. Vojenský útok, natož jadernými zbraněmi. Ani omezenými. Ten kdo je použije první, prohrál, navždy. Nehraje se jen o UA nebo Evropu. Hraje se o celý svět, celou planetu. A tuhle prohru Rusko nebude riskovat.
Věděli jste, že se Rus chystá otevřít SVOU obilnou burzu? Kde se bude obchodovat obilí mimo kozatý dohled? Kde myslíte, že budou dvě třetiny světa nakupovat základní potraviny? Pochybuju že by tam pustili plesnivé ukr obilí nebo předražené evropské.
Izraelský útok na Damašek řeší několik úkolů, zatáhnout Írán do konfliktu, otevřeně, nikoliv skrytě. Bibiho padající popularitu. Oslabení Ruska, no, přinejmenším jeho zapojení, útočili sice na íránskou diplomatickou misi, ale v Sýrii, kde jsou ruská přítomnost legálně. Donutit amíky k většímu angažmá, k nějaké otevřené akci – „jen“ kvůli Gaze se jim nechce, ale Írán? To je jiná. Odpoutat pozornost od katastrofy UA. Jistě by se našlo víc důvodů. Ajatoláhove nesmí prokázat slabost, to je jasné, ale zároveň by se neměli nechat vyprovokovat. Jestli to svedou, počítám, že už jsou nachystané „masové nepokoje“ v Teheránu nebo „celém Íránu“. IZR a US to hrají na ostří nože, ale myslím, že tenhle útok byla jejich hrubá chyba, která jim prohraje celý konflikt. Už nemají proti sobě „jen“ Hamás nebo Hizballáh, ale celý blízký východ. IZR i jejich komplic za velkou louží. Jestli někdo uvažuje o použití jaderné zbraně, tak je to právě zde. A že je izr mají asi nikdo nepochybuje. Jen se o tom nesmí mluvit nahlas. Jsou prohrávající strana a dost šílení na to, aby to udělali.
Jo a mimochodem… Poslechli jste si Putinův projev ke stavu federace? To nebylo bubnování do boje a války. To byl plán obnovy, budování. Myslí si někdo, že chce Putin začít tím, že zruší svůj plán tím, že se „světově“ odepíše použitím JZ? Prchlivost lomcuje kozatým majestátem, nikoliv Putinovým.
Tak nějak, Izrael má až několik set atomovek a hraje vabank/přežití. Irán by už mohl mít dost vysoce obohaceného 235-U na svoje první atomovky (technicky jednodušší než plutoniové, o něco slabší). A podle všeho má i svůj pokročilý raketový program a i nějaké techtle-mechtle se Severní Koreou (know-how). Všechno země, kde lidský život nemá valnou hodnotu. Pokud někde zmáčknou červené tlačítko bude to tam.
A pro nás to bude mít nejaderné konsekvence – copak udělá cena ropy?
„země, kde lidský život nemá valnou hodnotu“
Zatím jediné země, kde lidský život nemá žádnou hodnotu jsou ty západní, včetně ČR, vzpomeňte si, s jakým nadšením hnali ti lepší z nás ukrajince do minových polí.
Živíme válku mezi ruskem a ukrajinou a ze slova mír jsme udělali slovo sprosté.
Oficiální doktrína západu zní.: čím víc mrtvejch východňárů, tím líp.
Něco takovýho nemají ani v Severní Koreji, ani v Íránu.
Vím jak to myslíte, ale minimálně tu Severní Koreu musí Fijalenko ještě dohnat, zatím tu většina obyvatelstva nemá hlad, aby bylo na zbraně a také to chce vybudovat ty pracovní tábory…
V tomhle směru vidím jako zdatnějšího Fuhera preVítka, Fijalenko je jen taková zastírací marioneta s naučenými pohyby. Rakušan je nebezpečný, má proč (asi nejen kauzu Dozimetr) a má k tomu aparát.
SOSP mezitím varuje před další mediální legislativou…
Já vám nevím.
Víme o hladu v Koreji i od jinud než z těch médií, která nás informují o hladu ruských vojáků a o bídě v rusku celkem?
Víme o koncentračních táborech v Koreji (a v Číně) i z nějakých jiných médií než z těch, která nás informují o mučírnách v rusku a neinformují o Guantánamu a mučírnách v Polsku, Rumunsku a Litvě (2008)?
Víme o rakovině Kim Čong Una i z jiných médií než z těch, která nás každoročně informují o rakovině Putinově?
Rozumějte, nezastávám se korejského režimu, jen si myslím, že budeme muset přehodnotit mnohé z klišé, která naše propaganda o Koreji, Číně, Íránu atd. hlásá.
Klišé o rusku a rusech už jsem přehodnotil, o naší propagandě si myslím jen to nejhorší a novináře u nás nemáme.
Myslím, že pravdu o Koreji se nemáme šanci z našich novin/televizí dozvědět a jinej zdroj nemáme.
Souhlasím.
Reálný pohled na věc.
Vo tom budovani napr. v SSSR , si tam vybudovali vladu vod 53 ukrove.
Zacalo to tim , ze nenavideli Stalina..Ted pribyl Putin.
Pak to slo rychle ,Madarsko, hned potom zase Kuba , maidanovej
dokonce dvakrat prevrat v 67 a v 68 u nas ,
Afganistan , zhrouceni Ruska ,valka v Cecni , maidan ukru atd. ,
si to muzou ted v Rusku zase zopakovat a taky znova rovnou vybudovat…
Bandera ,Melnik, Suchacevic a Zeli sou zase jenom nastroje ,
koho uz mne nebavi vysvetlovat. Usaky taky nemaji radi.
Ja ne. To si spis dovedu predstavit, ze pisne na ty socialni site status, ze to vede lepe nez to vubec jde a kazime mu to my, nemyta a necesana verjnost, ktera nechape podstatu Statnikova mysleni.
Ano, a jak pravil ten chirurg: „Netřeba řezat, upadne sám“. Žel Bohu, i my s ním.
Vidláku, opravte si to – byl to KONZULÁT!
Zavraždili nejméně šest lidí.
vcelku se docela divím – to tam po nich nikdo nestřílí? sýrie nemá vlastní S300 a k tomu smlouvu s ruskem?
Ja s tomu nedivim.
Zidum prochazi uz cela leta vrady po celem svete, dokonce se jimi jeste chlubi.
Proc by tedy nepokracovali? A bude hur.
Kdyz vrah zustane nepotrestan, tak proc by nevrazdil dal?
S300 na F-35 podle vseho nestaci.
Zidi koupili F-35, ale software a hodne elektroniky si tam dali vlastni. Zrejme nechteli aby jim Americani koukali pod ruce.
nemají S300 pod palcem Rusové pro ochranu své základny?
Co tam maji Rusove, to vedi jenom oni.
Ale vzhledem k tomu, ze zakladny jsou male, tak je to spis symbolicke, nebo proti americkym proxy silam, jako ISIL.
Ukrajina ukazuje, ze zahltit lze jakoukoli POV.
Statni armady proste poslou 20 raket a 50 dronu, nebo nekolik spatne viditelnych stihacek.
@ Sakura2 dubna, 2024 (6:33)
S300 na F-35 podle vseho nestaci.
27. března 1999 sundali Srbové „neviditelný“ americký F117A pomocí velmi starého S125M1 Něva.
Spekuluje se až o celkem 3-4 dalších během války, které nejsou publikovány.
https://bmanalysis.substack.com/p/shooting-down-the-stealth-fighter
Ono totiž strašně záleží, jaká je hustota pokrytí těch PVO.
Žádný stát toho nemá tolik, aby pokryl úplně všechno. Ani Rusové (viz dronové a raketové útoky na území Ruska). A i kdyby chránili všechno, tak se ta PVO dá stejně zahltit množstvím.
Většinou bývají chráněny velmi důležité vojenské nebo logistické nebo výrobní centra (a vládní budovy).
Konzulát cizího státu k důležitým cílům rozhodně nepatří. Stejně jako školky, nemocnice, divadla nebo trhy.
To „Ještě není pozdě“ mi přijde, jako sentence padajícího z mrakodrapu: Zatím je to dobrý.
Ten padající je zhruba dva centimetry od země.
Chca nechca musím souhlasit s tím, že naší vládnoucí papaláši dělají bohužel z naší země ideální cíl, pro demonstrační užiti taktické jaderné zbraně na znamení toho, že to Rusové myslí skutečně vážně. V tom souhlas, ale fakt by mě zajímalo, proč se na alternativě tak zažil Semtín se Sympozií?! Pokud by šlo Rusovi o likvidaci této zbrojovky, tak mu bude stačit obyčejná konvenční hlavice a nikdo nepozná rozdíl od taktické jaderné. Snad s výjimkou chybějící radiace. Proto se domnívám, že pokud by mělo dojít na užití taktických jaderných zbraní coby demonstrace odhodlání jich použít, tak by byl zvolen cíl, kde nebude hrozit záměna s konvenční hlavicí a cíl by patrně byl také patřičně symbolický, aby to příslušní jedinci náležitě pochopili…, ale vyprávějte to těm naším papalášům.
Pozor na nevhodné časování – čas přítomný ve formulaci : oni z nás dělají … je omyl , neb by správně měl být použit čas minulý: oni z nás udělali … Figurujeme na nejednom seznamu RF ve vícero oblastech, a bohužel ne v kladném slova smyslu, či kladném seznamu jako takovém.
Nemyslitelné se stalo realitou – místo vděku za více než 100 ticek mrtvých při osvobození tehdejší ČSR, jsme v čele náckoidních, provokujících, poslušných ratlíků, s de fakto fašistickou vládou, prezidentem a společností , jenž dodává zbraně na jejich zabíjení, neštítí se jejich použití na civilisty, pořádá sbírky na vražednou techniku, na níž se pak dárci podepisují, a celkově je plebs ochoten Rusa vraždit…
Vskutku vymazlený stav …
1) Máte tam chybu, ne Sympozia ale Synthesia.
2) S ostatním souhlasím, tam stačí neopatrně škrtnout sirkou a lítá to samo, tak proč stále prudit s nebezpečím jaderného útoku.
Prožidovský a proruský nacista si myslí, že Putin má celý Semtín na háku.
Jemu stačí počkat, až si tam najmeme na práci úkáčka.
Pokud TAM budou pracovat, jako pracují všude jinde, vyletí to brzy samo i bez toho, aby Putin hnul prstem.
A nacista si myslí, že plyn pro nás, ten nechá Putin puštěný. Proč se připravovat o prachy?
Ano, vždyť mu evropští hejli financují tu jeho svo:-))).
Měsíčně ho to stojí asi 600mld rbl – střízlivý odhad. Škodič Nabulina podkopává ruskou ekonomiku, a přesto furt ne a ne padnout na hubu. Jak to sakra ten Voloďa dělá, že?
Annotatore napsal:1 dubna, 2024 (23:51)
Ano, máte pravdu, ale asi si rozumíme, co jsem chtěl sdělit.
Pokud proti tomu budete chtít něco udělat, musíte (musíte!!!) zahájit revoluci. Třepetalky jsou k smíchu a kupky hnoje jakbysmet!!!
K tomu bych dodal jen – Kdo z nás?
https://www.youtube.com/watch?v=hygSUIdq_FY
„Zahajte revoluci!“ hlásal jsem sám schován za popelnici, a oni ji zahájili. No to ti byla řež! Hlavy lítaly, oudy opouštěly své jamky, žebra byla lámána a všude tolik krve, tolik mrtvých, tolik… tolik… no jsem rád, že jsem se zrovna chystal zpoza té popelnice vylézt, a nebyl jsem zrovna v první řadě! Tehdá jsem měl vlastně strašné štěstí synku, bejt trošku rychlejší, tak ti to vlastně ani nemůžu vyprávět!
Tomáš Klus to jednou v životě vychytal docela dobře, ale Izrael je prostě příliš důležitý, aby padl, a pak ten holokaust… mají právo vraždit napravo nalevo přece, bo bible. Starý zákon je dobré čtení, ale špatný návod pro porozumění Izraelitům.
Ale jsou vůbec Američané schopni Israel ubránit ? Zodpoví si to před svými lidmi, už před tímto neospravedlnitelným útokem ne úplně proisraelskými ? Co udělají ostatní arabské státy, zvláště teď kdy začalo usmiřování sunitských a šiítských států ?
Velká válka ve jménu Boha slitovného přece
Valka se neda vyhrat , kdyz brani jiny hranice a ne ty svoje a probiha celorocni okupace , kdy kazdej rok pribiha do zeme miliony uplne legalnich americanu.
Kterou vrchni felitel nemuze zastavit aspon.
Pokusy posuzovat jednani silencu , nejakym rozumnym uvazovanim ,
varovat pred dusledkama toho, co delaji, nema vergla.
Je to nezajima a delsi cas , nemusi.
Silenec a kazdej si upatla boha jak potrebuje.
To komentuje drtiva vetsina akademickymi zoufalostmi …
Napr. Pokud /to sou pokudisti ,jako notoricky vyskakovaci
svejk , vyskoci s tim pokud/,si to EU bude prat….
Nebo. Pokud neco proti tomu chcete udela musite zahajit revoluci..
Kdyz rolujete titulky , skoro vsecky sou vo nicem a plny zhovadilosti .
Absurdni kazdodenni zhovadilosti , ktery kazdej pouziva kdyz napodobuje hantyrku vod akademiku , to je uplna epidemie..
… Napr. Suezskej pruplav se dostal pod kontrolu rusu. Vyskocil ten pruplav a preskocil k rusum a nechal se zkontrolovat.
Potom sou veci tak jak sou , nikdo neni schopen popsat normalni skutecnost..
Totalni epidemie zotroceni pedagogizaci a akademizaci totlane ovladla verejnej ,medialni prostor..
Vsichni ,mysli ,pisou a nevi vo cem a co..
Pak sou ty pruplavy a delaji si co chteji..
Tak to je jenom zacatek konce a skoro kazdej ten konec urychuje….
„Ha,ha said the clown“..
Co si porucnici kdy zodpovidali a museli , pred svym lidem..Nebo jinym lidem.
Ono ale není tak složité „porozumět“ současným izraelitům … Navíc které židy vlastně myslíte – chazary, aškenázy, chasidy, sefardy, ortodoxní, židy z Izraele, či ty z obou amerických kontinentů, ty skutečně bohaté, ovládající bankovní a investiční sektor za louží a za kanálem …
.
Tomáš Klus to jednou v životě vychytal docela dobře
ne, to bylo nedopatření. málo naslinil prst.
Umělci jsou obzvlášť citliví, prst měl nasliněnej, ale nedošlo mu, že chytá předvítr.
A co proboha tenhle gumídek vychytal?