Dnes se ke slovenským volbám vrátíme ještě jednou, přes ty úplně nejvíc poražené v tomto klání. Agentury pro výzkum veřejného mínění. V našem případě půjde konkrétně o Median a Focus. Vyznamenaly se vydáním povolebního výzkumu tzv. exit pollu, který přepovídal vítězství Progresívného Slovenska. Výzkum se dělá tak, že před volební místnost postavíte chlapíka, který se ptá odcházejích voličů, koho volili. V praxi je to samozřejmě trochu složitější, protože je rozdíl mezi volební místností v centru Bratislavy a v Humenném. Musí se to správně interpretovat, extrapolovat a různě přesně sčítat nepřesná čísla, ale kupříkladu v Německu tak umějí odhadnout volební výsledek s přesností na jedno procento. I když… teď tam mají vzestup AfD a tak bych předpokládal, že tam začnou dít podobné věci, jako na Slovensku.
Můj politologický guru, bloger Vlk, ještě o volební noci v tyto exit polly věřil, protože si nedovedl představit, k čemu by těm agenturám bylo, kdyby se hned po několika hodinách ukázalo, jak moc jsou blbí nebo navedení. A vidíte… stalo se. Nejenže tyto výzkumy favorizovaly PS, ale dokonce oba předpokládaly, že ve volbách uspěje Uhrík a jeho Republika. Prostě z toho jako sláma z bot čouhá, že milé ctihodné instituce jsou buď podplacené, neschopné a nebo jim lidi neříkají pravdu ani v anonymním průzkumu.
Já osobně bych řekl, že je to všechno dohromady. Jednak jsou tyto agentury plné mladých a nadějných liberálů, kteří si myslí, že pravda je to, na čem se dohodnou a myslí si, že když něco řeknou v televizi, tak realita se tomu přizpůsobí… ano, takhle vedou i válku na Ukrajině. Tři měsíce Ukrajinci slavně vedou ofenzívu a každý týden prolomí ruské linie, aby se nakonec ukázalo, že Ukrajina během ofenzívy o víc území přišla než získala.
Nějaké peníze by v tom také mohly hrát roli, protože i Vítek Rakušan přece ví, že když je lidem zle, musí vláda udělat (zaplacenou) kampaň, kde jim vysvětlí dobro liberální demokracie, i když z ní neprofitují… a vůbec ho nenapadne něco dělat proti hospodářskému úpadku.
No a do třetice – víte jaký je rozdíl mezi lidem a lidmi? Lid uvědoměle buduje liberálně demokratickou společnost a lidi jim na to serou.
Dovolím si pár Vidláckých otázek: Jak dlouho už v Medianu panuje tento stav? Jak dlouho už je Focus naprosto nedůvěryhodný? Jak dlouho už jen využívají své dávné renomé k mediální manipulaci ve prospěch líbodémo? Kdy naposled byl na jejich výzkumy spoleh a odkdy jsou jejich čísla vycucaná z prstu? Odkdy z nich mají jejich respondenti dobrý den a vnášejí do jejich sčítacích algoritmů dezinformace? Kdy to tam převzali milení Jálové, kteří své práci vlastně vůbec nerozumějí?
Víte, já bych strašně rád viděl ty geniální sorosovce, kteří ďábelsky manipulují s celým světem, jsou inteligentní, schopní i všeho schopní, mají železnou disciplínu a tuhé korporátní vedení…. ale místo toho vidím IQ 107, které v klidu vyřkne, že nesmíme dát za pravdu Rusku a chovat se realisticky. Vidím jeho mluvčí Markétu Řeh(t)ákovou, která se na tiskovce chová jako Mařka z kravína, vidím agentury, které se bohorovně ztrapní v přímém přenosu i s reportéry a moderátory veřejnoprávních televizí, vidím neschopné, degenerované a hloupé dědice kdysi silných institucí, kteří plundrují jejich důvěryhodnost i peníze v přímém přenosu…
Rád bych viděl ďábelské progresivisty, jak získávají vládu nad světem pomocí geniálních čachrů, díky kterým je obyvatelstvo disciplinované a ochotné umírat za zájmy vládnoucí třídy a zároveň mu stačí minimum zdrojů. Něco jako nové Hitlery. Ale vidím jen zoufalou snahu si udržet to, co Západ měl až do 11. září 2001. Z největšího světového věřitele se za tu dobu stal největší světový dlužník. Globalizace se obrátila proti svému vynálezci, obchod s dluhopisy USA nepomohl, jen jim svázal ruce při zápasu s Čínou o první místo na slunci, Západ nedokázal vnutit svou vůli pasákům koz v Hindukuši, nedokázal porazit diktátora v Sýrii a teď prohrává v existenciálním zápase s regionální (ale jadernou) velmocí. Řešením mají být nákladní kola, větrné elektrárny a kampaně, které lidem vysvětlí, že se mají nejlépe, co se kdy měli. Řešením mám být taktika, kdy se k vlastnímu národu elity chovají jako ke kolonii…
A ano, i když jde celý Západ do háje, protože díky novému školství klesají schopnosti myslet, schopnost udržet se u koryta, ta je dotčena nejméně.
Zpět k věci… odkdy je Median i Focus součástí tohoto globálního úpadku Západu?
Není nakonec spolehlivější, koukat na fejsbůkové lajkování? Není nakonec lepší zpětná vazba z kontaktní kampaně? Není spolehlivější měřit, kdo je ochoten vaše texty sdílet a tím se pod ně vlastně podepisuje? Fakt je, oproti Medianům a Focusům, ošidné, se spoléhat na to, co vidím v sálech a sokolovnách? Je to jen efekt sociální bubliny? Kolik procent preferencí všichni tihle Mediani přidávají Spolukoalici a ubírají je těm, kteří ještě nejsou ve sněmovně a tak jsou pod rozlišovací schopnost? Kolik se musí zaplatit, aby v novinách vyšel průzkum, že dosavadní outsider nabírá na popularitě a už by se do sněmovny dostal?
Když měl Lipavský besedu s občany v Broumově, přišlo tam asi deset lidí a ještě jeho odpůrci. Když měl Lipavský besedu s občany ve Znojmě, tak přišli všichni místní bukanýři i s rodinami a širokou veřejnost jsem tam zastupoval já a ještě dva kolemjdoucí. Fakt to ukazuje na devítiprocentní preference Pirátostrany, jak jim věští Median? Když naopak Rajchl celkem kdekoliv naplní sál a lidi ho vydrží poslouchat tři hodiny, tak jsou jeho preference kolem dvou procent maximálně? Opravdu? Potvrzeno Focusem?
Když Rakušan pustí na fejsbůku nějakou hlášku a Rajchlův komentář nasbírá mnohem víc lajků než vlastní status Rakušana, když Rajchl dosahuje násobně většího lajkování a sdílení než nejsledovanější fejsbůkový profil v zemi, Babiš, tak je to jen efekt bubliny, který nebude mít vliv na volební výsledky? Fakt? Říkali to hoši od Kantaru?
Od doby co píšu, se víc spoléhám na své vlastní čtenáře a jejich zpětnou vazbu, než na výzkum veřejného mínění. Osvědčilo se mi to. Dost na to, abyste i po šesti letech považovali moje politologické kydy za čitelné a použitelné… Hlavně proto, že málokdy považuju něco za jednoznačné a jisté.
Nedá se nic dělat, když jde společnost do háje, tak jde do háje všechno. Zůstává jediný alespoň trochu použitelný průzkum – eurovolby. Podle toho k nim budu přistupovat. Nejde o to, jaká skvadra se dostane do upadající Brusele, jde o to, abychom si ujasnili situaci před volbami do poslanecké sněmovny.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý kdo pošle dar alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihu (nebo knihy) z nabídky.
odjinud
https://www.pokec24.cz/blog/ruske-stihacky-proste-zmizely-z-radaru-nato/
To bylo nečestné a nesportovní.
Stejně jako nějaký zápaďák prohlásil, že je nečestné a nesportovní pořádat za odměnu hony na západní techniku na území404.
Mírně k věci: předevčírem mne navštívil dotazovatel Kantaru s cca 80ti bodovým dotazníkem k mému vztahu k EU. Hned na začátku mne upozornil, že akce se dělá ve všech zemích EU, dělají to ve spolupráci s Eurobarometrem a není to financováno z ČR. Strávil jsem s ním cca 1,5 hodiny a bohužel to nenahrával, takže jsem se musel vejít v manipulativních otázkách do manipulativních bodových odpovědí (obsah obého je na samostatnou stať). Dělal, jako že naprosto souhlasí s mým naprosto negativním postojem k EU i k blbosti vetšiny otázek i odpovědí – ale v jedné věci asi mluvil pravdu a bylo to pro mne vlastně nové: v tomto i podobných jiných riskantních průzkumech s nimi negativně naladění lidé nechtějí mluvit, čímž se jim tam objevují samí pozitivisté (zde eurohujeři) a proto jsou výsledky, jaké jsou … i když jsem přesvědčen o většinou požadovaném výsledku od zadavatele (potvrzeno mým rozhovorem na volejbale s jednou vysokou manažerkou takovéhle agentury)
Celkem obdivuhodný výkon tímhle projít a nechat na tom hodinu a půl života. Jinak většina podobných výzkumů stojí za houby, relevance výsledků se často blíží nule (například z důvodů, které uvádíte), nehledě na řadu dalších faktorů zvyšujících nemožnost vztáhnout výsledky takových šetření na námi žitou realitu.
Vážení a milí, již drahně let jsem přesvědčen, že volby se dělají na míru dle zadání zahraniční pánů. Ty drobné detaily, jako třeba to, že zavřeli Sládka, aby prošel Havel, výpadek sčítacího zařízení před X volbami, kdy TOP měl 3% a po naskočení kouzelných 5 plus, jsou jen drobné střípky naší volební šaškárny. Jediný, který se jim vymkl kontrole, byl 2x Zeman, ale toho alespoň v druhé půlce druhého mandátu zpacifikovali, což jim, vzhledem k jeho zdr. stavu moc práce nedalo. Když máte sněmovnu, senát, vládu, media, soudy, včetně Ústavního, potom se proti tomu těžko bojuje. Mimochodem, dnes jsem v rádiu slyšel, že Zděšená Myrka si mohla pozurážet dle libosti lidi, kterým se nelíbí současný stav a šli demonstrovat. ÚS konstatoval, že má na to právo. Lepšolidi, jako tato nána, stejně, jako řepyryjec Pavel, mohou cokoliv. Kdyby něco podobného vyzvracel někdo z horšolidí, pruhované triko by hned tak nesundal. Mám obavy, že tento dvojí metr se tak zažral do společnosti, že se stal normou.
No alespoň malá jiskřička. Je zajímavé, že hlídací čoklíci demokracie dělají leklou rybu. Slyšíte to ticho?
https://www.parlamentnilisty.cz/politika/poslanecka-snemovna/Liberalove-a-nalepkovani-nepohodlnych-Cas-to-zmenit-Zprava-vojenskych-zpravodajcu-spustila-lavinu-743939
Jak dlouho se to dá vydržet? Vládu máme na hoVno, prezidenta máme na hoVno, senát máme na hoVno, média máme na hoVno, všechny důležité a klíčové posty obsazeny podržtašky od hoVen.
Jak to tahle zemička a její osadníci přečkají, je ve hvězdách.
https://www.michalapetr.com/map-1798-sokujici-projev-britske-ministryne-vnitra-ani-slovo-o-ukrajine-hurikan-miliardove-imigrace-se-chysta-uderit-na-evropu-a-znicit-ji-jeho-strujci-musi-byt-bezpodminecne-zastaveni/
Pokud je to pravda- lze jistě ověřit, pak se cosi zásadního mění a je to určitá naděje, že se pomalu budí k životu opět, alespoň někde ,zdravý rozum.
Poznámky k M. Řehákové-bývalá mluvčí se dala slyšet, že další svou profesní cestu vidí v oblasti obrany- ty jo, to jako fakt ???. Nepřestává mě udivovat to nepřiměřené sebevědomí některých lidí. Markytánka Černochová bude mít kámošku po boku.
Jj, dívčí válka II. Nic nového.
Možná to bude složitější, zlí jazykové údajně tvrdí,
že se pod Vohralíkovou ze dne na den průběžně měnila až vyměnila minimálně třetina zaměstnanců kanceláře Senátu, kterou předtím také vedla.
Tím nechci nijak hájit mluvčí.
Jen od ledna 2020 do března 2022 prý jich odešlo 58 z celkového počtu 192
a to je fakt dost na obyčejnou fluktuaci v takovém úřadu.
(to číslo 192 je taky zajímavé číslo „obsluhy“ Senátu.)
Hovoří se i o šikaně zaměstnanců (jistě jsou to jen pomluvy) a rozdávání zakázek spřáteleným rodinným firmám…..
Pravdou je, že Senát nakonec zpřísnil po jejím prověřování vágní směrnice Senátu pro zadávání zakázek a na to asi nějaký důvod musel být.
Tak snad se jí podaří získat alespoň bezpečnostní prověrku na nejnižší stupeň důvěrné
(zákon jí to neukládá, ale bylo to prý přání prezidenta) a uvidíme,
jak soudržný a pohodový bude nadále její pracovní tým, který nyní řídí pro změnu na Hradě…,
či zda někdo jen vystrčil a přistrčil Pavlovi problém….
Kdo byl na vojně, potkal mnoho idiotu, kterým stačila stranicka knížka k ovládáním ostatních. I dnes nás ovládají idioti, kterým stačí vlézt do Petikolky. Záleží jen na nás, jak velcí jsme idioti, abychom věřili idiotum.
Bohužel, zatím jsme těmi poraženými my, média i agentury dokud pojedou z veřejných peněz budou mít výstupy odpovídající zadavatelům (rodinné klany s přístupem k vládě a zdrojům).
Těmi poraženými jsme nehledě na volby na Slovensku.
Ať již jde o PePu107, aktuálně schvalujícího vzdát se práva veta: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/petr-pavel-veto-opozice-koalice-evropsa-unie.A231004_171531_domaci_kori?zdroj=top
Ať jde o nákup stíhaček F35 (máme vyloženě přebytkový rozpočet).
Ať jde o nesmrtelného Víta Rakušana, který drží po všech dozimetrických kauzách ve funkci (ministr Gazdík, kvůli témuž telefonu skončil), tak třeba i pro masivní šmírování lidí: https://digitalnisvobody.cz/blog/2023/07/12/tz-policie-jiz-temer-rok-vyuziva-analyticky-nastroj-na-rozpoznavani-tvari-podrobnosti-jeho-fungovani-ale-pred-verejnosti-taji/
Odemčeno: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/petr-pavel-veto-opozice-koalice-evropsa-unie.A231004_171531_domaci_kori&h=40B6F0DFC9052C6AAE5E924AC4CBCC52
https://paroubek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=807280
V podání prezidenta zde probíhá snaha de facto zpochybnit poválečné dekrety prezidenta republiky. Vydání majetku Lichtenštejnům, které odmítly české soudy všech stupňů, by otevřelo stavidla pro požadavky dalších německých šlechtických rodů, kterým byl po roce 1945 zabaven v Československu jejich majetek.
Zdroj: https://paroubek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=807280
Jo, a jako bonus Rakušan stihl podepsat ten pakt o migraci. Budeme buď platit, nebo budeme „obohaceni“…
To co tahle parta stihla za 2 roky se opravdu jen tak nevidí.
Jan z Polovidlákova
Až toho idiota odstraníme, tak ten pakt odmítneme.
Tuto část historie, však doufám, bude pan Rakušan sledovat v tepláčkách ze společenské místnosti nějakého nápravného zařízení.
I když v případě takového vykuka, je polepšení nepravděpodobné, a za všechny jeho ostatní zásluhy se „kandelábrové řešení“ jeví jako mnohem vhodnější a poučnější…
Jo. Kandelábrové řešení. ABY SI TO NIKDO V DALŠÍ GENERACI NEDOVOLIL.
S těmi kandelábry opatrně, chlapci 😀
Jednak na ně mají copyright Maďaři a druhak, za použití toho a jednoho podobného termínu, jsem kdysi dávno byl Alefem zjebán – do digitálního bezvědomí a skončil na lampárně 😀
Připouštím, že je možné i pravděpodobné, že klíčová slova jako „kandelábr“, „zavesiť“, „ozdobit kandelábry“ a podobná spojení, mají čučkařovi digitální čmuchalové v databázi.
Pak je ale podle mne úplně jedno, pokud se s takovými slovy či spojeními operuje tady, v soukromých mailech, co už dávno soukromé nejsou, anebo na asociálních sítích.
Už jsem se snažil to vysvětlit v diskusi na D-F, ale tamní místní gaučoví pravičáci z toho mají takový lufty (oprávněně), že si to ani nechtěli nechat vysvětlit.
Neméně zajímavý je fakt, že v části našeho městečka, jsou na kandelábrech ještě pořád ty dvojité trubkové držáky na vlajky. Holt je to pořádně udělané i přivařené, tak si myslím, že by ty držáky dobře posloužily i dneska. 😀
Samozřejmě, že jde o metaforu, prostě kandelábr = osvětlení, tedy, že si na něj pěkně posvítíme 😀
A vůbec bych si nedělal iluze, že čučkaři si to tu čtou i bez algoritmů, databází, klíčových slov a jiných vymožeností. Jednak webů co mají nějakou sledovanost a smysluplný obsah není v češtině tolik, a pak proč si v pracovní době nepočíst o svém šéfovi, že je lump, proti kterému by vlastně měli stát a né ho ještě poslouchat.
Mimochodem, vzpomínám si na jednoho policejního prezidenta co musel skončit dřív než Vítek začal ministrovat. Náhoda?
Phoenix Research: Rajchl 6,1%
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Nova-cisla-Vlada-v-haji-Rajchlovo-PRO-6-procent-743923
No vida… sice na to není moc spoleh, ale tohle vypadá poněkud reálněji… Odpovídá to Rajchlově práci v regionech a víc to sedí na tu naplněnost sálů.
Ale samozřejmě bych to nepřeceňoval…
Ty jo Dluhošova strana má 8.7% ?
Tak to je v suchu.
Posledně tato agentura předpověděla úspěch Trikolóry https://zpravy.aktualne.cz/domaci/phoenix-research-predpovida-uspech-trikolore-patri-prodejci/r~7b72a3c8952e11eaa7deac1f6b220ee8/
OT: Tak od včerejška schváleno : https://blisty.cz/art/115505-eu-dosahla-historicke-dohody-o-tom-jak-zvladnout-nahly-narust-poctu-zadatelu-o-azyl.html
„Povinná solidarita“ je prosím co?
„… rychle přesouvat lidi do jiných zemí v Evropě“
„… rozdělit břemeno migrace napříč celou EU“ Jaké břemeno? Dosud jsem četl jen jak je každý migrant výhodný a kolik na něm společnost vydělá. Jen ta čísla postupně klesala a najednou jsem v mínusu? Takže, nevíte někdo, jak velké je to „břemeno“ vyjádřené v CZK?
Eta
Pokud je migrant obohacující, je zřejmé, že pracuje a platí daně v nové zemi pobytu.
Ale pokud máme platit za jeho nepřijetí – tak komu? Oni tu mají ilegální obchodníci s lidmi platné IČO ?
Asi těm, co si ho nechají a budou mít na dávky.
Platiti se bude do bruselské kasy, však se komise dala slyšet, že peníze došly. Chce vydrbat od států další peníze navíc a toto bude ještě další navíc.
Pokud si vzpomínám, tak lidé chtěli v referendu do EU proto, aby měli německé platy a důchody…
Vždyť to měl být dle propagandy ráj na Zemi.
O nějakých „břemenech“ nebyla řeč. Ať už se to týká podpory války na Ruině či živení připrchlých krimigrantů.
Nejenom toto.
Myslím, že i ti pražští, svazky klíčů cinkající pošahanci, měli v roce 1989 o dost jiné představy, o úplně obyčejných lidech z maloměst i vesnic ani nemluvě.
Ty druhé uklidňoval Havel, že až „vás budou strrašit nezaměstnaností a prropouštěním z prrráce“, tak že se v demokrracii nemusejí bát.
Petr Hampl se ještě poměrně nedávno chlubil, že průzkumům věří.
Bude zajímavé pozorovat, jak se z toho teď vyvlékne.
No, on věřil i na opíchávání Tfujzrem. Prostě věřící.
Ano, věřil; tím u mne dost ztratil na sympatiích. Teď má exkurzy, tuším v Prvních zprávách, o logice a kritickém myšlení. No nevím. Nějak mu ta školení o logice a kritickém myšlení nevěřím.
Takhle odpovídá státník:
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Z-Bruselu-me-uz-zacali-vydirat-Fico-odhalil-a-uderil-zpet-743792
Z toho vyloučení něco závažného vyplývá nebo je členství jedna z těch libtardích základních hodnot ?
Tohle že je výsledek bojů proti dezinformacím? Je ten Gumák skutečný, nebo je to taky dezinformace?
https://www.facebook.com/volodakocian/videos/675110434558157
Je to tvrdá manipulace. Měl byste si ověřovat zdroje a ne šířit takovéhle nehoráznosti.
https://www.youtube.com/watch?v=6T_K85cV8Jc
tam je jasne napsano ze je to SESTRIHANE a jde o vtip
Aha, díky, máte pravdu. Mě to tak fascinovalo, že jsem komentář přehlédl. 🙂
Zdeněk pozdě jdoucí
Mě se to líbilo a od PePy je všechno možný.
njn, ale
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Sesazeni-Petra-Pavla-z-Hradu-Po-vcerejsku-to-vazne-padlo-743909
co se objevilo – nějak brzo
A už jste slyšeli, jak Zelenská utratila u Cartiera v USA milion a sto tisíc dolarů za šperky a nechala vyhodit zaměstnankyni za to, že jí dotyčná nabídla pomoc? Bude z toho v našich médiích stejný fičák jako s „botičkami od Diora“?
https://thenationonlineng.net/olena-zelenska-spends-1100000-on-cartier-jewelry-gets-sales-employee-fired/
U nás to žumpa určitě co možná potlačí, ale v USA už to jede… Je dost možné, že Amíky to dost vytočí – je možné, že v Kongresu nastanou s dalším schvalováním prachů pro Ukroše jisté menší problémy. Protože kongresman, který pro to bude hlasovat, by mohl být se znovuzvolením jisté menší potíže.
😀
Je tak blbá nebo arogantní s pocitem nedotknutelnosti ? Přeci myslícímu člověku musí být jasné, že když nechá vyhodit prodavačku, tak ta nebude mlčet.
Blbej kdo dava a blbejsi kdo nebere../I z naseho!!!! At zijou blbci/.
S pocitem nedotknutelnosti. Spolecne pro UA verchusku uz peknych par let.
To není jen na UA a není to jen teď. Tyto velkopanské manýry měli už v SSSR různí bafuňáři vždy. Rudá šlechta. Dnes různí zbohatlíci. Doporučuji knihu Viktora Suvorova Můj život v Sovětské armádě .
To je dost dobre mozne, ale stavitele pyramid, hloubitele Cerneho more a nejstarsi narod na svete to posunul na vyssi uroven.
Ale i v tom Sojůzu a začátkem 90. let v Rusku to dělali především Ukroši, kterých tam bylo hafo na vedoucích místech – natahali je tam za vlády Chruščova a Brežněva – a navíc, stykem se světem, jakmile mohli cestovat, se Rusové v tomto ohledu hodně kultivovali. Celkově se dá říci, že penetrace Ukrošů do vedení Sojůzu na Fšech úrovních byl jeden z hlavních důvodů úpadku Sojůzu počínaje 60. lety.
Nenažranost, chrapounství, velkopanské manýry, korupce odshora dolů a zdola nahoru, banditismus, … s tím se setkáte
na Ukrajiněv Ruině velice často. V Rusku neskonale méně… tedy dle mých zkušeností z 80. a 90. let.A vidíte: Ukroši dostali – ke zničení – vlastní zemi a Rusko jde nezadržitelně nahoru, zatímco z Ukrajiny je Ruina. Přitom v roce 1991 měli Ukroši 52 milionů obyvatel, nejlepší strojírenství ze zemí Sojůzu – mimo okolí Moskvy, Pitěru a Kazaně; rozvinutou chemii, těžbu, hutní průmysl. K tomu sofistikované obory, jako letecký průmysl a letecké a lodní turbíny, obří raketovou továrnu a konstrukční kanceláře „Južnoje“ u Dněpropetrovska, … Žádné dluhy, protože to vše platili za Sojůz Rusové. Ideální obchodní polohu s přístupem k Baltu přes Polsko, Černé a Azovské moře. Vysoce rozvinuté zemědělství s nejlepší půdou na světě. Vzdělané obyvatelstvo, plno vysokých škol a výzkumných ústavů…
A kam to dovedli… například na frontě nosí Ukroši po kapsách stovky a tisíce dolarů, protože když je zraní, evakuace zraněných z fronty je za peníze, ošetření v přífrontových nemocnicích rovněž: kdo nemá dolary, mnohem pravděpodobněji zemře. Do nemocnice si pacoši musí nosit kromě ložního prádla a jídla také léky a veškerý zdravotnický materiál, třeba operační pleny a hadičky na infůze – protože fasované personál hbitě rozkrade a prodá na černém trhu; což byla běžná situace ještě před válkou… nedávno zrovna o tomhle bylo pár videí na TG.
Suvorov – to je ten rusky spion Rezun co zdrhnul na zapad a tam psal knizky jak Stalin napadl Hitlera? Tak tomu bych neveril ani „Dobry den“
Ukrajinka …
re tdx:
Já to sdílel a tohle jsem dostal:
5. 10. 2023
Facebook přidal k příspěvku oznámení a přesunul ho v kanálu příspěvků o něco níž.
Co se stalo
Nezávislí ověřovatelé faktů zkontrolovali informace v příspěvku, který sdílíte, a uvádějí, že jsou nepravda. Facebook k příspěvku přidal oznámení a posunul ho v kanálu příspěvků níž.
Od nezávislých ověřovatelů faktů
Všichni ověřovatelé faktů mají certifikaci organizace International Fact-Checking Network. Další informace
Co můžete udělat
Pokud si myslíte, že jsme udělali chybu, můžete požádat o kontrolu. Když příspěvek odstraníte nebo pokud Facebook příspěvek odebral, o kontrolu požádat nepůjde.
Příspěvky lidí, kteří opakovaně sdílí nepravdivé informace, se v kanálu příspěvků můžou ukazovat níž, ať je ostatní vídají míň.
Rozhodnutí můžete taky rozporovat u soudů ve vaší zemi, případně u certifikovaného mediačního orgánu.
———————————————
Takže ten tlak na internetové sdílení bude pokračovat v tomto stylu.
„International Fact-Checking Network“ 😂 A těm dal certifikát jako kdo? A co to vůbec je? Na sto honů z toho páchne sorosovina. Mimochodem, když je to síť, tak to si všichni zúčastnění dávají certifikáty navzájem, ne?
Nabízí se otázka, proč ten exit pool dal takové špatné výsledky. Mohlo to být tím, že se s nimi lidi odmítají bavit a když se jich nějaký dotazovatel zeptá, tak voliči Fica nejsou ochotní odpovídat. (čo s takým osratým debžom z Blavy čo sa hlůpo pítá). Nebo to pak blbě zpracovali (v těch agenturách už není dost lidí co znají potřebnou matematiku).
Pokud to ale bylo schválně tak co by z toho měli? Vylhaná čísla po uzavření volebních místností k ničemu nejsou. Pár hodin euforie pro fanoušky a pak kocovina. Pokud to měla být nějaká složitá psychologická hra, tak jí nechápu.
Nabízí hypotéza, že to měla být příprava na překvapující výsledek. Kdy by Fico dostal na frak po zfalšování voleb, ke kterému z nějakých důvodů pak nedošlo. Nebo došlo (viz zvláštní výsledky Matoviče), ale nestačilo to. Ale to je jen hypotéza.
Podle mě je vysvětlení daleko jednodušší. Lidi, kteří nesouhlasí s oficiální politickou linií, si navykli to nedávat veřejně najevo, aby nebyli soustavným terčem šikany. Je to tak na pracovištích, je to tak v rodinách, proč by to u nějakého průzkumu mělo být jinak? Volby jsou svobodné do té doby, dokud jsou tajné a nikdo nemá možnost zjistit, jak kdo hlasoval. To je poslední pojistka proti totalitě, která ještě nepadla a kterou musíme chránit jako oko v hlavě. I šikana v rodinách dosahuje obludných rozměrů. Lidi v práci se třeba chlubí tím, jak doma vyhazují členům rodiny volební lístky a nechávají jim jen ty jediné správné. Někteří si pak možná ani nedovolí si pak před komisí veřejně požádat o novou kompletní sadu lístků, ač na to mají právo. Za volbu nesprávné strany hrozí v rodinách s majetky vydědění a to jako fakt. Až tam jsme to dopracovali.
Proti těmto praktikám ještě funguje plenta. Osoba šikanovaná domácím tyranem může za plentou lístek do obálky nedat a pokud si ani na to netroufne, tak ho přetrhnout nebo pro jistotu na něj napsat že je neplatný tužkou co tam je na kroužkování. Sice pak nevolí podle sebe, ale aspoň nevolí podle tyrana.
Tohle pochopitelně dálková volba zničí a tyran může dohlídnout na to jak kdo v rodině volí. Nebo to pro jistotu udělat rovnou za ně.
Plenta? Ta pulmetrova ohradka na stolku?
Jistě. I ta vám zaručí soukromí při vkládání lístku do obálky. Alespoň v ČR by vám neměla komise volbu umožnit, pokud byste za plentu nešel.
👍
Co si ja pamatam, tak v mamickinom zapadakove po KAZDYCH volbach, ked som tam prisla, ujo sedela a vypocitaval – na cisle 1 volili katolikov, na dvojke je prazdny dom, na trojke volili komunistov, na 4 Dzurindu, len dedo katolikov … na 20 neviem, ale v urne ostal hlas pre katolikov, tak ten musel byt z tej 20 … a podotykam, ze ujo pri scitani hlasov nesedel 😛
Ale ano, toto nebude platit v mojich rodnych Kosiaciach, ze
Na slovensku sme ziadne volebne listy dopredu nedostavali! Kazdy dostal plnu sadu volebnych listkov az priamo vo volebnej miestnosti. Takze nejake vyhadzovanie listkov clenmi rodiny je uplna kravina!
To že volici smeru sa nepriznavali k svojej volbe je mozne, ale to nevysvetluje, prečo republika bola nadhodnotená, kedze volit republiku bol este vacsi biľag ako volit smer.
To muselo pěkně zdržovat, než lidi našli ten správný lístek. U nás se to takto dělá jen při druhém kole voleb, kdy dostanete už jen dva lístky.
Nezdržuje, stačí vědět číslo koho volíte, nalistujete to již cestou za plentu. Dělám to tak včdy.
Fakt?
Stejný fakt, jak někdo psal, že pokud bude dědeček a babička volit jinak, než „správně“, tak už vnoučata nikdy neuvidí! Tohle ale ani to druhé nikdy nikým nebylo dokázáno – dokazatelné to není. Někdo koukal, co kdo strčil do urny?
Takže je to jenom plácání.
Nemyslím si. Jednak je to často vyděsí tak, že si nedovolí oponovat, jednak s nimi mohou jít do volební místnosti a tam na ně dohlédnout. Za tou přepážkou si většina starších lidí nic nedovolí.
Byl jsem dvakrát volební komisař. Dohled byl jen u „od pohledu“ nesvéprávných staříků a to byla asi tak 1/500 voličů, jeden denně. Ale ne Slovensku je to možno jinak.
A pokud se nechají „vyděsit“ svými blízkými – no to je jejich věc. Někdy příbuzní, někdy TV.
Hypotézu dnes na kose nabízí vlk. Ve zkratce: 1) zvrtaný výběr respondentů 2) ideologický amatérismus při zpracování. Pořád ještě naivně věřím, že na zfalšování papírových voleb by si v takovém rozsahu netroufli a zkreslení exit pollu nepřišlo jako notičky shora.
To nejsou jen agentury pro výzkum veřejného mínění.
Horší jsou agentury,které ovlivňují kurzy měn,finanční hodnocení států a jejich bank.
USA by měly bát v tom nejhorším pásmu a dolar s poloviční hodnotou.
horší jsou
Median a Focus jsou špičkou ledovce institucializovaného blbství, které požírá fašingtonský „světový režim“ jako rakovina. Připomínají mi studenty, kterým v matematických či fyzikálních příkladech díky početním chybám nebo špatnému postupu vyjdou naprosto nesmyslná čísla, která jsou ve zjevném rozporu s realitou, aniž je to v nejmenším zarazí.
Ještě legračnější je číst výstupy různých amíckých think-tanků, časopisy a weby jejich politické věrchušky. Jsou to organizace a instituce, plné různých „Ivy League“ vznešených elitních absolventů, kteří snad nejsou ani tak úplně stupidní, ale vycházejí z různých vylhaných „svatých pravd“, amíckou „výjimečností a nepostradatelností“ přelhaných faktů o světě a samozřejmě, ze své totální povýšené neznalosti čehokoliv reálného. Třeba skutečné historie, technologií, vojenství…
Není divu, že se pak USA a Západu stávají takové vskutku zábavné epizody, jako třeba že zaútočí přes Ukroše na Rusko a nastane „velké překvapení“: dostanou totálně na květák. Tak výrazně, nejen v oblasti válečných operací, ale všeobecně i v ekonomice a politice, že výsledkem je nepominutelná katastrofa, ohrožující samotný režim ve Fašingtonu etc a jeho rádoby „globální panství“.
Porážka je to monumentální: vyústilo to v nepsané spojenectví Ruska a Číny, rozbití amícké/Západní světové finanční říše, aktivizaci a růst BRICS+, radikální posílení Ruska i Číny ve vojenské oblasti, ekonomice i obchodním vlivu po světě.
V menším se to v minulých letech stalo mnohokrát: zoufalé selhání úplně ve Fšem v Iráku a okolí – což by se dalo hezky nazvat „multi-spektrální clusterfuck“; plus Afghoš, Lýbie a Sýrie. Nepovedené „Arabské jaro“, kde místní režimy notně vyprášily kožich jejich ochočeným islamistům: například v Egyptě většina šéfů „Muslimského bratrstva“ – což je slimácká kohorta Fašingtonu a Londonabádu, založená kdysi britskými tajnými službami – skončila na státní šibenici.
Místo, aby se z takového totálního průseru poučili, vyházeli všechny „učence“, „analytiky“ a „experty“ – kteří je do takového maléru dostali – tak nic, klídek, kafíčko. Prohlásili, že prohra a následný chaos byl záměr! BTW, podobně to bylo po ostudném selhání tajných služeb a bezpečnostního aparátu USA 9/11: kolik lidí vyhodili pro selhání a neschopnost? Ani jednoho…
To vše narýsovalo přímou cestu k nynější ukrošské zabijačce, která se připojila k dalším obřím selháním Fašingtonu a jeho Západu, třeba v různých bláznivých ideologiích, jako je klimatismus, Green Deal, různé ujeté verze sexualismu, migrace…
Kdyby měl někdo vymyslet postup, jak současné amícké/Západní vedení zbavit moci, jak zničit „majitele světa“ a rozkulačit moc a majetky „jednoho procenta“, nemohl by vymyslet nic lepšího. Přitom to řídí oni sami…
Malé věci – třeba volby na Slovensku – se v tomhle řídí podle těch velkých. Takže není divu, že výsledky jsou takové, jaké jsou. Skutečně: stačí točit palci na břiše, válet se na gauči a požírat popcorn, a smát se, jak se ničí sami. Naši pomoc k tomu téměř nepotřebují… Neznamená to samozřejmě naši nečinnost: musíme se připravovat, až přijde náš čas. 5-ti demolice už stříhá metr…
Zde https://t.me/kornilov1968/19750 je 30 vteřinový příspěvek holandské ministryně obrany, mluví anglicky o tom, jak je levné, že za KoZu umírají Ukrajinci. Pokud tohle rozmáznou po ukrajinském netu Rusové, a už začali, tak počty jednotek odmítajících bojovat nebo volajících Volga, volga se znásobí.
Opravdu považují Slovany za takové debily, aby se jim vysmívali do obličeje?
Nejen Slovany. „Nadutost politika“ obecně. Inu – anglosasové, končící páni světa.
Nejenom Slovany, oni považují za blbce celý svět – https://www.youtube.com/watch?v=Zf5xEBwBhds
(video v angličtině pro ty, kdo se chce hořce zasmát)
překlad funguje, ale je třeba titulky nastvit. Docela záb avné, jakou kvalitu mají za různá velení.
Co znamená volání Volga, Volga ? Že se vzdávají ?
Ano
Volací nick „Volga“ na frekvenci 149,2 MHz. Což je vojenské pásmo těch maličkých osobních radiostanic („2 metr“ délka vlny), poslouchané ruskými vojcly po celé frontové linii. Tam se domlouvají Ukroši s ruskou armádou, jak se vzdají…
Souhlas, budu se spolu s vámi válet po otomanu a čekat – jenom mi pořád nenabízejte ten popcorn!
Nemám ho rád. [;>D)
To patřilo pod Káčko42. Králík je velmi rychlý a tak tam vskočil.
Starý kocúr tak arasidové chrumky 😁😂☀️😁
Popcorn mi také moc nejede: používám to jako souhrnný název pro pochutinu, protože je to opravdu „kino“, celá tahle tragikomedie. Dnes jsem měl „popcorn“ 2 plátky vepřové kotlety na kmíně, zaklepnuté 5-ti vejci (čemuž se u nás říká „pigenex“, jako hemenex, akorát že místo šunky je v tom větší kus prasete). K tomu domácí rohlíky, peče moje chovná blondýna.
Hezký!
„kolik lidí vyhodili pro selhání a neschopnost? Ani jednoho… “
No.. proč pak asi…
Není třeba být technický génius aby se seznalo, že 47mi podlažní budova WT7 se nezřítí do svých základů rychlostí blížící se volnému pádů v důsledku kancelářského požáru. (ae911truth.org)
+ nespočet drobných střípků, dokreslující výsledný obrázek
Počátek toho je Nixonem opuštění zlatého standardu v r. 1971. „To se nám to hoduje, když nám lidi půjčujou.“ (Ono taky co lidem zbývalo, nechtěli-li skončit ala Kaddáfí.)
Řešením by bylo humanitárními válkami ovládnou ropné resp. nerostné velmoci. Což se na Blízkém východě moc nepovedlo a u Rusů nakonec taky ne. A na rychlo spíchnuté rusko-čínské manželství z pudu sebezáchovy už je amík krátký.
Bude hodně bolet zdechující kobyly kop?
tusim jeden mensi mrakodrap vedla dvojiciek sa zrutil sam, asi zo spolupatricnosti, bez toho aby do neho nieco vrazilo.
Ano, to je právě ta železobetonová budova označovaná jako WT7, do které žádné letadlo narazilo. Byla vzdálená stovky metrů od dvojiček. Chytlo to prý od padajících oharků hroutících se dvojiček. Naštěstí žádná další budova v tom okolním lesu mrakodrapů nechytla. Naneštěstí v té budově shořelo i armádní účetnictví (v předvečer útoku ministr obrany USA oznámil, že nemůže dohledat 2000 miliard v účtech).
Nikdy v historii stavebnictví se nestalo, aby se budova takovéhoto stavebního charakteru zřítila v důsledku kancelářského požáru. Přímo do svých základů. Inženýři pro řízenou demolici (a to není žádná legrace, vyžaduje to měsíce práce) by to nezvládli lépe.
https://www.youtube.com/watch?v=2GiUiHm3oAM
Ne, že by založený požár a zhroucení nebylo možné. Možné je ledacos.
Ale jaksi kromě slov k tomu případu pozvaných odborníků dalších důkazů není.
To se pletete. Důkazů zpochybňující vládní vysvětlení bylo ve vědeckých časopisech publikováno mnoho:
https://www.ae911truth.org/evidence/technical-articles/articles-in-engineering-and-science-publications
3657 us architektů a techniků – se státní licencí, tedy neanonymně (před léty tam ještě čísla licencí u každého jména uváděli, skrze to jsem našel že existují, tj. mnoho jich mělo své internetové stránky/kšefty, dnes tam už ale čísla licencí nejsou) žádají nezávislé vyšetřování: https://www.ae911truth.org/signatures/#/AE
Jsou však kompletně mediálně zbrojní chobotnicí vymlčeni.
Kdyby se podobná událost stala v Moskvě a tamní odborníci by zpochybňovali vládní vysvětlení, presstitutky by kvičely od rána do večera a nic jiného bychom v televizi neměli.
Přeci se jedná o událost, která změnila celý svět.
Wtc7 je náramná věc. Už jsem to tu zmiňoval, škoda, že už nenajdu zdroj. Každopádně se podle oficiální verze (ve článku bylo uvedeno, že je citována) na jejím pádu podílely trosky, dopadající na ni. Tyto kromě jiného rozvibrovaly rohové ocelové nosníky. Amplitudy se sečetly, takže nosníky pod sebe budovu vtloukaly. Ano, takto to bylo uvedeno. Dál to tam nerozváděli, nicméně aby to tak bylo, staly se z nich obří kyje, které vibrovaly velmi speciálním způsobem. Pouze „od pasu nahoru“ se vytrhly z budovy a mnoha údery za sekundu (parametry vibrace sice nebyly uvedeny, ale aby k takovému jevu došlo, jinak to být nemohlo) tu budovu zničily. Mimo jiné to znamená, že ty nosníky se při každém kmitu musely tzv. rozmáchnout, neboli ohnout zhruba v polovině (?) výšky směrem od budovy ven.
Je to přirozeně naprostý nesmysl, přesněji naprostá přímo fenomenální idiocie. Nicméně ano, takto to bylo prezentováno. Nevěřil jsem tehdy svým očím, dokola jsem četl o těch vtloukajících nosnících, protože jsem si ověřoval, že to není sen. Nebyl, dokonce tím bylo zdůvodňováno, proč byl ten pád tak prudký – zeshora přece do budovy tloukly ty nosníky…
Už tehdy dělali z lidí – z tisíců stavebních inženýrů – pitomce a ani se nezastyděli.
Zjistili, co všechno jim tzv. obyčejný Američan sežral, zabrnkali na vlasteneckou strunu, vyvěsili vlajky před baráky, že se z nějakých teroristů neposerou – a nikdo, kromě těch stavebních a leteckých inženýrů, o letadle v Pentagonu nepochyboval.
Pro normálně uvažujícího, evropského stavebního, nebo leteckého inženýra, byla ta americká, tzv. závěrečná zpráva z vyšetřování, téměř výsměchem jejich vzdělání. Pro obyčejné Američany to ovšem obalili spoustou kvaziodborných termínů, které zpočátku ani nešlo dohledat na internetu a zmínění američtí, ale i evropští inženýři nad nimi kroutili hlavami.
A prošlo jim to, komplet.
My Američani sereme na jakési konspirátory, to byl hlavní vzkaz té zprávy.
Pánové, jen jsem o tom ledacos četl a poslouchal odborníky. Proč těm vysvětlením o podvodech nevěřím? Protože s nimi paralelně a synchronně šly zprávy prokazatelně falešné.
– Že se v Pentagonu nenašly žádné zbytky letadla.
– Že náraz letadla do Pentagonu není vidět na kamerách
– Že se v troskách Dvojčat našly „náhodou“ nepoškozený doklad atentátníka Atty což vylučuje, že byl na palubě
– Že se výškové budovy vždy skládají „na bok“
A spoustu dalších nesmyslů. Takže jsem přestal tenhle spor brát vážně. Je plný sebestředných „vědců“ a možná i programových lhářů.
Se mnou si tedy nepodiskutujete.
Mějte se fajn!
Old Felix:
Přesně tak.
Hlavní na tom je, že události se staly, baráky spadly, fůra mrtvých. Bez aktivní i pasivní účasti Deep State, amíckých tajných služeb, by k ničemu takovému nikdy nedošlo. Hodně věcí se dá přisoudit čiré nekompetenci a bordelu, ale úplně Fšecko ne. Čirou náhodou měli připravený v šuplíku „Patriot Act“ a plány na „invazi do 7-mi zemí za 5 let“…
Celá tato – často pomatená – diskuse o mechanismu pádu včetně WTC7 jen zastírá meritum věci – viz. výše. Jak to proběhlo „technicky“, je v podstatě úplně irelevantní.
Určitě to takhle přesměrovaly amícké tajné služby a celou tu šaškárnu s „Truth 9/11“ přímo řídí.
k42
Podle mne nesprávně zaměňujete praktiky kgb/stb u nás s praxí us tajných služeb. V usa není totalita sovětského typu, která byla příliš nákladná a odporuje americké tradici svobody slova. Prostě se zaměřují na maistream, psi štěkají a karavana jede dál. Zatím jim to vycházelo.
Starý kocour: to máte tedy dost blbej metodologickej postup, to vám teda řeknu :-).
Před lety jsem hledal video toho nárazu letadla do Pentagonu a zveřejněno bylo jediné (z těch desítek záznamů kamer, které prý zabavili) a na něm letadlo proletělo prý mezi snímky, takže tam byla vidět jen nějaká taková divná šmouha.
Pro mne je významným dílkem do skládačky prohlášení někdejšího velitele zpravodajské a bezpečnostní služby armády USA, generála Stubblebina, který oficiální verzi popírá. Protože je to všeobecně uznávaná autorita z namočené strany.
https://rumble.com/v13gh70-911-us-army-intelligence-major-general-albert-stubblebine-speaks-out.html
Sice to teda není ta diskuse, ale přece k tomu něco dodám. Když se vysvětlovací verze vychylují vedle chybných interpretací do přímo extrémních pitomostí v obou směrech, znamená to, že i v tom oficiálním. Ta druhá strana má na to „právo“, od toho taky většina konspiračních teorií je. Ta oficiální v žádném případě. Oficializace nosníku – kyje, to už je moc i při „měkké“ interpretaci, totiž, že se tzv. „podílely na zrychlení pádu“.
Pokus o přiblížení realitě – pokud by mělo jít o rozechvění nejen vertikálních, ale i horizontálních nosníků, o takto vzniklé kinetické energii, narušující pevnost skeletu, by bylo možno mluvit. O zvýšení rychlosti pádu budovy ale už ne.
Lže se v politice a ostatních „humanitních“ disciplínách. Ale lhát v oborech exaktních, přičemž přímo jurodivě, tzn. způsobem tu záležitost parodujícím, to je čítankový příklad moci, vysmívající se bezmoci.
Piccolomini: problém to totiž nebude ani tak technický, jako mentální. Většina lidí nedokáže změnit svůj světozor na základě argumentů, chybí svobodná vůle, chybí vědomí, skrze které je to možné.
Pak k posunu nezbývá než působení vnějších okolností (válka atpod.) tj. karma.
Oba. Předložení do očí bijícího „paranormálního“ jevu. Nejen co do 11.9. , takových je v našem světě nesčetně i v politice a společenském aktivismu. A jejich akceptace. Nedávno jsem dal příklad fatimského slunce skotačení, který vedl e Turinského plátna, přirostení amputované nohy zbožnému španělskému mládenci v tuším XVIII.(?) stol. a několika dalších záležitostí patří do církvi schválených oficiálních zázraků. Mentální nastavení lidí je takové, že skutečně toto vše (mmch, mládenci ta noha měla za odměnu přirůst po ca dvou letech, kdy celou dobu byla uložena na hřbitově do země) nechají být, mnoho z nich to nejen nerozporuje, dokonce tomu věří. Noze, kyji, sdílenému nevlastnictví, elektromobilitě z obnovitelných zdrojů, souhlasí s Fialovu srovnání se s trenérem FC Liverpool…
Vymyslet hutnou konspirační teorii nedá moc práce, plán geniálních sorošovců by mohl klidně ve zkratce vypadat:
1. udělat z lidí manipulovatelné blbce
2. dosadit do vlády manipulovatelné blbce
3. neomezeně vládnout
Jeden z protiargumentů konspiračních teorií je že nelze ovládat lidi v takovém měřítku. Jenže ty mechanismy k ovládání jsou nastavené a funkční skrze státní celky a jejich unie, například čína „ovládá“ miliardu lidí.
Jen k zamyšlení, stejně jako kdejaké konspirační teorii dokáže uvěřit každej blbec, ji každej blbec taky dokáže odmítnout …
stpan.
A když víme,která komunita ovládá média a chce ovládnout celou zeměkouli,tak k té manipulaci od mysli lidí až po volby,je jejich činem.
Blbej kdo dava a blbejsi kdo nebere , vlada bere horem dolem a
ukrove taky nemusej delat zajice rusum.
Nejlip se dat na politiku , politik naslibuje a zajima se vo politiku treba
i na Slovensku , jinak politika nic jinyho nezajima a blbi este se nejdriv tesi
a pak pospichaji k volbam…
Skutečný výsledek slovenských voleb by byl pro libtarty ještě horší. Zde je stopa, že zřejmě došlo k elektronické manipulaci během nočních „výpadků“ sčítacího systému :
https://i.imgur.com/rOZIoVM.png
A stejně to na výsledek asi nemělo příliš velký vliv.
A jedna OT, která taky dává obrázek.
Univerzita v Marseille zavádí distanční výuku
Ovšem nikoli kvůli kovidu, nýbrž kvůli neodbytným PRODEJCŮM DROG.
Policie prý nemá kapacity na to, aby je všechny sebrala…
A tak tu žijem…
Policie, státní zástupci, úřady a soudy jsou, přinejmenším v současné době a v této zemi, prokazatelnými ( !!! ) spojenci, komplici, zločinců.
Trvalo mi řadu let, než jsem tomuto šokujícímu, ale ověřitelnému, faktu uvěřil.
Kéž bych to pochopil dříve.
prozaiku,
Vám nikdy v životě nikdo nic neukradl, nerozbil, nedal Vám bezdůvodně do držky, nebo jste neboural na silnici? Že jste k tomuto názoru na policii a justiční systém došel až teď?
Naprostá katastrofa to byla už okolo roku 2000.
Tehdy už věděli, co si zase mohou dovolit, byli si jistí v kramflecích a podle toho se i chovali.
Zabukaření na padesátkách a sto metrů před koncem obce, přenosné třicítky tam, kde se nikdy nic nedělalo, vykradené a odložené byty, auta, evidentní spřáhnutí se s organizovaným zločinem typu Mrázek, Krejčíř a se zločinci z ODS.
Do roku 2000 dílem vyházeli, dílem sami odešli „staří esenbáci“, jejichž většina ještě měla jakousi profesní čest, nebo jak to nazvat. Pak přišli mladí hejsci, absolventi lepších škol a údajně chytřejší, kterým taky ale nebylo nic svaté – a tak to i dopadlo.
Policajt dneska vůbec neznamená „pomáhat a chránit“, ale „otravovat a buzerovat“.
Kdyby to heslo opravdu bylo skutečnou náplní jejich práce a lidi to automaticky věděli, tak by si to přece nemuseli lepit na auta – rozumělo by se samo sebou, že to budou dělat, když je platíme.
Nalepili si to tam proto, že po devadesátkách a ještě deseti letech navrch, potřebovali trochu napravit reputaci, proto ty nápisy. Esenbáci je nepotřebovali..
To už mnohem víc věřím našim místním hasičům, co si na starou CAS/Tatra 148, nalepili stejným, tedy tím fízlovským fontem : „Stříkat a hasit“ 😀
Re: Tecočamp
Kdysi na mne volala jistá slečna:
„Stříkej! Stříkej!“
Ale neměl jsem tu CAS-ku…
… CAS-ky nebývají moc často na gauči…
A voCAS byl?
Taková argumentace mě vždycky nazlobí. Neodbytný prodejce drog…
Musí tam přece být ochotní „kupci drog“. No a ti evidentně studují na těch univerzitách.
Slunce Zemi obíhá
sladké, jako kobliha.
Zevnitř stříká marmeláda
to je ta největší vnada;
Vykloubím si lícní panty
ukousnu si víc, než tam ty,
co je v břiše, to je moje.
A teď půjdu do prazdroje.
Chodím kolem horké kaše,
rozhlížím se tajně, plaše.
Mám tu kaši zkusit lžicí
stejně, jako sangvinici?
Je ta kaše zcela naše?
Není to pro papaláše?
Kdo tu kaši vůbec vaří?
Kdo nám tady hospodaří?
Strčím do té kaše kolík,
protože jsem melancholik.
Proč bysem si pálil prsty!
Rád bych zůstal pětiprstý.
OT:
Nedaleko Lvova
křičí na mě Vova:
Sláma u kravína!
——-
Vidím kopu slámy ležet
u kravína, u kravína.
Dobytek chce na ni ležet,
je to jeho lůžkovina.
Mladý Vova hlavu láme:
co s tou slámou budem dělat?
Jenom ať neproděláme!
Hlavní je to nepodělat!
Sere se to u kravína
do slámy už měsíc prší.
Kolem cítit juchtovina.
Vova práci strašně mrší.
Rokem 2024 očekávám další a další útoky na existenci malých firmy.
Kolik stojí dobro? Firmy počítají, jak draho je vyjde nová povinnost
5. října 2023
Firmy začínají zjišťovat, kolik je bude stát nefinanční výkaznictví, tedy pravidelné reporty, v čem firma přispívá k ochraně klimatu, šetření životního prostředí, nebo vykazování nediskriminačního přístupu k zaměstnancům. Takzvané ESG (Environmental, Social and Corporate Governance) přitom bude od začátku příštího roku pro celou řadu společností
Zdroj: https://www.idnes.cz/ekonomika/domaci/prumysl-esg-eu-report-firmy-povinnost.A231004_160041_ekonomika_cfr
A do toho přichází NIS2
Nová regulace kybernetické bezpečnosti podle směrnice NIS2 už za rok dopadne na nejméně 6 tisíc dalších subjektů a organizací. Díky našemu seriálu budete na novinky včas připraveni.
https://www.lupa.cz/clanky/regulace-podle-nis2-na-koho-nova-pravidla-dopadnou/
Tvl, ne, to nemůže být pravda. Na jednu stranu chápu, že ty destíky absolventů postgraduálního trans gender aspektu romského nebinárního fekalismu nemůžou (zatím) všichni dělat scallopy, takže je třeba pro ně vymyslet nějaké to vykazování, na druhou stranu tohle si koleduje o důkladně zveřejněnou odpověď ve stylu „Žádné woke dobro neděláme. Klidně si naserte, my jsme zlí.“ Několik nedávných hlasování peněženkami mi dává naději, že by to bylo mnohem účinnější než reklamy standardními kanály.
K tomu ESG, bych navrhovala vzít to po česku. Sepsat první zákl. zprávu bruselským ptydepe ,normálně ke čtení nekonzumovatelným, dlouhou .A pak recyklovat tuto, jen přehodit vždy první odstavec- nikdo nebude číst víc než první dvě, tři věty, navíc mladí a neklidní, kteří budou v těchto institucích přítomni, nejsou sto delší větu pobrat- a bude klid.
Všechny takové „zprávy a materiály“ ze zásady vytváří a průběžně aktualizuje ChatGPT. Schopnosti generování „dokumentace“ má o několik řádů převyšující průměrného byrokrata nebo politruka. Celé to lze prezentovat jako digitální knihovnu a zatím všichni auditoři hodnotili tuto „dokumentaci“ jako příkladnou a bez výhrad.
No tak pánové, víte, né?
Politika je jen pro blázny.
Nejhorší je, že tu politiku odsírají eště zbytky normálních lidí.
Vy, normální, vydržte. Fakt
Nejporazenejsi jsou zase Cesi. Zadnej zajem ,vo ne zase.
Politika a jedinej a skutecnej zajem a vo a pro politiky , Uhrik a Republika a Vit Rakusan.
Median a Focus.
Nejaka Rehakova. Nevidi se v clanku progresivisti a tak nejsou.
Neuspeli v Afg. a v Syrii. Jinde jejich cinnost neni dulezita.
Maji to prohrany. Lipavsky nenaplnil a Rajchl naplnil. Pruzkum budou EU volby.
V nekolika statech Usa uz volic nemusi prokazovat svoji totoznost,
kazdej prijde a voli..
Cechy nezajem. /Z/Vraceni se na Slovensko.
Obvykla taktika ,vomilani dokola a voni poslechnou ,sou cviceny.
Nikdy nezklamou.
Ted potrebujou mit pozornost, vo to Slovensko.
…když něco řeknou v televizi, tak realita se tomu přizpůsobí…
Nepřizpůsobí, ale hodně lidí si bude myslet, že to je skutečnost.
Proto dokola tvrdím, že ten, kdo bude mít v rukou hlavní mediální prostředky, bude vládnout většinou oveček v tomto ovčinci. Není to nic nového.
Takhle to funguje od nepaměti. Jenom kdysi se říkalo „Povídá se to na všech tržištích!“
Máte pravdu. Většina lidí si prostě alternativní zdroje informací hledat nebude.
Zkuste si vzpomenout, kdy se Vám osobně „rozsvítilo“.
Moje rodinné zázemí bylo apolitické, ani v úzkém rodinném kruhu se věci veřejné nekomentovaly. Takže názor utvářela škola. Pak stačil jeden článek v novinách, který popisoval+ „analyzoval“ stav v oblasti, kterou jsem díky profesi znal. Popis a moje zkušenost se dost lišily, semínko nedůvěry bylo zaseto. A jak se říká, do roka a do dne bylo v mé hlavě vše jinak.
Všimly jste si, že ze zájmu médií v podstatě zmizela témat, která se týkají hmatatelné skutečnosti? Tam už se nedá tak snadno lhát. Byla kolem začátku školního roku někde zpráva či reportáž z nově postavené či rekonstruované školy?
Už dávno. Definitivně v roce 1969 když bylo „všechno v pořádku“, probíhaly prověrky a lidé se hrbili před „pružnými“ debily.
A dodatek: Platí to zase.
Mně se rozsvítilo asi ve 22 letech, kdy v novinovém článku popisovali pracoviště mého otce – izotopovou laboratoř MBÚ ČSAV.
Starý kocour:
TV a Rozhlasu dnes věří pouze ti, co tomu chteji věřit.
Já jsem hlavně zvědav, jak dlouho vydrží ta svoboda na internetové síti?
Pokud na to někdy přišla řeč:
Většina nevěří, ale fakta / alternativní názory si zjišťovat nebudou, dá to práci a dělá to v hlavě galimatyáš. No a potom princip stokrát opakované lži, že?
aneb vstanou nové Joudové ☻
Bude to mit pro ty agentury neblahe nasledky. Uz si je budou objednavat jen ti co je s plnym vedomym toho budou chtit pouzit jako manipulatory verejneho mineni. Veskery goodwill serioznosti je ztracen.
A k tomu se přidala ta aktivistická blbka a její „výzkum“, před nímž blednou i kovaní soudruzi z VUMLu v době jeho největší moci a slávy, která totálně zdiskreditovala Akademii věd ČR: „Psycholožka z Akademie věd poučovala poslance: Antidemokraté jsou proruští, demokraté fandí Ukrajině a volí SPOLU a PirSTAN.“ Tomu se už nedá než smát.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Psycholozka-z-Akademie-ved-poucovala-poslance-Antidemokrate-jsou-prorusti-demokrate-fandi-Ukrajine-a-voli-SPOLU-a-PirSTAN-743863
Má moc zajímavou řádku v životopisu :
1988-2006 výuka na Stanford University (katedra psychologie), San Diego State University (katedra psychologie, katedra politologie), Arizona State University (katedra psychologie, katedra volného času), Univerzita Karlova (katedra psychologie), CIEE (Council on International Educational Exchange)
Jak se asi do Států v roce 1988 dostala ?
V 80.letech kritička západních koncepcí a metod (4:30)
https://www.youtube.com/watch?v=HoD5KchSUtg
Tady má životopísek i s výživnou fotečkou: https://martina.sdsu.edu/
Kořeny společenské angažovanosti u analytičky ale najdeme i u Marxe. Klicperová-Baker informovala zúčastněné, že se zabývá psychologií demokracie. Ovšem vždy tomu tak nebylo. Zabývala se i psychologií zcela jinou. V 80. letech přistupovala k aktuálním problémům psychologie tvořivosti marxisticky. Ve svém článku, který napsala s kolektivem dalších vědců, zdůrazňovala přednosti pokročilého procesu výstavby socialistické společnosti v socialistických státech z hlediska zdokonalování tvůrčího subjektu. Podle dnešní psycholožky demokracie je totiž právě zbavení se třídního konfliktu, co umožňuje využívat tvořivost. A tak se ve své předlistopadové práci uchylovala například k popisu kritiky západních koncepcí a metod.
Nyní paní psycholožka neodsuzuje Západ, ale analyzuje „poskoky proruských komunistů“.
K tomu exit pollu. Vy byste nějakému vometákovi sděloval, při odchodu z volební místnosti, koho jste volil ? Co je mu do toho ?
“geniální sorosovce, kteří ďábelsky manipulují,“
protože dav je debil. SSoudruzi libtardi netuší, že hajlují i za svoji zhoubu, viz koronafašismus!
Ano, příteli Vidláku, tak to vnímám už dlouho (a už jsem tu o tom psal).
Stále více věřím „dojmům“ ze svého okolí, než oficiálním informacím. Třeba těm třem mladým důchodkyním dnes ráno v tramvaji, které nadávaly na poměry jako špačci – rodiny jejich dětí se dvěma dětmi nemohou vyjít s výplatou, i když oba rodiče pracují…. energie…. léky…. plno cizinců ve městě (hlavně Ukrajinci)….
HLAS lidu?
SMĚR kam?
Pro Godota – a bez čekání:
Protože dělám v oboru, který se zabývá vyráběním iluzí a vím, jak se to dělá, tak mám jednu zásadu.
Věřím jenom tomu co:
* vidím na vlastní oči
* slyším na vlastní uši
* to, co si mohu ohmatat
* očichat
* ochutnat
A ani tomu nevěřím stoprocentně!
[;>D)
Jak to máte s otáčením Slunce kolem Země?
Vypadá to, že jinak než HyperIntoš!
Mladý důchodkyně….?
Všechno je relativní…
V Ústavu mi říkají „stará páka jednozvratná“. Kde ta stačí, není třeba používat dvojzvratnou nebo dokonce kladkostroj. Zkoušel jste už něco rozříznout Occamovou břitvou?
Jestli ne, tak to někdy zkuste, tu a tam Vám to něco osvětlí.
Ostrůvek pozitivní deviace?
Hyperintoši přistávají na slunci zásadně jen v noci.
Nekecej K. furt vyhanis ty neexistujici vlky z lesa a este zadny nejsou.
Ani jednoho si ani nevocuchal.
Nevěřím tomu, že se Země otáčí kolem Slunce. Všiml jsem si, že se Slunce i Země otáčí kolem společného těžiště a k tomu se ještě kejklají.
A to těžište leží uvnitř té žhavé koule. Velmi dobře věříte! A ani jste to nemusel olizovat, že?
Vaše 2329 jsem nestihl reaguji na 2324 jsem starý ošklivý a pomalý
Já věřím a ta víra mně posiluje, že ani to těžiště uvnitř té žhavé koule není v klidu. Neolizuji, to ne, jen čuchám a čuchám. Víte, že někdy cítím i prdy těch holandských bejků co je musí včas sníst aby nám bylo líp.
To beru, jsem hodně starej a tak budu mít masa dost a ti po mně budou žrát brouky co údajně neprdí. Údajně jsou malí až maličtí, ale také tráví, filutové. A kdo tráví, prdí, jak také jinak.
Kocourku Mourku,
živíval jsem se jako novinář a pak PR člověk. Tudíž jsme na tom podobně….
Pro červenajícího se kocoura:
„Co je důležité, je očím neviditelné.“
(Antoine de Saint-Exupéry, Malý princ)
p.s.
týká se i poslepu nahmatané flašky samohonky
Marcus Aurelius:
„Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt. Cokoli vidíme, je úhel pohledu, nikoli pravda.“
Hm… „Z toho okna neskákej, jsme ve dvanáctém patře. Zabiješ se!“ „To je váš názor, a je to špatný názor…“ Hups!
😀
Vypad chlap z vokna , leti dolu a vidi cedulku 49 patro ,
a rika si zatim dobry ….
Á tak pán výrok evidentně nepochopil, že? No co už……
Pán naopak pochopil výrok bezezbytku. Nicméně jako u u většiny bonmotů, vyjádřená myšlenka platí jen v určitých mantinelech, nikoliv absolutně.
Ked som bola na zakladke, ten vtip koncil tym, ze typek skocil z okna, ale dnuka, do izby … njn, prave sme opustili fekalny humor, a skusali akoze inteligentny 😀
jj, jak pise klasik… nejlepsi zpusob, jak se v NY nadychat v lete cerstveho vzduchu je otevrit okno a strcit hlavu dovnitr.
Punctum.
Jako bych slysel Anicku Dajdou 🙂
Ale jo, chapu, jak je to mysleno.