Přátelé, probruselská kolaborantská strana Volt právě dohrála svou hanebnou úlohu v politických dějinách České republiky. Ústavní soud zamítl jejich stížnost na Stačilo! Slovy předsedy Ústavního soudu, Baxy, je Stačilo! standardní hnutí. Od začátku jsme měli pravdu a naše argumentace byla naprosto správná. Naše strategie byla také správná. Udělali jsme široké spojení, zaměřili se na propadlé hlasy a Stačilo! je mostem a tmelem mezi různými proudy. Je to pro mě obrovská satisfakce. Tři roky práce se v jenom momentu zúročily, pochybnosti skončily a jak říkal už Karel Čapek, všichni se vybarvili…
Ani po volbách už to žádná stížnost nemůže změnit, přesně tak to včera Baxa důraznil!
Už jsem si několikrát posteskl, že se nedivím, když do nás střílí Fialova pětidemolice. Těm jde opravdu o všechno a Stačilo! je jazýček na vahách. Nedivím se, že do nás střílejí majnstrýmová média, protože rozkaz zněl jasně: Vidlák s Konečnou nesmějí projít. Nedivím se, že řvou ti, kterým hodláme sáhnout na prebendy a ti, kteří vyvádějí z této republiky peníze do zahraničí. Ale že nám při tomto boji budou střílet do zad naši vlastní, to jsem si nemyslel.
K žalobám se přidal Láďa Vrábel a jeho Česko na prvním místě a vy sami dobře víte, kdo vám v uplynulých čtrnácti dnech starostlivě vysvětloval, že nemáte volit Stačilo!, protože mu Ústavní soud po volbách odebere hlasy. Čest všem výjimkám, dobře vím, kdo stál po našem boku a kdo byl marodér a těšil se, až bude moci oloupit naši mrtvolu.
Přežili jsme měsíc nepřátelské palby nejen zepředu od našich politických soupeřů, ale přežili jsme také měsíc přátelské palby od těch, se kterými jsme měli stejný cíl. A jak to tak bývá, jediné, co je přesnější než nepřátelská palba do našich hrudí, je přátelská palba do našich zad. Pravda i právo ale tentokrát byly na naší straně! Právě vylézáme ze zákopů, nasazujeme argumentační bajonety a vyrážíme na závěrečnou zteč.
Nikdo se nemusí bát nás volit. Hlasy pro nás nepropadnou a ani po volbách nám mandáty nikdo neodebere, i kdyby se Volti i Hasenkopfové pominuli. Stávající volební praxe je v pořádku a kecy o skrytých koalicích si může majnstrým strčit do Brusele. Mimochodem… už s tím začali. Ještě včera o nás nemluvili jinak než jako o skryté koalici a dneska už říkají, že jiní nás označovali za krytou koalici.
Závěrem mi dovolte poděkovat té nejhorší sběři, která se v této zemi vyskytla. Skutečným bruselským kolaborantům v čele s nebinárním Pekso. Nejsou žádné Volt – Česko, ale Voli z Česka. Díky za reklamu, díky za vlnu, která nás vynese do Sněmovny a až se bude měnit v této zemi atmosféra a vy budete přemýšlet, kde se stala chyba, tak to všechno zařídila vaše zrádcovská nátura.
Ony už totiž přišly kandidátní listiny, víme? Volt prakticky v žádném kraji nemá kandidátní listiny ani zaplněné. Od začátku jim o žádné volby nešlo. Od začátku byli bruselskou pátou kolonou, aby u nás zařídili rumunský scénář. Jsou zloději, kteří křičeli: „chyťte zloděje.“ Podali žalobu, že jsou porušována jejich práva být voleni a přitom se o zvolení ani nepokoušeli. Ve slovnících budiž u pojmu „zrádce“ vyměněn Karel Čurda za Mikuláše Peksu. Je to totiž názornější příklad.
Navrhuju, aby do Voltu okamžitě vstoupil i Jiří Dolejš, Tomáš Petříček, mladý Dienstbier, Pavel Hasenkopf a hlavně Michal Šmarda, který si na vlastní Sociální demokracii přivedl cizí vojska, aby demonstrovala za jeho názor. Přidat se mohou všichni ti, kteří si už mnuli rukama, jak s námi Ústavní soud zatočí a těšili se, že sousedovi chcípne koza. Volt je strana přesně pro ně. Strana pro kolaboranty, příživníky, ztracené existence, českou závist N-1 a odrodilé zmetky, kteří slouží v cizáckém žoldu. Strana pro ty, kteří nestojí ani za žalobu z vlastizrady, maximálně tak za odplivnutí.
A vám, co jste nás i přesto podporovali, děkuji z celého srdce. Osobně jsem nikdy nezažil těžší časy než v posledních čtrnácti dnech. Nikdy jsem nebyl tak pod palbou, nikdy jsem na zádech necítil tolik škodolibosti a posměchu. Nikdy dřív se nevybarvilo tolik lidí naráz. Díky všem, co jste mě i v těchto chvílích podporovali a že i v těch nejtěžších hodinách mi stále chodila podpora krejcar po krejcárku a i když zaskomírala, nikdy se nezastavila. Nezapomenu vám na to do nejdelší smrti a vždycky budu vědět, odkud jsem vzešel a za koho mluvím.
Prosím, zkuste nám věřit. Zkuste věřit, že budeme i v poslanecké sněmovně přemýšlet jinak než ostatní, budeme schopni neortodoxních řešení, nebudeme ani ideologičtí ani dogmatičtí a že náš program nebereme jako Bibli, ale jako nástroj pro naše hlavní cíle – Mír, sociální spravedlnost, fungující ekonomiku, svobodu a rodinu na prvním místě.
V sobotu od 14.00 se sejdeme na Malostranském náměstí. Připijeme si tam na vítězství slzami Blyštivého Péti, připomeneme prezidentovi jeho ústavní povinnosti a jemně ho upozorníme, že za zády už nemá ani USA, ani Brusel.
Váš Vidlák
A teď: Hrrr na ně!
____________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Kdo potřebuje jednoduché placení, nově nabízím možnost přes tuto platební bránu: https://donate.stripe.com/28E4gzekn7mlgjS0g3g3600
A protože prezident vyhlásil volby a je třeba vyhovět byrokratické buzeraci, tož doplňuji: Zadavatel, zpracovatel – Daniel Sterzik.
On to má slušný a nekradoucí (a okrádání státem se bránící = pravicový) člověk ve volbách těžký.
1) Spolu (více) a STAN (méně) mají sice hezký program plný dobrých věcí a minima věcí špatných, ale realizují něco dočista jiného, navíc obě strany s nedůvěryhodnými lidmi. Jasná červená.
2) Stačilo má většinu programu příšerného a navíc zřejmě lidi schopné (v porovnání s konkurencí) ten program prosazovat, jediné, co ho od prosazení zachrání, je jeho mimóznost, sorry. Jasná červená.
3) Piráti mají příšerný program (o něco méně příšernější než Stačilo) a nedůvěryhodné lidi zároveň. Dno letošních voleb.
4) Babiš má program půl na půl a prosadí to, co se bude zrovna hodit, co přesně, nelze předpovědět. Oranžová.
5) Motoristé mají program hezký, ještě lepší než Spolu, schopnost program prosadit bude ale nízká a riziko promarněného hlasu vysoké. Oranžová.
6) SPD je stran krásy programu někde mezi Spolu a Babišem, ale má zase zřejmě důvěryhodnější politiky. Oranžová. A asi racionální volba.
(jen povzdech, abyste věděli, jak uvažuje člověk mimo komunistickou smečku, už sem chodím dost málo často, anžto jste mě příšerně nasákli onehdá s tou Horákovou)
Docetl jsem to jen k te zavorce s rovnitkem. Ma smysl cist to dal nebo je to stejna kokotina jako ten zacatek?
Vráťa se zamýšlí
Vráťa se zamýšlí nad tím, jak *politika* ovlivňuje život *ČZ* komunity v zahraničí. Sledujte jeho pohled na *volby* a jak se *facebook**, **instagram* a *tiktok* využívají v kampaních na **socialne siete**.
https://www.youtube.com/watch?v=F5dZe62U7ig
Josef původní napsal:25 září, 2025 (14:12)
Sarkozy dostal pět let natvrdo
Martin Dohnal , Lenka Komárková
Dnes 25. 9., 11:00
Aktualizováno dnes 13:32
Pařížský soud shledal ve čtvrtek bývalého francouzského prezidenta Nicolase Sarkozyho vinným ze zločinného spiknutí v kauze nelegálního financování politické kampaně ze strany tehdejšího libyjského diktátora Muammara Kaddáfího. Soud mu uložil pětiletý trest vězení, do kterého musí nastoupit i v případě odvolání.
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-sarkozy-vinen-ze-zlocinneho-spiknuti-40540520#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest290_novy_boxik_streamu_varD&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
https://i.postimg.cc/x1THCZvt/graubner.jpg
Arcibiskup varuje. Volit Stačilo je hřích!
Graubner má v příjmení 2 písmenka navíc.
Nebyl ten pražský Jan Graubner původně arcibiskupem olomouckým?
A nebyl to právě on, kdo v roce 2015 (když začínala afroislámská migrantská tsunami do EU), pořádal ve velkém sále olomouckého arcibiskupství různé masírovací semináře pro (ne)ziskovky i veřejnost na téma nutnosti přijímat „ubohé“ přičmoudlé připrchlíky?
pomodlim se za něj takovou hezkou modlitbičku: blahoslaven chudý duchem,
co přemýšlí plným břuchem.
Dejte té fialové bídě pětadvacet na holou! :-)
Sarkozy dostal 5 let natvrdo. Jak inspirativní…..
… my nesmíme ani napovídat…
Až přijdou na řadu různé Černochové, Pekarové, Adamové, či jakékoliv jiné fialové, tak já se hlásím jako dobrovolník… 😀
Zn: Příslušné nástroje i sklepní prostory mám.
Jste stejne cune jako Targus. Me staci, kdyz vidim jejich tvar, na to abych koukal na jejich odvracenou tvar uz nemam vubec.
Vy neznáte to přísloví?
„Pod škaredou tváří, hezká xxxx září“.
xxxx – dosaďte si, co je libo.
Brrr. Na tohle moje představivost nestačí. (Krom toho, to platí tak do 30, ne?) Připojuju se k názoru, že jste čuně skoro jako Targus 🙂
Váš názor Vám neberu. Já si na oplátku zase myslím, že lidé bez fantazie jsou nudní.
A i exekuce určitého druhu je možno vykonávat zajímavým způsobem.
Leckdy i pro obě strany.
No… ja prave fantazii mam… a je to o to horsi…
Jdete na to ze špatné strany. Škoda, že tady není prostor pro podrobnější vylíčení. Tak alespoň čtěte příslušnou literaturu či sledujte audiovizuální tvorbu.
Japonci jsou na to mistři v oboru.
Prosím, ušetřete nás!
Tisíce děkovných dopisů… 😀
Jo a tak 1. října zrána očekávám další Kubiceho zprávu. Něčím se ten dozimetr přece zakrýt musí, protože zatím ho odmítají vymlčovat i čistě režimní média, i když se uvědomělé Šafrum24 vzteká.
Fiala vyzval voliče Stan a Pirátů, aby volili Spolu.
Média spustila kampaň proti Stan. Všechno je jak má být.
Taky se toho obávám. Už to tu bylo, a ne jednou.
Ale víc se obávám, že to nějací tupci budou považovat za pravdu.
No, v ramci dnesni obecne poklesle politicke moralky to proste VOLT zkusil a myslim, ze na tom neni nic zleho, pokud sve nazory dal k prezkoumani soudu.
Jinou otazkou jsou rozpory mezi politickou deklaraci a volebnim programem STACILO! Napriklad v pristupu k referendu o opusteni EU.
V politicke deklaraci je jasne uveden zavazek: Umoznime obcanum rozhodnout o ucasti v EU a NATO.
Ale podle volebniho programu se nejprve bude s organy EU diplomaticky jednat a pokud to nepovede k suverenite CR, pak teprve bude to referendum.
Ano, budeme tak dva ci tri roky jednat … a teprve potom ??? Navic je jasne, ze ta jednani s EU nikdy nebudou uspesna.
Jde o alibismus nejhrubsiho zrna, asi ulitba socanum …
Opravdu je zrovna referendum to nejdůležitější, co voliče Stačilo zajímá? Kompromisní přístup vyrazí trumfy z rukou konkurenci.
Opět rozesírač od nadplukovníka. Jakmile do pěti dnů po volbách nebude schváleno referendum o vystoupení z EU, tak to Stačilo! nezvládlo.
To je jako s tou „třídenní speciální operací“. Vymyslet, servilními médii rozšířit a pak triumfálně halasit, že to do tří dnů neskončilo.
Nebo že Trump do 24 hodin ukončí válku na Ukradině.
Napřed jednat je rozumný postup. Dejme tomu šanci a třeba se EU rozpadna dřív, než budeme muset podniknout radikální, drahé a riskantní kroky.
Na rozpad je třeba se intenzivně připravovat, jinak to prosereme. Diverzifikujme, hledejme spojence.
Tvrdým koordinovaným tlakem na green deal rozpadu EU dosáhneme celkem zaručeně.
Ušetřil jste mi psaní. Imbecilita Komise a drtivé většiny politiků KoZa, kam bohužel patříme, v čase exponenciálně roste. A exponenciální růst vede k velkému průseru, změně kvantity v novou kvalitu, realitu (např. přetržení napínané struny).
Aleš Tichý:
Špatného je na tom hodně. Především se jednalo už o dříve rozsouzenou věc, takže ta žaloba byla čistě obstrukční, cílem bylo znejistět potenciální voliče Stačilo!, nebo případně dosáhnout zmatečnosti voleb. Je to jednoznačný útok proti demokratickému zřízení a na Volt by mělo mířit příslušné trestní oznámení.
Trestní oznámení je na nic.
„Vona pořádná nakládačka taky dělá svoje.“ (komisař Ledvina, Adéla ještě nevečeřela)
Pokud S! dostane těch 40% platných hlasů, se kterými Vidlák najisto počítá, je rozumné naplnit ústavu a prosadit obecné referendum jako takové (pámbu nás ochraňuj před jednorázovým o vystoupení z Uhnije). Co se týká vystoupení ze Svazu či NACO, tam stačí, aby vláda podala žádost o vystoupení (se 40% hlesů k tomu bude mít mandát). Teď jde jen o ten výsledek – Vidlákův odhad se mi zdá přece jen poněkud přestřelený.
Ale no tak.
Ústavní soud tu není od toho, aby přezkoumával názory každého tydýta.
Je jasně dáno zákonem, kdo smí a v jaké věci podávat stížnosti k Ústavnímu soudu:
https://www.zakonyprolidi.cz/cs/1993-182#p72
(1) Ústavní stížnost jsou oprávněni podat
a) fyzická nebo právnická osoba podle čl. 87 odst. 1 písm. d) Ústavy, jestliže tvrdí, že pravomocným rozhodnutím v řízení, jehož byla účastníkem, opatřením nebo jiným zásahem orgánu veřejné moci (dále jen „zásah orgánu veřejné moci“) bylo porušeno její základní právo nebo svoboda zaručené ústavním pořádkem (dále jen „ústavně zaručené základní právo nebo svoboda“),
– připuštěním kandidátek Stačilo! a SPD nebylo porušeno žádné právo či svoboda VOLTu – ten si může kandidovat jak chce, naopak on chce porušit právo někoho jiného, aby ten nemohl kandidovat.
Ještě byste na to mohl zkusit napasovat následující paragraf:
https://www.zakonyprolidi.cz/cs/1993-182#p73
§ 73
(1) Politická strana je oprávněna podat návrh podle čl. 87 odst. 1 písm. j) Ústavy, jestliže tvrdí, že rozhodnutí o jejím rozpuštění nebo jiné rozhodnutí týkající se její činnosti není ve shodě s ústavními nebo jinými zákony.
– ale ani tady nelze vyvozovat, že rozhodnutí o připuštění kandidátek Stačilo! a SPD do voleb se týká činnosti VOLTu, ten si může a mohl činit co chce bez ohledu na ostatní.
Kdyby nebyly ústavní soudy bačkory, tak jim to podání rovnou zamítli a vůbec to neřešili. V roce 1996 když ÚS poprvé rozhodoval o koalicích byla jiná situace – tehdy se snažila volební komise nepřipustit do voleb kandidátku SD-LSNS jako jednu stranu a podání podala jako poškozená právě SD-LSNS, které se to rozhodnutí týkalo.
Pokud chtěl ÚS udělat jasno v zákonech, měl počkat, až si o to řeknou sami zákonodárci a ne nýmandi z ulice. Schválně si zkuste dojít na Ústavní soud, že si myslíte, že je v nějakém zákonu chyba či nejasnost a že by to měl vysvětlit – vyrazí s vámi dveře.
VOLT jsou prudiči a eurozmrdi.
Ale Ústavni soud to přece zamitl. Napsal k tomu sice 20-stránkové zdůvodnění, ale neřešil to ….
OT: Psávala tady před časem moc milá Slovenka s nickem „bosorecka“, ale už jsem od ní dost dlouho žádný příspěvek neviděl. Nevíte někdo proč?
OT: Hrrr na ně, na Russsaky!
Šéfka Evropské komise Ursula Adolfovna von bin Ladenová uvedla, že země NATO zvažují možnost sestřelit ruská vojenská letadla, pokud by vtrhly do aliančního vzdušného prostoru.
„Musíme chránit každý centimetr čtvereční území. Pokud po varování dojde k invazi a vše se vyjasní, bude zvažována varianta sestřelení,“ řekla von der Leyenová v rozhovoru pro CNN.
https://t.me/neCT24/80832
Tu posledni vetu jsem nepochopil, ale CtrlC-CtrlV to jisti
ws:
Co může být variantou sestřelení? Že si nahoře dají pivo? Nebo vystřelení místo sestřelení?
Nejdříve se bude varovat, jestliže to nepomůže a dojde k invazi počká se na vyjasneni, zřejmě se tím míní zda jde skutečně o invazi, a teprve pote se zváží varianta sestřeleni. Uf.
Pak teprve masivní, ale skutečně masivní letáková kampaň … Reálné možnosti EU v praxi. Nicméně na hubě už zvítězili. I odsoudili a popravili. Mockrát.
A jako překvapivý úder použít nasvícení Eiffelovky.
Aleš:
Nejen Ajfelovky! Brandeburská brána, Stockholmská radnice, ani Petřínská rozhledna nesmějí zůstat pozadu! A londýnská burza, samozřejmě. Sakra….ale jak se budou nasvěcovat? Bude tam střelka NATO? To se na tvarech budov zvohejbá……
Druh nasvícení se musí odhlasovat. Hlavně jednotně, ne že to zase bude Fico a Orbán bojkotovat!
k nasvícení nastoupí „libtardi celého světa spojte se“ s liščími ocasy a ebonitovými tyčemi, protože ve dne by to nebylo vidět a v noci je fotovoltaika hovno platná. A svíčkami nebo petrolejkami to taky nepůjde, protože CO2, voe …
Ale pracuje se na novém zdroji energie. V EU budeme třit bidu s nouzí 😄😄
Kdyby blbost svítila, budou výše uvedené objekty v EU nasvíceny permanentně a ekologicky.
Pak teprve masivní, ale skutečně masivní letáková kampaň…
A skonci to jako vzdycky – rusti vojaci si budou na kapote sveho tanku (Godot promine) vychutnavat sve oblibene bozole na Montmartru (garson bistro bistro!), a horekovat: Jaka hanba, ze jsme prohrali tu informacni valku!
„Pokud po varování dojde k invazi a vše se vyjasní, bude zvažována varianta sestřelení“
„Tu poslední větu jsem nepochopil.“
Takže pojďme si to rozebrat: „Pokud po varování dojde k invazi.“ Ano, v tomto výroku se skrývá sofistikovanost současné unijní zahraniční politiky. Soudružka Lejnová prostě očekává, že nás někdo bude muset obsadit, jinak se nejen rozpadne samotná EU, ale v důsledku hospodářské a jiné unijní politiky i řada členských států. Soudružka to jako správná politická vizionářka vidí a vnímá a ve svém výroku vyslovuje naději, že nám dá někdo vědět, odkud a kdy přijde.
„Vše se vyjasní.“
Zde soudružka nejvyšší apeluje na naši schopnost vědět, odkud fouká vítr, a umět včas převléci kabát.
„bude zvažována varianta sestřelení“
Je skvělé, že Evropská unie tímto prokazuje svou připravenost úplně na cokoliv. V okamžiku, kdy sem k nám něco odborně řečeno „vletí“ svolají soudruzi v Bruselu a Štrasburku mimořádná zasedání a budou rokovat, jaké nám to vysílá signály a jaký k tomu máme případně zaujmout soudružský postoj. Kromě zmiňované varianty „sestřelení“ (zřejmě narychlo zrobenými luky a šípy) budou samozřejmě přicházet do úvahy i jiné varianty, například vyvěšování bílých praporů po celé EU.
Tady bych ještě odkázal (v kontextu zmiňovaného sestřelení) na případ, který se prý opravdu stal – Vietnamci údajně kdysi sestřelili lukem a šípem americký vrtulník. Podařilo se jim totiž otevřeným okýnkem trefit pilota.
Rozhodně bych tedy do
rýžežita neházel nejen flintu, ale ani luk a šípy, ba dokonce ani Lejnovou.V Afghanistanu to delali i Americani. Videl jsem to v jednom filmu…
Ano, ten ojedinělý americký hrdina porazil v Afghanistanu celou sovětskou armádu.
Hollywood = továrna na sny.
Let v nadzvukové stíhačce s otevřeným okýnkem? To zní jako něco na podporu Green Dealu. Toto inovativní řešení, jak zabránit oteplování atmosféry, bych neváhal adresovat přímo Evropské komisi. Všichni přece vědí, že třením vzniká teplo, a jak se třou molekuly vzduchu o křídla letadel, votepluje se to nahoře fakt hustě. A čím rychlejš to letadlo letí, tím se logicky víc tře a vzniká víc tepla. Navíc tam ještě piloti vydýchávají vzduch, kterýho je nahoře fakt ale jako málo, je to tam dost řídký, takže když by si otevřeli to okýnko, všechen vydýchaný vzduch by se vyfoukl průvanem. Na druhou stranu zakazovat stíhačky je blbost, protože tím třením vzniká statická elektřina a z ní ozon, takže takhle zároveň bojujeme s ozonovou dírou. Ideální by proto bylo lítat hodně kolem pólů, tam je to s ozonem fakt blbý.
Heh, dost dobry, bigup! 😀
Když čtu váš rozbor, uvědomuju si, že ten problém je ve své šíři daleko komplexnější, než jsem si původně myslel. (Sledujete? napsal jsem dvacet slov a neřekl jsem vlastně vůbec nic!) Vůbec jsme neuvážili, že pilot v kabině klidně může i prdět, a uvolněný metan rovněž unikne okýnkem – a metan, panečku, to je jinší skleníkový plyn, než ubohý CO2! Bylo by asi účelnější CH4 jímat a použít jako příležitostnou forsáž. Nejvíc prý prdí krávy, těm bych pro jistotu preventivně odebral pilotní průkaz.
Myslím, že by se tím měla se vší (i bleší) vážností zabývat Evropská komise.
Pilot před vstupem do stíhačky by musel mít za sebou klystýr a proplach žaludku.
Se divím, že tohle nenapsal Švejk. Ten s tím má své zkušenosti… 😀
Nestačil by špunt?
Bylo by to levnější.
🤣
A co kdyby se kravám přidělaly křídla z překližky a u zadku se ty prdy zapálily.
To by mohla být nová zázračná zbraň proti mongoloidním hordám.
Zkuste si to představit: na Červeném náměstí by z nebe padaly krávy (myslím zvířata, neplést s některými političkami a hérečkami, i když i tato varianta by nemusela být špatná). To by se z toho barbaři z východu asi pokakali strachy a mysleli, že nastal soudný den.
Vy říkáte – neplést, no dobře; ale proč se bránit inovativnímu řešení?
– Proč by si taková mimistryně obrny nemohla zalítat?
– Dobře upletený svetr se dá jistě použít i jako Batmanův obleček
– Euforie, vyvolaná elegantním létáním, by mohla mít terapeutický účinek na zděšenost, zejména po
dopadupřistáníJá bych to a priori nezavrhoval.
…„bude zvažována varianta sestřelení“…
To je jasný. Bude sestřelena Uršula ze svého ojrounijního postu. Jako záminka dobrý.
Doufejme, že poté spadne nazpět tam, odkud přišla. Do lejna.
Ta posledni veta je opis clanku 5.
A na zaver zazni mohutne a rozhodne lidovecke… mozna…
To jsou ty Amazonky – když se Černoška ožrala,taky chtěla hned bombardovat Rusko.
Je to pravda?
Tak prý chce Stačilo! rozdělit zdravotní péči. Tu opravdovou, moderní a chudinskou- Na pokladnu. Tuším jak to asi dopadne. Děravý zub?
———————–
„Á tak pán je chudák chudobný? No, *na pokladnu* jedině zub ven… plomba? Ale kde pak amalgám, kam bychom došli, je v tom amalgámu rtuť. To se nesmí a to nedělám. Jedině tady tuhle ekologickou super-huper plombu, ale to víte, to není zadarmo… Umrtvení před extrakcí? V mojí ordinaci stojí xxx Kč. Aha, pán se bojí bolesti bez injekce? Tož hodně zdraví přejeme… další!“
———————–
Zdravotní péče pro boháče a zdravotní *něco* pro chudinu… Ale zdravotní pojištění jsme přece platili celý život… i my chudobní..To jste to za těch posledních 30 let všechno rozházeli, páni demokradi?
Víte, něco jsem viděl na tom sqělém západě. Čekárna u doktora „na pokladnu“: plno, plničko, černochů, uvřískaných děcek, tlustých a divně *vonících* Hispánek…to tu nechcete…
Pro zdravotnický podnik je (podle mého skromného názoru) výnosnější dodávvat svou práci sice menšímu, ale zato majetnému, movitému kroužku klientů. Pokud je to pravda, že Stačilo! chce zřídit Chudinskou zdravotní péči, tož mne Stačilo! odradilo!
Praxe už taková je.
Nerozčilujte se, škodí to zdraví. Hlavně nevolte Stačilo!
To je nová taktika rozesíračů. Pokud Stačilo! nevyřeší všechny problémy světa do posledního detailu, tak je nebudu volit. Klasika.
A jestli to všechno nestihnou do týdne, tak jsou to lháři, co voliče oklamali populistickými sliby ! 😀
Bude dobře, pokud se Stačilo dostane do sněmovny, ale deset poslanců asi nedokáže dělat zázraky.
Aleš:
Zázraky nikdo soudný nežádá. Mně by stačilo, kdyby do blbostí byli schopni házet vidle.
Deset? Uvidí se v sobotu večer po volbách.
STAČILO! se dostane do sněmovny.
Jjak velký bude mít reálný vliv, to je otázka. Očekávání je třeba krotit.
V každém případě bude slyšet a vidět a bude mít čas na profilaci, vytvoření struktury, získávání parlamentní zkušenosti a akvizici schopných lidí. To je základ pro ukotvení STAČILO! na politické scéně, změnu z protestního hnutí na reálnou politickou sílu zastupující na politické scéně konzervativní levici.
budou si tam připadat jak Ivan David v europatlamentu ☻
Mně se libí hlavně ta nepřekonatelná „Yntenlygence“. Oni by Stačilo! přece volit chtěli, že ano. Ale to Stačilo! jedno zatracené jim v tom brání. To není jejich rozhodnutí, ono je k tomu donutilo …
Problém současného zdravotnictví, potažmo pacientů je, že není definováno, co patří do standardní péče a co už je nadstandard. Osobně bych přivítala, kdyby to definováno bylo. Standardní péči dostanete za standardní zdravotní pojištění. Nadstandard si musíte buď zaplatit (rozdíl mezi standardem a nadstandardem), nebo připojistit. To by mi připadalo únosné pro všechny.
Nesouhlasím!!!! Problém není v jakési definici!
Take nesouhlasim, podle me se jedna o otevreni pandoriny skrinky a ocekavatelneho posunu toho co ted vnimame jako standard do proplatku. Klidne si priplat za jednoluzak a jine sluzby, ale do medicinskych zakroku a sluzeb bych to netahal at nedopadnem jak v americe.
Jakmile totiž vznikne nadstandard, lze odůvodněně čekat, že co jen půjde, bude ihned přesunuto do nadstandardu. Za příplatek. A hned vzniknou pojištění – odstupňovaná. Ve standardu může zůstat jen to nejzákladnější, třeba dnes běžné čekání na vyšetření se ze 3 měsíců protáhne na 6. Ovšem, v nadstandardu (za hotové) to může být třeba do 2 týdnů. Ostatně, copak není vidět, jak „dobře“ situaci na trhu využili ti zubaři, kteří dělají už jen za hotové? Copak nerostou jako houby po dešti krásné soukromé kliniky s recepcí, velkým parkovištěm, kde ale platí pacient?
Tolik dosavadní zkušenost se vším v systému, kde rozhoduje zisk. Pojišťovny jsou normální soukromé firmy, jejichž zadáním je tvořit zisk majiteli – což je definovaný důvod podnikání, což se učilo na středních školách už v 90. letech. Netvořit maximální možný i nemožný zisk znamená špatné hospodaření menečmentu a …vyhazov. Takže, ano, je to otevření pandořiny skříňky a neskutečný nový byznys pro pojišťovny. Přišetři si na důchod, zaplať si další pojištění zdraví, vezmi si úvěr na vzdělání….jo, to pak bude všude kvalita, jak tvrdí Eta!
Přidám zkušenost z Lotyšska. Místní taxikář s nemocným synem si jeho vyšetření musí organizovat u soukromých lékařů a cálovat z vlastního. Jinak by mu asi zemřel, protože čekací doba na vyšetření je půl roku a více. Jestli toto někdo chce i u nás, …… .
Tak si to představuji i já. Bohužel. Nadstandard by s velkou pravěpodobností byl začátek konce „bezplatné zdravotní péče“.
S těmi nároky na zdravotní péči to máte jako se zákony. Co není zakázáno, je povoleno. Ale ani sebestudovanějšjí právník vám bez týdenního listování v zákonech neřekne, co všechno je zakázáno 😄
A co jste vyšťoural na ostatní volební strany?
Mohl by jste se podělit?
Chceme oddělit soukromé od veřejného. Platíte pojištění a máte z něj nárok na bezplatnou zdravotní péči od A do Z. Máte právo na opravené zuby, na operaci slepáku i na léčbu rakoviny.
Ale nemáme nic proti, když bude existovat soukromá klinika, kde si za své koupíte třeba zubní implantáty. Protože to vám státní zdravotnictví opravdu nedá. Stejně vám státní zdravotnictví nedá nejmodernější výkřiky medicíny – nedá vám buněčnou terapii, nedá vám čtyři sestřičky, aby vás opečovávaly naráz, apod.
My chceme i po Tykačovi, aby si platil zdravotní pojištění, ale když ho nebude chtít využít a půjde do nějaké soukromé kliniky, protože je přece hogo fogo chlap, a tam si to zaplatí ze svého, tak ať tam jde. Ve veřejném zdravotnictví zůstane víc peněz. Soukromé kliniky ale nebudou prorůstat do veřejného a nebudou z něj čerpat peníze.
Oddělujeme státní a soukromé zdravotnictví, oddělíme státní a soukromé školství a oddělíme světské a církevní záležitosti.
To je dobrá úvaha, jen se bude teď před volbami těžko jednou větou vysvětlovat.
Někomu to nevysvětlíte ani celou stránkou A4 drobným písmem.
Hodnotový prekariát to pochopí teprve až ho rozbolí zuby nebo vážně onemocní dítě. A na jeho léčbu bude potřebovat milion. Pokud bude mít, prodá nemovitost a půjde do nájmu. některé asi opravdu probudí až taková hodně emerická zkušenost.
Ale i na to tu už stanaři prý myslí a tlačí eutanazii.
U nás v Kotěhůlkách třeba nový paciet nesežene zubaře na pojišťovnu (nebo když někomu skončí zubař v důchodu). Ale soukromé kliniky nové pacienty berou.
Totéž je s plicním, očním a jinde.
Na výběr prostě není.
“Polostátní energetická společnost ČEZ ve více než rok trvajícím období vrcholící energetické krize hospodařila s nelegální půjčkou tři miliardy eur (zhruba 75 miliard korun). Stát ji firmě poskytl bez souhlasu Evropské komise, takzvané notifikace. Potvrzuje to čerstvá reakce na dopis pro komisařku pro klima, životní prostředí a energetiku Teresy Ribery, který získala Česká justice.”
Česká republika podle Evropské komise porušila článek 108 odst. 3 Smlouvy o fungování EU. „Právní základ opatření začal platit 29. června 2022, ale Česká republika spustila celé schéma dřív, než ho Komise 26. července 2023 schválila. Komise tohoto postupu lituje a označila poskytnutou podporu za nezákonnou,“ napsal v zastoupení Teresy Ribery šéf Generálního ředitelství pro hospodářskou soutěž Pierre-Arnaud Proux. Právníci varují, že tento závěr může otevřít cestu žalobám na český stát.
(Česká justice)
Jo to je to jak stát musel půjčit ČEZu peníze, aby si na burze v Lipsku mohl ČEZ koupit svoji vlastní elektřinu.
Elektřina proudila a proudí po vedení převážně ještě po komunistech jako vždycky, jednalo se čistě jen o papírky a číslíčka v počítači na „burze“.
Aneb nápady liberálních ekonomů v praxi. Burza zvýšila ceny na nesmysl, peníze zmizely v kapse bůh ví kterého spekulanta, na stavbě nových elektráren se do země nekoplo.
A někteří tomu říkají socialismus…
sranda jano, CEZ musi zlozit obrovsku kauciu (kedze teoreticky obchoduje velke objemy) a na tu mu pozical stat…..bola by sranda, ak by statu tie peniaze boli vratene, CEZ by teda vystupil z burzy a co by sa dialo s cenami energii
to jano, bolo omylom
Jee a prisim prosim, ja bych se za trest jako pokani nechal z te unie vyloucit. A idealne i z te burzy. Budu s tim holt muset zit, neda se nic delat. 😀
Přesně.
🙂
Včera bylo pozdě.
Naopak, unie nám zařídí prodej všeho přes bursu. Třeba vejce.
https://www.radiouniversum.cz/ivan-hoffman-volby-jako-anticke-divadlo/
Ve filmu „Wall Street: Peníze nikdy nespí“ si Michael Douglas, coby bankéř, rýpne do jiného bankéře: „Přestaň o mně šířit lži, a já o tobě přestanu říkat pravdu.“ Z kontextu ovšem plyne, že si ti dva nemají co vyčítat, a ta replika by platila i naopak.
Něco podobného je teď před volbami k vidění v politickém boji. Strany vedou agresivní kampaň proti konkurenci, přičemž jim žádný podraz není cizí. Současně jsou ovšem citliví na podrazy, které na nich páchají protivníci. Co říkám já, je pravda, nikoli podraz, a co říká nepřítel, není pravda, nýbrž neférový podraz. Z kontextu ovšem plyne, že si politici nemají co vyčítat. Co předvádějí, jsou podrazy, které si ovšem vzájemně dluží, a svým způsobem také zaslouží.
Jak už to u sporů bývá, není snadné určit, kdo si začal a kdo se brání. Ringem, ve kterém si vláda s opozicí uštědřují podpásové údery, je bludný kruh akcí a reakcí. Výzvy k politické kultuře, ke stanovení jakýchsi červených čar, k férovému soupeření, přicházejí vždy od strany, která je v defenzivě, a tahá za kratší konec provazu.
V politickém zápase mají volnější ruce nové neokoukané strany, které nemají co ztratit. Nemají problém si tradiční zkorumpované partaje namazat na chleba. Naopak strany, které mají šanci vyhrát, respektive sestavovat vládu, mají omezený manévrovací prostor, neboť při výpadech proti konkurenci si musí hlídat koaliční potenciál. Hrozí jim, že ztratí tvář, když se dají po volbách do holportu s někým, koho příliš uráželi. Zajíci se sice počítají až po honu, ale už před honem je jasné, že se budou dělit, a půjde o to, jak.
Koalice SPOLU ve volbách sází na voliče, kterým nesplnila nic z toho, co jim slíbila, takže jim to teď může slíbit znovu. Jako bonus pro ně má šanci zaválčit si proti Rusku. Kampaň, ve které se opozici předhazuje záměr zatáhnout Česko na Východ, je stéblem, kterého se chytají tonoucí voliči SPOLU. Voliči Pirátů se pak těší, jak Bartoš s Hřibem nakopnou změnu, a STAN se v kampani vymezuje proti koaličním partnerům. Všechny tyto partaje mají důvod obávat se o volební účast svých znechucených voličů a upínají se k naději, že za ně konkurenci (SPD a STAČILO!) porazí Ústavní soud.
Právě SPD a STAČILO! vděčíme za provokativní plakáty a vtipná videa, jež oživují předvolební kampaň. Za pozornost určitě stojí plakát „Jaké Česko chcete?“, kde je na výběr pohledné děvče u loga SPD, kterému konkuruje postava v burce, opatřená logy Pirátů, Starostů a ODS. Sdělení je to jistě prvoplánové, adresné, poťouchle zlomyslné. Vládní strany jsou asi tak proislámské, jako jsou opoziční strany proruské. Jestliže ale vládní strany vsadily na rusofobii, po zásluze se jim na oplátku dostalo islamofobie.
Situace ovšem není symetrická, jak by se mohlo na první pohled zdát. Po té, co Fialova vláda podepsala migrační pakt, stává se islamizace Francie, Německa, či Rakouska i naším problémem. Naším problémem se ale díky Fialově vládě a jejímu aktivnímu zapojení do války na Ukrajině stala i militarizace Evropy. A pak je zde Fialův největší problém: lidé, kteří odmítají ocenit, že jim společně s Piráty, Starosty, Lidovci a s TOPkou vybílil peněženky.
Potíž při tom nepředstavují samotní naštvaní poškození voliči, nýbrž skutečnost, že tito naštvaní voliči zjišťují, že mají koho volit. A tato zapeklitá situace má vlastně jenom dvě možná řešení. Buďto současnou vládní garnituru smetou voliči, kteří kromě SPD pošlou do Sněmovny v hojném počtu i STAČILO!, anebo se jako v antickém starořeckém divadle coby deus ex machina o šťastný konec postará Ústavní soud.
Už jen ta představa je fascinující: Hlavní hrdina, říkejme mu Fiala, se ocitl ve zdánlivě neřešitelné situaci. Diváci jsou jako na trní. Co teď? V ten moment je ale na politické jeviště pomocí mechanického zařízení spouštěn bůh, herec, v našem případě pan Baxa, který příběh překvapivě dovede do šťastného konce. Drama vzápětí končí, ale diváci ještě dlouho nevěřícně mudrují, jak to ten Baxa sehrál!
Tak uvidíme.
Fialovy děti.
Nemůžeš viděti
Fialovy děti.
Neměly zázemí,
nejsou tu na Zemi.
Neměly podmínky,
tatínky, maminky;
mohly mít bydlení
jak v lese jeleni.
Žádné se nesměje,
žádné tu nepláče.
Nikdo nedospěje,
nebudou koláče.
Fijalo šílený,
ty vrahu národa,
snad už jsi sbalený.
Spraví to příroda?
Slzička ukápla. Děkuji mistře.
OT
30.9. další soud s Onanesjanem:
https://denik.to/u-soudu-s-oganesjanem/
Vystřízlivění přijde až po volbách, aby se dařilo ČR, musí se dařit okolním státům.
Teď se ukazuje. že Německo bez spolupráce s Ruskem je na tom špatně proč to nejde s USA.
Vidláku a Katko bude toto téma na stávce v sobotu??? Prosím zdělte k tomu něco. P
O pokutách jsem nic nevěděla! Jak vysoké mají být pokuty? Nevim?
Je to schválené, já to nevím?
Musíme se vystěhovat z baráku do bytu, protože zateplování je teď drahé a hlavně dům může plesnivět. Na některé baráky se to nehodí.
V jedné diskusi bylo toto:
Vidláku, nevím zda jsem něco nepřehlédla, ale mám pocit, že v debatách v tv i na mítincích opoziční stran se nezmiňují ekologické štítky pro nemovitosti. Vždyď to je vyloženě zločin a nepřímá KONFISKACE majetku občanů přes likvidační pokuty, nemožnost prodat ani zdědit potomky takovou nemovitost?
Zabývá se tím někdo?
Vždyť už to má platit od roku 2027?!!! Prosím dejte informace.
Já se připojuji.
Nevidím žádnou aktivitu ze strany STAČILO! směrem k zelenému úúdělu.
Do roku 2050 budou všechny budovy v EU bezemisní. Cesta k tomu je věcí národních vlád. Požadavky na rok 2027 jsou zatím v návrhu, ne v zákoně.
A ten “zákaz prodeje nebo dědění nemovitosti v G” , bude odkdy. 2050 ?
Budu muset vystěhovat se s rodiči, protože sehnat slušnou a poctivou firmu je problém.
I ty ceny za oteplení jsou šílené.
Prošlo to nějakým čtením ve vládě ? Děkuji.
PS: přesto nechápu proč toto téma neotevřeli v diskusi v televizi. Lidí to nevědí. A myslím, že by jim to vyhrálo volby.
Přesně tak!
Proč se to téma – zaříznutí green dealu – doprdele nezdvihne?
1. – Lidé na to slyší, přineslo by to hlasy.
2. – Pokud se podaří zastavit/zrušit green deal, většina bodů z agendy STAČILO! včetně bytí – nebytí EU se vyřeší potažmo sama!
Možná je to trumf schovaný do finiše předvolební kampaně? Aby to lidi měli v čerstvé paměti, až půjdou k urnám?
Vidlák sice má TZB, ale má jiné povinnosti. Podle mě nejsou lidi, kvalifikovaní v oboru. Já to projektuju už 42 let, tak vidím, co mi od stavařů přichází na stůl. Od mladých to je bída a utrpení, nemají ani stud, ani profesní čest.
Projektant nejsem, ale s jejich vytvory prichazim casto do styku a potvrzuju. I jako clovek z jineho oboru, kdyz vidim, co se mi dostane do ruky, chce se mi usedave plakat…
Zeptejte se prosím , Vidláka.
Zatím tu neodpověděl na to nikomu.
Vidíme, ze někdy ho s Kačkou novináří nenechají mluvit , ale kdyby řekl první větu : proč nikdo neřekne lidem, že jejich děti nebudou moc dědit nemovitosti, nebo je nebudou smět prodávat a darovat potomkům , Vám to diváci nevadí? … vám nevadí, ze ty pokuty budou tak vysoké, že budete muset předat nemovitost státu, exekutorům. Nevadí? … .. tak jistě uvidíme jak lidi zastřihají ušima a zbystří pozornost. A novinář už by nic nezachránil odebráním slova. A bylo by to hlavní téma pro lidi.
PS: koukám na pronájem bytu a je to vážení 3+1. 20-25 tisíc. Lapám po dechu a nevim zda nevolat sanitku 😡‼️
Dovolím si předestřít reakci vládních zástupců, přizvaných „expertů“ a liberálních médií:
„To rozhodně není pravda, vy jen strašíte voliče, jsou to pouze návrhy, o kterých se diskutuje a ve výsledku to stejně bude jinak. A i kdyby k něčemu takovému náhodou došlo, budeme lidem samozřejmě náklady kompenzovat formou účelových dotací. Nikoho nenecháme padnout, to přece říkáme celou dobu! V každém případě šíření takových narativů jen nahrává ruské propagandě a je nezbytně nutné, abychom navýšili vojenský rozpočet, protože Rusko představuje obrovskou bezpečnostní hrozbu. Copak nevidíte, co dennodenně říkají a jak nám vyhrožují obsazením jako v roce 1968 v ruské státní televizi, jejíž sledování jsme vám zakázali?“
Už aby bylo po volbách a začalo se s tím něco dělat.
Velmi výstižné. Jako poslední třešničku na „dort“ bych ještě přidal řečnickou otázku: „Tak věříte nám nebo vlastním očím?“
Ale mluvili, odmítáni zeleneho údělu jako celek , osobně Vidlák
Dobře, také jsem zaregistroval.
Podle mně by to mělo být jedno z hlavních témat, vždyť od green dealu se odvíjí většina našich problémů (byty, energie, cena potravin, atd, atd). To by mělo být zviditelňováno důrazně při každé diskuzi!
Tak sakra je třeba řešit kořenový problém a ne se zabývat hluboce důsledky.
Omezení nebo zrušení green dealu mají v programu všechny strany.
Slibem nezarmoutíš.
Ono se v diskusích téma GD sem tam mihne, ale v obecné rovině. V diskusich by se měly objevit konkrétní důsledky, např. to zateplování budov. A hlavně kvantitativní udaje – Kolik to majitele bude stát, jak klesne cena nezateplených domů a pod.
Ládik:
A začne se pracovat na tom, aby byl bezemisní i každý občan…………já jen žertovala, Ivánku! Ůnie se rozhodně nedožije ani bezemisních budov.
Jestli to takhle půjde dál, unie se dožije hořicích budov všude kam se podiváš, a ty nebudou bezemisní ani náhodou …