Ještě to nejsou ani dva měsíce, co byl Donald Trump inaugurován, ale svět už je úplně jiný. Popovídal si po telefonu s Putinem, zařízl USAID, začal dělat velký audit celé společnosti, postavil do latě Zelenského, nastolil úplně jinou zahraniční politiku, zastavil migraci z Mexika, uvaluje cla (což je v podstatě takové DPH na zahraniční zboží), začal vyjednávat o konci války na Ukrajině, zredukoval pohlaví opět na dvě, vystoupil z Pařížské dohod o klimatu, ukončil americký grýndýl, mluví o přesídlení Palestinců (Němcům tečou čůrky potu), seřval evropské papaláše, vysvětlil Evropě, že jí nic nedluží…
A to jsem ještě milion věcí vynechal…
V reakci na to americké firmy ukončují svoje programy diverzity a rovnosti, mění se velvyslanci, dezoláti po celém světě zvedají hlavu, na Ukrajině se znovu vynořil Porošenko a evropským Fialům se stále více svírají půlky, takže výsledkem jejich summitů na podporu Ukrajiny jsou různé plány příměří, aby to nevypadalo, že jediný Trump něco dělá.
Změní Trump Ameriku? Bude svět lepší, spravedlivější a bezpečnější? Vyřeší se alespoň některé světové problémy? Vrátí Trump do USA průmysl? Zůstane Amerika světovou jedničkou?
To nikdo neví…
Ale jednoznačně se Trumpovi nedá upřít, že změnil atmosféru. Prostě začal konat. Navzdory námitkám, navzdory soudům. Dělá. Ve městě je nový šerif. Nové koště dobře mete. Do zaprděného rybníčka vjela nová štika a začíná všechny prohánět. Je to vidět na první pohled. Stojaté vody se rozčeřily a začalo se makat. Budí to sympatie. Když to nejde zprava, zkouší to Trump zleva, když se nedá bavit se Zelenským, tak se bude bavit s Putinem a když něco chce, tak dělá všechno pro to, aby to dostal.
Porovnejte to s Evropou, která od té doby přišla s plánem zveřejňování plánů, která v reakci na amerického prezidenta vždycky svolá další schůzku, na které se nic konkrétního nedohodne a skončí jen „nezávaznou deklarací,“ že se něco udělá. Nevzniká žádná koalice ochotných, ale koalice zbytečných.
Co za měsíc a půl udělal Trump, to jsem už napsal, ale co za měsíc a půl udělala Leyenová? Co udělal Macron? Co udělal Starmer? Co udělal Fiala? Nikdo neudělal VŮBEC NIC. Jen si poseděli u kávy a chlebíčků, poplakali si, že je na ně Trump stejně zlý jako Putin, ale nic dalšího se nestalo.
Fiala mohl kdykoliv vystoupit a říct, že naše republika odstupuje od systému emisních povolenek. Že to sice poškodí různé investiční a důchodové fondy, ale ve jménu Ukrajiny je to nutné. Že to poškodí minoritní akcionáře ČEZu, ale bez toho Ukrajina prohraje. Kdykoliv mohl říct, že ukončujeme dekarbonizaci, odcházíme z lipské burzy a Rheinmetal u nás bude mít elektřinu za dvě koruny. Mohl říct, že stát ukončuje dotace do větrníků, slunečníků a měsíčníků.
Černochová měla tři roky na ohlášení první české továrny na bojové drony. Ministerstvo školství mohlo dávno oznámit vytvoření žákovské modelářské organizace, která by vychovávala budoucí dronové operátory a techniky. Už tři roky mohla být branná výchova součástí středoškolských osnov, když teda nemáme ta kasárna.
Co dělali místo toho? Cenzurovali. Umlčovali každého, kdo upozorňoval na to, že nedělají nic a že to na boj s Rusem bude poněkud málo. Umlčovali ty, kteří nevěřili těm hovadinám o tom, jak Rusům dochází munice a hroutí se jim ekonomika. Bojovali s těmi, kteří tvrdili, že vysoké ceny energií zničí průmysl a zbídačí obyvatelstvo.
Za tři roky náš premiér odsouhlasil ten nejtvrdší grýndýl, ministr vnitra podepsal migrační pakt a ministryně obrany vyprázdnila armádní sklady a nakoupila zbraně u těch, kteří už nechtějí válčit, ale chtějí dělat mír. Zároveň šéf senátu zničil vztahy s Čínou, ministr zahraničí zničil vztahy se Slovenskem, Ruskem i Afrikou.
Ale jinak vláda nevykonala nic. I tu muniční iniciativu (za kterou nás teď Rusové nenávidí) vymyslel Strnad.
A na konec… jako výsměch sobě sama, si schválili paragraf o činnosti pro cizí moc… zrovna v době, kdy Američané začali zveřejňovat, jak moc si takovou činnost platili.
Za tři roky války se nezačala stavět jediná elektrárna. Jen se pokračovalo v útlumu těch stávajících. Naše armáda se za tu dobu nezvětšila, výzbroj se nezkvalitnila, velitelský kádr je čím dal blbější a na pozici vrchního propagandisty nasadili tupého zeleného lampasáckého debila, který za celou dobu nevyprodukoval nic, co by národ povzbudilo k obětem nebo technickým výkonům.
Reálné mzdy klesly, inflace sežrala lidem třetinu úspor a i Šafr si všímá, že je obyvatelstvo touto válkou poněkud unavené a stále naštvanější na ukrajinské uprchlíky.
Tohle je jediná realita, kterou může premiér položit na stůl. Snědený krám. Ale nejsme v tom sami. Celá Evropa to tak má. Jediní, kdo demonstrovali proti grýndýlu, byli ti, co zároveň demonstrovali za mír a ti, kteří chtěli válku, se nedokázali vzdát dekarbonizace. Všimněte si, že když se mluví o penězích, jsou to peníze z důchodů a zdravotnictví, ale rozhodně to nejsou peníze z emisních povolenek nebo výnosy energetických firem. Nepopulární opatření se dělají jen pro ty dole. Neexistuje jediné nepopulární opatření pro bankovní sektor nebo pro obchodní řetězce. Neexistuje jediný plán, který by bral peníze na válčení tam, kde peníze jsou, ale vždycky bere tam, kde už vlastně není co vykořisťovat.
Že by existoval plán, který by národní bohatství zvětšoval jako celek, o tom nemusím mluvit. Neexistuje. Možná proto ten včerejší summit v Británii dopadl jako obvykle. Spousta keců, ale žádný čin.
I o tom budou volby… o mandátu pro někoho, kdo začne doopravdy konat. Jasně, všechno se mu nepodaří. Ale prostě je zapotřebí si vyhrnout rukávy a začít stavět. Potřebujeme někoho, kdo nebude chtít zaparkovat do obvyklých škatulek, ale bude se snažit věci měnit a rozproudit stojaté vody. Příští premiér musí být povahou Trump, nikoliv Merz.
_____________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Jestli se chcete po ránu zasmát (posupně), přečtěte si toto:
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Macronuv-navrh-primeri-pry-Putina-rozesmeje-Milovnika-Ukrajiny-zneklidnil-770186
Stručný souhrn:
Micron říká Putinovi: teď se chvilku nedívejte a nestřílejte, my zatím navezeme na UA další zbraně.
Ten člověk je zralý pro Chocholouška.
Koukám, Alefe, že se svým ranním – cituji – „Oni si myslí, že získají ochranu svých dodávek slíbených raket a dalšího materiálu proti hrozbě úderů ze vzduchu?“ etc. – jsem byl poněkud před PL a tam citovanými mistry analytiky.
Což mj., myslím, znamená, že netřeba být těmi „hvězdami novinových řečí“, postačuje jen kousek „selského rozumu“, který může mít i nějaký bezejmenný „ein Niemand“ ze beskydských Zadních hor.
Souhlas.
Citace z AK:
Britská armáda má více koní než tanků
Britské rezervy zahrnují 213 tanků (pouze polovina z nich je v provozu) a 497 koní.
Britské námořnictvo má více admirálů než lodí – 40 lidí má hodnost admirála, zatímco flotila se skládá z 25 lodí, z nichž méně než polovina je provozuschopná.
Britský premiér Keir Starmer řekl, že Británie je připravena vyslat vojáky na Ukrajinu, aby poskytla bezpečnostní záruky
Jo, jo, 497 koní.
Není-li to tak, že možná většina těch koní je v nejvyšších velitelských funkcích armády.
Když mohl být Caligulův kůň Incitatus senátorem…..
Nihil novi sub sole.
Fiala je mistr jízdy na mrtvém koni. Nemohl u Stermera chbět.
Vidíte! To je aspoň premiér! Putin umí jezdit na medvědu, na tygru, na motorce – ale na mrtvém koni, to dokážou jen u nás!
Vítězství je naše. Sláva vítězství!
No… trochu mi to zacina objasnovat rostouci oblibu hobby horsingu (to fakt existuje!) u dospelych…
Já vím. Když mně to kamarádi tady na webu vysvětlili, o co jde, musel jsem se jít podívat do občanky, jestli se náhodou nejmenuju Jiřík…
No vidíte, a já pořád – „kde bral ten nejslavnější z českých velmistrů sochání inspiraci“ –
https://www.kudyznudy.cz/aktivity/svaty-vaclav-davida-cerneho-chciply-kun-v-lucerne
A on FiAlah
Potulný žebravý prezident si pobrečel na poradě ochotných v Londonobádu, po výprasku v Bílém baráku. Chtěl se podívat na hromadu peněz a zbraní na stole a uviděl ho*no!
Nad rámec tématu, ale nejde nepřipojit.
Když dementi začnou myslet –
„Macron a Starmer navrhují měsíční příměří na Ukrajině
Vojtěch Bauer
Dnes 3. 3., 6:24
Francie a Spojené království navrhují částečné měsíční příměří mezi Ukrajinou a Ruskem, které by se vztahovalo na útoky ze vzduchu, moře a na energetickou infrastrukturu. V rozhovoru pro tamní server Le Figaro to uvedl francouzský prezident Emmanuel Macron s tím, že takové příměří by trvalo měsíc.“
https://www.novinky.cz/clanek/valka-na-ukrajine-macron-a-starmer-navrhuji-mesicni-primeri-na-ukrajine-40511269
Oni si fakt myslí, že na východ od Donbasu, a zejména v Kremlu žijí stejní vypatlanci, jako jsou oni sami?
Oni si fakt myslí, že po zkušenostech s nimi samými, zejména s Minskými dohodami, někdo ještě skočí na jejich záchvaty co se tváří jako nápady?
Oni si myslí, že získají ochranu svých dodávek slíbených raket a dalšího materiálu proti hrozbě úderů ze vzduchu?
Jim nedochází, že příměří může navrhovat ten, kdo má iniciativu, ten, kdo druhou stranu bije, ne ten, kde dostává „devítiocasou kočkou“ po hřbetě?
Oni nechápou, že jsou falešní, jak říšská marka, a že to o nich ví už každý a že tou falší smrdí na stovky kilometrů kolem sebe?
Oni jsou hluší a slepí, že nevědí, že netřeba sjednávat žádné příměří, že jsou dány podmínky trvalého míru a stačí je splnit?
Jak prosté, milá Watsone – „denacifikace, demilitarizace, neutralita“. A samozřejmě Donbaská a Luhanská republika ve svých plných geograficko-politických hranicích, Krym a Záporožská a Chersonská oblast jako nedílná součást Ruské federace. Chtěli tam vykořenit ruské obyvatelstvo – viz projev Petra Porošenka v prvních 30 vteřinách tohoto francouzského dokumentu https://www.youtube.com/watch?v=hIlvKGwDCPM
Máme na to přiléhavý heslo – „Kdo seje vítr, sklízí bouři.“
Kristepanena nebi, kdyby blbost kvetla, tak v Paříži a Londýně už mají půlku máje.
To se nedivte. Hloupý mužik v březových láptích vyleze ze zemljanky všechno jim to odkýve. Určitě!
a na tom „mrtvom koni“ to chcú ísť oznámiť do Moskvy? No medveď si s nimi vytrie zadok….😂😂
…riť. Jako v tom vtipu o medvědovi a zajícovi – „Zajíčku, pelicháš?“ ptá se medvěd. „Ne, nepelichám.“ odvětí zajíc. „Tak to je fajn…“ říká medvěd, když chytá zajíce do tlapy a vytírá si s ním….“
Aby taky ne, když je věčně ožralý samohonkou. Tady vám to potvrdí každcýh jedenáct z deseti expertů, které si pozve ČT.
Krym a Záporožská a Chersonská oblast
.. a Oděsa .. nikdo o ní nemluví, to jí Rusko fakt nechce?
Samozřejmě, že chce. Své starodávné město a vše, co k němu patří, včetně „odstřižení“ zbytku Ukradiny od moře.
Ale nestaví to jako podmínku trvalého míru. Tam nejde o ochranu ruského obyvatelstva, které by bylo masivně zastoupeno, ani o ochranu bezpečného pozemního přístupu na Krym.
imho, vsetko sa este len vyjasni…..podla ruskych kanalov utok na Odesu by znamenal prilis vela mrtvych a zaroven ta zatial nespada do oblasti, ktore si Rusko uz anektovalo a referendami potvrdilo ako vlastne uzemie. Uvidime, ci tieto rokovania sa naozaj pohnu alebo sa to bude natahovat az sa cely front relativne zruti a potom mozno Odesa spadne Rusom do narucia bezbolestne. Aj ked vzhladom k snaham Britanie ziskat pristavy a americkym neokonom zasa mat tam niekde zakladnu, ktovie ako to dopadne
„…a americkym neokonom zasa mat tam niekde zakladnu,“
Ano, to byl jeden z podpůrných důvodů bleskového obsazení Krymu, když USA už začaly budovat základnu přímo v Sevastopolu.
Co se týká Oděsy, Nikolajeva, Charkova atd. Představme si, že součástí takové dohody, bude povinnost jednotlivých oblastí uspořádat do roka a do dne referendum, kde obyvatelstvo rozhodne, zda chce být součástí Ruska nebo Ukrajiny.
Rusům bude stačit jako volební šoty pouštět videa z Mariupolu.
stačí online webkamera
Rusko Oděsu chce nebo nechce.. taky je nějaká frontová realita, po které volá Trump. Rusové sice vyhrávají, ale strašně pomalu 🙂
Mýlíte se. Vyhrává Ukrajina, jen fronta postupuje špatným směrem.
Ruská i Ukrajinská armáda se spojili a postupují nyní společně stejným směrem.
To je taky jeden ze scénářů 🙂
Pomozte Rusku ať to zrychlí.
na propagandu v televizi jim to stačí
Obnovit Svazarm a modelářské kroužky. I hifi klub byl príma.
Drony všeobecně užitečné. V budoucnu i pro údržbu i opravy. Bez lezení,lešení, jeřábu. Létající robotické nářadí.
Jo jo, vzpomínám, jak jsme každý rok jezdili na výstavy HIFI-AMA.
Já odebíral časopis Hudba a zvuk a při návštěvě v Praze jsem neopomněl navštívit prodejnu HaZ Na smečkách.
Ve Svazarmnu jsem začínal svoji střeleckou kariéru. S jednoranou pistolí čs. výroby Champion.
A kdo by to vedl? Dřív to vedli nadšenci zadarmo a ve svém volném čase, dnes jim za to hrozí akorát snížení důchodů, jako všem, co dělali dřív něco smysluplného. To se dnes trestá, když jste za totality něco budoval.
Ono je jich dost i dnes. Sportovni kluby vetsiny sportu na nich stoji.
Takže Stačilo stojí na straně Trumpa. Do voleb se ale ještě může spousta věcí změnit.
STAČILO! chce mír, stejně jako Trump. Takže má s Trumpem některé společné zájmy. Ale rozhodně ne všechny.
A jak by měl ten mír vypadat?Z Ruské strany žádný návrh nepřišel,myslím reálný.
Ale přišel.
2007 Mnichovská konference.
Minsk I, Minsk II
Návrhy prosinec 2021.
Návrhy leden 2022.
Istambulská smlouva duben 2022…
Takže jste na tom jako Fiala.
Ten stojí za Ukrajinou i na straně svobodného světa.
To je asi prvni pripad toho, ze je stojici kokot smutnou udalosti.
To skutocne v tom Londine dojednali prd?
Bo na idnes su v kurze Oskary, pribeh plk Zleho, a ine headlines…
zase som nieco zmeskal…. 🙂
Nikdo se s nikým nepohádal v přímém přenosu, tak není co rozebírat…:o)
Nu, co platilo včera, dnes už je zase jinak, prostě evropská jednota jak víno….
6.3. bude ještě Evropská rada a tam mohou přijet dokonce i „nezvaní“ a zase bude veselo…, ale bohužel stále z té tragické politiky umírají všude nevinní lidé.
https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/britanie-se-podle-ft-distancovala-od-navrhu-primeri-na-ukrajine/2641845
Ono to ve skutečnosti neplatilo ani včera.
Domlouvat příměří bez Ruska nemá žádný praktický smysl, jde jen o předstírání nějaké aktivity.
Nakonec oni ani žádné „příměří“ nikdy nedomlouvali, jen o něm mluvili a to není to samé…Nu, ani zde chápající (to si nemusí říkat) nejsou zřejmě cílovou skupinou těch taškařic….
Praktický smysl to Aleši bohužel ale má.
Cílová skupina jim tleská, předstíranému namnoze věří, opakovaně je volí a oni pak odklánějí z rozpočtu peníze všech daňových poplatníků a o tom to hodně je.
Zbrojaři mají žně, poradci (nasazení nejen ale i na Hrad i k vládě) zesilují zájmy zbrojařů, Kalousek už také pro jednoho strategicky rovnou údajně pracuje, než by lezl nyní nyní do politiky a prachy tečou a potečou také EU proudem.
A vojáci v rauši nebo co vypisují na sítě, že jim „selže pistole“ a kde kdo se už možná těší, že to tu bude mít na povel někdo jako Foltýn a rozvědčík…. inu, „demokracie a svobodný svět“ jako řemen…
Proč iDnes?
Mohli by se přejmenovat – iVčera-iDnes-iZítra.
https://www.youtube.com/watch?v=EC13AjFsT3c
Slovensky by to potom bolo: Aj včera, aj dnes, aj zajtra.
Spíš lžiDnes.
Nebo iDěs.
kedze Vidlak sa stal mainstreamom, je vhodne si precitat i alternativu. 🙂
Ako lakmusovy papierik nalad v alternativnej bubline mam idnes. Aj s novinkami.
Jako jo, občas taky vlezu na teletext ČT, abych si ověřil, jak moc se zrovna lidem lže.
iDnes nedávám, tam to mám jak s televizními reklamami. Bez pravidelného tréninku se mi při náhodném užití zvedá žaludek.
Dohody i vyhody pujdou do USA ….
„Na londýnském summitu evropských lídrů a dalších spojenců zazněla jasná zpráva – naším cílem je dosáhnout spravedlivého a trvalého míru pro Ukrajinu.
V podpoře Ukrajiny budeme pokračovat a nebudeme ji samozřejmě podmiňovat obchodními dohodami nebo budoucími výhodami, na to je v sázce příliš mnoho – stopka rozpínavosti Ruska směrem do Evropy a v obecné rovině veškerým choutkám jakýchkoliv států na cizí území,“ uvedl Rakušan.“
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/-Jen-zasterka-jak-zustat-u-moci-Ludek-Bednar-o-obavach-z-Putina-Evrope-a-Trumpovi-770183
Pěkně zásadové prohlášení ke Golanským výšinám!
Ta sedla…. .
Teď jsem se zájmem pročetl twittrovou diskusi o osmdesátiletém výročí osvobození, které se blíží.
Rusové nás samozřejmě NEosvobodili, američani po pátku taky ne, tak kdo?
Jasno má jen Praha, tu osvobodili vlasovci.
Zajímalo by mě, co budou dětem říkat učitelé.
Děti nahrávají učitelky na mobily, učitelky velmi dobře vědí jak dopadla Bednářová a že se za ně vedení školy, rodiče ani soud nepostaví.
A jak se z toho vyvlíknou preSStituti?
Letos to asi zkusí vymlčet 😀
A oslavy osvobozeni v Plzni … letos budou nebo nebudou ?
Jan, aby se vědělo, jak jsme na tom.
Rodiny přijdou o tisíce na slevách, OSVČ čekají rekordní odvody. Daňové změny 2025 v detailu
Rok 2025 přináší rozsáhlé změny v daňovém systému, které ovlivní jak jednotlivce, tak podnikatele a firmy. Mění se pravidla registrace k DPH, progresivní zdanění, daňové slevy i odvody pro OSVČ. Dále dochází k úpravám v oblasti investic, kryptoměn a zdanění nemovitostí. V analýze rozebíráme klíčové změny a jejich dopad.
https://www.echo24.cz/a/HUGjv/zpravy-domov-rodiny-tisice-slevy-osvc-odvody-rekord-dane-2025
Z něčeho musíme platit Ukrajině výpalné.
V ruce myšku nebo mobil;
krávy na něj čuměly.
Druhý aby na něj robil.
Inteligent umělý.
Před úřadem brumlá Audi,
v létě chystá přezkáče.
Kancelář mu kreslil Gaudí,
tašku ušil Versáče.
Arogantní produkt doby.
Politolog – predátor.
Skříně plné garderóby –
poslanec či senátor.
Po ovoci pozná se strom. Proto přidám jeden citát.
„Poznámka Nové Republiky:
Incident v Bílém Domě nemá zatím žádný vliv na dodávky americké vojenské techniky a munice pro Ukrajinu. Na polském letišti v Rzesówě stále přistávají americké nákladní letouny a vykládka stejně jako transporty odtud k ukrajinské hranici probíhají se stejnou intenzitou jako měsíce předtím.
Někteří pozorovatelé a analytici se domnívají, že Zelenskyj s Trumpem záměrně v Bílém domě sehráli divadlo a že přehození hlavní tíhy materiální a finanční podpory ukrajinského nacistického režimu a války kterou vede, přešlo z USA na evropské spojence. To by odpovídalo i několikrát deklarovanému postoji nové americké administrativy. USA nechtějí riskovat jadernou válku s Ruskem, z tohoto rizika se snaží vycouvat a přenechat válečnou iniciativu na svých evropských vazalech. Jaderný konflikt se pak odehraje pouze v Evropě a po něm Američané budou poničené a radiací zamořené Evropě i poničenému a radiací zamořenému Rusku diktovat své podmínky z pozice nezraněné supervelmoci. Takové dohodě nasvědčuje i průběh návštěvy britského premiéra Starmera v Bílém domě, která předcházela návštěvě Zelenského a která porbíhala ve velmi přátelské atmofséře.
Ruská veřejnost se incidentem spíš pobavila, ale ve válce a snaze Ruska po demilitarizaci a denacifikaci Ukrajiny se nic nezměnilo. Jsou očekávány vážné incidenty a provokace ze strany ukrajinské armády a tajných služeb protivníků pod britským vedením/velením. Hrozba 3. světové války se tak pravděpodobně nijak nesnížila a jásání z nadcházejícího míru jsou předčasná.
Václav Dvořák – editor NR“
https://www.novarepublika.cz/2025/03/show-zelenskeho-v-ovalne-pracovne-ukrajinci-se-pripravuji-na-nejhorsi-to-hlavni-co-se-odehralo-na-ukrajine-k-ranu-1-brezna
Bychsi mohl otevřít Delfskou věštírnu…
https://web.litterate.cz/osklivy-konec/comment-page-2/#comment-415327
Dílo starších generací
žerou stáda chytráků.
Neumí se živit prací,
fyziku maj na háku.
Nejsou léky, mizí jídlo,
neučí se řemesla;
mladým končí dobré bydlo,
nikdo není u vesla.
Tlačenice u kormidla,
na palubě tance.
Kovadlina, co má křídla,
bahno ve studánce
Nejhorší je zalézt do USA zadele a nepočítat s tím, že si pšoukne….
Tak to mě rozsekalo :-)))
Kdyz tam zaleze nekdo dostatecne prostorovevyrazny, tak si nepsoukne…
Zelenský před odletem z Británie:
„Dnes se nebavíme o žádných ústupcích, protože to by byl špatný rozhovor.“
„každý musí rozumět, že Ukrajina nikdy neuzná žádná území okupovaná Ruskem jako ruská území.“
https://t.me/stranaua/187889
Strojově přeložené video:
https://e.pcloud.link/publink/show?code=XZ9OBlZj2FQP4J2Ljb0mWDGtdHrhmwyty6X
Zelensky je teď překážkou míru. S ním žádnej nebude. Je jako zkaženej zub. Musí ven.
Ona ta politika není tak složitá jak vypadá. Ale nesmějí jí dělat voli. Jak se na nějaké místo kde je přístup k moci dostane vůl, musí kolem sebe soustředit samé další voly. Chytrý mezi nimi nemá šanci, nesnesou ho a navíc by bylo vidět rozdíl. Tohle se u nás stalo. Je to už ceelkem dlouho. A nejen u nás, ale i v sousedství. Volů je v této době třeba produkovat šílené množství. Musí být téměř všude. Proto vznikla potřeba voly vychovávat. A v tom jsme úspěšní, to se nám daří.
Kdybychom chtěli dosáhnout změnu k lepšímu, je třeba se volů v řídících funkcích zbavit. To je nesnadný úkol. Rozzuření volové jsou nebezpeční. Nemáme Trumpa ani Muska.
Politická strana, kde voly nepřijímají, je pouze jedna jediná. Pokud nedostane u voleb potřebnou podporu, volů se nikdy nezbavíme. A potřebnou podporu nejspíš nezíská. Volové to zařídí.
Velká část národa i dnes má voly v oblibě. Je bláhové uvažovat o změně a ponechat voly na židlích, kde se rozhoduje. Tohle nemůže fungovat. Alternativa je příšerně rozmělněná a i v ní se o moc uchází řada volů. Ale alternativa je zároveň jediná, která stávající stav může změnit.
Příklad:
Británie po konferenci proti Moskvě ihned vyslala odpověď. Někde však soudruzi udělali chybu. Poslali loď „Levante“ s bezpilotními hladinovými plavidly, která měla zasáhnout ruské přístavy a poslali i britské žoldáky. Levante nedoplula, ruské rakety jí potopily! Nevyšlo to.
Přeprava nákladu byla přísně tajná v tom smyslu, že o misi věděl pouze štáb NATO , který koordinuje západní pomoc Ukrajině! Vyřešili jsme to, nic se nikdo neozví, když o tom nebudeme psát. A je to!
Ta loď musela být vyslaná ještě před tou londýnskou, potažmo fošingtonskou taškařicí, protože z Londonabádu do Oděsy pojede tak týden.
No a tady máme výsledek jedné fotky. Filala má fotečku do alba a my oči pro pláč. “ Český premiér Petr Fiala po skončení summitu v Londýně oznámil, že zahájí jednání o navýšení rozpočtu na obranu.“
V jakém absurdistánu žijeme dokazuje i to, jak ti správní proti těm lůzrům vyřvávali, že je platí Putin. Nakonec vyplavalo, že právě ti správní uřvaní, jsou placeni Amerikou. 🤣 Tak kdo je potom tady ta děFka?
Je to finta. Oni velice radi narknou opozici z toho, co sami delaji. Rika se tomu obvinovani obeti (wiki ma clanecek).
Lhar na tebe bude kricet, ze jsi lhar.
Chytis li manzela pri nevere, bude kricet, jak je od tebe sproste, divat se mu do mobilu.
Viz taky DARVO (angl. wiki ma clanek).
Je to tak. Pravdu díte.
Když už dělat pořádky, tak z gruntu. V Bruseli se také provalil skandál s placením neZiskovek, ale to se přešlo mlčením. Ticho po pěšině. Zameteno. A v kotlince? Nechci ani domýšlet. Kolik a kam se lifruje peněz. Nemáme šanci zjistit. Na to je uvaleno informační embargo. Člověk se může jen domýšlet.
Nutně potřebujeme čističe, který by vyčistil ten Augiášův chlév a hned by se tu lépe žilo a dýchalo.
Další paradox dle anonyma
Brani hranice ukra , ale EU hranice nejsou zadny
Paradox dle bazalky
kecy, že Rusko a USA chtějí Ukradinu okrást o nerostné bohatství….ale nepsalo se o tom, že Zelí upsal Ukradinu velké Británii na 100 let a tudíž už nemá USA co nabídnout??!!
Paradox podle Teda
milion chlapů pod hlinou a prd z toho.
A to jen od půlnoci do 8 a jen v jedné diskusi.
Viktora Čističe.
Jo tak Evropa…
„V rozhovoru pro řecký deník Hellas Journal minulé pondělí Bornovas (bývalý vyslanec v Kyjevě) uvedl, že během svých návštěv v zóně konfliktu byl svědkem „využívání utajovaných informací [kyjevskými silami], které vyslali pozorovatelé Organizace pro bezpečnost a spolupráci v Evropě (OBSE) ohledně pozic zbraní“ patřících Doněcké a Luganské lidové republice. Diplomat vylíčil, že „vzhledem k tomu, že tyto pozice byly okamžitě zasaženy ukrajinskou palbou, bylo zřejmé, že zprávy pozorovatelů nejprve prošly ukrajinskými službami“.
https://shorturl.at/iPRVC
Nesouhlasim s Vidlakovou myslenkou, ze Eurosojuz nekona.
Stara myslivecka uz podala nekolik pozmenovacich navrhu 😀
A Eurosojúz je snad již radostně schválil ? Pokud ne tak nekoná.
@Tymákovan
Schvaleni, to uz je jiny level.
O nem se Stara myslivecka nikde nezminuje 😉
A stížnost na Vidláka. Tím si tu starou mysliveckou pojistila doživotně.
Několik? TŘINÁCT jich bylo. Ta když pustí tu papulu na špacír, tak nabývám dojmu, že jen ona tam dře jako ten legendární kůň
Šemík?
Ten nedřel, ta co dřela byla kobyla, až se o to zajímala policie , ale mluvila o sobě jako o koní, to bylo ještě před genderem.
Vypadá to, že koalice všehoschopných se dnes v Londýně navzájem utvrzovala, že zatím se budou dál snažit rajtovat na „mrtvém koni“. (viz indiánské přísloví minule)
A že budou navenek proklamovat, že ten jejich kůň je vlastně mrtvý jenom trošičku, a oni už mají zaručený recept jak jej oživit.
Jsou to oslové.
Kéž by. Slyšel jsem, že osel je chytré zvíře.
Pořád se líp rajtuje na živém oslu než mrtvém koni.
Tady nekdo nevidel ziveho osla…
„Na summit o Ukrajině v Londýně zapomněli pozvat pobaltské státy, což v těchto zemích sousedících s Ruskem vyvolalo nespokojenost. Svolavatel akce, britský premiér Keir Starmer, se pak ještě před zahájením summitu představitelům pobaltských států omlouval při skupinovém videohovoru s tím, že příště se na ně už bude pamatovat. „
Netvořily pobaltské státy do roku 2004 neutrální nárazník mezi Ruskem a NATO?
Žeby lehká předzvěst změn?
Až se my, pribalte, příště sejdeme, vy už tady nebudete…
Urážíte ta milá a pracovitá zviřata …
Uz se dlouho nevideli , tak zase ve ctvrtek maji slez v Bruselu.
Ty schuzky sou na nic, protoze , trpaslicky kasparkove s ponizenou ochotou v hlavach ,
jen cekaji na prikazy .
Brani hranice ukra , ale EU hranice nejsou zadny a miliony si vozi do EU na okupaci
nejdriv a bez omezeni . Tim se vzdycky prozradi.
Zlocinci z celyho sveta od zavedeni teroru na svet , utikaji a samozrejme do EU pred potrestanim . A za velky moznosti beztrestne pachat dalsi.
V podstate mezi ukrem a islamskym teroristou neni rozdil ,maji za ukol sprovodit rusa z povrchu zemskyho.. A s nim pomahat na celou populaci s premnozenim indu a cinanu..
Tvrdy zakazy ,uz jen zminky , napr. u britu /silenej teror islamizace britu probiha/, vo tom svedci,ze je to hlavni zajem. /Ridic tramvaje u nas/.
Pomodli se brit doma ,islam soused /kterej se modli verejne/ , brita uda a na nejmin 10 let vezeni..Hlavni cinnost ukazuje.
Vlady a urady zapadu ,porad hledaji nejen novy nepratele , ale hledaji a rozmnozuji novy a dalsi zlociny na svoje populace , ktery rozmnozuji pomoci novych zakonu..
Napr. tim ,ze co rus rekne a udela , je automaticky zlocin a musi kazdyho kdo s tim souhlasi potrestat a co druha strana je automaticky svata pravda.
/Akademik dokola pomaha blabolenim, ze to nic, ze novej zakon je jenom obuskovej/.
Dalsi slouzi podvracenim pro ne ,nepohodlny skutecnosti, kterou nesnasi a podhryzavaji s velkou ochotou. Vladne vlada omezenosti rozbijenim skutecnosti..
Nenavidi nas k smrti a chteji se nas zbavit. To je hlavni plan demokratu za kulisama.
Potvrzuje se porad ,ze to vse vedou z Londyna.
Skonci to jako vzdycky..Britove a este s kralem, kterej si musel pozvat Zeli na veceri ,
hrajou zase Velkou hru. Zniceni EU se blizi a silenci se snazi..
Zrejme hlavni cil je vlada robotu ovladanych a naprogramovanych UI , na snadny ovladnuti sveta a bez problemu s lidmi , pro globalisty.
Ze Trump je dalsi a po zvoleni hlavni nepritel a ze dela neco dobre , mame taky dukaz v besneni hlavnich medii , proti nemu..
Ty se nespletou..Vychazi najevo ze hlavni porucnici prikazali EU a U. utocit proti mirumilovnymu Trumpovi. Vo mir se snazi porad a to je hlavni duvod…
Odhady a celkovy dohady.
Zrejme s povolenim pro zvoleni Trumpa , veci v zakulisi zacaly porucnici planovat jinym smerem..
Vlada demokratu chtela a mela za ukol rozvratit Usa pro globalisty.
Ale rozhodli se Usa este nakej cas udrzet, jak je.
Trump musi bezpodminecne podporovat Izrael za kazdou cenu.. Potom ma za ukol pokracovat v rozvraceni pro globalisty, EU/Nato ,coz neda velkou praci.
Ted vlada Usa ma za ukol se vratit co nejdrive na uroven Ciny a Ruska, co nejdriv, aby mohli ,obe velmoci postupne oddelit a rozvratit. Pro zase globalisty.
Putin tam nebude furt.
EU /NATO maji z druhy strany vyprovokovat a zhorsovat konflikty s Trumpem a pokracovat ve sebezniceni a znicit se co nejvice, taky kvuli Ukrajine ,/potrubi napr./,
aby se stala snadnou koristi globalistu a slouzila ,potom jenom jako kolonie hospodarsky a financne k vyvoji a k vybudovani Usa na uroven Ruska,Ciny .
A potom Usa zacala hrat hlavni roli a oba rivaly , postupne ovladnout . A nebo tak.
Budou rajtovat tak dlouho, dokud jim to bude vynášet.
Teď se ozývají kecy, že Rusko a USA chtějí Ukradinu okrást o nerostné bohatství….ale nepsalo se o tom, že Zelí upsal Ukradinu velké Británii na 100 let a tudíž už nemá USA co nabídnout??!!
Kam šly prachy pro UA, když Zelenský nemá ani sako?
Vlodymyr je prostě svůj, sako nenosí, Trumpem pohrdá. Oběšen nebo zastřelen ostatně může být i bez saka i vázanky, kdyby na to přišlo.
To je zatracená věc!
Na místě Zelenského bych se domů už nevracel a řídím to z exilu 😀
To opravdu celé hrozně smrdí, protože to video musela vidět kvanta vojáků.
I těch vyšších.
Ani britská ochranka jej neuchrání, pokud tam vlítne armáda.
Ta frustrace tam musí být dneska strašná – milion chlapů pod hlinou a prd z toho.
Britové jsou profesionálové a jistě dobře vědí, ve kterém momentu to mají položit.
Ostatně právě proto jsou to profesionálové. A nebude jich moc.
Ztratil jsem sako
to jsem ale pako,
měl jsem v něm
úplně fšecko.
Občanský průkaz,
papíry na hlavu,
teď pláču
jako malý děcko.
(Tak nějak – Ivan Mládek)
Ještě papíry na auto.
@Ládik!!!
Modni hlidka hlasi:
„Britský král Karel III. přijal Zelenského. Ukrajinský prezident zvolil černý svetr“
To je dalsi dukaz ,ze je rizenej a byl vzdycky z Londyna a usaci ze sebe delali udesny blbce ,kdyz mu cpali miliardy a jen posluhovali , skreta objasavali a ochotne
tak slouzili planum Londyna..
Ze dlouhu dobu i s Nuland, byli jen ,/clinton,obama,biden/, kolonie Londyna.
Jen potvrzovali ,ze demokracie je jen predstirani ,ze skutecna vlada zapadu
je jen ta jedna a za kulisama.
skor sa zda, ze hlavni tahaci za snurky boli zo City a nie americki zbrojari…..ti boli len ochotni obchodnici. Alebo teda aj aj, ale skor sa mi zda, ze to cele spaktoval Londyn a nie Washington, ako som si doteraz myslela
Jedna ze zkoušek na VŠ:
„Moc toho nevíte, ale alespoň jste si vzal sako. Tak za tři…..“
Vynesl svetr 😀
Zdravím
Brzy ho vynesou i se svetrem.
SSSR i Rusko v počátku devadesátých i později několikrát „obmanuli“ – obelstili.
Nejde to ale praktikovat pořád, z Ruska nikdo nebude dělat obecního blba. „Car Putin“ to nedovolí.
Železná pěst, která autokraticky vládne ve prospěch Rusů a jejich blízkých sousedů.
Asi budu starý, protože se mi vybavila spíš železná pěst dělnické třídy, která mi vyvolala úsměv na rtech.
Inu, každému se vybaví ty jeho potlačené představy… [;>))
Götz von Berlichingen
„Muž se železnou pěstí“
Slavná je věta, kterou Götz křičí na vůdce císařských vojsk: „ Jako vždy chovám náležitou úctu k Vašemu císařskému Veličenstvu. Ale řekni mu, že mi může políbit prdel. „
OT – posílal jsem Vám pozvánku, pokud budete mít zájem.
Díky. Nefungoval mi mail, takž mám zpoždění.
Nevadí, ještě to má čas.
Ne kazdému to je k smichu. V r. 1969 totiž chybélo asi tak 10 cm, aby mi ta „železná pěst dělnické třidy“ rozbila hlavu pažbou samopalu ….
Nebojte, až sem po prohrané válce přijdou ukrajinští bojovníci, ti to dokončí.
Toho se hodně bojím.
Jak se slovensky řekne perestrojka? Prekabátenie. A je to tady znova.
Lepší je to holandsky: Zhóven Dhóven.
Už připravují novelu.
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/ministr-spravedlnosti-blazek-trestny-cin-cinnost-pro-cizi-moc.A250207_115914_domaci_ijan
Možná jste si jen nevšiml data toho článku – 7. února 2025 12:13
Tak to se omlouvám za svojí nepozornost.
Setrvačnost neboli dlouhé, dlouhé vedení. Nebo taky „starého psa novým kouskům nenaučíš.“
A nemusí být fyzicky ani tak starý…
Trump je Trump. Mírotvůrce, ale jen pokud nejde o Izrael. Pro svobodu slova, ale nesmí to být antisemitismus, na boj proti němu už má programy. Střízlivění začne brzy. A to se vším uznáním, které pro něj mám jakožto člověka, který se zřejmě skutečně rozhodl ukončit válku na Ukrajině.
Jestli opravdu udělá z Gazy civilizované letovisko s fungující Trump Plaza, tak mu odpustím cokoliv.
Něco podobného se ještě nikomu nikdy nepovedlo.
Tomu nevěřím. A nebo neznáte obsah pojmu „cokoliv“ 🙂
Cokoliv v mezích přijatelného. Však víte, jak to myslím. 🙂
Kdybych byl ďábel, už byste byl můj.
—
Jistě se shodneme na tom, že „meze přijatelného“ budou velmi individuální záležitost. Já jistě mohu spekulovat hodně o tom, jak jste to myslel, a vy můžete o každé mé představě říct, že ne, že takhle jste to nemyslel.
Ale řekl, respektive napsal jste – cokoliv…
Jednou vyřčené nevrátíte ani párem … Odpustil bych mu hodně. 🙂
Zakladateli nemusíte vůbec spekulovat, reakce na paní Kunštekovou ( https://web.litterate.cz/23968-2/comment-page-1/#comment-416370 ) je jednoznačná.
Já vím; jistě. To je proto, že si mluvčí může dovolit vnímat ten hotel Mass Grave neosobně.
Paní Kunšteková to trefila parádně: Mass Grave Inn, to zní opravdu znamenitě. Tak znamenitě, že by se to mohlo i ujmout.
Zakladateli, nezlobte se, ale i člověk nedosahující ani inteligence Pávka107 přeci musí chápat, co je masový hrob a co z toho vyplývá. Obávám se, že paní Kunšteková nás po přečtení pro dnešek raději opustila a do diskuse k tomuto článku se v zájmu vlastního psychického zdraví raději nevrátí.
Pardon, Kunšteková samozřejmě. Prosím o výjimku, nemohl byste mi to prosím opravit ?
Zakladateli moc děkuji a přeji dobrou noc !
🙂 Zkusím to ještě jinak. Možná právě osobní vnímání konfliktu na obou stranách je to, co znemožňuje jeho řešení silami pouze jeho aktérů.
To je fakt. Například nekonečný spor mezi vámi a Tymákovanem je toho asi nejbližším příkladem. Že jde o záležitost oboustranně ryze osobní, nelze popřít. Vy oba, jako aktéři sporu, ho nevyřešíte…
Asi bude potřeba nějaký neosobní přístup třetí strany.
Alef: Přitom nevím proč osobní; neznáme se…
Ale znáte
Zakladateli, sobce schopné schvalovat i genocidu pokud jim to přinese prospěch, nepovažuji za osoby, se kterými by byl osobní spor možný. To je pouze smradlavé bláto.
Opravník omylů 2 března, 2025 (23:57)
To máte marné, pořád píši, že není schopen pochopit ani jednoduché myšlenky nebo pojmy.
Vsak , nez tu k43 taky zgazujou , bude chvilku predtim zpivat jinak , ale samozrejme pozde.
A zajemcu vo to je stale vic.Vlada uz je pozvala.
Je to jen způsob, jak zaměstnat horké hlavy.
Já tomu věřím, k43 nějaká genocida žíly netrhá. On už se vidí v otm hotelu, podobně jako Lipánek na Krymu.
Genocida – přesněji řečeno vraždění – z obou stran tam probíhá již řadu desetiletí. V podstatě jakékoli opravdové řešení bude z dějinného pohledu k lepšímu.
Narozdíl od České republiky i Konečné. 🙂
Mozeček nestačí na pochopení rozdílu mezi vražděním a genocidou ?
Oběti je to obvykle úplně jedno.
No, já nevím.
Viděl jsem pár záběrů z řádění Hamásu a někdy si říkám, že zastřelit běsnícího psa je je jediné vyřešení tamních záležitostí. Ta nenávist je rodová, nevykořenitelná. Už malé děti si to nesou.
O to místo (Palestinu) se perou už dlouho a kdyby tam nebyli Židé, rvali by se s jinými sousedy.
Izraelci nejsou o mnoho lepší.
Pískat ten spor nechci, neumím…
komentář smazán komentujícím
Jak se dají mazat vlastní komentáře? Občas by se mi to hodilo, třeba když lacině tupím Tymákovana. 🙂
Když vás baví vést žabomyší války….
Curzio Mallaparte cvičil s pemzou.
Mea culpa. Jenže si nedokážu odepřít radost z jeho čertíkovsky-gumového vyskakování.
Zmrd schvalující genocidu mne fakt k žádnému pohybu nepřiměje, jen k nejhlubšímu pohrdání.
Nejsou lepší, jsou jen technicky vyspělejší.
Někdy si myslívám, že celá ta nešťastná záležitost je komplet dílem izraelských tajných služeb – pokus o konečné řešení palestinské otázky. Možná, že obětovali své vlastní lidi, aby měli důvod zlikvidovat Palestince jednou provždy. Umím si představit, že tajným službám takové počty nejsou cizí…
Myslím, že s Vámi souhlasím. To ani nejsou počty. Jen bezbřehý cynismus.
Nejsem žádný příznivec Palestinců, ale vidím to stejně.
S odpovedi na otazky proc musel bejt za kazdou cenu zalozenej jeden malej stat .
Kdyz odpovedi sou bezny vedomosti pro kazdyho kolem nas..
Pro zkratkovy pochopeni muzeme pouzit hlavni priklad a funkci bumerangu, jeho znovu a znovu vraceni zpet.
Takze byl ten Egypt ,museli pryc ,/statni svatek maji, ze jejich andel leti pres Egypt a zabije v Egypte vsecky egyptsky deti/ ,pak zase zacali kolonizovat dalsi ale mensi narody, potom nasledovala okupace velkym statem a zase navrat zpet na jima vylidneny uzemi narodu ,ktery vyzmizikovali ,predtim ze sveta…
Potom vyprovokovana okupace Rimem ,zbytecny masakry fanatiku ,6 tisic legii ,po vyhnani jako bumeang ,infiltrovali Rim , akademik tvrdi , ze krestany ..
Konec bohatyho Rima /kerej stat je bohatej ,usilim mas a jejich vytvoreni bohatstvi ,tam se objevi a co nejdriv,
ekonomikou nekonecnyho obohacovani a zbidacovani populace , pujcovanim na uroky a nekonecny kolonizace jinych narodu kolonizacnimi valkami ,/vodkrouhli napr. Caesara ,ten se nehodil pro jejich plany na ovladnuti Rima/, potom zavedeni Vatikanu /papez, novej dalsi cisar/ , na jeho zakladech a zase stejna ideologie a plany na ovladnuti sveta..
Zase pokracovala nekonecna kolonizace Evropy a dalsich narodu..
Jako obvykle potrebuji k tomu a vyprovokuji nepratele /nejvic revolucema s pomoci agentu / a nasledovala brzy svetova valka s protestanty . 30leta a vyhlazovaci.
Vatikan zase vyhlazoval, /nas taky pomoci germana, nic novyho/, jako predtim Rim, napr. fanatickou zurivosti a nenavisti na Carthago a na dalsi narody..
Protestanti a zase revolucni ,zase se hodili na dalsi valky , kterejma zlepsili katolicimus , povolili bankere ,uroky jejich byh zacal milovat hromadeni bohatstvi a bohace a udelali to hlavni ideologii a hlavne zavedli daleko horsi a mocnejsi kolonizacni imperialismus a tak hura ,ze zkolonizovany evropy jinam a do Usa..
Prostrednictvim jejich vlady v Usa ,totalne zkolonizovali a snadno zase zbidacili americany a velmi zbohatli na nich.
Nasledovaly , civilni valka na dalsi obohaceni a upevneni vlady bohacu ,na svetovy valky ,ta druha s umyslem vlady Usa ,na zalozeni malyho statu ,kterej ma v planu co jinyho nez, zase ovladnout svet .
Revoluce na Rusko zase na ovladnuti sveta vladou bohacu a bankeru Usa, spolu s jejich hlavni zbrani ,tajnymi teroristickymi agenty , na Rusko marx bolseviky.
/Na jejich nekonecny revoluce , pro zajmy Usa/.
S prestavkou vlady Stalina.. Ten pouzil agenty na ziskani atomovych zbrani..Nic novyho.
Dalsi sou okupacni valky na Irak ,Lybii, Jugoslavii, Libanon,na Gazu, ovladnuti saudu a ropy , na ovladnuti stale vetsich uzemi ,snadnym usilim na mirumilovny a tak bezbranny populace.
Propaganda je i na manipulaci ovladnuti mysli mas ,kazdyho jednotlivce na svete a na jejich porobeni..
Pomoci medii a manipulace mas..
Kdo je pro valku na rusa ,pomaha v dusledku jejich opakovany kolonizaci celyho sveta a to neni tajemsvi.
A jako bumerang se porad vraci zpet, porad stejne ,maji porad stejny umysly a plany ,ale nazyvaji je jinak..
Aby to nebylo napadny..
„…kerej stat je bohatej ,usilim mas a jejich vytvoreni bohatstvi ,tam se objevi a co nejdriv,
ekonomikou nekonecnyho obohacovani a zbidacovani populace , pujcovanim na uroky…“
BINGO! Volltreffe!
Mají to v krvi. Stačí si připomenout slova Ariela Scharona – Dokonce i dnes jsem ochoten dobrovolně udělat špinavou práci pro Izrael, nechat ať nás všichni nenávidědi, vytáhnout koberec zpod nohou Židů z diaspory, aby byli nuceni běžet k nám s pláčem. I kdyby to mělo tu a tam vyhodit do povětří jednu nebo dvě synagogy, je mi to jedno.
Ariel Sharon
Podle nich jedou.
Oprava – Sharona
No vida, to jsem nevěděl, já tyhle věci a lidi nesleduju. Ale jejich přání jistě bude vyhověno, když na tom tak usilovně pracují.
Tohle může skončit jedině tím, že jeden vyhladí toho druhýho až do posledního. Protože dokud se tak nestane, tak budou bojovat, dokud to bude jenom trochu možný,
Nikoli, většina lidí si peje, stejně jako všude jinde, žít v klidu. Nebylo by to lehké, ale jde to. Muselo by se nejprve vyjednat ešení alespoň trochu přijatelné pro obě strany a potom vynutit oddržování. Samozřejmě odstranit z veřejného života všechny síly, parasitující na konfliktu.
To už se zkouší minimálně tři generace. Za mě je čas zkusit nový přístup. Možná si, až hlavy vychladnou, i Vy uvědomíte, že než neustálá a neřešitelná válka mezi nesmiřitelnými tábory je lepší když jedna strana ustoupí víc.
I na Donbase to tak nakonec dopadne.
I se sudetskými Němci to tak dopadlo a po čtyřech generacích jsou s tím až na výjimky všichni v souladu.
Reakce bez pochopení příspěvku jsou zcela zbytečné.
Příspěvek bez pochopení reality je zbytečný rovněž. Někdy se nepovede vyjednat řešení, které je přijatelné pro obě strany, ani během desítek let.
A nakonec zemře víc lidí, než kdyby na začátku jedna strana (optimálně ta, která nemá co ztratit), porazila protistranu na hlavu.
Thinking out of the box… Trump to umí a snad to dotáhne aspoň někde.
Příspěvek bez pochopení reality je zbytečný rovněž.
Ale asi si nejste vědom, že děláte obojí. Evidentně bez znalosti historie i diplomacie.
Pochopte T, k43 ma tady svoje ukoly a pochopeni reakci neni mezi nimi..To nema povoleny.
Anonym 3 března, 2025 (1:39)
👍 🎯
to riesenie tam nemate……mozete vyhladit 90% populacie Palestincanov (hovori sa ze 7% sa vzdy zachrani+nejaki utecu), ale bude tam nenavist vsetkych moslimov okolo a ze poriadna. Raz USA oslabnu a potom sa to cele zaleje krvou. A zasa naopak, mozu vykynozit vsetkych zidov v Izraeli, ale cast z nich je mimo krajinu (a povedzme si uprimne, je vacsia ako tych doma), takze ani toto sa tak nevyriesi. Neviem ake ma toto riesenie:-(
Já mu to věřím (že Trumpovi odpustí cokoliv). Když krvavá Madla vypustila veřejně, že půl mega iráckých dětí „za to stálo“, tak menší statisícová genocidka nebude nic, nad čím by nepřivřelo oko kdejaké k43.
Možná… je to z Vaší strany jen nedostatek představivosti.
Vy se do toho Trump Tower chystáte na dovolenou či co? A Hotel on the Mass Grave… to tu ještě nebylo.
Třeba je na čase, aby to tu bylo.
A plačky šly stranou.
Kdo je pro vás hovado, Tymákovane?
A proč?
k43, protože schvaluje i genocidu, když to jde jeho směrem.
Karma je zdrama.
komentář smazán komentujícím
ako sa to robi?
cely problem je stale o tom istom…..kam s Palestincami. Nikto ich nechce a na druhej strane preco by ich mali brat susedia len preto, ze Izrael si tym vyriesi svoj problem a zaroven surovo ukradne aj tie uzemia, ktore sa doteraz neodvazil. Ani Vam by sa nepacilo, keby Vam prisiel prikaz opustit vsetko co mate doma a odist povedzme na Ukrajinu, len preto, aby sa uvolnilo miesto pre muslimov v Nemecku
to bolo pre k43
Čili Babiš. 🙂
Trump bude vždy působit trochu oslnivěji už vzhledem k síle svého státu; orel vlétl do hejna vyplašených holubů.
Řádně arogantního a trochu necitlivého vůdce s tahem na branku v ČR prostě nemáme. Taky by to chtělo někoho, kdo mluví o sobě (Já zařídím!) a ne jen o druhých (Voni jsou sobí hnusci!), sorry jako.
Když bych měl jmenovat, kdo mě napadá, ale není podepřen dostatečnou silou, pak Martin Kuba, Filip Turek, Jindřich Rajchl. Všem třem bude chybět moc.
Kuba nééé! To bychom tomu dali! Pustit lišku do kurníku?
Vím, že jste to myslela jinak, ale kurník, kde občas neřádí lišky, bude plný nemocných a slabých slepic.
A zmíněné persony jsem hodnotil jen po stránce vůdčího dojmu, ne politické orientace.
Takových schopných vůdčího dojmu se nasrat za minutu kyblík. Roman Janoušek, Míra Pelta, hejtman Půta, Roman Berbr, dezinfoltýn. A žádnej z nich se k43 neekluje. Vůdce vole!
No pardon, ale Foltýn a Janoušek vůdčím dojmem nepůsobí/nepůsobili ani omylem.
Berbr a Pelta ano, ale ti mají v politice ještě menší šance než Koruna česká, i kdyby se chtěli zapojit po propuštění :-). Půta už v politice je a uznávám, nevede si úplně blbě.
Až na to, že Půta nemá čistý trestní rejstřík,který je potřeba i když děláte třeba uklízečku na městském úřadě. Velet na úřadu krajském s tím zřejmě jde.
Stary kresleny vtip (od Jiranka?)
Ja jsem s StB nespolupracoval.
Ja jsem ji velel.
Obávám se, že Vás opět nepochopil. Komu není shůry dáno …
Liska v kurniku bere co ji prijde pod zuby, nemocna, zdrava, vsechno na jednu hromadu.
Pod všechno, co jste o nás napsal se rád podepíšu. Jen nerozumím tomu, že i přes tu obrovskou bídu má v průzkumech Spolu se Stanem a Piráty dohromady skoro 40 %. Jak je to možné? To se má tolik lidí dobře, to jich má tolik nakradeno a nechtějí změnu?
Já tomu rozumím dost dobře. To jsou lidé, kteří nechtějí Babiše (obvykle protože EET, čapí hnízdo, vakcíny) a zároveň nevěří, že změna, kterou nabízejí národovci a Hranatá Hlava, je změna správným směrem.
Takže jim nic jiného nezbývá.
Fajn, ale stále chybí vysvétlení PROČ. A neřikejte, že jsou blbí. IQ větší než 100 má (z definice) polovina lidí.
Nemyslím si, že jde o inteligenci. Pro někoho je nepřijatelný jakýkoli závan levicovosti, pro někoho zase covidová diktatura.
Kolik lidí, tolik chutí. A protože v ČR neexistuje jiná alespoň verbálně středopravá strana, nemají voliči 4K koho jiného volit.
Ja by som si dovolil tvrdiť, že ide o inteligenciu. Debilizácia obyvateľstva dosiahla značných rozmerov. Chyba sa stala, keď sa na západe rozhodli, že vysokoškolské vzdelanie musí mať tretina populácie. My sme po novembri túto chorú myšlienku prijali za svoju, hoci reálne disponuje touto schopnosťou tak 10% populácie. Výsledok – 20% nedovzdelancov, najmä s humanitnou paródiou na vzdelanie. Výsledok ich ťaženia inštitúciami vidíme názorne na najmä na našich a európskych pseudoelitách. Predpoklad nicku K43, že značná časť voličov je schopná racionálneho politického uvažovania, je absolútne mylný. Nepriestrelným dôkazom môjho tvrdenia je situácia na Slovensku. Strana Progresívne Slovensko nemá žiadne schopné kádre, nemá expertov (hľadá ich inzerátmi), nemá členov, nemá regionálne štruktúry, nemá, okrem podpory nadpráv sexuálnych deviantov, žiadny program. A aké má za tohto stavu preferencie? 20%(!) – dýcha na chrbát prvému SMER-u.
lenze tam je to tiez podporene hlavne tezou antifico. Bez toho by toho mali menej. No a samozrejme rovnako ako u Vas, je problem na pravici, koho volit ……pretoze KDH sa uz dokazalo x-rokov ako hlavny zaujem Vatikan (a to pre progresivcov nie je bohvieco), Matovic a dalsie drobne strany a la Heger a Nad sa uz prejavili v predchadzajucej vlade znacne znicujuco+lezenie do zadku a ochota poslat vojakov na vychodny front je zrejma, SAS opustil Sulik (ktory aspon ake take pravicove myslenie mal, aj ked casto az absurdne krute) a teraz to vedie skor clovek progresivcov (lgbt+ kadernik s okuliarmi). Nie som ich volickou, ale rozumiem tym, ktori maturuju nad tym, ze nie Fico ale kto potom. Zvysne strany su pre nich neprijatelne. No a podporu tymto stale poskytuju vsetky media, vratane statnej RTVS, ono ja som sa cudovala, co sa deje za tie roky, ked som sledovala to prerastanie americkych blbosti do nasho sveta. A aj ked som chapala ze americka ambasada a majitelia to zabezpecuju, az teraz chapem, ze evidentne tie granty USAID apod. dosiahli az priamo na ludi….novinarov, aktivistov, politikov…..a ti medzi seba nikoho ineho nepustia, takze uz su sami uzavreti v svojej bubline a myslia si, ze to je objektivny stav a ziadny realita sa tam neprelomi. Aj ked stopnu peniaze, ich mienka sa nezmeni, proste Trump je zlocinec a Putinov agent ale to je tak vsetko. Np a vacsina volicov zije v rovnakych bublinach, aj ked z toho nemaju ziadny priamy ci nepriamy prospech….len proste veria, ze ked zavru Fica, korupcia sa vyriesi. Sice tito za 3,5 roka svojej vlady dokazali zdvihnut vladny dlh o vyse 50%, SR efektivne odzbrojili, korupcia sa len nepopisovala v mediach a uz nam tu zacali aj pustat migrantov s tym, ze sa s tym neda nic robit, ale kto by drzal take blbosti v hlavach:-((
Já bych viděl i jinou příčinu. Ta množina voličů gaunerů se povážlivě kryje se skupíinou voličů, co soustavně sledují ČT. Dokonce mi mnozí přiznali, že jí mají puštěnou celý den jako kulisu. No a podprahová manipulace se přímo nabízí… „Nemysli, podpoř nás, my tě okradem, nebudeš mít nic a budeš šťastný.“ Jen ještě chybí aktivnější podpora euthanasie, když vakcinace tak úplně nevyšla.
👍
Podle mého je to více důvodů. Nemalá skupina je na ně finančně napojena, ať už ve státní, neziskové či podnikatelské, zdravím do Motola, sféře. Další skupina se tou volbou cítí jako sounáležící s elitou. Potom jsou lidé, ať už z nedostatku času či zájmu, nesledující dění ( viz. Hodil jsem to Vodnrovi, j tam leta a nikdy nebyl problém ). No a poslední jsou ti bezmozci.
Finanční propojení s politiky bude tvořit vždycky hodně malou část. Ten Motol nicméně spíš patří „na druhou stranu“ – ČSSD (+ ANO), za něž kandidoval Ludvík.
Nesledující dění čerpají z pozitivní zkušenosti, to je validní argument.
Nu a sounáležitost s elitou? Proč se druhá strana (ať už je to kdokoliv) alespoň nechová jako elita (vize místo ňafání, velkorysost místo vyhrožování, distingvovaný slovník)?
Pojem „elita“ v politickém/politologickém smyslu nemá s obesně chápanou elitou nic společného, resp. nemusí mít.
Gaetano Mosca – střídání elit.
ako suhlasim s tym, ze by to bolo fajn, ale mate pocit, ze terajsie „elity“ prejavuju velkorysost ci nebodaj maju distingvovany slovnik?:-)
Vůbec to není o IQ, je to prostě naturel, jsou stejní, lžou, kradou, v jazyce dneška vytěžují, mají tah na branku. Reagujete na typického zástupce této skupiny. Pak ještě skupinky lokajů, toužící patřit k té, výše zmíněné, „elitě“.
vrána k vráně…
… ani poledne nedrží 🙂
chjo
Tak jen lokaj pouhý, ani npor. nepomohl:)))
Proč? protože konformita.
Stačilo! by mělo založit, nebo dát impuls k založení nezávislé agentury, která bude dělat vlastní, necinknuté průzkumy.
Mně stačí výsledek voleb, proč vyhazovat peníze za zbytečnosti ?
Jo, dejte mi sto milionů a založím i televizi. Nejen agenturu. Do té doby budu muset dělat gerilový marketing.
…jako fakt tomu věříte ?…vždyť je to udělané záměrně…viz volby v USA…50:50…a v reálu 75 :25…a pak to z nich vylezlo…dělali to záměrně…byli za to placení
77 302 580 hlasů : 75 017 613 hlasů zhruba odpovídá odhadu 50:50
Tužby a konspirační teorie by neměly stát v cestě vědomí reality.
„Tužby a konspirační teorie by neměly stát v cestě vědomí reality.“ A toho by se mělo držet především k43 (mimochodem, od čeho se dnes snaží tak úporně odklánět?)
Jelikož se nehraje na hlasy, ale na volitele (hle, vědomí reality) a ty odhady byly pro swing states 4:4 (hle, tužba), nicméně dopadly (poprvé v historii) 8:0.
Dnes je to tak za slabší čtyřku, doplnit znalosti!
Toto tvrdí Jana Kavan:
„Bývalý ministr zahraničí Jan Kavan vypráví v přednášce o vlastní konverzaci s Michailem Gorbačovem, který mu vyprávěl o tom, jak byl během let 1990 až 1991 ujišťován Američany, že se vojska a hranice NATO neposunou „ani o píď“ na východ. „To tenkrát byla cena, kterou nabídli Gorbačovovi za stažení sovětských vojsk z tehdejší NDR a možné sjednocení Německa,“ vzpomínal a v souvislosti s tím poté zkritizoval tehdejší rozhodnutí Gorbačova důvěřovat západním představitelům bez zajištění dohody formální smlouvou. „Považuji od Rusů za poněkud pošetilé západním představitelům věřit a nenechat si to podepsat nějakou jasnou a nezpochybnitelnou smlouvou. Gorbačov uvěřil, že mu západní politici nelžou…“
A toto tvrdí Gorbačov:
https://www.youtube.com/shorts/rPnAlbYfa7E
Tak jak to teda je? To by mě moc opravdu zajímalo.
Jak by to bylo? Gorbačov je starý chlap, doma tak troch odepsaný, veterán, pamětník.
Nemá důvod si vymýšlet.
Byl to tudíž úplně normální podraz – takový kramářsky ulepený, vysoce negentlemanský, ale co už.
Rusko, jako nástupnický stát po SSSR by měl anulovat dohodu o odsunutí svých vojsk ze své okupační zóny. Jak by asi vypadala situace, kdyby si ponechal ve své okupační zóně ze tři mírové základny. Možná by KoZa přehodnotil své rozšiřování NATO východním směrem.
Strana 6, druhý odstavec
https://nsarchive.gwu.edu/document/16116-document-05-memorandum-conversation-between
Toto je dobré. Děkuju. To si počtou čtenářové 🙂
To vesměs potvrzují nejrůznější zápisy z jednání, takže to tak nejspíš bude. Jenže zde platí ono známé pravidlo o tom, že větší pes …. (kopuluje).
Smlouva o to žádná není a domnívám se, že i kdyby byla, tak by na ní nikdo nebral zřetel.
Vemte si Ukrajinu. Budapešťské memorandum ukládalo Ukrajině, že musí být neutrální. Přesto státy, které byly součástí Memoranda ji nabídly členství v NATO …
Osobně se domnívám, že jedná věc, která by mohla zabránit Majdanu a následujícím odvozeným událostem by bylo, kdyby v okamžiku jednání pobaltských států usilujících o členství v NATO, je v ten samý okamžik Rusové obsadili. Kdyby panovalo všeobecné povědomí, že Rusko nestrpí nic, co by jej mohlo ohrožovat. Kdyby panovalo všeobecné povědomí, že když budete neutrální, tak že můžete být samostatní a můžete mít dobré vztahy na všechny světové strany, ale jakmile vlezete do vojenského paktu s potenciálním nepřítelem, tak že máte problém, který se neodbude slovním protestem, ale citelnými aktivními protiopatřeními.
To se teď samozřejmě změní. viz třebas Gruzie. Přes veškeré výzvy západu aby využila příležitosti a vzala si zpět separatistické regiony to neudělala a místo toho s Ruskem čile obchoduje a těží z naší hlouposti.
Ale to je jen můj názor, který nikomu nevnucuji a ani jej nepovažuji za zjevení slova Božího.
Během let jsem s Rusy udělal tu zkušenost, že co řeknou, tak platí. Je vůbec nenapadlo, že na Západě slovo muže nic neznamená.
A pro mne je od jisté doby oslovení “ gentleman“ ta nejhorší možná urážka…..
Taky si to myslím. Ať jsou jací chcou, nejsou křiváci.
Re: Džony
Ne vždycky a ne všichni.
Ale to bude asi tím, že jsme se pohybovali každý v jiné societě. A mé zkušenosti s Ivanem skončily vyhlášením bankrotu RF v r. 1998. Od té doby jsem pouze zjistil, že v Moskvě se URČITĚ nedomluvím s nikým mladším, než 50 let.
potvrdzujem. dôjsť k dohode bol náročný proces, ale čo sa dohodlo, to platilo.
na rozdiel od ukruincov, kde chlapík na výčitku, že sme boli na niečom dohodnutí , bezstarostne mykol plecom a do očí prehlásil „slovo dal, slovo vzal“
No tak především tam neni slyšet, Gorbačova, ale nějakého TV šamana. Takže najděte video, kde o tom mluví Gorbačov rusky.
ad Kavan…..predsa USA a celkovo Zapad si vytreli sikel s kazdou zmluvou, ktora ich obmedzovala, pokial druha strana nebola tak silna, ze ich ohrozovala, takze to neslo. Imho to je hlavny dovod tych utokov na Iran, tam mozno nejde priamo ani tak o jadrove zbrane ako take, skor o to, ze Iran sa dostava do uplne inej kategorie statov, s ktorymi sa musi jednat a nemozu sa len tak vynucovat silove riesenia. To bola AJ Varsavska zmluva a ZSSR samotna, kym sa sama nezlikvidovala a tym nedovolila Zapadu, aby sa choval ako vzdy.