Kauza střelce z filozofické fakulty se po zveřejněném závěru z vyšetřování nijak neuklidňuje. Naopak. Ukázal se policejní šlendrián, který jde jednoznačně za pražským policejním šéfem Petrem Matějčkem a samozřejmě za ministrem vnitra Vítkem Rakušanem. Oba totiž lhali, jako když tiskne.
Ze závěrů vyšetřování jednoznačně vyplynulo, že policie ve Středočeském kraji věděla, že má co do činění s mimořádně nebezpečným pachatelem, který je ozbrojený a pravděpodobně se chystá vraždit. Věděla, že nejspíš má co do činění se střelbou v Klánovickém lese, věděla, že zavraždil otce a svěřil se své kamarádce, která na základě jeho zpráv zalarmovala policii.
Ale… pak se ukázal český systém „rozděl a panuj.“ Praha je jiný obvod, vládne tam jiný náčelník a tak Středočeši předali Pražákům informace a dál to byla práce pražských policajtů. Ano, takhle to u nás máme. Máme v podstatě čtrnáct krajských policií. Pražáci vyslali dvě hlídky do příslušné budovy, ty se tam jen tak zlehka poptaly, nevyžádaly si kamerové záznamy a odešly do jiné budovy, kterou nechaly vyklidit a to tak, že někteří studenti přešli do té „správné“ budovy, kde se Dejvy Kozy zatím odhodlával k činu.
Hned od začátku žádal Matějček, ať se v tom nikdo nevrtá a Rakušan na potkání všude tvrdil, jak byl policejní zásah bezchybný. Mééédia jim to ulehčila a skutečně, půl roku se v tom nikdo nevrtal. Když máte tu správnou vládu, tak jsou hlídací psi demokracie zbyteční… Matějček celou dobu, až doteď lhal, že měli informace o tom, že Kozák chce spáchat sebevraždu a podle toho k tomu přistupovali. K této verzi přizvukoval i náš vrchní Dozimetr a vlastně mu svými kecy půl roku chránil funkci. Až teď se ukázalo, že Matějček věděl, s kým mají tu čest a prostě to podělali.
Když nějaký recesista zavolá na policii, že je ve škole bomba, tak se škola vždycky vyklidí, i když je v podstatě stoprocentně jasné, že tam žádná bomba není. Když středočeská policie zavolá pražské policii, že na filozofickou fakultu jede ozbrojený člověk, který před pár hodinami zavraždil otce, tak se nestane skoro nic…
Rakušan to kryje i když ví, jak to bylo. Kryje Matějčka, i když by ho měl vyrazit ještě ten večer, co se to stalo. To Matějček má v rezortu bordel, který hodně přispěl k patnácti mrtvým a každý ministr, který si cení své kůže, by ho okamžitě obětoval a právem. Rakušan ne. Ten se rozplývá nad tím, jak nikdo nemá nic zjišťovat, aby to neinspirovalo další vrahy. Prý jsou na to studie…
Akorát se pak ukázalo, že žádné takové studie nejsou. Ministr zase jednou dezinformoval a s ním celý majnstrým, jeden vedle druhého.
Tohle všechno ale už víme. To se teď rozpatlává prakticky ve všech novinách, protože tentokrát neumřeli nějací zasraní dezoláti, na které není nutné brát ohled, ale zemřeli budoucí příslušníci elity, kteří všichni měli ty správné názory. I Myrda Kalousek už v neděli hodil Rakušana přes palubu.
A já se ptám… Sakra, co ten Matějček na Rakušana ví, že se ho ministr tak vehementně zastává, i když si tím dost pravděpodobně podřízl svojí vlastní politickou větev? Proč se ho zastává i teď, když už je celému národu jasné, že Matějček je prostě neschopný blb, který si z funkce dávno udělal pašalík a na policejní práci dlabal. Proč Rakušan drží ruku nad někým, který udělal kolosální průser a ještě o tom bez uzardění půl roku v kuse lhal?
Co Matějček na Rakušana ví? Něco ohledně těch pěti dozimetrických mrtvol? Zařídil, že nějaké důkazy zmizely ze světa? Nebo zmizely v jeho soukromém trezoru a pořád je tam má, aby svého oblíbeného Víťu držel v šachu i teď, když začíná jít o ministerský kejhák? Co ty dva spojuje, že zůstali bok po boku i když jim hoří koudel u zadnic a jejich křesílka se houpou jak v uragánu?
A jak by dopadly volby, kdyby novináři nebyli skety a zjistili už před dvěma měsíci, jak to celé bylo? To by Kandidátuše asi nebyla v ojroparlamentu, že? Ani Farský by tam nebyl…
Veřejnoprávní média jsou mrtvá. K ničemu je už nepotřebujeme. Kryly hnusnou špinavou hru a co hůř kryly dva špinavce, které nezastaví ani patnáct mrtvých. Veřejnoprávní média kryly úplně normální komplot a mafiánské praktiky. Vidíme je v přímém přenosu. Ministr s policejním šéfem se navzájem kryjí, aby se vyvinili z odpovědnosti za patnáct zmařených životů a aby se nezjistilo, jaký bordel mají v Praze na policii.
Schválně, co se stane teď. Schválně, jestli se najde alespoň jeden novinář, který zjistí ze záznamu, co přesně řekli Středočeši Pražákům. Schválně, jestli někdo vypátrá, proč policejní hlídky nežádaly kamerový záznam a proč se zdržely tak krátce. A schválně, jestli nějaký intervjuk zjistí, jak vysoko šly šlendriánské rozkazy, které měly na svědomí tu zkázu. A hlavně, schválně, jestli se vůbec dozvíme, co psal Dejvy Kozy ve svém dopise.
Jestli to do týdne nebude venku, tak bych prostě přestal platit koncesionářské poplatky. K čemu nám je Česká televize? K čemu jí platíme sedm miliard, když nehlídá demokracii a nechává mafiána, ať kryje druhého mafiána? Před rokem a půl jsem dával nápad na projekt „Nekrm hydru.“ Možná bychom ho měli oprášit. Půl roku novináři nekonali. Půl roku nechávali vše ležet, aby pominula naléhavost a aby se zmírnil dopad průseru. Tohle bychom si prostě neměli nechat líbit. Neměli bychom dovolit, aby takoví hlídali naše politiky. A teď nám to chtějí ještě zdražit a platit by měli i ti, kteří televizi ani nemají. Stačí, že mají mobil.
Stejně tak naši novináři zatajili mírovou smlouvu mezi Ruskem a Ukrajinou. Zatajili, jak vznikla a kdo ji poslal k šípku. Zatajovali situaci na frontě, zatajovali situaci v zázemí. Hráli si na pravdomluvné, ale jsou to lháři, lháři, lháři. To díky nim si Rakušan i Fiala mohou dovolit ty svoje kecy, jak jde všechno správným směrem.
Týden…
Buď za týden budeme vědět všechno a nebo si dám ještě jeden CK úkol. Vyhladovět tu hydru na Krkavčích horách.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Ono vůbec. Všeobecné mlčení o masakru, až na výjimky, je neobvyklé. Na rozdíl například od marginálního případu „Čapí hnízdo“. Čím to je?
Je to směřováním k cíli protektora.
Jsme bohužel v mezidobí, novináři nefungujou a většina národa to ještě neví nebo nechce vědět.
Ále fungujou, a moc dobře – bohužel se poslání novinářů trošku změnilo. Teď už nemají za úkol informovat, ale formovat.
Časem to lidi zjistí a propagandu odvrhnou, ale může to dlouho trvat- za komárů 10+ let, za nacistů 12 let jejich vlády nestačilo.
Chybí vám tam předložka. Správně má být „deformovat“.
to záleží na úhlu pohledu. Novinář nemá dělat ani jedno – to má dělat čtenář.
„Když středočeská policie zavolá pražské policii, že na filozofickou fakultu jede ozbrojený člověk, který před pár hodinami zavraždil otce, tak se nestane skoro nic… “
Tohle je asi nejdůležitější poselství těch mrtvých z tohoto případu.
Tak. Pearl Harbour, 11/9, FFUK…
Společný jmenovatel. Ve všech případech byly informace.
Nakonec bude jediná potrestaná ta vratná, co podala dezinformací, že kamerový záznam nelze na vrátnici přehrát. A doktorka, co vydala potvrzení na zbroják, nevědouc, že pachatel je v péči psychiatra, zaplati pokutu 25 tisíc s nazdar. Policejní papaláši na podzim vyznamenání na Hradě.
To je tak, když se věci a činnosti nenazývají správnými názvy.
Fízl přijde a řekne: „Můžete nám to přehrát na nějakou flešku?“ No to vrátná nemůže a ani nesmí, na to je tam pověřený člověk.
Kdyby ale řekli správně:“Můžete nám zrychleně pustit poslední hodinu pozpátku?“ tak to vrátná mohla, protože to jde – potvrdila to rektorka, další člověk z fakulty a nakonec to potvrdila i ta služba ve vrátnici, že to udělat mohou.
Zmatení pojmů, nezájem, salámismus, rutina.
Klánovice se hodily na hlavu Kozáka – a skutečný vrah běhá po svobodě. Sami napsali, že vražda v lese byla spáchána nikoli stejnou, ale stejným typem zbraně, kterou měl i Kozák.
Jestli tohle někdo neprohlédl, tak potom už nám není pomoci v ničem a nikde.
Re: Schumacher
Peal Harbor – neboli jak dostat neutrální SSA do války. Informace sice byly, jenže je věděl jen president, velení na Havaji bylo informováno nikoli o možném útoku, ale o možnosti sabotáží (proto letadla na plochách letišť, nikoli v hangárech). Obětními beránky se stali admirál Kimmel a generál Short, no a Roosewelt mohl veřejnosti ukázat, jak se umí postavit na vlastní nohy. Za nějakých 2500 obětí a dvě potopené zastaralé bitevní lodi (zbytek byl vyzdvižen a opraven) to stálo. Díky tomu se z SSA stala velmoc.
11/9 – jak rozpoutat válku v Asii a na Blízkém východě (Afghanistán, Irák, Syrie) neboli jak řešit americké problémy válkou daleko od SSA. Díky tomu jsou SSA pořád velmoc.
FFUK- úplně něco jiného. Ukázka naprosté neschopnosti a debility policie a ministra vnitra (ale nijak se to neodlišuje od podobných událostí na KoZa) – neboli hledá se nepřítel, tam kde není (všechny možné zprávy o extrémismu z BIS), ale když dojde na skutečný teroristický útok, jsou všechny bezpečnostní složky v perdeli pane hrábě (Tajemný hrad v Karpatech)
A teď si představte, že takto rozložený a vykradený stát (materiálně, finančně i personálně) se snaží vyzvat na souboj jadernou velmoc. Lipavský, Černochová, prezident „Kolář“ a jiní pro to dělají maximum.
Však z takových lidiček musí mít VVP akorát legraci. Koneckonců celá ČR mu nestojí za to, aby kvůli ní aktivoval jediné dělo. Dobře ví, že se tady zlikvidujeme sami. Měl by s náma akorát nepříjemnosti !!
No…ano. Pearl Harbour, více okolností. Mimo jiné do posrala obsluha radaru. Ignorance na nízké a střední úrovni velení. Plus, připouštím záměr na nejvyšší úrovni.
Jenže nebýt selhání dole, útok by nebyl tak úspěšný. Ovšem na druhou stranu, kdyby přišlo varování shora, dole by nechrápali. 11/9 bylo selhání více složek, nekompetentnost a byrokracie. Z absence, některých zaměstnanců některých firem, je-li to tak, lze připustit, že někdo někde, příkladmo u nosatejch, věděl.
Co se týče dutohlvců, jsou vytíženi hledáním protisystémových keců na sociálních sítích, sbíráním a ničením geologických vzorků, pár kapek rtuti pro experimenty a běžného vybavení pro přírodozpyt, seberou i plechovku fermeže. Další negramotný dutohlavec to žaluje, aby nakonec soudem na návrh gramotného nedutohlavce, tomu čest, bylo zastaveno. Navíc s omluvou. Jenže, „zkoumáním“ debila s kulatým razítkem zničená mineralogická sbírka je v prdeli.
Vzpomínáte, je to už dlouho, na „kriminální “ případ sbírky hudebních cédéček v Ostravě? Dutohlavci nebyli schopni rozpoznat lisované originály od pálených. Jistěže to skončilo fiaskem. A další případy. Mein Kampf, Základy Tauhídu…, šest let kriminálu, s nadsázkou za sedm slov jen blbých keců, případy které se ukázaly být nutnou obranou, například případ Opočenského. Ignorování důkazů, například vylučujícího znaleckého posudku na DNA, znovuodsouzení v případě, za který mezi tím byli odsouzeni jiní pachatelé…
Nechci tu rozjíždět OT ale mám připomínky.
Obsluha radaru to neposrala, ta zareagovala tak, jak měla. Navíc první vlnu zjistila tak nějak ve svém volnu, kdy zůstala na stanovišti a procvičovala si obsluhu. Jenže její hlášení se nedostalo dál.
Všechny pozdější výzkumy ukazují na snahu Roosevelta zatáhnou USA do války.
Jen si prý neuvědomil, jak moc obětí to bude stát.
Jiné výzkumy ale zase ukazují, že ty ztráty nebyly až tak moc velké, většina obětí jsou námořníci z potopených lodí (oni totiž námořníci jsou na lodích i v přístavu, na rozdíl od mariňáků, vojáků nebo letců (Navy 2008, USMC 109 a US Army 208 mrtvých)).
Kdyby byla vyhlášena pohotovost, lodě by nebyly v mělkém přístavu a mohly by se potopit v hlubokých oceánských vodách a nešly by zachránit (takhle byly nevratně ztracené pouze dvě, Arizona a Oklahoma – navíc Oklahoma byla nakonec také vyzdvižena, ale kvůli poškozením byla sešrotována). Viz potopení Prince of Wales a Repulse.
Letectvo by přišlo o vycvičené piloty, takhle byli okamžitě po útoku k dispozici, stačilo dodat jen nová letadla. Letadlové lodě USS Enterprise a USS Lexington nebyly v přístavu (vezly letadla k ostrovům Midway a Wake) a ostatní letadlovky byly v Atlantiku nebo u západního pobřeží USA. Takže nejdůležitější plavidla byla v bezpečí.
Možná by se povedlo zasáhnout nějaké japonské plavidlo a asi by Japonci měli větší ztráty.
Takhle to byl zákeřný a nevyprovokovaný útok, při kterém umírali američtí boys. Který Američan by je nechtěl pomstít? Navíc, když si to dovolili šikmoocí skrčkové?
Vono je to trochu slozitejsi. Usaci cetli japonsky sifry ,ale necetli vcas co nechteli. Na valce prvni vydelali hodne ,napr. 24 tisic novych milionaru a proc neudelat, co nejdriv dalsi.Japonci reagovali jak bylo potreba.
Architekt PH dlouho studoval v Usa.Potom kdyz letel nekam
tak ho sundali v noci..
Prvni mensi bitva s rusem, najednou !!!se votocili a pryc.
Meli valku s rusem nejlepsi a nejbliz a najednou pobihali az do Filipin Guinea,naky blby skalnaty ostrovy na co nejhorsi zasobovani atd..
Kdyz meli palivo na 2 roky..Historici hystericky jenom lzou..
cit. „Rakušan ne. Ten se rozplývá nad tím, jak nikdo nemá nic zjišťovat, aby to neinspirovalo další vrahy. Prý jsou na to studie… Akorát se pak ukázalo, že žádné takové studie nejsou.“
Joseph Greeny – celkem jednoduše:
https://www.deseret.com/opinion/2021/3/24/22348586/what-to-know-georgia-colorado-shootings-suspect-media-accomplice-coverage-mass-shootings-victims/
Studie – Contagion in Mass Killings and School Shootings:
https://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0117259
A wikina s přehledem – zde se stačí podívat na data jednotlivých činů:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_mass_shootings_in_the_United_States
V americe se tak nějak shodli, že informovat bulvárně o masových vraždách je nebezpečné – přesto to stále dělají. Holt amerika – říkáme A, děláme B. Vítek dle mého názoru oprávněně v době pár dní po střelbě požadoval, aby se vrah nepopularizoval. Pak to použil jako fíkový list pro zmršenou akci fízlů, kladivo na dezoláty, buzernástroj pro vlastníky kvérů a samozřejmě jako píár před volbama ve stylu „hele jak jsme byli rozumní, hele jak se snažíme, děláme, makáme“. Zkrátka, za snahu nevytvořit dalšího pošuka bych mu dal lízátko, a za vše ostatní bych ho hodil medvědovi do klece.
U Vidláka zase oceňuju jeho snahu vyhladovět hydru, vykostit vykulence a jeho mafijánský ansámbl, ale za označení vraha jako „Dejvy Kozy – káuboj divokého západu s netradičními metodamy řešení sporů“ jím pohrdám. Zkurvený vrah si tohle nezaslouží, a já jen děkuju velkému ateistickému bohu za to, že u nás jsou snad trošku rozumější magoři než v américe.
vikiprdel jako zdroj? ledatak na vysoke skole zivota.
máte samozřejmě pravdu. Hned v prvním záznamu – střelba v arkansasu. Hned tam vidím několik nepřesností:
– ke střelbě nedošlo 21 června 2024 ale 16 dubna 1426
– nestřílelo se ve Forcyce USA, ale v Liverpoolu UK
– střelec nezastřelil 4 lidi, ale 19
– nezranil 10 lidí a z toho 2 policisty, ale 2 osoby a z toho 10 policistů
– a nestřílel Travis Posey, ale Jonatan Henry Kripkey. Nožem.
Holt wikina, tam se nedá věřit vůbec ničemu…
Jenže nebýt nákazy ze sociálních sítí, z médií, takových případů by bylo méně.
Příklady táhnou. Co jiného je příčinou vlny genderových dysforií, tranzic…?
Dříve…čarodějnické procesy, Salemský případ, Utrpení mladého Werthera, sebeupálení mnichů v Korei a Palach, a Zajíc… Sekty… Skupinová blbost a její šíření. Pěkně popisuje František Koukolík.
Třebaže, jestliže se takový porouchaný jednotlivec náchylný k takové nákaze sám zničí, je to prospěšné. Jestliže zničí jiné, je to zhoubné.
Ne, na opak. Jestli že někdo následuje takový vzor. Tak to jen urychluje přirozený výběr. Jen ta eliminace je rychlejší. Takže se dá částečně říct že medializace takových případů jako třeba sebeupálení je prospěšná. Je to drsné ale je to tak.
Jsme za jedno. Prosím přečíst ješte jednou. Závěr. Pozorně.
Jó máte recht. Jak to čtu na mobilu tak sem si to nedocetl a reagoval.
Dobrý den. Je to hezký, ale bohužel zbytečný povídání. Komploty a mafiánské praktiky provázejí politiky a politiku nepřetržitě a pořád. 35 let rozvtratu neokoloniální gubernie a klanových vlád loutkových satrapů jsou nekonečným příběhem loupeživého rabování veškerých myslitelných zdrojů. Vznik 14 idiotských krajů a rozvrat státní správy skvěle popisuje paní Klára Samková. Těm mrtvým už nikdo život nevrátí. Chaotická reakce v celém zásahu je a byla jen ukázkou tohoto celého rozkladu a rozvratu. Schválně, co se stane teď ??? Jako vždy nikdo za nic nemůže a jede se dál. Vsaďte se, že nikdo nebude odvolán z funkce a když, tak až pomine současná veřejná hysterie, z jiného důvodu. Vláda tohoto zločineckého klanu se bude držet zuby nehty ve stylu po nás potopa.
Většina voličů s tím souhlasí. Navíc generační výměna. Úpadek všeobecné vzdělanosti a kritického myšlení. Štyry nohy dobrý…
I tady. Obtíž přečíst natož pochopit krátký srozumitelný článek paní Markové. A to je tu soustředěný intelektuální výkvět Dezolátstva.
Stačí, jako vždy u textů Markové, přečíst nadpis, jenom ti, co mají v ten den dostatek času (nejspíš) přečtou i text. Na chápání textu máme každý jiná měřítka.
Pani Markova pise i clanky? Ja myslel, ze to vetsinou narve vsechno do titulku…
Mám rád dlouhé titulky. Ušetří to spoustu času.
Vidlákova myšlenka je v zásadě správná, ale vyhladovět hydru neplacením poplatků je totéž, jako vyhlásit neplacení všech daní. Protože TV poplatek daň je, jen je jinak maskovaná. Finanční systém nebude mít jinou možnost než ty první neplatiče exemplárně vytrestat. Jak by k tomu totiž přišli, kdyby neplatili všichni? Musí platby vymáhat. Tudy cesta moc nevede, pokud se neustaví masová skupina lidí, a všichni budou platit poplatky a od nějakého datumu všichni platit přestanou. Musí jich být tolik, aby stačili zahltit justiční systém. A to se nestane, jsou zjednodušená rozhodování a platební rozkazy vydává soud automaticky. Šanci by to mělo ve chvíli, kdy budou soudy zahlceny i jinými kauzami neplatičů a exekucí z jiných důvodů. Třeba krachy firem.
Taková situace jednou taky nastane, ale ne dostatečně brzo. Takže co dělat?
Možností je okázalé ignorování vysílání ČT. Místo iniciativy neplatit poplatky iniciativu nesledovat ČT a vůbec ji nezapínat. Ve všech průzkumech dávat najevo, že ČT zajímá jen partu, která v ní sedí. Požadovat u provozovatelů vysílání, aby dávali levnější balíčky bez ČT, nebo s možností volby vlastních balíčků a vlastního výběru sleodvaných TV kanálů. Další možností je TV přijímač vůbec nekupovat, což se už namnoze děje, když musí zdaňovat monitory.
Politici si ČT platí jen z důvodu, že si myslí, že ovlivňuje mínění lidí. Když se dozví, že tomu tak není, začnou přemýšlet, zda propaganda za 7 miliard Kč pro pár dávno přesvědčených pražských obyvatel Řeporyjí není vyhazováním peněz, které by šly využít lépe?
Jenže i ČT se brání rafinovanými metodami, tak občas předhodí pořad, který nějaké diváky osloví. Proto si pro neplacení TV poplatku nejdříve řekněte, zda znáte nějaké milovníky hokeje, kteří by si nepustili ČT, aby prokázali, že její propagandu nechtějí?
Obávám se, že tkaová výzva vyslyšena nebude, neb ČT zajišťuje část her, ač špatně, z hesla: Chléb a hry!
Politici si ČT platí jen z důvodu, že si myslí, že ovlivňuje mínění lidí.
Ale ona ovlivňuje…
No jo, ale přijde na to, jakým směrem a s jakým výsledkem. Například mne televize ovlivnila tak mocně, že už ji nemám déle než třicet let. A to se vyplatí, na těchto základech můžeme stavět.
Já ji mám odpojenou od antény taky, a dávno.
Podstatná část národa ji ovšem sleduje.
Nemalá část národa ji má puštěnou prakticky pořád, – oblíbený výraz je, že ji mají jako „kulisu“. Jsou přesvědčeni, že je nijak neovlivňuje. Blahoslavení chudí duchem.
TV je zbraň hromadného ničení.
Občas potichu vzdávám hold spisovateli jménem Ray Bradbury. Jak to funguje, popsal ve svých povídkách velice věrně už někdy v době, kdy jsem se narodil. Čest jeho géniu.
Lidi jsou prostě blbí a asi si všechny ty sračky zaslouží.
Mimochodem, státní televize je jenom špička ledovce. Komerční televize fungují trochu jinak, ale jedná se o stejně jedovaté svinstvo.
Nemáme už osmnáct let. Nechybí. Serou mě reklamní cedule u silnic. Hlavně svítící v noci. Divím se, že nejsou cílem vandalů se spreji na dronech.
Tím, že nebudete sledovat programy ČT nic nedosáhnete. Oni se to ani nedozví. To by museli dělat lidi, co jsou v nějakém tom sledovacím vzorků diváků.
Jediná možnost je odhlášení čestným prohlášením. Ale to pak nesmíte na domě mít anténu, nebo nesmí být večer vidět v okně obrazovka. Nebo se té bedny zbavit.
Priklad nejlepsi je z Usa..Tam si penize tisknou v pocitacich.Ty sou bezedny.
Penize sice kradou z dani ,ale jenom predstiraji ,ze je potrebujou a aby se meli lepsi.
Bohacum porad dane snizujou.Korporacim nacpavaji..
Napr. v 2008,kolik chteji tolik dostali v trilionech.
Dalsi miliady rozdavaji do sveta..880 mil.na vojenskej rozpocet.
Vic nez deset dalsich zemi dohromady.
Miliardy denne a zadarmo ,na uprchliky.
Ty dostavaji vic , nez vydela mistni…Kdo slysel neco vo komunismu , tak tyhle
sou nejbliz, s trockismem a s vic levou zfanatizovanou neolevici do leva…Jenom strucne..
Hydru vyhladovet je nesmysl. Ma veskerou moc a co chce ,nebo potrebuje si vezme.
Kdy chce.A to dela porad i ted.Naopaaak…Hydra se chysta vsecky vyhladovet..
Gerd napsal:
25 června, 2024 (8:03)
Pane Gerde, okázalé ignorování vysílání ČT, není řešením.
Zaměstnanci ČT asi nemají hmotnou stimulaci na sledovanosti, příjem koncesionářských poplatků mají jistý.
Teoreticky, i kdyby ČT nesledoval nikdo, tak finance- koncesionářský poplatek x počet elektro (internetových) přípojek, mají jisté.
Pro názornost.
Představte si prosím, že jsem plavčíkem bazénu, který je v rekonstrukci.
Přijdu do práce, sednu si na bidýlko, a myslíte, že řeším problém nulový počet plavců?
Řešením je kontrola dodržování zákonů, etického kodexu a hospodárného nakládání s financemi.
Například, byly dodrženy zákony, etický kodex a efektivně využity finance při výjezdu v kauze „Šiřitel řetězových emailů“? Výhra nad Českou televizí.
https://www.youtube.com/watch?v=dY6HAHLsFIc&t=473s
Soud rozhodl.
Jak byl postižen v rámci ČT zodpovědný šéf, pracovníci, atd.?
Prostě ovčané plaťte, na nic se neptejte, my víme co si máte myslet.
Když si myslíme něco jiného, tak jsme dezoláti, ….
Foltýn nám to vysvětlí.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Pochybujete-o-ruskem-utoku-na-depo-Jsme-Cesi-verime-ceskym-institucim-poucil-Foltyn-757256
Ještě nějaké námitky?
Ne?
Pohov, odchod
Je to prima rodina, která má bezohlednost danou?
Tou se při plnění úkolů mediálně chlubil i nový vládní „strategický cenzor“ O.Foltýn…stejně jako,
že začne zostra, tak snad ne ostrými….
Ten bývalý elitní policista Martin Foltýn údajně „strategicky komunikoval“ v roli vyděrače dokonce tak, až si vysloužil prý 5 let natvrdo.
Tak pokud je to rodina, tak vládo DOBRO DOŠLI!
https://www.novarepublika.cz/2024/06/a-co-kdyz-ma-foltyn-prima-brachu
Další možné indicie:
http://www.agris.cz/clanek/135583/lov-vlka-v-kosovu
Pokud je někdo z Jihlavy, jestli to sedí, nebo jen shoda jmen…
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2024/06/25/a-co-kdyz-ma-foltyn-prima-brachu/#more-1010090
Josefe,
nedělám si čáku, že bych vymyslel hotové řešení, jak snadno odstřihnout ČT od zdrojů. Oni také přemýšlí a takové možnosti blokují. Neplatit TV poplatke je sice občansky statečné, ale ti první budou exemplárně potrestáni soudem. nemyslím si, že je to řešení. Takže platit budeme asi jak mourovatí, ale jedno udělat můžeme, že ČT nebudeme vědomě poslouchat ani zapínat. Poplatků se tím nezbavíme, ale zbavíme se názorů hlásaných z ČT.
🇩🇪 ⚡️ Německo
Nám už není opravdu pomoci. Po kolikáté už nás něco pobouřilo? A co se stalo? NIC, VŮBEC NIC.
Jeden se uspokojoval a dalších 9 výrostků čekalo v řadě v parku na uspokojení od ulovené dívenky.
Vynadala pachateli hromadného znásilnění v Německu, skončila ve vězení. Zločinci jsou na svobodě
Jsi nechutná zrůda, nečestné násilnické prase, častovala dvacetiletá žena jednoho z mužů, který se podílel s dalšími devíti pachateli na znásilnění 15leté dívky v parku v Hamburku. Soud mladou ženu poslal do vězení za „nenávistné, násilnické komentáře“, pachatelé hrůzného činu jsou až na jednoho na svobodě, píše web Apollo News.
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-vynadala-pachateli-hromadneho-znasilneni-v-nemecku-skoncila-ve-vezeni-zlocinci-jsou-na-svobode-40477541
Asi se taková „hra“ někomu hodně líbí.
Re: AM
Soudružka neměla křičet, nýbrž pouze fotit a zdvořile čekat na příjezd soudruhů od Polizei, kteří na rozdíl od našich soudruhů nemusejí Pomáhat a chránit.
Jak prosté, milý Watsone…
No vidíte. A 50% obyvatelstva stále chce patřit na západ….
Oczywiście, na zachód…
Re: Sk
Správně! Záchod je záchod!
Re: Michal
Tipnu si. Všichni chlapi – samci, kteří se ještě fyzicky cítí na to, aby kdesi v parku klátili babu, ať chce nebo nechce.
To je 45%.
Zbylých 5% tvoří baby, které jsou tak hnusné, že zde v Čechistánu před nimi utíká úplně každý a na západě by v takovém parku měly aspoň malou šanci…
Re: Targus
Bylo myšleno 50% obdivovatelů západních hodnot a voličů naší protektorátní vlády, radostně vítajíc migrační pakt a rozvrat justičního práva v této republice.
Re: Michal
Za prvé, je mi úplně jedno, co bylo myšleno.
Za druhé – jak si jen dovolujete myslet, Michale jeden mizerná? Kdo vám to dovolil?
Za třetí – dokažte, že kusy, které jsem vyjmenoval já, nejsou podmnožinou těch vašich 50 %, které chtějí do Německé Uhnije!
Re: Targus
Myslím, teda jsem.
Na rozdíl od těch 50%.
Jenže západ pro ty lidi znamená plný Kaufland, dovolená na Mallorce a oktávka před domem.
Soudružka byla na šrot, převážně šlo o „bukake“, a především, většina voličů Bundesrepublik to tak chce. Menšina, zatím, volí AfD. U nás podobně. Demokracie.
Bukake? Co je to bukake?
Pokakané bukvice?
Stačí zadat do vyhledávače.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Bukkake
K výzvě, přestat platit koncesionářské poplatky, jsem skeptický.
Můžeme však požadovat za své peníze kvalitní služby.
V obchodě dostaneme k nákupu účet, na kterém jsou rozepsány ceny jednotlivých položek.
V případě, že cena neodpovídá kvalitě, můžeme zboží reklamovat.
ČT požaduje po nás pouze platby, ale účet nevystaví.
Požadujme účet, máme na to právo.
„Šiřitel řetězových emailů“? Výhra nad Českou televizí!
https://www.youtube.com/watch?v=dY6HAHLsFIc&t=469s
Robert Fico je zpátky. Co budeme dělat?
Zamýšlí se Česká televize. Modrý jelen. Pár hodin před vyhlášením výsledků do eurovoleb. Nad projevem Roberta Fica pár hodin před volebním moratoriem.
https://www.youtube.com/watch?v=AkbLqefhu9M
Účtenka podle Živnostenského zákona. Podnikatel je povinen vydat na žádost zákazníka doklady o prodeji zboží a o poskytnutí služby. Na dokladu musí být uvedeno (§ 31 odst. 14)
• označení podnikatele obchodní firmou, popřípadě názvem nebo jménem a příjmením
• identifikačním číslem osoby (bylo-li přiděleno)
• datum prodeje zboží nebo poskytnutí služby
• druh zboží nebo služby
• cena, pokud zvláštní právní předpis nestanoví jinak
Pokud odmítnete na žádost zákazníka vydat doklad o prodeji zboží, nebo poskytnutí služby, nebo neuvedete zákonem stanované údaje, dopouštíte se přestupku podle § 62 odst. 1 písm. r).
Dohledový orgán Živnostenský úřad.
Josef původní napsal:25 června, 2024 (6:38)
Příklad jak to funguje jinde.
„Lidé“ píší poslancům, ať odvolají Xavera. Za akcí Milion chvilek. Hrozí pokračováním
…… „Uff, bylo to rychlé! Za pouhé čtyři hodiny jste dokázali poslancům a poslankyním vládní koalice poslat více než 2 300 e-mailů! V pátek odpoledne jsme spustili web Červená čára. Skrze něj jste měli možnost napsat poslancům a poslankyním, že nesouhlasíte se setrváním Luboše Xavera Veselého ve funkci radního ČT v souvislosti s jeho opakovaně vulgárním vyjadřováním,“ uvádí Milion chvilek.
„Odvolání Veselého už doporučil sněmovní výbor pro mediální záležitosti. Rozhodnout o tom ale musejí poslanci a poslankyně. Naším cílem nebylo zahltit jejich e-mailové schránky a paralyzovat je v práci, proto jsme nechtěli překročit hranici 20 e-mailů každému poslanci. Účelem bylo vyslat jasný signál, že na tomto tématu veřejnosti záleží. Výzvu jsme poslali skrze náš newsletter, na sociální sítě jsme to ani nestihli dát. Reagovali jste neuvěřitelně rychle,“ dodává dále ve svém komentáři Milion chvilek…..
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Lide-pisi-poslancum-at-odvolaji-Xavera-Za-akci-Milion-chvilek-Hrozi-pokracovanim-757405
Josef původní:
Proč to tak komplikujete, když je to tak jednoduché?
Požaduje milion chlívek rovnou i nahrazení hulváta Xavera někým vhodnějším, napřiklad řeporyjcem Novotným? Samozřejmě přiměřeným liberálně demokratickým způsobem, tedy kooptací – nač se zdržovat a ztrácet drahocenný čas Sněmovny nějakým hlasováním, neřkuli přímo rozpravou.
Nepozaduje, protoze o tom neni diskuse. Nahrada kymkoliv jinym nez Sarapatkou by byla flagrantnim poprenim zapadnich hodnot.
Tzv. koncesionářské poplatky nejsou platbou za zboží, nebo službu . Je to prachsprostá daň, a za tu žádnou protihodnotu dostat nemusíte.
Ovšem na druhou stranu není povinnost zaplacené odebírat. Ani vlastnit Volksempfanger. To nebylo ani za Říše.
Já televizi ani rádio nemám a nikdy jsem je neplatil. Před lety mě ČT oslovila vyhrožovacím dopisem, že od poskytovatele el. energie se dozvěděli, že jsem jejich odběratelem, tudíž že předpokládají, že mám televizi a musím začít platit, byla tam možnost dát vědět emailem či jinak, že TV vyloženě nemám, tak jsem jim napsal, že TV nemám, od té doby klid.
Problém nastává od roku 2025, kdy si uzákonili, že nově budou platit i majitelé PC, chytrého telefonu atd. Půjdou na to tak, že osloví veškeré poskytovatele internetu v ČR + tel. operátory s žádostí o zaslání seznamu veškerých odběratelů internetu + internetových dat. To už je problém, protože bez internetu či dat to dá asi málokterá domácnost.
Četla jsem, že je to v rozporu s GDPR a že to z návrhu zákona vypadlo.
Zajímalo by mě, jak to řešil Ghándí, když sbíral s davem poddaných sílu. Přestal nebo nepřestal Angličanům platit daně? Podle mě určitě ano. Protože nemá logiku vést s nepřítelem a kupovat mu zbraně.
… válku…
tak ale Ghandi bol zmiereni s existenciou pod mostom, lebo exekutori…..ste s tym zmiereni aj Vy a Vasa rodina?
Gándhí organizoval pochody lidí k moři, kde si získávali sůl, aby se vyhnuli placení daní ze soli.
CO NA RAKUŠANA VÍ ??? Matějček nechal na pokyn Rakušana zmlátit toho chlapa (Karla Kočího) před Muzeem po demonstraci.
A já jsem měl takové tušení, že tu akci také vedl nějaký šéf mlátiček v kožené bundě. No vida! Praha je malá. Ten machr to dotáhne daleko vysoko!
Pro vidláka
Lakomá Barka CZ pohádka
https://www.youtube.com/watch?v=0BhqQ09-EXw
Z jinéhou soudku. Targus to už povídku vyvěsil, ale rozdělenou na kapitoly. Tady ji máte pohromadě.
Děkuji!
Take mi to prijde jako super napad. Neotrely, produktivni, s nadejnym vysledkem.
Vyhladovet neplatice, nafutrovat exekutory.
Furt lepsi, nezli kritizovat z gauce, za tyden bude zapalena svice za tmu na obrazovkach.
Tohle bude vlna, jez zcela nepoliticky smete nejdrive verejnopravni TV, nasledne pak vladu.
Kdo se neprida, je maloverny sralbotka.
jo, tak leda PROVOKACE NEBO UDAVAČSTVÍ PODLE NEJNOVĚJŠÍCH NAŘÍZENÍ
Kdyby to našla sama – a víme že sledujÍ, je to něco jiného , než tenhle udavačskej mejl. A víte, že jsem docela ráda, že jsem se ve Vás nemýlila. Všechny ty Vaše provokatoivní rádoby pravdy a ponoukání, mají jen za úkol vyprovokovat aby byla možnost stopnutí . Nic jiného to není. Je mi z Vás blujno
platí to pro oba dva. Docela jsem zvědavá jdo se objeví jako třetí. Ubožáci
Generálům po bitvě:
Co kdyby policisté poctivě prohlíželi kamerové záznamy a procházeli všechny hajzlíky ve všech patrech, ale pachatel by mezitím byl skutečně v Celetné, kde měl ostatně podle rozvrhu být, a střílel tam? Nebo by třeba střílel v metru nebo v obchoďáku? Pak byste pro změnu policii vyčítali, proč se raději nezabývala Celetnou, metrem nebo obchoďákem.
Z pouhého poznání, že jde (možná) o nebezpečného pachatele přece nikterak nevyplývá, ve které budově ho mají intenzivně hledat.
Tím nikterak neobhajuji Rakušana. Jen trvám na tom, že ani policajti nejsou jasnovidci, aby mohli takovým činům vždycky zabránit.
Počkejte, chcete říct, že úspory ve státní správě už dosáhli takové míry, že v celé Praze jsou k dispozici jen 2 hlídky policie? Jakože policie by nenašla ve svých řadách dalších 6 lidí, kteří by vyrazili prohledat druhou budovu FF UK současně s tou první? No to to teda ten preVítek vede ještě hůř, než bych si myslel…
A k těm opatřením – když nějaký vtipálek zavolá, že je na nějaké VŠ bomba, tak aspoň dříve (to ale asi byla Babišova totalita nebo co) policie neváhala a bez jakéhokoliv otálení evakuovala celé areály, tisíce lidí, klidně mnohokrát opakovaně – i když jim opravdu muselo být jasné, že žádnou bombu s největší pravděpodobností nenajdou.
O Kozákovi věděli, že má plno zbraní, že právě zabil otce, že neváhal nastražit výbušný systém, že ho „měli v hledáčku“ kvůli vraždám (mj. malého dítěte) v Klánovickém lese (i když tohle bych jim možná nevěřil, pořád si myslím, že tohle spojení dost smrdí), že vedl velice znepokojivé řeči a nejspíš i to, že má akutní psychické problémy. To mi přijde jako reálné nebezpečí převyšující anonymní nahlášení hypotetické bomby.
Podcenili to. Brutálně. Všechno odflákli a frmol nastal, až když Kozák začal střílet. Stačilo to přiznat, omluvit se a slíbit nápravu. Ne, museli se prsit „zásah byl bez chyb, zapomeňte“. A co se teď spustilo ze strany libtardů na adresu té žalem zlomené matky, to je takový hnus, že se snad začnu modlit za atomovku na tu naší Sodomu a Gomoru (cituju: „Běž s prominutím do prdele. Nikdo by neměl rezignovat! Spolkni to a běž dál! Začni chlastat, ber prášky, nebo bež do háje, ale nevylejvej si zlost na lidech, který za nic nemůžou.“ – https://x.com/ArnoldStepan/status/1803844635908771923 )
A tady máte jen pro ilustraci, jak se ohrožení nějaké VŠ řešilo před preVítkem:
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/anonym-bomba-vse-skola-policie-opatreni.A190103_190506_domaci_ble
Skoro bych mu přál, aby příší bomba byla skutečná (a nemusela by být na nějaké skutečné akademii, stačila by ta u těch zlodějských ptáků…)
Také mně připadá, že tihle, co omlouvají neschopnost minimálně vedení policie a ministra, si mysli, že v celé Praze máme 6 policajtů. To jsou tak blbí (Milenou zřejmě počínaje)? Ano jsou tak blbí.
Já souhlasím s Milenou, ale také uznávám, že chyba vznikla hned na začátku, pokud Středočeská policie předala Praze správnou informaci, že hledají vraha a dá se říct i teroristu, když krom mrtvoly byl v domě i nástražný výbušný systém. Na základě takové informace měl v Praze nastat zcela jiný cvrkot. Z nějakého důvodu vedení Prahy nemělo odvahu vyklidit v předvánočním čase část centra Prahy.
Taky souhlasím s pesimistou že spojení s klánovickou vraždou mi od začátku smrdí. Mám k tomu svoji teorii.
A v neposlední řadě se mi nelíbí sukně maminky zemřelé dívky. Nevěřím, že si ji vyrobila sama. Přijde mi, že je někým vedená, postrkovaná, že je zneužito její zoufalství. Díky ozvučření v pravou chvíli, nám bez povšimnutí prošla korespondenční volba a bůhví co ještě jiného :-(.
Takže vlastně s Milenou nesouhlasíte 😏
Von se sallop ještě nerozhod, jestli je Mylena na Danča.
A co když to byl záměr, aby ovčanst vo propadlo strachu a bylo poslušnější. Je to tak nelogidké, že starou bábu se zkušenostmi letitými napadá ledacos, zvlášť s následujícími vysvětlováními.
Jo jasně. Oni vědí, že tam jede ozbrojenej chlap, co před chvílí zastřelil vlastního otce. A pošlou tam dvě košťata, co tam přijedou a pak zase odjedou.
Zvláštní je, že na jednoho rachitika s petičním stánkem u úřadu vlády přijede po zuby ozbrojené komando robocopů, asi aby se ho nebáli a on je se svýma 40kg nepřepral.
Abych řekl pravdu už jsem alergickej na to omlouvání fízlů tím, že jsou to vlastně chudáci, co nic nezmůžou a nemají pravomoci a musíme na ně být hodní, peotože je potřebujeme.
Já bych je klidně omluvil, pokud plnili rozkaz.
Na druhou stranu je neomlouvá to, že práci policajta vzali. V dnešní době být policajtem znamená vědomě stát na straně Mordoru. A pro peníze splnit každý rozkaz. I kdyby nebyl v souladu se svědomím. Takovou práci nemůže dělat každý.
NO každý – ono je těch „moderně školených“ absolventů „socio“ docela dost.
Dyz treba vedel , ze si v klidu zastrili na universite , ze to jinde neni sichr.
Kdyz organizuje a kdyz tak policie zlocinum predchazi a zabranuje.
Ma taky vsude takovy nenapadny osoby na pomoc a kdyz ty neco provedou ,
se k nim nehlasi…Kdyz vo nemocni, to nevadi..
Nekdy se politiku zajmy vyssi vloudi, co se nehodi , to se nevi a nevidi..
Nekdo neco rekne a uz jejich ma na krku, nekolik desitek.
De vrah s kverem po ulici , na namesti a jenom cocky kamer, /misto vodznaku policejnich/ ,
se tam blysti.
Policajti pridou az potom, se ukazat na miste zlocinu
,az potom, ve fronte na banan se taky nepredbiha ,aby byli v televizi.
Ani potom nic nevedi..V CT ale porad mluvi..
Verejnost aby si povsimla , ze ma policii. Pral by si nekdo snad, uplne vazne ,
aby vcas nekde prekazeli a nechali se v poctu 15 postrilet…
To sou radsi jasnovidci../A jenom ten co chatra, nikdy nic z kancelare,
10tyho patra, nevypatra/ .
Vsude pak chodej / jako medvedi nic nevedi/ , policajti zlaty ..
Vic zlocinu, daleko vetsi dostanou, medajle a vejplaty. Za ty se nikdy nestydi.
Kdyz je to k smichu ale neni mozny se smat..
Na mysl se vkradaji zabery z filmu Keystone cops. Bez jediny druzice, patrali velice…
s touhle logikou raději nepište… :)) Tohle zkoušel i Matějček.
to patřilo Mileně… :))
Re: Milena
Vážená soudružko,
poliši věděli, že pravděpodobný vrah jede do Práglu prostředkem hromadné dopravy. Pokud nejsou schopni odlovit jednoho venkovského balíka, jedoucího do města autobusem, patří celá Policie ČR buď na pracák, anebo do zákopů v Donbassu.
Rozhodně ale nepatří do služebních mundůrů a do aut s nápisem „Pomáhat a chránit“.
Jo! Taky si myslím.
Vyhladovět tu hydru na Krkavčích horách?
Vidláku, vítejte do klubu.
Nedávno mi jeden kamarád položil otázku, proč tvrdím, že ministr „kultůry“ je zasraný hajzl. Právě proto!
Di do prdele, debile. Nejsi náhodou nějakej najatej ukroš, kterej tu za prachy prudí? Soudím podle toho, že ty svý slinty ani neumíš napsat česky.
fízl
jj je to nějakej novej nasazenej fízl vod Koudelky, nebo Kartouse. Bude třeba trošku vykydat a hlavně nekrmit.
Za kolik, agente s natáčkama ? Vnitro, BIS, elf, neziskovka, nebo jiný zmetek ? Provokace nebo i donášení a práskání ? Platí za hlavu, řádek, počet písmen, počet reakcí, a to buď na ruku, nebo na účet, platí obědy, diety, přispívají na DP, dopravu, kafeterii,… ? Máš to jako HPP, brigádu, vedlejšák, dohodu o provedení, nebo na ŽL ? Nebo práce z domu ? Pokud z domu – proplácí použití vlastní VT nebo dodávají vlastní – to samé náklady na linku … Ichtyl jako ty samozřejmě takovou potřebu nemá, ale nemáš jako benefit Kinedryl zdarma ?
„… nebo si dám ještě jeden CK úkol…“
Co znamená CK ?
Re: ZH
Málo čtete.
Nápověda . c. k. polní maršálek…
V němčině to bylo K. u. K. – König und Kaiser
Máte za to, že si Vidlák dává císařsko-královský úkol?
Re: ZH
Já mu do hlavy nevidím…
Napadá vás něco jiného?
(-:
K čemu nám je Česká televize?
No k tomu co tady děláte?
Sadin
ČT je pokladna pro určitou sortu osob.
Ono také podrazili autorské práva a honoráře.
Pak je tu ještě varianta záměr. Někdo mohl o Kozákovi vědět, že se radikalizuje, a mohl chtít situace využít.
Motiv? Třeba jako příprava na časy budoucí. Ať si lid zvyká na to, co má přijít. Migranti a válka s Ruskem. Nebo třeba bylo nutné něčemu předejít. Třeba hrozilo provalení dozimetru a někdo rozhodl to zastavit jinou velkou událostí.
Zdá se, že tak velké chyby by jen tak ze šlendriánu policie snad ani neuměla spáchat.
Ano, tohle podezření už tu bylo několikrát zmiňováno. Svědčila by pro to například ona manipulace s údajným účtem dotyčného, tuším na Twitteru, několik hodin po jeho smrti. Druhé možné vysvětlení je, že v tom nejel sám. Pro což taky existuje jedna indicie, která je stále zcela přehlížena. V jednom článku, mám pocit že na iDěsu, který vyšel pár dní po událostech, byla zmíněna výpověď vrátných na univerzitě, kdy minimálně jeden z nich uváděl, že policie hledala celkem tři (!) jedince a ukazovali vrátným jejich fotky.
Taky si vzpomínám, chtěli na to naroubovat „ruskou stopu“, haj.lové!
Давид! 🙁
Re: Alča, tdx, Kolem…
Jste VELMI nevhodné kusy.
Oba tři.
Fšichni-uplně-ganc.
Pokoušíte se přemýšlet a nemáte na to povolení.
The Internationale in Slovak & Czech (ČSSR) – „Internacionála“
https://www.youtube.com/watch?v=Y8bvmyzmsyg
Všechno vědět nebudeme nikdy a veřejnoprávní smetáky nijak nedonutíme, aby svou práci dělali pořádně, sic bychom je museli máchat ve Vltavě, jak se to (prý) dělalo ve středověku s podvádějícími kramáři.
Demokracie a její kontrolóři převlečení za novináře, to je taková hezká a hlavně nekonečná série pohádek Ovčí babičky na dobrou noc.
Něco jako na Nově seriál Ulice. Už se tam vystřídali všichni hééérci a hééérečky, někteří už jedou čtvrté kolo.
A Jahoda na to furt čumí a čumí a čumí…
Nevyčítejte Jahodě trpělivost, přináší růže.
Re: JŠ
Právě největší průser je, že s těmi růžemi otravuje mou maličkost! Furt chce jen cosi oslavovat a neustále vyžaduje přísun čerstvých kopřiv!
Tak ji ty koprivy dodejte. Jahody a koprivy… s tim, ze plevel jako plevel.
Anebo radsi ne, bylo by tu bez vas smutneji.
to musite mit doma uplnej brainstorming kdy z prijde na politiku. no co, vzal sis ji sam, tak nikoho neobvinuj.
Ovšem tady soudr. Záhon má tu gigantickou výhodu, že se ho taková věc jako bouření mozku vůbec dotknout nemůže.
No na mašlu už teho víte dost, a furt nic. Skutek utek.
Vyhladovět hydru na kavkách ? Jak ? Už jim schválili to navýšení poplatků i za patlafon ?
Šak si cestu najdou , jak nás vydojit . Stačí se kouknout na Slovensko , co se tak děje kvůli tv .
Kamarádka je také lež?
Oznamovatelkou prý byla máma.
třeba nám to objasná
patlamentní komis
Napadá mne,že to bylo úplně jinak,proto to mlžení a nechtějí, aby se v tom někdo štoural.Hlavně, ať není další mrtvola nebo Matějček může skončit jak Lúčanská.
>Akorát se pak ukázalo, že žádné takové studie nejsou. Ministr zase jednou dezinformoval a s ním celý majnstrým, jeden vedle druhého.
Pletete se. Studie na to samozřejmě jsou.
Namátkou:
https://www.npr.org/sections/health-shots/2019/08/06/748767807/mass-shootings-can-be-contagious-research-shows
Re: MSC
Běž do řiti se študyjema. Kdyby byli fízlové co k čemu, odpráskli zblblého Ferdu ještě dřív, než by naládoval první zásobník.
Jediné, co jim jde, měřit rychlost půl metru za přenosnou značkou a jebat řidiče, že jeli o pět km rychleji.
to je dalsi vec na prosazeni co by mel VIdlak delat – zakaz pouzivani mericich prostredku bez pritomnosti obslui hy – maj to tak v severskejch zemich. ale to by musel misto mrmlani neco delat.
Neukolujte vidlaka, muzete začít dělat něco sám.
Ty hlavně táhni do prdele, obecní blbe.
Jo uhádls, pro začátek stačí abys táhnul do prdele.
Správně! Ve státě je bordel, tak je kvůli tomu třeba sprdnout VIdláka. To nemá cbybu!
Tady se ukazuji dve veci.Policie vraha chytit nesmela a vrah potom nesmel prezit,
aby nemluvil. Vyznamenani pro policii za to.
Tak určitě…
„Now it’s generally hard to know whether a specific shooter was consciously influenced by another recent mass murder event.“
„Nyní je obecně těžké zjistit, zda byl konkrétní střelec vědomě ovlivněn jinou nedávnou masovou vraždou.“
Jinak z toho odkazovaného článku zdaleka nejvíc plyne, že hlavním motivem většiny střelců je sebevražda, před níž chtějí v posledních momentech svého života ublížit co nejvíce dalším lidem, většinou jako nějakou formu pomsty.
„What we found was that for the mass killings — so these are high-profile mass killings where there’s at least four people killed — there was significant evidence of contagion,“ says Towers. „We also found significant evidence of contagion in the school shootings.“
Studie jsou dneska na každý hovno, ale vypovídá to leda o tom, kam tečou granty. S realitou to nemá nic společnýho.
To řekněte autorovi článku. Ten očividně jejich absenci přikládá velkou váhu.
Jestli to do týdne nebude venku, tak bych prostě přestal platit koncesionářské poplatky. K čemu nám je Česká televize?
tak to je slovo do pranice, to bys mel zorganizovat aby i misto plkani jsi neco skutecne udelal. ja do toho rozhodne jdu s tebou.
neplaceni poplatku k tomu mam spoustu zabavnych historek. neplaceni TV to jsem praktikoval leta letouci , proste sem TV odhlasil, ono ty prachy za to hodili par piv tenkrat, ale clovek starne + inflace a uz to neresim- ale jako protest BUDU.
ale tech poplatku je vic. treba za Praha MHD. Jezidil jsem leta zadarmo (spoiler nebylo to zadarmo) a vedl spoustu zabavnych rozhovoru s kontrolory. jako – vy vypadate inteligentne, ctete si knizku – a ja Zdani klame. Nebo nad vami stoji dva revizori a vy se bavite s kamosem jako by tam nebyli a v klidu vystoupite – na to oni – takovy dementy sem nevidel 🙂 nebo vam reknou ze jedete zadromo a jak k tomu prijdou ti co co plati – no a ja jim reknu ze jedu jen za 1/3 zadarmo a zbytek sem si zaplatitl v danich co dostali z magistratu na provoz a tu 1/3 odmitam zaplatit protoze MHD ma bejt zadarmo kdyz uz chtej snizit pohyb aut ve meste 🙂 dalsi a dalsi. ale uz starnu, jezdim jen autem tak uz tohle neresim.
Dokumentuje si to neplacení! Až se to tady jednou obrátí, budete schopen doložit odboj a budete mít nárok na dididentský důchod.
hele jako nemusite to bejt uplnej bojkot, ale treba v SRPNU na protest ne zaplatime poplatek za CT/CRO, to by mohla bejt slusna akce a lze to obhajit – obcanskou neposlusnosti.
To je stejné jako přestat platit daně. Systém by se zhroutil. Nemá kapacitu na postih všech.
Jenže proč to nejde? Koncentrace moci. Lev a stádo. Stačí, že je silnější než kterýkoli člen stáda. Jen výjimečně se stane, že stádo rozdupe lva. V lidské společnosti se tomu říká revoluce.
jako hrouceni to je daleko a je to jasny, to vedel i Lavoasir stejne jako ze M=c :), jde tu o to zda lze udelat takovy protest nebo ne. zase kdyz takze 56%
calne tak reknou ze jsme prohrali 🙂
Lavoasier – kruva drat ty moje preklepy
Re: Zohan
Myslíte tohoto pána?
Antoine-Laurent de Lavoisier
Narození 26. srpna 1743
Paříž
Úmrtí 8. května 1794 (ve věku 50 let)
Place de la Concorde
Příčina úmrtí poprava stětím
Místo pohřbení Hřbitov Errancis
Jinak hmotnost se určitě nerovná rychlosti světla ani náhodou, ani omylem.
To bylo vidět už před půl rokem, že tam uvázla komunikace mezi jednotlivými krajskými ředitelstvími policie.. Ono vůbec, naše republika je rozdělená na jednotlivá hejtmanství. I volební kandidátky do sněmovny jsou po krajích. Hejtmanáty (byť nejen samozřejmě) jsou také důležitá centra legálního odklánění a řízeného utrácení peněz. Ale tak to je, teď je prostě doba hejtmanství.
Krajské (hejtmanské) rozdělení republiky je jeden z největších pruserů polistopadové politiky.
Spolu se vznikem senátu, rozprodejem vodovodní infrastruktury, převodem ČEZu na akciovku, nedostavěním Temelína v devadesátých a nyní schválenou korespondenční volbou.
Vítejte doma.
Za totální roze_rání prakticky všech složek IZS včetně dobrovolných hasičů můžeme poděkovat p. Langerovi z ODS a jeho věrným. Holt bylo málo židlí v teple, tak se nějaký musely vytvořit. Více svícnů pod kterými je tma.
Tak předně – Langer není žádný p. Leda že by to „p.“ znamenalo zkratku pro hodně vulgární označení adekvátní „kvalitám“ tohoto nabubřelého degeneráta a mafiána. Langer by měl bručet doživotně na Mírově, samozřejmě i s celou svou rodinkou, protože nikomu z nich prachy určitě nesmrděly a nesmrdí. Pročpak asi blahé paměti zrušil finanční policii. Langer je jeden z největších polistopadových všiváků.
Souhlasím.
Šmejd a zmetek, olomoucký Don Číčo …
Psst! Markéta Langerová je soudkyně a pošle Vás do vězení i za přimalování tykadel na fotku politika. Už se tak stalo.
Ciste technicky to nebylo za primalovani tykadel. Ciste lidsky to byla svinarna a la Langer.
Nu ano, je to za ignorování soudu, ale začalo to přimalováním tykadel. Čistě lidsky to bylo za to, že fotce manžela soudkyně přimaloval jeden řidič autobusu tykadla. Celá kauza měla ovšem jendu psychologickou dohru, že manželka obraz manžela Ivana s tykadly nikdy nezapomene.
A ten politik byl kdo? No přece Ivan Langer!
No já tu (kr)Kavčí hydru neplatím již několik let a teď se odhodlávám, že přestanu vydržovat i tu Vinohradskou…
Odhlásila jsem televizi před deseti lety.
Neplatím a platit nebudu. Věděla jsem, proč si nechávám starý tlačítkový telefon.
V notebooku bych musela mít jinou kartu, takto najdu leda něco z Archivu (kdybych to ovšem hledala).
O rozhlasu (dříve tak milovaném!, ach jo) přemýšlím taky, ale mám rádio v autě…
Já myslím, že k vlastnictví přístrojů schopných přijímat televizní a rozhlasový signál bude potřeba se postavit kreativně, podobně jak kreativně se naší „veřejnoprávní novináři“ staví k jejich zřizovacímu zákonu a k tomu jak si sami vykládají objektivitu a vyváženost. Prostě nemám a proto nebudu platit. Co je komu do toho aby mi šmejdil po bytě či v autě. Prdět na ně.
“ Vyhladovět tu hydru na Krkavčích horách.“
Palec nahoru.
První!
Dnes jsem tu první 🙂
Re: P-G
Za odměnu si udělej dvacet kliků.
A tohle jsou lidi, kteří by rádi nastolili spravedlnost. Rozdupali lva.
Je to k smíchu. Jsou schovaní za své nicky, uprostřed stáda, které je rádo, že si lev vzal jinou antilopu a ne je.
si tu lizaj kozisky a fitivni rany, muzou te prej smazat a to je jejich basta svobody 🙂
Zohan je čůůůrááák!!
Většího dementa, než je Záhon, na tomhle webu ještě neměli.