Tak nám naše demokracie skutečně dozrála do žaludečních vředů. Po pětatřiceti letech, co KSČ předala moc bez jediného výstřelu a jediné kapky krve, vzdala se vedoucí úlohy a distancovala se od minulosti, dostala od naší hodnotové politické věrchušky milý dárek. Zákaz propagace komunismu… Přišlo to ve chvíli, kdy na hradě sedí bývalý komunistický rozvědčík, vrchním prokurátorem byl Igor Mříž, než se rozhodl raději s touto vládou nespojovat svou budoucnost a hlasitým propagátorem je Danuše Nerudová, rozená Peslarová a Martin Exner, syn Václava Exnera…
Po pětatřiceti letech dospěla demokracie do stavu, kdy si myslí, že proti komunismu konečně zvítězí tím, že zakáže srp a kladivo. Už se nesnaží zvítězit silou myšlenky, silou lepšího názoru, silou plnější ledničky, silou otevřených hranic nebo silou vyspělejší ekonomiky. Dospěla do stavu, kdy jí zbývá už jen nejtupější a vždy neúspěšná síla inkvizice. Rozmáhá se nám tady nebezpečná myšlenka a my jí budeme čelit tím, že ji lidem zakážeme… svatá prostato! Nic se od Husa a Galileiho nenaučili.
Všimněte si, že se zákazem komunistických symbolů přišla naše hodnotová vláda přesně ve chvíli, kdy jsme dospěli do našeho snědeného krámu. Přišli s tím ve chvíli, kdy lednička přestává být plná, kdy Německo není žádná zaslíbená země, kdy lidé pracují, ale nevydělají si tím na slušné živobytí, kdy se Evropská komise chová hůř než sovětské politbyro a kdy máme posílit světový mír neutuchajícím zbrojením, proti kterému byly Brežněvovy požadavky vlastně směšně malé.
Ano, pětatřicet let po porážce komunismu se zřetelně a viditelně vrací důvody, proč kdysi komunismus vznikl. Vrací se slumy, bída, nemoci i válka. Vrací se nebezpečné ulice, drahota, inflace, cukr pro lepší lidi a bič pro ty dole. Některým už domů nakukuje hlad, jiným takové zoufalství, že je alkohol jediné řešení. Vrací se arogance moci, vrací se panská láska a vlastně se vrátila i dokonalá klerikální propaganda, že vaše bída je trestem za vaši malou víru v grýndýl a apoštolská veličenstva v Bruseli. V neděli už v kostele vlastně nic jiného neuslyšíte… a z televize také ne.
A spolu s důvody, proč kdysi komunismus vznikl, jsme vznikli i my! Protože už je zase důvod mluvit za chudé a okradené. Zase je důvod mluvit za národ i vlast. Je důvod se bránit nadnárodní korporátní ekonomice a je důvod poukazovat, kdo všechno se od Black rocků nechal koupit! Zase je důvod, zastávat se marginálních, nezaměstnaných a vůbec obyčejných lidí, kterým tato vláda hodila na záda náklady na svoji válku, která nemusela vůbec být. A ne, není to jen chyba v matrixu této demokracie. Je to záměr!
Vy, zakazovači v poslanecké sněmovně, vy si myslíte, že v noci sníme o Sovětském svazu? Nebo že máme doma oltáříčky na kterých je srp a kladivo? Myslíte si, že posloucháme Putina, nebo Sitting Pinga? Nemůžete být dál od pravdy!
My myslíme na ty, které jste okradli. Myslíme na ty, které chcete odvést jako potravu pro kanóny do války, která není naše. Myslíme na děti, které nemají na školní obědy ani na pomůcky. Ano, myslíme i na všechny ty slumy, kam jste odlifrovali „nepřizpůsobivé“ a nechali jste je tam. Myslíme na ty, kteří nemohou sehnat zubaře či obvoďáka. Myslíme na ty, které necháváte chcípnout bez péče.
Myslíme na ty, které nespravedlivě vláčíte po soudech, při setkáních si připomínáme ty, které jste utýrali vaší tvrdou spravedlností. Myslíme na ty, které jste zavřeli do vězení. My nesbíráme peníze na brožury pro intelektuály, ale na právníky proti vaší mocenské zvůli.
Myslíme na naše děti, kterým jste sebrali možnost si pořídit vlastní bydlení a chuť založit rodinu. Myslíme na padesát tisíc dětí, které se kvůli vaší katastrofální politice vůbec nenarodily. Myslíme na elektrárny, které zavíráte, doly, které zaplavujete a ocelárny které už nikdo neobnoví. Myslíme na bilion korun, kterým krmíme celou Evropu, myslíme na to, jak korporátní mrchožrouti rvou maso z těla naší matky vlasti.
To kvůli vám jsme zpět! Kvůli vaší neschopnosti, prolhanosti, korupci a mafiánské bohorovnosti. Jsme zpět, protože lidé nemají zastání, protože tohle už není jejich země. Jsme zpět, protože se vrátil mor, neštovice, bída a svrab. Jsme zpět, protože odhodlaná, bojovná a hlasitá levice ve sněmovně zoufale chybí.
Myslíte, že tohle zastavíte tím, že zakážete srp a kladivo? Jste hlupáci!
Zastavte bídu, zastavte rozkrádání, zastavte drancování, zastavte válčení. Nás můžete zastavit jen tím, že se budete o lid starat jako dobrý otec o své děti. Kecy o hodnotové politice to fakt neuděláte a váš zákaz nijak nezvedne popularitu Blyštivého Péti. Ale naši popularitu zvedne zaručeně. Ony totiž volby mohou něco změnit a proto se je snažíte zakázat. Možná můžete zrušit volby, ale myšlenku zakázat nemůžete. Stejně tak žádný zákaz nezvrátí jednosměrný odchod lidí od vás k nám.
Nepřestaneme volat: „STAČILO!“ Nepřestaneme myslet na obyčejné lidi, pro které máte jen pohrdání. Nepřestaneme být tribuny těm, kteří sami křičet nemohou. Jsme hnutí nového začátku, o sto padesát let poučenější a o pětatřicet let pokornější. Ne, nebudeme to dělat stejně jako kdysi. Doba se změnila a změnili jsme se i my. Ale jsme tady ze stejných důvodů jako tenkrát. Jsme tady, protože se vrátily lidské pohromy, vrátila se panská zpupnost, vládne nám ukázkový Otec Goriot a chystá nám středověkou bezemisní budoucnost banánové republiky bez tanečnic s kakakovou pletí, ale zato s islámským fundamentalismem.
Náš program není nic jiného než to, co bylo ještě před pár lety normální a lidé si to ještě pamatují. Ale je to program, který nasadí opratě všem supům kteří tady hodují… přišli jsme jim totiž ukázat, že česká země ještě není mršina. Přišli jsme ukázat, že se nenecháme rozpustit v bruselské jednotě bez odporu. Ještě nezemřela vlast v našich srdcích, ještě nejsme všichni zaprodaní, ještě jsme všichni nezhloupli. Shlédli jsme se v obyčejných lidech. Naše symboly jsou živé. Jsou to ti, kterým berete budoucnost. Za ty mluvíme a bijeme se ! Nikdy je nezradíme! Na korouhve jsme si namalovali světlo na konci tunelu, či svítání po tmavé noci. My neproklínáme tmu, ale zapalujeme alespoň malou svíčku.
_____________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Kdo potřebuje jednoduché placení, nově nabízím možnost přes tuto platební bránu: https://donate.stripe.com/28E4gzekn7mlgjS0g3g3600
A protože prezident vyhlásil volby a je třeba vyhovět byrokratické buzeraci, tož doplňuji: Zadavatel, zpracovatel – Hnutí Stačilo!
Zákaz propagace komunismu, takže teď stát zruší i věci které komunisti zavedli? Namátkou STK, potravinářské normy ČSN, odsíření elektráren, podstatnou část dálnic, asfalt na většině silnic, některé elektrárny a vedení, budem bourat paneláky?
Potravinářské normy neplatí už 30 let,jinak by sem
Evropská Mumie to své svinstvo nevyvážela…
Dneska to byl jeden z nejlepších Vidlakových textů.
Možná by stálo ua to uvědomit o zdejších poměrech francouzské komunisty. Ti tam jsou docela silní a možná by to rozmázli na mezinírodní úrovni. 😀
Ano.
A na wiki píší:
„Francouzská komunistická strana (francouzsky Parti communiste français, PCF) je francouzská parlamentní politická strana, v minulosti jedna z nejsilnějších západoevropských komunistických stran. Podílela se na levicových vládách vedených Socialistickou stranou, v současné době je v opozici. PCF je členka Strany evropské levice, zastává pozice blízké eurokomunismu.“
Cibule sadba
vozová hradba
do rukou cepy
mlátím, jak slepý.
Zelenina zraje
zloděj říká “ta je!”
urazím mu hlavu
potom si dám kávu.
Až bude ovoce
to budou emoce!
To bude lapků!
Sejmu je kapku.
Policajti nic,
bo už bude hic.
Beru widle do ruky,
bořím všechny záruky.
Mladý viselec ke stáru nepokrade. Kdysi strana lidová navrhovala princip trestního práva – třikrát a dost.
Moc populární se to nestalo, chceme si holt nepřizpůsobivé pěstovat.
Jestli chtějí zavést trestnost propagaci komunizmu, musí se to vztahovat i na na Brusel.
V tom případě je půl Brusele z a mřížemi.
Takto se o tom v pátek hlasovalo, za ANO byl aktivně pro jen Brabec a jinak se za ANO i SPD kromě omluvených..ostatní se zdrželi.
https://www.psp.cz/sqw/hlasy.sqw?G=85933
Senát to jistě potvrdí, ale nejabsurdnější bude pak podpis prezidenta, který sám aktivně přísahal a sloužil režimu s ideologií, postavenou takto trestním právem dokonce naroveň nacismu…
*****
A tady je ten pozměňovací návrh poslanců, hledejte 6503 Martin Dluhý a klikněte si na „dokument“
https://www.psp.cz/sqw/historie.sqw?T=861&O=9
Dočtete se tam i odůvodnění a prohlášení těchto:
Ústav pro studium totalitních režimů
Muzeum paměti XX. století, z. ú.
Platforma evropské paměti a svědomí
„Níže podepsané instituce vyjadřují plnou podporu srovnání postihu propagace nacismu a komunismu a přijetí takové trestněprávní úpravy, která zajistí, aby trestní postih podpory a propagace ideologie nacismu a komunismu byly postaveny naroveň.“
K autorství protlačení do § 403 (1) se hrdě hlásí pak poslanci ODS Benda, Lidovec Heller a TOP09 Dlouhý,který byl u hlasování navíc omluven.
*****
Osobně mám mnohé výhrady k minulému režimu i té ideologii, zejména pak tlačení vlastně jakékoli ideologie diktátem… Ale postavit cokoli u nás NAROVEŇ s NACISMEM, mi přijde skutečně zvláštní a to i na ČR dneška…
Smutné je, že tito bojovníci proti „komunismu“ se reálně vlastně SAMI chovají přesně jako kolektivní „HNUTÍ, které prokazatelně směřuje k potlačení práv a SVOBOD člověka a hlásá zášť vůči JINÉ skupině osob“….
Bohužel to nikoho z těchto „demokratů“ ve svatém boji zřejmě ani nenapadne a dopadne to jako vždycky….
*****
Pak se totiž ani nelze divit, že NAROVEŇ staví právně vzdělaný a údajně nejinteligentnější (dle Zemana možná jediný inteligentní) ministr Blažek mediálně klidně také třeba
– údajný DAR BTC (od člověka, který má v rozsudku cca, že je odsouzený právě i za ukradení BTC a jeví se, že BTC údajně ukradl i drogové mafii)
-s případným zabavením BTC státem, pokud by byly jasně z trestné činnost.
Blažek ani veřejnosti nepředstírá, že akt daru by byl u něj jen naoko, aby údajný zloděj státu odhalil, co mu stát ještě z trestné činnosti případně může ZABAVIT (tam jedině by to šlo pochopit). Jenomže policie údajně začala (opět bohužel) konat NE ihned na pokyn Blažka a vlády po nabídce „daru“ údajně právníkem výtečníka, ale až později…Premiér a Stanjura to vědět minimálně museli a pak musí jít také!
Výtečník dokonce řekl 30.5. novinářům DeníkuN údajně, že „o daru ví prd, má podepsanou mlčenlivost a že o daru má mluvit někdo jiný než on…“,, Hmmm, tedy ono to může být ještě hodně jinak i s tím jeho prý dobrovolným darováním BTC ….
Toto není už ani blázinec, to se již jeví, že padouch nebo „hrdina“ jsou možná jedna „rodina“….
Stejně jako Besta v odkazu Manecy mne napadají jen další a další otázky a „odpovědi, tý se asi jen tak nedočkáme..“
A všimla jste si, že o největším politickém průseru od dob Lajose Bacze a Radjiva Sinhy meéeéeéedia už druhý den zarytě mlčí?
Co to má znamenat, kdo to má „pod palcem“?
Majko,
jak vidíte, nikdo nic.
Tak navážu na svoji otázku „kdo to má pod palcem?“.
Dokážu si – a to i s tím „Mám podepsanou mlčenlivost“ – představit jeden scénář, který by to mohl vysvětlit.
A to by byl opravdový „majstrštych“, takový, že kdyby se povedl, mohl by zvrátit scénář pravděpodobného výsledku říjnových voleb ve prospěch současných „lila“ lůzrů. Někdy je třeba na šachovnici obětovat figuru, třeba i dámu, aby výsledkem byla vítězná partie.
Řeší to jedno ustanovení hlavy deváté trestního řádu, které tu nebudu ani citovat – kdo ví, kdo všechno to tady čte.
Vy už budete vědět.
Jen mě to tak napadlo a vidím, jak to všechno do sebe zapadá a jak by to všechno vysvětlovalo.
Na mne tu lidi reagují namnoze spíše podrážděně, mnozí možná otráveně rolují.
Jsem moc dlouhá a neumím ty zkratky a pak jsem navíc i nesrozumitelná.
Také dělám hodně překlepů, jak nechci na důležité sdělení všem zapomenout a ještě i chyb.
Jsem si toho vědoma, čtení po sobě nepomáhá a proto se snažím nepsat moc často…
Sem tam se ale neudržím a přitom to vše myslím upřímněji, než politici…..
Profesní věci proto nechávám učesat diskrétní osobou blízkou a milovnicí češtiny, kterou zase vůbec nezajímá věcná stránka a také umí i proto pak tu „mlčenlivost“.
Nejen, že na mne „řve“ to divné mlčení médií, ale i o tom z hlavy deváté jsem večer již přemýšlela, to by vysvětlilo i to chování Blažka…Vše má vždy nějaký důvod.
Nápověda by byla, zda došlo na „zmrazení“ BTC novým nabyvatelům od státu a nebo ne, protože….
Inu, nezbude, než prostě počkat a uvidíme.
S tou klesající porodností a chudnutím/bohatnutím společnosti je to nejspíš obráceně, jak nás učí empirická zkušenost. Čím bohatší a vyspělejší společnost, tím méně dětí. A naopak.
A má obligátní otázka na závěr: Co se stane tak hrozného, když v naší Kotlince nás bude 8 nebo dokonce jen 5 milionů? Bydlení vyřešeno. Potravinová soběstačnost vyřešena. Topení dřevem. …
Re: ETA
Doporučuji snížit denní dávku CHLASTIVA na polovinu.
Hrozí,že to nemusí být ani 5 miliónů.Cikáni zůstanou samozřejmě,ti se
očkovat nenechali.Umřou právě ti,na kterých společnost stojí – i když
si v duchu přeju,aby i to očkování byl podvod a lidi dostali placebo…..
Bydlení nebude poklesem obyvatel vyřešeno – hyeny jsou schopné sem
nastěhovat muslimy za státní peníze.Nezapomínejte,že o prachy jim
jde především.Vždyť se podívejte na největší zlodějku v dějinách,která
vládne v Bruselu.Jenom prachy prachy prachy….dovedu si představit
malé komando,které začne likvidovat největší škůdce národa.Ale
chtělo by to ihned,než bude opravdu pozdě.Rakouský chalifát už dnes
v některých městech má ve školách 52% nerakušanů,za 10 let…..kdo
je ale bude živit??Musíme tato varování brát vážně !!!!!
JardaPacific: Mě by spíš zajímalo, kde na to chtějí ty státy, co si sem vozí „parazity“, brát? Z čeho je chtějí platit? Zatím se ještě i na „Západě“ žije z podstaty, vybudované generacemi před nimi, ale co bude za pár let? Vždyť se tady v EU skoro nic nevyrábí, produkujeme akorát další daně, poplatky a „evropské hodnoty“. Podle mého názoru nemůže celá ekonomika stát jenom na poskytování služeb. Nejsme Švýcarsko. Je ale zcela možné, že politici ve své inteligenci nevidí za první roh a zajímá je budoucnost pouze do konce jejich mandátu. Pak to bude v budoucnu zajímavé.
A jak se to opakuje. Cituji z příspěvku na Kydech (uživatel Hermes Oberplan):
„40 tisic cizincu v Konstantinopoli, Cisar si je vsechny pozval. Vycerpavaji statni pokladnu, bremeno bylo preneseno na vidlaky, kteri meli za ukol produkovat jidlo a zasobovat armadu a zasobovat Konstantinopol… Vse na vlastni naklady. Chleba zdrazil 3x ale zisk shrabl Cisar Justinian. :
Kde? „Investují“ u nás do nějaké montovny nebo výrobny dilů a vydělají na prodeji finálních produktů a dividendách …
User…. musí to být záměr – zničit evropskou civilizaci.V Rakousku
už mají 52%dětí cizinců nemluvících německy.Jak toto může
dál pokračovat??Čím dál tím větší spotřeba muslimů,nulová
produkce a více a více dětí.Takže muslimové převezmou moc
jako v Anglii (150 soudů šaria,3000 mešit,města s muslimskými
starosty).Ale průmysl bude neustále upadat,méně daní,a stát
bude mít více hladových krků a vládnoucích muslimů.Takže
Česko se může připravit na migrační vlnu z chalifátů
Osterreich a Deutschland.Ještě rádi je přijmeme místo
Ukrajinců.
JardaPacific: tak hlavně aby k nám pak migrovali etničtí němci a rakušané… a ne ty muslimáčci 🙂 o ty bych zájem fakt neměl… a ukrajince si moc nemusím, ale najdou se taky ti normální a použitelní, jen o nich není tolik slyšet (a mluví rusky) 🙂
Ale klidně, s tou depopulací začněte u sebe a své rodiny.
Moje rodina problém nemá. A já celou dobu poukazuji na fakt, že by se nikdo neměl starat o cizí děcka a kolik si jich kdo chce pořídit. Vidlák 5, já 2, a evidentně fůra jiných nechce žádné. Co Vám je potom?
Vážně máte potřebu, jiným určovat, kolik mají mít dětí?
V republice bez dětí, budete první kdo bude křičet.
Ukázkový asociál, parazitující na chudobě jiných.
Víš o tom, že aby ses ty měl dobře a žil si na vysoké noze, musí se dalších deset lidí mít hodně špatně?
Jsi jeden z těch, které bych okamžitě postavil před matraci naštorc.
Ať Vám nepraskne cévka.
Jen nechápu, proč by se kvůli tomu, že si vydělávám programováním, investováním a pronajímaním bytů, měl mít někdo jiný hůře. Zvlášť, pokud odvádím na daních násobně více než od státu obdržím. To se spíše zaměřte na ty, žijící z dávek a podpor, kteří za celý svůj život vyberou od daňových poplatníků stonásobky, než to co do společného přispějí.
Vykřisťujete tím, že oni platí za byt a ještě váš zisk, tudíž drahé.
Výše ročního čistého nájmu je celosvětově uznávána jako 1/20 tržní ceny nemovitosti. K tomu nějaký ten zisk.
A ano, nejsem charita, chci svůj zisk. Každopádně mám ceny pod průměrem a tedy neustále plně obsazeno.
Vy, nebo kdokoliv jiný, podnikáte snad bez zisku?
V tom je ten problém, že z věcí, které nemohou být zboží už ze samotné podstaty, se zboží dělá a jede tvrdý byznys. Ale to už jsme tu probírali a vysvětlovali mnohokrát a vy pořád jedete svou, diskusi o bytech tudíž se mnou považujte za ukončenou. Je to marný je to marný je to marný
Utloukám čas – piknikuju;
vhodné místo kolíkuju,
pod vinicí u kapličky
bílou plachtu dám na tyčky.
Do stínu pak složím hlavu.
Židle, stolek, vařič kávu,
tuky, cukry, rybu, sýry…
chtělo by to tóny lyry.
Nad hlavami krouží luňák…
a ta ryba, to je tuňák.
V tom horku ho nikdo nechce,
má se jíst jen málo, lehce.
Nad vinicí hradní torzo;
u kapličky prázdné korzo,
sem tam jede traktor úzký –
veze dědu na pochůzky.
Po zemi se maso válí,
u vinice slunce pálí.
Víc takových pikniků
bysem chtěl mít na triku!
https://postimg.cc/1gh2J6Mv
Ládiku, to jste fotil kde? Takhle se válet kusy žeber, jsem ještě neviděla.
To je včera odpoledne pod Děvičkama.
Děkuji, asi ten co to vyhodil, řešil otázku kam s tím.
Jeszli ta žebra nebyla stále přirostlá k postavě. Lidi se obnažujou, hned jak je venku tepleji.
Lákali lišky na vinici.
U kapličky?
https://postimg.cc/75TgNBK2
Tak to byli imigranti z Afriky a zbavovali se neprodaného bushmeatu?
Jinak Lišky na vinici napsal Lion Feuchtwanger a jde o román pojednávající o situaci v předrevoluční Paříži, ale především o boji za svobodu, je plný humanistických myšlenek a ideálů, odsuzujících ve svém druhém plánu fašismus, nacismus a veškerou totalitu jako takovou. Téma je situováno do doby před Velkou francouzskou revolucí. Název je inspirovaný biblickým motivem lišek pustošících vinici Páně, což má zobrazit nesvobodu, která ubíjí člověka.
My jsme ta vinice, Signál I, Don Dozimetr, Don Pablo, agent Pávek jsou těmi liškami.
Kdo máš blbou náladu,
že jsi sežral návnadu,
vyplivni to urychleně
nebo budeš v karanténě.
Musíš plout jen s hlavním proudem,
nemusíš pak hýbat oudem,
vše pak půjde lehce, hladce,
i spát potom budeš sladce.
Který je ten hlavní proud?
Jsem já blbec nebo bloud?
Samý Malström, samý vír,
čumím na to, jako výr.
Pane Vidláku,zapomněl jste na ty,kteří tuto dobu nesou v sobě.
Snad 6 900 000 očkovaných svinstvem,které způsobuje potraty
a spouští katalog nemocí.Smrt našeho národa – to není kapitalista,
ale doktor MUDr – Prymula,Vojtěch,Altenberger – a jejich ochotní
vykonavatelé fašistické zvůle.Z celého světa chodí zprávy o hrůzách,
které zažívají miliony očkovaných.Dokonce už prosakují zprávy
o stavu našich lidí,ovšem podklady jsou od zahraničních aktivistů,
naši „“odborníci““ se bojí smrti z rukou demolikracie.Té slouží
naše justice,která pere prachy drogovým distributorům.A justice
má tu drzost odsoudit ženskou,která jenom říká,co vidí.
Koncem roku „68 byl v televizi pouliční průzkum o náladách lidí.
Na otázku „“co očekáváte od budoucnosti““jeden odpověděl :
„“Zastřílel bych si““.Zbývá nám vůbec ještě něco jiného??
Dnes zfalšují volby v Polsku,stejně jako to udělali v Rumunsku.
ODS má 12,5 miliardy peněz,které pro ni vyprala justice.
Dejte už s tím covidem pokoj. Očkování možná hodně starým a nemocným lidem pomohlo, u mladých převládly nežádoucí účinky, vyhodilo se hodně peněz, ale už je to pryč.
Z pohledu z širší perspektivy se v podstatě nic nestalo a hlavně, už je to nezměnitelná minulost.
Váš neočkovaný, x- krát “pozitivní” K43
Jenom blbec říká: „Dejte si tím pokoj.“, aby si nepřipadal jako trouba, co naletěl.
Upřímně, nenaletěl jsem ne proto, že nejsem trouba, ale proto, že jsem vyznavačem přírodního životního stylu. Být nemocný nebo starý, asi bych se nechal opíchat taky.
Tehdy pro očkování proti neznámé nemoci mluvilo tolik lidí, že nemohu vyčítat naletivším nic (a naletěl kde kdo, socani, Burešovci, budoucí 5K, nakonec i ten Vidlák). Teď z pohledu generála po bitvě se to hodnotí snadno.
Proto bych to nechal spát; spíš je potřeba přemýšlet nad tím, aby stát neměl do budoucna taková práva, která může zfanatizovaná (nebo podplacená) věrchuška zneužít.
Naopak je třeba se z toho poučit a sledovat práci těch, kteří tu pravdu aspoň dodatečně odhalují. Jedině tak má člověk šanci, neudělat tu chybu znova. Nic nenechávat. Spát. Spát jsme nechali totlitu a teď jí máme zpátky.
Aby ty vnitřní spory nebyly nakonec co do důsledků horší než tlustá čára.
Bohužel, omlouváte neomluvitelné a není to pryč, následky se mohou dostavit i několik let po očkování !!
Za několik let můžete na očkování svést cokoliv. Nikde jsem nenašel skutečně relevantní studii o následcích očkování, jen bulvární zastrašování, které si nezadá s jinými katastrofami, které nás čekají – jedy v potravinách, chemtrails, oteplování… jen samé bububu. Vykašlete se na to, prostě ŽIJTE!
Jak pravil jeden moudrý: Zpívejte, jako by nikdo neposlouchal, tančete, jako by se nikdo nedíva, prostě žijte! Tak jako tak nepříjemně brzo umřete.
Jako, zničili jsme vám zdraví, ukradli miliardy vašich peněz – zapomeňte?? No to nemůžete mysle vážně?! Takový útok na lidskou integritu a naprostá ignorace, vlastně porušení Norimberského kodexu nesmí být zapomenuto.
Kdo nehledá, nenajde.
Nechte si srát na hlavu, makejte a „žijte“.
@spitfire (9:50)
říkáte: „Nikde jsem nenašel skutečně relevantní studii o následcích očkování“
Možná jste zatím nenarazil na stránky https://smis-lab.cz/. Sdružení profíků ve svých oborech.
Problém je v distribuci informací. Lidé u zdrojů SKUTEČNÉ moci – tj. správci měn – mají desítky nástrojů, jak relevantní, leč z jejich pohledu nežádoucí informace upozadit a vytěsnit z veřejného prostoru. A naopak jak před oči zblblé veřejnosti nasunout požadované narativy.
Stačí OBRAZOVKY 😉
Ta hysterie se mi od začátku 2020 nelíbila. Něco o medicíně a genové transkripci vím a zpovzdálí témata sleduju. Někdy v květnu 2020 jsem si řekl „A dost!“. Jedním přímým telefonátem na KHS (Krajská hyg. stanice) jsem si zjistil, jak aktuálně vypadají jejich rutinní týdenní hlášení akutních respiračních infekcí (ARI) a kam je dál posílají (na ÚZIS). Ani vzdáleně se situace nepřiblížila stavu 1500 KLINICKY NEMOCNÝCH na 100 000 obyvatel. (To platilo po celou dobu kokovitu. Z ničeho nic se počítali „PCR pozitivní“ a ne klinicky nemocní jako cca 200 let před kokovitem – pro připomenutí). Aha. Zatelefonoval jsem tedy vedoucímu oddělení epidemiologie infekčních nemocí ÚZIS co to jako má znamenat. Zůstal jsem 2x v šoku:
A/ Prý se zatím dosud o situaci ARI nezajímal Z MINISTERSTVA NIKDO!! a B/ dotyčný šéf státní instituce v první linii odbornosti se, jak mi po telefonu sám řekl, „o všem dozvídá Z TELEVIZE“!! Ještě jsem si zjistil, že na relevantních postech Ministerstva zdravotnictví tehdy nepracoval ANI JEDEN člověk s titulem MUDr.
Stačilo porovnat s masmediálními/vládními narativy a BYLO JASNO 😉
Ještě nějaké dotazy?
Pro upřesnění: hranice 1500 klinicky nemocných ARI na 100 000 obyvatel byl dlouhodobý úzus pro vyhlašování stavu epidemie ARI v daném kraji (vyhlašoval krajský hygienik), popř. celostátně (vyhlašoval hlavní hygienik).
SHRNUTÍ: Stav „pandemie“ vyhlásili ze dne na den NOVINÁŘI ruku v ruce s ministerstvem zdravotnictví, které zcela obešlo dlouhodobě zavedený systém týdenních epidemiologických svodek ARI přes KHS a ÚZIS a zavedlo systém zdravotního teroru na základě ad hoc zorganizovaných komand PCR a antigenních testů „ze země nikoho“. Pídil jsem se po certifikačních zárukách na ty testovací sady a zjistil jsem, že se z výroby a distribuce PCR + antigenních testů stal doslova „klondajk“, kdy „certifikáty“ nepodléhaly žádné centrální regulaci (natož kontrole jakosti!!) jak na národní, tak na EU úrovni. Dohledal jsem tehdy i výživnou zprávu jakéhosi zdravotního výboru při Evropské komisi, který si zcela bezzubě do větru stěžoval, že už během roku 2020 byl trh EU s PCR a antigenními testy zcela zavalen desetitisícovkami šarží výrobků od stovek výrobců se zcela neprůhlednými a často i viditelně primitivně padělanými „certifikáty“ zdravotní nezávadnosti a kvality. Ale byl vyhlášen „čas nouze“ a vše prošlo.
Pikantní na tom je, že výsledky jak PCR, tak antigenního testování jsou zcela závislé na velmi obtížně kontrolovatelných parametrech kvality. Navíc se všeobecně vědělo, ŽE ANI NEBYLA POLITICKÁ VŮLE KVALITU TESTŮ A TESTOVACÍCH SAD JAKKOLIV KONTROLOVAT! Neboli přímá pobídka pro podvody všeho druhu. A ve velkém.
MUDr má léčit,ne INFIKOVAT !! A očkování je infikování.Navíc
to bylo něčím,o čem MUDr věděli,že to neprošlo řádným postupem,
takže když to píchli,vědomě pacoše odbouchli.Ve vakcíně,kterou
nám všem píchli jako miminům,jsou viry,které když po našem
celém životě přežívaly,se ve stáří ,když se organizmus konečně
unavil,projevují jako pásový opar.Nedivil bych se,kdyby se zjistilo,
že tzv.akné v pubertě má zdroj právě v první hexavakcíně.
Podle info ze světa očkování rozhodně nelze brát na lehkou váhu.
Jakože před hexavakcinou neměli puberťáci beďary?
Na potěškoště 😀
No to my můžeme těžko pamatovat.Chtělo by to
probrat historické materiály z lékařství.A přihlédnout
ke struktuře stravy.A potom těšit koště…
Když stát nebude mít práva, tak až se objeví nebo bude vypuštěna další brebera (což je jistota a jen otázka času, protože covid19 nebyl zdaleka první koronavirovou infekcí – SARS-CoV-1 v r. 2002, MERS-CoV v r. 2012), kdo by měl mít právo zavádět protiepidemická opatření?
Je vysoce pravděpodobné, že příští brebera bude ještě lépe vytuněná a tedy účinnější. S vyšší nakažlivostí, s horším průběhem a následky a/nebo s vyšší smrtností. A zatímco u nás budou různí Volní Flákancové a další svobodně vyřvávat proti jakýmkoli opatřením a sabotovat je, okolní státy zavřou hranice s námi a pošlou na ně armádu. Pak budete spokojen?
Vzpomeňte si, že to nakonec bylo Německo, kdo začal posílat domů a nevpouštět české gastarbeitery, protože nesplňovali německá opatření.
Jakkoliv mám pochopení pro ty, kdo naletěli a uvěřili, věřit i nyní, je pouze ignorance.
Nikdo nemá mít právo zavádět žádná „opatření“ hygienické diktatury.
Znám několik starých a nemocných, kterým to pomohlo do hrobu – okamžitě.
Nežádoucí účinky…to jako se má zapomenou, neřešit? A ty peníze jste na to vydělal sám, že to šmahem zametáte pod koberec?! Nehledě k tomu, že ty nežádoucí účinky a případná léčba bude stát další hromadu peněz! Ale co je nejdůležitější, tohle se už NIKDY NESMÍ OPAKOVAT! Vzhledem k tomu, jak si WHO usurpuje moc, chce zahodit Norimberský kodex a neštítí se praktik doktora Mengele, tak toto téma nesmí zapadnout!!!!!!
Starým a nemocným může uškodit jakékoli očkování, proto pořád cpou seniorům tu na pneumokoky, tu na encefalitidu, staří lidé jsou oslabení, imunita nefunguje rychle a každá injekce s cílem něco v imunitě měnit, je pro ně taková darda, že ji mnozí neustojí.
Vojtěch není MUDr.
Jo,je Mgr,právník. To ho odpovědnosti nezbavuje.
Jo, je magor …
„Vrací se slumy, bída, nemoci i válka … už domů nakukuje hlad, … děti, které nemají na školní obědy … slumy, kam jste odlifrovali „nepřizpůsobivé.“
No tak,
– ti nejchudší jsou obecně vyžraní jak prasata
– ti nejchudší si jezdí do Kaufu taxíkem (proplácí stát) a taxikář na ně čeká a súklonou nakládá plné kabele nákupu (proplácí stát)
– ti nejchudší mně nabízejí, pod cenou, nafasované jídlo z potravinové banky, tak aby bylo večer na cigára a vínko
– ten slum, byl před 8 lety moderní opravené dům pro několik rodin, nebo stejněj panelák jak ty ostatní. Kdože z toho vyrobil slum? A jak to bude řešit STAČILO!? Po 8-mi letech nafasují nový neslum, nebo do každého domu jedna sociální rodina pro potěchu sousedů?
Je mi vás líto.
Vidlákovy cesta
Správně odpozorováno. V týdnu mi nabízeli velkoformátový
televizor . V létě se pořádají alkoholické zpěvy s gulášem, na němž se vykrmí potkani, kteří pak šplhají po svislých stěnách hradeb. Romantika.
Nevím kdo to tady cenzuruje, ale měl by začít. Tak jako nemohu já diskutovat na idnes, novinkách, seznamu atd., tak stejně tak si nepřeji aby lepševici zamořovali zdejší diskuse svými výblitky. Je možné to nějak zařídit ? A nepoužívejte argumenty že nejsme jako oni. Prostě ty zmrdy smažte.
Pod článkem dělajícím si srandu a kritizujícím Zákaz, je požadavěk na smazání a zákaz odlišných názorů. Vesmír má fakt smysl pro ironii.
Pám si přeje tuto Diskuzi pouze s jedním, a tím správným názorem, jinak smazat, zakázat.
Dneska máte taky směnu? Platí Vám přesčasy?
Však víte, že mi přesčasů netřeba, mám nahrabáno dost.
Já se rád pobavím, zvláště na požadavek „Diskuze s jedním názorem“.
Dívejte, karma je zdarma a vaše škodolibost bude spravedlivě posouzena v dalším životě. Pokud na to nevěřte, nevadí, není to podmníkou, karma funguje automaticky i na nevěřcí.
Dost často se karma projeví už v tomto životě.
Teď je v Karmě klid, asi mají málo práce. Celkem se divím že ještě nezkrachovala.
Kdo je lepševik? Jsem taky lepševik, když se přece jen shodnu s odsákem Bendou na prospěšnosti Pinochetova režimu? Nebo jsem extremista jako vy. 🙂
Pokud se shodneš s esesákem Bendou na prospěšnosti Pinochetova režimu tak jsi zvrácený grázl, žádný lepševik, obyčejný zvrácený gauner, grázl, zločinec.
Pro všechny zvrácené zrůdy obdivující Pinocheta doporučuji film Kolonie.
https://www.csfd.cz/film/390440-kolonie/prehled/
I když, asi se to u nich mine účinkem a spíš to pro ně bude inspirace a ukájení se.
Pro každého psychopata/obdivovatele Pinochetovy junty:
– příčinou nenávisti USA vůči Chile bylo ZESTÁTNĚNÍ – tedy výkup za hodnotu určenou
arbitráží – telekomunikační společnosti ITT. Tehdy si zahraniční „investoři“ uvědomili, že
Allendova vláda to zestátnění energetiky atd. myslí vážně. Jinými slovy, že zlatá slepice už
nechce odevzdávat vejce kunám, ale chce je použít doma. Proto CIA zorganizovala v Chile
státní převrat.
– Během necelých 20 let bylo 38.000 lidí popraveno nebo zmizelo bez soudu. Armáda –
poučená zřejmě z Argentiny – popravovala odborové vůdce a právníky tak, že je – živé –
shazovala z vrtulníku na tovární. Srovnejte s čsl. komunisty – kdo povraždil více lidí?
dvory.
– státní dluh se mezi roky 1973-1993 (konec junty) zvýšil z necelých 5 mld USD na 45 mld USD.
70% této sumy utraceno za zbraně, v drtivé většině z USA.
– důchodová „reforma“ skrze důchodový fond skončila deficitem. Po téměř 20 letech bylo ve
fondech NOMINÁLNĚ MÉNĚ peněz než bylo vloženo. Připočítejte inflaci.
– i v důsledku umrtvení domácího kapitálu v důchodovém fondu byla prakticky celá chilská
ekonomika vykoupeno zahraničním kapitálem. Jedinou výjimkou zůstaly doly na ledek.
– Přesto zadlužení státu vzrostlo 9x…
zdroje: Naomi Klein(ová) – „No logo“ a „Shock Doctrine“ („Bez loga“ a „Šoková doktrína –
vzestup kalamitního kapitalismu). V obou knihách odkazy (links), grafy, tabulky, statistiky…
Tak ty vysírače ignorujte, jako já. Od toho má myš kolečko.
Když si přečtete diskusi, uvidíte, že zákaz komunistických symbolů vůbec nebyl zbytečný.
Například v téhle komunitě zjevně způsobil Vidlákův článek značné nesváry.
Sice ještě včera jsme byli všichni víceméně stejného názoru, že KoZa máme plné zuby, že je to samý fašismus, debilita, svinstvo a tak dále.
Dneska už tomu tak není. Nejeden z diskutujících znovu objevil, že za všechno můžou komunisti.
A „nepřizpůsobiví“ taky, že ano.
Napadlo někoho, že jeden z hlavních důvodů, proč se „nepřizpůsobiví“ systémově pěstují je právě tohle? Nenávist k nim místo k blackrockům? Pamatujete se, že před rokem 1989 byla povinnost pracovat a těch pár „nepřizpůsobivých“ (bylo jich výrazně míň) se pravidelně „přizpůsobovalo“ v kriminálu?
Jak snadné bylo rozhádat jednotnou frontu proti fialismu, grýndýlismu a bruselismu.
Prostě 35 let práce na poli rozjebávání nese své plody.
Vzpomínám si, jak jsem jako puberťák četl, jak vznikal před 100 a více lety socialismus. Přesně tyhle metody rozjebávání fungovaly tehdy stejně dobře, jako fungují dnes. Ti šikovní, co v tom umějí chodit, si budou hrabat na svoje hromádky, my se budeme mezi sebou hádat, blackrockisti si dál budou dělat, co chtějí, a nikdo jim nebude překážet. Nakonec ani nebudou muset při volbách nijak moc podvádět, my se utlučeme sami.
Nedávný útok pana Kulhavého na Vidláky je ze stejného soudku.
Neexistují žádní „blackrockoisti“, BlackRock patří stejně jako Vanguard nebo Berkshire těm stejným globálním banksterům.
To, co se děje v místní diskusi, nemá fakticky žádnou vypovídací hodnotu o tom, co se děje v realitě. Zaměňovat hádky v diskusi za nesmiřitelný boj v řadách dezolátů je prostě omyl. Už jen proto, že se tu dá těžko odlišit, kdo je skutečně dezolát, a kdo jen nastrčená figurka establishmentu (tzv. provokatér).
Žádná změna systému se nezrodila na nějaké dokonalé harmonii zúčastněných opozičníků. Stačí se podívat na dějiny Velké francouzské revoluce. Trvalo to sice několik desetiletí, ale dnes je Francie republikou s rovným volebním právem pro všechny, ne monarchií. A to, že je v současnosti Francie v rozkladu, je dáno něčím jiným, ne cílenou snahou tamějších dezolátů. V tom zas mají prstí ti výše jmenovaní.
Takže ano, část dezolátů je v permanentním konfliktu, ale to nic nevypovídá o tom zbytku, a už vůbec ne o mlčící většině.
Já vím, že „blackrockisti“ je výraz nic moc. Stejně jako jiné podobné. Mám psát „superelity“? Mně je to jedno. Myslím tím totéž.
Nepodceňujte sílu dezinformací, provokací, manipulací.
Já vidím, jak lidé na tyhle udičky naskakují, nechápou. Nemá smysl si zavazovat oči. Vrátili jsme se o nějakých 120 let zpátky. Tedy my jsme se vrátili, oni si všechno pečlivě evidují. Debilizace, manipulace ve výkladu historie…
Zkuste se podívat třeba na Prime video, na Disney nebo Netflix. Na jakých filmech vyrůstá současná mládež. O knihách ani nemluvím, protože současné děti nečtou. Kolikpak procent obyvatel máme v současné době negramotných?
A na tomhle sajtu máme převážně starší až staré lidi, kteří by měli už mít jasno. Mají? Ale kdepak. Většina lidí, jak slyší slovo „komunisti“, má jasno, kde je skryta podstata zla.
A když Vám na to odpovím, že slovní spojení „zlatí komunisti“ se tu objevuje pravidelně a je myšleno naprosto upřímně? Právě těmi staršími lidmi!
Pochází to právě od lidí starších a to proto, že lepší část života prožili v socialismu a dnes vidí, jaké obrovské výhody pro obyčejné lidi měl.
A také nemají děravou, či silně selektivní paměť, jako Vy.
Co vlastně pohledáváte Vy, jako klasický zamrzlý antikomunista, na tomhle webu?
No tak nevím. Pane Teco, jestli jste proti superelitám, jsme na stejné straně a vzkypěl jste zbytečně.
Nevím, proč jste si vyložil můj text jako jeho opak.
Já jenom varuju před iluzemi.
Situace vůbec není růžová. Domnívám se, že většina lidí třeba vůbec nezná význam slova provokatér.
Mimochodem, to, že BlackRock kašle na symboly (Váš jiný příspěvek), vůbec neznamená, že se proti nám nepoužívají. Nedělá to samozřejmě BlackRock, ten má jinou agendu. Ony ty superelity mají mnohem víc, než jeden typ chapadel. BlackRock a další podobné organizace se zabývají investicemi, jiné organizace vedou (reálné) průzkumy veřejného mínění, zadávají sociologické studie a podobně a zase jiné používají informace nejrůznějšího typu pro nepřímé ovlivňování. A tady už symboly můžou hrát roli.
2 nick Václav:
Myslím, že jste vůbec nic nepochopil. Ve svém příspěvku si přizpůsobujete nesporná fakta svému vidění světa – ale budiž, je to Váš názor.
Každý máme nějaký a je to stejné, jako s tou dírou do prdele – každý máme nějakou.
Někdo i dvě hned poté, co jej za rozesírání a pravičácké kecy vykopli z hospody či z diskuse.
Vznik zákazu tzv. „komunistických symbolů“ má dle mého skromného názoru důvod, který Vás, při Vašem svatém rozhořčení a jisté zaslepenosti ani nenapadl:
Všechny ty Blackrocky/Vanguardy/Rotschildové doslova serou na nějaké symboly, byť by byly třeba i nacistické. Serou na remcající a jednotící se levici a serou i na všechny myslitelné opozice.
Mají peníze a mají jich tolik, že i kdyby byl potenciální objekt jejich zájmu doslova oblepený „komunistickými symboly“, oni si jej buď koupí, nebo podmaní podobným způsobem, jako to dnes dělají na Ukrajině.
Ukrajina sama je příkladem: Je dnes doslova prolezlá z jedné strany nefalšovaným nacismem, jeho symboly i myšlenkami, zčásti tam ještě stále stojí i symboly „sovětského komunismu“, byť je tento termín nesmyslem – komunismus jako státní zřízení neexistoval nikde.
Zabránily snad ty symboly tomu, aby všechny ty „Blackrocky“ potichu skoupily už 48% černozemě a 26% těch klíčových území Ukrajiny, kde stojí zásadní infrastruktura k obhospodařování té černozemě – výměnou za úplatky úředníků s nacistickým smýšlením, nebo nesplnitelnými sliby dodávek zbraní a munice?
Nezabránily, protože jsou jim doslova u prdele.
Slíbí a uplatí cokoliv, jen ne munici a zbraně, protože zaminovaná, kontaminovaná, či jinak dlouhodobě znehodnocená černozem je jim k ničemu stejně, jako Rusy buď už obsazená, nebo jimi srovnaná se zemí, dotyčná infrastruktura k jejímu obhospodařování.
Symboly jsou tím úplně posledním, co by gaunerům ala Blackrock vadilo.
Symboly zkrátka za nic nemohou a nejsou schopny nic ovlivnit. Je to čistě česká záležitost :
Jejich zákaz má dodat legitimitu všem těm bývalým převlečeným komunistům, ukomunistům, jejich přisírkům a socialismu odjakživa škodícím krysám, pánem Hradu počínaje a značnou částí PS konče.
Zákaz zároveň ale bere legitimitu uskupením jako je KSČM, Stačilo! i dalším levicovým subjektům, které by se případně a velmi pravděpodobně spojily proti současnému establishmentu.
Míří to na tyto volby!
Nikde u Stačilo! či kterékoliv jeho frakce, se odteď nesmí objevit bývalá sovětská vlajka, třešně, ruce se zaťatými pěstmi a podobné symboly.
Chtějí ještě před volbami ztížit či znemožnit cestu Stačilo! do PS, nebo ovlivnit nerozhodnuté a nerozhodné voliče, kteří by si mohli říci „přece nebudeme volit někoho, kdo používal zakázané symboly!“.
Žádný jiný důvod to nemá.
Důvodem je pokus o politickou likvidaci, protože symboly jsou pro značnou část voličů důležité.
Je to určitý rozpoznávací znak na první dobrou, který se tím zákazem poškodí, popř. „rozpatlá“ do nečitelnosti.
Dobré, fakt dobré!
Jen mě ještě napadá jedna otázka – že tentokrát ve volbách i přes to všechno „zvítězí“ dosavadní opozice, na tom se asi shodneme /píšu „zvítězí opozice“, ale neříkám, že při jistém antagonismu svých programů sestaví vládu – ale bude mít ve Sněmovně poslaneckou většinu, i když nevytvoří koalici/.
Myslíte si, že těmihle fašistickými metodami ovládané zákony – třeba zrovna o těch symbolech, anebo dokonce už účinnou skutkovou podstatu o „cizí moci“ –
„§ 318a
Neoprávněná činnost pro cizí moc
(1) Odnětím svobody na jeden rok až pět let bude potrestán
a) ten, kdo v úmyslu ohrozit nebo poškodit ústavní zřízení, svrchovanost, územní celistvost, obranu nebo bezpečnost České republiky anebo obranu nebo bezpečnost mezinárodní organizace, k ochraně jejíchž zájmů se Česká republika zavázala, vykonává na území České republiky činnost pro cizí moc,
b) ten, kdo naruší svrchovanost České republiky tím, že na jejím území pro cizí moc sleduje jiného zpravodajskými prostředky, nebo
c) občan České republiky nebo osoba bez státní příslušnosti, která má na jejím území povolen trvalý pobyt, jež v úmyslu uvedeném v písmenu a) vykonává mimo území České republiky činnost pro cizí moc.“
zruší, i když by tak mohla udělat bez problémů?
Já si myslím, že nikoliv. Protože tyhle gumové zákony přinášejí jisté benefity pro každou ze stran politické orientace. Jenom je potřeba je takto orientovaně vykládat.
Chtěl jsem nakonec napsat – „Nechme se překvapit“, ale cukl jsem. Překvapení se jistě konat nebude.
Jakože jste pro to, aby STAČILO! rozšíilo svůj program o pochytání všech nezaměstnaných a následně jejich převýchovu v kriminále?
Vy jste příbuzný té soudkyně co poslala paní Bednářovou na převýchovu?
Že se Vám ten výraz tak líbí.
Reaguji na Václav (2:09), kde, se slzou v oku, píše: „Pamatujete se, že před rokem 1989 byla povinnost pracovat a těch pár „nepřizpůsobivých“ (bylo jich výrazně míň) se pravidelně „přizpůsobovalo“ v kriminálu?“
Vy souhlasÍte?
Nevím co pamatujete Vy ale já byl jako student v létě na
brigádách a pamatuji,že cikáni pracovali.Nezapomenu na
hrdost cikánky,která prohlásila „“Lajči ještě nebyl trestaný““.
Demolikracie žene cikány do šíleného konce.Protože se
žení a vdávají ve své komunitě,nutně dochází k incestní
reprodukci.Dánský výzkum muslimských komunit ,které
žijí podobně,vedl k závěru,že každé kolo incestu vede k
poklesu IQ o 16 bodů !!!!Takže cikáni se vzdalují od lidí
ke hrůzným koncům…..komouši jim kupodivu podali
pomocnou ruku.Sice s klackem,ale k životu.A to,že si je
někdo pěstuje jako hromosvod pro vztek lidu,je nepochybné.
Takže znovu. Jaké je Vaš řešení? Pochytat a převychovat v kriminálech? A jako bonus poviná inseminace cikánek vhodným spermatem, vzor Mengele? I Vy eugeniku. To jako vážně?
A co tak je přestat živit?!
Na to Vidlákova cesta…jaksi nepřipadl,ale obvinit mě
ze zrůdnosti,to mu šlo dobře.Varování jsou jasná,musíme
hledat řešení.Právě byznys s tragédií cikánů ji urychluje.
A že bychom nenašli způsob,jak je zaměstnat,aby mohli
normálně žít??Ale především oni by museli dojít k závěru
že jim nic jiného než pracovat nezbyde.
A kdo by pak živil ETu?
A uvažujete i další tahy dopředu? Třeba hned ten první.
Přestanete vyplácet soc. dávky, přestanete proplácet bydlení, ebergie, vodu, lékaře, …
– Dodavatelé elektřiny, plynu, vody, … po nezaplacení záloh, demontují mměřidla a ukončují dodávky.
– Pronajímatelé, po nezaplacení nájmu, vyhazují na ulici.
– Bez peněz nanakoupí.
Takže OSPOD zabavuje děcka (jedno dítě cca 70 tisíc měsíčně) a daňový poplatník zaplatí.
Dospělí na ulici asi hlady neumřou, takže drobná a nedrobná trestná činost (od krádeží po loupeže). A kolik že stojí kriminál měsíčně za jednu osobu?
Chce to zpracovat komplexní koncepci,ne mávat
klackem jako Hitler…
Pro zdravé míchání krve, pro osvěžení, měla nepopiratelný ozdravný vliv Základní vojenská služba.
Erik Best: STAN je hradní stranou. Nevěřím, že by Blažek jednal bez vědomí policie a tajných služeb
Aby bylo jasno
https://www.youtube.com/watch?v=mnoTti4D4zY
Vyčkejmež. Blažek není lumen. Přesně věděl, co dělá a co přijde a co bude muset udělat následně.
Vyčkejmež, až se poodhalí, jaký tahle šaráda měla cíl a smysl.
Jaký cíl a smysl? Krást, obohatit se, vyprat prachy, kolaborovat s podsvětím. Co je na tom záhadného ?
Záhadná je otázka, jakou ještě větší sviňárnu to má přikrýt.
Nebo: Co ještě většího a horšího nevyplavalo na povrch, když tohle mohlo.
Umělá inteligence vysvětluje rčení „pozdě bycha honit“ :
Je pozdě na to, abychom něco napravili nebo litovali toho, co se stalo. Jinými slovy, v situaci, kdy se již nedá stav změnit, je zbytečné naříkat.
Hned počátkem roku 1990 měli být komouši za to co s touhle zemí vyváděli postaveni mimo zákon a ti co prokazatelně škodili měli být pohnáni k odpovědnosti. Ale národ byl tolerantní. Nestalo se nic…
Naopak, oni překabátili a jeli dál. Děti některých v tom pokračují dodnes. To vysvětluje proč to teď dopadlo tak jak to dopadlo. Kromě jedné jediné, mají všechny parlamentní politické strany, které o sobě tvrdí že jsou pravice, ve vedení překabátěné komouše a socialisty.
A voliči je dokola a vesele volí. Takže vlastně jejich voliči teď májí co chtěli mít. KSČM je legální politická parta. Komouši dnes sedí i v Europarlamentu. Tohle zvrátit a zakázat se hned tak někomu nepodaří. Leda takovému, který rozumí době a který bude mít dobrý a reálným programem jak opravit stát.
To je zase blábol
pro Teco……Hlas lidu,hlas boží.Nemůžeme extrapolovat,
co by bylo kdyby.Ale stačilo zabránit masivnímu rozkrádání,
a mohlo být lépe.Kniha Waltariho „Egypťan Sinuhet““
popisuje v podstatě totéž,co jsme zažili.Lidi se na 40 let
stali lidmi,a pak se opět vrátilo odvěké ponižování a ZLO.
Taky Sinuhet viděl,jak se z otroků trošku stali svobodní
lidé.Ale myšlenka,že jsou příliš zlomeni na to,aby svobodu
dokázali udržet,se projevila i po roce 1989.ZLO opět převzalo
plnou moc a nastalo to co vidíme.U nás stačily dvě generace,
které nepoznaly ponížení,hlad a bídu.A zároveň zapomněly,
že ZLO je stále připraveno ………..dnes jsme schopni se učit,
jenom musíme dalším generacím vysvětlit spoustu věcí.
Každá generace potřebuje mít nějaký cíl,obsah,smysl života.
Musíme dosáhnout mezigenerační diskuse.
Mě zase překvapuje, jak mnozí nejsou schopni rozlišit komunistickou a fašistickou ideologii.
Pro Vás je vše komunismus a zapomínáte, že Hitler byl národní socialista.
Ale Vy to máte jednoduché – vše, co jen trochu zavání levicí je komunismus.
Jeden z autorů novely zákona je zmrdeček M. Benda ryzí fašista, proslul takzvanými přílepky k zákonům. Nikdy neudělal nic, co by lidem prospělo.
Určitě nejsem jediný kdo si pamatuje z 90. let starého opelichaného Bendu a jeho tehdy mlíčňáka Marečka v parlamentu. A jejich oslavné tirády na Pinocheta.
A jak víme, Pinochet byl fašistický grázl který opozici řešil vražděním.
Další takový je ryzí nacista Bartuška.
https://cs.wikipedia.org/wiki/V%C3%A1clav_Bartu%C5%A1ka
https://eurozpravy.cz/domaci/politika/119147-jak-na-rusy-upalit-a-mate-klid-navrhl-vladni-zmocnenec-zaoralek-v-soku
Oni jsou připraveni své odpůrce zabíjet.
SPOLEČNĚ VE STŘEDNÍ EVROPĚ – živé vysílání
Spolek Svatopluk
https://www.youtube.com/watch?v=tw94CrOztiI
————-
Vystupují: Fico, Drulák, Zeman, Konečná, Turoňová, Semín, Švihlíková, Schuster, Gánovská, Skalský, Gašparovíč, Gerda, Vondráček, Šutaj Eštok, Radim Fiala, Danko, Pirošíková, Kavan, Daniška, Luboš Blaha…
Shlédl jsem to video a poslechl celé.
Paní Konečné to neskutečně slušelo. Bez brýlí, celá v bílém a s účesem ala 40.léta, vypadala opravdu nádherně.
Vadí mi ale, že pro tak váženou sešlost, nedokázali organizátoři zajistit ani přiměřeně kvalitní ozvučení a předvedli takovou ostudu.
Nabízím samozřejmě zdarma- aspoň rady, jak níže popsanému předejít. Zhruba 50 let zkušeností s live-ozvučením, by se někomu mohlo hodit.
Z mého pohledu, profesionála z oboru live ozvučení, tragédie – na ten mikrofon, který byl zpočátku předáván od řečnického pultu a moderátor do něj mluvil bezprostředně zblízka, stačilo nasadit tzv. pop filtr, lidově zvaný vindšus (molitanová „skoro-kulička“) a na ozvučovacím pultu, byl-li vůbec jaký, zapnout u mikrofonních vstupů horní propusti (ostrý ořez všeho od 80-120Hz dolů).
To proto, aby slyšitelně přehnaně citlivý, podle chování patrně laciný elektretový mikrofon a při hovoru zblízka, nepřenášel či nezdůrazňoval tzv. retnice.
To jsou samohlásky b,p,t,v, nárazy vzduchu z úst, projevující se pak ve zvuku nepříjemným „boucháním“, které rády přenášejí zvláště levné aktivní soustavy s D-výkonovými zesilovači.
Že mám pravdu, se potvrdilo v okamžiku, kdy si pan Fico zasunul tento mikrofon do držáku na řečnickém pultíku – a rázem bylo po bouchání. Odběhem kompresoru, stoupnutím zbytečného zisku v mikrofonu samotném, začal ale zvuk citelně „zvonit“ – a také zbytečně snímal dozvuk a odrazy z řečniště.
Paní Konečná to zase evidentně umí s handkou – držela si ji v konstantní vzdálenosti od úst a zřejmě ani „neplive“ retnice až tolik, jako pan moderátor. Ale i přesto byl hlas paní Konečné slyšitelně ohavně zkreslený, nejspíš přebuzeným kompresorem toho mizerného, čínského mikrofonu a ze sady za pár drobáků.
Je to škoda, tak kvalitní sešlost shazovat technickými nedostatky, nebo působením amatérů…
Plný souhlas! Ani to neotevřu, působí mi to bolesti, je to takhle od začátku a je to marný, je to marný, je to…
Je to neschopnost nebo schválnost? Co je horší?
Byl jsem zvědav.
Otevřel jsem a viděl a slyšel dvě reklamy. Pak pokaždé reklamu, když jsem chtěl najet na Fica. Při jeho projevu reklama každou minutu.
Ne, nejsem padlý na hlavu, abych tuto „daň“, tento útok na moje duševno bych ochoten snášet, navíc abych si poslechl to, co od řečníků očekávám, protože si myslíme totéž, co oni říkají.
A ti, kdo si to nemyslí /tj. naši ideoví antipodi/, ti by si to nikdy neposlechli.
uBlock Origin do Firefoxu (nebo od něj odvozeném prohlížeči) a reklamy každou minutu nějak nevidím.
fotrák:
Je to neschopnost těch soplů, co si taky říkají „zvukaři“, někteří dokonce nosí trička „SOUND SQUAD“. A snaží se ultralacinou čínou uplést z hovna bič a vybouchat co nejvíc.
Mně by hanba dávala fest do držky, kdyby se mi povedlo něco takového už v 18. A to jsme měli sakra horší komponenty – a vinšusy se dělaly z vydlabaných molitanových míčků na „líný tenis“, kdo to pamatuje…
42 481 zhlédnutí
Živě vysíláno 31. 5. 2025
Strašit dneska komunistama, těma originál z doby před plyšákem, je jako vytáhnout v 50. letech Habsburky. Nehledě na to, že dnešní komouši přicházejí ze západu.
„vy si myslíte, že v noci sníme o Sovětském svazu? “
O Sovětském svazu ne, ale o Rusku ano.
a?
co to má společnýho s komunismem?
Že sníme o Rusku? Ne.
Sníme o Sibiři – jak by nám tady bylo dobře, kdyby nám patřila a mohli bychom tam poslat tu vládní soldatesku kopat krumpáči uranovou rudu 😀😀
Záběr, za koho chcete, Vidláku, bojovat, je hodně široký.
Sebe tam nějak nalézám stále méně.
To není ani tak o tom, za koho chci bojovat, ale za koho reálně bojuji…
Za vymírající komunisty ale fuckt ne! Jak říká omladina.
Re: Káčko
A kdy vymřete vy?
Lidská blbost je nesmrtelná, takže takových káček se nezbavíme ani v budoucnu. Takovej už je Svět.
Tak orientace na boj proti slumům, vzor Matiční, po boku Kocába by vážně chtěl trochu upřesnit. Po 10 lety přeséídlit do nového neslumu, nebo rozstěhovat do každého paneláku ze dvě rodinky, ať se sousedé potěší?
Jestli na hlad nestačí sociální dávky, proplácené taxi na nákupy, potravinové banky, mimořádné dávky, někde placené stravenky ve školách, … co S! ještě přihodí, aby nebyl hlad?
A jak se řeší nedostupná zdravotní péče, od zubaře po praktika? Zavolá se taxi (v lepším případě) nebo záchranka a zajede se na pohotovost
Vy víte,kdo je komunista??Znáte alespoň základní teze komunismu?
My jsme se o tom museli naučit alespoň ke zkouškám,ale co vy?
Co jste si přečetli??Jenom zvracíte žrádlo z ČT.Komunismus se nakonec
kupodivu dostaví,alespoň Čína k němu kapitalistickými metodami
pomalinku směřuje.A obrázky z Číny jsou sny Evropanů,které se
v chalifátech nikdy nenaplní.Lidé vraťte se na stromy – to je vize
Evropské Mumie.
Ano, ten hlavni problem je ve zmatení myslí a pojmů. To co zde bylo, nebyl žádný komunismus. A tzv. komunisti byla jen jedna z mnoha skupin nenažranců, která si ke zdůvodnění svých lumpáren vybrala ideu komunismu.
Ostatně ti dnešní „demokrati“ jsou úplně stejní, jen se rozhodli lidem misto komunismu znechutit demokracii …
Vidíte to zřejmě velmi povrchně.Byli komunisti,kteří
přijímali myšlenku beztřídní společnosti a pracovali pro
socialismus v rámci možností.Takže na úrovni středního
menežmenu,mistři ve výrobě,dělníci.Pak byli komunisti
v podstatě židi s legitimacemi.Ti byli u koryt a tvořili mafii.
Jenom titulární,bez organizace,i když KSČ….Chovali se
ale podle sionských protokolů.Ti poslední se zbavili rychle
legitimací a urvali,co se dalo.Socialismus byl nenáviděn
především těmi,kteří nemohli odírat své bližní až na kost
v zájmu svého zisku.Když se urvali ze řetězu po roce 1989,
začali řádit.Komunismus nikde nikdy nebyl,i když nevíme,
co je v KLDR.V SSSR zkoušeli pokusné městečko – nebylo ani
na mapách – a v něm instalovali společnost,kde bylo vše
zadarmo,a lidi pracovali jako všude jinde.Po čase zjistili,
že jim nepřiměřeně stoupla spotřeba chleba,víc než mohli
lidi spotřebovat.Nakonec zjistili,že za městem chová pár
snaživců prasata a tím chlebem je živí.Je to normální,
prostě se nějak chtěli seberealizovat.Bez výchovy lidí
je komunismus nerealizovatelný.Kreditní systém,jak se
nejspíš provede v Číně,určitě někdo zneužije k tyranii.
Nejsme všichni stejní.V tom je zakopaný pes.
Já bych tam též rád patřil ústřice a kaviár, býčka z Argentiny a nějaký ten zvlášť vydařený ročník. Holt se budeme muset poohlédnout jinde. A lanýže.
Nejde o ústřice a kaviár, ale o rozlišení toho, kdo si za své problémy může do značné míry sám a kdo spadl do neštěstí vlivem společenského vývoje.
Když se někdo v šedesáti ocitne bez práce, protože mu zavřeli fabriku, kde dělal celý život, jistě si zaslouží nějakou péči, politické školení před volbami (což nemíním jako posměch) a tvrdé politické výrazivo á la Vidlák.
Kdo má ve čtyřiceti pět exekucí může (a měl by) být námětem k úvahám z mojí první řádky.
Není mi sympatické, kterak mají mít všichni nárok – třeba i ti, kteří se neobtěžují přijít k volbám a bojovat tak sami za sebe. Zas tak velká námaha to fakt není. To je třetina voličů de fakto bez politické vůle. Já osobně s nimi být v jedné partě nechci, protože i tady platí, že každý svého štěstí/neštěstí strůjcem.
https://stary-kocour.blogspot.com/2013/09/neni-to-nakonec-jedno.html
A fabrika byla zavřena kvůli politice Fialovy vlády a bruselské pakáže. A kvůli politice Fialovy vlády ještě nemá nárok na důchod….tak se půjde, kvůli politice Fialovy vlády pást…
A rozhodovat o tom, kdo konkrétně má nárok a kdo ne, bude samozřejmě Godot?
Přičemž zrovna te bezfabrikovej maník si mohl do 60-ti již dávno naspořit a zabezpečit se, kdežto ten mlaďoch má třeba tu smůlu, že jeho IQ je 70 a každé jeho druhé rozhodnutí chybné.
Mohl si naspořit…nevím jakou práci děláte vy, ale mnozí si prostě naspořit tolik nedokázali, nehledě k tomu, že pokud ano, tak na důchod….ale kvůli fialovému hnusu do důchodu daleko a nová fabrika nikde!
A ještě dodám, že na důchod si platil!!!!!!
Pane Vidlákovo cesto tam a zase zpátky. Pracovní život trvá cca 40 let. Kterých 40 let po sobě jdoucích (od roku 1918 třeba) si udržela československá-česká měna svou hodnotu?
Proč by si měla udržet hodnotu?
Nechávat úspory v hotovosti je blbost, a je po zásluze potrestána. Co tak průběžně kupovat akcie ČEZu, stříbrné či zlaté mince, krypto, našetřit na garáž, garážové stání, pozemek, chatu, byt, … (podle finančních možností).
Při četbě nadpisu mi v hlavě naskočil verš „…Bourbonské vrátily se lilie…“. Za nic na světě si ale nemůžu vzpomenout ani na báseň, ani na autora. Nepomohl by některý čtenář?
Viktor Dyk
Viktor Dyk …Mathieu
hlava strýčka Googla začíná být větší té mojí 🙂
Mockrát děkuju. 🙂
Zde nedávno zmíněné pragmatické pozastavení členství v KSČM pro kandidáty Stačilo nabývá tímto možná dalšího rozměru, který neradno podceňovat. Je-li přítomna, byť i individuální, vůle k uplatnění inkvizičního argumentu“ valná většina“, lze si zajisté představit i právnickou osobu“podporující a propagující komunismus“, tím, že nominuje členy KSČM.
A taky by měla naše věrchuška zrušit diplomatické styky s Rakouskem. Podívejte se, co drží jejich orlice v Pařátech. No fuj.
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSphKjv5Zhv2Tn3L6DpBxzFWq1O_WB4Vhd-IA&s
Re: Berk…
Na to stačí obyč amputace.
Doufám, že si ten tlustej kokot Lipavský předvolá rakouskýho velvyslance.
Baby ministěr Lipánek by mohl alternovat v ZOO tuleně, jeho tuková tkáň tomu napovídá.
Re: Berk…
Anebo nějakého kýtovce – óóó, pardon, samozřejmě kytovce!
Například takovou sviňuchu.
Je hezká a umělecké jméno Phocoena sinus – dodávám pro služební soudruhy.
ploutvičky má taky dozadu
Já si představuji českého lva se srpem a kladivem v prackách, bohužel to neumím zrealizovat. Ale on se někdo najde.
Takový surreálný bojovný článek, člověk by nevěřil, že jsou plné restaurační zahrádky, letní optimismus světem vládne, díky ekologii je svět čistší a díky ukáčkům už se zase docela staví (aspoň tady), po ulicích pobíhají nikoli hladové, ale vypasené děti s nejnovějšími mobily. Ale to je krátkozraký pohled (nicméně z hlediska oslovení běžného voliče by měl být akceptován).
V čem naprosto nesouhlasím je zastávání se nepřizpůsobivých. Dost problémů, které současný režim působí normálním lidem, vychází z bezbřehé tolerance nepřizpůsobivých, kterým by neměly patřit dávky a slumy (natož byty), ale bič a pryč.
Jinak je to pravda, od T až do u. Vláda blbne, Blažek s jeho bitcoiny představuje tu normálnější část, a nakonec prakticky cokoliv bude lepší než ona.
Čau lidi. 🙂
Na které paralelní planetě žijete? Nebo máte jen jeden, ověřený komunikačně-informační kanál?
Někdy mám pocit, že je to spíš otázka černých brýlí. Lát všem a na všechno není dobrý politický program, i když zrovna vládne blb.
Re: Káčko
Tak si ty brýle sundejte a máte pokoj. A až se rozkoukáte, můžete jít sejřit jinam.
Má halucinace.
Ale všichni na těch zahrádkách nesedí….rozhodně ne matky samoživitelky, určitě ne důchodce, který má minimální důchod, ani řemeslníci, protože ty, které znám makají i o víkendech….nehledě k tomu, že spousta věcí běží ze setrvačnosti…s Green Dealem přijde chudoba, s migračním paktem kriminality, s poslušností k hákenkrojcům válka…Víte, i v minulosti byli lidé, kteří před katastrofou varovali…ale překřičela je trdla jako jste Vy.
Nemusíte varovat, nemusíte se nechat překřičet. Prostě odjeďte tam, kde válka nebude, když znáte budoucnost.
Vy jste opravdu hlupák bez znalosti historie!
Jakože Židé neměli před WWII raději sbalit kufry a zmizet třeba do USA? To by byla blbá strategie?
Proč by ti řemeslníci makali i o víkendech, když berou pětset na hodinu na ruku, to jim nestačí k životu, vzor Husákova doba?
Teď by mělo Stačilo zareagovat trollingem v podobě triček, na kterých bude zkřížený šroubovák a sekyrka.
Jsem zvědav, jestli pak zakážou i je.
Šroubovák a kleště…
Jestli to dají na eshop, objednám si to ve všech dostupných barvách.
A nestačilo by to nějak takhle … ?
https://www.nepodvoleni.cz/wp-content/uploads/2025/05/ZUV.png
Hezký design. Jen nevím, jestli ta rudá barva dráždí jen býky, nebo i voly … v tom druhém případě neprůchodné 😀😀
Re: DD
Já bych navrhoval přece jen tu sekyru. Bude ji potřebovat více lidí, až se promítnou do cen paliv emisní povolenky pro obyvatelstvo.
Já myslím, že základem by měly být vidle. Avšak nenapadá mě, co by je mělo křížit.
Co třeba holá prdel tváře ODS?
Co sekera? Co nezvládnete vidlemi, dokončíte sekerou.
Hrábě
A letlampa.
Musí tam být symbol řemesla a zemědělství…takže asi kleště (šroubovák nevypadá výrazně) a hrábě 😀
Teď ale nevím co mám dělat, doma několik srpů i kladiv a do toho ještě třešeň a třešňovišeň….
Divim se, že nezakázali i kosy a vidle 😀😀
Partyzán na kombajnu se samopalem – to by byl symbol…
Komunistická propaganda byla páchána podle scénářů banksterů, stejně jako slavný „německý nacismus“. Teď vrchní padělatelé jedou Green Deal®, Covid-19®, Ptačí chřipku®, multikulturní obohacovače (pro posílení rozvratu)a především světlé zítřky: Nebudete nic vlastnit a budete šťastní®. Cíl mají stále stejný, vlastnit všechno.
Nechodím k evangelíkům, jestli mají ve svých kostelích kázání o politice a nutí své ovečky k víře v Grean Deal, tak je to hodně smutné. Jsem katolička, v katolických kostelích se o politice nemluví. Jedinou zmínkou jsou přímluvy, kde se modlíme nahlas za oběti Fialovy vlády. To si člověk uvědomí, jaká je to katastrofa. Je nejvyšší čas na změnu.
Kéžby změna nebyla k agentu Citibank Babišovi. To by byla ještě horší varianta než Fialový Hnus.
Orbán si to nemyslí.
…symboly…
Není to tak dávno, kdy jsme ve všem viděli svastiku. Dokonce i na leteckých snímcích budov.
Teď je to srp a kladivu. A pěticípá hvězda – ale musí být rudá, písmeno „Z“ u kterého jsem musel dlouho vzpomínat, proč je na indexu. Brzy přijde i hvězda šesticípá.
Pořád není dost zle, Vidláku, když se dokážeme vážně bavit o těchhle marginálních nesmyslech.
Ale až přijde skutečný plošný hlad a během black out-u vyběhnou ti Villonovi vlci z lesa…
Symboly, nic než symboly…
Někdo říká tři jídla, někdo že jídel devět, já říkám, že asi tři až čtyři dny.
Necelé dva dny bude trvat, než vypadnou BTS i základnovky operátorů, pak teprv nastane ten správný šrumec.
Čtyři dny nepřetržitě bez elektriky a z toho, co se dneska nazývá supermarkety, zbudou jenom hromádky bordelu, ze kterých si ti šťastnější, dosavadní majitelé dvoukoláků budou odvážet to, co ještě lze použít k topení.
Můžeme se klidně vsadit, že majitelé těch hangárů k nim ani nepošlou žádnou ochranu před vyrabováním zoufalými hladovými lidmi, včetně matek menších dětí. Správa státních hmotných rezerv se poukrývá anebo rozprchne. To proto, že to málo, co tam zbylo, není čím rozvézt, je to nepoužitelně degradované a zkažené, nebo v dané situaci úplně k ničemu.
Nebo někde stojí haly a v nich vysoké stovky, či spíš tisíce generátorů a paliva do nich, schopných nouzově napájet benzinky a případné sklady potravin??
Myslíte, že na něco takového tyhle vlády myslí, když pro případ epidemie neměli ani pitomý slintáky??
To bude hukot. Myslím, že se toho dožijeme oba.
To nepotřebuje další komentář.
Jenomže to, co je teď, je pro spoustu lidí taky normální. S těmi se pouštíme do křížku.
Aneb pomalu vařená žába.
Bude krásné sledovat, jak se za Petra Fialu a spol. budou brát ty mladší ročníky uvědomělých libtardů, které sice nebudou mít kde bydlet, ale budou brojit proti programu Stačilo, který by jim bydlení zajistil. Možná jim docvakne pod mostem, jak jednali proti svým potřebám – a tomu se říká užitečný idiot.
Jenže dřív budeme pod mostem my. V tom je problém
Někdy mám pocit, že to vezme tak rychlý zvrat, že se pod ten most budeme předbíhat. A to i s těmi, kteří teď volí SPOLU. Ale nebojme se, neviditelná ruka trhu už zasahuje, a to proti politice z Bruselu, ceně energií i SPOLU. Blbé na tom je, že taky řádně zlíská i odpůrce Fialy.
Možná bude brzy místo pod mostem (kam neprší) všeobecně považováno za dobrou adresu. Až nám napaří daň z nemovitosti ve výši 2% její hodnoty, bude o místa pod mostem rvačka 😀😀
Až na to poslední adjektivum – souhlas.
Nebo síla dlouhodobého vymývání mozků.
Jestli ti s vysokými platy (klidně i libtardi) budou žít v pasivních garsonkách, tak místní důchodci již dávno budou někde pod mostem. Ono jaksi ani S! jim legální bezemisní bydlení nezajistí, to musí každý sám.
Úžasná budoucnost…s vysokými platy v garsonkách….
A co budou dělat, až Brusel nařídí bezemisní ovčanstvo…jo, vlastně STAN už má v programu euthanasii..
S tím zákazem srpu a kladiva to není až tak hloupý nápad. Průmysl už skoro zlikvidovali, zemědělce jakbysmet, a až to celé klekne, bude vlastnictví těch zmiňovaných nástrojů poslední poslední možností, jak přežít. No a to by jim udělalo škrt v plánu depopulace.
Zakázal bych i písmeno Z, a dohlížet na nužívání komunistického symbolu může Dechovský.
Odříkaného chleba největší kus – aby mu na odchodnou nezahráli zdechovku…
Mrtvou (zdechlou) dechovku? 😸
Dechovka mu ke zdechání zahraje píseň.
Protože přijde do pekla, tak by to chtělo něco pekelnějšího. Sejdeme se na Zdechovce!
Ale vždyť písmeno Z propaguje i prezident Elenský…
Ale to je jiný Z, takový naše, liberálně demokratický!