Tak nám naše demokracie skutečně dozrála do žaludečních vředů. Po pětatřiceti letech, co KSČ předala moc bez jediného výstřelu a jediné kapky krve, vzdala se vedoucí úlohy a distancovala se od minulosti, dostala od naší hodnotové politické věrchušky milý dárek. Zákaz propagace komunismu… Přišlo to ve chvíli, kdy na hradě sedí bývalý komunistický rozvědčík, vrchním prokurátorem byl Igor Mříž, než se rozhodl raději s touto vládou nespojovat svou budoucnost a hlasitým propagátorem je Danuše Nerudová, rozená Peslarová a Martin Exner, syn Václava Exnera…
Po pětatřiceti letech dospěla demokracie do stavu, kdy si myslí, že proti komunismu konečně zvítězí tím, že zakáže srp a kladivo. Už se nesnaží zvítězit silou myšlenky, silou lepšího názoru, silou plnější ledničky, silou otevřených hranic nebo silou vyspělejší ekonomiky. Dospěla do stavu, kdy jí zbývá už jen nejtupější a vždy neúspěšná síla inkvizice. Rozmáhá se nám tady nebezpečná myšlenka a my jí budeme čelit tím, že ji lidem zakážeme… svatá prostato! Nic se od Husa a Galileiho nenaučili.
Všimněte si, že se zákazem komunistických symbolů přišla naše hodnotová vláda přesně ve chvíli, kdy jsme dospěli do našeho snědeného krámu. Přišli s tím ve chvíli, kdy lednička přestává být plná, kdy Německo není žádná zaslíbená země, kdy lidé pracují, ale nevydělají si tím na slušné živobytí, kdy se Evropská komise chová hůř než sovětské politbyro a kdy máme posílit světový mír neutuchajícím zbrojením, proti kterému byly Brežněvovy požadavky vlastně směšně malé.
Ano, pětatřicet let po porážce komunismu se zřetelně a viditelně vrací důvody, proč kdysi komunismus vznikl. Vrací se slumy, bída, nemoci i válka. Vrací se nebezpečné ulice, drahota, inflace, cukr pro lepší lidi a bič pro ty dole. Některým už domů nakukuje hlad, jiným takové zoufalství, že je alkohol jediné řešení. Vrací se arogance moci, vrací se panská láska a vlastně se vrátila i dokonalá klerikální propaganda, že vaše bída je trestem za vaši malou víru v grýndýl a apoštolská veličenstva v Bruseli. V neděli už v kostele vlastně nic jiného neuslyšíte… a z televize také ne.
A spolu s důvody, proč kdysi komunismus vznikl, jsme vznikli i my! Protože už je zase důvod mluvit za chudé a okradené. Zase je důvod mluvit za národ i vlast. Je důvod se bránit nadnárodní korporátní ekonomice a je důvod poukazovat, kdo všechno se od Black rocků nechal koupit! Zase je důvod, zastávat se marginálních, nezaměstnaných a vůbec obyčejných lidí, kterým tato vláda hodila na záda náklady na svoji válku, která nemusela vůbec být. A ne, není to jen chyba v matrixu této demokracie. Je to záměr!
Vy, zakazovači v poslanecké sněmovně, vy si myslíte, že v noci sníme o Sovětském svazu? Nebo že máme doma oltáříčky na kterých je srp a kladivo? Myslíte si, že posloucháme Putina, nebo Sitting Pinga? Nemůžete být dál od pravdy!
My myslíme na ty, které jste okradli. Myslíme na ty, které chcete odvést jako potravu pro kanóny do války, která není naše. Myslíme na děti, které nemají na školní obědy ani na pomůcky. Ano, myslíme i na všechny ty slumy, kam jste odlifrovali „nepřizpůsobivé“ a nechali jste je tam. Myslíme na ty, kteří nemohou sehnat zubaře či obvoďáka. Myslíme na ty, které necháváte chcípnout bez péče.
Myslíme na ty, které nespravedlivě vláčíte po soudech, při setkáních si připomínáme ty, které jste utýrali vaší tvrdou spravedlností. Myslíme na ty, které jste zavřeli do vězení. My nesbíráme peníze na brožury pro intelektuály, ale na právníky proti vaší mocenské zvůli.
Myslíme na naše děti, kterým jste sebrali možnost si pořídit vlastní bydlení a chuť založit rodinu. Myslíme na padesát tisíc dětí, které se kvůli vaší katastrofální politice vůbec nenarodily. Myslíme na elektrárny, které zavíráte, doly, které zaplavujete a ocelárny které už nikdo neobnoví. Myslíme na bilion korun, kterým krmíme celou Evropu, myslíme na to, jak korporátní mrchožrouti rvou maso z těla naší matky vlasti.
To kvůli vám jsme zpět! Kvůli vaší neschopnosti, prolhanosti, korupci a mafiánské bohorovnosti. Jsme zpět, protože lidé nemají zastání, protože tohle už není jejich země. Jsme zpět, protože se vrátil mor, neštovice, bída a svrab. Jsme zpět, protože odhodlaná, bojovná a hlasitá levice ve sněmovně zoufale chybí.
Myslíte, že tohle zastavíte tím, že zakážete srp a kladivo? Jste hlupáci!
Zastavte bídu, zastavte rozkrádání, zastavte drancování, zastavte válčení. Nás můžete zastavit jen tím, že se budete o lid starat jako dobrý otec o své děti. Kecy o hodnotové politice to fakt neuděláte a váš zákaz nijak nezvedne popularitu Blyštivého Péti. Ale naši popularitu zvedne zaručeně. Ony totiž volby mohou něco změnit a proto se je snažíte zakázat. Možná můžete zrušit volby, ale myšlenku zakázat nemůžete. Stejně tak žádný zákaz nezvrátí jednosměrný odchod lidí od vás k nám.
Nepřestaneme volat: „STAČILO!“ Nepřestaneme myslet na obyčejné lidi, pro které máte jen pohrdání. Nepřestaneme být tribuny těm, kteří sami křičet nemohou. Jsme hnutí nového začátku, o sto padesát let poučenější a o pětatřicet let pokornější. Ne, nebudeme to dělat stejně jako kdysi. Doba se změnila a změnili jsme se i my. Ale jsme tady ze stejných důvodů jako tenkrát. Jsme tady, protože se vrátily lidské pohromy, vrátila se panská zpupnost, vládne nám ukázkový Otec Goriot a chystá nám středověkou bezemisní budoucnost banánové republiky bez tanečnic s kakakovou pletí, ale zato s islámským fundamentalismem.
Náš program není nic jiného než to, co bylo ještě před pár lety normální a lidé si to ještě pamatují. Ale je to program, který nasadí opratě všem supům kteří tady hodují… přišli jsme jim totiž ukázat, že česká země ještě není mršina. Přišli jsme ukázat, že se nenecháme rozpustit v bruselské jednotě bez odporu. Ještě nezemřela vlast v našich srdcích, ještě nejsme všichni zaprodaní, ještě jsme všichni nezhloupli. Shlédli jsme se v obyčejných lidech. Naše symboly jsou živé. Jsou to ti, kterým berete budoucnost. Za ty mluvíme a bijeme se ! Nikdy je nezradíme! Na korouhve jsme si namalovali světlo na konci tunelu, či svítání po tmavé noci. My neproklínáme tmu, ale zapalujeme alespoň malou svíčku.
_____________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Kdo potřebuje jednoduché placení, nově nabízím možnost přes tuto platební bránu: https://donate.stripe.com/28E4gzekn7mlgjS0g3g3600
A protože prezident vyhlásil volby a je třeba vyhovět byrokratické buzeraci, tož doplňuji: Zadavatel, zpracovatel – Hnutí Stačilo!
Bude Rakušan premiérem? Možné to je, když jej sestavením vlády pověří třeba někdo s IQ107. https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Erik-Best-ma-Pavla-precteneho-Vi-kdo-ma-byt-premier-774727
Ale jestli se premiérem stane Don Dozimetr, tak ČR nemá šanci.
Koho si zaslouží mlčící většina?
Spolek Svatopluk
SPOLEČNĚ VE STŘEDNÍ EVROPĚ
https://www.youtube.com/watch?v=tw94CrOztiI
Tady už není pochyb Gerde
Erik Best má Pavla přečteného. Ví, kdo má být premiér
Novinář Erik Best odhalil „tajný plán“ EU a Hradu. Premiérem se stane Vít Rakušan a Česko bude ještě více liberalizováno, ve hře je i zavedení eura.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Erik-Best-ma-Pavla-precteneho-Vi-kdo-ma-byt-premier-774727
Upřesnní analýzy Jurij Podoljaka k dnešnímu útoku dronů na vojenská letiště v Rusku.
Údery AFU na ruská letiště – důsledky pro údernou sílu ruského bombardovacího letectva (v souvislosti s údery na Ukrajinu)…..
Obecně je možná předčasné o tom mluvit, ale myslím, že některé body by se měly vyjasnit (protože nepřátelská IPSO se snaží skotačit v informačním prostoru a vydávat zbožná přání za realitu).
Pro začátek – počet dotčených letadel. Nepřítel tento počet označuje za cca 40 jednotek, což údajně tvoří 34 % ruských strategických letadel.
To nyní vytrubují všechny ukrajinské infopointy.
Nicméně po analýze všech jím zveřejněných videí (a on je má samozřejmě všechny, a není důvod rozsah ruských ztrát skrývat – je zřejmý) jsem zatím napočítal maximálně 5 strategických bombardérů Tu-95. A to ještě není vše.
Dva z nich se rozhodně nedají obnovit.
Plus ještě jeden Il-20 (pravděpodobně již také mířící do šrotu). Na třech Tu-95 vypadají požáry lokálně a je šance, že se je podaří včas uhasit, pokusit se je obnovit bude možné.
Ruské ozbrojené síly měly od dnešního rána ve službě 58 letounů Tu-95. A i kdybychom předpokládali, že všech pět letounů shořelo, bylo by to méně než 10 % flotily Tu-95 (nepočítaje 19 kusů Tu-160 a 55 kusů Tu-22M3M, o jejichž porážce nebyl nepříteli poskytnut obraz).
Je známo, že z plánovaných úderů na pět letišť byla úspěšná pouze dvě. U tří strategických letounů nebyly poškozeny. Podle potvrzených údajů tak byla zatím vyřazena z provozu necelá 4 % flotily našich stratégů. A pokud počítáme i těžké bombardéry (pouze Tu-95 a Tu-160), tak 6,5 %.
Nyní se zamysleme nad otázkou, nakolik to ovlivní údery, které bude moci ruské letectvo provádět na území Ukrajiny. Ukrajinští propagandisté, pracující nikoliv mozkem, ale kalkulačkou a stropními čísly ztrát, která si prostě vymysleli, tvrdí, že o třetinu. Ve skutečnosti nebudou mít žádný účinek, a zde je důvod.
Počet řízených střel X-101 (standardní zbraň Tu-95, kterou používají na cíle na Ukrajině), které může tento letoun nést současně, je 8 kusů. Při posledních náletech takových raket současně neodpálili více než 40. To je náklad šesti set šedesáti letounů. To znamená, že Rusku stačí mít ŠEST bojově připravených Tu-95 IMSM, aby údery byly prováděny se stejnou intenzitou jako nyní. A zbývá jich mnohonásobně více. A ani Tu-160 by se neměly podceňovat. Zatím se do úderů nyní nezapojují. Důvod je jasný – jde o novější letoun, jehož prostředky se šetří, a Tu-95MSM se stejně chystal postupně odepsat s ohledem na starou konstrukci. A možná pro něj bude současná válka jednou z posledních (v každém případě).
A myslím, že při odvetném úderu, který slibuje být jedinečný, ruské letectvo mé výpočty předvede. Což bude pro obyvatele Ukrajiny přesvědčivější argument než propaganda z médií.
Tomuhle bych i celkem věřil. Uvidíme za pár dní. Navíc pokud by takto na území státu, který je ve válečném stavu, bez vědomí místních tajných služeb pracovaly takto koordinovaně dvoje tajné služby ze dvou států, které spolu ani nesousedí, a to na takto rozsáhlé a tak dlouho připravované akci, bylo by to totálně hloubkové změny v celé struktuře nejen tajných služeb. Ale čímsi mi to – ani nevím proč – připomíná poslední koncert nejslavnějšího ruského kuchaře.
I pokud byly letouny mírně poškozeny, může být potíž je opravit pro nedostatek náhradních dílů. Pak by bylo skutečně 34% vyřazených.
Pak by to byla i skutečná rána ruské armádě. O to více to bude bolet Ukrajinu.
Zítra po setkání v Istanbulu budeme moudřejší. Zítřek hodně napoví.
Elena Panina
Frakce Všeruské politické strany „JEDNOTA RUSKA“
Kdo stojí za útokem na ruskou jadernou triádu?
Dnešní den potvrdil pravdu, že celé Rusko se změnilo ve válečnou zónu. Po čtyřech sabotážních akcích na železnici nepřítel přes Ukrajinu zaútočil na pět letišť ruského strategického letectva umístěných hluboko na našem území. Načasování těchto útoků se shoduje se zítřejším kolem jednání v Istanbulu.
Nejde však jen o geografii: nepřátelský útok se stal jedním z klíčových prvků ruské národní bezpečnosti na strategické úrovni.
Je třeba uznat, že nepřátelský útok ukázal zranitelnost letecké složky ruské jaderné triády vůči útokům dronů vedeným z bezprostřední blízkosti. Analogicky lze předpokládat zranitelnost námořní složky ruské jaderné triády – té části ponorkových sil, která se nachází na hladinových pozicích na svých základnách.
Je zřejmé, že situace bude analyzována a budou z ní vyvozeny příslušné závěry. Můžeme však ihned říci, že za jednání a nečinnost úřední osoby je dána trestní odpovědnost – jde o řádnou ochranu letišť. Existují otázky pro zpravodajské a kontrarozvědné služby. Pokud lze věřit nepřátelským zdrojům, operace se připravovala rok a půl a tomu nasvědčuje i načasování. Zásah nás však nepříjemně překvapil.
Ale to teď není nejdůležitější. Podstatné je zjistit, kdo přesně vydal rozkaz k útoku na ruskou jadernou triádu. V Kyjevě dobře vědí, že ruské ozbrojené síly neměly v úmyslu použít proti Ukrajině jaderné zbraně. Nejde však o konflikt mezi Ruskem a Ukrajinou. Jedná se o ozbrojený konflikt mezi Západem a Ruskem v zastoupení v podobě Ukrajiny, v němž jsou ukrajinské ozbrojené síly ve skutečnosti součástí společných sil NATO v Evropě. Nejdůležitějším úkolem NATO je snížit úroveň strategického vojenského potenciálu Ruska, a to i za cenu taktiky kamikadze – země.
Je zřejmé, že úder na naši jadernou triádu ovlivňuje naši schopnost strategického jaderného odstrašení a také zpochybňuje udržení strategické jaderné parity se Spojenými státy. Jeden z příjemců akcí SBU, která převzala odpovědnost za operaci Pavučina, je tedy zřejmý – Spojené státy. Moje intuice mi zároveň říká, že za plánováním této operace stáli Britové. Britské spojení podporuje zejména skutečnost, že to byla právě ostrovní média, která působila jako hlavní nástroje medializace dnešního útoku.
Není pochyb o tom, že Kyjev dostane, co si zaslouží. Je však načase udeřit nepřítele nejen po rukou, ale i po hlavě.
Ot:
Tak řeporyjské prase převrátilo na dálnici přívěs, i když mělo zákaz řízení! Jestlipak bude vyřešen pouze domluvou?
V Číně by použili předvolání na stadion.
Seberou mu řidičák na 3 měsíce?
A po měsící vrátí s omluvou?
Ruské ministerstvo obrany komentovalo útok strategických letadel na svá letiště. Potvrdilo útoky na několik letadel.
Ministerstvo uvedlo, že Ukrajina použila bezpilotní letouny FPV na letiště v Murmanské, Irkutské, Ivanovské, Rjazaňské a Amurské oblasti.
Uvádí se, že v Ivanovské, Rjazaňské a Amurské oblasti byly všechny útoky odraženy.
V Murmanské a Irkutské oblasti došlo k zničení několika jednotek letadel.
„Požáry byly zlikvidovány. Mezi vojáky a civilními zaměstnanci nejsou žádné oběti. Někteří účastníci teroristických útoků byli zadrženi,“ uvedlo ruské ministerstvo obrany.
Dovolim si len upozornit na video, co je u Podoljaka – s casovou peciatkou dnes 1:29 PM
kde ruski muzikovia pomocou kamenov zabranili vzletu dronov.
Par tyzdnov dozadu uz FSB lockla jednu dodavku pri Moskve, co sluzila ako zdroj dronov. Takze toto bol ocakavany peak.
Pre organizatora je vzdy pruser, ak zostanu stopy. Jedneho vodica operativne nejaky dobrak uskrtil – ten toho nepovie vela. Dalsi kamion zhorel…
SBU okamzite sa vytasila s tym, ze je to ich dielo, len aby tien podozrenia nepadol na Londyn. 🙂
Zato tu bude zaujimave susto pre spatne inzinierstvo s celym arzenalom technologii.
Som zvedavy, ci v tom ma z komunikacneho hladiska prsty Starlink, kedze chalosi v centrale SBU mali celkom kvalitny obraz.
Jednoho řidiče prý zatkli, na AK byl odkaz na video, jak ho vedou poliši.
Jak píše Jurij Podoljaka – „mírová strana“ tak dostala tvrdý úder.
Poučení z útoku ukrajinských ozbrojených sil na ruská strategická letiště…
Nejsou jen pro nás, ale pro celý svět, pokud vůbec. Navíc problémy, které představuje použití bezpilotních letounů FPV proti letištím i v hloubi tak velkého území, jako je ruské, byly zřejmé už dříve, ale dnes se vše teprve ukázalo naostro.
A je jasné, že této hrozbě lze čelit pouze betonovými kryty pro letectvo (a to se buduje roky, ne-li desetiletí), stejně jako zaváděním nových systémů pro zasahování cílů malých rozměrů s nízkými náklady na zničení (také ne rychlými).
Hledáte viníka? Samozřejmě můžeme. Ale o co jde? Starý ministr obrany, který byl za to zodpovědný, je již mimo funkci a nový by při vší ochotě stejně nebyl schopen letadla před úderem ochránit. Hledání viníka v tomto konkrétním případě už není důležité. Musíme se však naučit chápat proměny, které se odehrávají před našima očima, a vyvodit z nich potřebné závěry.
To se navíc netýká jen letectví. Všechna strategicky důležitá infrastrukturní zařízení musí být nyní budována a modernizována na základě možného ohrožení ze strany bezpilotních letounů.
Pokud se tak nestane – očekávejte problémy.
Mimochodem, v této souvislosti (jako příklad) mě udivuje, že stále nemáme mnoho zásobníků ropy vybavených sítěmi pro neutralizaci úderů FPV. Navíc důvod, jak jsem byl informován, je velmi vtipný (i když mně osobně do smíchu není). Jak se ukázalo, je to zakázáno ministerstvem pro mimořádné situace, protože takové konstrukce … (připoutejte se do křesel) nesplňují pravidla požární bezpečnosti. A proto je požární inspektoři zakazují vybavovat provozní sklady ropy.
Z čehož vyplývá, že je třeba, abychom (my i celý svět) změnili právě tato pravidla. Nebo vyvinout taková ochranná schémata, která by nebyla v rozporu s normami. A tak dále.
A takových „poučení“ bude ještě mnoho. A to vše bude nutit přehodnotit nejen taktiku a strategii vedení války, ale i budování civilní infrastruktury v souvislosti s novými hrozbami a skutečnostmi. A opakuji, že se to týká celého světa, nejen nás.
A tento ústup se podobá stejnému ústupu, kdy byly za první světové války poprvé masivně použity tanky, letadla, jedovatý plyn, plamenomety a mnoho dalších věcí. A dělostřelectvo se stalo skutečným bohem války.
Totéž se děje i dnes. Význam starých složek vojenského potenciálu (především letectva a námořnictva) se již „přehodnocuje“.
Například objednávky útočných vrtulníků po celém světě se nyní téměř minimalizují a veškerá zátěž, kterou dříve nesly, se přesouvá na bezpilotní letouny. Přitom ještě před necelými 40 lety, během operace Pouštní bouře, byly jejich příjemcem.
Totéž platí pro flotily. BEC v roce 2024 kompletně přehrály celou taktiku a strategii námořních válek. Stejně jako bezpilotní letouny FPV, které v roce 2025 ukázaly, jak lze tuto hrozbu neutralizovat. A tak dále. Tento seznam se bude neustále rozšiřovat.
Včetně toho po dnešním úderu na ruská vojenská letiště.
https://t.me/yurasumy/23257
Ja to nechcem preháňať ani velebit múdrosť Rusov, ale nepríde vám to ako ponuka pre UA, príp. Londýn? Zhromaždili lietadla na otvorených plochách, zapad o tom vedel, urobili to priamo ako ponuku. Je teda možné že čakali nieco podobne. Neviem ci to ma byt argument na tlak mierovej ruskej strany ( Abramovic apod), či argument prečo môžu teraz UA znicit rýchlejšie alebo len zasa cuvnu akože prekročenie červených čiar apod.
Jako záminka k přitvrzení by se to jistě hodilo. Škody určitě utrpěli, ale je otázka, jak zásadní škody to jsou.
Další aspekt věci je to, co se připomíná v souvislosti s použitím raket Taurus: nebylo by to možné bez podpory někoho zvenčí. Na AK je zmínka o spolupráci s MI6:
„Kyjev předem informoval Washington o připravovaných útocích na strategické letecké základny ruského letectva, píše Axios. Podle ukrajinských zdrojů byl útok koordinován s britskou zpravodajskou službou MI6.“
Taky by to mohl být velice pádný důvod k přerušení/ukončení plánovaných mírových jednání. Fakticky je to potvrzení již několikrát použitého postupu: pod zástěrkou mírových jednání chystat útok ==> mírová jednání nejsou myšlena vážně, je to jen další z válečných lstí.
Mně tato akce připadá jako „game changer“ v tom smyslu, že od tohoto bodu se se začne hrát podle jiných regulí. Možná, že podle žádných.
Myslím, že to je mj. způsob jak odmítnout ruské návrhy na ukončení konfliktu.
To načasování den před jednáním.
Proto požadovali ( Ukrajina + Západ) návrhy Ruska předem, protože po dnešku se návrhy změní.
Homer níže píše, co budou ukr. zítra požadovat – tedy faktickou kapitulaci Ruska.
Myslím, že podmínky Ruska budou kapitulace Ukrajiny, a po dnešku budou muset i nějakým způsobem potrestat Západ.
Může to být hybridní operace, nebo poskytnutí technologie nepřátelům Západu.
Třeba napadení MI6 v Londýně dronem z Jemenu.
Pokud dojde k odmítnutí ruských návrhů, nepřekvapila by mě ruská mobilizace a půl milionu korejských vojáků.
Otázka za milion je zda Trump Ukrajinu podpoří, nebo se stáhne do izolacionalismu.
Určitě je to velká ztráta pokud se jedná o letadla Tu-22M, Tu-95. Přeci je to jen strategické letectvo. Navíc bylo zníčno dronem za pár šupů. To je to o co jim jde, naléz nová řešení vedení války na velké vzdálenosti do hlubin protivníka a jak se zdá našli. Jak jedoduché a vysoce účinné.
Kolik jetě těch kamionů je?
Nikdo si už na tom to světě nebude jistý svojí bezpečností a nedostupností. Opravdu ty drony změnily a změní svět v armádách a v mafiích.
Teď se bude hledat s velkou urpotností jak se proti těm dronům bránit. Jak? Laser? Elektronicky? P
https://tvujmagazin.cz/armada/elektromagneticka-valka-je-budoucnost-jedna-raketa-usmazi-elektroniku-ve-meste/adam-kopecky/
Zeli to s tim snupanim uz fakt prehani ….
Seznam kyjevských podmínek, které budou předloženy na jednáních v Istanbulu, zveřejňuje agentura Reuters.
▪️30denní úplné příměří.
▪️Výměna válečných zajatců „všechny za všechny“.
▪️Setkání Zelenského a Putina.
▪️ Žádná omezení pro ukrajinské síly.
▪️Žádné uznání ruských územních požadavků.
▪️Platby ruských reparací.
A kterej debil jim na to přistoupí?
Rusko dostalo velký výprasky. Pokud to bude pravda, ale jak se ukazuje, sofistikovaný útok na Rusko proběhl jak měl.
‼️Ukrajinské bezpilotné lietadlá, ktoré dnes zaútočili na vojenské letiská, boli riadené prostredníctvom satelitných komunikačných kanálov v reálnom čase.
https://t.me/ksbspravy/99247
🇺🇦🇷🇺⚡️Takmer všetky strategické parkovacie plochy pre lietadlá sú v plameňoch, je ťažké povedať, koľko lietadiel po takomto údere prežilo.
https://t.me/ksbspravy/99249
🇺🇦🇷🇺⚡️Takmer všetky strategické parkovacie plochy pre lietadlá sú v plameňoch, je ťažké povedať, koľko lietadiel po takomto údere prežilo.
https://t.me/ksbspravy/99249
‼️🇺🇦🏴☠Операцию „Pavučina“ k útoku na ruská letiště SBU připravuje již více než 1,5 roku – Kyjevská média
https://t.me/RVvoenkor/92681
Z webu AK:
Zničených z videí je 4x Tu-95 a 1x An-12 a teraz čísla z fotiek základni a skús sa zamyslieť nad tým čo si písal o zničení triády na kašu. To sú len dve základne z mnohých len Tu-95 bolo vyrobených vyše 500 a Tu-22M skoro 500 aj keď už všetky nie sú bojaschopné je 4xTu-95 veľmi ďaleko od zničenia na kašu.
Ruská triáda stojí hlavně na raketách a ponorkách, letectvo byla vždy nejslabší noha. Otázkou je, jakou budoucnost má pilotované letectvo obecně…
Uvidíme, jak to bude dál, ale i přesto je to útok na, kterém NATO s Ukrajinou něco testují a vylaďují.
A uvídíme snad neucítíme odvetu za překročení další červené linie.
Nikdo neví kolik letadel bylo zníčeno. My nevíme kolik sofistikovaných kamionů a s jakou účinnou zbrání bylo, je a bude rozvezeno po Rusku.
Je to velmi nepříjemné pro Rusko.
@Archangel_Michael
S tim absolutne souhlasim …
@Homer
Ale dnešní útok Ukrajiny změnil a mění pravidla této války a budoucích válek.
10 let nazpět
Zbraně blízké budoucnosti
https://www.youtube.com/watch?v=7FwDMzIbZrg
Rok a půl plánovat něco, co nepřítele nejspíš nejen nezničí, ale dost možná ani nezpomalí, ale zato hodně naštve, to bych v okamžiku, kdy nejsem schopný ani splácet válečné dluhy, fakt nezkoušel. Co teď asi tak nastane, to už ani není řečnická otázka. Plus ty dnešní teroristické sabotáže s mosty.
Pokud mají poškozené strategické speciální bombardéry pak je Rusko paralizované a otevírá se možnost zasazení úderu. Takové bombardér se přeci jen nějakou dobu vyrábějí a nelze je jen tak jednoduše nahradit. Myslím si, že to byla to koordinovaná akce s NATO.
Ladili si možnosti jak zaútočit na Rusko.
Vídím, že drony jsou mocné a vysoce účiné.
Možná se pletu, ale RF si nemůže dovolit mít nasazenu veškerou bojovou techniku, kterou má k dispozici. Možná nemám pravdu, ale myslím si, že má třeba někde daleko za Uralem pro strýčka Příhodu zakonzervovaná letadla pro případ podobných nenadálých událostí. Na rozdíl od UA, která do konfliktu nasadila úplně všechno.
Pravdu samozřejmě máte, ale zítra budou probíhat tvrdé rozhovory v Istanbulu.
Myslím si, že jim oznámí, že to bylo první dějství pokud Rusko nepřijme to a to.
Nikdo neví co má Ukrajina na území Ruska připravené. Kolik desítek dalších kamionů jsou navezeny po Rusku.
Příště to budou ruské strategické radary pro satelitní vojenskou komunikaci?
Tak to si myslím, že by bylo asi to poslední, co by UA představitelé měli možnost sdělit. Pokud se někdo domnívá, že Rusy k něčemu donutí vydíráním, tak asi zažije dost nepříjemné překvapení. Dost možná úplně to poslední ve svém životě. Jinak nepochybuji o tom, že pokud existují, začal na ně pár hodin zpátky už těžký hon, a to nejen z řad FSB.
‼️🇷🇺🏴☠ Natočené okamžiky, kdy FPV drony vylétly z nákladního auta v Irkutské oblasti.
https://t.me/RVvoenkor/92679
Irkutská oblasti.
https://mapy.com/cs/zakladni?source=osm&id=13192413&ds=1&x=89.1292430&y=47.8555973&z=4
Takže zelí měl pravdu, že zasadí velký útok na Rusko.
Ukrajina vyhraje a pak se všude rozhostí pravda a láska a hvězdy a pruhy a duha 78 pohlaví
Zase to máte špatně. Bude jich 79. Opravte si ten omyl!
Místo tečky za číslicí jsem původně chtěl napsat emotivní výkřičník, ale pak jsem si uvědomil, že 79! je přece jen hodně; doufám, že ve finále jich až tak moc nebude.
Tak jsem vygooglovala, že prý 100. Ale když jsem to zjišťovala minule, tak jich bylo těch 78. Roste to, pořád bude za co bojovat.
Tak to jsem úplně zděšen. Aby jich nakonec nebylo skutečně těch 79!!
(první výkřičník je operátor faktoriálu, druhý je běžná interpunkce)
Ten faktoriál bude asi nejblíž.
Hradní Kolář nabádá občany: Pište na Slovensko!
Asi poslechnu tu dobrou radu a napíšu Ficovi, že bychom taky potřebovali takového Fica, který by – mimo jiné – vrátil ukazatel počtu pohlaví do továrního nastavení.
Takže Ukrajina stále není až tak slabá, jak se zdá.
Však jen naše sockatá republika je vyfutrovala 150 miliardami korun.
Krát dva a kus.
Ukrajina zahájila masivní útok dronem na letecké základny hluboko v Rusku
https://www.axios.com/2025/06/01/ukraine-drone-strikes-russia
pěknej průser ruské rozvědky
Pokud je to pravdu jsem zvědav na rekce Ruska na další překročení červené linie.
Pochytání jako slepice kvečeru – a následné nešťastné vypadnutí z oken všech těch, kdo tyhle věci v HUR a SBU vymýšlejí?
😀
TASS píše, že všechny útoky byly odraženy.
MOSKVA, 1. června. /TASS/. 1. června provedl kyjevský režim útok bezpilotním letounem FPV na letiště v Murmanské, Irkutské, Ivanovské, Rjazaňské a Amurské oblasti. Útoky v Ivanovské, Rjazaňské a Amurské oblasti byly odraženy, uvedlo ruské ministerstvo obrany.
https://tass.ru/proisshestviya/24107965
IRKUTSK, 1. června. /TASS/. K prvnímu útoku dronu na Sibiři došlo v Irkutské oblasti na vojenskou jednotku ve vesnici Srednij, která leží ani ne pět km od vojenského letiště.
Guvernér Igor Kobzev o tom informoval na svém telegramovém kanálu. „V tuto chvíli je známo, že se jednalo o útok dronů na vojenskou jednotku ve vesnici Srednij. První na Sibiři. Jeden z útoků byl proveden na starou budovu v Novomaltinsku. Přesný počet bezpilotních letadel zatím nebyl sečten. Na místo byly nasazeny operační a bezpečnostní složky: důstojníci FSB, ministerstva pro mimořádné situace a bojovníci ruské Národní gardy. Zřídili operační velitelství. Vydal jsem se i do Usolského okresu,“ napsal Kobzev.
Neexistuje žádné ohrožení života a zdraví obyvatel, zdůraznil guvernér. Podle něj se i budovy zachovaly .Zdrojem útoků dronů na místní vojenské letiště v Irkutské oblasti se stal nákladní automobil.
„Zdroj, ze kterého byly drony vypuštěny, už byl zablokován. Je to nákladní automobil,“ napsal Kobzev.
===
Není to někde u hranic s Ukrajinou, ale u Bajkalu. Někdo musel dopravit velký náklaďák plný funkčních dronů do hloubi RF a z náklaďáku je odstartovat.
Místní civilové !! se do toho vmísili a pomocí kamenů zablokovali další vzlety dronů z přívěsu.
Svědčí to o tom, že i v RF samém je dost silná opozice proti VVP. Nebo špatná ostraha.
Ten kamion tam musel někudy dojet.
Těch kamionů může mít Ukrajina desítky a třeba i stovky po Rusku.
Před 10 lety
Zbraně blízké budoucnosti
https://www.youtube.com/watch?v=7FwDMzIbZrg
Ano, to video znám. Pěkně se na to dívá. V podstatě je to návod.
Ruská OSINT veřejnost se domnívá, že drony, které dnes zaútočily na letiště v Ruské federaci, byly smontovány v pronajatém skladu v Čeljabinsku.
K tomuto závěru došli porovnáním fotografie skladu zveřejněného ukrajinskými médii s oznámením o pronájmu podobného skladu v Čeljabinsku.
Na fotografiích jsou detaily skladu s jeřábovým nosníkem. Prostory s identickým jeřábem a stejnými okny byly dříve pronajímány za 350 tisíc rublů měsíčně. Sklad byl identifikován podle tvaru oken, dveřního závěsu, jeřábového nosníku a nosných konstrukcí místnosti. Na jedné ze stěn je nápis (pravděpodobně telefonní číslo), který je na fotografii viditelný i z ukrajinských zdrojů.
Čeljabinská oblast hraničí s Kazachstánem, odkud teoreticky mohly být drony dováženy.
https://t.me/stranaua/197620
To teda bude opozice jaksviňa, když anonymní civilisti a navíc bez bumážky, šutrákama rozbijou další startující cizí drony…
😀
Teď nastanou následující úkazy:
– matoucí zprávy z obou stran
– výmysly, spiklenecké teorie blogerů a novinářů
– hádky o tom, co je pravda a co propaganda
– jaké budou další události, na co to bude mít vliv
Neboli je čas se od toho tématu vzdálit.
Nenadešel čas sestřelit nějaký satelit…? Taky v reálném čase…
Něco budou muset Rusové ukázat.
Rusko dostalo velký výprasky. Pokud to bude pravda, ale jak se ukazuje, sofistikovaný útok na Rusko proběhl jak měl.
‼️Ukrajinské bezpilotné lietadlá, ktoré dnes zaútočili na vojenské letiská, boli riadené prostredníctvom satelitných komunikačných kanálov v reálnom čase.
https://t.me/ksbspravy/99247
🇺🇦🇷🇺⚡️Takmer všetky strategické parkovacie plochy pre lietadlá sú v plameňoch, je ťažké povedať, koľko lietadiel po takomto údere prežilo.
https://t.me/ksbspravy/99249
🇺🇦🇷🇺⚡️Takmer všetky strategické parkovacie plochy pre lietadlá sú v plameňoch, je ťažké povedať, koľko lietadiel po takomto údere prežilo.
https://t.me/ksbspravy/99249
‼️🇺🇦🏴☠Операцию „Pavučina“ k útoku na ruská letiště SBU připravuje již více než 1,5 roku – Kyjevská média
https://t.me/RVvoenkor/92681
OT
„Studie zveřejněná deníkem Die Welt ukazuje, že více než milion muslimů v Německu se nachází v emocionálním stavu, který je příznivý pro radikalizaci.“
A o míře idiocie původního obyvatelstva v té studii není nic? Zejména mezi libtardy a progresivisty by mohlo jít o zajímavý údaj.
Pro Kocoura:
Přečetl jsem si váš noční odkaz, tuším v 1:57.
Ano, přesně tak jsem to myslel.
Napsal bych k tomu víc, ale tady na to není prostředí, neb jen trochu nesouhlasné názory se tu netrpí.
On vám tu někdo něco zakazuje nebo vás v něčem omezuje? Tomu, že s vámi občas někdo v něčem nesouhlasí, se říká svobodná diskuse. A vzhledem k poměrně vyššímu věku místního osazenstva to není dáno horkými hlavami nebo idealismem neposkvrněným realitou, ale většinou jen odlišnými životními zkušenostmi.
Úchylárny SK, s tím, že si má každý našetřit a zrušil by zdravotní a sociální pojištění, neví o čem píše, , ať se odstěhuje do Ameriky, aby věděl, o čem píše.
Evidentně jste nechápavý člověk, s tím Kocour ani já nic nenaděláme a vlastně ani dělat nechceme (dovolil jsem si bez dovolení i za Kocoura).
Snad si to paní Opravník přečetla znova a pochopila.
A pak kdo je tu úderka 😉
tdx,
já jsem tu starousedlík, ten z úplně první rundy osamostatněných kydů, po (přáteském) odchodu od vlka. Mě fakt nemusíte poučovat.
Jako starousedlík si před pozdějšími náplavami (bez urážky) osobuji určitá práva. Třeba i Vidláka (přátelsky) kritizovat či vznášet nepříjemné otázky.
🤣 Náplava? Já? Ale tak, bez urážky, já jsem starousedlík na Kydech dávno. Klidně si projeďte staré diskuse, na Kydech, pokud jsou k dispozici. Dokonce mám možná na starých Kydech i jeden Vidlákův článek, kde mě zmínil přímo v titulku, protože ho cosi, co jsem tehdy napsal, nějak zaujalo. Což mě tak nějak ani pocitově neopravňuje k nějaké představě o domnělých privilegiích 😉
Ale Godota viditelně ano.
Úderka tdx + ks už opět zde? 😄
A diskuze jde o tom, kdo je na Kydech déle a tudíž „Kdo má (větší) právo!“
Bože, ty to vidíš! 😜
Nečekejte, že na vás budu reagovat.
Tak taková řečená „úderka“ má i jednu výhodu.
Nejde se v ní pohádat, kdo ho má většího 😀
Jsme tady už velké holky a kluci, tak snad si nebudeme hrát na úderníky, že?
Že StK občas zabzdí i tam, kde se to nesluší, s tím už nikdo nic nenadělá 😀
Občas tu máme nějaký výpadek snad každý. Akorát ne všichni mají potřebu útočit úplně osobně jako váš předřečník. A ne kvůli tomu, že to neumí, jen je to za mě takové laciné a osobně se k tomu většinou snižuji jen tehdy, když už začne jít diskuse poněkud na dřeň.
Úderka? Kočku Šlíbu znám od vidění z jiných diskusních fór na jiných webech, řekl bych tak možná i deset let, ale evidenci si fakt nevedu, takže to klidně může být i mnohem míň. Ona si mě podle mě nepamatuje vůbec, protože na rozdíl od ní jsem tam třeba ani nepsal, nestálo mi to za to. Jediné, co o ní vím, je, že je to zřejmě žena. To je na úderku dost chabé podle mě. A že se tu občas někoho zastanu, to snad někomu jinému vadí? Jestli ano, nebude to tak úplně můj problém.
A s tím poměřováním jako „argument“ jsem fakt nezačal já, takže ano, určitě to vidí 😉
Reagovala jsem na toto napsané tdx : „Což mě tak nějak ani pocitově neopravňuje k nějaké představě o domnělých privilegiích 😉“ a nemám snad pravdu? Vždyť to Godot napsal. Co se vám na tom nezdá? A úderka? Nebuďte směšný.
Přátelé, přestaňte se kousat, buďte té lásky.
Nebo sem mám začít pouštět trolly, abyste se zase na chvilku sjednotili?
To poslední teď je abychom se začali hádat mezi sebou normální lidé se přece dohodnout a je zbytečné sem tahat historii starou 80 nebo 50 let , teď jde o to zbavit se těch šmejdů a začít budovat stát založený na nějakých mravních hodnotách (nechci aby to znělo pateticky ale určitě mi rozumíte),od těch režimů kterými jsme prošli si vzít to dobré a zbavit se toho špatného je před námi spousta práce.
Jste tupý tajtrdlík. Byť na porážku, jen když vás vedou🐑🐑🐑..
Takovymi jako jste vy hluboce pohrdám. Fuj. Brr
Rezignoval ti Blažek?
To nasere!
Miliardu resort, miliarda pro Blažka je už někde nachystaná (to je ten převod ze 6.3, před oficiálním otevřením peněženky před notářem), třetí a čistě vypraná miliarda talentovanému zámečníkovi.
A ty Petře, ty utřeš hubu usraným milionem z kampeličky a ještě ti rozbijou vládu před volbama!
No nejsi ty blb?
„Závažné prohlášení: Šmírují vojáci hatery na sociálních sítích? ptá se poslanec
Poslanec hnutí ANO a specialista na obranu Pavel Růžička zveřejnil závažné tvrzení. Na síti X a na Facebooku položil veřejně otázku, zda je pravdou, že armádní Velitelství informačních a kybernetických sil dostalo úkol, aby rozpracovalo a zjistilo na sociálních sítích informace o haterech, kteří se vymezují vůči armádě a jednomu konkrétnímu projektu na pomoc Ukrajině.“
https://ekonomickydenik.cz/zavazne-podezreni-smirovani-armada/
Tak ať si mě tam připíšou.
Černý obchod se zbraněmi a zneužívání armády pro jejich pašování na ukraruinu je prasárna a je to důvod k rozsáhlým čistkám v armádě.
Ať si mě zkoušejí šmírovat přes tyhle dílenská XP, na kterých sem píšu 😀
Telefony mám tři, všecky simky jsou předplacenky. Jeden občas cestuje v autě, které neřídím já.
Platební kartu nepoužívám a ty tři telefony jsou blbý jako puštok, přestože jde o N6230.
Kromě tohoto a pár dalších webů, se za mnou žádná slimáčí stopa netáhne.
A ani přesto nežiju jako poustevník, třebaže z popisu to může tak vypadat.
Důležité je se jen ptát. Odpověď stejně dezoláty nezajímá.
Věřit, putinhujeři, vy máte povoleno akorát věřit.
No od libtarda tohle opravdu sedí 😁.
To je skelop.
Debil.
Normálně bych tě nechal v koši, ale jednou za čas to neuškodí – přečíst si, jak režimním řiťolezům tečou nervíky… zdá se, že brzy budeš bez práce a půjdeš žebrotou 😉
Vlastizrádná guma na hradě, guma zajišťující strategickou komunikaci vlastizrádné vlády…no, polovojenská chunta tu vládne…nedej bože, aby se to změnilo na vojenskou…
ANO 31,6%; Spolu+STAN 33,2%. (před Blažkovým průserem)
Zdánlivě nepochopitelné, ale to je to, o čem jsem psal níže. Většinový volič by si představoval více národoveckou, ale méně extrémní politiku. Proto se drží Spolustaníci, ne proto, že by byli kvalitní :-), ale proto, že chybí uměřená, klidná, důstojná a více národní alternativa.
https://www.novinky.cz/clanek/volby-do-poslanecke-snemovny-spolu-pred-blazkovou-bitcoinovou-kauzou-rostlo-ukazal-pruzkum-stem-40523680
„opoziční“
Ten kdo vidí spolu s esesákem Bendou přínos Pinochetova režimu, fašistické diktatury za účasti německých nacistů, je zvrácený gauner a mentální lůza.
Něco o přínosu Pinocheta
https://www.csfd.cz/film/390440-kolonie/prehled/
“
K43 napsal:
1 června, 2025 (8:50)
Kdo je lepševik? Jsem taky lepševik, když se přece jen shodnu s odsákem Bendou na prospěšnosti Pinochetova režimu? Nebo jsem extremista jako vy. 🙂
Odpovědět
„
To je podle mne pitomost….
Jak zde kdysi psal Paw, tak volby jsou u většiny lidí o volbě potřeb a zájmů. Ideje jsou jen východiskem potřeb a zájmů.
Jestliže obecní a státní výkonný/mocenský aparát ovládá pětidemolice, tak spolu s rodinnými příslušníky a lidmi přisátými k těmto strukturám (nemusí jít nutně o řadové zaměstnance) a i jejich rodinnými příslušníky to dá slušný základ.
Mezi lidi přisáté ke strukturám počítám i komedianty všeho druhu a zaměstnance neziskovek (nikoliv nutně všech) ….
Dále statutáry všech rozpočtových a příspěvkových organizací, kde je jejich zřizovatel v současnosti ovládán současnou vlídní garniturou a opět rodinní příslušníci.
Do toho zblblí Pražáci a Brňáci s hypoškama ….
A několik skalních, kteří volí ze setrvačnosti nebo opravdu z přesvědčení … Fuj Babiš, Fuj Okamura…
A jste na těch číslech…
Umírněný národovec …. to jste si spletl dobu. Palacký je už po smrti….
Asi nemám čím oponovat kromě žité zkušenosti, ale pokud byste měl pravdu, je vlastně vše v pořádku.
Já to mám tak z žité zkušenosti… stýkám se uvnitř státních a obecních struktur s mnohými…sice ne tak vysoce postavenými, ale stačí to.
A Pražáci (ať už s hypoškama nebo bez)?
Znám určitý vzorek , a ten (můj) vzorek smýšlí takto:
1) Za všechno špatné u nás může Putin – a na dotaz, jestli si o současných problémech něco načetli a čím mají vyfutrován ten postoj – tak vás obviní z Putinofilie a z dezolátství (aniž by zabředli byť jen do náznaku diskuse)
2) Vláda dělá blbosti, já bych to hodil i někomu jinému, ale Babiš Fuj, Okamura fuj, Konečná echt fuj – a na dotaz, jestli četli volební programy a na souběžnou připomínku, že za Babiše měli větší reálnou mzdu a zrovna před chvílí tady vykřikovali, jak ti Arabáši jsou hnusný prasata – tak se urazí, že do takové fuj dezolátské debaty se pouštět nebudou.
3) Na dotaz, jak by měla vypadat politická strana, které by to hodili – tak odpovědi jsou různé, ale ani náznakem národovectví – chtějí EURO, dostavět dálnice do každé prdele, lepší spojení do Dubaje, vyházet úředníky, eliminovat socky (ať už si pod tím představují kdeco), sebrat důchodcům volební právo a spoustu dalších věcí …. ani náznak národovectví
Můj vzorek je názorově v něčem podobný, v něčem rozdílný.
1) Rusko a Putin jsou fuj, podporujeme západ, jehož jsme součástí, ale jsme malý stát a nemáme na to se pustit do křížku s velmocí. Buďme zticha a maximálně využijme potenciál našeho zbrojního průmyslu. Dtto Čína, kdo jsme, abychom ji mohli mistrovat? Prioritou je ekonomika.
2) Chceme euro, dobré spojení do Dubaje, vyházet úředníky, eliminovat socky, sebrat důchodcům volební právo často taky, ale hlavně! Chceme se tupě neřídit nařízeními z Bruselu, ale chceme sypat písek do soukolí. Víme, že EU potřebujeme jako odbytiště, ale to neznamená, že budeme onucí. Nechceme přistěhovalce kromě těch slušných (tzn. jeden trestný čin a okamžitě i s celou rodinou deportace). I slušní migranti se zde musí chovat jako Evropani. Jinak taktéž deportace.
Chceme Silné Česko.
“Průzku” Stem je sračka
Jedna část vlády je napojena přes Rédla na Krejčířův gang a vtírá si kokain do zadku. Okolo jejího Dozimetru je už pět mrtvých.
Druhá část vlády je napojena na kšefty s drogami a zbraněmi v miliardách a šéf její kampeličky prý „spáchal sebevraždu“
Třetí část vlády obchoduje na černo s drony a zbraněmi.
Když Čermák napsal, že musíme těm dobytkům zarazit tipec a vyneseme je za rypáky a naházíme je do řeky, dostal pět a půl roku na tvrdo.
Je třeba zakázat komunisty.
Jako mladík, ještě „za totáče“, jsem si, povinně čta marx-leninské spisy ke zkoušce z ML, kladl otázku – jak to mohli komunisti v osmačtyřicátém vyhrát…? – Teď už vím: právě takto.
Ano.
V osmačtyřicátém byli komunisti menší zlo.
Zlo, ale menší.
Myslite, ze tohle byl tehda vseobecne rozsireny nazor? Nebo…
Myslím, že tehdy byli lidi ve stejný situaci jako my dnes – nevěděli, koho z tý odpudivý pakáže zvolit.
Nakonec zvolili komunisty.
Volili líp než my v roce 2021.
Nu a v říjnu zvolí v lepším případě Babiše. Bude to lepší?
Menší zlo.
Zlo, ale menší.
Dobro nekandiduje.
Takže asi lepší.
Tak. Když za následujících čtyřicet let zjistili, že to nefunguje, změnili se v kapitalisty a začali budovat kapitalismus podle komunistických učebnic.
Před lety, když jeden odvážný mladý inteligentní, se v Praze na Výstavišti, u Křižíkovy fontány zeptal Vojtěcha Filipa jak je slučitelné aby on kapitalista byl předsedou KSČ, sotva onen odvážný přijel do své rodné obce, tamní místní stranická organizace si ho podala, „že takhle, soudruhu, opravdu ale pravdu ne, stranickou morálku a disciplínu nám rozvracet nebudeš.“
No ehm …
Co budou dělat teď, když zjistili že kapitalismus podle západoevropských not taky neunguje?
Zbývá ruský, čínský, dickensovský podle komunistických učebnic, směs všeho, lidské termitiště ve kterém budou vládci….
Na čínský tady nikdo nemá pracovitost ani vzdělání, na ruský zarputilost ani výdrž, dickensovský by tenhle režim moc chtěl, ale lidi toho typu, který je dnes u moci to nedokážou zorganizovat.
Dovedete si představit, jak Fiala, Decroix nebo Vystrčil organizujou nějakou reformu?
Ti nedokážou zorganizovat ani černý obchod na darknetu.
Ale okrádat zadlužovat vykorisťovat ,utahovat šrouby, vykopávat příkopy a rozdělovat lidí, to umí výborně a to na ten dickensovsky kapík stačí
Já si to představit nedovedu, ale jistě by o tom šel natočit nějaký katastrofický film.
pro spitfire napsal:1 června, 2025 (9:53)
Už jsem to tu psal před pár dny, jen zopakuji: zakázat srp a kladivo? Proč ne. Ale vysvětlete to rakouskému velvyslanectví, proč zakazujete rakouský státní znak. Rakouská orlice má v pařátech srp a kladivo.
Zřejmě to úplně nechápete. To, že bude zakázáno někomu zakázáno používat některé symboly, je to úplně nejmenší.
1. KSCM se bude muset přejmenovat, nebo bude zrušena soudem, protože už svým názvem komunismus propaguje.
2. Jakýkoliv odkaz na to, že za socialismu bylo cokoliv pozitivního bude velmi riskantní.
3. Jakákoliv zmínka o změně systému (kapitalismu) bude velmi riskantní.
Je to mnohem horší, než si dovedete představit. Zajímalo by mne, jestli už KSČM počítá se změnou názvu, nebo se nechá raději rozpustit. Možná to v tuto chvíli vypadá hezky, že bude „bojovat“, ale to znamená v rámci rozpuštění KSČM přijít o všechny zbývající majetkové hodnoty.
Růže, byť zvaná jinak, voněla by stejně.
RE: Otrava
Autentický komunista má jedinou možnost: Přejít do ilegality.
Nakonec strana s tím má bohaté zkušenosti z války…
re: pithart a proto je nutné zakázat komunisty. Ještě aby na to upozorňovali, to přece nejde.
Netruchlete.
Budeme mít mladé lidi na frontě tam někde na východě, zkrachovaný průmysl a vlastně i celý stát, ale budeme mít připoutaná víčka u limonády a zakázaný komunisty.
Liberální demokracie je celkem fajn.
Když jste na drogách…
Já netruchlim, mě to štve. Ale když poslouchám lidí kolem sebe, tak většinou jsou spokojení. Možná už něco berou.
Asi jo.
Hm ….. Čím se liší od neliberální demokracie?
Chytrému napověz.
Neliberální demokracie jsou země, kde lidi jako Jiří Pospíšil nemají šanci šikanovat zpěvačky, spoluobčany ani „adoptovat“ dítě ukrajinské matky.
Jsou to země, kde se lidi jako Zdechovský musejí skrývat v ilegalitě, jinak by je lidi na ulici lynčovali.
Jsou to země, kde EUropská unie je sprostý slovo, za který děti dostávají pohlavek.
Jsou to země, kde zaměstnanci „nevládek“ jsou nehájenou lovnou zvěří.
Jsou to země, kde je lidem líp, než u nás.
Ovšem což nynější poměry politické nejsou výsledkem toho jak většina už pětatřicet let svobodně volí jak volí? Podle svých potřeb?
Jsou poměry natolik zlé, že talentovaní a přičinliví se učí pod pouliční lampou jako Klement Gottwald?
Kolik z těch, kteří jsou na tom zle, snaží se žít v souladu se „socialistickou morálkou pracujícího člověka“ tak jako jejich rodiče, prarodiče? Pokud oni takovou morálku uznávali i žili?
Zakazuje státní moc aby se lidé navzájem podporovali, svobodně se sdružovali do komunistických společenství a žili v souladu s těmito mravními principy?
Molik z těch, kteří jsou na tom zle, a kterým by programem Stačilo! mělo být pomoženo, touží po komunismu, který nikdy nebyl, který je utopií a pokud by byl, a především je ochotno žít podle oněch mravních principů? .
Nakolik podle nich žijí členové Stačilo!, členové KSČM, jejich příznivci, jejich voliči? Což je to zakázáno? Je státní moc toho schopna? Nakolik podle nich žili členové KSČ?
Výsledek nynějších voleb ukáže.
Abych byl spravedlivý, nakolik v souladu s hlásanými hodnotami žijí hlasatelé „svobody, demokracie, lidských práv“ a „konzervativních hodnot“?
Tak se o tom v hospodě bavíme, a někdo v poznamená „no jo, jenže lidi jsou blbí“.
„Hm.“
„To je hluboká myšlenka.“
„A kdo za to může, že jsou blbí?“
„Hm ……
„Co s tím?“
„Hm …“
Tak změníme téma. Nezvyšovat si tlak, nezadělávat si na žaludeční vředy. Guláš je dobrý, pivo jak křen, stačí dvě, aby myšlení nebylo zakalené, naopak aby bylo odpočaté pro zítřejší práci. Aby bylo na guláš a pivo a na všechno co člověk potřebuje. Povídání plyne. Ten sehnal lepší chladič na devadesátiletého veterána, že bylo nepěkné počasí a jak v tom autíčku bez střechy zmoknul, ten, že si opatřil lepší lepidlo na opravu vého drnkacího nástroje, debata se stočí k někdejší a nynější uzenářské výrobě. Pak k hudbě, že po setmění nasadit kotouče s páskem na Revox A77, nalít si něco dobrého, sednout si do křesla, pásek se odvíjí, ručičky svítících budíků kmitají, tlumeně zní“In The Mood“… pak Johny Cash…. Rozcházíme se spokojeni do svých domovů, ke svým nejbližším.
Zatím co jiní, ve stejnou dobu, ne, nemyslím ti, kteří pracují na směny, topiče elektrárenské, lékaře, hasiče, řidiče, policisty…., jenže proč si kazit náladu.
Jenže z dálky zní opilecký řev, a v průjezdu kdosi do mobilu skřípe „Ty pyčo, tys mě s tím pikem podělal…“
Zítra v „bulvárních“ médiích pikantérie co vyvedla která za příklad dávaná která „celebrita“, elita národa a lidstva.
Vzpomenu na socialistickou morálku pracujícího člověka….
Kdo koho bude volit. Kdo jak volí každý den, měsíc, rok, desítiletí….
To jsem fakt zvědavá, jak ten zákon o propagaci komunismu budou soudit. Myšlenka komunismu je naopak velmi pozitivní, vyznával to i Ježíš a jak se to uchytilo, Mistr Jan Hus a to je základ historie našeho národa, že se ozval na podporu chudých a utlačovaných proti kupčení církví, bude umlčen každý, kdo se ozve kvůli nenažranosti dnešního systému?
Je to snaha o vyloučení Stačilo! ze soutěže. S přinejmenším tušením, že náklady na další udržení sociálního smíru na dluh budou neúnosné, a že myšlenky revoluční budou oslovovat více voličů. Pro některé snaha se zviditelnit aby znovu byli zvoleni a aby se udrželi ve stranických funkcích. Nutno se něčím živit, po desetiletích strávených v poslaneckých lavicích těžko začínat jinak.
Určitě stejně spravedlivě jako ospravedlňování genocidy. Když vidím takový výron důvěry v českou justici, vždycky mám chuť si to hodit.
Radši běžte qolbám a hoďte to Vidlákovi nebo aspoň Japoncovi. – Vidlák má kliku, že žádnou politickou stranu u nás nevede Číňan, jinak bych to samozřejmě hodil Číňanovi.
—
Povídá se, že vzniklo česko-čínské konsorcium pro výstavbu dálnice z Aše do Pekingu. Stavět se začne současně z obou stran a setkají se u Prahy.
Vidlákovy kydy stále častěji sklouzávají k těmhle agitkám, a to se pak už fakt nedá číst.
Vidlákovi kydy jsou čím dál lepší!
Není třeba číst Vidlákovy kydy Vidlákovi, když je sám píše. 🙂
No jo, je to utrpení, když vám někdo stojí s pistolí u hlavy, řka:
„Čti Vidlákovy kydy, nebo – “
Taky bych se posral a četl, to dá rozum.
Nejen číst Vidlákovy kydy, ale dívat se na ně a jejich deepfake videa! Zvláště, pokud je dotyčná Evička Destroix. Budoucnost je čím dál absurdnější.
Těším se, až soudruh rozvědčík Pávek bude podepisovat zákon o zákazu komunistických symbolů. On sám je symbolem minulého režimu. Bude zakázáno i psát o tom, že Pávek již jako malé dítko pochopil blaho přínosu okupace v 1968?
Třeba jednou budou vydány jako sebrané spisy a bude se z nich zkoušet u státnic …
To má přece jednoduché řešení… nečíst!
Tento motiv se objevuje i v alefově reakci a je to čirá demagogie. Já čtu kydy již hodně let. Kdybych vás poslechl, alternativa by se zas o něco rozdrobila. Jedno zrnko prachu by vypadlo. Je vám to buřt? No prosím, pak ale, vidláku, nepiš o sjednocování. Těším se, až bude vidlák ministrem zemědělství, a těším se na blog, jak bude vypadat tehdy. Teď v tomhle období mi ale přijde, že agitka jde za mez mojí stravitelnosti, to je vše. Jen taková přátelská zpětná vazba, nic víc. Možná trochu míň tlačit na pilu 😉
Ale kdepak demagogie. Jenom jsem úroveň reakce přizpůsobil vašemu komentáři. Demagogie je něco trochu jiného; že byste to nevěděl…?
Třeba demagogie není úplně to slovo. Ale přizpůsobení, to bych místo něj vybral jen stěží. Spíš mi přijde vhodnější slovo nervozita. Nebo taky přepjatost. Ano, Vidlák tepe dobu, na něj i na S! se i tady snáší různé útoky, jenže – možná jsem slepej jak náboj, ale tady bych asi neřek, že vyloženě stoprocentně – tohle mi zrovna útočný nepřišlo.
Ano, přepjatost je vhodný výraz.
„Hoši, já si tu dlouho čtu, vracím se sem. Jako, rozumím, je ta kampaň, navíc ty vládní strany jsou učiněný neštěstí, k tomu se i Evropa ubírá do sraček. To všechno beru. Ale už to tu fakt zní jak na agitačním středisku, dávejte na to bacha…“
Kdyby se to podalo takto (přičemž podle mě to není nějak extra výrazně převyprávěno), taky by se tomu dostalo přizpůsobené(?) odpovědi typu – „Aha, tak víš co, jestli chceš, naser si…“?
Mmch., vzhledem ke svým zkušenostem při bádání v nábožku můžu potvrdit, že přepjaté reakce na jakoukoli, byť i neútočně míněnou kritiku „naší věci“, nejsou nic nového. Ve vašem případě, Alefe, mě to nicméně překvapilo.
A taková jedna věc, já tu čet (teď fakt nekecám, dokonce to tu bylo uvedeno vícekrát), že S! není komunistické, že nejde o komunismus, nýbrž o konzervativní levici. Je tedy – není tedy?
Inkbird, Inkoustový pták, (asi ODS) by si neměl kazit náladu čtením Vidlákových agitek a měl by se naopak snažit užít si současnosti co nejlépe a co nejdéle – než se současnost změní na minulost.
Klátit děvčata nutno zamlada. Pak už vás to tak moc nebaví a nakonec už to ani nedokážete.
Mamon baví pořád a ve stáří ještě víc, viz Harpagon
Já o mamonu nic…
Jenom že to s rostoucím věkem nestojí ani za nic… 😸
Zhuštěně napsáno:
Co se v mládí naučíš, ve stáří dělat nemůžeš!“
Tedy ve smyslu že jedinec není schopen, ne že nesmí. I když, kdo ví…
Však já se nezlobím… jen prostě dělám, co se dělat dá a co dělat musím. U nás v zemi potřebuje každé zrnko prachu speciální zacházení a na to má kapacitu možná Babiš. Ten umí říkat každému, co chce slyšet a umí zařídit, aby neslyšel to, co nechce slyšet.
Já jsem prostě jen autentickej a to, co píšu, to tak také myslím. Hraju to na to, že si na nic nehraju.
Převzato z netu pro nedělní pobavení:
Decroix? To je nějaký bratranec Asterixe a Obelixe?
Ne, to je jejich máma
😀
Laciné zesměšňování funguje bohužel obráceně.
(ne že by ovšem v případě zmíněné političky nebyla kritika na místě, za mě by se měla vrátit k plotně – Bistrot de Papa)
Kvér:
Jakože Evítě připíše lidové nadšení? No tak až takové uzříte, dejte vědět 😂
Jen bych ocitovala klasika:
O ceně nehovoří klasik ničehož nic.
Neutrální lidi nemají rádi posměváčky a mají slabost pro vysmívané. Posměch funguje výborně v motivované partě (třeba tady, mínus pár rebelů mého typu), ale ne v přesvědčování nezaujatých.
Neutrální lidi nemáme od doby, kdy Otakar Foltýn vyhloubil příkop.
Gerd:
ono něco takového někdy existovalo? Jako neutrální živočich??
K43 zřejmě nějaké znal.
Kvére – kurva! Alef vám z toho udělal málem plakát – mohl byste se aspoň maloulinko zamyslet?
Já se občas zamýšlím; přesto naprostou většinu lidí (i voličů) tyhle žabomyší půtky nezajímají a chtějí v klidu žít, nebýt sužován daněmi a regulacemi a zejména ne těmi, co se freneticky mění.
Vy všichni jste tu „homines politici“, ale to vůbec neodráží běžnou populaci, která se vůbec nezajímá o nějaké foltýny, natož aby věděla, jestli kopají příkopy nebo dokonce na kterou stranu se postavit.
To je bohužel pravda: spousta lidí se nezajímá. Nezajímá se o to, kdo ovlivňuje jejich každodenní bytí a jakými způsoby tak činí.
Někdy mně to připomíná ten smutný vtip o policajtovi, který přijda do práce a pohlédna s odporem na svačinu, kterou si přinesl z domu, zahodil ji vždy do koše mezi odpadky, řka:
„Zase chleba s máslem…“
I nevydržel to jednoho dne jeho kolega a takto se ho tázal:
„A proč neřekneš svý starý, aby ti na svačinu nachystala něco jiného?“
„Jaký starý…?“ zněla udivená odpověď, „svačinu si přece chystám sám…!“
Mně ten vtip nepřijde smutný. Prostě policajt je s máslem spokojený, ale jeho naturelem je na vše ňafat (potřebuje ňafat, je to smyslem jeho života).
Tak ňafe při první příležitosti.
Analogii mezi voliči lze hledati.
Na tenhle ftip jsem narazil poprvé v USA před 30 let, akorát nebyl o policajtech, ale o chlapech co ve 30. letech staví v Novém Yorku mrakodrap a udělaj si polední přestávku na těch trámech vysoko nahoře co se člověku dělá blbě už jen z fotky. Samozřejmě to nebyl chleba s máslem, ale sendvič s tuňákem. Jak vidno, k nám přesazeno funkčně a bez ztráty kytičky, některé zkušenosti jsou sdílené přes půl zeměkoule.
Pak někdo přijde s úžasným nápadem, že je spasí.
@Markýza:
Dovolil jsem si typograficky upravit Váš příspěvek, snad se nezlobíte 🙂
Alef:
Nezlobím – myslela jsem si, že to tak dělá nějaká automatická grafika 😊
Olda:
Tak to je parádní! 🤣🤣
Zdá se – těžko tomu uvěřit, je to vlastenectví? – že celá vláda v čele s premiérem a podstatná část parlamentu jezdí ve škodovkách!
Škodovka je v čích rukách?
Máš-li škodu, o posměch se nestarej, praví lidová moudrost.
Věrchuška se poslední dobou o posměch starat nemusí, z toho usuzuji na typ vozidla.
Alef:
No ještěže jste vysvětlil – pár vteřin jsme si lámala hlavu, jak to proboha souvisí 😂
Na me, zaprisahleho celozivotniho antikomunistu, uz to prestalo fungovat. Prestalo to fungovat propagovanim PePy na hrad.
Uz dlouho jsem rozhodnut volit Stacilo! a jen obcas to narusi myslenka volit „skupinu kolem SPD“, protoze jsou tam strany, ktere jsem volival driv. Nicmene je pravda, ze oni chteji jen mirny pokrok v mezich zakona a my potrebujeme obratit lod na jiny kurz. Tak co ted?
Pomohlo by mi, kdyby se alespon tato uskupeni nestavela tak radikalne proti sobe, protoze cil maji spolecny – vetsi ceskou suverenitu. V cem by byl problem rict „pro nase zakladni teze budeme spolupracovat s kymkoliv, kdo je podpori“? Ale ne, oni museji valcit proti sobe, takze jim lidi ani nedaji sanci a radsi to hodi Babisovi. Obe dve uskupeni tak budou valcit o to, kdo bude mit 10 a kdo 9 %, zatimco deklarovanou shodou na 3 – 4 hlavnich tezich by mohly ziskat i pres 15% kazde. No nic… To ja jen tak…
A jeste pridam: byt K Konecnou, tak si vedle sebe posadim Vidlaka, pozvu hlavni pany a damy ze stran koalice SPD a udelam podcact na tema „co spojuje soucasnou opozici a jake hlavni roky by meli vest k suverenejsimu Cesku“.
Problém je, že národovci (pro které není hlavní hodnotou jen egoismus a rozpuštění se v bahně EU) se těžko mohou spojit s komunisty, kteří chtějí především živit parazity (od palestinců po naše socky).
To, že je momentálně naše vláda tak neschopná, že to vidí všichni, a že se podbízí EU a za pišingr štěká na Rusko, nemůže být jediným jednotícím prvkem.
Komunisté nikdy nechtěli nikoho živit, každý musel pracovat a nemohl se vymlouvat, že práce není, v ústavě bylo právo na práci. To až teď slouhové kapitálu vyrábějí lumpenproletariát závislý na dávkách jak na běžícím pásu, s komunismem to ale nemá co do činění.
Přesně na toto téma jsem měl projev na konzervativním kempu. Co máme (a měli bychom mít) na opozici společné. Sklidilo to docela ohlas.
To je přesně ono, co je třeba: levá i pravá noha, levé i pravé křídlo – jen jejich kooperací je zajištěn hladký posun vpřed. Organismus, který usiluje o amputaci končetiny (lhostejno, jestli levou nebo pravou), je velmi nemocný.
Možná, ale všechny současné nohy významně zastoupené v politice jsou levé.
Co kdyby jednání Stačilo! a SPD zastupované zejména Tomiem Okamurou proběhlo v jurtě? 🙂
A kdyby Tomio řekl: „Pro mě je to velice negativní informace. Vy nechcete převzít odpovědnost!“, pak by mohl Vidlák odpovědět: „To už jste pane Okamuro jednou říkal. Nechci zbohatnout, jen budovat zemi!“.
Vidláku, připravte si argumenty, kdyby někdo tvrdil, že stavební holding má sloužit ke stavění jurt. Jako nápad na řešení akutních potřeb bydlení je to dobré po katastrofách, a to i pro řešení problému bezdomovců. Sice Brodníčková se Svobodovou neukazují, proč by je měl někdo považovat za krasavice inteligentní, ale občas i slepé kuře najde zrno. Tak se trochu připravte, až se přitvrdí ve volební kampani.
Míněno v dobrém, co proti Vám vyvstane v létě. Tak ať máte možnost se připravit. Na řešení problému bezdomovectví a po povodních jde o dobrý nápad. Rychle se postaví během 1 dne, snadno skladují, 4-6 let vydrží.
Nu, tohle zní jako manifest. Dobrý manifest. A jako vždy se pod ním sešikují ti, kteří jej považují pouze jako odrazový můstek k realizaci „těch opravdových“ cílů. Vidlák, je-li dobrý člověk, skončí jako alkoholik nebo zhrzená bytost.
Omlouvám se, jsem už starý vlk a viděl jsem věci, které jsem ani vidět nechtěl.
Myslím, že uvidíte i věci, které byste viděl rád.
To by byla příjemná změna.
Já myslím (nebo tomu spíš chci věřit), že teď už je Vidlák opatrnější. Za krátkou dobu v politice si stihl dvakrát hodně natlouci čumák a to člověku zapne obranné mechanismy. Snad, doufám…
Opatrnost s tím nemá nic společného. Sociopatů sice není více než v minulosti, ale stávají se společensky přijatelnější, tudíž mají daleko širší pole působnosti. A společenské procesy mají svoji vlastní dynamiku. Je snadné hodit kamínek a spustit lavinu. Ale není možné ji zastavit, a Vidlák se může stát fanglí i proti své vůli něčeho, s čím třeba ani nesouhlasí…
Ale jsem škarohlíd, snad máte pravdu.
Já neskončím jako alkoholik, ale jako hlavní hrdina z filmu „Království nebeské.“ Jen, on se vrátil ke kovařině a já se vrátím k chovu prasátek. Skončím jako Požarský nebo Franklin a chci tak skončit.
A natloukl jsem si čumák v této počínající politice mnohem víc než dvakrát… ó jéje. Jen v mnoha případech to nikdo neviděl a bolelo to jen mě. Jednu věc Vám Občane mohu slíbit. Kdybych viděl, že jde něco křivě nebo že jsem se (zase) zmýlil, nebudu to tajit ani zatloukat a nebudu o tom mlčet.
Dávejte si ale fakt pozor, politika je jako mucholapka (zkušenost z podstazně nižší úrovně, než je ta vaše).
Stále Vám fandím, i když od té doby, co jste se posunul doleva (proč? :-(), už Vás nemohu volit.
Pravice/levice u mě není parametrem volby. Rozhodují osobní vlastnosti. Podívejte na pravicovou vládu, jak krade a lže. To komanči byli učni.
Ládíku,
tohle že je „pravicová vláda“?
Pokud se něco nezměnilo, tak „pravicovost“ a „levicovost“ se odvíjela od postoje ke svobodě a k rovnosti. Pravice si zakládala na svobodě, levice inklinovala k rovnosti.
Ta míra „rovnosti“ se na exekutivní úrovni odvíjí do značné míry od míry PŘEROZDĚLOVÁNÍ.
To, jak současná vládní moc přerozděluje prostředky z daní získaných od bohatých i chudých /včetně prostředků na úkor státního dluhu i prostředků z „virtuálních“ peněz od EU/, to tu nebylo nikdy v historii, samozřejmě ani v socialismu /tehdy se nepřerozdělovaly prostředky z daní ale z veškerých výnosů ekonomických činností/.
Velmi dobře a výstižně řečeno: „Pravice si zakládala na svobodě, levice inklinovala k rovnosti.“
Je nad slunce jasnější, že této vládě nejde ani o svobodu, ani o rovnost. Fialova vláda to vede do prdele; není to ani levice, ani pravice, je to něco mezi tím, je to ta díra uprostřed: politická zadnice.
Vy taky slyšíte jen co se vám líbí, ať už to je výmysl či blbost.
A rovnost byla ke vztahu k právu a zákonům, nikoli třeba ke známkám ve škole nebo chození s penisem na dámské záchody.
Huš!
No ale má víceméně pravdu, jde především o rovnost před zákonem, rovných podmínkách a přístupu ke vzdělání, a zdravotnictví, bydlení atd.a to se bez určité úrovně přerozdělování neobejde. A o konkrétních limitech nebo mantinelech je nutné samozřejmě diskutovat.
@kočka skliba
Tvrdím snad někde, že ne?
Alefe, ale to je druh rovnosti, všichni budou mít stejné kulové.
Gerde, to, co píšete, je extrémní projev. Proto je potřeba obojího, aby pravá a levá vzájemně tlumily své extrémy.
Nepochybně jste plavec a umíte kraula. Kam byste asi doplaval, kdybyste dělal tempa jen jednou rukou?
Alefe, to je řečnická otázka, plaval bych přeci v malém kruhu kolem stejného bodu. Lišil by se jen směr otáčení.
tak „pravicovost“ a „levicovost“ se odvíjela od postoje ke svobodě a k rovnosti. Tak to tedy nikoli, ale tak „pravicovost“ a „levicovost“ se odvíjela od postoje k vlastnictví výrobních prostředků. Tudíž teď ten hon na propagaci komunismu. Ti zákonodárci mají strach, že co si za 35 let nakradli by jim mohl zase někdo vyvlastnit. Vidlák mluví o bytech a ČEZu, takže jistě jim něco přišijí.
Přesně tak to je.
Ano také souhlasím.
Ještě dneska lze výjimečně na venkově vidět koně v zápřahu, který má po stranách hlavy ve výši očí kožené klapky. Je to proto, aby se v zájmu kočího a práce, kterou má vykonat, nesoustředil /ten kůň/ „doširoka“, ale jen na úzký perimetr vymezený klapkami.
Píšu to záměrně pod tento koment, protože přesně odpovídá té situaci.
Rozvádět to nebudu, protože kdo je líný si ještě dneska opatřit aspoň základní penzum informací, které se mu nabízejí jediným klikem na klávesnici počítače, s tím nemá smysl vést diskusi ani polemiku.
Kdyby přesto někdo třeba jen okrajově zabrousil, nabídnu aspoň jeden z textů, který problematiku pojednává celkem podrobně /samozřejmě, nemůže nebýt poplatný skutečnosti, že je dílem a zveřejněn na levicovém portálu/.
V tom textu si, prosím, všimněte tabulky v části „Levice a pravice – nesmiřitelné hodnoty“. No, a tam místa, které v tomto srovnání zaujímá vlastnictví výrobních prostředků.
https://www.levice.info/pojem-levice-pravice-definice-kategorie-psychologie.php
Máte něco proti mé tezi o „klapkách na očích“?
A ke „kočce šklíbě“ – Vám se divím na prvním místě.
Vláda z daní zanáší do cizího.
Co s takovou slepicí ví každá venkovská hospodyně.
Na mě tedy politika jako mucholapka fakt nepůsobí. Neshledávám nic prestižního ani uspokojujícího na tom, že možná budu sedět ve sněmovně celý den, poslouchat žvanění Evičky Destroix a po mnoha a mnoha promarněných hodinách dvakrát zmáčknu tlačítko NE.
Souhlasil jsem, že odvedu kus práce pro vlast a tak ji dělám. Spíš ze zaťatosti a tvrdohlavosti než z radosti.
A posunul jsem se tam, kde jsou voliči, kteří nemají zastání. Je zbytečné, abych se nabízel těm o které se uchází takový špalír politiků od Andreje počínaje, přes Okamuru, Majerovou, Šichtařovou, Jindru Rajchla a Turkem konče. Když jsou v ulici čtyři kavárny, tak si tam otevřu hospodu a ne další kavárnu.
Jasná řeč.
Bravo Vidláku, kde jste se naučil tak skvěle psát?
https://www.youtube.com/watch?v=B2LrPLKfoGk
Přemýšlím, jestli kdyby Vidlák dělal dýpfejk třeba mně, jestli bych byl najednou také tak švarný jako ty děvuchy na videu.
Až Vidláka potkám, musím se ho zeptat – jestli by ze škaredého dědka a divého muže uměl vykřesat sličného Adonise.
Třeba tady? https://www.youtube.com/watch?v=RmCwSLPAtPs
Škoda, že není víc lidí (a politiků) jako jste Vy. Budete mít můj obdiv i kdybych na vás hleděl mřížkou puškohledu, až mi přijdete se zbytkem Revolučního Národního výboru znárodnit statek. 🙂
Každopádně brzy zjistíte, že v tom extrému, kam jste se posunul, tolik voličů není, je to jen dojem způsobený tím, že jsou hlasití.
Já Vám statek neznárodním… to už se totiž dávno stalo. Zprůmyslnění zemědělství proběhlo už před sedmdesáti roky… Od té doby řídí zemědělství nikoliv ten, kdo má pozemky a jezdí na nich traktorem, ale kdo ovládá průmyslová hnojiva, šlechtitelské programy, osivo a agrochemii.
Se podívejte, je úplně jedno, jaký je zemědělec hospodář, stejně musí půdu drancovat, jinak zkrachuje. Všichni na to nadávají, ale všichni to dělají, protože musejí. Už dávno o svou půdu přišli, jsou na ní stejnými nevolníky jako ve středověku, jen mají statusový pocit, že jsou něco víc a bojí se, že by jim někdo mohl znárodnit jejich pole, které by bez Dusla, Monsanta a Bayeru nevydělalo ani na slanou vodu.
Kdybych byl revolucionář, šel bych po tomhle. Obyčejný zemědělec by nepoznal rozdíl…
Ale tohle mě inspirovalo k celému článku… dám ho teď někdy v týdnu.
To mě mrzí, že to bylo víckrát. Mně dvakrát stačilo nadosmrti 🙂
Ohledně nezatloukání Vám věřím a doufám a přeju Vám, aby k dalšímu držkopádu nedošlo. Ona ta pružinka uvnitř každého z nás nemá nekonečnou životnost.
Víte, Občane, co si přeju nejvíc? Aby se ukázalo, že mě už není zapotřebí…
Tři roky zanedbávám rodinu i hospodářství. Nepostavil jsem si jediné nové lego, nenaučil jsem se jediný nový šermířský trik pro svou skupinu, neupletl jsem si ani kousek kroužkové zbroje, nedodělal jsem omítku na chlívě, nedotáhl jsem nový kurník… Jen sleduju, jak na políčku pomalu vítězí plevel, dílna připomíná zanedbané skladiště a děti už skoro nevědí, jak táta vypadá.
Já si před touhle fialovou dystopií zařídil v podstatě idylický život v nejkrásnějším místě naší země, s nejdokonalejšími koníčky, obklopen houfem dětí a hýčkán milující manželkou. Navíc, zcela bez dluhů. Jestli si někdo myslí, že tohle chci vyměnit za pomíjivou slávu v politice, tak neví, co je skutečné štěstí.
Chci se zasadit, aby se věci zlepšily a napravily, protože vlast mi dala úžasnou existenci, ale politika je pro mě prostě podobný nástroj jako traktor, nikoliv cíl.
Způsoby majitelů centrálních bank KoZa a jejich uvědomělých lokajů:
-zakryli obličej hadrem a lili do něho vodu – topili ho
-rozžhavili trubku a popálili mu záda a nohy. Spálenou kůži strhávali a do ran sypali sůl
-snubní prsten z prstu. Nešel sundat, tak prst…
-svlékli mě do naha, dali mi na hlavu pytel a vyvedli mě na dvůr. Potom mi prostříleli nohy skrz naskrz kalašnikovem
-bili ho palicí a kladivem
Grigorjevova skupina vyzpovídala asi 200 ruských vojáků, kteří se vrátili domů v rámci poslední výměny podle vzorce „tisíc za tisíc“.
„Přivlekli nás do sklepa. Přišel k nám speciálně vycvičený „chochol“. Jeho krycí jméno bylo „Funtik“. Mučil nás rukama, nohama, hadicemi, polypropylenovými trubkami i paralyzérem. Prvních pět měsíců jezdil každý druhý den. Z našeho mučení měl evidentně radost. Snažil se nás „vychovávat“. Říkal: „Naučte se ukrajinskou hymnu, naučte se ukrajinské básně“. Rozdával nám je na papírku v ukrajinštině. Když jsme si je nezapamatovali, mučil nás,“ řekl další voják.
Mučení bylo obzvláště rafinované. Svlékali je od pasu dolů a genitálie jim svázali drátem. Za ušima jim po dobu deseti minut pouštěli elektrický proud, svorky měli připevněné také na hrudi. Kromě toho byli lidé nuceni vykonávat nesmyslné práce. Například v zimě udusávat sníh a potom ho přenášet z místa na místo, něco vykopat a potom zase zakopat, vyvážet odpadky.
„Víte, tohle je jednoznačný důkaz, že to nedělali jen jednotliví sadisté. Je to celý systém, v ukrajinské armádě, v tajných službách Ukrajiny je jich teď obrovské množství. Je to rozkaz, je to systém speciálního zabíjení lidí, teroru, jak se zbavit všeho lidského. Dělá se to záměrně a pokyn samozřejmě přichází shora,“ řekl Grigorjev
Sergej ZUJEV, UKRAJINA.ru
Vybrala a z ruštiny pro Novou Republiku přeložila PhDr. Jana Görčöšová
Už jsem to tu psal před pár dny, jen zopakuji: zakázat srp a kladivo? Proč ne. Ale vysvětlete to rakouskému velvyslanectví, proč zakazujete rakouský státní znak. Rakouská orlice má v pařátech srp a kladivo.
Něco k volbám…padají různé úvahy. Já mám taky jednu…a sice, že volby budou, korespondenčně zfalšované, pak to skončí u soudu, budou zrušeny, že jako jo, a fialový hnus bude vládnout dál….
jako v rumunsku teď napodruhý: ani zrušený nebudou, soud „neshledá“ …