Dnes je ten slavný den, kdyby Prahu měl poctít svou návštěvou slavný pluk Azov. Ne všichni, samozřejmě. Jen někteří. Zbytek musí někde na Ukrajině vzdorovat postupujícím Rusům. Přijedou důstojníci a budou verbovat na frontu. Vysvětlí svým krajanům, že služba v ukrajinské armádě je super a v pluku Azov obzvlášť a vysvětlí nadšeným libtardům, že právě oni jsou poslední světlo mezi naší Kotlinkou a ruským Mordorem.
Význam návštěvy pluku Azov v posledních dnech značně vzrostl, protože prakticky nikde v Evropě je nechtějí. Příliš jim to připomíná jednotky SS. Okecává se to všude obavami o bezpečnost, ale pravda je, že prakticky všude se proti tomuto nácbatalionu vymezily místní samosprávy a veřejnost hodlala protestovat.
A tak z velkého turné nakonec zbylo malé turné. Azováci vystoupí jen tam, kde fašizace společnosti postoupila nejdál. Ve Vilniusu a v Praze. Nevím, jak to mají tam v Litvě, ale u nás už novodobá hitlerjugend bije pětaosmdesátileté stařenky v Brně a dovoluje si na vozíčkáře v Praze u petičního stánku. Mír je dle zprávy ministerstva vnitra považován za projev extrémismu, který je zapotřebí trestně stíhat, což má na starosti vrchní prokurátor Igor Mříž. Zároveň je tolerováno, přát smrt všem politikům, kteří dostatečně nesdílejí hodnoty naší skvělé čtvrté říše… Fico a Trump by mohli vyprávět. Připraví se Orbán a Kickl.
Kde jinde by měl pluk Azov vystoupit, než v Praze, že?
Zároveň se kolem jejich vystoupení fest mlží. Od chvíle kdy Kateřina Konečná poslala našemu Lipánkovi otevřený dopis, že nedělá dobře, Jaromír, s těmi sirkami, jsou státní orgány (které mají sloužit veřejnosti) skoupé na slovo. Všichni si to mezi sebou přehazují jako horký brambor, tvrdí, že akce je zrušená, přesunutá… ale lístky se na ní pořád prodávají… prostě liberální klasika. Tak moc chtějí být nácíčci, ale radši ať se to nikdo nedozví… Samozřejmě nějaký ten síghajlíček bude, ale pěkně natajnačku… obzvlášť když se nepřidali bratři Němci ba ani bratři Poláci.
Podle posledních zpráv se akce koná v divadle X10 na Charvátově ulici. Ale možná že to ještě přesunou. Do večera daleko. Mimochodem… sponzorem tohoto divadla je Státní fond kultury, ministerstvo kultury, samozřejmě náš Volkischer Beobachter – Deník N a také pražský magistrát. To by bylo, aby brzy celá Praha nezvedala nadšeně své pravice. Hodnotová politika, vole!
Vím, že se tam leckdo chystáte jít protestovat a naprosto vám rozumím. V hloubi duše mám pořád zasunuto, že kdyby Rusové chtěli uskutečnit svoje hrozby, o kterých mluví Medvěděv – zasáhnout Iskanderem nějaké hustě osídlené území, aby ukázali, že to myslí vážně, tak nemohou najít lepší terč než se pokusit trefit pluk Azov i s jejich českými příznivci. Bohužel, na případné demonstranty se v tomto případě nebude brát ohled. Ti budou hrdinnými kolaterálními ztrátami a jejich jména někde vytešou do nějaké žulové stély, až bude po válce… možná.
Ale Rusové samozřejmě nic takového neudělají, protože Putin je rozumný a nezačne třetí světovou válku. Nebo není rozumný? Je šílenec? Nevím. Foltýn nám ještě nedal ta správná fakta, takže si nemohu udělat názor. Zatím jen vím, že když si budu myslet něco jiného než on, jsem proruský kolaborant. Fakta nám dá až 21. srpna, kdy se zároveň bude v parlamentu schvalovat korespondenční volba… kdy také jindy, že? Takhle se totiž henta strategická komunikace dělá. Foltýn omráčí národ nějakou bombastickou hovadinou o které budou všichni mluvit a nevšimnou si, že v zahraničí už Fialu volí Bernd Possett a miliony jeho soukmenovců.
Každopádně, kdo dnes půjdete protestovat, prosím, nevysvětlujte lidem, že oblíbený azovácký hrdina, Stěpan Bandera, byl nácek par excelance. Na tohle jsou Azováci nachystaní a proškolení. Oni vědí, že musejí vypadat demokraticky. Stejně jako to vědí všichni radikální muslimové. Je třeba maskovat skutečné záměry s rusáky, židáky i černými hubami. Oni nebudou vystavovat tetování s nacistickou symbolikou. Budou vysvětlovat, že všechny ty jejich trizuby a vlčí háky jsou symboly mnohem starší než nacismus. Budou to dělat jako Vítek Rakušan, vysvětlí vám, že jejich hákenkrajcy neukazují na tátu Hitlera, ale na prastarý hinduistický symbol. Jasné?
Neukazujte Banderu jako velkého démona z jehož praktik zvraceli i kovaní esesáci. Na to jsou hoši ukrajinští vlastně hrdí. Budou vám vysvětlovat, že Stěpan byl normální bojovník za svobodu, co osobně nikdy nikoho nezabil a v hloubi duše budou mít radost, že jejich národního hrdinu ukazujete jako to, co skutečně byl a co si i celý pluk Azov přeje, aby se vrátilo. Oni se nezlobí, že ho budete vykreslovat vedle Hitlera. Nezlobí se, že budete ukazovat jejich spolubojovníka, jak se fotil v Osvětimi s Hitlerovým citátem na tričku. Oni to chtějí. Mocinky to chtějí. Jen vědí, že to musejí (zatím) maskovat.
Dejte jim ochutnat liberální medicíny a Stěpana jim zesměšněte. Udělejte ho tak, jako liberálové dělali Zemana. Jako exkrement s banderovskou hlavou. Nebo jako liberálové zobrazovali Putina. Sedícího na záchodě. Nebo ho udělejte jako Ropušana na prameni… pamatujete si tu hajlující sochu skřeta, který se podobal Vítkovi Rakušanovi jako vejce vejci? Zesměšněte ho tak, jak ve Francii zesměšnili Poslední večeři.
Na to nejsou připraveni. Oni vědí, co mají dělat, když se jich zeptáte na sláva ukrajinskou verzi sighajlíčku. Vědí, co mají dělat, když jim připomenete, že v Kyjevě se k Babímu jaru dostanete po třídě Stěpana Bandery, pak přes most a dál po ulici Romana Šuchevyče. Oni vědí, co mají říkat, když jim připomenete starého nácka Huňku. Na tohle už mají dávno nachystané argumenty o hrdinném odboji proti zlému rusákovi, který je také nešetřil.
Ale zkuste jim ukázat, že jejich hrdina byl hovno a nebo že dělal hovno. Zkuste jim ho vykreslit ne jako někoho, koho je třeba se bát, ale kým je třeba do hloubi duše pohrdat. Ukažte jim, že Bandera byl charakterový kripl. To bude poněkud jiná kategorie. Oni Banderu nepotřebují obhajovat, že souhlasil s vražděním ve velkém. Oni s tím také souhlasí a nemohou se dočkat, až s tím budou moci také začít. Ale, že je to nízký směšný skřet, to budou řešit jinak a třeba řeknou na jeho obhajobu věci, kvůli kterým pak bude jůtub ve velkém mazat další videa a fejsbůk bude blokovat jak o život. Nejlepším spojencem je blbost protistrany. Nejhorší věci si vždycky udělají sami.
Jestli tam půjdete, neberte si plakát s démonickým Banderou. Udělejte ho směšným, nízkým, odporným. Přineste jim tam něco, co čackým vojákům trochu rozváže jazyk. Co se jich dotkne. Koneckonců, chtějí do EU, ne? Svoboda slova, právo na zesměšňování náboženství (kromě Islámu, samozřejmě), právo na zesměšňování hrdinů, politiků, kohokoliv… (kromě LGBTXZ samozřejmě) Právo na vlastní názor (ale fakta dodá Foltýn), právo na nesouhlas… proletáři všech zemí, vyližte si prdel (až na prezidenta Petra Pavla, samozřejmě).
Tak ať se Azováci podívají, jak to tady doopravdy chodí….
… omlouvám se. Ať se Azováci podívají, jak by to tady mělo chodit!
Prosím všimněte si, že jsem se ve svém textu obešel bez jakéhokoliv požadavku na zákaz akce.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Bude zajímavé sledovat , jaká bude účast Ukrajinců a kolik bude Čechů?
Kolik tam bude masa, ktere je vhodné do boje, cha, cha.
Pro Ukrajince ve vojenském věku pobývající toho času na území ČR bude místo přednášky Azovu a náborová kancelář něco jako morový barák.
tak mladi tam mozno zajdu….ako ze podpora. Kedze vedia, ze rukovat nepojdu, tak kricat o podpore budu kludne ochotni
A co tak dát návrh/vývrh našim záchododárcům k vyhlášení dne česko-volyňského přátelství. To je blbý, to by mohlo projít. I senátem.
Pávek podepíše, Pávek je všeho lidu.
Rumex:
mně už dlouho vrtá hlavou, proč je tam nezpovídá nějaký reportér – ovšem nesměl by být mejnstrýmový. To by ho během vteřiny sežrali libtardi i s chlupama. Nemejstrýmového sice taky, ale tomu by to mohlo být jedno.
Víte jak – jak se vám tu žije teď, co si o tom myslíte, jak hledíte na Banderu a tak. To si myslím, že by se klikalo!
Jinak výsměch je strašlivá zbraň a já s Vidlákem naprosto souhlasím. Není pro hrdinu a bojovníka nic děsivějšího, než když se mu smějou……..si to představte. Kdyby se svět rozesmál nad Hitlerem. Nebo kdyby se posměváčkovali Héraklovi. Abych citovala klasika, smích není dobrý mít za zády.
Česká televize by to měla dávat v přímém přenosu, simultánně tlumočit do češtiny.
Taky by mohli v primetime odvysílat Vláčilův film Stíny horkého léta.
https://www.csfd.cz/film/9351-stiny-horkeho-leta/prehled/
Tenhle článek, kde Vidlák radí, aby se případní zájemci o účast na akci Azovu nepokoušeli o argumentaci, ale raději o zesměšňování, je dost protichůdný s minulým článkem, který poukazoval na metody psychologické manipulace z politické sféry i ze strany médií hlavního proudu a rovněž ze strany běžných zapálených aktivistů na sociálních sítích. Teď radí dělat něco, co je přesně v souladu s minule zmíněnou guerilovou taktikou, kdy nechce přímý střet argumentů, ale spíše přepadové manifestační údery ze zálohy. S tím naprosto nesouhlasím.
Kdybych šel na tu akci, pokoušel bych se právě o argumentaci místo psychologické manipulace a provokace. Ptal bych se na té akci jaký mají pohled na nacismus, jestli by si přáli oficiálně prezentovat nějakou formu nacismu na Ukrajině jakožto symbol jejich sebeurčení, jestli se cítí být příslušníky nadřazeného národa, který by měl ostatním méně schopným národům ukazovat cestu a tak dále a tak podobně. Po zjištění jejich pohledu bych pak udělal případnou konfrontaci s rozpory toho, co říkají a toho, co dělají či zastávají.
Podle mě je zásadně důležité argumentovat a ukazovat objektivní faktickou pravdu namísto snahy o subjektivní emocionálně zaslepené „vítězství“. Diskuse nemá být vedená touhou po vítězství, ale touhou po pravdě, touhou o co největší možné přiblížení se objektivnímu skutečnému stavu.
Z tohoto článku mám pocit, že Vidlák doporučuje dělat podobnou psychologickou emočně zaměřenou taktiku, proti které v minulém článku brojil. Proč, proboha, proč? To je hodno nevyspělých osobností s nedozrálým rozumem, nikoliv racionálního vyspělého člověka.
Rychlejší je absurdnost zbavit důležitosti. Tady jako veleváženě argumentovat, tvářit se fialově, je pod úroveň každého mírotvorce, přibližně snad.
Vy neco delejte , zase vy , zvolili ste si kandidaty , voni si delaji frakce , mame opozicni strany nemych a tupych a Konecna napise nakej soukromej dopis. Vy delejte.
Voni sou placeny v milionech ,sou excelence diplomati , maji imunitu a nehnou ani prstem pro vas a vy delejte zadarmo..
Uz si z vas delali idioty hodne dlouho.
Proc zase nic nedelate. Proti vlade, uradum , policii, fasistum,atd.
Zalezitost mimo nas stat a narod ,poradanej skupinou snazivcu pro jejich kariery..
Otocte se zady a nesnazte se a nestarejete se…Zacnete se starat konecne vo sebe.
Nestarejte se jako nevylecitelny pouckovy silenci, vo jiny ..
Ano. Jenže většina lidí nefunguje tak racionálně. Pro jejich aktivaci je nutno vyvolat emoce. Burcující projev nemůže být vědeckou přednáškou. Takový ani jeho adresáti nechtějí. V psané podobě je takové působení to daleko obtížnější.
Sám dávám přednost čtení před poslechem. Je to účinný filtr iracionálna. Ale, i v psaném projevu lze působit emocemi, iracionálnem, zkratkami, zkreslováním, zamlčováním, ba i dovedně konstruovanou lží.
Když projevem publikum dostanete do varu, zcela vypnou kritické myšlení a můžete je vodit jak chcete a i pohnout k činům, kterých by se jinak nedopustili.
To může být motivace, ale davová hysterie, která se takhle vytvoří, jednak netrvá dlouho a vystačí jen na pár demošek a pak už sklouzne jen k nadávání na v hospodě/na internetu.
Zatímco motivace způsobená přečtením pozitivně orientovaného programu a jeho pochopením nese ovoce i do budoucna.
A vůbec, zkuste si přečíst něco od Ayn Randové o kolektivismu a individualismu. 🙂
Pane Duchu, velitelé těch banderovců a obřezaní führeříkové v Kyjevě přece VĚDÍ, že oni jsou nadřazeni všem gojim. Oni jsou tou rasou vyvolenou. Mají to napsané ve svých svatých knihách a tak to musí být pravda, že?
O Banderovcích útočících a vraždících na území ČSR…
https://www.vhu.cz/vpad-banderovcu-na-uzemi-ceskoslovenska-v-letech-1945-1947/
Vidlák zde chce znehodnotit akci Azovu, ale tam není hlavním cílem projev, ale výběr příspěvků. A ten proběhne. Buďte si jisti, že ti jedině správní přijdou okázale deklarovat svou příchylnost k provládnímu názoru. A to proaktivně.
Jak proti tomu bojovat? Jedině špalír, ve kterém půjdou příchozí celé brity, s následným výsměchem či dehonestačními výroky z řad špalíru. Např. fuj, hanba, zmetku nacistický, atd. A dokumentační foto.
Dost se divím, že některé politické strany už nechystají kampaň a nefotí si politické oponenty v takto choulostivých pozicích. Taková fotka Petra Fialy ve špalíru nadávajících osob s plakáty Fialo vypadni! by byl dobrý plakát pro volby v místech, kde Fialu zbožňují. Tedy v Praze. Ubral by mu hlasy a zasel pochyby v hlavách jeho nevyhraněných voličů.
Co se týká Azovu, je jen jediná rozumná možnost jim akci znehodnotit, a to v půlce věty jejich představitele začít opouštět sál.
Očekávám, že se akce určitě zúčastní zmrd Svěrák, co tak nadšeně kynul z okna Hradu jako kdysi Hitler. Snad jedině zdravotní indispozice by tomu mohla zabránit… (mentální indispozice ne, ta je u něj permanentní už asi 15 let)
Ještě by tam chyběl Dejdar, další poturčenec horší Turka. No a samozřejmě, očekávám typickou propagační squadru… Možná jim pak Signalista dá čuchnout k prdeli… Stejně, jak on sám měl tu čest čuchat Bidenovy prdy.
Nebuďme na příslušnáky pražské kavárny tak přísní, oni to dělají kvůli korytům. Tam by dezolát neměl šanci, byl by za bílou vránu. Stačí je potrestat jinak, nesledovat jejich tvorbu, nekomentovat jejich politické apely, a zapomenout na jejich existenci. Nechť si zaplatí pivo a kecají, co chtějí. Host jako host, třebas Turek.
Víte, Vidláku,
sním o světě (zemi), kde by mohl se svým sdělením vystoupit Azovák a kousek od něj Noční vlk, kde by si sál mohla pronajmout nebo veřejné prostranství zarezervovat pro demonstraci Konečná i Jurečka, Turek i Fiala, Hnutí pro život i Hnutí za potraty, prostě kdokoliv.
Příznivci by mu zamávali a poslali merch, odpůrci by ho ignorovali nebo vypískali a udrželi by se v mezích slovního nesouhlasu (házení vajíček a rajčat už je příliš, o horších věcech nemluvě).
Zaujatí (myslím to v dobrém, zaujatí něčím a pro něco) bloggeři by psali zejména o tom, co a proč chtějí, prosazují a obhajují a méně o tom, co nechtějí, nenávidí a proklínají, přičemž by se vyhýbali zprofanovaným diskusním figurám zesměšnění a osobních urážek (ono to ostatně nefunguje, protože neutrálové mají tendenci se uráženého zastávat, bez ohledu na jeho plány a program).
Proč to nejde?
Pokud někdo získal moc, chce si ji udržet všemi prostředky a za každou cenu. Proto potlačování i náznaků konkurence. Změnit se to dá jen důslednou kontrolou držitelů moci a možností odvolání politiků referendem. Nejde o to odvolání, ale o tu možnost, pak se začnou chovat jinak a i se více snažit brát ohled na názory voličů. Zatím se vůle lidu musí obávat jen jednou za 4 roky, do té doby poslouchají příkazy z Bruselu. Všimněte si, že vždy před volbami se požadavky Bruselu zmírní, či problematické body jsou odsunuty na později. A to vše potom najednou přijde znovu po volbách.
Lze to změnit? Asi jako hospodářské zaostávání RVHP za Západem. Tedy až krachem hospodářským.
Psal jsem sice o něčem jiném, ale to je jedno.
Každopádně to vidím opačně – alespoň v ČR jsou vlády vždy otázkou kompromisů a koalic a nemají dost času na to provést své záměry (a pak se před dalšími volbami vymlouvají na své koaliční partnery). Spíš bych posílil většinový charakter voleb – za mě jsou ideální jednokolové většinové volby v jednomandátových obvodech a nechat zvoleným politikům čas se předvést.
S hospodářským zaostáváním EU za Čínou (a částečně i za USA) kvůli neschopným politikům souhlas, je to do značné míry analogie RVHP.
„Spíš bych posílil většinový charakter voleb“ – nejrychlejší cesta do pekel, způsob jak výrazně zvýšit počet lidí nikým nezastoupených, de facto propadlých hlasů. Opravdu musíte psát o věcech, které evidentně nejste schopen domyslet ?
„sním o světě (zemi), kde by mohl se svým sdělením vystoupit Azovák“ – pokud možno ne u nás, nechtěl byste radeji, pro jistotu, snít v nějaké jiné zemi ?
Zato takhle je sice kde kdo zastoupen ve žvanírně (parlamentu), ale nic se nedotáhne do konce, protože každá vláda je kompromisní a koaliční a fláká se. Načež před dalšími volbami tvrdí, že za to mohl koaliční partner.
Stejné právo na svobodu slova má každý.
K43 neni puvodni pravicak, je to libtard oddany svobode na povrchu a totalite vevnitr
👍
To je myslím povedená charakteristika.
A zase je šídlo venku 😀 Jo, to je ideál, přetavit 37% hlasů v 17% mandátů. A samozřejmě pokračovat v zavedených praktikách, kdy režimní kandidátka má v debatě v nezávislé televizi tři zástupce a opoziční jednoho nebo žádného.
Odpověď čekáte? Nasrat, jo, nasrat, broučku.
Jaká televize (a médium vůbec) je nezávislá?
Veřejnoprávní (= státní) televize prosazuje názory momentálně vládnoucího establishmentu, ostatní svých majitelů nebo zadavatelů reklamy, a tak dále.
Nezávislost je mýtus.
Ano, nezávislost médií je mýtus.
Ale vaše tvrzení, že „veřejnoprávní“ média vždy prosazují přávě vládnoucí establishment, je v rozporu s realitou.
Za Babišovy vlády podporovala tato média opozici, teď ten váš establishment. Z toho je zřejmé, že „veřejnoprávní“ média podporují určitý konkrétní politický směr, ovšem nezávisle na tom, kdo je u vlády. Je samostatným (závislým) politickým hráčem.
Čímž jde samozřejmě jejich „veřejnoprávnost“ do prdele (už tam dávno je).
Nezávislost je mýtus a veřejnoprávnost je taky mýtus.
Proto je třeba ČT zrušit. Pokud je informace důležitá, občan se jí dozví i bez ČT.
a ti politici, co jim na to skočili a debatovali ?
proč se jim na to …………
Establishment není můj. 🙂
ČT za Babiše podporovala jak EET (zlí podnikatelé) tak covidovou propagandu a hysterii. To, že ke se konci začala obracet k opozici, ji neomlouvá.
Že by podporovala EET jsem si teda nevšiml.
Já tedy ano. Nasazování na podnikatele, daňové úniky, očerňování… Místo aby mluvili o daňovém vysávání.
Hlavní důvod, proč jsem ČT přestal sledovat, takže možná už nejsem informován o aktuální zaujatosti.
Z politologie je známá věc, že tzv. většinový systém, pokud by byl uplatňován v parlamentních volbách, by vedl k existenci několika málo stran, nejspíše pouze dvou, jak to známe například z USA, ale de facto i UK, které by ale ve výsledku byly pouhými dvěma stranami jedné a téže mince. Většinový systém rozhodně nevede ke zvýšení demokratičnosti.
👍 🎯
Ano.
On se možná Vidlák ozve sám… Ale.. čtěte jej ještě o chvilku déle… I starší články jsou k dispozici, můžete po dobu pár let každý den jeden. Já nevím, proč by to nešlo.
Není potřeba, čtu (i komentuju) tu už nějakou dobu. A leccos se mi líbí.
Notak víte, že to Vidlákovi jde.
Ale taková místa, kde si každý může být kým chce a říkat co chce a , taková už dávno existují, K43. Večer pan ředitel zamkne hlavní bránu a jde spokojeně domů. Tam to funguje, protože počet příznivců i odprůců je víceméně stálý, a nikdo ze své řeči nebo přízně nemůže mít prospěch – nejsou tu peníze, majetek, země, suroviny… ani na ta rajčata nebo vajíčka v rozpočtu nezbylo.)
A až dospějete, pochopíte, že diskutovat o tom co nechci je upřesňováním toho co chci, že ty dvě věci nelze oddělit, a že když chcete něco bránit musíte hrozícímu nebezpečí říct ne, nechci abys mi lezl do mého domu.
On je to pak problém v politice. Když se báby na trhu handrkují o tom, co nechtějí, celkem dobře si společně zanadávají, i když každá nechce něco jiného.
Ale jít s kůží na trh (do politiky), a říct – my chceme prosadit toto, to je o level výš. Jiná liga. Odolat ďáblovým advokátům i opravdovým odpůrcům.
První odstavec s pokusem se mě dotknout budu ignorovat, tohle vážně nikam nevede.
No , až začnou ti co jdou s kůží na trh (my chceme tohle a tamto) své sliby plnit tak bude mít větší váhu i slovo o tom co chtějí. Je libivé napsat snížím(nezvýším) daně, snížím byrokracii, ušetříme na státu, ráj na zemi – pozlátek pro plebs namluvíte dva vagony. Nikam to věci nepohne. Je důležité pojmenovávat to špatné, to co nechci a řadit slibotechny do řady. Jinak K43 jste mě pobavil představou, že za vlády Babiše jela veřejnoprávní media jeho pisničky.
Ne nadarmo se té televizi říká ČT09 🙂
Jenže je potřeba psát, jak přesně to udělat (snížit byrokracii, daně, …).
Nadávat a kritizovat je ještě jednodušší než slibovat. A přesně stejně zbytečné.
ČT za Babiše jela přesně jeho covidovou propagandu, EET, zaklekávání na podnikatele… To že občas zkritizovala Čapák ji neomlouvá.
ČT by měla být privatizována / zrušena.
David Dvořák, Pruty, Hampl.
Mojmír Hampl? Jo, čtu ho. David Dvořák odsud? To ne.
Ale nechápu souvislost.
V tom případě ovšem by musel zmizet i trestný čin popírání holocaustu. Když svoboda projevu, tak úplná. Aby teda bylo jasno, o holocaustu si myslím svý, ale kdybych to napsala nebo vyslovila, bylo by to trestný. Nelze ale plédovat pro absolutní svobodu projevu a obecně tento trestný čin nezmínit nebo pominout.
Ano, souhlasím.
U nás ho probojoval Jiří Payne.
V té době místopředseda Svobodných.
Odpudivá postava, ostatně jako většina toho mašíblu.
Já mám opačný názor, všechny zrůdy a jejich zvěrstva vystavit veřejně….protože to je důvod proč se proti této nedůstojné akci protestuje. A české politické galérky hájící zájmy cizích se zeptat, zda to jsou ty jejich hodnoty.
No, když jsem na Poradte.cz zveřejnil fotodokumentaci práce banderovců, dostal jsem doživotní ban.
Souhlas, primárně přeci nejde o to, co si budou o nás myslet Ukrajinští náckové, ale o to aby se česká veřejnost dozvěděla, co za zrůdy podporuje naše vláda.
Konec konců i ve Volyni do Banderovských pogromů žili Češi, kteří se stali jejich obětí…
Pro neznalé doporučuji shlédnout film VOLYŇ.
https://www.youtube.com/watch?v=NHmWM–twkE
(Byť jeho Polští autoři na Českou menšinu jaksi zapomněli)
Ono by možná nebylo od věci vzít nějakou promítačku a během jejich akce promítat na zeď vedle vchodových dveří tento film, zejména pak závěrečné scény (klidně v nějaké smyčce). Ideálně již při příchodu a odchodu jejich účastníků.
Vidláku , nejspíš to tušíte ale podle mně by stačilo domluvit televize(raptor,ktv atd.) aby si na přístupu k místu setkání stouply a zpovídali ty co jdou na setkání. Jednoduchej dotaz (proč tam jdete? co to přinese?) a nechat je povídat bez doplnujících dotazů , pak odpovědi bez redakčních zásahů zveřejnit. Lepší náborové šoty k desole neuděláte.
mám v Praze kámoše, už je to řada let
k smrti nesnáším ten jeho pražskej dialekt
a když s ním mluvím, dám mu to hned vědět
říká mi helé vostravštinu mi tu netahej
a támhle kvoknu si radši ani nestoupej
tam to po těch blbounech musí ještě smrdět…
tam totiž stáli v červencu azováci
zlití jak dogy, no strašní čůráci
a tádyhle co máš nohy, tam pak hodili šavli
říkal já tehdá vytáh láhev slivky z úkrytu
a pozval si tu bandu debilů do bytu
a u vokna Shchenevmerlu řvali, jak sme tu slivku žahli
To tenkrát ve dvacátom štvrtom
když se azov vydal žebrat světom
na tanky a děla
na laufech aby hákenkrojce měla
dost splihlý krovky
měli chochóli od Kachovky
když jim v práglu řekli
„běž domů vasile
už tu nic nemáme… pfpfprrr pfpfprrr pfpfffpfrrr*
(*to je ten trojpšouk na harmoniku…)
Netaňáhu a jeho nacistická sebranka musí Izrael a židy v něm strašně nenávidět. Jinak si nelze vysvětlit, proč dělá všechno pro to, aby byl zničen:
https://www.aljazeera.com/news/liveblog/2024/7/31/israels-war-on-gaza-live-israel-hits-beirut-in-assassination-operation
Dobrá fotodokumentace, nade vše.
Pobratimi pochoduju praglem donedavna teroristicka skupina,potom us congress prekuknul a teraz par mesiacov nazad hero,heroje,slava to kurva ojeb.to taky slabsi wagner group,len s inaksou disciplinou,tam sa privre ocko,na rabovanie,taka pololegalna mafianska skupina,zalozena oligarchamy ukrajiny.Kto to pozval do pepikova,to dakto co vlastni czechiu,zvedavy som,keby som pozval wagner, a par ruskych contractors,vacsinou to mukly s bohatym rejstrikom,jak by reagovali vlastnici czechia,lide bdete,bo mozu pozvat a zacat vracat sudetakom jich vlastnictvo,co jim bolo ukradnute a kopnute do titi s 50 kg na chrbte,naisto bdete pepici…
Chyba ja necitam vsetko ,takze ministerstvo kultury hej,na dom kubisa opravit sa zberali peniaze,bo pepikovo chudoba,uchytilova 20 rokov robila sochy deti,co zdochli v chmelne v plyne,prachy na bronz neboli,na mosadzne cedulky do chodnikov s menamy,pred domy,skade boli zobraty zidia a poslany do plynu prachy uz boli,pre nase deti neboli,mam len 400 nabojov,kupim dalsie 4000,bo tu jest len jedna demokraticka cesta,cesta cez krv,bo chuj s azovom,doma mame debilov a azov ,zanedlho ,jak skonci zlata americka zila,bude organizacia ukrajinsky veteranov na emigracii,koneva zobrali,pepici ticho,azov v praze ,myslim na druhy rok v breznu,SS das reich,na vyrocie vstupu do praglu oslobodotitelov,co chcela pro ceska narod len to najlepsie budu pozvany tiez,tak bude ticho jak teraz,bude sa pisat a chuj,kokteil molotova nema kto hodit,aby vedeli ,ze aj v pepikove ziju teroristi.
A teraz som precital vsetko,to ziram,tak nedemokraticky vitat herojov,tak nekulturne davat vitat herojov,tak bezcitne poukazovat nepravdy o tom skurvy synovy banderovy,myslim Reporyje premenovat,bandero suchievicova cast prahy,tomu kokotovy Novotne,u dat trojzubec do ruky na trojzubec hlavku zeli,bo len toto ma v tej svojej vymasteny palici.
Slava ukrajine,herojom slava a ministerstvu kultury v cz nasrat…
A ty policajt od sledovania etiky citaj a zahlas bosom svojim,ze jich jebem do ucha aj s ich azovom hej.
Jestlipak tam dnes bude i tenhle:
https://pbs.twimg.com/media/FSZ_YCiWQAA-9wI?format=jpg
https://imgur.com/a/xjTCgcV
k tomu nápis: Ivan, go home. 😀
Nemá ta figura nějak moc rukou?
to aby mohl lépe hajlovat
Ovšem většina naší dílem zábavní, dílem ventilační diskuse je politický mikromanagement.
Významné změny jsou přinášeny významnými hybateli velkých skupin lidí. Změnu nepřinesou „dezoláti“ nýbrž doposud „mlčící“ většina a někteří z aktivní provládní menšiny. I z vládní menšiny, tam je příznakem jestliže prozíravější krysy včas opouštějí potápějící se loď aby nalezly na další a postavily se do čela obrodného procesu. Bez oněch významných změn převratové objektivní situace, výměna jednotlivců nic nezmění.
Danieli, hrubá chyba! Opomenutí Volyně ve Vašem podnětném článku. To neodkecají. To jim ani promiskuitní Pšontci neodpustí.
Ano. V tom můžeme najít spojence.
https://www.csfd.cz/film/116563-pad-treti-rise/prehled/
zopakujte todle, ten film je neskutecne aktualni i dnes a Hitlerovy hlasky jsou jak delany na EU 🙂
AZ REKNU krles, TEDA azov, VEZMEM TO STURMMEM. Hele jako nebudte idioti a ty vidlaku neohrozuj lidi blbejma kecama. Azov jsou nackove jaxsvine a ty se s nikym mazat nebudou, taky se rano po protestu se svicickama muzete probudit s plicema propichnutejmass zebrama a zrat pul roku brckem.
Vubec tam NECHODTE, nechte at si tam hrajou kkti, ignorujte je. To je nasere vic nez kdyz vam budou moct nadavat do prosuskejch kolaborantu a rozbit vam hubu.
Ovšem na druhou stranu, co by udělal například Otto von Stierlitz….přišel by, připil, poplácal po zádech, vytáhl Leiku…
AZOV je ta bájná ochranka košer mafie (Rinat Achmetov, Vadim Novinskij & Bankster Co.) z Mariupolu, za kterou na jaře 2022 oblboval i Zelenského „Goebbels“ Arestovič ?
Koukni na stránky pražského Kosher obchodu. Na tričko se Zelenským…
…zločinů „neonacistů“ Azov (banksterské úderky); proti konkurenci, ale i prostého obyvatelstva. Jednotka byla pod dohledem CIA, vyzbrojena Pentagonem, neustále tam byli přítomni američtí a britští instruktoři.
V lednu 1990, během prvního kongresu židovských organizací SSSR, se vedení Židovského centra (Shmist, Jurij Stupniker a Alexander Zamansky) setkalo s hosty z Bostonu (USA) a pozvalo je k návštěvě Dněpropetrovsku.
Desítky židovských organizací založily zastoupení na Ukrajině za účelem koordinace
👹charitativních fondů. Americký distribuční výbor „Joint“ a Židovská agentura „Sokhnut“ sehrály důležitou roli v rozvoji židovské komunity v Dněpropetrovsku.
Absolventi ješivy získávají mezinárodně uznávané diplomy potřebné pro fungování židovských komunit jako učitel hebrejštiny a judaismu, vychovatel, shoikhet, sója, mashgiah (odborník na kašrut) a moel. Studijní plány ve školách ješiva jsou extrémně nabité. Hlavními studovanými disciplínami jsou hebrejština, 🕎Tóra, 👹 Talmud…po dokončení studia plní absolventi ješivy profesionální povinnosti v židovských komunitách po celém 🕎 světě a ti nejúspěšnější se stávají rabíny.
S finanční podporou „Jointu“ a velkých ukrajinských podnikatelů byl do roku 2012 vybudován rozsáhlý komplex Menora jako multifunkční centrum židovské komunity. Na jejím vzniku se rozhodující měrou podíleli Gennadij Akselrod, prezident dněpropetrovské židovské obce Bogoliubov a prezident Spojených židovských obcí Ukrajiny Kolomojský.
Otevření Menory v říjnu 2012 se zúčastnilo 10 000 lidí. Menora se skládá ze sedmi🕎 věží, které symbolizují tradiční židovský svícen.nejvyšší část Menory je centrální 22patrová věž vysoká 77 metrů, která zahrnuje obchodní kanceláře, izraelský konzulát
Košer muzeum
…sedmá a osmá sekce se zabývá podporou, kterou židovská komunita v Dněpropetrovsku a Dněpru poskytuje 👹 euromajdanské revoluci a ukrajinskému boji proti ruské vojenské agresi a roli, kterou v rusko-ukrajinské válce sehrál dněpropetrovský guvernér Ihor Kolomojský v roce 2014-2015. židé v sovětském Dněpropetrovsku: Stagnace a antisemitismus
Poslední sovětské sčítání lidu v roce 1989 zaznamenalo 486 300 židů v Ukrajinské SSR, z nichž 37 869 žilo v Dněpropetrovsku (přiznaných, avšak „se“ odhaduje, že na konci sovětské éry jen v Dněpropetrovsku žilo 100 000 židů, kteří tvořili 10 procent obyvatel města.)
https://www.e-ir.info/2022/01/27/the-revival-of-the-dnipropetrovsk-and-dnipro-jewish-community-in-ukraine/
Já to také čtu. Knihy Staré smlouvy, Talmud….Příběhy Otců. A židovský humor. Co tam se dá dovědět o lidech… o sobě….
TAKZE CEKAM VIDLAKA V PRVNI RADE, AT NAM UKAZE JAK SE ZESMNESUJE 🙂
Stepan Bandera má své památníky na Ukradině:
https://avatars.mds.yandex.net/i?id=8196eb8ff80871e9a43849b1e106677662285ac2-4337913-images-thumbs&n=13
Nehulákejte tady na nás.
Ty se napřed aspoň nauč česky, ty kokote. A vyMNěšovat se laskavě běž někam jinam.
Tu neide o cesky jazyk ,tu ide o to ,ze kokot zostane.Konecne ,nie len ja buran z vychodu ,ale i holubici povaha pouziva spravny slovnik,tesi ma to.
Cp Táto generácia už nevie a ani nemá záujem poznávať o skutočnom prechode banderovcov cez ČSR k demokratickému západu ……. dnes ich opisujú ako bojovníkov za slobodu Ukrajiny …..
Piráti mají dlouhou historii antifašismu a dnes pirátský ministr hájí Azov. Ptejte se předsedy Bartoše, kudy mu do lodi vnikla taková ideologie.
Antifa je košer fašistická organizace, podobně jako OSF, Piráti a podobné podvraťácké bandy.
Ale až od té doby, co byla totálně infiltrovaná CIA a přeměněna na SA úderku pracující v žoldu globálního kapitálu. Dtto Anonymous.
Venezuela.
Maduro děkuje za zvolení a děkuje za hlasy, které obdržel zavedením korespondenční volby.
Brzy uvidíte i v našich kinech…
Už jsem něco velmi podobného viděl. To když Nullandová rozdávala v Kyjevě koláčky.
Kdy že to bylo? 2014??
Ona ta Venezuela má totiž spoustu nafty a dalších věcí pod zemí. A z USA je to kousek…
Venezuela bohuzel diky ty rope hrozne trpi tim ze ji USA neustale rozvracej aby meli levny nakupy.
Inu, demogracie a lidsky prava, prava na sebeurceni narodu a tak v praxi .
Vzpomněl jsem si na Lažnovského a chlebíčky. To jsou asociace…
to je teda paměť
dobrý
Vlastizrada podle § 309 trestního zákoníku 40/2009 Sb. je trestný čin, jehož se dopustí občan České republiky, který ve spojení s cizí mocí nebo s cizím činitelem spáchá trestný čin rozvracení republiky, …
my Prahu nedame, radsi ji zbourame 🙂 Je odprodej zlata za par kacek ze statnich rezerv vlastizradou? Kde je ta hranice. Dle mne teda jsou vlastizradci vsichni aktualne ve vlade i s Babisem, zaprodavaj zemi cizakum za par drobaku (teda Fiala , Babis ten ma drobaku o neco vic 🙂 )
Třeba se dočkáme po volbách. Až bude zrušena vedoucí úloha pětistrany.
😜😊🤣😉🤢
Můžeme zpívat, jako tenkrát….
Běž domů Ivane, čeká Tě Nataša,
Běž domů Ivane, tady Tě už nemaj rádi….
Sovětský svaz nebyl jen Rusko. Ukrajina měla silnou pozici v politbyru.
Vím, to byli jiní….. Jenže když oni tak, tak dobře. My podle stejných pravidel. Oni, že Rusáci, my, že Ukrajiňáci. Ze sovětské strany nejvíc tlačil maršál Andrej Antonovič Grečko.
Kdepak že v osmašedesátém Rusové. Ukrajinci to byli.
Jakou že to má logiku? Takovou. Jestliže tak, tak proč ne i tak.
Pačemu? Pačemu vy potapíli naš karjábl?
Patamu.
Tak, taváryši Banděrovcy.
Patamu.
Když už, tak běž domů, Stěpane…
Vasile…
Jo, to by šlo.
A jiní….
Ostravu tenkrát „osvobozovali“ převážně Rumuni. Ale není to jedno? Znám dvě rusko+ukrajinská manželství. Tedy vlastně už jenom jedno. Ruská manželka oplakává svého ukrajinského manžela, který umřel – doma v Ostravě na rakovinu.
Je vůbec důležité, kdo je Rus, Ukrajinec, Bělorus, Slovák Čech, Polák Němec, Bulhar?
Podle mě není a to vůbec. Znám polovičního Buhara a má za ženu Španělku, říznutou Francouzkou. Mluví spolu česky.
Podle mě je to důležité a to velmi!
Pro Vás asi ano!
A proto jsou války! (Ne, proto ne. Proto, že někdo za ty národnosti schovává svoji chamtivost.)
K zamyšlení – v EU se to nerozlišuje vůbec a výsledky jsou vidět až moc.
V EU se to nerozlišuje? Proboha, to nečtete zprávy? Není snad rozdíl mezi Francouzem, Němcem, Sovákem, Maďarem daleko větší, než jinde? Propastné rozdíly!!
Jenom se o tom oficiálně nemluví. Nesmí.
Jak bych to…. Na jednu stranu to rozdíl je, jako například v dnešní, včerejší, předvčerejší krmi, na druhou stranu to rozdíl není, podle toho co z ní ráno zbude.
Myslím, že včera o tom šla řeč.
Rozdílné provedení páteří, popř. jejich neexistence. U některých národů víc, některých míň. Pak je ve hře ještě nějaká národní hrdost, sebevědomí.
Počátky katastrofických konců země 404 tuším někde tam, kde jim poradili, ať si za „národní politiku“, či snad politické směřování země, zvolí nacismus, fašismus a jeho tamní představitele. To byla nejkratší cesta k tomu, aby byla zfašizovaná 404 ochotna ke „spolupráci“ s Američany. Ti sami totiž nacismus a fašismus nepoznali, nebo ne na svém území a nemuseli s těmi zrůdnými myšlenkami bojovat. Vzdělanost amerického národa je po této stránce katastrofická a omezuje se fakticky na to, že kdesi v Evropě existují jacísi Němci, kteří na základě blíže neupřesněných myšlenek (kromě likvidace Židů, to je zdůrazněno vždy) rozpoutali zatím nejničivější válku v historii lidstva. Do které byla Amerika zatažena víceméně proti své vůli. Nic víc oni o nacismu a fašismu nevědí.
burty, pivo, nenavist!
Toto to slovansky skurveny folkor hladat detaily v hovne,ukrajinsky front,prechodil,cez burakova toho zasraneho vychodu, znamena ze oslobodili ukrajinci,v politbire boli ukrajinci v reprezentacii ceska,vo fotbale 2 hraci cajzly,jeden od psohlavcov,2 pico z ostravska zo vsetkych hracov 6 z vesnice ,4 z velkomiest a jeden z hronova,kde sa narodil jirasek u 4 pravdepodobne miesany s cobolamy,jeden polocigan.dufam,ze rozumene,kde vedie moj beletricky drist,bo z duse to nenavidim ,toto delenie,drobenie takym stylom rozbili moju zem,zradili nasich ludi,co za tu zem zdochli.
Co je dolezite,byt hlavne clovek a nie kokot ,bo ja neviem ci ma ta jebana komuna tak naucila dumat,co pochybujem,kukam po tom bozom svete a vychadza jedno zem,kde sa neriesi,farba,religija,ci kultura,kde je hlavne MY,su vacsinou velmi zdatne,jak ekonomicky,vojensky a nezalezi na pocte obyvatelov ci rozlohe,bo ja tak kus kunul na tych zlutaskov z poza murika ta tam az narodnosti v traktarove to iste a v kolebce tu miesanina jak kurva,jich necujete ja latino,ja black,ja white we Americans ,my amici,toto iste v reichu,eine volke,jasne sype sa jim tam bo prislo miliony kulturneho obohatenia,dobre bo jsem se utrhl…
Kocoure, neprovokujte..
Ostravu a okolí v rámci Ostravské operace OSVOBODILI (ne „osvobodili“) Sověti, žádní Rumuni. Za trest bych vás nechal pěšky projít celou trasu od Sudic až do Ostravy a nazpamět se naučit jména všech padlých vojáků, co jsou vyryta na památnících. A za každou chybu ránu holí na holou.
Zklamal jste mě..
Starý kocour měl zřejmě na mysli 1968.
V 68 tady Rumuni vůbec nebyli.
to sou věci, co se tu čovek nedoví ☺
Nejte se! Putin nepošle Iskander na Prahu. Je to drahá hračka. Puťka počká, až ho pěkně poprosíme, aby zasáhl proti těm LGBT+ hnusům.
Takže sezměšnit?
Azovec – starý tlustý trangender chlap přeoperovaný na tlustou „ženskou“ s trojzubcem a svastikou.
Nebojte se, ta akce Azova má nepatrný ideologický význam. OH v Paříži ho přebije! A Maduro v Bolívii!
A ….
Ve Venezuele, pane. Ve Venezuele!
A je v tom nějaký rozdíl – na tu dálku? [;>))
žes šláp do ……
To mi připomnělo, nedávno jsem se díval na starý film, Báječní muži na létajících strojích. Krásně politicky nekorektní komedie, kde si dělají legraci z mnoha národností, hlavně z Němcu. Odehrává se to v prvním desetiletí dvacátého století. Proč to píši. Ti Němci nosí svou orlici na plavkách mají ji na letadle, ale jakmile je to z dalky, kamera jen rychle přešvenkuje, ta orlice ihned vypadá jako ukrajinský trojzubec. Zvláštní.
….“Pojďte plukovníku, voda je výborná“! ….
🤣 … jojo, jen trochu mělká.
víte co mně štve ? Že se nikdo, ale vůbec nikdo (a když, tak už jen drobnou poznámkou, že asi možná také) nezmíní o tom, že tihle banderovští vzorové Azova a podobných nácků kromě Poláků a Židů povraždili také asi tak 10 000 volyňských Čechů …
Mno, ale jsou nepoučitelní – to mne fascinuje. Proč – vždyť u nás se lautr nic neutají
Ano, jistě! Ale co s tím? Vstanou snad z mrtvých?
Nevstanou, ale sebevědomý a kulturní národ ctí památku svých mrtvých.
Jak dlouho, Ty mákovane, jak dlouho?
Husité třeba.. A Boleslav versus Václav. Nebo křížácké výpravy do Svaté země… Zmocnit se Svatého grálu. Tři sta let trpíme… A někteří i déle. Pračlověk Janeček by vám mohl vyprávět!
Jo – a o jakém to sebevědomém národě to mluvíte? Snad ne o obyvatelích Kotlinky?
Reagoval jsem na vaši, promiňte ale podle mého hloupou, otázku „Vstanou snad z mrtvých?“ a snažil se vysvětlit, proč mi přijde nemístná. To co píšete v obou reakcích je irelevantní.
Tak mi vysvětli, Pupák, jak tak sebevědomý a kulturní národ, může mít tak zhovadilou vládu.
To ne, ale ať je nepamětníkům hlasitě připomenuto, že předchůdci těch nynějších, ke kterým se nynější hlásí a navazují na tradice, vraždili Český národ. Nejen tam. Ale i v nacistických lágrech. Oni byli nejpřičinlivější. Vraždili Židy, Poláky, Čechy… A znovu na útěku před odplatou za své zločiny. A nyní jejich následovníci Neobanderovci přijíždějí lovit ty, kteří před nimi uprchli, kteří se k nim nechtějí přidat, kteří odmítají chcípnout za jejich zájmy, za cizí zájmy, a za komedianta, který by tenkrát od těch samých, v Babim Jaru skončil v příkopě s kulkou v hlavě. Tohle co sledujeme v přímém přenosu, je jurodivé psycho. A ti, kterým je svěřena vládní moc, snaží se nás do toho zatáhnout. Prý že pro naše dobro. Tohle je jako by vítali pokračovatele SS.
Že tato vláda vítá následníky vrahů Českého národa. Jak je tohle možné. Je tohle naše vláda? Nedávno pokládali věnce u kostela svatého Cyrila a Metoděje, památníku posledního boje parašutistů a obětí heydrichiády… A nyní tohle. To je jako by tam nachcali. A jinde, na Lidice, Ležáky, Javoříčko….Na všechny oběti nacistů a jejich spřeženců.
A…. ano. Příští rok devátého května, tak jako každý rok půjdu se šeříkem k památníkům. Zachovalým i odstraněným. A samozřejmě, že v Praze na Klárově, k památníku tankisty Ivana Grigorjeviče G(H)ončarenka. Že byl Ukrajinec? Byl příslušníkem Rudé armády. Padl za naši svobodu, za naše životy. Devátého května 1945, kdy podle novodějejepisných řiťolezů Praha již byla samoosvobozena. Ten nacistický Hetzer se vzal kde?
Nejlépe se tvoří nové dějiny když zemře poslední pamětník. Dovolili by si tohle před třiceti lety, když pamětníků bylo mnoho a byli i při síle?
Dojde nakonec i na omluvu za Heydricha, že neměl, chudák, řádný spravedlivý proces, před nestranným a nezaujatým soudem, s advokátem….?
Kam tohle nakonec dojde?
Re: NWH
Češi jsou hluboko pod podlidmi z Pšonkostánu, kdo by se s nimi zabýval…
To přece po těžce zbakalovaném Lipáskovi nemůžete chtít…
Třeba já po něm nechci nic. Leda aby zmizel, anihiloval..
Vládne nám banda proněmeckých pravdoláskařských libtardů. „Hodnoty“, ke kterým vzhlížejí, se etablují na západ od Aše. Od takových nic podobného nelze očekávat. Viz ten šašek Podiven, co tu dnes exhiboval. Podiven byl pseudonym, pod nímž tři šašci Příhoda, Pithart a Otáhal správně prosudeťáckými a proněmeckými narativy doslova poblili naše národní dějiny.
dík
no, ti asi nemají na Ukrajině pomník, kam by Černochová položila věnec.
Taky by to bylo pěkné faux pas, kdyby na to někdo zavedl řeč…
Kdo, ale, že…? :))
rajchl o tom mluví pořád
Prezident Zeman řekl, že PUTIN je šílenec. 🤔
A když to řekl Zeman, tak to nutně musí být pravda?
Zajisté, příkladmo, že Hasenkopf je autorem Klausovy amnestie. Celý víkend tehdy pečlivě studoval materiály od Mynáře….
Re: M44
Prezident Zeman je stejný zaprodanec, jako kdokoli jiný ze současné české věrchušky. Viz jeho ucuknutí v otázce vývoje na UA, viz jeho boj v Kábulu za Prágl, blablabla.
Jediné, co uměl lépe, než jiní, bylo okecávání vlastních poměrně početných „salto mortale“.
Lépe bych to říci nedovedl!
Kde to mám podepsat?
Přesně.
Nak mi to pripomina pisnicku tehdy popularni slovenske folkove skupiny Lojzo, ze zacatku 90. let : „Dobrí Nemci spojili sa, nebudú vraj strieľať. Mne však behá mráz po chrbte, počul som ich spievať…“ 🙂
Kam zmizel článek pana Řezanky o Karlu Sýsovi?
Vyjde zítra ráno.