Tak nám premiér prohlásil, že odvolá našeho oblíbeného ministra pro místní rozvoj, který si skvěle poradil s digitalizací, odvedl velmi dobrou práci, ale bohužel to neuměl voličům vysvětlit a ti mu v krajských volbách dali takřka absolutní výprask. Po volebním fiasku dal Bartoš k dispozici funkci předsedy strany a oznámil, že se o znovuzvolení už nebude ucházet.
Ale počítal s tím, že dál zůstane ministrem. Ještě včera šel na schůzku s premiérem a po ní na všechny strany rozhlašoval, že na vládním angažmá se nic nemění, dokonce ještě dal premiérovi nabubřelý seznam požadavků, které mu má blyštivý Péťa okamžitě splnit, jinak budou Piráti zlí.
Ještě v poledne dával Bartoš rozhovor Českému rozhlasu, kde říkal, že má premiérovu důvěru. O hodinu později mu Fiala zavolal, aby mu oznámil, že je odejít. Premiér k tomu dodal, že si Bartoš sám neuvědomuje rozsah digitalizačního průseru…
Pokud vím, naposledy od nějakého premiéra podobnou facku dostala Karolína Peake…
Piráti teď samozřejmě řeší, jestli se postaví za svého už odcházejícího předsedu a nebo si ponechají lukrativní posty ministra zahraničí a ministra pro legislativu. Je to o to pikantnější, že Lipavský ani Šalamoun ani nejsou poslanci, takže v případě odchodu skončí na pracáku. Je to docela hezké dilema, protože pokud ti dva neodejdou spolu s Bartošem, tak je s pirátskou stranou konec. Nikdo už jim nikdy neuvěří žádné ideály ani hodnoty, i kdyby mluvili o proruské špíně každý den. Jestli si Lipavský ponechá korýtko a ke straně se nebude znát, mohou se ostatní rovnou spláchnout.
Ale tohle je pirátský problém. Já si jen vezmu kýbl popcornu, budu to zpovzdálí sledovat a možná půjdu v pondělí navštívit Gregorovou do její bruselské kukaně, abych se poptal na její (duševní) zdraví.
Pro mě je mnohem zajímavější, jak to Fiala s Bartošem vlastně udělal. Buď je Ivan totální vyfetlo, které ráno bylo ještě tak pod parou, že nepoznal jemné premiérské signály k odchodu a nebo mu tu politickou facku dal Fiala schválně. Chápu ten nátlak z ODS, že pokud ty pirátské neumětely nevyhodí, tak se mu vzbouří jeho vlastní lidi, protože Piráti teď táhnou vládu dokonale ke dnu, ale to se dalo udělat tak nějak hezky. Dalo se Bartoše ukecat, dát mu nějaký flek v dozorčí radě, podobně uplatit Lipavského i Šalamouna a pak na společné tiskovce oznámit, že Bartoš si sype popel na hlavu, přebírá odpovědnost a odchází.
Místo toho teď Richterová běhá před kamerami a mluví o podrazech a korytech a Fiala mluví o dezinformacích. Vládní strategická komunikace par excelance a jak trefně podotkl Pavel Šik, čekáme až nám TZLD Foltýn řekne, kdo je tady protentokrát svině a proruský trol.
Že to Blyštivý Péťa udělal takhle drsně, to podle mě není samo sebou. Na jedné straně Bartoše naprosto sprostě vyfakoval, že se ozvala i Schillerová a na druhé straně licoměrně mluví o tom, že to není konec Pirátů ve vládě, jen konec neschopného Bartoše. Jasně, nikdy nehledej zlý úmysl tam, kde se to dá vysvětlit Fialovou blbostí, ale přece jenom, tohle není úplně standardní věc ani u Blyštivého a jeho skvadry. Proto si dovolím malou spekulaci.
Víte, ono celé SPOLU opravdu hrozí, že za rok nepřekročí 11% preferencí do poslanecké sněmovny. Obzvlášť s Bartošem za zády. (A také s Foltýnem, PreVítkem, Pekarovou a Jurečkou). Úspěch plodí úspěch a neúspěch plodí neúspěch. Trendy jsou jasné, poprvé jsme je viděli v eurovolbách a dokonale se potvrdily i teď ve volbách do krajů. Že přišlo málo lidí? Ano, nepřišli ti vládní a nemají žádný důvod přijít ani příště. Vláda by musela jaksi pootočit kormidlem a to přece jenom trvá déle než kolik mají času. Navíc, všechny možnosti už dávno shořely na Ukrajině, pokladna je prázdná a lidi naštvaní.
Do toho se včera u Marie Bastlové vynořil Kalousek a jakoby náhodou začal mluvit o nové straně o které vlastně mluvit nechtěl, ale která určitě vznikne, i když on o tom nic neví. Teď se dokonce Hilšer nedostane do senátu, protože všichni budou ze škodolibosti volit Bártu, takže Kalous bude mít místo Kchárla i ideální fíkový list, který mu navíc nebude usínat ve sněmovně. Mně se to prostě vyplní…
Fiala samozřejmě soupeří s Babišem, ale jen díky Babišovi, má Fiala důvod k existenci. Babiš je strašák, který drží SPOLU pohromadě. Ovšem Kalousek je pro Fialu pohroma. Já vím, že je to hajzlík první kategorie, ale je to schopný hajzlík. I Zeman o něm říkal, že po Klausovi mu byl jediným důstojným politickým soupeřem. Kalousek je pravičák, má punc toho, kdo chtěl vyrovnaný rozpočet, je prounijní, proamerický, zuřivě antiruský, byl Lidovec, byl TOPkař, pekl se STANem a byl ministrem financí ve vládě ODS… Pokud založí stranu, tak to CELOU čtyřkolku dokonale vykastruje. Od Fialy přes Pekarovou, Jurečku i Rakušana. Taky by tu po volbách mohl zůstat jeden dvacetiprocentní Kalousek a milion propadlých liberálních hlasů.
Ale na toto téma jsem psal už v lednu letošního roku. Mimochodem… když si tenkrát můj článek přečetl Babiš, napsal mi, že jsem ještě větší idiot, než si myslel, když uvažuju o něčem takovém. A vidíte, už je to tady.
Možná slyším trávu růst a nakonec si na to nikdo netroufne, ale vlastně bych se nedivil, kdyby kopanec Bartošovi byl způsob, jak udělat rychle předčasné volby, než Kalousek založí stranu, ANO ještě více zesílí, SPD se vzpamatuje, STAČILO! rozjede a Ukrajina prohraje.
Shodit vládu je ošemetné. Ve volbách se to vždycky obrátí proti těm, kteří to způsobili, ale Piráti jsou stejně na konci s dechem, tak by se jejich dětinskosti ještě dalo využít. Zatím to vychází úplně dokonale. Pirátstvo se chová jak profackovaná děvka a já si matně pamatuju, že existuje jakási dohoda v Pirstanu „spolu do koalice, spolu do opozice.“ Za normálních okolností by se Rakušan něčemu podobnému vysmál… i teď říká, že nic podobného neudělá, ale fakt to neudělá? Fakt budou pokračovat ve stočtyřkové většině? Nenajde se třeba mezi třiatřiceti poslanci STANU šest zásadových hochů, kteří půjdou s Piráty? Třeba proto, že už stejně nebudou pokračovat a mají dávno nahrabáno?
Pokud totiž za Fialovou fackou Bartošovi není něco víc, tak SPOLU skutečně v příštích volbách nepřeleze 11%. Jen naprostý idiot, hlupák, kretén, debil, blbeček, magor, imbecil, IQ107, či Danuše, by ukončil Bartošovo působení praním hodně špinavého prádla na veřejnosti. Obzvlášť těsně po zpackaných volbách, poté co v ODS zvítězili premiérovi odpůrci, Pekarová neexistuje a Jurečka je na dně ubohosti. Jen naprostý politický sebevrah přizná z minuty na minutu, že věděl dlouhé měsíce o zpackané digitalizaci svého podřízeného, ale neřešil to. A jen naprostý diletant nejprve řekne, že volební výsledek není žádná prohra, ale vzápětí se zachová, jako by to prohra byla. Jen dokonale vypatlaný mozek si mohl myslet, že Piráti po takové facce důstojně odejdou a nebudou mluvit o modroptáckých tunelech.
Povedzte mi, Kefalín, je Fiala až takový idiot? To se dozvíme v příštích dnech.
________________________________________________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Tento článek (naštěstí) nevyjadřuje oficiální názor Evropského parlamentu.
Lipajda se zjevně bude držet křesílka i korýtka všemi čtyřmi. Jsem uvědavá, jestli se přeTOPkuje, nebo bude prezidentův kůň. Špunt co bude plavat na moři kalu…. bez páteře, bez žaludku, ale i bez „koulí“ být zásadový.
Našeho „Knedĺíčka Lipánka“ nesleduji, je mi tak nějak „lidsky odporný“.
Ale škod v zahraniční politice už nadělal dost!
Barboru nikdo nevolil a jak píše Vidlák, není ani poslancem. Byl vycvičen Aspen institutem a dosazen WEF chobotnicí do české vlády. Jemu je jedno, v jaké je partaji. Klidně převlíkne triko a bude škodit dál. Ostatně voliči pětidemolice o něm stále tvrdí, že je to nejlepší ministr zahraničí všech dob.
Je načase, aby přišla Nerudová a prohovořila. Aby pronesla svou Súru vajglů. O vajglech v hajzlu plavajících a po spláchnutí se na hladinu vždy vynořujících.
Ale to je přece ověřitelný fakt, Alefe. O tom není sporu! [;>))
Ovšem! A nejlepší zaministr v Galaxii nám to jistě předvede. Nasadí si helmu obráceně, oblékne si vestu naruby, a jsa perfektně nabrífován z pobytu v SŠA, dá Putinovi na budku. To vše v barvách libovolné strany.
A půjde si zaplavat na Krym, jak vloni předpovídal.
To byla jediná chvíle, kdy jsem věřil, že KoZa může Rusko dobýt. Kdyby Rusové umřeli smíchy, když viděli toho penisa v helmě.
https://www.reddit.com/r/czech/comments/spuq0s/lipavsk%C3%BD_pir%C3%A1ti_na_ukrajin%C4%9B_vs_na%C5%A1tvan%C3%A1_hol%C4%8Di%C4%8Dka/?rdt=53997
😂🤣😂
Všechno o „tom nejlepším na Zamini“ prozradila ta naopak nasazená helma na Ukradině….
Jo, a při tom hodnocení „Lipida“ – Lipidy jsou důležité přírodní látky, mezi které patří především tuky, oleje, vosky, některé vitamíny a hormony. – https://www.wikiskripta.eu/w/Lipidy
se zámek Orlík musí otřásat jak při zemětřesení, kterak se nebožtík „Kchárl“ ve schwarzenbergské hrobce natřásá smíchem….
jo, jeden takovej mi v diskusi navrhoval, ať teda jdu a ukážu, žetoumím líp. V takových případech odpovídám citátem, že nemusím být slepice, abych dokázal(a) posoudit kvalitu vejce.
Dnes je dobrý den.
Piráti za to, že totálně pošlapaly své ideály, po zásluze skončili. A vyhazov SMSkou – jó karma je zdarma.
Z Fialy se stal ještě větší blbec než jsme doufaly a ODS má o čem přemýšlet.
Jo, dnes je dobrý den.
Jeden pryč, tak ještě čtyři.
Jste naivní. Žádné ideály neměli, pouze je předstírali. A když jde z tlustejch do tenkejch, na divadlo není čas.
Ti puvodni meli. Par jsem tenkrat „potkaval“. Ale uz tam davno nejsou. To bylo v dobe, kdy jsem premyslel, jestli z toho neco pozitivniho vznikne. Preslo mne to uz davno.
Taky už mě to napadlo, jestli tady US Embassy nerozhodla o převrźení stolu falešným hráčem, když prohrává. Ve Francii a Anglii to udělali a myslím, že to není naposledy, co se to stalo. Zda budou předčasné volby do kterých tady bude zase nějaká “úřednická vláda odborníků”, jako ten Tošovského a později Fischerův židovský taneneční soubor a předání toho, co tu jeśté zbylo do rukou strejdy Sama, jako tenkrát. Samozřejmě za stálého věznění odpůrců.
Takže 20% bude mít Kalouskova Zmena2025, 20% SPD+Stačilo, 40% ANO. Dobré vyhlídky.
můžeš migrovat do nacistánu a dát se k aláhovi nebo k teplým
Dobrý
Jen si myslím, že by Vidlák měl být setsakra méně posedlý svým věčným „přesně jak jsem říkal“ ,“já to říkal“, „přesně se splnilo co jsem napsal“…. Naprosto tím degraduje to, co píše
Taky jsem si toho všiml. “ Přátelé, jistě si pamatujete, jak jsem říkal…“
Klid. To on píše, aby nasral Bartkovského. Ten se ničím takovým pochlubit nemůže 🤣🤣🤣
Ale no tak….prajte mu to. Mne vacsina predpovedí tiež vyjde, ale až v podstatne dlhšom čase, ako som čakala. Takže žiadna satisfakciu, ako hovorí Targus, aká som múdra a krasna:-))
Ty jo, dopřejte mi alespoň to občasné vyjádření spokojenosti, že jsem něco odhadl dobře a že to mělo nějaký smysl…
Vidláku, tady se PRAVDA neodpouští.
Vždyť to dobře znáte.
Vlastně nikde.
Tzv. „pravdu“ mohou mít jen mocní.
A zejména vítězové.
To zatím nejsme.
Jakže to psal K.H. Borovský?
Za pravdu je různá sazba,
někdy sláva jindy vazba.
Kdo ji vyřkne dřív než včas,
tomu pravda zláme vaz.
Tak nějak přibližně…
Správně, člověk se občas musí pochválit sám.
Takhle zpětně to vypadá, že mu někdo zavolal, aby Bartošovi zavolal. Proč? To se nejspíš brzy dozvíme, protože to spěchalo.
Přítel na telefonu? Konkrétně z US ambasády? 😉
Mně připadá, že Bartoš je jenom kouřová clona.
Barbora je s prasidentem v Américe.
Asi tam vykládá takové píčoviny, že vzkázali Fialovi, ať s tím něco sakra rychle udělá.
Ten domino efekt byl předpokládaný. Když jim vyhodí náčelníka, ještě k tomu s famózní ostudou, tak se urazí a vypadnou všichni. Včetně toho zubatého Rychlonožky a popáté převlečené Barbory Škrlové.
„Já si jen vezmu kýbl popcornu, budu to zpovzdálí sledovat a možná půjdu v pondělí navštívit Gregorovou do její bruselské kukaně, abych se poptal na její (duševní) zdraví.“
S těma návštěvama Prcalky opatrně. Já na Vašem místě bych se vyvaroval jakéhokoli kontaktu s takto zákeřnou osobou beze svědků třetí osoby…
Vzpomeňte, jak dopadl DSK. Když jde o politiku a mají-li z někoho strach, tak žádná sviňárna jim není moc velká. Když už nasazují Havlojugends, tak se už nezastaví před ničím.
Jo, ještě Vidláka obviní, že ji sexuálně napadl. I když to by udělal jen naprostej zoufalec a to podle mne Vidlák zdaleka nebyl a není. Aspoň dveře nechte otevřený.
Přesně tak jsem to myslel.
Kdo může za zpackanou digitalizaci
Pouze Ivan Bartoš?
Vláda v čele s premiérem zavedla na ministerstvech funkce politických náměstků.
Jak se jmenuje, a z které strany je, politruk u Bartoše?
Co dělali všichni zodpovědní, když se ozývaly stížnosti na nefunkční digitalizaci?
Co dělala Vláda, v čele s Premiérem Fialou?
Co dělal Parlament, když byla snaha projednat nefunkční digitalizaci?
Všichni to zametali pod koberec, s poukazem na staré, hloupé, líné úředníky, kteří se nechtějí učit nové věci.
Splnily veřejnoprávní média svou funkci?
Poskytly dostatečný prostor úředníkům na obranu?
Takhle si představují vyvážené zpravodajství?
Zaslouží si za svoji práci zvýšené koncesionářské poplatky?
Josef původní napsal:25 září, 2024 (3:40)
XII.2.2 Nesplnění povinnosti k odvrácení škody (§ 251)
Zaměstnanci, který nesplnil svoji povinnost k odvrácení škody, tedy nezakročil proti hrozící škodě, ani neupozornil nadřízeného vedoucího zaměstnance na hrozící škodu, může vzniknout povinnost, aby se podílel na úhradě vzniklé škody.
Judikát NS:
21 Cdo 3555/2013
https://ppropo.mpsv.cz/XII22Nesplnenipovinnostikodvrace
Josef původní napsal:25 září, 2024 (4:01)
Náměstci Radim Sršeň STAN
Jan Fluxa TOP 09
Lukáš Černohorský PIRÁT
Někde psali, že každý pirát ve vládě, má kromě těch politických náměstků ještě přilepeno hejno všelijakých poradců. Šolichy za 70 měsíčně k jiné „práci“. Jeden z těch Bartošových poradců má sedět ve čtyřech správních radách.
Ono to všecko postupně vyplave, jako ten vajgl v hajzlu 😀
Teco napsal:
25 září, 2024 (8:39)
Politický náměstek nemá politickou zodpovědnost?
Náměstci Radim Sršeň STAN
Jan Fluxa TOP 09
Lukáš Černohorský PIRÁT
Webová stránka mmr.gov.cz
Politický náměstek jenom bere prachy, kouká, a šoupe nohama?
STAN a TOP 09 v tom jedou taky.
aby mohl být soudce, musí se najít žalobce. Bude…?
Josef původní napsal:25 září, 2024 (3:40)
Asi kozel zahradníkem
Stavební řízení bude řešit Kupka
Petr Svorník
Včera 24. 9., 19:01
Digitalizaci stavebního řízení dostane už ve středu na starost ministr dopravy Martin Kupka (ODS). Na vládě ho tímto úkolem pověří předseda vlády Petr Fiala (rovněž ODS), který tak tuto agendu odebere ministrovi pro místní rozvoj Ivanu Bartošovi (Piráti). Premiér navrhuje Bartošovo odvolání z vlády, důvodem je právě nezvládnutá digitalizace.………………….
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-stavebni-rizeni-bude-resit-kupka-40490315
Komentář: Dvakrát dražší než za Řebíčka. Ministr Kupka zveřejnil plán investic
….Stavebních zakázek bylo najednou tolik, že překročily kapacitu tuzemského stavebnictví, a ceny začaly strmě růst.
V časech Dana Ťoka byly firmy rády i za stavbu dálnice Přerov-Lipník na D1, kde stát za kilometr zaplatil jen 300 milionů korun, tedy zhruba stejnou částku jako v Polsku.
Dnes ovšem rozpočet SFDI plánuje autostrády, jejichž kilometr stojí státní pokladnu v průměru 700 milionů.
Těžko se to vysvětlí inflací, když za posledních pět let dosáhla ve stavebním sektoru „jen“ pětatřiceti procent. Není však pochyb o tom, že kilometrů bude postaveno méně, než se čekalo….
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-byznys-doprava-komentar-dvakrat-drazsi-nez-za-rebicka-ministr-kupka-zverejnil-plan-investic-261279
Dívejte, samozřejmě že Kupka nebude nic programovat, ale cílem ministra – vedoucího projektu má být to, aby zajistil schopné lidi a pokud něco nejde, tak vyvodil důsledky.
V tom byl Bartoš naivní a moc věřil svům známým z IT.. Kdyby si 3-4 měsíce před ostrým spuštěním digitalizace nechal udělat „zkušební provoz“, kde by se zjistilo, že nic nejede, tak se dalo něco zachránit. Ale on to nezvládl manažersky, na to neměl.
K cenám – u nás je to nějak podivné. Možná znáte kauzu D11 do Polska – vyhrála ji polská firma a naše tak tlačily na ÚHOS a kdo vím koho, že soutež zrušili. Je tady nějaké velice silné lobby a na to doplácíme všichni.
Asi je i silnější než Kupka – i ten chce mít klid a bojí se „kulky v obálce“..
neo napsal:25 září, 2024 (9:31)
Jenom Bartoš byl naivní?
Politický náměstek nemá politickou zodpovědnost?
Náměstci Radim Sršeň STAN
Jan Fluxa TOP 09
Lukáš Černohorský PIRÁT
My nic, my muzikanti?
Posádka potápějící se vládní lodi odhazuje zátěž (piráty). Kteří se dost možná mezi sebou porvou o zbytky kořisti která jim ještě zůstala
Je to divny,ze dajaky baca z cobolova, zasrany ma v pepikove najmocnejsiu stranu a ty vasi rodeny obcania,predsedovia vlad poznam toho,co dal vyznamenania masinom,mirek s koulema,potm ten lysavy,co daval demisiu a soc dem poslal do hovien,potom,taky nacasovany sa volal a v necase odisiel a teraz fialebka siva,vsetko esa cesky politicky sceny,rozoberate tu jak vsetkych tych co spominam predtym a nevidite,ze to furt jedno kurva.
he,he,he… Bingo!
Jo, jo, je to tak.
Podobně jako tam, s nimiž nově na věčné časy a nikdy jinak, v těch bájných „JúEsEj“. Akorát že v Česku se vybírá z početnějšího „bordelu“, tj. z více kandidátních „děvek“, které i po vypršení mandátu ještě tělesně i duševně jakž takž drží pohromadě, kdežto tam je vždy ve skutečnosti na výběr jen ze dvou, a v obou případech už „mrtvol“ v době volby – pravda, ta jedna letošní bude mít za necelý měsíc teprve šedesát, takže pokud bude zvolena, skoro hrozí, že ještě výkon funkce přeruší odchodem na mateřskou :). Výsledek v „kvalitě“ výběru i výsledku je stejný, akorát že ten tamní vrchní tajtrlík rozkazuje celému KoZa, kdežto ten náš jen tancuje podle toho jak tamten píská.
Pre mna dolezite,aby tu prisiel dakto, kto uklidni kgbistu s tou zasranou ukrajinou bo mam velku obavu,ze kolebka demokrace a jej prizdisraci sa z nich proste zdymi to hlavne pre kazdeho ,kto chodi po tej koulicke co sa vola zem a ostatok mam na haku dajake strany a tie ich kydy kdekolvek v slnecnej sustave mier najdolezitejsia vec je bola i bude.
Hej a PROC,bo jediny sag aby kgbistu brali na vedomie je uderit, bo vidno ze ho maju za kokota,ze mam velky voci?Nie mam nos.
Kéž by ty piráty bylo možné považovat za nejslabší článek řetězu …
*uprostřed řetězu*
Myslim, ze vyhazov exvrchniho Pirata ma mnohem prozaičtější duvod – Nutelenka bych z politicke proziravosti nikdy nepodezrivala. Dostal vyprask ve volbach, tak si kopnul do nekoho, kdo je na tom momentalne jeste hur, do aktualniho otloukanka, aby si trochu spravil ego. A jako bonus se zbavil koule na noze. A ze to udelal takovym odpudivym zpusobem jenom potvrzuje jeho osobni charakterove vlastnosti, ze kterych vynika zbabelost. A urcite si myslí jak se zachoval spravne a moudre.
No, teď záleží na tom, co ti piráti na ods-nácky všechno vědí…
Vyhodit někoho takto blbě, to museli počítat s tím, že budou problemy.
Proč je chtějí?
To právě nevíme, proč se potřebuje zbavit ausgerechnet Pirátů.
Ale všecko vypadá tak, že to Fialovi někdo poradil, s nějakým cílem na horizontu, který my ještě nevidíme.
Premiér už dopředu, jakoby preventivně a úplně bez příčiny, chválí ministra zahraničních věcí.
Všichni vidí, že zatím této zemi napáchal jenom škody a ostudu, ale pochválíme ho za to.
Něco se tím sleduje.
Vypadá to, že mu radí ti samí, co mu radili ten tah s nutelou…
Bohužel to všichni nevědí, mnoho blbců považuje tohoto idiota za skvělého ministra.
Na idnes v komentoch he to znacne caste. Fakt tam oceňujú ze je najlepsi zameniť v histórii CR a je protirusssssky
Rozhodně si nemyslím, že se v Nutelínovi pohlo svědomí, které nejspíš nemá či nemůže mít.
Beru to jako zoufalý pokus aspoň v pár lidech vyvolat zdání, že to má pevně v rukou a je schopen sebereflexe.
Jo!
Taky by tu po volbách mohl zůstat jeden dvacetiprocentní Kalousek a milion propadlých liberálních hlasů. – to by bylo lepší než Vánoce.
já si matně pamatuju, že existuje jakási dohoda v Pirstanu „spolu do koalice, spolu do opozice.“ – co já si pamatuji, tak je v koaliční smlouvě, že ministra může odvolat jen jeho strana.
nepoznal jemné premiérské signály k odchodu a nebo mu tu politickou facku dal Fiala schválně – spíše ješte nutelín neměl notičky
jak udělat rychle předčasné volby – letos by asi nemohly být korespondenční a změna zákona by při této konstelaci nemusela projít, navíc ještě není zákon na rozdávání občanství a kdo ví, zda PePa107 má v notách je vypsat.
Co budou mít ti nejobyčejnější občané, dělníci a bouchači v Amazonu z toho, že se ve vládě spustí akce „škatulata“?
Já Vám nevím, ale mně se zdá, že opět nic.
Několikatery volby nazpět, byly dobré akorát k tomu, aby právě ti nejobyčejnější lidi, svým hlasem, potvrdili místa u korýtek těm, které do nominací jiní nacpali šíbři.
Ti obyčejní lidi, ke kterým se stále počítám i já, z toho nikdy nic neměli.
Jak to zpívají tuším Traktoři – hodí se po nás ohlodaná kost, o kterou se ještě serveme – a šlus.
Oproti volebním slibům, co obnášely i sliby ještě modřejšího z nebe, než bylo naslibováno dosud, se stalo jediné:
Voličům bylo až dlouho po volbách předhozeno nějaké „držhubné“, třeba zrušení poplatku u lékaře, teď to bude držhubné ve formě nějaké té směšné tisícovky důchodcům a nízkopříjmovým skupinám – a dál nic.
Dál na Vás budeme srát, budeme si dělat, co chceme. Dál budeme zvyšovat daně, vymýšlet nové a budeme se Vás snažit orvat o nějaké další prachy, protože těch prozatímních 150MLD na Ukrajinu musíme něčím zalepit, chybí nám to.
A navíc, abyste se nenudili, Vás občas zbuzerujeme, občas na demonstraci někoho sebereme, abyste si moc nevyskakovali – a pak Vám bude doporučeno opět držet hubu a krok.
Pokud nebudete chtít držet hubu a furt budete remcat, pošleme na Vás Rakušanova komanda a Foltýna – oni už Vám vysvětlí, co se po Vás chce!
Tomuto někdo říká „demokracie“? Takový stav má imho jiný název, nebo se pletu?
re Teco: „Co budou mít ti nejobyčejnější občané, dělníci a bouchači v Amazonu“ ze změny vlády?
Né, oni ze změny nic neměli??? A co třeba, když za Babiše snížili zdanění a zvedla se tak všem čistá mzda. (A to po kovidfašizmu nejsem zrovna Babišův příznivec)
Nejvetší odborník na digitalizaci co byl kdy kdy ve vládě je ministr zdravotnictví za ANO Adam Vojtěch yl to on kdo protlačil proti lobby lékařů povinné erecepty a zavedl eneschopenky.
Kdyby už nic, tak e-recepty jsou výborná ulehčení pro nemocné i doktory. Ba i lékárny. Jenom to nesmí selhat.
Re: Sk
Zdvořile se zeptám – co je na tom ulehčeného, že namísto kousku orazítkovaného papíru se napíše „esemeska“, na jejímž základě nejméně dva lidé musejí vpisovat ptákoviny do nejméně dvou databází?
Btw. schválně pomíjím cenu, to jest každoměsíční sumičku, kterou musejí všichni platící diváci vysolit za „provoz, údržbu a apgrejdy“ takové sítě.
Ulehčení je třeba to, že kvůli tomu kousku orazítkovaného papíru se nemusím štrapicírovat k janovidci, zavolám mu nebo napíšu e-mail a on mi ten recept pošle do mobilu. Napíše mi ho když má zrovna volno a já se nemusím vonánovat v čekárně plné marodů.
Re: PeS
Vy nemusíte štrapacírovat a já to mám platit?
Tak takový přístup nemá chybu.
Btw. než vám doktor předepíše nějaký již vyzkoušený jed – pardon – lék, měl by zkontrolovat váš zdravotní stav. Skutečnost, že se váš zdravotní stav nijak nezměnil, na tomto PŘEDEPSANÉM postupu vůbec nic nemění.
Proč? Protože minimálně lékařská přísaha, pokud pominu ostatní právně závazné předpisy.
Vidím že pomíjíš i cestu k doktorovi a čekání v zaprděné čekárně kterou musel pacoš dříve absolvovat aby dostal kus papíru. Třeba na léky které dlouho užívá, protože na ten papír ti vydali léky na tři měsíce.
Re: Allfo
Totéž, co PeS.
Než vám doktor předepíše nějaký již vyzkoušený jed – pardon – lék, měl by zkontrolovat váš zdravotní stav. Skutečnost, že se váš zdravotní stav nijak nezměnil, na tomto PŘEDEPSANÉM postupu vůbec nic nemění.
Proč? Protože minimálně lékařská přísaha, pokud pominu ostatní právně závazné předpisy. Neboli při jakémkoli vašem zdravotním výkyvu je narušen princip léčby.
Ostatně vám by jen prospělo, kdybyste jednou za kvartál zvedl tu vaši vypasenou prdel a zašel si pro léky osobně.
Já kvartální proceduru fasování léků musím absolvovat rovněž bez ohledu na existenci e-receptů, takže vím, o čem je řeč.
Dívejte, já to třeba chválím.. Když mi vyskočí hemoroidy, tak to bezpečně poznám a lék mám do hodiny, bez cesty do dalekého města. Na to nepotřebuji, aby mi to/ho lékař studoval, stejně je to jen formalita..
Jinak každá návštěva u lékaře je nebezpečná, pokaždé Vám něco najde a tak léky přibývají a přibývají (třeba z důvodu vedlejších účínků těch předepsaných..)..
Zajímá mě, jestli kromě předpisu léků pan doktor zapíše a vyúčtuje návštěvu prohlídku pacienta.
Pojišťovny navádějí pojištěnce, aby si to kontrolovali samy.
Za kowidu ani jedna nebrečela, kolik je ta léčba kowiďáků stála, když se neoperovalo a lidé dřepěli doma v samoléčbě.
Ne. Erecept má nějaký kód, ale je to pár šušňů.
Ono to mělo plno porodních bolestí a jako betatesteři sloužili lékaři. Jinak jako lékař i pacient mohu potvrdit, že po vychytání chyb je to značné ulehčení. Pokud samozřejmě počítače fungují a jde proud. Pokud nefungují nebo nejde, smíte použít papírový recept, akorát na něj musíte napsat, proč. Já jsem třeba v době, kdy na SÚKL vázlo naše přihlášení do programu, na papírové recepty jako důvod psala „bordel v SÚKL“.
Pro informaci – pokud by lékař použil papírový recept a nebyly by pro to patřičné důvody (a nebyl-li by v důchodu), hrozila mu pokuta pět miliónů korun.
Nemusí selhat systém.
Bohatě postačí, když ve čtvrti se zdravotním střediskem a vedlejší lékárnou, nepůjde třeba 8h elektrika.
Doktoři ordinovat mohou, klidně i bez proudu, ale to je tak všecko.
Jen si projděte, co všecko bez elektriky v městě, přestane fungovat…
To bude konec naší civilizace..
Nejlíp jsme na tom my psychiatři a psychoterapeuti. Nám stačí tužka a papír, nemajíce žádných přístrojů a neprovádějíce žádná přístrojová vyšetření.
Mmch přístrojová vyšetření jsou (relativně) daleko víc placená než práce mozku. Myslím, že to platí i pokud odečteme amortizaci.
„Kalousek je pravičák, má punc toho, kdo chtěl vyrovnaný rozpočet, je prounijní, proamerický, zuřivě antiruský, byl Lidovec, byl TOPkař, pekl se STANem a byl ministrem financí ve vládě ODS…“
Taky byl aktivním pionýrem, a je má mentalitu malého šíbra z Podzámčí.
Obávám se, že jsem přišel na to, co to v Česku je „pravičák“.
Kalousek a vyrocnaný rozpočet? Vždyť ten chlap dělal dluhy takové, že ho překonala až dnešní pětidemolice. A to se za jeho ministrování téměř neinvestovalo.
Pravicak= takovy maly zmrd pro sebe ?
Jenom bych k článku poznamenal, že Kalousek je už tak profláklý hajzl (asi tak podobně jako Řeporyjec, jenže na rozdíl od Pavlíka, opravdu inteligentní a stylový), že jej zase může volit jenom hajzl. Že bych jich bylo v našich končinách kolem 20 procent?
pětina by to být mohla.
Re: Agives…, MK
Vynechali jste ze sčítání blbce a magory.
Ano. Stačí např. 2 hodiny silničního provozu a to procento se Vám bude zdát celkem přiněřené. Někteří si toho volímkarla nemusí na svého plechového miláška ani vylepovat – je to poznat už z dálky.
Vidlák napsal – „…vlastně bych se nedivil, kdyby kopanec Bartošovi byl způsob, jak udělat rychle předčasné volby.“
Pak ještě jeden to tu opakuje.
Tak se ptám, pánové, jaké jsou vaše představy o „mimořádných volbách“?
Jakože vláda podá demisi a prezident vyhlásí nové volby do Poslanecké sněmovny?
To jistě ne!
Podá-li vláda demisi a prezident ji přijme, jmenuje nového předsedu vlády a pověří ho sestavením vlády nové.
Na to má dva pokusy a pokud ani jedna vláda sestavená ním jmenovaným předsedou vlády nezíská důvěru Sněmovny, jmenuje třetího předsedu vlády na návrh předsedy Poslanecké sněmovny /čl. 35 odst. 1 písm. a) Ústavy. Teprve pokud by ani takto jmenovaný předseda vlády nesestavil vládu, která by získala důvěru, konaly by se ze zákona předčasné volby. Druhou možností je, že to prezidentovi navrhne Poslanecká sněmovna sama svým usnesením schváleným třípětinovou většinou svých poslanců /čl. 35 odst. 2 Ústavy/.
Dříve se předčasné volby uskutečnily jedinkrát přijetím zákona o předčasném ukončení funkčního období Poslanecké sněmovny, což prošlo jen jednou, podruhé – jistě pamatujete na stížnost Melčáka a Pohanky k Ústavnímu soudu – takový zákon skásl Ústavní soud a už se to nemůže opakovat /na margo toho došlo ke změně Ústavy vložením výše citovaného odst. 2 čl. 35/.
Takže by to šlo za předpokladu, že by Nutelín „pěkně poprosil“ opozici, aby mu pomohla usnesení s návrhem na rozpuštění Poslanecké sněmovny schválit – no, vlastně, ona by se ta opozice asi ani moc „neošívala“, že.
Ono záleží na tom, jakého že předsedu vlády jmenujete. Jistě se dá jmenovat takový, kde vám je jasné, že jím sestavená vláda důvěru nezíská.
Ostudné je, když takový diletantský namyšlený hlupák, který sám nic neumí, jako je Nutellák, vyhazuje Bartoše pro neschopnost, po třech letech chválení. Bartoše je mi lidsky líto – ať je jaký je – takové jednání je nehorázně hovadské. Něco podobného se nevidí ani u vylitých sotva gramotných polírů na stavbě, a teď to páchá premiér české vlády, což je vážně na poblití.
Bez ohledu na nesympatie k němu, Bartoš dokázal z ničeho vydupat stranu, posílit ji na protestech proti cenzurské dohodě ACTA na internetu. Celkově se jedná o velice schopného organizátora, plus něco skutečně zná z IT. Piráti se s realizací vládních IT systémů se skutečně snažili o perfektní práci, ale v 30 let „dodavateli privatizovaných“ okruzích státní správy nejde dělat nic jiného, než je na začátku projektu vybombardovat a dosavadní řešitele poslat do rekreačního tábora soudruha Kim Čong Una (hyperbola) těžit uran nebo tak něco, jinak každý návazný projekt zákonitě selže.
Projekt digitalizace stavebních řízení by byl katastrofou pro kohokoliv, jelikož vše je závislé na státních registrech a další agendě, která je již dávno okupována korporátními dodavateli za obří peníze – tohoto kšeftu se nevzdají než pod namířeným nabitým kulometem – takže očekávat, že se o data a přístupy podělí s novým ministerstvem informatiky jsou vskutku naivní. Obstrukce, obstrukce, obstrukce…
Nejasně vymezené pravomoci a povinnosti, chybová základní data, neochota úřadů spolupracovat na analýze a zkušebním provozu, … časový tlak a nesmyslné termíny realizace a nasazení.
Proč zavedení neodložili o rok dva a neudělali omezený testovací provoz, pak pilotní zkušební nasazení na pár úřadech, pak zkušební provoz na větší části… Prostě tak, jak se to normálně vždy dělá? Protože k tomu byli dokopáni idiotskými diletanty od zadavatele, to jest 5-ti demoliční vlády. To je bohužel poměrně obvyklé.
Plně se souhlasím s příspěvkem, co napsal o projektu stavebních řízení nick „Pluto“ 24 září, 2024 (14:42) ke včerejšímu Vidlákovu článku. Ano, tak to je.
A jinak ano, do panoptika už chybí jen Kalousek. Na toho se lze jen těšit, protože pak bude katastrofa úplná.
Jo, taky Pyjáty a zejména dredatého harmonikáře dvakrát nemusím a myslím si, že tu digitalizaci dost zvorali… ale aspoň to zkusili.
Odpor ve státní správě (jak to jednou bude „přes počítač“ už nebudou fungovat ruzné vzájemně se myjící ruce a tu urychlování tu blokování nebo dokonce ohýbání a obcházení různých kroků řízení dle zájmů a vztahů místních bossů a kluků, co spolu kamarádí…) musel být neskutečný. Jasně, že ne všechno fungovalo, ale asi se i mnoho zádrhelů dalo řešit, kdyby byla dobrá vůle – kdo chce hledá způsoby, kdo nechce hledá důvody.
Možná by bylo dobré si připomenout jak to fungovalo a nejspíš stále funguje v resortu práce a sociálních věcí – firma OK Systems je tam od počátku věků zabetonovaná, systém je její, nikdo do něj nevidí, nikdo jiný s ním nic neudělá a asi ho ani nikdo jiný nedokáže nahradit. Vylámaly si na něm zuby ministři snad ze všech stran a všech vlád a stát to stálo miliardy:
https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/ministerstvo-prace-jana-malacova-socialni-davky-it-systemy-oksystem-dopisy_2002250600_kno
No a to teď čeká i systém na stavebních úřadech. Piráti se snažili o otevřený kód, který by patřil státu – kdokoliv by ho mohl měnit, bylo by jasné, jak je to udělané a pozdější úpravy či nahrazení jiným systémem by nebyl až takový problém. Teď přikryje ODS a slizák Kupka zakázku pro spřátelenou firmu, která za těžké prachy (přece je to krizová situace, no ne?) dodá nějaké uzavřené monstrum, za jehož provoz bude stát opět platit rok co rok další miliardy a nikdo jiný než dodavatel s tím nic nezmůže – a ten si všechny i ty nejmenší úpravy nechá štědře zaplatit a náhrada bude znamenat zase začít od nuly a vše vymýšlet znovu.
Nedostali jsme se z deště pod okap, ale rovnou do kanálu…
Problém Bartošova SW na stavebního řízení je v tom, že není. Dělali na tom půl roku, vyčerpali 10% plánovaného rozpočtu. Předpokládám, že ulepili jen základní tabulky a jejich základní obsluhu. Bez analýzy procesů. Jen to, co je v příslušné vyhlášce, co si ten systém má pamatovat. Ale že by tam měli nějaký stavový automat, důkladnou analýzu stavů, možných přechodů, kontrol, lhůt, akcí při přechodech, atd. – ani náhodou.
To, že tohle nasadili do celostátního ostrého provozu byla sabotáž. Věděli, že to padne na držťku.
A lepí to agilně. Čili bez analýzy, jen podle požadavků uživatelů po čtrnácti dnech. Ale bez testování, rovnou na ostrých datech. Tu IT firmu najímají na člověkodny, ne na výsledek (u agilní metodiky obvyklé). Zahodit i s rukama.
No uz jen to, ze kazdy stavebni urad ma pristup k jakemukoliv stavebnimu rizeni v republice. A kdyz pisu pristup, tak skutecne pisu pristup…
To je tak zakladni problem, ze tohle by nemohl do ostra pustit ani stredoskolak.
OK systems… co takhle poněkud drsný způsob zakleknout na firmu a její programátory povolat na mimořádné vojenské cvičení?
Ono se asi nikomu nechce do toho jablíčka kousat, to je celé.
Zbytek jsou sladké kecy.
Ale na něco takového byl Bartoš malý pán.
Souhlas.
Lidsky líto? Proč?? vždyť je členem vládního spolku, který chce prosadit vyhazov bez udání důvodu….
Trefná poznámka!
Pro nedobrovolného…..
K těm argumentům o dobrém organizátorovi a znalci IT, nebo o odporu úředníků…:
Jak si vysvětlujete, že projekt s názvem „státní pokladna“ byl spuštěn v termínu, před spuštěním byl otestován a už dlouhá léta funguje?
Používá ho mnohem větší počet státních úředníků, než je těch, co vstupují do stavebního řízení.
Tak to předčasné spuštění DSŘ má být snad důsledkem jeního spolufinancování z EU. Buď se k určitému datu spustí, nebo se všechny peníze vrátěj.
A tak to spustili a doufali… Ztráty ve společnosti mají tu výhodu, že nejsou dost adresné…
Prostě se nám to spolufinancování občas vyplácí…
Potom ale mohli nechat jet paralelně starý system. Bylo by to těžce nekomfortní, ale funkční.
Dvacetiprocentní Kalousek a stěhuju se k rodině na jih Balkánu 😡
Nečekejte, realizujte to už ted‘!!
Docela by mě pobavilo, kdyby Pavel demise nepřijal – a nechal je nějaký ten měsíc podusit…
No Pavel i Fiala mají stejné vedení, čili důležité je to, co chce ten/ti za oponou.
A že to pro ČR není nic dobrého, to lze předpokládat. „Co taková kolonie, ještě ji musíme více přidustit, už se to tam začalo nějak moc vzpouzet..“
Dávám tomu tak do konce týdne, kdy Nuteliér prohlásí, že odvolává, co odvolal. A že jeho jasné signály byly špatně vyloženy a překrouceny proruskými troly, dezoláty, blbečky a sviněmi.
Za Pyjáty v patlamentu stojí něco víc, než jejich volební program a příchylnost mladých k hulení.
Víc vám k tomu neřeknu (© J. Hašek v osobě Pepy Š.).
Zdravím všechny,
Líbí se mi, jak “Lipánek” myslí na “zadní vrátka”. Že by konec “Pirátstva” v ČR? 🤔🤷🏻
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Odejde-z-vlady-nebo-od-Piratu-Lipavsky-se-ozval-z-USA-762170
Takhle často se nelitalo do Moskvy ani v 50 letech, jako tenhle Puchejř létá do USA. Nedávno taky něco vzkazoval z Ameriky , byl tam v květnu.
Je u zamestnavatele, prece si nemyslite ze livanec lipanek pracuje pro Ceskou republiku
Já teda už předpovídat nebudu …
https://web.litterate.cz/dozvuky/comment-page-1/#comment-341108
Vidlákova předpověď smysl dává. Robte niečo, nevidite, že to ide do hajzlu? Tak volby hned. Dřív, než přestane být otázkou, koho si Bába přibere do koalice, ale začne se rýsovat otázka, kolik mu bude chybět do ústavní většiny. Ale ne, zase už to dělám.
…to byl citát Gustava Husáka?
Aktuální i pro dnešní doby.
Ano. Z října 1989, údajně. A ano, je aktuální i dnes. Nechat teď „události běžet“ povede ke stejným výsledkům jako udržet náckovskou správu Donbasu. Nejsou lidi (a ti, kteří dosud jsou, na to serou nebo zdrhaj a myslí hlavně na sebe), nejsou peníze, suroviny vystačí jen na hodně mírnou zimu (globální oteplení budiž pochváleno), systém se hroutí a čas se krátí. Tak zkusili nějaký ten Kursk.
Zdravím Vidláku,
Dnešní článek je za hejno 🐓
Mám ale výhrady k tvému hodnocení “Mirdy” Kalouska. On je všechno co jsi napsal, jenom ne pravicový politik. Vyrovnaného rozpočtu měl vždy jenom “plnou hubu keců a skutek utekl”.
Jako ministr financí v Nečasově vládě nastartoval navyšování státního dluhu naprosto nesmyslným omezením investic a zvýšením daní. Sám to pak po několika letech přiznal v jednom rozhovoru.
Musím s Vidlákem polemizovat, že paní předsedkyně neexistuje. Viděl jsem nedávnou trojfotku Pekarové, Fialu a Jurečku, a vona měla v modrém svetru mnohem výraznější kozy než předtím. Buď si nechala udělat silikony, nebo vycpávky. V každém případě, zviditelnila se. I Vidlák je jen člověk omylný…
Dela si je z nas. Uz dlouho.
V parlamentu se přibírá na váze. A změny velikosti dámského poprsí (ostatně i pánského, viz bývalý ministr Chovanec) bez operací a silikonů přímo souvisí s příbytkem nebo úbytkem na váze u dané majitelky či majitele.
Lapidárně řečeno – buď byla na plastice, nebo je z té levné poslanecké jídelny vyžranější.
Má téměř 64 let a tedy 2-3 volební období před sebou. Prachy už nepotřebuje a psychopat je ukázkový.
Prachy potřebuje. Čím víc žerou, tím víc chtějí žrát.
A co ten pocit moci? Ten si nekoupíš…
A zase mýtus o Kalouskově vysokém intelektu. Nic ve zlém, ale pokaždé, když došlo na lámání chleba a Kalousek měl v reálu prokázat ty své bájné schopnosti, například řídit ministerstvo financí, tak to byl pokaždé těžký výbuch. On jen prostě u řady lidí umí vyvolat zdání, jaký je cosi jako kardinál Richelieu tahající za nitky celé říše, ale jediné, co ve skutečnosti umí relativně dokonale, je zištné intrikaření. A to jen kvůli tomu, že je to amorální zmetek.
Kalous je výborný rétor a má dokonalý (Lombrosovský) zločinecký mozek.
Nepodceňovat. Možná má ten mozek krapet vychlastanej, ale funguje mu dobře. Chybějící morálka mu rozšiřuje možnosti použitých prostředků …
Ale to se pořád bavíme jen o intrikaření a žvanění. Reálně neumí makat a něco podstatného vytvořit. V politice je to skutečně k ničemu a dalších sosačů financí a poživačů privilegií tam máme plno. Kalousek je nepoužitelné netáhlo.
Souhlas
To je pravda. Kalda je geniální intrikán, my potřebujeme geniálního konstruktéra.
Asi tak, to podepisuji, znám ho VŠ!
Jistě, na světově nejlepšího ministra financí, zaťal do státního rozpočtu Kalous na svou dobu nevídanou sekeru a docela úspěšně podusil naše hospodářství do té míry, že hospodářská krize v naší zemi trvala o několik let déle, než u našich sousedů, ale politický intrikář je Kraďousek velice zdatný. Tudíž rozhodně není radno jej podceňovat.
Současně je však dobré mít na paměti jeho slova z dob zakládání (ne)TOP na 09°C, že stranu nezakládá proti ODS, ale na podporu ODS !!! (jeho slova vyřčená vlivným podnikatelů za zavřenými dveřmi)
Takže on to také může být plánovaný komplot s cílem kanalizovat nespokojené voliče pětidemolice do předem připravené „opoziční“ strany, která po volbách bude ochotna koalovat s torzem pětižumpy. Přičemž by mě vůbec nepřekvapilo, kdyby to bylo rámcově domluvené předem již v době kdy Kraďousek oznámil, že již nebude kandidovat do sněmovny v minulých volbách a teď se jen pořešily detaily dle aktální situace, která byla dopředu očekávatelná s hodně velkým předstihem…
PS pro Vidláka, není pravděpodobnější, že fíkový list bude Kalouskovi dělat spíše ten Bárta než Hilšer?! Nečeká se jen na konec druhého kola voleb do senátu, kde nám pak oba svorně oznámí založení nové strany? Víte o tom, že Bárta je velký kamarád strategického hulváta Foltýna?
Jinak Lipánek končí u Pijátů a mlží o svém příštím angažmá … další adept pro Kraďouska do nové partaje. Ale stále to vypadá tak, že s oznámením jejího vzniku se čeká na konec druhého kola senátek a tudíž hlavní fíkový list bude asi někdo z nich. Jinak by to oznámení přišlo právě nyní, kdy je pro to vhodná chvíle. Místo toho slyšíme jen přípravné tanečky.
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-lipavsky-spoji-pripadnou-demisi-s-odchodem-od-piratu-40490321#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Říká se tomu „řízená opozice“.
Kalousek je všemi mastmi mazaný skořápkář. To, že má na politika docela vysoký smysl pro humor svědčí o tom, že není blbej.
Možná ne, ovšem už si tím chlastem zahubil tolik mozkovejch buněk, že je to bída. Oni vožralové i jiní dementi aspoň zpočátku dokážou držet fazónu, ale jak se dostanou do nové a nečekané situace, selžou.
Ano, to dává logiku. Makrónův útěk v před by mohl být inspirací k nápodobě. Uvidíme.