Evropský parlament si nedávno odhlasoval, že volby v Gruzii byly nelegitimní. Důkazem bylo to, že vyhrál Gruzínský sen, který je proruský. Co znamená, že je proruský? To znamená všechno, co není prounijní. Každý, kdo nepřijede do Brusele políbit prsten Uršule Leyenové, je proruský a nelegitimní. Zdrojem vší moci v Gruzii není lid, ale Evropská komise. Je to jasné?
USA zase vyslaly podobný vzkaz do Rumunska, kde první kolo prezidentských voleb vyhrál mediálně neexistující kandidát. Tedy… on neexistoval v majnstrýmu. Existoval jen v tamní fejsbůkové a tiktokové alternativě. Přesto mu to stačilo na první místo. Ale naštěstí zasáhla henta mocnost, která si teď také zvolila špatného prezidenta a vysvětlila Rumunům, jak volit, aby to bylo demokratické a legitimní. Ani v Rumunsku není zdrojem moci lid.
V Sýrii ovšem lid zdrojem moci je. Ten rebelský a proamerický… případně proturecký. Ten musí zvítězit nad zlým Asadem a kupodivu mu to v posledních dnech jde velice dobře. Prý dnes obsadili město Hamá a jestli ještě obsadí Homs, tak budou syrští Alavité zgenocidováni a Asadův režim ztratí přístup k moři. Vypadá to tam teď podobně jako v Libyi. Tento syrský proamerický a proturecký lid nepotřeboval ani vyhrát ve volbách a je krásně legitimní, i když už zase zaplňuje jůtub popravami.
I Izraelci tomuto protureckému syrskému lidu pomohou… i když jsou v principu proti Turecku. Ale z mně neznámého důvodu se Izraelci posledních čtyřicet let starají o to, aby na svých hranicích měli jakékoliv „sunitské zlo,“ jen když tam nebudou mít „šíítské zlo.“ Logika tohoto konání mi uniká, ale chyba samozřejmě může být na mé straně. Každopádně, pokud Asad padne, tak budeme mít další zhroucenou zemi a zásobárnu pro několik milionových migračních vln do Evropy. A možná, když Izraelci nejsou schopni dobýt Libanon z jihu, tak to možná zvládnou jejich umírnění lidojedi ze severu…
Mimochodem… jestli Sýrie padne, tak se ruské stíhačky vrátí domů a Rusko bude na ukrajinském bojišti zase silnější. Kefalín… kurva, bude silnější! Kde máme Merkelovou, aby nám řekla, že to zvládneme?
Ale v Europarlamentu se teď řeší důležitější věci… Mezi hlasováním o Gruzii si někteří činovníci povšimli, že se nám hroutí evropský automobilový průmysl. Například šéf Volkswagenu neřekl stávkujícím pracovníkům, že jim přidá, ale že celý koncern stojí před krachem… Ale řešení už máme a jsem rád, že je to české řešení a přišla s ním výjimečná europoslankyně, jejíž jméno nesmím vyslovit, protože mi to na personálním zakázali…
No a Danuše vymyslela, že evropské automobilky zachrání tím, že jmenujeme zmocněnce pro automobilový průmysl. To se u nás v Česku totiž velmi dobře osvědčilo. Máme zmocněnce pro evropské záležitosti, zmocněnce pro lidská práva, zmocněnce pro euro, zmocněnce pro jadernou energetiku, zmocněnce pro strategickou komunikaci i zmocněnce pro dezinformace. A ve všech případech, hned jak se zmocněnec objevil, problém byl okamžitě vyřešen. Stejně vyřešíme i problém evropského automobilového průmyslu.
Normálně, jestli to v europarlamentu fakt odhlasují, tak se ne tuto pozici drze přihlásím. Být u toho, jak padá poslední špičkový průmysl v Evropě… to bych si nerad nechal ujít. Danuše Nerudová se za tento počin určitě stane příští rok Ženou Evropy. Tohle ocenění dávají dvě evropské liberální neziskovky. Letos to vyhrála Věra „banální byrokratické zlo“ Jourová…
Mimochodem… v Senegalu zadrželi předsedu zahraniční sekce Hospodářské komory Ilju Mazánka. Je prý obviněn z podezřelých transakcí… v Africe… podezřelé transakce… Vidíte, už nás školí i takové země jako je Senegal… To by se nám v Praze nestalo… Tam jen došlo k politováníhodnému omylu, kdy Zdeněk Hřib dostával odměnu od městské firmy, na kterou neměl nárok. Vůbec si nevšiml, že mu měsíčně chodí padesát tisíc, ale teda, když se na to přišlo, tak peníze vrátil. Na zasedání pražského magistrátu dne 12.12. bude veselo. Zajděte…
Pokud máte z mého dnešního článku hlavu v pejru, tak buďte rádi, že nepíšu o schváleném státním rozpočtu na příští rok.
_______________________________________________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Střelec je patrně někým, komu dotyčná pojišťovna odmítla, nebo odmítá uhradit něco zásadního, případně střelcově rodině. A někdo z blízkých střelce, kvůli tomu asi už umřel, nebo teprve umře.
Zase prachy, srát na životy lidí, důležitější jsou prachy.
Kapitalismus v té úplně nejhorší podobě – ve zdravotní péči.
Prosím – velmi bych uvítal, kdyby nám k tomu občas přítomné Američanky, Petra a Vevča, něco bližšího napsaly.
Děkuju moc.
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/usa-vrazda-unitedhealthcare-thompson-socialni-site-zdravotnictvi.A241206_114822_zahranicni_jhr
Ten clanek je uzavren roztomilou vetou:
Nyní se normy násilí rozšiřují i do komerčního sektoru,“ řekl listu The Guardian politolog z Chicagské univerzity Robert Pape. „To v podstatě znamená, že se násilí považuje za normálnější nebo přijatelnější nástroj k řešení toho, co by mělo být přímým občanským sporem řešeným nenásilnou cestou.“
Cili v podstate financne ci fyzicky (pripadne oboji) vysosany jedinec smi pouzit jedine reseni. Postavit se v soudnim sporu pojistovne zastoupene pravnickymi tymy. Politologa zrejme sere, ze se nasrani lidu obecneho zameruje na sefy pojistoven a zatim ne na politology produkujici tyhle knizeci rady.
Pojišťovna vybírá zdravot pojištění, ředitel se stane miliardářem, pojišťovna vykazuje zisky x desítek miliard dolarů, uspořádá si konferenci s podnikateli, kam to investovat. No do tohohle je jediná možnost hodit vidle.
Zakladni a jedinou povinnosti kazde pojistovny je generovat zisk pro sve akcionare.
Nic vic, nic min ….
Proto tady tak tlačí na tu privatizaci. Zubaři se už vymkli kontrole a tak to vypadá podle toho ,teď ještě znefunkčnit ten zbytek
Veci, ktore su nevyhnutne, musia mat regulaciu. Inak vam pride vymer ze za vodu budete platit x stotis.mesacne a stazovat sa mozete na lamparni. A jed sa vsetci dohodnu, komkurencia je v haji. Ked sa toto sprivatizuje, tak sa to vymyka kontrole a exploduje to. Vid cena inzulinu v usa. Dovoz nedovolia, novy CEO zvysil vyrazne ceny, lebo moze. Privatizacia mala znamenat lepsie sluzby a nie rentu pre vyvolenych, ktorej sa neda branit
Tak. Co nevyplatí, to má. Cilem je neplatit a vybirat. Kdo řval, že stát je nejhorším správcem? Z pohledu kapitalismu je. Z pohledu plebsu se ti jeví jinak, jako veřejná služba.
jozka napsal:6 prosince, 2024 (15:19)
Co byste čekal od iDnes (iDěs). Já takových politologů za noc vyseru čtyři vědra…
Už včera jsem si tipnul, že střelec musel být někdo, kdo byl zahnán do zoufalé situace. A v USA (zatím) není problém si zbraň opatřit a světské spravedlnosti se domoci sám, když už není co ztratit.
Základní otázka zní:
NAČ JSOU MRTVÉMU ŠEJDÍŘI VŠECHNY JEHO NAKRADENÉ PENÍZE?
Text kapitálkami je sice pravdivý, umrlčí rubáš kapsy nemá, ale zbytek rodiny? Ten má kapes tolik…někdy i na několik dalších generací.
Málokdy se totiž podaří, chytrým zlodějům a šejdířům zabavit vše, co nakradli – alespoň u nás.
Ta chytřejší část lupičů, obvykle tu větší část lupu převede na spolehlivé lidi, kteří nemají s rodinou na první, ale ani druhý pohled nic společného.
Celý výkvět pražské ODS, nejen z Bémovy éry, je za cca 20 let tak neskutečně napakovaný, že si to nejspíš ani nedokážeme představit.
Janoušek, Rittig, Sokol, Grygárek & spol., plusmínus deset let zpět.
Zoufalá policie a justice o krok až tři kroky pozadu. Musela některé z nich utáhnout jako Al Capone-ho, na něčem skoro bagatelním, zač by jiný dostal nejspíš podmínku.
A pak se dočteme, že smrtelně nemocný Janoušek, je propuštěn z basy ze zdravotních důvodů a podle papírů doktorů má být za měsíc mrtvý.
S nakradenými pražskými miliardami, ve švýcarských či kyperských bankách, se ten stejný Janoušek, řehtá do objektivů investigativců – na lyžovačce ve švýcarských Alpách.
V jednom z nejdražších středisek, kde jediný den pobytu „full service“, přijde na nějakých 5.000 euro.
A o těch hloupějších se zpravidla dočítáme v příslušných rubrikách médií.
Nebýt udání jednoho méně úspěšného lupiče, tak nechytili ani Ratha.
Hlavně že vakcíny byly zadarmo a není bez zajímavosti, že víc škodily, než pomáhaly a spousty poškozených vakcínou nebyly odškodněny. A takhle ten dnešní svět funguje. Jsme jen kolečka v systému.
Nejenže byly zadarmo, ale leckde byly vnucovány i povinně a div ne násilím! Nebo alespoň kompulsivně. A vyvolení si přitom mastili svou kapsu, daňový nevolník cáloval. Taková Uršula fon den Pfizer by k tomu měla co říci. A aby nemusela vypovídat, stačí ji protlačit znovu do nejvyšší funkce EU.
Zajímavé mi přijde, že z Ruska nepřichází na vakcíny Sputnik nic, jako stížnosti.
Naše protiruské hysterky by si na takových „dobrých zprávách“ rády smlsly, leč žádné nejsou.
Rusové nejsou pitomci – nabídli, ale nikomu nic nenutili, ani nic nepodmiňovali „očkováním“.
Myslím, že Rusové byli a jsou v imunologii a vakcinologii velmi dobří.
Kdyby nebyli, tak těch bývalých 220 miliónů populace SSSR, by se bez zásadního očkovacího plánu kvalitními vakcínami, těžko podařilo udržet v rozumném zdravotním stavu.
Co to plácate – Rusové nejsou pitomci – nabídli, ale nikomu nic nenutili, ani nic nepodmiňovali „očkováním“.
https://www.ctvnews.ca/mobile/health/coronavirus/russian-regions-make-vaccines-mandatory-for-many-workers-1.5474452
https://www.themoscowtimes.com/2021/06/16/moscow-orders-mandatory-vaccinations-for-service-workers-as-covid-19-cases-surge-a74231
Opravdu věrohodné zdroje, co že tam nemáte RFE ?
Pro jistý druh lidí věrohodné být mohou…
😀
Ono to tak bolo, hlavne v Moskve a bastach liberalov, ale to vynucovanie, na to sa nakoniec vo vacsine miest vykaslali. A v tom bol zrejme ten rozdiel, oni sice dali nariadenia ako v EU, ale ked videli, ze to nema zmysel, tak sa na to vybodli. Kto chcel, siel, kto nie, nie. Kto chcel nosit nahubok, nosil, kto nie, nie
Tak nějak to bylo. Ovšem tvrdit že Rusové nebyli tlačení k očkování je lež. Putin to vyřešil chytře, hodil zodpovědnost na regiony a umyl si ruce.
Nebo ti zaostalí mužici prokoukli hru na depopulaci. A vlastnímu obyvatelstvu vynutili placebo, aby do toho těm, co to myslí na západ od nich vážně, nehodili vidle.
vnutili
Nevim. Ale Rusko tenkrát jelo naprosto stejně jak západ. Jen se jim nepodarilo zblbnout tolik lidí. Jediný stát, ktery se tvrdě postavil proti, bylo Bělorusko.
Takže jste schopen vstřebávát jen ty informace, ktere se vám hodí. Vse co vam nevyhovuje?
https://rg.ru/2021/11/12/v-gosdumu-vnesen-zakonoproekt-o-qr-kodah-na-transporte-i-v-obshchestvennyh-mestah.html
Takže jste schopen vstřebávát jen ty informace, ktere se vám hodí. Vse co vam nevyhovuje je faleš?
https://rg.ru/2021/11/12/v-gosdumu-vnesen-zakonoproekt-o-qr-kodah-na-transporte-i-v-obshchestvennyh-mestah.html
Spíše mi přijde divné, když zde dost neznámý nebo zcela nový nick začne bez relevance k článku či současné situaci tahat tři roky staré cizí věci, jako bychom neměli dost našich současných a do budoucnosti hrozících problémů. To se většinou ptám qui bono.
Protože někteří lide místo aby si informace ověřování uvádí své přání, nebo myšlenky jako fakta. Tim se vůbec neodlišuje od té smečky co nám vládne.
Váše reakce tomu naprosto odpovida. Misto aby jste si situaci ověřil, tak mne obviňujete z neznámého nicku a ze prý vytahují něco starého (zacal s tim taco a mýlně informoval). Já to jen opravil.
Promiňte, ale pokud Tecovi nedokážete smysluplně napadnout jeho první větu, tak už mi to přijde jako zbytečné vyrývání.
Nemyslím si, že bych si neověřoval fakta, ale ta podstatná. Neberte osobně, ale jak v Rusku tlačili na očkování mi nepřijde dost klíčové, abych tomu věnoval moc času.
Podívejte se laskavě na začátek vlákna.
Tam zjistíte, kdo a proč o vakcínách začal psát.
Stojím si za tím, že v RF nikdo nikomu Sputnik nenutil, ani očkováním nic nepodmiňoval.
Už jsem tu psal, že tam mám zdroj, Nikolaje z bývalého dvanáctičlenného týmu, se kterým jsme tam dvakrát po šest měsíců, spolupracovali. Poprvé ještě jako zástupci Tesly a v SSSR, podruhé už jako zástupci soukromé firmy ve stejném oboru, ale už v RF.
Zapamatujte si, že co se „Ruska“ týče, tak na mne žádné Vaše linky neplatí.
Nepotřebuju je. Já ty lidi i systém viděl i poznal.
Dokonce i Lenina jsem viděl.
To proto jsem tak chytrý a na první dobrou detekuju hňupy 😀
Tymákovane, stačilo by, kdybyste napsal, že jste to nevěděl a děkujete za info…
Notak si jej, Teco, važte. Nikolaj je tedy velký vlastenec, prostě vlastenec a kamarád.
M, kdybyste se laskavě naučil číst a použil tuto nově nabytou schopnost na příspěvek Teca těsně nad vaším blábolem ( stačilo by i pochopit můj příspěvek, ale to bych po vás chtěl zjevně moc ), nemusel jste vypadat jako idiot, který někomu cpe nevyžádané a ještě k tomu hloupé rady.
Mně se už nějakou dobu zdálo to vaše děkování kolikrát hloupé, ale jako rada mi to přišlo dost chytré. Je to zvláštní.
Teco, Tymakovan, je vidět že jste velice objektivní a za lež, budete bojovat až do roztrhání těla.
Věta- Rusové nejsou pitomci – nabídli, ale nikomu nic nenutili, ani nic nepodmiňovali „očkováním“. -je lež.
https://m.youtube.com/watch?v=osG19z7buGw
Pravda je také nedůvěryhodná?
https://english.pravda.ru/news/russia/149613-qr_code_russia/
Tim s vámi končím.
UnitedHealthcare je velká zdravotní pojišťovna, proti níž je VZP jen příštipkář. Nějakým způsobem má i kontakty na vojenskou pojišťovnu VA (Veterans‘ Administration), takže skutečně to není žádný troškař.
Zprávy uvádějí, že se nejednalo o vyšinutého jedince, který by vzal první oběť po ruce, ale že střelec trpělivě čekal před hotelem, až jeho oběť vyjde a pak to do něj zezadu několikrát napálil.
Policie má záběry z motelu, kde byl střelec ubytovaný – zaflirtoval si s recepční a sundal zakrytí obličeje. Mladý, sympatický obličej.
Při prvním přečtení zprávy o zastřelení ředitele UnitedHealthcare mě napadlo přesně to, co Vás, Teco. Že je to někdo, jemuž nebo jehož blízkým UnitedHealthcare odmítla proplatit nějakou léčbu – otázkou je, zda oprávněně či neoprávněně. Další možností by ještě byly osobní spory.
Fox News uvádí, že po zabití se vyrojilo mnoho svědectví o zamítnutí léčby pojišťovnou. Rovněž Fox News uvádí, že bývalý reportér Washington Post volá po zabíjení ředitelů zdravotních pojišťoven. V souvislosti s tím byl tento postoj nazván ultralevicovým. I to je posun, protože dosud se o ultralevici decentně mlčelo, za všechno mohla ultrapravice.
Ultra-neultra, z něčeho ti ultrabohatí papaláši strach mít musí. Světská spravedlnost zabezpečovaná státem je na ně krátká a v boží spravedlnost oni nevěří – jsou to totiž všechno satanisti.
Takže teď mají na výběr: Buďto si s lidem obecným přestanou vytírat síkel (k čemuž ale ochotu nemají), anebo si budou muset pořídit prezidentskou ochranku a žít v podzemí. Nechtěl bych být na jejich místě.
Tak nám v Románii zrušili první kolo voleb: https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-rumunsko-zrusilo-prvni-kolo-prezidentskych-voleb-40500139#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Demokracie skončila. Když demokracie nevygeneruje zadaný výsledek, je zrušena.
Kupodivu to zrušení odsoudila i ta liberálně-demokratoclá kandidátka, které skončila druhá:
Elena Lasconiová, která skončila v prvním kole za Georgescuem, krátce po zrušení výsledků uvedla, že „Rumunsko pošlapalo demokracii“.
„Toto je okamžik, kdy Rumunsko pošlapalo demokracii. Bůh, pravda, lid a právo zvítězí. Tady nejde o mě. Hroutíte ekonomiku, ničíte demokracii, vedete zemi do anarchie,“ okomentovala rozhodnutí ústavního soudu s tím, že země měla respektovat hlasy lidu.
Celkem logicky, druhe kolo dala a cekala, ze v nem zvitezi. Akorat si timhle komentarem dost zavarila.
Pochopitelně. Vždyť Rumunsko má černomořské pobřeží, to USA nikdy dobrovolně nedá.
Jako Rusko:-), jen ty US jsou 10000km daleko od toho pobřeží. Ale Rusům se tu lidé diví.
Kto to povedal?
Ak by volby mohli nieco zmenit, tak by ich (volby) zrusili
V kazdom pripade mal pravdu… a mame tu nazorny priklad 🙂
„Demokracie začíná oblečením saka a odchodem k volbám a končí vhozením lístku do urny.“
Winston Churchill.
To co se děje teď, v tom našem, prý vyspělém západním světě to jen potvrzuje. Voliči jsou až ti poslední, kteří rozhodují o naších nadřazených. Ovšem vysvětluje to těm, kteří slepě volí, jen na základě nesplnitelných slibu.
No jo, ale upadání do nihilismu nepomúže už vůbec, i když se váš text nedá rozporovat.
Tak mili Rumuni, dostavate dalsi sanci volit spravne…
kupuju si popcorn a sedam na gauc.
Prý druhé kolo prvního kola ☺
Pobavilo by mne, kdyby dostal jeste vic. Ale myslim, ze ted uz to buoud mit osefovane. Odnekud se vynori miliony Rumunu touzicich padnout za cisare pana a … teda za liberalni demokracii.
Taky si myslím, že něčím takovým mohli dost lidí nasrat, a že k volbám půjdou i ti, kterým se původně nechtělo.
„Ošéfovat“ lze, ale jen v určitém intervalu. Pak už je to příliš okaté. – Taky by se mohlo první kolo opakovat několikrát, ne jen jednou.
Oni to také mohou ošetřit tak, že ty „nesprávné“ k volbám vůbec nepustí.
V Íránu mají komisi dohližitelů, uvidíme jak jsou na tom v Rumunsku …
demokratický výběr správných kam didátů by to mohl pojistit
Re: AN
Budou to dělat podle stejného modelu, jak protlačovali ve státech EU Lisabonskou smlouvu. Měnili názvy pamfletu a opakovali volby tak dlouho, až se jim to podařilo.
Myslím, že hned další rozhodnutí Ústavního soudu bude vyřazení kandidáta Georgescu. Samozřejmě demogratycky.
Ja bych si s Rumunama moc nehral… v tom 1989 byli nejostrejsi.
nebudete naivni, rumuni do toho prd kecali stejne jako cesky otroci
Je v tom článku zmínka, že se celý proces spustí znovu, od registrace kandidátů. Chtěl bych vidět toho smělce, který zaregistrujte proruského ultranacionalistu.
Co se stalo, je děsivé.
Ústavní soudce obvykle jmenuje president. Jsou to tedy jmenovaní lidé, ne volení. Jmenovaní po demokraticku. A tihle dokáží zrušit výsledek regulérních voleb… myslím, že se dočkáme také u nás.
Ano!
Rumunský ústavní soud anuloval celý proces volby rumunského prezidenta (prováděný podle rozhodnutí vlády č. 756/2024, o stanovení termínu voleb rumunského prezidenta v roce 2024, a rozhodnutí vlády č. 1061/2024, o schválení kalendářního rozvrhu opatření nezbytnýchpro volbu rumunského prezidenta v roce 2024).
Vláda bude muset stanovit nový termín volby (od jejího rozhodnutí nejdříve za 75 dnů, tj. asi příští rok v březnu). Volební proces se bude muset zopakovat v plném rozsahu, počínaje registrací a potvrzením kandidátů.
Tak to je sila. Ted asi uvidime ten festival nevmesovani ze strany „tech spravnych“.
z článku (Articolul) 27:
Návrhy kandidátů pro volbu prezidenta Rumunska se podávají Ústřední volební komisi nejpozději 50 dnů přede dnem voleb.
Návrh se přijme jen tehdy, je-li k němu přiložen seznam podporovatelů, jejichž počet nesmí být nižší než 200 000 voličů.
Seznam podporovatelů musí obsahovat příjmení a jméno, datum narození, adresu, číslo průkazu totožnosti a podpis voličů podporujících kandidaturu.
z článku (Articolul) 29:
Ústřední volební komise ověří splnění věcných a formálních podmínek stanovených tímto zákonem pro kandidaturu, zaregistruje kandidáty, kteří tyto podmínky splňují, a zamítne registraci kandidátů, kteří zákonné podmínky nesplňují.
zdroj: zákon č. 370/2004 v platném znění https://legislatie.just.ro/Public/FormaPrintabila/00000G2TKOMJRPPF1WQ3GWD7A73S9RNR
Kdyby např. bylo zjištěno, že seznam podporovatelů je zfalšovaný nebo nesplňuje patřičné náležitosti, registrace kandidáta bude zamítnuta ….
Re: ZH
Takže problém je vyřešen…
OD-registraci ZCELA NEVHODNÝCH kusů už známe z Čechistánu…
Staci najit vzirek spravnych falesnych kusu, vsak ono se jich par najde kdyz poxleme 20 lidi z neziskovek aby obchazeli registracni stanky a zapisovali nesmysly.
Pak uz jen vynasobime konstantou a rekneme ze 31,3 procent je falesnych a ejhle kandidat o 1345 hlasu neprosel.
To je nam lito, tak je to demokraticky spravne, nic dalsiho netreba overovat.
Technologie vyzkousena a funkcni.
No díky za info,
jen mne napadlo, pokud mají nyní Rumuni prezidenta ve funkci OD 21. prosince 2014 a funkční období je pevné na 5 let a jednotlivec může sloužit max. dvě funkční období, znamená rozhodnutí jejich Ústavního soudu, že nebude-li zvolen jiný prezident DO 21.12.2024 jsou pak OD 22.prosince 2024 v polo-prezidentské zemi Rumunsko BEZ prezidenta.
Ačkoli když může náš Ústavní soud v platném znění zákona o odměnách pro soudce „smazat“ pro 2024 u platové základny soudcům 2,822 násobek a sami přáním reinkarnovat již neexistující a přepsané znění §3(3) zákona 236/1995 Sb. do 31.12.2023, a právníci i opoziční a alternativní k 3 násobku na vodě mlčí a palty tak soudcům běží, už se diviti nelze ničemu….
*****
Ale kdo pak přebírá pravomoci prezidenta z Ústavy Rumunska,kdo velí armádě za něj?
I když, co je nyní tam Ústava že, pokud se pod podvracení demokracie vejde již cokoli, ani výjimečný stav být vyhlášen nemusí….
A voliči i té druhé kandidátky na pásce ….jsou za debily, kteří odevzdali hlas a ten byl nyní hozen přímo ochránci jejich ústavních práv rovnou do hajzlu…
Fascinuje mne, že to, co se tam událo, někdo může považovat ještě za důkaz právního státu, ochrany demokracie….
To je teda fičák, nová doba, vojenský převrat nahrazuje levnější převrat soudců…..
Podívejte se na presidentské volby a období u jejich severního souseda. Nic nového.
Takhle to dopadne u nás na podzim 2025.
A bude se volit tak dlouho, dokud nevyhrají ti správní!
Svobodné volby! 😃
A lidem vadila vláda jedné strany. No tak teď mají vládu jednoho západem schváleného názoru. To je určitě mnohem lepší 👍
Před týdnem nejprve „vyzvali k přepočítání“. Statistici se zřejmě ukázali býti chladnějšími k altanticky hodnotové matematice, tak museli přes ústavní soud. To je skoro jistota i u nás. A s tím včerejším varováním od impéria bylo zřejmé, že zemi je nutně potřeba před výsledky voleb ochránit.
Chcípající kobyla. A ještě k tomu dává lidem takové nástroje, že pro obnovení práva nebudou žádné nové potřeba možná ani dočasně.
Otázka do křížovky, jak se nazývá letectvo Al Kajdy? US Air Force. Je otázka, jak to můžou snášet ti američtí vojáci, kteří vstoupili do služby dobrovolně v mládí po 11. září z vlasteneckého idealismu…
Blbě, stači si na YT pustit nějaké americké generály, veterány Studené války, třeba u Šopra, ti to snášejí ještě hůře.
Andor o naší vládě:
„Spletli se, ale nemůžou to připustit.“ Šándor k vládě, která bude „podporovat Ukrajinu až do konce.“
Do konce čeho? Ukrajiny, naší vlády nebo Evropy?
Re: Sk
Do konce úplně všeho…
Když to bylo v r. 89 poprvé, bylo to vzrušující.
Dnes už to nelze hodnotit ani jako další trapný pokus o opakovaný vtip…
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-byznys-trendy-analyzy-panika-u-ocelaru-hutim-v-evrope-hrozi-misto-zelene-revoluce-zanik-265717
Hlavne EU sa v brusel obracia
Jen zdánlivě OT:
Je to sice už týden staré, ale kdo si to ještě neposlechl, vřele doporučuji. V záznamu relace slovenského rádia IV z 29.11.24, ve druhé její části (čas 33 – 61 min, verze bez hudby) popisuje slovenská europoslankyně Judita Laššáková poslední dění v bruselském „domu hrůzy“ (EP). Např. jak se „europarlament“ pokoušel o rezoluci odsuzující naplánovanou cestu slovenského premiéra Fica do Moskvy na oslavu Dne Vítězství 9.5.2025.
Velmi výživné.
https://www.infovojna.bz/archiv/dopoludnie-na-infovojne-s-adrianom
Tyhle europarlamentní rezoluce jsou jen bezmocné plácání, nemají žádný vliv.
Podobný rozruch se v našich médiích rozproudil po rezoluci „na podporu Ukrajiny“, kterou nepodpořila polovina českých europoslanců.
Jenže oni nehlasovali pro kvůli zjevným nesmyslům v té rezoluci.
Text samozřejmě nebyl v našich médiích dostupný.
To se tak ujisťují o jednotě ideologie. Dřív se vydávalo komuniké.
Jasně, je to žvanírna. Ale v tom vyprávění jsou i jiné zajímavé střípky, jak to v té nedokončené babylónské věži funguje.
Ale co je mnohem závažnější, co zaznělo závěrem – to nejnovější vyhlášení Gazpromu, že již nechce (a nejspíš ani nebude) dodávat do EU žádný plyn ani ropu. Ono totiž provozovat potrubní energovody je vysoce ztrátové, pakliže v nich nic neproudí, případně proudí jen něco málo či občas. Protože dodavatel musí tato potrubí udržovat natlakovaná, k čemuž je nutná velká (s)potřeba elektřiny (čerpadla, kompresory), a tudíž i finanční prostředky.
Tak se to prostě celé vypne a odtlakuje.
A Evropané převezmou tlak a pěkně se natlakují sami.
Evropané odejdou do lesů jako za Polpota. Nebude třeba ropy a plynu. Planeta se zaraduje.
Poslední dobou mě připadá, že se stále motáme v jednom kruhu, pořád dokola. Pořád proti někomu a něčemu bojujeme, ale pořád nemáme jasno, jak naložíme s nepřítelem? Víme vůbec kdo je náš nepřítel a kolik škod nám způsobil? Kolik let vyfásnu, když zpronevěřím milion? 10 milionů? Miliardu? Několik miliard?
Komunisti po válce věšeli, zabavovali majetek, zavírali. Já vím, my nejsme jak ONI, ale co dál? Budou se zase převlékat kabáty, nebo to dopadne zase nějak jinak? S USA NA VĚČNÉ ČASY A NIKDY JINAK? Jsme kolonie, nebo jsme hrdý a svobodný národ? Kolik z nás by řeklo svému zaměstnavateli, ať si Fialu a brusel strčí do prdele, kdyby věděl, že příjde o práci v kanclu, nebo ve výrobě? Kolik z nás by opět uvítali Ruskou okupaci?
Těch otázek je mnoho a mnoho z nás má v hlavě guláš. Pořád švejkujeme a proto jsme tam , kde si zasloužíme být. Včetně mě.
Buďte jako ONI a možná se to začne zlepšovat.
Jako komunisti?
Nechcete-li věšet, zabavovat majetek a zavírat, budete věšeni, majetek Vám bude zabavován a budete zavíráni až zčernáte. Můžete se svobodně rozhodnout.
Nemáme kata Mydláře.
Re: Po
To jsou malé věci…
Bude mít pěknou fušku, pak.
Protože švejkujeme, časem ONI dopadnou jak stařičký mocnář a spol. Hrdiny vážně nepotřebujeme. Jsou jich už plné hřbitovy. Kam s dalšími?
Doporučuji nebýt jako komunisti. Oni to neudělali pořádně, tudíž mor se opět rozlezl. Buďte lepší než komunisti až nazraje čas.
Milan44 13:06
Já jsem zaměstnavateli řekl v únoru 2022 ať jde do číči. Do důchodu mi zbývaly skoro 4 roky.
Re: PivoJ
V mém případě to probíhalo přesně naopak. Výsledek bude zřejmě tentýž. Neustále se zkracující pokusy o nástup do jiné firmy – pokud vůbec, nemocenské, pracáky, přihrabování z případně našpórovaných prostředků, blablabla…
Zařídili si v tom Bruselu pěkný krmelec. A vývar z každé nezrecyklované lahve, takže zdroje přímo nekonečné.
Lavrovův rozhovor s Carlsonem. Hlavní body:
🔹Rusko nechce eskalovat situaci, doufá, že jeho signál USA v podobě testu „Lísky“ byl brán vážně.
🔹Rusko je připraveno poslat Západu další „vzkazy“, pokud z nich nevyvodí potřebné závěry ve světle vypuštění „Lísky“.
🔹Rusko chtělo testem „Lísky“ sdělit Západu, že udělá vše pro to, aby ochránilo své zájmy.
🔹USA o vypuštění „Lísky“ věděly předem a v testovacím odpalu neviděly nic skutečně nebezpečného.
🔹Moskva bude připravena použít jakékoli prostředky, aby zabránila Západu způsobit Rusku „strategickou porážku“.
🔹Hovořit o omezené jaderné výměně je pozvánkou ke katastrofě, kterou Rusko nechce.
🔹Rusko nevidí důvod, proč by Moskva a Washington nemohly spolupracovat v zájmu světa.
🔹Rusko o válce s USA neuvažuje a nechce ji, taková válka by mohla mít jaderný charakter, pro Moskvu je hlavní se jí vyhnout.
🔹Západní prohlášení o neexistenci „červených linií“ Ruska a jejich posouvání jsou velmi vážným omylem.
🔹Rusko a USA nejsou oficiálně ve válce, to, co se děje na Ukrajině, je hybridní válka.
🔹Rusko by nezačalo SVO, kdyby Západ a Kyjev dodržovaly minské dohody.
🔹Rusko nemá v úmyslu zničit Ukrajince, pro ruský národ jsou to bratři a sestry.
🔹Trump je silný muž, který nerad odkládá věci, v rozhovoru je přátelský, ale to neznamená, že je prorusky naladěný.
🔹 Komunikační kanály mezi Ruskem a USA existují, je jich několik, ale týkají se hlavně otázky výměny vězňů, které si odpykávají trest v obou zemích.
🔹K otázce Carlsona, kdo v USA rozhoduje o zahraniční politice: Nechci hádat, ta otázka je pro Washington.
🔹 USA, Británie a další státy podle otevřených informací podporují islamistické skupiny v Sýrii – je to složitá hra.
https://t.me/rian_ru/271886
To je sice hezké, ale globální parazit (USA) se nebude chtít za žádnou cenu vzdát svého panství – totiž hegemonie petrodolaru, a spolu s ní i parazitování na úkor ostatních zemí světa prostřednictvím jejich povinných odkupů US-dluhopisů…
Srbský prazident varuje:
Demonstrace rakety Orešnik prý v NATO byla pochopena jako známka strachu a slabosti Valdimira Putina k úderům proti NATO. Za dopady amerických raket byla potrestána Ukrajina a závod Južmaš v Dněpropetrovsku, nikoliv polské navigační centrum Řešov, odkud jsou americké rakety ATACMS programovány a letově korigovány na cíle v Kurské oblasti.
Jak uvedl samotný deník, na pozvání Weltwoche navštívil ve středu 4. prosince Curych Alexandar Vučič, od roku 2017 prezident Srbské republiky. Na vyprodané akci v Dolder Grand Hotelu nejprve přednesl “curyšský projev” a poté odpovídal na otázky šéfredaktora Rogera Köppela, který jej označil za “muže míru“.
https://aeronet.news/srbsky-prezident-v-curychu-varoval-ze-nato-behem-6-tydnu-spusti-eskalaci-a-udery-proti-strategickym-cilum-v-rusku-s-cilem-oslabeni-moskvy-pred-zahajenim-mirovych-rozhovoru-o-ukonceni-valky/
Ano, Charone,
dolar je klíčem ke všemu.
Jaké má Rusko skutečné „červené linie“ nevím, ale jsem si skoro jist, že pro USA je „červenou linií“ dolar.
Irák, Irán, Lybie….. Teď Rusko a Čína.
Svým způsobem je ta šaráda s dolarem jako „rezervní měnou“ geniální vynález, perpetum mobile.
Ovládaní si platí toho, kdo je ovládá. Kdyby to mělo skončit, jsou Amíci na dně, tudíž se o dolar budou rvát třeba i jaderně, protože (pozor, přijde vtip!) k čemu by jim byl svět bez dolaru?
JJ, a nejpikantnější na celém tom švindlu je to povinné odkupování US-dluhopisů. Podle principu – prodám ti 1USD a k tomu si ještě musíš koupit náš dluhopis v ceně X-USD.
Tento princip už vymyslel jeden velký americký mafián Al-Capone za prohibice a velké hospodářské krize v USA ve třicátých letech min. století. Pašoval na lodích přes velká jezera ze svých palíren v Kanadě dolů na jih (do USA) sudy s tvrdým alkoholem a ty pokoutně prodával do ilegálních náleven. Aby své ohromné zisky nějak legálně přikryl, založil množství fiktivních akciových společností, zabývajících se legálním podnikáním. No a všichni překupníci v USA, odebírající „zboží“ od Al-Caponeho, si museli povinně přikoupit k sudům s alkoholem ještě akcie jeho podniků. Na burze si potom leckdo lámal hlavu, proč se Al-Caponeho akciovkám tolik daří, když jiné srovnatelné firmy a jejich akcie jdou do kopru…
Takhle fungují již 80 let USA. Se nedivím, že většina světa už jim to přestává chtít financovat. S výjimkou idiotů typu Fialy, Zelináře, Leynové a spol.
Charon: Kreml nechce odpálit svět nebo to riskovat, kdyby zasáhl Rzeszow v Polsku, když se Trumpův čas blíží. A média to hodnotí jaké slabost. Jen hlupáci v NATO vyčerpali skoro všecky možnosti, takže nemají jak rozumně odpovědět na omezený útok taktickou hlavicí. Sankce? Ty už vyhlásily. Konvenční zbraně už na UA posílají teď. Odpovědět salvou strategických raket jaderně by zničilo Východ i Západ. A odpovědět taky taktickou hlavicí omezeně, to Rusko nezničí. Nakonec by i omezené použití jádra vyvolalo šok na burzách a pravděpodobně by veřejnost na Západě zpanikařila a začala tlačit na ústupky jako první. To je poslední ruská možnost, pokud by v budoucnu prohrávali ne na UA ale v celkovém měření sil, navodit takovou situaci, že vlády KoZa budou vědět, že buď můžou couvnout nebo jaderný konec pro civilizaci všeobecně. Kdo by couvl při “ hře na kuře“ jako první? Rusové, kteří by to brali, že hrají vabank o přežití nebo KoZa hrající „pouze“ o své majetky a prestiž…To je to před čím varoval J. F. Kennedy, nedotlačit protivníka do krajnosti, pokud má také jadrné zbraně. Doufejme a modleme se za snížení napětí po 20. lednu a aby se to úplně na světě nepo…do té doby.
Souhlas, akorát jednu věc tam máte špatně – KoZa bojuje rovněž o přežití. Oni si jiný než parazitický způsob své existence neumí představit. Přesněji – anglosasové na obou stranách velké louže si jej nechtějí připustit. Vidí totiž smutný příklad úpadku jiných koloniálních zemí tzv. Atlantistů, jež přišly o možnost vysávat své kolonie – Španělsko, Portugalsko, a nyní již také Francie, kterou právě vypoklonkovávají z posledních zemí Afriky.
Atlantické země byly VŽDY zeměmi koloniálními. To znamená, že pomocí svého mohutného loďstva a armády kořistily na jiných národech světa a tím bohatly. Něco ukrást či uloupit je pokaždé snazší než totéž vlastními prostředky vytvořit. Potvrdí každý zloděj. Atlantské koloniální země si dokonce někdy i vjely navzájem do vlasů. To když už nebylo kde brát anebo se ukázalo, že slabší koloniální protivník disponuje bohatší kořistí. Příkladů z historie mnoho.
Re: Godot
Jste zcela hnusnÉÉÉÉÉÉÉÉj Godot, který OPĚT prozradil trik, kterým vydělával David Copperfield neskutečné prachy na svých představeních…
!!! FUJ JE TO !!!
V sedmém bodě Lavrov diplomaticky neříká pravdu.
Tahleta floskule o spolupráci je zřejmě součástí diplomacie a už poměrně dlouho.
Pamatuju si to, vlastně už od časů Samanthy Smith. Tehdy to říkal snad každý, jakože „proč by to nešlo“.
Až časem se ukázalo, který systém a na jakých hodnotách stojí.
Začalo to vlastně úsměvně – když se Samantha v Artěku, některého z vedoucích oddílu optala, zdali by byl k mání hamburger.
Nikdo to sice nahlas neřekl, že právě kvůli těm hodnotám, je širší spolupráce Západ-Východ fakticky nemožná, ale mysleli si to všichni.
Samantha Smith byla jen jedním z nástrojů, po použití odhozených.
No u nás se tomu říká karbanátek a ji se ne s žemlí,ale brambory, podstatnější rozdíl nevidím.
No fuj, je to přece demokratický karbanátek, ne ten socialistický (ale karbanátek to byl asi i před socialismem, že). Hafburger jsem ochutnal, děkuji, více ne. Radši mletý řízek, vepřenku, holandský řízek… já radši vepřové.
Hlavně vědět, z čeho si ho namelu
Kdyz pes, tak i s boudou!
@spitfite 13:31
hafburger je emerikou obšlehnutý klasický český štěkanátek
☺
Proč ne ? Rusové po 1990 chtěli do NATO, chtěli společně budovat ochranný deštník nad Evropou, konec konců i ten 1989 byla jejich snaha o spolupráci. Američáné jim vždy slíbili a potom je odhodili.
To, co uvádíte jako poslední, to je ten důvod.
Rusové v roce 1990 podávali ruku ke spolupráci, mohl to být opravdu „Wind of change“. To samozřejmě Západ nemohl přijmout, protože Západ na skutečné spolupráci s Ruskem zájem nemá, Západ má zájem pouze na ruských surovinách (skoro) zdarma. To platí odedávna, proto Západ nemůže mít s Ruskem nikdy vyvážený vztah, vždycky je jedna ruka za zády a v ní nůž.
Lavrov není hlupák, aby to nevěděl. Já, politický prostomyslník, se domnívám, že to neřekl náhodou, ale proto, aby opakovaně ze Západu zaznělo odmítnutí; a to bude zpráva pro domácí obecenstvo.
Aha, rozumím, Vám jde o nevidí důvod . No třeba to podle něj není důvod, ale zločin či nerealistická umanutost.
Kdo v USA rozhoduje o zahraniční politice? STRATFOR. Před 9 lety ji shrnul George Friedman:
… Otázkou pro Rusy je, jestli udrží nárazníkovou zónu nebo aspoň neutrální nebo je Západ (NATO) přetlačí tak hluboko do Ukrajiny, že budeme 100 km od Stalingradu, 500 km daleko od Moskvy. Pro Rusko status na Ukrajině je existenční hrozba a Rusové si ji nemohou dovolit nechat plavat. Pro USA, v případě, že Rusko se udrží na Ukrajině, kde se zastaví?
… Pro USA je to pravěká obava z německého kapitálu a technologie. S ruskými přírodními zdroji a levnou pracovní sílou je to jediná pekelná kombinace, která po staletí straší USA. Tak jak z toho vyjít? Fajn! USA vyložily karty na stůl – je to čára od Baltu k Černému moři. Rusové mají karty pořád na stole – musí mít alespoň neutrální Ukrajinu, ne prozápadní ….
Je tedy zřejmé, že v USA už v r. 2015 moc dobře věděli, k čemu se na Ukrajině schyluje …
Když někdo něco realizuje, tak o tom obvykle i ví.
Zřejmě věděli.
Nasypali do toho předběžně pět miliard dolarů. Oficiálně.
V roce 2015 to byly pro UA velké peníze, mohly nácky dobře motivovat.
Kde a v čem ty peníze skončily, to budou zase dobře vědět Rusové.
Myslím, že jsou to jedině Rusové, kdo „zná své lidi“, jejich mentalitu, či motivace.
Jsou to Rusové, kdo má perfektní přehled o tom, co se na tom území děje, nebo bude dít.
Ani USA se všemi svými satelity a šmírovacími letadly, to nemohou vědět lépe.
Už podle toho, co pouhé dva dny předcházelo zahájení SVO.
Rusové VĚDÍ a také vědí, co dělají.
Pojmy, jako „houževnatost“ a „úsilí“, tam mají úplně jiné rozměry, než jaké známe my.
Nemít osobní zkušenost, nedovolil bych si taková kategorická tvrzení.
Mrkněte na film „Švéd v Žigulíku“, jak to dopadne, když si Rusové v dobré víře něco usmyslí a jdou si za tím. Některé týpky to může i vyděsit, ale většina se spíš pobaví.
Tak už zas teče
Ropa Družbou už zase teče
Do Česka opět teče ropa ropovodem Družba, potvrdila společnost Orlen Unipetrol. Poslední dva dny byl ropovod z Ruska vyschlý. Proč tomu tak bylo, není stále jasné.
Kruh se uzavřel: nejdřív nebylo jasné, proč ropa Družbou neteče, a teď je tomu právě naopak: není jasné, proč ropa Družbou teče.
Nemůže to být tím, že tomu šéfují nekompetentní kokoti? Ti stejní, co posílají zprávy do médií?
Tihle lidi obvykle nevědí „proč“, protože se nikdy nezeptají těch dole, u čerpadel.
Je to pod jejich úroveň, na něco se zeptat plebsu.
Mám tuhle zkušenost z konce devadesátek a celého 200x desetiletí. Pak už ne.
Jenže ti lidi z provozů i dispečeři v MERO maji přísný pokyn držet huby.
Jen abychom nedostali pokutu z EUhnije za to, že jsme nedodrželi sankce uvalené na Rusko.
To dostaneme tak jako tak. Za něco. Z toho ta Unie žije, celý ten krmelec,kde by brali na všechny ty zmocněnce komise papaláše asistenty ceny..
Je na čase obvinit Petra Fialu, že i po 5.12.2024 odebírá russsssáckou ropu a porušuje sankce. Fiala je určitě russsssáckej agent a orbánizuje ČR.
Jenomze to je metaforicky odber!
😂
Kdepak, neuzavřel. Kruh se uzavře, až ropa definitivně přestane téct 😀
Mimochodem, naše politika je něco podobmého. Pamatujete Čendu Pupáka se Šímkem a Grossmanem? Kruhová! kanalizace bez vyústéní …
Pravděpodobně postříleli ty ukrajinský sabotéry a znovu pustili kohout. 😀
Jo, to bude ono 😀
Z minulosti si totiž nepamatuju, že by Rusové nedostáli smlouvám.
Ukravínské krádeže plynu z objemů, určených pro nás, vyřešili Rusové sami.
Ukradené nám vždy nahradili. Naposledy to bylo někdy v roce 2008, pak už ne.
A protože se nám to nelíbilo, vybrali jsme si vhodnější kamarády, kteří na nějakých smlouvách už tolik nebazírují.
Pokud to nebyl nějaký kreténismus papaláše co je ho třeba tutlat, tak to mohlo být varování. Technickou závadu by netutlali.
Případ Hřib (opět) hezky ukazuje, že se z politiky i na blbé komunální úrovni stal obyčejný mafiánský spolek, kde každý na každého něco ví (a každý má nějaké máslo na hlavě), ale schovává si to pro „strýčka Příhodu“. Samozřejmě, že to s těmi penězi z městské firmy nevyplavalo na povrch náhodou. Souvisí to s tím, jak se v médiích objevila informace o tom, že ředitel magistrátu vyplatil své
milencesekretářce za rok přes 800 000 korun na odměnách a ještě jí přidělil městský byt hned pod Václavákem, asi aby se měli o polední pauze kde scházet a neměli to z magistrátu moc daleko. Hřib s Čižinským totiž začali tlačit na jeho odvolání, zatímco Svoboda & Comp. se tváří, že je to všechno naprosto v pohodě, když tam ta paní přece dřela jako kůň (což bude asi metaforicky pravda – když se člověk na toho ředitele magistrátu podívá, musí mít paní hodně potlačenej dávivej reflex, asi jako Maláčová).Otázka zní, kdo a proč vypustil zase tohle kompro? Řetězec příčin a následků se může limitně blížit nekonečnu…
Nejhorší na těch příbězích je, že si to necháme vše líbit a naše červené čáry jsou jako ty Putinovy. My občani sneseme všechno, i svou smrt očkováním na depopulaci.
No jo, ani lidová nasranost už není, co bejvala. Nakonec co bychom chtěli, když už přes třicet let nazýváme poklidný přesun (pozor, nezaměňovat s předáním) moci pod laskavou patronací zahraničních zpravodajských služeb revolucí, že…
A nedej bože, aby někdo zmínil mašínovské řešení.
Sorry, ale Mašíni byli psychopatičtí vrazi, kteří „bojovali proti komunismu“ asi jako Láďa Hojer, Václav Mrázek nebo Jiří Straka
U Mašínů zřejmě došlo ke kombinaci „prokletí slavného otce“ a naprosté osobní nezralosti, která vedla k psychopatickému vraždění zcela nevinných, malých lidí. A následné utrácení peněz za děvky, motorky, oblečení a mejdany – typické sebe-oslavování, nalhávání si „jsem hrdina“ – symptomatické právě u osobnostně zcela nezralých a ve svém deklarovaném záměru naprosto neúspěšných týpků.
Mašíni jednali stejně, jako kdyby někdo bojoval třeba proti nelegální migraci a islamizaci Eropy tím, že podřízne trafikantku a ukradne ji tržbu, „protože prodává noviny s pro-migrační propagandou“. Nebo proti nelegálním válkám NATO (Jugoslávie, Libye, Irák, Irán, Sýrie,…….) tím, že zavraždí středoškolského profesora angličtiny.
Mike, máte to trošku pokrouceno těmi děvkami, oblečením a mejdany, ale v tomto prostoru máte právo i na pokroucený názor.
Važte si toho.
Kdybyste ale potřeboval vysvětlit, proč přesně skupina kupovala „obývák“ pro rodinu Švédových a také tehdy velmi těžko sehnatelné, rychlé Jawy 500OHC, pak Vám to milerád vysvětlím.
O děvkách, oblečení a mejdanech se nic bližšího neví. To máte z nepříliš chytrého zdroje, který úporně potřebuje celou tu skupinu dehonestovat, jakýmkoli způsobem.
Ano, i já mám nějaké drobné pochybnosti o provedení celé té akce.
Ale to je nejspíš tím, že okolo nemám tu dusivou atmosféru 50.let.
Tu jsem vlastně nezažil, ani její zbytky, ani jako děcko, protože jsem ročník 53.
Pokoušíme se tu hodnotit něco, čemu se nikdo z nás v životě ani nepřiblížil.
Odsoudit někoho či něco, ale na základě překroucených informací, je hloupé a laciné.
Ti chlapi, jmenovitě Ctirad a Josef, byli vychováni Josefem Mašínem, podplukovníkem československé armády.
Zbytek skupiny se choval zcela v duchu výchovy těch dvou, jinak by nemohli účinně spolupracovat.
Za pravdu mi dává skutečnost, že ani jeden z původních členů skupiny, který byl zraněn či zajat, neprozradil úmysly prchajícího zbytku.
Tady:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Josef_Ma%C5%A1%C3%ADn
Ti chlapi, jmenovitě Ctirad a Josef, byli vychováni Josefem Mašínem, podplukovníkem československé armády.
Podle toho, co sami Masini o te vychove pozdeji prozradili se vlastne ani nedivim, ze dopadli jak dopadli.
Ceterem autem… za to co udelali, by v te dobe dostali provaz v KTEREKOLIV zemi na svete.
A určitě ve kterékoliv?
Priznam se, trochu jsem si zaprehanel. Nekde by dostali kreslo nebo gilotinu.
Aha.
Tak to proto v USA postupně scházejí stářím, že Amerika vlastně nepatří mezi kterékoliv?
Amerika po válce poskytla azyl nacistům z jednotek SS, kteří měli na svědomí mnohem víc životů. Nějaký Mašíni pro ně byli jenom čučkaři.
Fakt vas bavi takhle prestirat, ze jste uplnej dement?
👍 🎯 🥇
Teď si nejsem jist, jaké řešení přesně máte na mysli: podřezávat lidi na potkání, nebo sbalit prachy a zmizet za hranice?
Já si počkám, jak to dopadne a pak se přidám na stranu vítěze, stejně jako většina , co jsou zde. Mezitím budu psát pichlavé poznámky na Pětidemolici, ale jakmile mi bude něco hrozit, stáhnu půlky a nebudu zlobit Foltýna. Budu slavit sebevraha Palacha, protože Mašíni chtěli vybojovat svobodu se zbraní, kdežto Palach svým sebeobětováním. Chci aby skončila tahle vláda a válka na Ukrajině, proto půjdu zapalit svíčku.
Taky je zajímavé, že obdivujeme První pražskou defenestraci, kdy byli protihusitští novoměstští radní (konšelé) zabiti svržením z okna radnice a začalo krvavé husitské řádění v čele s Žižkou a když se o něco podobného pokusili jiní proti komunistické totalitě, tak je to nepřijatelné? Je tam sice rozdíl v čase (600 let), ale čas je přece relativní, stejně jako 70 let nazpět.
,,Padouch nebo hrdina – my jsme jedna rodina! “🤪🤡
Srovnání Palacha s Mašíny mi přijde, mírně řečeno, nevhodné, protože Palach obětoval svůj vlastní život, Mašíni cizí bez jejich souhlasu.
Opravdu obdivujeme ? Učíme se o ni v našich dějinách a rozumní lidé říkají, že na husitství byly dobré i špatné věci. A soudit je vždy nutno v kontextu doby, zde si těmi 600 lety nepomáháte, spíše naopak, tehdy byl krutý svět.
Dějiny nás učí, že žádný národ nevyhrál boj o své přežití ničím jiným než bojem. Většinou taky platí, že za zradu národa se vždy platilo daní nejvyšší a tak jsem zvědav, kdo z dnešních politiků ponese odpovědnost za současný stav?
Jak jsem si u našich dějin za posledních 100 let zaznamenal, nic si český národ nevybojoval, je pořád v porobě a na šibenících viseli většinou hrdinové, což je poněkud flustrující. Boj za svobodu národa nikdy nekončí.
Milane44, až nějaký vyhledávací program najde Vaše pichlavé poznámky, tak namísto Fialy, Babiše, Rakušana a Lipavského, to odserete Vy.
Rozvracel jste jim jejich systém.
Potrestali ty nejvyšší, nebo ty bezejmenné řadové estébáky – co myslíte?
Vy neznáte to pravidlo padajícího hovna?
Jakožto vzorek české popoulace, včas přestanu pindat. Ale s tím padajícím hovnem máte pravdu, člověk nikdy neví, kdy a na koho spadne, většinou to odsere ten nevinej.
A Mašíni se bojovali za revoluci pro národ nebo svůj osobní prospěch ?
Tymákovan:
Já bych řekl že za to , co se dnes už moc nenosí. Já bych za Fialu , Babiše, prezidenta komunistokapitalistu do války nešel a po dnešní diskusi ani za národ, protože komunisti, fašisti, Zelení šílenci a obraceči kabátů za to prostě nestojí.
Teď kličkujte. Většina lidí, kteří Mašíny omlouvají, netvrdím že zrovna Vy, argumentují bojem proti komunistům. To by bylo za národ. I když, jak to čtu podruhé, asi omluva, Vy nekličkujete. Uznáváte, pokud Vám rozumím, že bojovali za osobní prospěch. V tom případě bychom se shodli.
On vůbec nerozeznává také rozdíl mezi konšely, tedy jakousi tehdejší vrchnost, a obyčejným policajtem nebo podnikovým pokladníkem, případně člověkem, který chtěl pomoci při hašení jimi založeném požáru. Oni snad zavraždili nějakého, alespoň, okresního tajemnika KSČ nebo třeba ředitele podniku? Samozřejmě že ne. Ne že bych ty odporné vrahy hodnotila jinak, ale alespoň by měli nějakou výmluvu. Byli, a jeden ještě stále je, ubozí loupežní vrazi a zbabělí l tomu.
Milane44,
v tomto případě je Vaše triviální vidění světa/dějin roztomile dětinské.
Zkuste k té defenestraci (a dvěma dalším v Praze – ta třetí ve všeobecném povědomí téměř chybí) něco nastudovat, třeba:
https://www.kosmas.cz/knihy/153922/30.-7.-1419-prvni-prazska-defenestrace/
Z dětinského vidění pak vyplývá dětinské hodnocení a ještě o něco více dětinské (nechci použít tvrdší výrazy) přirovnání.
Souhlas
Godot:
Jako neintelektuál a nevzdělanec v historii se s vámi do žádných sporů pouštět nemíním. Bohužel pro vás, mám i já nevzdělanec volební právo a právo na vlastní názor. Myslím , že podobných exotů , jako jsem já, je zde více, ale ti mají jiný názor, asi ten co vám více vyhovuje. Pokud chcete mít intelektuální debatu na úrovni, musíte reagovat na podobně zaměřené jedince, jako jste vy., neboť už Werich říkal , ,, „Pánové, s blbejma nikdy nediskutujte. Jednak je to ztráta času a jednak jim tím prokazujete laskavost, že je vůbec berete na vědomí.“
Je to jednoduché, že?
A co jsem řekl špatně o těch konšelech?
Milan44,
živo si vás predstavujem, ako pred spaním starostlivo kontrolujete priestor pod svojou posteľou, či sa tam neskrýva nejaký komunista. Obcesia komunistami v čase, keď ponovembrový vývoj im dal prakticky vo všetkom za pravdu, čo o kapitalizme tvrdili, je smiešna.
No, zásadní rozdíl je v tom, že defenestrace byl útok proti moci, proti „funkcionářům“ moci, zatímco Mašíni si troufli na zavraždění pokladníka (který tam pracoval již od první republiky a komouši ho chtěli vyhodit a nahradit, jako politicky nespolehlivého), venkovského policajta, dobrovolného venkovského hasiče, řidiče sanitky – prostě výhradně malé lidičky, kteří prostě dělali nějakou normální obyčejnou práci a s totalitním režimem měli tolik co dočinění, jako svačinářka nebo trafikant.
Je to stejné, jako kdyby odboj za války (třeba Mašín sr.) podřezával trafikanty, „protože prodávají Němcům cigára a noviny, takže aktivně podporují okupaci a holokaust“.
Já vám přeju, až budou nějací Mašíni v.2.0. zase „vybojovávat svobodu“, abyste se jim ve vhodné chvíli připletl do cesty, a aby to nebylo úplně rychlé – abyste v mezičase měl dostatečný prostor na pochopení. Nic jiného vám zřejmě nepomůže.
V rámci přípravy na tu budoucí pamětihodnou událost byste měl u sebe nosit hotovost tak velkou, aby to bylo aspoň na motorku.
Nepřiplete.
Nahrbeného, šlapajícího a potichu trousícího pichlavé poznámky, jej Mašínové 2.0 ani nezahlédnou, ani neuslyší.
To nebylo hezké, Milan44 má konsistentní názory a celou dobu se tu projevuje jako slušný člověk. Že u Mašínů věří jistým informacím, tuším on psal o knize jejich sestry, není charakterová vada.
Alef Nula:
A já vám přeji všechno nejlepší, hlavně zdraví.
To je důležité. Teď jsem četla na netu, že nějaký zubař v Ostravě chtěl po pacošovi 650 000 splatných do 2 dnů za ošetření.
Copak mně. Já dělám, co můžu. Přejte ho hlavně sobě, až vás potká nějaký „Mašín“.
Alef Nula:
Koukám, že vás to pořád nějak drží, přesto vám přeji mnoho zdraví, štěstí a žádného Urválka.
Jste mimořádně šlechetná a ctnostná osobnost, to se hned pozná. Já do vás Mašínem a vy mně na oplátku žehnáte neUrválkem, takový altruismus se jen tak nevidí.
Alef Nula:
Někdo vám zde musí odmlouvat, jeden názor je k ničemu.
Nu tedy odmlouvejte, pozorně vám naslouchám.
Popsal jste to. A do toho chce Vidlák, aby na ženská na kdejakém Obecním úřadu organizovala stavbu (musím napsat luxusních, protože jiné to dle norem EU a dle ESG nebudou) bytů (po 5 milionech) a poté je přidělovali na úřadě potřebným (což bude dcera starosty, syn té paní či ten kdo dá dostatečné všimné).
Nebo to budou již jiní úředníci než Hřib?
🤡 Klaun a ještě prolhaný.
Tak jak to asi bude u Vás na spádové obci? Pokud STAČILO! nějak prosadí stavbu 40 tisíc bytů ročně pro potřebné, tak u Vás obec bude stavět, řekněme 5 bytů. Dle norem EU a ESG to budou byty v pasivu a pod 5 milionu se nepostaví. Navíc to bude řídit nějaký byrokrat z Obecního úřadu, jistě nezkorumpovatelný. A pokud se ty byty vůbec dostaví, tak se potom budou přidělovat. Nějaká česká losovačka?
A teď, v čem lžu?
Toho bezneho zamestnance VW se statisici eury v usporach jste uz dohledal?
Von ho vozí ssebou v tom autě registrovaném v Turecku.
Ve všem, jako pořád dokola. Žádné normy EU či ESG, žádná korupce, to se dá ohlídat. Přidělování podle potřebnosti, jasná pravidla.
Plus :
jozka 6 prosince, 2024 (14:33)
Toho bezneho zamestnance VW se statisici eury v usporach jste uz dohledal?
Netrpělivě čekáme.
Pokud stále dokola tvrdíte, že úředník ve spádové obci nebude muset stavět nové byty dle norem EU a nebude muset dodržet pravidla ESG a dokončené byty přesto zkolauduje, tak takového anarchistu vážně nepřesvědčím. A že při jejich přidělování nehrozí korupce je také v rozporu se všemi zkušenostmi.
Na základě přečtených dat, nově typuji že zaměstnanec VW má na úsporách něco kolem 60 – 120 tisíc EUR, takže tady jsem to přehnal. Ale s vyznění komentáře to nic nemění.
Hmm, proto je asi máslo tak drahé. Stale vyšší spotřeba másla v politice 😀😀
👍 🎯
🐓 🐓 🐓 🐓 🐓
🙂
KoZa je vedena lidmi, kteří by v normální společnosti tak maximálně zakládali v Lidlu zboží do regálů. A co dělají novináři, ti hlídací psi demokracie? Lžou. Nemůžeme se pak divit našemu všeobecnému úpadku.
Příkladem je Luboš Palata. V článku opět tvrdí, že ekonomika Ruska je nižší, než ekonomika Itálie. Asi neumí anglicky, nebo nerozumí základům ekonomie, nebo je prostě líný.
Normálním člověku stačí 30 vteřin, aby si ověřil, že podle Mezinárodního měnového fondu je Rusko pátá největší ekonomika světa v hrubém domácím produktu podle parity kupní síly.
Takže podle MMF je největší ekonomikou světa Čína (37,07 bil. USD), druhou USA (29,17 bil.), 3. EU (28,04 bil), 4. Indie (16,02 bil.), 5. Rusko (6,91 bil.), 6. Japonsko (6,57 bil.), 7. Německo (6,02 bil.), 8. Brazílie (4,7 bil.).
Palata také tvrdí: Ukrajinský stát …byl v posledních patnácti letech mnohem svobodnější a demokratičtější než Rusko.
Kam na ty nesmysly Palata chodí? Svobodný a demokratický je stát, který zakázal opozici, uvěznil opoziční vůdce, zakázal veškeré vysílání v ruštině, zlikvidoval z veřejného prostoru všechny ruské knihy, zakázal ortodoxní církev, zabavil věřícím kostely, vyhnal kněží atd?
https://www.denik.cz/komentare/ukrajina-nemuze-rusko-porazit-zazrak-bude-kdyz-jako-stat-prezije.html?
Paritu kupní síly liberální soudruzi vůbec, ale vůbec nemají rádi. Je to proruská a pročínská svině, ve slušné společnosti se o ní nemluví…
Tak tak. Všechno se musí počítat v USD 😀
Lidí, jako je Palata je v našem prostoru minimálně 30% (dokazují to výsledky voleb) a tak se nelze ani divit, že podobní novináři existují a stále mají dobře placenou práci. Nic se s tím nedá dělat, musíme počkat, až skončí válka a vyslechnout si pohádky (podobné PePovým) . Problém je, že nikdo neví jak to přesně dopadne a jaké noty ta naše vládnoucí pakáž dostane. Každopádně bude další kabátová revoluce.
👍
Re: PS
Vy jste Pepek Vyskoč, nebo co?
Kde jste přišel na takovou blbost, že Palata je novinář a nikoli pouhý opisovač a podpisovač předloženého textu?
Palata si definitivne udelal jmeno pred deseti lety v idnes pri invazi do Evropy. Kdo tehdy neznal svatou trojku „Palata – Manert – Barochova“, jako by nebyl.
Kamion vraždil v Berlíně. To byl titulek. (džihádista zavraždil řidiče, ukradl kamion a najel do vánočních trhů a zabil tam několik lidí včetně jedné Češky). Ještě někde mát ty noviny schované. Jednou tomu nikdo nebude věřit, že něco takového tu bylo.
Dle „Parity kupní síly“ je sice lepší než dle „DPH“, ale i tak je to jen číslo, které ovlivňuje fůra parametrů. Dnes, a v případě Ruska, je to válka, kdy se započítává i výroba zbraní. A to jsou stovky miliard peněz, započtených a následně zlikvidovaných na frontě.
tak ale to plati aj pre ekonomiky zapadu….take usa nielen exportuju zbrane (co by samozrejme sa do HDP tak ci tak sa zapocitavat malo), ale hlavne ich predavaju sami sebe a teda svojej vlade. A take to, ze vlada si pozicia od seba USD a nasledne ich doma minie a vykazuje uzasny HDP ci uz cisty ci nie, je znacne na hlavu.
V kazdom pripade pre mna su skor zaujimave tieto veci: ma Rusko vlastnu kartovu spolocnost? Ano, EU ju nema…..ma vlastny Google, Facebook, Twitter apod?? Ma a EU nema . Ma prepojenie na zahranicne zuctovacie centra ako alternativu SWIFTu? ma, EU ho sice ofico vlastni, ale ak by ju USA od toho odpojili, tak klakne……ma vlastny antivir? ano. Su tam alternativy pre windows, od linuxu ich odpojili, uvidie, co bude dalej. RF ma obdobne ako EU vlastnu alternativu GPS, vlastne satelity s vynaskou do vesmiru. Vyvija zbrane ako jeden z najvacsich vyrobcov (a evidentne to nie su kopie starych systemov). V dobe covidu mala vlastnu vakcinu, mozeme sa bavit, ci bola dobra alebo nie, nejake cisla nadumrtia ale som neevidovala. V pripade sankcii sa uz 3 roky jej uspesne dari prezivat vo svete zapadneho vedenia svetovej ekonomiky celkom uspesne. Isteze by to bolo lahsie, keby sankcie a problemy neboli, ale zasa by neboli aj prilezitosti. Ten vyvoj vlastneho lietadla, ak sa zadari a na Cinu hodia sankcie, takou moze byt. S plynovymi turbinami miesto Siemensa sa im to uz podarilo, na nahrade rychlovlakov neviem uz to dokoncili alebo len este je to v plane. V kazdom pripade RF nie je samozrejme najmocnejsi stat na svete, ale ked sa na to pozriem, je v skupine Cina+USA+RF+obcas EU, obcas nie+obcas India obcas nie. Ked si vezmem v akom stave boli v 90.rokoch a ako musel Putin tazko lavirovat, aby vytiahol Rusko z tych sraciek, proti liberalom, tak si to porovnajme povedzme s Indoneziou, Nigeriou, Pakistanom, Mexikom……tam su predsa populaciou na tom obdobne. Alebo to porovnajme s Britaniou, DE a FR, kde tie su od tej doby?? Kto za poslednych 24 rokov siel vzdelanostne, vykonnostne, ekonomicky, vojensky ale aj politicky hore a kto dole?? Obavam sa ze my z EU sa nemame prilis cim chvalit. A Amici sice maju, ale zasa ked si vezmem, aky dlh mali povedzme v roku 2000 a aky maju teraz tak mi to pride, ze proste tiez to pre nich miesto pokroku znamenalo v najlepsom stagnaciu….aj ked maju Apple a MSFT
Co všechno se dá dokázat pomocí čipů z ukrajinských praček…:o)
A zachodovych mis a asfaltu – nekecam, podle zidobanderovcu rusove kradou asfalt ze silnic na ruine
A podle novinek taky kradou děti.
Nerozporuji. Máte pravdu, z toho Vašeho konkrétního úlu pohledu (a úhlů blízkých).
A teď zkuste nějakého náctiletého z Vaší rodiny vysadit v ruské vesnici. Osype se Vám.
Relevance toho druhého odstavce ?
Že na ruské vesnici se žije jinak. Tak jinak, že naši náctiletí to nikdy nepřijmou, protože mají jiný žebříček hodnot, nebo řečeno jinak, na té ruské vesnici mají jiný žebříček hodnot než naši náctiletí. A ti náctiletí (až do 40 let) budou rozhodovat o smšrování ČR.
PS: Uvažoval jsem kdysi i o přestěhování do Ruska, ale nedal bych to tam.
To ano, i Kubánci a leckde jinde na světě mají spokojený život, ale my bychom to u nich nedali.
To dělá ta vzdálenost. 200 km od jiné vesnice nebo města si musíte umět poradit. V ČR je do 3 km všude někdo. Na víc, průměrný Rus dokáže sedět někde v blátě se samopalem a o chlebu a vodě to tam hlídat třeba 14 dní. Kdežto průměrný Čech nevydrží ani 14 dní v Chorvatsku.
Myslite, ze ked ho vysadite niekde v „hrdzavom pase“ USA, bude to lepsie?
🎯
🐓🐓🐓🐓🐓
🏆
Teď jste trefila hřebíček na hlavičku. V tom Rusku by tak tři měsíce šílel, pak by si asi zvykl.
To je divný pořadník….
3. EU
7. Německo
Ono není Německo započítáváno v EU? Už vystoupilo?
O statistikách nemám příliš valné mínění, třeba zrovna tato je jednou z příčin mé nedůvěry.
Hruška a jabka v jednom košíku.
Popelka měla také všechno v jedné ošatce a protože byla šikovná, pěkně si to roztřídila.
Mohou brát Německo a souhrn za EU, ale důvěru to nevyvolává.
Raz to porovnacaju s celou ekonomikou EU a raz samostatne, ak by sa EU rozpadla, zrazu by to bolo zaujimave. Ale hlavne je tam vidiet pokles europskych ekonomik
V Polsku mají i ministryni pro klimat. Pořád je kam klesat. Pode dnem….dno.
kdepak, malá vlnka nebo rozum nebo…. . Až si hrdý majitel vylštěné kárky dojede pro naftu, a tam bude zavřeno, protože nafta není a on má palivo na posledních 100 km, a další dojde možná za týden, vypadá Putinovi. Jak jinak. Až na cedulce bude, že je nafta na příděl nebo za měsíc, pak se možná začne probouzet do reality. A hledá skutečné příčiny, které leží na konci trubky, ne na začátku. Až mu napaří 1 Až 2% daň z nemovitosti. Pak možná. Máslo za 80? Vejce za 8? Zubař za hotové?? LPG ve školách? Nevadí. Nikdo se nebouří. Domek kárka, dofča. Až tato nová česká svatá trojice bude zasažena, pak, možná. Tohle je maraton, ne sprint.
Majkl:
👍👍👍Jo, jsme ovce, které jdou dobrovolně na vakcínu a nahubu si dají hadr!🐑🐑🐑
Nerudovic Venuše
potřebuje retuše,
jinak by ji nepoznali.
Kytu plné kartuše.
Bez retuše je to pecka;
známá stará myslivecká,
nikam by ji nepozvali,
ani na dvě decka.
Právě perlí v bruseli.
Schovat ji tam museli,
ať nedělá maras doma.
Lidi na ni bučeli.
Nerudovic Danuše,
Brněnský květ zla,
prý pohledná a mladá,
(aha haha, haha 🙂 )
do Brusele zalezla.
Osoba tak odporná,
za funkci by dala duši
stejně jako Jourová,
z Brusele jim trčí uši.
V ničem neznají meze,
vynikají v destrukci,
blbost z nich jen leze,
zapalte jim hranici!
Re: JzP
Máte ve verších hrubku.
Z toho vašeho tvrzení „pohledná a mladá“ už zbylo jen „a“.
Odpusťte amaterskému veršotepci rezignaci na realitu 🙂
A co na Ukrajiňe?Šarij říká:Chaos.Zelenskí chce ješťe richle uspjet do inaugurace Trumpa,a zaťím Jermak a snaží se richle navázat vztahi s Trumpovcema,neb vsaďil na víťezství Harris. https://youtu.be/i66MgtHIbsE Na Ukrajiňe chťejí,abi Zelenskí nemňel žádnou roli v poválečném uspořádáňí.Kongres už 24 milijard Zelenskému nedá,neb kongres už se orijentuje podle Trumpa.K mobilizaci mládeže na Ukrajiňe volá už jen Antony Blinken(čistej žid).A Trump začal o budoucím jednat s Orbánem,neb se zdá,že mezi všema ťem debilama je Orbán jeďinej příčetnej.Ješťe chvíli a Zelenskej v demokratickejch volbách prohraje i se psem.Šarij zmiňuje i otočku Sári Wagenknecht.To už je podruhé,co o tom slišim.Už se na to ptali na simultánce Josefa Skáli.Co se to s tou Sárou stalo?Prej křičí SLÁVA NÁCIJI!!!
Pište řádně pravopisně. Zkomoleninami ze sebe pouze děláte debila.
Muzete napsat cokoliv, ale nikdo to cist nebude.
Jsou ruzne varianty:
– Chybi vam na klavesnici pismeno Y, (klavesnici lze koupit levne)
– Mate mozkovy nador nebo psychickou chorobu, ktera vam brani psat česky.
– Dela vam radost prudit lidi, obratte se na psychologa.
Naprosto v klidu, tohle je pohodlně čitelné a dává to smysl.
Údajně zpoza Atlantiku sem píše bývalý východoslovenský bezďák, kterému toho chybí víc, než jen nějaké klávesy..
za mna – kludne pis takto.
Pises slusne, pises k veci.
Srbský prezident v Curychu varoval, že NATO během 6 týdnů spustí eskalaci a údery proti strategickým cílům v Rusku…
https://www.infokuryr.cz/n/2024/12/06/srbsky-prezident-v-curychu-varoval-ze-nato-behem-6-tydnu-spusti-eskalaci-a-udery-proti-strategickym-cilum-v-rusku/
Vypadá to, že předávání moci v USA bychom také nemuseli přežít.
Všechno funguje.
Ruka trhu světlo zhasla.
Vítěz bere karton másla
ozdobený modrým ptákem.
Jdu se nacpat tatarákem.
Užij ještě, co se vejde
nepovídej, že to nejde!
Ůnyje nám dává manu,
napouštíš si plnou vanu.
V trubce Družba houká Vasyl.
Tolik roků na ní kvasil,
teď se stala vzduchovodem.
Seru na ni, mimochodem.
Logika upřednostňování sunnitského zla Izraelci je v tom, že Saúdové uzavřeli strategickou bezpečnostní dohodu s USA (petrodolar) a v USA investují, takže na ně mají Izraelci páku. A s převážně sunnitským Egyptem uzavřeli mírovou dohodu.
Oproti tomu Írán podporuje Hizballáh, a od revoluce 1979 nazývá Izrael „malým Satanem“ (USA jsou tím velkým). A nedá si říct.
„Kdo nejde s námi, jde proti nám.“ — Klement Gottwald
https://1url.cz/u1UGq
Tento citát přesně vystihuje přístup „pravdy a lásky“, přesněji řečeno toho, co je za pravdu a lásku vydáváno, v tiché vzpomínce na mluvku a lháře, známého též jako humanitární bombardér.
Za předchozího režimu u nás komunističtí soudruzi, podporovaní kolaboranty z dalších stran, příkladně nikterak překvapivě tehdejšími lidovci, tvořili v jednotném šiku v rámci Národní Fronty „pevnou hráz míru a socialismu“.
Novodobí soudruzi postupují stejným způsobem.
Kdo nejde s námi, jde proti nám…
Na počátku Bůh stvořil nebe a zemi. Země pak byla pustá a prázdná, nad propastí byla tma a nad vodami se vznášel Boží Duch. (https://1url.cz/21UGE)
Nevznáší se dnes nad vodami duch Klémy Gottwalda?
I když… pokud idiotská protiruská politika Evropské socialistické unie, bezmezně tupě podporující světovládné americké choutky, vyústí v jadernou válku a nejspíš tak i v konec světa, dostane Boží Duch další šanci, s níž se nadře již méně – nebe a země snad zůstanou po prvním Stvoření, zemi však bude třeba znovu oživit – a dát šanci jinému živočišnému druhu.
Lidstvo se zjevně neosvědčilo.
Lidstvo se neosvědčilo?
Ale osvědčilo. Dělá, co má předepsáno v genech. )
Lidstvo je dračí setba. Mudrovat nad tím nemá cenu. Vychovávat „nového“ člověka také ne. To už zkoušeli všelijací kofři a ukázalo se, že je to marná snaha.
Dnes zkouší vychovat „zeleného“ člověka (nepoučili se). Hádejte jak to skončí?
Ano,lidstvo je slepá vývojová větev.
Ale není. Člověk dělá, co se mu uložilo do genové výbavy jako úspěšný postup, chování v rámci přirozeného výběru..
Máme to v sobě uloženo. Hóódně hluboko.
Zkoušel to i Savonarola.
Pak mu bylo horko.
Byl jsem na místě, kde ho údajně upálili. Žádné stopy.
On si za to ale dost mohl sám, byl dosti nad míru radikální, jistě jste si všiml výrazu tváře té sochy.
V poslední řadě se to vždycky svádí na Boha. Proč nesvádí v první řadě?
Když sedíte v poslední řadě, tak to nemůžete svádět v první řadě. To je snad jasné, ne?
Ano, člověk vždycky ví, kam si má sednout, až tak je duchapřítomný. Ale to jsem napsat nechtěl, něco mě svedlo teďka
To on ale v pojetí lidí takovej je. Takzvaně za všechno může, ale za nic nemůže. I obráceně to platí, tzn. za nic nemůže, ale za všechno může.
A, objektivně řečeno, při použití stejných slov – sám si za to může. Jako, že na něj věčně věků míří ta kritika. V obou případech, tzn. i jestli je opravdickej, i jestli je vymyšlenej. Jsme tím zas u té svobodné vůle, co je u toho ta hádka, jak moc/málo to myslel s tím jejím udělením doslovně.
Už měl podle biblických tvrzení udělat dvoje zásadní vměšování. První vzal zgruntu a nechal přežít jen noemovce. A to druhý už měkčí cestou, to přived na svět kluka, aby to tam dal trochu do kupy. Obojí ze stejného důvodu, lidstvo dělalo pro jeho oči už neúnosnej brajgl.
Nějakou nevyzpytatelnost a neznalost záměrů bych teď neřešil, protože jeho zásadní hodnotící parametr je jednoznačný, je to láska člověka k němu a k ostatním lidem. Pokud by tedy byl důsledný, už by dávno mělo být po dalším vzedmutí se vod, protože lidé jako celek nesplňují ten parametr ani na dostatečnou. Naopak se chovají jako hovada, a to jak „v jeho jménu“, tak „proti jeho jménu“ a tak „bez souvislosti s jeho jménem“.
Otevřeně, pokud by měl být jejich stvořitelem, značně se mu nepovedli. Což je ovšem zásadní teologický problém, protože by tím pádem nebyly jeho činy dokonalé.
A co když je to celé jen laboratorní pokus a naše výklady toho jsou blbosti? Co když laborant třeba vomdlel?
Naše výklady jsou a vždycky budou jen spekulativní. Nikde ani památky po potvrzení jeho existence, stejně tak jeho neexistence. Což je samozřejmě agnostická past, protože stejně tak nelze ani potvrdit ani vyvrátit existenci pověstného špagetového monstra.
Jestli jste s tou laborkou jen tak neplác do větru, tak „laboranta“ přinesl Hawking svým závěrem, že vesmír nutně musel být někým designován, nemohl jen tak vybuchnout ven při třesku. V takovém případě bych se ani docela málo nedivil, pokud by mu z nás opravdu jeb…, no, pokud by vomdlel.
Neplác, protože ta tíha toho jestli teda je nebo není je velká. A také kde se vzal všechen ten materiál, protože představa že to vrchní konstruktér vozil od někud Tatrou na hromadu, nebo velikým třeskem se ta hmota zhmotnila, vlastně z čeho, nebo odkud?
Pokud by šlo o náboženského laboranta, tzn. nadpřirozeného, otázka odpadá. Stvořil by cokoli dle vlastní libosti.
Pokud by šlo o Hawkingova, není tolik obtížné si představit nekonečno. Jen přijmout fakt, že něco nikdy nekončí. A stačí to i jen jako pomůcka prostě k představě něčeho opravdu hodně velkého, v tomto případě prostoru – či něčeho, co tak lze za nějakých přísl. podmínek označit. Odtud lze brát dle libosti.
Náš vesmír patrně není nekonečný, alespoň v teorii velkého třesku se neustále „někam“ rozpíná, ev. samotný jeho prostor rozpínáním vzniká. Přijme-li se výše uvedené, může v tom obřím prostoru či „prostoru“ existovat vesmírů našeho či jiného typu libovolné množství.
Lidé nejsou „pocitově“ schopni představit si velikost atomů. Jsou pro ni příliš malé. Stejně tak opačně, když se řekne miliarda světelných let, jako by se neřeklo vlastně nic. A co bilion světelných let?
A s živými organismy je to stejné. Může existovat jak bakterie, tak Brontosaurus, nikde není psáno, že tím pádem nemůže existovat nějaký, proti kterému je právě Brontosaurus menší než ta bakterie. Kdy ke všemu velikost není zas natolik rozhodující k tomu, aby si někdo mohl náš vesmír pozorovat a studovat v nějaké „nadvesmírné“ Petriho misce.
Dobře, dobře, což pak pro vrchního konstruktéra neplatí zákon zachování hmoty a energie? Ono ta otázka vlastně platí i k tomu velkotřeskovému vzniku. Ten příměr nekonečnosti se dá pochopit. Jestli že pro pozemšťany platí zákon zachování hmoty a energie a pro vrchního konstruktéra neplatí, tak je to blbý, jako že on jo a my né. Je pravda že v nekonečném vesmíru může být zem kterou stvořil vrchní konstruktér a zároveň může být zem velkotřesková ale taky třeba zem uválená ze žmolků kapes. Takže při připuštění tý nekonečnosti se to stejnak nevyřeší, protože oboje řešení je možné. Tohle vrchní konstruktér nějak nedomyslel, měl dát nějaký znamení, úplně jasný i pro posledního Lojzu z Nindžárova. Třeba, no teď mi nic nenapadá, krkovice od pátku za 100 Kč. No to ne, ani ty hořící keře nejsou jednoznačné, tak nevím, možná svojí relaci v TV, něco jako : Volejte Bohu, nebo Gott dance, nebo co teď zrovna frčí. Samé otázky, a co konstruktér nebo velkotřesk, mlčí.
To ohejbání fyziky mi taky ani docela málo nečiní radost. Hawking je pro mě autorita, jinak bych se tím designérstvím nezabýval ani tak plytce, jak mi mé uvažování dovolí.
Dvě mety – vznik vesmíru a vznik života, nejspíš se jim ještě na dohled jen tak nedostanem.
Věra první Evropankou
vykračuje porcelánkou
svojí sloní nohou,
na hřbet jí vlézt mohou:
Hříbek se svou šušní,
Babiš se svou kušní,
Signál se svou vizí,
rada s televizí.
Ať to dlouho trvá!
Nebyla jsem kurva
nejsem ani dneska.
Markéta mi tleská!
Viete,ja tiez a kopa z vas tu,proste vacsina sveta nekuka a vobec nezaregistruje a je jedno ci ridic elektricky,ci kapitan houba hrib ta prva skupina ked ma 100000kc v banke ,nebude registrovat nejake 5 kacek,a ktom ma 10 milionov,nejake drobne 50000,to si kurva jasne,ze nevsimne,dalej obycajna holota,neni sef prahy,ale sef prahy,keby mal charakter odstupi,abo by platil zakon,ani jedno,ani druhe tam davno nefunguje,politik vacsinou bezcharekterna kurva a zakon?stare povesti ceske.
EU by malo tak zajimat dianie v gruzii,jak pigmejov v afrike zajima,ci okolo budejovic fuka vietor,jak ja neavidim take hlasky ja viem,unia vie,ani jeden chuj tam nebol na volby kukat,ja neviem cvokarna uz,proste si povedia,kopa si mysli,ze ja tunpisem kokotiny,oproti unii,som Platon.
Do tretice,jasne burani mojho razenia nesedia v unii,bo keby sa podarilo,mne by jeblo tam,kurva tota lod sa ruti do neznama docista kurva,je pravdepodbne ze zrusim jak wifi,tak aj telefon,na co mi ten hovnostan….
V seznamu zmocněnců chybí ten nejdůležitější – zmocněnec pro rekonstrukci ukrajiny.
poslední špičkový průmysl v Evropě je ASML a Airbus ASML je v prr jak si čína vyrobí vlastni EUV stroje tak zrušení sankcí nepomůže, navíc už pracujou na likvidaci konkurence co vyrábí planární technologií 28nm.
A vida.Mluvčí ministerstva zahraňičí je Drake.Ale ne Francis,ale Danijel.Bjehem vistoupeňí Lavrova na setkáňí OBSE si čet kňihu o tom,jak může vipadat budoucí soud z Puťinem za vojnu proťi Ukrajiňe https://t.me/ASupersharij/34658 Teď už víme,proč nafta Družbou neprouďí.
Mě přijde normální, že Hřib nekontroluje svý konto.
Když vyděláváte dost, utratíte málo, máte rezervu, tak na co kontrolovat konto. A priori není důvod.
🤡
Hlupost! Tehle lidem jde především o prachy. Proto do té politiky šli. A nemají nikdy dost.
Jasně, ten má tolik zdrojů příjmů, že vlastně ani neví kdo mu co platí… 😀
Může mít několik kont a nekontroluje ty, kam mu choděj jen pravidelný výplaty.
Kontroluje konta kam choděj prachy z investic, konta, kam choděj prachy za nějaký prodeje, konta manželky a dětí, konta na nákupy na netu atd,
🤡 Hele, klaune, tvoje kecy jsou naprosto nesmyslné výmluvy. Jednak jim musel dát číslo konta a jednak každý je za své příjmy a jejich danění zodpovědný sám. Paní Hana Hegerová šla kdysi do vězení, protože si nevšimla, že jí na účet přišly opravdu omylem peníze, které měly jít Gottovi.
Řeklo se 3x WC a ne klaune, nevím teď, jestli se znáte nebo co si zde vyměňujete.
Nějak nerozumím jazyku vašeho kmene.
Uf
No, kdysi, za komunistů, když na ni něco hledali.
Mě když kdysi peníze na konto banka omylem připsala, tak je pak zase odepsala a bylo to. Já se to dozvěděl až zpětně.
Jestli mu to posílala stejná účtárna, co už měla jeho konto, tak to jen přepsala.
Já něříkám, že v jeho případě to tak bylo, ale není to nic nemožného. Stává se to. Ne těm, kdo žijou od výplaty k výplatě, či od důchodu k důchodu.
To jako chces rict, ze kdyby mu pred rokem ptestali posilat ty prachy, tak to ani nezjisti?!? Svata prostato… 🙂
No jo, proč ne.
Když ti choděj peníze z pravidelný práce, tak ti přijde výplatni list a banku už nekontroluješ, protože tam mají jednou zadaný číslo konta a pak na to nikdo nesahá.
Navím máš několik kont, tak budeš sledovat jen ty, kde se má něco měnit.
A ječtě tu o Sněhurce, onanyme, ta je lepší nž o Poctivém zloději Hříbkovi..
Čti pořádně, co jsem napsal.
tak iste to nemusis kontrolovat kazdy mesiac, ale prevazne zrejme platis ucty, prevadzas peniaze medzi nimi…..urcite pri takom plate neplatis len zlozenky ale kupujes aj drahsie veci, casto karty maju nizke limity. No a ak by mu pri jeho plate prislo 50 tis. raz, tak mozno by to slo prehliadnut, ale to asi nebol tento pripad……a zasa ked ti tych 50 tis. pristava kazdy mesiac, tak za povedzme za pol roka 300 tis. to uz su peniaze, ktore pravdepodobne na beznom ucte nenecha. Bud ich investuje, da na sporiaci ucet alebo nieco kupi…..a zeby mal zasa az tolko penazi oficialne ako prijem, aby nejakych 300 tis. sa mu v tom utopilo, to sa mi zasa verit nechce
Samozřejmě, všichni to tak děláme, navíc výpisy z účtů, součty na elektronickém bankovnictví, daně. Ale pro progresivisty je každá lež, i ta nejdebilnější, dobrá, omi jí věří nebo to alespoň dělají.
Ale vy ty peníze přeci nemáte, tak to tak dělat nemůžete.
🤡
Limity vám nastaví bankéř jak se dohodnete.
Pravidelný platby nastavíte jednou provždy.
Spousta lidí má vše na běžném účtě. Prostě jsou lemplové a banky to neřešej, protože na tom vydělávají.
Když převádíte peníze z účtu na účet v jedný bance, tak jen přetáhnete okýnko, dopíšete tám částku a je to. Na to se nemusíte prokousávat pohybama na účtu. Mezi bankama neposíláte nic. To je přece smysl mít toho oddělené účty.
Můžete mít peníze a žít skromě. Nepotřebujete někomu něco dokazovat. Navíc, když si koupíte dražší auto, tak stejně jinej nebudete a na co ho kupovat, když ho nepotřebujete. Když vás nebaví cestovat, nemáte žádnou reprezentativní fuchtli jako prezidentskej, zlobí vás žaludek, tak za co vlastně chcete utrácet?
Plat primátora je asi 170 000 Kč, normální člověk to neutratí.
Já neříkám, že to tak bylo v jeho případě, ale nic nemožného na tom taky není.
Vsetko je mozne, aj to, ze clovek, ktory zije skromne, ma ofico plat 170 tis., odmeny 50, je prilepeny na politike ako sa len da, co ten mal kauz a nic. Urcite to robi pre blaho obcanov a peniaze ho nezaujimaju, kludne by zil z 20 tis.:-((
Ale to já neříkám.
Jen že samo o sobě je možný, že si někdo nevšimne, že mu přišly peníze na konto.
Konkrétně Hřib na to přišel na začátku prázdnin, jen se to musí řešit na nějakým zasedání a ono se přes léto nezasedalo. Takže to je vše o něčem jiným.
To není prostata, ani svatá, prostě lže.
Ja chtel rict ze je kokot, ale tak nejak kulantne…
Klidně nazývejte věci pravými jmény.
Že jo? Nutela nevěděl, kam dal jeden ze svých miliónů. Prostě na to zapomněl, no.
Vzhledem k tomu, jakej chaos dělá ve státních financích, tak i to je možný.
Sice si myslím, že je zkorumpovanej do morku kostí, ale někam založit milon, když máte jen jeden a někam založit milión, když jich máte deset, to jsou dvě různé věci.
To se zapomene stejně snadno, jako jestli jste si vzala dneska antikoncepci nebo ne.
Fajf čikns.
Pište česky. Tohle není zajímavé..
Ad ty dvě ježibaby Jourová & Nerudová. Tak čert nikdy nespí:
Jourová se cpe do kolegia rektora University Karlovy a Nerudová zas perlila: posílá komunisty jako pátou kolonu do prdele. Inu, “profesorka”, to se hned pozná… ono, vůbec v tom Brně tu profesuru dávají nejspíš každému bezďákovi o půlnoci na nádraží… 🙂
Phce, Jourová byla nově jmenována „Ženou Evorpy“.
(čímž víme o Evropském svazu ještě víc, než jsme kdy vědět chtěli)
Zajem musi bejt zaslouzenej , zajem vo nezajimavosti joury, zbytecnej..
Mame treba Gruzii , tam se vse deje ,jako v ty pisnicce , “ ..myPrahu nedame , radsi ji zbourame..“..Akorat ,ze Gruzii nechteji dat gruzincum, ty vodjinud.
Radsi ji taky zbouraji , nasli u nich ve skladu ten material na zbourani ,pozarama..
Jak poznate ze mate pravdu. Hned vas smazou..
Podle prislovi, „kdo maze ten jede“ , aby smazany nejeli nikam ve smeru koryt..
S nevymachanou hubou se jeden klidne muze stat opozici vsech opozic..A te pic.
Aby nemel nic.
„Jak poznate ze mate pravdu. Hned vas smazou.“ Zlatá slova.
Dobrý den,
smazali jsme Vám příspěvek:
Nejspíš to bylo celé zinscenované a v režii CIA, pokus o „mrtvého studenta Šmída“ v gruzínské verzi.
Publikovaný dne 5. 12. 2024, 13:43.
pod článkem https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-gruzinska-policie-zmlatila-do-bezvedomi-sefa-tamni-opozice-pak-ho-zadrzela-40499847 …
Že Izrael podporuje hrdlořezy z Al kajdy mě ani nepřekvapuje. Byli to spolu s USA oni, kdo založil, vycvičil a vyzbrojil před 30 lety hnutí Hamás jako protiváhu hnutí Fatah Jásira Arafata….
Toho Mazanka jste si Vidlaku mohl odpustit. Firma Transcon tam postavila velmi kvalitni letiste, kdo chce, muze se kouknout zde na videjko o tom : https://vimeo.com/881430366 Oni se nemeli moc k placeni, hrozila jim arbitraz, lehce je mozne ze si vzali „rukojmiho“. Neni moc dobre v tamnich africkych (ne)pravnich a podnikatelskych pomerech brat si jako argument, ze tam ma potize nas clovek…
Re: Peso
Pokud si myslíte, že je nějaký významnější rozdíl mezi africkým a Ojropským právně podnikatelským prostředím, setrváváte v těžkém bludu.
Re: T-T
Tak jsem si přečetl, co to tom píšou naše média, a podle nastíněných indicií to může to být tak, jak shora píše pan Peso, anebo taky tak, že pan Mazánek dopadl podobně jako pan Kožený, který si taky myslel, že mu v „zaostalém“ Ázerbajdžánu (tuším) projde všechno to, co mu předtím prošlo v „rozvinuté“ ČR.
Tak schválně, která možnost se nakonec ukáže jako správná.
Re: Peso
Btw. jak rozpoznáte velmi kvalitní letiště od hromady všelijakých předmětů napěchovaných v sešroubovaných krabicích kontejnerového typu?
Videjko jsem proklikal a nic pronikavě fantastického jsem nezaznamenal…
… možná neumím klikat…
Nebo o letištích a infrastruktuře související s provozem letiště nic nevíte. V tom to asi bude.
Re: Anno…
Anebo jste za mamlasa vy, protože tzv. infrastruktura, kterou se oháníte, je všude stejná a jede se podle stejných norem.
Neboli všechno je normalizované (s někdejší normalizací v ČSSR to nemá nic společného) a tzv. PRÁCE montéra spočívá pouze ve výběru komponentů a uzlů, neboli agregátů se správnými vstupy a výstupy, aby se to dalo všechno dohromady rychle a bezbolestně secvakat, kabeláž pak naházet do koridorů a šachet a zavřít to plechovými nebo plastovými dekly – to podle toho, jak moc tlačíte na cenu.
Děkuji za vysvětlení. Jen drobný dotaz: Kolik letišť jste poznal jinak než jen jako cestující, že jste tak zkušený a znalý celé problematiky?
Stavebně není rozdíl mezi letištní halou a jednou nákupního centra.
Rozdíl je jen ve vybavení.
jednou = jednou.
bednou…
To si nemyslím, počet a vzdálenosti terminálů, spojení terminálů, klíč rozložení letadel na ně, průtok lidí, zavazadel i letadel, organisace zázemí, odolnost v závislosti na kvalitě personálu a chování většinových cestujících, to vše a spousta dalčích věcí, které mne zrovna nenapadají nebo je ani neznám, ovlivňuje co se musí při návrhu i realisaci řešit. A řešit jde spojitě na celé škále od debilně po geniálně.
Teď mne ještě napadá, znal jsem letiště s protitornádovým krytem, s autobusy na teleskopu, takze se nastupovalo rovnou z patra, je strašně specifik.
Špatně navržené letiště zpožďuje letadla, ztrácí bagáž, zapříččiní že lidé zmeškají spoje, nenají se, neodskočí si atd.
tak ono by to mali byt regionalne letiska, nie to hlavne….takze sa mi zasa nechce az tak verit, ze by sa tam utopili v premavke
Ano, ale i takové letiště může být uděláno důmyslně a funkčně. Nevím, jak bylo, jen píši, že je to možné. Přeci každý, kdo staví/nechá si postavit dům, promýšlí jeho ffunkčnost a pohodlí, aby mu vyhovoval. Čím složitější stavba s více ffunkcemi, tím více se musí promyslet. A buď to umím, nebo se divím po realisaci.
Dodatek. Je to tak dva roky, co nám sebrali snad v Libanonu nějakého politika/úředníka/agenta a tehdy to nakonec byl vydírací čin na zemi. Netvrdím, ani netuším, jak to je zde, jen tvrdím, že se to dá těžko vyloučit.
Kamala rozfofrovala 1,5 mld USD za 100 dní. Mají na to…
Ophře Winfrey zaplatila za jednodenní vystoupení 1 milion, Eminemovi 1,8 milionu a Megan Thee Stalion (doteď jsem ani nevěděla, že někdo takový existuje) 5 milionů. To se nám to rozhazuje, když nám stoupenci věnujou.
https://www.politifact.com/factchecks/2024/nov/13/instagram-posts/records-show-harris-campaign-paid-winfreys-company/
Nikdy jsem nepochopil, co lze na Ophře Winfrey vidět nebo od ní slyšet.
Je to mluvící hlava z televize. Parazit na lidech, co skutečně něco umí nebo na lidech, co mají nějaký problém. Taky jsem nikdy nepochopil, co je zrovna na ní ze všech těch talk show osob výjimečnýho.
Je to opice.
Mezi opicemi je OW opravdu výjimečná.
Co mezi opicemi výjimečné naopak není, jsou lidi typu Puff Daddy.
Přesně tahle sorta opic, má na triku smrt jiných opic, které oproti nim něco dokázaly, kupř. Whitney Houston, dokonce včetně dcerky.
Michael Jackson? Tak moc už chtěl nebýt opicí, až ho zabila jiná opice, tradičně drogama, stejně jako WH a další talentované opičky.
Whitney Houston si pudrovala nos od mládí. Bylo jí něco málo přes 20, když jí její bratr ukázal tuhle „cestu“. Jela v tom tak dlouho, že prostě neměla šanci se dožít vysokýho věku.
co ja som citala, tak sa hovorilo ze az frajer a neskor manzel. Ze by sa v celej rodine nenasiel nikto, kto by si neuvedomoval, ze mali doma zlatu „sliepku“?
Tšch zlatých slepic bylo v rodině více, Diana Warwick byla její teta.
Ten Bobby Brown, kterýho si vzala, se s ní seznámil v době, kdy už v tom dávno jela. Její rodina jí akorát okrádala. Především otec, co si hrál na jejího manažera a ulejval si její prachy pro sebe.
Černoši v Americe jedou na drogách asi všichni
Dovoluju si s vámi nesouhlasit, Opravníku. Ale je to na delší povídání, tak snad že bych to sepsala do celého článku.
Urcite su tam taki, ktori bud su vzdelanejsi a netlaci ich ani arogancia na jednej strane, ani zufalstvo na druhej. A potom taki, co mozno nie, ale maju vnutornu silu sa v tom neutopit. Ale nemaju to lahke, ked okolo vas je to brane za normal, tak ste nenormalni vy. Ked k tomu nevidite vychodisko z krizy….spadne tam clovek ani nevie ako. Na Slovensku takto sluzil alkohol. Mali sme stastie, ze heroin nebol a alkohol je pomalsi v devastacio
Petra 6 prosince, 2024 (15:37)
sepsala do celého článku.
Super nápad !
Napište Petro, Vaše texty jsou vždy zajímavé.
Podle YT má teď velký problémy v souvislosti s trestním stíháním S.Combse. Prý nebyla na těch jeho večírcích pouze přihlížející.
To zní nadějně. Myslím, že by to potěšilo podobné množství lidí jako když před čtvrt stoletím zavřeli Marthu Stewart.
To, že byla Martha Stewart zavřená, vím. Proč si myslíte, že to obyčené lidi potěšilo?? Nebylo jim to vcelku putna? Oproti politikům, její videa jak se co vaří představují přínos pro společnost. (Ty její recepty skutečně fungují).
To jsem byla já, jen jsem se zapomněla podepsat.
Nevím kterou dobu komentujete, dnes je jí, jak jsem se díval, 83, možná už neškodná stará paní. Já pamatuji tu dobu procesu, opravdu jí to hodně lidí přálo. Ne že na mně působila neskutečně arogantně a jako přesvědčená, že kdo se nechová podle jejích návodů je spodina, ale pamatuji si třeba že tehdy koloval vtip ve znění „Pane Bože co chci k Vánocům ? Abych mohl(a) fláknout (slap) Marthu Stewart.“ Také ji tehdy bylo všude plno, ani to nepomáhalo lidem, kteří ji zrovna neobdivovali. Já na ní nikdy nekoukal, měl jsem výše popsaný pocit, ale v názoru mne silně utvrdilo okolí.
Nejsem ani obhájce, ani soudce Marthy Stewart. Prostě o tom téměř nic nevím. To, co si můžu dohledat může být zkreslené médii a pohledem autora – zda jí fandili, či zda jim vadila. Ráda bych věděla podrobnější informace.
„….Znam jednu divku , tam ma dukaty , ma dukaty a chalupu a chalupu, dostane vod taa a aty“…/Z Prodany nevesty ,to nemusim, pridavat/.
Narcis byl mladik kterej sel jednou podel potoka a spatril svuj odraz na hladine vody a zamiloval se z toho ,do sebe. A kdyz je nejkrasnejsi musi to mit nasledky ,
na kazdyho a na vsechny.Musi mit samozrejme navrch ,pred tema daleko min krasnyma …Kdyz nas krasnych je malo a jiny krasny ,nebo krasnejsi nez narcis, nas narcis udela vosklivy ,atd. Napr hitla byl krasnej a potom zase nejvosklivejsi zrovna jako Stalin, atd.
Tata , ma nejradsi ze vseho ,kazat projevy a v nich, aby obsahovaly co lid chce slyset, lid potom tleska , obdivuje a to ma rad a to tata miluje..
Rekne a naslibuje kvuli tomu proto a proste vsecko..
Nade vse miluje a sam sebe obdivuje , se taky poslouchat, jak krasne mluvi ,
jak se to dobre naucil ..Spokojenost vseobecna zavladne i pri volbach ..
Neco splnit uz neni tak dulezity a schopnosti nejsou tak krasny ,ale co se da delat..
To se dohani tim , ze nas tata porad keca projevy a hlasky..
Dedictvi v milonech tata kdysi zdedil , vod svyho taty a rozmnozil v NY, kde nejvic vladnou ty vyvoleny..A nemusej k tomu bejt ani zvoleny..
Jak se este rozmnozuje bohatstvi, Mazanku ? Mazanek…. znam jednu divku ….Spraavne!!
Za prizen tech , tata se stal este Kecalem a dohod snatek i s chalupou , s divkou co ma ty dukaty, ma dukaty a co mu tatovi po snatku jeho divka , jich prinese este vic..
Krasavec ,tata a ted este Kecal , si vobtaci taky blond vlasy umne kolem hlavy aby byl frajer. Inu narcis.
A dukaty se vskutku pro tatu snatkem , hojne pro nej mnozily…
Zato tohle vypadá na vrchol demokracie: „Na Ukrajině zrušili všechny volby.
1. Volby do ukrajinského parlamentu (Ukrajinská nejvyšší rada) měly proběhnout nejpozději 29.10.2023, ale byly odloženy na „neurčito“ po válce… podle vyjádření „ukrajinských“ politiků prý nejsou momentálně potřeba
2. Volby prezidenta měly proběhnout 31.3.2024, ale prezident Zielenski prohlásil, že prý není vhodná doba a tak volby nebudou a opět se odložili na „neurčito“.
3. Podobné je to s volbami do městských zastupitelstev a starostů, ty se také odložily na „neurčito“..“
https://pravyprostor.net/na-ukrajine-zrusili-vsechny-volby-za-tohle-bojuji-ceske-elity/
samozřejmě – jsou to sice zmrdi , ale naši… ještě něco ?
Aby nebyla vhodna doba k volbam ,to rozhodne nezvolena vlada …
tak se treba vyprovokuje valka. Treba referendum , aby si lid sam rozhodl , nemuze bejt ,
kdyz lid takova vlada posle do valky.
Hledáte snad spravedlnost? A kterou prosím? Spravedlností je sousta. Kdo má právo…
Jednouchá odpověď – kdo má moc, má i právo a pravdu. Právo na pravdu. A píše dějiny.
Lidově: Silnější pes mrdá..
Kocoure, tak zase ( 🙂 ) ze Sienkiewicze:
„Kdo má šavli, má i právo“
Re: Sk, Godot
Vy dva si nedáte pokoj, co?
Btw. jak se vám líbilo ztvárnění oné trilogie, které teď běželo v telce?
Tuším na dvojce?
A četli jste to aspoň?
Podle mne je knížka samozřejmě lepší, protože ještě žádný režisér nedokázal natočit to, co si já při čtení představuji. Ale snažili se…
V 99,9% je lepší knížka. Taky si to čtené nějak představuju.
Docela dobré je Rozmarné léto, tam mne toho tolik neruší, i když jsem zaznamenala několik češtinských chyb; přitom V.Vančura si na jazyce tolik zakládal. Ale prostředí a atmosféra jsou moc krásné, to prohlašuji jako zbraslavský patriot – Vančura žil zde a Krokovy Vary jsou vlastně Zbraslav. Důra se jmenoval Šůra a žil tady, měl tady i onu plovárnu.
A vo tom to je.
Porovnani generace, vyrostle na knizkach, a te ktera od mala konzumuje (temer) jenom audiovizual dneska vidime na kazdem kroku, a neni to nic moc
Re: Targus
S tou knížkou naprostý souhlas (byť jsou výjimky).
Jenomže já před sto lety viděl jinou verzi a po letech měl snahu na to mrknout znova, ale brzy jsem to vzdal. No, třeba se pokusím znova někdy jindy.
Asi jsem stará konzerva. A taky to dnes zřejmě vidím jinýma očima …
Souhlas, podle mne je vyjímka Motýlek, tam se mi líbil víc film,v knize je moc velkej king.
Film je vždy jen jedním výkladem knihy. Čtenář si vytvoří svůj film, daleko lepší, barevnější, stereofonnější a s vůněmi a kinetickými efekty.
A některé knížky se do filmu vlastně ani nedají rozumně převést. Pro mě to bývá téměř vždy jen slabý odvar. Jak můžete do filmu, který trvá cca 2 hodiny převést několikaset stránkovou knihu?
Demokracie, jako název pro systém (o)vládnutí cizí moci funguje za dob prosperity, kdy si místní kolonie užívají blahobytu na dluh. Jakmile blahobyt končí a nespokojenost s novým stavem roste, mohli by místní volyči volit blbě. Tak se kapitola demokracie uzavře a nastoupí ověřené vládnutí silou. Už není třeba si nikoho kupovat , už nic nemají. Mají držet kušnu a makat nebo válčit nebo… .