Jak je to dlouho, co jsme zažili vyslovenou mediální explozi skandálního odhalení, že Elon Musk hajloval? Strašná věc to byla… tedy především pro Českou televizi. Dokonce si pozvali do studia jakéhosi kinderfilozofa Koblížka, který jednoznačně určil, že to bylo hajlování. Ten stejný Koblížek teď také analyzoval rozhodnutí ústavního soudu ohledně Ládi Vrabela a označil ho za špatné, protože Láďa přece věděl, že s jeho názorem vláda nesouhlasí, a tak neměl právo ho říkat… A nebo tak nějak to řekl… poslouchat ho bylo utrpení.
Jan Bartošek, velký Lidovec, tenkrát udělal emotivní video, kde varoval před přehlížením tohoto hajlování, protože přece víme, jak to přece vždycky skončí.
Samozřejmě, ta stejná méééddia, která se vyvracela z Elona Muska, bez problémů přehlížela deset let hajlování na Ukrajině. Všechna videa, která to dokumentovala, byla jasná ruská propaganda. Stejně tak naši pravdomluvní intervjuci hladce přehlíželi a stále přehlížejí, kolik ulic Simona Petljury už na Ukrajině mají, a nikdo z nich se dodnes nepozastavil nad tím, že k Babímu Jaru se dostanete po třídě Stěpana Bandery, pak přejdete most přes Dněpr a pokračujete ulicí Romana Šuchevyče… Hladce přehlíželi pochodňové průvody ve Lvově, přehlíželi Demjána Hánula, přehlíželi dokonce i Bandera párty v Plzni.
A když už to bylo nevymlčitelné, vždycky přišel nějaký slovutný „exprt,“ který nám vysvětlil, že Stěpan nikomu neublížil, protože seděl v německém vězení.
Pamatujete, jak se naše Pětikolka vyvracela z Babišových bilbórdů, že nezavleče zemi do války, protože je diplomat, nikoliv voják? Strašení válkou to bylo. Takových veřejnoprávních pořadů se kolem toho nadělalo z našich peněz. Aktivoval se Milion chlívek, odborníci na extrémismus si na Krkavčích horách podávali kliku… A teď, když Fiala mluví o tom, že máme čtyři až šest let na to se vyzbrojit, protože pak Rusko zaútočí, je ticho po pěšině. Studia zejí prázdnotou… ani toho Votápka už nezvou od chvíle, kdy na něj prasklo, že studoval v Moskvě a přednášel Marxismus Leninismus, a jeho spolupirátští straníci z něj začali zvracet.
Takhle bych mohl pokračovat ještě dlouho… Kolem Dozimetru je asi šest mrtvol a žádný investigativní novinář tam nečmuchá. Pandora Papers skončily dnem voleb a pak už po nich neštěkl pes. Zlé jazyky tvrdí, že je to kvůli Zelenskému, který v nich také figuroval a nezapadalo by to do jeho image prezidenta – hrdiny. Kolem Fialovy kampeličky je rovněž naprosté ticho. Žádný novinář nehoní sólokapra. Milionkrát zdůrazňovaná ruská hybridní hrozba se scvrkla do Voice of Europe, kterou nikdo nesledoval ani neznal, ale nikdo neřeší, koho u nás platila USAID, a i když se Zdechovský snažil, onen unijní skandál, kdy si evropské instituce platily neziskovky a experty, kteří dodávali studie, které vycházely správně, tento skandál už je také u ledu a všichni řeší povolení dluhových brzd a obrání důchodců, aby se dalo zbrojit a zároveň dekarbonizovat, což je světový unikát. Nikde na světě se ještě nestalo, aby se dala priorita zbraním a zároveň zavírání továren.
My tomu říkáme dvojí metr, ale přesnější by bylo, že ti, kteří mají hubu plnou hodnot, je ve skutečnosti nevyznávají. Nemají žádné hodnoty. Kdyby měli, tak by byli stejní k Muskovi i k Banderovi. Byli by stejní k Babišovi i Fialovi. Byli by stejní k Orbánovi i Bidenovi. Byli by stejní k Putinovi i Netanjahuovi… A sakra, by se jim rozblikaly všechny kontrolky, když Německo mluví o potřebě masivního zbrojení!
Jestliže k tomu mají dvojí metr, tak nemají žádné hodnoty. Jen se jim hodí jako klacek pro předvolební boj.
Kdo si oškliví fašismus, ten si ho oškliví všude. Kdo si oškliví komunismus, ten si nezvolí Votápka lídrem Karlovarského kraje nebo si nezvolí rozvědčíka na Hrad. Kdo si oškliví mafii, ten si oškliví i Rakušana a jeho šifrovaný telefon. Pokud jsou Pandora Papers pravé, pak platí i pro Zelenského. Skutečné hodnoty nejsou selektivní. Hodnoty jsou hodnotami, protože jsou nad politikou. Hodnoty jsou hodnotami, pokud se vyznávají i tehdy, když to není zrovna výhodné. Hodnoty jsou hodnotami, pokud jsou „věčné“, nebo alespoň dlouhodobé.
Ti, kteří si z hodnot vybírají podle potřeby, ti mají jen jednu jedinou – peníze. Ano, v dnešní bohaté společnosti je to silný argument. Miliarda není v globálním bohatství žádná suma, ale pro jednotlivce je to obrovské číslo. Ale jak vidíte, není to tak silné, aby to vydrželo čtyřicet let. Na začátku bylo cinkání klíčů, neviditelná ruka trhu a peníze, které nesmrdí. Na konci je velmi viditelná Fialova ruka šmátrající v kapsách seniorů a samoživitelek. Na začátku byly cinkající klíče od bytů, chalup a škodovek, na konci mladí lidé nemají prakticky žádnou naději, že budou bydlet ve svém. Bohatství neprokapalo. Neprokapalo ani tady, ani v USA, ani v Argentině…
Novináře, kteří ve skutečnosti žádné morální hodnoty nemají, ty nepotřebujeme. Jsou zbytečnou zátěží. Stejně zbytečnou zátěží jsou politici, kteří to mají stejně. K poznání jsou snadno. Vidí máchnutí ruky Elona Muska, ale nevidí Bandera párty. Vidí, že si Babiš koupil ve Francii zámeček, ale nevidí ani Fialovu kampeličku, ani Rakušanův krypťák od Redla. Radují se z pytle na mrtvoly na Kachlíkárně, ale nevidí šest mrtvých svědků z Dozimetru.
Českou televizi by mohli z fleku nahradit Pavel Šik s Angelikou Bazalovou…
I o tom budou volby… Neposlouchat ty, kteří mají dvojí metr, protože nemají žádné svědomí. Mají jen čuch na peníze. Čím smradlavější, tím dosažitelnější. Obrana normálního světa je dnes obrana před majnstrýmem. Obrana před Českou televizí, obrana před Rakušany, Fialy a jejich pohůnky. Obrana normálního světa je obrana před liberály. Jsou snadno k rozeznání. Jejich hodnoty jsou velmi selektivní.
_____________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
No totok 🤣👍https://cnn.iprima.cz/pavel-s-upirimi-zuby-hnuti-stacilo-zverejnilo-kolaz-s-prezidentem-hrad-razne-zakrocil-469650
„Pavel jako krvelačný upír: Stačilo! vyrukovalo s koláží o Ukrajině. Hrad rázně zakročil“
Nejde klik, dám odkaz znovu. https://cnn.iprima.cz/pavel-s-upirimi-zuby-hnuti-stacilo-zverejnilo-kolaz-s-prezidentem-hrad-razne-zakrocil-469650
To se mi opravdu zdá přes čáru.
Pokud to ovšem opravdu vyvěsilo STAČILO!
Ono to klidně může být podhozené.
Ne, to jsme opravdu vyvěsili my. A mělo to být přes čáru. Posílat kluky na Ukrajinu totiž je přes čáru.
Dali jste jim do ruky klacek.
Re: Sk
Já myslím, že ani ne. Hned pod to bych hodil fotku nějakého hezkého ukrajinského hřbitova.
Uvidíme, kolik to voličů přinese a kolik odnese. I když se to asi nedá spočítat.
Ale jsem jenom hloupý stařík, který se výrobou emocí živil a živí.
On ten náš PePa 107 totiž není příliš důležitá osoba.
Nejde o to si ulevit, ale získat ve volbách podstatný vliv. Čímž nijak nezpochybňuji pitomost a *iťolezectví našeho vrchního velitele armády.
Je to jenom loutka, to by si mělo S! stále uvědomovat.
Myslím, že jsme to udělali dobře.
Je fakt, že Libtardi dělají z války na Ukrajině volební téma a snaží se nás uzbrojit k smrti.
Za takové situace je na místě uchopit téma po svém a vnutit soupeři svoje pravidla hry.
Soudím, že je dobře, že dostali do ruky klacek. Jen houšť. Čím dříve se ukáže, že ten klacek úplně v klidu a s plnou hubou pravdy a lásky použijí, tím lépe. Ať jsou rukavice dole dlouho před volbami, než abychom zase s otevřenou hubou koukali až po volbách…
Ale třeba se pletu a pravdoláska mi předvede, jak to v pohodě ustojí, protože svoboda slova, demokracie a jiný názor… Pak uznale smeknu a přiznám, že jsem se mýlil.
Jen nezapomenout, že nelze jen kritizovat, ale ruku v ruce nabízet řešení, nebo aspoň cestu…
Přes čáru. Nojistě.
Chodíte si občas do trafiky pro cíga? Všimnul jste si někdy nějaký titulní strany Reflexu?
Hrad zakročil mimořádně rázně! Nahlásil to!
Hrad sdělil, že „jde o lživý a manipulativní obsah“. To je důležité sdělení. Vyplývá z něj, že pan president ve skutečnosti není upír.
Komunikační karta:
Jí česnečku: https://www.novinky.cz/clanek/domaci-zpravy-jihomoravsky-kraj-cesnecka-v-esusu-i-jizda-hlavou-dolu-prezident-navstivil-vojaky-ve-vyskove-40510832
Tím je dokázáno, že není upírem. To by měl pochopit každý občan.
Tak pozor. Já viděl ve filmu, jak normálně byli ve dne. Chodili po venku a nic. A jeden vzal do ruky Bibli, zlověstně se chechtal a vono to začalo hořet. Jestli se u česnečky prezident zlověstně nechechtal, to ještě nemusí nic znamenat. Ani ji nemusel zapálit. A tou hlavou dolů? Vidíte? To je naopak dost podezřelý.
Prosimvás, nekomplikujte to. Viděl jste snad nebo slyšel/četl, že by nějaký upír kdy požil česnek? No vidíte. Takže prostě je tím dokázáno, že není upír.
No právě. Přesně si to už nevybavím, ale mám pocit, že i u toho česneku se zlověstně chechtal.
Já bych to raději zkusil jinak. Bylo tam, že jej v čemsi, možná rakvi, hodili do moře a byl tam ca padesát let. Nebo osmdesát, už nevím. A neutopil se, protože upíři nedýchají. Ale padesát by podle mě stačilo. Jako, dát jej na tu dobu do moře. A když bude utopenej, všechna podezření se tím vyvrátí. Zní to možná okoukaně, protože podobně se odhalovaly čarodějnice, ale S! nevzneslo podezření z čarodějnictví, nýbrž z upírství.
Mám vědecký světový názor, a proto toleranci česneku upíry musím ostře odmítnout. Relativně nedávno, v roce 2021, byla v odborném písemnictví publikována kritická stať expertů z University of South Australia a z University of Adelaide:
„Česnek jako odpuzovač upírů: skutečnost nebo fikce?“ (Garlic as a vampire deterrent: fact or fiction?),
kde autoři konstatují:
Shrnuli jsme dostupné důkazy o účinnosti česneku jako ochranného prostředku proti upírům a dospěli jsme k závěru, že vědecké i historické důkazy podporují používání česneku jako intervence k zajištění veřejného zdraví.
Doporučujeme všem jednotlivcům zintenzivnit používání česneku jako profylaktického opatření k minimalizaci rizika upírogeddonu.
zdroj:
The Medical Journal of Australia 2021; 215 (11): 541-543
https://www.mja.com.au/system/files/issues/215_11/mja251349.pdf
Dřímá ve mně nedůvěra, vždyť třeba o covidu taky psali v žurnálu. Že buď čínští netopýři, nebo tam importovaní tuším luskouni za ním stojí. A pak se ukázalo, že jedinou garantovanou informací je, že za ním nestojí Američané.
Navíc, Austrálie je sice v přeneseném smyslu takové Desert valley, ale co když byla studie zaměřena pouze na endemity (viz třeba upír vačnatý)? Nebo dokonce, nejedná se ve skutečnosti právě o ten covid? Virus – vampire, tam podle mého stačí při zápisu abstraktu pouhá malá nepozornost. Nakonec –
https://www.epochtimes.cz/2023/06/01/australsky-vyzkum-999-antiviralni-vliv-cesneku-na-koronavirus-jak-hloupe-si-musi-pripadat-svet/
Moc rychle jsem psal, tak jsem to nedodal – ta nepozornost nejen ve smyslu podobností zápisu, to by bylo příliš náhodné. Mnohem podstatnější je, že v obou případech jde o cosi neživého, zároveň ale nemrtvého.
Za prvé:
K prověření, zda upír znázorněný ve falešném plakátovém sdělení mohl na Hrad uniknout ze sovětských laboratoří, jak snad skrytě naznačujete, a takový upír by teoreticky mohl být resistentní na česnek, by zřejmě bylo nutné provést destilaci jeho přilby.
Zde vycházím z česnekové studie korejských autorů Kim, Kim, Kim a Kim https://www.mdpi.com/1660-4601/19/9/5126/pdf?version=1650769795 , kteří na poli hlubokého učení detekce misinformací, s nasazením dvousměrného kodáče představových měničů [Bidirectional Encoder Representations from Transformers (BERT) ] destilovali 17.711 tweetů a dospěli k elegantním výsledkům znázorněným na obrázku Figure 4.
Bohužel, jejich sofistikovaný nástroj dosud umí jen anglicky.
Za druhé:
Jsem si vědom, že informace o zřízení Vašeho sanatoria hlubinné psychologie (jehož životaschopnost byla prověřena v rámci průzkumu trhu krytého precizováním parametrů skoku podél vodostoje) jsou až do jejich oficiální presentace na scientific meetingu s pohoštěním striktně embargovány. Nemohu tedy prozradit složení řešitelského týmu ani zabíhat do podrobností diferenciálně diagnostických. Jen tedy budiž stručně zmíněno, že ve služebním předpisu ČSLA Zprav-54-3 „Zásady sebezáchovy v týlu nepřítele“ se v rámci kapitoly o nouzovém stravování a záchovných dávkách dozvídáme o možnostech ulovení psa, kočky, jezevce, sysla, křečka, ježka, veverky, ondatry, sojky, vrány, hrdličky, raka a žáby – krev čerstvě zabitých zvířat lze konzumovat. Rozkvedlá se, osolí, opepří a konzumuje čerstvá nebo po jednoduché úpravě (osmažení na tuku). Hrad mohl být ve svém sdělení lživosti a manipulativnosti veden stínem frustrace v tom ohledu, že by z dob fáze výchovy průzkumníka v týlu nepřítele, jejíž přinejmenším teoretickou součástí bylo požívání krve, mohla vzniknout falešná představa upíra. To je ovšem také nutno odmítnout jako očividnou lež, protože upíři si krev nesolí, nepepří a nesmaží. Je proto třeba neoblomně stát na stanovisku, že není upír.
K tomu za prvé:
Proč bych měl naznačovat? Upír samozřejmě pronikl ze sovětských. Sám uvedl, že o tom po večerech diskutovali s otcem.
Ale ano, metodika čtyř Kimů s velmi sofistikovaným uplatněním BERT (doufám, že zapracují na tom, aby příště některá data už nemusela být označena manuálně, ale to je pouze technická poznámka) vnáší do věci tolik potřebný systém.
Mnohem více než figure 4. mne však zaujal figure 3., stále se zamýšlím nad až razantně prudkým zlomem křivky v „BERTweet-large model“ v úseku mezi Recall hodnotami 0,8 – 1, kde začnou hodnoty Precision padat až kamsi k 0,4 (…??).
K tomu zadruhé.
Ano, zde se to vlastně obloukem vrací k začátku. V sovětské laboratoři byl vyvíjen druh upíra, schopného být nasazen a přežít i v brutální a nehostinné Francii. Tam se ovšem kromě Vámi uvedené zvěře vyskytují (viz CK Fischer – flora a fauna Francie) také svišti. Čímž ten výčet nutně musím doplnit.
V laboratorních podmínkách se v krvi, předkládané zkoumaným subjektům, postupně snižovaly dávky soli i pepře, stejně tak stupeň tepelné úpravy. Obojí až k hodnotě 0. A vyhodnocovala ta nejlépe zajišťující přežití, kdy bylo zjištěno, že právě ta – sviští. Na závěr byly subjekty vyvedeny do prostředí, připomínající francouzskou krajinu, v ní byly trénovány k co nejtiššímu (aby nestačili zasvištět) lovu právě svišťů, také museli znát jejich anatomii se zaměřením na cévní systém. Lze proto naopak dojít ke stanovisku, že ano, je to upír.
A jen poznámka k té hlubinné psychologii – ano je to tak. Pozvolné odstraňování vrstev, maskujících dávná traumata. K čemuž patří právě i to, že jejich oběti se samy, tzn. bez vyzvání, k nim bezděky opakovaně vrací, stále se nemohou odpoutat od svých sraček dna. Ale znovu opakuji, prohloubí-li se to do už nesnesitelného stavu, jsem připraven podat Vám pomocnou ruku.
Já to vzdávám. S tím se nedá seriózně pracovat:
Noví upíři chodí do práce, mají rodiny, rodí se jim děti, navštěvují školy a očekává se od nich, že jednoho dne převezmou rodinný podnik. Sice se živí krví, ale už dávno přestali sát krev lidí. Dávají přednost krvi jiných zvířat, nejčastěji prasat. Čerstvou krev však k životu potřebují, neboť by jim bez jejího přísunu vypadly špičáky. Lidskou krví se neživí už mnoho let, neboť jim přijde nevhodné vysávat své sousedy. Občas si z nostalgie vysají nějakého zmateného turistu, ale nebývá to už zvykem. K přežití jim postačuje velice malé množství krve, jejíž ztráta člověka neohrozí na životě. Na rozdíl od tradičních upírů jsou noví upíři smrtelní, postupně stárnou a umírají buď vysokým věkem, nebo i na nějakou nemoc. V mnohém nejsou nepodobni lidem. S lidmi se mohou dokonce i křížit. Basil [postava z díla Der Spinat Vampir z pera Gudrun Pausewang(ové) ] se oženil s lidskou ženou a měli spolu sedm potomků, z nichž dva byli čistokrevní lidé, tři míšenci a dva praví upíři.
„Největší prostor v teoreticko-analytické části jsem věnovala popisu příběhu a následné charakteristice postavy upíra, kde jsem soustředila na popis vzhledu a vnitřní charakteristiku upíra a srovnávala jsem jej s tradičním upírem. Na základě charakteristik postav jsem dospěla k názoru, že upír v literatuře pro děti a mládež prošel poměrně velkou transformací, ačkoliv stále sdílí mnoho shodných znaků s tradičním upírem. Je však nyní více polidštěný, adaptoval se na moderní dobu a ztratil svou krvežíznivost a děsivost. Získal však mnoho vlastností, díky kterým je prospěšný lidem. Navzdory tomu se však ve všech knihách u upírů objevují určité archetypální rysy, o které upír nepřišel.“
zdroj:
Hana Dušková: Vývoj postavy upíra a její vyobrazení v literatuře pro děti a mládež https://dspace.cuni.cz/bitstream/handle/20.500.11956/148302/120396038.pdf
To jsou ty novoty! Pohrdání tradicemi! Vidíte to, dmuchavko a sirovodíkový systéme?! Kam jsme dospěli?! Entdidaktisierung německých autorů.
Všecko jde do hajzlu, i upíři.
Chcete snad bránit modernizaci a vývoji? Setrvat u podoby Nosferatu jako bojové veverky?
https://images.app.goo.gl/Zekw
Jeden z průlomů je Dracula Untold, v češtině Co vše nevíte a chtěli jste se dozvědět o Draculovi. Naprosto boří stará schémata, vidíme, že jde ve skutečnosti o dobromyslného chlapíka, který k upírství přišel jako slepý k houslím.
Tím samozřejmě nechci sklouzávat k morálně volním a kázeňským vlastnostem, k ústrojí kázni, dodržování Zákl. Ř., k ničemu takovému, týkajícímu se hradního exempláře. Je naopak možné, že u toho námi diskutovaného vyobrazení s naprosto odlišně tvarovaným chrupem skutečně jde o dezinformační fake a hoax (mezi dezinformačními a informačními nutno rozlišovat). Že jeho skutečná podoba opravdu více odpovídá veverce. Nakonec, sám si posuďte, který tvar chrupu je lépe uzpůsoben svištímu krku. A možná nakonec jde i o fake a hoax toho informačního charakteru.
Tak či onak, možná spolu odstraňujeme další vrstvu, kryjící jinou sračku Vašeho dna. Přesněji tedy, jinou sračku dna Vašeho prokletí dávnými zážitky. Klidně s tím ale pojďte taky ven. Dáváte si například ještě dodnes přikrývku až ke krku coby alespoň malou jistotu, jakousi ochranu před možnou z hlubin tmy se náhle vynořivší hrůznou postavou? Znovu a znovu vyzývám, pojďme společně odstranit všechny Vaše démony…
Démony k odstranění Vám neposkytnu. Ve Vašem nejlepším zájmu. Nechtěl bych, abyste dopadl jako Andrea, která se zajímá o psychologii, komunikaci, politiku a filozofii a jejími oblíbenými autory jsou C. G. Jung, Erich Fromm a Friedrich Nietzsche.
https://psychologie.cz/emocni-upiri
Svého času řadová členka ODS z Milionu chvilek
https://www.expres.cz/zpravy/andrea-novotna-ods-milion-chvilek-babis-zeman-mikulas-minar-rozhovor.A200616_122412_dx-zpravy_lare
Během sebezkušenostního psychologického výcviku si položila otázku, proč je okouzlena staršími muži (již na základní škole kvitovala, že jí výraznou přízeň věnoval starší učitel němčiny).
https://blog.idnes.cz/andreanovotna1/mam-starsiho-partnera-no-a-co.Bg16051540
Uznejte, to si nezasloužíte.
Měl jsem rozepsanou ještě jednu hloubkovou sondu do Vašich běsů a démonů. Ale máte pravdu, musíme krok po kroku, to se přes koleno lámat nemůže
Takže tedy ta ráznost zákroku pramení odtud? Jako, že S! se pokusilo lidem nakukat na Hradě upíra a Hrad proto rázně nahlásil Metě, že ve skutečnosti tam žádnej není?
Asi pred mesicem sem tady psal vo poslednim upirovi u nas ,ale
mistni stacilo upiri , to okamzite zcenzurovali..
Nebylo to hned tak okamžitě, konec konců pomáhají a chrání vás. Berou to na sebe, a tak bych si představoval představitelé.
Hned po zvoleni toho generala sem napsal , pudete na rusa. Mezitim kazdyho demokraticky postupne naklepou jako rizek pred usmazenim..Ted uz zacali smazit duchodce ,velkou provalecnou nenavisti..
Je to hrůza
zajímavé
https://www.youtube.com/watch?v=acvu2LBumGo
Steve Witkoff
Dnes jsem viděl průzkum Volební preference do Sněmovny PČR. od společnosti SANEP. Možná ta čísla ukazují současný stav a možná ne. (https://www.prvnizpravy.cz/zpravy/politika/meciar-s-klausem-a-zemanem-v-praze-bylo-rusno/ ). Ale přesto, kdyby tento průzkum platil třeba jenom částečně, stane se, že ANO bude potřebovat parťáka.
Pokud se do vlády s ANO dostane nově utvořená parta kolem PRO, tak přijdou do vlády nejméně čtyři lidé, kteří představují problém.
Aby vláda byla dobrá, byla přínosem a pro občany mohla konečně udělat něco dobrého, je potřeba, aby do vlády jako jediný partner ke hnutí ANO se zařadilo buď STAČILO, nebo MOTORISTÉ. Ale to znamená, že místo současných 6-8% potřebuje jedna z těchto dvou stran získat minimálně 17%!!!
Poslední možnost k sestavení dobré vlády vznikne, pokud ANO získá 51% a vytvoří vládu jednobarevnou.
Úkolem všech příznivců STAČILO je udělat vše proto, aby pomohli reprezentovat takový program, který těch 17% voličů bude akceptovat.
Příznivci MOTORISTŮ samozřejmě mají stejný úkol.
Pokud se tohle nepovede, tak ať už volby dopadnou jakkoliv, budeme my občané v pěkné bryndě.
Skvělý Lubomír Zaorálek v rozhovoru s Martinou Kociánovou – díl 2.:
Lubomír Zaorálek 2. díl: Putin chtěl spolupracovat s NATO, ale zjistil, že to Západ nemyslí vážně
https://www.youtube.com/watch?v=NHxls7YLdZc
——————–
Předchozí komentáře zde na Kydech, týkající se Zao, byly výhradně negativní s arogantním despektem.
Já se ale v životě pořád řídím pravidlem poslouchat CO KDO říká a ne KDO CO říká. To pořadí je velmi důležité. A Zao mluví v tomto rozhovoru mimořádně rozumně.
A ja se ridim:
Neposlouchat co kdo rika, a divat se co dela.
Kecu ma kazdej politik plno.
Mimochodem, stačí porovnat tohoto bývalého ministra zahraničí s tím, kterého má naše země nyní.
Dnes jsem kdesi zachytila rozhovor s Lipánkem, kde se dotyčný ho redaktor ptal, co chce jeho rezort ještě stihnout do podzimních voleb.
No a Lipánek odpověděl, že zamini chce ještě vydat brožurku, ve které všechno vysvětluje…. Svatá prostato!
Re: Maneca
Bohužel si pamatuji, jak a zejména CO soudruh Zao hulákal v čase probíhajícího Majdanu – roky 13 a 14.
Škoda je, že tak mluví až není v politice, ale rád by se tam zase dostal. Takových jako je Zaorálek je celkem dost.
Selektivní hodnoty, aneb hlásit se to prý musí….
Kdo to tam dal, radši se nikdo nepřiznávejte.
https://cnn.iprima.cz/pavel-s-upirimi-zuby-hnuti-stacilo-zverejnilo-kolaz-s-prezidentem-hrad-razne-zakrocil-469650
„Jde o lživý a manipulativní obsah. Příspěvek jsme nahlásili Metě,“ sdělil redakci CNN Prima NEWS mluvčí prezidenta Vojtěch Šeliga.“
****Hmm****
Tak bych teda byla hned klidnější, kdybych však ztratila paměť.
Pokud je obsah lživý, jak říká na lhaní profesionálně trénovaný, který si to ale už prý dávno odpracoval,
co máme nyní z reakce Hradu vyvodit?
Mají za lživé „ochotni obětovat nevinné“….?
Ostatní psala přece i ta média „hodnotová“.
Pak by to teda znamenalo, že vysláni budou nyní jen ochotní (či neochotní) a ještě lépe vinní?
V opačném případě by byla lež, že je to lež…
Foltýn kdě stě, jak to strategicky číst, když člověk neztratil paměť ?
******
Nu prý, všechno už tu bylo….
Tedy i „koalice ochotných“ tu už byla, z toho jednomu naskakuje kopřivka.
Týkalo se to Iráku a jako „nemanipulativní a nelživé“ se politiky i vojáky předem tehdy prodávalo, že je třeba invazí a ilegální agresí obrana (i bez mandátu OSN ) demokratických hodnot, irácké svobody, lhalo se také o ZHN…. stabilizaci, bezpečí….
A dopadlo to jak?
Zničenou a rozvrácenou zemí, uprchlíky a údajnou hláškou Albrightové, že půl milionu mrtvých dětí bylo přijatelnou cenou…“Je to velmi obtížná volba, ale – musím říct – za tu cenu to stojí.“
Mně to přijde tedy , že „ochotu obětovat nevinné“ už tehdy bez pochybností a prokazatelně prokázali všichni ti aktivně tehdy „ochotní“ a voják Pavel tehdy na té ochotě údajně aktivně participoval, bohužel i ČR …
Tak já nevím, právníci, jak to bylo, kdo všechno má krev na rukách těch nevinných dětí, ty jistě vinné nebyly?
A dokonce i i nějací naši vojáci tam zemřeli a možná mají ostatní také paměť a říkají si, že „u Kábulu stačilo…“
Doma mají být naši vojáci, je tady co chránit, tam souhlasím s Babišem, pokud po volbách neotočí….
Pamatujete si ještě jak ČNB držela korunu na 27,- Přitom si natiskla cca 2 biliony korun. Ovšem musela potom za ně nakoupit americké dluhopisy. Kdyby byla nezávislá jak se presentuje, tak by měli na zaplacení podstatné části dluhu…ovšem není dovoleno
Proč myslíte, že Michla ocenili jako nejlepšího guvernéra. Nakupuje zlato, když je na maximu a slíbil jim ještě 50 tun do 3 let. Budeme pak mít 100 tun, nejvíce v celé historii. A na co? Za podrbání za ušima.
Michl je v Aspenu. Takže patří do té „jedině správné“ party. Tím se to celé vysvětluje.
No přece, aby se prodalo až cena klesne. Tak se těm správným vydělávají miliony.
To už udělal tuším Tošovský. V devadesatkách prodal pod cenou skoro všechno. A tenhle Michl mimo zlato investuje i do bitcoinu, prý portfolio až 5%. Za miliardu eur se mu zachtělo.
50 tun. A byl u toho i náš skvělý europosranec Úďa Niedermayer.
Zejména pikantní je, že prodali na váhu i mince a jiné předměty s několikanásobně vyšší sběratelskou hodnotou.
Proto taky byla shozena vláda a instalována na nosatá parta s Tošovským v čele.
Nemusíme být ani odborníci, stačí něco prožít a si pamatovat. Proto ta dehonestace důchodců.
Místní odborníci na cenu zlata?
Cena zlata je přesně taková, jakou ji vidí všichni odborníci světa, ktečí se zlatem nějak obchodují, na základě dostupných informací, je to vážený průměr. A místní „odborníci“ jsou přesvědčeni, že cena CZK je vyšší nebo cena zlata nižší. Já bych spíš věřil těm prvním.
Takže připouštíte existenci vrahů z wallstreetu a londýnské City. Co jiného by bylo to Vaše všichni odborníci světa, ktečí se zlatem nějak obchodují,
A my radeji verime tomu ze cnb jedna proti zajmum teto republiky libtarde nejdeto
Na to, že od r. 2005 stoupla cena zlata vic než šestkrát, nepotrebuju odbornika:
https://www.kurzy.cz/komodity/zlato-graf-vyvoje-ceny/historie
Dovolím si Vám oponovat, protože tendenčně zneužíváte statistické údaje. Nejprve, ČNB pod guvernérem Tošovským odprodávala zlato v letech 1997 a 1998. Na toto období se Vámi uváděný graf vůbec nezvtahuje. Lokálního minima dosáhlo zlato až v březnu 2001 někde pod 500 USD/unce. Kdybyste se podíval na delší časovou osu, tak zlato klesalo dlouhodobě s menšími výkyvy od roku 1980. Tehdy, během ropné krize, dosáhlo zlato vrcholu v lednu 1980 cca. 2780 USD/unce (tehdejších dolarů!!!). Od té doby pozvolně klesalo dalších třicet let (a to i při inflaci dolaru). Takže ČNB jenom podlehla tehdejšímu neoliberálnímu trendu, že zlato není spolehlivý uchovatel hodnoty.
Jo tak oni chudáčci odborníci podlehli. Tak to potom jo, to mají polehčující okolnost. Opět mi to potvrdilo zkušenost, že když něco ekonomové prohlašují, že mají lidé udělat, tak nejlepší je udělat pravý opak.
Napsal jsem jasně „Na to, že od r. 2005 stoupla cena zlata vic než šestkrát, nepotřebuju odbornika:“.
Vše, s čím tak „odborně“ polemizujete, jste si vymyslel sám a ostatním se snažíte vsugerovat, že to tam je a je to špatně.
Ale budiž. Zde je vývoj ceny zlata za posledních 100 let:
https://pavelbambasek.cz/wp-content/uploads/2023/11/vyvoj-ceny-zlata-za-100-let.png
Z grafu je naprosto zřejmé, že na dlouhodobém držení zlata nelze prodělat. A obhajovat hazardování s měnou tím, že členové bankovní rady ČNB něčemu momentálně podlehli, je směšné a nejspíš i nemravné …
Místní odborníci na cenu zlata? To jste pěkně placl. Pokud dobře čtu, tak tu lidé píší o manipulaci se zlatem a uvádějí příklad. Na to nemusí být člověk odborník na cenu zlata.
Hlavně že Eta je odborník na neviditelnou ruku trhu a pak propálí, že vidí odborníci světa, ktečí se zlatem nějak obchodují,
Asi v křišťálové kouli
Ladary
Přesně
Ted má ČNB také velký zisk,psalo se.že ČNB nakoupí bitcouny.
Mám dojem,při krizi zvyšovaly úrokové sazby a tím spíš lidem a firmám uškodily,než pomohly
Všimněme si zvýšené ochoty státu se zadlužit, a to včetně Němců. Že by to byl první signál inflace a konce EUR? Po spuštění inflace jak za Výmarské republiky by pak na zaplacení státních dluhů stačil jen malý ruční vozík.
Draghiho plán. Vystrašit – zadlužit – převést celý stát na banku. Jako to udělali s Řeckem.
a není jedno, jesli to řídí libtardi z banky, nebo libtardi z neziskovky?
Libtardi z neziskovky, jsou řízení právě těma z té banky. Bez peněz by se jim těžko dýchalo.
Doplnění dvojího metru na náckovské symboly: Znak praporu azov jakoby z oka vypadl znaku SS divize das Reich. Název ukrajinské jednotky edelweis je totožný s názvem německé jednotky která honila partyzány za Slovenského národního povstání a brutálně likvidovala civilní občany včetně starců a dětí. Nacistické symboly na vojenské technice, která z Evropy přijela na Ukrajinu například trámové kříže, které známe z tanků wehrmachtu. Ukrajinský zákon asi devět let starý o zásluhách banderovců o Ukrajinu. Banderovský znak ve znaku dnešní Ukrajiny – ten trojzubec známý z mikiny prolhaného feťáka. Banderovský pozdrav – známé“ sláva Ukrajině hrdinům sláva“ je pozdrav ukrajinské armády tedy takové ukrajinské heil Hitler či sieg heil. ,………. Ale Elon Musk asi hajloval.
Takže máme socialismus zpět. Ještě nikdy to zde nebylo a už je zde zase!
Ale není pro všechny. Obyč – občané platí, korporáty a politici si užívají.
Až na to, že tehdy patřilo všechno tomu našemu státu. To o co se snaží oni znamená, že by vše patřilo globalistům. Oni považují zeměkouli za svůj majetek a nás za póvl, který jim brání v jeho užívání.
👍
Jejich nevýhodou však je, že je jich málo a už nemají informační monopol. Tudíž jejich hra na „demokracii“ se hroutí. Pokud to nebudou chtít vzdát, nezbývá jim než vyvolávat války a zavádět různé odrůdy fašismu. To je ovšem hodně krátkozraká politika, které se jim brzy vrátí jako bumerang.
Málo, ale udělali systém závislý jen na jejích rozhodování. Pokud se podíváte na to, co která instituce co vlastní, uvidíte jeden velký navzájem propojený řetěz. Nevypadá že by se jim něco hroutilo.
Nemáme rádi Fialu, Babiše, Rakušana a Českou televizi. Jen aby to Stačilo. 🙂
Negativní hnutí rostou jako houby po dešti, třeba Krutí Hnuh. https://www.hnutikruh.cz/
Zastavme, blokujme, bojujme, nenáviďme… Ale pro co?
Každý politický režim je nakonec pohlcen těmi principy, na nichž vznikl. No a stávající vznikl na nenávisti a na tom, že údajně k úspěšné vládě stačí být antibabiš či nověji antirusský.
Kardinální otázka zní „Co místo něho?“ Antifiala? AntiUA? 🙂
Deratizéra.
Nejlíp takového, co vytráví všechny plané žvanily a plagiátory!
Kdybych byl koketující slečna, řekl bych na to: „I vy jeden filuto, vy byste tady se mnou chtěl zůstat sám, že?“ 😄😄
Jistěže! Trefa!
Ještě jinak:
Kazišuk do hrobesa nepatří!
Nikdy bych nevěřil, že lze tolik frází a nesplnitelných žvástů nahustit na jednu webovou stránku.
Ale to vite, Koudelka má v BISce samé špičkové odborníky 😄😄
Rozhovor Martiny Kociánové se Zaorálkem o tom, jak západ ojebával Rusko od samého začátku.
https://www.youtube.com/watch?v=NHxls7YLdZc
To vim dávno, a nepotřebuju na to Zaorálka.
Zajímavé by bylo, kdyby ten rozhovor byl v ČT, protože by to cosi signalizovalo. Ale na alternativě?
SocDem zahájila volební kampaň …
F-35… Netřeba odstoupit od smlouvy.
Stoprocentní clo, a máme to doma zadarmo.
A …jestliže EU je tak principielní, proč neuvalí clo na Microsoft?
Clo zaplatí ten, kdo si zahraniční zboží zakoupí. Když je to stát, zaplatil by dvakrát tolik, ovšem do vlastní kapsy. Takže čemu by to zabránilo?
Cena je daná.
Hajlování
Často se v poslední době objeví někde zpráva že ten a ten, při té a té příležitosti, tam a tam hajloval. I v dnešním Vidlákově článku se o tom píše. Protože jsem nikdy nikde hajování osobně neviděl, a neznal jsem ani z literatury přesný popis jak tento pozdrav vypadá, hledal jsem na internetu.
VYSVĚTLUJE TO WIIKIPEDIA:
Pohyb ruky se skládal ze dvou částí: přiložení natažených prstů pravé ruky na srdce a následným vztyčením pravé paže do úrovně ramen (či přibližně pod úhlem 45° k rovině ramen) před sebe. Výkřik „Heil Hitler!“ (Hitlerovi zdar!), kterým se verbálně provolávala sláva Hitlerovi byl někdy nahrazován německým válečnickým pokřikem „Sieg Heil!“ (Vítězství zdar!), popřípadě pouze „Heil!“. Pokud zdravící osoba zdravila přímo Hitlera, dělo se tak zpravidla frází „Heil, Mein Führer!“ (Zdar, můj Vůdce!).
Netuším proč by tenhle „pozdrav“ měl někdo důvod v dnešní době, kdekoliv v normálním světě používat? Ale je fakt, že z různých fotek a videí, které jsou přílohou textů českých i zahraničních médií je patrné, že na Ukrajině je pozdrav zdviženou pravicí zřejmě používán hojně. Výkřik, který pozdrav doprovází v ukrajinštině zní pravděpodobně odlišně od Německé varianty pozdravu, pravděpodobně v překladu do češtiny „Sláva Ukrajině“. Protože výkřik, jak se uvádí je částí pozdravu, je zajímavé, že výkřik můžeme slyšet i u mnohých významnách domácích politiků. Vzniká otázka? Pokud média označují, například u pana Muska, za hajlování samotný pouhý pohyb pravé ruky výkřikem nedoprovázený, má pak i výkřik samotný, nedoprovázený pohybem pravé ruky daným směrem, zcela logicky tentýž význam. A lze ho i také jako formu hajlování chápat a označit. Vážení tak pozor na pokřik „Sláva Ukrajině“.
Možná je to blbost, možná se pletu. Nejsem odborník, berte to prosím jen jako námět k diskusi, pokud to vůbec stojí za zmínku.
Nestojí to za zmínku.
Proč myslíte, že to nestojí za zmínku? Já bych třeba řekla, že ano a že to docela případně navazuje na Vidlákuv text. A pozdrav Sláva Ukrajině se zde používá při mnoha příležitostech a ano Drábová je jedna z těch kdo tento náckovský pozdrav použili .
👍
Je to podobné, jako článek o tom, že slunce zachází a vychází. Dá se o tom napsat kniha, ale základ znají i ti nejhloupější. Je to mlácení prázdné slámy. Teď se říká „mletí exkrementů“.
Celá záležitost se vždy překlopí buď do teoretického mudrování nebo do extatických výkřiků.
Je to tak napínavé jako hra „mlýnek“.
Ale pokud to někoho baví, tak „nech se páči!“
Starý kocoure,
souhlasím s Vámi je to opravdu hloupé a nechápu proč to všichni libradi tak rádi používají. Jak se podaří některému z nich, třeba stažením jednoho vhodného obrázku z nějakého videa, který takový blb vystřihne a doplní textem o hajlování, aaby ublížil tomu, koho nemá rád. Udělá to přesto, že ví, že dotyčný nic nevykřikoval a tedy se o hajlování nejednalo. Ale takoví bývají libtardi, hloupí a mstiví. Zřejmě zároveň mají touhu se nějak předvádět a nic lepšího je nenapadne.
A vidíte kolik blbu se tim zabývá. Pokud by se tím nezabýval nikdo, tak také blbosti neprodukují.
Proč by to měl někdo používat? Těžko říct. To se musíte zeptat jich.
Třeba Drábový: „Sláva Ukrajině!“
3koda, že jsem si jí tenkrát neuložil.
Je to tady:
https://www.youtube.com/watch?v=zicWMwVkEXc
Strašné, odpudivé. To je přesně ono – „Heil Hitler“ – „Heil“. No jo no, ona krasavice tak moc touží po popularitě.
„“… ale to je zase řečí kolem HajZlování; … vždyť jenom projevili svou „Svobodu projevu“ a to je, podle LEPŠOPráva, v pořádku … a když tak použili jen henten „VELKÝ ŘÍMSKÝ POZDRAV“ … a to se přeci u nich smí …““.
Přeji hezký zbytek dne.
… a to se přeci u nich smí …
jinde ne.
hodnoty v praxi.
Hajlování má především svou konotaci. Symbolizuje něčí pocit nadřazenosti a připravenosti k (obrazně, často i doslovně) „definitivnímu řešení“ podřadných. Tedy to, co je považováno za vrchol amorálnosti. A je to v poloze „všichni to vědí“, nutně si toho proto musí být vědomi všichni, kteří to gesto i jen naznačí. A protože například právě Musk je cokoli jiného, jen ne bezmozek, taky si musí toho být vědom a taky musí vědět, koho a proč tím provokuje. Že by sám totiž byl „ve skrytu duše“ nacistou a obdivoval Hitlera, že by tedy hajloval „upřímně“, o tom se patrně dá pochybovat. Což nejspíš platí i pro mnoho jiných, kdo „měří výšku“.
Něco jiného je to s Ukrajinou. Jejich oficiální symbolika je inspirována a pochází z té nadřazené nacistické zřetelně, navíc tamní nemalá část veřejnosti se k nacismu hlásí nepokrytě. Kdy ovšem na místě podřadného je na prvním místě ruské etnikum (další následují po vzoru toho původního německého). Což skvěle vyhovuje rusofobii, která je v EU pěstována a prosazována.
Samozřejmě je pak velkým tématem, že jedni hajlují zrůdně hitlerovsky, což má značit jejich zlo, kdežto druzí vůbecnehitlerovsky, nýbrž svobodomyslně ukrajinsky, což má značit jejich dobro. Jedná se o až sektářskou deviaci.
Hajlovat se musí umět, Muskovi to zase tak moc nešlo.
Tady máte ukázku, jak se hajluje: https://www.youtube.com/watch?v=yuEJG8SWC34
Od času cca 3:15.
Ano. Plynulost a směr pohybu paže, zapojení zad (a jistě i správné dýchání), toto vše Musk přinejmenším odflák. Nutno ale říct, že já viděl v originálním nacistickém i originál svobodomyslno ukrajinském pojetí ty stejný chybky.
No a Drábovic pusa, tam to bylo provedeno vyloženě začátečnicky nedbale…
Napadly mě dva možné důvody. Běloch z JAR, z bohaté rodiny. Přespravedlivých dobroserů musí mít po krk a jejich pobouření si rád užije. V jeho postavení je to jen srandička. Zaměřená ještě na další americké poblikum, ale z toho druhého důvodu. Američané jsou dodnes fascinováni Němci a nacismem. Je v tom určitě obdiv a taky fakt, že čím silnější protivník, tím slavnější je jeho přemožitel. Amíci sami jsou všech nácků futrál, takže to možná bylo od Muska takové spiklenecké mrknutí, které si mohl dovolit. Zatím se jeví jako nepřítel mých nepřátel a tím je zábavný.
Takže hajlování coby „apgrejdovaný“ fakáč…
Jo, to v té uvedené souvislosti dává smysl. Myšleno ne v „náhodné“ souvislosti, ten jeho hajl se jako reakce zejména na tu hysterickou dobrosravost nabízí.
překvapený :
Na základní škole se hajlovalo úplně normálně. Hlavně šplhouni se hlásili a hajlovali o závod.
Podle italského deníku La Republica se očekává, že mezi koalicí ochotných budou vojáci z Británie, Francie, Německa, Kanady a Itálie. Český prezident v sobotu oznámil, že i Česká republika je připravena po uzavření příměří vyslat na Ukrajinu vojáky. La Repubblica dodává, že žádná ze zemí, které se zúčastnily summitů v Londýně a Paříži, což je i Česká republika, svou účast v mírovém kontingentu nikdy přímo neodmítla. Nicméně Poláci a Italové již dříve několikrát oznámili, že neplánují vyslat vojáky na Ukrajinu.
To bylo nenávistných komentářů proti těm, co poukazovali na to, že prezident generál bude bezmezně podporovat válku! A je to tady! Je to guma, která vždy šla s hlavním proudem a pokud možno ještě včele!
Však měli všichni ti „nenávistníci“ pravdu.
Je to stejné, jako u fízlů :
Jednou voják, navždy voják a totéž s fízlem. Musí na to být povaha, celkové založení toho jedince.
Mají to takhle zadrátováno v palicích a zažráno pod kůží.
Uvažují a jednají vojensky a fízlovsky.
Jinak by tam mezi těma ostatníma gumama dlouho nevydrželi. Příklady znám.
Každá profese Vás svým způsobem de/formuje. 🙂
Jak daleko je od válečného štváče k válečnému zločinci?
Podle toho, jak rychlí jsou soudci 😄
Záleží, zda jste u vítězů,nebo poražených.
👍
Homer 9:28:
Denník Latrina Publica ještě zapomněl dodat, že Poláci a Italové mají historickou paměť, neboť na východě již v minulosti na budku dostali. Bohužel, u Němců se tato historická paměť opět jaksi vytrácí.
Nevytrácí. Překlopila se v revanšismus.
K tomu, že máme 4 až 6 let se vyzbrojit…si Fiala dělá z lidí prdel, nebo co?! To jako fakt, až budeme po zuby vyzbrojení, tak na nás bude někdo útočit? Pokud je jenom trochu normální, tak to snad udělá, když je nepřítel oslabený a né až po zuby ozbrojený. Takže, kdyby Rus chtěl, tak už není Strakovka a ani Hrad…stačí dva oříšky a je po fialovejch ptákách. A navíc, prozrazovat vojenskou strategii takto veřejně…opravdu jak u blbečků na dvorečku.
Spíš to vypadá, že pro vojáky, co ještě v armádě jsou, je šance, že se za 4 roky podaří vysoutěžit fusekle 😀
Armádu, tak jak je, máme jen pro to, aby se politická vládnoucí pakáž a jejich partaje mohli nabalit na armádních zakázkách. Protože ten předražený, a pro nás zbytečný šrot vůbec nepotřebujeme.
Nejde o válku nýbrž o mohutné státní penězovody k soukromým zbrojařským firmám. A k odklánění části oněch penězovodů do těch „správných“ politických kapes.
Oteplování planety se příliš nepovedlo, tudíž greendeal je ve slepé uličce; covid-fašismus se neujal jakbysmet. Takže se to udělá – bububu! – přes zlého Rusa. To by v tom byl čert, abysme ty ovčany důkladně neoholili!
S kým letěl Fyjala do Langley?
Též je třeba vzít v úvahu, že existuje konkurence. Ti, co chtějí vydělávat na zbrojení hodili vidle do kšeftu těm, co chtěli vydělavat na grýndýlu …
Budete se asi divit, ale jsou to naprosto stejné finanční instituce, které vydělávají na zbrojení i na green deal. To víte dolar k dolarku a je to.
No dyť! Ale už dávno nejsme to, co jsme bývali:
“ Panebože ti ho hnali! Všichni lidé! Kdo se k tomu přichomýt. Čeledíni, nádeníci… Tedy hnal ho všechen lid? Ano pane! Se zbraněmi…někteří i beze zbraní. S holemi a sudlicemi, vidlemi i kosami. Hnali ho a zpívali si! Ach to byla nálada. Nakonec mu naložili pěkných par ran na záda.“
Njn, byl to Kazisvět. Dnes je takových na světě mnoho. Když se parazit přemnoží, zahubí svého hostitele.
Ovšem pak zhyne sám. Ledaže by hostitel už udělal svou práci, mravenec vylezl na stéblo trávy, aby ho mohla sežrat ovce.
Kdepak, přejde na druhého hostitele.
Nouzové vybavení (nedá se tomu ještě říkat preperské) mám čistě vojenského původu.
Od vysoce kvalitního, prakticky nezničitelného spodního prádla s obrovskou gramáží, přes oteplovací sady prádla do -5°C a méně, až po komplet sady jehličí vz.60 a listí vz.85, ponožky i kanady, včetně vložek a funkčních impregnací na obou vzorech.
Kupoval jsem to, spolu s dalším ryze vojenským materiálem na počátku 90.let, doslova za pár šušňů, vše nepoužité a v původních vojenských obalech.
Dokonce jsem dal dohromady sady i velikosti pro bláznivou učitelku i dcerky.
Kompletní atombordely, dva funkční IT-65 a další ryze armádní věci, ty mám vlastně jen proto, že byly při nákupu nad určitou hodnotu, zdarma..
Původně mi vlastně šlo jen o nákup uloženkových elektrocentrál, RDST, kabelů a podobné techniky.
Když jsem ale viděl ty směšné ceny, které bylo ještě možné usmlouvat skoro na poloviční, tak mi to prostě nedalo – protože jsem už ze ZVS věděl, že je to vesměs to nejkvalitnější, co se v tomto státě dalo vyrobit.
Je to všechno dobře uloženo a mám i dost místa, takže to takzvaně „chleba nechce“.
Kdykoli to můžu z těch vakuových obalů a beden vytahat a použít.
Chtěl jsem tím říct, že veškeré tyhle kvalitní zásoby vojenských materiálů, jsou dávno rozprodány.
Možná, že někde ještě něco zůstalo bezpečně před rozkradením uloženo.
Utěšuju se, že to nejspíš někde uskladnil někdo z bývalé ČSLA, kdo měl dost rozumu i příslušných pravomocí – ale moc bych na to nespoléhal.
Sranda – armáda šašků, snad mimo ty paragány, dneska nemá téměř nic.
Aktivní zálohy fasují jen ten základ a všechno si dokupují sami, za své a většinou zahraničního původu.
Myslím, že znovu postavit malý ekvivalent bývalé ČSLA je holý nesmysl.
Na to nemáme ani peníze, ani příslušný HDP k tomu, abychom to někdy mohli splatit, pokud bychom si na to půjčili.
Řekové si na velkorysé moderní vybavení armády půjčili – a viděli jsme všichni, jak to dopadlo.
Tenhle zatracený stát, oslepený západním pozlátkem a rádoby ukolébaný členstvím v NATO, rozprodal a v mnoha případech i rozkradl všecko, co se dalo. Armádními zásobami to jen začalo..
Moc se tím nechlubte nebo Vám to zkonfiskují, až vyhlásí válečný stav. Nebo Vás i s tím materiálem rovnou povolají…
Generál v.v. Pavel věří, že čeští lidé jsou připraveni na to, že v případě války vezmou zbraň do ruky a půjdou bránit svou zemi.
Tak na to zapomeň, synku…
Nemají ani svou zemi, ani svou vládu. Téměř vše je majetkem korporací či jejich dobře placených poskoků. Co ještě zbývá (osobní majetky občanů, především nemovitosti), na to si už dlouho brousí zuby. Takže nyní už není moc CO bránit.
Pro ostatní daňové nevolníky chystají 15ti minutová města s nájemnými kójemi 10m2 na osobu se společným příslušenstvím. Takto si to představují K.Schwab & spol.: „Nic nevlastnit a být šťastný…“
Ohrožení nejsme ze strany Ruského státu, nýbrž od globálních korporací a nenažrané oligarchie Západu. Dluhová past:
https://rumble.com/v6ijm7y-dluhov-diskotka-cz2025.html?e9s=src_v1_upp
Vezmou zbraň a půjdou bránit svou zem.
Tím, že postřílí ty štváče, kteří je do války nahnali.
Jak kdysi napsal nebožtík Ernest.
Víte, že za ten Hemingwayův citát dostal Rajchl od Advokátní komory pokutu ?
V cely zemi jezdi anonymni a neoznacene minibusy a nahaneji lidi jako zajice do valky. V desetitisicich..Dobrej kseft.
General samozrejme neveri ,tomu co sam blaboli, dostal a ma jasnej plan ,
jak pomahat tem ochotnym.. Kterym by se momentalne nechtelo..
Dalsi ochotny zase budou po odchytu posilat ty ochotny na vychod. .
Uz si nato a za to dopredu ,zvysili platy..
/A do duchodcu zaroven pro zacatek , poradne kopli/.
Bystry podnikatele dobre vydelaji..Asi takhle.
A na co byl vlastne zvolenej. Psal sem vo zoufalym stadu ,ktery se riti kazdej tejden nekam jinam , kde preslapuju a postrkujou jeden druhyho do predu.
A nahle je mezi nima a je vsema pozvanej , presidentisimus a v paradni uniforme..
Za milou pozornost a za nakou tu petku vdecnej , velmi preochotnej , snazivej a na co? /Dostane asi veceri a vsichni s nim radi povidaji ,panuje u chlastu ,dobra nalada/..
„Ty pudes prvni ,poklepou mu na rameno ses prece nas , jeden z nas ,
hrdinej general /prachy si taky dostal/, na toho rusa i s tvejma cechama a neboj se , my te budeme hned nasledovat..
Naka vystroj ,zbrane , naky penize, to na nas nemuzes chtit, /davame prece obetave ukrovi/ ,tanky uz si dostal ,vsak ty uz si poradis vid.
My ti za to ted radi prodame ty minibusy pro zacatek , abys nerek ,/nebo nekdo jinej/, ze ti nepomahame“..
Myslím, že je to v bezpečí a že mě už určitě nepovolají 😀
Kromě toho si myslím, že kdyby se něco opravdu semlelo, tak tahle státní správa bude mít úplně jiné starosti..
Nepovolají. I kdyby Vám ještě nebylo 60let. Prakticky se při mobilizaci počítá jen s navýšením armády přibližně na dvojnásobek. Neboli se povolá nějakých 20-25 000 záložáků. Což budou Aktivní zálohy, absolventi DVC (proto dělají ty tzv. „letní brigády pro studenty“ za 33 000 čistého, na konci je přísaha a rázem jsou z nich vojáci v záloze) a ti, co podepíší Dobrovolné předurčení. Ani pro ně není dostatek zbraní. V nejhorším případě by odvedli některý z nejmladších odvodních ročníků.
Prehnana starost vo sebe ,ze urcite nepovolaji se taky nazyva predposranost.
Teco, umíte s tím intezimetrem zacházet?
Pozor na kontrolní zářiče, jsou to „knoflíky“ přišitý k brašně.
Umím a knoflíky jsou už pryč, protože ta směska v nich použitá, měla různé stáří. Mám ty ITčka dvě, 2 roky výroby od sebe a každý indikoval jinak. Opatřil jsem jiné zářiče, jsou to přímo cejchy.
Ano, avšak…
Nevím o žádném ukrajinském oficiálním představiteli, který by byl přistižen při hajlování.
Bohorovný narcis Musk se ale chytit nechal a ani zastrašování svědků nepomohlo.
Školníku, já si například vůbec nemyslím, že to bylo hajlování.
Bylo to nějaké gesto vítězství v čemsi, ve kterém ale někdo chtěl mermomocí vidět nacistický pozdrav.
Víc bych v tom nehledal.
Tady máš ty svoje chráněnce – i s vlajkami a pozadím, takže sakra těžko naaranžovat:
https://i.postimg.cc/2Cs2m4fc/nonazis.jpg
Když sundávám něco ze skříně, tak taky hajluju jedna radost.
Jo, asi tak. Já si před rokem zlomil ruku v rameni, a tak musím hajlovat 3x denně doteď …
https://postimg.cc/xJQ3X8Yc
Ty máš dost, vovčane 😀
Ajvajvaj, ono se to týká vašeho hejčkánka 😀 .-D
A já, když vidím jekot kolem hajlování Elona Maska, si okamžitě vzpomenu na obrázek, kde sedí na koni a „hajluje“ Vinnetou.
A mimochodem tuhle poznámku mi FB smazal.
😄
Taky Vlasta Burian, který to komentoval:
„takhle vysoko skáče náš pes“.
On by se ostatně při troše trpělivosti fotografa dal pořídit snímek, jak hajluje, prakticky každého. A to neberu v úvahu, co dokáže AI ….
Za pamlsek pes , taky rad hajluje a vic, vobema packama..Vteriny nepocita..
Dustojnik zase vymrsti ruku nahoru na uroven hlavy ,aby mu sklouz rukav ze zapesti a on videl cifernik a vcas nahlas oznamil velitelskej cas ,
dle kteryho si ostatni nizsi sarze seridi hodinky , po stejnem a ukaznenem vymrsteni taky pravy ruky a odhaleni ciselniku a raficek naramkovych hodinek.
Casova jednota a dulezita ,vede casto k obdrzeni bezhodinkovych naramku a k prikazu ,“davaj casy“, vod nepritele s namirenym samopalem.
Toho , vzdycky bez hodinek. Kterej si ale na nepritele, vzdycky cas udela..
Za pamlsek pes , taky rad hajluje a vic, vobema packama..Vterin nepocita..
Dustojnik zase vymrsti ruku nahoru na uroven hlavy ,aby mu sklouz rukav ze zapesti a on videl cifernik a vcas nahlas oznamil velitelskej cas ,
dle kteryho si ostatni nizsi sarze seridi hodinky , po stejnem a ukaznenem vymrsteni taky pravy ruky a odhaleni ciselniku a raficek naramkovych hodinek.
Casova jednota a dulezita ,vede casto k obdrzeni bezhodinkovych naramku a k prikazu ,“davaj casy“, vod nepritele s namirenym samopalem.
Toho , vzdycky bez hodinek. Kterej si ale na nepritele, vzdycky cas udela..
E pig gram.
Realtivni hodnoty ,
nejlepsi sou , pro holoty…
Zvoli si masy, na ne, elity..
Nedockaj se zas ,holoty
a nevyzebraj ani dobroty.
Za hajlování se vydává kde co. Ukrajinci i bez hajlování jsou čistokrevní nacisti.
Já myslím, že to trochu přeháníte.
Musk bohorovným narcisem bezpochyby je, kdyby jím nebyl, nebyl by tam, kde je, a při tom všem navíc Trumpovi po boku. Ale s hajlováním je to trochu jinak: pozvednout pravou ruku otevřenou dlaní směrem k příchozímu je gesto, staré snad jako lidstvo samo: ukazujete svému protějšku, že v ruce nedržíte a neskrýváte zbraň. Proto se dodnes používá jako celkem běžný pozdrav. To není hajlování; to gesto má řadu variant a žádná z nich není nacistickým pozdravem. – Jako děti jsme „hajlovali“, když jsme z vlaku mávali rodičům, odjíždějíce na pionýrský tábor nebo na školní výlet.
Už jste nejednou předvedl, že umíte na internetu hledat velmi dobře, ne-li nejlépe z většiny zdejších návštěvníků. Tak si vyhledejte, jak má vypadat hajlování.
Ne, nepřeháním.
Hajlování vypadá různě – od vzorného vymrštění pravice do úhlu 45% od prsní bradavky, po familiární pozvednutí předloktí se hřbetem ruky u ramene. Škála mezi tím je široká. a pořád je to správně.
Vzhledem k jeho původu, má Musk k nacismu velmi blízko. JAR byla (od r. 1961, do 1961 „Jihoafrická unie“) pro nacisty jedním ze „safe heaven“, kde po WWII nalezli bezpečné útočiště a byli tam značně aktivní. Navíc je rasista a nijak se tím netají.
Ale pokud máte potřebu zrovna jeho bránit, čiňte, jak je libo.
Všechno nasvědčuje tomu, že nejeblo jen paní Maláčové.
Vypadá to jako kachna, chodí to jako kachna, kváká to jako kachna…
Právě to „familierní pozvednutí ruky se hřbetem u ramene“ je užíváno lidmi zcela běžně jako pokynutí na pozdrav bez jakékoli nacistické konotace.
Teta Kateřina by k tomu dodala něco o bití psa a hledání hole.
Viděl jste ten záběr celý? Ne jen tu vystřižené okénko, kde to vypadá na hajlování?
Podívejte se na celou tu sentenci, pak změníte názor.
Tak nám SOCDEM slibuje minimální mzdu 31 tisíc, tedy pro zaměstnavatele s povinnými odvody a náklady na administrativu náklad cca 50 tisíc měsíčně. Kdo zaměstná ty, kteří ani zdaleka nejsou schopni vyprodukovat svou prací hodnotu nad 50 tisíc měsíčně?
Rozdávat se budou nové byty, ročně bude každý důchodce dostávat 10 tisíc na Vánoce, každé dítě 10 tisíc na kroužky, slevy na dani pro každého, snížení věku odchodu do důchodu, zestátnění ČEZu, snížení cen energií, …
Co na to STAČILO!?
https://www.idnes.cz/volby/spcdem-programova-konference-priority-bydleni-sektorova-dan-volby-malacova.A250322_062407_volby_kop
Asi konstatování, že Maláčové finálně jeblo?
Slibem nezarmoutíš. Tolik, co já Vám slíbím, to Vám nikdo nedá.
Přesně tak!
Předvolební sliby politiků, kteří nepodléhají odvolatelnosti při jejich neplnění, nemají cenu ani toho papíru, na kterém jsou vytištěny.
Viz fialové sliby minule.
To je dávno rozděleno.
Kandidát slibuje a volič volí.
Kandidat slibuje a volic voli.
Nebudeme jim dnes, za hloupy voli.
Kandidat je porad na podiu ,
slibil i sobe. U koryta ,po zvoleni ,
vsecko sezeru a vypiju.
Narek se krajem po volbe rozleha.
Krajina je povodni politiky ,bezbreha..
Selektivni je hodnota.
Nova vlada a porad stara zebrota.
Navzdy koalice ,tech je ze vseho …nejvice
Od chvíle, kdy Maláčová chtěla vylepšit výběr daní tím, že zvedne platy státním zaměstnancům (a na odvodech z jejich vysokých platů stát zbohatne), nelze Maláčovou, stejně jako jiné vynálezce perpetua mobile, brát vážně.
No však jsem psala, že dáma si asi myslí, že 1 + 1 = 11
A ono je to 10. Alef ví!
pepa
Ve dvojkové soustavě.
Stačí odstranit to znaménko plus, a rázem je to 11.
Tenhle problém se většinou řeší tak, že se číslo napíše do závorky a k závorce se zprava připíše jako dolní index označení použité číselné soustavy. Podle běžně zažité konvence toto označení píšeme v soustavě desítkové.
Dnes s vámi výjimečně trochu souhlasím, ale zestátnění ČEZU se stejně nevyhnete….
No, s tím naprosto souhlasím.
A taky se mi nelíbí, že chtějí zbrojit a zbraně mít od soukromých firem. To potom bude z každé 1 koruny 3 jenom pro zbrojaře a politiky. My zas utřem nos a budeme v mínusu.
Přesně! Celá válka je jenom kšeft pro zbrojaře a pro pány nahoře královské všimné! Na nás dole připadnou jen vyšší daně, omezení a nedej Bože i ztráty bližních!
Nasrat!
Když na to bude mít stát peníze a vykoupí akcii za 1.500,- Kč, tak proč ne?
Tak nekoupíme ty slavné F35.
Smlouva podepsána.
Jedině, že Babiš, jak snad někde řekl, je přeprodá dál (samozřejmě že se ztrátou).
Stačí přestat platit dopředu a rozporovat kvalitu.
Zálohy odepsat.
Co ušák schvátí, nikdy nenavrátí.
do Ruska – ti by možná zájem měli a nemusejí platit dlužníma úpisama … v nejhorším případě i v naturáliích, třeba ve zlatě!
…a až akcie zadrahostát vykoupí, tak ČEZ začne prodávat elektinu zalevno a ČEZ bude ztrátový? A kde máte jistotu, že ti, kteří část elektřiny nakoupí levně od ČEZu ji budou i levně prodávat koncovým zákazníkům (a že ji třeba se ziskem nepřeprodají dále, a třeba do Německa)?
Elektřina není luxusní (zbytné) zboží. Běžte se ETO podívat např. do Paraguay, jak směšnou cenu tam obyvatelstvo za elektřinu platí, neboť mají vlastní zdroje.
ČEZ musí být opět jedna státní divize (firma), jako tomu bylo dříve, než soudruh Špidla na příkaz Brusele třetinu akcií odprodal. Slováci na tom byli ještě hůř, ale přesto mají elektřinu levnější než Češi.
Vyvlastnění akcií ČEzu bude za stejnou cenu, za kterou byly odprodány x státem uznaný inflační koeficient od doby prodeje. Nikdo tak nebude ztratný.
Podnikání s akciemi, ETO, je riziková záležitost. To si musí každý uvědomit.
Křivdíte Špidlovi. Necelou třetinu akcií dal do kuponovky Klaus. A nějaké později Gross věnoval tehdejšímu managementu ČEZu, jako motivační benefit.
Pravda, bylo to ještě dřív. Ale odprodej části akcií ČEZu prý byla podmínka Brusele pro přijetí ČR do EU. A to bylo za Špidly, který absolutně odmítal odpůrcům vstupu přispět na jejich předreferendovou kampaň. Za to pak dostal teplé místečko v Bruseli.
Už mi všichni ti vládní křiváci splývají.
Špidla zavázal republiku k podílu obnovitelných zdrojů a biosložek do PHM.
ČEZ nebude ztrátový. Bude-li 100% vlastně státem, nebude prodávat přes lipskou burzu a cenu může stát regulovat.
Pokud to dopadne tak, jak se zatím očekává, tj. vládnout s dostatečnou podporu ve Sněmovně bude ANO, jsou tři věci jisté:
– znovu zavedou EET;
– sloučí ČR a ČT do jedné instituce, zruší koncesionářské poplatky a ta sloučená instituce bude financována ze státního rozpočtu (výnosu daní);
– zestátní ČEZ.
Ty první dva body nijak neobhajuji, ale prostě to tak bude. Oni (ANO) opisují: EET opsali z Chorvatska, sloučený rozhlas a televizi financované z rozpočtu ze Slovenska, a zestátnění ČEZu z Francie. Po zestátnění Electricité de France (EDF) v roce 2023 měla Francie v roce 2024 nejlevnější elektřinu v Evropě: https://web.litterate.cz/23968-2/comment-page-2/#comment-416805
ČEZ bude přímý prodejce, ostatní ať si jdou ždímat jiné národy (pokud jim to dovolí). Prostě si tady s tím nebudou korporace či soukromníci kšeftovat. V tomto není konkurence! To je stejné jak s vodou…za chvíli nám budou prodávat vzduch?????!!!!
To už svým způsobem dělají. Co myslíte, že jsou ty povolenky. Emise do vzduchu.
Ano, zhruba tolik to bude.
https://web.litterate.cz/23968-2/comment-page-2/#comment-416758
A jaký je rozdíl mezi slibem Maláčové a slibem Fialy o německých platech ?
Malá Čova ovšem zatajila, co za ty tisíce Kč bude možné koupit ….
Nějak mi tam to slovo „selektivní“ nesedí. Znamená výběr. Ale oni si nic nevybirají, vědí dlouho dopředu, jak kde budou měřit. Spíš by sedělo „gumový metr“, natahovací a scvrkávací dle potřeby. Dlouhý jednou pár milimetrů, podruhé kilometrů.
Vite, v čem je rozdíl mezi manažerem a politikem?
Manažer si zavolá asistenta a řekne mu: „tady máte data a zjistěte, co z nich vyplývá“.
Politik si zavolá asistenta a řekne mu: „tady máte, co chci prosadit a najděte data, podle kterých je to správné“.
Re: Tonda
Konečně dostáváte rozum.
Ještě deset minut a začnete mládnout.
Ještě dvacet minut a začnete krásnět.
Ještě třicet minut a vzpomenu si, kam jsem dal klíče 😄
Žijete v inom svete. V tom našom si zavolá manažer asistenta, vrazí mu do ruky dáta, o ktorých nemá ani paru, čo vlastne znamenajú, lebo si ich vyžiadal od iného asistenta. „Tu máte dáta a vy do zajtra navrhnete, ako odrbeme našich zákazníkov o čo najväčšie peniaze, lebo s vami vyrazím dvere!“
Křesťan Bartošek toho chlapa když vidím tak se mi chce s prominutím blejt,škoda jen že nemáme ministerstvo nenávisti,to by byl skvělý šéf.
Vypadá skoro jako Himmlerův dvojník. Asi má i jeho náturu.
Ano, už jsem si toho všimla dávno. Nesmírně odpudivá bytost.
K tomu Muskovu hailovani a boji proti nacismu:
V Kanadě mají pomník příslušníků Waffen SS
V Kanadě celý parlament tleskal ve stoje příslušníkovi Waffen SS
V Estonsku, zemi v EU, mají každoroční oslavné pochody připomínající Waffen SS
V Lotyšsku, také v EU, zničili všechny pomníky vojákům Rudé Armády a dokonce je tam trestný čin pokládat květy na místech kde ty pomníky stály
Všechny západní země, dokonce i např. Polsko a Řecko, hlasují proti rezoluci OSN zakazující propagaci nacismu
V České Republice je mezi “inteligencí” naprosto běžné tvrzení že komunismus a nacismus jsou úplně stejné (asi mají pocit že oni by v pohodě zvládli 41 let nacismu, jestli by byli ještě nějací Češi je jim jedno)
Tady:
https://i.postimg.cc/2Cs2m4fc/nonazis.jpg
Měl by se tím vytapetovat internet, aby pak někdo neřek, že nevěděl.
Perfektní koláž. Měli by to dát do učebnic, aby to pochopili i ti poslední, co tomu ještě nepochopili!
Kdo je zaťatý, stejně bude tvrdit, že je to podvrh…
Potom nezbývá, než toho zaťatého vyzvat, ať se o podobný „podvrh“, ale úplně opačně polarizovaný, pokusí také. Porovnáme výsledky a uvidíme.
Fascinuje mě, že ti blbové se musí takto veřejně prezentovat.
Asi netuší, že by tom někdo mohl použít nebo spíše zneužít. Ale cosi se k sebeprezentaci
asi neodolatelně pudí. Je to tedy pud.
Komunisté to už nedělají – aspoň ne tak často. I když- projel jsem si e-shop hnutí Stačilo a je to samý Che Guevara, Lenin, Stalin a podobné tváře. Ale na ulici jsem ještě takové triko ještě nepotkal. Třeba se na jaře objeví a rusofobové a antikomunisté budou mít příležitost. Stejně je ten mumraj kolem symbolů nesmysl.
Taky pěkně shrnuto https://forward.com/news/462916/nazi-collaborator-monuments-in-ukrain
a jeden jezdí i u nás
https://www.email.cz/web-office/ADLc1Rbp7iITe_Zd-UbCeq2zQReeGaONqW2aCTXQlPuzZGt5rVgZjNZFGE_i0STb310wS-s/Abychom%20v%C3%A1m%20to%20p%C5%99elo%C5%BEili.docx?u=19091089e/
a
Kokám na Vás Vidláku v tom Stačilo!, hmmm, no jako dost dobrý, líbí se mi, že nechcete jenom „mírný pokrok v mezích zákona“… ale trochu mi tam začíná moc vyčnívat ta Konečná, resp. to že je pořád „komunistka“. Myslím, že by jí bylo dobré trochu upozadit a začít pomalu z klobouku tahat další ksichty a pustit je mezi lidi voksichtit. Konečná má dobrý myšlení a zabírá určitě na důchodce, ale přesvědčovat přesvědčené myslím není třeba, chtělo by to natáhnout z prostředí další hlasy… co máte dál v klobouku? Držím palce ať to vyjde… .)
Tyhle rádoby dobře myšlené „rady“ prakticky vždycky zavánějí pokusem o rozvrat něčeho či rozbití dobré myšlenky. Holt, dobráků není nikdy dost, že?
Tak pokud si dotyčný o sobě myslí, že je „někdo“ (není žádný nýmand, neboli nikdo) koukal bych na jeho „dobře míněné rady“ velice obezřetně.
Kein Niemand
Jak je to pořekadlo? Mnoho hladových psů, smrt zajíce i jeho partaje?
Pokud má někdo alergii na cokoliv „komunistického“, i kdyby to byly jenom ponožky, tak ano.
Zase by asi pozdní zjištění, že Kateřina je komunistka nového ražení považoval za podvod.
Nezavděčíš se…
– Komunisti dotlačili mého tátu k provedení sabotáže a málem v německém koncentráku skončil.
– Moje drážďanská prateta adorovala Hitlera až do své smrti.
– Primář komunista ve VNRBK mi kdysi zachránil život.
A včíl mudruj!
Nic zvláštního, není to o názoru, je to o lidech!
Mudruju:
Asi bych to postavil jinak, než zatajování Kačky. Slovo komunismus má svý špecifiká. Je to stigma. Synonymum pro – na psí trus. Jak moc/málo si to zaslouží není relevantní, velká část lidí to prostě tak má. Jakmile to zaslechnou, pokouší se o ně mázdřivka.
Což se odvážím tušit, že v S! už kdysi zaslechli, nějak s tím ale musí být.
Kocoure, ten primář byl v prvé řadě dobrý doktor a pak až někde daleko teprve komunista.
Kdyby to bylo opačně, nebyl byste tu.
O to přece nejde.
Jde o ty nálepky, které jsou jenom někým nalepené. Když jsem v sedmdesátkách nastoupil do našeho uměleckého Ústavu, měl jsem hned nálepku konfidenta.
Zjistil jsem proč: Vojáci na mě poslali přívětivý posudek, jak jsem organizoval vysílání rádia v objektu, hudební kapely, provoz kin, ochotnické divadlo atd. No a někdo to trochu pozměnil a hned jsem byl konfident STB. Tajný, pochopitelně.
Trvalo snad rok, než lidi přišli na to, že to je úplně jinak a přestali na tu nálepku brát ohled.
Jenže když je někdo zažraný antikomunista, tak nehledí. Nebo nacista, věřící nebo cokoliv jiného.
Moje německá prateta prostě podlehla hitlerovské propagandě – a nedalo se s tím nic dělat. Ani táta, který tak tak přežil nacistický koncentrák s tím nic nemohl udělat. To byl prý „omyl“ tvrdila tetička. To, že ji Dalfi poslal manžela umřít někam k Leningradu ji moc mrzelo, ale na Dolfiho dopustit ani tak nedala. Ale štrůdl uměla prateta skvělý a byla to vůbec hrozně hodná ženská.
Takové a tomu podobné věci by si lidi měli uvědomit. Nelidskost se může projevit pod jakýmkoliv praporem – a naopak.
Zdá se, že to chce čas. Ale jak dlouhý, nevím. Vtírá se mi tu pojem „luteránská víra“.
Nebo helvétská víra.
Tohle se mi moc nezdá. Někoho jste musel buď na té vojně, nebo následně brzy v civilu, pěkně nasrat.
O co mi jde :
Jde o to, že běžně a pro obyčejný pracující plebs, byly osobní složky zaměstnanců prostě nedostupné. Už proto, že tam byly posudky a hlášení třeba už ze základky, pak středních a vysokých škol, z vojenské služby, ale dokonce i z SNB/StB, pokud s nimi došlo k nějaké zásadnější interakci.
K hodnocením a zprávám v těch osobních složkách, se jednoduše nešlo dostat. Mockrát jsem to sám zkoušel – bezúspěšně i přesto, že vcelku vzorný zaměstnanec, který nadto měl populárního a výborného šéfa. Přes tu složku nejel vlak.
Na osobním mi bylo několikrát řečeno „hele, tady nikdo nestojí o průser, to po nás nechtěj“.
Rozhodně to nešlo bez nějaké silně osobní známosti, přímo na osobních odděleních.
Proto se mi také moc nezdá, že by „někdo“ a také bez toho, že byste někoho pěkně nasral, dokázal nějak „pozměnit“ jakékoli Vaše hodnocení tak, aby Vás poškodilo.
Pod tím hodnocením totiž vždycky byla razítka institucí, které je sepsaly – takže jakákoliv „pozměna“ takového hodnocení, byla bez příslušného razítka nemožná.
Kdyby někdo chtěl pozměnit význam Vašeho hodnocení ze ZVS, musel by si sehnat nejen razítko dotyčného VÚ a jeho spisovny, ale i příslušný vojenský tiskopis/formulář.
V té době tohle dokázala prakticky jen StB – a to jen tehdy, když jim sakra záleželo na tom, mít Vás zaháčkovaného.
Sám jsem se ke své složce dostal až někdy v roce 86 či 87 a to v souvislosti s vydáním onoho „Povolení k poskytování drobných služeb obyvatelstvu“, jak se nazýval socialistický předchůdce ŽL.
Městský národní výbor si před vydáním toho povolení, vyžádal od mého tehdejšího zaměstnavatele kompletní kopii téhle osobní složky – kterou mi pak naneštěstí na MěNV ukázali.
Doslova jsem se zděsil a zůstal jako přibitý, protože tam bylo opravdu všecko.
Nezměnila se složka. (Ostatně – dali mi ji pak domů. )
Změnil se jenom její ústní výklad mezi lidmi. Mezi některými lidmi.
Jak to bylo s „Rádiem Mokraď“ jsem už někde popsal, nebudu se opakovat. [;>))
To jenom potvrzuje to, že jste někoho nasral 😀
Ten někdo, kdo na Vás seděl, záměrně interpretoval to hodnocení do negativního vyznění.
Ano, uznávám, že klepy a drby všech kalibrů, samozřejmě ústní, hrály velkou roli.
Tehdy by k mé lidské i profesní likvidaci bohatě stačilo, kdyby si nějakou velkou náhodou, někdo přímo z mého městečka všiml toho, jak o půl druhé v noci vycházím z UH služebny StB – a nenechal si to pro sebe.
Možná právě proto, co a jak jsem tehdy dělal, v jakém rozsahu a záběru, nebo i jak jsem tehdy (poměrně nápadně) vypadal, tak jsem bohužel byl poměrně známým ksichtem ve čtyřech okresech. A zvlášť pro lidi, kteří se obecně nějak motali okolo bigbítu či PAček, kteří mne přitom ani nemuseli osobně znát a já neznal je.
Měl jsem štěstí. V tu noční hodinu ze soboty na neděli, se tam naštěstí nikdo nevyskytoval. Kdyby nás estébáci vykopli až v neděli o půl třetí odpoledne, to by bylo o dost horší.
Na průser tehdy stačilo fakt málo.
Asi tak.
„Není na světě člověk ten, jenž by se zavděčil lidem všem! „jak by to asi okomentovala teta Kateřina. Náš „kulturní ústav“ je myslím největší drbárna v celém kraji.
@ Kein Niemand
Kdyz nevadi nomenklaturni kadr PePa107,ve sve dobe nalezite poucen z krizoveho vyvoje, tak proc by mela vadit Konecna, rocnik 1981 …
“He may be a son of a bitch, but he’s our son of a bitch.”
Franklin D. Roosevelt
Vidláku, Vidláku … v Bruseli jste byl sice půl roku, ale zjevně jste se nepodíval do archívu. Otázka „dvojího metru“ již byla s předstihem řešena směrnicí „ES č. 2016/2129/EU – o duálním metru“.
Ano, správně, žádný tzv. proruský narativ o dvojím metru, ale sympatická a demokratická směrnice o duálním metru …
https://blog.idnes.cz/daviddvorak/konecne-eu-vydava-smernici-es-c-2016-2129-eu-o-dualnim-metru.Bg16050205
Ano, správná směrnice.
Jenže by chtěla hodně zkrátit. Třeba takto:
„Náš postoj k realitě může být kdykoliv přizpůsoben našim potřebám.“
Však o pravdě se dá přece hlasovat?! Nicht war?!
Kein Niemand
Serbsverstandlich.
Již ve středověku v rámci vědeckého konsensu odhlasovali přesný počet andělů na špičce jehly.
I Emisní povolenky měli odhlasované, jen tomu říkali odpustky.
Kua už na to nevidím. Du spat. Takový seky.
Mimochodem‘: jak to má Stačilo s Trumpem? Je to odpudivá bytost nebo mírový vyjednavač?
@ Aleš
Ptáš se, protože to sám nepoznáš? Je to vůbec důležitý? Nechápu proč tě takový koniny vůbec zajímají.
Pokud znáš odpověď na svou otázku, tak nám ji třeba laskavě sděl. Díky.
Bude Vám ta informace k něčemu?
Do svodky.
Mladí nemají naději na vlastní bydlení? Tak ať bydlí v nájmu.
Vlastní bydlení není pro každého.
@ Aleš
Žeby další pan domácí? Jako Eta?
Před třiceti lety jsem taky bydlel v nájmu a hypotéční úrok 12,5% se mi zdál vysoký.
Trochu jsme šetřili a podařilo se bydlet ve vlastním.
Trochu šetřil a koupil si…. Jakou to má souvislost s dnešními cenami nemovitostí a možností pořídit si vlastní bydlení? Tak pochválil jste se, že jste jako moc šikovný. Ok, to hodně z nás šetřilo a mohlo si pořídit vlastní bydlení. No a co? Dneska můžete šetřit na čem chcete a nekoupíte si ani psí boudu. A jít do nájmu? Jasně, ceny jsou mírné, kdo pracuje, může si dovolit vlastní postel (možná i vlastní pokoj) domácí jsou většinou jen andělé…A až půjdete do důchodu, nebo prostě jen přijdete o práci tak co? Eutanazie?
No jasně, máte mít našetřeno. A jako z čeho? Když musíte platit ty šílené ceny za nájmy, zdražují se potraviny i energie.
Tak nemusíte všichni bydlet v Prahe, kolem Václaváku. Jsou i jiné nemovitosti za jiné ceny. Do práce se dá i dojíždět 🙂
Svob. Halík by to narval do Mišelinky tahat pneumatiky. Taky bych to narval. I pravicovače!
Normálně bych udělal prověrky! Znáš základní zákony marxleninské filozofie? Hlásíš se ke vědeckému světovému názoru a znáš jej zpaměti? Máš zaplacený příspěvky ROH? Jeden mínus – přísná důtka a 700 hodin v akci Z! Dvě nebo tři – narvat do Mišelinky ve všelidovém vlastnictví!
Pro jistotu ani kolem Prahé. Tak daleko, aby se tam nevyplatilo dojíždět.
Jo, třeba z Jeseníků.
Jémine! Takový hezký povídáníčko tu mohlo začít. Možná i začalo, jen, ona ta místní obsluha jsou podivíni a nechtějí tu nechat milou zábavu.
Totiž, ModryKlokan (možná z prokřehlosti v nevytápěném předraženém pronájmu, ale nevím, pouhá má spekulace) tu spravedlivě vyčetl společenskou zvrhlost těm, kdo nepranýřují nájemné bydlení. A já souhlasně navrhl, že bych to narval tahat pneumatiky do Mišelinky. I doplňující návrhy jsem měl. A teď to tu je – čárymáry fuč…
Nechci veškerou vahou autority prosadit právo na vrácení, ano nechci vešk. v. sv. aut. omluvné vysvětlení ztráty mého cenného komentáře. Jen, Alefe, bylo tu něco košilatýho nebo tak něco? Nebo všeobecně nemravnýho? Jen to mi prozraďte, já jsem hrozný zvědavec…
…ani nechci vešk…
@ Piccolomini
Nájemný bydlení je v pořádku. Pokud je obecní nebo státní. Soukromý komerční nájemní bydlení je špatně. Investiční byty jsou špatně. S pánama domácíma je potřeba zatočit. Již se to osvědčilo v minulosti.
Vracet to vyloženě nutný nebylo, ale vše nasvědčuje tomu, že ta vrchnostenská sebranka si nedá pokoj a vyloženě si o to koleduje. Sorryjako kámo.
Nechutní kapitalisti nejste na světě sami, víme? A svět nepatří jenom vám, nesmí patřit.
@ Alef Nula
Sorry Admine, ale to je dost přes čáru. Můj nickname je Modrý Klokan, ne Rudý Klokan.
Je opravdu zarážející, jak lidi co jsou fanaticky posedlí pravidly, který neváhají důsledně uplatňovat na ostatních i v maličkostech, nemají žádný etický problém s tím, že sami svévolně poruší i ty najzákladnější pravidla.
Zatím se zdá, že to pro tebe přesně platí. Jak má někdo moc, neváhá ji zneužít, nicht wahr?
Podobně si ohýbají pravidla/právo naše totalitně/liberálně/demokratické soudy. Dvojí metr, přitom mají být apolitičtí a udržovat jednotný prostor pro všechny a svobobu slova. Chápu to tak, že jsi proti demokracii bez přívlastků. Dobrý vědět.
@ Alef Nula
Jinak dodatečně si uvědomuju opětovný standardní neustálý problémy v komentářích na tomto webu, například tykání/vykání, na to je možná tady pan Alef Nula taky velmi citlivý, už ani nevím, v tom zmatku s jeho náhodně vyžadovanými pravidly, nesmyslnými ingerencemi a šikanou vybraných neprivilegovaných dezolátů, už se nedá vyznat.
Takže sorry za tykání, snad už nezapomenu to Vámi vyžadované vykání. Vidíte jak jsem uvědomělý?
Jen bych Vás rád poprosil Pane Velkomožný Všemocný Administrátore, co kdybyste mě přestal šikanovat a trolit, je to tady občas jak na Novinkách nebo Seznamu.
Chápu, že jsem Vám asi nesympatický, třeba z nějakých historických, mě neznámých důvodů. Ale pokud ne, proč v takové frekvenci jako dosud, ničíte svévolně mou komunikaci a zneužíváte svou funkce administrátora? Pravidla dodržuju, zkuste je taky dodržovat. A zkuste si něco důležitého nastudovat, například o svobodě slova. Nebo máte jiné hodnoty?
Fakt už mě obtěžujete, najděte si jinou oběť. Nebo se mnou diskutujte jako každý jiný komentátor a neprosazujte neustále i v diskusi svou administrátorskou nekontrolovatelnou moc. Děkuji za pochopení, Vážený pane Alefe Nulo.
Vysírači jsou všichni stejný. jeden jako druhej.
Vaše reakce mě docela zaujala; co byste radil? Mají ti mladí, nemajíce vlastní bydlení, jít bydlet pod most?
Můj synovec se odpoutal od rodiny, našel si práci daleko od domova, bydlí v nájmu.
Neteř zanechala studia VŠ, našla si práci, opustila mamahotel a bydlí v nájmu.
Můj syn staví (už nějak moc dlouho, ale je to jeho věc) RD, a než ho dokončí, bydlí v nájmu.
Je na bydlení v nájmu něco špatně? Já si to nemyslím.
Na bydleni v najmu neni principielne nic spatneho. Teda krom toho, ze realita najemniho bydleni v CR vsak prinasi jista, uhm, specifika (nemoznost legalne v rozumne dobe vypakovat neplatice, dokonale bizarni podminky najemni smlouvy na dobu neurcitou atp.), ktera s sebou nesou prislusne dusledky (smlouva na rok-dva, pripadne s moznosti prodlouzeni… neco, jak mel muj FR kolega, kterej zil v 15 let ve stejnym najemnim byte, je v nasich koncinach ze sveta duhovych jednorozcu).
Takze kazdej, kdo si chce aspon pridelat obraz na stenu, si radsi bydleni koupi… celkem pochopitelne.
Osobní zkušenost: v roce 2007 jsem nastoupil do pražské pobočky firmy s předpokladem, že to je „na chvíli“. Nakonec to bylo do roku 2023. Po čtvrt roce v ubytovně jsem si pronajal byt a setrval v něm celá další léta. Na „pětce“ ale žádní duhoví jednorožci nebyli, díval jsem se, ani můj pes je nevyčmuchal.
V ulici, kde jsem bydlel, obývali necelou polovinu bytů vlastníci, menší část nájemníci malých majetků ( jeden až tři byty), zbytek nájemníci investičních (nebo jakých ) společností.
Na bydlení v nájmu není špatného vůbec nic. Špetné je to, že vlastní bydlení si nemůže pořídit prakticky nikdo s „normálním“ příjmem i kdyby moc chtěl. A tím pádem to s „bydlením v nájmu“ dopadne(lo) stejně, jako s cenami potravin, PHM, energií, mobilních dat, atd. Budou (mají) většinu těch „normálních lidí“ v hrsti.
Záleží na lidech. Na domácím i podnájemníkovi. Jako vždy…
A kdesi jsem četl, že v Kotlince je snad největší podíl majitelů bytů a domů v Evropě. Jinde se bydlí daleko víc v nájmu.
Tak predsa len je rozdiel v zakonoch na ochranu najomnikov na zapade + pracovnych podmienkach mimo Prahu, Brno apod. Asi ako keby ste radili niekomu v Rimavskej Sobote, ze ved tam si byty lacnejšie. Uz 25 rokov ale najst si pracu za viac ako nejakych 750 eur problem je
No a možná proto jsou tam ty byty levnější…
samozrejme, ale ono je to jedno….ti ludia tam za tie platy hypoteky nedostanu. Kupuju len ti, ktori odisli inde a kupuju si byty v byvalom rodisku
Ten je stejný nebo vyšší než splátka hypotéky.
Jakou tam máte další 3,14čovinu?
nevim jestli chapu spravne, ale beru ze to 3.14atd znamena podle vas, ze kdo ma na najem, ma i na hyposku.
tady bych si dovolil oponovat, jestli nekomu staci vyplata (prehanim) na najem a zradlo, tak mu tezko nejaka seriozni banka schvali hypo na 30let, nb kdyz 20+% ceny nemovitosti musite vyplaznout hotove predem. taky kdyz za par let se, nedejboze, zmeni vase fin. moznosti, tak z najmu odejdete do vetsiho-mensiho/horsiho-lepsiho/v jinem meste… skuste to same s hypotekou
V zemích našich vzorů je celkem běžné, že na hypotéku či vlastní bydlení padne jeden plat manželů. A z druhého žijí. Ovšem ceny v porovnání s platy jsou trochu jiné než v ČR. Třeba Nutella.
Co dodat?
Snad jen to, že by ten článek mohl být násobně delší a stejně by nepostihl všechno svinstvo, co se kolem sdělovacích prostředku děje.
Ale klídek: Je to všude na světě.
Mě fascinuje třeba ten lidovec Bartošek. Kdykoliv ho vidím, z očí mu sálá nenávist. U Jílkové to vypadalo, že ještě chvíli, vyhlásí stanný právo a všechny dezoláty postřílí.
Bartošek je etalon fašounství. A stěžuje si na nebezpečí fašismu. To chytrej nevymyslí. Kdyby nebyl tak nebezpečnej, byla by to fakt sranda.
Bartošek je fašistická svině, která použila lidovce jen jako výtah.
Stejně tak Kalousek.
Umí si někdo toho lidského zmrda a opilce, představit v kostele a u zpovědi?
Jak dlouho by taková Kalouskova zpověď trvala, nebo kolik kýblů by musel mít zpovídající farář, aby nemusel na hajzl?
Tyhle dva jmenovaní se zřejmě chodí zpovídat k páteru LHalíkovi (apage satanas). Svině k svini sedá, rovný rovného si hledá. ( omlouvám se sviním – zvířatům)
a ro jsem si myslel, že jsem nějakej zaujatej ☻