21 listopadu, 2024

Rok mrtvých vlků…

Tak nám vyhrál Donald Trump. Hodně z nás do poslední chvíle ještě čekalo na nějaký kamion hlasovacích lístků na podporu Zklamaly Harrisové, který se odněkud vynoří a zachrání libtardům situaci. Ale nestalo se. Vítězství Donalda Trumpa je o to přesvědčivější, že Republikáni získali i většinu v Senátu, Sněmovně reprezentantů a dokonce mají i většinu guvernérů. Takže na nějaký „impíčment“ mohou všichni rovnou zapomenout. Navíc, Trumpovo vítězství je poměrně přesvědčivé. Vyhrál nejen na počet volitelů, ale i na počet hlasů.

Já se nebudu věnovat kyselým novinářským obličejům, nebudu se věnovat České televizi, i když jejich volební noc je nejen důvodem k neplacení koncesionářského poplatku, ale i k poslání celých Krkavčích hor na smetiště dějin. Pak udělat pluhem brázdu (hlásím se) a zasypat solí. Nebudu se věnovat hloupým Honzejkům ani jiným libtardím firmám, díky jejichž pláči nejspíš budou mít v Hřensku povodně. Nebudu se ani zabývat fanděním Kamale, které nepomohlo ani nemohlo pomoci, protože čeští liberálové v amerických volbách jaksi nevolí.

Já se zaměřím na ty, kterých se Trumpovo vítězství přímo dotkne.

Kipling ve své Knize džunglí popisuje praktiky ve vlčí smečce, kde stárnoucí vlk poprvé mine svou kořist. Říká se mu pak mrtvý vlk. Sice ještě žije, ale už se o sebe není schopen postarat, bude v čele smečky nahrazen a nakonec zajde někde v ústraní. Přesně tyto praktiky platí v politice. Nejhorší, co se může politikovi stát, je minout se svou politikou cílem.

První tři mrtví vlci sedí na Hradě. Kolář, Pojar a Petr Pavel… Ti vsadili na Bidena a na Kamalu. Petr Pavel dokonce těsně před prezidentskou volbou provedl další „mladickou nerozvážnost“ a nazval Trumpa odpornou lidskou bytostí se kterou doufá, si už nikdy nepodá ruku. Myslím, že se mu to vyplní. Navíc je krajně nejisté, jestli si v americké administrativě vůbec bude mít s kým podat ruku. Očekávám, že Republikáni provedou velmi důslednou noc dlouhých nožů a pokud má Trump realizovat obrat americké zahraniční politiky, tak to nebude dělat s lidmi od Bidena. Mimochodem… koruna dnes vůči dolaru silně poklesla… jak symptomatické.

Další parta mrtvých vlků sedí ve Strakovce. Co k tomu říct… Od prvního dne ve funkci dělal Fiala špatnou politiku, protože se zaměřil na špatnou kořist. Nejprve úplně otočil a stal se liberálem. Odhodil svoje dávné řeči z roku 2016, kdy ještě byl euroskeptikem a konzervativcem. Jako Emanuel Moravec pochopil, kde je moc a prostě překabátil. Stejně jako kdysi soudruh prezident. Pak, stejně jako Zelenský, ke své škodě uvěřil americkým slibům o vítězné válce proti Rusku a stalo se to prioritou jeho politiky. Tak velkou prioritou, že obětoval své politické preference a zřejmě definitivně obětoval celou čtyřkoalici. Dokonce byli tak hloupí, že projekt SPOLU podepsali ještě před americkými volbami, ačkoliv na tom vůbec nezáleželo a sedmnáctý listopad by pro takový podpis byl stejně symbolický jako osmadvacátý říjen.

Všimněte si, že jsem se úplně obešel bez toho, že je Fiala i mizerný hospodář.

Prostě čekal, že liberálové zvítězí v Americe a pak zvítězí i nad Ruskem. Jenže nic z toho nebude. Trump se s Putinem nejspíš domluví a tlak na Ukrajinu se vyvine prostě tím, že nějaký americký Fox News prostě zveřejní skutečná čísla ukrajinských ztrát… Všechny ty stamiliardy, které naše republika napumpovala do války, jsou už teď peníze vyhozené z okna a kdo za to může? Fiala. On je premiér. Ve volbách SPOLU nepřeleze deset procent.

Já jsem byl poslední tři roky optimista a pravidelně jsem zde na Kydech meldoval, že na tom nejsme tak špatně, jak to líčí velká média. Říkal jsem, že nás přibývá, že si to lidé stále více uvědomují, že liberálové už nerostou a nesílí. Velké demonstrace jsem bral jako bod zlomu. Tam naposled si ještě Rakušan mohl myslet, že má navrch. Tam naposled mohl bagatelizovat náš počet. Já mezitím psal o tom, jak jsme se etablovali, jak jsme z malých blogů udělali velké, že jsme dokázali využít sociálních sítí, rozšířit o sobě povědomí a volby pak ukázaly, že to byla pravda. Poměry se otočily a teď s Trumpem to teprve nabere rychlost.

Navíc se v USA ukázalo, že mladí a korespondenční nevolili tamní Danuši Nerudovou, protože vydlabaná dýně sice krásně svítí, ale ta snůška frází už prostě byla ohraná. A tak mladí lidé, i ti korespondenční, překvapivě volili republikány a to s takovou převahou, že si nejsem jistý, jak budou volit naši američtí korespondenční krajané za rok. Když teď volili Trumpa, myslíte, že budou volit politickou mrtvolu v podobě Pekarové Adamové? Nebo Rakušana? Amerika byla vždycky napřed, a tak to vypadá, že i s korespondenční volbou vládní vlci minuli svoji kořist.

Mimochodem… a říkám to vlastně nerad… k mrtvým vlkům se nejspíš zařadí i Andrej Babiš. I on totiž v posledních letech svou kořist míjel. Za doby covidové vsadil na očkování, které mělo problém vyřešit, ale nevyřešilo. Po volbách nevzal od Zemana jmenování k sestavení vlády, protože myslel, že prezident má na kahánku a zemře. Nestalo se. Pak svůj marketing rovněž zaměřil na velmi protiruskou notu (masový vrah Gerasimov, ODS jezdila do Moskvy lézt Putinovi do zadnice), podpořil obrannou dohodu s USA v té nejblbější možné době, mluvil sice o míru, ale svou politiku orientoval jednoznačně na očekávanou ruskou prohru, která teď asi nenastane, protože Trump už ve svém prvním povolebním projevu řekl, že války začínat nechce. Nepodpořil ani Václavák ani traktoriády, ačkoliv to byly body obratu. Nechtěl se stát lídrem protestů, ačkoliv měl tu možnost. Chtěl zůstat přijatelný pro Českou televizi a Lukačevičovy novináře, kteří teď prohráli svoji reputaci a už brzy přijdou úplně o všechno. Alternativní média, která budou hrát stále větší roli, Babiše moc nemusejí.

A dosadil Jourovou, která dělala všechno pro to, aby zlikvidovala svobodu projevu. Jourová je tak toxická, že ji jmenoval i Elon Musk, který v nové americké vládě bude hrát významnou roli.

Pavel Šafr to řekl správně… Trumpovo vítězství povzbudí dezolátskou scénu. To si piš, Pavlíku, že povzbudí. Vůbec si nedovedeš představit, jak moc ji to povzbudí. Ani ne tak kvůli Trumpovi, ten se bude snažit udělat Ameriku opět velkou a na nás moc ohledy brát nebude, ale spíš kvůli tomu, jak se i tam změnily voličské postoje.

Libtardismus totiž začíná být diagnóza, nikoliv světonázor. Sto padesát pohlaví je věc pro psychiatra, nikoliv pro prezidentskou kandidátku. Woke kultura začíná být pro smích, na cenzuru Twitteru může Evropa zapomenout a Jourová zůstane banální byrokratické zlo. Elon Musk říkal, že čtyřicet miliard dolarů nebyla cena za Twitter, ale cena za svobodu slova. Tak nám ještě minimálně další čtyři roky zůstane zachována. Navíc, Cukrberg s Fejsbůkem se nejspíš bude muset také přizpůsobit. A za rok si to s faktčekery, cenzory, udavači a mazači vyřídíme i tady doma. Člověk který otravuje studny, si nezaslouží žádnou milost a pro Jeníka Cempera je vyhrazeno to nejhlubší peklo.

Redaktoři České televize by si měli připravit evakuační zavazadlo. I Kavky jsou mrtvý vlk. Také se poněkud minuli a vsadili na špatného koně. Projekt Nekrm hydru nabírá další a další odhodlané. Už teď jich je víc než třicet tisíc. Do roka a do dne… pak i oni vezmou ošklivý konec, který v tom lepším případě bude vypadat jako v Polsku. V tom horším místo České televize vyroste nějaký komerční mrakodrap, veřejnoprávnost skončí a nikomu, kromě Štěpána Kotrby, nebude chybět. Moc velkých médií totiž byla zlomena. Jejich propaganda kvantitou a koordinací tlampačů už nefunguje. Už nestačí jen hlasitě a opakovaně chrlit fráze, už musíte mít i co říct. A když teď Česká televize nemá čím posloužit, už ji vlastně nepotřebuje ani ten Rakušan… Teď už je za sedm miliard drahá.

Ještě včera bych si na nějaký výraznější obrat v USA nevsadil ani vindru. Demokraté stále uměli křičet hodně nahlas a stále uměli předstírat, že mají masovou podporu. A stále mají hodně peněz. Ale mlčící většina už nechce koukat na desáté opakování téhož. Už má jiné názory i přes mediální ryk. Podobně jako v Gruzii, nikdo nechodil mezi obyčejnými lidmi, aby se jich ptal, jak to cítí. Nebylo to ani v průzkumech, protože lidé už neříkají, co si myslí, ani v anonymním dotazníku. Lidé to říkají, jen když jsou mezi svými. Mediální křik ještě existuje, ale lidé ho poslouchají čím dál méně.

Čeká nás rok mrtvých vlků. Rok elit, které se minuly cílem a scházejí na oubytě.

Ale také nás čeká rok těch, kteří obstáli v protivenstvích posledních let, kteří překonali Jourové cenzuru, ustáli hnojomety České televize, kteří nezaujímali postoje, ale rovně stáli i když přicházeli o zákazníky či práci. Rok těch, kteří říkali pravdu, i když bylo nevýhodné ji říkat. Rok těch, dostali facky, ale stejně neutekli. Rok těch, co se inspirovali Trumpem a Elonem Muskem. Rok těch, co se nevzdali. Ti to tady po volbách převezmou.

________________________________________________________________________________________________________________________

Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“

375 thoughts on “Rok mrtvých vlků…

  1. Jelikož jsem se spletla ohledně Moldávie, kde před sečtením korenspondenčních taky hlasů, Sandu prohrála a za půl dne vyhrála, raději jsem čekala jak to dopadne.
    Dopadlo, jestli dobře nebo né, to se ukáže, asi do roka a do dne.
    K těm Američanům a Evropanům, on ten hnědý bývalý prezident Obama jaksyk nebyl úplně bez viny, patrně vládl i za Joa a té hnědé paničce. Když vyhrál Obama, v Evropě byli u moci konzervativci a postupně byli vyměnění za lepší lidi. Nastoupil Trump a lepší lidi měli špatnou náladu. Prý se bude zjišťovat jak vlastně ty volby před 4 lety dopadly, že asi ty volby ukradli.
    S tím patrně počítal i Babiš a raději počkal až se blbci ze SPOLU totálně znemožní. A podařilo se jim to náramně.
    Matně si vzpomínám, že Demokraté v Americe měli nějakou ženu, která byla schopná a pro jistotu ji vyrazili. Dokonce byla i s Trumpem na nějaké demošce, tuším Gita se jmenovala. Chytré ženy tam jsou, ale nedostanou se daleko. I u nás byla zvolená MPA a Švihlíková ne.

    A máme na hradě šaška a jeho poradní orgán je opět ze série šašků, akorát jsou to šašci blbí. K tomu ta robka, která se tak uščuřovala 28.10, že jsem vypla telku.

    1. Nevím, zda je to ta vaše „Gita“ – ale v demokratické straně bývala Tulsi Gabbard, reprezentovala Havaj v kongresu. Sloužila tuším i jako zdravotnice u Národní gardy, včetně nasazení v Kuvajtu a Iráku a dotáhla to na plukovníka nebo takovou nějakou šarži.

      V roce 2016 podporovala Bernieho Sanderse, v roce 2020 se sama účastnila demokratických primárek a i když neuspěla, aspoň v jedné z prvních debat totálně zdrtila Kamalu Harrisovou – stačilo připomenout její hříchy z doby působení v Kalifornii a nezmohla se na slovo a nejspíš i díky tomuhle fiasku odstoupila záhy ze soutěže bez jediného hlasu.

      Je to chytrá a statečná žena, takže si to dost zavařila třeba v době, kdy se USA angažovaly v Sýrii – odmítla uvěřit nepodloženým zprávám o chemických zbraních, sama se vydala přimo do Sýrie a setkala se i přímo s Bašárem Asadem. Takže jí doma váleční štváči dost nesnášeli.

      Nakonec z demokratické strany odešla (nebo byla odejita) a teď opravdu podpořila Trumpa. Jestli se objeví i v jeho administrativě není myslím jisté, ale určitě by byla přínosem.

  2. Demokrati su uplni magori, ked stale nepochopili, ze amerika nie je pripravena na zenu prezidentku. Volby im prehrala Killeri Clinton, aj Ochechula Haris. Cital somdnes nejaky prieskum, ze zatial co Obama aj Bidet bodovali mrdzi hispancami a negrami okolo 90%, tak ochechuľa mala medzi nimi podpotu len 70%. Co je dost logiske, lebo hispanci aj negri su dost patriarchalne zalozeni a nebudu volit zenu. A je na povazenie, ze to anal-lytici demokratov stale nepochopili.

    1. Nejsou nepripraveni, Zlokote. Zvolili celkem s nadsenim cerneho Obamu. Zvolili by i zenu. Ovsem Demokrati privedli na podium dve takove odporne baby, ze se to nedalo. Kdyby se volilo podle toho, zda je ta ci ona sympaticka a sikovna, tak by obe dostaly nulove hlasy.

  3. Dovoluji si reagovat na dnešní Vidlákův rozhovor pro Parlamentní listy.
    Cituji:
    „Jeden ze zklamaných amerických demokratů pronesl, že Ameriku zničí bílí muži bez titulu. Je to urážka, nebo to vlastně lze brát jako inspiraci?
    Na to existuje jednoduchá odpověď. Bílí muži bez titulu si příští rok vezmou i český Parlament. Bílí muži bez titulu v posledních letech pracovali, aby rozbili monopol velkých médií, učili se dělat politiku, šli vpřed metodou pokus – chyba, zvedali se po každé ráně a znovu pokračovali, až se to prostě podařilo.“

    Pane Vidláku, prosím, nebuďte nespravedlivý vůči českým mužům i ženám s titulem.
    V této společenské vrstvě je velmi mnoho rozumných lidí, kterým to, co se u nás (a nejen u nás) děje, už dlouho leze krkem. Zejména se jedná o starší ročníky, lidi, kteří už leccos pamatují a také sami prožili, takže je nějaká propaganda tak snadno neovlivní.

      1. O.K. Díky.
        Dezolátem jsem byl a budu.
        Titul sem, titul tam.
        A jen tak na okraj: Včera večer jsem si po asi sedmi letech pustil ČT24, jen abych se pokochal těmi kyselými ksichty. Pro úplnost – přepínal jsem střídavě na CNN Prima News, a tam bylo vše o třídu lepší a objektivnější.

      2. @ Vidlák 22:00
        Ale prostě příští rok si vezmeme republiku zpátky.
        Nevezmeme. Žádná nám už nám nepatří.
        Respektive nic nám tu nepatří. Státní dluh je nesplatitelný a scénář ála Řecko (vše „dát“ zahraničním bankám) už nebude moc fungovat, protože už prakticky nic nevlastníme.
        Jediné, z čeho se dají ještě „vyždímat“ nějaké love, je zdravotnictví, sociální zabezpečení, Lesy ČR a nepatrné zbytečky ostatního státního majetku.
        Teď prý se má prodávat (nebo už prodal?) zámek Štiřín. Za děkuju, nebo za podobně směšnou částku…

      3. Re: Vidlák; 6 listopadu, 2024 (22:00)

        .. to je špatný i jako vtip, Vidláku. Na „pokecu“ v tomto směru vynikal nick PřemekJ , ten nahodil v průběhu dvou let několik termínů, kdy to přeberou, nejaktuálnější letošní měl být tuším v srpnu. A zase nic.. tolikrát zklamaný jsem nebyl ani v lásce…;o))))

      4. PePa vám ji nedá. Tuším, že se zařekl, že vítěze voleb, co se mu nebude líbit, sestavením vlády nepověří.

      5. Vidláku, je to jako s tím modlitebním shromážděním za déšť. Pokud tomu křesťané z celého srdce věří, měli by si s sebou vzít deštník. Pokud čekáte, že se příští rok podaří volbami změnit vládu, pak je asi nejvyšší čas, abyste s přáteli už sepisoval a piloval vládní program, včetně prováděcích detailů. Držím vám palce.

    1. Není titul jako titul. Velmi záleží na tom, z jakého je oboru, fakulty, Alma Mater. Zpravidla ti, co mají vzdělání v přírodních, technických, někdy i lékařských vědách, jsou schopni analyticko-syntetického racionálního myšlení (v klasickém konzervativním smyslu). Titul Ing. pro ekonoma je (historicky daný) protimluv, měli by být Mgr. To „zpravidla“ viz, vizme, vizte (viz bez tečky, popř. s vykřičníkem, antož rozkazovací způsob slovesa vidět) výše, se začíná s „kvalitou“ našeho (KoZa) školství silně smrskávat.
      A ještě k těm kokotským diskuzím patriarchát vs. matriarchát dříve. Žena vs. muž, samice vs. samec. Každý z těchto dvou jedinců je svou stranou jedné mince, každý z nich má svou jedinečnou roli jak v přírodě, tak i v lidské společnosti (nebo ve zvířecí pospolitosti). A bez obou by život zanikl. Hlupky a hlupci, ti jsou v obou pohlavích, stejně tak, jako ne-hlupky a ne-hlupci. Stejně tak jako „morálně skvostní“ jedinci a všeho schopní darebáci. Příkladů ze současné doby je dost. Jsme ale jen lidi, hranice mezi extrémy se prolíná. A „po ovoci poznáte je“.

      1. Kvalita titulů je nejen odlišná, ale taky proměnlivá. A hádky o ženství a mužství samozřejmě hloupost. K těm titulům, měly by být dokladem nabytého vzdělání. Nejlépe uplatnitelného (což je dnes, eufemisticky řečeno, až příliš často značně diskutabilní), nicméně i uplatnitelné je málo, mělo by být taky uplatněno.

        Na liberální (kteréžto označení je přirozeně absurdní) scéně je ale už dlouho parametrem pro tzv. nízkost lidského bytí jedna specifická trojkombinace. Totiž, muž, bílý a nevzdělaný.
        Být bílým mužem je vrozený hřích, kdy odbělit se nelze, tak se to v „lepších vrstvách“ aspoň ředí tou takzvanou genderovou rozmanitostí. A vzdělanost je tzv. rozdílový ukazatel. Který ovšem naprosto umělý, ve většině na nic neukazuje, jen si jej libtardi vytvořili a to vzdělání si přisvojili coby svůj definiční znak.

        Je ale naprosto kontraproduktivní to brát osobně, nebo se dokonce s některým ze „vzdělaných“ (třeba v genderové nestálosti pohádkových postav, což, jak známo, už není pouhá parodizace) o tom pouštět do polemiky. Oni tomu jednoduše – věří. Navíc, sice je pro ně důležité být vybaven nějakým titulem, který jím ji jakoby potvrzuje, mnohem podstatnější ale je v jejich vnímání takzvaný světonázor. Ten je tou hlavní „vzdělaností“. Vždyť zuřivé prosazování právě té genderovosti nebo exkluzivní „zelené“ energetiky nějakým, třeba co do studia skutečně vzdělaným člověkem, je doslovným torpédováním a popíráním jeho vlastní vzdělanosti. Nehledě k tomu, že například mnoha významným vědcům je jejich vysoká a hlavně uplatnitelná a uplatněná vzdělanost vysmívána a ponižována právě pro „neliberálnost“ jejich pohledu na příslušné téma.

        Ať se tedy libtardi utápějí ve svém pocitu vznešenosti. Toho bílého nevzdělance si pouze myšlenkově vyrobili, aby měli nad kým „vyčnívat“. Vždycky měl někdo potřebu být „lepší“, dnes je pro to parametrem právě to liberálství. Kdy, jak je u toho vyčnívání pravidlem, nepatří jím ani název (ten naprosto v žádném případě), kterým se označují, ani to (ve velmi vysokém počtu případů), čemu se obecně říká ta vzdělanost.

        1. Titul MBA může udělovat kdokoliv, třeba i Vidlákův Institut venkova. Vidlák by mohl udělovat i titul nový, MBP = master of business pitch fork či MBS = master of business spade.
          A MBA = master of business alternative

          1. Aspoň nebudou dezoláti nevzdělaní. Budou přece mít titul.

            Některé věci mi utkví, patří k nim ne titul, nýbrž označení – expert. Dnes je tolik expertů…
            Kdysi byl kdesi diskusní pořad s tématem pomlázka – mrskačka – šmigrust. A Zelení tam k tomu právě měli expertku. Jen už přesně nevím na co konkrétně, každopádně ji tak nazývali. Byla řekněme značně hmotnostně neatraktivní, to je ale jen okolnost, tato expertka se ovšem vyjadřovala velmi odborně. U situace, kdy chlapec vejde do domu, uvedla, že není akceptovatelné, aby přítomné ženy hned vymrskal (to řekla taky nějak odborně, už ale nevím jak). Může prý k tomuto tradičními úkonu dojít, ovšem pouze až po vyjádření konsensu. Míněno, že ženský s tím musí vyjádřit zřetelný souhlas. Tohle ona tam řekla. A já měl v tu chvíli sám se sebou konsensus, že být tam a mít s sebou pořádnej tatar, nebudu čekat na její zřetelně vyjádření a natáhnu ji s ním přes hlavu.

  4. Ale jo, to urychlené lísání libtardů k „odpudivé bytosti“ je pěkné pokoukání … zejména to zjevné nadšení, asi jako vlka uhryzávajícího si vlastní nohu chycenou do želez.

  5. Tak Babiš byl hozen přes palubu . Otázkou zůstává , zda pouze symbolicky u Vidláka , či objektivně u průmyslových elit , protože právě průmyslové elity jdou a půjdou po krku politickým elitám .

    1. Já Babiše nemohu ani vytáhnout nahoru, ani shodit dolů. Jen mohu popisovat, co vidím. Babiš je strůjcem svého štěstí a záleží na něm, jak bude hrát s novými kartami. Já jen prostě vidím, že tím, jak se Fiala odpotácel na smetiště dějin, přestal být Babiš menší zlo a přestal to být důvod, proč ho volit. Má na výběr. Buď se stane dobrem a nebo s stane tím větším zlem. Záleží na něm, kam se vydá.
      Babiš se snažil být zadobře s velkými médii… ale to končí. Už mu nepomohou ani kdyby chtěla. Musí být zadobře s alternativou. A nejsem si jistý, jestli to chápe.

      1. Upřímně – dokud bude „alternativa“ fanatická tak, jak je, bude pro Babiše lepší stát proti ní, protože je mnoho lidí, kteří nesnášejí Babiše, zklamali se ve Fialovi, Jurečkovi a pyrátech a v podstatě nemají koho volit, protože jsou stále euroatlanticky orientováni. Nakonec přitažlivost atlantické orientace právě významně stoupla.
        Ty vpravo požere Kalouskova strana, jestli vznikne, část zůstane věrná STAN, drtíce kletby mezi zuby, ti vlevo budou volit právě Babiše.

        1. Myslíte, že atlantická orientace bude přitažlivá? Když na ni Evropa především doplatí? Když budou cla? Já myslím, že do roka a do dne budeme Ameriku nenávidět. Podobně jako kdysi Sovětský svaz. Jednoduše proto, že se fakt bude chtít zachránit na náš úkor.

          A jestli ne a bude to naopak inspirativní super země, tak se milerád vrátím k prasátkům a vínu. 🙂

          1. Jistě, že bude přitažlivá. Pokud se USA opravdu ekonomicky zvednou, vedlejším efektem bude kromě umenšení přitažlivosti deviací (už jen to samo bude stačit k popularitě) snížení daní, snížení ceny paliv (nakašle se na zbytečnou ekologii) včetně plynu. Druhým aspektem bude zvýšení stability ve světě – Trump pravděpodobně masivně podpoří Izrael a pokusí se vyřešit Ukrajinu dohodou s Putinem i za cenu jejích územních ztrát.
            USA bude (zase) lepší než my (EU); z toho plyne obdiv, nikoli nenávist.

            Ano, ekonomicky se povede hůře. Prizmatem nízkopříjmového zaměstnance se blíží extra průser. Ale ten je nevyhnutelný, nenastoupíme-li podobnou cestu jako USA; snížení daní, omezení debilních regulačních zákonů; investice do vzdělání a vědy, nikoli do neziskovek a čmoudů.
            A to budou chtít i voliči. Mimochodem, Trumpa volilo poměrně dost prvovoličů; další generace „batikovaných eko socek“ odrůstá a alfa budou zase tvrdí individualisté. Ono se to tak střídá.

            Povíme si.

            1. Já si pamatuju, jak Havel blahé paměti říkal v Americe, že je zapotřebí především pomoci Rusku… a jak to pak dopadlo..

              Ale pokud se USA znovuzrodí, tak samozřejmě bude atlantismus na vzestupu a bude to tak v pořádku. Ale já to spíš vidím na izolacionalismus….

              1. Váš problém je, že mícháte dohromady 1) moudré řeči na konferencích určené publiku, které má řečníka považovat za moudrého, 2) zájmy jednotlivých aktérů a 3) praktickou politiku, která se dlouhodobě orientuje na ad 2), ale musí krátkodobě vyhovět voličům směrovaným ad 1).

                Izolacionismus nevydělá. A většinový volič nebude obdivovat USA proto, že pomáhají Evropě, ale proto, že USA jsou cool a chtěl by být jako oni.

                Rusko a komunisti cool nejsou. Nebudou.

                    1. Neznám. Mně je sice dvaadvacet, ale už potřetí, a mezi Svědky Alefovými – to je taková specifická sociální bublina, doména – zdaleka nepatřím k těm nejstarším.

                      Ale ne; Rusko trapné není. To je jen taková mainstreamem šířená pověra z kategorie kyselých hroznů. Dříve či později vyvane.

                    2. Mezi střelci Káčkovými jsou i lidé z alfa generace a tak adaptuju i jejich slovník. Něco je povedené, třeba random lidi (náhodní chodci), skipnout (vědomě zmeškat) nějakou nepříjemnou povinnost, něco je horší, jako výplňové „kámo“ nikoli místo, ale navíc k výplňovému „vole“. 🙂
                      A něco je dokonalé, jako „dinosauři“. Whatsappni mi to, telefonujou jenom dinosauři.

                      Každopádně trapnost Ruska nemá co dělat s mainstreamem. TV sledují jen dinosauři.

                    1. Anonyme, napřed se nauč diakritiku, správnou velikost písmen u psaní názvu českého jazyka, časování slovesa být a tak dále.

                  1. A komunisti minoritní. Ale ruský duch, i když v Moskvě, St. Petěrburgu, … Volodivostoku stále libderská kavárna. I když i ta se postupně tlumí.

                1. V čem spočívá to cool? To bývávalo, když americká hudba se dala poslouchat a na filmy koukat. A když rifle byly k dostání jen v Tuzexu. Ale co je cool dnes?

                  1. Být dementem v jedné bublině a nevybočovat. Pokud vybočovat, vyhozen, mít depku a buď spáchat sebevraždu, nebo při zachování zbytků sebezáchovy se dát k nepříteli, alternativě.

              2. „Ale pokud se USA znovuzrodí“ – bez kolonií nemaji šanci se vrátit kde byli. Pokud jádro BRICS udrží jednotu, nemají šanci ovládat celý svět.

            2. „Pokud se USA opravdu ekonomicky zvednou …“. Nezvednou, nemají na to tintili-vantili. Doplácejí na maximalizaci zisku, infrastruktura v rici, denně průsery železnice a další infrastruktura, desítky let bez údržby, bezpečnost fabrik, výroba je v ČLR, finanční deriváty z derivátů, z hovna sice upleteš bič, ale …, etc., etc. Předlužení, korupce (zbrojní průmysl vs. US Army, ….). Vygumovaní LGBT++ cpaní do výkonných funkcí. Nevzdělanost na rozdíl od Rusáků. Dekadence, perverze panují. Petrodolar skončil, protože Saudi a BRICS+. Socializace ztrát už přestává fungovat. A navíc dementní Deep State. A jak zpívá I. Mládek, „jen si ještě chvíli skákej Pavlíno a budeš mít téměř umlíno, ať si tamti, buzeranti, mají klidně zavříno“ (mírně upraveno).

          2. Vy jste v Trialogu šmahem a podle mne neprávem a chybně odmítli brát si vzor v Číně. – Já jsem v Číně nebyl zaleka úplně všude, a tam, kde jsem byl, pracovní doba čtrnáctihodinová nebyla. Respektive možná byla u soukromých podnikatelů, ale to je u nás stejně tak.

            Asiaté, nejen Číňané, ale jako první Japonci a teprve po nich další, to dělají tak: okoukají všechno ve světě a doma si to upraví po svém. Právě toto bychom se od nich měli naučit jako první.

            Takže nemusíme zavádět 14hodinovou pracovní dobu, jak možná někde v Číně mají, ale neutápět se v nesmyslných regulacích, nebýt ideologičtí, nýbrž přísně pragmatičtí, pohlídat si prachy z velkého byznysu a nebuzerovat zbytečně ty malé, kterých je mnoho – přesně tohle, a spoustu dalších užitečných věcí, bychom z Číny převzít uměli, mohli, a můj názor – měli. Čína na právě (nejen) těchto postupech postavila svůj rozmach, a jak vidíme, funguje to velmi dobře.

            1. neutápět se v nesmyslných regulacích, nebýt ideologičtí, nýbrž přísně pragmatičtí, pohlídat si prachy z velkého byznysu a nebuzerovat zbytečně ty malé, kterých je mnoho
              Až na ten velký byznys, kde bych si „pohlídal prachy“ především zvýšením atraktivity ČR pro investory než tím, že nebudu-li troubit se Sitting Pingem, budu zmizen, souhlas.

              Ale kulturní různost je přílišná. Čína je nicméně pro mě druhá možnost po o Americe a Západu.

              1. Když říkám „dělejme to jako v Číně“, mám na mysli „okoukejme všude všechno, a pak si to doma přizpůsobme po svém“.

                Proto tedy povolaný
                drží se jádra, nikoli slupky,
                chápe se plodu, nikoli květu.
                Nechává vzdáleného a drží se blízkého.

                (Dao De Jing, kap. 38)

        2. Junge fraulein ,Alter wine …. altern s portskym , je zatim fantasticka a neskutecna s institucema , dozakademizovana akademikama.. Jeden ,Stefec, je skutecnej chlap ,jinak poucny reci a na uspavani ,vod otcu s matkou moudrosti..
          A este s pridruzenou vyrobou budoucnosti..Atlanticky orientace ,vyznamne stoupajici rovnou do dalsich zaplav.

      2. Tohle může platit jen tehdy , pokud je Babiš suverenní hráč . Ale dle mého názoru , je součástí řídící periferie , kterou pase při řízení Ten , kdo právě více zatlačil .
        Babiš je sluha dvou pánů .
        Teď ještě jednou poslouží a bude odstraněn .

    2. Babiš byl hozen přes palubu po právu. Ne proto, že ho nemám rád, ale proto, že je špatný politik (u prof. Druláka padlo – je těkavý). Babišova těkavost v politice vyplývá především z Babišova založení: Babiš je každým coulem byznysmen. A to není pro politika ideální modus operandi.
      Jako byznysmen můžu těkat, jak se mi zlíbí: jednou udělám kšeft s jedním, příště s druhým, a pak ještě s někým dalším. Nikdo se nezlobí, nikdo se neurazí, o peníze jde až v první řadě. Tak funguje byznys.
      V politice to tak není: jednou jdeš do koalice s komunisty – a navěky máš škraloup. Takhle funguje politika; tam těkání nemá místo. Babišovi se těká lehce a přirozeně, protože je beznázorový. To je v byznysu výhoda, v politice Kainovo znamení.
      Babiš soutředil velké bohatství a vytvořil si ekonomické impérium, ale v politice nedosáhne ničeho trvalého.

      1. Souhlas. Ta těkavost je přesná a je to věc, kterou mu nejvíc zazlívám při řešení covidu. V pondělí hot a ve středu čehý a v pátek to čehý není tak horké. A větší péče o libtardské novináře než o vlastní ministry. A přitom z toho nic pozitivního neměl.

        1. Přesně tak. Babiš v jádru podle mě není zlý člověk. Ale fakt je těkavý a podléhal novinářům. Nikdy se jim nepostavil a když řvali, tak ustupoval a házel přes palubu vlastní lidi. Byl jsem toho vícekárt svědkem, jak si hlavně hlídal, aby o něm někdo neřekl, že je proruský.
          I s novináři minul kořist. Přecházel si lidi, na kterých přestává záležet.

          1. Dostal se do problému, kde není doma, který neumí. Nevěděl, komu věřit, protože ani nikdo z jeho blízkých neznal. Já osobně bych jej za covid nekřižoval.

            1. Já taky ne. Věděl, že o tom nic neví, a vzal si poradce. A skoro bych se vsadila, že i s výběrem poradců si nechal poradit. Bohužel pro národ blbě, ale on za to nejspíš fakt nemohl. Tam byly v pozadí prachy, nejspíš i úplatky,možná i od fajzrů.

            2. Pro mě je Babiš právě kvůli chování za covidu NEVOLITELNÁ osoba. Pokud máte krátkou pamět, připomenu, že ještě na konci roku 2021, tedy půl roku před tím, než Putin ukončil celou frašku s covidem, se BABIŠUV ministr Adam Vojtěch snažil naposled zatlačit na naivní , aby se lidi nechali očkovat a to prosím v době, kdy už koloval mírný omikron a bylo jasné (resp. se to už mohlo říkat), že nejlepší imunizace je po prodělané nemoci.

              https://ct24.ceskatelevize.cz/clanek/domaci/epidemie-neockovanych-vojtech-kritizoval-odpurce-vakcin-prave-oni-zaplnuji-nemocnice-27526

          2. Pochopitelně. Být proruský je v ČR těžké stigma a Babiš má dobré poradce.
            Možná je to ještě stále o kousek horší, než být woke. 🙂

      2. Diplomat/akademik vi , babis je tekavy ..Tek sem tek tam.
        Obyc clovek vi ,babis neni klaun ,ale chameleon..A mrtvej..
        Akademikum to nerikejte..Zatim nic nevi.

        1. Von to ale nedela schvalne , je tak narozenej ..A zrejme si nemuze pomoc..

          Dalsi , agent , anglo K., zase nenavistnou IQ chytrosti , taky k cestine ,
          blouznil vo diakritice. Zadnej z nich ,ale neporadi , jak si to poridit..

  6. Ovšem, viz Parlamentní Listy, co Vidlák by říkal, kdyby vyhrála Kamala….
    Ještě v průběhu voleb byl k vítězství Trumpa skeptický.
    Jaká je verze interview pro takový případ mrtvé Schrödingerovy kočky?

    1. „Ještě v průběhu voleb byl k vítězství Trumpa skeptický.“ Já také.
      „Jaká je verze interview pro takový případ mrtvé Schrödingerovy kočky?“ Kecalistická, hovno víš, hovno povíš.
      A to stejné platí pro Danyho chování v dalším období.

      1. Pro nektery ta hlavama vylhana kocka nemuze prestat bejt kocka..
        Takovych je v bohnicich a jinde ,ve vedeckejch ustavech , taky dost..

        Pane osetrovateli, ztratila se mi tady kocka , ted tady byla ,
        najdete mi ji , kocka. Vy nevite, co je to kocka. Kterou vidite i kdyz ji nevidite.
        Ze tady bejt nemohla ,ze to je pacientum zakazany, dyt to je kocka v krabici ,
        to ja vam dokazu , musite cist vedecky spisky , a kdyz na ni cumite vy, nepoucenej
        nevedecky nevzdelanej , vidite furt hovno..A nezirejte na mne porad ..
        Kdyz ale dyz cumim ja ,sectelej , ja vidim mrtvou kocku. Tak veda neni pro kocku, ale ani pro blazny, jako ste vy , vosetrovatelskej..
        Na co a proc porad musim cumet na mrtvy kocky v krabici ? Co je vam do toho ,jestli je cerna a nebo bila ,nebo ziva a nebo mrtva , ja se taky neptam jakou barvu ma vase stara , ziva a nebo …
        Musite vic studovat ..Neblaznete tady a uz dete hledat kocku a pro vedu ,a
        to neni nic pro kocku ,ale pro ..pro schrodigger koc..

  7. BBC… včera ještě „bestie…“ dnes „Amerika vítá nového prezidenta“. Odchyceno sedm z jeho voličů „proč volili Trumpa“. Odpovědi příkladné.

    Kdo nemá v hlavě piliny, promítne si vývoj „zpravodajství“ na Seznamu, Novinkách. Nevím jak na ČT, nesleduji, jen epizodicky mám zprostředkováno z druhé ruky.

        1. A nebo PePa
          v předvolební kampani jsem ještě nebyl prezidentem a proto mi byl občan Trump odporný a nepodal bych mu ruku, bo to tehdy ani nehrozilo…

          Tezazky hej….a proto odvolávám, co jsem odvolal…

          A já se tak nějak netěším- těším na okamžik, kdy Pavel sdělí „mým voličům“
          jo děcka neměli jste věřit na pohádky,
          vyškolili mne soudruzi dobře….

          Aneb, kam se hrabe Havel, nejlepší je Pavel….i na ty paradoxy.

          1. No nedava svym mladym volicum pekny priklad.

            Nebo mozna zaucuje nove mlade rozvedciky a svazaky vlastnim prikladem, viz treba jeho rucne psany zivotopis

            Musite byt pruzni a krasni, mluvit blaboly od umele blbosti vam projde.

    1. Ono bylo celkem jasné, že vyzobaná slunečnice Kabala nezíská více voličů než Doník. Jenomže se nevědělo, k jakému kalibru volebního podvodu se deep state v různých státech uchýlí. Nakonec se ve „swing“ státech nefixlovalo ve větším rozsahu, takže Trump. Bibi a jeho smečka už to věděli předem, proto byl izraelský ministr obrany vyměněn ještě před volbami v USA.

      1. Všichni tři celkem rovnocenní diskutéři, Drulák s vhledem, Vidlák s přesahem, Rath s omeškáním. Druhá část někde na Hero.., ale třeba nám o ní napíšete. Obě ruce- levá pravá, koncept, spojování, nálada, překročit média, vystoupit ze stàvajícího uspořádàní, hledat a najít vzor, ideu, Čína ne, Polsko ne, Západ kde?, atd. Objektivní, střízlivé, díky.

              1. Jo, je to jako investice do Západu, jak se tady v debatě obhajuje níže… Vykrystalizovaný pravolevý obraz… to ani Drulák snad netušil, co ještě i říká, když tam tak seděli společně a řekl to. No ale máme již prozřelé voliče?

                1. Investice do Západu je fajn, ale Západ se musí chovat jako západ a ne jako zbabělá baba v procesu přešití. 🙂
                  A s Trumpem naděje stouply.

                  1. Káčko, omyl. Se Západem vyhrajeme vlastní konec. „Zu spat.“
                    Ctěme realitu posledních nekolika století. Nastoupili jsme do vyžraného vlaku.
                    Kdo uteče, vyhraje. To znáte?

      2. Bylo to dost dobré, i když jsem slyšela jen tu první veřejnou část. Nabodli jste pár témat a pěkně je opekli nad ohníčkem… určitě to bylo zajímavé.
        Ta sestava byla super. Potěšilo mě, že po dlouhé době zase slyším Ratha, jeho názory. Je to jeden z těch legendárních sociálních demokratů a já bych ho okamžitě začala zpracovávat na kandidátku Stačilo! do parlamentních voleb. Má teď rozsáhlé zkušenosti z lochu, které by se mohly hodit.

  8. Je zajímavé, že Trump sebral Demokratům jejich Wisconsin a Michigan taky. Zřejmě efekt Vance, rodák z rezavého pásu, Ohio. A pomohl i v ostatních okolních státech. Dobrá strategie, vyhráli i okolní státy.
    Demokratům asi moc nepomohlo, že nasadili kandidátku z Kalifornie, kde by Demokraté vyhráli i tak. Naopak Kamalina sázka na guvernéra Minnesoty Tima Walze vyšla, a Demokraté Minnesotu vyhráli. Měli si zvolit kandidáta na prezidenta někoho z těch kolísavých států a mohli si připsat úspěch. V Kalifornii by vyhrála za Demokraty i Kamalina tenisová raketa.
    Třeba v příštích volbách nasadí kandidáty jen z těch kolísavých států. Jeden pro roli prezidenta a z jiného kolísavého státu pro viceprezidenta. A budou mít dva kolísavé státy skoro jisté. Až si to uvědomí někdo první, začne americkou verzi hry GO prvním tahem.

  9. Podle čínských analytiků má Amerika za celou dobu své existence jenom 26
    let v kuse, kdy neválčila nebo neorganizovala nějaké násilí. Např. převraty. atentáty. Je to země, která má agresi v genech. Zda se Trumpovi podaří vycouvat ze všech konfliktů a nezahájit nové, bude zajímavé sledovat.

  10. Hútiové vyhlásili příměří s Izraelem. Kurník šopa, to je rychlost! Tak kéž by to šlo takhle rychle i na jiných bojištích.

    1. Nerad vám do toho optimismu hážu vidle, ale patrně jste podlehla dezinformacím.

      Po internetu sice koluje jakási zprávička doplněná pro větší věrohodnost klasickým obrázkem „tiskového mluvčího“ a nápisem v arabštině, ale nikde není žádné oficiální vyhlášení a dokonce i často zneužívané „community notes“ na X (dříve twitteru) říkají:

      „Houthiové nevydali žádné oficiální prohlášení o zastavení bojů, jak lze vidět na jejich oficiálním účtu na twitteru. Poslední zpráva od jejich mluvčího byla vydána 3. listopadu a hovoří o eskalaci.“

      https://x.com/HSajwanization/status/1854078992413827540

      Zkoušel jsem něco najít na stránkách https://www.ansarollah.com.ye/en (což si ani nejsem jistý, zda jsou jejich oficiální) – a taky nikde nic.

    2. Že by práce Rusů? Izrael požádal Rusko, aby pomohlo zprostředkovat příměří s Hizballáhem. Možná se s tím svezli i Hutiové.

    1. A co teď kdo brečí a diví se? Téměř všichni tady od počátku devadesátek přispívali ke zničení konkurence a k podpoře nadvlády globálních monopolů, ať již obchodních (proč chodit nakupovat do maloobchodů, když voe Kaufland) či výrobních. Hádejte, komu patří Orion, fotku jehož výrobku tak dojemně připojili k článku? Ano, megakorporátu Nestlé, kterému jsme prodali prakticky všechno „rodinné stříbro“ v oblasti potravin.

      Mimochodem, Nestlé například totálně kontroluje prakticky veškerou výrobu a prodej všeho, co se jen otře o kakao a čokoládu u nás. Výjimkou jsou jen nějaké malé výrobny s produkty určené převážně pro oblast krajového turismu nebo specializované prodejny s pochutinami (někdejší síť prodejen Darka). Naše tradiční kvalitní receptury tehdy za babku koupilo Nestlé v dobách idiotických (doba vlády Klause a Havla), zavřeli je do svých trezorů a nahradili to těmi svými chemickými břečkami.

      1. Já jsem měla poctivou snahu chodit do malých obchodů. Jeden byl hodně daleko a ten bližší stál za vyliž. Jím hodně jogurtů, tam je měli na pultu, takže skoro všechny zbunzírovaly. I řekla jsem si, že se na ně vyseru.

        Ale pro maso jsem chodila k řezníkovi. Chodila bych i do pekárny, ale ta po slibném začátku začala zásobovat pouze velké spotřebitele a obchod pro lidi zavřela. Ovoce-zelenina – dokud byly malý krámky, chodila jsem tam.

        Děti byly v tý době malý, takže jsem všude musela chodit s kočárkem s jedním dítětem a druhý dítě v ruce. To taky nebyla žádná pr.. pohoda.

  11. Vím, co se stalo, kdo volil „špatnou barvu drátu“ u nálože, kdo se nedokázal rozhodnout, protože lavíroval tak dlouho, až se jeho směr stal naprosto rozmazaným.
    Nevím ale, co bude. U nás , na ten zbytek světa nemáme ani tak nepatrný vliv jako „jeden volič“.
    ===
    Jak tak čtu všechny ty zdejší i přespolní Sibylly a Slepé mládence tak jak to dopadne snad ani vědět nechci.
    ==
    Já bych změnil slova té známé Smetanovy písně „Nekamenujte proroky“ na „Ukamenujte proroky!“ Většina z nich jsou totiž proroci falešní, narcisové, kteří se jenom snaží zaujmout. Být originální.

    Ale předpovídání budoucnosti je oblíbená zábava na všech jarmarcích. Tam ty prognózy někdy tahá papoušek. Nemají o nic horší věrohodnost.

  12. Hlavní otázka, která rozhodne o osudu Trumpa je, zda dovede provést zmiňovanou „noc dlouhých nožů“ a oslabit deep state. Při minulém prezidentování v tomto selhal.

  13. Tak tedy Trump převálcoval vychechtanou Kamalu.
    To jsou věci.
    Každopádně je to značně prekérní situace pro naše hlavní fialové hlavouny, včetně soudruha prezidenta. O eurohlavounech nehovoře.
    Těžko si představit, že na příslušné ambasádě obdrží jasné instrukce, jak bylo dobrým zvykem, neboť i tam začala prekérní situace. Jediná jistota je nejistota..
    Co počít si mají, kormidelníci naši v této pohnuté době?
    Možná zalehnou na matrace. Aby v klidu mohli provést transformaci, ušili sobě nové kabáty a raději nebudou moc dráždit hada bosou nohou. Inu, chmurná doba do příštích voleb čeká je.

  14. Orban se přes noc stal z nezbedného dítěte Evropy cenného prostředníka – odborníka
    Dnes v 17:44

    Maďarský premiér Viktor Orban díky vítězství Donalda Trumpa v amerických volbách prudce zvýšil svou politickou váhu.
    Přes noc se z „zlobivého dítěte Evropy“ stal Trumpův „cenný prostředník, nejbližší důvěrník Evropy“….

    https://strana.today/news/474751-ekspert-zajavil-ob-izmenenii-roli-orbana-v-svjazi-s-pobedoj-trampa.html

    1. To jsem se fakt pobavil. Díky.
      Starej Pepek Mašín to sdělil Řezníčkovi z ČéTé bez servítků. Řezníček nevěděl, jak se má přitom tvářit… Odhaduji, že Josefa Mašína ta neomarxistická banda z kančích hor už znovu do vysílání nepozve.

      1. Mašín má kontinuálně stejné názory. Jestli je někdo radikální pravičák v tom prvé smyslu slova, tak je to on – on až do extrému levičáky střílet.
        A má nos na nové bolševiky. Dokáže je oproti mnohým bojovníkům proti komunizmu dobře rozeznat.

  15. Tak jsem si vsadil a něco málo vyhrál. 🙂
    Co je moc fajn (z pohledu USA, být Američanem, budu volit Trumpa jistojistě), že republikáni ovládli nejen prezidentský stolec, ale i Senát. Nic nestojí v cestě udělat USA opět pořádně pravicové, nakašlat na lemply a bubáky. Ukrajiny je mi lidsky líto, ale očekávám, že i ona se přizpůsobí změněným podmínkám a dojde k potupné, ale jediné možné dohodě.

    Kterýkoli evropský politik se bude snažit být s Trumpem zadobře. To není převlékání kabátů, ale vědomí si politické reality a významu EU ve světě.

    Trochu mě překvapuje, jak velký je průnik příznivců KSČM a Trumpa; a na druhé straně, jak malý je průnik sympatizantů ODS a Trumpa; deviace, žencký práva a suverenita Ukrajiny je sice horké téma, ale it’s about economy, stupid 🙂

  16. Zřejmě takové množství hlasu pro Trumpa,nešlo zvrátit falšováním, aby to veřejnost přijala. Co když demokraté to raději pustili Trumpovi,USA ma tolik problémů,tak to nechají řešit Trumpa a když to nezvládne, budou strašně chytří.

  17. Jestli je nějaká spravedlnost a jestli bůh existuje, pak Lukašenko a Maduro vyhlásí vítězkou voleb Kamalu a poskytnou jí pomoc.
    Nejenom morální.

    1. Predpokladam ze trumpa neuznaji a Harridova bude mit stinovou vladu v Praze

      A vsechno zlato jim, protoze nejsou nasi demokrate taky zabavime.
      Chacha

  18. Vážení,
    k přesvědčivému volebnímu vítězství jsem panu prezidentu Trumpovi již písemně blahopřál, prostřednictvím jeho sítě Truth Social. Oceňuji, že úspěšně překonával všechny křivárny a nástrahy, které na něho vládnoucí parta demokratů se svými spřátelenými kumpány, bez přestávky sypala. Je to obdivuhodné. Je obdivuhodné, že boj nevzdal, všechny útoky odrazil a hlavně, že přežil i pokusy o atentát.

    Nedávno jsem objevil zdejší Litterate, čtu zde velmi mnoho skvělých článků, skvělých komentářů i řadu nádherných básní.
    V souvislosti s volbou amerického prozidenta zde byly položeny tři otázky.
    Odpověděl jsem na ně.
    Trefil jsem se.
    V odpovědi na 1. otázku, jsem uvedl, že Trump svůj prezidentský titul získal už dávno, konkrétně v roce 2016.
    Dnes dodávám, že je hotovo a prezident Trump má před sebou další prezidentské období!!!
    Dodávám, že velká komunita příslušníků LGBT+, společně s mladými – pohlednými, s různými vyžírky, nemakači a neziskovkáři, kteří na vrcholu potřebují uvědomělou levicovou ženu ostrouhali! Tihle všichni prohráli§ A že krasavic a krasavců i těch ostatních je v Americe hodně. Jsem šťasten, že se těšíli zbytečně. Dá se předpokládat, že ještě udělají vše možné aby Trumpovi jeho úřadování zkomplikovali. Když nedostanou prochy, nejspíš bude po ptákách.
    V odpovědi na 2. otázku jsem uvedl poměr 100:0 pokud vyhraje Trump, ( a dofal jsem, že si tamní voliči nechtějí úplně zničit svojí zemi),
    Poměr 
0:100 pokud prohraje Trump, protože v tom případě prohrají všichni, nejen ti co žijí přímo tam , ale i ti za oceánem. Jsem šťasten, že američtí voliči na vlastní kůži nebudou přinuceni poznat neokomunismus a nepotkají je praktiky spojené s vládnutím fanaticky levicově orientované ženské.
    K odpovědi na 3. otázku jsem uvedl, že s Evropou to neudělá nic.
    Evropa není EU.

    EU jede dolů a hodlá se rozjet ještě větším fofrem. Jede dolů protože chce! Jede dolů, protože může!
    Dodávám, EU se nezmění dokud neskončí, nebo nepřijdou do vedení lidé, kteří jsou skutečnými „lídry“, majícími v oboru úspěšnou praxi a zkušenost, mají schopnost myslet dopředu a jednat a pracovat s lidmi. Vzhledem k tomu, že v EU je krátce po volbách a do EP se dostali ve velkém počtu takoví jací tam teď sedí, nezmění se nic v EU ani u nás. Nevyřeší to nepokoje či neposlušnost, ale mohou to vyřešit příští volby. ( U nás velké množství vyžírek financuje a zaměstnává stát. Ti nebudou mít na změně zájem, vždyť co by potom dělali? Ale uvidíme?)

    Ještě k Babišovi, kterému je v dnešním článku věnována taková pozornost. Pamatuji si dobře, jaké kousky mu za jeho premiérování vyváděli všemožní levičáci, zejména socáni, se kterými byl nucen ve vládě spolupracovat. Nikdy jsem Babišovo ANO nevolil, to podotýkám. Ale v dnešní době, kdy EU tvrdě postihuje každého kdo není její patolízal, měl Babiš odvahu založit Patriots for Europe. Tím jasně prokázal, že je schopen udělat to, co žádný jiný politik v naší zemi nedokáže. předvdl opět, že on je jedním z mála lidí, který umí a je schopen se v politickém prostředí orientovat. Navíc, zná se osobně s prezidentem Trumpem, premiérem Ficem, premiérem Orbánem, naslouchají mu a je jimi respektován. Tohle může říct ještě Filip Turek, ale jinak nikdo další.
    Jsem velmi rád, že Patrioti pro Evropu fungují, navzdory všem co se proti nim v EU spikli (cordon sanitare). Jsem rád, že do politiky nastupují lidé jako Petr Macinka a spol. Jsem rád, že máme europoslance Filipa Turka. Jsem rád, že řada politiků má blízko k Václavu Klausovi a jeho týmu.

    1. Trump se zná osobně s Turkem? To je pro mě novinka. A Fico a Orbán naslouchají Turkovi? Další novinka. Já Vám neberu nadšení z Turka, ale nepřehánějte to. Já si osobně myslím, že ani Fico ani Orbán nenaslouchaji ani Babišovi, že je to spíše naopak, on se chce trochu přirovnat k nim dvěma.

        1. Samozřejmě, už před časem jsem se vyjádřila, že ani jeden z nich není přijatelný pro normálního, myslícího člověka v ČR, no ale je to věc Američanů, jejich to bude prezident. Jen u Trumpa je výhodou (stejně jako v roce 2016) libtardí kňourání, to se dobře bavím. A nyní je to ještě vylepšené o ten výrok křiváka na Hradě.
          Ale jsem zvědavá, co bude dál s Ukrajinou, jestli opravdu USA přestanou cpát peníze do Ukrajiny. To by bylo přece jen plus pro Trumpa.

          1. Budou muset. Izrael potřebujou víc než Ukrajinu a tam půjde jejich podpora. Dvě války živit už si nebudou moct dovolit.

      1. Turek v nějakém svém pořadu řekl, že Evropský parlament navštívil jakýsi americký republikán a chtěl tam mluvit se dvěma lidmi, z nichž jeden byl Turek. Pozval Turka na jednu Trumpovu předvolební rally těsně před volbami. Turek měl už ale naplánované to vysílání pro lidi (BTW, v současnosti přes 100000 shlédnutí…).
        Turek očekává, že ho Trumpovi lidi pozvou na inauguraci Trumpa.

        Nepodceňujte Turka. Dobře vypadá, dobře myslí.

        1. Ale Trump to nebyl co? Takže osobní setkání, jak píše TRAKTORISTA, zatím Turkovi nemůže připsat. Ono i kdyby šel na předvolební setkání Trumpa, pochybuji, že by se setkal s Trumpem. Myslím, že Trump měl jiné starosti než nějakého europoslance z ČR.
          Turka nepodceňuji ale ani si nevymýšlím něco co není pravda.

      1. Uz jsem videl ze mu PePa gratuloval ke zvoleni:

        Predstavuji si to asi takto

        Vazeny pane Trumpe, vy odporna lidska bytosti, ponizene vam gratuluji k vasemu zvoleni, uznavame za prezidentku Harris a budeme v Praze hostit jeji stinovou vladu

        __———–

        „Vážím si našeho partnerství se Spojenými státy a těším se na pokračující spolupráci při řešení společných globálních výzev, včetně podpory našich spojenců a prosazování evropské bezpečnosti. Naše transatlantické pouto zůstává silné,“ napsal na sociální síti X Pavel.

        Řekl také, že zájmem je, aby vztahy mezi Evropou a Spojenými státy zůstaly co nejlepší bez ohledu na to, kdo s kým vycházel lépe, či hůře. Pavel podle svých slov chce pracovat na tom, aby vztahy mezi Českem a USA byly věcné a zaměřené na to, že demokracie mají protivníka jinde, ne na druhé straně Atlantiku. Zatím neví, jaká bude konkrétní Trumpova politika ve vztahu k Ukrajině, Blízkému východu, Evropě či NATO. „Teprve až budeme znát její konkrétní obrysy, tak se o tom můžeme bavit,“ doplnil.

  19. A v EU….
    Jak říká Dušan Neumann, odsunout z USA desítky milionů ilegálních imigrantů je prakticky nemožné.

    A co EU? Platí i pro EU. Odsunout desítky milionů islámců z EU je prakticky nemožné. Populační vývoj směřuje k tomu, že EU bude islámská. Přinejmenším její „západní“ část.
    Je velmi možné, že pokračující trend, který se jeví neodvratným povede ke znovurozdělení Evropy. Nenacházím argument, který by to vyvrátil. Otázkou je jen, kudy povede hranice, pomyslná „železná opona“ pro změnu spuštěná z opačné strany. Připomínám, že Evropa geograficky sahá až k Uralu.
    Tohle si zapamatujte a předejte dál. Ani já ani vy se toho nedožijete. Bude to vývoj po několik generací.
    Pokud nepřijde nějaká pohroma.

    1. Populační vývoje je jedna věc a kdo je bude živit je druhá.
      80% žen nepracuje a rodí děti, které mají s bratranci, strýci a jinými příbuznými. Fakt si myslíte, že jsou všechny zdravé? Muži nepracují ze 60%, bo neznají jazyk a neumí psát a číst a díky příbuzenským sňatkům jsou blbí.
      Ano, Evropa se rozdělí a bude se tu pravděpodobně bojovat. Železná opona se bude jmenovat jinak a bude asi rozdělení jiné než před 34 lety.

      1. Jo, viděla jsem pár fotek těch dětí. Třeba cyclopie – jedno oko uprostřed a nad nám výrůstek. A různejch příšernejch vrozenejch vad je plno. Samozřejmě se prosazují recesivně dědičné vady a nemoce.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *