Tak nám vyhrál Donald Trump. Hodně z nás do poslední chvíle ještě čekalo na nějaký kamion hlasovacích lístků na podporu Zklamaly Harrisové, který se odněkud vynoří a zachrání libtardům situaci. Ale nestalo se. Vítězství Donalda Trumpa je o to přesvědčivější, že Republikáni získali i většinu v Senátu, Sněmovně reprezentantů a dokonce mají i většinu guvernérů. Takže na nějaký „impíčment“ mohou všichni rovnou zapomenout. Navíc, Trumpovo vítězství je poměrně přesvědčivé. Vyhrál nejen na počet volitelů, ale i na počet hlasů.
Já se nebudu věnovat kyselým novinářským obličejům, nebudu se věnovat České televizi, i když jejich volební noc je nejen důvodem k neplacení koncesionářského poplatku, ale i k poslání celých Krkavčích hor na smetiště dějin. Pak udělat pluhem brázdu (hlásím se) a zasypat solí. Nebudu se věnovat hloupým Honzejkům ani jiným libtardím firmám, díky jejichž pláči nejspíš budou mít v Hřensku povodně. Nebudu se ani zabývat fanděním Kamale, které nepomohlo ani nemohlo pomoci, protože čeští liberálové v amerických volbách jaksi nevolí.
Já se zaměřím na ty, kterých se Trumpovo vítězství přímo dotkne.
Kipling ve své Knize džunglí popisuje praktiky ve vlčí smečce, kde stárnoucí vlk poprvé mine svou kořist. Říká se mu pak mrtvý vlk. Sice ještě žije, ale už se o sebe není schopen postarat, bude v čele smečky nahrazen a nakonec zajde někde v ústraní. Přesně tyto praktiky platí v politice. Nejhorší, co se může politikovi stát, je minout se svou politikou cílem.
První tři mrtví vlci sedí na Hradě. Kolář, Pojar a Petr Pavel… Ti vsadili na Bidena a na Kamalu. Petr Pavel dokonce těsně před prezidentskou volbou provedl další „mladickou nerozvážnost“ a nazval Trumpa odpornou lidskou bytostí se kterou doufá, si už nikdy nepodá ruku. Myslím, že se mu to vyplní. Navíc je krajně nejisté, jestli si v americké administrativě vůbec bude mít s kým podat ruku. Očekávám, že Republikáni provedou velmi důslednou noc dlouhých nožů a pokud má Trump realizovat obrat americké zahraniční politiky, tak to nebude dělat s lidmi od Bidena. Mimochodem… koruna dnes vůči dolaru silně poklesla… jak symptomatické.
Další parta mrtvých vlků sedí ve Strakovce. Co k tomu říct… Od prvního dne ve funkci dělal Fiala špatnou politiku, protože se zaměřil na špatnou kořist. Nejprve úplně otočil a stal se liberálem. Odhodil svoje dávné řeči z roku 2016, kdy ještě byl euroskeptikem a konzervativcem. Jako Emanuel Moravec pochopil, kde je moc a prostě překabátil. Stejně jako kdysi soudruh prezident. Pak, stejně jako Zelenský, ke své škodě uvěřil americkým slibům o vítězné válce proti Rusku a stalo se to prioritou jeho politiky. Tak velkou prioritou, že obětoval své politické preference a zřejmě definitivně obětoval celou čtyřkoalici. Dokonce byli tak hloupí, že projekt SPOLU podepsali ještě před americkými volbami, ačkoliv na tom vůbec nezáleželo a sedmnáctý listopad by pro takový podpis byl stejně symbolický jako osmadvacátý říjen.
Všimněte si, že jsem se úplně obešel bez toho, že je Fiala i mizerný hospodář.
Prostě čekal, že liberálové zvítězí v Americe a pak zvítězí i nad Ruskem. Jenže nic z toho nebude. Trump se s Putinem nejspíš domluví a tlak na Ukrajinu se vyvine prostě tím, že nějaký americký Fox News prostě zveřejní skutečná čísla ukrajinských ztrát… Všechny ty stamiliardy, které naše republika napumpovala do války, jsou už teď peníze vyhozené z okna a kdo za to může? Fiala. On je premiér. Ve volbách SPOLU nepřeleze deset procent.
Já jsem byl poslední tři roky optimista a pravidelně jsem zde na Kydech meldoval, že na tom nejsme tak špatně, jak to líčí velká média. Říkal jsem, že nás přibývá, že si to lidé stále více uvědomují, že liberálové už nerostou a nesílí. Velké demonstrace jsem bral jako bod zlomu. Tam naposled si ještě Rakušan mohl myslet, že má navrch. Tam naposled mohl bagatelizovat náš počet. Já mezitím psal o tom, jak jsme se etablovali, jak jsme z malých blogů udělali velké, že jsme dokázali využít sociálních sítí, rozšířit o sobě povědomí a volby pak ukázaly, že to byla pravda. Poměry se otočily a teď s Trumpem to teprve nabere rychlost.
Navíc se v USA ukázalo, že mladí a korespondenční nevolili tamní Danuši Nerudovou, protože vydlabaná dýně sice krásně svítí, ale ta snůška frází už prostě byla ohraná. A tak mladí lidé, i ti korespondenční, překvapivě volili republikány a to s takovou převahou, že si nejsem jistý, jak budou volit naši američtí korespondenční krajané za rok. Když teď volili Trumpa, myslíte, že budou volit politickou mrtvolu v podobě Pekarové Adamové? Nebo Rakušana? Amerika byla vždycky napřed, a tak to vypadá, že i s korespondenční volbou vládní vlci minuli svoji kořist.
Mimochodem… a říkám to vlastně nerad… k mrtvým vlkům se nejspíš zařadí i Andrej Babiš. I on totiž v posledních letech svou kořist míjel. Za doby covidové vsadil na očkování, které mělo problém vyřešit, ale nevyřešilo. Po volbách nevzal od Zemana jmenování k sestavení vlády, protože myslel, že prezident má na kahánku a zemře. Nestalo se. Pak svůj marketing rovněž zaměřil na velmi protiruskou notu (masový vrah Gerasimov, ODS jezdila do Moskvy lézt Putinovi do zadnice), podpořil obrannou dohodu s USA v té nejblbější možné době, mluvil sice o míru, ale svou politiku orientoval jednoznačně na očekávanou ruskou prohru, která teď asi nenastane, protože Trump už ve svém prvním povolebním projevu řekl, že války začínat nechce. Nepodpořil ani Václavák ani traktoriády, ačkoliv to byly body obratu. Nechtěl se stát lídrem protestů, ačkoliv měl tu možnost. Chtěl zůstat přijatelný pro Českou televizi a Lukačevičovy novináře, kteří teď prohráli svoji reputaci a už brzy přijdou úplně o všechno. Alternativní média, která budou hrát stále větší roli, Babiše moc nemusejí.
A dosadil Jourovou, která dělala všechno pro to, aby zlikvidovala svobodu projevu. Jourová je tak toxická, že ji jmenoval i Elon Musk, který v nové americké vládě bude hrát významnou roli.
Pavel Šafr to řekl správně… Trumpovo vítězství povzbudí dezolátskou scénu. To si piš, Pavlíku, že povzbudí. Vůbec si nedovedeš představit, jak moc ji to povzbudí. Ani ne tak kvůli Trumpovi, ten se bude snažit udělat Ameriku opět velkou a na nás moc ohledy brát nebude, ale spíš kvůli tomu, jak se i tam změnily voličské postoje.
Libtardismus totiž začíná být diagnóza, nikoliv světonázor. Sto padesát pohlaví je věc pro psychiatra, nikoliv pro prezidentskou kandidátku. Woke kultura začíná být pro smích, na cenzuru Twitteru může Evropa zapomenout a Jourová zůstane banální byrokratické zlo. Elon Musk říkal, že čtyřicet miliard dolarů nebyla cena za Twitter, ale cena za svobodu slova. Tak nám ještě minimálně další čtyři roky zůstane zachována. Navíc, Cukrberg s Fejsbůkem se nejspíš bude muset také přizpůsobit. A za rok si to s faktčekery, cenzory, udavači a mazači vyřídíme i tady doma. Člověk který otravuje studny, si nezaslouží žádnou milost a pro Jeníka Cempera je vyhrazeno to nejhlubší peklo.
Redaktoři České televize by si měli připravit evakuační zavazadlo. I Kavky jsou mrtvý vlk. Také se poněkud minuli a vsadili na špatného koně. Projekt Nekrm hydru nabírá další a další odhodlané. Už teď jich je víc než třicet tisíc. Do roka a do dne… pak i oni vezmou ošklivý konec, který v tom lepším případě bude vypadat jako v Polsku. V tom horším místo České televize vyroste nějaký komerční mrakodrap, veřejnoprávnost skončí a nikomu, kromě Štěpána Kotrby, nebude chybět. Moc velkých médií totiž byla zlomena. Jejich propaganda kvantitou a koordinací tlampačů už nefunguje. Už nestačí jen hlasitě a opakovaně chrlit fráze, už musíte mít i co říct. A když teď Česká televize nemá čím posloužit, už ji vlastně nepotřebuje ani ten Rakušan… Teď už je za sedm miliard drahá.
Ještě včera bych si na nějaký výraznější obrat v USA nevsadil ani vindru. Demokraté stále uměli křičet hodně nahlas a stále uměli předstírat, že mají masovou podporu. A stále mají hodně peněz. Ale mlčící většina už nechce koukat na desáté opakování téhož. Už má jiné názory i přes mediální ryk. Podobně jako v Gruzii, nikdo nechodil mezi obyčejnými lidmi, aby se jich ptal, jak to cítí. Nebylo to ani v průzkumech, protože lidé už neříkají, co si myslí, ani v anonymním dotazníku. Lidé to říkají, jen když jsou mezi svými. Mediální křik ještě existuje, ale lidé ho poslouchají čím dál méně.
Čeká nás rok mrtvých vlků. Rok elit, které se minuly cílem a scházejí na oubytě.
Ale také nás čeká rok těch, kteří obstáli v protivenstvích posledních let, kteří překonali Jourové cenzuru, ustáli hnojomety České televize, kteří nezaujímali postoje, ale rovně stáli i když přicházeli o zákazníky či práci. Rok těch, kteří říkali pravdu, i když bylo nevýhodné ji říkat. Rok těch, dostali facky, ale stejně neutekli. Rok těch, co se inspirovali Trumpem a Elonem Muskem. Rok těch, co se nevzdali. Ti to tady po volbách převezmou.
________________________________________________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Volby peněženkou
Jenom se divím, že v médiích nerezonují témata, která rozhodla volby v USA.
Je to náhoda, nebo záměr?
Pro voliče nejen na Středozápadě jsou rozhodující levná auta, energie a potraviny, viz
ZPRAVODAJSKÝ SPECIÁL AMERICKÁ NOC
Prezidentské volby v USA. Živě ze studií v Praze a Washingtonu. Moderují Daniela Vrbová a Vojtěch Bidrman, z Washingtonu Jan Bumba.
https://program.rozhlas.cz/zaznamy?_gl=1*bm7j94*_ga*MTgyMzM3MDA1Ny4xNzI4OTk1MDgz*_ga_NHXTP7RWNV*MTczMDkwMzc0NC4zMS4xLjE3MzA5MDM4MzAuMC4wLjE4NTAwOTk5Mjg.#/plus/2024-11-05
https://program.rozhlas.cz/zaznamy?_gl=1*bm7j94*_ga*MTgyMzM3MDA1Ny4xNzI4OTk1MDgz*_ga_NHXTP7RWNV*MTczMDkwMzc0NC4zMS4xLjE3MzA5MDM4MzAuMC4wLjE4NTAwOTk5Mjg.#/plus/2024-11-06
Josef původní napsal:6 listopadu, 2024 (16:14)
Nerozhodnou to i u nás?
Josef původní napsal:6 listopadu, 2024 (16:14)
Ve zkratce
Vinohradská 12(24 minut) Donald Trump míří za vítězstvím v amerických prezidentských volbách. Ráno si o tom ve Vinohradské 12 povídal Matěj Skalický s Milanem Babíkem, ředitelem Knihovny Václava Havla.
10:34Osobnost Plus(26 minut) Petros Michopulos, bývalý politický marketér a spoluautor podcastu Kecy a politika. Obyvatelé Spojených států rozhodli, kdo jejich zemi povede další čtyři roky. S jakým napětím sledoval sčítání hlasů? Co ho bezprostředně po vyhlášení výsledků upoutalo na prvních reakcích? A jak se podle něj promění předvolební proklamace v reálnou politiku? Moderuje Barbora Tachecí.
https://program.rozhlas.cz/zaznamy?_gl=1*zcopdm*_ga*MTgyMzM3MDA1Ny4xNzI4OTk1MDgz*_ga_NHXTP7RWNV*MTczMDkwNjQ5My4zMi4xLjE3MzA5MDY3MTAuMC4wLjgyNTc2MTUzOA..#/plus
Trump zradil demokracii!
„Ukončím financovanie Ukrajiny a ukončím túto vojnu, viem, že v Rusku je veľa ľudí, ktorí ma podporujú a chceli by byť informovaní o tom, čo sa deje v USA, preto som nariadil vytvoriť kanál Telegram, ktorý bude zverejňovať informácie zaujímavé pre ruský ľud v ruštine.“
https://aktualnikonflikty.cz/viewtopic.php?f=10&p=407907&sid=dc813f457911fabd5378dbcbaf20ed5f#p407907
Takže něco jako internetová svobodná Evropa.
Slovy našich propagandistů
Trump vyhlašuje Rusku hybridní válku.
Spíš Hlas Ameriky.
Počkejme, co řekne 😀 😀 😀
Už prý řekl: Údajně plánuje vyvinout tlak na Moskvu a Kyjev a donutit obě strany učinit ústupky. :_)
Vtipně ovšem nezmínil USA a KoZa.
Mě se líbí jak oni dvě hodiny potom co odvolilo tolik lidí hned všechno vědí kdo jak volil. Kolik žen koho volilo, kolik bílých mužů volilo Trampa, kolik Hispánců volilo a jak. No to je paráda. Je vidět že je USA o parník před námi.
No mají ten exit poll, to jest, že se ptají těch, co právě vyšli z volební místnosti a v případě, že tito by mluvili pravdu, tak z toho by šlo ledacos extrapolovat
🇨🇿Seznam Zprávy nedostaly akreditaci do volebního štábu Republikánské strany 🙂 gratulace
Jestli oni najednou taky nebudou na nějakém tom seznamu 😉
Dojaly mne dva texty v médiích:
Když jsem ráno našel na aktuálně toto…
https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/jak-zena-z-iowy-na-posledni-chvili-vstoupila-do-americkych-v/r~518a69be9ab611ef80bfac1f6b220ee8/
…aby se ukázalo, že právě v té Iowě Trump docela v klidu vyhrál…
…a Seznam umí také překvapovat:
https://www.novinky.cz/clanek/volby-usa-harrisove-chybely-hlasy-na-nez-spolehala-40496113
Mám alespoň o čem přemýšletz. Až dosud jsem myslel, že Hispánci jsou jako potomci Španělů také bílá rasa a zoufale se snažím vymyslet, koho autoři grafu o příznivcích dle rasového složení míní tou „jinou rasou“… Možná ty přechodné… Nevím. Psali, že rasový koncept už dávno neplatí. Tedy pokud si na něm sami nehodláte hřát polévku. To pak platí, ale jenom pro vás a jenom tak, jak sami potřebujete.
Jinou rasou mohou být lidé z prvních národů (u nás zvaní Indiáni a Eskymáci), z Oceánie, z Afriky, z Evropy.
Pokud vím, v USA se Hispánci nazývají španělsky mluvící lidé. Tedy zřejmě převážně původem Mexičané.
Chápu to nadšení z výhry svého favorita, nicméně že by došlo k radikálním změnám, to opravdu nečekám. Rád bych byl optimista, ale nemohu nebýt realista 😉
SPOLU mimo Sněmovnu je úžasná představa, ale nemyslím si že by to tak dopadlo. PRO nemá šanci, Přísaha nemá šanci, Motoristé nemají šanci, Stačilo! nemá šanci. Zůstanou tam stejné strany jako teď (vyjma Pirátů) a ty už se nějak domluví. Best in kovyd bude znovu nadbíhat Bruseli i farma lobby.
Jedinou šanci vidím v osobě Filipa Turka. Pokud by se ho podařilo zlanařit do čela protestního hnutí sdruženého z příznivců Motoristů, Trikolory, Rajchla, Svobodných atd., tak může nasbírat kolem 8-10% a vládnout s Babišem.
Turek je v reálu sázka na celkem dost mrtvého koně. Je to klasický ódéesák a všeho, co tato strana v minulosti představovala a symbolizovala. To rozhodně není symbol žádné změny nebo toho, jakým směrem se začíná pomaličku ubírat svět.
Turek je ale velmi konzervativní dost mrtvý kůň. A to není málo.
Zatím v EP ve většině hlasování hlasoval stejně s Konečnou, Dostálem a Davidem, proti zbytku našich europosranců.
tdx:
Turek je všechno jenom ne klasický ODSák. Já Turka sleduji už 10 let a on na sobě fantasticky zapracoval. Jeho politická kariéra nebyla samozřejmě bez skandálů, ale jak ho sleduji, tak se rychle poučil, politika ho baví a on má k jejím nedostatkům stále co říci. Neopakuje obvyklá kliše jiných politiků, nebojí se vyčnívat a když mluví má to patu a hlavu. Turek je pochopitelně narcis, ale v přiměřené míře, jeho minulost není spojená tolik s minulostí a tak mu budou prominuty i minulé banální poklesky. Pokud neudělá nějakou politickou pitomost, má před sebou dobrou politickou kariéru. Turek nasadil politiku na novou úroveň a idioti v politice z něj mají právem osypky.
https://www.youtube.com/watch?v=n-kHXQHnH6k
Právě se vracím z Hradu… | Filip Turek
Já netvrdím, že před sebou nemá slibnou politickou kariéru. Já jen říkám, že nenaplní očekávání, která do něj někteří vkládáte. Půjde stejnou cestou, jakou už vyšlapala řada jiných vyznávajících stejné či podobné ideály a hodnoty jako on. Hodně bych se divil, kdyby se to do pár let nepotvrdilo. Proto píšu, že je to klasický ódéesák, jeho ideový vývoj časem opíše něco, co bych označil jako Fialova názorová křivka.
Někde jsem četla, že Macinka (Motoristé) už jednal s Babišem o předvolební/volební spolupráci.
Západem (těmi hodnými) zakázaný dokument o válce na Ukrajině. Koukejte, bude brzy opět smazán pravdou a láskou.
https://www.youtube.com/watch?v=nEnUETzsCYY&t=4s
Jak se dá takové video uložit do počítače?
Pokud byste měla Firefox, jde to s rozšířením Easy Youtube Video Downloader Express: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/easy-youtube-video-download/.
Pokud tento prohlížeč nemáte, existují i jiné možnosti, ty ale nemám vyzkoušené. Zkuste třeba tohle: https://yt5s.is/ nebo tohle https://y2meta.tube/.
Pokud jste na youtub přihlášená, tak je to asi bez problémů.
Byla jsem do youtube přihlášená, ale oni mě tak před rokem zabanovali. Dodnes nevím proč, nic jsem tam nedělala, jen občas psala komentáře k hudebním videím.
Nevím jak je donutit, aby mě odbanovali. Na youtube se teď dostanu jenom přes Firefox.
Maneco, já si stahuju videa tak, že v adresním řádku umažu u youtube. to ube (takže mi tam zbyde yout.), jinak vše ostatní zůstane. Všechno takhle stáhnout nejde ale spousta věcí ano. Snad to na firefoxu taky půjde.
podobně funguje https://www.youtubepp.com/watch?v=nEnUETzsCYY&t=4s
jen přidáte pp
Zkuste tohle:
https://www.youtube.com/watch?v=nEnUETzsCYY
To je normálnímm způsobem staženo z jiného webu pomocí zkopírované URL adresy videa a bez problémů fuguje.
(Mám tedy Firefox – jiné složitsti neumím, takže se domnvám, že když to funguje mně, musí to jít každému. 🙂 )
https://webshare.cz/#/file/YLY9Yl72W9/deti-donbasu-zakazany-dokumentarni-film-ktery-vas-dozene-k-slzam-ceske-titulky-mp4
Děkuji za tip, jde to bez problémů.
Já používám 4K video downloader.
Tak jsem si ve volební mapě USA ze zvědavosti kliknul na Washington D.C a zjistil, kde se vzalo to libtardí přesvědčení. Tam Kamalu volilo 92 % voličů. Takže se tomu zkreslení reality a naprosto opačnému vychýlení lidí z hlavního města nedivím. Tam skoro nešlo zavadit o Trumpova voliče (asi jako svého času o Zemanova voliče v Praze, např. ve státním úřadě, kde jsem pracoval, jsem si vyslechl památnou větu: neznám nikoho ve svém okolí, kdo by volil Zemana). Můžeme být proto k takému zpravodaji Řezníčkovi shovívaví, protože můžeme věřit, že se s žádným voličem či podporovatelem Trumpa nesetkal, anebo byli v naprosto marginální menšině. Není divu, že utrpěl šok a nechce tomu věřit.
Mimochodem, když už je řeč o Řezníčkovi — slyseli jste, co mu říkal Mašín o té „jeho“ televizi?
Už to tady je (Milan44, 6 listopadu, 2024 (13:26)
Tomu se rika bublina
Neznam nikoho, kdo by nechtel zakazat diesely, topeni uhlim, kdo by volil …
V takovy okamzik je treba se probudit a rozhlednout se protoze jste evidentne v izolovane bubline
Jen je zajímavé, že ta bublina je velká jako celý Vašingtn dý sý. A ta kavárensko-pražská bude podobná. Tož jen postřeh venkovského balíka s technickým vzděláním 🙂
Super přirovnání, vidláku. Mrtvý vlk, to je přesné. (Tam u nich teď budou mít i chromou kachnu. Vůbec nevím, proč ne husu, když se blíží takový pěkný svátek.)
Taky chápu to kvílení na Šafrum24: ti zpropadení „dezolé“ názorně uvidí, že hydře lze proti všem předpokladům, expertům, vševědům i naditým měšcům zasadit účinnou ránu. Nepíšu porazit, k tomu je ještě dost daleko.
Jinak jen dvě připomínky: jednak byť chápu tu naději, český volič se mi jeví jako dost citlivý na fanfarónské očekávání zářivého vítězství a la Paroubek, spojené navíc s „vy ještě uvidíte“.
A dvak Babiš po volbách dle mého zvolil správně. Možná by se mu to s částí ODS povedlo (že tam jsou proradné prodejné kurvy, které by bez mrknutí oka
státokorytotvorně poslaly celé slavné Spolu ke dnu, o tom vůbec nepochybuji), ale namočil by se tak, že by dneska měl preference na polovině. On si teda s režimem zadal tou podporou okupační smlouvy i protiruskou hysterií, ale on prostě má po celou dobu své politické kariéry koule ve svěráku a nikdo neví, jak moc je zrovna utažený. A nebo prostě chtěl být raději Zemanem roku 98 než Sládkem téhož letopočtu, kdy si ČR přivtělilo impérium.Já neříkám, že Babiš volil vždycky špatně… ale kromě Patriotů se nakonec jeho rozhodnutí obrátily spíše proti němu. To není nic osobního. Vždycky si musíte vsadit a nemáte spolehlivé informace. Ale kdyby teď Babiš vládl, byl by nejspíš v pozici Fialy.
Výborně! To bychom se po ukončení války mohli zbavit Ukrajinců a vzít si místo nich Arabáše 🙂
arabáči jsou více živoucí, né že by ukrajinci u nás po setmění byli neživoucí
Nádhera! Užívám si zoufalé kvílení žump, to je rajská hudba a lahodné zvuky! Žertovná psychiatrická diagnóza „TDS“ (Trump Derangement Syndrom) by měla být oficiálně uznána: libtardi by mohli tvrdit, že nejsou vymaštěná totalitní progresivistická světožravá hovada, ale že byli jen nemocní.
Trumpova vznikající administrativa má nemožný úkol záchrany amerického Titaniku, v čemž celkem přirozeně selže, přes veškerou snahu, vůli a profesionalitu – přetěžký parník je rozjetý na plný plyn proti ledovci. Navzdory absolutnímu politickému vítězství, kdy „Červení“ mají Bílý dům, obě komory Kongresu, většinu guvernérů a je jim nakloněný SCOTUS (Nejvyšší soud – 6 soudů konzervativních, 3 libtardí). Protože USA jsou neopravitelný bastard – téměř ve všem co o sobě rozhlašují, jsou pravým opakem.
„Amerika“ je jako těžce nemocný pacient, který trpí mnoha latentními chorobami, kromě těch zjevných. Jakmile felčaři začnou léčit jednu chorobu, přihlásí se i všechny ostatní a přes kvalitní péči dojde k neodvratnému. Stagnující a prolhaný totalitní režim Sovětského svazu v úpadkových 70. a 80. letech minulého století byl proti tomu jen lehce nachlazený a trochu podvyživený pacoš, který si potřebuje jen pár dní zalenošit v pelechu a pořádně se nažrat. Sovětčíci měli, na rozdíl od dnešních USA, pořád velice silný „fundament“, tedy reálný průmysl a STEM vzdělanost, kromě toho také nedozírné přírodní zdroje – proto se Rusko zmátořilo z kolapsu Sojůzu tak rychle. USA to budou mít o hodně těžší…
V takových zahnívajících systémech jsou samo-vytvořené nouzové regulační smyčky, které zabraňují úplnému zhroucení. Fungují komplexně, jedna závislá na druhé a další a další. Jakmile do toho někdo hrábne, ve snaze o záchranu, neúmyslně naruší mnoho těch podpovrchových vztahů a celé se to sesype na hromadu. Přesně jak to popisuje Taleb ve své knize „Černá labuť“. Dobře ten stav popsal Dmitri Orlov ve svých knihách o fázích úpadku…
Ale je fajn, že s tím v USA začnou konečně něco dělat… čeká je každopádně dlouhá a strastiplná cesta.
Cit.: „…Navzdory absolutnímu politickému vítězství, kdy „Červení“ mají Bílý dům, obě komory Kongresu, většinu guvernérů a je jim nakloněný SCOTUS (Nejvyšší soud – 6 soudů konzervativních, 3 libtardí). …“
Když jsou na tom DLOUHODOBĚ tak dobře, tak proč se jim ten „americký zázrak“ stejně dlouhodobě nedaří?
Co zmůže jeden zjančený stařec, když si nedokáží poradit všichni ti senátoři, kongresmani, soudci a guvernéři?
Ta převaha není dlouhodobá. Současně s presidentem se volili i kongresmani a senátoři.
Tu převahu měli již před volbami a… a nic.
https://en.wikipedia.org/wiki/2020_United_States_Senate_elections
Žádné DLOUHODOBĚ nebylo, „Červení“ vyhráli až včera (dnes). Do voleb měli „Modří“ většinu moci, a pokud ne, dokázali vše Trumpovsky pozitivní blokovat. Teprve nyní bude volená část administrativy většinově „Červená“.
Například, první Trumpova administrativa byla doslova chromá kachna, blokovaná Kongresem, soudy a většinou institucí. Trumpovi neschválili v Kongresu většinu navržených lidí; ti kteří prošli „grilováním“ byli různými složkami Deep State zostuzeni a zničeni, třeba generál Flynn či Bannon. Místo toho dosadili do Bílého domu různé šílené neokony, třeba Johna Boltona, CIA vraha a vyděrače s opravdu pestrou minulostí; pompézního Pompea, generála Millieho, generála Kellyho… samé prověřené a osvědčené neokonské kusy. I Trumpovy přímé rozkazy byly okázale ignorovány: rozkaz ke stažení všech amerických sil ze Sýrie jednoduše v Pentagonu neposlechli.
Bylo to o to horší, že i domovská Republikánská strana byla promořená protivníky Trumpa – Graham, Cotton a plno dalších určovali většinu Republikánské agendy. Žádná ze složek Deep State nebyla na Trumpově straně: hluboce zahnízděná mafie na State Departmentu (ministerstvu zahraničí) byla plná neokonských postaviček z dob Hitlary/Clintona i Obamy, jako proslulá Viktorie Nulandová, koláčková ježibaba „Fuck EU“ z kyjevského Majdanu. O CIA nebo FBI ani nemluvě…
Volební vítězství se musí přetavit v obří čistku ve všech státních agenturách a institucích, na všech úřadech a ministerstvech včetně justice a soudů, jinak bude vše pokračovat v předešlých kolejích.
Trump vydal rozkaz, aby US okupační jednotky opustily syrská ropná pole?
Přesně tak, vydal. Ale ignorovali ho.
Část americké armády jakoby ze Sýrie stáhli, ale místo vojáků jsou tam „kontraktoři“ v původním počtu, mimo to je podporuje dosud nestažená americká armáda z Iráku, odkud měli Amíci také už dávno vypadnout, dokonce o tom i podepsali s iráckou vládou smlouvy. Ale nedodržují je.
Vy asi myslíte tu osmansko-ušáckou dohodu někdy z r. 2019, že se amíci stáhnou ze severu Sýrie, kde jakože bojovali proti ISIS a jakože chránili Kurdy, aby to mohli obsadit Osmani a ušatý si tam mohli odložit své islamistické bojůvky, že?
No tak to bylo provedeno a žádná „vzpoura generálů“ se nekonala.
Ušatý si ponechali syrská ropná pole na severovýchodě, kde mají asi 1000 vojáků a neznámý počet „kontraktorů“.
Ne, to jsem nemyslel.
Bylo to, jak jsem napsal. Trump vydal jako vrchní velitel ozbrojených sil přímý rozkaz na stažení veškerých ozbrojených sil USA ze Sýrie a ten nebyl splněn. Armáda zprvu otálela s různými výmluvami na dopravní kapacity a podobně, přičemž v hlášeních uváděla snižující se počty vojáků, jako by stahování probíhalo, ale ve skutečnosti jen měnili – papírově – vojáky za kontraktory, navíc ještě pod krytím různých CIA řízených organizací jako různé soukromé PMC, aby s tím Pentagon neměl jakoby nic společného. Další trik vězel v tom, že Pentagon přesunul – opět často jen papírově – vojáky ze Sýrie do Iráku, a pokud se vyskytovali občas v Sýrii, šlo o „provádění podpory“, ne o nesplnění rozkazu prezidenta. Prostě, doslova s Trumpem vyjebali, když to napíši slušně.
Správně popisujete oficiální dnešní stav: je tam (v severovýchodní Sýrii v oblasti těch ropných a plynových polí) cirka 1000 vojáků ozbrojených sil USA pod velením Pentagonu, plus neznámý počet kontraktorů. Těch vojáků je tam samozřejmě o dost více, protože vojáci napsaní na americké základny v Iráku se jaksi nepočítají, jsou v Sýrii „jen občas“ kvůli „podpoře“ (kradení ropy a zásobování bojovníků za svobodu, tedy demokratických řezačů hlav a dalších teroristů).
To sem uz psal , deti si hrajou na tichou postu.
Jedno neco zasepta ,stoji v kruhu ,dalsi septaji a posilaji vzkaz dal , az nakonec , z toho vyjde uplne neco jinyho.
Trumpovi se jeho rozkaz asi vratil ve sdeleni , drz hubu a nekecej do ceho ti nic neni..Nebo uvidis.
Pentagon je mastodont byrokracie ..
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Masin-znicil-CT-Sleduju-vas-a-brecel-bych-Trumpovi-ukradli-volby-764346
„Já sleduju taky vaše zprávy v televizi a v novinách a nemůžu se tomu ani smát, já bych nad tím radši brečel, co vy tam těm lidem podáváte,“ sdělil Mašín zkušenému moderátorovi Martinu Řezníčkovi.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Masin-znicil-CT-Sleduju-vas-a-brecel-bych-Trumpovi-ukradli-volby-764346
Já vím, že se tady komunisti budou ježit, ale Mašín má pravdu.
To snad vědí všichni i bez vraha Mašína, ne ?
Re: Tymákovan; 6 listopadu, 2024 (13:42)
.. jo, možná to tady věděli všichni, ale taky téměř všichni drželi huby od února 1948 až do listopadu 1989. Potvrzeno volebními úspěchy Národní fronty v těch dobách…
Myslím, že většina zdejších diskutujících by se posrala hrůzou, kdyby se nějakým zázrakem zítra ráno probudili do socialistického 7 listopadu 1977, z rádia by slyšeli soudruha Husáka hovořit o závěrech sjezdu a z bytu i z garáží by jim mávnutím proutku zmizely všechny ty kapitalistické konzumní odpornosti. A dovolenou by místo u moře trávili na organizované přídělovce v zotavovně ROH Jezerka, s Gustavem Andělem, revizorem DPMP.. ale né všeci, enem nekeří… ;o)))))
Nevíš, o čem píšeš
Re: Opravník omylů; 6 listopadu, 2024 (16:01)
.. jen klid, osobo, vím a proto píšu. Každý jsme to pravděpodobně zažívali z jiné pozice, rozdílné byly naše výnosy a ztráty v tom systému, tudíž i naše vzpomínky tomu odpovídají. Funguje to na principu přímé úměrnosti.. tolerance osoby k bolševickým zhovadilostem je přímo úměrná spoluúčasti této osoby na provozování bolševických zhovadilostí.
A z vašeho neomaleného tykání usuzuji, že jste uplácána ze stejné matérie, jako jistá Dorotka z Hnojnej jamy.
Bolševická zhovadilost je zubař na vesnici, taktéž pediatr a lékař pro dospělé?
Vážně? Co ještě? Ty elektrárny, bez kterých by se nic dnes nevyrobilo, vy jste asi svítil ještě louči, že jo. A kolik stojí dnes byt v paneláku? Zrovna v těch letech se jich postavilo nejvíce.
Já coby pamětník bych to i bral. Bylo líp.
V roce 1977 jsem měla 15 let, rodiče by žili, umřel by tedy jen děda. Fakt by jsem se neposrala.
Opravdu nevíte co píšete. Koupili by jsme si pozemek na pár švestek, postavili dům za čtvrt milionů tehdejších korun. Stavěl by se vedle domu, kde stavěl i strýc, nevím proč z toho sešlo. Ale bylo by to na Slovensku.
Stačí se podívat na libovolný film z té doby, třeba francouzský či italský, kde je vidět životní úroveň běžných lidí na tzv. západě, a je jasné, že vůbec netušíte, o čem mluvíte. Jestli trpíte představou, že každý měl doma myčku a mikrovlnku nebo barevnou televizi, tak to fakt ne. Pročpak si asi tak myslíte, že mělo takovou podporu hnutí RAF v Německu? Jen kvůli levicovému fanatismu? Jestli ono to spíš nebylo kvůli tomu, jaká byla životní úroveň běžného obyvatele. Jo a když už zmiňujete ten ’77, tak zatímco u nás děti „trpěly“ v Pionýru a na letních pionýrských táborech, v takovém západním Berlíně se děti prostituovaly, aby měly na heroin. To vše za totálního přehlížení tehdejších politiků, z nichž řada služby těchto novodobých dětských sexuálních otroků využívala. A jmenovat byl šla snad nekončící řada dalších „úžasných“ věcí.
Nechcete mi naznačit, že Ukrajina nevyhraje? Pro to jediné jsem žil a měl chuť žít.
Sprostá pomluva, nevěřte, naopak, Zelenský už vydal plán na Vítězství.
Ten plán je „puzzle“ – a už mu chybí jen jeden kousíček a bude komplet.
Pak už zbude jen ho vyhodit do koše a všude pečlivě zamést, nebo lépe vydezinfikkovat. 🙂
možná se vrátí ke klavíru . . .
Chystám si votománek, velepytel brambůrků, kýbl džusíku a budu se srdečně bavit, jak bude nastupovat prozření 😀
osobně bych nyní vsadil na investici do českého oděvního průmyslu (ideálně zimní modely). Ta rychlost převlékání kabátů bude impozantní …
www:
Myslíte, že to PePa zopakuje?
https://postimg.cc/gallery/tjP7CDC
A proč potřebovala jeho manželka tolik peněz na ošatné? Na jedno převlečení kabátů by jedna platba oběma stačila.
Nejsem si jistá, že ještě nějakej oděvní průmysl máme.
Katango:
Máme, skvělej a rozvinutej outdoorovej. Jsme asi spíš lidi to terénu.
Vidlák se nechal unést emocemi. Kolář, Fiala a spol. se přizpůsobí nové realitě, za rok ve volbách zvítězí ANO, a to také k žádným velkým změnám nepovede. Však sám Vidlák Babiše dobře zhodnotil. Libtardí hnojomety pojedou dál ve svojí rétorice a ani lidé – ty ovce-svoje myšlení ze dne na den nezmění. Bohužel budeme čekat dál na hlubokou ekonomickou krizi, která teprve masy lidí probudí.
Ještě dovětek. Pořád je mezi námi a USA Brusel. Fialovo a Babišovo záchytný bod.
Já bych nepodceňoval ta dezolátská dezinformační média… mají větší vliv, než to vypadá.
Vidlák:
Ono velmi záleží, v jaké sociální bublině se pohybujete. Já mám možnost sdílet obě bubliny, sice patřím k dezolátům, ale zaryté libtardy nijakzvlášť nepřesvědčuji a nevedu s nima zbytečnou polemiku. Tu vedu pouze na sociální síti a na Facebooku, kde mám přátelé z obou táborů a podle lajků poznám jejich (ne)souhlas, někdy je to komické.
Těch LIBTARDŮ je opravdu velmi mnoho, hlavně mezi mladšími, tak to patří k bontonu nadávat na Babiše, velebit PePu, nebo Dronvetchaře a Tankodědka.
Nemyslím si to…
přání otcem myšlenky ☺
kdo je matka ?
ad Vidlák
Já bych zas aspoň trochu tlumila nadšení nad Trumpem. Sice lepší než Kamala, ale přesto „produkt „made in USA“.
Je hezké, že možná bude pokračovat v MAGA, ale my jsme ČR-kolonie a pro tu se nic nemění.
Souhlas. Trump a Kamala – jeden za osmnáct, druhý bez dvou za dvacet. Amerika vyrostla na zlu a zločinu, a zlo a zločin tam vládne. Trump není žádná výjimka. Ale mám radost z toho brekotavého skřeku libtardů 😀 Těším se na to, jak budou najednou obracet kabáty, a lísat se ke svému páníčkovi, kterému ještě včera okopávali kotníky 😀
Onanym: „Amerika vyrostla na zlu a zločinu.“
Lzete. Bylo zlo i dobro. Amerika vznikla do velke miry idealismem a vytvorenim jinych moznosti, nez co nabizel ostatni svet.
Ja nevim, co se zmeni doma pomoci Ameriky, ale mohli by lidi aspon mluvit o Americe ferovejc. Chcete ferovinu pro sebe, tak dejte ferovinu i druhym, eh?
Amerika vyrostla na genocidě původního obyvatelstva a násilí a agrese jí provází do dnešních dní. Amerika za celou dobu své existence má jenom 26 let v kuse, kdy neválčila. Jinak samé války a agrese.
Pavel: Ano. A ted napiste o pohledu z druhe strany: o Americe vytvorene osvicenskou touhou po sebeurceni oproti kralovskemu utlaku, novem typu svobody, a prekonani starosvetskeho nevolnickho chovani.
První vlna osadníků možná měla chvíli čas na filozofování, než dorazily další vlny. To už nastal boj o půdu a všechna filozofie šla stranou. Pak už platilo jenom jedno filozofické pravidlo – právo silnějšího.
Pavel: Aha. Proto tam utikalo pul Evropy… ti, kteri porad akutne trpeli pod tim „pravem silnejsiho“ slechticu a kleru, ze.
Chapetu vubec, co to znamena byt ferovy k obema stranam?
Hlavně dobrodruzi s vidinou zbohatnout , kvůli zlaté horečce a kteří měli nějaký škraloup , taky kvůli bídě, třeba hladomor v Irsku nebo genocidě, třeba Arménie. O nějakých ideálech silně pochybuji.
Ale chápu, že v Americe dětem ve škole vykládají o ideálech a osvícenství.
Sibyla: On sermoval pravem silnejsiho. Irove snad nehladoveli, protoze Anglie nad nimi uplatnovala pravo silnejsiho? Nebo kdyz Anglie pronasledovala ruzne kacirske protestanty i pak katoliky?
Slepota.
Mrknete se na svedsky film Emigranti. Ten nazorne ukazuje, a velmi realisticky, jak to tenkrat bylo, a kdo tam sel, a s cim zapasil. Liv Ullmannova.
Podle filmů své názory měnit nebudu
Menite je vubec nekdy? 😀
Re:Vevča; 6 listopadu, 2024 (18:19)
.. inu, z mnoha lidí tady čiší komplex, označovaný jako MČČ.. Malý Český Človíček, od Bílé Hory odstřižený od zodpovědnosti za vlastní směrování, furt někým ovládaný, furt postrkovaný jako pěšec na šachovnici, stejně tak často obětovaný v zájmu hry, stále nechápající a proto doufající, že konečně už s tou příští novou hrou se jeho pozice zlepší díky blahovůli velmistrů hry. A neschopný si přiznat, že pravidla se nemění a měnit nebudou, na malou figurku Bílý Tesák kálí, ať je ze Západu nebo z Východu. Co jsme mohli, to jsme si pos*ali, a nikdo nás čistit nebude…
Blablabla.
pavel:
Souhlasím. Zemětřesení nepříjde od nás- voličů Fialy a Babiše, to příjde zvenčí. Pak se probudí hrdinný i český národ. Budou tady nový hrdinové, asi jako počet odbojářů a hrdinů bylo po válce. Nemám z toho dobrý pocit. Jdu si zapálit svíčku.
Re: Milan44; 6 listopadu, 2024 (13:40)
.. jedno je jisté už teď.. ať bude osud hrdinů jakýkoli, najisto je přeživší přizdisráči poplivají jako ty předchozí odvážlivce: no tohle přece nemuseli dělat, tak zlé to zase nebylo, měli se nějak domluvit. Jak domluvit, o čem domluvit, s kým domluvit?! To už neřeknou…
Skřeti umí přizpůsobuvej se! Nepřizpůsobuvej se, nežij! (T.Pratchett- Pod parou)
Škoda. Já se tak těšil, že budeme mít RSA.
Rozpojené státy americké, neplést s jednou šmírovací agenturou.
Ale i tak bude mazec.
Antifáci už mají naleštěné molotovy a dolitý benzín v bejzbolových pálkách, ve velkých městech jsou zatlučené výlohy…
Ještě bude mazec.
Mimochodem… jak dlouho bude Trump presidentem?
Lovecká sezona byla právě zahájena.
Tipněme si, kdy bude trofej na zdi?
Přesně do okamžiku, kdy si troufne byť jen špitnout k rozpisu úkolů od AIPACu.
Ještě než dořekne tečku za větou, bude zahájeno jeho ukončení.
JD Vance je jeho pojisteni. Z blata do louze pro ty, co se chteji Trumpa zbavit.
I toho můžou zabít.
Volby proběhly relativně v poklidu a Trump přesvědčivě vyhrál.
Takže myslím, že k žádným velkým akcím nedojde.
To si nechají na později, až Trump bude vystěhovávat milióny Mexičanů zpátky domů.
Američani jsou příliš líní, tlustí a zbabělí, takže na nějakou občanskou válku bych to neviděl.
Ti černí Američani se do nějakého rabování, zapalování a střílení pustí ochotně a rádi…
Michal: Taky si myslim. A ty cizi hordy, to by se taky dalo zvladnout — staci je odriznout od socialnich davek, a houfne se vrati domu.
Re: Vevča; 6 listopadu, 2024 (18:22))
..naštěstí máte United States National Guard a 1., 2., a 4. dodatek Constitution of the United States of America…
A co se za ten rok na naší politické scéně stane?
Stačilo (Konečná, Paroubek atd) se zformuje tak, že sklidí 6,5% hlasů.
Progresivní Česko (Piráti,část socdem atd) se zformuje tak, že sklidí 6,5% hlasů.
Kalousek zformuje nějakou stranu a sklidí 6,5% hlasů.
Babiš sklidí 30% hlasů.
Spolu sklidí 18,5% hlasů.
Ve výsledku se nezmění nic.
STAČILO má na víc, proto do Vidláka poslední dobou melduju jak čas rychle běží (do voleb).
Jistě mu tím krevní tlak nesnižuji…
To budete koukat, kolik se toho změní. Vždycky se to změní. Koneckonců, když jsem psal, že se v eurovolbách otočí poměry, nikdo tomu moc nevěřil.
Vyhrát eurovolby není umění. Nízká volební účast, takže přijdou jen věrní.
Taky celostátní kandidátka se kočíruje jednodušeji než regionální listiny…
Jasně… najednou není umění vyhrát eurovolby. Najednou je to snadné… Za rok si řekneme.
Vítězství v eurovolbách? Jestli se nepletu česká opozice v předchozím europarlamentu Konečná, Blaško, David. Česká opozice v novém europarlamentu Konečná, Dostál, David.
ANO a Fízl a dízl za opozici nepovažuji. I kdybych se skřípěním zbývajících zubů Turka a Bartůšek počítal k opozici, stále je to 16:5. Kdo že jako vyhrál eurovolby?
Kdo prohral !!!! eurovolby , na cely care a zase …My Cesi.
Protoze bude daleko hur.. Pomery se poslancum zlepsili.
Zvitezili , ze vodkopli dalsi uchazece.
Desolation ,desolate sou anglicky vyrazy. Zkomolenina desolati, by se nemeli v Ceskym jazyku pouzivat.
Vztah k cestine mluvi jasne vo desolatech.
Vyznam hovori jasne. Destroy, devastate, ruin,depopulate , plunder , pillage..Plany globalistu presne vyjadreny..
Re: Vidlák; 6 listopadu, 2024 (13:37)
.. proč čekat rok, řekněme si to už dnes. Tak na kolik se cítíte třeba vy a vaše skupina v roce 2025 do PS ? Já si to zapíšu…
Jo jo, už je ta změna cítit ve vzduchu. Pro věrchušku je čím dál tím těžší udržovat své poddané ve lži. Ve svém okolí mám už i pár prozřelých bývalých libtardů.
Hihihi, prej 18,5 %. A SPD tam chybí jen nedopatřením, že?
Asi nechybí, spokojí se s +5 % a opozicí bez zodpovědnosti. Koaliční potenciál má malý. Okamura si už nenechá někoho přerůst přes hlavu, a také IMHO nechápe rozdělení obyvatelstva ČR na Prahu, Brno, Střední Čechy a zbytek ČR. A ani letákovou kampaní za malé desítky tisíc někde v polích a lesích v Berouně nebo Rakovníku toho vážně moc netrhne…
Uvidíme, jestli si Babiš vybere do vlády raději ODS, SPD nebo komunisty.
Doporučuji přečíst si dnešního Erika Besta.
(V mobilu neumím dát link)
https://m.fsfinalword.com/
Tady
Díky!
V české verzi zde:
https://www.fsfinalword.cz/?page=archive&day=2024-11-06
No pozor Vidláku, to Nekrmení hydry je opravdu sám o sobě jako děťátko bez ručiček a nožiček 🙂 To by se projevilo v první chvíli kdyby na ně režim reálně zhoukl přes zákonný nátlak, své vymahače, exekutory,, atd. Teď jde nahoru jen proto, že se změnili vnější okolnosti – jako vždy v českých dějinách… V politice jsou dobré jen ty věci které jsou životaschopné díky své VNITŔNÍ energii. Jen ty dokážou prorazit a táhnou za sebou, napájet tou energií i navěsené iniciativy. Čim vším nijak nerozporuju samozřejmě že ČT v dnešní podobě je zlo. Pokud jste mé kritice Hydry rozuměl jinak, tak mě to mrzí.
Je zajímavé, jak je patriarchát prolezlý celou planetou. Když někde kandiduje žena, hned je to vydlabaná dýně nebo stará myslivecká a sebehorší dědek je výhra. Mladí volí klidně dýni plnou frází, hlavně že má šulina .
Ne. Vydlabana dyne to je protoze to je vydlabana dyne, coz opakovane prokazala.
Ta nána neni schopná vypotit souvislou větu bez čtecího zařízení. Smutný je, že takovýhle koště se prokouřilo do funkcí jako vrchní prokurátor státu. Kolik nevinných lidí asi kvůli ní sedí? A kolik kriminálníků je na svobodě? Při tom jak aktivně je propouštěla a defundovala policii asi dost.
Ke Trumpovi by se dalo napsat taky mnoho přívlastků. V tomto století v Americe nikdy ještě nevyhraje žena, i kdyby byla ze zlata. Protože patriarchát
No, pokud bude jeji hlavmni prednosti, ze je zena, tak ne.
nikol hlavní, ale JEDINOU předností
Je smutné, že tak velký národ dokáže do čela vygenerovat jen 2 takovéto exoty.
👍 🎯
JJ, taky jsem se divil – Babiš vs. Pavel.
Holt to nevymyslíš.
To negeneruje narod, ale system. A ten potrebuje loutky, ty maji urcite vlastnosti a naopak, vzpecovat se mu dokaze jen chaoticka strela.
No, ale kdyby to bylo její pohlavní předností, to vy věru byla jiná!
Jak to říkal ten Turek? Myslím, že to platí také na vás a ne proto že jste baba, ale pro to co (ne) máte v hlavě.
„Ta je kvalitně blbá“
Patriarchát je naprosto v pořádku. Protože jedině ten zaručuje prosperitu, pokrok, mír a bezpečnost.
Jo to vidíme v přímém přenosu u nás: blb Fiala, křivák na Hradě a další a další. Je fakt, že jim v tom hodně pomáhají ženy, nebo spíše blbky, jako je Černochová a spol. Prostě idioti jsou všude bez ohledu na to, zda je ten blb mužského pohlaví nebo ženského. A přece jen, i celosvětově, převládají v rozhodujících funkcích muži . Ale najdeme mezi muži i rozumné politiky, například Putin.
👍 🎯
Ano, to vidíme v přímém přenosu. Zženštilé loutky jako Fiala bez názoru a bez páteře se nechají komendovat šílenými krávami jako Lejnová a podle toho to taky vypadá.
Takže jinými slovy za blbost Fialy a celé petidemolice (Piráti tam pořád patří i vyhození z vlády) může žena. I když souhlasím, že je to ukázková blbka.
To je opravdu směšný výrok.
Vtip týdne.
To patřilo k polodebil 13:02
Já myslím, že primárně špatně je hodnotit kdo vyhrál/prohrál zde pohlaví. To už zavání diskriminací naruby. Podle mého naopak, kdyby nasadili proti Trumpovi solidní ženu, měla velkou šanci. Ale když se podívám na americké političky, tak tam asi ani smrt nebere.
Podle mého špatná úvaha. Já myslím, že primárně špatně je hodnotit kdo vyhrál/prohrál zde pohlaví. To už zavání diskriminací naruby. Podle mého naopak, kdyby nasadili proti Trumpovi solidní ženu, měla velkou šanci. Ale když se podívám na americké političky, tak tam asi ani smrt nebere.
No stačí se podívat k nám – Pekarová, Richterová, Černochová, Maláčová, Schillerová, Jourová, Maláčová, Nerudová, Jermanová, Valachová a mohl bych dál pokračovat.
Vidíte tam nějaký prezidenský potenciál? Nebo vůbec nějaký?
V porovnání s Pepou107 nevidím rozdíl.
Lipovská.
O Margie, Angele, Indíř, Alžbětě se rozhodně takhle nemluvilo. Proč? Protože byly všechno možné, ale nebyly to vydlabané dýně.
Nie som si tak istý. Normálne ženy do politiky nepatria. Je to proti ich založeniu. Politika je obdobou lovu na veľké zvieratá a tam ženy nikdy v dejinách nefungovali. A dokonca aj menované štyri ženy, ktoré nemožno zaradiť medzi tie celkom normálne, boli svojimi výsledkami dosť katastrofou. Stačí spomenúť takú Margie, ktorá zbavila Veľkú Britániu priemyslu a otvorila cestu k Malej Británii a o Angele ako prvej otvárajúcej vpustné ventily do už zreteľne sa potápajúcej lode Germánia, škoda reči. A súčasnosť? Švédsko a Fínsko v NATO?Ženské premierky!. Majdanizácia Gruzínska a Moldavska? Ženské Prezidentky! A nakoniec aj my doma – vazalská zmluva? Ťapa z Pezinka!
ad Opravník omylů
Patriarchát???
Když o mužích mají rozhodující slovo feministky?
Ne ŽENY, ale militantní, agresivní FEMINISTKY.
Ale prd. Nebuďte tak feministický vztahovačná.
Obě slepice si za to mohou svým jednáním a svojí hloupostí a ne tím že jim mezi nohama nic nebimbá.
Trumpetový se fandí protože není progresivistické pako a ne proto, že má šulina. Vzpamatuje se proboha!
PATRIARCHÁT!!!!!!
No, pánové, vy jste svými reakcemi do písmene potvrdili to, co Gaia napsala. A klidně se pos..te na čtyři doby, postavte na hlavu a odrážejte se ušima a dělejte spoustu dalších věcí, nezměníte tím nic 😀 😀
Ale no tak. Doporučuji přečíst ještě jednou nebo vícekrát a teprve potom reagovat 😉.
To: Opravník omylů napsal:6 listopadu, 2024 (12:32)
Tak se rozhlédněte kolem. Všude kde se ženské dostaly do vyšších či nejvyšších funkcí, tak je to holá katastrofa. EU, Slovensko, Litva, Gruzie, Moldavsko, málem Bělorusko, Itálie a další. Na (o něco) nižších postech i Česko, atd. Protože ženské se rozhodují emocionálně, nikoliv racionálně. A mají sklon se přichylovat k nesmyslnostem. Proto ještě za starých (dobrých) časů neměly do politiky přístup.
To jste to vyšperkoval. 2 000 let nadvlády patriarchátu a byly to jen dějiny válek, násilí,kořistění, útrap a ponižování. Muži v nejvyšších funkcích a holá katastrofa.
Ale byli i chytří a osvícení panovníci. Mezi ženskými žádné takové neznám.
PS: A to jsem v příspěvku výše ani nezmínil Eriku Merkelovou a její „wir schaffen das“.
Marie Terezie?
Myslíte tu za jejíž panování přišly země Koruny české o většinu Slezská a Kladska?
Prohrála válku. Co to má společného s „osvíceností“?
Viz odpověď níže Petře.
Výsledky hovoří za vše.
Ve své době byla něco nevídaného. A přišla o Slezsko a Kladsko protože byla neschopná nebo protože se proti ní slétli panovníci okolních zemí jako supi na slabý kus? Za mě spíš b) je správně, ale věřím ale tomu, že její záda kryl ekonomicky její manžel František Lotrinský. Znáte to rčení, že za každým úspěšným mužem hledej ženu – možná, že to funguje i obráceně – viz. taková Viktorie a její manžel princ Albert. A možná, že i královna Alžběta II a princ Philip.
O schopnostech hovoří výsledky, ne řeči nebo snaha.
Schopný lídr je schopen kolem sebe shromáždit schopné lidi a s nimi pak dosahovat výsledků. Neschopní jen omlouvají své prohry vnějšími okolnostmi.
Nejsem si jist. Traduje se, že Franc Josef měl velkou moc, kdežto Marie Terezie měla moc velkou. Ale to bude jenom sprostá pomluva…
To je také možné 🙂
Zavedení škloní docházky.
Marie Terezie u nás zaváděla revoluční změny v době, kdy ostatní státy v okolí je vesměs již zavedené měly. Takž jen dobíhala ujíždějící vlak. Nic obdivuhodného.
Katarina II. Velka to dotiahla dost daleko, takze jeden svetly vzor by sme mali.
Charone,
u Angely Merkelové Vám vypadlo písmeno L, a výrok je správně:
Wir schlaffen das!
To už je fakt na oskara, Sibylo. Protože jestli je tam jediný procento šance, že to není hraný, tak asistentka prázdnuše je to pravý místo. A nebo pak ještě jedno místo, jejž mi vrozená zdrženlivost a naučený takt společně zabraňují lokalizovat přesněji.
Jeden by rekl, ze po tom, co v Evrope v poslednich desetiletich generuji „damy“, na vinu patricharchatu bude prisahat jen nekdo velmi mentalne nesmely.
P.S. zazil jsem sefy, zail jsem sefove. Druha varianta byla az na vyjimky peklo.
Nejvíc viny na tom má fakt, že o ženách na vedoucích místech rozhodují „kvóty“ a ne odbornost.
Teď jde o to, koho za takové „rozhodnutí“ vinit – v době, kdy převážně rozhodovali muži!!!
Navrhovala bych : MUŽI – přestante se konečně těm feministkám podřizovat, vraťte svět zpět před křižovatku a zvolte (zvolme!) cestu bez kvót a ty nadraďme rovným PRÁVEM podle schopností a zároveň se nikdo neposmívejme profesím možná neatrakktivním, ale naprosto nezbytným.
Nějaké námitky? 🙂
To je taktika , nastrkujou blabolistky, aby voni vypadali chytrejsi..
Sibyla: No jo. A za padesat let matriarchatu ve Svedsku Svedsko konci.
Osobne si nemyslím, že je to dôvod. Nie v tejto dobe. Skor je to obdobne, ako s celkovo dobrými ľuďmi. Proste mnoho ľudí nemá žalúdok a ostré lakte na boj v politike. Na SK je ministerkou kultúry Simkovicova, podľa mňa to ma v hlave slusne upratane, pekná je, ale čomu musí ta čeliť, to by som ja nedala. Ženy povacsinou nie sú tak priebojne a pomerne egocentricke a ak sú, tak to spadá zasa do kategórií a la Drahusa
To máte pravdu. Šimkovičová je fakt dobrá, občas vystupuje jako host na rádiu Infovojna.bz.
Holt každé pravidlo má občas i nějakou výjimku.
Opravník:
Taky jsem žena. To ovšem neznamená, že se budu zastávat kdejaké vydlabané kačeny.
Jo, tak nějak.
Taktéž!
Jen tak ke kačenám:
víte, jak hospodyně nejlépe rozpůlí kachnu?
Když si vytáhne tepláky pod krk.
Vy někde kandidujete, Sibylo?
Ty si uvedomujes ze fnukas o patriarchate na blogu Vidlaka ktory vsetkymi silami podporuje Katarinu Konecnu? Ved teda nech najdu aj v USA take zeny ktore nie su vymlete ako Babickina Volba 00 Special, napr. Tulsi Gabbard, a iste vo volbach dopadnu lepsie ako Klamala Harris.
V Americe nemá žena šanci vyhrát a černá tuplem.
Mohla se přeci prohlásit za muže.
Pokud je tu tahle možnost, přestávají mít jakékoli diskuse o patriarchátu nebo kvótách pro ženy smysl.
🙂
Pokud pohlaví a rasa jsou jediné kvalifikace, tak skutečně ne. Uveďte pár pozitivních příkladů, v čem se Harrisová zasloužila o něco dobrého. Byla 4 roky viceprezidentkou, tak by za ní něco dobrého mělo být vidět, ne? A co její předchozí pozice ministryně spravedlnosti v Kalifornii? Nějaká pozitiva?
Píšu, že na ženu není Amerika ještě zralá. Mně přijdou hrozní oba.
Tak jste mě donutila se zamyslet nad úlohou žen ve společnosti v dávné i nedávné historii. Kohopak tu tedy máme z výrazných ženských osobností? Z řeckých bájí a pověstí tu máme archetyp Pallas Athény. Z bible tu máme (Evu nepočítám) např. královnu Esther prosící za milost pro židovský národ. Abigail prosící o milost pro svou, či spíše manželovu čeleď. Marii ostatně taky vykresluje Bible jako orodovničku. Máme tu Deboru – (spravovala izraelský národ, ale bitvě velel muž) v knize Soudců, a máme Juditu co zabila Holoferna z knihy Apokryfů (Po tomto činu se uchýlila zpět do svého soukromí.). V mladší historii bychom mohli zmínit Alžbětu první (na tu to panování jaksi zbylo poté, co zemřel její poloviční bratr Edward a poloviční sestra Kateřina), Johanku z Arku, Isabellu Kastilskou (a zase za ní vidíme podporu muže), carevnu Kateřinu Velikou, císařovnu Marii Terezii (stala se císařovnou prostě proto, že nebyl mužský potomek, ale tím, že to bylo jasné už od jejího dětství, byla na onu roli připravována. Kromě toho, mohla se pevně opřít o rozvíjející se ekonomiku, což byla také zásluha jejího muže, Františka Lotrinského), královnu Viktorii – tam opět můžeme vidět pozitivní roli muže – prince Alberta. A Alžběta II, kterou rovněž na roli panovnice připravovali už od jejího dětství.
No, a kohopak tu máme na evropské a české scéně? Merkelová, Leyenová, Čaputová, Sanna Marinová, Giorgia Meloni… Jak byste hodnotila jejich vůdčí roli?
A jak se dívat na Richterovou, Pekarovou, Černochovou? Mimochodem, jsem přesvědčená, že je tolik ministryní obrany, protože tomu ženy jen málokdy rozumí a tak mohou být povolnými loutkami loutkovodičů.
Abych to shrnula – může se stát, že se najde skutečná ženská osobnost schopná vést národ, ale ta pravděpodobnost je stejná, jako když si vsadíte jackpot. My ženy jsme spíš stavěné pro jiné, nezastupitelné role.
Když je blbá jako Kamala, tak je jedno, jestli je černá.
Jsou tam i lepší, teď si na tu demokratku nevzpomenu, ale preventivně ji vyrazili.
Cena útěchy pro demokraty. Do Kongresu dostali prvního transčlověka
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/sarah-mcbrideova-prvni-transgender-zvoleny-do-kongresu-usa.A241106_110337_zahranicni_aha
To jim teda Khon přeju…
Zdá se, že mrtvých vlků je také plná Amerika:
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Nevzdelani-bili-muzi-Demokrate-uz-nasli-vinika-Trumpovy-vyhry-Amerika-je-zklamala-764359
(…)
Delší pojednání sepsal spisovatel John Pavlovitz. Tvrdí, že neprohrála Kamala Harrisová, ale celá Amerika. „Jako národ jsme ji kolektivně zklamali – a tím jsme zklamali dívky a ženy, komunitu LGBTQ, nebílé, muslimy, Židy, přistěhovalce, nemocné, chudé, starší lidi, obyvatele Ukrajiny a Gazy i celou planetu,“ píše.
(…)
Celý článek je poměrně veselé čtení, doporučuji.
jj, prave jsem cetl. Ja doufam, ze vsechno to jsou boti, protoze tolik omezenosti a zaroven sebestrednosti v jednom baleni je dost silna kava.
Nic nového, už jsem to tu dříve psal. Principiálně jen otevřeně přiznávají, že ti co nepatří k elitě (opravdu bohatí „s diplomem“, byť diplomem v kvalitě obsahu senkrovny, zato za enormní školné), jsou untermensch, otroci, bezcenní a nemají mít na nic vliv – ovšem nám elitě projde téměř všechno, od drog po finanční machinace nevídaných rozměrů po večírky kde si každý úchyl přijde na své…. Sem tam něco pronikne na veřejnost, ale to spíš jde o bojůvku uvnitř komunity.
Tamní Hřebejci, šarašlapky a vepřoryjci. Je jich 220 milionů, takže statisticky tam nějací musí být.
Ostatně, i u nás pokaždé, když dostala ODS & co. napráskáno, tak je jednalo o „prohru demokracie“.
Trump nevyhral , jenom kamala a demokrati prohrali..Udelali vopravdu vsecko ,aby nevyhrali.
Máme radost? Vincente! Máme?
😀 Mluví se v cože anglicky?
Dám to sem znovu, protože je to k článku přiléhavé:
Kolář (přítel po boku) svým údajným vysvětlením tomu nasadil „diplomatickou“ korunu:
„Petr Pavel to neřekl jako prezident republiky, ale JAKO kandidát.
To, co se říká v politických kampaních, je jedna věc, není to něco, co vám brání v reálné politice.“
***hmmm
MAJKA: nu, odmyslíme-li:
– že takto udělal Kolář šmahem idioty z těch voličů, kteří to Pavlovi uvěřili,
– že lhát voličům má Kolář za normu,
-že se kandidát potřeboval asi zalíbit něčím silným sponzorům….
Tak vlastně navíc udělal z Pavla údajný přítel až bytostného zbabělce, který by ruku nepodal v případě, kdy by to logicky ještě ani nehrozilo, tedy jen jako „pouhý kandidát“…
*********
MAJKA:
Dneska už je to jinak, dneska už by to šlo, voliče ani sponzory už Pavel nepotřebuje…
Jenomže on ten diplomat Kolář údajné prohlásil mimo jiné další:
„V základech americké demokracie je, že Amerika patří lidu.
A že lidé mají právo v případě, že se prezident chová jako autokrat, vzít zbraň a SMÉST ho.
Takže vyloučit nějakou formu násilných nepokojů si netroufám.“
https://www.prvnizpravy.cz/zpravy/politika/jan-schneider-odpudivy-kolar/
*****
MAJKA:
Pokud Kolář má za „právo“ (minimálně schvaluje, pokud nenabádá) střílet demokraticky zvolené prezidenty a stačí jen kolářovsky tvrdit, že se tento „chová jako autokrat“, neměly by pak konat i naše orgány činné v trestním řízení? To jeho „netroufá“ vyznívá spíše jako podsouvání až doufání a rozhodné schvalování, že si někdo tam znovu „troufne“ …
Není taková osoba rizikem pro bezpečnost ČR a celé té hodnotové EU, založené na pravidlech?
Co když ho někdo z LIDU i zde vezme za slovo a to taková Leynová ani nebyla tím LIDEM volená, že….
Není to šílenství?
Ono je fakt dobré dávat si pozor na to, co si lidé přejí, mohlo by se to i Kolářům vrátit jako bumerang.
******
Myslím, že se najde hodně lidí, kteří mu to po právu a ochotně omlátí o hlavu.
Ukazuje se, nejen že vychcaný bakalář není ideální ministr zahraničí, ale ani prezident není pouhý kladeč věnců, jak se nás za Zemanova prezidentování snažila přesvědčit servilní média.
Na to, že je Petr Kolář bývalý diplomat, který působil v USA se vyjadřuje překvapivě nediplomaticky a vysloveně nechytře. Může to být počátek konce jeho politického působení.
Naprostý souhlas, ale kolik vsadíte na to, že bude „přítel po boku“ stíhán, natož odsouzen za podporu a schvalování terorismu?
Hodnotoví a pravidloví „demokrati“ (navíc někteří možná se spojenecko – čučkařským krytím) se v ČR nestíhají, to by orgány zřejmě ani nestíhaly, mají toho nyní moc s honěním a stíháním jiných.
Spíše čekám, že Kolář dostane příští rok nějaký ten metál od přítele přítele po boku….
A tak je to v liberálně-progresivní demokracii bez ohledu na Ústavu správně, tak to musí byt.
Bývalý ředitel ČT taky dostal metál „za zásluhy“.
A kdo jiný, než Pavel musí vědět za jaké,
jinak by medajli nedajli, to dá rozum…
Ale můžeme se dožít doby, kdy Pavel bude zase lidu tvrdit, že to vše dělal, protože byl tak dobře
jako rozvědčík vyškolen….a o Trumpovi musel lhát, aby zmátl nepřítele…
Jen to ten rok chce využít, aby nepovstali polomrtví vlci a další politické zombies. Ani Babiše bych ještě neodepisoval, pořád má své desítky procent jisté…
Lid český dělí se na Prahu (+Brno) a zbytek státu.
V číslech, z cca 8 milionů právoplatných voličů v ČR je jich v Brně i Praze 1 milion a dalších půl milionu ve Středočeském kraji. Jsou koordinovanější a disciplinovanější voliči než jinde…
Umírající kobyla nejvíc kope, a tak v ohrožení jejich životní úrovně nebudou váhat zahodit cizí život. Zajímavé bude, až FBI vyšetří, co vše bylo za atentáty na Trumpa – ten to vyšetřit chtít bude.
Ukázalo se, další nová progresivní témata nové hlasy nepřinesou a svět se vrací k přízemním ekonomickým tématům a základním potřebám. Příkopy mezi dvěma tábory byly vykopány a bude těžké je zasypat.
… až nová FBI vyšetří …
protože tahle FBI by musela vyšetřovat sama sebe
Asi bude vyšetřovat jiná část policie a v FBI dojde k personálním změnám. Ale jde o vnitřní věc USA. Jak teď asi povládnou Biden s Harrisovou?
.. inu, pokud mají Republikáni k presidentovi ještě většinu v obou komorách Kongresu a jako třešničku na dortu ještě většinu guvernérů, tak mají na krku také obrovskou zodpovědnost před národem. Jestli za to může Putin jako obvykle, tož bude veselo na dvorečku… ;o)))
oc pěkný a optimistický článek, ale neviděl jsem, že by Harrisová uznala porážku, pokud jsem to nepřehlédl. Aby to nebyl účet bez hostinského. Dvě poznámky :
„jak budou volit naši američtí korespondenční krajané za rok“ – to záleží na tom, zda se bude jednat o skutečné či fiktivní lidi.
„veřejnoprávnost skončí a nikomu … nebude chybět“ – konec kultury v Čechách ?
Babiš nepřijal nominaci na premiéra, protože neměl většinu.
Jo, správně, ta část o Babišovi se mi nezdá, nemyslím si, že by toto ukázalo Babišovým voličům někoho jiného do voleb.
.. no, já to od začátku viděl tak, že Babiš , díky svým kontaktům z dob fosfátových, měl informace o horších časech nastávajících pro Evropu, o mrazu přicházejícím z Kremlu…
Ale měl… to zase já vím, že ODSáci by do toho s ním bývali šli a šlo to udělat i bez SPD. A samozřejmě Okamura by do toho s ním také šel. Tehdy ještě neměli špatné vztahy. To přišlo až při prezidentské volbě.
Ale to mohl Fiala oslovit Babiše, což se, myslím, nestalo.
Mně tedy nevadilo, že to nevzal. To byl politický kalkul který měl svá pro a proti a nakonec mu vyšel bo si všichni užili vládu konkurence a mohou srovnávat.
Co mi ale vadilo velmi bylo jak se postavil na stranu pučistů a potopil i svoje vlastní lidi. Taková křivárna se jen nevidí a je pro mne nepřímým důkazem že i Babiše pase Biska bo ta ten puč proti Zemanovi organizovala.
Na Babiše se nedá spolehnout,ten má své zájmy a politicky je to hotentot.Když na ně udeřili novináři s Vrběticemi,tak s Hamáčkem mektali a byli připosraný.Babiš je pouze mírná změna k lepšímu,ale je potřeba to tady politicky zcela překopat.On rozhodně není řešením problému,ale je též jeho součástí.
Babiš ale získal nejvíc hlasů a mohl být pověřen sestavením vlády,ale Zeman něrabótal a ostatní strany by ho asi poslaly do zádele,tak to vzdal.Ono by se to sestavování vlády vleklo s nejasným koncem a to by další volby mohly být až za rok třeba a kdo by tu měl chuť čumět na pětihnus třeba do roku 2006-7.
Většinu neměl, ale mohl ji mít – například v koalici s ODS. Což by též nebylo dobré řešení – a jsem rád, že k němu nedošlo. Ale zřejmě chápu, jak to Dan myslí:
Andrej Babiš, pokud by přijal možnost sestavit vládu, měl unikátní možnost nabídkami ODS rozložit Spolu – a vyšachovat Piráty – Miloš Zeman by odmítl jmenovat Bakaláře. Historické události si ovšem žádaly nejhorší vládu v našich dějinách, a ta nyní spěje ke svému neslavnému konci.
Všechno zlé je pro něco dobré, a takové historické znemožnění je až k nezaplacení. Podle stavu rozpočtu ČR doslova…
Hlavně aby ten konec byl opravdu konečný.
Seriál „špatný, horší, nejhorší“ ještě nemusí končit, ještě existuje jistá setrvačnoost.
“ například v koalici s ODS“
to by všichni řvali něco o opoziční smlouvě ☻
„Historické události si ovšem žádaly nejhorší vládu v našich dějinách, a ta nyní spěje ke svému neslavnému konci.“ Ano, velmi správně, vše se děje tak, jak má. Co je proti „Bohu“, „Přírodě“, „Přirozenosti“, to nemá dlouhého trvání. A „Zákon času ve velkých sociálních systémech“ funguje spolehlivě. Volba Daníka v US(N)A by mohla tu akceleraci KoZa mírně přibrzdit, uvidíme (jak řekl slepec a ….). Jak pravil chirurg, „netřeba řezat, upadne sám. Nebo jiný mudrc: „nerušte nepřítele při dělání chyb“.