Tak jsme se dozvěděli od poslance ANO, Pavla Růžičky, že generální štáb patrně zadal úkol Velitelství informačních a kybernetických sil, aby zjistili všechny hejtry na Karla Řehku a jeho slavný spolek Nemesis, který dodává na Ukrajinu drony a využívá k tomu armádu České republiky, aniž by o tom věděla Poslanecká sněmovna. Pavel Růžička je ten stejný, kterému podle jeho vlastních slov Řehka vyhrožoval, že „mu rozkope držku.“
Zkrátka a dobře, armáda si tady tvoří nějaké svazky na opozici, vlastně přesně podle seznamů Reiharda Heydricha, který také přišel do funkce a hned zatýkal (a popravoval). V podstatě nám tady vzniká něco podobného jako Waffen SS. Matně si pamatuju, jak měl major Zelinka na svém monitoru naše videa. Jak to řekl pan Růžička ve svém rozhovoru na Parlamentních listech? V rámci speciálních sil vznikla skupina aktivních záloh, jejímž členy jsou vojín Pojar, vojín Landovský, vojín Mikulecký, vojín Marek Prchal, Matyáš Zrno a další taková jména. Vytvořili vlivovou skupinu, která je nebezpečná a chová se velmi nestandardně. Jsou to včetně pana prezidenta Pavla bratři ve zbrani a jsou jim promíjeny věci, které by normálnímu vojákovi promíjeny nebyly…
Vlastně jediné štěstí je, že to vzniká tak nějak počesku, takže je to spíš fraška než tragédie.
Do toho jsme se dozvěděli, že Číňané po dlouhou dobu četli e-maily ministerstva zahraničí… Lipavský to sice pojal jako varování před hrozným čínským nebezpečím, ale obyvatelstvo to vzalo jako další důkaz vládní neschopnosti, která si už neumí uhlídat ani ty maily. Ministersvo spravedlnosti zase dostalo darem bitcoiny, které nejspíš pocházely z trestné činnosti Tomáše Jiřikovského, který byl odsouzen za to, že vytuneloval asi pět tisíc bitcoinových uživatelů…
Ale nebojte, pachatel už si to odseděl a bitcoiny, které daroval ministerstvu spravedlnosti (a které měly hodnotu asi miliardu) jsou úplně jiné, než ty, které ukradl a za které ho odsoudili.
Martinu Bednářovou zase soud odsoudil k podmínce… to víte, sice ji předtím soud dvakrát osvobodil, ale státní zástupce byl agilní, odvolal se a Nejvyšší soud následně rozsudky zrušil a nařídil, že se soudy nižší instance musejí zabývat objektivní i SUBJEKTIVNÍ stránkou jejího činu. Kromě hodnotové politiky teď už máme i hodnotovou spravedlnost. Martina Bednářová subjektivně hodnotila válečné události v Kyjevě a ejhle, soudy subjektivně hodnotí její subjektivní hodnocení a vůbec jim nedochází, že ji trestají za něco, co právě udělaly samy… Doufám, že už se vyučuje hodnotové právo… hodnotové státní zástupce už máme.
Píšu to proto, abychom si všichni připomněli, proti čemu stojíme a proč sakra stojíme. Proč chodíme na náměstí, proč demonstrujeme a proč místo normálních volnočasových aktivit chodíme na politické debaty. Píšu to, abychom si připomněli, proč jsme začali dělat nové národní obrození, proč jsme se pustili do protivládního odboje, proč jsme vlezli do politické žumpy a proč, místo abyste svým dětem koupili nové kolo, proč přispíváte obskurnímu blogerovi na Institut českého venkova.
Pro to, co jsem napsal v záhlaví dnešního článku. Pro fašizaci naší společnosti, pro válkychtivost našich odrozených elit, pro mafiánské praktiky politiků, kde ruka ruku myje. Pro liberalismus utržený z řetězu, pro hodnotovou politiku, která nás připravila o třicet procent úspor a zdražila nám jídlo i elektriku na dvojnásobek. Pro vyděračské praktiky hytlermarketů, pro spálenou zemi, která zůstává za touto vládou.
Předtím jsme se politikům občas pošklebovali a povídali jsme si o bramborách či kytičkách a vrcholem angažovanosti byla diskuse o přínosech nebo hendikepech řepky olejky. Moje politické angažmá nezačalo knihou o politice, ale knihou o bramborách a zabijačkách…
Nikdy jsme si nedělali iluze o naší politické reprezentaci, ale byl to právě náš Světový lídr, který v nás probudil něco, o čem liberálové doufali, že bude spát navěky a jednoho dne to bude jako nepotřebné odhozeno… Probudil v nás angažovanost a to i přesto, že stojíme proti silnému a mocnému nepříteli, který má na své straně takřka nekonečné peníze, mediální zázemí i neziskové podpůrné struktury. Přesto stojíme, protože nelze jinak.
V poslední době mám ovšem pocit, jestli jsme ta naše alternativní média i alternativní struktury budovali poněkud nadarmo. Možná se mi to jen zdá, protože už jsem z toho všeho unavený a přecitlivělý, ale alternativní média se začínají čím dál víc věnovat nikoliv hříchům vlády a varováním před liberalismem, ale začíná se zaměřovat na hledání nepřátel ve vlastních řadách…
Pochodujeme do rozhodující bitvy (ve které se snažíme získat strategickou iniciativu na naší stranu), víme, že náš soupeř je objektivně mocnější než my sami, víme, že můžeme nasadit jedině houževnatost a partyzánské způsoby boje, víme, že k volebnímu střetu dojde a rozhodne o mnohém, ať se nám to líbí nebo nelíbí… a ejhle, zase vydáváme spoustu sil nikoliv na boj se Seznam zprávami, či Novinkami, ale musíme bojovat s vlastními.
Hnutí Stačilo! nemá dost osobností, Kateřina je falešná, Prokšanová vítala migranty, Vidlák jim slouží jen jako fíkový list, navíc pracuje pro Babiše a taky se nechal očkova… a stejně jsou to komunisti, kteří popravili Miladu Horákovou… zkrátka a dobře, měli jsme to udělat úplně jinak, než jak jsme to udělali. Měli jsme na kandidátky dát jiné lidi, měli jsme se domluvit s Maláčovou, Paroubkem, Šlachtou… Toto jsme do programu měli dát, toto jsme tam dávat rozhodně neměli… a nejdůležitější je to, co jsme udělali v minulosti a ne, co děláme teď.
Vůbec nehraje roli, že Kateřina i Ondra hlasují v EP přesně podle našich očekávání, že program hnutí Stačilo! je přesně ten, po kterém jsme volali. Vůbec nezáleží na tom, co veřejně hlásáme. Ne, důležitější je, co lítá po sociálních sítích a bylo už stokrát vyvráceno. Vidlák není levičák… sděluje nám Jiří Dolejš. Sice už neříká, co z toho plyne, ale nejsem levičák! To se asi počítá.
Tak nějak očekávám, že se proti nám bude vymezovat SPD, protože to je politika a jsou pravice a my jsme levice, takže tam tomu rozumím. Ale zatímco se proti českému národu shromažďuje liberální kruciáta, která už sbírá korespondenční žoldnéře v cizině, místní Sirotci musejí nejdřív odrážet útoky svých bratrů, protože už jsme zase kacíři a po bok se nám stavějí zase jen obyčejní lidé. I malí fejsbůkoví šlechtici se raději vymezují. Příliš smrdíme hnojem… byť cepy máme slušné.
Než na podzim změříme síly se Zikmundem, musíme měřit síly s těmi, proti kterým vůbec nechceme bojovat… Nechceme bojovat proti vlastním.
Ale asi to tak máme v národní DNA. Když bojujeme, tak holt proti všem. Tradičně rozhádaní, že se v nás ani na vládním Koncilu Kostnickém nevyznají.
Má to jediné pozitivum… jak víme z historie, i proti všem se dá obstát.
Ještě sto třicet dní…
_____________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Kdo potřebuje jednoduché placení, nově nabízím možnost přes tuto platební bránu: https://donate.stripe.com/28E4gzekn7mlgjS0g3g3600
A protože prezident vyhlásil volby a je třeba vyhovět byrokratické buzeraci, tož doplňuji: Zadavatel, zpracovatel – Hnutí Stačilo!
Ta Blažkova spolupráce s podsvětím na bitconech (dokažte nám že to jsou kradené peníze cha chá) je snad příznakem, že je mu jasné, že ODS na velmi dlouho končí. V jiných časech si takovou akci před volbami nedovolil.
Otázka je zda něco takového může voliče ODS odradit. Ten už byl vychován tolika neuvěřitelnými kauzami, že nyní si možná jen řekne – škoda že jsem u toho nemohl být taky.
no neviem….mam pocit ze ak by sa velmi chcelo, tak by to slo. Teda pokial nebol vymeneny 1:1 s niekym inym za cistucky. Bitcoin ked je raz niekde stotozneny, sa da trasovat celkom pekne….jedine co nezistis, s kym sa menil po ceste, kedze nemas ostatnych stotoznenych……az kym ich povedzme FBI nestotozni vsetkych…..a to je imho len otazka casu
“ Nepoznám špinavé peníze “
Václav Klaus, otec zakladatel, devadesátá léta dvacátého století
Takto to pan prezident nikdy neřekl. Překroucené, novináři i politickými oponenty koluje tahle nepravda už léta éterem.
Vážený Vidláku, popsal jste to přesně. Bohužel, pro hodně členů alternativy jste NEBEZPEČNÁ konkurence, která jim zabere volitelná místa a někteří „vlastenci“ se proto bojí o své případné koryto.
Slušným a poctivým vlastencům/vlastenkám, co jdou do politiky opravdu z přesvědčení něco dobrého pro vlast a lidi udělat, se omlouvám, na ně to neplatí.
Ale jinak – tuším že tyto volby ještě nebudou přelomové, vidím to až na tak 2028-2029.
Prostě hodně lidí se má ještě dobře, Praha je na tom „báječně“ a mnohým lidem o žádnou změnu nejde, natož se otočit jako Slovenko na východ, to je přece „fuj ! !!!!!!
Takže letos se otrkejte a pravý boj o vše začne až za pár let, až se rozeběhne rozpad EU, nebo vážné a nezastavitelné přípravy na 3. WW..
Jinak dva postřehy – sousedka, která dostává „křesťanská poselství“ (ať si o tom můžeme myslet cokoliv), mi říkala, že bude válka (neštěstí) a bída a zachráněno bude v okolí jen Maďarsko, Slovensko a MORAVA !! a to Ruskem.
Čechy propadnou zlu..
Za mě bez komentáře..
A něco podobného (ovládnutí muslimy) píše i pan Ondruška v jeho vizionářském díle „Kronika zániku Evropy“.. Tu by jste si měl přečíst, zatím mu vše vychází – i druhé (po pauze..) zvolení Trumpa.
Kdy začne válka si už nevzpomínám, ale kniha končí tuším rokem 2054..
A zde právě nezastupitelnou roli sehraje nějaký malý zeman z Moravy – třeba je to Vaše životní úloha.
Takže neklesejte na mysli, nepřítele se nebojte a jakože Bůh (Dobro, Vesmír, Universum..) stojí při Vás, tak očekávejte svou hlavní roli v dalších letech.
Přeji Vám pevné zdraví a Boží ochranu..
Tak hlavně aby ten zachránce nebyl mladej Fiala.
Nějakej Zeman z Vysočiny a až v polovině století? To bych do něj neřek.
Neo:
Nevím, jestli vás to uklidní – ale já dostávám nekřesťanská poselství a tam neříkají o válce ničehož nic 😊 Protože se ona poselství už dvakrát osvědčila plně v praxi, věřím jim a ne poselstvím křesťanským.
No, uvidíme, taky si válku nepřeji, ale ona už stejně běží – ideologická, kulturní, biologická atd..
A taky není jasné, zda se ta vaše poselství týkala takových globálních – celosvětových věcí.
Řekneme si to za 10-20 let.. – nebo tam Nahoře, až se naše duše potkají..
A ještě jsem si vzpomněl – Poselství palmových listů pro Evropu.
v kostce – bude válka ??? s muslimy a v nouzi evropské vlády požádají Rusko a Čínu o pomoc.
Zajímavé, že ano..
Neo:
Týkala se věcí v jednom případě vyloženě globálních a ve druhém miniálně celoevropských. Potvrzení těch poselství/tušení se mi dostalo sice až po mnoha letech – ale dostalo. Čili od té doby logicky spoléhám na svůj čich na tyto věci a průběžně větřím, není-li ve vzduchu střelný prach.
naozaj neviem ci ma pravdu alebo nie, ale ja som sa svojho casu, niekedy okolo roku 2018-19 rozpravala s jednou vedmou a ta mi hovorila nieco podobne……Praha bude „na prahu“ medzi zapadnymi kalifatmi a vychodom, ktore bude chranit Rusko. Ona sice hovorila, ze by sa mohlo zachranit aj Rakusko, ale v tomto som skepticka, kedze 40% viedenskych prvakov nevie po nemecky a kopa deti konvertuje na islam, aby ich nesikanovali:-( Mam pocit, ze pre Rakusko je uz neskoro……otazka je kedy. Ak to bude za nejakych 20 rokov, tak sa toho mozno nedozijeme
Janka:
Ale jo, to si klidně představit dovedu, dokonce mám už poměrně dlouho taky ten pocit, že to tak nějak dopadne. Jen mi šlo o horkou válku jako takovou – tu vážně nečenichám.
Vidláku, jestli vaši nepřátelé něco umí opravdu dobře, tak je to zasévat nesváry mezi lidi. Mají na to celé skupiny specialistů v psychologii, sociologii. Když napíšu, že pro ně pracují i lidé, kteří jsou skutečnými mystiky, budu za blázna, ale je to zkrátka tak. Jednoho takového totiž znám.
Společnost sama o sobě je, s odpuštěním, na sračky. Nenavidí se lidé, kteří byli dobrými kamarády, nenávidí se členové rodin mezi sebou. Tohle z mládí nepamatuji. Jistě, dělo se to, ale ne v tak masovém měřítku.
Takže jestli nechce selhat, musíte si vybírat lidi, kteří zkrátka neselžou. Věřící. A tím nemyslím věřící v nějakého konkrétního Boha, ale věřící v myšlenku, v ideál. Vy musíte být nositelem té myšlenky.
Napadá mě parafráze jedné scény, kterou jsem viděl.
Naším úkolem je stát za Vidlákem (Stačilo!) bez ohledu na okolnosti.
Máme jit proti našim?
Půjde-li kdokoli po Vidlákovi (Stačilo!), žádný náš to není.
Jenže tohle se nedá nařídit rozkazem, souhlasem s nějakými stanovami, či dokonce zaplatit penězi. Tohle musí být postaveno na loajalitě, na hrdosti a cti.
Skvele! Prave jste popsal sektu fanatiku.
To píšete ze své vlastní zkušenosti??
Ale pán má pravdu – bez ochoty něco obětovat se boj nevyhraje.
A VÍRA ve vítězství je k tomu nezbytná, jinak to nejde.
A sekta – tam slouží věřící cílům jejich elit, ne vlasti – společnosti. To jste nepochopil, škoda..
A predposledni odstavec jste cetl?
“ … stát za Vidlákem (Stačilo!) bez ohledu na okolnosti.“
Co tak Vidláka rovnou svatořečit?
A jak byste tedy za Vidlákem stál Vy? Jen od osmi do pěti. Nebo třeba jen v útery, v pátek a v neděli? Anebo jen do okamžiku, než Vám Oganesjanovy „Sturmtruppen“ začnou vyhrožovat?
Vidlák se chce postavit za svou zemi, za lidi, kteří v ní žijí. Ne za přivandrovalce a vyžírky a škodiče, ale za ty, co to tady vybudovali a potili přitom krev a mnohdy i umírali, aby to udrželi.
Pokud tohle Vidlák zradí, je to důvod jej opustit a zatratit. Ale pokud se za tohle bude bít, tak bude potřebovat, aby v tom nebyl sám. Takové, jako Vy, potřebovat nejspíše nebude, ale třeba se najdou jiní, kteří chápou, co jsem chtěl napsat a vezmou to za vlastní. A kdyby takových bylo dost, tak i přes to, co se tu děje, přežijeme jako národ a naše Vlast bude zase naše.
Chápu, tohle je pro Vás příliš nepochopitelné, neuchopitelné a nepředstavitelné. Otázka tedy zní, co tu vlastně děláte?
L.C.
Líbí se mi, jak jste to napsal.
… jsem zvědav kdy dostane Vidlák pozvánku do některého z pořadů XTV…
Zdravá kritika z vlastních řad nemusí být na škodu. Naučíte se argumentovat a obhajovat své lidi a postoje.
Zdravá kritika … bla,bla,bla… . Jakou argumentaci by jste si představoval ? Jakou formu obhajoby máte na mysli ?? A hlavně ty postoje.
Lesklá kolena tepláků,
nákup jenom u Poláků,
klestí z lesa denně smýčí.
Toť důchodce v pohraničí.
Éra Fialovy vlády
nemá pro něj žádné klady.
Sny a touhy pozbyté;
jsou to roky zabité.
Chleba za den kryje plíseň,
z rádia řve cizí píseň,
z televize blijou lháři.
A tak jdou dny v kalendáři.
Vidláku, kdybych byl věřící, modlil bych se za Vás a celou Vaši rodinu každý den.
Ale jsem, bohužel, kovaný ateista. Až se někdy bojím, že mne pán bůh potrestá.
(c) DJC
Kdesi jsem četl, že třeba v zákopech, na frontě, žádní ateisté nejsou. Tam že se modlí každý.
Pro všechny, co se chystají nakupovat uhlí na zimu, mám nepříjemnou zprávu – Fialova vláda, patrně kvůli Green Dealu, loni bez většího informování občanů uzavřela důl na nejlevnější hnědé uhlí v Česku – důl Most. V současnosti se chystá jeho zatopení vodou.
Uhlí Most už tedy skončilo. Většina prodejců je zmatena a má ho stále v nabídce, ale jako „nedostupné“, protože jim nikdo informaci o ukončení těžby nesdělil. Je to pochopitelné, protože se Fiala bojí hněvu občanů, tak dělá ˇpštrosa“ a strčil hlavu do písku. Nota bene před volbami, kdy by si znepřátelil poměrně velkou skupinu občanů:
Poslední statistika je z roku 2021 a tehdá TOPILO UHLÍM V ČR 303 876 DOMÁCNOSTÍ, tedy se to týká přibližně MILIONU OBČANŮ ČR.
Tak doufám, že už toho blbečka volit nebudete.
Zůstal už jediný funkční důl na hnědé uhlí v republice, důl v Bílině. Což je samozřejmě negativní fakt, protože si může bez konkurence volně určovat ceny a tudíž neúměrně zdražovat.
Důl Most nepatří státu, nezavřela ho vláda ale majitel.
Možná se bál, že mu ho vezmou, tu díru v zemi.
Ktery dul Most mate na mysli?
Zavírají ho hlavně proto, že se v něm další těžba ekonomicky nevyplácí.
Malospotřebitelé ho neuživí. A pro velkoodběratele je moc drahy, protože green deal …
… jde jen o penize, o nic jiného.
Je to složité. Útoky od nepřátel člověk čeká, proto je to nepřítel. Ale útoky od „svych“ můžou být na jednu stranu frustrující, na stranu druhou to aspoň ukáže, kdo je tou opozicí doopravdy a kdo chce vysirat a je mu jedno koho. I když přiznávám, že občas zůstává rozum stát i mě, jako předevčírem když jsem si večer pustil Burestv a tam nějaký rozzlobený starý pán zrovna řval, že máme všichni podat trestní oznámení na Kateřinu Konečnou za to, že nepostavila přehradu u Opavy.
👍
Eric Best:
„Rodící se spojenectví Babiš-Beneš
29. 05. 2025 – EB
Formuje se jakýsi postbrexitový triumvirát Emmanuela Macrona, Friedricha Merze a Keira Starmera, jejichž velvyslanci v Praze se v článku z pondělních Hospodářských novin vyslovili proti odkládání klimatických opatření. Stéphane Crouzat, Andreas Künne a Matt Field napsali, že změna klimatu se nezastaví jen kvůli ekonomickým nebo bezpečnostním obavám. Před vydáním jejich článku prohlásil generální ředitel ČEZ Daniel Beneš v rozhovoru pro Český rozhlas, že Green Deal je marketingovým pojmenováním politického programu Ursuly von der Leyenové a není nějakou vyšší pravdou. Dodal, že už celou řadu let říká, že to je nedomyšlené, překotné a moc marketingové a politické. Beneš je stále naštvaný na EDF a na jistého eurokomisaře, ale má i další pádný důvod, proč se tolik brání jakémukoli nátlaku z Paříže, Berlína, Londýna či Bruselu. Andrej Babiš chce Green Deal zrušit úplně, natrvalo a bez kompromisů, a Beneš chce zůstat v čele ČEZu, pokud Babiš dostane svoji šanci.“
Vypadá to, že Babiš se hodlá vymezit proti zelenému úúdělu. Má mocného spojence. Pokud to udělá, nemusí ani hlasitě bojovat proti EU – podaří li se úúděl zničit, EU se rozpadne.
To je dobrá strategie.
Je to strategie ode zdi ke zdi Admirále bohužel a na to doplácíme už dlouho.
Jo jo, Beneš nic, to jen ta Uršula, kalí vodu a jen se otáčí po větru, jako přeplácená korouhvička.
A proto firmu České energetické závody nazývá Čistá energie zítřka….
A na stránkách firmy, kterou řídí, uvádí:
https://www.cez.cz/cs/clanky/elektrina/co-je-to-green-deal-aneb-co-znamena-zelena-dohoda-pro-evropu-a-cr-188856
„Nejzásadnější myšlenkou celé Zelené dohody je dosažení klimatické neutrality do roku 2050.
Je důležité zmínit, že na schvalování dokumentu se podílela i Česká republika, nejde tudíž o nějaké příkazy shora.“
*****
To samé i Babiš, v roce 2021
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-z-green-dealu-se-nelze-vyvazat-pripomnel-zemanovi-babis-40382195
„Vyjednali jsme obrovské množství peněz. Vyvázat se ze (Zelené dohody) jednostranně nelze, přišli bychom tím o zdroje EU, které mohou dosáhnout až bilion. Poškodilo by nás to,” uvedl Babiš.“
*****
A čas oponou trhl a vše je v 2025 trošku jinak….
Inu, uvidíme, ale platíme ty otočky, i nápady „mocných spojenců“ bohužel tak jako tak!
Podobné otočky dělá i Fiala.
No tak zrovna ten se bude vymezovat i kdyby opravdu šlo o život. Kde jinde by sehnal tak dobrý flek
Například generální ředitel ČEZ Daniel Beneš dostane k základní mzdě ve výši 12,4 milionů korun ještě dvě odměny za splnění celofiremních a individuálních úkolů. V součtu se jedná o zhruba 40,5 milionu korun. Když přičteme benefity, jako je používání firemního auta či kapitálové životní pojištění, celkový příjem šéfa ČEZ za minulý rok dosáhl skoro 55 milionů korun.
No a co, do hrobu si je nevezme a „Peníze kazí charakter – když ne jemu, tak dědicům, co bezpracně přijdou k milionům“. Peníze jsou dˇáblův vynález..
Takže pohodička? V polostátní firmě?
tak mna by skor osobne stvala ta predstava tych 100 mld. CZK Tykacovi a Krestinskemu teraz neviem ci za rok 2023 alebo 2024. S Benesom sa da z strany statu to relativne lahko vyriesit, s tymi dvomi a zmluvami, ktore stat podpisal, ale tazko
Admirál.
Bylo by to moc pěkné – lze jen doufat, že na Bábu někdo Zelenoúdělný nemá mocné páky. Beneš patrně v čele ČEZu zůstane, pokud si vzpomínám, je tam už nějakých dvacet let, tak proč ne i nadále
Re Admirál:
„Andrej Babiš chce Green Deal zrušit úplně, natrvalo a bez kompromisů“.
To si, byť teoreticky představujete jak? Přestane dodržovat podepsané smlouvy (od emisních povolenek po EU-normy) a v Bruseli řeknou, Tak jo? Firmy, přímí konkurenti českých firem se jednoduše smíří s tím, že jejich česká konkurence nebude muset platit, nebude muset dodržovat a proto bude vyrábět mnohem levněji a vytlačí je z trhu a oni zkrachují? Nezatlačí na své vlády?
Prostě EU obratem zavede 100% clo na ČR produkty a Babiš končí.
Každá smlouva jde zrušit. Svět není jen EU ale dalších sedm miliard lidí.
neviete kedy maju vyprsat tie zmozvy statu na dotacie OZE? neblizi sa ten termin? mozno by to slo relativne lahko vyriesit
Neexistuje nejde. Je třeba hledat cesty, spojence, bouřit lid, více vektorová politika, vykrývat rizika. Tudy cesta vede. jako každá změna, se i zrušení green dealu musí pečlivě připravit .
„Možná se mi to jen zdá, protože už jsem z toho všeho unavený a přecitlivělý…“
…bohužel, Vidláku, nezdá, ale ruku na srdce, tohle jste přece musel/li očekávat! Koneckonců jste byl mnohokrát tady upozorňován a odrazován námi gaučovitými!
A bude to, zase bohužel, ještě mnohem, mnohem horší! Nevím, jak bych vás povzbudil, poradil, nebo ukonejšil. Opravdu to nevím, sám jsem to nedokázal! Po celý svůj profesní život jsem byl 15-18 hodin denně v zápřahu … až jsem si zničil zdraví. Když čtu to vaše dnešní „zdání“, promítám si vás do mých sakra těžce nabytých zkušeností a říkám si, jestli mi/vám to stálo/stojí zato, když převážná část našich potomků a spoluobčanů tu vaši snahu mají na háku.
Ani netušíte, jak mě to zlobí, žere a ubíjí.
Držím vám palce!
Ať vám alespoň drží zdraví a rodina, víc povzbudit, omlouvám se, nedokážu.
V první řadě některé věci, člověk dělá zejména pro sebe. Potom až pro druhé a kdyby to člověk jó moc pitval tak zjistí, že to zase dělá pro uspokojení některých svých vnitřních potřeb. Proto je důležité vědět že to dělá člověk pro sebe, pak nemůže být malomyslný.
Mohlo by zajímat. Už proto, že všude existují limity možností.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-kdyz-zakony-skodi-byznysu-komora-chce-prosit-44-000-predpisu-za-pul-miliardy-277718
A ještě:
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-kauzy-miliarda-kterou-prevzal-blazek-pritekla-primo-z-uctu-drogoveho-trziste-277858
Nepochopitelné, že nic se neděje. Alespoň víme na šem jsme. Je to ještě horší než si myslíme.
Koukám, že dnes to byly opravdové orgie spravedlnosti – nejen Blažek a jeho miliarda z kšeftů s drogrami, ale k paní Bednářové se může na lavici posadit i pan Jandejsek:
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/zdenek-jandejsek-petr-fiala-kreml-rusko-soud-protest.A250529_143619_domaci_Ichuc
– quod licet jovi, non licet bovi. Paní učitelka nesmí říct pravdu, aniž by ji odsoudili, ale premiér může lhát až se mu od huby práší a nic se mu nestane. Jen tak dál a dojde na ty cepy a sudlice…
Až se k nám právo vrátí, zejména justice bude potřebovat důkladnou revizi. Vyházet všechny soudce, kteří vynášejí politicky motivované rozsudky. Nebo je přesunout na agendu, kde budou řešit maximálně sousedské spory ohledně větví přesahujících za plot zahrady. Ze státního zastupitelství okamžitě vyházet všechny státní zástupce, kteří se angažovali v politických procesech posledních let. Bez možnosti zaměstnat kdekoli ve státní správě.
Následně u všech v rámci trestního řízení prověřit, zda svou činností nepáchali trestné činy ohrožující demokratické principy a instituce. Samozřejmě nezapomenout na iniciativní oznamovatele typu Jiřího Pospíšila, tam se přímo nabízí trestný čin křivého obvinění.
BTW: Kam zmizeli proslulí studenti „Plzeňských práv“, nezmizeli, neumřeli. A něco mi říká, že v soukromém sektoru by se neuživili ani jako koncipienti…
Zase se tu dnes propírá Vlk, tak si dovolím poněkud mimoběžně k hlavnímu článku (nikoliv však k hlavnímu problému dneška – škodlivosti současné vlády a nutnosti jejího odstavení) přihodit odkaz na jeho dnešní přetištění odemčeného článku z echo24.cz:
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2025/05/30/jejich-bezohlednost-nase-neschopnost-proc-zkrachoval-podpis-smlouvy-o-dukovanech/
Je to v podstatě děsivé. Derniér Fyjala nám nejen zajistil nejdražší elektřinu, on nám ještě zařídil, že ji v budoucnu už vůbec nebudeme mít. Zcela stačí si z toho článku vybrat časovou posloupnost – naprosto holá fakta bez jakékoliv ideologické polévky okolo.
Tohle by měli vyhlašovat trubači na náměstích a přibíjet na dveře kostelů (či spíše hospod) a mělo by to být omláceno o hlavu každému zabedněnci, kdo ještě po téměř čtyřech letech současné hrůzovlády zvažuje, že by to těm neschopným kreténům na podzim hodil.
Čekají nás zajímavé časy, spas se kdo můžeš.
Vlkovi a Vám v úvaze chybí základní fakt, který, ti v pozadí, mají zohledněný, jen je netaktické jej oficiálně prezentovat. A to, že pokud krachne či silně se zredukuje, průmysl v ČR (a okolí), tak elektřina nebude chybět, ale přebývat. Proto netřeba atomku stavět.
Tuhle debilitu vam tady uz mockrat vysvetlili a vy s ni prijdete znova a znova.
Tezka prace…
Taky zastávám názor nestavět. Stejně jádro zakáží, jako uhlí a vše. A nás roztrhají medvědí a vlci. Ale bude příroda.
ale zaujima je tam poznamka, ze predtym nebola moznost v zakone o verejnom obstaravani institutu predbezneho opatrenia, ktora to cele zarazila….ta sa tam dostala za vlady Fialu v roku 2023 na zaklde poslaneckeho navrhu…..teda uz vtedy niekto vedel, co cini
Něco na dobrou náladu …
https://rumble.com/v6u1qud-ai-pse-lhal-jsem-vera-lhal-jsem-dnes-jsem-pedsedou-ods….html
Dvořák.
😂 dík
Snad jen drobnost, Vidláku.
“ že se soudy nižší instance musejí zabývat objektivní i SUBJEKTIVNÍ stránkou jejího činu“.
Na tomhle postoji Nejvyššího soud není nic, co by mělo vyvolávat údiv.
Protože to, co jste zapsal velkými písmeny, není tím za co se to považuje v běžné řeči či v beletrii, ale jde o terminologii trestního práva. „Subjektivní stránka“ trestného činu je takovým termínem a představuje vedle „subjektu“, „objektu“ a „objektivní stránky“ obligatorní /povinný/ znak každé skutkové podstaty, a jako taková musí být v trestním řízení předmětem dokazování.
Ona „subjektivní stránka“ vyjadřuje vnitřní, psychický vztah pachatele k činu, především v podobě formy zavinění – zavinění úmyslné nebo z nedbalosti. Úmyslné zavinění pak může mít podobu úmyslu přímého /dolus malus/ nebo úmyslu eventuálního /dolus eventualis/. Nedbalost může být „vědomá“ nebo „nevědomá“.
Subjektivní stránka trestného činu může mít i fakultativní /nepovinné/ znaky, jako jsou kupř. motiv, cíl apod.
Vyžadovalo by to ještě delší exkurs, ale na to, aby čtenář pochopil, by to mělo stačit.
A co paní spáchala a zavinila?
To já, Gaio, samozřejmě nevím. A ani o tom nepíšu. Nepíšu o tom, co nevím. Jen o tom, co vím. A o teorii trestního práva něco vím.
To ostatní hledejte jako obvykle v mainstreamu. Anebo v rozsudku. S tím, že ke „vzniku“ toho rozsudku musí orgány činné v trestním řízení /policejní orgán, státní zástupce, soud/ DOKÁZAT, že byly naplněny všechny znaky sutkové podstaty trestného činu /jak jsem o nich psal výše/, tedy i ona SUBJEKTIVNÍ STRÁNKA /představovaná primárně některou z forem ZAVINĚNÍ/, protože pokud i jen jeden z těchto OBLIGATORNÍCH znaků prokázán není, není prokázán trestný čin jako celek a trestní stíhání musí být zastaveno nebo obžalovaný musí být zpod obžaloby zproštěn.
„Jak prosté, milý Watsone!“
Takže svoboda slova je trestný čin. Hezky jste to napsal.
Něco ještě tupějšího byste nevymyslela?
Bože, Ty to vidíš!!!!
Jste napsal
DOKÁZAT, že byly naplněny všechny znaky sutkové podstaty trestného činu
Tudíž trestný čin je, že paní něco řekla….
Milý j.,
sice máte obecnou řečí subjektivní očividně snahu neprávníkům vysvětlovat „subjektivní stránku u pachatele trestného činu“, ale používáte přitom obraty a formulace, kterým běžný člověk, neznalý právního ptydepe, stěží porozumí
a drze napíši, že to není chyba pak pouze těch čtenářů.
Trpíte, jako i já často dle reakcí čtenářů na mne možná rovněž jistou profesionální slepotou a já ještě navíc neschopnosti psát stručně a dělám hodně překlepů, které dlouho a opakovaně ani nevidím…
*****
Domnívám se však, že reagovat pak „tupostí“ čtenáře, je od Vás snad neúmyslná, ale vlastně až téměř podpásovka…
Boha bych do toho také snad ani netahala.
Ten se musí u „subjektivní stránky“ , jako obligatorního znaku k prokázání údajného trestného činu dívat bokem, být hluchý a možná dokonce slepý současně, pokud by byl, jakmile se totiž jedná opět o „svatá“ dogmata, o kterých se ani v liberálně demokratické společnosti prý nesmí pochybovat.
Descarta by možná zakázali nebo také trestně odstíhali….
K paní Bednářové:
NS 3 Tdo 706/2024, odtud:
„Že se vychází z premisy, že lež není názorem, byť ji pachatel subjektivně vnímá jako pravdu…..Pachatel trestného činu popírání, zpochybňování, schvalování a ospravedlňování genocidia podle § 405 tr. zákoníku si buďto musí být vědom nepravdivosti svých výroků, NEBO s ní musí být alespoň srozuměn.“
A nyní to přijde:
„O takové srozumění JDE I v případech, kdy pachatel je sice subjektivně přesvědčen o pravdivosti svého názoru, avšak ví o tom, že jeho názor se zásadně liší od většinového názoru současné demokratické společnosti“
***********
Prostě lidštinou:
Současná demokratická společnost utrpí „většinový“ (a ani ta „většina“ se radši neověřuje) názor a hotové.
Ale tak pokrok tu je.
Dříve byl heretik rovnou upálen, dnes stačí paní Bednářovou jen vyhodit z práce, protáhnout a pomučit trestním řízením, tam jí dokonce dát dvakrát naději u obvodního soudu a ještě potvrzením osvobození u odvolacího soudu a pak dovolání nespokojeného státního zástupce k NS a Voilà… po třech letech ještě další kolo s pokyny výše, jak na to.
Nyní nově nepravomocně údajně sedmiměsíčním podmíněný trest se zkušební dobou na 20 měsíců. Zároveň nesmí po dobu tří let vyučovat a musí absolvovat kurz mediální gramotnosti….
Tak jen doufám, že ne u Foltýna!
Pachatel trestného činu popírání, zpochybňování, schvalování a ospravedlňování genocidia podle § 405
A o tom, co je genocidium rozhodne…
Dopustím se názoru, že soud, který se do rozsudku nestydí napsat
„O takové srozumění JDE I v případech, kdy pachatel je sice subjektivně přesvědčen o pravdivosti svého názoru, avšak ví o tom, že jeho názor se zásadně liší od většinového názoru současné demokratické společnosti.“
by si do svého názvu měl povinně vetknout přídavné jméno »inkviziční«.
Milá MAJKO,
možná Vám, stejně jako potrefeným, uniklo to úplně základní, s čím jsem na tuto stránku přišel – připomenu Vám to, abyste nemusela rolovat zpátky –
„Snad jen drobnost, Vidláku.“
Všimla jste si, že ten text je psán adresně?
Vůbec nepochybuji, že Vidlák pochopil, o čem je řeč.
Že se na ten text nalepili právní laikové, kterým neměl co říct, a nalepili se na něj komenty dehonestujícími autora, je problém těch laiků.
Což Vy nejste, a proto, na rozdíl o nich, chápete o čem to je.
Raději připomenu – o tom, že Vidlák si ve svém textu špatně vysvětluje onen termín, onu KATEGORII trestního práva „subjektivní stránka“, a já ho na to upozorňuji.
Nepatřím k těm, kteří mají v oblibě se nechat peskovat od nepochopů, kteří nemají dost soudnosti k tomu, aby využili svého práva mlčet k tomu, čemu nerozumí.
I já Vám přeji všechno nejlepší!
Paní Bednářová spáchala závažný ideozločin – řekla nahlas a veřejně něco, co „liberální“ demokraté za žádnou cenu nechtějí slyšet. To všichni vidíme.
Nicméně, soudy by se subjektivní stránkou posuzovaných činů měly zabývat vždy. Jen by jí při tom neměly násilně přiohýbat, aby co nejlépe pasovala do tvrzení žalobce, případně si hrát na čtenáře myšlenek výroky typu „sprostý obžalovaný sice řekl » x«, ale myslel tím určitě »Z«.“
Když se totiž soudy subjektivní stránkou činu nezabývají (nebo jí usilovně ohýbají podle žaloby), pak to obvykle končí tím, že soudy všech stupňů „ ve svých rozhodnutích celkem sofistikovaným způsobem odůvodnily zjevnou nespravedlnost.“
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/automechanik-se-zakazem-rizeni-popojizdel-vdilne-musel-do-ve/r~07371478753011e8bb77ac1f6b220ee8/
Pro J 23:43
Děkuji za názornou ukázku toho, že soudy při své činnosti nehledají spravedlnost, ale nalézají právo.
Z formulace vaší reakce cítím, že to má mít pejorativní nádech.
Zbytečně pejorativní.
V případě aplikace trestního práva je tomu tak primárně z důvodů ochrany těch, kterým je „něco“ kladeno za vinu. Protože ten, kdo to MUSÍ DOKÁZAT, je soud, který je takto rigidně vázán zákonem. Není na obviněném, aby dokázal svou nevinu.
Tak. Jenže, vysvětlovat to tady….
Ovšem, vůdce Vidlákova formátu, byť zatím aspirující, měl by znát. Anebo mít poradce, který zná. Tohle, jiného poradce, který zná onohle, dalšího…. Že všech oborů. Stínová vláda. Bez toho to nejde. Třebaže chápu, že k oslovení obecného publika, k získávání jeho hlasů, není toho zapotřebí, ono na tom není lépe. Rozhodně ne to, které si může dovolit vyhodit nesmysl za nějaký nesmysl v soutěži se stejně nažhavenými. Jenže, hypoteticky, pro případ,že alespoň se dostane do sněmovny, měl by mít. Ne, že mnozí tam, zvolení většinovým publikem, by na tom byli lépe.
Jenže když už jsme v přechodné evoluční etapě demokracie a všepbecného volebního práva ….
Vyhladit, anonyme, vyhladit. Špatně nasloucháte soudobým klasikům české politické estrády, jako je Němcová, Fiala nebo Rakušan. Případně mistra tohoto oboru Lipavského.
Je to možné…
Cca 85% národa nestojí za záchranu a nedá se o ně opřít, nechtějí naší změnu. Naděje je v tom, že nás globální východ+jih zničí (ekonomicky i fyzicky) a modlil bych se, aby nás cca 10-15% rozptýlených probuzených (a neočkovaných), kteří jsme pro rozumnou spolupráci i s nimi, ušetřili a zachránili, do té doby musíme přežívat zvěrstva většiny národa pod taktovkou EU někde v závětří. Naše hrstka sama nezvítězí ani nic zásadního nezmění. To, že si něco vezmeme zpátky, je v menšině a dané situaci naprostá utopie.
Uvidíme.
Hegelův dialektický zákon o přechodu kvantity v kvalitu?
Všechno se vyvíjí a mění. Ale někdy velmi pomalu takže nerozeznáme směr vývoje.
Ale dějepisci za pár desetiletí/století budou mít jasno.
Například tenhle symptom.
SK:
Obávám se, že jsou to mimo jiné právě i tyhle symptomy (alias symboly), které lidi od sympatií ke KSČM tak nějak odrazují… bohužel. Ti mladší z toho mají spíše bžundu, těm starším a starým byly tyhle symboly a ti, kterými jsou tyto symboly a ideje perzonifikovány, tak mocně cpány, že to vzbuzovalo (přirozenou) nechuť. A tak, jakkoliv si můžu třeba i cenit např. umučeného/popraveného Julia Fučíka, tak, že bych ráno musela pít kafe z hrnku s jeho portrétem, to fakt nemusím (a je otázka, zda takovéto využití památku JF spíše nedevalvuje). O těch dalších tvářích ani nehovoře. Přide mi to totiž tak nějak infantilní. Ale třeba to nevidím správně, koneckonců, nikdy jsem ani ve věku pubertálním nechápala, proč bych si měla na zeď věšet idoly herců, zpěváků tak, jak to dělali mnozí mí vrstevníci/vrstevnice, takže nemusím být etalonem hodnocení úrovně těchto propagačních předmětů.
Ukrajinci se rozhořčovali, že v moskevském metrů mají sochu Stalina.
Tak jsem se ptal, jestli jim nevadí sochy Bandery na Ukrajině.
Prý jich tam ale mají jen 40, ani jedna není novější než z 2013…
Jako by snad ten Stalin byl nový :o)
a tych soch Stalinov maju Rusi kolko, neviete?:-)
Nevím, je mi to jedno. Stejně jako je mi jedno, kolik mají na Ukrajině Banderů, ve Francii Napoleonů…
Sochy jsou prostě milníky historie, i když se za ně někdy stydíme.
Když se n3co vytesá do kamene, tak se to těžko přepisuje…
Dá se to ale zbourat pomocí buldozeru.
Nebo dynamitu jako Stalinova socha na Letné.
Ale pořád všichni ví, že tam byla Stalinova socha…
Ba ne, nanejvýš tři generace…
Jedna moc hezká Stalinova socha je v jeho rodné Gruzii, v Gori. A je dost nepřehlédnutelná.. 😀
Souhlas.
Neboli – čeho je moc, toho je příliš. A vzbuzuje to přinejmenším nechuť.
Jako kdyby mě krmili třeba bramborami s cibulkou. Mám je moc rád, ale když budou každý den…
Natož když k těm symbolům nemám žádný vztah. Dokonce ani negativní. Jenom komunismus ve starém kabátě. Tohle, samo o sobě, mnohé lidi odpuzuje. Odpuzuje od STAČILO! Obávám se, že nejsem sám.
Levičátství je potřebný protijed proti tomu, co s nám už tři desetiletí přestavuje jako pravičáctví, kapitalismus. Domnívám se, že si Vidlák neuvědomuje, že jeho přirozený odpor k dravému, egoistickému kapitalismu (urvi, co můžeš) bude tím znehodnocen, hlavně u lidí starších jako jsem třeba já.
Nejde o myšlenky, ideje ale o jejich prezentaci, která odkazuje pomocí takových symbolů na tuhý komunismus. Ten známe, žili jsme v něm víc než polovinu života a jeho návrat v původní podobě si nejspíš nepřejeme.
Škoda.
Bitcoinový dar….
Zákon to nazývá podílnictvím. Lze i z nedbalosti.
„Pecunia non olet“ v tom případě neplatí. Přijmout takové plnění bez prověření původu je kataraktální průsak.
Slyšel jsem to Blažka ospravedlňovat, technicky a pragmaticky shrnuto, ty bitcoiny by beztak přišly do státního rozpočtu, ale při tom tak krásně a bezelstně odhalil, jak mu absolutně uniká morální a etický rozměr.
Asi jako okrást mrtvolu, však ta už ty hodinky také nepotřebuje, ni?
Taky jsem se hodně podivil.
A ještě více jsem se podivil, že ministr spravedlnosti Don Pablo si nechránil prdel.
Já to vidím asi tak: Don Pablo je mazaný pragmatik – ví, že po volbách půjde na dlouho od lizu, tak se zajišťuje na stáří. Ptoto nutně potřebuje, aby se ta miliarda přerozdělovala přes „jeho“ ministerstvo. Vždyť jste přece četl ten soupis bohulibých aktivit, na které to chce „přeposlat“. Kdyby mu z toho bohatství ve výsledku přes spřízněné subjekty „prokapalo“ na soukromé účty jen 5 %, což je velmi střízlivý odhad, tak je to přes 50 mega. Vše samozřejmě naprosto legálně. Don Pablo je přece právník a právní poradenství nemusí dokonce dělat ústně jako pan
prezidentporadce prezidenta Kolář.Ale řeč těla říká, že je z toho docela opocený
„Premiér Petr Fiala (ODS) ve čtvrtek Novinkám řekl, že věří, „že vše proběhlo dle platné legislativy a získané peníze pomohou českým občanům“. Dodal, že dar se použije například na zvýšení bezpečnosti a protidrogová opatření ve věznicích.“
Pan premiér přece nelhal včera a nebude lhát dnes. Až zítra.
Co říkal předevčírem, to si už nepamatuje.
Proti všem.
V tom jsme asi světový unikát, pokud se nejedná o boj o místa na kandidátkách, o funkce ve straně nebo jiné porcování medvěda (obvykle ještě běhajícího po lese), pak se pohádáme o to, kdo je víc radikální, a kdo již odpadlík, a ten kdo situaci chce ještě nějak zachraňovat smírně skončí nejhůř – je nakonec pro obě strany zrádce.
I to dělá politiku pro normální lidi nechutnou, ale pak se nemůžeme divit vysoké prevalenci psychopatů ve vedení státu.
Jistě, jsou další faktory, proč se obvykle skuteční odborníci do politiky nehrnou, 1-2 funkční období vás zrovna nevytrhnou finančně jste-li v oboru dobří o tolik si už nepolepšíte, jenže za ty 4-8 let v oboru ujede vlak, a co pak?
Není kam se vrátit… tedy, pokud si člověk nepřilepší jinak a jinde, a nezařídí si trafiku v nějaké správní radě, rektorátu, nebo jiném bezpečném místě na nějakém ministerstvu či úřadu…
Nebo mimoň na sloupku, který se nepřihlásil ani k myším, ani k žábám. Na to se dá zvyknout.
Svým způsobem, je politika vyhrazena témeř pro jen pro bezdětné asociály, bohatce bez zábran a „profesionální“ politiky pro post klidně střídající strany i z opačné části politického spektra, starší co mohou už kariéru obětovat a co by se chtěli angažovat zase nemají kontakt s mladší generací, anebo se tam profilují různí excentrici.
A někdo jdoucí za ideály, pro nějakou vznešenější myšlenku a nedejbože je k tomu všemu nadělení morální a slušný, je brzy znechucen a odchází nebo je odejit…
To tak nejvýše vesnický starosta je ještě člověk v kontaktu s realitou, lidmi a jejich problémy. I tak, dle dle osobního pozorování dotyčný má co dělat udržet si rodinu, neřku svou původní profesi. Buď máte/děláte pořádne jedno nebo druhé…
Vidláku nenechte se otrávit.
I když Vám to stále neopakujeme, tak většina levicových voličů stojí za Vámi. Přičemž je potřeba počítat s tím, že protistrana má své lidi také v našich řadách a ty teď aktivizovali, protože jak již víme, JDE JIMO VŠECHNO!“. Pro nic za nic si nebudovali síť nochsledů napříč partajemi pod názvem ASPEN INSTITUTE (Maláčová, Zaorálek …). Úplatný Dolejš taky nepošťěkuje protože by háral, ale patrně jej k tomu štěkotu někdo motivuje.
Naopak si myslím, že když se podíváte průběžně na předvolební preference, tak navzdory soustavné antikampani proti STAČILO! si držíte postupové pozice, na rozdíl třebas od Motoristů, jejichž voliči jsou přelétaví, zatím co my Vás stále držíme na solidní postupové pozici. Což v reálu může být ještě o několik procentních bodů výše.
Myslím, že to děláte dobře a fandíme vám.
I dnes platí: Jsme s Vámi, buďte s námi!
PS: !!! Nezapomeňte občas také odpočívat! min. alespoň jeden den v týdnu. Do cílové rovinky je ještě daleko, tak ať to ve zdraví zvládnete!!!
Souhlasím.
Původní:
Přidávám se.
Asi tak, nelze než souhlasit. A někdy se vrátit k tématu zemědělství a soběstačnosti…
Jiří Dolejš nepoštěkává, to je ochraptělé vytí hrůzy na cestě do politického záhrobí. Za chvíli jeho kvílení nebude nikoho zajímat, protože není levičák.
Útoky proti Vidlákovi ještě zesílí na podzim, ale v červenci a srpnu utichnou na okurkovou sezónu. Mezitím se lze spolehnout na Petra Fialu a Vítka Rakušana, že znechutí další voliče. Vyděšená Myrka jich také pár odradí. Hradní vous moc nadávat na komunisty nemůže, neb již jako malé dítko pochopil přínos okupace bratrskými vojsky SSSR v 1968, jak mu vysvětlili v rodině. Jeho volbou na Hrad, a politruckým vzděláním jeho manželky, jakékoliv argumenty proti Stačilo padly.
Petra Fiala a spolek kmotrů mohou mít na své straně Aspen Institut a všechny jeho absolventy, pravověrné herce a herečky (kteří otočí ihned po změně režimu), všechny státní úředníky, ale nemají na své straně nejmocnějšího hráče, a tím je hospodářský vývoj ČR. Který je opravdu tristní bez ohledu na statistické falšování výsledků. I kdyby Petr Fiala dostal od Petra Pavla pověření sestavit vládu, a vládl další 4 roky, jeho neschopnost nezmizí. Volby budou o tom, zda dále budeme chudnout s Petrem Fialou v čele, nebo se trend zvrátí. EU nám energie nezlevní, jak se ukazuje, a bez levnějších energií se hospodářský růst konat nebude.
Petr Fiala tedy hraje jen o to, zda prohraje už na podzim, nebo si na prohru počká ještě další 4 roky, a zapíše se do dějin politologie jako nejméně schopný premiér ČR. Po skončení politické kariéry zase může vyučovat politologii, a studentům bude přednášet sám o sobě.
Souhlas.
Gerd: Pěkně shrnuto.
Většina levicových voličů stojí za Vidlákem?
Ptala se Maláčová svých levicových voličů? Ptal se Paroubek svých levicových voličů? Levice jsou dnes i piráti, z velké části Top09, levicové body v programu mají Stan…
Alešku, kupte si kompas. Stačí ten čínský za 15.- Kč. Tam je to zřetelnější.
Psal jsem o tradiční levici a nikoliv o pseoudoliberalech.
Mimochodem zkuste říct klasickému pirátovi, že je levičák…😉.
Připojuji se k pK.
Jedná perlicka-když v roce 77 zavřeli mého tátu součástí rozsudku bylo , že mu byla nařízena psychiatrická léčba protože dle soudruha soudce: člověk který nevidí výhody socialismu nemůže být normální,otec tedy po propuštění z Ruzyně docházel do Bohnic kde s paní primářkou společně nadávali na bolševický šmejdy -prostě panoptikum,no ale zase taková sranda to nebyla.
Naštěstí jsme se socialismu zbavili a konečně se máme jako v ráji.
Dveřma jsme ho vyhodili a vrátil se oknem. V horší podobě, bruselského přerozdělování.
https://www.petrhampl.com/druhy-pohled-z-28-5-mozna-je-v-tom-marx-nevinne/
Vrabel: Stačilo!, Rajchl, SPD, Trikolora a Svobodní, to je všechno falešná opozice.
Jediné autentické hnutí je Česká republika na prvním místě spolu s doktorem Sládkem.
Také Josef Vyskoč z Putimi!
Na každém šprochu pravdy trochu
Dnešní TRIKOLORA byla podnětná.
Dnes večer Trikolora na Slobodnom vysielači
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2025/05/29/dnes-vecer-trikolora-na-slobodnom-vysielaci-16/
„Hluboká moudrost vyrůstá ze silných pochybností.“ Čínské přísloví
Zdroj: https://citaty.net/citaty-o-pochybnosti/
Ale kdeže. Vlk jel dokola svou zhrzenou mantru nad nedohodou se SOCANY. Nic nového pod sluncem. Jen ztráta času. S výjimkou jednoho pisatele, který to vidí podobně jako já, nic nového. Vlk prostě svůj stín opět nepřekročil.
Mimochodem, k minulému pátku bylo registrováno ke korespondenční volbě jen 14 tis. voličů. Do půlky Srpna, kdy se musí registrovat, je sice ještě hodně daleko, ale k 500 tis. Vlkových zahraničních hlasů je ještě dále… Tolik k jeho volebním prognózám.
Podobně jako se Vlk mýlil v Mercovi, tak se mýlí i v Maláčové a spol.
SocDem je mrtvý kůň, který klopýtá už jen setrvačností. Opustili své voliči a ti na oplátku opustili je.
Socdem asi nebude jen Maláčová či Zaorálek, ale i Poche nebo Petříček že ano.
Přesně tak!
Tak vlk má v zásadě pravdu, důležité je dostat se do sněmovny a k moci.
Pětikolka je také takový slepenec.
Ale těžko hodnotit, když o tom nic nevíme.
A osobní zkušenost – s některými lidmi se nedokážete dohodnout ani při vaší nejlepší vůli. Prostě to nejde. Tu dohodu, pokud ji chcete, musí za Vás udělat někdo jiný, Vy z jednání musíte odstoupit.
Na svém facebookovém profilu perfektně rozebírá Jindra Rajchl, kterýž to Bednářovou zastupoval v dnešním soudním řízení.
Přesně tyto frašky byly popisovány před 89 na Svobodné Evropě, když bylo řízení s někým s tehdejší opozice.
Vracíme se tam, odkud jsme vyšli….
“Platba byla provedena”.
Bobošíková se v předvolební debatě Reflexu jasně vyjádřila, že patříme na Západ.
Takže jak to vlastně je se Stačilo! ?
Patříme na západ střední Evropy.
Vstávám předčasně od pořadu Ikony 20. století, se slovy ten západ je pěkně dekadentní.
Patřit tam není žádné terno.
Já ne! Patřím na sloupek od vrátek.
Ale který sloupek, levý nebo pravý? 🙂
Podle toho, jestli na dvorek vcházíte nebo z něj vycházíte. Všechno je totiž relativní.
Aspoň to říkal jeden učenec, který se stal známým právě svou teorií relativity.
My jsme teď Západ, jaký jsme chtěli.
Pro Rusy a Ukrajince, kteří utekli Jelcinovi v devadesátkách jsme tehdy byli dostatečně západní. Někteří, kteří vzali roha z rozpadajícího se CCCP a utekli do Německa, Francie nebo Anglie se brzy vrátili kousek zpátky. Ten pravý Západ byl pro ně příliš „západní“, pro tamní obyvatelstvo byli jenom taková „špína z Ruska“, podlidé. A oni to cítili. A u nás se v nejhorším domluvili i rusky, i když se brzy naučili česky. A tak si tu na hypotéku koupili domy, své děti dali do českých škol a koupili si i místa na hřbitově. Usadili se. A jsou spokojení.
Ostatně někteří citliví obyvatelé Kotlinky to pohrdání Západu pocítili taky. Někteří se s tím smířili, někteří se vrátili.
A ten „střed Evropy“ není vůbec nějak moc svorný. Polsko, Čechy, Morava, Slovensko, Maďarsko…
Na východ jsme se vysr… a ze západu přišlo hov…
To je naprosto přesné!!!
A taky hodně staré.
35 let
Ze západu přišlo hovno,
na východ jsme se vysrali.
Míříme do řiti rovno;
říkáme, že jsme vyhráli.
Severní lední černoši
nepřivandrovali z jihu.
Vraždí v Evropě s rozkoší.
Má Západ na kráse pihu?
Z jihu teď přilétá písek,
z východu letí Lískovka.
“Potlesk zní z českých vísek!”
– končí Fijaly tiskovka.
Patříme sem. Pro Rusy jsme západ, pro Němce východ.
Naše hymna je příznačná a vizionářská.
Nevím, kde bydlím.
Kvílení slepého bezdomovce ..
Odpověď přece v tom hitu je. – tam, kde je pěkně! Skaliny, borové lesy, lučiny, potoky…“
„…a to je ta krásná země, země česká, domov můj…“
Problém je často v tom, že jednomu se líbí tamhle a druhému zase onde a neumíse dohodnout.
Hořká pecka v ovoci.
Sebelepší idea se stane někomu, kdo usiluje o podobnou věc, větším nepřítelem, než ten nepřítel skutečný. Je to totiž „konkurent“. Kdekdo chce „nést prapor revoluce“. Stává se to tak často, že je snad pravidlo.
zajímavé info k čínskému „kyberútoku“ na kritickou infrastrukturu ČR (cit.):
K incidentu, mám věrohodnou informaci, tak jako v podobných případech se jednalo o pomstu zhrzené bývalé (vyhozené) zaměstnankyně MZ ČR, která předala přihlašovací – administrátorská práva nepovolané osobě (informace je obecná, interní pro potřeby státní správy, není v žádném režimu utajení). De-facto jednalo se o selhání jednotlivce nikoliv systému a tomu nejde nikdy zabránit, ale lze se bránit, jistě BIS toho využila. ..
Takže je to ještě horší, než jsme čekali. Jestli nejsou sítě chráněny proti zhrzený vyhozeným zaměstnancům. Tohle mají ošetřeno v kdejakém hampejzu.
BIS nás každý rok stojí nekřesťanské prachy ale když ten spolek vede čoudelka jsou to asi vyhozené peníze.
Jestli to nebude tím, že v žádném hampejzu by Koudelku nezaměstnali ani omylem. 🙂
Kontrolní mechanismus pro jednou selhal? Neboje to jenom takový alternativní fake?
Nedávný velký problém se zašifrovaným a nedostupnými daty nemocnic a následným vydíráním hackerů vždy zavinil někdo, kdo používal interní počítačovou síť k soukromým účelům, hraní her atd. a nějakým mailem nebo návštěvou podezřelého webu zaviroval počítače.
Je to podobné, jako když někdo soukromě jezdí služebním autem – a havaruje. To oddělení soukromého a služebního není zbytečná záležitost. To je systémové selhání.
Není to hloupější, než si napsat PIN na platební kartu.
Zajímavé, že v bankách se nestane. Asi tím, že tam mají své vlastní ajťáky jako zaměstnance a nespoléhají na nějaké externí firmy. Přitom v bankách propouští 4x do roka.
Ale v bankách se to stane. V České spořitelně mi vybrali účet. Pachatel (našli ho) uhádl PIN (pokud tomu věříte).
Ale do sítě se jim nikdo nedostal a 2 roky nešpehoval.
Kdepak, jen to ta banka nevytrubuje, pokud nemusi. Vedi, ze pul hodnoty je duvera, na rozdil od toho debila na zamini.
No moc nevěřím, ale existují „oblíbené PIN-y“.
1234, 4321, 2468, 1111 atd. Nebo oblíbené heslo je „HESLO“.
Syn se zabývá bezpečností mezibankovního styku a něco málo prozradil. Když se mi dostal do počítače ze svého (obyčejného) mobilu za pár minut, vypnul jsem doma WiFi.
A nikdy bych si nepořídil mobilní bankovnictví. Potvrzení vstupu do internetového bankovnictví jde do téhož mobilu, ze kterého se přihlašujete. Je třeba něco dodávat?
Jo. Používejte tlačítkový mobil.
A potvrzení „archaickou “ SMS
Jsem zbabělec a proto obojí dělám. Nemám rád matlání po displeji.
A co myslíte, že dělám?
Vy máte v tlačítkáči instalovaný internetový bankovnictví? Nebo mi, prosím, vysvětlete, jak se z něj přihlašujete dio bankovnictví a následně na něj dostáváte potvrzující SMS. Já se nesnažím o ironii, chci se poučit.
Má to na počítači a ověření přes mobil SMSkou, která je ale už zpoplatněna, aby lidé šli s dobou. Dnes vše na otisk palce.
To já taky. Ale sk psal, že bankovnictví otvírá na témž mobilu, na který mu chodí potvrzující SMS.
To katango:
A nikdy bych si nepořídil mobilní bankovnictví. Potvrzení vstupu do internetového bankovnictví jde do téhož mobilu, ze kterého se přihlašujete. Je třeba něco dodávat? 😸
Ciste teoreticky to mozne je, existovaly tlacitkove modely zalozene na nejakem vyssim OS, ale osobne jsem myslel, ze uz vymizely (Symbian, BlackBerry napr.).
Mobil musí mít fixní program, ROM – a ano, hlásím se z domácího počítače (nikdy z cizího) a potvrzení dostávám na mobil – zatím zadarmo.
I tak se pokusili ze mě vylákat peníze přes PayPal. Prý nedokončená platba. Stačí se přihlásit a kliknout… Takže do banky, změnit jméno i heslo. Zatím(!) mě neokradli. Ale čas od času to zkoušejí. Jsem (zatím) svéprávný. Ale to nemusí být stále. Alzheimer už možná stojí někde za rohem.
Mám jeden takový ve skříni.
Byl extrémně nepřehledný, ale to mi jako reklamaci neuznali.
A když se to v bance stane, banka mlčí, aby nevypadala jako blbec. Lidé jsou škodolibí a dělali by si z bankéřů srandu jako z našeho nejlepšího ministra zahraničí, nebo nedej bože jako z těch blbců ze Strakovky a hradu.
Zkrachovaly by, tam jde o peníze. To by se profláklo.
Synáček vydělává víc, než poslanec nebo člen vlády. Nadarmo ho tak dobře neplatí.
To vám kecá
To nemusí být tak úplně pravda. Špičkový IT expert na bezpečnost mezibankovních operací skutečně bude brát víc. Pokud se tam tedy nezapočítávají neoficiální „vedlejší“ příjmy shora uvedených.
I kdyby kecal (což si nemyslím), přeju mu to.
Jo – a nám taky docela stačí příjem z obou důchodů a mé „odborné činnosti“.
Je to třeba i v tom, že se nepotřebujeme před nikým naparovat. Ani sami před sebou.
No tak sedmdesátka na měsíc pro 2 staré lidi skutečně může stačit
Jo. Stačí. A nemám pocit, že bych si nemohl něco co opravdu chci dovolit.
To, že takovýto jednotlivec mohl takto selhat je selháním systemu.
I když je možné, že ani žádný system to není.