Andrej Babiš už není spolupracovníkem STB. Na Slovensku byl uzavřen smír mezi ministerstvem spravedlnosti a Andrejem Babišem. Případ se prý ocitnul v důkazní nouzi a tak obě strany uzavřely dohodu. Andrej Babiš defintivně není spolupracovníkem STB a za to nebude požadovat od slovenského státu žádné odškodnění. Hotovo, uzavřeno, soudně schváleno. Prezident Pávek nakonec na seznamu kolaborantů s režimem zůstane sám…
Upřímně… ono je to vlastně jedno. Na preference hnutí ANO to stejně nemá vliv. I kdyby soud dopadl obráceně, Andrej Babiš by stejně řekl, že s rozhodnutím soudu nesouhlasí a jeho příznivcům by to jako vysvětlení stačilo. Stejně tak, když to teď skončilo smírem, žádný Babišův odpůrce nezmění názor, nezačne si myslet, že Andrej je čistý jako sníh a rozhodně hnutí ANO nezačne volit. Změnilo se jen to, že mééédia přišla o jeden argument, ale ony si zase najdou nějaký jiný. V záloze jsou pořád ještě Pandora papers a kdyby bylo nejhůř, tak se něco zase vycucá z prstu.
Také proběhly volby v Moldávii. Především tedy referendum o tom, zda se do moldavské ústavy dostane bod o tom, že země bude usilovat o vstup do EU. Takřka po celou dobu sčítání to bylo proti vstupu do EU. Příznivci už mluvili o strašlivých ruských zásazích do voleb a bezprecedentním ovlivňování. Ale nakonec došlo na bidenovskou křivku dvou set tisíc voličů v zahraničí (především v USA a Kanadě), kteří převážně volili korespondenčně a nakonec to těsně dopadlo pro usilování o vstup do EU.
A rázem se přestalo mluvit o ruském vměšování. Respektive, řeklo se, že se sice Rusové snažili, ale na volby to nemělo žádný vliv.
Raději ani nebudu mluvit o amerických volbách. Internetoví vrabci si cvrlikají o tom, že některé státy ani neprovádějí indetifikaci voličů. Prostě se předpokládá, že nikdo nepodvádí. Trump obsluhuje v „Mekáči,“ Kamala opakuje fráze, průzkumy jsou vyrovnané, že to zase nejspíš rozhodnou korespondenční hlasy, které budou všechny pro Demokraty..
Už se nedá věřit slovenským soudům ani slovenskému státu, protože osvobodily Babiše. Nedá se věřit moldavským volbám, protože na půl dne je strašně ovlivnilo ruské vměšování, ale když přišly hlasy z Ameriky, tak už vměšování nemělo na správný výsledek žádný vliv. A americkým volbám už nevěří ani Američané…
U nás do voleb zasahuje ústavní soud ad hoc změnami přepočtů, korespondenční volbu už máme také schválenou, Pavlík Novotný chodí za své výroky svobodně a Čermák s Tušlem za mírnější výroky sedí. Dvojí metr se změnil na dvojí kilometr. TZLD Foltýn komunikuje s lidmi tak, že je nazývá sviněmi, Jourová se proměnila v banální byrokratické zlo, Musk napůl v žertu říká, že pokud Trump nevyhraje, tak ho zavřou a budou to poslední prezidentské volby.
Maďar je kritizován za to stejné, co dělá i Tusk, ale u Poláků je to v pořádku. Gruzie je kritizována za zákon FARA, který první zavedli Američané. Izraelská válka má za mnohem kratší dobu na svědomí víc civilistů než ruská válka.. Ale terorista je jen Putin. Když Írán projevuje zdrženlivost, tak se mu smějí, že je to zbabělost. Když provede odvetu, je to jasný důkaz jeho perfidnosti.
V Rakousku poprvé od války nebyl pověřen sestavením vlády vítěz voleb…
Hele, existuje ještě nějaká státní instituce, které všichni věří? Existuje nějaký soud, soudce, univerzita, profesor, fakulta, léčitel, doktor, filozof, novinář, bloger, šéfredaktor, agentura, vědec, akademie, politik, politická strana, voják, generál, maršál, či tak něco, kterému by věřili všichni? Existuje někdo nebo něco, co požívá všeobecnou autoritu? Nebo už je úplně všechno relativní, včetně práva a pořádku?
Nebudou teď policajti stávkovat tím, že nebudou dávat pokuty, protože se už nemohou dívat na to, že jsou jen automaty na vypisování bločků?
Zbyl nám vůbec nějaký tmelící prvek ve státě? Řekněte nějaké jméno, které je všeobecně respektováno a uznáváno. Řekněte jakoukoliv hodnotu, kvůli které by se pod jednotnou českou korouhví shromáždili liberálové i Alternativa. Čemu ještě věříme všichni? Kdysi to byl alespoň stát, národ, rodina či křesťanské náboženství, ale i tohle už je úspěšně rozvráceno. Už jsme tak daleko, že ani pohlaví není jisté.
V Bruselu jsem se už díval, tam žádný tmelící prvek není.
Mimochodem… včera ve Štrasburku schválili půjčku Ukrajině ve výši 35 miliard EUR, která prý bude financována z výnosů z ruského majetku. Ale o tom v zítřejších eurokydech…
Vždyť už jsme jen prázdná slupka. Už se jako demokracie i jednotná země jen tváříme. V posledních dnech mám pocit, že jsme se do sebe ještě natvrdo nepustili jen z lenosti. A také proto, že nikdo nechce začít jako první. Jak vidno, už je jedno, že je Slovensko v EU a že před dvaceti lety splnilo všechny požadavky na právní stát a evropské hodnoty. Teď už je půlce spoluobčanů jasné, že stejně není demokratické, protože se k moci dostal Fico. Jak to asi za rok bude vypadat u nás?
Skutečně, pojďme se dnes zamyslet, jestli existuje něco, co ještě máme všichni společné a co by nás svedlo do jednoho šiku. Protože jestli nemáme, tak je občanská válka jen otázkou času. Jestli není nic, co patří nám všem a co je nad námi všemi, tak nejsme ani národ a vlastně už ani stát.
Za rok už totiž nebudeme věřit ani volbám…
Existuje ještě něco, před čím všichni dobrovolně a rádi skloníme koleno?
________________________________________________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Pane Vidláku,pohlaví jsem po Vašem upozornění zkontroloval,
a je jisté.Ta zatracovaná Stb měla ve svých špičkách nadprůměrné
lidi,a agenty.Kdysi dávno měl ZETOR Brno snad 80 zahraničních
odběratelů (nevím přesně,ale hodně).A ty spoluzajistila právě Stb.
Dnes ZETOR chcípá a propouští.Babiš určitě nedělal žádné
převraty,ani nevraždil politiky,byl prostě členem organizace.
A blbce by do zahraničí neposílali.Dnes to co bylo Celkem je rozdrobeno,
rozkradeno a zničeno protože slabé,a kecama to zpět nevytvoříme.
Budiž pro nás varováním nejenom zrada národa naším Ústavním soudem,
ale i fakt,že Rakousko jede stejnou cestou.A křivárna v Moldavii –
pořád stejný scénář.A pak se Západ diví,že jsme pochopili a nechceme.
“Nebudeme věřit ani volbám”
Ano, a mohou za to libtardi. Bylo naprosto jasné k čemu ta jejich sviňárna z korespondenční volbou povede, k tomu že zničí důvěru kterou jsme všichni měli k tomu, že jsou ty hlasy skutečné a že jsou spočítané správně. Nadávali jsme pak na Kalouska, “který zblbnul důchodce složenkou” nebo oni zase na Babiše “který zblbnul důchodce koblihami” ale nikdo nezpochybnil vlastní hlasování. Po volbách už se děly věci, zavírali, nakupovali a vydírali se poslanci, ale samotné volby byly neotřesitelné.
Spousta lidi jim říkala, ať to nedělají, že to povede k významnému zhoršení důvěry v demokracii ale stejně jako u zavírání lidi za “verbálky” jim to bylo jedno.
Libtardi ničí demokracii, až ji úplně zničí. Hlavně aby se udrželi ještě 4,8 let u moci. To je jejich jediné kritérium.
Zničení demokracie je zjevné v Německu.Kdysi spořádaná
země dnes řeší denně nejméně 4 vražedné útoky na ulici….a nevědí
jak z toho.A bude se to stupňovat protože rozklad společnosti
se dá zastavit jedině autoritativní osobností – tedy novým Hitlerem.
Možná se Německo znova rozdělí a už se objevují symptomy.
Potom by se průmysl znova vrátil do bývalé NDR – bylo by to
snazší než dnes,kdy přemísťují firmy do Polska nebo USA.
A není to chiméra – v Maďarsku jsou už dnes obce s německými
důchodci.Je tam bezpečno.A demokracie…
Ja na predcasny duchod do totality bieloruska pod vedenim lukasenka,tam budem zit za 1000$ v dajakej derevni jak u nas za5000$ v takym istym sele.Moja pritelktne nechce pocut,najdem barisnu.bo v cesku pod stanim budem za1000$ hladny.
Čoboliku- jenom technická: Pro vyplacení důchodu jsou důležité(dnes) 2 faktory: Odpracovaná léta, a dosažený důchodový věk. Aniž bych chtěl pídit po tom zda už máte oboje splněno, tak nebude problém nakonec ten, že bude velmi těžké poslat peníze na účet do zemí postsovětského prostoru? Zkrátka byrokrati už nám ukážou zač je toho loket?
Nulo, mazat můžeš, ale pravdu neutajíš, nekňubo…
🙂
Ale broučku, boj proti nesprávným názorům je přece nutný a správný! 🙂
Presne tak. Nikdo nesmi lidu upirat pravo na korigovane informace. Rikal LLM a ten by prece nelhal. Dyk nam prece pred volbama rikal, ze nam nebudou lhat.
Všimli jste si, s jak pozoruhodnou lehkostí byla schválena půjčka 35 mld pro Ukrajinu?
Prý nás to nebude nic stát, peníze jdou z výnosů zablokovaných finanční Ruska.
Prostě vám ukradnou peníze, úroky použijí na vlastní potěšení a ještě se tím zlodějstvím chlubí…
Veci co vas nic nestoji byvaji vetsinou ty nejdrazsi…
I ta slupka má ale povrch nejen vnitřní, ale i vnější a nepluje ve vzduchoprázdnu.
Ztráta důvěry je podřezání nejen větvě, ale i životně důležitých kořenů, banka BIS to ví a co ostatní, proč banky a bankéři v EU nevysvětlí limity a důsledky politickým dvojkilometrovým papalášům?!
Kde jsou ty elity a kde jsou ti hlídací psi demokracie, kteří se nebojí mluvit pravdu, bránit pravdu, šířit pravdu? …..
Souhlas jožko s „cenou“.
A tak vlády a papaláši draze placení a bez odpovědnosti aktivisticky a za pomocí žonglérů práva znásilňují samotnou podstatu společenské smlouvy tzv demokratických států, kdy právě a rovněž ochrana svobodného vlastnictví a majetku, ochrana procesních práv a práv na účinnou soudní ochranu měla být společným a všemi sdíleným jistým a nezpochybnitelným základem.
*****Už nebude******
Když se v USA zblázní (zákon REPO) v představě, že oni mohou stále ještě vše, nemusí se EU a další spojenečtí papaláši hned opičit…Zešíleli snad nenávistí, jsou hloupí, navedení, zkorumpovaní, vydíratelní…?!
https://www.congress.gov/bill/118th-congress/house-bill/4175
Masaryk taky zabavoval, Beneš dekrety, opisujícími ale až POválečné dohody mocností a stejně se stále dokola vrací „vyrovnávání některých křivd“, touhy šlechty zastavit dějiny, ne kdy oni brali,
ale až jim majetky někdy říkaly pane…a dokola a dokola.
Proč chce EU riskovat ohrožení důvěry, EURA, zahraničních investic, odchod zahraničních aktiv, náhrady škod za peníze daňových poplatníků na desetiletí a dorazit tak prosperitu, zlikvidovat konkurenceschopnost, i tu nebohou Ukrajinu, které stačilo původně jen zůstat neutrálním státem, kdyby nezačala naslouchat volání nenažraných a krvechtivých lumíků ze Západu…
Ano, Rusko se dopustilo aktu agrese, ale ten akt nespadl z nebe a ani to Rusko není první a jediné na světě, kdo bez mandátu OSN se něčeho dopustilo.
A tedy je třeba přestat s nenávistí, zastavit to ničení a vraždění všude na světě a zkusit vše znovu a jinými prostředky, než válečnými.
Kooperace namísto konfrontace by dolním všude hodně ulevila.
A takové politiky potřebujeme jako sůl a bojím se, že vydíratelný Babiš to není,
nakonec i jemu je co po západně-hodnotově-demokraticku „zmrazit“….
Všichni „jeho“ euro-poslanci zvedli ruku pro „dělání účtů bez hostinského“ a tedy zástavu za půjčku,
jištěnou a splácenou údajně z „nečekaných“ výnosů ze „zmrazených“ ruských aktiv s výše uvedenými riziky, ale ve skutečnosti bude zase vše a za vše platit nakonec evropský daňový poplatník….
*****
A zbrojařům i z české nábojové iniciativy se údajně platí také z takto ukradených výnosů cizích aktiv
a vědí to, tak snad i na ně pak dojde, protože „co nechceš aby dělali tobě, nedělej jiným“- má stále platnost….
https://mocr.mo.gov.cz/informacni-servis/zpravodajstvi/za-zmrazena-ruska-aktiva-bude-porizena-i-munice-pro-ukrajinu-253156/
nehovoriac o tom, ze ak by mali zabavovat agresorove aktiva, tak Izrael by nemohol vyviezt ani granat a USA by mali zahabane vsetky fabriky vo svete
Úžasná analýza!
Nenakoupilo ČSSR v Jižní Koreji někdy koncem osmdesátých let spotřební zboží které mělo byt kryto Libyjským dluhem? Nemusela pak po dlooouhé době nakonec tu částku uhradit ČR?
No, ale ta země nám údajně opravdu alespoň účetně dlužila za naše dodávky zbraní a pak možná nezaplatila. To ale byl alespoň náš majetek ta pohledávka, který se jen možná stal bezcenným, to zná i kde jaký podnikatel v ČR.
Ale u „zmrazených“ aktiv jinému státu naopak dlužíme my (EU) banka, kde ten cizí majetek je.
A tedy nová doba, kdo si chce pro třetího půjčit, bude bankám ručit a splácet tím,
co sebere jinému majiteli a prý vyšší princip mravní nebo co!
*****
Takže já označím fialův rodinný majetek za politicky „zmrazený“ .
Půjdu si sama do banky půjčit peníze pro tajvance/podobnost s existujícími osobami čistě náhodná/ a budu žádat ručení mého dluhu bance fialovým majetkem a splácet můj dluh pak z jeho vydělaných úroků, stačí když jim budu říkat nečekané zisky.
A banka na mne nezavolá Chocholouška, ale potřebuje jen, aby to odhlasovala většinově celá moje rodina, ale pozor, kdo s tím nesouhlasil ani dříve, nesmí už hlasovat. To je vyšší EU právní prý!
Tak přesně to provádí EU za souhlasu údajně naší vlády, i s aktivním PRO všech euro-poslanců kromě Dostále, Konečné a Davida…
To už je blázinec na kvadrát.
Chceš honit potomky Kaddáfího, nebo proč jsi to napsal?
Hezké tema, prázdná slupka. Být Čechem si nevybáráte, stejně jako si nevybíráte barvu pleti, pohlaví nebo svoje rodiče. Musíte hrát život s kartami, co máte v ruce. Budovat něco na národním principu považuji dnes za přežité. Češi jsou Češi proto, protože je pro ně příliš obtížné přestěhovat se někam jinam, kde by se jim žilo lépe. Mezi lidmi je taková nevraživost, že si mnohdy rozumíte lépe se skromnými a tolerantními cizinci než se sousedy. Na západě Čecha považují za obyvatele nějaké rozvojové země, kde pomalu není ani elektřina a o které nic neví. Možná máme o fous lepší pověst než Poláci nebo Ukrajinci, to je tak vše. Pokud o nás něco vědí, tak to, že Havel je náš národní hrdina.
Být Čechem znamená myslet pro národně.Ale naše mladá generace
myslí spíš mobilně.Dovolili jsme,aby mozky další generace vymyli
fašisti prázdnými informacemi o ničem.Opentlili to lákavými
ozdobami a vznikli Piráti.Pověst nám nic nevytvoří,pořád budeme
ve frontě žebráků bez páteře a sebevědomí.Hledejme v našem
národě stopy ZLA a eliminujme je.Bude to ale velice obtížné.
Národní obrození 2.0.
ad Babis a STB dva clanky k teme
https://www.postoj.sk/164433/andrej-babis-ostava-v-registracnych-protokoloch-stb-uvedeny-ako-agent-oznamil-upn
Andrej Babiš naďalej zostáva v registračných protokoloch Štátnej bezpečnosti uvedený ako tajný spolupracovník v kategórii agent. Vyhlásil to Ústav pamäti národa v reakcii na uzavretý zmier medzi ministerstvom vnútra a Babišom.
https://www.postoj.sk/164419/uzavretie-zmieru-s-andrejom-babisom-je-popretim-obsahu-archivnych-dokumentov
Vedomú spoluprácu Andreja Babiša s ŠtB potvrdzuje historický výskum, ktorý uskutočnili slovenskí aj českí historici, okrem iného aj dôkladne spracovaná štúdia historika Jerguša Sivoša, v súčasnosti predsedu Správnej rady ÚPN.
https://www.cskh.sk/wp-content/uploads/2022/12/10-Sivos..pdf
Ústavný súd SR skonštatoval, že predchádzajúce rozhodnutia všeobecných súdov v prípade Andreja Babiša boli založené na nedôveryhodných svedectvách bývalých príslušníkov ŠtB, keďže bývalí príslušníci ŠtB sa svojou činnosťou aktívne podieľali na presadzovaní komunistického režimu a ich pracovnou metódou bola okrem iného aj lož, nemorálne a odsúdeniahodné praktiky.
Všeobecné súdy boli preto podľa Ústavného súdu SR bezpodmienečne povinné úplne a vyčerpávajúco vo svojich rozhodnutiach odôvodniť, z akých dôvodov považujú týchto svedkov za dôveryhodných a ich výpovede za pravdivé.
napriek tomu si myslim ze Babis moze byt seriozny politik a ted byt prinosom
ak volicom nevadi jeho minulost tak v demokracii plati ze politik je platne zvoleny a sudit ho budu dejiny
Právním nástupcem StB je ministerstvo vnitra. To uzavřelo smír, prohlásilo, že Babiš byl v archivech neoprávněně.
Následně to posvětil soud.
Ústav paměti národa není žádná právní autorita, jen skupina historiků.
Hýkání našich oslíků jen zamlžuje realitu.
ad „Ústav paměti národa není žádná právní autorita, jen skupina historiků.“
Spíš je pravdě podobnější, že je to skupina aktivistických svazáčkovských takzvaných „historiků“…
Jde patrně o hvězdnou pěchotu houno platných historiků, které už nebylo možné zaměstnat k přidržování hnoje za vozem, neb tam je to už obsazeno jinými odborníky.
Nebo skupina his story-ku …
poznam ludi z UPN takze si nemyslim, skor mam pochybnosti o ministerstve vnutra
ano pravne to sedi, ale fakticky Babis maslo na hlave ma urcite
ale ako napisal vyssie Gerd, volba agenta Pavka to anulovala ako politicky problem
Re: KM
Otázka, zda Babiš (ne)vědomě spolupracoval a StB je špatně položena.
Vzhledem k jeho tehdejšímu pracovnímu zařazení by bylo nutno se ptát, jak moc spolupracoval, resp. jak byl v této pozici aktivní.
Pod dohledem StB byli všichni, kteří se pohybovali v zahraničí. Ti, kteří se pohybovali v zahraničí mimo „tábor míru“, byli hlídáni tuplovaně.
Re: KM Bába může býti přínosem pouze v tom případě, že nadpoloviční část národa se rozhodne státi se součástí koncernu Agrofert.
Aktivní zájemci si pochopitelně alespoň ze začátku mohou vybrati, ve které z oblastí by chtěli pracovat.
Buď pracovník na porážkové lince v Vodňanech,
anebo materiál na porážkové lince ve Vodňanech
a nic mezi tím.
On si to ještě neodpracoval?
On si to ještě neodpracoval?
A koho to dnes zajima? Závazek spolupráce s tajnými službami byl součástí kvalifikace pro práci v zahraničí. Důležité je zda, a jak se ten závazek naplnil. Pokud jde o Babiše, nevím o případu že na někoho podal informace které by ublížili.
Napadá mne leda tak Jára Cimrman. Ale už nikoli jeho autoři.
Samozřejmě že existuje – válka. Válka vždy národy sjednotí. A věřím že i liberální Pražáci nejsou takoví masochisti, že by nechali umírat své děti ve válce.
A na druhé straně je možná čas na uskutečnění Božího zázraku. To taky umí sjednotit.
Teprve až válka ukáže kdo je bohatý a kdo chudý. Na frontu půjdou jen ti chudí a bohatí se vyplatí.
Eto, ty se nevyplatíš.
Tebe zastřelí odvodní komisaři ještě tady, abys jinde nedělal ostudu
což o to, Brusel by nemal problém nás poslať všetkých na východný front….ale značne pochybujem, že to spojí narody za Brusel. Iste tak, ako na UA, tí čo sú mimo, sú ochotní poslať každého suseda na front, len jeho nech sa nedotýkajú, on bojuje proti ruskej agresii doma. Otazka je, či by sa situácia nezopakovala aj v našich končinách….mnohí tí bojovníci s Putinom by kľudne boli ochotní obetovať všetkých, okrem svojich
Nemůžete poslat posílače na frontu, kdo by pak posílal Vás???
Ó jak moudré (bez ironie)
Hezkej článek a komentáře pod ním odrážejí přesně jeho obsah. Každej tady píchá kudlu do toho druhého.
https://youtu.be/UDPJ2RmpeIc?si=2IMakQL0g5YNp5oS
V roce 1989 se bezmozci Klaus a Zeman rozhodli uskutečnit změnu ,která se jim nepovedla ,protože současnost je toho důkazem. Zničit Československo se podařilo ,ale co dál? Budoucnost vidím jako plácání se v bahně a čekání na Rusko ,co a jak.
Proč bychom něčemu věřili, když nevěříme ani sobě?
„Andrej Babiš už není spolupracovníkem STB.“
Pletete se. „Smír“ realitu a důkazy nemění.
Viz. slova samotného Babiše.
https://www.youtube.com/watch?v=XGxMbU-L2OE
Nejlepší politik ve smíru…
No ale takhle to tenkrát fungovalo.Všichňi v zahraňičňím obchoďe to tak mňeli.Každá zemňe má ňejakou státňí bezpečnost.Mi teď máme čučkaře,ne?
Ale neříkejte, elfe referente!
Asi jediná funkce na PZO, která by nějaký kontakt s STB nevyžadovala v rámci běžných pracovních povinností, byla pozice vrátného a i o tom lze oprávněně pochybovat.
Ovšem rozdíly mezi »rezidentem«, »důvěrníkem«, »agentem«, »kandidátem tajné spolupráce« nebo »prověřovanou osobou« si už zjistěte sám po služební linii. Včetně toho, jak se jednotlivé kategorie váží na „dočasný“ (jednotka dočasnosti = 1 Furt) lustrační zákon.
Já bych se pod „českou“ (rozuměj koloniální) vlajkou neshromáždil už dávno. Za tuhle po….. republiku plnou zločinců a idiotů bych opravdu nebojoval ani náhodou. A jít ruku v ruce s libtardy? Haha, ne díky.
Dneska jste vyhmátl to opravdu podstatné.
Neznám odpověď. Nejspíš ale ‚nic‘.
K té nepodstatné věci, co posloužila jako úvod… Co je špatného na tom, že pracovník zahraničního obchodu ve státě, který kontroluje zahraniční obchod, spolupracuje s orgány státní bezpečnosti toho státu? Divné by bylo, kdyby nespolupracoval…
Spousta lidí totiž vlastně neumí sklonit hlavu a padnout na kolena před čímkoli. Natož aby byl průnik.
Proto jsou tak užitečné války, hlad nebo epidemie… Nebo na druhe straně gulagy a gilotiny.
Proč by měli sklánět hlavu?
Do Gulagu se chodilo za nic. To jen Stalin potřeboval otroky. Oni neudělali nic.
Na autistu s Downovym syndromem dobré! Ted jeste neco jak nam hodna Amerika darovala svobodu a demokracii, prosim prosim
No a byli snad v těch gulazích placení? Nebyli, dělali jen za trochu jídla, ty syndrome.
Co s tím má společného Amerika? Ta nás přeci Stalinovi prodala na Jaltě, za pomoc SSSR Japonsku, v 68 odkejvli SSSR okupaci.
.. fakt, že do GULAGu šli lidi pro nic za nic i z pohledu trestního práva tehdejšího systému, potvrzují bohaté archivní fondy tehdejšího systému. Ano, jakýsi „relevantní“ důvod tam byl.. mocní toho systému byli přesvědčeni, že otrocká práce s minimálními náklady na jednotku pracovní síly(tak měli definovány vězněné..), dokáže postavit na nohy zemi, kterou plundrovali a ničili svojí vlastní neschopností spravovat stát, kterého se zmocnili díky neschopnosti jiných ten stát ubránit. Paralela s naší současnou situací je do značné míry možná.
Můžete to okecávat, můžete s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co s tím můžete dělat. A když v anonymní diskusi jen tak mýrnyxtýrnyx uděláte z někoho autistu a syndromatika, je to vaše vysvědčení repetenta v inkluzi, nikoli jeho. Padni komu padni…
Můžete to okecávat, můžete s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co s tím můžete dělat – jj, vidim ze se podle tohodle chovas
Bohate archivni fondy my ass, tys je videl a drzel v ruce, ze jo? Nebo o tom psal refl
uex?Aáá, pamětník se ozval…..
Cemu se da verit? Porad je tu zeme, historie a rec. Na to nezapominejte, Vidlaku. Ostatne co jineho nas tu na litterate poji? Tedy krom nastvani na soucasne poradky…
Jde o ideologii vytvareni falesny reality/skutecnosti. Propagandou .
Napr. propaganda a opatreni mocnych, na falesnou , ale jejich predstiranim a tvrdym donucovanim udelat z iluse , skutecnou nemoc ,epidemii covid.
Nacpavaji do toho miliardy..Nato se nacpava do konfliktu mezi U. a Ruskem.
Do kteryho jim nic neni ,ale slouzi k hospodarskymu niceni a rozvratu narodu EU,Usa ..
Priklad falesny reality sou volby. Zvolena vlada pak predstira vladnuti.
Mocna zbran demochrtu. Na stvanici narodu do vycerpani..
Volba je vyber , kdo je lepsi z dvou kmenu lidozroutu../Lidi ,zeny a deti , rodiny ,
zerou tim , ze jim vsecko sezerou/..
Votevrou hranice ,pozvou dalsi,k velky zranici, atd..
Normalni vladu pro obcany a spolecnost neni mozny zvolit.
Dalsi falesnu realitou z iluse ,je ..
V Usa de vo volbu uz vopotrebovanyho a na dalsi pokracovani a predstirani falesny reality ,vhodnyho presidenta .
Kterej stat zaved do este horsi vlady….Lid jasa..Co ten vsecko neslibil ,
presidentska iluse ,siri propagandu presvedcovani falesny skutecnosti , dalsich ilusi..
Vo co de.
Postupny niceni narodu a statu. Nejdrive mixovanim populaci celyho sveta.
Pak v jednom state na rozkaz , je soucast naroda kazdej kdo tam prijde a nebo je poslanej.
Maglajz ,vsichni sou vsichni a nic. Evropskej narod representujou sportovci ze Zanzibaru.
Nebo jiny , clenove vlady sou taky vodevsad , proste kdo pribehne ..
Vlady, urady /a dalsi maglajz instituci a organizaci vcetne tech tajnych ,nebo ktery predstiraji jiny aktivity /, stat a narod zadluzuji co nejvic a co nejdriv , zavadeji do
inflace a krize ,atd.
Uz davno monopolni korporace spolu s monopolizaci zkorporatizovanych vlad ,
uz se zmocnily vyroby ,distribuce a prodeje elektriny, toxicky vody, vyroby a prodeje toxickych potravin, ovladly vedce a ziskovej prodej spatnyho pocasi a je toho moc..
Az globalisti ovladnou svet , nezbude nikdo , kdo by je ochranil pred totalni a zarucenou zkazou skutecny chamtivosti ,jejich vlastni…
„Nato se nacpava do konfliktu mezi U. a Ruskem.
Do kteryho jim nic neni….“ ???
Jak to, že není? Vždyť to je Západu – tedy NATO „projekt“. Snad si opravdu nemyslíte, že jde o Ukrajinu a její pseudodemokracii, natož snad o demokracii jakž takž skutečnou?
Re: Vevča; 23 října, 2024 (3:44)
.. inu, věřit může člověk jen sám v sebe, ve svoje schopnosti, odhodlání se bránit a schopnost ubránit sebe a své nejbližší. Věřit, že dokážete rozeznat ten rozhodující okamžik, kdy vám jde o všechno, že budete schopni ho nepředcházet ani nepromeškat, a že dokážete udělat vše, opravdu vše co bude potřeba. To „vše“ je velmi důležité, civilizace nás obalila spoustou morálních principů, které nás blokují zcela promyšleně, činí z nás masu bez vůle a bez ostří.
Sami sebe označujeme jako Homo, vedeni snahou o nadřazenost nad zbytkem živočišné říše, ale to označení je pouze konec řetězce:
Říše živočichové (Animalia)
Kmen strunatci (Chordata)
Podkmen obratlovci (Vertebrata)
Nadtřída čtyřnožci (Tetrapoda)
Třída savci (Mammalia)
Podtřída živorodí (Theria)
Nadřád placentálové (Placentalia)
Řád primáti (Primates)
Podřád Haplorhini
Infrařád opice (Simiiformes)
Oddělení úzkonosí (Catarrhini)
Nadčeleď hominoidi (Hominoidea)
Čeleď hominidi (Hominidae)
Podčeleď Homininae
Tribus Hominini
Rod člověk (Homo)
Ano,řeč nás spojuje,s tím souhlasím.A řečí se všude vede haba kuk…
Připusťme si,že „“řečníci““ usilují o totéž – zlepšení stavu naší země.
Pak by bylo logické,kdyby se i přes drobné rozpory spojili – každý z nich
sám jakoby nebyl.Státní fašismus usiluje o rozdělení národa na molekuly.
Tak proti tomu musíme vytvořit integrující prvek.Máme dost chytrých
lidí.Už několikrát jsem navrhl vytvoření Deklarace státu – našeho.
S vyváženými právy,povinnostmi,odpovědností za skutky.Řečníci
by to dokázat mohli,mají příznivce s dostatečným vzděláním a IQ.
Taková deklarace státu by se dala snadno zveřejnit a mohla by být
záchytným bodem pro spojení národa.A ten,kdo by slíbil její prosazení,
by byl snadno volitelný.Náš připosraný občan by mohl volit bez rizika,
že to nějak odnese.Za plentou můžeme zvolit kohokoliv.A když se
podíváme do Moldavie,kde byly volby transparentně zmanipulované,
vidíme,co nám hrozí – ultrafašismus zfalšovanými zahraničními hlasy.
jestli nic neuděláme,máme to tady.Ideální by byly volby v prosinci 2024…
Spilečná řeč je relativní pojem. Se sousedem z vedlejšího domu se sice domluvím česky, ale jinak s ním nechci mít nic společného.
Můžu mít přátele v cizině, s kterými mám jinou společnou řeč než čestinu a přesto si s nimi rozumím víc než s českým sousedem…
Důležitost krimigrantů
https://necenzurovanapravda.cz/2024/10/nemecke-zdravotnictvi-v-upadku-pacienti-popisuji-desive-pripady-lekaru-kteri-neumi-nemecky/
To to procitnutí do „reality“ ale trvalo … Bylo to zřejmé vcelku delší dobu, a pod kotel se masivněji začalo účelově přikládat již pár let po novém milénia jak mediálními lynči, téměř veřejným kupováním poslanců, statnich úředníků, policajtů – vlastně celeho řetězce policejních i justičních orgánů, tak echt demo vajíčky/šutry/i maticemi na jistých volebních mítincích, kdy byly bojůvky vypláceny za rohem z D3 limuzín, a napadení v klidu prohlášení za viníky. Ostatně chlap s guľama opakovaně toužil po větší porci emocí v politice.
A držely se huby, stejně jako při „majetkovo-mentálně morálním masakru“ v devadesátkách, plebs miloval i tenisovou raketu stejně jako ráčkování při šíření infantilních teorií …
Fundament vcelku pravděpodobněho vnitřního konfliktu v ideologické demo podobě, včetně vytvoření tomu odpovídajících účelových institucí, byl politickou smečkou, mediální frontou a majetkově, finančně i mentálně zainteresovanými či indisponovanými položen a odstartován.
Panečku, to bylo řečí , hraběcích rad o těch „pojistkách“, a sílící fanatismus se přecházel s úsměvem – prý ta demoška…
Tak vcelku jednoduše, a vlastně pod ochranou, rostl Otesánek demagogie, fanatismu, fašismu plus bublajícího nacismu – ale furt prý klídek, ty pojistky, ta demoška, tradice, a vůbec…
Čemu se vlastně kdokoliv diví – vždyť směřování plus aktivní podíl pol.exponentů, médií, umjelecké sebranky i slepé P ČR i justice bylo přece tak zřejmé, zjevné…
Vlastně nebylo, páč realita se v Bohemii dá nejen interpretovat, ale především vnímat naprosto, ale naprosto specificky, s časovou anomálií …
Za to, jak tzv.česká veřejnost nereagovala až spíše aktivně podporovala devianty všeho druhu, jakou míru lhostejnosti, lenosti, letargie až zbabělosti a podlosti předvedla v průběhu let – obzvláště poslední 3 roky, je spíše zázrak, že už se to neřeže, respektive že neprobíhá masová fyzická eliminace, internace a převýchova dezolátské chátry.
Máme jen to, co si zasloužíme, a tzv. Národ, který aktivně podporuje své bývalé vrahy, uzurpátory, leze jim do zadku, vyhrožuje a štěká na kohokoliv, národ, který se imigrantů ptá, kdo může/nemůže vystupovat, Národ, který dobrovolně poskytne historické klenoty katům v dny výročí skutečné okupace za podpory prezidenta, narod, kterému nevadí, že si jeho památky imigranti označují vlastní vlajkou ( Karlův most ), který sám aktivně lokajsky své instituce zdobí vlajkou cizího státu, který mlčky přihlíží postupné okupaci veřejných prostor ožralými imigranty, který jim platí co se dá a drží pysk při zvýhodnění cizinců, tzv.národ, který jim slouží a neprotestuje ani proti pravděpobné přímé účasti v konfliktu, s nminimálním pudem sebezáchovy, si budoucnost nezaslouží – ostatně imigranti z jisté destinace sami „domácím“ tvrdí, že doma tu jsou oni, a pokud se to někomu nelíbí, může odejít…
Národ, který si volí opakovaně různé Fialy, Pávky atd. nemá nejen budoucnost…
Lhaní do vlastní kapsy nic neřeší …
Jasne, to kazdy vie,ze kto pracoval za soudruhu v zahranici,bol spolupracovnik a tam barz bonzovat nemal,co,ked priemyselnu spionaz,to jedna vec,ja jak dnes pamatam,letiste praha,jak bulikal,preco sa nezverejnia archivy stb,stylom vite pratele,mnoho promlceno,a take picoviny a viete preco,bo kopa chartistov aktivne makala pre stb a kopa tych kuriev boli vazeny demokrati na vysokych politickych postoch,ja kurva bol vedeny a sledovany uz od army,za chujove reci,to kontrarozviedka ,ktora ma strasila v 1983 predala potom stb v roku 1985 som bol zadrzany porucikom asanbe a kurva predvedeny pred dajakeho plukovnika v civilu,ktory mi ukazal aj preukaz a silou mocou,kto namaloval na trebejovsky tunel rusian go home, opatrali mi saty ruky,nechty,ja kukal jak kokot a vobec nevedel,ze je den invazie,bo som uz 3 dni bol pijaky a pritom jak som bol vedeny chuj vie to som sa nikdy nedozvedel,bo vsetko sa vyparilo,dnes mozu vytiahnut,keby chceli po mne pomenovat zvazarmovske letisko, pri sabinove,kurva ja tiez chcem byt vazeny disident ,mne s tym stb,uz peipada,jak tie stare kurvy v amerike sudia bohacov,bo ju zneuzil a vtedy pica drzala,bo chcela byt zvezda rozumiete?
Soudruzy ,kto utiekol na ten prehnity zapad zobrali vsetko ,vacsina neutekali traktaristi a soustruznici,ale ludia finacne zabespeceny,podaktorym sa splnil dream a vacsina sa vracia,hlavne po revolucii kurva to bola revolucia,prisla vacsina domov,vacsina a ja utiekol pred demokraciou,ktora ma este aj prislusnosti zbavila.Teraz demokraticky soudruzy,co rvali,jak ideologia zvezdy nas okradala,jak prosperujuci zapad,chrani slobody,podnikanie a blahobyt,ty jak povedat kurvy vyjebane,kradnu otvorene peniaze,co u nich sukromne nedotknutelne,mozu obalovat finacne gramotny ideologovia jak chcu,otvorena kradez,bez najmensieho zacervenania sa.Kde su kurva hodnoty,zapadnej demokracie,hlavne slovo freedom,zvane volnost.42 rokov dozadu som jim tak veri l,jak je mozne hodnoty na ktorych budovali,nie poslapat,docista zabudnut,chuj s rusiou ci jej peniaze,ci kleky petru ,nedotknutelnost sukromneho,kurva a este to 35 rocny demokrati,co si demokraciu,vysvetluju,jak jim povedia,dajaky komunista blaha jim to bryzga do oci,kurva neuveritelne tvrda realita,vrah dostava nobelovu cenu,pedofil riaditel materskej skolky,nerudova bo si mysli,ze jebacka vyzera udava tempo a ta radova holota,prisam bohu za vacsich kokotov,jak za zvezdy,uz sa necudujem preco na staromaku poslouchalo 250000 ojebanych demokratmy ,soudruh president demisi prijal,bo ty demokrati vtedy,boli smetie vyjebane jak ty teraz,znarodnenie to nehorazny zlocin proti slobode,co zrobili oni,kurva coho som sa dozil kurva.A piseme si tu svoje zjeby dalej,co sme?Prizdisraci zajebany,kto mysli,ze on nie bo ponad,je kokot.
Máme tu rodnou hroudu!Co říkáte naagrárňího analitika Petra Havla? https://www.youtube.com/watch?v=zLqdUVpctK0 Zdá se mi zvláštňí,že všichňi mluví o našem zemňeďelství jako o anomliji vzňiklé v padesátejch letech.Jak to říká V.V.Pjakin?-svjet začal jejich narozeňím.Mme tu historiji velkostatků(víc jak 100ha) https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Velkostatek
Volby dopadnou nějak a pak se dopočítávají korespondenční hlasy dokud se výsledky neotočí. A pokaždé stejným směrem. To už je ustálený vzorec.
Pak je zajímavé, že to rozdělení společnosti je všude cca půl na půl. Jako by ti co investují do líbo démo po dosažení půlky už nebyli ochotni dávat další peníze.
Nic ve zlém, ale Vaše odstavce si odporují. Kdyby libtardů byla více než polovina, nemuseli by fixlovat volby.
Jak to ja chapu tak to ma spravne – koupime pulku a volby osulime abychom meli vetsinu, jinak bychom museli platit vic. A to se vyplati!
To máte nejako popletené, tak to funguje v tom bájnom Rusku, že sa volebné komisie pretekajú v tom, koľko pridajú Putinovi, aby neboli v hanbe zo zlého výsledku.
🤣 😂
Ale už dávno existují celé sbírky daleko lepších pohádek.
Putina volí duma, tam žádnou volební komisi nepotřebují. To není takový cirkus, jak v Americe, kterou my musíme napodobovat. A vygenerovalo to akorát Zemana a Pavla.
Opravníku omylů, jestli jen vy nežijete v omylu…
Ááá, předseda volební komise se nám rozpovídal….
lenze Putinovi potvrdzuju percenta prieskumy verejnej mienky agenturami, ktore su dlhodobo oficialne uznanymi zapadnymi agentami….takze bud mu pridavaju percenta volebne komisie a vsetky tieto agentury za zapadne peniaze im pekne klamu (a dlhodobo) alebo to teda je trochu inak
Existuje ještě něco, před čím všichni dobrovolně a rádi skloníme koleno?
Moje rodina.
Tedy ne všichni, jen já, to je moje hodnota, za kterou položím i život.
Seru na nějaké evropské hovnoty, seru na líbodémo, seru na ČUR, seru na U404.
Nic z toho nehájí moje zájmy.
Tak to máte dobré. Kdyby se sešla moje široká rodina, tak se navzájem pozabíjí a to opravdu moc nepřeháním.
To ani omylem. Ja pred vasi rodinou koleno nesklonim. Vy to svoje pred mou take ne.
Pokud to člověk chce všechen ten na první pohled chaos a dvojí kilometr chápat, stačí jedno jediné – uvědomit si, že za veškerým tímto děním stojí soukromé zájmy banksterů a jim podřízených vlastníků korporátů. Nic víc, nic méně. A vzhledem ke své stále rostoucí moci a majetkům jen začali odhazovat v jistých chvílích masky a rukavičky. Předpovězeno to bylo už dávno, a tím nemám na mysli žádné věštění. Stačí si přečíst některá klasická literární díla z dob minulých. Jinak než totálním přeformátováním moci ve světě a přístupu ke zdrojům se nic nezmění. Běžní občané jsou efektivně eliminováni v jakémkoli přístupu k moci a vlastnictví. Vše je na nesplatitelný věčný dluh, z něhož se pro nové generace stává rovnou dluh prvotní (po vzoru prvotního hříchu).
Přitom je na to stejná odpověď jako dole Sandokanovi. Běžní občané si mohou založit vlastní banku a vlastní korporát, vzít to konečně do ruky, sehnat si klienty a předvést jak se to dělá líp.
To dá zdravej rozum.
Vy jste zatím předvedl jen že ze sebe umíte udělat velkého blbce.
Vy s jednou hláškou vystačíte úplně na všechno. Musíte mít krásný život plný jistot.
Na příspěvky evidentně provokativní jedna hláška víc než bohatě postačí.
👍
Jo a když si lid začal budovat komunismus, tak hned se objevili disidenti, kterým se to nelíbilo. Pořád bude někdo nespokojený.
Když si lid začal budovat komunismus, tak se asi po třiceti letech fanatičtí budovatelé stali disidenty.
Jestli to budovali, jako vy si to pamatujete, tak není divu, že se jim to nepovadlo.
Většina budovala, menšina se překabátila a škodila. Tak je to vždycky. Zatím v europaroamentu jednotná fronta o které se často ujišťují hlasováním o postojích a schvalováním memorand. Občas někdo zaštěká, ale jede se dál směrem pomstít se za prohranou 2. světovou.
Takže to nebylo hned po tom, ale až po třiceti letech.
A lid na vás komunisty sral. Nic jste neuměli. Pak jste udělali revoluci sami proti sobě a rozkradli, co se dalo.
Vždyť to bylo placené ze západu. Barevná revoluce. Vy jste nepoučitelný.
Vy jste nepoučitelný, diskutujete s trollem. .-)
Hele neruš, když se argumentuje. Nemáš na to.
🤣 😂
Vůbec netušíš co znamená argumentovat, blábolile. A nejpozději ráno se tu vykydá, tvé výblitky zmízí.
Ale vím. To je když se mluví k tématu, místo aby se hodnotil mluvčí větama je to blbec, je to troll atd.
To jako komunista přestane být komunistou, když vezme prachy i ze Západu?
Komunismus byl přeci od začátku placený ze Západu. Tak jste byli h..í, že jste to neprokoukli.
Naši revoluci pomáhali dělat i ze SSSR a dělala to StB, ti nejkovanější komunisti ze všech, třísky lítaly, když káceli les.
Vrazi z Wall Streetu podplácejí podplatitelné v zájmu destabilizace regionů ve jménu revolucí, jednou sametová, podruhé oranžová po třetí deštníková
Ona byla ještě ta Velká říjnová.
Lenin s prachama od Němců, Trocký z USA.
Anonyme:
„To jako komunista přestane být komunistou, když vezme prachy i ze Západu?“
Zeptejte se agenta Pávka, ten to bude vědět přesně.
To byla řečnická otázka.
Pávek samozřejmě, ale takovejch byly stovky a stovky tisíc.
Chces nazvat signatarov charty 77,ze boli komunisti?dostavali prachy zo zapadu,mne advokat,co jich poznal a hajil jich naisto dienstbiera,povedal,ludvo,kdyz te zavrou mi ti pomuzem finacne,kurva nechcel som ist do civilu o rok a pol neskor,mozno by som bol kutalel sudy v pivovar Velky saris a vozil sa v benz kurva,ci chces povedat,ze husak ,ked dostal$ predaval bony pred tuzexom v Presove,bo vymenil za bony dollare,aby sa nepovedalo,ze ojebuje,chod do pice, blbecku a napis mi jak soudruzy hovorili,nedobre to chapete soudruhu.Tak ja nechapem,co pises ty.
Aha recnicka otazka,ta promin Platone.
Re: Cobolik pacholik; 23 října, 2024 (3:44)
.. no, komunistů tam bylo jak najebaných, a třeba první mluvčí Charty 77 byl Jiří Hájek, celoživotní levičák, nejdřív sociální demokrat (1945) a současně s tím také tajný člen KSČ, ze které ho vyloučili až v roce 1970, ale proslavil se už v r.1948, když v tehdejším Národním shromáždění republiky Československé byl předkladatelem návrhu Zákona 231/1948 Sb., na jehož základě se potom věšelo, mašírovalo do lágrů rubat uran a podobné kratochvíle.
Oni ti velcí komunisti se dost lišili od malých komunistů, velcí seděli na káře a hodovali, malí tlačili káru, poměr viny na celkovém výsledku jejich snažení ať si posoudí každý sám. Není kouře bez ohně.
Základem pro vznik třídy disidentů byl slavný rok 1968, ve skutečnosti jen komunistický vnitřní boj, když počet lačných čuníků překročil počet dostupných korýtek… a ods*al to celý národ.
Vono je to dost smesny ,jak se nic nevyvyviji , nikam..
Tak prvni republika vozebracovala a zbidacovala ,aby bohatli jen milionari.
Vydiranim demochrtu , krizema, budovanim zbytecnych pevnosti a velkym vyzbrojovanim pro Hitlu.
Nebudete mit nic. A nikdo.
Potom prisli komunisti a bohace s miliardama posilali do nemecka, /podvod znarodnovani/ aby tam v konjukture zase s posilou dolaru 9 miliard, snadneji zacali podnikat .
V komunismu by se meli spatne..To spatny a nejhorsi melo zbejt jen pro vladouci delnickou tridu ..
Obrovsky miliardy z Usa ,uz pred tim pro Hitlu.
Udelali komunisti menu a tak. Nebudete mit nic a nikdo.
To pokracuje vod 89 , a vyvojem se dali dohromady komunisti a kapitalisti ,sou este demochrti a hadejte s jakym s umyslem..
Tak za Á:
Estébáci v naprosté většině nebyli komunisti – odporovalo to i tehdejší Ústavě, která říkala, že ozbrojené složky mimo ČSLA, mají zůstat apolitické.
Proto armáda své politruky měla, kdežto SNB, pod kterou formálně spadala StB, nikoliv.
Za Bé:
Estébáci měli přímo zakázáno „lovit“ ve stranických vodách, ať už spolupracovníky, nebo tzv. pachatele.
Jiná věc je, co si estébáci na straníky vedli a co na ně věděli. To získali v rámci operativní práce a někdy to využili, někdy ne. Někdy jim to umožnilo přitlačit dotyčného ke zdi, někdy ne.
Přestaň tady žvanit anonyme, na tvé soplovské přemoudřelé kecy tu nikdo není zvědavý.
Naprostá většina zúčastněných zde, je ve věku 55+ a všecko to osobně pamatují, tady si plácáš játra zbytečně.
Jen blbě kecáš. V StB byli ve straně z 90%.
Komunisti by tak svěřili svoji bezpečnost někomu, kdo k ním nepatří. To spíš uvěřím, že v Mossadu jsou samí muslimové.
Nejsi náhodou stejnej AI chatbot jako ta Olga, co se tu zároveň rozplývá, jak bylo za komunistů dobře a zároveň se vydává za disidentku?
„Nic jste neuměli“ ???
A kde a jak se tu „zhmotnilo“ to, co se pilně už víc než let rozkrádá a rozdává?
… víc než 30 let …
No komunisti to ukradli lidem, kteří to vybudovali. Říkalo se tomu znárodnění. Pořád se to všude omílalo.
První státní bankrot byl v roce 1953. Říká se tomu měnová reforma. Státní bankrot to je podstatou.
Můžete sem nakopírovat ten text, co se tu všechno vyrábělo a dělat, že na Západě nic takového neměli.
„První státní bankrot byl v roce 1953. Říká se tomu měnová reforma.“
🤣 To jsou solidní bláboly. To máte z nějakého školení? 😂 Kapík mívá pravidelně hospodářské krize, v nichž se znehodnocuje prakticky všechno a během nichž mocní a bohatí okradou většinovou společnost tím, že levně všechno skoupí. Kam se hrabe nějaká měnová reforma. Bože, vy jste fakt exemplář 😂
Není to příliš náročné diskutovat s blbem?
Napsal jsem v tomhle vlákně tak jeden příspěvek 🙂
.. hospodářská krize není totéž co státní bankrot, nebo měnová reforma.
.. hruška není totéž co jablko, i když jsou si některé sorty dosti podobné.
Na celé planetě nikdy nikde komunismus neexistoval !!!
Studujte a zjistěte si,co ten termín znamená.A neuvěříte,
i dnes existuje vesnice,kde bohatý pomáhá chudým.
Záměrně neuvedu její jméno,byl by to její konec.
Nikdo netvrdí, že existoval. Je to jen takovej obrat z tý doby. Komunismus se budoval, bylo to důležitější než co jiného, tak se občas udělala nějaká prasárna a vlastně jste mohl udělat cokoliv, stejně to bylo pro dobrou věc. (Zase jen tehdejší obrat. Ve skutečnosti to nikdy dobré nebylo.)
Šlo jen o budování komunismu, to byla záminka k okrádání a týrání ostatních. Budovat se mohl donekonečna, hlavně, že byla funkce pro soudruha.
—
Před komunistama bylo takovejch vesnic a měst daleko víc, v USA je to běžný schéma. Lidi měli zodpovědnost za komunitu. Jen když to jde přes stát, tak má z toho uvědomělej straník-ouřada-funkcionář větší vejvar, je důležitější, lidi se ho bojej a ještě může kopat do člověka, kterýmu by před tím musel bejt vděčnej.
Kterej nízkej charakter by odolal.
To nemůžeme!Jsme toťiž vjeřící a nemůžem půjčovat na lichvářskej úrok,abi jsme se nesmažili v pekle.
Samozrejme na tom je taky zavisi demokracie . Na zotroceni tech nejmensich a nejvic bezbrannych vod skoly pedagogama do totalni pasivity ..Hlavni zbran demochrtu.
Sed ani se nehni, nebo uvidis , nejmin 8 hodin denne , potom este doma , uceni nazpamet uciva dalsi hodiny..
Potom si davy nikdy ani nepomysli /to uz sem navrhoval /,aby si vybrali svoje kandidaty a taky si je zvolili , nikoliv ty predem vybrany ulisny,splhavy kaspary a jim dodany a naservirovany .
Jako nahore v prispevku.. .Vsecko chapat znamena ….
„staci jedno jedine ,uvedomit si ze za veskerym tim denim ..“…
Uvedomit si a co ?? Velice komplikovany a velky mnozstvi zaroven aktivit a cinnosti ,
ale prevazne tajnych a nikomu neznamych .Ty pozname teprve az je na nas zavadeji.
Jde o zajmy baksteru nam neznamych ..Tak si racte uvedomovat..
Chytrej vam poradi , vo cem sam nevi lautr nic. Typickej akademismus ,abstraktniho nihilismu…
Jeden z nich byl bibli dodanej ten ,JK. Tehdejsima akademikama sepsanou.
Aby zavladla ideologie a propaganda falesny reality.. Pomoci treba klise.
Jednou byl dotazanej vo minci , komu patri. Na to vodpovedel akademicky a chytre dejte cisarovi co je cisarovo a bohu co je bozi..
Cisar samozrejme neceka kdo mu co da , vsecko si urve.
Je to az zabavny jak sou chytry..
Ted muzete chodit jak chcete , abyste vodevzdali bohu, co je bozi ,
ale von neni nikde k nalezeni , nic nedostane a vsecko to zase schlamstnou knezi.
Ze to musi kazdymu uloupit pac to chce buh, aby mu lip slouzili , /coz nikdo vod nich nechce/ , taky boha nikdy nevideli a neuvidi. A vo to vic besni za mamonem.
Nic se nemeni je to porad jako u blbejch..
Vzdelani tenkrat jako dnes. A vsicky veri. Vetsinou je tezky neuverit ,teroru ideologie a propagandy a moci fyzickyho nasili k nepreziti a zaniku .
Falesna realita vsem vnucena , ze neco vedi. Ilusi ,ze sou vzdelany ,potom pisou clanky a prispevky slozeny uz z predeslych prezvejkanych clanku a textu a upravi je a vydavaji za svoje vlastni. A nebo jen opakuji , co nekdo napsal.
Uz zcela sou ovladany abstraktnimi akademicizmy , aby je otrocky napodobovali vyjadruji a siri dalsi prevzaty falesny reality , odtud do chaosu..
Sou presvedcovany ze sou vzdelavany a vzdelany , ale ilusemi a donucenim ,
veri a vi ,ze jsou vzdelany /na misto toho ,ze ze jsou literarni negramoti / ,
aby prijali a podlehli dalsim falesnym realitam a
ilusim dalsiho vzdelavani , vnucovany jim tvrde z medii ,politiky a lacinymi kseftari s politikou podvodu ,lzi a hrozeb nasili mentalniho ,potom fyzickyho….
Neni vychodisko a neni nadeje ..Vladne hypnosa falesny reality z ilusi.
Absence skutecnosti nahrazeny blaboly a nesmysly zavadejicimi do silenstvi..
Nakonec nikdo nic nechape ..
A jestlipak váš „zdravej rozum“ tržního komsomolce už někdy zaslechl jméno Standart Oil? Nebo třeba o tom, jak „snadné“ bylo konkurovat Standard Oil před rokem 1911? A co třeba o jejím poněkud nadměrném vlivu na nejrůznější (všechny) železniční dopravce po celých Státech?
Hele svazáku, přečti si to ještě jednou.
To je parafráze na argumentaci tady níž v 22 října, 2024 (23:01) kde někomu radí, ať si založí vlastní blog.
Knížecí rada: Založ si blog, založ si banku, založ si korporát – to je úplně stejný.
Požadavek, aby „vožď “ vytyčil skupině cíl, za kterým se půjde a strategii, jak na to, ke naprosto legitimní. To musí dělat i vůdčí jedinci u zvířat. Sandokan by možná nebyl spokojenej s ničím, ale nějakou odpověď by dostat měl.
Lenin taky napsal knížku „Čto dělat“ místo „Co je vše blbě.“
Svazák jste tak leda vy. To tu děláte jako brigádu? Brigáda libtardně progresivní práce, ne?
myslite si, ze Vam CNB da licenciu len tak, lebo mate peniaze?? no to ani nahodou….aj keby ste tu pol miliardy eur zohnal, co je vstupna, nie postacujuca podmienka
To samé co výše.
Ani založení blogu není pro každého snadné. Přinejmenším zabere čas se naučit programovat a muzitím tu můžeme mít III světovou, vládu islámu, vládu Ukrajiny, covid-25 atd.
Věci se dějí někdy rychle.
Re: Onanym
Soudruhu, vy jste tak moc blbééj vod narození, anebo jste obdržel tučný úplatek za sázení digitálních hoven?
Ty dvě možnosti se vzájemně nevylučují. Nechápu proč se nekydá.
Tymákovane, Vidlák zdaleka přece „nekydá“ jako svého času Alef. Chce, a proč nakonec ne, číst i názory jiné. Důležité je, aby na zjevné provokace a trolly nereagovali ostatní diskutující a pak z toho nebyl úplně zbytečný flame.
Napadla mě jen jedna věc… kdo neskáče není Čech ….hop hop hop… hokej, bohužel jen hokej. I s trapným hop hop hop.
Na ukrajiňe říkají:gdo neskče,je moskal.
Já neskáču. Já su Moravák!
Jako Petr Fiala. No špica.
Fiala není Moravák, Fiala je sudeťácká, Bruselská a fakingtonská podržtaška!
Narodil se v Brně, je to i Moravák.
Po rodičích je to „židovský míšenec“ – zdroj wikipedie – žádnej Moravák, je to Brněnský žid.
.. no, aspoň nějakou jistotu má ten chlapec.
U nás na vsi máme kluka, který letos u zápisu vyrazil účám dech, když tvrdil, že není Moravák, ale Angličan, anžto se před šesti lety narodil v GB. Je fakt, že rodina tou dobou dlela za Kanálem, ale vloni se vrátili, že už je to tam nebavilo. Táta černý kafe, máma tmavší bílý kafe, no a klučina Angličan.
Bohajeho, dajaký som z toho zmätený…
Enzo to ja ked prvykrat pocul a videl?kurva elitna debilina,neujalo sa ,bo moji bluzky pepici,vacsina nie kloboucku hop.
Marianna byla panna, než poznala Sandokana…
Myslim,ze nie v casoch sandokana,devecky13 14 rocne uz boli poprebijane jak terc na strelnici.vlastne uz rodili.
Já to znám teda o dost jinak, ale zdejší útlocitné a přeslušnělé baběnky by zase protestovaly, že Teco je prasák, tak radši nic nedodávám.. 😀
Dodejte! Já útlocitná nejsem. A řekla bych, že mnohá z generačních souputnic taky ne.
Barel rock- Sandokan. Lze najít na YouTube.
Díky za info.
Nikdo ti nebrání, abys všechno navrhoval místo mě, získal si lidi na svou stranu a vzal to tady do ruky. Začni třeba tím, že si alespoň založíš blog a zařídíš si nějakou čtenost.
Chtěj.
Stoupni si na hlavu, odrážej se ušima a chtěj.
Strašně moc chtěj!
„Chci jen aby tady konečně lidi vzali rozum a začali myslet. Co, jak, kdy, kde, proč!!!“ – co tak začít u sebe Sasine ?
Sandokan,pristrihni si briadku,jak portorikan a vypluj,kurva hej.
Stmelující prvek? Bída, hlad a blízkost smrti.
Pracka v láhvi.
Chováme se jak ta hloupá opice, která uchopila ořech, umístěný viditelně v přivázané lahvi, nechce ho pustit, ale sevřená pěst neprojde hrdlem. A tak se raději nechá chytit a zabít.
Svine prevlecena za kocoura a dalsi, jako zkurvena minorita ,spini narod a pomahaji pod rouskou abstraktnich sracek pausalni moralizace /vseho a niceho/ , preochotne a horecne pomahaji nasim nepratelum ..Doufam se na ne dojde nejdriv.
Prezvejkavanim , uz prezvejkanych odpadnich sracek vod jinych ,siri tupej hnus
a jejich vlastni hnilobnej puch.
Hnilobnej puch nenavisti k narodu …..pro uplnost.
Něco podobného napsal v roce 1983 Milan Kundera v esejí Unesený západ.
Hokej.
Hezky se nám to formuje. Hezky.
Tlačová konferencia po summite lídrov krajín
Robert Fico, Viktor Orbán a Alexander Vučič
https://www.youtube.com/live/0morL5hZh00
Moc pěkné, Srbsko by se mělo vzít do V4.
Přesně tak! Už tam dávno mělo být!
Chorvaty nebrat, to jsou kundy líné a zlé.
Moje paní mě do Chorvatska dostala 2x a po té zkušenosti – už nikdy více.
Národ, který se tak hnusně, přezíravě a arogantně chová k jinému národu – k nám, kteří tam jezdíme utrácet a živit je těmi tržbami…. Tak to u mě není národ, ale vyděračská, mafiánská a kšeftařská sběř.
Zažil jsem situace, kdy na tržišti byly trojí ceny. Jedny pro české turisty, pak extra pro místní a pak další pro Němce.
Když jsem na místě protestoval, že 40 kun, které platím já, rozhodně teda nejsou tři eura, které za totéž zboží platil Němec, tak mi bylo ukázáno rukou, že mám jít do prdele, když se mi to nelíbí.
A v Gradacu tenkrát jiné tržiště vlastně nebylo.
Jak jsem psal – už nikdy víc. Strčte si ten Jadran do prdele a zašplouchejte si s ním tam.
To radši nechám 2x, nebo i 3x tolik vydělat solidní letecké společnosti, solidním německým majitelům bungalovu na Mallorce a tamějším solidním trhovcům. Ti všichni, se ke mně budou chovat slušně a s úctou (třeba i předstíranou), nežli těmto sprostým a drzým, jogurtovským pohrobkům.
Re: Teco
Ty ceny měli trojí už za socíku. A Maďaři měli totéž. Očesali vás na počkání, jen co jste otevřel hubu a oni zjistili, že nejste „vyvolený“ (nevládnete po feferóónsky).
Jinak na trojí ceny jsem narazil i v Kremlu, když jsem šel podívat dovnitř. Jedna cena vstupného pro Rusy, druhá cena pro „gastíí“ z bývalého CCCP, třetí cena peo „inostráááncev“ úplně ganc. Baba mne ošacovala na Ukrajince, protože ruština prý dobrá, ale gorolský akcent, takže jsme obdrželi poloslevu.
To nevím, před rokem 89 jsem v Jugošce nebyl – vynahrazovali mi to Rakouskem..
V Maďarsku nevím – buď ta cena pro mě byla stravitelná, nebo nebyla – a v naprosté většině byla, ať už u džín, kazet, desek, nebo polovodičů.
Ze SSSR nic takového nepamatuju, rozhodně tedy ne z roku 1985, kdy jsme tam pracovně 4 měsíce pobývali. A to jsme vlezli ledaskde, kam ani normální turisti, či dovolenkáři nechodili.
Je fakt, že dovnitř Kremlu jsme nešli – jen ke zdi, jmenovitě ke Stalinovu hrobu, kam taky nikdo moc nechodil. Udělali jsme si tam pár barevných fotek na Agfacolor 200, běžně tam ke koupi za pár šušňů – a vypili ve společnosti Velkého hospodáře pár piv.
Stráž nás sice zkontrolovala a pak pozorně sledovala, ale protože jsme si plechovky i vajgly pak odnesli s sebou, nikdo nás nenaháněl.
A do té fronty u mauzolea, tam se taky nikomu nechtělo. Ale zase jsme viděli jiné věci, které běžní očumovači Lenina nikdy neuvidí. 😀
Zajdi si na kterykoliv zamek v CEZku a mrkni na ceduli u kasy – jedna cena pro ybrmense, druha (pro jistotu slovy} pro cechacky.
Kdy jste byl naposledy na nejakem zamku? V roce 1992?
To hej v praglu do vita20$,ja tam chodil zadarmo vsade a smetanoch sme mali ,uz jen bozsjej kaja mal viac v roku 1985 a priehliadka u doktora v praglu bo mal certifikat od us ambbassy 500$ pred 18 rokmy za hlavu a to boli deti,tam ceny hak v singapore
Pratele vas doma ojebu viac jak niekde inde,co doma to doma?
👍 Chorvati jsou fašisti, od těch pryč.
Nic mě nenapadá.
Mě napadla myšlenka. Ale ubránil jsem se!
Myš Lenka? To chce zkušeného kocoura!
Re: Sk
Tak bacha!
Lenky jsou náramné svině, i když jsou to myši.
S Lenkami mám četné vlastní zkušenosti.
Nabrousit drápky a procvičit klouby!
No, mě dokonce kousla, ale rozumné tělo se nepohnulo.
Mě jo, starou mysliveckou!
Hodně silná slova v EP. Poslanec EU Blaha opět řádil. A dobře řádil!
Když někdo ukraden majetek tak je zloděj.
A já dodám, kdo krade ten i lže!
Ľ. BLAHA: CHCELI MA LYNČOVAŤ ZA MOJU CESTU DO MOSKVY – TO NEMALI ROBIŤ
https://www.youtube.com/watch?v=7whDNXmlB4I
Díky za odkaz. Pěkně jim to řekl, škoda že většinou nejsou schopni to pochopit.