Dnes má vláda schvalovat tři zásadní grýndýlové dokumenty. Státní energetickou koncepci, Politiku ochrany klimatu a Národní klimaticko – energetický plán. Jejich schválením dojde k odklonu od uhlí, vytápění domácností se díky tomu zdraží o třicet procent, zdraží se i plyn a aby to nebylo málo, dojde k nárůstu ceny benzínu o zhruba deset korun.
Dál se počítá s masivním zeteplováním budov, což v praxi bude znamenat, že to stát bude dotovat, ale pro vás to bude furt strašně drahé, protože vy ty peníze do ruky nedostanete. Dále se bude tlačit na druhovou pestrost v krajině (to znamená, že zemědělci půjdou do háje) a všude budu soláry, které budou tu a tam pěkně hořet.
A samozřejmě je v těch dokumentech spousta háčků, přílepků, pozměňováků a odstavečků malým písmem, ze kterých nás bude ještě pěkně bolet hlava, jen o tom nevíme.
První výsledky jsou vidět už i bez těchto dokumentů. Naši energobaroni, Tykač s Křetínským, se chystají zavřít uhelné elektrárny, protože se v nich díky emisním povolenkám vyrábí elektřina tak draze, že prostě prodělávají. A tak vláda vymyslela, že jim výrobu elektřiny bude dotovat. Neříkal to kdysi Reagan? Když se to hýbe, zdaňte to, když se to ještě hýbe, zregulujte to a když se to hýbat přestane, dotujte to?
Když se na to Fialy ptali, tak ten jen řekl, že za všechno může Babiš, protože ten to kdysi v Bruseli schválil a oni jen pokračují v tom, k čemu jsme se zavázali a tak se alespoň postarají, abychom byli nezávislí na ruském plynu a ropě… Svatá prostato!
Od prvního září se také zakazuje topit ve starších kotlích a to i přesto, že jich je v republice ještě několik set tisíc a lidé nemají peníze na nové. Ani s dotacemi ne. Do toho se ustupuje od plynových kotlů, že se mají nahradit tepelnými čerpadly, které ale zase potřebují elektřinu, přičemž už před rokem 2030 přestaneme být jejími exportéry a staneme se importéry. Odkud budeme elektřinu dovážet? To jsem nezjistil. Ale nějaký náš soused zřejmě právě rozjíždí energetiku ještě rychlejším tempem než v Číně a než u nás Křetínský změní byznys z elektráren na poštovní služby v Británii, tak tam budou mít dostatek reaktorů, aby naše potřeby uspokojili. Samozřejmě za peníze…
Přijde vám to celé zmatené? Máte při čtení pocit, že jsem se zbláznil a nejsem schopen napsat souvislý a logický text? Omlouvám se, ale to, co Fialova vláda dělá, to je dokonalý kocourkov a totální lobotomie a opravdu to žádný smysl nedává. Fiala se rozhodl zvítězit nad Ruskem tím, že zdraží úplně všechno. Rozhodl se nad Putinem zvítězit deindustrializací a silnými prohlášeními.
Jak vidíte, vůbec nepotřebujeme, aby sem, přišla ruská vojska, rozvrat zvládneme sami. Už teď se mluví o tom, že musíme mít „chytrou energetiku“ a firmy se musejí také chovat chytře a clever, ale v praxi to znamená, že prostě budeme žít podle větru a slunce. Když bude svítit a foukat, tak budeme něco dělat a když svítit a foukat nebude, tak budeme čekat. Až přijde v zimě řádná tlaková níže, kdy se celá kotlinka ponoří do mlhy, bude pošmourno a neuvidíme slunce šest týdnů, tak se vrátíme do devatenáctného století. A až si ve svém za dotace zatepleném domě s těsnými okny zapálíte petrolejku, tak se otrávíte oxidem uhelnatým… Ale pšt… nikde to neříkejte, nebo si toho všimne oteplující se ministr Hladík a začne proti němu také bojovat.
Myslím, že si letos ještě udělám naposled radost a koupím si nákladní kolo. Abych si alespoň mohl z vedlejší vesnice dovézt naráz dva pytle ječmene a netrvalo to celý den. Kdybyste věděli o někom, kdo tato kola má, rád si nechám něco doporučit. Případně na to rád udělám reklamu.
Sklep jsem narval uhlím až po strop. Můj dvorek vypadá jak u cikánů, protože jsem ho zaplnil dřívím na pořezání. Doplňuji zásoby obilí pro prasátka a sakra, musím se dokopat k tomu, abych konečně dodělal nový kurník.
Ne, že bych se bál Fialových opatření. Na ta už snad ani nestihne dojít. S takovým přístupem k vlastní ekonomice totiž toho Rusa fakt neporazíme. Obzvlášť ne, když má Trump vítězství takřka jisté a za viceprezidenta si vybral člověka, který se nechal slyšet, že je mu úplně jedno, jak Ukrajina dopadne. A vlastně bych se vůbec nedivil, kdyby mu bylo jedno, jak dopadne celá Evropa. Ještě si od nás vysají všechen zajímavý průmysl a pak to tu bude vypadat jako za Výmarské republiky. Ne, Trump nebude náš kamarád a nebude se starat o naše dobro. On se bude starat o dobro USA a pro americkou slávu není žádná evropská oběť dost velká.
Mimochodem, Doníkův viceprezident už směrem k Evropě promluvil jasně. Jestliže voláte po zničení Putina, tak začněte tím, že přestanete ničit svůj vlastní průmysl. Ale je to hlas volajícího na poušti. Oni mu pak ve funkci vysvětlí, proč je rozumné, Evropu v její sebevraždě podporovat.
Dneska se ve Strakovce sejde pět jezdců posledního soudu. Fiala, Jurečka, Pekarová, Rakušan a Bartoš. Na to, co se chystají udělat, neexistuje dost silná kletba. Vlastně už to nebude trvat dlouho. Ještě chvíli stojí za to, psát o politice a snažit se tato zvěrstva zvrátit, ale brzy se vrátíme k psaní o soběstačnosti, samozásobitelství, drobnému chovatelství a kutilské zručnosti, protože počítat se bude jen to, co máme doma. Stát už není náš.
Kdo máte sklep na skladování brambor, kupte si kmínovou silici. Zabraňuje klíčení. Je drahá, ale litr vám vydrží několik let.
A pořiďte si na dvorek nějakého velkého apokalypsa.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Velmi symbolické
Opilá zpěvačka zpackala americkou hymnu
Kdo v Americe neznal její jméno, nyní si ho už zřejmě bude pamatovat. Country zpěvačka Ingrid Andressová měla při pondělním exhibičním zápase baseballové MLB zdánlivě jednoduchý úkol – zazpívat národní hymnu. Jenže ta se jí příliš nepovedla a video jejího výkonu se rázem stalo na sociálních sítích virálním.
https://tv.idnes.cz/spolecnost/country-zpevacka-zpackat-hymna-byt-opit-priznat.V240717_085956_idnestv_anka
Prý se ještě ten den omluvila na sítích a nastoupila na odvykačku.
To ano, ale symbol – odkaz Ameriky je zřejmý. Úpadek na každém rohu.
Aha, chápu, to z mého přísěvku nemohlo být vidět, moje chyba. Mne dostal ten klasický text té omluvy, někdy mi přijde, že na to ve Státech mají snad formuléř. Jak se omlouvá těm, kterých se to dotklo, jak to nechtěla, jak to teď vlastně nebyla ona a aby jí v odvykačce drželi palce, že je bude informovat. Ani si nemyslím, že to psala osobně, prostě americká šaškárna jako obvykle.
Jak nás ve velkém okrádá Západ. Detailně vysvětleny postupy velké zlodějny.
Na začátku jsem věřil, že dělám dobrou věc. – John Perkins, lovec ekonomik
https://www.youtube.com/watch?v=Al-teFtjAcY
Švéd v Togliatti si taky myslel, že dělá dobrou věc.
Doporučuji ke shlédnutí dokument „Švéd v Žigulíku“, kdo to ještě neviděl. 😀
Zasmějete se vydatně, jak „západní styl“ narazí do zdi postsovětské reality. 😀
@Teco
Dík, mrknu.
Na jakém principu pracuje propaganda hlásaná vládou Petra Fialy (potažmo liberálními demokraty), a proč je tak snadné manipulovat s (ne)myšlením lidí:
https://rumble.com/vto6ha-aschv-experiment-stdov-psychologie.html
PS. Takto funguje psychologie stáda…Proto se nemůžeme divit (=my tj. dezoláti, obecně osoby imunní vůči indoktrinaci), že počet blbců v české populaci tvoří dominantní sílu a volby dopadají, tak jak dopadají…
Jak nás programují. NEUROMARKETING
Jak se programuje PODVĚDOMÍ?…Tomáš Lukavec
https://www.youtube.com/watch?v=mHCmiDZQjgY
Pan Cílek tomu říká vnitřní a vnější kontrola. A také si myslím, že na rozdíl od celkové populace je zde většinově vnitřní kontrola. Naše současné školství a mééédia naopak ženou k té vnější.
Na českém velvyslanectví v Paříži vypukl požár, zaměstnance evakuovali.
To to šlo rychle. Fijalová onuce se ještě nestačila vzpamatovat z náročné tiskovky.
Frantíci už podávají proti rozhodnutí protest a fčil toto.
Ad „Doníkův viceprezident“:
J.D. Vance musí být vnímán jako Trumpův pravděpodobný nástupce, který bude kandidovat na prezidenta v roce 2028.
Stane-li se, že Trump odepře podporu Kyjevu, přinutí ho vzdát se ruských území a poskytne Moskvě záruky, že Ukrajinci nebudou přijati do NATO, zrealizuje „Vanceův plán“. To vše navrhl Vance dávno předtím, než Západ začal pochybovat o možnosti vojensky porazit Rusko.
Jeho výběrem se Trump kryje před druhou kulkou. Pokud Trump zemře, jeho politické dědictví připadne Vanceovi, který je pro elity ještě nebezpečnější než Trump.
Zdroj: https://protiproud.info/politika/8057-volba-viceprezidenta-trump-vyberem-vance-mozna-eliminoval-druhou-kulku-mladsi-kopie-donalda-vidlak-z-ohia-proti-elitam-nocni-mura-pro-kyjev-a-valecne-stvace-jako-vojak-poznal-hruzy-valky-kdy-otoci-chcivalkove-u-nas.htm
To zní jako hodně dobrý, skoro až šachový plán ood Trumpa.
To je bezesporu zajímavá úvaha hodná respektu. Souhlasím i s označením „Šachový plán“ níže a nebál bych se označení Šach.
J.Rajchl ho označil za militantního, nepříliš nakloněného zájmům Evropy.
Proč by měl být americký politik nakloněný zájmům Evropy? Neměl by být nakloněný zájmům své země? To jen my tady, resp. naši představitelé, preferujeme zájmy jiných zemí. Nakolik to souvisí se zájmy našich představitelů, nechám na laskavých čtenářích.
Je třeba se podívat na osobní historii kandidáta na viceprezidenta.
https://en.wikipedia.org/wiki/J._D._Vance
Zkušenost z armády – 6 měsíců byl válečným zpravodajem v Iráků.
Senátorem je od 3.ledna 2023 a nyní kandidát na viceprezidenta. Dříve vystupoval proti Trumpovi.
V r. 2013 dokončil práva, prý pracoval ve stejné firmě jako Obama.
V r. 2016 vyšly jeho paměti Hillbilly Elegy(jak se vypracoval z Apalačské subkultury bídy a drog), které se staly bestsellerem a v r. 2020 byly zfilmovány.
Kdosi si tady pěstuje rychlokvašku, prý majitel Paypal.
Osobní dojem – republikánům došlo, že se Trumpa nezbaví, tak vypěstovali veš do kožichu. Až se Trump stane podruhé prezidentem, tak nějaký osamělý psychopat zajistí, že se na vrcholek dostane poslušná a ochotná loutka.
Jo. Týpek na špinavou práci.
No a Westinghouse uz zacal ofenzivu s cilem opet rozjebat stavbu jaderky nekym jinym nez jsou oni sami. Dvakrat uz jim to vyslo.
Pětikolka nyní koordinovaně útočí na ANO, že jeho europoslanci budou 5 let v Bruselu jen sedět a nic nedělat. Je to koordinováno, protože to najednou říkají politici 5kolky, novináři provládních médií a tzv. „experti“, zejména ti z Brna.
Nějak se zapomíná na tři věci. Za prvné, vytvoření levo-pravé koalice v Europarlamentu ukazuje, že se nejedná o skutečné politické strany, nýbrž jen skupiny oportunistů. Protože, kdyby to byla skutečná levice a skutečná pravice, nikdy by nemohli tvořit koalici. Velmi to připomíná oposmlouvu Klaus-Zeman, kterou provádní média tak kritizují.
Za druhé, nepustit opozici, zejména tak silně zastoupenou opozici do žádných volených orgánů Europarlamentu je v rozporu se zavedenými demokratickými principy, které říkají, že i opozice se má zúčastnit práce v parlamentu a má mít předsednické posty v komisích, které mají kontrolní úlohu. Je to tedy jasný důkaz nedemokratičnosti Evropské unie, kterou zcela bezostyšně ovládají Němci s Francouzi a ostatní tam jsou jen jako stafáž.
Za třetí, v minulém Europarlamentu byla Kateřina Konečná sama, ale stejně tam udělala pro Českou republiku více, než zbývajících 20 europoslanců. Myslím si, že rodinka Vrecionů (Vondra, Vrecionová a jejich společný syn) nebo Farský budou České republice spíše škodit, než prospívat.
Zvláštní je, jak to kopíruje náš parlament. Kdysi jsem slyšel myšlenku, že ty megakraviny vždy v nějaké zemi otestují, než to nasadí centrálně ( třeba norský Barnevernet ). Kdo ví, zda to tak vážně není.
Nedají si pokoj a furt budou tu kobru dráždit bosou hnátou.
Proč se tedy vyhazují prachy za nějaké volby, když si velká část lidí zvolí, tak jsou ignorováni.
Volič by se měl na§rat a alespoň písemně jim dát po těch čuních.
Kdž se kobra nechá dráždit bosou nohou…
Je zábavné sledovat pana Fialu vykládat, když jde o zbídačování celé veřejnosti kvůli greendealovým nesmyslům, že oni jen pokračují v tom, k čemu jsme se prý po Babišově souhlasu s greendealem zavázali. On se tedy cítí zavázán podpisem jím odmítaného Babiše. Přitom se necítí být zavázán svými vlastními sliby, jež pronášel, když se snažil dostat k moci. Je tedy něco moc morbidního v jeho přístupu k závazkům obecně. On se ovšem obávat zbídačení nemusí. Z daní občanů dostává velmi generózní příjmy. Přejme mu ale zdraví, aby si to užil. Mnozí jiní trpí a umírají třeba na rakovinu, a to bez ohledu na výši svých příjmů. Memento mori!
No jo, zmrd řekne co se hodí. Byť v tom má schizofrenní rozpory čas od času.
„No jo, zmrd řekne co se hodí“
Co se mu hodí.
No jednak korejské dukovany, a eště předtím “ e!e! novému grýndýlu“… pak Blbiden že „by možná i odstoupil když mu to řekne pandoktor“… zajímavá středa. A to jsou teprve tři hodiny.
Joe pujde za hodinu (plus dalsich pet, tusim) spinkat, tak vyckejme.
v dý cý je teď děvět ráno. Spíš bych se strachoval, co všechno stihne ještě pohnojit do spinkání po obědě.
Bidonovi se nově přezdívá Joke Joe. Všichni víme proč.
A to s těma korejskýma dukovanama je drobrá zpráva, nebo špatná? Nějak se v tom už neorientuju…
https://www.idnes.cz/ekonomika/domaci/dukovany-vlada-edf-khnp-cez-tendr-jadro.A240717_103048_ekonomika_ven
Zeptejte se me v roce 2036.
Počkejme, co k tomu řekne Dan Dráb. Zatím mlčí, takže to je možná přece jen dobrá zpráva.
Resp. méně zlá zpráva (abychom zůstali věrní červené niti zdejších diskusí „volba menšího zla“).
Po vyřazení těch, kteří by byli schopni tu zakázku opravdu dodat (rusů a číňanů), po odstoupení té nejhorší možné varianty (již vícekrát zkrachovalého a vícekrát neschopností ztrapněného westinghouse) se rozhodovali mezi evropskými francouzi a snad aspoň trochu schopnými korejci. Francouzi jsou (a asi už navždy budou) beznadějní – viz jejich trable ve Finsku (Olkiluoto) a v Británii (Hinkley Point).
Takže teď je aspoň nějaká šance, že se něco postaví.
Hlavní problém bohužel asi není v dodavateli, ale v podmínkách, které nám pro případný provoz a financování nových jaderných bloků nařídila Evropská Unie. Skončí to jako černá díra na peníze, patrně to povede k rozpadu a znehodnocení ČEZu, splácet to bude několik příštích generací a co se tam vyrobí, to sežerou němci a i kdyby nám něco nechali, tady už to normální občan nezaplatí.
Proč by zrovna dostavba jaderných bloků měla být výjimkou z fialových úspěchů naší ukrajinské vlády…
Kdyby se tu zase vynořil někdo se závislostí na zdrojích – tady je komentář od bývalého vládního zmocněnce pro jadernou energetiku, zveřejněno na provládním seznamu:
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-ocima-byznysu-komentar-paty-blok-v-dukovanech-bude-podle-nemeckych-not-a-to-je-problem-251269
cituji:
„…Požadavek Evropské komise ovšem zcela vylučuje návratnost vložené investice. …
..Jde o zcela absurdní požadavek jen dokládající upřednostňování dodávek dotovaných přebytků z větrných a fotovoltaických elektráren z Německa. Někteří lidé by si mohli položit otázku, zda nejde o moderní verzi ekonomického kolonialismu….
…Nechtěným výsledkem tohoto české spotřebitele poškozujícího modelu je nezbytnost převzetí společností Elektrárna Dukovany II a Elektrárna Temelín II vlastněné ČEZ do majetku státu. Čím dříve, tím to bude pro stát levnější. Pouze tak se aspoň částečně dá eliminovat nesmyslnost modelu CfD….
…Máme nejnižší náklady a nejefektivnější výrobu elektrické energie z jaderných elektráren, a přitom nejvyšší ceny pro spotřebitele v EU dle šetření Eurostatu a parametru standardu kupní síly…
…končící Komise potvrdila, že politické proklamace o nepoškozování rozvoje jaderné energetiky a uznávání její potřebnosti pro dekarbonizaci jsou jen nepravdivými proklamacemi, slabší povahy by to označily za vědomou nepravdu…“
Slovy klasika – chce se mi blejt.
To je naprosto šílené a pouštět do toho má smysl jen tehdy, když se předpokládá zánik toho spolku dřív, než se to dostaví.
Je dost pravdepodobne, ze ta stavba prezije tahle pitoma pravidla, takze ma smysl se do toho pustit v kazdem pripade. Az se tem kretenum definitivne sesype sit kvuli nestabilite zdroju a akumulace pres zeleny vodik nepricvala v leskle zbroji na bilem koni, bude se to hodit.
Vidlák je určitě spokojen. Budou se stavět nové reaktory v Dukovanech. Budeme mít stále drahou elektřinu i na export.
Na rozdil od vasi varianty, kdy budeme mit drahou elektrinu jen nekdy. Nekdy ji nebudeme mit vubec.
Doufam, ze se nesmejete Sleepy Joeovi. Protoze kdyz se na nej koukate, koukate se do zrcadla.
Výrobní cena elektřiny z nových Dukovan bude 4,5 krát vyšší než ze starých Dukovan.
Desetitisíce lidí se napakují
Deset milionů občanů ČR to zaplatí
Vam nestacila ta naloz od Emila, co jste dostal, musite se ztrapnovat i tady?
Dan ještě nedostal noty nebo zaplaceno.
nebo to s něm nikdo nekonzultoval.
A palivo nám budou pořád na tajňačku vozit Rusové?
Čistě technicky dobrá. Na rozdíl o Westighouse dokáží Korejci reaktory dostavět a zprovoznit. Detaily si nevybavím, ale byl to dezolátský odborný zdroj.
My jsme to také uměli, mám dojem, že jsme v bývalém Československu postavili čtyři a k tomu další zkušební.
Fakt nechápu proč to už nesmíme umět 😡
Protože jsme se stali kolonií a musíme být na kolenou.
Nyní jsme vývozci elektřiny a platíme za ni téměř nejvíc v Evropě. Takže pokud platí pravidlo, že čím máme víc elektřiny, tím víc za ní budeme platit, tak se máme na co těšit. Pokud k tomu připočteme náklady na výstavbu, tak potěšení bude o to větší…
není to už spíš princip, pravidlo? Karl Joris Huysmans anticipoval výzkum podvědomí
ve svém románu Naopak. Neměl by se na programové prohlášení vlády podívat nějaký psychiatr??? :))
Psychiatr??? Snad konsorcium slušných právníků.
co v tomhle imaginárním světě zmůže právník?
A co psychiatr?
zákl. orientaci, co už je out and down?
Nejdrive si lide vodpracuji a zaplati vystavbu a distribucni site vsude .
Chteji elektrinu , ale beda , kdo neco potrebuje a chce , stane se ihned predmet
tezkyho vydirani + teroru exekutoru…Z vlady strukturovany jako korporace , ze spolecny vlady korporaci a pro korporace , nikdo neunikne..
Jasňačka, lidi to postaví a pak z toho mají prd. Jen dluhy a vymáhání. K vybudovanému si sednou jacísi mudrlanti s papírem, že jim to jako patří, začnou hrabat do svého váčku zisky a začnou se chovat jako vrchnost. Furt stejný.
Dobrá zpráva, až to budou stavět, budou již členy BRICS.
Vypadá to, že to je to lepší ze špatných řešení.
Dobré řešení (Rosatom) je zakázáno.
„z vonka to tak vyzerá“, znáte?
Naprosto přesné, až se mi nechce věřit, že by to takto mohlo projít přes pětidemolici.
Neříkejme tedy hop, dokud jsme ještě nepřeskočili.
Za 14 dní budou Azováci v Praze. Za 500 Kč si s nimi můžete popovídat
No ty vole. „Zveme všechny naše členy na setkání s vojáky 3. útočné brigády v 9 evropských městech. Chtěli byste se stát členy, ale nevíte jak? Přijďte se zeptat naživo profesionálních vojáků. Jen pravda o službě v brigádě, historky z první linie a omšelé vojenské vozidlo. Oznamujeme kompletní harmonogram zájezdu – vyhledejte si své město a kupte si vstupenky na setkání,“ propagovala brigáda Azov své turné na sociální síti Instagram.
Navštíví Varšavu, Wroclaw, Berlín, Hamburg, Rotterdam, Brusel, Kolín nad Rýnem, litevský Vilnijus a také Prahu, kde budou v poslední červencový den. Se známými ukrajinskými bojovníky se budete moct setkat za 500 korun v Petrohradské 3, v Praze 10.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Za-14-dni-budou-Azovaci-v-Praze-Za-500-Kc-si-s-nimi-muzete-popovidat-758545
Ukrajinský cirkus na vojenských kolech…
Pravá chvíle tam hodit atomovku.
za 14 dní budou všichni zbývající Azováci v Praze.
Nebojí se nechat tam Ukrajina jen tak na pospas ruskému agresorovi?
Vsichni asi ne. Kdo by pak zezadu strilel vzdavajici se mobilizovance.
V Petrohradské? Není to blbý? Nešlo by to radši v Ukrajinské?
kolik se jich vrátí…? :))
„Uživatelé sociálních sítí se obořili na příslušníka 3. ukrajinské útočné brigády, jejíž součástí jsou bojovníci z reformovaného neonacistického pluku Azov, kvůli několika příspěvkům, které se zdají zesměšňovat ty, kteří byli zabiti v koncentračním táboře Osvětim-Březinka.
V sérii příspěvků na Instagramu sdílel Nikita Mirošenko, člen brigády, fotografie a reels, na kterých před několika týdny navštívil tábor smrti v Polsku. Jeden z reels ukazoval bránu Osvětimi s nechvalně známým nacistickým heslem „Arbeit macht frei“, v pozadí hrála německá pochodová hudba. Příspěvek byl doprovázen titulkem, který zněl: „Připomněli jsme si památku, ale je tu jedna nuance.“
Druhý reels ukazoval Mirošenkovu přítelkyni Anastasii Koršykovou, členku téže brigády, jak stojí před táborem smrti. Tento snímek byl konfrontován s mementem známým jako „Disaster Girl“, na němž malá holčička zírá do kamery (s potutelným úsměvem na tváři), zatímco za ní hoří dům. Klip doprovázela píseň „Baby on Fire“ jihoafrické hiphopové skupiny Die Antwoor.
Mirošenko byl také vyfotografován v Osvětimi v tričku s nápisem: „Tam, kde jsme my, není místo pro nikoho jiného“ – věta připisovaná nacistickému vůdci Adolfu Hitlerovi.
Příval příspěvků, které jako by zesměšňovaly památku více než milionu Židů, Poláků, Romů a sovětských válečných zajatců, kteří byli v táboře zabiti, vyvolal na sociálních sítích bouři. Moss Robeson, který se sám označuje za badatele ukrajinského fašismu, poznamenal, že „je neskutečné, jak Meta nechala ukrajinské nacisty kvasit, zatímco ve jménu ‚antisemitismu‘ cenzuruje Palestince a antisionistické hlasy“.
[…]
Uživatelé sociálních sítí také upozornili na další obrázek, na němž se Mirošenko usmívá na pozadí citátu jiného nacistického vůdce Hermana Goringa, který zní: „Sňatky mezi Židy a státními poddanými německé nebo příbuzné krve jsou zakázány.““
https://www.rt.com/russia/601223-ukraine-nazi-mocking-auschwitz/
Asi Terezin nenavstivi, aby uctili pamatku obeti nacismu ..By to prislo zadarmo.
/I kdyz sami jich meli taky dost/.
Mozna aspon neco takovyho navrhnout ,ministrem zahranici ,
se zajezdem na Vychodni Slovensko , celkem samy normalni veci
pro normalni delegace a mezinarodni navstevy..
Ja napr. bych souhlasil a vzdycky.
Asi mozna by vznikla mensi potiz , s tim , kdo ten Terezina a vubec vsecko vod nacistu vosvobodil..Nedalo se nic delat tenkrat ,nikdo jinej nebyl a ted my sme tady
kvuli dodnes hruzostrasnymu Stalinovi ,vojakum nekonecny statecnosti a milionum obeti SSSR..
Nase vlada by urcite nic takoveho osvobozovaciho dneska nedovolila ,
ale polehcujici vokolnost to pocitam ,nebude..
Trump prohlásil, že Tchaj-wan by měl platit za svou ochranu a obvinil ho „z krádeže amerického polovodičového byznysu“.
https://www.youtube.com/watch?v=r-694HQNb5Q
Tévůl 😀
Ale tomu dává.. Eubyro má jistě už dnes prdel sevřenou.
A Ursula specialne. Soudni dvur EU rozhodl, ze Komise porusila zakon, kdyz utajila informace o zakazce na vakciny.
Jak koukám na ten rozsudek: https://curia.europa.eu/jcms/upload/docs/application/pdf/2024-07/cp240113en.pdf
nejen že:
„Komise neposkytla veřejnosti dostatečně široký přístup k kupním smlouvám
na vakcíny proti Covid-19“
ale i:
„Pokud jde o ustanovení dohod o odškodnění farmaceutických podniků členskými státy za případné škody, které by tyto podniky musely zaplatit v případě vadných vakcín, Tribunál uvádí, že výrobce je odpovědný za škodu způsobenou vadu jeho výrobku a její odpovědnost nelze omezit nebo vyloučit vůči oběti ustanovením omezujícím nebo poskytujícím výjimku z odpovědnosti“
Tak to je supr. To vypadá, že by už voda mohla pomalu začít vřít.
Jeste maji jednu moznost. Ignorovat to. Bohorovni jsou na to dost.
jaká je tam sazba? Asi nic. Tedy k hovnu rozsudek
Ne tak docela, mohou jít dále a dát to za vinu Uršule z Lejna. Sice nepůjde sedět, zatím, ale také již nezíská funkci.
No Fiala je jen blbej politolog, ale v tomhle má výjimečně pravdu, v Bruseli to fakt podepsal Babiš. To se omluvit nedá a ani zapomenout. Je to něco jako podpora ANO při podpisu okupační smlouvy s USA. Některé věci se prostě nepodepisují už z té svaté prostaty. Už jen proto, že z Brusele od našeho vstupu pro nás nic dobrého nepřišlo.
Re: Hora
Babiš podepsal nějaké závazné termíny, které musejí být bezpodmínečně dodrženy?
Povídejte!
Přehánějte!
a hlavně doložit dokumentem
Ano. Klimatickou neutralitu do roku 2050.
https://www.consilium.europa.eu/media/41768/12-euco-final-conclusions-en.pdf
Viz. také: https://vlada.gov.cz/cz/media-centrum/aktualne/predseda-vlady-andrej-babis-jednal-na-evropske-rade-o-klimaticke-zmene-178471/tmplid-47/
Onanyme, děláte ze sebe ještě většího blbce než jste. To jasně dokazuje co psal Targus, nezávazné politické kecy.
Pletete se:
„In the light of the latest available science and of the need to step up global climate action, the
European Council endorses the objective of achieving a climate-neutral EU by 2050, in line
with the objectives of the Paris Agreement.“
Pokud se vám dohoda udělat něco za 31 let zdá závazná, tak to prosím sdělte svému lékaři, on už bude vědět.
V poslední větě se mluví o další upřesňující schůzce v polovině roku 2020. Pokud si ji dohledáte, tak tam už se probíraly cíle pro 2030.
https://www.consilium.europa.eu/media/45109/210720-euco-final-conclusions-en.pdf
Tady je ještě seznam účastníků.
https://www.consilium.europa.eu/media/58633/2020-07-17-18-euco.pdf
Opravdu to proberte se svým lékařem a nezatěžujte svými problémy okolí, děkuji.
Vaše posměšky fakta zmíněná výše nepopírají.
Jasně broučku, plán na 2030 je pro nás kritický, to je ten fakt 😂
Ale končím s krmením trollů, vysvětleno bylo dostatečně.
Fakt je ten, že Babiš nese veliký díl odpovědnosti.
Viz. výše.
Re: Onanym
Jediné, co jsem zaznamenal, že Bába vyjednal pro Čechistán atomky.
O pokutách za pálení benálu a zákazu uhlí nikde ani slovo.
Onanujte dál, po výstřiku vaše duševní napětí povolí.
Závazné termíny máte vypsány níže:
„In the light of the latest available science and of the need to step up global climate action, the
European Council endorses the objective of achieving a climate-neutral EU by 2050, in line
with the objectives of the Paris Agreement.“
S tímto Babiš souhlasil. Nemusí se Vám to líbit, ale je to tak.
Navíc pokud byste si ten dokument opravdu přečetl, viděl byste tam zmínku o další schůzi, kde se probíraly detaily. To bylo v návaznosti na Babišův souhlas. Tam už jsou třeba cíle pro 2030.
https://www.consilium.europa.eu/media/45109/210720-euco-final-conclusions-en.pdf
Sloveso endorses chápete ?
Tonoucí se stébla chytá. Babiš byl přítomen i na další schůzce, kde se probíraly detaily v návaznosti na (nejen) jeho dřívější souhlas.
https://www.consilium.europa.eu/media/45109/210720-euco-final-conclusions-en.pdf
Nechytejte se stébla, to nevydrží. Opřete se ve vlastním zájmu o svého ošetřujícího lékaře.
Vaše posměšky fakta zmíněná výše nepopírají.
Již zde : https://web.litterate.cz/pet-jezdcu-apokalypsy/comment-page-2/#comment-312099
Nesmysl. Babiš podepsal jen naprosto obecnou deklaraci, že se má chránit životní prostředí. Asi všichni chceme chránit životní prostředí a všichni bychom rádi zpomalovali klimatickou změnu.To špatné do toho nacpala až von der Leyenová, za blahosklonné asistence té čůzy z Vysočiny. Prostě, zlo je skryto v detailu. Teprve detaily, jako závěrné elektrárny, povinná cenotvorba přes Lipskou burzu, zákaz spalovacích motorů, emisní povolenky pro domácnosti, dělaji z Green Dealu ten nesmysl. A to nepodepisoval Babiš, nýbrž Fiala (ten to dokonce pomáhal vytvořit a ještě se tím chlubil).
Téze o tom, že Green Deal podepsal Babiš a nyní se s tím nedá už nic dělat je dezinformací. Dívím se, že na to ještě někdo dokáže skočit. Naposled to použila známá vyžírka Farsky v televizi v diskuzi s dalšími europoslanci a je chybou moderátora, že na tuto dezinformaci neupozornil.
Aby bylo jasno – nejsem Babišův volič, ale velice mě uráží, když 5koalice tak otevřeně lže. U Fialy to je ale normální, ted lže ráno, v poledne i večer. Asi to je u něj porucha osobnosti.
Že Pětikolka lže je standardní stav.
Co vás na tom překvapuje?
U všeho, co od nich zazní otočte polaritu a blížíte se realitě.
Každý den mě překvapuje, že ještě nejsou na Mírově.
ChciMírov
Bohužel se pletete.
Například na této schůzce, kde byl Babiš přítomen už se mluvilo o konkrétních cílech pro rok 2030.
https://www.consilium.europa.eu/media/45109/210720-euco-final-conclusions-en.pdf
shall comply … and contribute to achieving … will be updated by the end of the year. As a general
principle … should be
Prostě samé závazky a konkrétní neměnitelná rozhodnutí co bude za deset a více let 🤣 😂 🤣 😂
Za mne konec s trolly, kteří jen na několik míst tapetují své nesmysly a lži.
Na konci (mimochodem velice krátkého) odstavce, ze kterého citujete je jasně uvedeno, že více detailů bude upřesněno na navazující schůzce o cca šest měsíců později. I na ní byl Babiš přítomen.
https://www.consilium.europa.eu/media/45109/210720-euco-final-conclusions-en.pdf
Slibovali nám v EU ráj, dostane se nám přinejmenším očistce. Bleju na ně.
On ten český GreenDeal má jedno řešení, a sice, že se tak zvednou příjmy, že na ten dražší benzín i tepelná čerpadla lidi budou mít. A pak si prostě pořídí tepelná čerpadla a elektromobily a bude se žít víceméně stejně jako teď. Kolika procent společnosti se bude týkat toto řešení, co myslíte? 30% nebo víc? Nezapomínejme na paradox socialismu – přestože nikde nic není, všichni všechno mají. Mezi lidmi je peněz víc než dávají najevo. Při zdražení všeho o 1/3 prostě přejdeme na skromnější tuzemské dovolené jako dřív a nic horšího se nestane.
Nemáte zcela pravdu o těch penězích mezi lidmi.. Ano, úspory obyvatelstva jsou na 1.pohled vysoké, ale bohužel, zcela nerovnoměrně rozdělené !! Prostě bohatí bohatnou a chudí chudnou !! U nás na obci (1000 obyvatel) může být třeba 10-15 milionářů (volné prostředky na účtu) a zbytek žije tak nějak od výplaty k výplatě. A nemluvě o mladých , co mají hypo na domy, tam je to katastarofa. A pak samozřejmě část je velice chudých, na podpoře atd.
Ono nesmíte soudit třeba podle svého okolí a příjmu – to klame.
Mě třeba rozesmál podnikaltel, který mi tvrdí „že zvýšení cen nezaznamenal“..
Jasně, jinak to hodnotí ten, co má měsíční příjem třeba 100 000 a ten, kdo má plat třeba 15-20 000.
nas korporat prichazi o zakazniky kvuli zdrazeni skladovych prostor, proste v nemecku uz je to nastejno a jinde levneji. jako tezka prace pro ty co delaj byznys u nas tedka.
Re: Mazák
A to jsme ještě ani nezačali.
Na Chebsku stojí podél dálnice obrovské prázdné haly s nápisy Zu vermieten – K pronajmutí. A staví se tam další a další.
Pojistit a pak zapálit.
Re: Kadlas
Co a v jakém množství jste požil před usednutím ke klábosnici?
Já to šacuju na patnáct plnotučných Plzní.
Jen tak namátkou – k čemu vám jsou prachy, když nejde proud?
K čemu vám je tepelné čerpadlo, když nejde proud?
Pokud si myslíte, že ten proud mít budete, nebudete. Soudruzi vás vypnou přes chytré elektrohodiny.
Trefil jste hřebíček na hlavičku. Němci jsou proponenty Green Dealu, protože mají při českých cenách německé platy, tj., tuším, 4x větší. Takže, když poplatí „mandatorní výdaje“, ještě jim zůstane slušný balík na „disponibilní výdaje“. U nás to je tak, že zdražení pohonných hmot o 10 Kč/l povede, odhaduji, opět k 20% inflaci a to už bude pro hodně lidí opravdu, doslova, na hranici přežití. Domnívám se, že lidé už nemají „polštář“, aby to zvládli.
Germani , nacisti uz plnili ten grendeal a plan nadsene prekracovali..
Nedivim se ze pokracujou..Maji to zkratka v sobe.
Miliony mrtvych 39=45 prestaly mit potreby , ktery by se jinak museli vyrobit ,dovezt , vykopat suroviny , svet poskozenej , atd..
Predtim taky valka Prvni , zase za greendeal..
Akorat jako nezjistili jak kravy ,sprchovani , oseti poli obilim, jak moc to skodi..
Si to ted urcite vynahradi..
30% : 70%? Zbláznil jste se? Tím chcete omluvit „nějak“ fungující, do budoucna naprosto nevypočitatelný
nesmysl, který bude mít dopad na všechno a na všechny, ovšem až to zjistíme, už se nebudeme mít prostředky jak se bránit…
Skoro polovinu Prahy, Neratovice, Mělník a pár vesnic po cestě – asi 250 000 domácností vytápí mělnická teplárna (dříve i elektrárna). A jede na uhlí, se kterým se skoncuje.
Čím se bude topit potom nějak nevím, ale líbí se mi zamýšlená varianta – elektrokotel. Síkela asi bude točit klikou dynama.
Komunisti sice taky měly ideje, o kterých věřili, že jsou mocnější přírody, ale než se do jejich realizace většinou pustili, tak měli i koncept nějakého technického řešení, jak to udělat. Samozřejmě řada věcí zůstala i tak nedomyšlených se spoustou externalit, ale alespoň některé z nich se soudruzi dále pokoušeli systémově řešit. Tenhle režim se v přesvědčení o vítězství „ducha“ nad hmotou od toho minulého v ničem neliší. Jen tak ale jaksi esotericky spoléhá na dva japonské inženýry Onoseto a Samoseto, kteří v magickém splynutí trhu a soukromého ničím neřízeného sektoru vše vyřeší. Nově se k tomu přidala víra v to, že se to vyřeší ještě lépe, když ten soukromý sektor začne žít na zcela neprůhledném systému dotací a EU regulacích úplně všeho. Opět jako ve středověku vítězí lidských „duch“ nad hmotou a podle toho to i vypadá. Pořádáme hony na čarodějnice místo toho, abychom řešili problémy, které nás ničí.
komunisti dokazali dodavat kompletni celky elektraren, teplaren jadernych elektraren, pivovaru a to do celeho sveta. to tady dneska nikdo v CR nedokaze.
taky staveli 100 000 bytu rocne a ty davali zadarmo, tedy k najmu za smesne penize.
Re: tdx, mazák
No fuj, vy dva!
Zato dnes umíme do celého světa „vyvážet demokracii“. Kdo z vás to má?!
A je to vůbec demokracie?
To je takový systém, co fungoval v antickém Řecku, protože u něj měli spoustu rozumných pravidel. Od té doby o něm každý mluví, ale nikdo jej nezažil.
A taky měli k ruce spoustu otroků.
KoZa má problém v tom, že své (zahraniční) otroky tak nějak ztrácí. Takže tady přestane fungovat i ta demokracie ..
Demokracie je jen jiný název pro yettiho, všichni o něm mluví a nikdo ho nikdy neviděl.
👍
Připojuju se ku stařence.
mam dotaz, kdyz je ve vzduchu vice CO2 znamena to snizeni potreby hnojit dusicnany? protoze kdyz bylo hodne CO2 tak v praveku vsechno rostlo jak blazen, takze?
V pravěku všechno rostlo jak blázen proto, že žádný ekosystém nebyl narušený antropogenní činností. Navíc pravěk je vážně hodně široký pojem. V dávné minulosti byla období, kdy byly klimatické podmínky na Zemi natolik nepříznivé, že vyhynula většina živých organismů: https://ourworldindata.org/mass-extinctions
zkusme to interpretovat na dnesni podnebni podminky a maximalni mnozstvi CO2 ve vzduchu co kdy bylo
Jo, říká se tomu klimatické optimum.
Vygooglete si eocénní klimatické optimum 😉
Podle odhadů došlo během 6000 let[1] k vypuštění tisíců gigatun uhlíku do atmosféry, což vedlo k přechodnému zvýšení průměrné teploty o 2 °C po následujících 200 tisíc let.[2] Nutno dodat, že zemské klima bylo už v době před touto událostí velmi teplé, a v kombinaci s tímto oteplením se stalo ještě teplejším. Ve srovnání se současností byla průměrná globální teplota vyšší až o 14 °C.
Hlavní příčinou těchto vysokých teplot byla právě atmosféra nasycená skleníkovými plyny, jejichž koncentrace v atmosféře v tomto období dosahovala hodnot až přes 3000 ppm.[3] Tedy mnohonásobně více než v roce 2024, kdy byla hodnota „pouhých“ 425 ppm.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Paleocenn%C3%AD%E2%80%93eocenn%C3%AD_teplotn%C3%AD_maximum
diky za tip, takze cely greendeal je lez a vlastne poskozuje/snizuje schopnost planety nas uzivit
Re: mazák
Nejsem zeměhryz, ale moji bratři v boji (někdejší spoluzaměstnanci) stále dovážejí v cisternách kapalný dusík i kapalný CO2 k průmyslovým skleníkům. Víc vám k tomu neřeknu.
Tedy ještě bych mohl dodat, že momentálně frčí tzv. hnojení na list, kdy se pole zalévají dusíkatými látkami. Ale to určitě víte.
Řekneme-li Green Deal, musí další věta znít Cui bono? Komu to prospívá?
prepreum se smeju, Vidlaku, cokoliv si ulejes ti nekdo s bouchackou vezme, prvni bude rekvirovat stat a pak az se to zhrouti tak party ostrejch hochu, nejaky pidlani se v hline je naprosto marny vsechno ti nekdo veme.
jedona moznost lov, veverky, potkani tech je 10 na kazdyho obyvatele Prahy, pak sousedum apokalypsy a kocky, pripadne s trochou stesti i neco skutecne lovneho 🙂
Ano, jediným životaschopným obranným mechanismem proti tomu pak nebude individuální snaha o přežití, ale budování komunit, které se takovým nájezdům budou schopny alespoň částečně ubránit. Prostě návrat někam do pravěku. Díky, progresivci a liberálové, za vaše vskutku neotřelé pojetí pokroku jako civilizačního propadu o pár tisíc let.
Jak je toto možné? To je určitě šíření desinformace… Každý člen vlády přece sere strachy magi v kostkách po těch úžasných demonstracích, spanilých jízdách zemědělců a zvláště pak po vysypání hnoje v Řeporyjích… Přece tu tu vidlák několikrát psal, jak se celá vláda bojí, tak přece nemohou schválit další ožebračení národa a likvidaci ekonomiky. Nebo to snad byla předem domluvená šaškárna a vláda nám bude dále chcát na hlavy a chechtat se nám do očí? Přece by nám vidlák nelhal, jak úspěšné byly ty jejich akce… Uvidíme, že? Ne dle slov, dle skutků jejich poznáte je!
rikam znova, je treba zahajit protestni akce zahlcovanim infrastruktury. proste jen tak jezdit autama po magistrale a jizni spojce, kdo ti dokaze co, kdyz to delaj taxikari tak je vyhmatnou podle taxiku ale bezny osobni auto, jsou bezmocny, pretupovat v aspon 10 000 lidech na prestupnich stanicich metra ci jezdit jednou linkou, zapinaat vsechny vykonne spotrebuiice v dobe od 16-18 aby si nikdo nenabil elektrokramy, pri protestech u ministerstev si navzajem volat a datovat co nejvic aby si urednici nekoukli na fejsbucek atd atd atd
to jsou skutecne kace ktere je prinuti neco delat a to podat demisi, nejakymu huhlani na namesti se smejou ale nasrani lidi je pritlaci ke zdi.
Ano, mnohem lepší by bylo, nedělat nic. Místo aby se lidi učili organizovat, aby se učili dělat politiku, aby se učili dělat média a dosahy, tak by bylo lepší nadávat u klávesnice. Vlastně ani to ne, protože vy sám byste si blog ani noviny nezaložil.
Jděte mi z cesty, vy pochybovači, jděte mi z cesty, vy defétisto. Vy na budoucnost žádný vliv mít nebudete.
zalozil jsem dvoje odobory, co myslis ma to nejaky SKUTECNY vliv na zlepseni zivota lidi? pokud by to dokazal kazdy bylo by lepe? vetsi nez medium s dosahem? ja si treba myslim ze ano.
Re: Vidlák
Právě jsi mě nasral!
Bez brejlí jsem totiž četl – „Místo aby se lidi učili onanovat,…“
… tak zase nic…
No, hlavně že na budoucnost budete mít vliv Vy… A v té hezké budoucnosti řeknete dětem, koukejte, co jsem pro vás zařídil!
On se aspoň snaží, ty šašku. Já si taky myslím, že je všechno v háji, ale aspoň nenadávám Vidlákovi, že jeho aktivity jsou naprd.
Sám jste říkal, že lidé by měli být „k neúspěšným nemilosrdní“. Z tohoto pohledu má PeS pravdu.
Vsak podľa neho vidlak je neúspešný a teda mal by byť k nemu nemilosrdný a nechodit sem.
Je otázka, jak moc se bojí. Cca měsíc zpět měli nějaké výjezdní zasedání v Uherském Hradišti, či kde. Do éteru to pustili až když se tam začali slejzat jak švábi na pivo. A to už tam bylo policajtů a tajných 5x tolik, co normálních lidí. Kdyby se nebáli, nebyly by kolem toho takové tajnosti.
Ostatně i ti tajní a policajti jsou příznační pro každé místo, kde se ukáží.
Takže kdyby se nebáli, tak by nepotřebovali mít za prdelí polovinu výkonné moci celého státu.
A to za situace, kdy poslední politický atentát tu byl za Rašína (pokud nepočítám Heydricha).
…a Svobodu.
Teď, po atentátu na Trumpa, díky kterému bude dost pravděpodobně zvolen, jim přibyla další starost: Jak to zaonačit, aby se mohli nenápadně začít zavrtávat do jeho recta.
oni pojedou dál Vláda tu není pro lidi. Jen to bude drancování, ožebračování s vlídnou tváří a strategickým komunikátorem, který nám vysvětlí, od čeho není dobré se ve vlastním zájmu odchýlit a kde jsou pevné mantinely…
tak Kozak prej nechalv tasce dopis kde se vysmal ceskemu statu ohledne organize elektronickeho predavani informaci, coz jde za Bartosem nikoli za vykulencem 🙂
prepokladam ale ze policie ten dopis zatim nezverejnila, tam toho bude urcite vic.
můžeme si jen představovat, co všechno se Kozymu nelíbilo, když policie (nebo
strategický komunikátor?) pouští jen obecné nicneříkající informace, co stálo v
onom nejpropíranějším dokumentu, který nikdo neviděl…
OT pro Králíka´62
Helou, nemáte nějaké bližší info, co a jak používají Ivani při podkopávání, resp. pro ražbu tunelů do nepřátelských pozic?
Našel jsem nějaké zmínky na AK, že tuto techniku používají, snad dokonce čím dál více, ale popravdě řečeno, moc si to neumím představit.
Když už nic, tak hluk, který je v podzemí poměrně dobře identifikovatelný a zaměřitelný.
Za další:
– kopací technika
– technika k technickému zabezpečení výkopu
– neuvěřitelná kvanta materiálu, které je nutno dopravit na místo činu.
zakopovou lopatku, jako kopalo se uz ve stredoveku a musis to delat pekne potichu, takze tipuju pekne rucni pracicku.,
Re: Mazák
Určitě ne.
1/ Neodpovídá to dosahovaným délkám podkopů.
2/ neřeší to potřebu stavět pažení
3/ od délky několika desítek metrů máte problém s odvodem vody.
Ivani prokazatelně dělali podkopy minimálně v řádu stovek metrů.
Napadl mne mechanický krtek, který by vyhrabanou hlínu pěchoval za sebe, ale i tak to na delší vzdálenosti moc fungovat nemůže. Už jen kvůli distribuci potřebné energie. Elektrika, kabeláž, blablabla…
Nie sú to bahodou staré tunely, ktoré oni nachádzajú na starých plánoch a potichu obnovujú?
Jo nad timhle uz jsem taky premyslel, obzvlast pri predstave jak vypada „razba“ v hline…
Pochybuji, na co by to dělali, když mají TOSy a klouzavé FABy. TOSem se obranné postavení chochlů vyčistí lépe než nějakým podkopem. No a pokud je tam moc dronů, použije se klouzavý FAB 3000 (nebo alespoň 1000).
Re: crus…
No, deklarovali, že tak ničí hluboko uložené bunkry Vasilů, případně že se prokopali do jejich zákopové sítě…
Hlavně co s výkopkem, kubík materiálu in-situ znamená minimálně 2 kubíky na hromadě…
Re: PzV
Právě že jen „minimálně“, jak jste napsal…
A už vůbec se nebudeme bavit o spotřebě kyslíku ve výkopu a takto vznikající potřebě ventilace…
No nápověda – je ten AK dostatečně věrohodný ?? A nedošlo třeba k chybě v překladu z cizího článku ?? Tunely na frontě, která každý den postupuje vpřed, moc nedávají smysl.
Pokud je „opravdu“ důvěryhodný, pak jsou zde dvě limitní varianty
A) úzký průchod ve stylu vietnamské války pro 1 vojáka, pažení dřevem.
B) tunel velikosti metra, ražený razícím štítem s betonovým ostěním, co umožnuje průjezd tanku a ostatní vojenské technice.
Tak si vyberte podle chuti a technické představivosti..
Re: Vs
Nemyslím si, že by to byla chyba. Několikrát jsem četl, že Ivani takto pronikli do nepřátelských zákopů. Dtto útoky na bunkry.
Je faktem, že rákosníci dělali soudruhům supermanům totéž.
Ti je prý dokonce slyšeli, ale nemohli nic, jen čekat…
Dnes už je technika někde jinde, proto mne to zajímá.
Pry to bylo stare nevyuzivane potrubi (irigace?) mozna misty zborcene a/nebo zasypane, rozhodne neslo o razeni novych tunelu v delce x km
👍
😜
To se tykalo prvniho pripadu, o kterem se to vedelo, ale nedavno v jinem pripade vyslovene zminovali kopani.
Pokiaľ bude väčšina ovčanov, voličov DEBILNÁ , tak všetko pôjde do pekla. VOLIČI sú príčinou katastrofy, politici sú iba VYKONÁVATELIA debility voličov. Nazýva sa to DEMOKRACIA.
KtosiIný:
To je pravda odvěká.
Tohle je tapetář z D-F, kde používá nick „ktosicelkominy“.
Zasírá vypisováním píčovin kapitálkama.
Čím toho apokalypsa budete krmit? A pokud uvažujete tímto směrem, tak to Vám skupina ozbrojených mladíků toho psa zastřelí, zaklepe na dveře a zabaví si co bude chtít. Pokud budete dělat ofuky, nebo se dokonce bránit či snad někoho i zabijete, tak nejspíš vyvraždí celou rodinu. Alespoň tak nás učí dějiny.
Nejde to!
Když něco nejde, tak to znamená, že jde opak. Tedy je to pouze na úhlu pohledu.
Prostě nepovažuji za vhodné si pořizovat velkého psa a krmit jej, protože neočekávám, že by mě nějak ochránil.
Nepovažuji ani pro sebe za vhodné (v případě popisované situace s loupeživými gangy) se vrhnout na malozemědělství, neboť malozemědělci budou první na řadě. To již raději se někde anonymně zašít, či dokonce založit svůj gang nájemníků.
„pokud se budete bránit, tak vám zabijí celou rodinu“
typicky český předposraný přístup se kterým jsme to dotáhli do aktuálně zdejších sraček
proto Eto radši svou rodinu ani nebraň, oni ti tu dceru určitě neznásilní a neseberou vám jídlo
aspoň přežijete, chvíli tutově..
Co tak si trochu počíst v dějinách, i v těch hodně dávných.
Co tak si vyhledat nějaké info na netu ohledně rozpadu ekonomiky Ruska v 90., nebo Argentiny.
„Alespoň tak nás učí dějiny.“
– dejiny prd učia. Väčšina ovčanov nechápe z dejín absolutne nič, a mnohí si z tých dejín vyberajú abolutne nepoužiteľné hluposti .
Väčšina ovčanov si nepamätá ani to, čo sa stalo pred pár rokmi.
Väčšina ovčanov si nepamätá ani to, že oni sami zvolili a dali moc tým gaunerom !!!!!!!!!!!!
Lidským masem…
kockama sousedu 🙂
Kolemjdoucími ozbrojenými mladíky?
Tedy, až po jejich odzbrojení, samozřejmě. 😉
K tomu Green Dealu… na jinem webu je clanek o tom, jak severni Nemecko lobbuje za to, aby se doposud jednotna obchodni zona rozdelila a slibuji si od toho nizzsi ceny energii. Jih je samozrejme proti, protoze nejdriv je donutili odstavit jaderky s tim, ze budou mit lacinejsi a ekologictejsi nergii z vetrniku a ted tohle.
Neni to nadherne, ja ti apostolove moderny uspesne rozmrdavaji spolecnost na atomy?
“ Můj dvorek vypadá jak u cikánů, protože jsem ho zaplnil dřívím na pořezání.“
– aspoň v tomto som Vidláka predbehol. Už pred rokom.
KtosiIný:
Ale velké dobro nás chce uchránit před exhalacemi z komínů a pokud to schválí i občané?
a pokud to schválí i občané, tak si zaslúžia trpieť.
Vidláku, vytváříte zde mylný narativ, že „… masivním zateplováním budov, což v praxi bude znamenat, že to stát bude dotovat“. Jenže stát dotuje selektivně. Já na žádné dotace nárok nemám, tak nezatepluji u těch nájemníků, berou dávky na bydlení, protože to ani nájemník nechce (navýšení nájmu by nejspíš nedostal proplacené od státu, kdežto propálenou elektřinu na topení mu stát proplatí).
Stát se bude brzy divit.
…ale tusite rozdil, mezi masivne a plosne, ze ano?
Jakože „masivní zateplování budov“ znamená, že jen některé budovy se budou zateplovat, a to jako hodně, až úplně masivně. Nebo to Vidlák myslel tak, že v rámci společnosti dojde k velkému, až masivnímu, zateplování co nejvíce budov?
Re: Eta
Vy jste opravdu tak velký mamlas, že jste ještě neslyšel o vypočítávání úniku tepla?
Nechápu kontext.
Re: Eta
To se nedivím. Oslovte Ládika!!!, anebo fyzikářku z nejbližší ZŠ.
Eta :
Peniaze na tie dotácie však budú štátu platiť všetci. Hlavne tí, ktorí ich nedostanú.
Máte pravdu. Tak jsem to i psal, že je to selektivně. Většinou pro ty hloupější. A proto se nám tu zde začíná rozvíjet takový nešvar. Podvodníčci založí stavební firmičky, vyřídí dotace těm hloupějším, sepíší smlouvičky, vezmou zálohu (někdy je to 100%) a přestanou komunikovat a nechají to na soudech.
A pointa? Ti hloupější domy nebudou mít zateplené, jen budou dlužit dotace, které musí vrátit státu. pokud jim je stát velkoryse nebude odpouštět, ale to by byl ještě horší level.
Já zateplovat nechci, mám starý objekt, který se dříve dal v zimě pohodlně vytopit, páč díly komunistům levné a dostupné energie, a v létě se nepřehřívá. Zaduchlené baráky jsou šílené, nedýchá to, hnus fialový – a to doslova už! A hlavně, proč bych se měla zadlužovat…???!!! Jo vlastně, protože je to cílem těch zrůd!
Přesně, zateplovat starý dům je zrůdnost sama o sobě, protože tím ten dům de facto zničíte.
Ona je to ve své podstatě sranda. Starý dům dokáže dýchat, dokáže pracovat s nadměrnou vlhkostí i nadměrným suchem a stále je uvnitř příjemně.
V našem „ústavu“ se dokončuje „moderní“ budova a ještě není ani hotová a již v ní praskají okna, protože „horko“ a protože „rozdílná tepelná roztažnost různých materiálů“, se kterou se tak nějak nepočítalo.
Takže mám dojem, že ten hloupý a zaostalý řemeslník, který ten dům před více než sto padesáti lety stavěl, toho měl o stavařině v malíčku více, než má dnes kdekdo v hlavě. No jo, ale co čekáme, když se místo reálných znalostí řeší inkluze, multikulti a 150+ pohlaví. A hlavně green deal, aby nebyla uhlíková stopa.
Na serveru D-Fens v článku, který je věnován explozi svaté Heleny je kouzelná věta:
18. května 1980 došlo na symetrickém kuželu sopky k nejlépe dokumentované erupci v lidské historii. Za jediný den vychrlila sopka do atmosféry 520 miliónů tun popílku a uvolnila mnohonásobně větší množství skleníkových plynů, než vyprodukovalo lidstvo svou činností za celou dobu existence.
Takže za mně, ať jdou s celým green dealem do háje.
Re: L. C.
„… hloupý a zaostalý řemeslník, který ten dům před více než sto padesáti lety stavěl, toho měl o stavařině v malíčku více, než má dnes kdekdo v hlavě.“
Řemeslník především nebyl kokot a poslouchal, co mu vyprávějí jeho starší kolegové, anebo dokonce i sám pan mistr, u něhož byl v učení. Takže jeho vědomosti pocházely takřka výlučně z praxe.
To nerozporuji. Byl to zkrátka jen ošklivý sarkasmus ;).
Mlamodyjové mají dnes tendence tato označení používat, bohužel, ve vážném duchu. A tak jsem napodobil soudobý slovník.
Re: L. C.
Já vám rozuměl. To byla jen taková moje zbytečná odpověď pro znalce typu Eta.
Omlouvám se za úplnou odchylku od tématu .
Přišla mi zpráva FUNNERZ s poznámkou 99 korun. To mě jen tak provozovatel telefonu lohnul o stovku? Pro politiky: existence takové zlodějny má pro mne mnohem větší význam , než
milion LGBT+.
Ne, to jste naletěl podvodníkům:
https://www.vyhledatcislo.cz/cislo/90303
Já zásadně neotevírám SMS z neznámých čísel a už ani nezvedám neznámé volající.
Fialka se ohání s tím, že „green deal“ dokument podepsal Babiš.
Nóó a Babiš je fuj, tak pojďme ho neschválit.
A je to.
Tááák jednoduché to je.
No přesně tak, to není argument. A navíc, ten podepsal nějakou deklaraci (dle jeho tvrzení) a nikoliv tuhle zrůdnost, co si VYMYSLELA VLÁDA FIALOVÉHO HNUSU. A nakonec, vždy se dá říci…no, nejdříve uděláme dopadovou studii…a tak za deset let řekneme, že je to nad ekonomické možnosti naší země a obyvatel (pokud tedy chtějí být diplomaty, ač to je jim neznámý pojem, umí jen lézt do brusele) a ukázat jim tak f*káč.
Inu, dochází na klasické přísloví, že Kdo Lže ten Krade…
Celé to jejich klimatické šílenství je založené na gigantické lži o škodlivosti CO2. Jaksi opomíjejí, co je Fotosyntéza, a tedy jak moc je CO2 užitečné, a čím víc tím lépe… Ale na Pravdě jim pranic nezáleží, je to jen průhledná zástěrka na posvěcení té gigantické loupeže, jak pomocí Emisních Povolenek zdražili elektřinu a okradli všechny obyvatele i podnikatele, ale průmysl už skoro zničili a na loupež jim toho moc nezbývá, tak nyní se vydávají Loupit od obyčejných lidí…
A i kdyby CO2 mělo nějaký vliv na oteplování (což téměř nemá, je to naopak), jenže teplo je možná nepříjemné, ale mráz zabíjí… V Texasu v únoru 2021 přišla mrazivá vlna, kdy tam zamrzly větrníky, Bidenův židovský ministr energetiky jim zakázal zvýšit výkon uhelných elektráren kvůli emisním limitům, a při blackoutu tam spousta (přes 50) lidí umrzla – v Texasu, který je asi tak na jihu jako Maroko… Až u nás udeří mrazivá vlna a dojde k blackoutu, tak tady umrznou miliony, je to příprava Genocidy…! (tedy pokud tu poté, co se zdejší fanatici snaží rozpoutat válku s Ruskem, ještě nějaké ty „miliony“ obyvatel zbudou?)
πα½
O uhlíkové emise přece nejde, to snad ví již všichni. Jinak by neuvalovi cla na čínské elektromobily.
opravdu to neví všichni, že CO2 je jenom symbol jako ta rouška – maska proti kowidu (my víme, že to nechrání, ale je to symbol! Čeho symbol? ) Naprostá většina vzdělaných vysokoškoláků věří, že CO2 je zhouba zeměkoule a příčina čehokoliv, na co vědci a média ukážou. Je horko = CO2. Je zima = CO2. Je sucho = CO2. Jsou záplavy = CO2. Nová sekta, nové náboženství, nová církev s miliony věřících a pokořených. Emisní povolenky jsou soudobé desátky pro špičky této církve.
Jen poopravím, nikoliv desátky, ale odpustky. Být opozicí, tak se ptám vládnoucích a všech, co se děsí CO2 kolik si tedy toho CO2 představují….a věřím, že spousta odpoví, že 0….a pak mohou začít pracovat na H2O…., to je taky škodlivé :-DD
A co budou papat rostliny? To pochopitelně není otázka na vás.
Jo, dihydrogenmonoxid je svinstvo, to víme všichni.
🙂 🙂
Strašné svinstvo! Ale jak pěkně to zní..
Stejně jako pořádná KN95 rouška pravidelně vyměňovaná snižuje riziko nákazy, stejně tak i CO2 způsobuje oteplování planety.
Problémem je kapitalismus, který každou krizi využije k ožebračení většiny a obohacení menšiny.
Bohužel většina alternativy se nedostala přes stádium Ludditů, kteří ničili stroje “bo berou lidem práci”
a což teprve dvě pravidelně vyměňované roušky KN95 … ty snižují to riziko dvojnásobně.
Ach jo, zase jeden co si ani 2 roky poté nepřipustí, že byl za vola.
Zadnej symbol, atd. Dogma.
Musi verici verit a zapomenout na sopky, asi 120 v provozu.
A modlit se.
P.A.Semi
– vo všetkom máš pravdu. Lenže tá podstatná pravda je v inom :
Pokiaľ bude väčšina ovčanov, voličov DEBILNÁ , tak všetko pôjde do pekla. VOLIČI sú príčinou katastrofy, politici sú iba VYKONÁVATELIA debility voličov. Nazýva sa to DEMOKRACIA.
Nějak vám z té rovnice vypadli ti, kdo to skutečně ovládají z pozadí, za jejichž zájmy politici kopou, a kdo sklízí všechny ty zisky z loupeží a podvodů… Voliči nemají moc šancí…
πα½
JEDINÁ šanca pre voličov je- pomôcť si sami sebe.
Pokiaľ zajac čaká, že jeho život ochráni líška, tak mu prajem príjemné čakanie ……. na smrť.
K těm kotlům 1. a 2. emisní třídy, které se od 1.9. již nesmí používat. Není to tak, že by na jejich výměnu nemělo cca 300.000 domácností peníze a všichni měli nárok na dotace.
Co já ze své bubliny vím, a sám to mám také tak, většina těchto bytů je pronajímána a majitel nemá nárok na dotaci (já mám takové byty na vesnici 4). Zároveň je v plánu rušit topení tuhými palivy, minimálně přes placení emisních povolenek (které možná někomu bude proplácet stát, ale mně zase jistě ne). Takže investovat teď 200.000 do nového kotle, který za pár let vyhodím, nehodlám. Upravil jsem jen nájemní smlouvy, že byt není vytápěn a je tedy vhodný jen k využití mimo chladné období.
Čekám, jak se s tím stát, cca v říjnu, popasuje.
oni maju niekde evidenciu, kto ma aky stary kotol?? ako budu Vam zadavat platenie emisnych povoleniek neviete?? Koniec koncov o tom, ze kurite uhlim tiez nejak nie je evidencia….samozrejme samosprava by mohla bonzovat, ale tak neviem ci sa da na to spoliehat.
Smotala jste dvě věci dohromady.
1.) Staré kotle na tuhá paliva (1. a 2. emisní třída) se nesmí, pod vysokou pokutou, letos od 1.9. vůbec používat. Odstavit či vyhodit a nahradit novými ekologickými kotli.
2.) V harmonogramu Green Dealu za pár let je odchod od topení tuhými palivy obecně (tedy ve všech kotlích). A to pomocí zákazů a nařízení, a také pomocí ekologických daní na uhlí, dřevo, pelety, … ve formě emisních povolenek či vyššího zdanění paliva. Prostě, až bude stát uhlí desetinásobek, tak sama a dobrovolně jej přestanete používat.
Ostravsko potom může očekávat nájezdy hledačů uhlí na haldách. Bude to bez evidence a zdarma.
Jako chudí ostraváci za první republiky.
Jako dnes v Indii sbírají plasty a plechovky na smetištích.
Ostatně, v r.1920 byla podobně uvalena na uhlí 30% daň, i když tehdy z důvodu ochrany trhu.
Zajímavé čtení :
https://www.psp.cz/eknih/1920ns/se/tisky/t1325_00.htm
Dotace na kotel je jen pro movitější třídu. Není pro každého, jak patrně myslíte.
Žadonící žadatel musí kotel koupit, vyměnit a instalovat nový. Nejlevnější kotel vyjde na 30 000 Kč s výkonem 10 kW. Kolik důchodců si vymění jako kdysi samo? Sehnat topenáře? Jsou jich plné kanceláře! A taky ho zaplatit. Takže investice za dva normální důchody.
Ale nejdříve zaplatit a pak vám Úřad dotací milostivě udělí dotaci 10 – 60 % ceny.
Za tu miliardu, kterou obyvatelstvu dává vláda pořídíme 25 000 nejlevnějších kotlů „zadarmo“.
Kdepak je problém?
to Eta:
to budou vaši nájemníci řešit asi pomocí přímotopů. To bude paráda.
Když jim to sociálka proplatí. Budou to mít pohodlnější.
V sedmdesátých letech minulého století, kdy se všeobecně vědělo, že ropa jednou dojde, a tehdy mohlo lidstvo změnit směr. Kombinace nižší spotřeby a úspor energie, která v té době měla tvořit většinu politiky, by nás připravila lépe. Místo toho jsme jaksi zapomněli, že fosilní paliva jsou konečná, a pustili se do posledního rozmachu růstu založeného na dluhu. Přitom jsme nejen spotřebovali stále větší množství ropy, uhlí a plynu, ale vytvořili jsme ekonomiku a infrastrukturu, které jsou závislé na vysoké a rostoucí spotřebě fosilních paliv, aby se nezhroutily.
V listopadu 2018 jsme dosáhli bodu zlomu v těžbě ropy a od té chvíle spotřeba fosilních paliv na hlavu bude nucena klesat, protože lidí stále přibývá. A každý, kdo tomu rozumí, také chápe, že tento úbytek kvality a množství fosilní energie je důvodem, proč se zdá, že se vše kolem nás hroutí. Ale i nyní většina stále věří, že změna vlády spolu s nějakou novou odvážnou energetickou transformací je za rohem, aby zachránila situaci. Jen malá menšina chápe, že – zejména pro západní ekonomiky – jsme překročili bod, odkud není návratu.
Bod zlomu je mýtus Římského klubu, takže celá jinak skvělá úvaha je slepá ulička. Zakládat analýzu na falešných východiscích je činnost nevděčná.
Ekologická agenda je na pořadu dne již od Hitlera. Za ta léta byla dovedena k dokonalosti.
Ukázalo se, že je praktičtější než mimozemská hrozba z vesmíru, která byla taktéž zcela vážně diskutována a zvažována již za Reagana.
Viz: https://music.youtube.com/watch?v=r454TgXC_V0
Neni to mytus ale plan
Dalsi publikace rimskeho klubu jen planuji jak lidstvo zlikvidovat
https://cs.m.wikipedia.org/wiki/%C5%98%C3%ADmsk%C3%BD_klub
Už len to že používate termín “fosílne palivá” ukazuje že nemáte páru o čom tu píšete. Uhľovodíkové palivá tu budú dávno po tom že ľudia ako vy vykapú na hlúposť.
Otázka na zamyslenie – aké fosílie sa dostali do bridlice ktorá sa používa na frakovanie?
presne….1) uhlia nie je nedostatok a dokonca sa ani neblizi k nejakemu velkemu vycerpaniu zasob
2) nachadzaju sa nove naleziska v Arktide 3) ak chceme z hladiska ekologie prejst na cistejsiu energiu, tak sa doporucovalo jadro, ano, to tiez nie je nekonecny zdroj, ale ak by sme sli cestou ako maju Rusi, tak sme mohli mat vdala uzavretemu cyklu a pouzivaniu starsieho vypaleneho uranu na novo, zdroje na radovo stovky rokov 4) ak bod zlomu bol prekonany, tak preco cely Zapad postavil svoje zasobovanie na trajektoch z Ciny, ktore musia spotrebovavat naftu a spinit zivotne prostredie znacne vyrazne 5) ak chceme naozaj green deal, tak najprv optrebujeme vyriesit problem uskladnenia energie a pokial viem, vsetky tie uspesne pokusy su len kopanim plechovky pred sebou…..mame cistu energiu od bodu startu auta…..ale ak sa zapocita, ze baterie vydrzia znacne obmedzenu dobu a nevieme ich realne recyklovat, tak je to cele spinavsie, drahsie, nespolahlivejsie a energeticky narocnejsie ako vsetko predtym. Takze toto cele mi ako riesenie nepripada, nehovoriac o tom, ze navyse sa musi cely energeticky system zalohovat a teda elektrina bude drahsia uz len kvoli tomu
Vždyť tady nejde vůbec o ekologii. Jde o peníze a moc, o moc a o peníze…A protože, možná záměrně, upadá vzdělání i orientace v přírodních vědách, je (mezi běžným lidem) málo těch, kteří vědí, jak to skutečně je.
ad Ris 9:25
Máte na mysli abiogenní teorie vzniku ropy a zem-plynu?
Ano, je jich několik.
Jeden ze vzorků…: https://g.cz/senzacni-objev-ropa-lidstvu-nikdy-nedojde/
Vyborny sumar, dakujem!
Fosilních paliv včetně ropy tady ještě máme na mnoho století, seriózní průzkumy to jednoznačně ukazují. Je to jen otázka technologií, jak je dostat na povrch v oblastech, které nejsou příliš přívětivé.
Všecko tohle šílenství s tím, že je nás moc, že to Země neutáhne a kdesi cosi, není spojeno s ničím menším, než se zvyšováním zisků z těžby.
Proč si sakra myslíte, že Rus natahuje roury kdekam – kdyby neměl jistotu, že se mu ta investice 100x vrátí a jistotu, že toho plynu i ropy má dost?
Zrovna tyhle žvásty, co tu předvádí Convidado, jsou základem učení grýndýlistů.
Convidado k nim buď přímo patří, nebo jim to sežral i s navijákem.
Piš si tyhle kokotiny jinde, Rusové na to mají evidentně úplně jiný názor a střízlivě uvažující lidi taky.
Přesně tak.
„A každý, kdo tomu rozumí, také chápe, že tento úbytek kvality a množství fosilní energie je důvodem, proč se zdá, že se vše kolem nás hroutí.“ ???? Svatá ty prostoto! Kdo je každý kdo tomu rozumí? Někdo jako vy?
Civilizace se hroutí (mimo jiné) díky nenasytnosti korporátních a politických elit, které si vymyslely nový lukrativní těžební průmysl, průmysl EP – Emisních Povolenek založených na vylhané premise o škodlivosti stopového plynu CO2. Těží se takto pouze peníze z kapes daňových poplatníků. Bod obratu jsme opravdu překročili, vymyté mozky už má v Evropě hodně lidí (nepočítám ty mazané, co to všechno vymysleli a mastí si kapsu, jen ty užitečné idioty).
Jediná odvážná energetická transformace je přestat blbnout…
Souhlasím.
Žádný takový bod nebyl překročen.