Pamatujete rok 2013 a co mu předcházelo? U moci byla Nečasova vláda a byla velmi velmi neoblíbená. Hospodářství bylo v podobné krizi jako dneska, všobecně vládla blbá nálada, která byla ještě umocňována hádkami v poslanecké sněmovně, kde se Věci veřejné postupně rozpadaly na platformy Karolíny Peake. Člověk už vlastně ani nevěděl, kdo je čeho ministr, protože to bylo víceméně jedno. Všichni jsme si pamatovali jen slabingra Nečase a ministra financí – mefistofela naší politické scény, Kalouska.
Pak přišel pád vlády a neoblíbenosti ODS nepomohla ani přechodná úřednická vláda, kterou jmenoval Miloš Zeman. Voliči nezapomněli a v říjnových předčasných volbách dostala ODS zhruba sedm procent hlasů. Byl to takový výprask, že se kmotři museli poohlédnout po nějakém novém jménu a tak se, milé děti, stal předsedou Ptákostrany Petr Fiala, kterému sotva oschl inkoust na stranické přihlášce.
Pád Nečasovy vlády tehdy nejvíc vyhlížel Bohuslav Sobotka, kterému se familérně přezdívalo Dluhoslav Slibotka, protože byl v Paroubkově vládě ministrem financí. Od roku 2011 byl předsedou ČSSD a mezi voliči socdem voliči občas probleskla pozvednutá obočí, protože některá jeho slova zněla podezřele progresívně. Tehdy měla Sociální demokracie nejvíc starostí uspokojit Jindřicha Šídla a jeho pojetí demokratické levicové politiky, za kterou Sobotkovi celá Praha tleskala, ale nikdo je nevolil.
Možná proto sice Sociální demokracie volby vyhrála, ale zdaleka nepředvedla výsledek z roku 2006 nebo 2010. Sice se říká, že voliči u nás zapomínají, ale ono to není úplně pravda. Lidé měli výhrady a nezapomněli ani po sedmi letech opozice. Na scéně už vyvstali noví bojovníci v podobě hnutí ANO Andreje Babiše, kteří se vyšvihli na druhé místo. Byli noví, neokoukaní, Mára Prchal udělal Babišovi naozaj profesionální kampaň a bylo to. Tehdy Andreje Babiše volili většinou podnikatelé a živnostníci, kteří měli spoustu důvodů na Nečase nadávat.
Mimochodem… KSČM tehdy ještě dostala 14% hlasů a byla třetí nejsilnější stranou ve sněmovně. Tomio Okamura se tehdy se svým Úsvitem také dostal a získal čtrnáct poslaneckých mandátů.
Noví a neokoukaní tehdy vyhráli volby. ANO + Úsvit dostaly dohromady zhruba pětadvacet procent hlasů. Zhruba čtvrtina voličů se už nemohla na tradiční strany ani podívat a chtěli změnu. Jakou změnu? Jakoukoliv…
Mimochodem… Andrej Babiš tehdy stavěl svou kandidátku na osobnostech. Telička, Zlatuška, Komárek, Jourová (to jsme ještě nevěděli, jaká je to kráva), Stropnický… a další. Už tehdy to fungovalo. Lidé chtěli nové tváře. Program nikdo nečetl. Už tehdy záleželo na obličeji.
Nemáte pocit, že dnes je to stejné?
Máme velice neoblíbenou vládu ODS s tak neoblíbeným premiérem, že Nečas je proti tomu slaboučký odvárek. Ministři se začínají rychle střídat a v podstatě všichni známe jen Fialu a Stanjuru. Volby všichni berou jako vysvobození a naštvaní jsou zaměstnanci i zaměstnavatelé.
Volební úspěch očekává hnutí ANO, ale jejich šéf jaksi občas způsobuje zvednuté obočí. Třeba kvůli schválení obranné dohody s USA. Nebo kvůli dávným takřka totalitním manýrám z doby covidové. Ano, dal se k Orbánovi a Patriotům, ano, za jeho působení bylo líp… především důchodcům, ale ty stíny v ráji tam prostě jsou a kde jsou stíny, tam je i voličská ostražitost a nedůvěra.
Kolik procent voličů, má tradičních stran plné zuby a především si přejí nové tváře, protože to je alespoň kousek naděje, že se něco změní? Kolik voličů nemůže zapomenout na covidovou i pocovidovou minulost? Kolik podnikatelů a živnostníků zlomilo nad Modroptáky hůl? Kolik voličů považuje hnutí ANO za druhou stranu pětikoaliční mince?
Ti noví už jsou také na scéně. A staví kandidátky z osobností. Kdo to neudělá, ten pohoří jak papír.
V včerejší sváteční den mi vlastně Fiala udělal radost. Podepsal s Markétou Pekarovou Adamovou a Markem Výborným memorandum, že do parlamentních voleb zase půjdou SPOLU. I kdybych byl optimista, průzkumy jim teď přisuzují dohromady tak patnáct procent hlasů. Zhruba půlku toho, co měli v posledních volbách. Pokud bych jen extrapoloval jejich dosavadní tříletý sešup a prodloužil křivku ještě o jeden rok, tak mohu s klidným svědomím říci, že se SPOLU nepřekročí jedenáctiprocentní práh pro tříčlennou koalici… Deset procent propadlých liberálních hlasů jednou ranou…
Jestli přijde Kalouskův Kastrát (Kalouskova strana temna), tak je likvidace SPOLU v podstatě spolehlivá věc. Nejspíš tím i dost utrpí STAN a Rakušan bude mít o dost vykulenější oči než teď. O Pirátech a jiných progresívních stranách se nebudeme bavit. Stejně jako Sobotka či Dienstbier mladší, mohli uspět jen díky tomu, že svůj progresivismus skrývali za konzervativními hodnotami. Svým způsobem to platí i pro ANO – čím více se Schillerová či Havlíček snaží dokázat, jací jsou liberálové, tím hůř pro ně.
Zkrátka a dobře, potenciál nových hnutí nebude daleko od jedné čtvrtiny voličů. Stejně jako v roce 2013. Všichni, co tam teď jsou, mají prostě z minulosti máslo na hlavě a vlastně vůbec nezáleží, jestli vládli a nebo byli trvale v opozici. Volby rozhoduje středový přelétavý volič, který se o politiku nezajímá, jen ventiluje svou frustraci a nebo spokojenost a ten dvě volební období ke spokojenosti neměl důvod. A protože je Fiala mnohem korunovanější „císařpán“ než Nečas, bude to všechno jen ještě výraznější.
Od roku 2013 se lišíme vlastně jen v jedné věci. Tehdy byl prezidentem Miloš Zeman, který se vyznal v moci i v lidech. Dnes je prezidentem Pojarův a Kolářův automat na podpisy, kterému kryje záda neschopný strategický (ex)komunikátor. Proto si troufám tvrdit, že za rok mohou mít současné vládní strany i s různými kalouskovskými náhražkami i progresívními klikami klidně jen šedesát poslanců. Sto čtyřicet mandátů může skončit někde mezi hnutím ANO, STAČILO, SPD a Motoristy.
Příští volby budou jízda, jakou jsme ještě nezažili. Uvidíte zanedlouho. Všichni ti Šídlové, Pečínkové a další se začnou zalykat varováními před novou totalitou… akorát to bude poněkud chucpe, protože nad jejich hlavami se bude stále vznášet rozvědčík z Hradu i jeho První Vyžírka. Bude tam Otík Foltýn s jeho sviněmi, příkopy a ploty a to všechno bude korunovat Blyštivý Péťa s jeho bláboly, jak se máme dobře.
________________________________________________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
To Vidlák:
A tak snajpři z Ukrajiny (Kyjeva) už dorazili. Minimálně dva. Zatím tam není Viktorka Nulland.
Peče koláčky, přijede později.
Zajímavost
https://www.echo24.cz/a/Hw9q4/zpravy-svet-otocka-v-nemecku-gerhard-schroder-se-mozna-vrati-do-spd
Jen malý koment na okraj k uvedenému článku:
velká část diskuze je demonstrací toho, jak hluboké kořeny zapustila v této kolonii Klausova lidová parazitická verze kapíku , jak nekompatibilní a neslučitelné množiny vytvořila, jak hluboce je zakořeněno křupanské rádobyelitářství samozvaných“šikovných, odvážných, úspěšných, progresivních,atd.“, jak hluboké , mnohdy nepřekonatelné nejen ideologické příkopy byly vykopány, jak masivní a urputná je solidarita s, plus obrana i těch největších šmejdů, gaunerů, defraudantů a hajzlů, a také jak velký je počet kovaných odborníků na tržní ekonomii, a s tím spojené otázky daňové, investiční, bankovní, sociální i sociologické, lidsko-zdrojové, kompetenční , správní, atd., a to vše v duchu specifické české všeobjímající universální teorie…
Cokoliv, co nekoreluje, budiž peklem Marxistickým, komunistickým, echt levičáckým, atd. O faktu, že sice hovoříme údajně jednou řečí, ale stejně je dorozumění nemožné nemá smysl polemizovat.
A to jde o vzorek z jedné omezené webové bubliny – realita je x násobně děsivější.
Nejen, že ani tzv.alternativa neví co vlastně chce, není schopna se shodnout i na tom jak .
Spíše je aktuální otázka, zda si jistá část „alternativy“ buď nesplnila tábor, nebo jak dlouho těm samým bude trvat, než zvolí rychlý úprk „ke svým“ …
Tak to budeme muset udělat jako vždycky…
Já vím, co chci a ostatní mě buď povedou, nebo mě budou následovat a nebo mi půjdou z cesty…
To bylo myšleno obecně, jako shrnutí osobního dojmu z diskuze, a ne jako Vaše kritika … Proti Vašemu apelu nebrojím – ono to chce kus odvahy prezentovat svoji představu i dílčích řešení před diskuzně zdatným, a názorově rozmanitým publikem ( nezmiňuji kvantum čerstvých komentátorů, jejichž počet neustále roste ).
Samozřejmě se lehce kritizuje, a o to hůře tvoří či věrohodně nastiňuje. Vidíte, mně smysluplné apely tzv.alternativy chybí – beru je jako projev, důkaz existence vlastní konkrétní představy či směru daného autora nebo skupiny, i když může být v ledačems z hlediska publika kontroverzní …
Za své názory se nestydím, a jsem schopen si je obhájit – ovšem příčilo by se mi být trním na jinak sluncem zalité cestě k toužené nirváně.
Samozřejmě, nemaje ambicí, nebudu překážet – formulaci o odstranění z cesty jsem zatím nevyhodnotil jako osobní atak.
Já taky. Nedám.
Není divu. Velká část diskuse je rovněž demonstrací toho, jak hluboké kořeny zapustila do mysli lidí karikaturní představa buržuje-kapitalisty, sedícího na žoku peněz a do krve sdírajícího dělnickou třídu. Takových obrázků byly za bolševika povinně plné každé noviny. Ty noviny už dávno nevycházejí a autoři těch angažovaných kreseb už dávno jsou na pravdě boží, ale jakmile zazní slovo „podnikatel“, jejich obrázky se spolehlivě vynoří z nebytí a zaplní mysl čtenářovu.
S takto formovaným myšlením nelze dosáhnout ničeho; duševní chudoba je předznamenáním materiální bídy.
Nezklamal jste, ničím, v ničem, obzvláště ne v reakci. Přesně dle předpokladu, přesně stylem i archaickým, infantilním schématismem.
U mnohých (ač jim to buď neseplo, nebo o tom mlčí ) je na zvážení si přiznat, kam vlastně patří, a od kdy jde o účelové pokrytectví ( a že je to fuška, pro mnohé nemožná ) -> ohánět se osočením ze stupidního podobenství v duchu mnou výše řečeného je pouze potvrzením toho, že se nemýlím.
O co jde v tomto případě se dá dlouho spekulovat …
To je skvělé! Nikdo nikoho nezklamal! No řekněte sám: nemohli by takto konat i politici?
Měli by si z nás vzít příklad.
—
Mimochodem, uvážil jste, že když vlastní stanovisko prohlásíte za a priori správé, pak vám nutně odlišná stanoviska vyjdou jako závadná? – Neuvážil, že?
To nic, to je běžná školácká chyba.
Jasne, kdo si mysli ,ze sorosove skodi je dusevne bidnej..
Zakladateli, nemyslíte, že u některých lidí to může být i jinak ? Že pro ně se ten podnikatel zdiskreditoval v devadesátých letech a že spousta různých Bakalů a jejich podporovatelů tento dojem zesiluje i dnes ?
A co se těch karikatur týče, podle mého skončily se šedesátými lety, ale spíše se chci zeptat, jak Vy si představujete ty, kteří se dnes snaží rozpoutat války po celém světě, to nejsou jedni z vůbec nejúspěšnějších podnikatelů historie ? Já plně rozumím, že poctivý podnikatel, řekl bych malopodnikatel, u nás většinou až na pár výjimek spíše rozvinutější řemeslník, se může cítit dotčen až uražen, když to čte, ale ono se opravdu píše o těch úplně jiných.
Jedná se jednak o nesprávné zobecnění, jednak o mimikry darebáka.
Promiňte; ale na toto téma jsem tu psal už n-krát, nevidím důvod k n:=n+1; a opakovat zjevně zbytečný postup znovu.
Marx napsal něco jako: “individuální kapitalista je stejnou obětí neúprosných zákonů kapitálu jako masy, které vykořisťuje. Vzepře se jim a bude zničen”
Nověji čínsky politik prý řekl americkému: “u nás to funguje protože kapitalisti musí poslouchat stranu a u vás obě strany poslouchají kapitalisty tak se nedivte”
To je ten rozdíl mezi Čínou a Západem:
– v Číně je jedna strana, která určuje a nastavuje pravidla, podle kterých funguje společnost *)
– na Západě je několik stran, které se perou o kormidlo; někdy dost nevybíravě. Kormidlo se pak točí chaoticky a loď je hříčkou mořských proudů
—
*)V Číně dodnes žijí staré tradice, byť někdy pod povrchem a jindy v novém kabátě. Jedna z takových živoucích tradic je filosofie taoismu; dejme jí slovo prostřednictvím kapitoly 60 z Tao-Te-Ťingu:
Velikou říši musíš vést
docela jemně,
jako když pečeš malou rybičku.
Spravuješ-li říši podle Taa,
neprojevují se duchové zemřelých jako démoni.
A nejenže se duchové zemřelých
neprojevují jako démoni,
ani démoni sami lidem neškodí.
A nejenže démoni sami lidem neškodí,
ani povolaný lidem neškodí.
A tak, ježto oba spolu vzájemně nebojují,
sjednocují se jejich síly
ve společném působení.
Klíč je v posledních třech řádcích: ježto spolu nebojují, sjednocují se jejich síly ve společném působení.
Blabol.
Ovšem. Jako čistému vše čisté, jako pro hlupáka každý hlupák, tak pro blábolila čemu nerozumí, vše je blábol.
👍
👍
v Číně je jedna strana, která určuje a nastavuje pravidla, podle kterých funguje společnost
Zni to fajn. Pak se ale chopi kormidla Velky kormidelnik a na Velky skok je zadelano.
V EU také máme VELKOU KORMIDELNICI!
To je pravda. Každá varianta má výhody, zápory i specifická rizika. Volání po osvíceném panovníku, nechci napsat rovnou – diktátoru, ozývá se i v našich končinách.
Když někdo ve volbách slíbí jen „krev, pot a slzy“, taky může voliče přesvědčit…a nemusí být diktátor.
Z dějin Číny si můžeme vyvodit, že to Číňanům činit podle kapitoly 60 z Tao-Te-Ťingu dost často nevycházelo.
Ale zrovna teď jim to docela vychází. Zatímco u nás, a na Západě vůbec, démoni řádí jako zběsilí.
Máme v mozku centrum,které se o propojování lidí stará,a pokud
je mozek v harmonické rovnováze většiny center,subjekt má vyšší
inteligenci.Západní společnost vedou psychopati,kteří mají
diagnostikovatelné poškození mozku.Proto prosazují boj všech proti
všem – proti lidské přirozenosti.Proto je Západ rozdrobený,lidsky,
proto je tolik narkomanů kteří nenalézají cestu,proto je Západ na
spirále smrti.A my blbci jsme se k mrtvole přitulili.To,co je v náboženských
textech ,dnes potvrzují různé vědy a výzkumy,a dokládá nejmodernější
lékařská diagnostika.Čína neusiluje zjevně o válku.Technologie
umístěné na Tchajwanu už brzy překoná vlastním výzkumem a
aplikačním vývojem.A to bude konec bílé civilizace,protože už Čínu nikdy
nijak nedožene.Čína má nejméně 42 miliónů lidí s IQ vyšším než 130.
A je centrálně řízená.Tento potenciál nikdo na planetě nepřekoná.
Indie má sice taky tolik lidí,ale současně kastovní systém,který
možnosti spíš diverguje.Jak se říkalo na vojně : ČÍSLO HOVOŘÍ !!!!
Karta se obrátila. Stále se obrací. Nejdříve jsme se (Západ) učili od Číny, pak Čína od Západu, a nyní se role učedníka přibližuje zase k nám.
Zatímco u nás všichni poslouchají Brusel a ve sněmovně Bendu.
Kdyby nesdíral dělnickou třídu a třeba ji odměnil trochu více (spravedlivě), pak by nepečoval o svěřený majetek s péčí řádného hospodáře a mohl by byl hnán k zodpovědnosti.
ale ježíšmarjá… už zase?
Podejte mi žákovskou. Poznámku „nedává pozor při výuce a soustavně vyrušuje“, červeně psanou, necháte rodičům stokrát podepsat.
Podnikatel není totéž co podnikavec.
Tak jako dívka není totéž co děvka.
…a hrách lze házet na stěnu i do záhonu, úrodu ale sklidíme jen ve druhém případě.
Problém je, že ve všech případech o sobě budou tvrdit, že jsou podnikatel a dívka. Bohužel u velkých podnikatelů u nás to bude v nezanedbatelně velkém procentu lež. Čest těm, u nichž je to pravda.
Malé OT:
Fico letí na pozvání premiéra Li Qianga do Číny a setká se i s prezidentem Xi Jinpingem.
https://aktualnikonflikty.cz/viewtopic.php?f=8&p=407211&sid=e3f29a997ca0352413b6a774ec94b074#p407211
https://english.news.cn/europe/20241028/6a6a374afebb4c88aeae788e9adfc4a0/c.html
Kdypak o tom asi napíšou naše noviny?
Nikdy. Jsou snad některé noviny „naše“?
https://denikn.cz/minuta/1562734/
28. října 2024 15:22
No ale denníkN sú slovenské noviny, aj keď v českej mutácii – či nie?
Aha! Tak nejsou…? V kontaktech je pražská sdresa. Tak jsem si to s něčím spletl.
Poslední naše noviny bylo Rudé Právo a od té doby jsme se zasunuli do hluboké demokracie.
Zanedlouho. A budou to klasicke „vecerni chvilky poezie“, pri kterych bude zluc strikat proudem.
Pravda a laska v praxi.
Je mi to srdečně jedno – nečtu je.
Informace ted sou ,ze Ficovi nasemu vzoru ,velky bla bla /takovy taky chceme a musime mit u nas/, , vodchazi z nemocnic, 27oo lekaru.
Stara se ted, aby jel na oslavy v kvetnu pristiho roku do Ruska. Ale ne za svoje,penize.
Vymena loutek se zdarila.Obvyklej jasot taky..
Skutečně navštěvují Sněmovní ulici a sídlo senátu ? Zajímavé …
Jako je klidně možné, že to tak dopadne, drobně bych varoval před tónem „očekávání zářivého vítězství“ ve stylu Paroubka 2010. Český volič je tvor přelétavý a na móresy velmi citlivý.
Dovedu si představit, že vznikne Kastrat, servilní naučená média mu okamžitě přišijou 10 % preferencí, že preference 3k naopak půjdou dolů až ke kritickým 11 %. Dovedu si představit, že v takové situaci „pro nutnou záchranu demokracie a legitimního zastoupení názorů voličů“ přečte Pávek Kolářem napsané závažné prohlášení a ústavní soud opět změní pravidla. (Milion propadlých hlasů samozřejmě nevadí, když propadne těm nesprávným. Názorům. Těm správným propadnout nesmí.) Dovedu si představit, že pro všechny případy někde už teď existuje pověřující listina na založení „politického hnutí Spolu“, kdyby ústavní soud nebyl dostatečně povolný. Dovedu si představit, že vykulenec se „odvážně postaví do čela boje za demokracii“ a vyhlásí něco jako zákaz shromažďování pro „extremisty“, což budou všichni, kdo nechválí vládu. (Že dokážou popřít i věci zaznamenané na kameru jsme se přesvědčili u kauzy šikanování děkana Ševčíka.) Dovedu si představit, že s pomalým růstem preferencí ANO nad 35 % bude analogicky slábnout podpora pro SPD, Okamura začne někde okolo 6 % zuřivě kopat kolem sebe všemi směry a začne dělat chyby. A dovedu si i představit, že Pávek odmítne jmenovat Babiše, případně Havlíčka premiérem, dokud mu nepřinese podpis všech 95 poslanců ANO, že nebudou hlasovat pro žádnou věc, nad kterou by na Tržišti byť jen pozvedli obočí.
A dovedu si velmi dobře představit, že někde na Libavé už teď pobíhá intenzivní výcintulvik speciální jednotky … pro ochranu demokracie samozřejmě.
s nebudou samozřejmě umět česky. Jako těch 20 let, co tady okupovali česká kasárna.
Martine, já už mám pro Kalouskovu stranu temna předvolební slogan! Posuďte sám – mohlo by se to ujmout?
KASTRAT, KASTRAT –
Kalouskovi nas…!
Tak Orbána prý v Gruzii vypískali, píše to Seznam.cz. asi to bude přesně opačně, nebo tomu rozumím špatně?
Libtardi ho vypískali. Nic překvapivého.
Místní občanská společnost v počtu 500 kusů, soustředěnych u cecíku a zabrání kamerou zespodu, aby jich jako bylo mooooc. Hádám, že hesla byly v místním anglickém jazyce, pro všechny, kromě místních, kterých se to týká:-)
Mozna by se mel venovat trochu madarum..Ten nekterejch vzor ,Orban
Jako Fijaskij Čechům?
Jakože napálit daně a příplatky za energie, aby bylo co nasypal Ukrarusku?
Zvenku dobře organisovaní progresivci. Toto nic neohrozí, hlavně aby se tam nezačalo třeba střílet.
No, pomnik Džugašviliho alias Stalina zatim nezbourali, takže to tam s tím progresivnim evropanstvím asi zatím nebude tak horké.
Oni si jen myslí, že jim ty euro-dotace na rozhledny a cyklostezky přinesou blahobyt. My jsme před časem taky byli tak naivní …
Tak v případě Bohemia landu šlo při čerpání a adresaci oněch eu fondů o idiocii a lhostejnost plebsu, plus o nezřízené rabování, defraudaci ze strany těch „šikovných, schopných“ na všech úrovních.
Je fyzickým infla granti totálního selhání jak pomazaných, tak zpětnovazebníků ( včetně klasicky lhostejného, podlého plebsu )množství x násobně předražených, realizovaných projektů po celé kolonii.
Sousedé, např. Poláci si za peníze eu vybudovali vcelku rychle nejen dálniční síť.
Jak je to dlouho, co na nás koukali z uctivě vzdálenosti.
Míra zdejší personálně-systémové zparchantělosti je obdivuhodná, téměř ukrajinského rozsahu.
Aspoň že dálnice rozjel po letech stagnace za Babiše jeho ministr Karel Havlíček.
Několik úseků kolem Hradce stihli dokončit ještě oni, ale hlavně Fialovcům předali 120 km připravených staveb dálnic včetně zajištěného financování co bylo reálné za 4 roky stihnout.
Sami uváděli číslo 120 km, kterým se při přebírání moci chlubili jak to zařídí.
Co bude nad 120 km to je úspěch Fialovců, co bude chybět je jejich neschopnost. Za rok uvidíme.
Technicka… dalnice se rozjely za Sobotky, Babis v tom „jen“ pokracoval. A vysledky ted sklizi ta sama parta, co rukou Bartovou to zariznuti zpusobila. To, ze to nikdo neomlatil samolibym drzkam z ODS+TOP o ty samolibe drzky potvrzuje to, ze novinaru jest pomalu, zato rezimnimi smoky se media jen hemzi.
Tzv.český novinář – má vůbec cenu se tím póvlem zabývat ? Šmok je příliš noblesní pro tu zkaženou, arogantní, demagogicky fabulující masu …
Jestli vůbec existují „slušní, kvalitní, profesionální čeští novináři, tak jejích počet je mizivý a vůči celku je svým počtem na úrovni statistické chyby.
Díky adx za upřesnění a uvedení podrobností. Je to tak, jak píšete. Alarmující je především přístup náležitě zmasírované veřejnosti , a zdaleka nejde pouze o kauzu dálniční sítě. Demolice převzala dost připravených akcí …
Tuhle jsem vyslechl diskusi o tempu budování (nejen) dálnic v Polsku ve spojitosti s odedávnými invazními trasami.
Ale tady v čezku, musí i vítěz voleb sedět v koutě a šoupat nohama. Protože se kmotři skoaliční a dělají si, co si zamanou. Viz dnešní parlament, vlády krajů i obcí.
Utopit zastupitelstvo je protiprávní.
Proč si lidi neuvědomí, že se jedná o starý, provařený kus jen s jinými dekoracemi a jmény postav?
Kocoure.
Jejich pozornost je odváděna pečlivě najatými firmami, které rovněž odvádějí daně, do rájů, a blbůůni věří, že se na jejich dobro-srání mohou spolehnout. Plná po-sranecká kantýna s lob-bystama v zádech. Herci hrají o vraždách, o spiklenectví aby se lidi bavili? Celá demokracie je jen cirkus. Nic pro normální lidi. Jenže nejde o tom mluvit. To je zakázáno.
Já bych byl s těmi neokoukanými ksichty mnohem opatrnější.
Před pár lety byla Fialova parta taky neokoukané tváře – a kde jsme dnes?
Tehdy chtěli voliči „cokoliv jen ne Babiše“ – tak parta žvanilů z PS, za vydatné pomoci hnědých sráčů na Letné, najela na ostrý Antibabiš. Nakukali lidem, že za všecko špatné a všecko, co se posralo, může výhradně Babiš. A výsledky dneska vidíme.
Stajnuru – toho jsme znali jako typického žvanila z PS.
Lipavského znalo pár lidí od libtardů jako shrbeného submisivního debílka, kterého ani Miloš Zeman nechtěl jmenovat.
Fialu znalo taky jen pár modroptáků a lidí, co se zajímali o politiku.
MPA byla jen další užvaněná držka z PS.
Volbou neokoukaných tváří se dostaneme do ještě většího průseru, než v jakém jsme teď.
A to jsme, jak psáno výše, některé z těch tváří už znali z PS jako žvanily – a lidi jim na to žvanění skočili!
Proč je nutné, skákat na špek další partě žvanilů?
Neokoukaná parta na nás opět pohrne jen informace o tom, co všecko dělal Fiala špatně.
S tím běžte do řiti, toho se účastnit nehodlám.
A kromě všeho:
Ne každý úplně obyčejný člověk, má takový politický přehled, jako má pan domácí.
Kolik z těch úplně obyčejných lidí, by bylo ochotno si aspoň pročíst tenhle web?
Mnozí z nich o něm ani nevědí! A když přijdou, narazí tu na takovou míru pitomostí a trollingu, že znechuceni zase odejdou. A budou volit neokoukanou partu…
víte o tomhle? :((((( https://aeronet.news/fialova-vlada-potichu-a-potaji-uznala-v-nekolika-okresech-cr-oznacenych-za-byvale-sudety-nemcinu-za-druhy-uredni-jazyk-v-cr-maskuji-to-za-evropskou-chartu-regionalnich-a-mensinovych-jazyku/
To je opravdu strašné. Plíživé poněmčování 2024 a otevřené dveře k návratu Němců do Sudet. Co jiného je vlastizrada, když ne toto ? Proč nezavedou Němci podle stejné charty u nich češtinu jako druhý úřední jazyk ? Je už čas se vzbouřit ? Nebo ještě počkáme, až se budou vyvlastňovat nemovitosti v Sudetech a budou se přidělovat Němcům ? Nebo migrantům, které oni v Německu nechtějí a budou je cpát k nám ?
Vlastizrada je trestný čin podle § 309 trestního zákoníku, který spáchá ten „občan ČR, který ve spojení s cizí mocí (každý stát mimo Českou republiku) nebo s cizím činitelem (osoba, která sice není oprávněna jednat jménem cizího státu, ale má na politické dění v něm významný vliv) spáchá trestný čin rozvracení republiky (§ 310). Za takový čin zákon stanovuje trest odnětí svobody na patnáct až dvacet let nebo výjimečný trest, popřípadě vedle toho též propadnutí majetku.
Muslimové tak rozbijou Německo,že se hospodářsky položí.Ti nejsou
jako pasivní cikáni u nás.Mají ideologii,a v čele panďuláky,kteří usilují
o ovládnutí rozvinuté a vybudované země.Nakonec ještě nějaký
pošahaný ublížený Němec rozdá muslimům zbraně a němci se stanou
doma poskoky…..a proto potřebují Česko,aby bylo kam zdrhnout.
Pro nás by bylo ideální znovu rozdělení Německa – porušování formátu
4 + 2 už bylo někde avizováno,a Rusko by to jistě podpořilo.Pak
by schopnější německé firmy přešly do NDR – vlastně by zůstaly doma.
A my bychom ušetřili na zadrátování Krušných hor.Ani 6 let okupace
a vraždění neudělalo z Čechů Němce.
https://www.youtube.com/watch?v=5JQiXnTnrEw
a tady je vyvracení
https://manipulatori.cz/nemcina-druhy-uredni-jazyk-cr-absolutni-nesmysl/
Tak určitě 🙂 Cemper tomu rozumí jako koza petrželi
Ale vždyť je to jen v osmi okresech. Zrovna tady jsou to Cheb Sokolov Karlovy Vary tak jako za kowidové diktatury!
To je tedy náhoda, frau Bretschneider.
Proč zapomněly na své mateřské Brno?
Byli jsme tady v pohraničí na němčinu a egerlandštinu zvyklí už od osvobození. Téměř padesát let.
A třicet let tady teď posloucháme všude ruštinu. Ale Rusáci opustili náš kraj už před deseti lety! Je tady desettisíckrát víc ukrarusů než bylo domorodých Němců!
Nestraš nás Němčourama, nemají armádu jako kdysi. Armáda zběhů z Ukraruska tady ale je!
Proč tak složitě? A k tomu ještě úplně chybný závěr se 140 : 60? Každý si může k jednotlivým stranám a hnutím přiřadit to neokecatelné, tedy Kdo je pro vystoupení z EU a NATO? Tím je vyřčeno vše.
Tohle – https://aeronet.news/fialova-vlada-potichu-a-potaji-uznala-v-nekolika-okresech-cr-oznacenych-za-byvale-sudety-nemcinu-za-druhy-uredni-jazyk-v-cr-maskuji-to-za-evropskou-chartu-regionalnich-a-mensinovych-jazyku/ – není malá, ale zatraceně velká historická analogie.
A není to žádný hoax; viz.:
https://vlada.gov.cz/assets/ppov/rnm/dokumenty/dokumenty-rady/Zprava-o-situaci-narodnostnich-mensin-za-rok-2022.pdf (zveřejněná 31.5.2024)
Str. 36, 63 a 98.
taky me to zvedlo ze zidle
Fialova vláda potichu a potají uznala v několika okresech ČR označených za bývalé “Sudety” němčinu za druhý úřední jazyk v ČR! Maskují to za Evropskou chartu regionálních a menšinových jazyků! Ukrajina přitom chartu porušila, ruštinu zakázala! Skandál propukl na výročí vzniku republiky 28. října! Němčina byla na českém území úředním jazykem naposledy za Protektorátu! No, a teď za Fialy!
česká vláda Petra Fialy již 28. února 2024 oznámila do Štrasburku, že na území České republiky v několika okresech, které spadají do bývalých Sudet, zavedla de facto němčinu jako druhý úřední jazyk.
Fialova vláda tento krok učinila v souladu s tzv. Evropskou chartou regionálních a menšinových jazyků a podle tzv. Kapitoly III přiznala německé menšině v ČR práva použití němčiny jako úředního jazyka.
To jako vážně naskakujete na zprávu z aeronetu? Máte ještě nějaký jiný zdroj, kterým se ta informace dá ověřit?
vlada.gov.cz je aeronet?
Aha…
Ten vládní odkaz je 150 stran o menšinách.
Jo informace nejsou zadarmo, kdo nehledá a nečte, ten má poznámky jako vy.
ANO bude interpelovat vládu, tak se dozvíme, jak to skutečně je.
Relevance ?
strana 36, 63 a 98
Polopatičtěji to už nejde.
👍
Re: Občan; 29 října, 2024 (11:12)
.. ale jde to polopatičtěji! Prostě z textu na uvedených stranách 36,63,98.. zkopírujete citaci, kde konkrétně byla zavedena němčina jako druhý úředního jazyk. A pro úplné pitomce jakým jsem třeba já, nahoďte kapitolu, odstavec, odrážku, kolikátý řádek shora…
Vielen Dank!
co vam neni jasne na oficialnim textu ??
Česká republika rozšířila ochranu němčiny jako menšinového jazyka
Česká republika tak úspěšně završila proces, který započal dne 22. října 2019, kdy na základě podnětu zástupců německé národnostní menšiny zaslaného předsedovi Rady vlády pro národnostní menšiny (dále jen „Rada“) byl na jednání Rady schválen vznik dočasné Pracovní skupiny k možnosti rozšíření ochrany německého jazyka částí III Charty.
Dne 8. ledna 2021 se uskutečnilo jednání Rady vlády pro národnostní menšiny, na němž byla na základě usnesení č. 3/2021 odsouhlasena žádost Shromáždění německých spolků v České republice k rozšíření ochrany němčiny částí III. Rada tak jednomyslně podpořila úsilí o účinnější ochranu německého jazyka jako jazyka národnostní menšiny, který je tradičně používán na území České republiky.
Práce výše uvedené pracovní skupiny byla završena na podzim 2022, kdy byl materiál, který již prošel mezirezortním připomínkovým řízením, dokončen, včetně obsáhlé důvodové zprávy. Vláda České republiky jej pak schválila na svém jednání dne 14.12.2022. Během roku 2023 poté materiál postupně schválily obě komory Parlamentu České republiky.
https://vlada.gov.cz/cz/ppov/rnm/aktuality/ceska-repubilka-rozsirila-ochranu-nemciny-jako-mensinoveho-jazyka-212242/
Není tak složité rozlišit menšinový jazyk (např. romština) a úřední jazyk.
viz aeronet
My jsme se v naší redakci na chartu podívali a připravili jsme pro vás níže přehled a zvýrazněné citace charty, které vláda Petra Fialy přijala, čímž postavila němčinu v ČR podle Kapitoly III Charty na nejvyšší úroveň podle mezinárodní evropského práva, tedy na úroveň tzv. úředního jazyka.
takze jen skoly, soudy, organy verejne moci, hromadne sdelovaci prostredky atd.
Ukrajinců je tu milion, jak to, že není úřední jazyk ukrajinština?
Nikdo se v Karlových Varech nedivil, že se na úřadě musí naučit německy? To by se v médiích neututlalo…
očividně nevíte, jak úřady fungují
už dnes je slovenština romština vzata na úroveň úředního jazyka
podle vaší analogie, by všichni úředníci v ČR musely tyto 2 jazyky ovládat
úřad si najme externě překlad
a slovencina je tiez bna urovni statneho jazyka?? to tam postupne pridaju slovencinu, ukrajinstinu, polstinu, prip. romstinu ci madarcinu?? preco by mala byt nemcina jedina
Nevím jak dnes, ale před čtyřiceti roky přišel doporučený dopis od odesílatele Městský národní výbor Odry adresátovi do města Nýřany. Bylo to v souladu s platnými zákony a žádný problém tím nevznikl .
ČR NEMÁ úřední jazyk. Pouze jednací.
Mezinárodní smlouva to je a souhlas s ratifikací obou komor:
Sněmovní tisk 436, lze si najít i důvodovou zprávu tam…
https://www.psp.cz/sqw/text/tiskt.sqw?O=9&CT=436&CT1=0
Hlasování 86. schůze, 53. hlasování, 13. prosince 2023, 12:49:00
Pro nebyl nikdo za SPD, ostatní strany měly dost hlasů pro…
Evropská charta regionálních či menšinových jazyků-doplnění
https://www.psp.cz/sqw/hlasy.sqw?G=82286
Ze senátorů byla proti jen D. Kolářová, pro byla i doktorka Hamplová
Stalo se v Senátu již 13.07.2023
https://www.senat.cz/xqw/xervlet/pssenat/hlasy?G=21722&O=14
Tam je tolko Nemcov?
Samozřejmě není, téměř žádní. Ale proč jim nepodlézat a nevytvářet podmínky aby přicházeli ?
Němce k nám kdysi pozvali Přemyslovci, teď je zvou Fialovci…
Je tady ovšem malý rozdíl.
Přemyslovci sem zvali Němce na práci.
Fiala je sem zve, aby jim rozdával.
Němci se budou vracet z bohatého Německa do Česka?
Možná tak němečtí důchodci, ale ani ti ne, protože v Česku je větší drahota než v Německu. S kvalita zboží se nedá ani srovnávat.
My jezdíme nakupovat (a vydělávat) do Německa a Němci se budou odcházet do Čech?
Možná až potom, co obnovíme ploty z ostnatého drátu na hranicích a v Německu vznikne الخلافة الألمانية (Deutsches Kalifat)
No a taky nevím, proč je menšinový jazyk v Ústeckém kraji povolen nur in bezirk Aussig a nikoli třeba in bezirk Tetschen, Teplitz, Brüx oder Komotau.
Třeba u nás, in Schluckenau Eck to máme blíž nach Deutschland als in die Kreisstadt Tetschen. Vždyť názvy největších měst výběžku jsme se ani nenamáhali počeštit Varnsdorf (Warnsdorf), Rumburk (Rumburg).
Samozřejmě ironie, ale je v i tom část pravdy.
proč ne?
z islámskýho hitlerstánu rádi přijdou
už teď do prahy jezdí za děvkama
Skutečně navštěvují Sněmovní ulici a sídlo senátu ? Zajímavé …
Tak to bych se dost divil. Tady v pohraničí skončily skoro všechny bordely a Němci jezdí do Prahy? To asi těžko. Cikánky už je netáhnou, že by je tak lákaly Ukrajinky? Pro Němce je jednodušší zalétnout si na výlet do Thajska.
Pokud znova nepostavíme hraniční ploty bude chalífát i tady. Například kolem Teplic to ODS podporovala už za primátora Kubery.
Kubera potřeboval prachy na cigára,tak šlo všechno.
Celé toto mi připadá značně zmatečné.
Sudety (Sudetenland) byly přeci jen na Severní Moravě se sídlem v Opavě. Další „německé celky“ Deutschböhmen s centrem v Liberci, Böhmerwaldgau, s centrem v Českém Krumlově a Deutschsüdmähren, s centrem ve Znojmě do toho patří jak? Navíc, zrovna ty Sudety, po posunu Polska na západ, již nesousedí s Německem, ale právě s Polskem, tak tam by byla logičtější snad Polština, ne?
Re: Vct…
Polština je fuj. Mimochodem když už chcete jít po detailech, region přiléhající k Opavsku je Slezsko, žádné Polsko. A slezština má v PL kodifikovanou podobu.
Slezský jazyk má krom slovanské verze i germánskou verzi. Tzv. Dolní Slezsko bylo před druhou sv.v. součástí Německa. Ale nebudu poučovat, wikipedie (zatím) podrobně informuje o vývoji, ve kterém by se neevropan
asi nevyznal.
Hlavně prajská jako je Hlučín atd. Tam do dneška zalívají zahrádky olejem, aby jim nezrezivěli ty zakopané kulomety a pistole. Polovina jich byla ve Wehrmachtu.
V některých domech mluví německy i doma. Kdysi jsem tam navrhoval plynofikaci, tak jsem musel mezi onkly a ommy.
Samej Gyntr Prohazka tam, co? Jeden místní mi řekl, že všichni, nebo skoro všichni tam mají dvojí občanství. Okamžitě požádali, jak se to stalo možným. Sparen, sparen, Hauser bauen.
Herrmannův Onkel snad konečně dostal „ta metál“ od prezidentčíka, či co? Kam jezdí lidovci jednat o dotacích a možná nejen? Berndt Posselt je prý žoviální strejda, který to s námi myslí jen a jen dopre. Je tu nějaký vládní politik, který nepracuje pro někoho venku? Který si nekupuje krytí, za naše?
Nikdo ho nikdy neviděl.
Používáte zemské označení, o nichž 99% obyvatel čezka nemá ani šajnu! Znají jenom ty Sudety a neví vůbec, kde to bylo.
My tady navíc máme Egerland. Grüss Gott
.
Takže se pomalu připravujeme na vrácení sudet říši? Skvělé, nový 38 rok!
Kdyby jen Sudet …
Tato vláda je nejúspěšnější v historii popřevratových vlád. 30 let výchovy občanské společnosti u nás konečně Vychovateli přináší ovoce. Dělá přesně to a ještě více než se očekává. Od Protektorátu.
Fiala je z Brna. To vždy bylo předměstí Vídně. Do Vídně ( ke Germánům) je to daleko blíže geograficky i mentálně než do Prahy. Je to vidět.
To ne,to bude úniková zóna z chalifátu.Bude to blízko,
„ibrmenš „“ ochotný vlézt do řiti,infrastruktura přijatelná…..
A ty hranice nakonec budou Němci sami chránit,
z naší strany,protože vědí,jaké svinstvo se dnes
v chalifátu děje – každý den 4 útoky nožem na ulici –
podle jejich oficiálních statistik.
Proč se vrací Kalousek do politiky? Osvědčil se při církevních restitucích. Co ještě zbývá dokončit?
Vláda už schválila němčinu na katastrálních úřadech pro budoucí úřední jednání. Propálil to Radim Čumpelík a Aeronet má věc jako dnešní téma. Doporučuji k pozornosti.
spis Robin Čumpelík
https://www.youtube.com/watch?v=5JQiXnTnrEw
Němčina druhý úřední jazyk ČR 🇨🇿 REAKCE 🇩🇪
a ti manipulatori to taky spis potvrzuji nez vyvraceji 🙂
https://manipulatori.cz/nemcina-druhy-uredni-jazyk-cr-absolutni-nesmysl/
1. Ten tvrdí, že se němčina nově dostává na úroveň druhého úředního jazyka v ČR. Je to však absolutní nesmysl.
V prvé řadě, opatření platí jen pro 8 okresů v ČR.
2. Úřady se zavázaly, že v těchto okresech zpřístupní podstatnou část předškolního, základního, středního, jakož i technického a odborného vzdělávání v němčině
Rada Evropy doporučuje, aby zákonná pravidla kromě úřadů zahrnula také používání menšinových jazyků u českých soudů.
Co Rada Evropy doporučuje, to vzdy smrdí průšvihem.
Ne „“dokončit““ ale rozkrást,to je to oč tu běží…
On ten optimismus je pěkná věc a taky by se mi líbilo, kdyby to tak dopadlo (Spolu v hajzlu), ale o to blbší je potom kocovina po vystřízlivění.
Pokrytectví co nám zde vládne dokládá i postoj vyznamenaných když přebírali medaile a ocenění od převlékace kabátů. Od Zemana se některým medaile smrděly, ale od Pávka, elegána s knírkem a Masaryka s chotí ne. To je ta naše ,,inteligence“ národa, vyvolení z vyvolených. Takže, vzhůru do prde..Brusle.
Do psej matere, asi mi jebne. Pávek: mladí nedospívali za oponou komunismu a neváží si demokracie!
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Petr-Pavel-Mladi-nedospivali-za-oponou-komunismu-Neciti-vdek-za-demokracii-763915
A kdo tu oponu pomáhal držet, na to si Pávek už nevzpomíná?
To už je vrchol, nebo je za horizontem ještě něco výš?
To uz si prece odpracoval!
Nikoli Lenin, ale Fouche je v Jecny.
Zakladateli raději se ani neptejte, co je ještě za horizontem. Buďte rád, že to dostáváme po částech.
Mladí lidé a lidé ve středním věku nedospívali za železnou a informační oponou komunismu,“ řekl s tím, že se nediví, že pro řadu z nich není demokracie předmětem vděku, nebo dokonce obav, že bychom o ni mohli přijít.
Musíme si proto nejen dnes více připomínat, jak křehká ve skutečnosti demokracie je a že o ni musíme vytrvale pečovat. Jak složité, dlouhodobé a často bolestivé bylo vybudovat ji a uhájit a jak snadné a na první pohled nepozorované může být ji opět ztratit, pokračoval prezident.
—-
uz zapomel rict
to JAAA jsem chtel byt rozvedcikem abych mohl tu kapitalistickou demokracii narusovat, ale pak se to nejak zvrtlo
proto dnes podepisu kazdy cenzurni zakon abychom demokracii uhajili
Že ho hanba nefackuje ze všech stran…? Kur…, to je kosmický materiál! Teflon – hadra. Vyleze ze sraček, které sám pomáhal tvořit, otřepe se – a je čistý jako křišťál! I zevnitř.
Od té doby, co se skutečně řízení přesunulo na a nad úroveň Brusele, parazit potřebuje jen posluhy a vykonavatele svých rozhodnutí. Ne samostatné myslitele. Jsme zase v protektorátu, zdá se, další tisícileté říši? Už jen obvyklý Drang nach Osten chybí, ale možná už dlouho chybět nebude. Zatím tam vývoj směřuje. Jen oposlouchané úvahy, ale jaksi z nich děsí.
Dvojí dovětek k včerejší rozpravě:
Vidlák, ač si říká levičák, bude hledat veškeré způsoby, aby nemusel zvyšovat daně bohatým.
Ohledně vystoupení z NATO a z EU navrhuje referendum, které podle platných zákonů nelze provést, a současně varuje před obojím, protože by to bylo nebezpečné.
Bezpečnější pro nás bude:
Nadále se účastnit válek s NATO. Předávat další suverenitu Bruselu. Tvořit v EU digitální zelenou totalitu. Platit za cizí imigranty. Odevzdávat na věčné časy výsledky naší práce našim západoevropským osvoboditelům.
Já si totiž zpravidla uvědomuju i druhou stranu mince…
1. Když zvýším daně bohatým, tak půjdou do Dubaje, kde jsou daně nízké. Už teď se ukazuje, že Stanjura sice zvedl daně, ale stát víc peněz nevybral… Definice šílenství je dělat stejné věci a čekat jiné výsledky.
2. Není žádný problém udělat zákon o referendu. Případně konkrétně o dvou referendech – o NATO a o EU. Nevaruju před tím, ale viděl jsem Brexit a hlavně to, co pak EU dělala a jak házela Británii klacky pod nohy. Také vidím, že se Británie díky opuštění EU nestala ekonomickým tygrem. A to má Británie přístup ke světovým mořím. My máme pouze Svobodnou plavbu labskou, ale nemáme ani dodělané jezy.
Mně nevadí opuštění EU ani NATO, ale to opuštění nebude zadarmo a já si nejsem jistý, jestli jsou lidé ochotni tu cenu zaplatit.
3. Je možné být v NATO, ale jakoby nebýt. Je možné být v EU, ale jakoby nebýt. Dělat to jako Erdogan a Orbán. Zvolna rozvolňovat vazby. Jak vidno, je možné se neúčastnit válek NATO jako Maďarsko, je možné se neúčastnit evropské integrace jako Maďarsko a zároveň se vyhnout těm nejhorším pomstám Západu.
Sorry jako, ale tak jak nemám rád zaujímání postojů i libtardů, nemám to rád ani na naší straně, nejsem žádný fanfarónský vůdce, neradi si rozbíjim hlavu bušením do zdi, ale raději na tu zeď dlouhodobě chčiju… V tomto nehodlám vynalézat vynalezené a hodlám se učit od Orbána.
Zaměstnanec do Dubaje nezdrhne, takže ho můžeme zdanit až na krev. Zahraniční vlastníky českého průmyslu a českých bank necháme být, starají se našim lidem o práci a o hypotéky. Tomu říkám levicová politika. Hlavně, aby nevyschly dotace z Bruselu, na které si střádáme z našich daní.
Zákon o referendu není žádný problém. Ostatně, Okamura už ho jistě dávno prosadil.
Být ve spolku proto, abych tam mohl škodit, no nevím. Nepřipadá mi to jako přitažlivý politický program pro voliče.
Jak včera kdosi správně poznamenal – dokud se neprosadí politik s jasným programem samostatného a suverénního českého státu, s cílem vystoupení z NATO a z EU, je veškeré alternativní politické snažení k ničemu.
Není podstatné že prozatím nebude mít většinu. Podstatné je, že bude existovat. Jeho čas přijde, proces destrukce EU je nevyhnutelný.
Za mě je to jasné. Stačilo! může v blízké budoucnosti plnit roli zkrachovalé ČSSD. Nic víc nelze očekávat.
„Zahraniční vlastníky českého průmyslu a českých bank necháme být“ – vědomě lžete. Vidlák neustále nadává na Prouzu, na vyvážení zisků ze země, ale vy prostě potřebujete pomlouvat a vysírat bez ohledu na fakta.
Sněte si svůj sen o vystoupení z EU klidně dál. Aby to mělo smysl, muselo by obratem následovat odstoupení od Green Dealu, zrušení emisních povolenek apod. A potom by logicky následovaly odvetné kroky všech trhů, jakožto uvalení vysokých cel a další ochranná opatření. Výsledkem je totální krach průmyslu (resp. jeho přesun jinam) následovaný krachem terciální sféry.
Člověče, proberte se.
Zavírání automobilek v Německu je podle Vás co?
To není krach?
Přesun nemeckých firem do Číny a USA je podle Vás co?
Na co máme jako subdodavatelé dojčlandu vlastně ještě čekat?
To máme v Eurouhniji vyčkávat na „hořký konec“?
A ostatně soudím, že praktická implementace Greendealu předčí jakkékoliv možné sankce.
Kdo se vlastně schováva za Nickem kolemjdoucí?
ETA, nebo přidělený referent?
Píšu z mobilu, takže oprava, zajímalo kdo se schovává z tím Nickem s dlouhým jménem.
No Eta, kdo jiný. Nikdo jiný tu nepíše stylem „smlouvy podepsány a zabetonovány“.
Ty jeho smlouvy se Satanem, možná.
Sice se potkáme se v Pekle, ale šéfem přikladačů tam budu já.
A ještě bych dodal, že na tyto dvě specifické referenda sere pes, ja chci mít zákon o obecném referendu, bo jsem demokrat na rozdíl od libtardů, kteří mají panickou hrůzu z “lůzy” co by si mohla odhlasovat něco co neladí s názorem elit KoZa
Jak včera kdosi správně poznamenal – dokud se neprosadí politik s jasným programem samostatného a suverénního českého státu, s cílem vystoupení z NATO a z EU, je veškeré alternativní politické snažení k ničemu.
Nekompromisní odpor proti NATO a EU měli od prvopočátku ve svém programu čeští republikáni (SPR-RSČ). A jak nakonec v roce 1998 dopadli? S každými následujícími volbami získávali méně a méně hlasů, až to nakonec po 20 letech zabalili, zdecimovaní finančně i personálně. Trvalý nezájem voličstva nemůže žádná strana, existující finančně pouze z příspěvků svých členů, dlouhodobě přežít. I tak to byl rekord.
Dnes mají ve svém programu výstup z EU a NATO i jiné drobné národovecké strany. A podívejte se na jejich volební výsledky. Ani v součtu nepřesahují oněch 5%, potřebných k uchycení se v zastupitelstvu.
Mainstreamová média v této věci prostě odvedla dokonalou práci – drtivou většinu voličů přesvědčila, že být v EU je pro občana cestou k bohatství a prosperitě. A členství v NATO je záruka jeho bezpečí…
I když se dnes stále jasněji ukazuje, že opak je pravdou, setrvalost v myšlení starších a ideologické zpracování mladší generace způsobuje, že tuto hořkou pravdu, kterou čeští republikáni věděli už před čtvrtstoletím, si většina občanů nechce přiznat. Dokud…
Dokud se na vlastní kůži nepřesvědčí, jakou cenu bude muset česká republika s.r.o. a její občané za toto členství zaplatit. Protože nesplatitelné dluhy v totální závislosti na cizácké zvůli lze smýt pouze krví. Krví vlastenců i tyranů všech kalibrů. A k tomuto není český národ zatím ochoten ani připraven. Vždyť není schopen se ani pořádně sjednotit k odporu na mnohem menší úrovni!
Spolky EU a NATO jsou projekty sionistického způsobu řízení. A to je mafie takových rozměrů, vedle které je sicilská cosa-nostra jen směšnou zábavou skautíků. Pokud by se na české pol. scéně začal prosazovat politik, který by se otevřeně postavil proti této mafiánské chobotnici sionistů, je z něj rázem chodící mrtvola.
Vždyť se podívejte na současný český parlament, který spíš vypadá jako izraelský Knesset. Jak se chová. A při pohledu na americký Kongres budete mít stejný pocit. Tahle pozvolna chcípající a kopající kobyla bude ještě hodně dlouho velmi nebezpečná. Dokud jí nedojdou veškeré zdroje. A o ně se tu, i celosvětově, vlastně hraje.
To je polízanice, co?
Stále jde o podíly našich lidí. S těmi „hospodaří“ cizí migranti vnitřní i cizí migranti vnější. Omlouvací rétorika o výhodnosti kulhá, plazí se, ale nic jiného na obhajobu místní veletoci nemají.
Je to kalech. Jako Golem. Co je pro ně na ČR a speciálně Praze tak přitažlivého? Prý má nějaký okultní význam.
Já řekl, že zahraniční vlastníky necháme být? Já řekl, že je zapotřebí, aby ze země neodplouvalo ročně 500 miliard na dividendách. Když tady zůstanou, bude rozpočet takřka automaticky v přebytku…
Problém našeho státu není v tom, že by měl nedostatečně vysoké daně. Problém je v tom, že se ty prachy rozkradou. Kurňa, rozpočet státu jsou dva biliony korun a já se vlastně mám omlouvat, že nechci vybírat ještě víc. Jsem levičák, ale nemám orgasmus z toho, že stát bude přerozdělovat zase víc peněz.
Jak jsem napsal včera, už jen zaražení penězovodů kmotrům a boj proti vyvádění peněz, to je práce na dvě volební období a tři atentáty.
Že Okamura neprosadil referendum, to je proto, že to chtěl jen on a nikdo jiný. Referendum o vystoupení z EU a NATO se bude dělat, až bude padesát procent poslanců pro. Dřív ne. Ale až budou, tak to bude ajn cvaj. Jestli to umíte lépe, tak nám to předveďte.
A jinak je to jednoduché – pokud potřebujete dokázat, že to dělám špatně, tak se Vám to vždycky podaří. Obzvlášť tím, že i vložíte do úst něco, co jsem neřekl.
A fakt, český Elon Musk nevznikne tím, že mu nějaká úřednická komise přidělí prachy ze státního rozpočtu.
Český Elon Musk vznikne, pokud tu budou vzdělaní lidé, předvídatelné daně, jednoduchá byrokracie a vstřícnost, když něco bude chtít postavit. Ale tohle zařídit, to je jen obyčejná a nevděčná práce. To není panoptikum velkolepých přání. Jestli chcete jasné proklamace, volte Okamuru. Ten je dělá už deset let.
Zahraniční firmy tu podnikají, aby vydělaly. Když jim omezíte výdělky,půjdou jinam.
Už aby tam byly.
Z ruska to vyhnali a najednou prosperujou.
👍
Re: pithart
Ivan na to měl připravené právní prostředí.
Neboli soudruzi vyžírači a pumpovači se nemohli jen tak zvednout, beztrestně vyházet z práce lopaty, zabalit a odeslat výrobní linky a zařízení a vybrakovat bankovní účty.
Tedy ne všechno najednou.
V tom je ten maličký rozdíl.
Soudruzi zablokovali Ivanovi na zahraničních účtech miliardy a Ivan jim za to sebral „všechny“ předměty od šroubku až po celé rafinérie a jiné fabriky.
Já vím…
Převzali to Číňani, a hlavně Rusko vyváží suroviny, za které nakupuje výrobky.
Když si to budete hodně přát, tak se Vám to i může splnit. Jenže ty firmy si vezmou sebou i stroje a hlavně všechny patenty. Bez patentů nic prodejného nevyrobíte.
Půlka planety patenty flexibilně respektuje nebo už stejně ma vlastní, a vyrábí a vyváží, samozřejmě, ta druhá půlka. Zustat po odchodu závislými na té současné půlce by by, problém.
Takže, řešením by mohlo být „vystůpit, ale hned zase vstůpit“ Do té druhé půlky „na pět „.
Strachy nespim , ze nakej bohac uprchne do Dubaje.
Nejlepsi je dat jim este vic nez chteji..
Dat ministrum prachy , aby bohace vic vobohacovali ,uprchlove na to vsecko nestaci..
Voni ty globalisticky kapitalisti maji nejvic zajem, aby sme se meli dobre. A schovavaji triliony ,co nejdal vod sveta..Aby je nekdo nenasel.
Musk mel malou firmicku na zkrachovani v 2008 a najednou pres noc zbohat v miliardach, /to zname/, nejbohatsi spastic na svete.
/Aby taky posluhoval ,delal ty el.auta a dalsi politicko ideologicky prikazy pro ne realizoval/. Snad neuprchne taky, do Du bajky..
Nebo orban a fico ,sou potreba , aby trochu stekali vBruselu ,na EU..
Lid je pak nadsenej a ukojenej ,ze slysi ,ze si nakej madar stezuje /a jinak nic/ ,za nej..
Já jim nechci omezit výdělky. Já chci, aby je investovaly tady. Pokud vyvedou peníze ze země, aby se jim to zdanilo a pořádně. Pokud tady mají továrnu na letecké motory, která generuje zisk, tak chci, aby druhou halu postavili také tady a ne v Německu.
Stejně tak mi nevadí, že vznikne koncern. Vadí mi, když si koncern lobuje za omezení konkurence tím, že malým háže klacky pod nohy třeba tím, že jim furt zpřísňují hygienické normy.
Nevadí mi státní podniky, ale vadí mi, když se na nich parazituje, jako to bylo v ČSA.
Chci, aby tady vznikaly nové firmy a nové nápady. Aby se dalo začít podnikat v garáži a aby se nemusely vyplňovat tuny lejster. Chci aby se aktivita netrestala.
Vidláku,
investice jsou k naprostému hovnu, POKUD bude NADÁLE fungovat přeprodej vyrobených předmětů v rámci firemního konsorcia.
Pořád tu budem v jezedáckých stodolách lisovat chladiče a svařovat sedačky a Dojčák bude prodávat mercedesy a bavoráky.
V reálu to dopadne tak, že výrobna – takto česká dcera německé matky – postaví v Čechistánu halu i s výrobním zařízením, kteroužto jí dodá vysoutěžený německý dodavatel za jistotu desetinásobku, a to rukama ukráckých zedníků, polských montérů a slovenských ajťáků.
Tento model funguje naprosto bezchybně, protože pohyb kapitálu, zboží a osob (osob nejméně) a POZOR – TOUCHÉ! – zamezení dvojího zdanění.
Neboli s čím bojuje tzv. pendler na živnolist (socko + zdravko), s tím nebojují nadnárodní korporace či jen prostinké firmičky s přeshraničními filiálkami.
Navíc zisky převedou interfiremními obchody. Musely by pro ně být daně z obratu. Ale raději se těch nepotřebných, kde to zvládneme sami jako řetězce, zbavit a nahradit je vlastními.
Myslíte české firmy typu ČSA, ČD, Česká pošta, … s českým vedením nominovaným politiky? Mladej Benda jako šéf Škoda Auto?
A banky samozřejmě.
Ano, to jsem včera psal také – účelové fakturace. Tohle je ještě větší podíl peněz než ty dividendy. Oficiálně se z republiky vyvádí asi 300 miliard. Neoficiálně pomocí fakturací je to minimálně stejná částka, možná větší.
Stačí napsat fakturu na předražené IT služby, které dělá koncernová firma se sídlem v Dubaji a je to.
Tohle je třeba mýtit všemi způsoby. Třeba tak, že inkvizice na finančácích nechá na pokoji ty malé a začne se zajímat o tyhle podstatné peníze. V dnešní profízlované době se to dá odhalit docela snadno, ale není odvaha to řešit.
Když se bavíme o částce někde kolem půl bilionu korun, tak je to takové číslo:
500 000 000 000,- Kč
Za takové prachy se vraždí, střílí, dělají se převraty i atentáty. Ale tady leží klíč k tomu, jestli jsme kolonie nebo suverénní stát.
„předražené IT služby“ – nedovedu si představit jak toto ohlídat. Například pošlou naprostého juniora za sazbu principála, to netuším jak postihnout.
Vyvedená částka je zhruba 3x větší než 300 viditelných miliard. A to už je pořádně znát.
Vidláku, bruslíte na tenkém ledě. A je problém po takovém zakleknutí vyvolat arbitráž a naklonit si zúčastněné.
Některé věci jdou, když není jeden natvrdlý a nejdou je-li natvrdlý.
Ještě bylo potřeba vyvinout přístroj, zvaný duplikátor. Vidláka bychom do duplikátoru strkali opakovaně, tím bychom konečně získali politickou garnituru, která má v hlavě mozek.
V zásadě právě tak, jak to Vidlák popisuje, to dělají třeba v Číně. A viditelně jim to dobře funguje.
Mimochodem, já jako podnikatel bych se nezdráhal platit daně (rozumné výši), kdybych viděl, že vybraný peníz jde
– na školství, které vyučuje užitečné věci a ne vědu o buzerantech
– na vědu a výzkum v technických a přírodovědných oborech
– na podporu prorodinné politiky (máma, táta, děti)
– a vůbec na takové investice, které jsou návratné a zmnožují bohatství této země
Když vidím, jak se veřejné prostředky beztrestně rozhazují a promd… pro mrhávají (digitalizace stavebního řízení, stíhačky, černá díra Ukrajina, „neziskovky“, nákupy na Lipské burze…), moje ochota platit daně a tím podporovat režim rapidně klesá do záporných hodnot.
Přiznejme si, jak to chodí: režim vybere na daních, kde se dá, ale neposkytne podporu potřebným (viz výše). Důchodcům peníze seberou a sami si zvednou platy o jednotky desetitisíců.
Kdo tohle vidí, řekne si, že se na financování téhle špíny může leda…
To, co píše Vidlák, jednoznačně má smysl, protože to řeší příčiny problémů u jejich kořene, a ne až špínu na konci trubky.
Ale ten replikátor již existuje. Je to dlouho trvá.
A vysledek je nejisty.
Čtete nepozorně. Píšu o duplikátoru. 🙂
Ovšem třeba v mém případě se to nevylučuje, můj syn je moje kopie, prý teda. No dcery vlastně také. Klony útočí.
@Původní obyvatel
Máte pravdu, u nás v rodině je to podobné. Některé (ale jen některé) moje děti prý nepotřebují rodný list. Ovšem spoléhat na to nelze 🙂
Kdo tohle vidí, řekne si, že se na financování téhle špíny může leda…
Mluvíte mi z duše. Udělal jsem to již před 10 lety. Každá koruna, poslaná tomuto režimu, je mincí vhozenou do kanálu.
Dobře.
Řekněme, že začneme pracovat na sociálním smíru.
Aby už nikdo nemusel končit pod mostem, rozvedené matky si nemusely přivydělávat prostitucí.
Začneme u exekutorů.
To je totiž ta největší hrůza, co se tu objevila. Inkubátor multimilionářů a mnohonásobný likvidátor lidí.
Kolik „straníků“ STAČILO! tohle podpoří?
Kolik z nich má v kanclech těch grázlů, své známé-kámoše-rodinné příslušníky?
A nesmí se taky zapomenout, že tuhle gangsterskou soudně-exekuční mafii Čechům prvně zařídil tolik vychvalovaný „jsemžid“ Zeman z ČSSD.
Protože on nemá rád dlužníky, dle jeho slov.
Na duplikátory bacha. Viz Hendersonův duplikátor ve stejnojmenné povídce Jarosla Veise
https://www.databazeknih.cz/povidky/hendersonuv-duplikator-50280
Já jsem měl na mysli ten Teslův. – Tesla jakémusi eskamotérovi vyráběl teleport, trochu se mu nepovedl – protože teleportovaný objekt sice vzniknul na nově požadovaných souřadnicích, ale původní, „zdrojový“ předmět zůstal v teleportu. Takže to byl vlastně duplikátor, a nikdo, včetně Tesly, v tom příběhu se s tím nedokázal srovnat a náležitě toho využít.
Eskamotér, Tesla, a koneckonců i autor onoho příběhu to nepochopili, natož aby tu myšlenku přivedli na komerční úroveň. Úplně a doslova to zabili. – Cha! To my bychom s tím naložili daleko lépe – jen by se nesměl nikdo zmýlit a nechat do toho nastoupit Fialu.
—
Byl to docela pěkný, dobře udělaný film, jen ten název se mi nějak nevybavuje…
Voni nejen postavi u nas halu ,taky postavi a nejdriv, svoje vlady a vlady pro ne udelaji vsecko co potrebujou..I vobohacovace na vobohacovani ,jejich vlady privezou..Zahranicni organizace pro ne zaplati stedre z naseho..A vsecko zglobalizujou..I volby..
Re: Vidlák
Děkuji za zpětnou vazbu. Snad bude diskuse jednou k užitku.
Pokud tam mám jít a mám se pokusit něco ovlivnit, tak začnu tam, kde jsou největší možnosti (ale také největší tlaky). Až zvítězím a z republiky odteče ročně maximálně 100 miliard, až budu mít za sebou čtyři přežité kulky od různých Redlů, Mrázků, Dlouhých z Hluboké a dalších kmotrů a ukáže se, že dálnice jsou levnější, digitalizace je levnější, školství je levnější i zdravotnictví je levnější… a rozpočet stále ještě nebude v plusu, tak se půjdu pohádat o výši daní.
Ale vybírat stále víc, aby se dalo stále víc krást, to mi přijde jako chucpe a takový levičák prostě nejsem. Jsem levičák, aby každý byl ošetřen, každý měl odvrtané kazy a každé dítě mělo rovnátka. Jsem levičák, aby energetika i voda byla v rukou státu (či obcí), aby každý měl slušné bydlení a nemusel dřít jak nevolník. Ale nejsem levičák, abych přerozděloval dotace a rozhodoval o výrobě každé tužky. Nejsem levičák, že by inovace vznikaly v úřednických kancelářích.
Tady to myslím sedne.
…“Když přijdou noví k moci, tak během krátké doby převezmou všechno co tu bylo.“…
Anna Hogenová: 💥 LHÁŘI dnes slaví ? Nutná obnova ČR skrze jednotlivce 💥…sváteční zpověď
https://youtu.be/1LL11SVHFto?t=464
Problém je, že na začátku to byly obce, které vlastnily (od bytů po vodu) a vše prodaly. Vykoupit (za peníze daňových poplatníků) a darovat obcím? A očekávat jiný výsledek?
Kdo u nás potřebuje cizí vlastníky.
Prosím nějaký seznam.
Jestli cizí nebo náš je úplně jedno. Jen musí mít velké prachy, know-how a patenty.
Re: Vidlák
Český Elon Musk vznikne ihned poté, co se Češi stanou stejně PRACHATÝMI a stejně BLBÝMI soudruhy, jako jsou Muskovi akcionáři, kteří investovali s důvěrou, že zbohatnou nikoli spekulací s akciemi, nýbrž ziskem dosaženým z ekonomického úspěchu Muskových proudžektů.
Vidláku, velká pochvala. Jsou to sice elementární pravdy, ale , jak vidno, je třeba je neustále připomínat.
Nu, ale i přes pochvalu Etou si dovolím připomenout tu úplně pravou realitu.
Vidlák píše:
„Referendum o vystoupení z EU a NATO se bude dělat, až bude padesát procent poslanců pro. Dřív ne. Ale až budou, tak to bude ajn cvaj.“
**********
Stále málo milý Vidláku.
Elementární skutečnost je, že referenda „o EU a NATO“ by šlo provádět jen a pouze tzv ústavním zákonem. Detail, ale zatím stále sakra podstatný!
Lidštinou 50 % poslanců teda fakt nestačí, je třeba 60 % (2/3, kvalifikovaná většina) a nejen Vidlák by si měl upravit své představy. A to stejné u Senátu.
A navíc Senát ani nemohou poslanci u těchto ústavních zákonů vůbec přehlasovat,
i když o Pavla zde ani nejde.
*****
Jooo, kdybych já byla „ďáblův advokát“ této děsné vlády, snad bych lidu to jednorázové jen referendum s podporou opozice ještě do voleb jako echt hry tlačila s opsáním cca minulého jen „pro setrvání v EU a NATO“.
Po zvolení Pavla by se bohužel ta „většina“ PRO stále zatím našla.
Pak můžeme být vlastně rádi, že jsou v 5K tak zbabělí, či pohodlní, nevidí tu potřebu
ani „strategicko-komunikační“ sílu „klacku“ ,
nechat potvrdit jednorázově zase jen to setrvání „na věčné časy“ a ještě zákon protlačit za pomocí opozice a nebo pak troubit, neschválili jste nám zákon o referendu, lžete voličům, nejste demokrati…..
Proto v této chvíli považuju referendum o EU za utopii, která se ještě minimálně dvoje senátní volby nevyplní.
Ale dělat to co Orbán, to může i nový premiér. Akorát to není moc líbivé a velkolepé. Je to tuna drobné práce, za kterou nikdo nepoděkuje.
re: MAJKA, Vidlák
Zkuste vysvětlit starému a hloupému hnusákovi, PROČ referendum o vystoupení z NATO. Ten, kdo vstup schválil, ten jej může zrušit.
Referendum o vystoupení z Čtvrté říše – tomu rozumím, i když i tam by se s tímto problémem dalo úspěšně souložit. Nástroj nutný k ojro-souloži se zove Lisabonský pamflet.
Pokud k jeho platnosti postačil podškrab zloděje propisek, měl by k jeho zneplatnění pouhý podškrab soudruha politruka.
Protože celá liberální fronta bude řvát, že je vedeme na východ do Mordoru a že na to nemáme mandát a soudruzi v eurosajůzu nebo ve Washingtonu si řeknou, že mají pravdu a udělají tu nějakou tu intervenci…
Ať řvou. Nic jiného stejně neumí a karavana může poklidně kráčet dál.
Bohac je taky levicak ,kdyz to potrebuje..Az to schvali Benda budou referenda..
Já nepsala nic o „vystoupení“ jen a pouze s referendem.
Samozřejmě, Když nebylo u vtažení do NATO nutné referendum tam, není třeba ani ven, smlouva dokonce nabízí, jak to udělat.
Ale zatím není takový smělec ani na dohled….i Babiš má NATO za posvátný grál…
*******
A jen „podškab“ jedné figury to ani tehdy nebyl, hlasovala v kalupu vláda, pak se ratifikovalo….Poslanecká sněmovna třeba prý 154 hlasy ze 192 přítomných poslanců vyslovila souhlas se zapojením ČR do Severoatlantické aliance. Proti přistoupení k Washingtonské dohodě hlasovalo 38 komunistů a republikánů. Všichni zástupci stran demokratické pravice a sociální demokracie hlasovali údajně pro vstup do NATO, ověřovat to nemá pro mne už nyní smysl.
************
ODSTOUPENÍ-VYPOVĚZENÍ:
„Článek 13
Po dvaceti letech platnosti smlouvy může kterákoli smluvní strana odstoupit od této smlouvy rok poté, co podá vládě Spojených států amerických zprávu o vypovězení smlouvy a ta podá informaci vládám dalších smluvních stran o uložení každé výpovědi.“
***************
Já sama jen reagovala na napsané nepřesnosti referenda slibujícím a o nich snícím…. a tedy o ošidnosti takových nápadů referend a jejich slibů při zákonných podmínkách současných.
Když někdo chce slibovat v „demokracii“ střihu ČR 2024, neměl by nabízet nesplnitelné, natož „alternativně-opozičně“.
Lhářů a mlžičů už je v politice přehršel!
Nabízím k úvaze, že věci se mají poněkud jinak, ba co dím, mají se hůře, než předpokládá autor, cituji:
„3. Je možné být v NATO, ale jakoby nebýt. Je možné být v EU, ale jakoby nebýt. Dělat to jako Erdogan a Orbán. Zvolna rozvolňovat vazby. Jak vidno, je možné se neúčastnit válek NATO jako Maďarsko, je možné se neúčastnit evropské integrace jako Maďarsko a zároveň se vyhnout těm nejhorším pomstám Západu“.
Bohužel, to, co je dle autora možné, je velice diskutabilní. Vzhledem k tomu, kam pochybná organizace, zvaná EU směřuje-federalizace a vytvoření Ojrostátu, vzhledem k politice utahování kohoutů a ukrajování salámu.
Ojrostát už zařídí aby Maďarsku a podobným případům zatnul tipec. Ne ze dne na den, ale pěkně postupně, plánovitě.
Takže jediným rozumným tahem je být suverénní (v dobrém i ve zlém) a žít na svém a za své. A to v hen té EU prostě nelze. O pochybném spolku NATO nehovoře.
Re: buldatra
Více méně souhlas. Nicméně situace je postavena tak, že Orbán může být ve všech směrech odporu neustále mírně napřed, protože jeho parlament nemá 720 kusů, tudíž je akčnější.
A znovu zopakuji, co všechno může Čechistán.
Přiškrtit prodej elektřiny do Ojroříše.
Přiškrtit dopravní toky ve středu Ojropy ( s objížděním rakouskem a Polskem na mne nechoďte, stojí to prachy a nejsou dopravní kapacity).
Přiškrtit přenosy elektriky Fritzkům směrem ze severu na jih.
Přestat odebírat „zázračný ojroplyn“ a znovu ho pustit rovnou od Ivana.
Coz je nerealne v situaci, kdy tady pulka lidi uvazuje stylem „ale co by tomu v zahranici rekli?“…
Jetřebí tedy tu půlku lidí (těch pár finančně zainteresovaných „politiků“) umístit na detašované pracoviště na Mírov.
Jenze ono to neni „par financne zainteresovanych politiku“. Racte opustit dezolatskou bublinu.
Je jich pár! Jako příklad lze uvést rozdělení Československa. Jeden zloděj propisek a jeden vytlučený mozek boxera na to stačili – to jsou přesně dva!!!
Jasne, tihle dva tady do zblbnuti voli ODS, US, TOP, STAN…
Vidláku, ne že bych v principu nesouhlasil ale pokud nová vláda nevyřeší hlavní problém naši ekonomiky, a to jsou cca každoroční odtoky 600 miliard (300 přiznané dividendy a asi jednou tolik šmečko s vnitropodnikovými cenami) tak se nic nezlepší.
“Bohati utečou do Dubaje” je jen výmluva stejná jako “supermarkety jen přenesou náklady na zákazníky”
——-
Demokracie = Decentralizace +Superexpresy
Vždyť nemusí být zákon o referendu.Stačí udělat petici a podepsat ji přes datové schránky.
To je stejné jako osobní podpis.Zákon o referendu fašisti nikdy nikde na světě nepřipustili.
Proč by u nás měli??Okamura o něj usiluje nejméně 10 let,ale občané papouškují bláboly
z televize.A s problémy s vystoupením – mají jen lidi s hypotékami,ale to není národ,to
jsou sluhové tohoto uspořádání země.Nikdo s mozkem si nevezme hypotéku,když se
může dolar,euro i koruna během několika měsíců otřást.Navíc vše směřuje k digitální
měně,takže převedení hypotéky ji nejspíš prodraží.A hypotéka je otroctví – občan nejen
splácí úvěr,navýšený o úroky,ale živí i pojišťovnu,kterou by normálně ani neznal.Ten
kdo vstoupí do otroctví dobrovolně,bude tento režim jako spořádaný otrok držet za
každou cenu,protože je mu umožněno být v soukolí……..Vystoupení z Evropské Mumie
znamená cla na hranicích – problém pro obchodní řetězce,snížení jejich marží,omezení
dovozu potravinových odpadků – taky vznik/obnovu státních potravinářských norem.
Že Británie je v problémech,to je důsledek nepracujících dobře živených muslimů.
My bychom mohli cikány poslat na hranice budovat žiletkové zábrany,které stejně jednou
budeme muset vybudovat.Tím podmínit dávky.A musí se najít politik,který vykope
neziskovky od státní pokladny.Potřebujeme zákon FARA a lze ho připravovat už nyní.
Tak jako je připravený zákon o referendu.Je rozdíl,když má problémy světový vysavač
nebo evropský producent.Lidi ještě nezapomněli pracovat,neboť jsou dobře zotročeni.
Musíme počkat na konec války ,omluvit se Rusku a Číně,poslat současnou vládu do
Ruska v klecích k potrestání za Belgorod,a obnovit normální obchodní vztahy.A můžeme
poslat Evropskou Mumii tam kam patří – do hrobu.Ustáli bychom odchod,jenom bychom
museli důsledně paralyzovat zrádce národa – neříkám zabít,prostě otevřít uranové doly
a poslat je na brigádu,nebo je tam trvale ubytovat.Všechno visí na ukončení války.
A Rusko tlačí na pilu.I když volby v prosinci bych viděl nejraději……
Ten nárůst ze sedmi procent 2013 k druhému místu 2021 je způsoben spíše návratem těch odpadlých a nebo vyrostli noví milion-chvilkovi voliči?
Rozvědčík včera v projevu dal najevo, že Babiše premiérem nejmenuje.
Oni dva už nejsou ve stejné straně?
Kde se, u všech ďasů, bere ta nevraživost soudruha k soudruhovi?
Nebo že by závist, že o něco (rozuměj – o dost) chytřejší Babiš nejdříve vsadil na lepšího koně, vypracoval se v oligarchu a k dovršení všeho nyní soud rozhodl, že nebyl agentem StB? Kdežto Pávek vsadil na koně chromého a z prorežimní gumy se vypracoval do vždyprorežimního zrádce, za nímž se po vypršení mandátu zavře voda ( i když by to raději měla být brána kriminálu)?
Myslíte že po znovuzavedení trestu smrti se bude také topit ?
…v kamnech, nebo ve vodě?
🙂
Tak budeme bez vlády a rozvědčík možná rozpoutá něco, čeho bude litovat.
Tihle lituji maximalne sami sebe.
Informační hodnotu zmíněného bych nepřeceňoval. Chlapec prostě asi jede podle notiček a mlží …
Pro Babiše bude ideální koaliční partner Kalousek. Ti dva se hravě domluví na čemkoli. V zájmu státu, bezpochyby.
Stran ministrů,
zapomněl jste na Rakušana a Černochovou. Ti se drží jak helvítská víra, a taky si je pamatují všichni.
Článek se mi celkem líbil – jen tak dál …
Zaujala mne slova „VOLIČSKÁ OSTRAŽITOST“, jejichž existence zde má pro mne určitou vypovídací hodnotu, kterou vnímám kladně, neb mi něžně zavání náznakem sebereflexe …
Nepřekvapilo mne operování „PRŮZKUMY“ …
Postrádal jsem však slůvko „ASPEN“, jež by mi docela ladilo se slůvkem „ostražitost“. Připomnělo by název jisté, nikoli bezvýznamné, instituce, jež existovala dlouho (ale opravdu dlouho) před první nominací paní Jourové a dalších do orgánu EU …
( https://www.aspeninstitutece.org/people-of-the-platform/ )
Je těžké zvolit nějakou stranu, nebo hnutí, zvláště po tom jak jak se doposud staví k válce na Ukrajině. Jak nedovedou vysvětlit příčiny, které vedly k válce. Pořád slyšíme, jak všechny strany unisono tvrdí, že hlavní agresor je Putinovo Rusko a Ukrajinci se pouze brání ruské agresi. Jenom pár stran nesměle a opatrně upozorňuje, že ani Ukrajina není bez viny.
Lžeme si u nás do kapsy a celkově bereme volbu našeho prezidenta jako jedinou správnou, bez ohledu na jeho minulost. A naše mládež má naprosto vymyté mozky, což dokládá jejich postoj v současné době, kdy rodiny žijou ve lži a k prospěchu vedou i své děti, bez ohledu že jim vědomě lámou charakter.
A ještě je tady Lžikovid, který v plné nahotě ukázal na kreatury, které nám zde vládnou.
Jestliže se dnes tvrdí, že je jedno, kdo v USA bude prezident, neplatí to i u nás? Kdo nám tady vlastně vládne? Kdo tahá za nitky? Nenamlouvame si i my tady nějaké bludy? Co se stane, když zde vyhraje ANO, SPD, STACILO a další, dnes opoziční strany?
Tydlety revoluce, puče, převraty a majdany se vždycky připravují z venku. U nás nic takového nevidím, takže těžko matičko, těžko ?
Češi mají svůj Mejdan s Impulsem na Václaváku.
Miloš Zeman:
Nedůvěřujte těm, kdo se vydávají za elity, a reklamují si právo vám vládnout. Důvěřujte v první řadě sami sobě. A pokud si někoho zvolíte, tak proto, aby vám nevládli, ale aby vám sloužili. A pokud to nebudou dělat, tak je kontrolujte. To je vše.
Nemám toho samolibého starce (je o tři roky starší než já) moc rád. Ale co s tím – on má pravdu!!
Zeman má někdy strašnou formu, ale téměř vždy velmi dobrý obsah.
Já nemám rád staré kocoury – tzv. ooty.
(Jo, v Avghánistánu se bojuje za Prahu ,,,)
Ach jo – dpč s ježkem …
Ještě si pamatuji ministra zdravotnictví Hegera, který nevěděl co si počít s metylovicí, obdoba slivovice, kde místo alkoholu byl metyalkohol. Zemřelo tehdy 50 lidí a stovka jich byla těžce zdravotně postižená.
Ona ta aféra začala už dřív, jenže jak tehdy řekl primář z Havířova, nevěděli proč jim ty lidé umírají. I pojal podezření, protože někteří oslepli než zemřeli.
A jali se léčit otrávené podáním alkoholu, který metyl odbourává. Což už nemohli vidět lékaři v Norsku a přijeli s lékem, o kterém se tady vedla diskuze, že je drahý bo je nový, což vyvrátili někteří lidé, že už se vyrábí generikum.https://www.novinky.cz/clanek/domaci-na-otravu-metanolem-zemrel-dalsi-clovek-pocet-obeti-vzrostl-na-31-171232
Kurňa ten lékař, už si ho nevybavuji. Už to mám Erik Hovda https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/rozhovor-s-norskym-toxikologem-hovdou.A120913_182844_domaci_zt
A ještě ministr Drábek, ten se Kalousovi také povedl https://cs.wikipedia.org/wiki/Jarom%C3%ADr_Dr%C3%A1bek
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/ceska-ekonomika/drabek-je-uzdravil-papirove-ted-se-jich-zastaly-soudy/r~i:article:783626/
V čem Drábkem zavedené změny spočívají? Místo šestatřiceti kritérií, která se posuzovala dříve, se nyní posuzuje pouze deset položek. Lidé jsou tak sice v části případů stejně nemocní, jejich zdravotní stav se nezlepšil, změnilo se ale úřední ohodnocení jejich nemoci – a to zpravidla v jejich neprospěch. U soudu v Plzni nyní uspěl muž po transplantaci jater a s dalšími chronickými zdravotními problémy (bolesti zápěstí a zad). Podle původního rozhodnutí posudkové komise z roku 2009 byl muž zařazen do skupiny invalidních důchodců třetího stupně – tedy s nejtěžším postižením.
Po změně zákona, dle nového hodnocení, už zdravotní postižení muže není tak vážné. Zařazen měl být do skupiny invalidních důchodců druhého stupně. Což by znamenalo až o několik tisíc korun měsíčně nižší důchod.
Drábkovi se taky říkalo „kybersadista“.
Re: Evix, berkowitz
Podle starého hodnocení bych měl nárok na 2. stupeň invalidity ze tří.
Podle nového hodnocení jsem zcela zdráv.
Tedy vlastně nejsem.
Jelikož je má schránka tělesná poškozena o 28 % (ta procenta opravdu nemají chybu), mám statut „OZZ“ – osoby zdravotně znevýhodněné.
V praxi to znamená, že jsem mrzák bez jakýchkoli úlev a výhod jak pro zaměstnavatele, tak i pro mne jako zaměstnance.
Řečnická otázka – který zaměstnavatel si dobrovolně nabere do stavu mrzáka, ze kterého NIC nemá?
Když jsem měl „svoji firmu“, musel jsem „vyhodit“ administrativní pracovnici, aby byl počet úvazků zdravotně hendikepovaných pracovníků ve firmě nad 70%, musel jsem zbudovat odpočívárnu pro hen ty mrzáky a pak jsem mohl čerpat 3 000Kč (jeden tisíc korun českých) jako státní dotaci.
K té dotaci jsem musel kvartálně vyplňovat asi 5 stránek formátu A4.
Když mi k tomu soudruzi nadělili další 1 000 Kč a k tomu přihodili další povinnost (dalších pět stránek účetních rozvah a dalších ekonomických ptákovin), poslal jsem je s celou jejich dotací do prdele.
Na tomto mrzáckém byznysu se na okresní sociálce živilo pět soudružek, které byly protivné, jak tři hovna za sebou.
TVL, tento stát opravdu nemá chybu…
Podobně na tom je můj bratr. Na inzulínu 20 let, po těžkém kolapsu slinivky břišní. Problém s očima, do budoucna operace. Necitlivost nohou. Invalidní důchod a teď nevím jestli 2. kategorie po slabé mrtvici po očkování proti koronaviru.
Je zaměstnaný jako pomocný dělník, z invalidního důchodu 8 táců nejde přežít. Pochopitelně dal sedí za volantem náklaďáku, šedá ekonomika ve stavebnictví.
Bratranec, co tu byl, má problém s bederní páteří, když sedí má problémy s chůzí, to já taky, Hyundai se ozývá víc a víc. Ale já jsem už v penzi.
Oni dva a vy Targusi nemáte podle našich lidumilů šanci. Bratranec je Slovák, on může jít na důchod po odpracování 40 let, ale ten by se mu podstatně zkrátil. Dost se divil, že my musíme mít i věk a ne jen odpracované roky.
re: Evix
Slováci můžou vyfičet o něco dřív.
V létě jsem se potkal s kámošem z vojny. Je od Bardejova, ale v Česku maká zhruba od r. 2000. Nějak to teď ladí, aby mohl do starobáku dříve. Konkrétně bych se musel zeptat.
tych 40 rokov je teraz relativne novo schvalene, ale da sa cakat, ze skor ci neskor to zrusia, kedze ide vela ludi do dochodku a niet za nich nahrady
To jsem vymyslel já a kupodivu se to chytlo 🙂
Nejen nižší důchod,ale hlavně povinnost pracovat, aby se mu ty roky počítaly do věku k odchodu do řádného starobního důchodu.
Alkohol neodbourává metanol, ale silně zpomaluje odbourávání metanolu játry, tím se snižuje koncentrace rozkladných produktů, které tak nejsou v nebezpečném množství (formaldehyd je to jedovatý, do jehož vodného roztoku se nakládají různí tvorové viditelní v přírodopisných kabinetech a části těl k pitvání mediky, formaldehyd se pak rozkládá na kyselinu mravenčí, která zas brání buněčné respiraci v mitochondiích).
Já nejsem lékař, jen si s té doby tohle pamatuji. A pamatuji si to proto, že jsem pracovala v Hyundai a tam byla většina lidí z Havířova. Tam byli postižení hodně.
Zemřela kolegyně z vedlejší linky, bratr ji a otci nabídl štamprli alkoholu. Otec oslepl a ona volala večer do práce že je jí špatně, ráno byla mrtvá. Zůstal po ní 8 letý syn.
Další kolega byl těžce postižen, oslepl a k tomu další problémy, ten byl na jiném oddělení. V práci nás vedení firmy nabádalo nepít žádný alkohol.
Spousta mých kolegů přišla o známé a někteří o rodinné příslušníky.
V průzkumech mají jednotlivé strany Spolu dohromady přes 20%. Když se dají dohromady s Stan, tak Babiše opět převálcují.
V průzkumech měli Piráti kolem 10%ˇ. Pak přišly eurovolby a nevolil je nikdo. Pak přišly krajské volby a ztratili 97 mandátů ze 100.
Preferencemi šermuje Vidlák ve svém článku.
Rakušan je kde? Zalezl jak Pavel Novotný do nory.
Nebo to dopadne úplně jinak, třeba jako nastávající gruzínský Majdan.
U nás a Majdan? Při první známce nebezpečí by na náměstích nikdo nezůstal…
Něco jako Letná?
Prostě si nedovedu představit, že bychom dotáhli demonstraci až k odstřelovačům na střechách. Lidi u nás by se na to vykašlali při první rozbité výkladní skříni. Tady nejsme horkokrevní. U nás se dají dělat jen Plyšáky.
Možná je to tak.
Ale: Je to závislé na tom, kolik toho může kdo ztratit. Když už skoro nic…
Do Tbilisi už odpoledne dorazili ukrajinští rozfoukávači. Jestli i snajpři nevím.
Ano, Ládik Větvička měl pravdu… nedivil bych se, kdyby jim to tam zítra začalo…
Scénář zatím podobný jako na Ukrajině. Jiné jsou jen letopočty a osoby.
Tak v roce 2014 gruzínští odstřelovači pomohli ukrajinské věci, tak je nanejvýš kolegiální v současné, těžké době, aby nějací ukrajinští Azovci s dlouhými flintami recipročně pomohli Gruzii, není liž pravda, že ehhmmm ?
Chcípající kobyla …
Ale zbytek světa vidí a zařídí se.
Už se to opakuje příliš často a opakovaný vtip není vtipem…
Navíc nyní na ruských hranicích už to není co před deseti lety.
Anonym 28 října, 2024 (22:40) jsem já
Tymákovan
To není vtip, Danieli. To je jenom obvyklá reakce „publika“.
U nás, pravda, spíše Ústavní soud než snajpři na střeše Muzea.
Výsledek stejný, jen o něco víc ponižující.
Tohle jsou předsmrtné křeče.
V referendu v Moldavsku místní EU odmítli, zvrátili to doslova o pár hlasů podvodem s korespondenčními hlasy. Ani není třeba říkat, že to byl podvod, jen stačí poukázat, že to zvrátily hlasy těch, kteří v Moldavsku vlastně nežijí.
V Gruzii dopadli lepševici ještě hůře – projeli to a i taková OBSE to autorizovala. Možná začnou násilný převrat, ale opravdu se hraje o mínění zbytku světa … a tady to je jednoznačné a takové akce tu spirálu jen urychlují.
KoZa prohrála už na začátku, nezainteresované strany měly na výběr – buď se přidat na stranu USA a tedy KoZa nebo na stranu RF. Ukázalo se, že světa podle pravidel mají plné zuby všichni, lišila se jen míra odvahy to veřejně vyjevit.
Nemůžete bojovat proti všem, stejně tak na bodácích lásku nevysadíte … KoZa už má v arzenálu jen násilí a sankce a to je spolehlivá cesta, jak ještě váhající státy přesvědčit, aby se daly na stranu BRICS.
Tohle jsou opravdu předsmrtné křeče.
Přesně tak, pěkná popis stavu.
Budeme psát Putinovi zvací dopis? [;>D))
Němci mu ho prý už napsali („Znovu nás osvoboďte!) na pomník s tankem.
Gruzíncům už jeden Sakašvili stačil a tak holt rozhodli, že už nechtějí být znovu za voly.
David Dvořák
Lásku nevyprosíš ani nevyhrozíš (Božena Němcová).
Myslím, že to dopadne jako v Kazachstánu a v Bělorusku. Rusové už si druhou Ukrajinu u hranic nedopustí.
U nás i tu „revoluci“ musel začít soudruh agent Zifčák se svým týmem, aby ti studenti došli na Národní třídu. A i tak to bylo všem u prdele, dokud nevypustili tu kachnu s mtvym studentem. Potom už v televizi lidem řekli, že se může jako revoltovat oficiálně a pak teprve se začaly hromadně svlíkat svazácký košile a připínat trikolóry.
Když už, tak ji začal Lorenc, protože ten to organizoval a řídil a Žifčák byl jen loutka, která udělala, co se jí řeklo.
Lorenc neměl tušení. To byla jiná klika, to byli ti mladí a neklidní.
Ani náhodou.
Zifčák byl agent, žádná loutka.
To je přeci to samý. Musel bez ptaní udělat, co se mu řeklo.
Mladý lidi nic neznaj, nemají konexe, nejsou schopni udělat rozsáhlé spiknutí.
Odstřelovači prý byli import z Gruzie.
Vzhledem k tomu co se děje na výchdě, tak parta odstřelovačů při dostatku financí asi nebude problem.
re: jina
V Kazachstánu nebyl s odstřelovači taky problém, ale tamější pan prezident si pozval na jejich likvidaci partičku Ivanů přímo z Moskvy.
Takže barevná sranda skončila dřív, než pořádně začala.
Něco mi říká, že v Gruzii to dopadne podobně. Jen zvát bude vláda, ne presidentka.
re: Tymák…
Kéž by…
👍
Málo se připomíná, že po Kazachstánu proběhl pokus i v Mongolsku, ale vzal hodně rychlý konec.
U nás nakoupí 2-10 poslanců a máme malý majdan taky, tedy výsledek je stejný. Ale ne, toto není ohrožení demokracie, to je demokratické nakupování poslanců.
Co vy vsechno nevite, vo svych spoluobcanech a Vanga napred.
Zadny Nuland s kolackama neexistujou ,ani gruzinsky a jiny davy turistu ,nahodou se zbranema na strechach Kyjeva ,taky , u nas to nemuze bejt ,pac by u nas na namesti nikdo nezustal..
.to jo , nezustal , zivej..
No akce vnitra s CIA ,na kterou si zmanipulovali Kozáka,ukazuje,
že i u nás se dá střílet do lidí.Jenom se musí chtít – a to my slušní
prostě nechceme.ZLO zvítězí,když my slušní neuděláme nic….
To, že nebudou mrtví, neznamená, že nedojde k puči.
On i ten Martin Šmíd nebyl nakonec mrtvý (resp. nebyl vůbec, ať žijí dezinformace) – a jak dobře posloužil – komunistický parlament nakonec dobrovolně a rád zvolil prezidenta, jaké ho si ulice (nebo spíš Tržiště) žádala.
Mají vládu (současnou), parlament (současný) i senát (současný a trvající), prezidenta (současného a trvajícího) a mají i ústavní soud (současný a trvající). O mééédiích a podpoře ze zahraničí ani nemluvě.
Cokoliv si po volbách usmyslí, že provedou, jim projde. Bez ohledu na výsledek voleb. Jediná šance je, že to tady rozmrdali tak, že i je samotné ten bordel děsí na tolik, že od něj dají ruce pryč a nechají někoho jiného, ať si to za ně vyžere, dá to aspoň trochu do pořádku – a pak zase nastoupí s mohutným křikem, jak to zrovna oni budou dělat lépe.
Klidně může vyhrát Stačilo, SPOLU se ani nedostat do sněmovny a STAN získat pár symbolických poslanců – nastoupí jednotná fronta „Pamatujte Vrbětice! Ruší agenti nám zmanipulovali demokracii, málo jsme cenzurovali!“ a výsledek voleb bude zahozen a pošlapán, prezident jmenuje koho chce, ústavní soud volby zruší a vypíše nové (dokud nedopadnou, jak bude potřeba – to už se nějak zařídí, viz referenda o Lisabonské smlouvě třeba v Irsku), všechno pošlape jak hodinky.
Jde z toho hrůza, ale bohužel je to tak.😔
Myslím, že už to zde bylo prokydáno nejednou. Minimálně na teoretickou budoucí vládu Babiše s nějakými dezoláty je připravena mina v ceně benzínu v souvislosti s povolenkovými odpustky. Zdražení max. o dvě koruny slovy vládnoucích sprostých lhářů až ke dvanácti Kč/litr od opozičníků. Která má „vybuchnout“ někdy po volbách. Jestli se tak stane, tak si hned ověříme ono pořekadlo o vlcích, které vyžene z lesa hlad. A kdo by byl hromosvodem ? Ale jo, podepsali to jiní, ale TITO tomu nezabránili, nebo svou neprofesionální politikou způsobili, že místo PLUS dvě Kč je to PLUS dvanáct atd. A že to už někdo predikoval na té násobně vyšší částce v r.2024, bude to někdo brát v potaz ?
Re: Auto
Pokud jsem dobře četl, emisní povolenky pro lopaty by měly platit od r. 27, takže bude čas na korekci.
A pokud by korekce nebyla, taky by do toho mohla vláda hodit vidle stejně, jak je tomu v Polsku. Tam se prý prachy za povolenky jednoduše nevybírají, resp. ze jejich nenákup se neuplatňují vůči firmám žádné sankce.
Nedojde-li k puči, bude to brzy v p.či.
Vidím to podobně. Lidé tak dlouho a vytrvale volili sebranku, až si to sebranka s nimi vyřídí podle svých genů. Opomenout včasnou defenestraci se nevyplácí!!!
Ono to také může být tak, že sebranka volila, volí, a volit bude sebranku. Přes 3 dekády to tak je. I ty geny jsou s voliči „společné“.
Defenestraci neprovádí „vlastní“, a na takové taškařice v Bohemii nemá nikdo koule …
Kolik vy mino ritni blbecku ste vyhodil jich z vokna z vasema 30kg kouli.
A posranej strachy.
Kdyz si demokrati si mysli a nebo veri , ze hrozi , ze by nebyli zvoleny ,tak pripravujou prevraty. U nas vi, jak volby dopadnou , ze volici voli spravne ,
tak je zatim klid.
V Usa zapalujou velky poulicni „ballot boxes“ ,ukazovali , kam lidi hazeji volebni listky ve statech co sou pro Trumpa a proti demokratum a demokracii ,plno zprav koluje ,ze zabrani Trumpovy vyhrat.
Nebudu vám vymlouvat, že demorati se pokusí zabránit Trumpovi vyhrát, sám si myslím totéž (osobně očekávám překlopení nějakého dříve bezpečně červeného státu do modra, v tradičních swing states jsou trumpovci ve stavu nejvyšší pohotovosti a snaží se vše ohlídat na všech úrovních od lidí sledujících co se děje v ulicích až po zákonodárce v místních parlamentech a u místních soudů – ono když se čtyři roky tahají do USA snad už i desetimiliony nelegálů, kterým jsou pak vydávána oficiálně „pouze pracovní“ ID, která ale lze registrovat do voličských seznamů, tak se to někde musí projevit).
Ale s těmi zapálenými sběrnými boxy je to asi méně zajímavé, než to takhle z dálky vypadá:
https://www.npr.org/2024/10/28/nx-s1-5168404/oregon-washington-arizona-ballots-
drop-boxes-fires
– zatím hořely 3, v jednom pravda shořely stovky lístků, v dalším ale ohořely jen tři (zafungoval vestavěný samozhášecí systém) a ten poslední byla snad klasická poštovní schránka – počet postižených lístků neupřesněn. Jeden box byl v Portlandu, což je snad nejvíce levičácké město v celých USA (dojelo na toleranci a vstřícnost – stáhly se tam pochybné existence, za nepokojů v roce 2020 hořelo celé, měli tam celou vlastní „zónu“ a policie nic nemohla, resp. nesměla), druhý hned v sousedním podobně postiženém Vancouveru (neplést s kanadským). V obou se daly předpokládat spíš hlasy pro Kamalu ne-li nějakého radikálnějšího kandidáta a asi to zapálili anarchisti z antify. Ten třetí byl snad nějaký magor v Arizoně bez politického motivu (ale taky to bylo ve velkoměstě Phoenixu, kam se v posledních letech nastěhovali demorati prchající z Kalifornie, ve které už se po jejich úspěšné mnohaleté jednobarevné vládě nedá žít; bohužel mění bydliště ale ne orientaci, takže opět se dají čekat spálené hlasy spíše pro Kamalu)
Zatim horely jen tri , jo voni vam vsechno vyklopi…
tady Majdan není zapotřebí, když systém je plně ovládnut