Původně jsem si myslel, že eurovolby budou fiaskem především pro SPOLU a hlavně pro ODS, protože ta přijde možná o všechny mandáty a ty dvě straničky bez voličů zůstanou na svém. Fialův velký sen je udělat z ODS a Lidovců takovou obdobu německé CDU-CSU, ale bohužel se sekl o dvacet let. Ani v Německu už to není co bývalo. Na tento sen pana profesora politologie teď Modroptáci krvavě doplatí. Stačí si přečíst rozhovor s Janem Zahradilem v měsíčníku TO.
Bohužel, eurovolby budou mít ještě druhého poraženého a tím bude SPD. Je mi fakt nepříjemné to říkat, protože mám v SPD celou řadu přátel, ale bohužel je to tak. Od posledních voleb do sněmovny v roce 2021 je SPD jako vyměněná a dělají jednu chybu za druhou.
Nejprve se vyautují z velkých demonstrací a zachraňuje jim to Foldyna tak trochu navzdory předsedovi, čímž ztratí to, čím SPD dlouhá léta byla. Protestní stranou. Místo aby se chopili vůdčí role v protestech a stali se jejich hlavním hybatelem, dobrovolně to odevzdali jiným a jen se pak zlobili, že jim Rajchl bere hlasy, které považovali za své. Výsledkem je, že původní divoký býk s ostrými rohy se ve sněmovně tak nějak zdomestikoval.
Pak nasadí do prezidentských voleb možná svého nejstaršího člena, který byl nemocný už v době konání voleb a bylo tak nějak jasné, že peníze na jeho zviditelnění jsou vyhozené oknem, protože pokud se nestane prezidentem (takřka bez šance), do žádných dalších voleb už nezasáhne. Zároveň výzvami k Babišovi, aby odstoupil ve prospěch Bašty, dokázali Andreje tak nasrat, že od té doby rozhlašuje na všechny strany, že s SPD nikdy do vlády nepůjde, i když mu to u voličů spíš škodí než prospívá.
Pak nepochopitelně udělají koalici s Trikolorou. SPD volili bývalí voliči od KSČM a od Sociální demokracie, kteří byli radikálnější a neodešli k Babišovi a ti najednou dostali do eurovoleb kandidátku s pravicovým lídrem a pravicovými kandidáty na třetím a čtvrtém místě. Ivan David, který byl naprosto viditelný europoslanec, se lídrem nestal a dostal „jen“ dvojku. Průzkumy začínají ukazovat, že deset procent SPD plu tři procenta Trikolory dávají dohromady sedm procent.
Pak se pokračuje bilbórdy s LePennovou a Salvinim. Já už dneska vím, že to nebyly předvolební bilbórdy SPD, ale peníze z jejich evropské frakce ID. Nesmělo tam být napsáno SPD a muselo tam být logo té frakce, ale nikdo to takhle nepochopil. A když nakonec nasadili docela dobré plakáty a předvolební hesla, tak se rozhodnou, že udělají demonstraci… tedy, celoevropské setkání…
Uspořádají to v den, kdy se hraje čtvrtfinále v hokeji, což se vědělo už půl roku dopředu, propagace byla naprosto neviditelná (i ten Láďa Vrabel dělá pro svoje mírové dny lepší marketing) a tak jediné, co z toho zbylo, jsou jedovaté články majnstrýmových novinářů, kteří se o tento neúspěch rádi otřeli.
A samozřejmě to viděli všichni voliči SPD… Když vyzývá Okamura, je to slabší, než když vyzývá Rajchl a zřejmě se to ukáže i slabší, než když vyzývá Vrabel. Ostatně, i po prezidentské volbě viděli voliči, že tvrdé jádro SPD nemá ani pět procent…
Hele, já bych strašně rád napsal, že SPD dělá svoji kampaň dobře. Bašta dělal, co mohl. Foldyna dělá, co může, řadoví espeďáci pracují jak mourovatí, roznášejí letáky, organizují debaty s kandidáty… Ale Okamura jim tam do toho vždycky vnese nějaký průser. Udělat v době vrcholící kampaně setkání s takřka prázdným Václavákem… to je prostě malér jako sviňa.
Vsadím se, že si za tento článek vyslechnu spoustu odsudků, bude spousta bagatelizací, možná se tady leckteří čtenáři shodnou, že se vlastně nic nestalo a já jen škodím, ale nejhorší na tom je, že si špičky SPD řeknou to samé. Nic se nestalo, na funkci to nebude mít vliv…
Ale ono to vliv mít bude a podstatný.
SPD si v eurovolbách sáhne na jeden mandát. A měli by se modlit, aby to byl Ivan David, kterého voliči překroužkují na první místo. A pak, až je přejde vztek na Vidláka, měli by se pustit do restrukturalizace, aby na naší politické scéně byli i po příštích parlamentních volbách. Přece jenom Okamura dokázal vybudovat celorepublikovou stranickou strukturu, která je pro jakékoliv volby k nezaplacení. Tak ať to všechno nepřijde vniveč.
Už končím. Je to naposled, co se vyjadřuju k SPD. Už těch defétistických řečí nechám a příště to budu mlčky přecházet. Ale kluci, prosím, zamyslete se nad sebou a přestaňte dělat takhle hloupé chyby.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Teď odplouvám, budu off-line. Když to dobře půjde, vrátím se na síť za týden.
K vidění je taková zajímavá past na laxní voliče. Nikde se médiích neobjevuje informace, kdy že ty eurovolby vlastně jsou. Srovnejme s parlamentními volbami, kdy je termín nenápadně zmiňován skoro v každém příspěvku. Zmínky sice na internetu jsou, kdo chce, je najde, ale je jich jen jedna stránka odkazů.
Dovedu si představit, že to má nenápadně odradit všechny laxní.
Volby ovlivní hezké počasí, které se dá předpokládat. I když Medardova kápě může volby obdařit deštěm.
Bylo by zajímavé sledovat výsledky Socdem, což je taková příprava na pohřeb v dalších parlamentních volbách. A také zajímavý vývoj odlivu voličů, který Okamura s SPD musel sledovat v přímé účasti. ČSSD opustila své voliče, a pak se diví, že voliči houfně opustili ji. V podstatě se vrhla doprava, a to ji pohřbilo. Je otázkou, co sleduje SPD spojením se Svobodnými P. Macha, a zda spojení bude fungovat. Ale podle všech známek nejde o životaschopný nápad.
1. SPD se nespojilo se Svobodnými.
2. Svobodní jsou sami za sebe a jsou to další prounijní a prozápadní poskoci. Další pidistrana určená k odebírání hlasů SPD.
3. Proto od nich Mach odešel.
Kdepak, ČSSD je tak silná, že se rozdělila na dva subjekty. Asi po vzoru Fico-Pellegrini 🙂
Skalní voliči této partaje budou v nejistotě – proboha mámo, volíme ČSSD nebo Sociální Demokracii ??
Ovšem ani Babiš to nebude mít snadné – dopr.. ANO 2011 nebo ANO lepší s mimozemšťany??? Kterej z nich je Babiš? Aha, už vím, Babiš říkal, že bude klidně vládnout i s mimozemšťany, jasný, hodím tam 16 🙂
V minulých EU volbách s tím docela uspěla jakási recesistická parta s názvem ANO, vytrolíme europarlament. Babišovi ubrali hlasy, a sami si přišli na volební příspěvek.
Je ale otázkou, zda to bylo na škodu, že tam Babiš nedostal víc Charanzových a Dlabajových, které mu stejně daly vale.
Dal bych přednost tomu, kdyby paní Konečná pracovala přímo pro Českou republiku, tady doma a na očích svým voličům.
Mám neblahé tušení, že skončí v Bruseli a už o ní neuslyšíme.
To bruselské koryto je příliš lákavé. A jestli se u paní Konečné nakonec potvrdí, že na voliče v ČR fakticky sere pes a jsou KSČM dobří jen k tomu, aby ji do té Brusele dostali, pak bohužel nemám koho volit.
Okamurovi to v žádném případě nedám, protože to je populista a politický podnikatel. Chodí si do PS jen pro prachy a politické kšeftíky, čistě jen za „kecy, které táhnou“.
Koho ty populistické kecy táhnou a co je to za lidi, to nechávám na úsudku každého jednoho voliče.
Okamura sám, neudělal pro ČR ani Ň. Plná huba rádoby vlasteneckých keců, věčná opozice ke všemu a každému, ale skutek utek.
Není nic hmotného, co by SPD vybudovala, není ani jeden přínosný zákon, o kterém by se dalo říct, že je z dílny SPD.
Jen kecy, prdy, kuličky, takešiho roury a lukrativní pozemky.
Nakolik je SPD pro někoho důležitější, nežli nějaký hokej, se potvrdilo před pár desítkami hodin.
Kromě toho, „přímá demokracie“ je píčovina sama o sobě, která v principu nemůže fungovat ve státě s 10M obyvatel, s miliónem parazitů k tomu.
Nic proti klášteru, ale v bordelu víc platěj.
SocDem bude zajímavé sledovat? Ta už přeci dávno umřela. Tu není vůbec zajímavé sledovat.
Je to zajímavé sledovat, protože Socdem následuje osud ODA, KDS, US a stran Čtyřkoalice. SPD je teď něco mezi jim a Věcmi veřejnými. Můžeme hledat paralely vývoje.
Tak on Nigel Farage také není až kdovíjaký politický lumen. Ale vyrvat Británii ze spárů Brusele se mu povedlo, protože tím oslovil lidí.
A co teď pan Farage dělá ?
V televizi GB News
„Ládik!!! napsal: 25 května, 2024 (7:50)
Majetková daň. Máš majetek, tak plať ještě jednou. Já bych tomu říkal daň z daně. Vrcholem bude daň z důchodu.“
Nu, Ládíku – „daň z daně“.
Musím Vás ale trochu „usměrnit“ – vlastně ne já, ale hanebný /ne/Ústavní soud, který podobnou otázku řešil již před řadou let v souvislosti s tehdejším tzv. „Topolánkovým batohem“, tj. zákonem zasahujícím do rozsáhlých zákonných sfér ohledně příjmů a výdajů státu při finanční krizi 2007. Jde o rozhodnutí Pl. ÚS 24/07 – 3 K návrhu na zrušení některých částí zákona č. 261/2007 Sb., o stabilizaci veřejných rozpočtů https://www.aspi.cz/products/lawText/4/104832/1/2
Jak jistě víte, proti tomuto paskvilu k ožebračení lidí podali tehdy senátoři a poslanci především z řad opoziční ČSSD /tehdy ještě seriózní strany/ ústavní stížnost, v níž mj. napadali /cituji ze samotného nálezu/
„…nově mají být od 1. ledna 2008 zdaněny nejenom povinné odvody do systémů zdravotního a sociálního pojištění, ale také platby, které jsou uloženy zaměstnavateli … Daň z příjmů ze závislé činnosti má z těchto částek platit příslušná fyzická osoba – zaměstnanec. Zákon tedy do příjmu fyzické osoby pro účely zdanění nově započítává jak odváděné pojistné, tak platby uložené zaměstnavatelům zvláštními zákony. Tyto odvody ale nemají s příjmem zaměstnance nic společného a nejsou předmětem jeho pracovní smlouvy. Ve skutečnosti jde věcně o veřejnoprávní povinnost uloženou zaměstnavateli zákonem, jejímž prostřednictvím se zaměstnavatel podílí na udržování systémů veřejného pojištění.“
A co na to /ne/Ústavní soud? – Čtěte dobře – cituji – „Zbývá toliko poznámka na okraj, aneb v řeči soudní obiter dictum. Zdanění daně, poplatku, příp. jiné obdobné zákonem stanovené povinné dávky je určitě myšlenka v současné době „originální“. Připomíná ale jednu v historii slavnou daň římského císaře Vespasiána, jenž v reakci na výtku svého syna Tita, týkající se její nedůstojnosti, pronesl slavnou větu: „Pecunia non olet“.
Tož tak, jen kdyby tak chudák císař Vespasianus tušil, jací podvraťáci zneužijí jeho slavná slova „Peníze nesmrdí“ k odůvodnění vlastního mravního úpadku, snad by ty veřejné záchodky raději zrušil.
L.
PS
Jak teď ale znovu pročítám text soudců Ústavního soudu, napadá mě, že oni vlastně tím „Obiter dictum“ také mohli implicitně vyjádřit úplně odlišný postoj, než jaký nás prvoplánově napadá. Že to totiž mohli myslet i tak, že tahle „Topolánkova daň“ má legitimitu i společenskou úroveň hodnou dani z „hajzlů“.
Definitivní podoba daňových zákonů:
Daň je pouze jedna. Zdaňují se všechny příjmy fyzických osob daní ve výši 100%. Z výnosu daně dostává každý daňový poplatník nepodmíněný základní příjem.
Za totality taky měli všichni stejně a cinkali klíči, že není trh a nikdo se pak nesnaží. Stačilo 30 let, aby lidi zapomněli. A vše znovu jako v kruhu. Lidstvo se nepoučí.
Z vybraných daní se spotřebuje na nepodmíněný základní příjem třetina. Druhá třetina se spotřebuje na provoz politického demokratického systému včetně úplatků. Třetí třetina poslouží na korporátní dotace.
Snad jsem na nic nezapomněl.
Zítra si to nechám patentovat, už se mi nechce nic dělat a chci být rentiér.
„…Zdaňují se všechny příjmy fyzických osob daní ve výši 100%. .“
Dělal byste v takovém případě přesčasy, sobotní či nedělní nebo noční směny ? Ve svátek ? Nebo byste raději s každým kýchnutim šel k doktorovi a nechal si napsat neschopenku ? A co zaměstnání s velkou fyzickou nebo psychickou zátěží? Nebo s požadavkem na specifické znalosti a pravidelné zvyšování kvalifikace ?
To by asi museli zavést povinné umístěnky, nebo vojenský režim.
Nepochopil jste ideu – neschopenky už nebudou. Žít se bude z nepodmíněného základního příjmu, ať už budete v práci nebo doma.
A kdyby někdo náhodou moc špekuloval, tak zavedeme motivační detaily. Jak jistě víte, digitální peníze mohou mít různé fangličky. Například doba expirace nepřímo úměrná počtu proflákaných dní mimo pracovní poměr. Nebo pokuta stržená z NZP za simulovanou nemoc, po švejkovsku. Vyberte si 🙂
Vše samozřejmě demokraticky odhlasováno metodou menšího zla, protože elementární pořádek musí bejt, to dá rozum vy kluci pitomí…
Na přesčasy se nasadí roboti. Tím bude problém odpočinku daňových poplatníků vyřešen.
Kvalifikaci zvyšovat netřeba. Díky online připojení do Mety bude každý svobodný člověk v každém okamžiku (pracovního) procesu přesně vědět, co má dělat.
Zaměstnanci s velkou fyzickou zátěží budou povinně v době volna sledovat TV reklamy. Při svědomitém odpočinku jim nebudou odebrány sociání kredity.
Zaměstnanci s velkou psychickou záteží budou stresováni i době volna připojením do vhodné virtuální absurdity, aby nevyšli ze stereotypu a neuvědomili si, že něco není v pořádku. Motivováni budou podobně jako v předchozím případě, aby nepociťovali nespravedlost.
Kolemjdoucí,
100% daň a nepodmíněný základní příjem, jsou vlastně komunistickým snem:
Každý podle svých schopností, každému podle jeho potřeb!
Při 100% dani na práci 99% obyvatel hodí na práci Uršulí Leyno. Protože nejvíce progresivní jsou Piráti, bylo by zajímavé prohlédnout pirátskou knihovnu se spisy Marxe a Engelse. A někde na půdě bude Lenin.
První komunista byl Ježíš a jeho strana prosperuje už 2000 let
Ježíšova strana neprosperuje, ovšem funkcionáři strany ano.
Voliči spořádaní a bigotní. Napr. jak tuhle se rozčiloval Tymákovan, když se tu někdo otřel o pánbíčkáře.
Ovšem na druhou stranu, pro boj proti hajzlům nehledejte svatého. Nehledejte ideál. Volte podle potřeb.
Neplýtvejte svým jediným hlasem.
Vyberte psychopata, který je víc na vaší straně potřeb, a který má šanci uspět.
Kdyby měl šanci například Turek, no…proč ne? Jestliže by narušoval to co vás samé tak sere. Jistěže ve snaze sám mít se co nejlépe. Ježe byl-li by při tom prospěšný i pro vás… Nebuďte závistiví, že takový krávu, vy jen kozu. A že radši nebudete mít ani kozu, jen když mu ta kráva chcípne.
To je úvaha i pro ostatní volby. Babiš lepší než Fiala, Okamura lepší než Babiš….možná…. A nebo někdo úplně jiný.
Především, „volte“ sebe. Protože sami pro sebe můžete udělat daleko více než kterýkoli politik.
Například, můžete se stát úspěšným blogerem….
Vidlák píše že SPD dělá chyby a jednu za druhou a že se jim to vymstí. Když se podívám na Pětikolku, je to taky jedna chyba za druhou a celkově katastrofa. A pokud má každá strana své pevné voličské jádro neočekávám pro SPD zas tak velký propad.
Beru to podle sebe, SPD není rozhodně mrtvý kůň, je pro mě jedinou funkční alternativou proti hydře Pětikolka. Ani Babišovu ANO nevěřím za to co tady vyváděli za kovidu a za jejich postoje k válce na Ukrajině i Zelenému šílenství.
Ano , takhle jednoduché to je. Nějaká nepovedená kampaň to nemůže změnit, protože jde o podstatu bytí , či nebytí našeho státu. Pokud lidé budou volit i teď, po zkušenostech s fijalovým hnusem volit Fijalu a jeho zahnívající satelity, nedá se s tím nic dělat. Já budu stejně volit SPD.
Souhlas, SPD má své pevné jádro, otázka kolik lidí příjde volit.
A to, že Vidlák věří průzkumům kdy má SPD 7% a STAN 20%, tak mu už není pomoci.
Bohužel na jedno korýtko je moc prasátek a tlačení pidistraniček opět způsobí propadnutí spousru hlasů.
No uvidíme. Sám jsem zvědavý jak to dopadne. Protože v tomto malém rybníčku nechce nikdo volit nikoho a za hrází je zdebilizována většinová populace.
Nevím, kolik přesně SPD bude mít, ale vidím trendy podle kterých jde SPD dolů a STAN nahoru. SPD podle mě bude mít jeden mandát a druhý jí těsně uteče. Voličské jádro SPD je sotva 5%, možná ani to ne.
STAN si podle mě sáhne na tři mandáty, protože Rakušan včas „odešel“ z Pětikoalice a posbírá všechny liberály.
Kopírujete mééédia. Podle kterých jde STAN – zrovna STAN? který má na triku nejvíc kriminálních kauz? nahoru? To si zase děláte kozy! Méééédia podsouvají vovcím koho mají volit. Je zajímavé, že ty kriminální kauzy v mééédiích zázrakem utichly/vovce zapomeňte/ – takové kauzy mít SPD to by byl rachot, že – dovedete si to lidi představit? To by bylo demonstrací, to by lžidotv musela natáhnout den na 40 hodin, aby to všechno vykřičela vovcím do makovic.
Mééédia občas taky nelžou a existují i průzkumy, které dělá někdo jiný než Kantar. Třeba Sanep. Navíc mluvím s těmi, kteří ty průzkumy dělají a mám od nich lepší informace než to, co pustí ven v novinách.
STAN jde nahoru a vysbírá dost voličů od SPOLU i Pirátů. SPOLU bude mít tak čtyři mandáty. ANO zůstane na svém, protože sice dostane voliče od SPOLU, ale utečou mu nějací voliči k SPD a k STAČILO.
STAČILO si pravděpodobně sáhne na dva mandáty a jeden mandát bude k dispozici pro trojici Motoristé, Svobodní a PRO. Jak to dopadne mezi nimi, to si netroufám odhadnout. Může to dopadnout tak, že propadnou všichni, ale kdybych si měl na někoho vsadit, tak by to byl Filip Turek.
Svatá prostoto 🙂 🙂
Mám pro Vás a pana Vidláka návrh..
Uzavřete oficiálně sázku, třebas na 100 000,-, jak volby dopadnou – Vy dáte tip, pan Vidlák taky. A kdo bude blíže, vyhraje..
Ono bez odpovědnosti se kritizuje či radí (či „štenkruje“) snadno (platí pro obě strany..), ale když už jde „o něco – peníze“, tak tam přestává sranda..
Nebo pokud si věříte, dejte klidně o 300-500 000,- o to to bude zajímavější..
NA tipy dojde před volbami.. 🙂 Výhrou pro nejlepšího bude moje lahev portského.
Sanep ??
A jak jim to vyšlo minule?
V roce 2014 takto:
Volební účast: Sanep: 27,2 % , skutečnost: 18,20 % (o 33 % méně)
ANO: Sanep: 23,2 % , skutečnost: 16,13 % (o 30 % méně)
ČSSD: Sanep: 20,1 % , skutečnost: 14,17 % (o 30 % méně)
KSČM: Sanep: 14,5 % , skutečnost: 10,98 % (o 24 % méně)
TOP09 + Starostové: Sanep: 8,2 % , skutečnost: 15,95 % (o 95 % více)
ODS: Sanep: 5,4 % , skutečnost: 7,67 % (o 42 % více)
KDU-ČSL: Sanep: 5,2 , skutečnost: 9,95 % (o 91 % více)
+ se dostala Strana svobodných občanů (Mach) (5,24 %), kterou Sanep nepředpověděl
předpověď Sanep: https://web.archive.org/web/20140508013005/http://www.sanep.cz/pruzkumy/volby-do-evropskeho-parlamentu-duben-2014-publikovano-17-4-2014/
výsledky: https://www.volby.cz/pls/ep2014/ep11?xjazyk=CZ
SPD kauzy nemá, protože to není v zájmu ani vládní Pětikoaly, ani opozičních Babišáků (podle volebního období zaměň).
Vládně-opoziční Šestispolek potřebuje uklidit alternativní potížisty do spolehlivé ohrádky, což Okamura pochopil, slíbil a svědomitě roli ohradníku plní.
Okamura ztratil fůru voličů zejména poté, co si postavil Takešiho hrad v Praze. To si jako moravský politický zbohatlík dovolil příliš a nasral příznivce venkovské i pražské jedním vrzem.
Okamura je trojjediný. Jako Tomio vede opozici v SPD, jako Hayato jistí koalici v KDU-ČSL, jako Osamu kandiduje na veliteství v Bruselu.
Von třeba Hayato Tomia moc rád nemá. Nebo se tak aspoň veřejně prezentuje.
Veřejná prezentace je důležitá výbava úspěšného politika.
Kupujte zubní pastu „Tojevono!“
@ Helena 25 května, 2024 (11:01)
Předesílám, že tápu, jak vás oslovit, protože podle všeho vy zase tápete, k jakému genderu se přiklonit. Podle všeho totiž mezi vámi, maskulinním Hulvátem a dženderově indiferentním JG (to jen tak namátkou) existuje jakási genetická spřízněnost, ne-li přímo identita. Na Vidlákově místě bych to určitě vzal do úvahy. Ale tady a teď vystupujete jako femininum, zůstaňme tedy u toho.
Já samozřejmě chápu, voni osobo, že jedinci z podřádu přežvýkavců (jako třeba vaše maličkost) si nevidí do huby, ale zkuste si uvědomit, že tady jste u Vidláka na návštěvě; to on vám tady umožňuje trousit, co vám z bachoru, čepce a knihy vypadne. Z mého pohledu tedy vaše zdejší expozé vykazuje jistý nevděk. Že vás a vám podobné odtud Vidlák nevyrazí, je Vidlákova bezbřehá laskavost, a současně důvod, proč mě nebaví sem chodit a něco psát (ne jediný).
Takže pokud si tady někdo z někoho dělá kozy, tak v prvé řadě prověřte, jestli si je neděláte vy z Vidláka a ostatních čtenářů. A v druhé řadě, až si budete vybírat nějakou novou idiotentitu, vemte na vědomí, že dáma, tedy femininum, většinou tento obrat neužívá, vypadá to fakt blbě.
Na stráž!
Podepisují, Váš příspěvek i příspěvek nicku tata. Také mám pochybnosti o její/jeho identitě a její/jeho komentáře na mě působí spíše jako by měly odradit od volby SPD.
A je to. Teď už budete děcka doufám zase hodný.
Tak to je smutná prognóza.
Ale komu není rady tomu není pomoci.
Tak snad nebudete mít pravdu 😆👍
Ať dělá pětikolka sebevětší sviňárny, stejně dostane 80%, protože pro její voliče je velkouzenář červeným hadrem a ČT09 se podařilo natřít SPD dokonale hnědou barvou. Neparlamentní opozice jen soutěží o to, kdo zajistí propadnutí největšího počtu hlasů.
Lide voli „Fialu a jeho satelity“ uz od roku 1992. Vyjma roku vlady Paroubka s bradavici.
Zajdete si na jakoukoliv diskuzi pod mainstreamovym (nazorove vetsinovym) clankem a to i do historie a zjistite, ze v prispevcich stale prevazuji klausovske teze z ranych 90. let. Line socky, volny trh, uspech schopnych, stat satra v moji kapse, kdo se snazi, ten ma, minimalni stat, nizke dane a tak dale.
Liberalni kapitalismus je stale ideovym vzorem vetsiny ceskych volicu a pokud jsou nespokojeni s vladou Fialy, neni to kvuli cenam energii, Ukrajine a green dealu, nybrz proto, ze *ze strany jeho vlady prichazi malo liberalniho kapitalismu*.
Kdyz zacala valka, davali temer vsichni dobrovolne prispevky na Ukrajinu, sesly se desitky milionu korun.
Proc?
Kvuli Ukrajine, o kterou se tehdy nikdo nezajimal?
Ne, to bylo kvuli obavam z Putina. Jakym obavam? No preci takovym, ze Putin je komunista, ktery chce dobyt Evropu a pak tu vsechno znarodnit a zavest komunistickou totalitu s planovanym hospodarstvim.
Dnesni vetsinovi kritici vlady na Fialovi vidi uplne jine nesvary, nezli alternativa. Ta pak nechape a hleda chybne duvody, proc lide nechodi na jeji demonstrace „proti hruzovlade“.
Pro vetsinu volicu to totiz neni hruzovlada, nybrz naopak trzne vymekla vlada se socialistickymi rysy. To jim vadi, ne greendeal, ne vysoke ceny, ne militarizace.
Víte, kromě pár procent rozumně a pragmaticky smýšlejích lidí nad politikou drtivá většina občasnů se rozhoduje na poslední chvíli a PODLE SYMPATIÍ a často podle planých slibů..
Volební programy jsou dosti podobné a neurčité, že se jimi skoro nikdo nezabývá.
No a co je pro SYMPATIE velice důležité – vzhled – první dojem (viz pan Turek – příklad elegána, na kterého je radost pohledět – bohužel jen na pohled..).
A zde hraje proti panu Okamurovi jeho exotický vzhled. Nic proti němu nemám, ale v lidech je prostě v podvědomí zakódován jistý vzhledový archetyp a je vymalováno. Ale upřímně, zvolili by si v Japonsku za premiéra bělocha z Evropy ???
Kdyby byl lídrem SPD třeba pan Blaško, věřím, že situace by byla zcela jiná.
K panu Davidovi mám velký obdiv, ale taky není vzhledově typ na premiéra..
Takže musíme počkat na nového velkého Čecha, něco jak Jan Žižka…
A malé zamyšlení ke koalici Spolu..
Hodně politologů „kroutilo hlavami nad tím“, že se spojily tak protichůdné strany.. Ovšem co když jim bylo nařízeno se spojit ???
Prostě za nimi někdo přišel a řekl „Buď se spojíte a dostanete každý vládní funkci nebo v politice končíš !! “ Takové nabídce se přece nedá odolat..
A proto je opozice tak roztříštěná – zde není silná ruka, kretrá by bouchla do stolu a řekla – Buď se spojíme a zachráníme republiku, nebo všichni skončíme..
Opět se zde čeká na silnou osobnost, která by to uměla – třeba nový TGM.
A myslíte si, že se někoho jako lídra dočkáme?
Kde hledat a najít? Je to snadné. V zrcadle. Mohu pro svoji spokojenost, teď hned, zítra, dělat víc než dělám?
Dělám v nynějších poměrech tak, že víc pro sebe udělat nemohu, a proto potřebuji jejich změnu? Jakou? Je možná? Jak je možná? V jaké míře a čase je možná? Co mohu udělat hned, co zítra, co sám na co dosáhnu, co využitím politických práv a prostřednictvím jiných, jejich podporou a s jejich podporou?
Pojmu-li to kriticky i sebekriticky, jak bych si polepšil, kdybych čas příjemněji propindaný tady i jinde vynaložil jinak než na pocit, že jak jsem to zaválel, jak to v záchvatu své geniality komu nechal vyžrat, a s kým se poplácal po zádech, že nejsme tak blbí jako jiní? Aby mi to na synapsích vyrobilo koktejl chemikálií pro chvilkový pocit blaha?
Tem pocit, šlehnout si příspěvek ve zdejší šlehárně… Jsem nejlepší, nejchytřejší, jsem King!
… Tak vyndat ruku z nočníku a koukat čím bych měl dnes začít, do čeho se mi nejvíc nechce, a že toho je…..
Hm, moc jsem Vás nepochopil – to mluvíte z delíria nebo tak nějak??
Já King nejsem ale vy asi máte ego pořádně vysoko.. A pokud to je ztráta času (což je, ale dělám to při obědu..), tak proč zde píšete nebo to čtete??
Typický dvojí metr – Kážu vodu a piju víno..
Bodré podoledne, já jsem to alespoň pojal sebekriticky. Příčinou většiny ne-li vší mé nespokojenosti, pokud, jsem já sám. Je vypozorovatelné, že ač ve stejných podmínkách, míra spokojenosti jednoho každého není stejná. Jsou spokojenější než já, i méně spokojení než já. Míra spokojenosti se promítá do politických názorů. Jako míra spokojenosti před obědem, a po obědě. Krátkodobá i dlouhodobá. Je to založeno na všem biologicky společných i individuálních vlohách jako pro vše ostatní. Láhev napůl plná, napůl prázdná. Tím víc, čím méně omezující jsou vnější podmínky. Nespokojený hledá náhradního nepřítele, který může za jeho nespokojenost. Toho využívají hledači konenfutru. Nabízejí instatního nepřítele, nejlépe snadno rozpoznatelného podle z řetelných znaků, a současně i instantní řešení.
„To je ten kdo za všechno může.“
Politika… nevím jestli se snažit, s vynaložením přiměřeného úsilí, je už potíž vědět co je přiměřené, řekněme svým jedním hlasem a snahou na svou stranu přesvědčit někoho z okolí, o změnu ve vládnoucí struktuře, a s jakou reálnou představou, i to je obtížné, anebo naopak podpořit strukturu nynější, v představě dalšího zhoršování poměrů, které by mohlo na stranu opozice přivést většinu. Jenže opozice velmi rozmanité. Spojené jen proti tomu klukovi nahoře na hromadě písku. V představě jejích vůdců, že oni, jeden každý jsou tím klukem nahoře. Jdu se podívat, jestli lak dostatečně zaschnul pro broušení. Vysypat vysavač a vyčistit filtry. Úžasný dobíjecí bezpytlíkový. Nejlíp ve skafandru. Nebyl dobrý nápad vybrat tenhle. Jenže za to, že jsem nevybral nejlíp, nemůže ani vláda, brusel, komunisti, kapitalisti, židi, putin, zelenský, ilumináti, GLBTQ+, elektromobilisti…. A uklidit po sobě bordel, co nechat, co založit, co vyhodit. Aby to nevypadalo jako doma u Marxů jak popisuje Modrej v Ekonomických nepravidelnících, které asi nikdo tady, nečetl. Kdyby alespoň ty. Jestiže se mi podaří co jsem si předsevzal, budu daleko spokojenější, než kdyby autobus s celou vládou spadnul do rokle. Nebo alespoň kdyby zítra vyhrála Kanada, při pohledu kdo všechno na to čumí z víajpí lóže a nejen tam. A ukazuje se „sportumilovnému“ voličstvu. To tak nějak je zvykem od starého Říma. Chléb a hry. Tož tak. Tak ten lak.
Pan Vidlák už zase oblbuje vovce. Fiala z ODS nemá žádný sen udělat z ODS a Spolu obdobu něm. CDU-CSU, Fiala a jeho spolukámoši jen a jen plní rozkazy, které dostávají od svých pasáků z USA a Londýna a Německa. Proto také byli ve falešných volbách Rychetského fintou dosazeni k moci. A je jim jedno co se s touto zemí stane – oni mají slíbeno a zaplaceno. A Babiš nevykřikoval s SPD nikdy kvůli tomu, že by chtěli, aby odstoupil kvůli Baštovi. Babiš je stejný kůň západu jako ODS Fiala, jen má postupovat trochu jiným způsobem. Babiš tohle vykřičel 15. 4. 2024 – a to bylo, Vidláku, dávno po prez. volbách! A co se týká p. Bašty a jeho kandidatury na Hrad?-myslím, že nikdo jiný nenašel odvahu se k něčemu takovému uvázat. Myslím, že nikdo jiný nenašel odvahu snášet to sprosté napadání, kydání špíny, zesměšňování – často i celé rodiny – které stříká ze západem též podplacených méédií. Kdo z vás by se takto dal všanc, no, i za ty prachy?
Ale hlavně Vidlák vůbec, že by „náhodou“, nezmiňuje to nejpodstatnější: CELÁ TAHLE SITUACE JE USILOVNOU PRACÍ ZÁPADNÍCH TAJNÝCH SLUŽEB OD CIA AŽ PO MI6 – od Babišových Vrbětic, přes umělou „eneregetickou krizi“, ukradinu, 21. 12., až po Fica. Tak popřemýšlejte a dejte si události do celkového obrazu.
Poněkud se o Fialovi a spol. mýlíte. Jejich snem je udělat z ČR dvě další spolkové země:
17. Böhmen
und
18. Mähren
A dělají pro sloučení úplně všechno. Jen zapomněli, že i to Německo už není tím samým, co před 30 roky a dost se změnilo na různé emiráty, chalífáty a všelijaké – stány. My bychom místo toho měli hledat způsob, jak žít s umírněnými muslimy, kteří islám neberou zase tak vážně. A jak se zbavit těch, kdo islám prosazují radikálně.
Pane vovce, ONI ŽÁDNÉ SNY NEMAJÍ – ONI JEN PLNÍ ROZKAZY !!!!
Gerd:
„Umírněný muslim“ to myslíte vážně? Já tady žádné přivandrovalce nechci! ŽÁDNÉ!
Jenže muslimové už zde jsou, a musíme se s nimi naučit žít. Některé invazní druhy nemají predátora a tak je zapotřebí je domestikovat vyřazením nejagresivnějších jedinců. Kolik generací? Viz mazlivé lišky, přesně 30 generací. Tedy 600 až 900 let.
to Helena:
„..A co se týká p. Bašty a jeho kandidatury na Hrad?-myslím, že nikdo jiný nenašel odvahu se k něčemu takovému uvázat..“
Vždyť kvůli tomu se rozhádali s gen. Blaškem !
On zájem měl, ale Okamura, bůhví proč, prosadil nemocného Baštu. Ten sice byl slušným člověkem, ale zcela bez charisma, mluvil tak, že mu nebylo rozumět. Naprosto bez šancí, jak se i v prvním kole ukázalo.
Heleno, Fiala se touto svou ambicí, udělat z ODS a KDU obdobu německé CDU-CSU nijak netají. Já do té Prahy jezdím a s politiky mluvím.
Jde jen o to, že stačí jen trochu sledovat, a že já to zas až tak nesleduji, dívat se co opravdu dělají. A zase si to dát do širšího kontextu odkud vítr vane. A tady vane hurikán z Lengly CIA, z Londýna, Brusele potažmo z Německa. ODS, KDU, STAN, ANO atd. žádné ambice nemají – jen plní rozkazy. Proč by jinak do centra am. tajných služeb jezdili? Proč by se po těchto návštěvách vždy událo něco šíleného, z čeho má prospěch jen a jen západ a proč se takové šílenosti dějí všude po světě, kam tyto „tajné služby“ zavítaly?
Dělat českou CDU-CSU se nijak nevylučuje s jízdami do Langley…
Jak jste to psal kdysi o Putinovi? Když máš sílu, předstírej slabost…
Za dva týdny se ukáže, jestli je to dobrá strategie.
On to před váma napsal i Sun Tzu. A líp.
I to Kanakové se brání, když jim berou životní potřeby.
Co u nás ti “západní demokraté” vlastně chtějí? Suroviny jsou vyrabované a rovné rabovaci trasy do Ruska vedou přes Polsko. Levné ruce? Požírače jejich odpadků?
Já blb… životní prostor!!!
Životní prostor a materiál do zákopů. Boj o Lebensraum mají naši zdaleka nejlepší kamarádi zabudovaný pevně v genech. To jen na čas, když dostanou přes hubu, se zklidní. I to ČEZko může být pro ně zajímavé, když jej vylidní.
Re: Ládik!!!
Chtějí naše DPH, naše nepřímé daně a naši levnou pracovní sílu, to je jednoduché…
To bychom museli mít rozšířenou reprodukci. A to nejde.
Atomka Mochovce láka naspäť pracovníkov čo išli do predčasného dôchodku. Dnešná mládež do 50 rokov je blbá a chce „nerobiť ale zarobiť“ genderové štúdia a podobné životne dôležité náuky 🙂
Tak. Ještě je co brát. Novodobé otroky. Šumsi, Krachle, Superka…
Co je šumsi, krachle a superka?
Co chtějí? Vaše peníze, vaše domy, vaše byty, naše nemocnice, naše školství, důchody, všechno! A hlavně území, které potřebují k tažení na Rusko. Proto tak vyvádějí na Slovensku, proto atentát na Fica. USA a Londýn a celý západ se NIKDY nevzdá pokusů o vyrabování ruských surovin. To je oč tu běží. A dokud nebude místo Londýna mořská hladina, a průliv mezi Kanadou a Mexikem NIKDY se těch snah nevzdají.
Tak.
Nechtěl jsem to datlovat. Díky.
Jste Helena? Nezměnila jste si jméno z Libuše?
To je jako se ptát římských císařů, proč dobývají a zabírají další a další území a ustavují další a další provincie. Západ není ničím jiným než pokračováním Římské říše přes různé její podoby, tedy Západořímskou říši, Franckou říši, středověkou církev atd. až do dnešních dnů v podobě nadvlády USA + UK s poslušným pohůnkem v podobě Německa.
Z čeho pramení jejich agresivita? Jsou to geny?
Nejspíš geny primátů, které v kombinaci s lidskou inteligencí převyšující o něco málo vše ostatní v nám známé přírodě tvoří extrémně nebezpečnou kombinaci. Vztáhnuto obecně na člověka – máme pocit, že můžeme vše, ale nejsme schopni dohlédnout všechny důsledky realizace našich tužeb.
V Brně nová „multifunkční aréna“ pro třináct tisíc lidí.
Pak, že lidem je zle. Hovno zle.
Co si volí to mají.
V současných volbách do EP jsou nejdůležitější dvě témata.
Stop nelegální migraci
Stop válce na Ukrajině
Podle postoji stran k těmto otázkám musíme volit.
Já volím SPD, nelze jinak.
Re: Puck
Vypadl vám Grýndýl. Asi nevíte co na nás ty bruselské štětky chystají.
Rozumím. Jenže na druhou stranu, oslabujete tím jev a jeho následek, nutný pro zápornou zpětnou vazbu.
Spousta lidí si pak řekne, že sice ono mělo chyby, ale to nebyl to špatný program, a že měl perspektivu …
Moje německá prateta… Jako bych ji slyšel.
Byla důkazem, že přesto, že bylo tak zle, pro některé nebylo dostatečně zle aby změnili názor. Pro některé ani s oprátkou na krku. Víra ve Stranu.
Tak daleko to jít nemusí. Stačí když to postihne většinu.
Musí jít o jev a jeho následky potřebné kvality, kvantity, a rychlosti, která brání adaptaci. To je nutnou podmínkou vzpoury. Už jsem to tu kdysi…víc než před rokem psal v reakci na „Svědky Vidlákova svatého Václaváka“.
Přesnéé. Máte pravdu. Tak to je. Bohužel vovce – vidí třísku v oku SPD, ale nevidí ty klády v očích ODSSPOLU Dozimetrů, kampeliček, podplácení, slepé poslušnosti západu – to stejné platí i o ANO/plné aspeňáků/.
I ti černoušci v Nigeru to pochopili, zdejší vovce ne.
A nepochopí. Museli by si totiž přiznat, že nejsou chytřejší, vzdělanější, lépe vydělávající a lepší než ti, které označují za hloupější, méně vzdělané, méně vydělávající a horší dezoláty. Zhroucení světonázoru a nezbytné přiznání, že celý život šli špatnou cestou. Pokud nebudou mít obětního kozla, na kterého naloží všechny hříchy (a že se o tu pozici Petr Fiala snaží usilovně!), pak to psychicky neunesou. Chybí jim demokratické myšlení, protože ve skutečnosti jde o totalitáře, kteří touží vnutit jiným svůj pohled na svět. Dějiny jsou plné takových lidí.
No, on je každej strašně rozumnej, nic mu neni dobrý, všechno a všechny pokritizuje … jako by rozhodoval o budoucnosti života na Zemi …a nakonec ani k těm volbám nepůjde.
Je potřeba si vybrat stranu s šancí nepropadnout (alternativni, nebo vládni) a té tam ten svůj hlas váhy nějaké X miliontily prostě hodit.
Heleno, vy nechápete, že voliči ODS neodejdou nikdy k SPD. Ty odejdou k Rakušanovi, Turkovi nebo ANO. Nikdy nepůjdou k SPD nebo k Rajchlovi.
V politice platí, že každý je svého štěstí strůjcem a pokud SPD bude dělat chyby, bude mu houby platné, že ODS dělá ještě větší. Na chyby ODS se třese Rakušan. Na chyby SPD se třese Turek, PRO, STAČILO! a další .
Chyby dělá každý! Některé chyby jsou menší a uškodí si jim ten kdo je udělá a většinou se z nich poučí –
a některé CHYBY uvrhnou do zmaru, bídy a smrti celé národy a státy! Ale to vy jaksi elegantně obcházíte. To je ten rozdíl mezi vámi omílanými CHYBAMI a chybami!
Ty opravdu velké CHYBY většinou chybami nejsou.
Pětikolku si za jejich program beru do huby pořád, ale opozici si beru do huby za to, jak vedou kampaň.
Tak vám leží v žaludku jen program pětizm.dů? Hmm, tak to jo. Občanům této země leží v žaludku to co opravdu tato pyjalobanda dělá!!
Kampaň není ani tak důležitá, jako to, co opravdu SPD a její členové dělají. Ale to se vovčani z mééédií ani od vás nedozví.
Moc děkuji za vaše doznání, jak to doopravdy je. Díky.
Heleno, jestli to dělám blbě, tak pište lépe. Dám Vám klidně prostor. Říkejte lidem, co je podle Vás špatně. Já to dělám po svém a fakt si nenechám kecat do toho, jak byste vy dělal můj blog, kdybyste to uměla.
Proto sem ti černoušci migrují. Klídek, pár generací … a taky pochopíme.
Otázka na voliče:
Opravdu máte příjmy, které odpovídají politickým nárokům EU. Fakt jste tak bohatí, aby EU mohla z vašich peněz realizovat fantasmagorické projekty typu Green Deal a migrace?! Je politika EU zasazena do reálného ekonomického rámce občanů členských zemí?!
Re: Bazalka
Na občany členských zemí tak nějak kadí Bílej Tesák.
Zejména pak na ty východnější.
Tudíž odpadá problém reálnosti politiky.
Já třeba nechápu, proč lidi chtějí platit třeba za energie tolik peněz, které ale jdou do kapes několika jedincům. ČEZ si rozděluje desítky milionů na odměnách a lidé nemají ani na základní věci….jak to, že si toto mohou dovolit??!! No mohou, protože lidi už rezignovali….a v tom mne třeba štve SPD, byť je volit budu, neboť mohli hned od začátku burcovat místní zastupitele proti vládě…a nic se nedělo. Demonstrace jenom v Praze jsou na prd!
Re: Bazi
Když vás serou, tak je nevolte a hledejte kohokoli jiného, kdo vám aspoň trochu něčím konvenuje.
Já – bývalý volič SPD – tuto stranu určo volit nebudu.
Proč?
Protože reakce vedení této strany na OPRAVDOVÉ problémy českých lopat je nulová. A nic by je nestálo, definovat problémy a ALESPOŇ deklarovat ochotu je řešit.
👍
Targusi, já jsem ale s panem Davidem spokojená, takže jim to hodím. Na naší scéně pak uvidíme….
Tak SPD je hlavně politická firma jako ANO nejdříve generovat zisk. Politika pro lidi je až vedlejší produkt
SPD předkládá řešení. Ovšem ve lžidotv a podplacených méédiích se to nedozvíte. Ale jestli chcete o všechno přijít a na ulici se prát s araby, tak jistě budete volit ODS nebo pidistrany, že?
Re: Targus
Dobré argumenty, ale to si nechte k parlamentním volbám. Teď jde o EU, jeho další směřování, migraci, grýndýl, atd.
Teď, bych řekl, je potřeba volit SPD. Přes všechny nedostatky.
Chcete-li mít v týmu TOP fotbalistu, musíte jej přeplatit (bavíme se o miliardách), když chcete TOP manažera, musíte jej přeplatit. Nejlépe předem sepsanou prémií typu „za každou vydělanou tisícovku prémie 10 haléřů“. Potom se to jen spočítá.
A musíte mít důvěru dotyčného, že ty prachy dokážete zaplatit. Tedy mít dost nasysleno na kontě.
Ale dělo se, jenže v mééédiích se to nedozvíte. Musela byste si to vyhledat. A to spousta vovcí je líná udělat.
Ano, říkat lidem ovce, to je nejlepší způsob, jak je o něčem přesvědčit…
Máte pravdu, nelhat je nesystémové.
Křetínský s Tkáčem si připsali přes sto miliard korun čistého zisku za jediný rok. Energetika rekordně vynášela
https://archiv.hn.cz/c1-67317910-kretinskeho-skupine-eph-loni-pomohlo-k-vyssimu-zisku-zhodnoceni-investice-do-slovenskeho-jadra
Z Ozvěn24:
Premiér Gabriel Attal:
„Migrační pakt zavádí solidaritu.
Podařilo se nám donutit východní země,
aby podepsaly dokument, podle kterého migranty buď přijímají, nebo platí.“
https://x.com/NatGarstecka/…
Co na to Péťa a rakušan vlastizrádci ?
Co s migračním paktem budou dělat noví bruselníci? Není brusel jenom blbá fraška? Není to nakonec nástroj proti nám?
Re: Ládik!!!
Bruslograd není nástroj proti nám, Bruslograd je vysavač na naše peníze.
Jak prosté, milý Watsone…
Jaké peníze? Vždyť jsme prý příjemci!!!!
To je to umění rétoriky. Napřed Vám peníze vezmou přímými daněmi i nepřímými transfery převodů hodnot do zahraničí, pak část vrátí na dávkách, a potom ještě přesvědčí, že Vám vlastně peníze dávají.
Kdysi jsme si to jen tak nahrubo spočítal, o kolik by bylo HDP Německa či Rakouska nižší, kdyby neměly příjmy z východních kolonií EU. Vyšlo mně kolem 25 – 30 % HDP.
Pokud se tedy Němci prsí, jak mohou platit Green Deal a imigranty, je to jen z důvodu, že jim to platí jiní, zejména z V4.
„Podařilo se nám donutit východní země“
Ano, ano, povinný tribut východních podlidí západu je nezbytnou podmínkou budování vyspělé civilizace, přinášející mír (čti porobu a drancování všeho, co jde), křesťan… eh Green Deal a jiné západní civilizační vymoženosti.
…aby podepsaly vyhlazovací dokument. Nazývejme, tedy my, věci pravým jménem. Jedná se o vyhlazení evropských národů!
Jde o vytvoření tavicího kotle, ve kterém zmizí jednotlivé kmeny a místo toho vzniknou Spojení státy evropské. Dnešní eurokomisaři se vidí jako Otcové zakladatelé uctívaní jako v USA signatáři deklarace nezávislosti.
Něco podobného se už dělo před 1000 lety, kdy zanikaly kmeny Zličanů, Doudlebů, Lučanů, Děčanů, Sedličanů, Litoměřiců, Lemuzů, Hbanů, Pšovanů, Charvátů, Charvátců, Tuhošťanů, Boleticů, Netoliců, aby je pohltil dominantní kmen Čechů. Na Moravě zase kmen Moravanů pohltil kmeny jiné, a zůstávají zbytky slezských kmenů Holasiců a Opolanů. Názvy mnoha zaniklých kmenů už znají jen specialisté.
Proces slučování a zániku kmenů probíhá neustále, někdy ve větší míře, jindy méně.
To pro ty mající potíž myslet i nanejvýš v souřadných větách, v horizontu od žvance ke žvanci, je příliš složité.
Celé je to divadlo.
Babiš si hraje na vlastence, haha.
SPD si hraje na vlastence a mírotvorce a když se má hlasovat o přistoupení Finska do NATO – které má hranice s Ruskou federací a zrovna probíhá válka – tak se téměř celá SPD zdrží a dokonce Bašta hlasuje pro vstup, zdrží se i taková kapacita jako Foldyna, který jakožto napůl Srb ví čeho je zločinná NATO schopna. V březnu 2022 SPD tleská proUkrajinským návrhům ve sněmovně – stejně jako ANO a 5-koalice. Ivan David, náš nejlepší europoslanec je odsunut za trest na druhé místo kandidátky. Řízená upadající opozice?
Bude nahrazena novými charizmatičtějšími falešníky?
Turkem, Klauso-Macinkou se systémovým fízlem Šlachtou, který na pokyn sestřelil tehdejšího premiéra, protože tento si dovolil říct, že připustíme ruský Rosatom do tendru?
Rajchlem s jeho „sponzory“ a politickými mrtvolami typu SocDem Haška?
Marnost nad marnost.
Re: anti…
Svět chce být klamán…
Filip Turek (z Wiki): „Po maturitě studoval obchodní a evropské právo a později na University College Prague mezinárodní a diplomatická studia.[2] Otec Vladimír je makléř, matka Eleni pracovala jako likvidátorka pojistných událostí.“
Pokud sledujete alespoň občas jeho výstupy u Xavera, tak je evidentní, že on žádnou reálnou opozicí není. Je to klasický liberál formovaný na těch správných oborech a univerzitách s těmi správnými rodinnými kořeny. Jediný důvod, proč se v současné době angažuje v opozici, je jeho odmítání Green Dealu. A to jen proto, že ho to omezuje v jeho hodně vysokém a nákladném životním stylu. Pokud by ho tato omezení neměla zasáhnout, bylo by mu to celkem jedno.
re: tdx
No TVL, to je teda partička. To je teda vražedná kombinace – makléř a likvidátorka a maj synka právníka.
To prostě nevymyslíš.
Tatík zamakluje, synek ho obhajuje, a když to nevyjde, tak se to zboří a mamka to zlikviduje.
Není tam v podobě blízkého příbuzného nějaký další oficiálně tolerovaný a českými zákony podporovaný zl* děj? Třeba exekutor, prodavač hrnců, správce důchodových fondů, ministr financí, jakýkoli ministr fialové pětihrůzy, nebo tak něco?
Zas tak jsem jeho rodinné zázemí nesledoval, ale upřímně bych se úplně nedivil. Turek je to, co se klasicky rozumí pod pojmem playboy a ještě donedávna prototyp příslušníka „zlaté mládeže“ (teď už je přece jen starší). Za mě je zrovna tohle sázka na mrtvého koně.
Re: tdx
JÁÁÁÁÁÁ jsem taky hen ta mládež a je mi šede pryč!!!
Musíte se jedině správně naladit a tvářit se,že jste chytrý, mladý a krásný!
I když jste vyšel ze sedmé třídy, jste o rok mladší, než hnědé uhlí a děcka před vámi utíkají z chodníku do jízdní dráhy.
Právníci jsou těmi, kteří vymyslí zákon na jakékoli svinstvo, aby bylo zákonné.
Dostanou zadání, tváří se při tom důležitě, jako ten místní lex – a potom ten zákon, vymyšlený na legalizaci svinstva, obhajují.
Stačí se na Turka podívat: stejný účes, stejný pohled, motorkář – stylizovaný do úspěšné prez. kampaně Pávka. Už jednou to vyšlo, tak proč ne znovu!
Zkuste si pustit nějaké video ze Severní Koreje a nadšených ovací ve stoje, jakých se soudruhu Kimovi dostává. Všichni tleskají ze všech sil a udržují pozornost. Pokud při tom fyzickém vypětí někdo náhodou omdlí, ochotná ochranka jej odnese. Jen se už nikdy nikde neobjeví. Představil jste si to?
A teď si to převeďte do méně okaté podoby v Evropském parlamentu. Či českém parlamentu.
Problém Česka
Polopaticky.
Rozbouřený potok lze překonat, vytvořením lidského řetězu.
Pětikolka dokázala vytvořit funkční řetěz, ale mají v NERVu špatné navigátory, kteří možná pracují zdarma, ale v prospěch svých chlebodárců.
Kdyby pracovali v prospěch státu, přišli by o chléb.
Alternativa má dobré navigátory, ale jednotlivé články se nespojí.
Raději se nechají strhnout proudem.
Co vypráví pověst o Svatoplukovi a třech prutech?
A tak tu žijem.
Ještě.
Přátelé, spojenci, kamarádi? Ale kdež. Se z toho po§ereme. Docházejí prachy, tak vědí kam sáhnout. Hlavně nebýt závislý.
„Solidarita se nekoná. Německo od léta zvýší přirážku za tranzit plynu“
https://www.idnes.cz/ekonomika/domaci/plyn-lng-evropska-unie.A240524_135144_ekonomika_hyk
Tak to by ČR měla zvýšit přirážku za tranzit elektřiny. Jenže ona vlastně žádná není, protože by omezovala volný pohyb zboží jménem elektřina. Díky směřujte Güntheru Oettingerovi a zastupujícím říšským protektorům.
No tak se Okamura snaží posunout vnímání SPD směrem k pravici.. Mach, Zahradníková. Může tím získat větší akceptaci v mainstreamové politice.
Kateřina Konečná přeci jen působí trochu šíleně, má výše položený hlas a na někoho může negativně fungovat i že je „komunistka“.
Okamura má schopnost udržet stranu. A v tom asi bude pokračovat. Myslím, že nijak moc nepropadne, a Stačilo! se možná ani nedostane.
A nakonec, musíme se změnit mi samotní, jinak nás žádný politik nezachrání.
Problém nastane u sněmovních voleb, kdy malé alternativní strany se nebudou chtít pospojovat nebo si uvolnit cestu. Okamura si zase bude hájit svoje a nebude se s nimi chtít spojovat a pomáhat jim. Babiš/ANO zase budou odmítat spolupráci s SPD, a možná i Okamura budw odmítat spolupráci s Babišem. Fakt jo, žádný politik nás nezachrání, můžeme jen my sami.
Není „komunistka“ je komunistka.
Pořád je to učení třídní nenávisti a třídního boje.
„Pořád je to učení třídní nenávisti a třídního boje.“
To není nenávist. Komunismus je poslední fáze myšlenkového vývoje, k němuž v kapitalismu dospěje každý racionálně uvažující jedinec, který není tzv. „u lizu“ a má alespoň stopy čehosi zvaného morálka, což mu účinně zbraňuje se k tomu lizu drát. A s ohledem na předchozí životní zkušenosti si konečně připustí, že výchovné působení se v případě té skupiny u lizu naprosto míjí účinkem.
Přečtěte si Marxe a nefantazírujte.
Kdybyste byl starší, tak to znáte ze školy. Je to učení třídní nenávisti.
🤣 Já ho na rozdíl od vás znám. A hlavně chápu, co a proč bylo napsáno či řečeno.
A píše se tam o třídní nenávisti a třídním boji.
Stačí to otevřít.
Popírat to je jako když libtart popírá, že na Fica vystřelil další libtard.
Pojmenovaný nepřítel sjednocuje!
„A píše se tam o třídní nenávisti“
Vážně? Ve které dílu Kapitálu.
Ked ta niekto denne okrada o chleba tak nenavist je plne na mieste.
Takže nenávidíte svého pekaře, protože je kapitalista a okrádá vás?
Co Konečná? Ta nenávidí svého manžela podnikatele, protože okrádá dělnickou třídu?
Co Čalfa? Ten je komunista a kapitalista najednou? Zaslouží si pověsit za zradu svých soudruhů, jako třeba vás osobně, nebo nenávidět, protože okrádá všechny své zákazníky a že jich Pražská energetika má?
Nie pekar ma okrada ale „hitlermarkety“, ci uz priamo ak tam idem nakupit, alebo nepriamo ze vdaka nim zmizli normalne obchody.
O Konecnej manzelovi neviem a ani sa o neho nestaram, nie kazdy podnikatel je vyslovena svina, i ked pracuju v svinskom systeme.
A su aj horsi ako Calfa – u nas najvacsi praviciari ako Dzurinda sa volakedy pchali do cervenych zadkov tak ako teraz do europskych. Takisto dedo nebinarneho Simecka bol tvrdy stalinista ktory sa snazil aby Lasicu vyhodili z CSM za to ze „zneuzil tlacovy organ CSM k poburovaniu“ i.e. robil si srandu z veci ktore sa sudruhovi nepacili.
Ale to len poukazuje na to, ze tym co boli moralne pokrivene svine dal kapitalizmus ovela vacsie moznosti svoju svinskost realizovat.
to Alnf:
„..Okamura má schopnost udržet stranu..“
Zatím to tak vypadá, že se mu docela daří vyštvat lidi jako Volný a odpudit gen.Blaška. A s nimi i část voličů. Jejichž hlasy nejspíš propadnou.
Několik poznámek
„Okamura má schopnost udržet stranu“
ano, ale takovou, aby mu nikdo nepřerostl přes hlavu. Důsledek: nespadne pod 5%, ale ani moc nepřeleze přes 10%.
„A v tom asi bude pokračovat“ 🤕
„musíme se změnit mi samotní, jinak nás žádný politik nezachrání“
Tak predevším bych zde očekával MY a ne MI. Ale budiž. Tohle si asi myslí všichni, s drobným, ale podstatným rozdílem:
já (či my, co spolu mluvíme) máme ten správný názor. Změnit se musí všichni ostatní ….
Přijde mi to jako kdyby do SPD vlezl trojský kůň, který svými akcemi bude stranu postupně oslabovat.
Jj, v SPD by si mohli šeptat pořekadlo:
„Přišel k nám trojský kůň, zaleh nám celý (stranický) dvůr…“
Já bych řek, že tam těch koní mají celé stádo.
neni třeba chodit až do Troje. Leda že by v pražské Troji sídlila BIS.
B I N G O !!!!
Já si myslím, že ta středeční demonstrace by byla fiasko pro kohokoliv.
Aniž bych chtěl SPD obhajovat, nebo hanit.
Prostě už je „předemonstrováno“.
Potenciál, který tu byl třeba před rokem, byl promrhán, zejména p. Rajchlem (ten měl těch demonstrací vloni nejvíc, že), ale nejen jím.
Celé mi to přišlo, jako „odpuštění páry“, ale skutek utek.
To nebyl přetlak, spíš podtlak.
Proto píši, že to bylo promrháno. To znamená že přetlak ve společnosti vyústil v podtlak akcí a řešení.
Jako papiňák v kotli s gulášem.
Re: Ládik!!!
V kotli s gulášem, pod kterým se přestalo přikládat a nějaký debil do guláše naházel hluboko zmrazené kostky masa.
Jo jo, znám. Jednou snacha pekla kuře. Mražené přimo do trouby. Výsledkem bylo syrové kuře s kůrčičkou navrch 😄😄
I na WC je nutno tlačit, když si chce člověk ulevit …
A letos zemědělci, odboráři…
S těmi demonstracemi je to myslím vždy ošemetné.
Nejde jen o „Rajchlovy“ demonstrace, památná je třeba i demonstrace odborů v roce 2012 a koneckonců ani ty megaakce michprdů na Letné vlastně neměly žádný okamžitý účinek.
Demonstrace je nástroj, nikoliv cíl. Vlastně ani volby nejsou přímo cílem (třeba ty poslední parlamentní vyhrálo, i když jen o jeden mandát, ANO – získalo jich 72, koalice SPOLU jen 71 – ale samotné vítězství ve volbách bylo nakonec k ničemu).
V ideálním případě by každý, kdo se rozhodne uspořádat nějakou demonstraci, měl mít rozmyšleno čeho tím chce dosáhnout a jak bude dále pro svůj cíl pracovat se všemi možnými výsledky. Cynicky bych řekl, že je možná i jedno, jaká bude účast na místě, zásadní je mediální pokrytí a obraz (nikoliv realita) akce mezi lidmi. Asi by bylo pokrytecké vyčítat Okamurovi či celé SPD, že si nedokáží zajistit pro sebe výhodné zpravodajství o akci v ČT09 a dalším mainstreamu, ale určitě měla být ne jen propagace ale hlavně výsledná „message“ mnohem lépe pokrytá na alternativě.
Možná by se naše opozice měla více poučit u slovenské opozice (pozn. pro služební čtenáře: toto není podněcování k násilí proti jednotlivcům či skupinám obyvatel) – takové Šimečko už v době svých studií rozpracovalo metodiku barevných revolucí (strany 1 až 26 v CEU Political Science Journal, Vol. 4, No. 1
February 2009):
https://real-j.mtak.hu/22814/1/CPSJ_2009_4_1_.pdf
A pokud snese příspěvek ještě jedno URL, tak američtí soudruzi vydávaji vhodnou příručku od roku 1968 (poslední aktualizace tuším 2016, patrně zapracovány zkušenosti z Majdanu):
https://www.databazeknih.cz/prehled-knihy/statni-prevrat-prakticka-prirucka-459595
Re: pesi….
Neboli jak pořvával náš soudruh náčelník divizního štábu (byl podobně uječený, jako paní Konečná od komoušů): „Řekněte mi zámysl boje!“
Jebal své podřízené jako sysly, že neumějí malovat na mapy kolečka, elipsy a všelijaké křivé čárky.
Na Letné za nima byli přes prostředníky sudeťáci. Proto nikomu nevadily hnědé košile toho jejich maňáska.
Výsledek ke dnešnímu dni je 108 hlasů pětikolky, senát, prezident 107, ústavní soud, inflace, korunní klenoty v Německu atd.
Jo a na druhé straně klesající kšefty seznamu.
Říká se, že 3x a dost. Sice to byly parlamentní volby, ale varování je na místě. Když už teď opravdu je komu to hodit.
Říkal jste že už máte 300 000 čtenářů. Kdyby každý tady směl volit svoji potřebu, že Targusovu, Gototovu nebo vaši nechce, že volí jinou, za pár měsíců byste tu měl miliony lidí, kteří by chtěli volit třeba to co já nebo admirál.. Ukázalo by se.
Vy dovezete hnůj před televizi na vozíku a večer ten vozík odtáhnete. To je celé.
Od voleb potřeb , pěkně rozjetých blboně neodtáhnete. Osvobodíte je. Budou si vědomi, že mají právo chtít měnit svůj svět. Budou špehovat každej den jaké jsou výsledky, to je jejich přirozenost. Budou jako orel každý den kontrolovat jestli se pohnul žebříček jejich hodnot a proč. V hospodách a na kultrurních akcích se budou dívat na sebe jako na lidi, kteří nejsou ovce. Budou si vysvětlovat postoje, proč chtějí to nebo ono. Večer ulehnou a budou snít o tom že opravdu se jejich potřeby budou uskutečňovat, plnit a to na proti účtenkám vykonavatelů, které si můžou přepočítat.
Ale vy je ženete jako křečka zase do kolečka slibů a drzáren.
A před pánem bohem je kdo z nás lepší, kdo to rozhodne? Vy a vaši parlamentní bendové?
Ještě „muhehe“ Sasine. Zapomněl jste na „muhehe“
Promiňte, ale 5 let , na tom trvám.
Muhehe, a k čemu to bylo, je, nebo bude dobré?
Měl jste dnes teplé jídlo? Na čem jste ho vařil? (Já měl, a na ohni.)
Nejlépe maso chutná, když ho děláte přímo na ohni. Tvrdí to všichni Peruánci a já též.
Majstrštyk je v těch končinách morče jako minutka.
a jak se pozná morče (upečené) od krysy (upečené)?
Morče nebude tak vyběhaný. Morčata nejradši seděj a žerou nebo kopulujou. Ale sezení a žraní vede. Krysa bude mít tvrdší maso.
Peruánské přírodní morče bude dost vyběhané, protože se musí mít na pozoru před kondory a jinými potvorami a zavčas zdrhnout do nory.
Ale je pravda, že chovají speciální druh na jídlo, říkají mu „cuy“, které je větší (až 3 kg).
Je to ale poměrně drahé jídlo.
Cuy má genetickou vadu – víc prstů než běžné morče.
Dají se sehnat i u nás.
Ládiku, že Vy jste u stejného ohně s Anonymem, který napsal: 25 května, 2024 (1:31) skoro totéž?
Vidlák dobře předpověděl. v podstatě to vypadá, že Okamůrovi radí ti samí, co Fialovi radili tu extra akci s nutelou…
Být mocnářem, bral bych vás jako kašpárka. Každý den bych si nechal vyprávět ftipy z podhradí.
A když byste mne nudily, to by bylo vždy večer, v tu dobu bych poslouchal Šahrazádu.
Nahoďte sem volby potřeb a pak uvidíte ten mazec. Ale vy chcete jen kopulovat systém a áách áách. A ještě a ještě. Jste veliký kluk, máte pět dětí, a nestydíte se mr*at systém ze zadu.
Jó každej dneska potřebuje prachy, ale Hus žádný prý neměl, jen bral dotace. Ale pozor dotace jsou taky prachy. A prachy pere po světě největší darebák s plnou pračkou peněz, kterou mu v každé zemi dovolili vyprat. Chápu, že je to celé s volbami potřeb, s pračkou a názory mimo vaše chápání. Jste prostě ukrajánek.
Zkušenosti mám.
Jenže věc se má tak. Dokud se lidi nevzepřou, tak to skončí. Půl světa už je natěšená, že si budou moci šmelit sami doma, že nebudou muset přepočítávat měny, čili kravská lejna s kobylincema, a že si frknou na svůj malej socializmus. Až se na to jednoho dne vybodnu, vy to až potom za pět let pochopíte, to mám ověřené, a začnete propagovat volby potřeb jako o život. Věřte tomu. Vy jste pomalejší, bude vám to trvat 5let.
Pak budete běhat kolem všech, že jste ON.
Nepijte tolik.
Vidláku, promiň, ale upřímně… ty se navážíš do SPD, repektive do Okamury, odjakživa.
Myslím, že v tom pořád hraje roli tvé ego, které kdysi Okamura urazil a ty mu to nemůžeš zapomenout.
Nemůžu si vybavit, že bys některou jinou stranu nebo hnutí před každými volbami takto systematicky káral za jejich kampaň, že bys měl neustále tolik starostí o to, co všechno dělají blbě a mnoho císařských rad, jak to dělat dobře.
Nasazení Macha na první místo kandidátky SPD do EP je určitě zvláštní a dost nepochopitelný počin od Okamury, ale netroufla bych si to nazvat chybou.
Já osobně bych si přála, aby se Mach do EP dostal spíš jako Ivan David, kterého si velmi vážím za jeho dosavadní práci v EP. Mach je mladší, vzdělanější v ekonomice a dovedu si představit, že je schopný v EP vystupovat drze jak opice podobně jako Nigel Farage.
Jen chci dodat, že i když zde hájím SPD, tentokrát do EP nebudu volit SPD, ale STAČILO!, protože je mi bližší.
Maneco, Okamura je pro mě zvláštní fenomén. Na jedné straně vlastenec a na druhé straně neřízená střela. Dělá asi největší taktické kopance na naší scéně, proto se stává objektem mých zájmů. Je zvláštní i tím, že to vždycky nějak přežije, protože kdokoliv jiný by udělal půlku jeho chyb a byl mi dávno na smetišti dějin. Zároveň je kromě Babiše jediný, kdo dokázal udělat celorepublikovou stranickou strukturu.
Když Okamurovi něco nejde, tak místo deseti hodin začne pracovat šestnáct hodin, dokud to není hotové. Je schopen dřít a dřít, ale pak udělá tak jednoduchou botu, že se tomu nechce věřit.
Musíš uznat, že jsem mu nikdy nevyčetl nějakou zradu ideálů, nikdy jsem ho nehaněl za jeho postoje, dokonce jsem neřekl ani ň za to SPďácké podepisování smlouvy s americkou neziskovkou ve Znojmě… Nikdy jsem neřekl, že SPD je řízená opozice.
Ale jestli budou takhle pokračovat, tak prostě skončí.
Vidláku,
všichni jednou skončí.
Skončila KSČ, skončili Socialisté, skončila ODA, skončila ČSSD ……..
Vypadá to, že končí TOP i KDU, ke svému konci pracuje ODS, možná i ten Okamůra, kdo ví.
Vypadá to na celkem dosti rozdrobenou politickou scénu, ve které budou v příštích letech voliči šmátrat a hledat.
Rozdrobená politická scéna je nejvhodnějším uspořádáním pro zahraniční vládce, ať jimi bude kdokoliv (možnosti si dosaďte). Ne úplně vzdělané budoucí generace se s tím budou potýkat.
Všichni ne. Velký Bratr je nesmrtelný. Dokonce i kdyby se lidstvo vymazalo za Zeměkoule, Velký Bratr zůstane jako Duch nad vodami a jakmile se z těch přeživších zbytečků lidstva za 1000 let zrodí nová civilizace, Velký Bratr bude opěd dohlížet.
opět
Největší taktické kopance dělá Okamura? To si děláte kozy, ne?
ODS a SpoluDozimetři žádné kopance nedělají, že, ani Babišovo ANO plné aspeňáků?
A ty jednoduché boty SPD jsou boty mééédiální. Tak to je. Vidláku, stále ještě tě vovce neprokoukly.
Heleno, Okamura se nepoměřuje s ODS. Voliči ODS nepůjdou k SPD a voliči SPD nepůjdou k ODS. Okamura může dělat chyby vůči Pětikolce, ale nesmí dělat chyby vůči vlastenecké scéně. Na hlasy SPD číhá Rajchl, Blaško, Konečná, Turek a Babiš. Pokud bude dělat chyby, voliči mu odejdou k těmto stranám.
Je mi to líto, ale je to tak.
„Maneco, Okamura je pro mě zvláštní fenomén. Na jedné straně vlastenec a na druhé straně neřízená střela.“
Ja bych rekl, ze jde o nerizenou strelu, letici v presne vymezenem koridoru ….
Re: Maneca
Myslím, že se do Vidláka obouváte neprávem. Vše, co tu napsal, je velmi těžko odiskutovatelné.
A ohledně Macha asi tolik. Když o někom slyším, anebo čtu, že má ekonomické vzdělání, okamžitě reaguji jako Pavlovovi psi na zvonek.
Pochopitelně s tím rozdílem, že nesliním, nýbrž mé nohy vyvíjejí aktivitu velmi podobnou pohybům při zběsilém úprku před smrtelným nebezpečím.
Jinak řečeno – co ekonom, to nebezpečné hovado, usilující o totální likvidaci všech doposud přeživších lopat.
Ne – opravdu nemíním hlasovat pro nějakého smetáka, který by chtěl zajistit mým dětem faktickou eliminaci starobního důchodu. A nic jiného od soudruhů ekonomů neuslyšíte.
Mach bude v Bruseli za sebe.
A kdo z kandidátů nebude v Bruseli za sebe?
!
Panoptikum demokracie.
Někde jsem četl, že teorii nekonečného (hospodářského) růstu věří jenom blázen anebo ekonom.
Ekonom je někdo, kdo Vám přesně popíše minulé události z hospodářského hlediska. V podstatě jde o kolegu či podobor dějepisce.
Jistě.
A meteorolog je ten, kdo vám s naprostou přesností řekne, jaké počasí bylo včera ve dvě hodiny odpoledne.
Zdá se tedy, že hospodářství je stejný spletenec jako počasí.
Příliš mnoho proměnných. A semtam nějaká ta černá labuť.
Ekonomové i meteorologové se snaží popsat matematickými formulemi mimořádně komplexní jevy. Nejčastěji spoléhají na empirické metody a predikci, že když tak bylo už jednou, může tak být podruhé. Taleb ekonomy dost nemilosrdně zkritizoval v Černé labuti, protože podmínky světa se změnily ve všech parametrech oproti předchozím událostem. Nikdy nevstoupíme do stejné řeky.
„Jinak řečeno – co ekonom, to nebezpečné hovado, usilující o totální likvidaci všech doposud přeživších lopat….“
Tohle je demagogie, Targusi. Nemyslím, že například Ilona Švihlíková nebo Paroubek coby ekonomové jsou nebezpečná hovada.
Re: Maneca
Bohužel to demagogie není. Od roku 89 soudruzi předvedli naprosto dokonale, co NEumějí.
Jediné, co znají, je vyšponování nepřímých daní a zrušení průběžného důchodového systému.
Například já dodnes netuším,
PROČ MÁM, KURVA, PLATIT DAŇ Z NEMOVITOSTI?????
Pozemek jsem koupil, na výstavbu nemovitosti jsem ušetřil zdaněné peníze, erár dostal ze všeho DPH, dříve daň z obratu.
Nejsem žádný leník, který dostal dostatečnou výměru půdy ZDARMA, aby si na ní žil v nadbytku z práce otroků.
Re: Targus
Víte co stojí efektivní, státem kočírovaná armáda k obraně vašeho majetku …? 😉
Kéž by byla aspoň efektní …
Kéž by aspoň nějaká byla.
Majetková daň. Máš majetek, tak plať ještě jednou. Já bych tomu říkal daň z daně. Vrcholem bude daň z důchodu.
Nebo daň z pojistného plnění. Třeba za úraz nebo škodní událost.
Zdroje jsou.
V našich kapsách 😭
Ekonom je taky parasit ,
na hospodarstvi ekrasit.
Re: Ano…
Souhlas. Co ekonom, to vypatlanec, anebo zaprodaný zkurvysyn.
Je to jen sbírka dobře podplácených hovad, která mají otevírat Overtonova okna, nic jiného.
Netýká se to jen ekonomů, ale „vzdělanců“ ve většině tzv. společenskovědních oborů. Dokonce bych řekl, že nedůvěru je třeba rozšířit i na některé méně exaktní přirodovědne obory, např. klimatology. A s nástupem Umělé Inteligence již bude nutné prchat před kýmkoliv. Jako test doporučuji daného jedince požádat, aby něco opravil. Pokud to odmítne nebo nedokáže, bacha na něj.
Maneca
Přesně
Pan Vidlák nemá obavu o Okamuru,ale o Babiše.
Mne tento článek připadá, jako podpásovka.
zemedelec:
B I N G O !!! Konečně někdo, kdo umí číst mezi řádky Vidlákových manipulací. Konečně někdo, kdo přemýšlí, domýšlí a skládá události jako pucle.
Konečně někdo, kde není tupá vovce. D í k y !!!
Už aby bylo po volbách.
Snad TOHLE zase někam odtáhne.
Mach už jednou v EP byl za Svobodné, chvilku jako něco málo prozradil ze zákulisí a pak na to hodil bobek. Pan David si to tam odpracoval, takže já kroužkuju pana Davida.
– předně jeden z vlivných poradců Okamury je bývalý ODSák a tak dává rady podle toho.
– a za druhé „propagace byla naprosto neviditelná“ domnívám se, že tomu bylo i trochu pomoženo. Žena pracuje na poště a teď jsou zavaleni množstvím letáků k eurovolbám, ale letáků SPD bylo prý tak nějak málo. Nebylo jich dost, aby byly do každé schránky …
To stejné mohlo být i na sociálních sítích.
Tentokrát to Vidlák téměř trefil, co se týče SPD. Akorát, že ty chyby už Okamura začal dělat ne od roku 2021, ale cca o 2 roky dříve, když povyhazoval ze strany svoje největší dříče a srdcaře. To SPD poškodilo daleko víc, než to necelé jedno a půl procento, co mu uloupnul Volný blok. SPD tak získala pověst kmotrovské strany a odradila tím další potenciální podporovatele. Tvrdil jsem to již před 5 lety a dnes se konečně ukazuje, že jsem měl pravdu.
Dost to začíná připomínat pád Sládkových republikánů. To nebyla záležitost jenom roku 1998, ale začalo to již po řádných parl. volbách 1996. A skončilo to nakonec v roce 2006, kdy SPR-RSČ se už ani nezúčastnila voleb do PS-PČR. Mezitím proběhly různé vyhazovy a štěpení strany, poněvadž nikdo z předsednictva si nechtěl přiznat jakoukoliv chybu. Sládek tehdy dělal podobné nepochopitelné přehmaty, jako nyní dělá Okamura a tudíž lze očekávat, že to s SPD podobně i dopadne.
Kdybych chtěl hodně konspirovat, tak bych řekl, že SPD již splnila svůj úkol sloužit jako pojistný ventil společenské nespokojenosti s režimem a jako tzv kanalizační strana. Takže Okamura s R. Fialou budou brzy staženi ze scény (tak jako předtím Sládek a jeho SPR-RSČ), a budou nahrazeni nějakou novou, neokoukanou tváří v čele čerstvé partaje, jež převezme štafetový kolík ohlupování naivních vlasteneckých voličů. Bude to Turek se Šlachtou nebo Rajchl s Vackem? Či snad někdo další?
„Ještě někdo další…?“ (Než se loď definitivně potopí.)
Souhlas, krome toho, ze SPD se zpocatku opravdu snazila a mainstream z ni mel strach (viz jeji navrhy na referendum).
Podle meho zlomila vuli SPD nizka podpora volicu a nezajem o jeji program.
V krizovych „uprchlickych“ volbach 2017 dostali bidnych 12% a tehdy, vcelku logicky, prevazilo presvedceni, ze je lepsi jit po prachach, nezli se snazit neco delat pro obcany.
Obcan chtel vladu lidu a nechtel uprchliky. SPD mu nabidla referendum a politiku proti volne migraci a obcan za to odmenil stranu 12%, prestoze vzhledem k tehdejsi vybusne situaci by mela dostat klidne i 40%.
Uprimne receno, ne, ze bych se postupu SPD divil, ja bych nad obcanem zlomil hul taky.
–
Jinak, ty pocatecni projevy krize, ktere jste videl uz v roce 2019 ukazuji na systemovou krizi a ne na nejake opomenuti, ci nedostatecne analyzy. Systemova krize je charakterizovana tim, ze i to nejracionalnejsi opravne opatreni vede k prohloubeni krize.
Strana byla Okamurou sice koncipovana jako hokynarsky kramek, ale v letech 2014-17 mohla svuj stin prekrocit a preformatovat se.
Lec volic ji vystavil mdlou stopku 12% a tak se strana vratila ke svemu hokynarskemu puvodu a ten dale posiluje, cimz prohlubuje svoji systemovou krizi.
Asi tak, není co dodat.
Velmi přesné, Charone. Bude to Turek, protože Rajchl už stihl ztratit hodně podporovatelů. Z toho důvodu někdo rozhodl nasadit na poslední chvíli Turka. Myslím, že Turek před pár měsíci neměl ani tušení, že bude kandidovat do EP.
Turek je hezčí a takříkajíc mužnější vzhledem než Rajchl. Co na tom, že to je nejspíš další marketingový produkt. Nabízí voličkám a voličům (nemyslím teď na homosexuály) to, co jim v jejich životech chybí.
Turek je mi (bohužel?) od prvního momentu strašně nesympatickej… ale fakt hodně moc… 😏
On tam není dosazen, aby Vám byl sympatický. Ostře řezaná tvář a umění točit volantem má podchytit vzdělanou mládež a hospodyňky mající doma ňoumy.
Však jsem si říkala, že to nebude nic pro mě… 😁😁
Jako volič SPD (od založení) musim bohužel souhlasit.
Jak se ukazuje, tihle předsedové zvolení bez protikandidáta jsou obvykle koulí na noze. Babiš je zatím výjimkou, ale čeká ho to taky …
Vlastně nejde o volbu, že? Takže předsedové schválení hlasováním …
🤗
Bylo by možná zajímavé, kdyby všechny ty pidistrany svolaly společný kongres a na něm se zvolil jeden společný předseda. Nebo by se o vedení mohli třeba utkat v souboji …
Na meče nebo na pistole? Zanechte snění, pane toníčku, pakliže nespíte.
Strany jsou možná malé, ale EGA jejich předsedů sahají do vesmíru.
Před 15 lety jsem si myslel totéž co Vy. Dnes už vím, jak jsem byl naivní.
Re: Charon
Asi tak nějak…
Zbraně bych nechal na jejich volbě. Právě kvůli těm nadlimitnim egům to navrhuji, protože jiná cesta než souboj otců zakladatelů mezi sebou na život a na smrt k jakékoliv spolupráci (všímněte si, že nemluvim o sjednocení) zjevně nevede.
Svlečený v bahně.
Na mourovatych clenech SPD nezalezi, jde o Okamuru: ma format, anebo je to Hokynar?
Pokud Hokynar drzi svuj kramek pod kontrolou, je problem SPD systemovy a tady zamysleni, ani dobre minena rada clenu nepomuze. Ti se muzou treba pretrhnout, ale nakonec musi k Hokynari, ktery jim plody jejich prace sebere, prebali a proda pod pultem.
Pokud ma Okamura format, melo by se to ukazat co nejdrive, behem nekolika tydnu, osobne tomu uz ale prestavam verit.
Z SPD, nadeje alternativy i opozice se pomalu stava mensi zlo, odvracena strana vetsiho zla.
Já bych to viděl tak, že Okamura dosáhl stropu svých možností a nechce nikoho pustit nad sebe.
To už tak bývá u politických stran vůdcovského typu. Což jsou téměř všechny ty tzv vlastenecké.
Tento mor postihnul nejen Sládkovu SPR-RSČ, ale i Vandasovu DSSS, a troufám si tvrdit, že i Národní demokracii A.B. Bartoše či Alianci nár. sil Vladimíry Vítové. Takže Okamurova SPD nebude žádnou výjimkou.
V těchto stranách totiž příslušní předsedové považují celou partaj za svůj (nezcizitelný) majetek, a tudíž svou pozici mají za neotřesitelnou. I kdyby kvůli tomu měla ta strana nakonec i zaniknout.
Zajimave je, ze stranici to nechaji dojit tak daleko a nevytvori nejaky standardni mechanismus, schopny smerovani strany korigovat.
Mozna nejlepe to bylo videt na KSCM, volici stale dokola soudruha Filipa, ackoliv bylo neprehlednutelne, ze vede stranu do bazin.
Po vypadnuti z parlamentu se strana zamyslela, Filipa odstranila a namisto „puvodniho“ Skaly zvolila Filipa II. v suknich, uknouranou Konecnou.
Strany nejsou tak koncipovány, aby běžní straníci mohli něco změnit.
Podívejte třeba na ČSSD, VeVerky, Unii svobody, KDS, TOP09, ODA a další.
No a modré straky – ty jedou také po modré skluzavce.
Kandidovat jednotlivě strany SPOLU a PIST, už jsou dnes v číči, nad vodou je drží jen snaha se u koryta udržet co nejdéle/na věčné časy.
No, jen aby Vám za tohle, Stridore, kočka Šklíba nevyškrábala oči… 😀
Ale jinak souhlas. Co se týče toho Falmera (plantážníka Filipa), tak v jeho podpoře byl nepřímo velmi aktivní i exprezident Zeman. Dokonce natolik, že pravověrného Josefa Skálu to stálo i místo stranického místopředsedy…
Řadoví i níže postavení straníci to musejí takto nechat. Kdo chce s vlky býti…
A když se někdo šprajcne, je promptně odejděn. Výraznější odejděné typy pak většinou zakládají vlastní politický subjekt.
PS: Filip II (Španělský král), zemřel v roce 1598 na progresivní paralýzu a syfilitidu ve IV. stádiu, kteroužto se dříve nakazil od sličné dvorní kurtizány.
Jak to dopadne s rudou Katkou K., to zatím ví jenom Bůh.
Ona tak moc rudá není. Je možná tak trochu růžová.
Tu rudou ji maluje konkurence, protože to u mnoha lidí funguje.
PS. Podle dobových záznamů prý byla kurtizána Filipa II. značně vyžilá a nikoliv sličná, leč Filip II. k ní zahořel nebývalou vášní.
Rozumim vam, je to mozne, ale vidim to jinak:
Okamura od zacatku na velkou politiku nemel, ale program SPD byl tak vyjimecny, ze strana velkou politiku delat mohla. Nebyt volicu, kteri ji k tomu nedali v roce 2017 mandat.
SPD tahne a drzi nad vodou pouze jeji program a nikoliv lide a vysledky.
Okamura mi prijde spise jako obet, kdyby se okolnosti zformovaly jinak, SPD by velkou politiku byla donucena delat.
Ale zrejme mate pravdu i vy, vasemu pohledu a zaveru tezko neco vytknout.
Copak …strach z SPD ?….ono by možná nebylo od věci jak se nám soudružka Konečná chovala za covidu, a jak hlasovala v tom eurobolševickým parlamentu …možná by jsme se divili, jak za nás „vlastenka“ bojovala…moc bych do SPD nerejpal…zajíci se počítají až po honu víme…
Nejspíš pude o manipulaci
O férovosti průzkumů myslet si svý a přitom se při anállízách o ně opírat mi přijde divný
Samozřejmě, že zajíce spočítáme až po honu, ale viděl bych to obdobně jako Vidlák – 10+3=7
Vedení SPD dělá nepochopitelné kroky, které všichni vidí a kroutí nad nimi hlavou – I. David je nejlépe referující poslanec z EU, tedy pro Eu volby nejviditelnější tvář SPD pro EU volby … a proto ho neuděláme lídrem :-).
S těmi plakáty – opět nepochopitelné pro nezainteresované lidi, kterým ale ty plakáty jsou určeny.
Gen. Blaško – možná není tak viditelný jako I. David, ale hlasoval v naprosté většině správně spolu s I. Davidem – takže ho pro jistotu vyškrtneme úplně … navíc se hovoří o nějakém podrazu s nominací do prezidentských voleb. Zkrátka v SPD aktivně vyrobili někoho, kdo bude tříštit naši stranu.
Udělat lídrem Macha, který už v EU byl a předčasně se vzdal mandátu se slovy, že to je mrhání času, protože tam poslanci nic nemohou změnit … tohle je bez komentáře a ani nemusím uvádět Machovy názory na echt pravicové pojetí trhu.
Je to spousta malých přešlapů, které ve výsledku odrazují voliče. V podstatě zůstává jen, že hlas pro SPD je čistým hlasem PROTI 5demolici se zatímní jistotou nepropadnutí … pro budování lepších zítřků to je ale málo.
Pro budování lepších zítřků by se ovčané museli přemoudřit v občany a starat se o chápání koncepce a scénářů Globalistických Parazitů. Některé by z podvraťáctví genderu, krimigrace nebo zeleného náboženství bolela hlava.
Okamura má jednoho bratra oddaně hajlujícího za perverze v černoprdelnické partaji, druhého snad dokonce za Zelené poskoky kazisvětů. SPD spáchala koalici s Trikolorou, kde se angažuje žid Bohbot, prý odborník na bezpečnost. Aby bylo o zábavu postaráno, tohoto přisluhovače majitelů KoZa uvítá na své demonstraci proti majitelům KoZa Ladislav Vrabel.
Hesla Strany Velkého pratra, která mohou hrdě vynést v průvodu Prague Pride:
Pohlaví je sociální konstrukt.
Ať žije Agenda 2030.
Bez Zelené propagandy, Velké přestavby a digitálního koncentráku by planeta shořela.
S eutanázií a eugenikou k progresivním zítřkům transhumanismu!
Strach z SPD? Proč? Vždyť je to jediná vlastenecká strana ve sněmovně. Mám je rád. Ale od prezidentských voleb dělají jednu hloupost za druhou.
Kdybych je rád nemě, zepsul bych je úplně jinak.
Tak jestli máte nějaké pikantní statistiky o hlasování v EP, sem s nimi. Nenapínejte nás, nebuďte slušnej, řekněte jméno.
Jednotlivá hlasování jsou dostupná na webu EU, poněkud přívětivěji se dají vyhledávat na HowTheyVote.eu – ale nepodařilo se mi najít nějaký přímý srovnávací web, kde by se daly proti sobě snadno zobrazit hlasy dejme tomu Kateřiny Konečné vs. Ivana Davida při jednotlivých hlasováních. Jestli máte něco takového, nenechávejte si to pro sebe. Určitě jsem na to zvědavý nejen já.
Jestli nic nemáte a jen blbě plkáte, tak raději mlčte.
https://necenzurovanapravda.cz/2024/03/dulezite-informace-pro-vsechny-kdo-se-chystaji-k-eurovolbam/
jentaku, co máte s Covidem a soudružkou Konečnou? To bude něco tak, jako má paní Helena s Babišem, že?
Copak je pro SPD finančně výhodnější? Dělat ze sebe blbce, nebo se těžce za něco bít?
Ono se to týká i těch mimoparlamentních partiček. Důležité je hlavně dosáhnout na státní příspěvek za volební výsledky. A členů co nejméně, aby se to nemuselo dělit na moc lidí …
Ruskej muzik byl zboznej a mel doma ikony ,ke kterejm si modlil. Svy prani..
Sem tam si na nich muzik dokonce pranicka vymodlil..
Dnesni ikony, politicky, dodavany neunavne kazdymu pred nos a kazdodenni modleni k nim a podrobny zpravy vo nich davaji jen jistotu , ze nikomu nic nevyplni..To postacuje.
Zajem vo takovy politiky je bez konce ..
Jedinej kdo zustava asi beze zmeny je nepolitickej politik a pomlouvanej vsema, Vrabel.
Jediny co cteme je neskutecnej maglajz bez jediny stopy neceho konkretniho.
S vybranymi co se hodi stripky z jejich nedavne minulosti na nektery a mlhavy dohady.
Skutecna pomsta vsech politiku a jejich politiky. Absolutniho maglajzu..
Dostali nas na konec sveta , kterej je na dosah ruky.Nikde jinde bejt nemuze.
Taky na vsechny ,co vo nich porad musi informovat..
Zajem mas vo politiky a jejich zvoleni , je velikej a nebere koncu.
Nikde neni mozny se dozvedet nikde ve zpravach ,co vlastne Fico udelal.
Komu a jaky tak zavazny skutky spachal ..Mimo to ze asi prohlasil ,
ze nechce posilat zbrane na U.
Ale vod kecu kazdyho politika k cinum je daleko..To neni vsechno.
Dalsi pomsty.
Skutecne neskutecnej je Orbanuv EU vysokej podkomisar, Varhelyi..
Bojujici terorem skutecnych hrozeb osudu tezce zranenyho Fica , za anonymni negruzinsky ovsem agenty a za jejich tajnou a tajne nepostizitelnou cinnost ,v Gruzii.
Ukazujou vobrazky ,jak v Kongu vodhalili chytili pri cinu prave takovy, prej
americky agenty , ze tam pripravovali asi prevrat ..
Neco jako bolsevickej komisar a aby to nebylo malo ,zkrizenej s nacistickym gangsterem.
Jedna z dalsich hlavnich je ikona EU a zapadu, demokraticky nedemokratickej nepresidentskej president ..Vsude a vsecko dostane a este ukradnou vsem pro nej..
Politik ,kterymu staci vyhlasit , ze je president a uz je , dosadil z vule politika /ja sem presidentem/, ,nejvyssiho generala/na kteryho nesmi bejt dohled/ ,kterej ..
Nejen nemuze vyhrat, ale i obranu zeme zrusil ,nevybudovanim, aspon nakych opevneni..
Ktery slibil a na ne dostal prej hodne penez..
Daleko lepsi a levnejsi general byl vykopnutej .Nikdo tak zase nevi a nemuze vedet ,
kdo valci proti komu a nebo za koho a co..
Role jsou rozdány, herci už dostali podle závažnosti rolí zálohy a text bude postupně dodávat autor a režisér. Je připravena nejedna skupina suflérů.
Obecenstvo má sedět ve tmě a sledovat děj kusu, na něž si, chtíc nechtíc, zaplatilo vstupné. Ti sufléři jsou i mezi nimi.
„Role jsou rozdány“
Google na dotaz „role pole“ napsal:
slovo role pojmenovává všechny pozemky nebo souvislý pruh polí, větší celek půdy, ale někdy také jen to, co se oře. V jzč. nář. bylo v některých lokalitách označení role využito pro pole zorané a zarostlé plevelem.
Čili podoba s feudalismem čistě nenáhodná 😄