Tak nám europarlament hladce schválil další finanční pomoc Ukrajině, tentokrát ve výši pětatřiceti miliard EUR. Tedy skoro bilion korun. Tentokrát jde o úvěr, který má Ukrajina splácet a než s tím splácením začne, tak úroky mají být hrazeny z výnosů ze zmrazeného ruského majetku. Všichni čeští europoslanci byli pro. Proti byla jen Kateřina Konečná, Ondra Dostál a Ivan David. Tentokrát s financováním Ukrajiny neměl problém ani Filip Turek, ani Nikola Bartůšek a souhlasili také všichni poslanci za ANO.
Hlasování proběhlo hned na začátku dne. Šlo to hladce, za chvilku bylo odbyto. Že sám právní servis Evropského parlamentu napsal, že je to právně problematické, to nakonec prakticky nikoho netrápilo.
Myslím, že největší radost z tohoto hlasování musel mít Vladimír Putin. On se tedy zrovna vítá s indickým premiérem Módím na sjezdu BRICS v Kazani, takže na prkotiny nemá čas, ale myslím, že včera velmi dobře spal a zdály se mu samé růžové sny o tom, jak další ruští oligarchové pěkně zaparkovali svůj majetek zase v Rusku, nechali se pěkně zdanit mimořádnou daní a armáda bude mít zase rok prachy na střílení. Navíc, státy EU mají v Rusku také hodně majetku, ten má také své výnosy (větší než ruský majetek v EU) a když mohou eurobyrokraté, co by nemohlo také Rusko, že?
Luboš Blaha k tomu řekl, že EU de facto posvětila krádež. Je to velmi tvrdé vyjádření, ale má v podstatě pravdu. Kdo by chtěl investovat v EU, když se jednoho dne může znelíbit a z jeho peněz se budou financovat úvěry pro nepřítele? Svět založený na pravidlech už dávno žádná pravidla nemá. Přesně z těchto důvodů nikdo nechtěl moc investovat v Africe. Různí Mugabeové a jim podobní mělil tendenci si to přivlastňovat bez náhrady. Ale v poslední době už afričtí diktátoři pochopili, že je lepší své choutky udržet, protože v dlouhodobém horizontu z toho budou mít víc. A od té doby Čína investuje ostošest, Rusové nejsou pozadu a divili byste se, kolik evropských podnikatelů přesunulo sídlo firmy do Dubaje a bez okolků říkají, že se lépe jedná s úředníky v Ugandě než na Slovensku.
Když začala válka na Ukrajině, Západ nemusel dělat nic jiného, než to, co už dělal. Nabídnout ruským oligarchům lepší podmínky než Rusko. Otevřít náruč Rusům a udělat jim cestu, aby mohli z Ruska utíkat i s majetkem. Otevřít náruč pro obyčejné Rusy, dát jim najevo, že nemohou za to, že jim vládne Putin. Místo toho jsme jim začali zabavovat jachty, takže milí Abramovičové zjistili, že bude lepší se s Gosudarem dohodnout a navíc má i dneska nižší daně než Česká republika.
Obyčejní Rusové zjistili, že mohou za to, že jsou Rusové a že to nebyla kremelská propaganda, která jim dvacet let říkala, že na Západě jsou pořád občany druhé kategorie a vždycky budou untermenšen, i když tam dovezou peníze a koupí si v Londýně předražený byt. Zjistili, že je to pravda pravdoucí a je lepší být Rusem v Rusku, než Rusem v České republice.
Je dost pravděpodobné, že dnešní hlasování bude mít soudní dohru. Všichni v EU nejsou tak blbí a dovedou si spočítat, že odveta bude stát víc, než co Ukrajina získá. Dokonce si leckdo pamatuje, že Kyrilo Budanov na začátku války říkal, že pokud Ukrajina vyhraje, bude mít z čeho splácet válečné dluhy. A pokud prohraje, nemusí ji válečné dluhy trápit, protože všichni budou mrtví. Ano, Ukrajinu tento úvěr trápit nebude, Rusové se zahojí na evropském majetku v Rusku a nakonec to všechno zaplatí evropský daňový poplatník. My všichni to zaplatíme.
To jen, kdybyste nevěděli, proč se nevalorizují důchody a proč se musejí dělat další konsolidační balíčky…
Alef Nula napsal:24 října, 2024 (15:29)
„těch, co můžeme znatelně ovlivnit, je málo, velmi málo“
To není pravda.
Milý pane, na takto „průzračnou“ argumentaci existuje jediná adekvátní reakce.. to není pravda, že „To není pravda.“
Boomer
prostý venkovan
Pro mě – za mě… kdo jsem já, abych to někomu vysvětoval?
Pouhá nula.
snaživé průzkumy ☻
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-po-ctrnacti-letech-prvni-pruzkum-ktery-v-madarsku-nevyhral-orban-40494215
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Orbanova-vyzva-Madarum-Postavte-se-EU-tak-jako-kdysi-SSSR-763712
Trochu OT, mám otázku k fungování EP. Proč v tě samě diskusi, třeba ta po projevu Viktora Orbána, mají někteří na svůj příspěvek, normální příspěvek žádná odpověď či technická, jednu, dvě nebo pět minut ?
89.- Kč za zajíce v pytli? Ale já nechci zajíce…
A co si myslí nějaký Turek mě nezajímá, je to k nerozeznání podobné jako reklama na zázračné mastičky, vodičky nebo tabletky, po kterých z vás do rána vylezou všichni paraziti a nadále budete až do smrti zdráv.
Voe, už to zase vystrkuje rypáky.
Milion chvilek pro demokracii
‼️ROK DO VOLEB 2025: Zůstaňme demokratickým srdcem Evropy
🙅 Musíme vyjádřit jasné NE tomu, aby volební rok 2025 přinesl tichý nástup autoritářství v naší zemi.
📍Staroměstské náměstí v Praze
📆 17. listopadu ve 14:00
🤝Přijďte spolu s námi ukázat, že demokracie není samozřejmost, ale závazek, o který musíme denně pečovat. Dejme jasně najevo, že si nenecháme vzít možná nedokonalou, ale přece svobodnou demokracii, kterou jsme si před 35 lety vybojovali!
Jasl:
Michprdům došly děngy?
👍
Neplánujou na tom Staromáku převzít tu sbírku hadrů pro hradní gumičku?
Mám pocit, že ta sbírka má být na jiném náměstí, akorát si ve stařecké senilitě nemohu vybavit, jak se jmenuje. Možná Loretánské.
Doufám, že „pád komunismu“ přijde oslavit i PePa 107.
Dada!
Když začala válka na Ukrajině, Západ nemusel dělat nic jiného, než to, co už dělal. Nabídnout ruským oligarchům lepší podmínky než Rusko. Otevřít náruč Rusům a udělat jim cestu, aby mohli z Ruska utíkat i s majetkem
Přesně. O takovou politiku se zpočátku svým „miluji Rusy, ale nemám rád Putina“ pokoušel Arnold „Terminátor“, zatímco ostatní západní politické a mediální elity dělaly vše pro to, aby běžné Rusy přesvědčily, že Putinova propaganda je pravdivá.
.. tak, to by pro dnešní večer mohlo stačit, sahám po aspirinu, zalévám bylinkový čaj a vracím se do peřin, vypotit poslední zbytky té hnusné chřipky, kterou jsem chytil při kontrole na ortopedii! To sou mi věci…
A covid se mi opět obloukem vyhnul, zjevně v předtuše toho, co by s ním můj neočkovaný imunitní systém provedl! ;o)))))))
Zavřete oči, odcházím…
Boomer, prostý venkovan
…Nositelem programu i étosu už není strana, ale lídr.
Zároveň je zřetelně vidět, že lidé chtějí nové tváře a s nimi nové myšlenky a novou politiku, protože i vnější okolnosti se proměňují stále rychleji!…
Vidlák na Parlamentních listech.
Kdybych nebyl tak přízemní člověk, dodal bych „Slyšeli jste slovo Boží!“
Neboli tahle ta alternativní politika se začíná srovnávat s mým dlouhodobým kurzem.
Ostatně – proč by je Mesiáš nemohl jmenovat Kateřina?
Johanka z Arcu – tak ji pojmenovávám já.
To je ta nejblbější fotka pana domácího, kterou PL mají? 😀
Pošlete jim někdo nějakou lepší..
Velmi doporučuji k přečtení článek o Policii ČR od policisty sloužícího 20 let
https://konec-pcr.webnode.cz/
a zde rozhovor s autorem článku
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/-Pul-milionu-uprchliku-A-nam-snizili-rozpocet-Policista-Cervenka-o-skutecnem-fungovani-sboru-763658
získáte poměrně ucelenou informovat o současném stavu P ČR
Libtardi na redditu narazili na materiální realitu jak policie pod Fialou funguje:
“Máme dnes druhý výslech, ale paní policistka nám v noci řekla, že se to špatně dokazuje a tím to haslo, že to je pro ně malý případ”
https://www.reddit.com/r/czech/comments/1ga7n8n/kamar%C3%A1dovi_byla_ukradena_pen%C4%9B%C5%BEenka/
dobře jim tak zmrdům fízláckejm
režimu slouží jak goebbesl sám
V nedávné době měla být zřízena datová schránka všem fyzickým osobám. Nakonec z toho raději vycouvali (asi aby to nesnížilo volební šance). Znovu říkám – chápu, že pro někoho je to ožehavé téma, nicméně se domnívám, že kdyby se to lidem řádně vysvětlilo, nebylo by tolik lidí proti. Už by se nemohlo stát, že někomu „uteče“ nějaký důležitý dopis. Zároveň mi přijde komické, že někdo argumentuje počítačovou gramotností, když ¾ obyvatel ČR pravidelně užívá internet a 62 % pravidelně navštěvuje sociální sítě. Vydání občanského průkazu v 15 letech = zřízení datové schránky. Nehledejme důvody, proč to nejde. Hledejme způsob, jak to udělat správně a řešit problém.
ZMRD POLICAJTSKÁ, DOUFÁM, ŽE SE Z TÝ PRÁCE POSERE JEŠTĚ VÍC, VZKAŽ MU TO, JESTLI HO ZNÁŠ USERE
Datová schránka nemá s počítačovou gramotnosti nic společného.
Občani prostě nechtějí být provázáni se státem víc, než je nutné. Na úřad se nechodí tak často, abych musel být trvale dostupný datovou schránkou.
Stejné je to s čipem, který je součástí občanského průkazu.
Ono jde i o ouřední dopisy, i ty, kde je fikce doručení. Takže skrz DS ty dopisy opravdu dostanete a lze na ně i odpovědět.
Ale špatně se s nimi vytírá zadek.
.. to záleží na typu papíru, který použijete v tiskárně
Vždyť se po pár dnech zase beze stopy smažou.
.. tak mě napadá, co když dojde nějakým, jistěže nechtěným postupem, k nevratnému poškození čipu? Co s takovou občankou? Platí?
Re: Boomer
Při předávání nového OP se mne paní zeptala, zdali chci čip aktivovat, či nikoli. Pravil jsem, že nikoli a PODEPSAL JSEM tento nesouhlas na papír papírový, nikoli jen digitální.
A pak jsem provedl ten „nechtěný postup“.
Nejsem domácí zvíře, abych chodil s čipem. Možná později, jestli se dožiju…
To se provádí v mikrovlnce nebo stačí slušný magnet ?
Re: Targus;23 října, 2024 (23:00)
.. já měnil OP v prvním pololetí roku 2018, tudíž ještě bez čipu, ale potomstvu už na podzim nanutili čipovaný, ovšem se stejným postupem a výsledkem jako u vás…
Datove schranky jsou IT tunel ods mafie od sameho zacatku
Slouzi jen k vysosavani statu
Zrusit a povinne nezavadet
A ODS mafii zavřít až zčerná!
to prave navrhuje ten fízl jak tu na něj házel User odkaz
Jj, v „debilní schránce“ mi možná žádný dopis neuteče, když se do ní budu denně přihlašovat a koukat, ale zato se z ní po 90 dnech vypaří. A když je to opravdu důležitý dopis, který bych mohl potřebovat třeba i za pár let, tak si ho přeci mohu nechat ouředně zkonvertovat na CzechPointu a hezky za to zaplatit. K NEZAPLACENÍ!
Děkuju, nechci!
P.S. S těmi fikaně vymyšlenými fikcemi debilněschánkového doručování a během procesních lhůt od prvního otevření zprávy to nechci tuplem.
Re: oh; 23 října, 2024 (17:46)
.. nemusíte se denně přihlašovat, stačí jen nastavit notifikaci a každou zásilku v DS vám to oznámí třeba na váš e-mail. Konverze pro vás důležitého dopisu není nutná, pokud si ho v době uložení vytisknete a uschováte, může být zpětně dohledán podle vaší prosté kopie.
Cogito…
ti starší ovčané vás s tím pošlou do pyhele tmavýho ☻
..tož jakožto občan, který se jen těsně minul s možností nádherné procházky kolem Gottwaldova katafalku si myslím, že není nikde psáno, že i „starší občan si nemůže přečíst Vergilia v originále“…
Jsem věková kategorie, která pamatuje na dobu, kdy umřel Gotvald. Hlásili to v městském rozhlase.
U počítače jsem seděla už v době, kdy Bil Gates ještě u rodičů na dvorku tahal za sebou na provázku dřevěného kačera.
Nyní, coby letitá důchodkyně nemám doma tiskárnu, protože ji k ničemu nepotřebuji. Za 16 let, co jsem v důchodu jsem ještě nic nikdy nepotřebovala vytisknout.
Takže podle vás musím zainvestoval do tiskárny a nést režijní náklady na ni ( její náplň vysychá i když se nepoužívá), případně zaplatit na úřadě za vytištění dopisu? Abych něco měla v ruce, než to zmizí ze schránky? S tím že stát ušetří na poštovném a náklady přenese na mně?
Děkuji, nechci.
Ale ne, úplně stačí, když si to normálně stáhnete do počítače a uložíte třeba na flešku, nic tisknout nemusíte.
Datové schránky jsou jedna z mála dobrých věcí, které tenhle stát za poslední roky v oblasti IT vymyslel. Jiná otázka samozřejmě je, kolik takový relativně primitivní systém asi stál.
Ale samozřejmě je nesmysl někoho do nich nutit. Každý je si svého štěstí strojvůdcem, jak říkával na vojenské přípravě FJFI ČVUT plk. ing. Hála, budiž mu země lehká.
Jenže dokument bez ověření na Chech Pointu nemá platnost!
A mimochodem, zavedením DS stát zlikvidoval tisíce drobných spolků – chovatelů, zahrádkářů.
Lidi se nesmí zbytečně sdružovat,n?!
Re: babaluba; 23 října, 2024 (19:32)
.. můžete postupovat podle rady nicku Stan Borowitz, případně si někde ten dokument nechat někým vaší důvěry hodným vytisknout na papír a založit pro lepší přehled.
Re: Alena Z.; 23 října, 2024 (21:24)
.. nechápu, jak mohl stát zavedením DS zlikvidovat tisíce drobných spolků chovatelů, zahrádkářů, ale rád se nechám poučit. DS stránky byly těmto spolkům, evidovaným ve Veřejném rejstříky, zavedeny ze zákona, přístup do nich mají statutáři těchto spolků, evidovaní dtto. A pokud spolky končí, je to vždy jen pro nezájem členů a organizační neschopnost jejich vedení.. to jsou moje zkušenosti ze spolkového života. A když se spolku ujmou schopní lidé, s nápady a ochotní makat, můžou se v něm začít dít věci dosud nevídané…
Sám jste to napsal.
Je to práce navíc. Musíte to věčně hlídat, tisknout a zakládat. Stát, místo aby vám poslal jen opravdu důležitej papír na vás hodil vlastní práci a náklady.
Taky si musíte někam napsat heslo k tý posraný DS, protože hesla musíte mít všude a není možný si je všechny zapamatovat.
Je to nebezpečný. Poštovní schránku vám nikdo nehackne. DS kdokoli z celýho světa.
Ty spolky skončily kvůli DS, jako živnosti. Když s tím není práce a není z toho žádný nebezpečí, tak proč nemít spolek, co funguje jen trochu. Jestli s tím mají bejt starosti, zabere to čas a místo na administrativu, jsou tam potencionální právní dopady – naser si státe, končíme.
Víte, s těmi DS to je stejné jako s hrami „zadarmo“.
Sice si to zdarma stáhnete a nainstalujete, ale po pár kolech zjistíte, že abyste mohl fungovat dál, tak musíte koupit tohle a onohle, starat se o to, furt se připojovat, věčně mazat e-mail s „nabídkami zlepšení služeb“, kupovat toner do tiskárny a stejně se klepat, jestli zásilka dojde celá.
DS totiž kupříkladu umí poslat obálku bez obsahu. Náramná taškařice! Zvlášť třeba při výběrku, kde jde o vteřiny a dlouhé miliony.
Neděkuji, nechci.
Re: Občan;23 října, 2024 (19:56)
.. DS neumí nic, DS je poslušný sluha člověka, který do ní vkládá „něco“ a pokud v tom „něco“ udělá chybu, měl by reagovat příjemce toho vadného sdělení a to ve vlastním zájmu. Jako fyzická osoba ji mít nemusíte, a pokud zde uvádíte zkušenosti jiných fyzických či právnických osob, pláčete na cizím hrobě.
No a je to práce navíc, nasrat.
Re: Anonym; 24 října, 2024 (15:52)
.. žel nežijeme v anarchokapitalismu, aby každý mohl pracovat na svém blahobytu bez zásahů státu. Líbilo by se to i mně.
Pokud chcete na svém blahobytu pracovat jak OSVČ,( opět žel..)musíte se podřídit určitým regulím, v tomto případě podle potřeby vykonávat tu vynucenou strašlivou dřinu pod knutou DS. Podřídit se regulím musíte i v případě, když chcete být aktivním účastníkem silničního provozu.
Já si to nevymyslel, ale neznám nikoho, kdo by kvůli DS přestal živnostničit, podnikat, zato znám několik takových, co tak učinili proto, že už jim jejich činnost prostě nevynášela, což je pochopitelné.
Re: Boomer
A co když vám ten váš mail NIC neoznámí?
Půjdete si stěžovat na seznam, anebo na yahoo?
Kde je napsáno, že MÁM POVINNOST lozit na net?
Kde je napsáno, že si MUSÍM platit datové služby?
Re: Targus; 23 října, 2024 (23:03)
.. jako fyzická osoba nepodnikající DS mít nemusíte, jako fyzická osoba podnikající
nebo právnická osoba ji mít musíte a je vám zřízena na základě evidence v Rejstříku.
Pokud už DS máte, denní kontrola vám nezabere víc než půl minuty, pokud v ní něco najdete, mmáte nastavenou notifikaci a přesto jste nedostal upozornění, můžete pokárat poskytovatel mailové služby.
No a jak tak koukám, nějaké datové služby si platíte, pokud si tu spolu tak pěkně a konstruktivně vyměňujeme duchaplné repliky… ;o)))
No, a pokud snad někdo na net nelozí, datové služby si neplatí, asi nám to nebude moci sdělit prostřednictvím litterate…
.. omlouvám se za nepozornost, reakci jsem odeslal bez zadání nicku a e-mailu a stal se ze mě Anonym. To je zajímavé, s tím jsem se ještě nesetkal… ;o)))
Je to zajímavé, téměř jako nějaká alternativa ke světu podchyceném a vychytaném aplikacemi vyžadující být vždy ve střehu, neb vykauzalitován člověk logicky, něco jako když platí jistě, že má-li kdo profesúru, vlastní šedivé vlasy.
.. nazdar Sergeji, coole a tak podobně. Běžným jazykem používaným lidem této země by to nešlo?
Kterej počítač startuje jen půl minuty?
Musíte k tomu počítači dojít, musíte se připojit k elektrice i webu, musíte bejt někde, kde je signál.
Nemůžete tedy ani cestovat divočinou, být měsíc v budhistickém klášteře, po bouračce ležet v nemocnici mezi životem a smrtí.
Dokonce byste se ani neměl nechat vyplavit povodní.
Re: Anonym; 24 října, 2024 (16:02)
.. nic z toho co uvádíte, mě zatím nepostihlo, dokonce ani neznám kohokoli takto postiženého, čímž ovšem nevylučuji, že se to stát už mohlo nebo někdy v budoucnu stát může. Auto jsem si pořídil i přesto, že každoročně na našich silnicích umírají stovky lidí(2023- 455 lidí). Ráčíte také užívat ke své přepravě osobní automobil silničního typu?
A to co mi leží na stole, je práceschopné během 15 vteřin.
Jaký další katastrofický scénář tam ještě máte ?
Tak ono je i o tom, že až budete potřebovat např. při nehodě dopravku tak si klidně třeba ty 4 hodinky počekáte, obzvlášť v Praze a okolí. Ty dojezdový časy když je člověk potřebuje, to bude taky masakr. A pak tu někdo píše, že to nechce policie vyšetřovat, když je zahrnuta zbytečnou administrativou. Přeci je nejdůležitější, jak vypadá policejní prezident na sockách a ne jestli se večer lidi cítí bezpečně…
Jinak samozřejmě toho pána od policie neznám, tedy váš vzkaz asdf nemohu vyřídit, ale je tam na něj kontakt můžete mu napsat sám…. spíš mi vadí, že stejná situace je u hasičů i v jiných sborech. Ale co, co si lidi zvolili, to mají. A pokud to mladým nevadí a je jim to jedno, mě starému to taky může být u pllele…
Nejen PČR. Nefunguje zdravotnictví, nejsou léky, zubaře nejde sehnat, chybí učitelé (zato máme desítky tisíc asistentů pro ty, kteří by měli být ve zvláštní škole a neničit výuku ve škole normální)…
Nějak podobně to muselo vypadat v antickém Římě okolo roku 470. Nebo v Konstantinopoli okolo roku 1450
Zubařů je hafo, ale má to drobnou vadu na kráse – dělají pouze cash a jsou jen ve větších městech.
Včera jsem na německém zpravodajském pořadu ARD Tagesschau sledoval informace o právě probíhajícím jednání BRICS v ruské Kazani (od 20,00) zde https://www.ardmediathek.de/tv-programm/66e15ceb77d2f0eb086d29ed . Informace trvala 3 minuty z celkových 15.
Tak jsem si říkal, co tak asi nám o setkání řekne ČT24? No neřekla nám v Událostech NIC.
Pasák sviní byl totiž na setkání v EU s českými europoslanci a tak česká média neměla noty.
Čt neměla na BRICS čas, musela řešit rozhořčené reakce pražské kavárny ohledně Babiše ve smíru.
Kupodivu bylo ve zprávách na Nově.
“My KOZA jsme to vedli dobře ale ti zkorumpovaní Ukrajinci to posrali” narativ jede
https://www.novinky.cz/clanek/valka-na-ukrajine-bojeschopne-ukrajince-chytaji-na-ulicich-a-v-barech-spoustu-jinych-stat-kryje-40494040
Pořád nějak čím dál víc přestávám chápat funkci peněz. Těch bezvýznamných čísel na bankovních účtech, které vlastní pár jedinců a tím jako řídí Svět. Už to nejsou drahé kovy jako placičky nebo hezké barevné papírky, ale jen vymyšlená čísla, no vlastně nějaký bodový konta, na kterých závisí naše životy. Jestli by nebylo lepší tyhle prokletý a manipulativní věci zrušit. Pokud nedokážeme žít bez nich, tak co vlastně potřebujeme. Určitě né je dávat někomu na zabíjení dalších lidí. Budoucnost bude mít společnost, která bude aspoň vnitřně umět fungovat bez nich, aby každý přispěl svou činností k tomu celku a pořád jsme neposlouchali, že na to nejsou peníze. V lese stromy nechtěj žádný peníze a ani když tam zahrabete pětistovku do země, tak z ní nic nevyroste. Stejně na poli to roste samo a zvířata se taky rozmnožujou zadarmo. Všechno na týhle planetě je zadarmo. Jen si někdo vymyslel ty peníze a silou prosazuje svoje zájmy a nadřazenost nad ostatními.
A hlavně. Když už lidi měli potřebu vymyslet peníze, měli jich vymyslet dost a ne tak málo.
však rotschildi jich dostali dost, i od vás
Tak nam Otakarek Foltynovy zjevil, ze by lidi meli mit vetsi sebedisciplinu.
Von se muze zkouset pretvarovat jak chce, ale TZLD se mu vzdycky vyvali bokem…
„Disciplína, vy kluci pitomí, musí bejt! Jinak byste lezli po stromech jako vopice! … A není to pravda? Představte si park, řekněme na Karláku, a na každým stromě jeden voják (Foltýn) bez disciplíny!
Z toho jsem měl dycky největší strach.“
*****
Tak snad ji má velikou a ještě větší, tu sebe- „sciplinu“ – jak píšete, Jožko.
S tím zabaveným ruským majetkem se EU sama odstřihla od peněz, které si v ní schovávali diktátoři celého světa. Teď je budou schovávat v Perském zálivu či doma.
Ukrajinu dluhy netrápí, protože ví, že je nikdy nesplatí a ani nebude muset. Pořád hrozí, že EU obviní z nedostatečné pomoci a dluhy platit odmítne, protože už byly zaplaceny ukrajinskou krví. Nebo přejdou k Putinovi.
Problém ale vidím v tom, že pokud vojenská chunta na území 404 nenatahne do tří metrů žiletkové dráty, nezaminuje hranice třemi překryvnými pásmy min a neosadí to tam automatickými kulomety na fotobuňku, tak všechny ještě pohybu-schopné, zbývající občany 404, máme tady.
Ne někde v Rusku, ne v Německu, Rakousku, nebo jinde. Tady a část na Slovensku.
Víte, proč je jich tady v ČR, už teďka na sklonku roku 2024, téměř milión?
Oni moc dobře vědí, jak je jim v tomto bezprávním, postsocialistickém bordelistánu, dobře.
Je to skoro, jako u nich doma, akorát se tu nestřílí a nelítají sem rakety.
Tudíž tady furt funguje elektrika, internety, teče tu teplá a pitná voda. Nějakou postel, stůl, židli a kouteček na igelitku s jejich veškerým zbývajícím majetkem, tady seženou vždy lepší, než u nich.
Budou tady jako doma, snad jen s tím rozdílem, že tady za úplatky neutratí ani pětinu toho, co u nich.
Tak právě nevím, jestli by snad nebylo lepší, ty žiletkové dráty do tří metrů, natáhnout spíš na našich hranicích.
Podle toho, co vidím a slyším už u toho stávajícího, téměřmiliónu občanů 404, s nimi do budoucna budou pekelné komplikace. Jak jsem už několikrát psal – stále pracuju, protože mne to baví. V rámci celkem specifické práce, přicházím často do styku s jejich nadřízenými, nebo ubytovateli. S kolegy se pohybujeme i v prostředích, kde občas pracují, nebo tu práci předstírají.
Všechno, co jsem výše napsal, je ještě velmi mírně a celkem korektně vyjádřeno.
Kupodivu největší procento lidí z Ukrajiny prchá do Ruska…
To není kupodivu, to jsou východoukrajinci, etničtí Rusové, jejichž verze dějin a náhled na současné dění je u nás, vysoce civilizovaných demokratů, považovaná za neslušnou.
Dobře.
Tak ti zasraní nacisti, mentálně i fyzicky, kterých je tam nepochybně víc, ti potom zdrhnou kam přesně?
Jestli myslíte západoukrajince, tak ti zdrhnou na západ. K nám třeba. My jim postavíme nová sídliště, třeba tenhle českobudějovický hnus
https://d39-a.sdn.cz/d_39/c_img_m1_A/kO1SI6eo54Bs7MyU6vRCa/d5fd/icp-group-vizualizace-reality-hrdejovice.jpeg?fl=cro,0,0,4096,2316%7Cres,2560,,1%7Cwebp,75
dáme jim hypotéku a tím zachráníme naši ekonomiku, která jede na Ponziho schéma a bez nových hypotékářů by chcípla.
Hádejte, můžete minimálně 2x … První várku tady už 2 léta máme tu čest velkoryse hostit. Bude to jako v tom vtipu, kdy Pávek děkuje Jurečkovi za palmare pro pí.prezidentovou, a zároveň doplňuje, že má ještě psa, tchýni,… 😄 .
Uz se tesim na pochodnove pruvody s ikonami Bandery a Suchevyce. Podobnost se sudetackym xindlem kdysi ciste nahodna. Slama u Kravina!
inak to je fakt paradox…..niektore veci sa stale cyklia a opakuje a menia sa len osoby…..ako to skoncit, tak aby to historicky skoncilo a neopakovalo sa? Ja som myslela, ze tych 60 mil. padlych v 2.sv.vojne bude dost:-(
Není možné jim mít za zlé, že nechtějí padnout na východě Ukrajiny za cizí zájmy. Navíc hodně Ukrajinců cestuje do Německa, Švédska, Francie, a zde v ČR zůstávají jen někteří. Asi 2/3 se po válce chtějí vrátit zpátky, ale to je spíše přání, protože Ukrajina po válce bude k nežití.
.. inu ano, 22.říjen(Marie Salome Galilejská) L.P. 2024 bude možná jednou prohlášen dnem historicky významným, leč jest se co obávati, že zrovinka my z toho radost mít nebudeme.
Dobře to děláš, Vidláku. V eulamentu jsi ten správný člověk na správném místě. Řekl bych, že první svého druhu.
Pan Dostál měl dobrý nápad. Takového „národního zpravodaje“ bychom v bruseli potřebovali napořád. Pro začátek. Ale jak toho dosáhnout…?
Vidlák tu neříká nic, co by už nebylo známo.
Že jde o zlodějství ze strany EU je jasné, omluvou nemůže být to, že Rusko se na Ukrajině chová nezákonně.
Neříká se tomuhle „kyselé hrozny?“
Kyselé hrozny? Kdo se zajímá, tak už všechno, co tu píšete, věděl včera.
Nám to nevadí. Protože my už dnes se máme líp než zítra.
Tak se tu furt neochomejtej, když je to všechno tak zpožděný a na nic. Proč tu vlastně smrdíš hm? Proč si tak ubližuješ?
Baví mě sledovat Vidlákovy politické aktivity v přímém přenosu.
I když moje politické názory jsou jiné.
kebychom mali viac takých Manfredou
Jen tak obecně, pokud z diskuze zmizí oponenti, tak to již není diskuze, ale fanklub.
.. když oni někteří nemůžou až snad ani nechtějí zapomenout na časy, kdy bylo možno uplatňovat stalinský princip „nět čelověka, nět problema“… ;o)))
Nevím, jestli na právě toto sedí příměr „kyselé hrozny“ úplně přesně; o to ale asi nejde. Alešova výtka jde poněkud mimo.
Kdo zajímá, věděl už včera – to je poněkud laciné. Spousta lidí na hledání a „zajímání“ nemá čas a zdroje. Lidi mají spoustu závazků, povinností, práce, které jim nedovolí ležet celý den na internetu; kolikrát nemají ani jazykové vybavení, aby četli Daily News, Žen-min Ž-pao nebo Vergilia v originále. Každý prostě není skladníkem ve šroubárně či podobně všestranným intelektuálem se spoustou volného času. Lidi informace berou tam, kde jsou k dispozici nejrychleji s nejmenší námahou. Napišme si to ještě jednou:
V tom spočívá síla médií, proto se budují mediální domy a mediální impéria. I proto potřebují „dezoláti“ svůj vlastní, robustní mediální dům – aby dezolát, který od nevidím do nevidím roztáčí kola, věděl, kde se dozví včas, co na něj v bruseli, fašingtónu nebo ve strakovce šijou. A když si bude chtít prohlédnout nějaké reklamy a přečíst si, co si má myslet, může si předplatit Seznam nebo Ricin.
Zatím mediální dům nemáme, ale pár webů tu službu jakž-takž supluje. Vidlák je jeden z nich a jedna z prvních vlaštovek.
.. už hodně dlouho mě trápí dilema.. je pro sprostý lid lepší vědět s předstihem, co se v Evropském parlamentu chystá nebo je lépe sprostému lidu být postaven až před hotovou věc?
Ani v jednom z uvedených případů nemá sprostý lid sebemenší šanci na ovlivnění dění, v tom druhém je ovšem ušetřen mnoha bezesných nocí, které by ho dozajista čekaly, pokud by věděl předem.
Kurde, to je dilema…
To si musíte rozhodnout sám.
Karel Jaromír Erben sice píše, jestli se nepletu, v básni Svatební košile, že „…lépe mít před sebou temnotu, než strašlivou poznati jistotu“, ale můj názor je jiný.
Mimo jiné i proto se v bruseli a ve strakovce tak snadno pečou proti nám tak snadno různé kulišárny, že spousta lidí čerpá info ze Seznamu a jiných otrávených studní. Podívejte se na Maďarsko.
.. no, já už se rozhodl, na stránkách EU se orientuji celkem dobře, ale co sprostý lid?
A dík jisté otrlosti povahy mě bezesné noci míjejí. Což ovšem nic nemění na světa běhu..
BLESK meziročně poklesl cca.90 000 výtisklů denně, ale pořád vede.
Dobrá zpráva? Špatná zpráva?
Jak pro koho…
Myslím si, že jde o baladu Štědrý den. A řekla bych, že se tady směšujou dvě věci. Jedna z nich je povědomost o vlastním osudu, druhá jsou informace o tom, co se děje kolem nás, případně predikce, co se dít bude. K.J.Erben píše o jistotě ohledně vlastního osudu.
Je to možné, Erbena jsem v ruce už dlouho neměl. Dík za navigaci správným směrem.
Ale pozor: náš osud závisí na tom, co se děje kolem nás – jsou to spojité nádoby. Doslova a do písmene. Náš osud velmi významně závisí na na tom, co se děje kolem nás, a na predikci toho, co se dít bude.
Re: Alef Nula; 23 října, 2024 (23:06)
..ano, náš osud závisí na spoustě faktorů, akorát že těch, co můžeme znatelně ovlivnit, je málo, velmi málo a dění v EP, zcela jistě a citelně ovlivňující naše životy, mezi ně rozhodně nepatří.
„těch, co můžeme znatelně ovlivnit, je málo, velmi málo“
To není pravda.
Jistota/y, jinym slovem hniti , degeneruje a vytvari bahno
a ztrnly baziny , jak nahore tak i dole.
Jistota je pohodli , ktery ovlada otroka. Proto otrok nechce
svobodu a nepohodli , ale zustat otrokem s jistotu pohodli/hniti
a kdyz treba zotrocovat jiny.
Bohace totalne ovlada a zotrocuje chamtivost a jistota jeho bohatstvi , moc totalne ovlada a zotrocuje moci chtivy.
Jedine moc jim poskytuje jistotu ,otroci moci chteji udrzet status quo ,nechteji zmeny ,ktery je ohrozujou nejistotou a tak
podlehaji hnilobe.
Otrok rad a casto pomaha otrokarum zotrocovat vsechny nedostatecne zotrocene ,kolem sebe. Za ucelem do vetsi
ztrnulosti rezimu.Proto.
Vlady, pedagogove a rodice ,spolecne zotrocuji deti.
Otroctvi a zotrocovani , vecna existence otroku vod shora dolu
a jeho vyvoj a zdokonalovani,
/dokonce marxisticky revolucni /,vladne svetu a lidstvu vod zacatku s nejvic samozrejmou popularitou.
Vzity tak ,ze je kazdymu vsedni normalnosti..Az.
Teprve kdyz se topi v bazine jistoty ,otroci i otrokari zacnou bedovat a chteji ven..
Do ale dalsiho a stejnyho systemu otrokarstvi.
Otrokari sou totalne zavisly na zotrocovani a na svych otrocich a naopak, otroci zavisi na svych otrokarich , vzajemnou zavislosti . Nikdo nechce nic jinyho. Potom co nechteji toho maji nejvic ,pac vzdoruju a zadrzujou vyvoj a zmeny, ktery jim hrozi nejistotama …
Paradox. My se nevyvijime ale potrebujeme vyvoj ve svete ,jinak zapadame do zminenyho bahna ztrnulosti..
Zadna evoluce cloveka neni ,je jen horsi pod vlivem ideologii propagandy , akademiku a politiku , nekdy jimi zfanatizovanej a technologickych moznosti pachat daleko horsi katastrofy..
Pro uplnost ….zajistovali jsme si kazdej, ty jistoty az zadny nezbyly..Nekdo vic a nekdo min,.
My dole souhlasem.Lepsi vrabec v hrsti..
A kdo by chtel neco jinyho , kdyz kazda zmena je vzdy ,
/drive nebo pozdeji/ ,k horsimu ..
A ty nepsany zakony se nam vzdycky vymsti ,Vyssi moc chce a ma zabavu na nas ucet a nema cenu se s tim drit , byli sme a sme celkem bezmocny proti tomu..
A k tomu este po krk v bahne zas.
Takze sme tu nakym nedopatrenim furt , pres valku stoletou, tricetiletou, sedmiletou , urody vselijakych dalsi valek nespocet , valky svetovy , zniceni a zaniky celych narodu, vyhlazovani, hladomoru, silenstvi ideologickych fanatiku /Mao,Hitler a spol/..Vsecky nejhorsi zbytecnosti,ktery nemuzou nic vyresit sou ted nejdulezitejsi a zas v ofensive..
Napr.
Plizivy valky pokrokove vedecky napr. Kdyz klesne obsah CO 2 pod o.o2 , ve vzduchu nebudeme , ted je o.o3 a nebo o.o4..
Alefe, souhlas. Litterate je pro mě jedním ze zdrojů informací, které bych jinak těžko hledala. Seznam i I-dnes naprosto selhaly – zprávy o tom, že zemřela kdejaká celebrita ani o tom, že v Indii našli koťátko nestojím. A ještě by chtěli buď platbu nebo osobní data…
Re: Petra; 23 října, 2024 (19:07)
.. je paradoxem dnešní doby informacemi přesycené, že opravdu čisté, ničím neověnčené, nezdobené či nepředžvýkané informace musíme pracně vyhledávat dolováním, přebíráním a přesíváním hory balastu…
Takže informace od Vidláka už nikde neověřujete?
To je dost nebezpečné chování.
To snad někde napsala nebo jen kritika za každou cenu ?
Podle jakých přesně zákonů, se Rusko chová nezákonně?
Těch, kterým se vzletně říká „mezinárodní právo“ a které celý zbytek světa striktně dodržuje?
Nemá smysl zpovídat „přesvědčené“ … Cítí to „jinak“, progresivně… Ostatně tak tuto záležitost „vnímá“ většina bystré, echt morální a extra demokratické veřejnosti …
Aleš:
Nezákonně….hm. Vzhledem k tomu, že zákony jsou lidmi vytvořené normy pro jiné lidi, a jsou vytvářeny v prostoru i čase velice, velice různě, zajímalo by mě, co přesně máte na mysli. Pokud to ovšem nebyly zákony vesmírné, fyzikální, duchovní či jiné, na které my nemáme příliš vlivu – ale ty jste hádám nemyslel.
Ivan David také psal o věcech, které by europarlament nejlépe zamlčel. Vidlák převzal štafetu a jednou ji předá někomu dalšímu. Do té doby díky Vidlákovi!
Vidlák nepřevzal štafetu, protože Ivan David píše dál. Vidlák jede po vedlejší koleji.
PO ŹNÍCH K TURKOVI
Problém se zpravodajstvím je vyřešen. Europoslanec Filip Turek přináší každý týden podstatné informace z Europarlamentu zde:
https://voxtv.cz/show/po-znich-k-turkovi
„Proti byla jen Kateřina Konečná, Ondra Dostál a Ivan David. Tentokrát s financováním Ukrajiny neměl problém ani Filip Turek, ani Nikola Bartůšek a souhlasili také všichni poslanci za ANO.“
Vypadá to, že ne všichni poslanci pozorně čtou předem text o kterém hlasují. Filip Turek včera velmi rozumně vysvětlil vše okolo zmíněného hlasování.
Názor Filipa Turka je zde:
https://voxtv.cz/show/po-znich-k-turkovi
.. no jo, je to prima mít čerstvý subjektivní pohled na věc za pouhých 89Kč za kus, nebo měsíční či roční předplatné. Na kolik by přišel takový pohled na věc z jiných zdrojů?
A mohl bych ho vidět, než zaplatím? ;o))
Velmi rozumně?
Takže ani Turkovi tohle zjevné zlodějství nevadí.
Myslel jsem, že je větší formát.
Dřív nebo později to bude na jůtůbu. Platba nebo předplatné na VOX tv – máte to dřív, popř. nesestříhané
Když za názor zaplatíte, budete si ho více cenit. Áda také nejvíc vydělal prodejem Mein Kampf – a jaké pak měly jeho názory ohlas!
Re: Ryč; 24 října, 2024 (1:18)
.. Adolfovy názory měly největší ohlas až v okamžiku, kdy byly „přetaveny do postojů „, které umožnily drancovat Evropu…
Takže ON v EU sedí za naše peníze a chce si za informace pro nás účtovat 89,- Kč za kus?
Tak to nevymyslíš, ale on to povýšil na BUSINESS.
Nic není vyřešeno @traktoristo…
.. neúčtuje si za informace, ale za své názory k nim. Jak vypadá nahá ženská snad ví myslím každej, ale přesto se najdou tací, kteří si zaplatí za striptýzek. Asi to bude tím podáním či čo… ;o))))
U některejch byste si rád zaplatil za obléknutí.
.. v tomto směru mi připadá praktičtější úprk, zběsilý úprk, úprk jako by za patami pitbul funěl…
Co když bude rychlejší?
Pokud bude mít pitbul zvýšenou hladinu žaludečních šťáv, tak bude mít takovou rychlost, že Chuck Norris Vám přijde jako když stojí.
Re: katango; 23 října, 2024 (16:49)
.. tak umřu zpocený, bude to stejně efektivní, jako utíkat před snajperem…
No ale kvůli jeho názorům ho lidé do EU zvolili a on si nyní účtuje za to, co si o jednotlivých událostech v EU myslí, peníze? To Vám připadá v pořádku?
.. odpovím vám asi takhle.. já na striptýzek nikdy nekoukal, tedy za poplatek, že…
A názor si dělám sám, na základě vlastního vyhodnocení informací a pan Turek mi v tomto směru jako nejostřejší tužka v penálu nepřipadá, aspoň pokud jde o okruh mých zájmů a priorit.
Také nemluvím o tom, že třeba Vás zajímají jeho názory ale jeho voliče asi ano. Proto se ptám, jestli Vám to připadá správné, že si jeho voliči musí za jeho názory zaplatit, protože z Vašeho příspěvku by to tak mohlo mnohým (mně tedy ano) připadat.
.. dobře tedy. Já osobně to jeho konání považuji za zhovadilé, ale bránit mu v tom nebudu, neb bych tím jiným bránil v považování jeho konání za bohulibé.
A to my individualisté zásadně neděláme!!!
P.S.
..a teď mám dilema, zda mám krotit svoji tendenci k ironizování nebo rovnou k takovým svým vyjádřením dávat *s vysvětlivkou IRONIE… a možná by stačil ten usmíváček řehtací ;o)))))
Za službu vlasti se neplatí!
Alois Rašín
Proto jej zabili a od té doby jeho neplatí neplatí.
On by nebyl bohatej,kdyby nebyl na peníze.
Kočko, jeho voličům to vůbec, ale vůbec neva – jsou v drtivé většině ze stejného těsta … On ví co dělá, koho a jak má oslovit, nakonec jde revival modrých z dob slávy tenisové rakety VK .
Na komoru, Archangeli_Michaeli … Jde o princip, což je kámen úrazu českého „Homo politicus“ cca 3,5 dekády … To se po nich chtít nesmí .
Vyslechněte si to zdarma zde:
https://www.youtube.com/watch?v=2KfkzarTrL0
Ksdyž chcete odsuzovat, měl byste nejdříve slyšet přimo od zdroje, nikoliv zprstředkovaně, o co v hlasování šlo. Z toho kdo jak hlasoval je vidět, jak se k věci postavila Orbánova frakce Patrioti pro Evropu.
.. pokud tohle směřujete na moji osobu, vězte, že o co v tom kterém hlasování šlo, si zjišťuji přímo z materiálu ke konkrétnímu hlasování. K tomu mi komentářů zúčastněných/hlasujících osob netřeba…