3 února, 2025

Kdy už rodiče konečně řeknou dost?! (3)

Jakými změnami  prošlo naše školství po r. 1989 a co dalšího nás čeká, jste si mohli přečíst v předchozím  mém článku. K dlouhodobé degradaci školství, které dnes z cca 50 % produkuje pologramotné, nesamostatné a společensky neuplatnitelné jedince, se přidává další pohroma – tzv. SEXUÁLNÍ VÝCHOVA. Kromě toho, že tak, jak je sexuální výchova dnes koncipována, vede k předčasné sexualizaci dětí, tak zároveň je zástěrkou, pod kterou chtějí do škol natlačit transgender výchovu.

Kniha o souložení pro mateřské školy a prvňáčky

Za menšiny lobbuje leckdo. Za děti nikdo.

V USA už ohlásili ústup od LGBT agendy, ale “náš” ministr školství Doc. PhDr. Mikuláš Bek Ph.D. se nechává slyšet, že „témata jako LGBTI+ do moderní výuky na českých školách patří.“ Do protlačování agendy je zapojena celá síť neziskových organizací, aktivistů a lobbistů. Vládním orgánem v této oblasti je Rada vlády pro lidská práva a v rámci ní na problematice LGBTI+  pracuje Výbor pro sexuální menšiny (Výbor pro práva LGBTI+ lidí). 

Jak vidíte, za menšiny, jejichž počet je ve zdravé společnosti skutečně marginální (přibližně 1 promile trans lidí a 1-2 % homosexuálů [1]). lobbuje kdekdo. Za naše děti (téměř) nikdo.

Obrací se Otec Vlasti v hrobě? Nejspíš ano.

Ve výboru pro sexuální menšiny je zastoupena např. organizace Prague Pride, Transparent a Queer, ale třeba i  Logos – ekumenický křesťanský spolek, jehož cílem je integrace gayů a leseb do společnosti i církví.  Některé tyto organizace tvoří neformální sdružení Koalice za rozmanitost ve školách, kam kromě zmíněných spolků Prague Pride, Transparent a Queer patří i nezisková organizace Konsent nebo Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy. Karel IV., zakladatel nejstarší univerzity ve střední Evropě, jehož národ stále ctí jako Otce Vlasti, se musí v hrobě obracet.

Mají nás za pitomce? Posuďte sami.

Výbor pro sexuální menšiny inicioval vypracování dokumentu, tzv. Vládní strategie rovnosti a odstraňování bariér důstojného života LGBTI+ lidí v ČR 2021–2026.  Zjednodušeně řečeno, je to strategie, jak dostat ideologii LGBTI+ do každé sféry našeho života. Jedním ze 6 strategických cílů dokumentu je vzdělávání.

Pod záminkou ochrany LGBTI+ dětí před „šikanou ze strany spolužáků i učitelů,“ se v dokumentu hovoří o nutnosti:

  • změnit učivo na všech úrovních, tj. v rámcových vzdělávacích programech, ve školních vzdělávacích programech. Podle dokumentu jsou současné učební materiály a obsah učiva nejen genderově stereotypizující, příp. genderově slepé, ale také heteronormativní a zneviditelňují či marginalizují LGBTI+ lidi.     Takže teď budeme podle představ ministra školství LGBTI+ lidi v učebnicích zviditelňovat a věnovat jim obrovskou pozornost. Proč? No přece proto, aby počet těchto lidí maximálně vzrostl. Nebo si ministr a MŠMT se všemi těmi duhovými aktivisty myslí, že jsou lidé úplně pitomí a že jim není jasné, k čemu to všechno má směřovat?

Posviťme si na další body:

  • posílit přítomnost LGBTI+ témat v činnosti celého pedagogického týmu na všech stupních vzdělávání
  • vytvořit metodiky pro management škol a školských zařízení k vytváření inkluzivního prostředí
  • podporovat inovování předmětů VŠ studia učitelství tak, aby reflektovaly i problematiku LGBTI+ lidí
  • promítnout LGBTI+ problematiku přímo do učebních textů. Směrnice MŠMT, která stanovuje kritéria pro získávání doložek pro učebnice a učební materiály, bude upravena tak, aby schvalované učebnice a učební materiály zohledňovaly rozmanitost genderových a sexuálních identit.

Není to krása?

Dokument definuje genderovou identitu jako souhrnné označení pro různé identity související primárně s genderem, druhotně se sexualitou a dalšími charakteristikami jako je třeba věk.  Genderově nekonformní člověk = člověk, jehož genderový projev zcela nenaplňuje očekávání, která se váží k ženské či mužské roli ve společnosti.

Jinými slovy: když se nebudete cítit konformně jako muž, tak se prohlásíte za ženu. Ale také můžete prohlásit, že Vám není 50 let, ale teprve 20. Není to krása?

„Všichni jsme Gogo.“ Vlastně trans.  Vtipkování zde ale bohužel není na místě, neboť v této kauze se nejedná o nic menšího než o záměrné a leckdy trvalé (nevratné) poškození našich dětí, a to jak v rovině fyzické (brutální chirurgická „léčba“ pro změnu pohlaví), tak psychické. Řada odborníků, lékařů a psychologů upozorňuje na nebezpečí genderové výchovy pro zdravý vývoj dětí, následkem mohu být nežádoucí duševní poruchy, poruchy chování, úzkostné stavy, deprese. Ale o tom až příště. 

Poznámka:

[1] MUDr. Fifková v dokumentu pro učitele Výchova je zdraví z r. 2009 (str. 34) uvádí, že transsexualita se týká 1 promile

14 thoughts on “Kdy už rodiče konečně řeknou dost?! (3)

  1. Až jim to bude vadit. Jestliže to někomu vadí, tak podle pozorování asi menšině početně srovnatelné s oněmi menšinami. Odpor není významný. Většina ranných cátníků tohle neřeší.

  2. Podotýkám že homosexuálů je asi 4% a vyskytuje se nejen u lidí ale pravděpodobně u všech savců. U transsexuálů se udává zastoupení v populaci 1/17 000, obě tyto odchylky u lidí i u savců jsou spojovány s vyšším IQ v rozsahu cca 5-10 bodů.

    1. U těch trans to je od Fifkové takové asi hodně tendenční. Pokud si to pamatuji, asi v r. 2000 se udávalo +1/40 000. Co jsem se tehdy bavila s doktorem z okresní hematologie, tak prý mu to tak nějak vycházelo.
      V Práglu je asi možné víc, ale o tolik asi ne.

  3. Školský systém jasně ukazuje, kdo je teď u moci. Chtějí vychovat mládež k obrazu svému. Málo kdo z rodičů si uvědomuje, ze né škola, né stat, ale oni jsou zodpovědní za výchovu a vzdělání svého potomka.

  4. Mňo…, mně úplně stačila přednáška mé spolubydlící (Stará Jahoda) o tom, jaké změny v osnovách plánuje soudruh Bek.
    Jinam mi vůbec není jasné, jak to chtějí soudruzi protlačit na všech školách, když každá škola si údajně dělá ŠVP sama.
    To chtějí patnáctileté děti zkoušet na přijímačkách na SŠ z jedině správného šukání? Jako fakt?
    Čímž vůbec netvrdím, že se o prosazení svých Ojrodogmat nepokusí.

    1. .. pokusí a v pohodě to projde.
      Koukněte se na tu Anglii: tam ty děcka nechají rovnou šukat celejma gangama najednou, že stojej chlapi ve frontě až na ulici a kolem bloku – a vadí to někomu? Vadí to aspoň rodičům? Asi tak dvěma otcům to vadilo – a ty teď seděj a jinak je ticho.

      1. Re: im0

        Takže se připravuje základna pro budoucí příchozí.
        By mne zajímalo, samozřejmě čistě hypoteticky a metaforicky, jak by se soudruzi dívali na to, kdybych jim vyšoustal soudružky v jejich hnízdě.
        Měli by koule tvrdit, že jsem málo hnědý?

        1. no … spíš jsem tím myslel, že i když jim budu děcka ve škole nalejvat sračkama, nikdo se neozve. jak vidíme v anglii, neozvou se, ani když jim dceru během odpoledne ošuká 50 chlapů najednou, každej den, celý roky za sebou. 250000, opakuju: *2*5*0*0*0*0* děcek, to je včetně rodn 3/4M+ celkem postiženejch lidí. a nic, nulová odezva. skoro si začínám myslet, že kdyby ti gangsteři z těch jihadi / upper class mafií ty děcka zabíjeli, před školou na ohni opejkali a rovnou na místě žrali, tak bude taky pořád ticho. a stejně to bude i tady.

    2. To né, když budete chtít,aby děcko uspělo u přijímaček, tak ho budete po odpoledních vozit na speciální placené kursy, pořádané přímo autory testů, kteří budou vědět, co tam bude. Co se bude dělat ve škole ,z toho nikoho nikde nikdy zkoušet nebudou. Vy musíte jen platit platit platit, ale to už víte

      1. Vy to víte, já to vím, tak to nějak moc nešiřte, ať mají naše děcka jistotu, že je přijmou na vybranou školu. Říká se tomu konkurenční výhoda.

        1. Konkurenční výhoda, plná kešeň a dostatek volného času je známá po staletí. Otázka je,zda je dobré konstruovat tak neprostupné školství. Kdyz rodiče nemají peníze a čas, zůstaneš bez peněz taky ty, milé dítko.

    3. Obrázek učebnice je podle popisku pod ním určen pro mateřské školy a první třídu ZŠ. Předpokládám, že teoretické a následně praktické zkoušky se budou skládat dříve než v 15 letech.

      1. Re: Jarek

        Prosím, prosím, já se dobrovolně hlásím ke zkouškám! A ke zkoušení chci za partnerku nějakou absolventku ZŠ, nejlépe hluboko pod patnácti lety věku, páč jsem staré prase.
        Anebo nějakou zasloužilou soudružku, která si bude myslet, že to je OPRAVDU naposledy.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *