Tak nám začala jednání o míru mezi Ruskem a Spojenými státy. Jednání se odehrávají bez Evropy i bez Ukrajiny. A hned po prvním kole jednání začíná čiré liberální zděšení. USA nabízejí Rusku stažení amerických vojáků, nabízejí ukončení sankcí, nevadí jim, že si Rus nechá kus ukrajinského území, nabízejí nové prezidentské volby na Ukrajině, Zelenskému předložili vyděračskou smlouvu na vytěžení Ukrajiny a ještě mu doporučují, že by bylo „velmi moudré“ ji podepsat. Co za to nabízí Rusko Spojeným státům? Vlastně nic!
Liberální zděšení je o to větší, protože poslední tři roky to bylo přece naopak. To Západ přece slavně vítězil! Vítězství Ukrajiny a evropských hodnot bylo nezpochybnitelné. Tak nezpochybnitelné, že Boris Johnson jel tři měsíce po začátku války Zelenskému vysvětlit, že nemá uzavírat žádnou mírovou dohodu. Rusko přece rozumí jen síle. Tři roky se liberální gaučoví válečníci tetelili z každého videa, kde se ruské jednotky dostaly pod palbu a onanovali radostí nad fotkami ruských mrtvol. Tři roky bylo jasné, že k vítězství chybí jen malý krůček. Ještě jedna zázračná zbraň, ještě jedna dodávka tanků, ještě trochu peněz…
A teď najednou, ze dne na den je to naprostý opak. Celá ta krásná válka proti Rusku je v hajzlu. Jen pár rádoby analytiků tvrdí, že Ukrajinci mají vyšší motivaci než Rusové. Asi proto dezertovali jejich vojáci už při výcviku ve Francii…
My, dezoláti, jsme se při hodnocení válečných událostí přiklonili k Dominiku Ticháčkovi nebo Michaelu Svatošovi, kteří tvrdili, že podivný a pomalý postup Rusů je taktika. Rusům nejde ani tak o zábor území, ale o zničení nepřítele za co nejmenších vlastních ztrát. Ukrajinskou obranu oni prostě „vykusují.“ Ukrajinské ztráty jsou několikrát vyšší než ty ruské a Rusko je schopno takovouto podivnou válku vést neomezeně dlouho.
Čím déle válka trvala a čím zoufalejší byly ukrajinské protiofenzívy, tím více se tato taktika potvrzovala.
Já osobně jsem měl vždycky někde vzadu v hlavě zasunuto, že se třeba můžeme mýlit. Že všechny ty kecy o tom, jak Rusku dochází munice, nafta, lidi i peníze nemusejí vždycky být jen západní propaganda. Samozřejmě, když stejně začala mluvit Džamila a Atombába Drábová, začalo být obtížné dále připouštět, že by na jejich řečech mohlo něco být. Ale o to víc jsem byl zvědavý na mírová jednání. Z těch přece jasně a okamžitě poznáme, jak na tom obě bojující strany doopravdy jsou.
Jak daleko ustoupí Putin ze svých požadavků? Jak daleko ustoupí Západ? Bude ruský generální štáb vlastně rád, že to končí, protože melou z posledního? Kolik sil a prostředků Rusové spotřebovali na odsazení zhruba dvaceti procent Ukrajiny? Kolik mají ještě rezerv a záloh? Kolik ještě mají munice, tanků, lidí i jídla? A co Spojené státy a EU? Kolik ještě mají tanků či raket? Kolik se dá ještě vydolovat z české muniční iniciativy?
Dovolte mi nyní suše konstatovat, že podle dosavadních prvních jednání mezi Rusy a Američany je Putin naprosto v pohodě a Západ je v hajzlu. Informační válku jsme ovšem vedli mimořádně dobře. Byla tak úspěšná, že teď všichni Petrlové, Lipavští, Fialové, Macroni či Scholzové věří ještě teď, že vyhráváme a obviňují Trumpa ze zrady. Ovšem reálná válka na tom bude zřejmě úplně jinak. Špatné zprávy nám mééédia neříkají a tak se střípky o skutečném stavu našich zbrojních kapacit dozvídáme ze zahraničních zdrojů.
Válka se ovšem nevyhrává propagandou, ale reálnými silami na bojišti. A podle zpráv z jednání u Saúdů to vypadá, že dezinformátoři měli pravdu, že Rusko svou armádu neustále zvětšuje, zvyšuje svoje kapacity i bojové schopnosti. Jinak by Američané neměli důvod, vycházet Rusům vstříc. Kecy o tom, že Trump je putinovec, ty si mohou naše morální majáky strčit za klobouk. Trump miluje především sám sebe a pokud jde Putinovi na ruku, tak to musí být na bojišti sakra průser.
Je mi líto, milé evropské hodnoty… Podle dosavadního průběhu jednání už pěkně dlouho nevyhráváme, ale zatraceně prohráváme. Zatím to spíš vypadá, že se Trump snaží odvrátit ošklivou porážku než vítězně zúčtovat s rozvráceným soupeřem. Zatím ta jednání spíš vypadají, že se USA snaží z celé té blamáže ještě včas vystoupit, protože kdo uteče, ten vyhraje.
Samozřejmě to celé může být ještě jinak. Velmocenská prestiž a kredibilita je sakra důležitá komodita a obě strany mohou usoudit, že za nějaké ty stamiliardy peněz a statisíce životů to ještě stojí. Velmoci nemají přátele, jen zájmy. Ale pokud budou jednání pokračovat dál stejně tak, jak začala, bude to pro mě důkaz, že Rus na bojišti od začátku do konce tahal za delší konec provazu a mééédia nám lhala tak moc, že by vlastně už nikdy neměla být nazývána médii.
Pokud Spojené státy při jednáních ustupují, tak k tomu musejí mít sakra důvod. Američané totiž ještě pořád mají CIA, pořád mají družice a Trump ví to, co nám nikdo neřekne. Kdyby mohl z Ruska něco vytřískat, s největší radostí by to udělal.
Hele, chciválkové! Měli byste urychleně překabátit. Už bych to být vámi nezdržoval. Navíc, Trump včera prohlásil, že válku začala Ukrajina…
_____________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Tak jasně, už je z toho klišé, kterému se lze vysmát. Ale :
Já to říkal od začátku, že Rus tohle nemůže prohrát!
Nechce se mi jít pozpátku v diskusích a hledat, kolik pochybovačů tady bylo, kteří naskočili na libtardí propagandu a špinili Rusy. Narozdíl od těch pochybovačů, já sám Rusy a Rusko poznal. Netvrdím že celé Rusko a všechny Rusy, ale stačilo to na utvoření obrázku a názoru.
Tuhle operaci Rusové nemohli nevyhrát už při motivaci, jakou disponují.
😀
Re: Teco
Ivana nijak blíže znát nemusíte.
1/ Ivan dodržuje smlouvy, neboli drží slovo, tedy alespoň za Putinovy éry.
2/ Putin jasně položil řečnickou otázku – k čemu by byl svět pro Rusy bez Ruska. Tím je řečeno vše.
3/ U Ivana je jasná tradice – ochota jít zemřít za vlast.
Kdyby kreténci v Ojropě – schválně nepíšu v Čechistánu – nebourali postavené památníky, možná by jim docvaklo. Myšlenková úvaha – není pomník, není Ivan, není problém – je na úrovni dítěte z mateřské školky.
Kam zalezl řeporyjec?
Snad to chcíplo
Taky se ptám. Čeká, až se zase časy otočí. Možná je čas napravit zločin a vrátit Koněva zpét.
Vlasovci byli hodní jen a pouze proto, že Rudá Armáda stála před Prahou. A ti tupci věřili, že se můžou vykoupit z trestu za zločiny proti lidskosti za celou vojnu právě podporou povstání.
Tito lidé se podíleli na nejšpinavějších akcích Wehrmachtu. Soukmenovci řeporyjce by mohli vyprávět, kdyby mohli.
Ta ochota se obětovat je mnohem rozšířenější než na Ukrajině. A Putin svým žoldákům (najómniki) platí slušné peníze. Zelenskij si je nechává lovit násilím na ulici. To jsou ty rozdíly.
Evropané totiž rozumí jen síle. Když s nimi jednáte jako s partnery, považuji vás za slabocha a vytřou si s váma…
A taky rozpoutali druhou světovou, přivedli na světlo démona komunismu, zabili Anežku Hrůzovou a ukřižovali nám Krista pána…
Podle toho co pisete ti evropane sidli nekde pobliz mrtveho more (n.b. to more zabil taky Putin)
no, tak Rotchild urcite nezije v Izraeli:-)
Pilát Pontský byl Říman, Marx Němec..
Ale to je celkem jedno… Chtěl jsem jen že náš dnešní antirusismus není moc jiný od antisemitismu přelomu devatenáctého století.
Co to píšete. Marx byl žid jak poleno, syn rabbiho. Dokonce spřízněn s rodinou Rothchilds.
https://www.jewishvirtuallibrary.org/marx-karl-heinrich
A Pilat Plonsky jednal pod tlakem Judejcu – židů.
https://www.memento-historia.cz/clanek/125/pilat-pontsky-proc-odsoudil-k-ukrizovani-jezise-krista
Jedno je kolečko u trakaře.
Jste blbec…
“Hrnečku, vař!”-
slyším hlasy z Ukrajiny.
Na nebi zář.
Obraz je teď zcela jiný.
Pod hrnečkem zhasl plamen.
Banderovci mají amen.
Amen má i Helmut, Frantík;
oba musí držet pantík.
Nad řití jim visí Líska.
Ztratila se plná miska.
Přišla na ně nová doba.
Do prdele půjdou oba.
Uzbrojená Evropa
čeká jenom na popa
až přinese požehnání.
V plynárnách je hovno k mání.
Každý z mužů v Rijádu
má jadernou triádu.
Zelenský má holou řiť,
neřekli mu proto “přijď”.
OT..,.
Na idnesu zpráva strohá:
Pekarová bere roha.
Předvádí nám známou fintu –
do obilí háže flintu.
Zdá se, že má ruksak plný.
Padá z něho klubko vlny.
Drží vizi v mozku chorém,
že jen raglán s norským vzorem
na kulatých jehlicích,
drží teplo na plicích…
Bez ní bude lidu kosa,
když zamrzne ranní rosa.
Plný kufr, plná mošna.
Na palubě vrzla fošna.
K břehu míří první krysa.
Ta musí mít bystrost rysa!
“To byla ta surikata!”
Ta nechtěla vidět kata.
Kdo poběží v její stopě?
Kdo dal vale ruské ropě?
Semkly se teď všechny krysy.
Už se píší letopisy,
jak ty krysy jedly, pily.
Pak se všechny utopily.
Trefné 😂
Re: Ládik!!!
Budu hnusnéééj. Je to jenom pologeniální. Pro další kritiky – mrkněte na časové prodlevy, s jakými tu básničky naskakovaly.
Chronologicky uspořádat a vydat knižně.. 😉
Doufám, že se na tom již pracuje …
To tady Ládikovi furt meldujeme.
Ládíku, vy jste jako Kryl. Už to konečne vydejte tiskem, než vás zadusí stiskem.
Ládik je přes sto kilo živé váhy a žere medvědy.
Dotaz OT (ale ne úplně).
Nemáte někdo představu, zda se situace na Slovensku poněkud uklidnila (jako druhotný dopad Trumpova vítězného tažení) ?
Odpověď Vám dá sám Fico, skvělý jako obvykle:
R. FICO: PRED CESTOU DO USA
SMER – Sociálna Demokracia
100 489 zhlédnutí před 8 hodinami
https://www.youtube.com/watch?v=BKkJZGKvTxM
díky za odkaz
A tady jedna velmi výživná OT zprávička, kolik nás vlastně to ukrácké žůžo dobrodrůžo stálo.
Držte si kloboučky, je to sympatická sumička.
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2025/02/20/premier-za-232-miliard-no-neberte-to/
🙂
Ty v 1:00, já v 1:02 (o kus níže).
Re: Godot
Tak tocse omlouvám, že jsem cti pokazil funkci vrchního oznamovatele NEZPOCHYBNITELNÝCH vládních úspěchů.
(-:
Pán Targus
Ste veľmi bohatá krajina. Aj keby na chleba nebolo ale na zbrane dáme aj posledné haliere….☠️😟
Re: tzR
Tak to víte, my z Čechistánu nejsme hen tí oní vyonďatí, takže takové bohatství, to je hned, no a pak už jen umět JEDINĚ SPRÁVNĚ rozdávat.
A to už umíme taky, bo sÚÚÚdruh Fyjála nás naučil fungovat na hen tie signÁÁÁly.
Tak to je 23.200,- Kč na jeden kus. To není tak hrozný. Pro naši rodinu za necelých sto tisíc, tedy pokud by si to platil každý Čech.
tak to su priame naklady…..strata v dosledku rastu energii ci poklesu vykonnosti krajiny v tom zapocitane nie su.
@ Eta
Skutečná cena byla již spočítaná na michalapetr.com analytikem Svatošem-Gargamelem.
Za jeden rok války na UA to pro nás činí po započítání inflace a nepřímých nákladů cca 1 bilion 300 miliard Kč.
Taková vláda je drahá i zadarmo.
Důchodci dali 90 mld (ukradená valorizace po 3r. ). Zdroje jsou.
Uvažuje se o dalším navýšení pomoci Ukrajině od důchodců.
Tak se mi nezdálo, že Američanům spadla po jednání v Rijádu brada, byli značně skleslí., zato Lavrov byl v dobrém rozpoložení.
Roman Kirsch překládal videa z Trumpova projevu a řekl, že Zelensky má 4% podpory a ten hned vyskočil jak čertík, že ho ovládl Putin a že má 58% podporu. Proč tedy nevyhlásí volby, že.
Americká infrastruktura je v katastrofálním stavu, stačí povodeň a Severní Karolína ještě stále nemá pitnou vodu v postižených oblastech, to zase hovořil Michal Šopor na Zákonech bohatství.
Trump dokonce chce snížit zbrojní náklady, evidentně na tom Amerika není vůbec dobře.
Ta parta sociologu, co tvrdi, ze Zelenac ma tu vysokou podporu, dostavala peknych par grosu od USAID. 🙂
Vidíte bílé myšky. Ti vyjednavači jsou spokojení lidé, nemají důvod se mračit na svět. A nejspíš jsou na začátku cesty k velkému posílení USA, na začátku cesty k americké prosperitě. Platit to budete Vy, tak je nelitujte.
@ Evix
Ten rozhovor s Michalem Šoporem jsem taky viděl, výborný postřehy a informace z USA.
No comment (nevím, zda se mám smát, nebo plakat nad stupiditou evropských elit):
„Zástupci členských států Evropské unie se ve středu (18.2.) dohodli na šestnáctém balíku sankcí (sic!)proti Rusku. Tentokrát se opatření zaměřují na lodě z ruské stínové flotily a na omezení vývozu hliníku z Ruska. Balíček obsahuje rovněž další omezení pro osoby a společnosti, které se podílejí na ruské agresi vůči Ukrajině.“
Počítám, že veškeré sankce budou nejpozději do měsíce zrušeny, zmrazené peníze uvolněny.
Minimálně z americké strany. Co udělá EU, to budu pozorně sledovat, protože od toho se bude odvíjet náš osud, ceny energií, osud našich firem a také naše příští zima.
Počítám, že Lavrovova část vyjednávacího týmu si přímo neřekne o zrušení sankcí – jen se tak mezi řečí zmíní, že by to možná usnadnilo některé další dohody, to jejich zrušení.
Když se to totiž vezme kolem a kolem – byly to právě ty sankce, co Rusy posílilo a mobilizovalo!
Ruské vedení nebude chtít, aby obyvatelstvo zlenivělo a zpohodlnělo, pod náporem západního zboží.
Poslední obava se mi zdá být lichou. Za trvajících předpokladů jakékoliv výroby u nás by se rusové maximálně otužili a zocelili pobytem ve frontách na ten nápor.
Prostě dovezeme hliník z Turecka a velcí obchodníci jsou na to již jistě připraveni, půjdou si pro vyšší marže.
Hliník nahradíme hlínou. Je to levnější a ekologické.
Hliník se odstěhoval do Humpolce.
Hlína musí bejt i kdyby fotra věšeli.
Nemohl jsem odolat: https://www.ceskatelevize.cz/porady/10095426857-interview-ct24/225411058040218/
Jak získat mladé voliče snadno a rychle
1. Srozumitelně vysvětlit mladým, že zvolením Pětikoalice položíme na stůl peníze a zbraně
https://www.novinky.cz/clanek/valka-na-ukrajine-je-potreba-polozit-na-stul-penize-a-zbrane-pak-nas-bude-svet-brat-vazne-rika-fiala-40509819
2. Bez peněz nebudou byty
MAP 1655 Místo bytů pro lidi, zbraně na lidi! Zavelel Brusel, a v Praze se začalo radostně hýkat! Místo 40 miliard na bydlení, 40 miliard na nové zbraně!
Josef původní napsal:20 února, 2025 (0:17)
Na stůl jsme položili
Česká pomoc Ukrajině dosud činí 232 miliard korun, spočítal německý institut
Lukáš Kovanda18. 2. 2025/13:00
https://zpravy.kurzy.cz/801477-ceska-pomoc-ukrajine-dosud-cini-232-miliard-korun-spocital-nemecky-institut-je-pata-nejvyssi-v/
Co všechno jsme mohli mít za část těchto miliard?
Josef původní napsal:20 února, 2025 (0:20)
Snad to mladí pochopí
„Válka je způsob, jak rozbít na kousky anebo vystřelit do stratosféry či potopit do hlubin moře hmotné statky, které by se jinak daly použít k dosažení nadměrného pohodlí mas a v důsledku toho nakonec i k jejich nadměrné inteligenci.“ — George Orwell
Špatný závěr. Pokud rozdáte „hmotné statky“ prostému lidu (v počtu vyšším než je vhodné), klesne jeho ochota makat nebo se dokonce úplně zastaví.
Vyprávěl kdysi Rataj jak v Africe zaměstnával celou vesnici. Platil jim 1USD denně. Místní si zvykli. Potom, jednou, jim zvedl plat na 2USD denně. A druhý den mu nepřišli, prý přijdou až zítra, že jim jeden dolar na den stačí.
@ Eta
A co je na tom špatného? Vy nepodporujete udržitelný život, šetření zdrojů a tím ekologii a boj s počasím? Za to Vás Vaši západní progresivní přátelé nepochválí, soudruhu…
To je ale blbé srovnání. Říkám si delšíbdobu, ze kteté galaxie Vás tu vysadili. Anebo jen máte extrémní smúlu na lidi kolem . Ten cynismus je zsrážející. Ale, vite, jak se to říká. Podle sebe soudím tebe.je
Josef původní napsal:20 února, 2025 (0:20)
EU utrpěla největší ponížení ve své historii
Trump-Putin. La Ue subisce la più grande umiliazione della sua storia
…….. Jak řekl Mark Rutte: „Ruský vojenský průmysl vyrobí za tři měsíce tolik, co NATO od Los Angeles po Ankaru vyrobí za celý rok.“ Kromě toho může Rusko počítat také s pomocí Íránu, Číny a Severní Koreje. ……..
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2025/02/20/1019705/
Vlk dnes převzal informaci z jakéhosi Institutu v německém Kielu, že ČR podpořila Ukrajinu v součtu všeho 232 miliardami Kč.
To mi jen tak kupecky vychází při ceně 5 miliónů za byt na 46 tisíc bytů.
Nebo cca 80 tisíc Kč každému důchodcovi (2 800 000 kusů).
Tož tak, to by měli lidé vědět před volbami.
Týý bláho. Úplně samo se mi odjistilo to štýlko od krumpáče, co se léta válí v dřevníku…
1) A co by stát udělal s těma 46 tisíci byty (on by je ani neměl kdo postavit)? Rozdal zadarmo vyvoleným? Dal na trh za levno? To by bylo spravedlivé?
2) A kdyby každý důchodce nafasoval 80 tisíc, to by bylo také spravedlivé?
takze vyhodit ich na UA je rozumnejsie?? to fakt? nemate nakupene akcie zbrojarov?
Nemá, jen je prostě blb, který vydělává právě na nedostatku bytů a sosá dotace. Takže vlastně až takový blb není ale bezohledná vyžírka ano.
Já doufám, že se blíží čas, kdy se začnou tyto jeho otravné, nic neíkající, provokativní, stále se dokola opakující kecy kydat.
Ale proč? Je slušný, troll to není a je dobře přečíst si někoho, kdo má úplně jiné názory než většina tady.
suhlasim, netreba sa uzatvarat v svojej bubline
@ Eta
Vidím pane domácí, že Vám vlastnictví investičních bytů leze na mozek. Nebojte, je docela pravděpodobné, že těchto svých starostí budete časem ušetřen. Páni domácí se neosvědčili již za 1.republiky. Lidi na to bohužel zapoměli, ovšem už se jim začíná rozsvěcovat.
Opozice by tento údaj mohla před volbami použít. Na ty byty by lidi slyšet mohli. Někteří.
Napřed musí někdo vymyslet, jak by se státní byty spravedlivě rozdávaly, protože je bude chtít každý. A když to bude ve velkém, tak to rozvrátí společnost.
@ Eta
Společnost už dlouho spolehlivě rozvrací takoví páni domácí jako ty. Takže se spíš starej o svůj zadek, než o státní byty.
Ze svého příjmu musí platit daně, takže proč by neměl právo kecat do státních bytu? Kdysi jsem dělal na opravách bytů, které byly dotované státem. Tolik škody, bordelu a smradu po vystěhování podnajemnika jsem viděl málokde. Lehce nabyl, lehce zničil a dostal nový. A nebyli to cikáni.
@ Gene
Prosím tě probuď se do reality. Chtěl bych vidět nějakýho živýho pana domácího, kterej z pronájmu svejch investičních bytů platí nějaký daně. Fakt ftipný.
Pokud někde dělá a má příjem platí daně. Co znám pány domácí všichni platí daně, plus pojistné, navíc mají spoustu výdajů bokem. Ale také rozlišují na pána domácího – který se o kvalitu bydlení stará a o domaciho, který na ponájemníka kašle.
Klokane, prosím Vás… je naprosto normální a pochopitelné, že s Etou nebo s kýmkoli jiným nesouhlasíte, ale prosím, netahejte sem pouliční způsoby a komunikační protokol ze čtvrté cenové. – Jak občas říkává VVP, věřím že budu pochopen.
Tisíceré díky.
Godote, nejdEto, rozumíte?! Nejde to! Vite, kolik stojí postavit dnes za.ebané 2+1? Prý přes 5 míčů vole. Protože gryndýl vole. Tak se necukejte a podnájem do smrti je přece jediná správná volba. Prý je to normál ve vyspělým světe, py.o, jak řiká trambus. A my přece sme ten vyspělej svět, nebo snad ne? Dyk jsme ten Západ! Přece byste nepočítal grošíky. Kdyz jde o správnou vec, řikal ten . Takovej jako slušnej člověk, co mu nejsou u prdele ani ty barmské ženy, natož náš lid.vobrejlenej.
Pamatujete ještě jak ukrajinské SBU zavraždilo jejich vlastního vrchního vyjednavače z Istanbulu?
Nebožák jim tehdy vyjednal že za neutralitu a zmenšení armády dostanou veškeré území z roku 1991 až na Krym. Za to ho zavraždili, bo to byla zrada.
Ano, bylo to i na iDěsu, někde to musí mít v historii, bohužel to nemohu najít. A oni zabili víc těch lidí okolo toho jednání.
Zradce:
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/zrada-vyjednavac-ukrajina-zastreleni-homel-belorusko.A220305_144618_zahranicni_lisv
A o rok pozdeji – zachrance (ale mrtvy zustal, to zas jo):
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/rusko-ukrajina-podnikatel-kirejev-spion-tajne-sluzby-valka.A230119_140945_zahranicni_jadv
Re: JVO
Jistěže ano. Tehdy jsem si říkal, že je zaděláno na celoojropský průser.
Naštěstí byl Ivan natolik férový, že boxerský ring udělal jen z Ukradiny.
Trump je chcimír, tak prosté to je.
Evropští válečníci se těšili na třetí světovou válku a teď jim zbydou oči pro pláč.
On někde vyleze s válkou, to nemějte strach.
Ale ne proti Rusákům. Barevný revoluce Bidenovcům vybouchly jak v Gruzii, tak v Bělorusku. O Ukrajině nemluvě. Ono už moc neni kde brát.
V Asii
Re: Gaia
Kazachstán nevyšel. Turkmenistán o ničem, zbytek nesousedí s Ivanem.
Ani nemusí vylézat, stačí si vybrat (kde bude zisk největší a náklady nejnižší – nebo tak něco).
Wikipedia uvádí 6 probíhajících velkých válek (více jak 10 000 obětí v loňském či letošním roce), 10 menších válek (od 1000 do 9999 mrtvých za rok) a pak ještě 16 konfliktů (od 100 do 999 zabitých) a pár dalších šarvátek.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_ongoing_armed_conflicts
Trump ani nemusí vytáhnout paty ze zadního dvorku, klidně stačí, když si začne dělat pořádek ve své sféře vlivu – jednou z těch (zatím) menších válek je i boj s drogovými kartely v Mexiku (ony ty „kartely“ mají i lepší výbavu než armáda, však přebytky z Ukradiny i výhodný přeshraniční obchod s USA…) – letos zatím jen tisícovka mrtvých, loni přes osm tisíc, ale historicky jsou to statisíce obětí (a těch peněz, co se v tom točí).
A nejspíš se na to i chystá – už označil drogové kartely za teroristy a jak vypadala poslední „válka proti teroru“ po 11. září si asi ještě všichni pamatujeme:
https://www.whitehouse.gov/presidential-actions/2025/01/designating-cartels-and-other-organizations-as-foreign-terrorist-organizations-and-specially-designated-global-terrorists/
Otto už to sice nestihne, ale takový Ferdinand Zvonimír Habsbursko-Lotrinský by to mohl vzít po Maxmiliánovi…
Sorryjako, ale to se nedá … dnes OT naposledy, slibuji 🙂
Na iDěs je na TITULCE: „Zelenskyj je nezvolený diktátor, který vodil USA akorát za nos, útočí Trump“
… na titulce mainstreamu :-). Asi zavřu nepodvoleni,cz a Vidlák svoje Kydy – dyť oni nám kradou naše titulky a myšlenky.
Taky je docela zajímavá diskuze pod článkem – zmatek nad zmatek. Nejlépe to asi vystihl jeden s komentářem:
Dříve bylo Rusko to správné a USA náš nepřítel. Po r. 1989 to bylo obráceně. A teď jsou nepřátelé obě země .
Takže už nám zbývá jenom Uršula. 🙂
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/trump-ukrajina-zelenskyj-jednani-usa-rusko-valka.A250219_170440_zahranicni_jhr
Re: DD
Pokud si dá Urzula zvětšit poprsí aspoň na pětky, tak ji beru do party. Chlastat ji už naučím.
A co ten její arogantní studený německý ksicht ?
Je vyschlá, prsa tomu nepomohou. 66 let, to už je moc.
Re: Gaia
Vy tomu nerozumíte, vůbec nevíte, jaké to je, když „přišla bída na kozáka“.
Mám nesmazatelné zážitky z vojny, co všechno byli ochotni vojáčci sklátit. Jedna soudružka byla dokonce přechovávána skoro týden ve zbrojním skladu.
Některým soudružkám jednoduše stačilo sucho, aspoň trochu teplo a nějaká ta strava. Typicky nesnězené večeře – sekané potrubí a guláš z pětikilové konzervy.
Tak na vojně to řešila snad Anča dlaňová a nebylo nutno se uchylovat až k takovým praktikám.
re: Gaia
Už jste někdy lízala med přes skleněnou flašku, ve které byl tento uskladněn?
Zkuste to a nechte si na to celé nedělní odpoledne. Pak pochopíte.
Je vidět, že jste asi „standardní“ žena. Proto nemůžete pochopit ten rozdíl.
To nemyslím ve zlém, jen jako popis reality.
Už se to tu zvrhává
No jo, zakladatel nekydá, shání kolo. Když mu ho půjčíte Vy, bude vyčešeno. 🤣 😂 😀
Zakladatel
Sakra, už nevidím, jdu, dobrou noc všem.
Re: Gaia
Ani ne, život je boj.
A dva roky lágru s dvěma desetidenními odpustky a několika výlety do nejbližší hospody vám spolehlivě změní optiku náhledu na život do míry doposud nepoznané.
Víte, co jsem se jako první naučil na vojně? Vytáhnout z omáčky maso, rychle ho olízat a vrazit ho do kapsy. Na jídlo nám to první půlrok vycházelo asi tak pět minut.
Finále bylo takové, že po půl roce jsem po velícím poddůstojníkovi hodil nejdřív plnou solničku a pak mu na ksicht letěl příborový nůž. Bohužel stihnul pootočit hlavou, takže oko mu zůstalo a já jsem nešel do basy na hodně dlouho.
Přesně, pracovat v Armě byl sen každé nymfomanky, bez ohledu na vzhled.
Spolu s klasiky:
Až tam dovede člověka válka.
znacne nenarocne dievca:-(
Z trochu jiného soudku, Tymákovane: nevlastníte náhodou jízdní kolo? A kdyby jo – půjčil byste mi je, ze staré známosti?
Vlastním, půjčil, ale uniká mi souvislost.
No, že bych si o ni to kolo opřel. – Přece si o takovou mrchu neopřu kolo svoje vlastní, to dá rozum 😀 😀 😀
Aha, zakladateli, v tomto případě prosím na starou známost zapomeňte, oba vzpomeneme až půjde o cokoli jiného, jo ? 🤣 😂
😀 😀 😀
Bylo to silnější než já, snad se nezlobíte 🙂
Nebojte, nezlobím, jednak Vás chápu a jednak jste úmysly čestně vyjevil předem. 🤣 😂 😀
Berte to z te lepsi stranky. Kdyz si o ni oprete kolo, muzete si byt jisti, ze vam ho nikdo neukradne.
Kolo musí být staré
Nebo kolo Ukrajina (znalci pochopi)
Nebylo to : ,, chceš-li poznat co je dřina, kup si kolo Ukrajina “ ?
Bylo.
Re: Tymák…
Nevhodný vzhled některých kusů – pardon – kusyň se řeší DVĚMA způsoby.
1/ čistý pytel, aby člověk nebyl špinavý, jak prase
2/ postupuje se v duchu slovenské poučky – „potme každá krava čierna“.
Obávám se, že tady je nevhodné úplně, ganz jak říkáváte, všechno. Nechci to tu zvrhávat na úchylky, ale v tomto porovnání mi přijde zoofil docela přijatelný člověk.
re: Tymák…
Přiznejte se dobrovolně, že jste nebyl na vojně!
Anebo jste zblbnul nějakou kočenu v dosahu půlhodinového poklusu v keckách či vycházkových polobotkách.
Jinak byste nemohl pohrdat “ každou čiernou kravou“.
No přiznávám, že co jsem absolvoval byste Vy vojnou nenazval, ani délkou ani umístěním, ač se mi to počítalo.
Z mé zkušenosti stačil měsíc soustředění v kasárnách na VŠ a ta prodavačka v armádním bufetu, o kterou by si první den nikdo ani to kolo neopřel, měla cca po třech týdnech neuvěřitelný sexappeal a kdyby byla lakomá jako běžná žena, asi bychom se o ni servali jako psi…
Tak to jsem také absolvoval, ale nepamatuji se, že by nás pustili do nějakého bufetu. Tam v našem případě žádná ženská nebyla, ani na ošetřovně.
Tak na ošetřovně byxli vždycky jen lapiduši, baba nikde na dohled. Ale občas jim zbyl lékárenský líh 96%. Proto jsem tam chodil často a rád.
Já z ošetřovny nejvíce pamatuji čaj magorák – pětilitrová lahev plná čaje a vody, 220V pes příbor. Ale nezkusil jsem, měl jsem svých problémů dost, právě tam mi to začalo.
My jsme ho tam měli, přímo v libereckém kasínu, říkalo se mu Arma. A skutečně tam prodávala ta žena, která se uměla za pouhých pár týdnů tak kouzelně proměnit. Tam jsem pochopil, co znamená rčení, že není ošklivých žen.
Ale možná byl ten bufet nějaký extra benefit pro budoucí „absíky“, protože běžní záklaďáci se třeba hódně divili, že máme na hajzlech oddělené kabiny. Oni prý měli prostě mísy jen tak nastavěné vedle sebe, bez jakýchkoli přepážek. Asi aby se utužilo bratrství ve zbrani.
re: Tymák…
Špagi zašitý na rok ve skladu někde okolo Plzně, takže dom každý víkend? Nebo pětimetr?
Ještě se dalo vyběhat 6 měsíců u železničního vojska a pak rok a půl na posunu u ČSD, měl jsem dva spolužáky, kteří si to tak vyběhali.
Anebo bráchanec byl taky šest měsíců kdesi u Mostu za rok a půl práce s pilou na kalamitním dřevu.
Kdo měl zájem, daly se udělat různé čachry a navíc legál.
Byl jsem rok, legál, ne u Plzně, ale ne v kasárnách, tehdy bez podvodu zdravotní důvody.
Re: Tymák…
Takže těžká pohodička. Nikde žádná zelenina, kanady a maskáče spíš omylem.
Kámoš z jednotky šel dělat řidiče na Hojsovu Stráž, kde byla horská chata pro lampasáky. Byl jakože nejhorší na rotě, takže se ho naši lampasáci rychle zbavili.
Říkal mi, když jsme se po vojně potkali, že to byl do té doby jeho nejkrásnější úsek života. Jeho povinností bylo jezdit pro žrádlo, aby měl kuchař z čeho vařit. Jinak klídek, pohoda, lesní plody, turistika, z nudy prý pomáhal sklízet topičovi uhlí a dělat dřevo.
Jo, tak. Já dělal vychovatele mladým sportovcům na internátu. Takže doučování, žehlení ve škole, věci co na mne hodili trenéři, ale okolo vojny to ani nešlo. Samopal měli celou vojnu zamčený na místním oddělení VB. Jediný průser byla odhalená šikana, která tam, jak se později zjistilo, fungovala s tichým vědomím trenérů léta. Přeci jen vůči patnáctiletým dětem hodně hnus.
Kamarad slouzil rok na Kleti. Vzpomina na to s laskou. Klidek, priroda a kdyz se guma rozhodla z Krumlova vyrazit na kontrolu, nez se tam gazikem vysplhala, stihli vsechno uklidit.
Fuj tajbl…Zvedá se mi z té představy žaludek (nikoliv žalud). Uršulu von der Lejno bych nechtěl mít doma ve vitríně ani vycpanou. Doporučuji, místo morbidních představ, se věnovat reál politice…
Ne oni, to on Trump.
mna fascinuje na Zelenskeho utoku to, ze musi chapat, ze nakoniec v najlepsom pripade bude chciet utiect…..a kam?? prave zamaval vsetkym ukradnutym peniazom, ktore su v americkej zone vplyvu
AK už jede , akorát po restartu serveru ? je diskuze o +/- 10hodin pozadu . Kterej hnus fialovej úřadoval…
re: Hanys
Já tam mám poslední příspěvek ze 14. února, dnes je 19. 2., pokud se komp nemýlí.
Museli to obnovit ze zálohy z minulýho týdne. Asi se to posralo. To se někdy stává. Zrovna aktuální konflikty jsou čistej agregátor zpráv. Není to názorová platforma a tak by to snad nemělo totalitě vadit.
no vzhladom k zakazu publikovat verejne pristupne zdroje, neviem, neviem:-)
Lidé dnes opakují jen slovo Mnichov. Přitom má současnost a Mnichov víc odlišností než podobností. Souvislost je jen povrchní. Pokud máme hledat paralelu, je to jednání v roce 1953 o Koreji. Kritizovala by dnes média Eisenhowera, že přistoupil na kompromis? A jednání tehdy probíhalo tak, že vojsko OSN zastupovala americká vláda a příměří bylo uzavřeno před nesouhlas jihokorejského prezidenta I Sung-mana, který chtěl Koreu sjednotit za každou cenu. Kim Irsen taky nechtěl od sjednocení země pod své žezlo ustoupit. Byl Eisenhower mnichovan a appeaser nebo jako generál realista? Korejský scénář byl pravděpodobný už dlouho, ale trvalo to tak jako tenkrát opět 3 roky bojů než to politikům došlo. Co je podivné, je ta diskutovaná ochota USA tolik ustoupit, když se přece bojuje daleko od jejich území. Stojí je to jen dolary, které si natisknou a zbraně především starší modely ze skladů před vyřazením. Pozice USA je pořád silná.
Taky mně to vrtá hlavou, co z toho Trump má.
re: Gaia
Osekává zbytné výdaje. Zjistil, že Rusko se nerozpadne, zkusí loupit jinde.
A v neposlední řadě ho děsí budoucí střet s Rejžákem.
Jak prosté, milý Watsone…
Začnou ničit někde jinde.
odse*e to Panama
nebo jinej klobouk
potřebuje, aby ta válka skončila dřív, než putin zabere ukrajinu celou a nebude kde těžit
ANO, také si myslím, že právě tohle je skutečný důvod (sleduj cestu peněz).
Existují odhady, že není CO těžit, že si ta ložiska si Zelený panáček vymyslel jako vábničku na Trumpa. Ale nemám to ověřeno…
Uhlí a železo tam je. To je ale i jinde za menší peníze, zbytek surovin je ve vzorkovém množství.
Tohle si myslím od toho momentu, co se ty kecy o surovinách objevily.
Uhlí a železná ruda – něco tam ještě je. Pokud už to není v ruských rukou – jakože si myslím, že je.
Zbytek – kdyby tam něco bylo v efektivně těžitelném množství, tak některý z tamních oligarchů to těží a prodává už nejméně dvacet let!
IMHO je tam hovno – a celý je to buď habaďůra ze strany banderovců, nebo možná i ruských tajných služeb.
Všecky tyhle „odborné posudky“ – viděli jsme v minulosti mnohokrát, jak se dají zfejkovat a dokonce i se zfejkovanou historií.
Tak si teď říkám – ještě tímhle podrazem, by mohli Trumpa nasrat!
imho, rad by odtiahol Rusko od Ciny alebo aspon ho zneutralizoval. A pri troche stastia aj od Iranu. Koniec koncov realne zatial toho nedava, akurat maximalne slubuje, ze sa stiahne a ze dovoli obnovu diplomacie ci mozno zrusenie sankcii (ako keby bol problem ich nanovo schvalit). No a podiel na sachalinskych zdrojoch je zlata tresnicka:-)
Prave jsem nasla pekne zhrnuti:
„Ministr zahraničí Marco Rubio včera v projevu z Rijádu vysvětlil, že vyjednávací týmy již vypracovaly obrysy třídílného plánu. Za prvé, USA a Rusko obnoví diplomatické vztahy, které přerušila Bidenova vláda. Například uzavřená ruská ambasáda ve Washingtonu může být znovu otevřena pro běžnou diplomatickou činnost. Za druhé, USA a Rusko budou společně hledat zcela nové geopolitické a obchodní příležitosti. To znamená, že už žádné sankce. A kromě toho to pravděpodobně znamená nové společné projekty, pravděpodobně související s energetikou. A zatřetí – v neposlední řadě – budou jednat o způsobu ukončení války na Ukrajině.“
A Trump v Mar-a-lago:
„Slyšel jsem, že Ukrajinci jsou naštvaní, že nemají místo,“ řekl prezident Trump. „No, už tři roky mají místo. A dlouhou dobu předtím. Tohle se dalo vyřešit velmi snadno. I polovičatý vyjednavač to mohl vyřešit už před lety, aniž by, myslím, ztratili mnoho území, nebo jen velmi málo území. Bez ztráty životů. A bez ztráty měst, která teď jen leží poničená.“
Dale clanek pokracuje: „Trump také zřejmě podpořil ruský argument, že Ukrajina potřebuje demokratické volby. Byl to další podivný obrat; korporátní média jsou nucena obhajovat fakt, že volby nejsou, a diktátor Putin trvá na tom, aby Ukrajinci mohli volit. Zelenskij je samozřejmě proti konání voleb na Ukrajině.
Trump se pak novinářů zeptal: „Kde jsou všechny ty peníze?“. Tato otázka nevěstila pro Ukrajince nic dobrého. Média doufala nebo předpokládala, že Trumpova rétorika bude podobná pugilistické rétorice Bidenovy administrativy vůči Rusku. Ta se však obrátila, a to téměř rovnoměrně. Trump si zjevně myslí, že Ukrajina se mohla válce vyhnout, kdyby byla chtěla. Trump svůj komentář zakončil slovy: „Myslím si, že mám moc tuto válku ukončit.“ Na to všichni spoléháme. — Konec citatu.
„Trump si zjevně myslí, že Ukrajina se mohla válce vyhnout, kdyby byla chtěla“
– a proto tam tenkrát byla Nudelmanová s koláčkama za 5G$. aby se to nestalo.
Takže nordStram už nebude rusko-německý ale rusko-americký.
Odvolávám, co jsem odvolal … slibuji, co jsem neslíbil 🙂
Tahle OT přebíjí všechno 🙂 … už titulek je vševypovídající: Kdo chce vidět idiota?
https://pravdive.eu/videos/id.mp4
Re: DD
Právě jste viděl jedině správného soudruha v dílu nazvaném Kluci v akci.
TVL, dejte mu deset minut a dobude Mars.
Jak nad tím přemýšlím, tak to musí být nějaký dýpfejk od umělé inteligence – takový blbec snad nemůže reálně existovat.
Na YouTube je celé video, je to víc než hodina, velmi zábavné.
dajte prosim cely link, mne to ukazuje len to video na pravdive……zaujimaju ma komentare
Co je to zač?
Bartkovský. Jeden z důvodů proč se Reflex stal z dobrýho časáku naprostou sračkou.
Ten blb na tom videu je Bartkovský osobně? – Jo, je to on.
Ubožák…
Jo. Tenhle blbeček, co se bál i Vidláka, když si s ním přišel popovídat se tady vytahuje, že by Putinovi řek, že mu zapálí Moskvu.
No tak, žejo, on by mu ji zapálil, kdyby byly splněny dvě nutné podmínky:
1. kdyby to uměl
2. kdyby se nebál
Já dnes asi neusnu, ještě si to video asi znova pustím.
To Alef:
Jo, měl by to být osobně on. Ale fakt si říkám, že to musí být dýpfejk, takový mimoň snad být nemůže a pokud ano, pak se právě kvalifikoval maximálně na přepisování týdenního jídelníčku na nástěnku v nějaké kantýně.
Myslíte, že tomu co řříká opravdu věří ? To mi nepřijde možné. Pochopím, že je to takový prolhaný hajzl a každý den s výplatou dobrý, ale kdyby byl tak hloupý, to by snad ani netrefil po Praze.
Jistě má v mobilu navigaci, tak trefí.
Pacient
Ten debil se nepoučí.
První, co mě napadlo, bylo, že je to těžká konkurence dokonalým cynickým článkům pana Pokorného na blogu iDnes.
Neuvěřitelné.
Dobrý postřeh, já jen zvracel.
Jakkoli se zejména v poslední době až obludně často jedná o přímo nekonečnou hovadinu, je bezpodmínečně nutné odmítat si myšlenku „vždyť to přece není možný, to nejde, tohle on prostě nemohl říct“. To proto, že neodmítnout si ji působí zbytečný pocit zoufalé rozervanosti z vědomí existence dotyčného exotického tvora. Z vědomí, že to skutečně není jen nějaký přízrak.
Ihned jsem to uplatnil, protože tam při jeho mluvě úžas střídá úžas. Takže tohle je ten strhující Bartkovský z masa a kostí? Hm, tak tomu se říká frajer…
Nějak byl na mě silný sousto, takže ta bezpodmínečná nutnost…, jestli já to nenapsal moc sebevědomě. Ono se to snadno řekne, že odmítnout si. Ale hůř se to dělá, protože to už jsou přímo atomovky absurdity. Tento nezkrotný intelektuál, to jste mi, pane Dvořáku, neměl dělat, já na něj nejsem zvyklý. Potřeba vykřičet mu do tváře gigantického kokota je až nesnesitelná, tam už jakékoli odmítání prakticky nezabírá. Prý bezpodmínečně, hm, chyba lávky…
Tady máte nášup. Můžete se dorazit.
Ďábel [Trump] právě reálně sestoupil na Zemi.
Až svět ovládnou zrůdy jeho typu, stane se zrůdnost normou.
Tohle je skutečná apokalypsa: roky, desetiletí, možná i staletí trvající utrpení všech, ze kterého není úniku. Protože všechny struktury, které kdysi bránily Ďáblu v převzetí absolutní neomezené moci, byly zničeny.
Buď se EU sama zmobilizuje, nebo zemře.
Poslední bitva mezi pravdou a lží, mezi životem a smrtí začala [ vzplála ]
https://blisty.cz/art/124189-globalni-vitezstvi-oligarchicke-internacionaly-zotroci-a-znici-vsechny.html
ono to vyzera, ze USAID peniaze zmizli a toto je reakcia……a krik na to, ze nech mu ich daju od EU/CR
Žádné struktury bránící ďáblu nikdy neexistovaly. Války, násilí, utrpení, zotročování, to je historie lidstva od vzniku soukromého vlastnictví.
A víte co? Tohle je náhodou paráda. Vždyť on to psal v extázi. Všechna ta olbřímí slova, apokalyptické střety dobra a zla…
To nenapíše novinář, když jen u klávesnice popíjí kafe a vymýšlí text. Takto se přece normálně nemluví. U toho musí být cloumání duše a velké vytržení. Buď takovým stavům má blízko permanentně, nebo je takzvaně samonasírací, kdy mu to u takového tématu hned naskočí a prudce se rozjede.
Byl jsem na jednom koncertu a měl štěstí, že jsem se dostal (po navázané známosti u baru s jedním z umělců) do vyhrazené zóny těsně za mixák. Tam je zdaleka nejlepší zvuk. A dal jsem si předtím (s umělcem) samozřejmě trochu a pak zase trochu v plicích zadržovaného dýmečku. A to jste měl vidět to cloumání. Ze zvuků se staly kaskády barev, vlny energií…
Takto to podobně tento kandidát na Pulitzera musel mít, protože by k němu ty epické obrazy jinak nepřišly. Kdyby podobně kázal před pár staletími o Turkovi třeba u bitvy o Vídeň, vstoupil by do kronik. Zde samozřejmě katolických kronik.
K těm kronikám, to by ale musel kromě toho mít tlačenku ve Vatikánu, protože tam se nedává každej, to by pak ty kroniky byly podobnými vytrženými přeplněný.
Takoví taky mívají tzv. vize. Se jim něco zdálo, přišel třeba za nimi svatý Šebestián, že si přeje „něco“. A když se to Vatikán doslech a to něco mu štymovalo, udělal se kolem toho náležitý poprask a to dotyčné něco se prosadilo. Holt, svatý argument je svatý argument. Nebo se to celý taky dopředu domluvilo, to je známá technika. No, ale tento odstavec se kandidáta nejspíš netýká.
Všiml jste si tam u jeho duševní práce, jak ukazuje cestu záchrany?
„Ochota odtrhnout se od jakýchkoliv amerických vazeb je paradoxně to jediné, co tyto vazby může v nějaké formě zachovat.“
Kdyby neměl tu extázi, formuloval by to zhruba nějak, že s tím zasraným Trumpem nepromluvíme jediný slovo, však vona jim ta pravda tam jednou zas vyhraje. A pak, protože my se zatím tu nějak protlučeme, se s nima zase spojíme v činění dobra. To je standardní historický i náboženský úkaz – ponecháme si svou naději (víru) navzdory nepřízni tyrana, však ono jednou to právo v tom jícnu zaduní až se z toho poserou! To jsem sice teď do sebe ideologicky zamotal všechno možný, ale zhruba tak to doufači nejspíš vidí. Někdo by taky jistě mohl říct, že nadějemi se takto nepohrdá, ale ono to platí pro každou. I pro naději v pokračování všech těch jejich meteorismů
Čulibrkovi na Blicích listech asi definitivně jeblo. Ale že měl ten pablb výdrž.
lol wtf, tak ten je dobře vymletej. To bude ještě mrzeníčka pro takový zabedněný fanatiky.
Asi důsledek nějaké vylepšené plnotučné šarže nabodáníčka anti COVID
Jedna aktuální OT:
Dne 24.2.2024 mají EU mimoni přijmout 16. balík sankcí pro RF … nemá někdo číslo na Chocholouška?
Cituji:
„O den dříve evropský komisař pro ekonomiku Valdis Dombrovskis prohlásil, že EU „vezme záležitosti vlastní bezpečnosti do vlastních rukou“ a nebude se řídit rozhodnutími USA o zrušení sankcí vůči Rusku, pokud budou přijata.
– Vzhledem k politice nové administrativy USA se EU musí postarat o svou vlastní bezpečnost, a to platí i pro politiku sankcí. „V současné době pracujeme na 16. balíčku,“ odpověděl Dombrovskis na novinářskou otázku, zda EU zruší sankce vůči Rusku, pokud je USA začnou rušit výměnou za příměří.“
Domnívám se, že bude stačit aby tankery s LNG a ropou o pár stupínků změnily směr plavby, čímž jejich kurz mine Evropu a budou mít soudruzi naprosto jiné starosti a jiný výklad „jak to vzít do vlastních rukou bez USA“ 🙂
A proto doufám, že lidi to vidí. A nejen to.
A nesměju se tomu.
Ti si dokázali tu hegemonii pojistit. A kde spustí konflikty teď. Rozjebali už celý svět.
Prý je v tom balíčku ruský hliník, říkali na ČRo2. Zjevně si ho s našimi energiemi vyrobíme sami dost.
V Humpolci je Hliníků dost … netřeba dovážet přeci, to ví každé malé dítě 🙂
🤣 😂 😀
K tomu elektrika ze zásuvky, peníze z bankomatu a jaký blahobyt tu máme.
Ó my se máme.
No a i kdyby, na televizi se můžeme dívat i při svíčkách.
Beseda Lenky Procházkové a Vidláka ve Slovenském domě 18.2.2025 (video 01:42:30)
Lenka Procházková a Daniel Sterzik alias Vidlák – vzácné setkání dvou tvůrců, stojících proti válečnému násilí, proti ničení naší vlasti politiky, novináři a byrokraty kolaborujícícmi s globalistickými korporacemi a vlivovými agenturami prosazujícími cizí zájmy.
https://www.novarepublika.cz/2025/02/beseda-lenky-prochazkove-a-vidlaka-ve-slovenskem-dome-18-2-2025-video-014230
Koukám, že s komentem k DNEŠNÍMU článku jsem přišel poněkud dříve
https://web.litterate.cz/varovali-jsme-vas/comment-page-2/#comment-408781
A wo tom to je.
Machiavelliho nečetli jen v USA, i když v jejich případě jde spíš o pouhou shodu praktické politiky s tím, co je psáno ve Vladaři, než o nějaké soustavné studium. Ale v Rusku jej má Putin přečteného tam i zpátky, protože lepší popis principů politiky západu snad neexistuje.
🙂
Nepochybuji, že Putin, Lavrov a spol. mají s „mazáním medu kolem huby“ letité zkušenosti a i jen jeho náznak poznají na dálku.
Vážná jednání ovšem vyžadují i v těchto případech zachovat masku pokerového hráče.
Účty se dělají až po „závěrečné“.
Trochu OT, ale velmi zvláštní:
Na Aktuálních konfliktech zmizelo všechno v rubrice Východní Evropa.
Re: AN
Mně zmizly všechny rubriky.
Tak to je režim asi opravdu v prdeli, jestli nařídili smazat i tohle.
Tak není. Je tam jen info hláška o údržbě fóra 🙂
Probíhá údržba fóra – mějte prosím strpení…
Jestli je tomu tak jak píšete, dík za uklidnění.
Jo, načetl jsem to od začátku a východní Evropa má 0 příspěvků.
Tak se jim to podařilo.
Nakopnutá databáse, píší : Poškozenou databázi serveru nebylo možno opravit – museli jsme nahrát zálohu z minulého týdne. Proto jsou tady poslední zprávy ze 14.2. – odpoledne, kdy proběhla záloha. Pokud můžete, vložte sem zpětně nejdůležitější zprávy, které tady chybí. DTTO prosím dnes nově zaregistrované uživatele, aby registraci provedli znova – systém je teď nezná. Díky za pochopení…
To vypadá na nějaký „odborný“ zásah zvenčí.
Nevím, vypadá že by mohlo, ale nesedí mi to. Zaprvé dostat se až do databáse, aby se nakopla není triviální, uškodit lze jinak. Fakt, že mají jen týden starou zálohu neukazuje na příliš profesionální administraci. Zadruhé mi nesedí čas, přeci jen zrovna teď, kdy se informace začínají hrnout odevšud, čekal bych dřříve. Teď bych očekával spíše ničení s cílem zametání svých stop. Zatřetí mi nesedí cíl, oni jsou faktičtí a ne moc političtí. Nevím.
to TMKV
Jsou to nadšenci, nikdo z nich to nedělá pro peníze.
AK vznikly odštěpením z palba.cz.
Situace se opakuje.
Po majdanu na Ruině někdo smazal server palby a od té doby to už není informační, nýbrž altivisticky web. I když, občas, pokud zrovna dotyčný článek nezpochybňuje na naše neochvějné libtardi směřování zveřejní i zajímavou věc.
Poslední co jsem četl; Ukrajina – Stránky 1092 – Aktuální konflikty – zpravodajství informace historie.
Probíhá údržba fóra
Taky to teď čtu. Předtím to chvilku vypadalo jinak – vše dostupno, jen Vývhodní Evropa prázdná.
Počkáme, uvidíme.
No, v něčem má pravdu. Měli bychom fakt být mnohem silnější … protože až to skončí, vlítnou ty Ukrajinske hordy k nám.
A to teprve bude jízda ….
A bude jich víc, než našich vojáků.
tedy myslím to Nutelinovo „Musíme být silnější“.
Peněz už mi ukradl dost, takže nasrat.
Možná by mohl dostat špuntovku, mám tady takovou památeční dřevěnou, co si s ní hrál na vojáky táta, když mu bylo 5 roků …
jak můžeme bejt silnější, když každej pětník, kterej z česka vydře, obratem pošle na ukrajinu? máme si nabarvit násady od smetáků na černo?
To je přesně čeho se teď nejvíc bojím. A za to bude nutelínova banda stoprocentně zodpovědná svým naprostým diletantstvím, hlavně v diplomacii.
Nějak jsem za ta léta zvyklý, co technik, na nějaká pravidla.
Každý kšeft má cosi jako
– časový harmonogram,
– náklady na materiál
– náklady na lidi,
– musím to být sám či v kooperaci schopen vyrobit.
– a samozřejmě cena.
Viděl někdy někdo aspoň náznak podobného harmonogramu, který je v technických firmách naprostým standardem? Včetně zodpovědnosti zúčastněných?
Nejsem mstivý, ale doufám, že se dožiju účtování …
Problém je, že oni se budou snažit i to zúčtování přehodit na nás. Jako tomu bylo prakticky vždy v historii.
Od začátku vytrubovali, že to vyúčtování hodí na Rusko.
A Putina zavřou v Haagu.
Jestli jim do toho nakonec ten americký „Ferdyš Pištora“ nehodí vidle…..
To srovnání s Ferdyšem Pištorou je genialní. Ono to opravdu je takové „obrácení“.
Trochu mi to taky připomíná jednu teorii prof. Parkinsona o tom, že instituci zachvácenou“nestvistidou“ může teoreticky vyléčit schopný člověk, který se tajně prodere mocenskou hierarchií až na vrchol a pak udeří. Přesně tohle sedí na Trumpa.
Vzdáleně mi to připomíná Fica.
Taky se s „nimi“ tři své předcházející mandáty premiéra SR „maznal“.
Až pochopil, že domluva je možná jen s těmi, kteří se domluvit chtějí.
A co z toho ten Trump má? Tomu nejde vůbec o mír ani ty lidi.
Jak nejde o mír ? Mír bude, volby budou, klid bude. Tři roky války, on bude zítra měsíc v úředu a mír nadosah.
A volný ruce na podporu Izraele.
Naprostý souhlas, Gaio.
Když byl prezidentem poprvé, rval na Ukrajinu zbraně, co to šlo. Dostavbě Nordstreamu házel klacky pod nohy jako o život. Proti Číně štval a vysíral jak zjednanej (např. si byl „naprosto jistej“, že Číňani můžou za kovida a „požadoval“, aby platili celému světu jakési náhrady… atd.). O „molekulách svobody“ ze SSA ani nemluvě…
Kdybych chtěla vědět, kolik je hodin, Doníka bych se fakt nezeptala.
Jo, politici si myslí, že lidi mají špatnou paměť. No i když, voliči asi ano. Vsadím botky, že za 4 roky zas odněkud vyleze Pekarová a bude někam kandidovat a lidi ji to hodí, jako hází už 35 let Milce.
Tak o tom jsem psal už pod minulým článkem a pod tím současným jsem dal jen link –
zkuste číst, ne „rolovat“
https://web.litterate.cz/varovali-jsme-vas/comment-page-2/#comment-408781
Už před válkou jsem o tom diskutoval s okresním hejtmanem, neboli…..
Před pár dny jsem tu vyslovil tezi, že jednání Rusko – USA ukáže, zda jsou Rusové u konce se silami, nebo ne. Pokud začnou couvat a přistupovat na kompromisy, jsou v úzkých. Pokud ne…..
Ukazuje se, že (asi) u konce se silami vůbec nejsou. Tím je dáno i zděšení EU papalášů – co teď s tím?
Fialenko může stokrát volat „zbraně a peníze na stůl“, jenže za cca půl roku budou volby. Časy, kdy zabíralo volání po utažení opasků a pak bude líp, jsou v nenávratnu.
Já zbraně dávat na stůl nebudu, nenechám se o ně připravit. Jsou v trezoru a pevně doufám, že tam i zůstanou…. jisté to ale není.
A peníze? Jen ty, co mi ukradnou (snaha bude).
Postupně přihazují na váhu… od blbostí s víčky u pet lahví, přes krby a kamna až po zvýšení poplatků pro jejich televizi. Kojí se nadějí, že ta váha visí na pevném řetězu, uchyceným na pevném stropě stále ještě solidní české stavby.
Aby jim nespadla na hlavu celá střecha….
„Je mi líto, milé evropské hodnoty… Podle dosavadního průběhu jednání už pěkně dlouho nevyhráváme, ale zatraceně prohráváme.“
Prosím, za mě tedy – NEVYHRÁVÁTE a PROHRÁVÁTE
👍 🎯
Přesně tak, byl jste rychlejší.
OT
„Okolo šedesáti neziskových organizací se v otevřeném dopise pod hlavičkou neziskové organizace International Commission of Jurists (Mezinárodní výbor právníků) obrátilo na představitele EU s urgentní žádostí o financování poté, co stejný proces na 90 dní pozastavily Spojené státy. Podle výzvy těchto organizací hrozí vážné výpadky v jejich humanitárních projektech například na financování nemocnic, potratů či projektů na podporu lidských práv. Na výzvu upozornil maďarský premiér Viktor Orbán, který je označil za „Sorosovu síť“ a uvedl, že nepřipustí, aby finance dostaly.“
Tolik potratů jsme mohli dělat a teď nemáme peníze. To je hrůza, ty děti budou žít. Nepřípustné!
EU je vyjedený krám. Zajímalo by mě, kolik si jako myslí, že jim eurošlechta jako odhodí od svých stolů? Sama má málo a v tuhle chvíli přemýšlí, jestli bude potřeba víc peněz nasypat na udržení svých seslí, nebo na zelený úděl, nebo na virtuální armádu pro boj na UA. Navíc máme jakože rozjet tu zbrojní výrobu, rozšiřovat a zvyšovat ty mosty a tunely, zkvalitňovat silnice a železnice a tak vůbec.
Orbán je na koni, zvykněte si lepševici, jeho posice se bude jen lepšit. Totéž Fico.
Zastupujici ukrajinsky protektor Pjotro Fijalenko to vidi uplne, ale uplne jinak …
„Peníze a zbraně na stůl. Musíme být silnější, zhodnotil Fiala pařížské jednání
Evropa se musí zbavit zbytečných regulací a více investovat do obrany. Takové jsou podle českého premiéra Petra Fialy (ODS) výsledky středečního pařížského jednání o Ukrajině a evropské bezpečnosti. Pokud máme být bráni vážně, musíme být silnější ekonomicky i vojensky, řekl Fiala po schůzce České televizi (ČT).
„Závěr té schůzky je, že se všichni shodujeme na tom, že v této nové situaci je potřeba, aby Evropa byla silnější. Abychom dávali více peněz do vlastní obrany, abychom navýšili rozpočty jak na úrovni národních států, tak na evropské úrovni, pokud jde o naši bezpečnost a obranu,“ řekl český premiér.“
Další dluhy a okrádání lidí. To je jejich recept na všechno. Do prdele s EU.
Nutellín opět potvrdil, že rozum nedostane.
Naopak, jeho stav se neustále zhoršuje.
No jo. Fyjalový blábol – prachy a zbraně na stůl… Pokud bychom se měli obávat invaze stepních mongoloidních hord z východu, jak o tom někteří tzv. příznivci západu píšou, měli bychom rozjet zbrojní výrobu. Až na to, že není kde. Těžký průmysl kolabuje a zbrojovky, které přežily jsou v bezpečném zahraničí. Takže mu nezbývá než vyložit ty prachy a vyplatit se ze svého selhání. Snad až na to, že nejsou jeho – pochází z našich daní…
Je to docela prdel, když si obecní trouba pokusí pověsit kolty proklatě nízko.
Pokud jde o jejich obranu a bezpečí – zasr aných papalášů. Ať si vyberou prasátka, sbalí plnou polní a táhnou na Rusa sami.
„Celá ta krásná válka proti Rusku je v hajzlu.“
Tím je řečeno vše.
Re: AN
Ano, je to tak. Poznal jsem to podle toho, že mi včera bezdůvodně vynadal jeden můj zeťák. Původně chtěl Putina nahnat do hen toho Bajkalu. V tankových bitvách na počítači patří k absolutní špičce, takže vŮŮŮbec netuším, jak se to mohlo stát.
Až EU do boje nasadí elektrotankodrony, může se synek realizovat…
To můj sedmiletý syn taky, teda ta špička v bitvách s nakreslenejma tankama.
Tak mu to vyridte.
Dospelej, zda se že i zdravej chlap se pomeruje s malejma deckama.
Když to 2014 začalo, podíval jsem se na mapu, jak je velké Rusko a jak Ukrajina, kolik má kdo lidí a vojsk. A jen můj pohled neználka říkal, že Rusko se nedá porazit, vymazat z mapy.
Putinův výrok „K čemu by nám byl svět bez Ruska!“ ovšem hrozí jadernou válkou. To kdyby KoZa a USA přidalo více zbraní, peněz a žoldáků a Putin by se dostal do úzkých. Z Ukrajiny se pomalu (tu a tam) stává spálená země, chytřejší a bohatější Ukrajinci prchají kam se dá a Rusko, když se mu nepodařil Blitzkrieg v roce 2022*, začalo znova, pomalu ale s razancí parního válce brát si ruskojazyčné oblasti pod svou kontrolu.
Požadavky RF na ukončení SVO (čti války) jsou stále týž: Denacifikace, demilitarizace a neutralita t.j. neúčast ve vojenských blocích, prostě vše, co může zajistit mír na delší dobu, než se Ukrajina stačí lépe ozbrojit a znova začít útočit ve snaze dobýt zpět svá území. Ta válka vyhovovala jak USA, tak KoZa, kteří touží po porážce RF, jeho rozpadu a následném vydrancování. RF se nechala už několikrát obelstít, naposledy při Minských rozhovorech. (Merkelová přiznala, že to se konaly jenom z jednoho důvodu – získat čas na dozbrojení Ukrajiny, kterou KoZa + USA požívá jako klacku na RF.
Tak jednoduché to je.
Teď je ale změna: Trumpovy (Muskovy, Zuckerbergerovy atd.) Spojené státy zkonstatovaly, že válka je pro ně vlastně prodělečná a dávají od ní ruce pryč. Je třeba si ponechat nějaké (nemalé) prostředky na boj s Čínou. Nejednotná Evropa se tak ocitla sama proti RF, Číně a ekonomické síle BRICS. KoZa už celkem nemá čím harašit. Jedině snad svými budoucími kostmi. Putina asi znovu neobelstí, pokud by to byla léčka. Austrálie, Jižní Amerika a Japonsko se poměřování sil nijak aktivně neúčastní.
To je stávající stav.
*/ obsazení Krymu byla jediná blesková akce, která se RF povedla. Vše ostatní si museli Rusové krvavě vybojovat.
Re: Sk
Tak Krym byl trochu specifický. Jednak Ruskojazyčné obyvatelstvo, za druhé okolo 25 000 kusů vojska, které si v klidu a pohodě zaujalo patřičná stanoviště, protože pronájem základny.
Za třetí absence motostřelecké infrastruktury v držení VSU, jako si Ukři vybudovali na Donbassu u hranic se vzbouřenými oblastmi.
Za čtvrté Ukři neměli koule poslat relevantní vojenskou sílu na Krym, která by se proti Ivanovi postavila. VSU byla v r. 14 v totálním rozvalu, není ji možno srovnávat se stavem v roce 22. Tenkrát neměli ani naftu a benzín, aby vyjela na Donbass, pokud jí zbyly nějaké motory. Značná část techniky byla jednoduše rozprodána na díly, protože Vasil dostával žold ve směšné výši, ze které se prostě nedalo ekonomicky přežít. Tedy pokud jej vůbec dostal.
Vojáci byli ukrajinští. Dostali nabídku, stát se ruskými, nebo okamžitě vypadnout na Ukrajinu.
Psal jsem tom na svém blogu.
* Mám dojem, že v roce 2022 se Rusové stahli od Kijeva, protože věřili, že se v Istambulu dohodne mír.
Ano, ale stejně to přepískli.
Generalita byla ještě sovětská*, ztráty obrovské. Drony tehdy byly novinkou – na ukrajinské straně. Na ruské se o nich ještě jen uvažovalo.
Takový běžný sovětský generál z kanceláře, nakrvavený do uniformy a nad límcem té uniformy mu přetékal „ruský podbradek“. Putin je poslal do první linie – a záhy bylo po nich.
Ano, je tam, v tom ….
Je to třeba stále, ze všech tlampačů a obrazovek opakovat nedovtipným.
Že mají nevyšší čas převléct nebo obrátit kabáty. Nebo zalézt do stínu a moc se neukazovat.
A my, dezoláti, si musíme dělat poznámky, aby se ti převlečení zase nedostali k moci.
Protože zase bude slyšet – „My vám rádi pomůžeme s řízením státu, my to totiž umíme.“
Viděli jsme. STAČILO!
Už jsem to zažil.