Tak nám rok 2025 začal docela svižně. Ráno nám premiér popřál novým marketingovým videem, ať máme dobré ráno a že letošní rok bude rokem rozhodnutí a jen on nás provede tou správnou prozápadní cestou. Nemáme naletět všem obchodníkům se strachem a tak vůbec. Video bylo prošpikováno záběry z důstojných míst, balkónů, potřásáním rukou se samými lepšími lidmi v EU, byly tam prostřihy z Fialova setkání s Bidenem (o kterém už dnes víme, že nezačal být senilní až před volbami, ale byl mimo už před nástupem do funkce… ale počítám, že po setkání s Fialou se mu značně přitížilo), prostě rok začal drahým marketingovým videem naší pravdy a lásky.
O pár hodin později nám pak prezident ve svém projevu vysvětlil, že v naší politice začíná převládat marketing…
Jinak byl prezidentský projev plný frází o hodnotách, morálce a přijetí eura… Ne promiňte, bylo to v opačném pořadí. Na přijetí eura došlo dřív než na morálku a hodnoty. Moc hezky se to poslouchalo od člověka, který svou vlastní marketingovou kampaň přeťápl o dvacet milionů a dotazy úřadu pro dohled nad volbami vyřešil jednoduše – prostě na ně nereagoval.
Ke štěstí už mi chybělo jen, aby česká televize dala rozhovor Foltýnovi…. a nebo jeho bráchovi. Abychom to měli krylovsky dokonalé. „Na rohu ulice vrah o morálce káže.“
V projevech premiéra i prezidenta jsme se dozvěděli to samé. Máte se dobře, vy svině. Televize k tomu zdůraznila, jak byly hytlermarkety přeplněné a jak se ve Špindlu nevešla auta na parkoviště. Všechno je v nejlepším pořádku, věřte svojí vládě, víme, co děláme a pokud se náhodou máte blbě, tak jste jen podlehli blbé náladě. Sebereflexe žádná. Za inflaci mohl Babiš a ne drahé energie, za válku může Putin a s členstvím Ukrajiny v NATO to vůbec nesouvisí.
Naštěstí nám Ukrajina již začala naši pomoc oplácet. Udělala to stejně, jako pomoc oplatila Německu. Zastavila nám levný plyn. A nikdo neví, co to teď udělá. Naše zásobníky jsou poloprázdné a ze západu zatím nikdy nepřiteklo tolik plynu, kolik nám slibovali a kolik jsme potřebovali. O ceně vůbec nemluvím. Fiala se ani nedostal na večeři se Zelenským… prostě všichni vědí, že bude poslouchat jak hodinky a tak je možné ho vzít u huby. Protestovat nebude.
Hned v první den roku 2025 jsme se dozvěděli, jak se bude pokračovat… Pořád stejně. Všechno je správně, kdo je hodnotově dostatečně ukotven, ten to chápe. A kdo to chápe, ten je hodnotově ukotven. Kdo to nechápe, je dezolát, Putinův slouha, svině, zombík a dezinformátor. Za chvíli začne platit zákon o konečném řešení dezolátské otázky, který prostě jen zkopírovali z padesátých let. Urválka už v podobě Igora Mříže máme také… ten je také z téhle doby… jen ti novodobí Jakešové jsou mnohem blbější než jejich vzory.
V jednom se ale Fiala ani Petr Pavel nemýlí. Skutečně nás čeká rok rozhodnutí. Volební kampaň vlády už začala. Všechno se letos ukáže. Ukáže se, jak je to s grýndýlem, ukáže se, jestli Fialovi v zahraničí zbudou nějací spojenci, ukáže se, jestli bude světový lídr někomu stát za intervenci. Ukáže se, jak se udrží průmysl, ukáže se, jestli se bez ruského plynu fakt obejdeme a co to bude stát. Ukáže se, kdo doopravdy vládne na Ukrajině, jestli hodní demokrati a nebo maskovaní náckové.
Také se ukáže, za co jako národ stojíme. Fiala to řekl správně. Rozhoduje se o té jeho jediné správné cestě směrem k rozpuštění ve velké šťastné multikulturní a vítačské evropské rodině a nebo o tom, jestli si svou zemi začneme krok za krokem brát zpátky. Ukáže se, zač stojí naši lídři, ukáže se, jestli jsme schopni je podpořit a ukáže se, nakolik stojíme o samostatnost a co jsme pro ni ochotni udělat. Ukáže se, jestli si umíme dupnout a jestli si vůbec ještě můžeme dupnout.
Do voleb zbývá zhruba 250 dní. Každý den se teď něco důležitého stane. Každý den strhne nějaké masky, každý den rozuzlí některá dilemata, každý den poodhalí informační mlhu. Naše korouhve jsou vztyčeny, naše hesla jsme si rozdali. Teď už zbývá jen dotáhnout a nepokazit to. Politika se hraje především na vlastní góly.
A já vám o tom budu těch 250 dní psát.
_____________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
A co nadělila fialová pohroma do nového roku českým důchodcům?
„Poplatek za důchod na poštu stoupne o 123 %, zařiďte si včas posílání na účet
Poplatek za doručení důchodu v hotovosti prostřednictvím České pošty stoupne od 1. února 2025 z 35 na 78 Kč, tedy více než dvojnásobně, o téměř 123 %.“
https://www.finance.cz/552561-poplatek-za-duchod-na-postu-stoupne-o-123-zaridte-si-vcas-posilani-na-ucet/
No už vidím starobní důchodce, kteří doteď neměli ani účet v bance a nepoužívali počítač či „chytrý“ telefon, jak letí ve svých kupříkladu osmdesáti do banky, aby si účet zřídili. A pak už jen všude platili nejlépe „chytrými“ hodinkami.
Tam píšou že se to netýká těch, kterým přiznali penzi do r. 2010.
Od té doby uběhlo 15 let, takže ti, kteří šli v roce 2010 do penze k té osmdesátce mít daleko nebudou, jestli dobře počítám. Tehdy byl odchod v kolika, v 63 letech?
To nevím. Já v důchodu ještě nejsem a jak to vypadá, tak ani nikdy nebudu 🙂
🇫🇷🇩🇪🇵🇱🇬🇪 Francie, Německo a Polsko vyzvaly gruzínské úřady, aby projednaly možnost uspořádání nových voleb.
„Závěrečná zpráva OBSE/ODIHR potvrzuje naše obavy ohledně integrity volebního procesu a poukazuje na rozsáhlé nesrovnalosti a nedostatečné vyšetřování v reakci na obvinění. Volby neproběhly v souladu se standardy, které se očekávají od kandidátské země EU,“ uvedly země Výmarské trojky ve svém prohlášení.
No, pokud vim, Gruzie prerusila proces prijimani do EU, takze jim nejake standardy mohou byt ukradene, ne?
Nekdy by mne zajimalo, jestli nekdo premejsli nad tim, jak moc nelogicke sracky vypousti.
Bejt v Gruzii někdo s držkou prořízlou aspoň na 0,3 Zemana, tak si speciálně Francii vychutná. A Německo nakonec taky s dotazem, jestli k těm standardům patří oficiální špiclování nepohodlných opozičních stran a veřejné úvahy o jejich zákazu.
A taky bych vypustil neco ve smyslu standardu EU, ktere vedly ke zruseni vysledku voleb v Rumunsku.
Když jsem se ptal Gruzínců, jaký soud rozhodl o nelegitimnosti voleb, vyhýbavě tvrdili, že soudy jsou zkorumpované.
Takže to tam funguje stejně jako u nás…
Jaképak asi nastanou ty sankce EU na Gruzii?
Zablokují konta a účty vybraných osob pobývajících v Unii Eurofašistů?
Přestane se v Gruzii platit eurem?
Vyženou gruzínské diplomaty jako Babiš ruské diplomaty z čezka?
Alespoň se Gruzíncům rozsvítí, do jakého koncentráku se měli zahákovat.
Možná si uvědomí, že je bližší košile lepší než svěrací kazajka.
Něco podobného jako Fulbrightovo stipendium pro Farského
Jak transformovat 250 let amerického federalismu na návod pro příštích 25 let EU
To byla odpověď Tecovi, že nikdo neví z čeho školí v Aspenu,nevím proč se to špatně zařadilo
Někdy se nečekaně objeví chyba mezi židlí a klávesnicí.
„Katolický kněz“ Tomáš Halík:
„Také v Evropě, v naší blízkosti, na Slovensku a v Maďarsku lidé uvěřili lžím a ve svobodných demokratických volbách odevzdali moc těm, kteří dnes rozvracejí životně důležitou jednotu Evropy a předhání se v kolaboraci vůči našemu nepříteli ruské imperiální rozpínavosti.“
https://t.me/neCT24/68078
To není katolický kněz. To je Satanův velekněz.
Je to Satanův zplozenec.
To je každý fláterník v lůně.
V tom případě je tenhle tuplem.
Ne. To není. Znám jich dost na to, abych to moh říct.
Možná je znáte málo. Pozor, abyste nebyl zklamán.
Trochu toho sebestředného narcise Halíka odlehčeme:
https://www.youtube.com/watch?v=fY_xb7Hdkes
no.. konec vidlaka na YT prijde za 3, 2…
Tomáš Halík vyjádřil podporu Čaputové jako naději pro celý region
https://img.krestandnes.cz/2019/03/Sn%C3%ADmka-obrazovky-2019-03-12-o-17.41.07.png
To je Rudé Právo.
Také v mé blízkosti, na naší ulici někteří sousedé uvěřili lžím českého šoubyznysu o kvalitě české hudby a docela svobodně si koupili Best of Michala Davida a předhání se v propagaci a poslechu této stupidní pop music. S takovými odpornými bytostmi se odmítám zdravit a ani ruku bych jim nepodal.
Prostě máš jiný názor ? Tak jsi hned špatný a nebavím se s tebou. Ale nejdřív tě musím poučit o těch správných hodnotách.
Musíme je donutit, aby se ZCELA SVOBODNĚ rozhodli podle našeho názoru.
To je tak, když se hlasuje a většina chce něco jiného, tak se mamlas ozve a chce hlasování opakovat, až se navolí to co chce on.
Přemýšlel jsem, jestli o Halíkovi lze napsat něco, co se o něm neví. Jenže, sebestředný a ambiciózní (vždyť kromě jiného taky „uvažoval“ o prezidentování) narcisek, to je o něm známo. Taky je třeba prý intelektuál. No, asi je, koneckonců, dnes se o spoustě prapodivných existencí například říká, že jsou to zase experti. Jenže to je těžká věc, on kolikrát když takový intoš nebo expert otevře hubu, je to jak dopuštění Bóži. Ještě mě napadá, že je nadstandardním počtem lidí považován za strašlivýho kokota, vlastně lze říct za strašlivýho lofase. Ale jinak nevim.
Bejval taky kádrovák na nějakým ministerstvu.
Za totáče.
Myslím jsem to taky kdesi slyšel.
Katolickou církev coby instituci zrovna nemusím, což z mého psaní lze celkem snadno poznat. Nicméně taky proto, že když byla mocí, automaticky trychtýřovitě vtahovala sociopatické šmejdy. Dnes je stejně tak – protože drží moc ona – vtahuje „liberální demokracie“, až se to změní bude je vtahovat něco jiného. To tak s mocí je.
Lze proto říct, že církev za toho Halíka „nemůže“ (jakkoli ve skutečnosti může, a to velmi). V současnosti disponuje ještě jedním exemplářem odpudivosti, je to jistej Herman. Kdysi v 90. jsme měli puštěnou tv a on tam v čemsi byl coby mluvčí Biskupské konference. Neznali jsme jej, žena však pravila – koukni, jaký má baziliščí voči. No, a pán se pak začal profilovat.
A proč ta KC za oba (a za „hrstku“ dalších) velmi může, no, proto, že kdyby skutečně byla ze své sebedefinice takzvaně svatá, jednoduše by spontánně disponovala samoočistnými geny a odpudivé bytosti by v ní – nemohly být přítomny.
Jeden dýpfejk ode mě: https://www.youtube.com/watch?v=fY_xb7Hdkes
🤣👍 I za hudební a obrazový podlkad 😁
Když se ten Bandera smí oslavovat, tak to znamená, že je možné hanět židy, které tento neměl rád a dokonce je sám vraždil?
Jak se na rok 2024 dívá jeden z nejvlivnějších ruských politilogů Dugin.
A co prognozuje na 2025.
https://www.armadnymagazin.sk/2025/01/02/zhodnotenie-roka-od-alexandra-dugina/
Dámy a pánové, děcka, nevím tedy, zda to sem někdo již nedal, ale opakovaná snad nevadí.
Celkem povedená Vidlákova parodie (kde je více pravdy, než v originále)
na marketingový produkt – novoroční signalista v roli premiéra.
Vhodné pro řetězové maily a všelijaké to občansky aktivní sdíleníčko….
„dobré ráno svině“
https://www.youtube.com/watch?v=UPyEs6u0wm0
Tak už se těším na parodii novoročního „čtení“ rozvědčíka.
Teď už nebudeme vědět co je sktečnsot.
*skutečnost
Budete… je tam napsáno Vidlákovy kydy… 🙂
Velmi dobré. Nechci malovat čerta na zeď, ale měli bychom mít promyšlený plán, pokud bychom se nemohli sjednocovat na tomto fóru. Chtěl bych se zeptat pana Alefa, jak se budeme moct dát dohromady, pokud by se stalo, že přístup nebude fungovat. Stejnou otázku chci směřovat i na Vidláka .
Bojujeme proti někomu, kdo pravidla demokracie nectí. Takového Rakušana si umím představit v dlouhém koženém kabátě.
Všichni víte, kde mám adresu a všichni na mě máte telefonní číslo. Stačí si ho jen uložit a pak použít.
Prvním krokem je vždy osvobodit vlastní mysl. Ignorovat dogmata, nenechat se ovládat umělými tabu „o tomhle se nesmí přemýšlet“ nebo „tohle nesmíš číst“.
Soudruh komunistický rozvědčík naučený text z US ambasády odříkal pod ukrajinskou fanglí
Viz ofiko video, čas 0:15 – na záběru přichází komouš Pávek a na budově Pražského hradu je v záběru vidět prezidentská standarda a fangle ukrobanderistánu
Btw, česká vlajka vidět není
Co my si necháme líbit. A ukrajinský velvyslanec vzkazuje, plaťte nám plaťte nám plaťte nám
Vzkaz Kyjeva Čechům zdrženlivým k pomoci: Podívejte se uprchlíkům do očí
sami ukrajinští představitelé se ale nepodívají a stydět se nebudou za ničení vlastního národa
Českou fangli má rozvědčík na klopě.
Chtěl jste říci ukradenou československou, že ?
A to jsem byl vždycky naštvaný, že na Hradě vyvěsil prezident Zeman vlajku protektorátu Evropské unie.
Ačkoliv Bruselská vlajkosláva je už hromadu let pouze z modrých vlajek s hvězdami dvanácti židovských kmenů na znamení svrchovanosti.
Proč na Hradě nevlaje vlajka Unie Eurofašistů, ale vlajka Ukrafašistů je naprosto výmluvné!
Proč prezident čezka má projev na nádvoří pod vlajkou okupantů mluví za vše!
K tomu zastaveni plynu Ukrajinou,každopádně to bylo domluvené s Bruselem,potrestat Fica.Ještě mne napadá toto,platí Ukrajina hotově za dodávky zbraní, munice,nebo to platí stát výrobcům, dodavatelům a vývozcům. Víme jak to bylo u tech del.granátů.
Včera se na ukrajině a ve východním křídle NATO/EU slavily 116 narozeniny Stěpana Bandery.
Nově i v rakousku:
https://x.com/PetrNov95968147/status/1874728046210470328
Pane Vidláku,burcujte národ,aby těch 250 dní bylo raději jen 50.
Vaše připomínka Karla Kryla – není on vlastně věčný???
Tak hle jak se perou
jen pohleďte na ně
jak úplatky berou
a svrbí je dlaně,
pohleďte na ně
jak zatančí tance,
když na místo daně
jim dají kus žvance.
Pít,klít rouhat se víře,
pak sedět v díře nějakej rok,
klít pít co hrdlo ráčí
vždyť osud stáčí
už poslední lok…
je to ještě dál,ale básníka tu dělá někdo jiný.
Možná bychom měli postavit pomník Karlu Krylovi.
Pomník odvahy,tvůrčí síly a lidskosti.
👍 🎯 🏆
Vztah nového režimu ke Karlu Krylovi byl nejlepší indikací kvalit a cílů těchto jedinců.
Pres vsecky snahy a usili, ukolebavky Kryla nic nezmenily.A bohda nezmeni..
Jardo, jste mizerný básník. Zde čtěte, jak se to má dělat :
Co je to za hvězdu ?
Nejsi dcerou Morgensterna,
přec záříš od rána do noci.
Myšlenkám svým jsi stále věrna,
zbloudilým toužíš pomoci.
Dáváš vzniknout novým hvězdám
před tebou poklekám, rád se přiznám
Jsi hvězda rudá, jasná nova.
Ty, soudružko Pelikánová.
Až se bude pražské letiště jmenovat Letiště Karla Gotta, bude už lépe. Ten název má ohromný symbolicky význam, dává vědět, kam, do čí země člověk dorazil. Kdo to tu kurýruje. Pro lepševiky zásadní, sami to říkají.
Odkaz spíše pro paní Markovou, ale jsme na dobré cestě, po úspěšné digitalizaci stavebnictví to s Velkým digitálním bratrem vidím dost podobně:
https://www.echo24.cz/a/H3gJ3/zpravy-svet-obri-unik-data-volkswagen-skoda-auto-polohy-adresy-ridici
😀
P.S. tajné služby to mají ošéfované již z tolika zdrojů, že není úniku, ale tohle je riziko či spíše dar pro kriminálně závadové prostředí. Dobře, že se dotkne hlavně zelených fanatiků…
Když o vás někdo sbírá data, tak musíte nejen věřit tomu, že s nimi nedělá nic špatného, ale že je dokáže ochránit před tím aby mu je někdo ukradl. A proto že taková ochrana něco stojí. A programátoři co dělají lepší software (bez chyb) jsou dražší a protože snižujeme náklady aby byly vyšší zisky, tak je jen otázkou času, kdy podobné databáze co se v nich nikdy nic nemaže neskončí v rukou zlodějů dat.
Dále pokud daný systém běží v „cloudu“ (na pronajatých počítačích někoho jiného) jako tento systém, tak je ochrana dat před tímto pronajímatelem chráněná jen paragrafy ve smlouvě. Když si majitel počítačů bude chtít udělat kopii těch dat, tak to udělat může (a jemu nadřízená státní moc pochopitelně také)
Navíc případ popsaný v článku naznačuje, že se jednalo o exporty datových sad co jsou asi určené pro různé třetí firmy co se pak v těch datech hrabou a nejspíš za peníze kupují a analyzují. A někde se nedokázali shodnout na lepším způsobu předávání než přes nezabezpečený cloud (znáte to, produkťák tlačí na termíny a pošle sekuriťáky k šípku)
Přitom tom sběr a zpracovávání podobných informací je legislativně celkem dobře regulovaný v telekomunikacích. Stát velmi bedlivě reguluje, aby si nikdo nemohl koupit např. to komu telefonujete a zároveň umožňuje, aby s patřičnými razítky od soudce mohl policista tato data získat, když např. vyšetřuje vraždu.
Neměl by být velký problém tyto pravidla přenést do automobilek. Kdyby se chtělo.
Ochrana dat v dnešní době? Tomu říkám srandy kopec.
Zmíněné telekomunikační firmy si data dobře chrání (fyzicky, interními směrnicemi, přístupy zaměstnanců do systému, jejich kontrola …), protože za případný únik by následovala velmi citelná pokuta od regulátora. Nejspíše to má kořeny ještě z dob listovních tajemství.
Nádhera, to je ta móda cloudu.
Kromě lokalizačních údajů se mezi uniklými informacemi nacházely i kontaktní údaje řidičů, včetně jmen, adres a telefonních čísel. – Kdo dá autoprodejci telefon a adresu k zadání do systému, nebo to tam dají bez vědomí majitele ?
Nadja Weippert (Strana zelených), která uvedla: „Jsem šokována. Nemůže se stát, že moje data zůstanou nešifrovaná v cloudu a nejsou dostatečně chráněna.“ – Naprosto klasická reakce lepševika, na ostatní Bílý Tesak,
A není to tak, že data v cloudu se automaticky stávají majetkem poskytovatele? A jen víra, že on je zabezpečí a sám neukrade musí stačit?
Tak ono data o celém lidském životě sbírá stát i korporát. Jeden údajně pro bezpečí (čí?), druhý pro další kšeft(y). Ale co je jednou elektronicky, to se kopíruje snáze než kádrovácký spis (spíš trezor spisů – a obsáhlejších než bývaly, agregace se sociálními sítěmi z toho dělá úplného Orwela).
A jakmile – je to připojené k internetu, pak je to tam na furt, a k dispozici každému (někdy za úplatu, někdy z jiných pohnutek…).
Ale ako to je s platbou internetu? Kúpim auto, nemám predplatné na nič, to prepojenie na net je v cene? Vyjdem z garáž a som na nete? Bez ohľadu na providerov? A ten cloud, kto financuje? To sú predsa také veľké dáta, ze to až je k nepouzitiu….a priestor v cloude je drahy
no, kdo to asi platí … pročpa asi Fabie bez motoru a bez kol stojí 400.000 Kč ?
V novém roce si dejte pozor hlavně na kecy proti fijalovi a jeho bandě, Ta chcípající mrcha se rozhodla ještě kopat a tak nasadila cukr a bič. Cukrem asi míní ty nasládlé fijalové kecy o tom jak se máme skvěle a bič je naty co se tomu pošklebují. Ti patří podle fijali za ostnatý drát a za hluboký příkop.
https://www.sosp.cz/predvanocni-utok/
No, taky mi nejde do hlavy, proč tak dobrý premiér potřebuje v dvouminutovém videu asi 80 prostřihů.
Záběr na Konečnou po větě „i u nás se vynořili…“ by bylo dobré zkusit nějak využít… To se točilo za státní prachy nebo ODS?
Přeju stejně svižné a úderné psaní v roce 2025 jako dosud… Díky.
To je zaměřené na mladé. Ti svět vnimaji jako Sérii klipů a pozornost dokážou udržet asi tak 5 vteřin ….
5 vteřin? Vy jste tedy optimista.
To je jednoduche. Bud sdelujete myslenku a date divakovi cas tu myslenku prijmout a zpracovat nebo ho zahrnete tunou blyskavych sracek. Cozeto rikal pamprezident o marketingu?
Zdravím vás banda jedna nepodarená 😁😂😁………. Tak to u nás máme iné starosti. Hymna,hymna…. je tu kvikotu o nefunkčnosti hymny našej. Vadí im hlavne že je nestvoril nebinárny umelec alebo aspoň transgenderový mačkopes 😁a nemá aspoň jednu slohu v angličtine US a nebola skomponovaná v USA. Žebráci dezoláti nevedia čo je pekné.😁
——–
Prezidentský úrad prevezme hetman Zelenský ,lebo sme nepochopili, naozaj nepochopili jeho múdre rozhodnutie uzavrieť trubky a nakoniec to zavrel hajzlik Putin ako oznámil hlúpemu Slovákovi. Podľa hetmana sme nevďačná zločinná lúza čo chce len banalitu mier.
Toho se brzy chytnou čeští “umělci”. Jsme v hymně pozadu. Možná ani nebudeme mít hymnu, ale hymen. A text…. kočka leze dírou.
Naše je naopak vysoce aktuální. Kde domov můj si muže zpívat každý ožebračený bezdomovec, ktere z národa neúnavně dělá vládní zadlužování.
Možná ta naše tklivá hymna je příčinou karmy národa. Mít něco akčnějšího by třeba změnilo směřování a v politice by se objevil někdo ráznější, než současní slimejšoidní žvanilové.
Nad Tatrou sa blýska přeci jen generuje jiný typ lídra, než to naše nevím kde bydlím.
Tklivá hymna? Tak co ji svěřit nějakému raperovi? Nebo heavy – metalistovi?
To by pak generovalo lídry! [;>D)
Jen neříkejte dvakrát, někdo se toho za meloun chytne a ještě bude vyžadovat autorské poplatky za každé puštění.
Ještě jsem neviděl žádného lídra vytvořeného pomocí padajících hrnců.
Také si tak říkávám.
Namísto abychom slavili kdy komu jsme dali přes hubu, slavíme kdy kdo dal přes hubu nám, koho z našich zamordoval. Ani to nám nestačí. Oslavujeme kdo se sám zamordoval. Naše oslavování je nářek a vzpínání rukou k nebesům. Nedej zahynouti! Čekání na spasitele. Blaník!
Vrchnosti to vyhovuje.
Taky mám ten pocit. Pusťte si polskou hymnu. Ještě Polsko nezhynulo…
Reflektujici stav, kdy Polsko jako dstat neexistovalo. A opakovane se kluci snazi, aby byla stale aktualni. Jako polovicni Polak z toho nemam radost.
Polsko, Polsko, není to ten bludný balvan mezi Německem a Ruskem?
Mě by se třeba jako hymna líbí slova sokolské písně Lví silou
https://www.youtube.com/watch?v=cl7cL4nAacU
Kdyby si někdo pohrál s pochodovou sokolskou verzí (upravil začátek a mezihry)
https://www.youtube.com/watch?v=bu18aR_oRbU
něco by z toho mohlo být
Jo, a ještě mě napadl jeden stařičký text: Kde domov můj, kde domov můj. Tam, kde řádí Čechů vrazi, předáky nám v žalář sází… dál už to nevím, vypadlo z paměti.
http://www.obrys-kmen.cz/index.php/rocnik-2019/269-11-2019-16-brezna-2019/2721-trinackrate-kde-domov-muj
Na druhou stranu, ta podle vás tklivá hymna s textem oslavujícím rodnou zemi je podle mne daleko lepší, než to cizí vojenské břinkání. Francouzská, italská… Ano, cosi to o národu vypovídá, ale nemyslím si, že o Češích to vypovídá něco špatného.
Měli bychom zpívat ZDE domov můj…
Zbytek může zůstat.
Výborné! Jsem pro. A připojit vynechanou část.
Ládík jedna stvůra už naši hymnu znetvořila na satanský chorál.
Neměli bychom na to zapomínat a jednou….Jinak – slovenská hymna
po předělání je doplněna kvílivými zvuky – nechápu proč.Navíc
je zpomalena,taky nechápu.Československá hymna měla dvě
velmi pěkné k sobě se hodící části – českou – ubrečenou ale naši,
a slovenskou – rozhodnou,dynamickou ,chlapskou.Nejdříve se
fašisti pokusili zmrzačit tu naši.Nyní totéž udělali na Slovensku.
Měli bychom si poznamenávat jména těch,kteří útočí na národní
podstatu.Aby se příští generaci nestalo co nám,že potomek těch,
kteří v padesátých letech spolupracovali na politických vraždách
jako šéf Ústavního soudu pustil fašistickou chátru k moci.Kdo se
z dějin nepoučí,prostě si je zopakuje.
Slyšel jsem novou verzi. Je o dost pomalejší a je zpívaná. Takže pro Anglosasy a jiné to bude exotika.
Jinak: Stála prý přes milion. To Slováky určitě zahřeje.
Starý kocour
Názor hudobníka s ktorým v podstate súhlasím: …“Vypočul som si. Precital som si aj nazor a nie jeden. Zoberiem to však z hudobného hľadiska, lebo to treba cítiť. Slov sa nikto nedotkol, majú svoj význam a nielen v dejinách ale aj dnes! Zmenená bola dynamika – teda z „tvrdého“ pochodu na niečo „chlácholajúce“ jemne, ale zároveň v sile. Všetky hudobne prvky boli vyobrazením Slovenska. Či už zbor, ci už fujara, ci zurčanie potokov po rokliach alebo tiché dušu hladkajúce zurčanie potoka čistinou. Značná časť obrazov Slovenska pretavená do hudby. Neviem čo bolo konkretným úmyslom ale pocitovo z „bojového“ pochodu sa to priblížilo „pokoju a pohostinnosti“ národa. Treba sa započúvať a nechať voľný priebeh tomu čo hudobne bude nasledovať. Môj názor ako aj hudobníka aj človeka, čo nasadzoval život za svoju vlasť počas služby, je to veľmi krásny nástrel začiatku umiernenia! Zostavajú nám všetky doterajšie „verzie“ takže nikto a nič nebude bez toho čo „potrebuje“……
——
skôr vadí, že to nebolo z opozičného PS košiara 😁 a peneží …..
No, dobře jste hlavně udělali, že jste přidali druhou sloku… Prebrali ste sa…
S ohledem na očekávaný vývoj byste to měli doplnit i o ty šable a púta…
Ešte jedle rastú na krivánskej strane.
Kto jak Slovák cíti, nech sa šable chytí
A medzi nás stane.
Už Slovensko vstáva, putá si strháva
Hej, rodina milá! Hodina odbila
Žije matka Sláva.
—
Úspěšné probouzení a střízlivění Slovákům v roce 2025…
My budeme dál řešit, kam vlastně patříme…
„Žije matka Sláva“?
Tedy panslavismus? Přichýlit se k „velikému tomu tam dubisku“?
Možná by to bylo rozumnější. Šli bychom někam, kde to už známe a kde nás sice budou také obírat, ale ne tak hodně. A poručníkování bude o dost menší.
kam vlastně patříme…
a že se naše elity a intelektuálové spolu s umělci snaží sugerovat,že na západ. Pro ně je to jediná volba. Obdivuji, že věnují tolik času a energie tomuto sugerování. Od určitých typů jsem nic jiného ani nezaznamenala.
Neobdivuji, dělají to pro velké peníze, jinak se nejsou schopni ani uživit.
Těžko říci kam patříme, ale je myslím dost jasné, kam nepatříme.
CR a SR sú mostom medzi vychodom a zapadom. Spolu s PL, FI,HU. Most je most, nemal by sa nikto stazovat, ze patrí len jednej strane
Re: tzR
Já si do vás hned zkraje roku POŘÁDNĚ kopnu.
Když je hen ten oný – mačkopes (to je prostě nááádhera, skoro jako kuťafááás), nemá být spisovně ve slovenčině „žobrák“?
(-:
Targus tak žobrák je žebrák…. mačkopes je ani pes ani mačka, trans mačkopes nie je ani ženská ani chlap….. radšej žobrák ako mačkopes 😁😂
Re: tzR
Děkuji za trans-mačko-psa. Ten se taky hodí do domácnosti!
(-:
Btw. doufám, že jsem vás aspoň trochu nasral!
(-:
Targusi nenasral. Nechci Vás zklamat, ale to Vy neumíte, z Vás je pořřád cítit, že sice trochu provokujete, ale pořád to myslíte dobře.
ten z Rajky napsal:2 ledna, 2025 (8:43)
Vaše starosti s hymnou my s tou naší už máme za sebou. Dokonce už dvakrát.
Poprvé v roce 2008 za Topolánka.
Podruhé v roce 2018 zase dostal nápad Český olympijský výbor(Kejval).
Myslím, že to bylo v téže době kdy byl „upraven“ státní znak na reprezentačních dresech.
Zde všechny verze. Byly tuším pokaždé asi čtyři. Kolik to tehdy stálo nesdělili.
https://ct24.ceskatelevize.cz/clanek/domaci/poslechnete-si-nova-provedeni-ceske-hymny-puvodni-byla-podle-sportovcu-prilis-kratka-82193
Díky bohu zůstala ta původní. Ovšem dokdy. Brzy od posledního pokusu uplyne 10 let, takže je čas, aby se tohoto tématu zase někdo chopil.
P.S.
Dodatečně všem PF 2025.
Ještě že ty rozhovory dává v přízemí v hustě obydlených Dejvicích, jinak by si mohl zaplachtit z vyššího patra:
http://www.lukaskovanda.cz/s-eurem-nemecke-mzdy-rychleji-dohanet-nebudeme-jak-sugeruje-prezident-pavel/
Dezolát, dezolátská! A jak je rafinovanej – má zuby 😀
Nechci Vám kopat do bábovek, ale zrovna pan Kovanda to velmi šikovně hraje na všechny strany.
jistě, jinak by ho už nikam do médií nepustili…
Když rozvědčík říká, že stav republiky zdaleka není tak špatný, jak tvrdí Babiš, vlastně tím naznačuje, že bude hůř…
Ale co zásada „my nesmíme ani naznačovat“? 😀😀
Re: tonda
Soudruzi můžou. Nutelín vysílá signály, PePa jede znakovou řeč bez rukou, neboli mele pantem opisně.
Macinka: ODS opustila pravici, utopila se ve Spolu, rozpočet nepotřebuje další daně | Chuť moci #69
https://www.youtube.com/watch?v=X1RgJBOhMaE&t=1s
Datarun
1. 1. 2025 Chuť moci
ODS si nalhává, že je pravicová, lže si do kapsy, že vyhrají příští volby, říká v podcastu Chuť moci předseda Motoristů sobě Petr Macinka.
Příští vládu podle něho bude pravděpodobně sestavovat hnutí ANO a o tom, jestli bude spíše pravicová nebo levicová, rozhodnou Motoristé nebo komunisté.
Stát podle Macinky nepotřebuje další daňové příjmy, měl by škrtat, za černé díry rozpočtu označil třeba školství nebo zdravotnictví. Armádu nepodceňuje, důraz ale neklade na neustálé nákupy techniky, například zastaralých tanků Leopard, které jsou z 80. a 90. let minulého století. Petr Macinka byl hostem Thomase Kulidakise. Natočeno ve studiu Datarun! https://www.datarun.cz
Ale o žroutech financí, jakými jsou politické „neziskové“ nátlakovky, se nezmínil, že? Nebo snad ano?
lujjza napsal:
2 ledna, 2025 (7:38)
Kulidakis pěkně namočil Macinkovi čumáček v jeho protimluvech.
Macinka může být dobrý asistent, ale není lídr.
Prostě vhodný koaliční partner.
Kulidakis je (podle mě) nejlepší politický komentátor současnosti. Dodržuje striktně „Padni, komu padni.“, ale přitom není zbytečně útočný. Někdy je přiměřeně jízlivý, a to mě baví.
Chraň nás Bůh, pokud budou Motoristé nějak promlouvat do vládního programu… Kinderkapitalismus střihnutý umělou inteligencí. Bohužel, vlivní influenceři typu Xavera či Kubelíka jim umetají cestičku co to jde, takže mladý muž po škole, co si z první výplaty koupil herní komp a z druhé poslední model I-phone (a tedy není žádná socka), má, i díky nim, ve své volbě jasno…
Jestli by se měl Macinkův program stát realitou, tak tady máme naprostý rozvrat a ještě s nostalgií (sic!) budeme vzpomínat na současný marasmus. Řeči o autech a motorech jsou pouhou mediální zkratkou (a uznávám, že výbornou), která se má dostat do podvědomí voličů a překrýt absenci programu. Respektive překrýt program, který je postaven na ožebračení 90% ve prospěch dnes již movitých 10%. Fakt bych i zaplatil, kdybych mohl vidět duel Macinky či Turka se Švihlíkovou. Ta by jim ty devadesátkové chiméry dobře omlátila o hlavu…
Podepisuji, jen doplním, že se u mne rozbliká červená kontrolka u každého, kdo se tváří jako národní, ale začne řešit pravolevost vlády po těchto volbách.
Dodatek, opomněl jsem. Turek není blázen aby šel na veřejnou popravu, myslím že se jednak poučil fiaskem s národní blbkou a jednak ví, že na paní docentku Švihlíkovou nemá. Macinka by tam něco blekotal, pro druhou stranu i nás naprostá ztráta času.
Političtí červi se vzájemně požírají v senkrůvně naší politiky. Taky chtějí k moci, ne nám nějak pomoci.
Vyjádřím se jen ke dvěma tématům:
1. Hospodářský růst Polska se zrychlil oproti ČR přesně v tom okamžiku, kdy si Polsko tvoří cenu elektřiny v Polsku, a má ji podstatně nižší oproti ceně elektřiny v ČR tvořené na burze v Lipsku. Od té doby Polsko ekonomicky roste výrazně rychleji proti růstu ČR. Nebo jiný příklad, růst Španělska je 3,4% zatímco růst ČR je jen 1%. Španělsko má ovšem také podstatně nižší cenu elektřiny.
2. Přijetí eura zablokovalo či razantně zpomalilo ekonomický růst všech zemí, jejichž HDP na obyvatele byl pod průměrem EU. Až bude ČR na 110% průměru EU HDP na obyvatele, bude možné mluvit, že zavedení EUR ekonomicky prospěje. Do té doby je to čistý nesmysl. Zase lze podle prosazování okamžitého přijetí eura poznat blbce v politice dnešní doby.
Bez snížení cen elektřiny a zachování CZK na příštích 10 let není šance na ekonomický růst.
Díky, pane kolego, to je
úderný slogan a srozumitelný.
Plný souhlas.
„Ukáže se, za co jako národ stojíme.“
No právě.
Né, že by ostatní národy na tom byli o moc lépe.
Tahle zeme je totalne zkurvena.
Ostatne, jako kterakoliv jina.
Jmeno toho filmu uz z hlavy nedam.
https://www.youtube.com/watch?v=mtrniTweuzE
a k diskusi o hymně tam někde níže:
https://www.youtube.com/watch?v=Vc9pN8s_uMQ
Tak jsem na Silvestra na chvilku nahodil bláznivou bednu, na ČT1 zrovna začínala Všechnopárty. Pan Šíp tam měl skvělé hosty, ale nejvíce mě pobavil pan Osmany Laffita s tou Nutelou. To byl vlastně hlavní bod jeho vystoupení. Tak nevím, byla to jen náhoda, kouzlo nechtěného, nebo snad…
Neviděl jsem (vypnuto celý večer), ale Šíp má bohaté zkušenosti se „statnim dohledem“, tak bych moc nedal za to, že hostům předem naznačil, co a jak ….
Povedl se i silvestrovský pořad Inkognito na Primě (já mám ten pořad ráda a sleduju to celý rok).
Jako host v tom pořadu vystoupil imitátor Petr Jablonský, který mimo jiné předvedl i imitaci projevu Fialy a PePy107.
I když si myslím, že se Jablonský hodně mírnil (podle toho, jak znám z jůtůbu jeho tvorbu), tak oba ty projevy byly na hranici provokace a na přítomných bylo vidět pod úsměvy znatelné rozpaky.
Liberální umělci halasně ocení už vyčpělou satiru na Babiše, Okamuru nebo Zemana nebo na hranolku Schillerovou, ale neumí si zatím poradit s novou satirou na Fialu a PePu107.
Skvělá satira na stávající režim byla ještě svobodná v době pořadů Bubílkové a Šimka:
Šimek jako Klaus a Zeman
https://www.youtube.com/watch?v=6EBpLlFyMBk
Perfektní, díky za odkaz. 🙂
Skvělou satirou na režim dělali Šimek a Grossmann – viz např. Jejich Krchov a Pupák. A že to nebylo na ten stavajicí? Vžyť je jestě debilnějsí než ten tehdejší.
A umělci? Po r. 48 taky byla většina umělců prorežimní. Stačilo 15 let, nástup Chruščova na trůn a bylo vše jinak. Ted už máme 35 let od hadráku, tak uvidíme, jak se projeví nástup jeho veličenstva Trumpa😀😀
toníček…… po roce 48 byla většina umělců skutečné osobnosti,
které vytvarovala předválečná republika a změna režimu.A že byli
někdy pro komouše??Poprvé v dějinách měli jisté peníze každý
měsíc.A odváděli za ně opravdu uměleckou práci.A dnes??Dotace
astronomických čísel,na jevišti nejednou podřadná ubohost,
tuctoví lidé bez osobnosti…..atd.Sbírka na trhaviny,hluboký
předklon před podřadnými politiky…raději nepsat.
Ne, to nebyla svoboda, to byla stejná prorežimnost jako dnes, jen to spousta ještě neprobuzených lidí nevěděla. Do pana presidenta Zemana se kopalo celou jeho politickou kariéru, do Klause se smí od jisté doby, ovšem umírněně. Přesně podle toho ti dva jeli. Neposoudím, do jaké míry to dřříve bylo Jiřím Grossmanem a do jaké míry proměnou Šimka.
Anno:
Laffita? Tak to si pustím. Je vtipnej a hodně prostořekej a nutela, říkáte…….
Od voleb, které vyhraje Babiš, si neslibuji nic. Jedině od Trumpa s Putinem.
Na Trumpa bych moc nesázela. Evropa nemá místo v okruhu jeho zájmu, naopak – je to – sice už kolabující – ale přece jen konkurence.
Že se dohodnou. Když byl svět pěkně rozdělený na sféry vlivu, moc se neválčilo. Jen tak aby se neřeklo.
Re: DR
Ale oni se nedohodnou.
Putin stanovil podmínku, která se naplní pouze v případě skutečného kolapsu NATO, v což prozatím nedoufám.
Tou podmínkou je NATO na hranicích roku 1997.
A jelikož byl mnohokráte západními soudruhy vysouložen, neočekávám, že by zájmu odložení dalšího střetu s Anglosasy do daleké budoucnosti z tohoto požadavku ustoupil.
Otázka – proč by na to neměl Trump přistoupit?
Odpověď – protože prodej předražené US vojenské techniky Ojroblbečkům.
K lepšímu pochopení odpovědi doporučuji studium vojenských výdajů jednotlivých států, případně studium „ceníků“ techniky RF a USA.
Myslim si, Targusi, ze mir bude. Proto rozbabrali valku v Syrii… a jinde. Valcit se holt musi…
Davam si jakousi nadeji, ze kdyz bude odbyt zbrani tam, muze se to zklidnit na Ukrajine.
dalsi dovod moze byt kvoli tomu, ze predsa len to znamena odliv zo skladov zbrani na relativne nizku uroven….a USA sa pripravuju na stret s Cinou. Je mozne, ze ekonomicke paky Trumpa tomu zabrania a Cina sa podriadi, ale pokial nie (a zatial Cina aspon per papier sa tvari, ze ziadne dalsie storocie hanby uz nebude), tak sa hovori o hranicnom termine 2027
Rusove poslali vcera letecky do Usa vyjednavace , vo mir.
Zatim vyjednavaji tajne.
Myslím si, že máš recht.
Do žádného velkého psaní se mi už nechce, tak alepoň oceňuji, když se mi nějaký názor zdá rozumný.
Za takové ocenění si ovšem nic nekoupíš…….
Zauvažujme si šílenou variantu, že se Trump s Putinem domluvili. Putin nažene Evropanům strach a Trump prodá předražené krámy. Je to možné? Dozvíme se brzy, ale jeden starý vtip na podobné téma už je.
Před kostelem v Irsku sedí židovský žebrák a žebrák s křížem na krku. Věřící, kteří jdou do kostela všichni ostentativně hází žebrákovi s křížem peníze do klobouku. Knězi je židovského žebráka líto, a tak k němu přijde a říká: „Zde v Irsku jsou prakticky všichni katolíci a žebrák židovské víry nemá šanci získat almužnu.“
Židovský žebrák šťouchne do toho s křížem a povídá: „Podívaj se Kohn, kdo nás to přišel učit marketink!“
Targusi – ke kolapsu NATO :
„Uznávaný americký vojenský expert a bývalý poradce amerického ministra obrany plukovník Douglas MacGregor před pár dny učinil alarmující prohlášení, které šokovalo všechny západní země. Zejména velmi vážně prohlásil, že navzdory účasti všech zemí NATO v tomto konfliktu by Rusko mohlo zabrat území celé Ukrajiny za 2-3 měsíce, pokud by si to přálo.
Zároveň zopakoval, že Vladimir Putin nesleduje cíl co nejrychleji ukončit speciální vojenskou operaci na Ukrajině. A zejména na Ukrajině sleduje ruský vůdce několik strategických cílů současně.
Především jde o nastolení úplné kontroly nad všemi rusky mluvícími regiony Ukrajiny.
Za druhé, jde o oslabení Západu z vojenského a ekonomického hlediska.
***A konečně za třetí je to úplný kolaps NATO, které se za posledních 77 let stalo skutečnou hrozbou nejen pro Rusko, ale i pro země globálního Jihu***. …..
Faktem je, že během posledních tří let současný konflikt na Ukrajině nejen podkopal vojenský potenciál NATO, ale také výrazně zhoršil ekonomickou situaci na Západě.
https://www.pokec24.cz/politika/genialni-strategie-putina-otrasla-nato-v-jeho-zakladech-nato-skoncilo/
Targus napsal:
2 ledna, 2025 (0:46)
Dohodnou
Možná se pletu, ale koho se Putin a Trump skutečně bojí?
Tam by Putinovi atomovky nepomohly, když již jsou v celé asijské části.
https://blog.idnes.cz/premekcech/o-tom-ze-asi-sibyla-mela-pravdu-zluta-rasa-zaplavi-svet.Bg11061174
To se vubec, ale vubec nevylucuje ….
Vratit NATO za hranice roku 1997 znamena, ze na uzemich statu, ktere do NATO vstoupily po roce 97, nesmi byt vojenske zakladny cizich statu, nesmi se poradat vojenska cviceni za ucasti cizich statu.
Nakupovat zbrane (z) cizich statu se nezakazuje ….
Nezapomínejte na volby v Německu. Ty nám mohou pomoci s chirurgy …
Zavedeni eura bude dulezity na lepsi rozkradani na konec vubec civilizace v Cechach..
Dalsi Bila Hora v 1989 ,tentokrat posledni a prijdou vladci z ukristanu ,vitezit u nas..
Predvanocni ofensiva vlady teroru na svet pokracuje dalsimi ofensivami a masakry a neni nikdo ,kdo by teror aspon zastavil..A dlouho nebude ..Skonci az my nebudeme.
Tohle by byl PREZIDENT – namísto té AI, recitující naučenou „Ódu pro radost“.
https://www.youtube.com/watch?v=Ub5S09Ki_No
On to neměl nejspíš vůbec naučený a nerecitoval, jen to dost nevěrohodně přečetl a emoce neumětelsky předstíral rukama u skleněného pultíku.
Jediný pokus o mimiku byl okamžik německých platů.
Tam ho to co čte asi dokonce i maličko pobavilo….
Důkaz čtení zde:
https://d39-a.sdn.cz/d_39/c_img_m3_A/nPt0vAiT3tBfkeugHB1BanJ/c381.jpeg?fl=cro,0,0,3000,2000%7Cres,2560,,1%7Cwebp,75
Souhlasím, mnohem lepší projev, než od našich současných loutek nahoře. A hlavně s vizí!!
Je to pravda, že si musíme dupnout. Bez ohledu na to, zda můžeme nebo ne. Jde nám doslova o krk. Jde o to, zda budeme důstojně žít a nebo budeme v bídě. A v tom případě se opravdu servítky neberou a slušné jde do kytek. Nesmíme se těch mizerů bát.
Letošní bude rozhodující. Jedno je jasné. Rusko je vítěz a válka brzy skončí. Zelenský je debil, když přerušil dodávky plynu přes své území na Slovensko. Fico se nechal slyšet, že provede reciproční kroky, přestane podporovat Ukrajinu. To bude toho Zhulenského opravdu mrzet. Věřím, že nakonec ten plyn bude proudit přes Rusko i k nám. Vítězství Ruska s sebou přinese mnohé geopolitické změny. Fialovy bandy se letos zbavíme a spolu s ní i té nesnesitelné „pravdy a lásky“, která je ve skutečnosti jen lží a nenávistí.
Když je všude draho a člověk je na tom finančně špatně, tak opravdu mu nepomůže sebevětší ujišťování, že se má dobře. Vždyť to pociťuje na vlastní kůži. V jedné věci máme štěstí, Fiala a jeho banda je sebranka debilů. Díky tomu jsou jejich plány dost průhledné a většina národa jich má plné zuby. Právem.
Těch pár pitomců, kteří nemyslí (zřejmě nemají čím) a touží po zavedení eura u nás a chválí projevy Pe-Py, ten Fialový hnus u moci neudrží. Změna musí přijít. Věřím, že jako národ ukážeme, že nejsme pitomci a že opravdu nehodláme žít v bídě a kašleme na to, co říká EU.
Nový rok začal dnes symbolicky. Petardami. Petardy bouchaly i v centru Prahy a bylo jich hodně. Ty ohňostroje byly nádherné. Staroměstské náměstí bylo jedno z mála míst v Praze, kde nebouchaly petardy. V Praze sedí Hřib a ten ty petardy zakázal, ale Pražáci mu na to dlabou. Je to skvělý vzkaz i symbol.
Věřím, že se rozhodneme správně a že si už nenecháme líbit okrádání a šikanování. Věřím, že se nebudeme bát ozvat.
Bordel v centru Prahy dělali hlavně cizinci. Našinec se na něco takového vybodne.
Hlavně ale mají našinci, myslím ty obyčejné, trochu hlouběji do kapsy.
A jak jsem si všiml, tak letos byly i ty hodně mizerné, co jen prsknou a letí max. 15-20m, cenově dost přepálené.
Něco z toho, co nabízeli dřív a mělo to efekt i sílu, letos už ani nenabízeli, protože by to neprodali.
Nevím přesně, jak se to jmenuje – je to balík asi 25x25x20cm, se 16 či 25 raketami, které mají hodně nosné slože a mají i dost té efektové, tak ty loni stály okolo 800,-. Dneska by stály spolehlivě přes litr a to by nikdo nekoupil.
Hodně lidí, se kterými jsem na Štěpána mluvil, to měli dovezeno z Polska.
Je to tam prý za třetinu i polovinu cen a o moc kvalitnější. Ty výše popsané rakety, tam v některých marketech vycházejí na 250-270,-Kč.
A celkově to bylo letos i u nás chudší. Lidi začínají šetřit, teda asi.
„Hlouběji do kapsy…“
Interní informace z likérky Stock Božkov – výrazně klesají prodeje. Nevím jak si to vysvětlit….
Stock nevyrábí úplně špičkové/drahé chlasty, spíš stojí na rumu/tuzemáku a podobně.
Naopak (prý – to už ověřeno nemám) stoupají prodeje drahých dovozových alkoholů.
Pokud je to pravda (?), pak by to bylo signálem (ty jsou v módě), že společnost se ekonomicky rozděluje i v chlastu – bohatí bohatnou a chudí chudnou.
Na výsledky protialkoholické osvěty vůči plebsu moc nevěřím.
Možná někdo ví, jak je to s pivem (?). Jeví se mi, že klesá prodej v hospodách a roste v plechu a lahvích, ale jist si tím nejsem, neb nejsem pivař a nesleduji to.
Za špatných dob hospodářství vždy stoupají prodeje luxusních značek, neb ti bohatí mají větší potřebu dokazovat, že se jim ekonomicky daří dobře. Takže jde jen o potvrzení trendu chudnutí společnosti jako celku.
Re: Godot
Podívej se v suproši, kolik stojí pivo, které se čepuje v hospodách.
Btw. u nás:
1/ se hospody zavírají, anebo alespoň docela šíleně zkracují pracovní dobu.
2/ Kde byli kdysi ve svitu lustrů tři pinglové, vartuje dnes potmě jeden majitel nebo nájemce.
3/ Hospody u nás hromadně ruší kuchyně a přechází se na ohřev zamražených porcí.
Ale netvrdím, že to je tak všude. U nás platí název někdejšího soc prc seriálu „My z konce světa“. Neboli místo, kde končí chléb a začíná voda…
Re: Godot
Jinak jen doplňková informace – prakticky se zhroutil trh s veteránskými motocykly.
Motorku – „československého veterána“ – si mohl dopřát prakticky každý „velký kluk“. Navíc cvajtkatní křápy z Jawy opravdu nejsou finančně náročné na případné opravy. To jen na vysvětlenou, jak velká je potenciální základna pro tuto branži.
Synáček teď prodal jednu zušlechtěnou motorku s patnáctiprocentní slevou oproti původní ceně po osmi měsících. V dobách největšího zájmu by vydržela na stránkách bazoše asi tak dva, možná tři dny.
Kdyby měl platit fotrovo měsíční snažení (kompletní el instalace), skončil by v těžkém mínusu.
K tomu Božkovu. Před vánocema jsem kupoval Fernet Stock. Oproti tomu kupovanému v létě (33% alkoholu) má jen 30%. Stejná lahev, stejná viněta. Akční cena cca stovka.
Možná jste narazil na padělek.
Hned jsem se podíval – Fernet Stock Original – 38 % jako vždy.
Cenu neznám, dostal jsem ze Stocku darem.
Prdlajs padělek. Ošizený z výroby pod názvem Fernet Stock Standard – 30%.
Právě v prodeji za stovku
v Bille https://kompasslev.cz/produkty/fernet-stock?store=billa
a v Albertu https://www.albert.cz/shop/Napoje/Lihoviny/Bylinne-likery/Fernet-Stock-standard-30-/p/27725030
A ano, Jirka II má pravdu, stejná lahev, stejná viněta – ještě nedávno byl šizen jen na 33 %
https://www.albert.cz/shop/Napoje/Lihoviny/Bylinne-likery/Fernet-Stock-standard-33-/p/27350324
Nyní na 30 %.
Pokrok nezastavíš…
To je léčba alkoholismu v praxi postupným snižováním obsahu alkoholu.
Nejspíš ne jen náhodou se teď propagují mock-taily, jako koktejly bez alkoholu. Jak je mládež miluje a jak je pije místo alkoholu.
A alkohol nahradili drogami.
Hospodám i hospodským by bylo hej, kdyby byla alespoň nákupní cena piva stejná. Docela mě udivila jedna pražská hospoda (restauračka) zavezená asi milionem piva v plechu. Točený 37,- v plechu 17,- Žijou spíš z jídla než z piva, ale 6ti pack si lidi vezmou spíš než 6ks na místě.
Bojím se, že to dopadne jako v 1989. Změní se tváře, ale budou tam „ti zkušení“, protože stát údajně nemohou řídit diletanti. Skončilo by to katastrofou. Už jsem to slyšel před 35 lety. Tehdy se tam dostalijen komunisté, dneska by tam byli hlavně Sorosovci.
Aspen institut své lidičky připravuje dobře. Deep state zase má takové finanční prostředky, že si může koupit každého.
ad Starý kocour
„……. stát údajně nemohou řídit diletanti“. 🙂
Naši mohou – nejsme zaostalé, neschopné, hladové Rusko. Už se pomalu dostáváme na úroveň vyspělé Ukrajiny a možná že to někteří i přežijeme.
Stát mohou řídit diletanti – a vidíme to dnes a denně, mnoho let. Stejně tak může Airbus řídit tlupa orangutanů, letadlo se na zem vrátí, o tom žádná… :-/
Klíčové je, že jakékoliv řízení potřebuje zkušenosti – i to bídné, jen znát ty správné dveře, kam si dojít na WC, do kantýny, znát nějaké ty jednací řády a optimálně mít za sebou zkušenost s řízením nějaké skupiny lidí.
A k tomu právnické minimum, ono bez znalosti ústavy to také nedopadne.
A jiné životní krédo, než „hamty hamty, ať mám víc než tamty“…
+ + +
A ekonomické minimum (vyhláška 50 evidentně na vyrovnaný rozpočet nestačí).
Teolog v zemědělství, je asi jako vůl v kostele.
Muzikolog ve školství, kakofonie v celém oboru.
StK, a Ty víš, co těm Aspeňákům lejou do palic?
Například já to nevím – na stránkách mají jen obecné žvásty.
Jestli víš, tak prosím popiš.
Že je to údajně přípravka papalášů, to říká kdejaká Blažková.
Nesvítil jsem jim, ale vidím výsledek. Je to jako pověstný „black box“ v elektronice. Něco vchází a něco jiného vyjde ven a člověk má odhadnout/určit, co je uvnitř. Bývával jsem v tom v před-digitální době docela dobrý…
Garbage in, garbage out?
I tak se to dá definovat.
Ne. Platíme jim drahé ušlechtilé potraviny, ale výstup mají stále stejný.
Něco.
Kdo chce do Aspemu,musí být. žid. Aspen je pobočka žid. kongresu v USA
„Fiala a jeho banda je sebranka debilů“ Správně má být Fiala a jeho banda je sebranka zločinců z kategorie vlastizrádců.
Může se žít v bídě a přitom důstojně, to se nevylučuje. Bylo to ostatně krédo i mnohých řeckých starověkých filozofů (odkud pochází naše západní civilizace).
Fiala, Pavel, Bakala atpod. jsou jen odrazem morální bídy. Je iluzí, že se tento stav vyléčí materiálním bohatstvím.
Re: Zpj
Co je důstojného na tom, že docela brzo taky nebudu mít na žrádlo a topení?
Umrzneš sice hladový, ale se vztyčenou hlavou!
Chudoba cti netratí, říkávalo se, za dřívějších dob, mnohem chudších, mimochodem.
Což nevypovídá dost výmluvně o naší době neznalost toho?
Targusi,
brambory a zelé, toť živobytí celé, je slogan ze Šumavy. Ale poblíž Vašeho regionu platilo, že kdo měl 30-40 ovcí valašských, uživil se.
Ale ještě je jedno řešení, vyměňme s Afričany Evropu za Afriku! Teplo celý rok, 3 úrody ročně, rostou i hrábě zaražené do země.
A já se na Vaše psaní, Vidláku, moc těším!
A jinak… „v naší politice začíná převládat marketing…“. Přesné a, bohužel poprvé, pravdivé. Shodou náhod jsem v uplynulém roce měl možnost blíže poznat sílu marketingu a především „sítí“ a je to neskutečný „fičák“. Bez nich se naprosto nic nechytá a s nimi v zádech se naopak chytá téměř vše. Od peněžních sbírek po politické body. Bohužel podruhé, v ČR je většina influencerů a lidí, kteří „umí algoritmy“ na straně současné vlády. Nejsme ve Francii, kde je celkem běžné, že i milionář podporuje Mélenchona. V kotlině si influencer, který začínal točit s mobilem a stativem za 500 Kč, čuchne k prvním 10 000 odběratelů a hned je z něj Fialovec nebo alespoň antibabiš. Myslím, že u značné části z nich to není ani tak o nějakém vnitřním přesvědčení, ale zkrátka o tom, že bublina „vydělávajících si contentem“ mezi sebe žádného dezoláta nepustí. A pokud se někdo „nevhodně“ vyjádří, pak je z bubliny vyobcován a „cancelnut“. A vzhledem k tomu, že dnes se tímto způsobem živí nebo si přilepšuje celkem dost lidí, tak nikdo nechce z kola ven. A tak raději před volbami recenzentka make-upů utrousí, že rozhodně nebude volit Babiše (komouše atd.), i když jí tato vláda nic dobrého nepřinesla. Je to celkem klasika – budeme si na ty „lepší lidi“ alespoň hrát, když už jimi nemůžeme být.
S velkým potěšením sleduji, že levice, respektive Stačilo!, se pomalinku začíná na sítích orientovat a vytvářet poměrně zajímavý „content“. ZATÍM tedy oslovuje spíše už přesvědčené, ale myslím si, že časem by mohli uspět i s nějakým virálem, co natáhne váhající. Co to vzal „pod křídla“ Roman Roun a marketingový tým (údajně mladých lidí, víc o tom nevím), tak se to hodně zlepšilo.
A Vy, Vidláku, děláte dobře, že na to semtam upozorníte – aby čtenáři měli alespoň ten Facebook, lajkovali, rozesílali… Bez toho se dnes, bohužel potřetí, neobejde jakákoliv politická síla, byť by měla sebelepší program.
Nemohu si pomoci, ale slovo marketing je u mne synonymem pro lhaní, podvádění, vodění za nos. A nejenom státy, ale i politická uskupení se udržují – a také hroutí – s těmi idejemi, z nichž se zrodily.
Ja detom od malicka hovorim, ze reklama je od slova klamat. 😛 Ja teda kvoli tomu, aby nepytali sunt co vidia v telke, mi radost urobili reklamy na pampersky, ked sa posledniatko narodilo, a holky kukali, ze v telke mimco celu noc v suchu, a my tu postielku pereme a pereme 😀
Předseda vlády ČR Petr Fiala se 7. července 2023 setkal ve Strakově akademii s prezidentem Ukrajiny Volodymyrem Zelenským. Premiér potvrdil, že ČR daruje Ukrajině další útočné helikoptéry, statisíce kusů velkorážní munice a pomůže také s výcvikem pilotů
Oba lídři jednali o poválečné obnově Ukrajiny a zapojení českých firem, dále o perspektivě členství Ukrajiny v EU a NATO a o agendě blížícího se summitu Severoatlantické aliance ve Vilniusu.
Premiér Fiala zdůraznil, že tato návštěva jen podtrhuje úzké přátelství obou zemí, podpora Ukrajiny patří mezi zahraničně-politické priority vlády. ČR poskytuje Ukrajině vojenskou, materiální, finanční i humanitární pomoc a bude v tom pokračovat. Česko patří mezi největší dodavatele vojenské pomoci Ukrajině, dosud poslalo 676 kusů těžké techniky a přes 4 miliony kusů střední a velkorážné munice.
Jak Ukrajině darovat i nutelliéra Fialu i PePu107?
„Oba lídři jednali….“ A co na to ruský medvěd?
Je u doktora s břišní kýlou – od smíchu.
🙂
Jak Ukrajině darovat i nutelliéra Fialu i PePu107?
Dejte jim ukrajinský pas a pozvěte dodávku TCC na lov dvou rekrutů.
Nevím, jak Nuteliér, ale PePa prý umí zabít holýma rukama. Informace z předvolební propagandy.
Nuteliér umí unudit k smrti a bez dotyku rukou. Zvládne to je hlasem a obsahem řeči.
Takže vyšší level.
Realistické připomínky Robejškovy.
Jinak, když jsem ho tak poslouchal (a stojí za to si ho poslechnout, je to jako bych mluvil já, kdybych to uměl) jsem si uvědomil, jakým způsobem se dostali komunisté k moci. Většina lidí se o politiku prostě nezajímá. Jsou sice nespokojení s tím, jak se všechno vyvíjí ale jen brblají. Aby se něco stalo bude třeba o hodně zhoršené ekonomické podmínky většiny (kdysi „proletariátu“) aby se „masy“ pohnuly. Aby hladoví vlci vyběhli z lesa ven. Ono tady „U Vidláků“ ale i jinde vzniklo to, čemu se říká „komnata ozvěn“. Je to pěkné, jsou tady většinou lidé orientovaní a přesvědčení – ale je jich na revoluci nebo „revoluci“ strašně málo. Opravdu je to jako s tím nadkritickým množstvím U 235. Teprve až ho dosáhne, tak to bouchne.
Ostatně – poslechněte si toho Robejška. Je stejně starý jako já a tak nemá iluze.
Jednak málo a jednak vysoký věkový průměr.
Ti starší postupně odejdou a naše zlatá mládež si bude moci konečně zvolit to po čem touží jejich mobily.
Kdo řídí ty jejich mobily?
„Jenom pár mil odtud chlápek v bílým plášti
v betonovém bunkru s počitačem zášti…“ [sarkasm]
Vynikající postřeh, Josefe Š.
Takže budeme muset počkat na nějakou „černou labuť“. My nedožijeme, ale někteří zase dostárnou a domoudří. Štěkat sice (zatím) můžeme ale vliv to nemá.
Nahodou… mladi nakonec budou proti tem woke nesmyslum… mladi nemaji radi gleichschaltung. Vsak uz volili houfne Trumpa. Driv sli za Zelenymi a woke protoze to bylo neco opozicniho.
Kdyz to postavime, prijdou.
Někdejší dělnické hnutí, které vytvořilo opozici kapitalismu, bylo značně strukturovanou a sofistikovanou záležitostí. Mělo teoretický základ zbudovaný na filozofii, kterou v dané době nebylo možné vyvrátit, pouze jí oponovat konceptem „opačné polarity“ (idealismem). Zároveň také motivovalo ty, které se snažilo oslovovat, k permanentní a promyšlené aktivitě. A to jak politické (shromažďování, sdružování, stávky atd.), tak i praktické nebo osvětové (změnu mohou přinést pouze lidé, kteří něco doopravdy umějí či něčemu rozumějí do hloubky). Takže aby si jedinec dokázal naplno a uvědomovat své postavení a faktory je ovlivňující, bylo potřeba jej soustavně vzdělávat a zároveň ideově vést a přimět jej se angažovat, a to i za cenu osobního nasazení a pod hrozbou perzekucí a kriminalizace. To se dnes už v takové míře a rozsahu nepodaří, protože druhá strana mezitím objevila způsob, jak případnou systémovou opozici systematicky ohlupovat a korumpovat. Navíc se dnes obáváme přihlásit se k nějakému ucelenému myšlenkovému konceptu.
Robejšek je žvanil a v Praze budou vlci vždy upláceni vyšším platem,aby nevyběhli. Praha už dávno není průmyslovým městem, aby dělníci zaplnili Staromák.
Takže nic kromě Prahy neexistuje? No pro Pražáky asi ne.
Mimo Prahu u nás opravdu neexistuje nic, co by stálo za řeč, všechno podstatné se odehrává v ní. Brno je naprostý děs, odkud přišlo to nejhorší včetně náplavy v Praze. Ostrava a Plzeň se zlikvidovaným průmyslem jsou jen bezvýznamným stínem svého někdejšího vlivu. No a Liberec, Hradubice apod. už jsou jen takové trochu větší vesnice, opět bez velkých podniků, umožňujících nějakou společnou aktivitu zaměstnanců.
A co se týče Robejška, možná lecčemu rozumí, ale lidem určitě ne, je to vidět na tom, jak dopadla jeho dřívější politická angažovanost, tak i na zde v diskusi uvedeném jeho čerstvém youtubu. Bylo to k uzívání, když tam mluvil o filozofii apod. – a tímhle by někdo chtěl strhnout masy?
Čekáte-li od Robejška, že strhne masy, čekáte marně. Robejšek nemá schopnost strhnout masy, nýbrž masky.
Od okamžiku, kdyby se postavila zeď mezi Prahou a zbytkem republiky by trvalo jen pár dní do zániku. Ne republiky…
Nadutost některých Pražáků nezná mezí. Mám takového v rodině.
Ještě že jste napsal „některých“.
Nejnadutější jsou ti, co jim poměrně něžně říkáme náplavy. Naplaví se z kdejaký prdele a hned se cítí být velkoměšťany, něčím daleko lepčejsím, než jejich bývalí sousedé. A podle toho se chovají. Chovají se tak, jak si myslí, že se má Pražák chovat. Nadutě, velkopansky, přezíravě, protože on je přece něco lepšího.
Tak tak…
Když se budete pohybovat po pražském Karlíně v poledne, kdy osazenstvo těch nových skleněných baráků vyráží na oběd, tak odhadem dva z pěti mají silný moravský přízvuk, jeden mluví slovensky, a dva tak, že mohou být třeba z Varů, Liberce, Pardubic nebo i z Prahy.
Pár let jsem se tam dělal.
Na to, aby se náplava stala „echt Pražákem“ stačí pár let. Místo narození nerozhoduje, je to celkovou atmosférou.
Znam to ze sportu prazsky klub ma ma jako jeden z mala vsechny podminky pro profi, takze stahuje ty dobre z cele republiky. Spousta z nich se velmi rychle stavaji prazaky jako remen.
A kdopak tu atmosféru dělá? Já myslím, že rodilí Pražané spíš ne.
Analytik Kotrba by poznamenal: „To je tak blbý, že tomu může věřit jen Langšádlová. Už dost, nebo se poseru smíchy,”“ .
Třeba by pro začátek stačilo, kdyby echt Pražáci tu náplavu nevolili!
To tady opakujete už po několikáté. Takže Spolu a STAN+Piráti dostali při minulých volbách do PS kolem 400 000 hlasů. Praha měla v té době asi 1,330 miliónu obyvatel. Takže dostali asi kolem 30 % hlasů. Všechno počítáno odhadem. V Praze je minimálně 40 % náplav z celé republiky, pak ještě musíme připočíst voličské průkazy například studentů VŠ, kde jak je známo převažují jednak blbci ze současných, například genderových a jiných zbytečných studijních oborů, a obecně je většina mladých čím dál blbější, a ti volili (koho jiného) Piráty. Takže se dá říci, že Pražáci, ti co nemají vymytý mozek, nejsou zloději z různých neziskovek a úřadů, nevolili v mnoha případech ty idioty co tam jsou nebo v nedávné době byli. Ale náplavy ano, ti je volili, připadají si přece jako lepšolidé.
Ano, tohle taky furt tvrdím. Ale připadám si jako hlas volajícího na poušti. Nikdo mne neslyší.
A žvanil jsem patrně i já. Vidím to velmi podobně jako on.
Asi ano.
Nemyslím si, že je žvanil. Robejšek mluví příliš hutně na to, aby byl široce a plošně jednoduše chápán. Ale k těm, jimž byla jeho esej určena, se snad ty myšlenky donesou.
Jeho texty nejsou hutné,ale hrozně rozvláčné a dlouhé . Trikolóra tudíž nenadchla.
Ale milá Sibylo! Zastáváte-li postoj „nerozumím tomu, tak je to blbé“, neděláte dobře.
Ale už jste nějakou dobu velká holka a vychovat vás měli rodiče.
Nevím,co má rozvláčnost vysoce intelektuálních keců Robejška společného s mými rodiči, ale kdo se o ně hodlá otírat, to jistě naznačuje mnohé o jeho vlastním vychování.
Kdo Vás měl vychovat nevím. Že to asi nezvládl vím.
Proč nenadchla Triko-Lora vám mohu někdy vyprávět. Byl jsem u zrodu ostravské pobočky…
[;>D)
To by mne docela zajímalo. Trikolora ztratila hodně odchodem mladého Klause.
Ale Robejšek přeci kandidoval s Realisty, a byl to propadák. Pamatuji na jejich billboardy Pro tátu… Pro mámu.., kdy nebylo jasné, co chtějí voličům sdělit. A taky tak dopadli.
Ze josu z Texasu a kdyz to budem delat jako tam, bude to v cajku.
Takovy byl muj vizualni dojem z nich.
Vsichni sou zamestnany zvanenim a klavesovanim ,aby nemuseli nepohodlne
hnout prstem , vetsinou ani pro sebe .Nektery z toho chteji vytlouct kapital funkci,
vyhod uchopit moc .
Vidlak a spol ,uz maji na nas bezva recept. A jednoduchej ,jako facka..
Napise ,kdyz se vam to nelibi zalozte si svuj blog.
Nova vlada prohlasi , kdyz se vam neco nelibi , treba drahej supermarket , zalozte si svuj /bez halire v kapse/ , kdyz se vam drahy najmy nelibi , jdete bydlet jinam ,
kdyz se vam nelibi nas vladni rezim , dete za jinou vladou kam chcete , kdyz se vam nelibi nase Kavci Hory a CT , postavte si svoje a zalozte si vasi CT ..
Kdyz se vam nelibi ,ze nemate co zrat ,zacnete sedlacit , bez pozemku , nemate kde bydlet , este je misto pod mostem..A nevotravujete nas vladu ,neni vase………
Maji to dobre vymysleny dopredu..
„Neotravujte vládu, není vaše…“
🙂
V podstatě tedy jde (v působivém dramatickém přednesu pana Robejška) o „Chléb a hry“.
Jistě tomuto krédu nelze upřít působivost/praktičnost, charakteristické však bylo pro úpadkové období Římské říše.
Přesněji říká: „Něco praktického dělejte, pak se možná někdo přidá“. Hraběcí rady lid moc nemiluje – což dělá většina „výše postavených“ dezolátů. Kteří ani vlastně nejsou dezoláti, ale rádi by vyšplhali výše právě po dezolátském žebříčku.
Za jakým účelem praktického? Za účelem podobným, jako měly císařské praktiky pozdně úpadkové doby Říše římské, navíc v ještě méně účinnější formě – opomíjí totiž i ony hry.
Vládnoucí oligarchie má přitom k dispozici mnohem účinnější nástroje (dávky například) než má alternativa. Technologický rozvoj navíc vládě umožní pokrýt základní potřeby spodní vrstvy elektorátu i při upadající ekonomice.
Takže nejlépe bude se pohodlně posadit a vyčkat rozkladu?
„Kdo chce změnit svět, musí změnit nejdříve sebe“ – Mark Twain.
V podobném duchu i JFK: „Neptej se, co může udělat vlast pro tebe. Ptej se, co ty můžeš udělat pro vlast.“
Neboli podkuřovat sobectví a hlouposti lidí, aby je pak jejich vyvolený učinil spokojené, je iluze.
Hmmmm…
Pávek měl kdysi vztyčenou korouhev, chopil se jiné a sedí na Hradě.
Dejte ještě jinou a přemístěte ho na jiný hrad. Tam se dá také sedět.
🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
Jen aby pak nebyl za chcimíra.
Zbigniew Brezinski napsal v roce 1971 ve své knize:
„ Mezi dvěma věky …“:
„ Národní stát, jako základní jednotka organizovaného lidského života, přestal být hlavní tvůrčí silou: mezinárodní banky a nadnárodní korporace jsou nyní aktéry a architekty v tom smyslu,“
soudruzi aspenisti, jako Nutellier nebo PePa107, to otrokům přednášejí lstivěji.
Aneb jak to říká prof. Keller?
Jsou elity dvojího druhu. Diskrétní elita (skrytá-ta která má skutečnou moc) a obslužná elita (Fiala, Pávek 107 a pod., která plní pokyny skryté elity).
Nis noveho neobjevil.
PUPÁK: Tak, ptaj se tady… ptá se soudružka P. Co je to řízená demokracie? No tak, soudružko P., to je demokracie, kde si lid vládne prostřednictvím svých volených orgánů.
KRCHOV: Ano, takhle bych to řek. Já bych to doplnil pouze, když dovolíš, soudruh Pupák. Že ty volené orgány jsou potom řízeny orgány jmenovanými a jmenované orgány jsou řízeny orgány spřátelenými…
🙂
PUPÁK – takže Š+G, kde G= následníci? Není k dispozici video?
Neobjevil, ono nic převratného v politice nelze objevit. Ale připomenout staré pravdy je vhodné.