Američané zastavili peníze Rozumkovi, Pánkovi i Zelenskému… Nevím, co to udělá s Ukrajinou, ale s neziskovkami to cvičí pěkně. Když se podíváte do jejich účetnictví, tak zjistíte, že všechny ty humanitární pomoci jsou menší část jejich byznysu. Větší část peněz jde na dobré bydlo pro ředitele, podředitele a další pracovníky, kteří především sedí na sociálních sítích, chválí Fialu i Soroše a snaží se lidem vysvětlit, že migrace je v pohodě a válka je vysloveně v našem zájmu.
Zlaté časy jsou, zdá se, u konce. Pamatujete, jak se něco podobného stalo poprvé? To Hamás zaútočil na Izrael, Ukrajina zmizela z médií a nevědělo se, jestli z toho nebude velký regionální konflikt. V tu dobu USA zásobovaly bombami Tel Aviv (aby bylo čím vybombardovat Gazu) a Ukrajina si na balíček vojenské pomoci půl roku pěkně počkala. V tu dobu definitivně přešla iniciativa do rukou Rusům. Teď to bude podobné. I kdyby dolary znovu začaly téct Rozoumkovi a Pánkovi do kapsy, iniciativu už zpátky nezískají. Navíc, těžko dostanou peníze na genderové projekty, či faktčekování sociálních sítí.
Naše slavné neziskovky se v práci pro obyčejné lidi nikdy nepřetrhly… ale když nebudou mít projekty, nebudou mít ani bohaté platy pro Rozumka. Donalde, děkujeme, spotřebuj ty peníze pro Američany. Vidět Šimona Pánka s protaženým obličejem – k nezaplacení.
Na Slovensku se zase ukázalo, že Fico měl pravdu, když mluvil o pokusu o Majdan. Ono se totiž ukázalo, že na Slovensku byl v čase prostestů šéf Gruzínské legie Mamulašvili… samozřejmě na dovolené, to se rozumí. To jsou ti borci, kteří v roce 2014 stříleli do Ukrajinců v Kyjevě, aby vyvolali chaos. A lidi kolem Progresívného Slovenska byli dost blbí, aby se s Mamulašvilim fotili a dávali to na sociální sítě. Fakt.
Nevím, jestli někde byly nachystány pušky i hotel, ze kterého by se dalo střílet a nevím, jestli byl připraven agent Plavec, Jaromír Štětina, aby potvrdil, že střílejí slovenští Berkuti do mírumilovných demonstrantů, ale nebinární Šimečko asi nebude nejostřejší tužka v penále, když nechává svoje poslance, aby se fotili s profesionálním majdanistou a ještě to drze přiznávali.
Fico děkuje, Kaliňák děkuje, Bľaha děkuje… Progresívné Slovensko se v podstatě napráskalo samo. Fico se chechtá tak moc, že se na poslanecké schůzi, která má vyslovit jeho vládě nedůvěru, ani raději nesešlo dost opozičních poslanců. To víte, když se vaši kolegové fotí s profesionálním teroristou, tak to má slovenská tajná služba dost usnadněné.
Polívka, Trojan a Mamulaštvili… jak se to rýmuje?
U nás se zase projevila naše pravdivá a laskavá senátorka Miroslava Němcová. Napsala tweet, kde Rusům přála, aby si znovu zažili blokádu Leningradu. Když se pak spustil řev (přímo z Ruska), tak svůj tweet smazala a začala tvrdit, že šlo o falešný účet. Novinky začaly tuto její verzi podporovat, Fiala se ozval také a tím se jim podařilo na celou věc důkladně upozornit a zařídit, že skoro nikdo nevěří že to senátorka nenapsala.
Její rusofobie je příliš známá.
Já k tomu mám jedinou poznámku… pochybuju, že by zrovna Mirka Němcová někomu stála za přípravu falešného profilu. Kdyby šlo o to, upozornit na její rusofobii, stačí se jen prorolovat jejími příspěvky, které nesmazala. Jestli si přála ostřelovat Moskvu raketami a nebo blokádu Leningradu, v tom není rozdíl.
Ale zřejmě už je rozdíl v atmosféře. O normalizaci vztahů mezi Ruskem a USA si cvrlikají vrabci na střeše a Velký bratr už teď senátorku nechrání. Ani NATO už ji zřejmě dlouho nebude chránit… Tak je lepší mírnit rétoriku a přemýšlet o taktice pro rychlé překabátění. I Mirka si už musí dávat pozor, co píše a světový lídr fakt není etalon pravdomluvnosti, aby se jí mohl hodnověrně zastat.
Na Ukrajině se začíná mluvit o prezidentských volbách. Američani na to začínají tlačit. Zřejmě je pro mírová jednání zapotřebí jiný prezident. Někdo, komu ten mír uvěří nejen Putin, ale i Ukrajinci. Rusové ale asi spěchat nebudou. Válka jim jde od ruky čím dál tím lépe, jejich postup se stále zrychluje a k dobytí celého Donbasu jim chybí pár posledních měst.
V poslední době se američtí představitelé vyjadřují o všem možném, jen ne o Evropě a o Ukrajině. A na to, jak je Doník bojovně naladěný proti všem, o Rusku to nějak neplatí. Podle mě už si kluci zavolali a vědí, na čem jsou. Pomalu bychom mohli vyhlásit sázky, kde bude ta nová hranice sfér vlivu a kam bude patřit Česká republika. Koneckonců, Trump nedělá nic jiného, než co dělal v devadesátkách Putin. Snaží se z šíleně zadlužené Ameriky udělat benzínovou pumpu s atomovkami a zkonsolidovat hospodářství pomocí příjmů z ropy a plynu. Co myslíte, vyhlásí i Spojené státy státní bankrot?
A na závěr jedna příjemná zpráva pro hnutí STAČILO! V průzkumech stoupáme. Dokonce i v průzkumech STEMU a ti nám opravdu nenadržují. Přes všechny kecy angažovaných intervjuků jsme totiž jediná autentická levicová alternativa. Jsme ta levice, která se chce starat o bezplatné zdravotnictví, bezplatné zubní ošetření a rovnátka pro děti. Jsme levice, která chce těm, co pracovali, garantovat důchod a podporu těm, co zakládají rodiny. Jsme levice, která chce proti chudobě bojovat pomocí kvalitního školství pro každého, ne pomocí sociálních dávek.
Také jsme jediní, kteří se nebojí mediálního shitstormu a nestaráme se, jestli vypadáme dobře v očích Šídlů, Šafrů či Takáčů. Jsme jediní, kdo je imunní proti mediálnímu nálepkování a nic si neděláme z kampaní proti nám, které platí různí Prouzové a další korporace. Mediální cejch budeme mít tak jako tak. Nemáme také majetky v Německu, takže jim nemusíme poklonkovat a bát se zahraniční odvety. Neumazali jsme se koalicemi s Modroptáky nebo GangSTANem a nemachrujeme tím, že bychom dopředu porcovali volebního medvěda, který ještě běhá po lese.
Navíc, nalevo je stále naprosto prázdno. Všechny ostatní relevantní subjekty samy sebe označují za pravicové. Vůbec nám nevadí, že se musejí tlačit ve frontě na voliče a nám nechávají celý levicový elektorát. Víme, že skutečná levice znamená mír, sociální spravedlnost, šlapající ekonomiku, svobodu a tradice. Levice znamená, že přirozené monopoly jsou pod kontrolou státu, banksteři dostanou krátké opratě, lidé mají dostupné bydlení, slušné zaměstnání a mají čas na svoje děti.
Ale také víme, že toho nedosáhneme lusknutím prstů a vznešenými kecy, ale tvrdou každodenní prací.
Každopádně, děkujeme za přízeň. Za osm měsíců si vezmeme tuto zemi zpátky, vyhrneme si rukávy, uklidíme po Fialovi a zaplatí to ti, kteří vydělali na drahých energiích a na válce.
_____________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Zdá se, že dementních tweetů není nikdy dost. Tímhle si dost nakakala do hnízda další hvězda naší politiky. Je sice už staršího data, ale rozhodně stojí za připomenutí: https://denik.to/wp-content/uploads/2024/03/Tweet-Decroix-618×800.jpg. Hlavně ten úderný konec se bude v nepříliš vzdálené budoucnosti fakt blbě okecávat.
Nikdy jsem nepochyboval, že zdegenerovaných kreatur je u nás velká zásoba.
Nenakakala. Jsou splachovací. Viz. doktor Kuba se svými švindly. Jak ho tam panečku ta svoloč hloupá, zapomnětlivá do nebes vynáší!
Ta dáma žije ve své zaprdene bublince a je jí blaze. Každého nakonec dožene jeho minulost a pak nastává sypání popelu na svoji makovici. Lidé mají bohužel krátkou paměť a na to jsou sociální sítě dobře, zůstane tam vše vytesáno, jak do kamene.
Ale kdo z nás je čistý jak křišťálová studánka? Proto by politici měli mít nastavené zrcadlo a my bychom jim měli v jejich fekáliích Machát držky, jak je příležitost.
A za koho ta „klecová drůbež“ mluví, že tam stále mele „my“?
Za nejakeho duchodce z Vysociny.
👍
My = klecová lepšodrůběž
AK:
Americký prezident Donald Trump v pátek uvedl, že američtí a ruští představitelé už vedou „velmi vážné“ rozhovory o ukončení války. „Mohou mít své vlastní vztahy, ale jednat o Ukrajině bez nás – to je nebezpečné pro všechny,“ reagoval Zelenskyj.
Bez toho zmetka to půjde samozřejmě lépe. Sám jsem zvědav jak ten tragický komediant dopadne?
Zmetek neni svym panem, takze udela jen to, co mu bude dovoleno. Muze sice zkouset do toho nejak hodit vidle, ale to muze kdokoliv jiny. Treba Budanov. I kdyz… i jemu uz je jasne, jak na tom Ukrajina je, soude podle jeho vyjadreni.
To máš z hladu? Minář a jeho ziskovka „Milion chvilek“, doporučuje kurzy hlubinné psychologie, tak to můžeš zkusit, třeba předejdeš traumatu:)))
patřilo pod smazaný anonym:))))
Kdyby jste nediskutoval s kdejakým …, tak se Vám to nestalo.
A někde je vše pořád při starém, propaganda jede na plné obrátky a dějiny se vesele přepisují, jako by se nechumelilo. Zde například novodobý svazák „Tony“ Havlík vysvětluje, že za střelbu do dělníků za té skvělé a vrcholně demokratické první republiky nemohl Masaryk, který jen „státní správě dal pokyn, aby ostře zasahovala proti politickému extremismu“ (to bude asi dobová verze těch Foltýnových sviní), a už vůbec ne kapitalistický režim, který ty demonstrující chudáky vyhnal do ulic, ale … … správně, komunisti! Teda ti špatní, jako je Konečná, ne ti dobří, jako je Zdeněk Svěrák nebo Petr Pavel:
https://www.novinky.cz/clanek/podcasty-retezak-masaryk-pry-nechal-strilet-do-delniku-historicka-hloupost-zneuzita-komunisty-se-siri-dodnes-40507046
Napsal jsem tam příspěvek do diskuse, schválně jestli zase dostanu týdenního „zaracha“, jako když jsem pod jiným článkem napsal, že statisíce mrtvých na UKR nemusely být, kdyby tam USA nezorganizovaly v roce 2014 státní převrat:
Krize přišla sama od sebe, četníci stříleli sami od sebe, prostě společenský systém byl (a je i dnes ve své novodobé podobě) v naprosté pohodě. Že umírali lidi, někteří hladem, jiní na nemoci, jejichž léčení si nemohli dovolit, a jiní dokonce v důsledku režimního násili, jako ti, o kterých píše horlivý novodobý svazák „Tony“ Havlík, to je úplně v cajku. Beztak to podle Tonyho byli jen nějací dezoláti. A můžou za to přece… tradááááá… no komunisti přece!
Ještě tomu mysliteli zbývá přijít na to, jak do toho zapasovat Babiše…
Jaký smysl má dnes přispívat do diskuse na Hovinkach.cz? Tam už normální občané nejdou, jenom libtardi. Ostatní jsou dávno vyhození.
To rozhodně nemáte pravdu, stačí se podívat na „hlasování“ pod příspěvky. Libtardi v nich dostávají většinou výrazně přes držku, neosuhlasné emotikony výrazně převyšují nad souhlasnými. A u „disidentů“ je tomu přesně opačně. Čte to tam evidentně spousta lidí, kteří libtardům nefandí a zajímají je i „nekorigované“ informace, jen nemají čas je hledat. A často ani nevědí, kde. Nebo vědí, ale bojí se.Když jim je naservírujete přímo pod nos v době, kdy si při pauze v práci otevřou výchozí stránku na prohlížeči, rádi si je přečtou, než vás cenzoři smáznou. A třeba je to osloví, začnou pak sami večer doma aktivně hledat a najdou třeba Vidláka. V práci to neudělají, dnes už všichni dobře vědí, že vše se loguje a analyzuje a že by je to taky mohlo připravit o místo. V práci musejí koukat na prorežimní weby.
A právě tohle jsou lidé, kteří nakonec rozhodnou volby. Takže psát do diskusí na Seznamu, Novinkách a dalších prorežimních médiích smysl rozhodně má, svým způsobem možná dokonce větší než psát sem, kde mají všichni víceméně stejné informace i stejně „vřelý“ vztah k režimu a rozcházejí se jen v technických detailech.
Dělníci ryli za Masaryka držkou v zemi, ale byla ta demokracie ( pro bohaté) a tak to má být.
Ve světě se toho stalo hodně, např.
Jak TO je? Martina Bednářová a Jindřich Rajchl (video 55:55)
Na TÓčku uveřejnili stanovisko pronásleodvané paní učitelky Martiny Bednářové a jejího právního zástupce Jindřicha Rajchla. Státní zastuputelství, ale i vedení školství a různí aktivisté a udavači nás vedou zpět do totality. Tentokrát ne bolševické, ale fašistické… Posuďte sami:
https://www.novarepublika.cz/2025/02/jak-to-je-martina-bednarova-a-jindrich-rajchl-video-5555
Výborný rozhovor.Je velmi velmi smutné, že se školství zbavuje zrovna takových učitelek. Ale asi záměr. A vnouček chátristy Daniela Kroupy, no strom se pozná po ovoci,co dodat.
Nejsme malé děti. Proto jsme si je zvolili.
Vnoucek pry u soudu byl v pohode…
Synek je kunda.
Alespon to rikala Bednarova v ABJ a nebo Jan Schneider.
Vnuk prý paní učitelku zachránil. Asi nevědomky, ale tím že řekl pravdu.
Rajchla by člověk taky koupil.
https://www.novinky.cz/clanek/valka-na-ukrajine-nevim-kam-se-ty-penize-podely-zelenskyj-postrada-100-miliard-dolaru-ze-slibene-americke-pomoci-40507310
sry, už tu je:)))
To už odhalila naše válečná ministryně. Jak je někde nějaká hromada peněz (u ní šlo o důchody) udělá to puf a hromada je fuč.
RE: Luboš
Pravdu má Babiš keď hovorí: všetký kradnú….
Musí. Aby lidé neměli pocit, že jen on.
Sto miliard dolců chybí
Muskovi se to nelíbí…
Zelenský je asi ztratil
když v Anglii zámek platil.
To může být průser velký
možná, že už letí včelky
nebo se už plete smyčka.
Zelí asi podved strýčka.
Vypadá to, že skutečně pukají ledy, když tohle uveřejní na titulce takových fanatiků, jako jsou Novinky:
https://www.novinky.cz/clanek/valka-na-ukrajine-nevim-kam-se-ty-penize-podely-zelenskyj-postrada-100-miliard-dolaru-ze-slibene-americke-pomoci-40507310?noredirect=1#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest270_search_overlay_varA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
100 miliard dolarů sem, 100 miliard dolarů tam. Fakt nevím, co chce progresivní Západ dělat s tou zkrachovalou hromadou hoven zvaných Ukrajina. To si opravdu někdo na Západě myslí, že přijmout toto do NATO nebo EU je výhra?
Jako rudý hadr na Rusko je jim Ukrajina dobrá, ale fakt i za tyhle peníze? Však Trump moc dobře ví, že to byly vyhozené peníze a že stačilo (s malým s).
Pro EU a NATO je každý zkorumpovaný režim dobrý. Dá se v tom schovat více vlastních zlodějin.
Přesně, taková pračka na peníze
Pokud si dobře vzpomínám, kontrolu rozpočtu EU má na starosti nikým nevolená Evropská komise. Ta stejná Komise, v jejímž čele stojí von Leyenová za ČR sedí Síkela. Činnost Komise pro změnu nekontroluje vůbec nikdo, zato má absolutně největší a nejrozsáhlejší pravomoci v celé EU a úspěšně tak připomíná římský triumvirát.
100 sem, 100 tam a Ukrainian leader Vladimir Zelensky has claimed, adding that he has no idea where US President Donald Trump’s estimate of $200 billion originated or where it could have vanished.
Dobrý článek….
https://necenzurovanapravda.cz/2025/02/znici-se-stacilo-spolupraci-se-socanskymi-tragedy/
Věhlas Stačilo! už dosahuje až na Slovensko
https://belak.blog.pravda.sk/2025/01/31/lebo-fico-alebo-prevrat-ustavy-podla-armagedonu/
Použítí slova socan jasně ukazuje autorovu objektivitu a kulturu, takže děkuji, ale na tom čas ztrácet nebudu.
Chodím na Kydy od začátku, většinou jen čtu. Takže jsem s úžasem mohla sledovat Vidlákův vývoj od kritického glosátora dění u nás i ve světě, se stálým zaměstnáním, až po dnešek.
Oceňuji, že Vidlák nikdy čtenářům nic nevnucuje, dívá se na věci z mnoha stran, zvažuje pro a proti. Dává také možnost čtenářům, aby se svobodně vyjádřili.
Dnes již není jen pouhým glosátorem, ale stal se politikem na volné noze. Pomáhá vytvořit skutečnou levici, stranu, která lidem chybí.
Oproti minulým létům máme nyní dost možností, koho volit, aniž by náš hlas propadl, jako se to stalo mnohým bloudům v minulých volbách.
Kdo nemá rád Babiše, může volit SPD, komu nevoní Okamura, může volit chlapácky Motoristy, anebo levicové Stačilo.
Já mám po řadě let zase snadný výběr, Vidlákovo angažmá v Hnutí Stačilo je pro mne nejlepším doporučením.
A vypadá to, že můj hlas nepropadne:
https://i.postimg.cc/4dp9Mpsg/graf.jpg
P.S. A krátké parodie Vidlákovy kydy jsou výborné, konkurujete i Rapotamolovi, dosud nejlepšímu z nejlepších!
https://www.youtube.com/@Vidlakovykydy
A co noveho doma? Dosahli jsme „oil-peak“ v tom dezolovani spolecnosti…
Ted uz budou od nas jen odpadat a bude opet vzkvetat strom liberalni demogracie…
„Ještě minulý rok byl tak zradikalizovaný, že na sociálních sítích šířil tu nejhloupější proruskou propagandu, naskakoval na jedno dezinfo za druhým a fake news byly hlavním jeho tématem. Veřejně lhal i o prezidentu Petru Pavlovi, když strašil, jak pošle české vojáky do války. Dnes si ale skladatel a zpěvák Jarek Šimek sype popel na hlavu. „Změnil jsem se a omluvil se. Uvědomil jsem si, že křiklounů je dost, a místo vyřvávání zaručených pravd jsem se radši rozhodl sebevzdělávat,“ sdělil eXtra.cz.“
https://www.msn.com/cs-cz/zpravy/other/texta%C5%99-ivety-barto%C5%A1ov%C3%A9-obr%C3%A1til-jarek-%C5%A1imek-se-omluvil-za-ur%C3%A1%C5%BEky-prezidenta-a-sype-si-popel-na-hlavu/ar-AA1yiF3a?ocid=entnewsntp&pc=U531&cvid=b364bcf34307443997e7ca586adbddb9&ei=16
Tak už tu máme i poučení z krizového vývoje. Oni po těch komouších fakt zreplikujou všechno.
Fico a Orbán donutili Zelenského otevřít plynovod z východu.
Pro nás to znamená, že přijdeme o tranzitní poplatky za dopravu plynu od nás na Slovensko a zároveň budeme mít dražší plyn, než Slovensko, protože my přeci už máme náhradní řešení, plyn z východu nechceme…
Ve vší úctě k oběma státníkům, ale plynovod otevřely německé předčasné volby.
Tak to se určitě rozproudí i Nordstream.
Naprosto není vyloučeno. Saský premiér z CDU se už nechal slyšet v tomto smyslu.
Podle mého se tyto akce sešly. V žádném případě bych nesnižoval zásluhy pánů Orbána a Fica.
Co nového doma? Bylo vyřčeno „Fialovo krédo“:
„Jestli někdo častěji kritizuje Brusel než Moskvu, tak to není něco, co bychom za současné složité mezinárodní situace mohli považovat za odpovídající našim zájmům“.
Takže konečně víme, kde leží čara mezi správným občanem a sviní. Tak do toho, přátelé. Brusel můžete kritizovat jak chcete, jen musite vic kritizovat Moskvu.
Foltýn konečně má tu správnou pracovni naplň. Bude si šoupat kuličky na počitadle 😀😀
Jestli „gruzínské legie“ kromě Slovenská operují ještě v dalších dvaceti zemích, není vyloučeno, že jednou z těch zemí může být i ČR.
Koudelka o tom určitě něco bude vědět.
Ten dostal tu medajli v Langeley právě proto, aby nic nevěděl ….
Ne za to, aby nevedel, ale aby to povazoval za spravne.
Když Fiala říká my, myslí sebe a svoji bublinu. To jsem si už všimla .
Když Fiala říká, že myslí, tak to nemyslí vážně.
Už aby si šoupal kuličky na pryčně v cele.
Dvě by jeho intelektu měly stačit.
Pokud si je nepřisedne, pak to jde ztuha.
Nic nového. Stejný kus jako celé dějiny. Jen s měnícím se obsazením v obměněné výpravě a kulisách.
No, myslím že zrůda Němcová už se do konce svého mrzkého života v klidu nevyspí. Kdo chce kam, pomozme mu tam.
Přesně tito lidé, jako odporná kreatura Němcová, mají na rukách krev. Přesně tito lidé způsobují války a utrpení. Žádný pošahaný Hitler by nedokázal nic zrůdného osamocen – k dotažení ukrutností slouží právě lidé jako je Němcová.
Takhle začal hon židy. Začalo to malým lhaním antisystémových lhářů a končilo v Osvětimy.
Jste v polovině cesty.
No vidíte, že občas i jasně vidíte.
Tak jako německá státní moc honila židy a nakonec kolem nich stavěla ostnaté ploty v Osvětimi, tak i naše státní moc pořádá hony na každého, kdo se odváží mít vlastní názor odlišný od jediného povoleného. A lhář Foltýn už chystá i ty ploty a příkopy kolem dehumanizovaných sviní, zombíků a šmejdů…
Je pěkné, že si to uvědomujete, měl byste na to upozorňovat nejen zde, kde to většina čtenářů už dávno chápe, ale hlavně v provládní bublině.
Hlavně nepřestávej lhát, broučku! K čemu bys jim jinak byl? A závidět taky ne! Užíralo by tě to pomaleji …
Ježíš měl docela dost následovatelů.
Nebojíš se toho?
Výroba mučedníků se těžce nevyplácí. Už za tebe jsem rád, že to chápeš.
Oceňuju, že se nestydíte a na rovinu přiznáte, o co vám jde – o penízky. Vy prostě Vidlákovi závidíte. Nezáviďte, není to hezké a křiví to charakter (to si najděte ve slovníku, co je to charakter – zjevně to z vlastního života neznáte).
Tak šup, šup – zase něco někam rychle připište, ať je s vámi šéf směny spokojený a taky si můžete na konci dne spočítat těch pár grošíků, co vám za vysírání na internetu platí. Od USAID už vám teda nic nepřijde, ale nebojte – před volbama vás preVítek na suchu nenechá, do podzima budete ještě užitečný idiot. Po volbách už jen idiot, ale na to jste zvyklý.
Ze kterých veřejných peněz?
Nedostal nové notičky, tak alespoň musí vyprodukovat nějaké hovno, ať to trochu zasmrdí.
Proč zmizela odpověď anonyma? Tady to někdo cenzuruje? A ví o tom Vidlák??
Tady se občas kydá hnůj. Když někdo trolí nebo je vulgární, tak se kydá. Nikdo to tu nepopírá, všichni to vědí. Nějaký problém ?
A hlavně nezapomenout, kdy a kdy koncentrační tábor Osvětim osvobodil. Byla to Sovětská armáda v lednu 45.
Dnes presstituti (a i oficiální stránka Armáda ČR) píšou, že je osvobodila spojenecká vojska….
Moje známá byla před cca 15 lety v Rusku, skoro až u Sibiře. Žila tam půl roku a po návratu nám ukazovala fotky. Tehdy jsme se tomu usmívali, že se tam stále manifestuje na 1. máje, ale oni opravdu ctí památku svých padlých v 2. světové válce. Nezapomněli a stále si připomínají hrdinství a udatnost svých lidí v boji proti fašismu. Dnes to chápu.
Není radno před Rusy s historií falešně nakládat, natož psát takové nechutnosti, jako že by jim prospěla nová blokáda (při výročí osvobození Leningradu).
A Němcová je známa svými nenávistnými tweety, např. :
https://i.postimg.cc/sXCznhT7/posty.png
anebo po demostraci na Václaváku v říjnu 2022:
https://i.postimg.cc/Gtq1hSdx/vaclavak.jpg
Její „styl“ je nezaměnitelný. V Senátu již zní: „Já ti to řikal, nelez na ty sítě, když piješ…“ 🙂
N. je mimořádně tupá. Volte ODS !!!
Ale ve vrcholné politice se udržela 35 let. Kdo z vás to má? A ODeSáci ji na kandidátkách cpou pořád dopředu
A to ji oni sami říkají Doňa Mimoňa !
Asi jsou přesvědčeni, že voličský elektorát na její morální úrovni je stále dosti početný, tak je na kadidátkách ODS zřejmě doživotně.
Sprava nezavislych faktcheckerov: Tweet Miroslavy Nemcovej o tom ako by Rusi potrebovali znovu zazit dobyvanie Leningradu ma vsetky crty hoaxu. Nasi odbornici sa zhodli ze je silne nepravdepodobne ze by pani Nemcova vedela kedy Rusi oslavuju vyrocie oslobodenia Leningradu, rovnako tak je onen tweet napisany slusnym jazykom bez vulgarizmov, co nasvedcuje ze jeho autor je pravdepodobne zvyknuty vyhybat sa na socialnych sietach faktcheckingu a nezavislej kontrole, inymi slovami, Rus ako koryto!
Ale tak zase má ta odporná (ne)lidská bytost šanci být aspoň na sklonku zcela zbytečného života k nečemu užitečná (zatím bylo vrcholem její smrduté politické kariéry zcela bezectné vydání poslance Ratha světské moci – zjevně potřebuje plebs čas od času potvrdit, že veškerá práva jsou v tomto protektorátu jen iluzí a celou ústavu by mohl nahradit jediný paragraf „silnější pes mrdá“, ale to jsem odbočil).
Pokud Rusové shledají, že se opravdu bude hodit jako exemplární případ, tak se možná po „Eichmannovi v Jeruzalémě“ dočkáme pokračování „Mirka v Pítěru“ aby se i nedovtipní dinosauři v EU dovtípili, že časy se mění a před budoucím jednáním s Ruskem (jakože dříve či později bude nutné s Ruskem jednat) by bylo vhodné stáhnout podobné vzteklé feny z evropské diplomacie a nahradit pobaltskou čivavu někým, komu nepůjde pěna od huby sotva se ocitne v jedné místnosti s Rusem.
A nebo Rusové seznají, že i tohle zlo je natolik banální, že zrovna tuhle mouchu se ruskému orlovi nevyplatí chytat a raději si počkají na šťavnatější sousto – ono jich je i u nás na výběr více než dost.
Každopádně by mohla preventivně zajít na návštěvu ke Kolářovým a zeptat se „A sklep máte? A mohla bych ho vidět?“ – když tam i takový neohrožený bijec jako prezidentský synek Ondřej přečkal ricinovou aférku, třeba tam přečká i ona twitterovou aférku…
A nebo se může zeptat prezidentského mluvčího Agenta 107 zdá má mezi svými spolužáky z rozvědčických kurzů Varšavské smlouvy nějaké použitelné kontakty ještě i dnes, aby ji v případě nouze nejvyšší dokázal vyreklamovat z tjurmy podobně, jako dokázal bývalý Che Guevarův poradce Komárek vyreklamovat z Kuby Pilípka, kterému nevyšlo popichování k Majdanu v Havaně.
Rusky orel much nelapa, pokud mouchy neserou na pamatku jejich hrdinu ….
imho, lapat ju Rusi nebudu, ale ak by sa naozaj situacia otocila a Rusi by sa stali dolezitymi pre buduce vlady ci dokonca EK, ak nejaka bude, tak ju vlastni utopia v lyzicke vody a predhodia sudom
Pane Vidláku,proč pořád používáte termín „levice“.Ta přeci byla
charakteristická třídním bojem.A „třída“ se nějak zformulovala
a konkretizovala.A nějaký dobrák vytvořil milice a dal jim flinty.
(ne samopaly,to až komouši).Seskupení,které označujete jako
„levice“,přeci není integrováno žádnou ideologií.Tedy pokud
zdravý rozum a normální lidskou snahu o přiměřený život
neoznačíme za ideologii.Ideologie současných vládnoucích
fašistů a psychopatů je jednoduchá : otroctví za peníze.
Dnešní opozice vznikla z nenažranosti,podobně jako před
válkou kapitalisti dřeli lidi až na kost,a hlad bystří smysly,
takže si „levici“ vytvořili sami – a potom brečeli,když museli
zdrhnout před špagátem.Nechápu,jak dnešní kapitalisti – podnikatelé
uvažují.Je v jejich zájmu,aby společnost normálně a klidně
existovala.Snad nikde na světě nebohatli podnikatelé tak
šíleným tempem jako u nás.Ale nemusím mít informace,
jen mi to tak připadá.Setkal jsem se s podnikatelem,který
nejen chudáky,ale i důchodce považuje za „proletariát“.
Ovšem proletariát měl k dispozici ideologii,a tento podnikatel
by asi třeštil oči,kdyby se mu ze zaměstnanců stal uvědomělý
proletariát.Jenže je jiná doba.Doba digitální,která dělá z
člověka osamělý subjekt,tak jako na Západě.A to pomalu ale
jistě vede ke ztrátě národního vědomí,nakonec k depresím a
drogám.Za minulého režimu nebylo divné,když někdo o
firmě prohlásil,že je „naše“.A v podstatě byla – státní,a všichni
měli z jejího úspěchu sociální užitek.Jsou země,kde občan
opravdu může mít národní cítění – třeba úspěšné Bělorusko,
tajemná Severní Korea.Za doby SSSR mělo Bělorusko samostatné
zastoupení v OSN – tomu jsem jako kluk nerozuměl.Stálo by za
sociologickou studii zjistit,jak myslí a cítí občané Severní Koreje.
NE jak si MY myslíme,co si oni myslí!!! Pokud má něco sjednotit
lidi pod Váš erb,chtělo by to nějakou nosnou myšlenku.Ne
demagogickou ideologii.A doba je příznivá.Otroci se dívají na
vystrčený zadek svého pána a jsou zděšeni.Jejich budoucnost
má už konkrétní obrysy.O aspeňácích už se ví a jen hlupák by
si je pustil k moci po svém boku.Ještě by to chtělo označit
jezuitské exponenty,ti jsou taky mafiánsky nebezpeční.Ale
asi se nepodaří už nikdy vytvořit tak klidnou a vstřícnou společnost,
jako byl minulý,i když proklínaný,komunistický režim.Stačilo
by vytvořit sociálně akceptovatelný,aby lidi měli pocit,že opravdu
žijí.Nejméně 100 let je zavedena 8 hodinová pracovní doba.Už
jsou zotročeny pracovní dobou i ženy,a někomu to pořád k bohatnutí
nestačí.Něco je špatně.
Levice není vždy záruka míru. Dělnická strana práce v Německu třicátých let je toho dokladem.
Mě se zdá, že to „bohatnutí kapitalistů“ u nás není založené na nějaké „otrocké práci“ toho zbytku, ale hlavně na změnách tržní hodnoty majetku. Zbohatne ten, kdo se včas zmocní toho, co časem získá na hodnotě. Ono by to za fungujícího státu zase na té hodnotě ztratilo, protože takové statky lze zdanit nebo spoutat předpisy tak, aby i když soukromě vlastněné, musely sloužit k užitku společnosti, ale tohle tady nefunguje, protože politici jsou v podstatě pohůnkové těch zbohatlíků. No a ten zbytek je chudej, ne proto, že by ho někdo zotročoval, ale prostě proto, že na něj sere pes. Úspěšné lidi chudoba ostatních zajímá jen tehdy, když mu bezdomovci smrdí v autobuse, se kterým vyjímečně musí jet.
Nuteliér včera prohlásil, že prý: „Jestli někdo kritizuje častěji Brusel než Moskvu, tak to za nastalé situace neodpovídá českým zájmům“.
No, já teda nevím jak Vám, ale mně ubližuje Brusel, nikoliv Moskva. A když někdo ubližuje, tak jak to může být v mém zájmu?!
Bylo by pěkné, aby škody napáchané na Česku zaplatili zbrojaři a energetici a nejen oni. Měli by platit i politici, kteří nás do toho zatáhli. Ale obávám se, že nikdo nic platit nebude a že se bude dál lhát, všechno se zamete pod koberec a pojede se dál pod jinou vlajkou se stejnými kurvami.
Platit by měli ti, kteří ty politiky volili.
Milan 44
Přesně tak.
Když vláda, parlament schvalují dluh,měli by byt zároveň ručitele,když se nesplati,tak splácet oni.
Musk smazal účet agentury USAID, a prohlásil, že USAID je zlo, financovala výzkum covidu a sóji za mnohými drážními převraty v různých zemích světa. To bude mrzeníčko v našich neziskovkách.
To je tak když se člověk spolehne na automatické doplňování.
drážními = státními
sóji =stojí
https://postimg.cc/H8LB3PM6
324 milionů dolarů za poslední 4 roky, to už ujde:)))
To je nečekaně hodně. Dá se předpokládat, že to jsou dotace místní „občanské společnosti“, lepševikům. Byznys v miliardách, co uživí všechny ty absolventy pivních univerzit a gender a dalších pro společnost přínosných studií. Včetně neziskovek pro pomoc barmským ženám a jiným. Se jeden nediví, že lahvel jezdil do pivovaru přikulovat Mercedesem, na jaký se nezmohl ani ředitel všech pivovarů v zemi. Kohoutovi měli také krásnou vilku…. . Ještě že lid neví, protože kdyby zvěděl, …… .
USAID je jenom špička ledovce, NED, CIA, OSF a další mají vlastní programy.
ono to ale jde vypnout 😀
Přátelé, UKLIDNĚTE SE!!!
Doposud NIKDO nevyvrátil axiom, který praví, že kdyby volby mohly něco změnit, dávno by byly zakázané.
Tento axiom je OPĚT stvrzen nedokonanou volbou, resp. zrušením druhého kola volby prezidenta v Rumunsku.
Nemyslete si, že jiné zemi KOZ-y to proběhne jinak. Ne, opravdu neproběhne, i kdybyste se na fleku posrali.
Opravdová a navíc funkční opozice zvítězí pouze tam, kde jí to bude povoleno. Úplně stejně, jako zvítezili idioti – pardon – studenti v devětaosmdesátém a české policajty řídili továááryšči z pojízdného velitelského stanoviště.
Howgh, domluvil jsem.
A abyste mi zas tolik nemohli nadávat, co jsem to za hnusnou svini, zde jedna žánrová píseň. tentokrát ovšem nikoli z Feferónie, páč vám s tím už lezu na nervy a hlavně si nemůžu zrovna teď vybavit nějaký dobrý název, který by byl k tématu.
https://www.youtube.com/watch?v=4waVZXKE0GU&ab_channel=NuclearBlastRecords
Jo, jmenuje se to Sweet True Lies.
Targusi,
neviditelná ruka trhu už ukázala na předražené energie a nastal úprk průmyslu z Evropy. Budeme sice nejzelenější oblastí na světě, ale taky se staneme něčím jako amazonský deštný prales. Samé stromy a sem tam indián.
U voleb je hrozbou korespondenční volba. Ale jestli se korespondenční hlasy budou příliš lišit od hlasů místních obyvatel, je možné zfalšovat pár voleb, ale ekonomický vývoj vládu dostihne. UV KSČ měl hospodářství v lepším stavu než Fiala, SPOLU a STAN, a stejně proběhl 1989. Sice až poté, kdy proběhl všude jinde, ale proběhl.
K tomu hospodářství, v pátek jsem byl s dítětem u dětské lékařky. Mimo jiné se zeptala : „…a zubaře máte?“. Opdověděl jsem jí, „Paní doktorko, to je ale podivná otázka, co?“ Pozastavila se a řekla, že vlastně je. Že jí samotné zubařka odešla do důchodu a tak se vnutila do ordinace jedné pacientce – zubařce. „No, co mi měla říct, doktorce vlastního dítětě, nemohla mě odmítnout.“ Nejsou zubaři, nejsou doktoři, nejsou byty – nebo jsou tak drahé, že pro stále více lidí jako by nebyly. Mizí kvalitní školství a práce s přidanou hodnotou – místo fabrik – sklady pro zboží zvenku. Monstra, kde se prohánějí automaty a pár lidí dělá podporu.
Rozpočet armády se už nechce spokojit se 2, ale prý 5% by mohlo být akorát. Za socíku to bylo kolik – 10%? Bude těch 5 konečných? Jakoby se ekon. situace začala blížit předpřevratovým dobám, kdy ovšem doktorů bylo dost a byty i za podpis smlouvy firmě. Anoano, banány byly jen párkrát ročně, občas se sháněl hajzlpapír a tak. A cestovat se dalo spíše do Jugošky. Ale ty paralely tu naskakují. Jestli se náhodou ta vycinkaná parodie kapíku vůbec vyplácí, jestli je to lepší v globálu.
„Za socíku to bylo kolik – 10%? Bude těch 5 konečných?“
Rozdíl mezi ČSSR a Rakouskem z velké části představovaly náklady na armádu. URakouska 00 nic – protože neutrální země a u nás? Vydržovalo se 200 000 aktivních vojáků, vaševojskový systém vybavený moderními (drahými) zbraněmi.
Targusi, ono se nám do našich voleb změní svět, tak naše volby potom už až tolik měnit nebudou.
Tymákovan – Ano,to máte pravdu.Doba je příliš turbulentní,aby se z
projevu fašismu v Rumunsku daly extrapolovat nějaké závěry pro
naše Česko.Dokonce už se našly hlasy v Evropské Mumii,které
zrušení výsledku voleb zpochybnily.Čas pracuje proti ZLU.
Pozitivní a budovatelské režimy vytrvají a po zkušenosti s neziskovkami
asi nebude snadné najít další účinnou technologii rozvracení
států.Navíc třeba Gruzie se svým zákonem takyFARA ukázala
cestu a Slovensko už na tom nepochybně začne pracovat.
Prostě žijeme v převratné době,jenom to nedoprovází umělecká
část společnosti,jako před sto lety.Tehdy i malířství našlo nové cesty.
Dnes se spíš z umělců stávají zrádci národa – jak říká básník :
za hrstičku stuchlé rýže,svému pánu důtky líže…
Plný souhlas. K tomu konci, je to prostě šmíra. Já ze své sportovní minulosti ve více sportech moc dobře vím, jaký je rozdíl mezi odvětvími měřitelnými a neměřitelnými. Tam kde se dá změřit není místo na pletichaření, podlézání, samochválu, kamarádšofty, ruku ruku myjící, tam je prostě číslo. U těch neměřitelných ( příkladně krasobruslení, gymnastika nebo koňská dresura, z níž pochází Uršula Lejnová ), je to neprostupná pavučina vztahů a svinstev, ale pořád je alespoň nějaká hranice, co je vodět a přes co už se nemůže, třaba pád nebo jasné neumění. U šmíry ta hranice neexistuje, když už je úplně nejhůře, tak se to balí do avantgardy. Ono vlastně se od doby, kdy šmíráci kejklíři jezdili od hradu k hradu, rozumějte od mocného k mocnému, mnoho nezměnilo. Snad jen ten objem peněz, které si dnes dokáží vyžebrat.
2 Targus napsal:
2 února, 2025 (23:55)
I zázraky se dějí
Využitím vnějších sil, například v kosmonautice, se vytvoří „okno“ pro cestu k jiným planetám, případně galaxiím.
Musí se to dobře naplánovat, a nepřepálit.
Íkaros by mohl vyprávět.
https://cs.wikipedia.org/wiki/%C3%8Dkaros
Koukám, že to tady Vidlák čte, takže se ho zeptám přímo: jak tam jde psát bez premium účtu příspěvky delší než 280 znaků?
Ale no tak onanyme, ty jsi takový malý klaun, viď ? Snažíš se sice hodně a hezky, ale úplně blbě. Asi ti dal šéf špatný lepík. Méééédia tvrdí, že se jí někdo naboural do účtu a ty vykládáš, že se to tím účtem nedá napsat. Vidíš ten nesmysl ? Navíc kdo by si to vymýšlel a proč, koho ještě Myrka zajímá ?
🤡
A která média tvrdí, že se jí někdo naboural do účtu? Můžete být konkrétní?
Zdroj! Zdroj! 🙂
Tím jste si naběhl, trolle.
Jinak takto vypadá ta lživá zpráva, kterou nikdo nikde nezveřejnil:
https://i.postimg.cc/T339D7yh/nechutne.jpg
Tohle není ani snaha o printscreen z twitteru, tohle napíše kdejaké dítě ve wordu. Medveděv samozřejmě použil kvalitnější práci.
Tak kde jste se dozvěděli, že se Němcové někdo naboural do twitterového účtu?
Co sem zase vlezlo za prase?
Soudruhu, opatrně s hentěma „faktama“:
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/otakar-foltyn-rusko-kreml-kalousek-dezinformace-chcimir.A240703_143457_domaci_vov
„Máte právo na svůj názor, ale nemáte právo na svá fakta,“ odpovídá stručně Foltýn.
Aby si vás nevšiml někdo od pana plukovníka…
Posílají pořád blbější a blbější, zjevně docházejí krom peněz i lidi.
To jsi tak debilní, že neumíš ani číst, onanyme ?
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-rusove-vysetruji-senatorkou-miroslavu-nemcovou-kvuli-zfalsovanemu-tweetu-40507190
https://cesky.radio.cz/senatorka-nemcova-celi-ostre-kritice-moskvy-kvuli-podvrzenemu-vyroku-o-blokade-8841722
Hele Onanyme, vyřiď Mirce, ať se do konce života (což asi nebude dlouho) radši dívá přes rameno.
Ono je úplně jedno, jestli tenhle jeden konkrétní příspěvek napsala, smazala, nebo nenapsala. Už na sebe přitáhla pozornost Sauronova oka a to nejmenší, co o ní můžou zjistit, je projít si historii jejích příspěvků.
A najdou jich tam dost, aby jako každý soudný člověk seznali, že je to bezcitná bestie. Třeba takhle si utahuje z teroristického bombového útoku ukradinských herojů, který připravil o život Duginovu dceru:
https://xcancel.com/Nemcova_Mirka/status/1591381923724546049
A jestli opravdu dělala nemístné narážky na blokádu Leningradu, tak to posrala na nejvyšší možné úrovni – jednou z milionu a půl obětí, které zabilo téměř 900 dnů německého šíření evropských hodnot na východ, byl i Putinův starší bratr. Tohle se nezapomíná a neodpouští
„Ono je úplně jedno, jestli tenhle jeden konkrétní příspěvek napsala, smazala, nebo nenapsala. “
Jestliže jsou Vám fakta jedno, moc je naše komunikace zbytečná.
Fakta mi samozřejmě jedno nejsou – ale s vašimi posledními slovy (konkrétně čtyřmi) zcela souhlasím.
Chodíte sem jen vysírat.
Vyberete si jednu nepodstatnou marginálnost – dnešní Vidlákův článek se jmenuje „Co nového ve světě?“ a tahle lokální přeháňka, ani ne bouřka, ve sleničce vod(k)y tam má pár řádků a i sám Vidlák píše:
„…Kdyby šlo o to, upozornit na její rusofobii, stačí se jen prorolovat jejími příspěvky, které nesmazala. Jestli si přála ostřelovat Moskvu raketami a nebo blokádu Leningradu, v tom není rozdíl…“
– a rozhodnete se umanutě točit na tom, zda mohla napsat 280 znaků, nebo zda konkrétně napsala, že šlo o podvrh, falešný účet nebo hacknutý její účet. JE TO JEDNO. Celá historie jejích projevů, nejen na twitteru, je plná dehumanizujících obludných vyjádřeních ke všemu ruskému – kdyby nějaký dezolát napsal promile toho, co píše Mirka o Rusku třeba o připrchlících, úchylech nebo nedej bože ukrajincích, tak má na krku Rakušana, Foltýna, všechny státní zástupce i soudy a skončí a bude skončenej.
To máte stejné, jako když bez řidičáku vezete v kradeném autě drogy – když vás zastaví pro podezření, že řídíte opilý, tak je úplně jedno, když nenafoukáte. Už vás mají a najdou toho na vás dost. Nevím, zda jste schopen to pochopit – a je mi to taky jedno. Vysírejte dál, nikoho tu nezajímáte.
Možná to lépe pochopíte, když použiju jiný příměr, než silniční kontrolu.
Vzpomínáte si na Majdan? Určitě, že jo. Tak je taky úplně jedno, kdo tenkrát střílel – svůj účel to splnilo. Běsy byly vypuštěny, vášně se rozvášnili, a jsme tam, kde jsme.
I kdyby ukrajinští vyšetřovatelé stokrát opakovali, že to nebyly vládní Janukovyčovy síly, i kdyby se stokrát přiznali gruzínští ostřelovači:
https://canadiandimension.com/articles/view/buried-trial-verdict-confirms-false-flag-maidan-massacre-in-ukraine-2024
https://euvsdisinfo.eu/report/georgian-snipers-admitted-that-they-shot-euromaidan-protesters-in-2014/
stejne už byly střely vypáleny a je jedno kým, převrat proběhl, válka se rozběhla…
A stejně tak je jedno, kdo ten výbušný tweet „vypálil“, jestli Mirka osobně nebo nějaký „gruzínský sniper“ – už byl vypálen a a už je v hledáčku. A kdo hledá, ten najde.
O ten jeden konkrétní tweet opravdu nejde, nezáleží na něm, je to jedno. Je to jedno.
Onanym je plechový kutafas kríženec s bazmegom, škoda času 👽😁
Presne tak. Ty si vzdycky pojedes tu svoji. Jako vzdycky.
Anonym – ten azbuka říká,že ducha Němcové nikdo nezmění.
I kdyby se dala na básně,stejně zůstane tím čím je.Nejspíš
úplně vykolejená,možná že ženská,ale pořád zjevně plná
nenávisti a zla.
Opět nepochopil myšlenku, to je u tebe asi běžné. Co kdyby ses odebral někam, kde je to pro tebe vhodnější ? A velícímu důstojníkovi vyřiď, že posílat sem takové mamlasy není ani k smíchu. No jo, ti co trochu myslí už začínají zametat stopy a otáčet. Ale ani to jsi asi nepochopil, no promiň, moc složité na hlavu, hlavně to vyřiď.
basicem?
ale, abych byl poctivej, spočítal jsem si jejích poslednícj 10 postů a byla do těch 280 …
Mě by spíš zajímalo, jak může Mirka smazat příspěvek na falešném účtu.
Vidláku
Ten falošný účet stvorila Mirka a preto ho dokázala vymazať, také jednoduché 😂😂😂
Jednoduché – Mirka je taky falešná. Ta pravá je někde schovaná … protože je zděšená.
To je to podstatné.
Je ZDĚŠENÁ!
A to ticho najednou 😂😂😂
Takze ten ucet je „falesny a prazdny“? Neni to v ODS tradice?
A ještě sem musím znovu dát článek, ze kterého jsem vyděšená jak Milka:
Babiš láká do vlády bývalé sociální demokraty: Landovský na obranu, Kulhánek na zahraničí
https://www.e15.cz/domaci/babis-laka-do-vlady-byvale-socialni-demokraty-landovsky-na-obranu-kulhanek-na-zahranici-1421925
———
Takže:
premier: Andrej Babiš
superministerstvo hospodářství: Karel Havlíček
finance: Alena Schillerová
školství: Robert Plaga
ministr obrany: Jakubu Landovském (alternativy: hejtman Josef Bělica, Lubomír Metnar)
ministr zahraničí : Jakub Kulhánek (alternativa: Jaroslav Bžoch)
ministr zdravotnictví: Adam Vojtěch
ministr vnitra: plzeňský primátor Roman Zarzycký
—————–
S touto vládou zůstaneme ve stejném systému jako s pětidemolicí, jen se budou měnit některé parametry.
Tato vláda zase NEBUDE kopat za naši zemi, ale bude nadále hájit cizí zájmy, zejména prostřednictvím Landovského (v letech 2019 až 2024 velvyslanec ČR při NATO… od srpna 2024 výkonný ředitel Aspen Institute Central Europe).
Hnutí Ano bude současná pětikoalice s lidskou tváří.
Jen si říkám, jestli nakonec není lepší ten ťulpas Lipánek, kterého všichni ve světě ignorují, než bude aktivní aspeňák Landovský.
Pšt! Kurňa, chci ty volby vyhrát. Tak mi, Maneco, Babiše nevyplaš.
Premium účty jsou označené fajfkou, Němcová premium nemá.
A pak mu ji zabalil a usek, broučku 😉
Oba víme, že si to Vidlák celé vymyslel 😉
Starý zvyk z 99 pragováků? Tak jen za sebe, broučku, jen za sebe 🙂
Nesmíte složité myšlenky, ani historická nebo vědecká fakta, to onanym nepochopí. Vžduť to tady vidíte. Jak by mohl tušit, co jsou Pragováci natož 99.
Jasně debile, proto jsou toho plná média a ty jsi vlastně přišel Vidlákovi pogratulovat, jak on ovládá o čem se bude v zemi psát. Onanyme, jsi fakt hlava otevřená. Sekerou.
Landovského dnes Babiš na XTv jednoznačně odmítl. Označil ho jako reprezentanta Aspenu a protistrany. Celé je to prý výmysl novinářů.
Ano, máte pravdu. Babiš jednoznačně odmítl Landovského i Kulhánka a řekl, že je to výmysl médií (v čase 12:50 rozhovoru):
Andrej Babiš | Xaver s hostem
https://www.youtube.com/watch?v=RZZ5DS8frZg
Ježiši… Babiš vůbec nevěděl, co je zákon FARA. Xaver mu to musel vysvětlit cca ve 44. minutě vysílání.
Jen tak od boku,
soudruh agent Bureš sdružuje více agentů Aspen institute; Havlíčka, Vojtěcha, Plagu…
Jo a všichni mají asi obavu,aby se o tom moc nemluvilo.
Je to jejich černá skvrna a mohlo by to vést k poklesu
preferencí.Hodně lidí má odpor k Velkému Bocianu.
Je ale zvláštní,že přesto že SPD má v podstatě v programu
to,co by většina lidí akceptovala,jsou podělaní a nevolí je.
Přitom za plentou může kdokoliv,i Kalousek,volit komouše.
Maneco, náhodou jsem koukla na tenhle kousek rozhovoru a přesně mě zarazilo, když na otázku o zákonu FARA začal mluvit o referendu, docela mě to vyděsilo.
Včera byl Babiš na XTV u Xavera a seznamu ministrů se vysmál. Všechno si novináři vymysleli. Zřejmě je to už součást předvolební kampaně od jeho nepřátel – zdiskreditovat hnutí ANO v očích jeho potenciálních voličů.
Ten údajný tweet Němcové byl delší než 280 znaků. Ona nemá premium účet, který tak dlouhé tweety umožňuje (na twitteru jsou premium účty viditelně označeny). Vidlák toto moc dobře ví, pod jeho vlastními příspěvky na twitteru o tom byla debata.
PS Udělat printscreen falešného tweetu je otázka pár vteřin.
Prostě se ožrala a ráno to smazala.
Bez premium účtu napsala tweet delší než 280 znaků_
Mrkněte na twitter pod účet poslance Berkovce. Lidi tam vyrábí tweety, které nenapsal, čistě ze zábavy?
Bohužel to Mirka smazala tak rychle, že si kopii nestihla udělat.
Paní Němcová je jediný z milonů uživatelů twitteru, kdo dokáže psát tweety delší než 280 bez premium účtu.
Ale no tak onanyme, ty jsi takový malý klaun, viď ? Snažíš se sice hodně a hezky, ale úplně blbě. Asi ti dal šéf špatný lepík. Méééédia tvrdí, že se jí někdo naboural do účtu a ty vykládáš, že se to tím účtem nedá napsat. Vidíš ten nesmysl ? Navíc kdo by si to vymýšlel a proč, koho ještě Myrka zajímá ?
🤡
Kde jste se dozvěděl, že se jí někdo naboural do účtu? A jak mohl tento bouratel psát tweety delší než je limit 280 znaků?
Už se v tom slušně zamotáváš, broučku 🙂
Hej, lebo vsetci vieme ze pi. Nemcova miluje Rusko a v profilovke ma medveda Zjednotenej Rossije.
Alarm: Stačilo! ztělesňuje levici pro oligarchy a vlastenectví pro cizí zájmy
Zakladatel hnutí Stačilo! a bloger Daniel Vidlák Sterzik ve svých textech neoslavuje nic tolik jako novou vládu oligarchie v USA. Sklon Stačilo! k autoritářskému kapitalismu se zkrátka neprojevuje ani tak v tom, co stojí v programu, ale v tom, jaké světové politiky Konečná a spol. obdivují. A těmi jsou Donald Trump, Viktor Orbán a velké pochopení mají i pro Vladimira Putina.
Mnohem více než levicový je program Stačilo! orbánovský. Kontrola médií, nacionalismus a odstraňování nepohodlných myšlenek z veřejného prostoru jsou společné orbánovskému Maďarsku i Stačilo!. „Zestátníme veřejnoprávní média, přijmeme zákon o registraci zahraničních agentů a neziskových organizací,“ hlásá hnutí odvážně.
I když ekonomicky se Stačilo! kasá ochranou obyčejných lidí, stačí se podívat právě do Maďarska. Orbánismus sdírá z kůže pracující třídu, proti vůli odborů prosadil režim v roce 2019 tzv. otrocký zákon nařizující zaměstnancům, především zahraničním kapitálem vlastněných továren, povinné přesčasy.
Kromě levičáctví se Stačilo! ohání také vlastenectvím. Zároveň ale nedokáže zakrýt sympatie k velmocem a jejich autoritářským vládcům. Sterzik v jednom svém blogu napsal: „Putin se těší velké oblibě lidí a malé oblibě liberálů, Trump to má dost podobně. Navíc říká, že Ukrajincům se nevěří, Ukrajinci se kontrolují…“ Jaký typ vlastence musíte být, abyste se posmívali Ukrajině a říkali, že musí být kontrolovaná velmocemi, když jste vlastencem v zemi, která je ještě několikanásobně menší než Ukrajina? V čem je pro Česko výhodný svět, kde velcí hráči rozhodují o těch menších?
Zvonkajšku to vyzerá, že „jinde“ mají v gatích pěkně naděláno …
Hej. Mají to až za ušima 😀
A tohle mám od nich úplně zdarma. Nahánějí mi voliče v celých houfech. A k tomu se najdou i komunisté, kteří říkají, že Stačilo! není komunistické a Vidlák rozhodně není komunista. Nejraději bych jim všem dal hudlana. 🙂
Sládek si myslel totéž a jak dopadl?
Velmi dobře, z politky vydojil majlant.
I bez podpisu je to vždycky poznat podle té závisti, broučku 😂
Kdo umí, umí: Sládek, Vidlák i Tomio.
Jednou si Vidlák postaví chrám, který trumfne i Takešiho hrad. Přejte mu to.
Ještě jedno písemné potvrzení bude, závistivý broučku? 😂
Tak mu to přejte jako já. Vidlák našel díru na trhu jako před léty Horst Fuchs. Zboží se mění, ale prodej je pořád stejný.
Přislo! Tak bude ještě jedno písemné potvrzení, závistivý broučku? 😀
Jen pokud nedošly lepíky, to víte i velící důstojníci docházejí. A přeci byste nechtěl, aby mentální chudinka brouček něco vymýšlel.
aký je rozdiel podľa Vašej logiky medzi Vidlákom, ktorý píše blogy a angažuje sa v politike a Vami, ktorý zrejme prispieva do týchto komentárov, zrejme nie zadarmo? Vidlák dostáva peniaze od svojich konzumentov, Vy dostávate peniaze od niekoho, koho oni zrejme bohuzial platia z donutenia. Nechcete sa pozriet do zrkadla?
Pripomina mi to moj oblubeny pribeh z historie ako sa vo vietnamskom odboji dostali do cela komunisti.
Totiz, po tom ako vykopali japoncov sami, si vietnamski (alebo lepsie, kocin-cinsky) partizani povedali ze preco by im mali vladnut frantici ktori sa na nich vykaslali ked tam japonci pachali zverstva. Bola to taka koalicna vsehochut, kedze japonci sa chovali jak prasce v zemiacnisku a nas.. .kazdeho.
Nuz, frantici aby dostali pomoc od ameriky zacali sirit ze cely odboj organizuju komunisti… a sirili to tak dokladne, ze o tom presvedcili aj spominanych partizanov a komunisti sa naozaj dostali do cela – ked aj nepriatel o tebe tvrdi ze to mas pevne v rukach, asi to bude pravda.
Jak se říká i revoluce požírá své děti. A jak dopadl zapálený komunista Rudolf Slánský díky své důvěřivosti a naivitě.
Přesně tak, broučku. Proto někteří, např. dokonce bumbálek na šafrum24, už se chystají pomalu přepávkovat. Jak asi dopadnou zapálení rozesírači?
Přepávkovat…čeština je úžasnej jazyk!
Este napis, co za kaviarenskeho povalaca take sracky pise. Autenticka lavica je ta ktora sa stara aby ten kto pracuje sa aj najedol, aj vyspat mal kde aj detom mal co do skoly zabalit a aby tie dostali od statu kvalitne vzdelanie a teply obed v druzine k tomu.
A povalacov a parazitov nakopat do riti a poslat ich do vyroby. A je jedno ci sa tento program nazyva MAGA alebo Kosicky Vladny Program alebo prejav Gottwalda, pripadne volebne prisluby Fideszu alebo zapis z tlacovky s Vladimirom Vladimirovicom.
Buzeranti z Antify
za podpory
Nadace Rosy Luxemburgové
Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky
Nadace Heinricha Bölla
Friedrich-Ebert-Stiftung
V roce 2020 se Alarm stal součástí široké mezinárodní sítě světových progresivních
médií Progressive International, v jejímž rámci spolupracuje se zahraničními médii,
jako jsou italský deník Internazionale, francouzský online deník Médiapart, britské
platformy Novara Media a Open Democracy nebo americký časopis The Nation. Dále
je Alarm členem východoevropské sítě ELMO – Eastern European Left Media Outlet,
sdružující progresivní média ze zemí bývalého východního bloku včetně maďarského
Mérce nebo ukrajinského média Spilne.
https://denikalarm.cz/wp-content/uploads/2024/08/ALARM_Vyrocni_zprava_2023.pdf
Z toho Soros a jeho aktivity přímo stříkají, viz třeba tohle: https://www.opendemocracy.net/en/supporters/. Ti jsou hodnověrní jak obsah septiku.
No, to je taka lavica jak z kozej pi… patrontaska. Pripomina mi to ked akysi americky autor z Projeku Syndicate na nasej Pravde obhajoval trusty a monopoly… to nevymyslis, to je zapadna lavica. https://nazory.pravda.sk/analyzy-a-postrehy/clanok/721257-bidenovo-kriziacke-tazenie-proti-kabelkam/
👍
Pripomina mi to cele ako neboheho kamarata tatko, komunista od 20. rokov a celu vojnu, koncom 50tok vystupil zo strany s tym, ze komunisti sa vytratili a uz su tam len sami „stranici“ ktori nikdy v zivote nic nerobili a cele to povedu do p…
Bohuzial, mal pravdu, a takisto mal pravdu ked sa po prevrate so synom hadal,ze teraz uvidite co je bieda a zasa budu zobraci a ludia stat na robotu v sorach.
Takisto teraz sa ukazuje – naozajstni laviciari su ludia prace ako Vidlak, nie nejaki hulici ktori vypadaju ako po zasahu elektrickym prudom.
Kdo že je autorem tohoto zoufale panického vřískotu ?
https://denikalarm.cz/bio/pavel-splichal/
Děkuji, dobrý týpek, myslím že o drogách píše z vlastní zkušenosti.
Nezabloudil jste náhodou? S touhle argumentací se můžete bezpečně vrátit na Seznam Medium.
Klid. To je jen citace z Alarmu* – https://denikalarm.cz/
*Alarm: „Nejčtenější progresivní deník v ČR“ – tak se sami definují…
Alespoň uveďte příště link: https://denikalarm.cz/2025/01/stacilo-ztelesnuje-levici-pro-oligarchy-a-vlastenectvi-pro-cizi-zajmy/. Mimochodem, stačí si kliknout na autora a uvidíte jeho profilovku… To se pak jeden hned promění ve stepní orákulum, protože jestli tenhle týpek netrpí psychickými problémy, tak já mám v rodině čínské předky.
Neandrtál Jakob je na tom mnohem hůř 😀😀
Pokud podobné psychická problémy jako J.X.Dolejzal, tak to vidíme stejně.
V alarmu sedí taková ta levice co před předchozími volbami viděla jako největší problém této země Babiše. To že tím pomohou k moci naprosto protilidové vládě ODSTOP jim bylo úplně jedno, nebo jsou tak hloupí, že jim to nedošlo.
To je jak z Rudého práva 😀
Toto už vypadá na práci nějakého spin doktora střední úrovně. Vidlák se stal slavným a nebezpečným, nasadili první profíky na demagogii. Ještě pořád to není hajklás demagogie, ale výstřek kartáčem je to slušný. Kupa h…n, ale už se tam dají vysledovat základní linky, po kterých se diskreditace asi rozjede. Špinit, špinit a ještě jednou špinit. Tak, aby se volyč styděl na Stačilo i jen pomyslet. Natož ho zvolit. Natož se tím někde pochlubit!
Lepševický výstřik z místa, kde se peče jejich strategie komunikace. Linky narýsovány, notičky si můžou dopisovat jednotlivý nezávislý žurnálysti a fakčekeři už sami.
Tak se to, Vidláku, asi rozjelo.
Spin lékaři jsou nejhorší protože jsou rafinovaný!
kde toto bolo zverejnene?
už vidím, sorry
Netuším, jak by to šlo technicky, ale myslím si že takoví david, Foldyna, možná- s přivřenými očima i Zaorálek by s programem Stačilo nemuseli mít problém…všichni jsou v jiných stranách možná, že přímo v členské základně STAČILO bude dost jiných rétorů, nebo jak to říct takových tváří, které přitáhnou zájem, ale jistá forma spolupráce, kooperace by nemusela být marná.Nedokážu si to opravdu představit, ale tady už zaznělo že lidé nejdou za programem ale tvářemi. A například jak se mi líbil Zaorálek ve sněmovně coby rétor, pak jsem jej nechápal na pozici ministra zahraničí, tak jak se teďkom zastal Fica bylo moc pěkné.
Zaorálek, když zrovna nepádluje ve vládě, má vždy dobré kecy. Vše ale pomine jakmile dostane veslo do ruky.
záleží na tom, v jake vláďé bude ….
Jo, Foldyna se mi líbí. Teda – jeho názory a odvaha.
Já se musím vrátit k tomu dnešnímu průzkumu STEMu:
Je divné, že Piráti mají 6,4% a Stačilo! 5,8%, ale na mandáty mají Piráti 10 mandátů a Stačilo! 12 mandátů.
Jestli on to někdo v těch procentech schválně neprohodil a pak to zapomněl upravit u mandátů a tedy správně to možná mělo být Stačilo! 6,4% a Piráti 5,8%.
I celkově má ANO 35,1% a 89 mandátů a
5demolice celkem 35.8% a 80 mandátů…. ehhh?? Nějaké vysvětlení?
Exkluzivní výzkum: ANO má přes 35 procent. Radovat se mohou Starostové i Stačilo!
https://cnn.iprima.cz/exkluzivni-vyzkum-ano-ma-pres-35-procent-radovat-se-mohou-starostove-i-stacilo-464887
Je to velmi pravděpodobné. Také jsem si toho všimnul. Co byste chtěl po novinářích? Oddeklamují to, co jim režisér napsal emajlem do noťasu.
Je divné, že Piráti mají 6,4% a Stačilo! 5,8%, ale na mandáty mají Piráti 10 mandátů a Stačilo! 12 mandátů.
V tomto debilním systému rozděleném na 14 krajů to možné je. Nejmenší kraj má tuším jen 6 mandátů celkem, tam dochází k disproporčním zvěrstvům.
Když už se to musí dělit, tak max. na 10, ideálně na 8 krajů s +- stejným počtem voličů/mandátů. Kandidátku s 25/30 lidmi by snad voliči unesli.
Dělení na kraje v současné podobě, která nerespektuje ani kraje za minulého režimu, ani jiné dělení z dob dřívějších či alespoň nějakou elementární logiku s ohledem na historická území, má na svědomí ODS a Klaus. Současná podoba krajů vycházela z tehdejší politické objednávky a za krajská města byly začasté zvoleny tehdejší takzvané „bašty ODS“. Viz Liberec, Hradec, Pardubice atd. Zároveň byly tehdy ze stolu smeteny všechny ostatní (a často rozumnější) varianty.
Údajně (údajně!) byl jedním ze zlatých hřebů této odesáčtiny vznik kraje Vysočina, aby se otupila snaha Moravy o větší samosprávnost (sice to už tehdy ustávalo, ale co kdyby). A samozřejmě zařazení vyložené moravských oblastí v okrese Svitavy pod východočeské Pardubice.
Reorganizace veřejné správy proběhla za Stanislava Groše, t j pod taktovkou ČSSD
Přepočet na mandáty je složitější, než jen podle celkového procentního zisku.
Něco k tomu např. zde:
https://www.ih21.org/volebni-metody-2/kalkulacka-metod-prepoctu-hlasu-na-mandat
„Zajímavostí je, že Stačilo! i při menším počtu hlasů sahá na více křesel než Piráti. Je to důsledkem volebního systému a přepočtu hlasů na mandáty v jednotlivých krajích.“
https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/stem-ano-by-melo-pres-35-procent-motoriste-by-do-snemovny-neprosli/2628760
Ale ale ale, no tak…
citace z článku:!
„Zajímavostí je, že Stačilo! i při menším počtu hlasů sahá na více křesel než Piráti,“ uvedla CNN Prima News na webu. Je to důsledkem volebního systému a přepočtu hlasů na mandáty v jednotlivých krajích.
—————–
Tak to ale vysvětlila CNN Prima News a ne STEM!
To chtějí říct, že předvolební průzkum, který se uskutečnil od 10. do 28. ledna mezi 1549 respondenty, byl rovnoměrně rozložen do 14 krajů a že byl brát ohled na přepočet na mandáty v každém jednotlivém kraji??? Muheheee… Tomu snad nikdo nemůže věřit, dělají z nás pitomce.
Chtělo by to i u nás revoluci selského ruzumu.
Dělají z Vás pitomce a přejete si revoluci selského ruzumu. Tak tady máte ten ruzum:
Výběr dotazovaných je reprezentativní pro českou dospělou populaci a byl proveden kvótní metodou z hlediska pohlaví, věku, vzdělání, kraje a velikosti místa bydliště.
Aplikujeme-li na model STEM zákonná pravidla přepočtu volebních zisků na mandáty a odhadneme-li chování voličů v krajích i celorepublikovou volební účast, můžeme přepočítat volební zisky na odhadovaný počet mandátů, který by náležel jednotlivým subjektům, které by se nyní dostaly do Sněmovny.
Vysvětluje STEM https://www.stem.cz/?metodologie=tydenni-model-pro-cnn-prima-news-2025
Tyto přepočítávací špecifiká jistě neplatí jen pro S!, ale pro všechny obecně v závislosti na hlasech v krajích.
Pozn. Nedej Karel Marx, kdyby to bylo opačně a S! mělo víc procent ale míň mandátů. To by se tu otevřela tlama pekel.
Do voleb je na počítání hlasů ještě velmi daleko, nicméně přítomnost S! ve sněmovně je teď v rámci pravděpodobnosti na úrovni 116%. Což už by mělo být nad statistickou chybu, na druhou stranu jsou ta procenta z malých čísel, takže záleží na věrnosti voličů své preferenci.
Pro rozhodování z aktuálních čísel dává ANO větší smysl ev. koalice s SPD. S! k tomu de facto nepotřebuje. U SPD navíc pro skutečný výsledek bude hrát roli jeho „koalice“ (zástupně pro způsob zvoleného spojení) s PRO, Trikolórou a možná Svobodnými.
Tento web je samozřejmě místo propagace S!, proto v článcích zaznívají čísla 20% apod. Ke dvoucifernému výsledku se ale, jakkoli nelze pouze sčítat, má šanci dostat spíš to SPD. Je to ale taky pořád jen spekulace, do voleb se to může vše posunout o dost důležitá procenta, navíc půjde o vývoj vztahu Babiš – Okamura. Osobně myslím, že pro ANO je koalice se S! až možnost b), ne-li c).
v závislosti na hlasech v krajích – jako že STEM má tak velký vzorek a ze všech krajů, aby mohl odhady křesel ladit podle jednotlivých krajů ? Tomu moc nevěřím.
Něco jiného je to ANO, strana s vysokými procenty dostane u nás vždy poměrově více.
Není jen na piccolominiho, psalo to tu více lidí.
Bingo!
Pětikolka ztrácí patrně na přepočtu propadlých hlasů, s tím nepoměrem mezi piráty a Stačilo jste to asi trefil.
Zdá se, že brzy zakážou píseň Scorpions Wind of change, aby lidem utajili, že se chystá změna mezinárodního prostředí. Někteří (třeba PePa 107) si už chystají třetí přísahu, opět s jiskrou v oku a patetickým hlasem. Inu chystá se konec kapesného a na některé dopadl velice nepříznivě. Možná nevylezou ze sněhové závěje jako jeden Zelený pán z Ukrajiny. Přeci jen srážka s realitou bude děsivá, teď se najednou hroutí všechny dosavadní pečlivě budované sociální jistoty, a co bylo dosud výhodou, se stává cejchem. A někteří, jako Stará myslivecká, chystali pohodlný poslanecký život pro Mladého mysliveckého. Ale třeba se mu ve volbách zadaří a převezme putovní poslaneckou židli Marka Bendy. Jestli průzkumy veřejného mínění naznačují pravdu, mnoho dosavadních politiků ztratí dobré bydlo, a začne hra ne jedna židle chybí, ale chybí jich moc a moc. Dá se očekávat hra na největšího a nejvěrnějšího podporovatele pravdy a lásky, aby eliminoval všechny nehodné plagiátory, a jen on získal vysněné křeslo poslance.
Bylo by hezké vidět kukuč Fialy a Rakušana na výsledky průzkumu. Asi zírali jak na Nutellu a dozimetr současně.
Legrační je, jak mnozí poslanci za současnou koalici už nechtějí kandidovat, protože „je to vyčerpává, neumožňuje normální život“, hlavně vinou opozice.
Skutečnost je taková, že boj o těch pár volitelných pozic na kandidátkách jejich stran bude tvrdý a většina musí počítat, že třeba 10. místo na kandidátce bude krok do zapomění.
O zapomnění jim nejde, ale přijdou o peníze! A o hodně moc peněz! Třeba z poslaneckých náhrad poslanec našetřil na zámek, a to jiné příjmy, než poslance, neměl. Spíše mnozí z nich vidí, že hospodářsky jde situace do háje a předražená elektřina likviduje průmysl v ČR. A ostatně i v Německu. Naše vládnoucí elity zase jednou vlezly do nesprávné řiti. Už zase!
…Ruská kontrarozvědka se nabourala do účtu Zděšené Mirky a pak spustily SMI RF řev?…
Možné to jistě je, ale asi tak pravděpodobné, jako prémiová výhra v loterii na na los, nalezený náhodně na ulici.
Do ODS se za čas od odchodu „Zakladatele“ totiž nasáčkovali samí deprivanti a psychopati* a kdyby to neudělala Zd. Mirka, udělal by podobné prohlášení třeba Řeporyjec. Cítí, jak se propadají a kopou beze smyslu kolem sebe.
*/ Psychopat v politice? Predátor, který perfektně přečte chování kořisti a zaútočí na nejslabší kus, popisuje psycholog Ptáček.
Asi uvidíme Mirku v obou jejích stavech současně, znechucenou i zděšenou najednou.
nejlepší by bylo, kdybychom ji neviděli vůbec ….
Všimli jste si, jak nám za posledních třicet let příšerně zhrubla politická mluva? Jak se vytrvale objevují nové pejorativní názvy lidí, které nemáme rádi? Takhle se nevyjadřovali ani komunisté na konci své oficiální kariéry. Nenávist, jen zvířecká nenávist.
A s tím se i mění výrazivo diskutérů na lecktetých blozích. I tady. Kromě toho je tady zatrolleno až běda. Pod názvem „Anonym“ se schovávají leckteří deprivanti. Není to už většinou diskuze k věci, je to jen žumpa plná výblitků.
A ještě něco: Diskuze je plná prognóz, které jenom vyjadřují zbožná přání, skutečné odhady prakticky nejsou. Ani nemohou být, protože indícií, podle kterých by se dalo něco předpovědět je zoufale málo.
To zhrubění všeho a všech je průvodní jev tzv. liberalizace.
Kocoure, nenávist (i ta zvířecká) je přirozenou reakcí bezmocných.
Ve chvíli, kdy překročí kritickou mez (pro Targuse a Alefa – mez kluzu), přemění se nenávist v nenávist zvířeckou a ještě později (pokud tomu přejí podmínky a národní zvyklosti) v nenávist vražednou.
Sansculoti – Ludvík
Bolševici – car
Rumúni – Caucescu
U nás se zabíjí relativně málo, ale pozor – i zvyky se mohou měnit.
Zpětně vzato – možná nejsem úplně bezmocný. Nenávist mě příliš netrápí, spíše znechucení při obhlížení různých dvorků ze sloupku od vrátek. To dělá ten úhel pohledu. Ale tohle Godot ví…
[;>D)
Ví….
Prý lze budoucnost věstir podle zaječích bobků 😀
Věstir ne, věštit ano, ale jen jsou-li čerstvé.
Na chuť je to stejné, jen ty čerstvé jsou měkčí na kousání.
Řekl bych, že většina našich politiků absolutně netuší, co obnáší zvýšený zájem tajných služeb ze zemí, které jsme si dokázali během posledních tří let tak extrémně znepřátelit. Někteří zřejmě enormně touží po tom, aby na ně vyplavaly věci, o kterých si mysleli, že o nich nikdo neví. Už jen představa, že v tuhle chvíli možná nějací hackeři luxují na dálku veškeré kompromitující informace ze všech elektronických zařízení v domě, v práci, na úřadech i v bankách, aniž by si toho kdo všiml, nemůže člověku přidat klid na spaní.
Naopak. Člověku ano. Nejen klid, ale i krásné sny snadějí vyplnění.
Zdesena Mirka je clenkou od roku 1992.
Tak po (jen namátkou) KaStraTu, síkeli a Staré myslivecké další perla do sbírky: gangSTAN 😀 😀 😀
A jinak ano, Stačilo! je po hodně, hodně dlouhé době konečně někdo, kdo se dá volit tak nějak bez ucpávání nosu. Programové teze bezvýhradný souhlas, praktické průsery žádné, skandály žádné, personální odpudivost (zatím) žádná, komunikační dovednosti (v situaci soupeřovy permanentní přesilovky + známé „nestrannosti“ rozhodčích) velice obstojné, marketing (zatím) bez chyb. Oni to voliči během toho půl roku zjistí, že volbou ANO sice hlas nepropadne a libtardy spolehlivě vyžhaví, ale že je tam velká hromada ALE a že Babiš má po celou dobu svého působení v politice koule ve více či méně přitaženém svěráku. Postupem času bude zřejmé, že S! reprezentuje jejich zájmy mnohem lépe a že tenhle hlas taky nepropadne.
Spíš bude potřeba, aby nezačal příliš střečkovat Tomio a nakonec se nepropadl on. Ne že by mi ho bylo líto, ale půlka z jeho 4,8 % by byla pro libtardy darem z nebes.
Vydláku ? Opravdu chcete někoho ze socdem v koalici vytáhnout do parlamentu ? Červenýmu svetřiku ( nejenom jemu ) dochází peníze , tak se chytají kdečeho , jenom aby zůstali u koryta ? Takže koukají do jakého kožichu se nasrat ?
Hamáček (a Petříček a Poche a Kulhánek a profesionální syn a další) je úplně jiná soc dem než „Venezuela“ Maláčová. Je samozřejmě otázka, jestli zbývajícíh 2,5 % socanských preferencí jsou většinově ti, kteří volili Petříčkovce z přesvědčení a teď jen doufají, že „Venezuela“ je dočasná odchylka, nebo jsou to ti, kteří prostě nedokážou volit nikoho jiného a už 15 let doufají, že dočasnou odchylkou jsou hamáčkovci. To si musí soc dem (a nakonec i Stačilo) dobře vyzkoumat, jestli by spojení přineslo 3 % hlasů navíc nebo 0,1 % hlasů navíc spolu s hejnem hodně vyhladovělých pijavic. Ale to jim nejspíš nemusím radit.
Asi uniklo:))))
Dvacet procent pro Progresivní Česko? „Úplně v klidu,“ říká bývalý pirátský europoslanec o nové iniciativě
Tomáš Petříček a Jiří Dienstbier, bývalý pirátský europoslanec Mikuláš Peksa nebo lidé z vedení Zelených, hnutí Budoucnost a strany Volt
„Když jsou schopni na Slovensku dát osmnáct procent, tak to by bylo něco, abychom to tady v Čechách nedali,“ říká Peksa.
https://denikn.cz/1546041/dvacet-procent-pro-progresivni-cesko-uplne-v-klidu-rika-byvaly-piratsky-europoslanec-o-nove-iniciative/
článek je zamčený …
Maláčová je Aspen, btw rodné jméno Bakalovi manželky je také Maláčová, a taky prošla Aspenem …
S Bakalovou manželkou jsem měl kdysi příležitost krátce pohovořit. Jestli se nezměnila, není nebezpečná. Bývalá totiž krásná…
Královna krásy z roku 1991 a bývalá tisková mluvčí ODS:)))
Ano. Ta krása něco napovídá…
A to už je 34 roků? Ten čas nějak utíká…
To si ji asi s někým pletete, kocoure.
Že by libtardům letos propadly hlasy ve velkém ?
Tak Malacova by sa aspon pekne vyjimala na plagatoch… posobila na mna sympaticky.
Okrem toho, Orban tiez bol povodne vyuceny za Sorosove prachy, len si spocital ze vlastnu krajinu nepovedie do zahuby.
Přečtěte si laskavě Vidlákovy poznámky na toto téma.
👍
Jako průzkumům může věřit jen naiva…jeden velký podvod…viz předvolební průzkumy v Americe…
…nicméně to , že to… cituji „a zaplatí to ti, kteří vydělali na drahých energiích a na válce“, tak za to bych o vás začal uvažovat…chci ty liberální svině vidět jít nahatý kanalama…bez groše…
Slyšel jsem kdysi vyprávění námořního kapitána, který plul s plachetnicí hurikánem. Nejprve foukal vítr z jedné strany, načež loď vplula do oka hurikánu. Kde moře neskutečně vířilo jak se tam střetávaly vlny ze všech stran. Vysoké jako paneláky. On nelenil a vyhnal posádku ven ať předělá lanoví a bouřkovou plachtu na vítr z druhé strany. Jen to dodělali vypluli z oka do stěny hurikánu. Vítr se strašlivou intenzitou udeřil z druhé strany, připravené stěžně a lanoví to ustály, připraveni lidé též. Nakonec to zvládli a z hurikánu se dostali. Nebylo to beze škod, ale byli schopní plout dál. Přežili.
Zeptal jsem se ho co by se stalo kdyby to lanoví a bouřkovou plachtu nepředělali?
Jeho odpověď byla přímočará a mrazivá:“prudký naráz větru z druhé strany by nám zlomil stěžně. Loď by tak ztratila pohon, směr a vlny by ji převrátily. Zemřeli bychom tam“.
Uvědomil jsem si že štěstí přeje nejen připraveným, ale i znalým. Byli připravení a věděli co mají dělat. To je zachránilo. Platilo to tehdy, platí to i dnes.
Re: Prma
To jsou strašné kecy. ten soudruh Kapitán měl, prosím pěkně, kolik v žíle, když kecal taková hovna?
Lanoví se určo „nepředělává“. Maximálně se může přesměrovat bouřková kosatka. Kam by ovšem měla býti přesměrována, to netuším, protože se váže vždy z předního stěžně na předek lodi a nikdy jinak.
Ale to vyprávění bylo jistě vzrušující 😀😀
Keby si mal tolko promile ako ten kapitan ked to rozpraval, tak sa da predelat aj lanovie.
Ad Almara že Žďáru: Vysoce odpudiva bedna kytu s mentalitou prvoka. Ta se modré kleptokracii opravdu povedla.
Ad Halič: Situace směřuje k předání pravomocí „radě“, jejíž statut v současné době má rovněž zpochybnitelne parametry stejně jako Alzak.
Ad Stačilo: Pro mě osobně č. 1, SPD č. 2. Copa asi vyvede vytuneny motor poté, co zapudil Šlachtu, a preference nečekaně spadly pod pětiprocentní pijavici. / Dr. Sládek/
Přidávám se k hodnocení orinoka, navíc dle Vlka, který v jednom z článků ohodnotil Černochovou že by mohla dělat ambasadorku loga Renaultu přidat i bývalou poslaneckou šéfpodvodnici s užíváním služebního auta. Ještě navíc všichni lžou a jsou trapní, že nic podobného nenapsala, když z ní ta fobie stříká na všechny strany.
Někde jsem dnes četla, myslím, že na Pravém prostoru, že Rusové mají print screen toho tweetu a zřejmě ho považují za pravý. Asi k tomu mají důvody.
Print screen asi je pravý.
Jako důkaz o pravosti příspěvku na X (dříve Twitter) to neobstojí.