Tak jsme se dozvěděli, že neexistuje žádný Bidenův podpis, že se vzdává kandidatury v příštích volbách. Ani žádný hlavičkový papír. Zatím existuje jen status na sociálních sítích, které rozhodně neobsluhuje starý Joe sám. Slyšeli jsme spoustu zákulisních informací, jak na Bidena tlačili vlivní Demokraté a donátoři prezidentské kampaně, že to pro nezaujatého pozorovatele připomínalo skoro palácový převrat… od té doby není o Bidenovi ani dechu ani slechu. Ale to by se v USA, v té baště demokracie, nemohlo přece stát.
Biden je senilní, takže jako velký státník rozpoznal, kdy má odstoupit z kampaně, ale aby odstoupil z úřadu prezidenta, zase tak senilní není. Tato věta obsahuje tolik logických rozporů, že kdyby podobná situace nastala v Pákistánu (který vlastní jaderné zbraně), byl by to důvod k demokratické intervenci. Ne proto, aby tam někdo zachránil evropské hodnoty, ale aby zabránil tomu že si ty atomovky koupí nějaká Al-Kaida… nebo ujgurská menšina.
Ve Spojených státech jsou samozřejmě všichni v klidu a nikoho nezvedá ze židle, že zásadní rozhodnutí globálního významu se dělá na twitteru. Z minuty na minutu Biden nikoho nezajímá.
Když Trump prohrál volby, tak se našla alespoň skupina, která byla schopná vniknout do amerického Kapitolu a miliony lidí po Spojených státech v Trumpovu prohru nevěřily. U zde u nás na Kydech, když jsem tenkrát Trumpovu prohru komentoval, setkal jsem se s velkým odporem, když jsem tvrdil, že Biden se úřadu ujme a žádné soudní námitky na tom nic nezmění. Když se tak stalo, mnoho čtenářů to těžce neslo.
Pro Trumpa byli lidé ochotni riskovat mnohaleté vězení. Pídili se, jestli volby nebyly zfalšované, podléhali někdy falešným dojmům, leckdo z těch, co do toho Kapitolu vtrhli, si zkazili život, ale prostě jim nebyl lhostejný. Lidé jsou lidé, podléhají emocím, nereagují vždy adekvátně a chladnokrevně, málo si rozmýšlejí, co dělají, vrhají se po hlavě, velmi často to pak špatně dopadne, protože cesta do pekla je dlážděna dobrými úmysly, ale sakra, když nic jiného, ten nesnesitelný Donald, nebyl lhostejný obyčejným Američanům.
Ten Donald, který toho běhemsvého funkčního období zase tak moc nedokázal, protože se furt musel bránit útokům, že je proruský, který měl stejně blbou personální politiku jako Babiš, kterého zrazovali lidé, které sám dosadil do funkce a obklopoval se takovými, kteří pak odcházeli v klepetech… Ten Donald, který alespoň nezahájil žádnou válku, ale také žádnou neukončil, musel několikrát střílet Tomahawky na Sýrii, nechal zavraždit oblíbeného íránského generála Sulejmáního a vlastně víc toho udělal hubou než v realitě…. ta tento Donald měl přesto sympatie obyčejných Američanů, kteří s ním celé jeho prezidentské období prožívali a když viděli domnělé i skutečné volební podvody, div se nevzbouřili.
Srovnejte to s Bidenem. Včera byl všechno, dneska není nic… a nikoho to nezajímá. Nikde se nevytvořila skupina, která by požadovala ověřit, jestli Biden opravdu rezignoval na kampaň o své vůli. Bidena sice zvolily miliony Američanů, ale jinak je jim totálně u řiti. S Bidenem mluvili státníci z různých zemí, ujišťovali ho o své podpoře, lezli mu do zadnice (viď, Péťo), nejspíš mu říkali, jak ho obdivují, jak je jejich idolem a jaká byla čest, s ním mluvit… a pak každý napsali jeden status, jak Biden uměl rozpoznat, kdy má odejít a od této chvíle je jim starý Joe naprosto lhostejný.
Joe Biden je tak bezvýznamný, že si po jednom tweetu který ani nenapsal on sám, všichni oddechli, že toho plesnivého dědka mají z krku. Miliony voličů Demokratů, stovky státníků v celé té naší hodnotové Evropě, desítky velmi významných finančníků, mecenášů, andělů smrti i jiných Sorosů, prostě jednu loutku zavrhli a vytáhli ze skříně druhou. Je to tak okaté, že se nikdo ani nestará, kdo má teď pod palcem americké jaderné zbraně. Nikoho to neznepokojuje, není to vůbec žádná otázka, hlavně, že se podařilo mediálně přehlušit atentát na Trumpa a celý skandál, který se kolem toho rozjíždí. Víc zbraní, víc střelců, selhání strážců… ředitelka blbá jak troky Markéta Pekarová Adamová…
Prostě ho hladce hodili přes palubu, během chvíle přeprogramovali voličům mozky a nikomu z Demokratů a eurohodnotných politků to nijak nevadí. Kurňa, když ležel Stalin po mrtvici a dodýchával, tak se na jeho zbytkovou vůli bralo větší ohled, než na ještě stále živého a chůzeschopného Bidena a i úplně mrtvý Brežněv po sobě zanechal dost stoupenců, kteří byli ochotni se za svého ďaďu bít. Biden skončil. Nula, šlus.
Tohle je úděl Petra Fialy, víme? On chce patřit do této party. Petr Hampl správně podotkl, že když naše Pětikolka říká Západ, tak myslí Bidena, Leyenovou, Timmermanse a Macrona. Nemyslí ani Wilderse, ani Trumpa, ani Orbána ani AfD. Petr Fiala se rozhodl, že bude patřit k této partě. K partě, která svého mouřenína použije a pak odhodí.
Kurnik, i ten Láďa Vrabel má pořád ještě stoupence, kterým není lhostejný a kteří se za něho bijí, jsou ochotni ho platit a podstupují kvůli němu rozličná nebezpečí. Když si to tak vezmu, tak i neúspěšný Láďa Vrabel je vlastně víc, než byl americký prezident Joe Biden.
Vsadím se, že to Péťovi vůbec nedochází, že se pořád culí jako vždycky a cítí se jako velké zvíře. Zlatý voči! Biden byl o tisíc stupňů nad ním a k ničemu mu to nebylo. Nikdy nebyl prezidentem. Jen posloužil. Ve skutečnosti vládli ti, kteří teď nastylizovali tu jeho rezignaci. I Fialovi vládnou jiní a jsou stejně bezohlední. Až mouřenín doslouží, může jít. Nikdo nebude ani plakat ani se strachovat, nikdo mu nebude vděčný a nikoho nebude zajímat. Ani ty libtardy, kteří dnes v jeho jménu ničí petiční stánky a kopou do důchodců jako banda srabů. Ti nad ním mávnou rukou, během pěti minut zapomenou, že ho znali a půjdou šikanovat lidi ve jménu jiné loutky.
Jaké to asi je, zjistit, že vás ve skutečnosti nemilují ani vlastní voliči? Jaké to je, zjistit, že vás zvolili marketingoví specialisté, kteří ovcím nahráli správný program a mohou ho kdykoliv vyměnit, podle potřeby? Tohle je totiž konec. Takhle vypadají impéria na hliněných nohách. Takhle nějak končili sultáni, uškrcení v harémech.
Dovedete si představit, že úplně stejně to může být i v případě Zelenského? Že jeden den bude prezident, druhý den nebude a naši mopslíci prostě napíšou nějaký tweet a tím to celé skončí a oni už budou mít nový názor, jak to celé vlastně je?
Děkuji vám, milí liberální demokrati. Ale do vašeho světa patřit nemíním. Chci žít ve světě, kde se lidé milují i nenávidí, kde má člověka někdo rád, strachuje se o něj, kde existuje sounáležitost. Chci žít ve světě, kde jsou lidé omylní a přesto mají své stoupence. Chci žít ve světě, kde mi soupeři řeknou, že jsem blbec a příznivci mi řeknou, že mě mají rádi, ale rozhodnou se sami poté, co mě poznali a ne podle České televize. Chci žít ve světě, kde mají Trumpové i Vidláci své věrné.
Nechci patřit do světa, kde se sice dostanete na vrchol, ale ze dne na den vám uhlazeně, ale jednoznačně řeknou: Chcípni! zdechlino. Chci být raději chalupníkem ve světě, kde mezi lidmi existují normální emoce, láska i nenávist, než být zeměpánem tam, kde o vás rozhoduje mediální nálada a kde můžete být vládcem světa, ale jste tomu světu naprosto lhostejní.
Péťo, máš se na co těšit.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Tak to spustili!
V Německu spustili rozsáhlou razii proti mešitám
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-v-nemecku-spustili-rozsahlou-razii-proti-mesitam-40481443
Jaká bude reakce obohacovačů?
Asi chtějí urychlit proces radikalizace a z ulic německých měst udělat cosi jako v co kdysi Američané proměnili Mogadišo. Podle mě vůbec netuší, kolik zbraní (a rozhodně ne jen nějakých pistolek) bude načerno ve všech těch no-go zónách nachystaných na gerilový boj.
Byl jste rychlejší, ale já Vás viděl až po odeslání mého textu.
V žádném případě nestojím na straně obohacovačů, ale ta akce mi přijde spíše PR. Proč jim to vše zničili a proč to tak zdůrazňují ? Vždyť jsme se, krom beranidel a rozbrušovaček nedozvěděli žádná fakta. Obávám se, že tato akce jen přispěje k další radikalisaci.
Pokojnou cestou už to nikdy nepůjde. Jakou cestou by jste chtěl jít Vy když i taková cesta je zas špatně?
Podle mne nemá cenu s násilím sami začít, myslím že měli přijít, i když raději v kulturní hodinu, asi bych bral vyražení vstupních dveří, obsadit budovu, ale pokud není odpor tak neničit a nechat si to otevřít jimi. Myslím že osazenstvo mešity, které má zájem na jejím dalším fungování, se výrazně liší od zakuklenců v ulicích.
Možná vyhodnotili, že už není čas si potřást rukou.
Opravdu myslíte, že bylo ve všech případech nutné rozřezat tresory i ostatní věci ? Nepřipomíná Vám ten zpopis tak trochu popisy zásahu proti AfD ?
Nadpis je spatne.Pozadavky, vyzvy a naroky na zdechlinu sou premrsteny
a predcasne vopozdily…
Zdechlina uz nemuze chcipnout. To pri nejlepsi vuli uz nestihla.
Neco ovsem uplne jinyho je pro pozustaly nepospichat a zdechlinu
predcasne nepohrbivat..
A vystavit..
Na ukazku ,upominku a na obdiv ,co vsecko zmohla a podobne predcasne zpozdenej lid v davech muze zdechlinu ocumovat , obdivovat, pripominat si a touzit po zmrtvych vstani nebozky..
Ktera jako Upir z Nosferatu /nebo,lepsi , jako ji stedre prejici nez zdechla Hindenburg napr./ ,v pulnoci vstavala z mauzolea,
aby dohlidla na Stalina, aby s tim bolsevismem tajne ,nesvindloval …
Zatím si troufli jenom na šiíty. To jsou takoví otloukánci.
Protože Írán, další věc, která je na té akci špatně. Nejde jim o islám či no-go zóny, jde jim pouze o politiku.
Přesně tak. O kriminální útoky na normální Němce vůbec nejde, ale chráněnec narazil na ještě chráněnějšího chráněnce, kterýžto ten zásah okamžitě ocenil, že jako konečně. Jinak by se nedělo vůbec nic.
Myslím si, že je to jedno proč, kdo a co.
Důležité je, že se to děje.
Opravdu Vám nechci rozkopávat hračky, ale oni nejdou po islámistech a vůbec už ne pro všechny problémy, které jim působí. Oni jdou pouze po údajných íránských agentech.
Teď je otázka jestli islamisté to tak i chápou, že nejdou po nich.
Sunité zaručeně, u šiítů to asi záleží. Ale zeptám se, Vy si myslíte, že by bylo dobře, kdyby to tak cítili ? Nebo jinak, Vy si myslíte, že se začnou bát ?
Jen, aby je nevytlačili do Čech. :-))
Siite – 7 % muslimu, sunnite 75%. To je akce proti Iranu, ne proti muslimum
Péťa a prezident mají Vidláku jiný úkol.
Prezident je údajně nečekaně ha ha ha na vládě a dnes tam mají na programu mimo jiné novelu
Zákona o zajišťování obrany České republiky
https://www.odok.cz/portal/veklep/material/ALBSD73KC8FV/
Z důvodové zprávy:
„V současné době je situace taková, že některé strategické vojenské objekty, resp. pozemky pod nimi, které slouží k zajišťování obrany státu, nejsou ve výlučném vlastnictví České republiky, což představuje bezpečnostní riziko….
Návrh zákona také stanoví, že práva k pozemkům a stavbám LZE odejmout nebo omezit za účelem realizace záměru pro zajišťování obrany státu….
Nakonec návrh upravuje možnost provádění měření a průzkumných prací na cizích pozemcích.
A to proto, aby stát nakupoval, případně vyvlastňoval pouze ty pozemky, které jsou pro případnou výstavbu vojenských objektů vhodné…..
Podle dostupných údajů Ministerstva obrany se obvyklá cena za výkup pozemků ve vojenských objektech, které jsou součástí přílohy, pohybuje v řádu cca 500 mil. Kč. Konečná cena za výkup pozemků pak závisí na tom, zda se vykoupí právě za obvyklou cenu, nebo bude nutné uplatnit postup podle navrhovaného § 29b odst. 1 věty druhé, tj. s ohledem na strategickou hodnotu tohoto majetku pro stát bude třeba vykoupit tento majetek za cenu vyšší, či zda dokonce nebude nutné tento majetek vyvlastnit..“
*********************a to nejenom ty, umístěné ve vojenských újezdech!!!*****
MAJKA:
A tak po realizaci „restitucí a náprav křivd a privatizací a levných prodejů a přechodů pozemků a staveb i na obce….Může kdekoli asi nastat akce za draho odkupů a nebo vyvlastnění v nejvyšším zájmu „obrany“. Samozřejmě za cenu obvyklou a okolní vlastníci nemovitostí budou jásat , dokonce i někdy to může být údajně až za čtyřnásobek prý.
Kdo to odnese a kdo to vykupování nejen ale i muničních skladů…zaplatí, uvidíme po schválení v leg. procesu.
***********
Prostě klasický nešvar po převratu,
nejdříve se bezhlavě rozdává, levně privatizuje a pak se draho a na dluh vykupuje
a nebo dokonce vyvlastňuje
a po čase další kolo náprav křivd…..
Inu, blázinec jak má být!
Žádný blázinec.
Chystá se další pakovačka ala devadesátky. Ve vojenských újezdech fyzickým osobám nic nepatří a nikdy nepatřilo, dtto muničáky.
Jestli je to skutečně jen 500 mega (miliónů), tak jde o hovno. Horší by to bylo, kdyby šlo o 500 giga (miliard), tedy půl bilionu korun. Částku řádově srovnatelnou s tím, co dokázala tetka s estébákem, rozdat spřízněným, nebo pečlivě vybraným subjektům během chřipečky.
Víme o jednom případu z Přelouče. Klasický ičař, který zhruba dvacetkrát do roka, objednával v číně výrobu levných plošných spojů pro kompletaci stavebnic-modulů s Arduinem.
Podle jednoho tamního „šťourala“ se ičařovi z ničeho nic objevilo šestnáct miliónů korun od MZD, určených údajně pro nákup zdravotnických pomůcek v číně. MZD údajně v číně nakupovat neumí a proto to náměstkové ministra svěřovali těmto „pečlivě vybraným subjektům s kontakty v číně a znalostmi tamního obchodního prostředí.
Štouralovi pak někdo šlápnul na krčisko, takže už do ničeho během chřipečky nešťoural a dokonce ani nepracuje v tamním místním plátku.
Znám člověka, o kterém tehdy psal iDěs a s plným uvedením jeho jména, který se jako velkodovozce ochranných pomůcek pro průmyslovou výrobu (respirátory, obleky, ale i roušky pro superčistou výrobu) v číně skutečně orientuje velmi dobře, v příslušném segmentu zboží má přímo kontakty a nabízel se vládě, že jí s dovozem pomůže, dokonce byl schopen zajistit i rychlou dopravu.
Byl zdvořile odmítnut s tím, že MZD už má své dodavatele vybrány a další nepotřebují.
Pamatuje někdo tu tiskovku červené mikiny, jak se chvástal, že už nikdy v životě se mu nepodaří, utratit tři miliardy korun za patnáct minut? A že doufá, že ho fízlové nezavřou?
Tak teď to bude s armádou a „vykupováním“ podobné – nastrčené subjekty budou pověřeny výkupem a dostanou tolik, kolik si řeknou, byť by šlo o řádově nepřiměřené částky.
Pro armádu není nic dost drahé, to pánové přece pamatují ještě ze ZVS, kolik co stálo ve „vojenských cenách“. I blbý rozdělovače pro armádní služební žigulíky a Volhy, byly v průměru šestkrát dražší, než za kolik je měla v ceníku Mototechna.
Červený „zapalovací“ kabel v metráži, běžně k dostání asi za čtyři kačky metr, měl položkovou cenu v autoparkovém skladu ND přes dvacku za metr. Sovětský, stíněný zapalovací kabel do UAZu 452, měl omračující vojenskou cenovku přes stokorunu za metr, přičemž celá sada zapalovacích kabelů UAZ, které používali i jezedáci a lesáci, stála zhruba tu stokorunu – ale sada, ne metr…
Tam se budou protáčet prachy, že ještě budeme čumět, kolik a za co se dá utratit peněz..
Nevšiml jste si zásadního ve sdělení – NEJEN ve vojenských újezdech, zřejmě moje chyba.
Zákon sám v návrhu novelizace neříká nic o sumě, to jen v té důvodové zprávě se cosi zatím uvádí
Novela však jasně ŠKRTÁ právě současné zákonné omezení na ty újezdy.
A mimo ty „újezdy“ se najednou může vojsku k „zajišťování obrany státu“ hodit kde co – TECO.
Ale jistě o tom NEO papaláši neuvažují a já to sem dávám jen jako takovou metaforu a nic tím ani nenaznačuji….
Z odkazu výše hledejte čtenáři důkaz:
Platné znění s vyznačením navrhovaných změn a doplnění
„§ 29
(1) Objekty důležité pro obranu státu jsou pozemky a stavby
„umístěné ve vojenských újezdech“ (a toto v “ je nově v novele vyškrtnuto) a jejich příslušenství,
které mají z politického, vojenského nebo hospodářského hlediska význam pro zajišťování obrany státu, zejména pro zabezpečení základních funkcí státu a zabezpečení ozbrojených sil.
(2) Objekty důležité pro obranu státu jsou dále …..
§ 29d
Vyvlastnění
Práva k pozemkům a stavbám lze odejmout nebo omezit za účelem zajišťování obrany státu…“
******************
A to dle mne tedy může být novelou pak případně i dost „blázinec…“.
Současně naprosto nezpochybňuji Váš názor, že se někdo třeba napakuje
a daňový poplatník bude zírat..
Vládo a obhájci spolku s podivnými mírovými prostředky na to,
bude se to vše započítávat alespoň do 2% HDP na obranu?
nebude to žádná sranda, až začne ministerstvo obrany a okupace vykupovat zpět objekty, které kdysi pro nepotřebnost s radostí prodávalo a ceny v místě neobvyklé. Či-li těžce pod cenou v místě obvyklou. A teď se holt kapsa obrátí a miliardy potečou z obrany ven. Však si všechny ministryně války a okupace stěžovaly a stěžují, že není za co ty 2% utratit!
Za výcvik branců a branek, za nákup výstroje i výzbroje pro základní vojenský výcvik a službu se ale neutrácí ani tisíce, natož miliardy.
Taky zajímavé.
https://vasevec.parlamentnilisty.cz/kennedy-jr-v-teto-zemi-dojde-k-revoluci
„“V této zemi dojde k revoluci. Otázkou je, zda bude založena na idealismu, nebo na temných, zpátečnických silách. Volba je na nás,“ napsal Kennedy Jr. na svém účtu na sociální síti X.
V médiích se dříve objevily nepotvrzené informace, že Kennedy Jr., který vystoupil z Demokratické strany, údajně jednal o možnosti podpořit kandidaturu exprezidenta Donalda Trumpa v prezidentských volbách.
Kennedy a Trump spolu nejdříve hovořili telefonicky v den atentátu na Trumpa, později se osobně setkali v Milwaukee. Podle zdrojů z republikánské kampaně zatím konkrétní forma podpory nebyla dojednána. Faktem je, že se D. Trump následně na adresu Kennedyho Jr. vyslovil velmi pozitivně.“
Řady bitvou se šikují pod prapory…
Když kolem sebe vidím běsnit idealisty, hlasoval bych radši pro ty temný zpátečnický síly.
Že jo ? Když se rozsvítí vypadají hned světleji a některé včerejšky jsou ve srovnání s libtardím válečnickým dneškem také dosti zářivé.
takže kolik? dvacet… čtyřicet let Strana mírného pokroku v mezích zákona? Vztek je
legitimní. Pokusy a konstruktivní návrhy už tu byly. Chcete se s nimi domluvit? :))
Bilak mel ve vyucnim listu upozornemi , nepoustet na saka.
Za par let, ted potrebujeme upozorneni na vsecky politiky a jejich politiky . Nepoustet na lidi.!!^**&^%$$$##!!
Upozorneni, nepoustet politiky a politiku na celej svet asi taky,
brzy prijde zbytecny a predevim uplne pozde…
Nejlepsi drzet politiky ve vezeni a jejich politiku pustit na jiny politiky a jejich politiku tamtez a zahodit klic.
Za lzi a podvody ihned premistit do koncentraku…
Rus se pomalu ale jiste blizi k hranicim Nato. To ohrozuje americku bezpecnost tak ,ze se bude muset se zacit branit valkou na rusa a svetovou.
Rus se objevi ve Lvove napr. kazdej vi sichr , ze to bude uplnej konec Usa.
Miliardar Musk si dokonce zabil svyho vlastniho a zdravyho ,syna.
Dal mu „puberty blockers“. Ani svy dite neubranil ,aby vodkop vod nej vsecky kazdymu znamy vedecko-akademicky zrudy a daleko.
Ty co nejvic predstiraji sou prvni na rade a nejdriv . Demokraticka strana konci na nedostatek nahradnich mumii , potom skonci s usa , kde uz i predstirani trosky demokracie vytrvalou snahou ,davno znicila…Dosazenim Kamaly , dvojity nuly , 00 ,/WC/, ta zatim oznamuje co vsecko sama zrusi a znici pro brzkej konec Usa a jeho lidu nejdriv..
To je skvělé, když se dva miliardáři sejdou u golfiku a domluví si společné investice.
Lid hýká blahem, ačkoli ani netuší, o co těm dvěma jde.
Lid by si ale měl uvědomit, že jeho blaho je to poslední, co ti dva na greenu nebo u štampilky kukuřicovice probírali.
Lid nehyka a kupodivu tusi , predstavy u klavesnice vo lidu sou predcasne zkresleny .
Kde lid ani nehykne. Lid jest daleko, pac jinde..
Domluvy spolecnych investic uz davno nejsou zadna.
Zadny rovnez hykani lidu blahem..
Dnes kujou pikle na triky a podvody , jak vozebracit jiny investory a lidi ,samotne plany na investice by je davno zbankrautovaly..
S platem rocnim ,vokolo 300 tisic , Piglosi zbohatla na podvodnych investicich ,vo zhruba pisou asi na 300 milionu..Jiny zase penez zbavila.
Vozebracuj , nebo se sam vozebracis. Prvni starost bohace je bohatnout.
Zadna ani lejnova vrchnost nema, zadny jiny starosti..
Maji ty povinosti napr. , este si kupovat modni kabelky vod Diora,
za 65 tisic euro..Vostatni jako boty pridou levnejc..Salony krasy , to vsechno na reprezentaci lidu , kterymu se to cmajzne vod huby..
Kukurice je uz davno toxicky Monsanto ,ani ten nejblbejsi to nekonzumuje ,
to je pro chatru a pro jejich deti….
V podstatě vám tu skepsi chválím.
Ale přece jen – je rozdíl, když se u golfíku sejdou dva miliardáři, a když se u golfíku sejde člověk, kterému zastřelili strýce, zastřelili mu otce a sám si teď užívá nenávist těch „jediných správných“ s člověkem, který zrovna neuvěřitelnou náhodou (někteří by řekli „božím zásahem“) přežil pokus o atentát a žije posledních několik let i s celou rodinou pod neustálými útoky včetně zneužívání zákonů a těch nejpodlejších očerňování v „jedině pravdivých“ médiích.
Pak už může do hry vstupovat i jiná než čistě finanční motivace. Investice sem, investice tam – blaho lidu sem, blaho lidu tam. Nakonec může převážit touha vzepřít se a pomstít, bez ohledu na zisky či ztráty.
Já bych jim i držel palce. A to jsem jinak celoživotní pesimista.
Ne. Business:
https://en.wikipedia.org/wiki/Robert_F._Kennedy_Jr.
A navíc je to hajzl, který parazituje na postižených a jede v „zeleném údělu“.
Pozadu sme vzdycky , za neskvelymi miliardari ,kteri se domlouvaji kolik miliard denne dostanou vod nich ,zadarmo uprchlove.
/Kdyz uprchl v hrsti a rus ,zastoupenej raketama ,uz na jejich deravy strese/.
Dalsi domluveny megamiliardy pro ukra ,aby se rus na dodanych zbranich ucil a naucil je dobre znicit.
Domluvy sou este vo 6.5 miliardach ,vo ktery se v Penta gone ,/Gone with the wind, nazev uspesnyho filmu/, nahodou spletli a dali Zeleninovi , asi vzdalenymu pribuznymu Leninovi ,ten este zatim bez pocitacu….
Kdyz nekecali a golfovali bylo to pro ne uzitecnejsi.
Ale kdo hraje ten golf je taky a vic na hlavu.
Občane, v amerických volbách se nevolí nástupce Krista Ježíše na zemi.
My to můžeme jen zpovzdálí sledovat a a hodnotit kdo je pro nás eventuálním menším zlem.
Jak už jsem vícekrát psal, dám na názor mainstrému a ČT. Oni dobře vědí. Znásobím jejich názor -1 a jsem doma.
Nemecká vláda znížila financovanie dôchodkov o 2 miliardy eur.
Jedná sa o štvrté zníženie za tri roky.
Celkovo sa štátne dotácie na dôchodky od roku 2022 znížili o 8,8 miliardy eur. Nemecko napriek tomu darovalo Ukrajine 34 miliárd eur.
Zdroj:
https://www.deutsche-rentenversicherung.de/DRV/DE/Ueber-uns-und-Presse/Presse/Pressemitteilungen/Pressemitteilungen-aktuell/2024/2024-07-17-kuerzung-bundeszuschuesse-geplant.html
Inspirace pro naši vládu s Fialou?
Ano.
– F: O kolik jste, pane Scholzi, souhrnně snížili částku pro důchodce?
– S: Asi o dvě miliardy éček.
– F: Dobrá částka. Těm našim to snížíme taky o tolik.
Může se to tak i přihodit.
Naopak, poslední dobou my inspirujeme Západ.
Dohnali, a už i předehnali. Akorát, že to mělo být v ekonomice.
Asi si tam důchodci nevybojovali automatické valorizace.
Nemám rád fialový hnus a to křoví kolem a nijak se s tím netajim, ale spousty mých přátel, známých a příbuzných to vidí jinak.
Chci jenom říci, že za oblibou fialového slizu je faleš a vychcanost, jít s proudem a být cool. Až ten sliz zmizí, půjdou tihle podporovaci dobra zase tou jednodušší cestou za svým úspěchem. Tak to prostě chodí.
Tady si mnozí z nás hrají na underground, ale jak na ně koukne fialová bulva, hned zkrotnou a převáží se k libtardum.
Nebude to jednoduché.
Možná by bylo dobré zajistit, aby jim to tak jednoduše nešlo.
Ne tak snadno, jako převlékačům kabátů z roku 89.
Těm stačilo zahodit rudé knížky, někteří začali drze tvrdit, že „to rozkládali zevnitř“ a protože Havel řekl, že nejsme jako oni, tak to dopadlo, jak to dopadlo – blbě.
Nikomu ze zmrdů se nic nestalo, lustrace si zaplatili-uplatili a bývalí kovaní bolševici nastoupili do nových funkcí.
Komu se nezvedl žaludek tehdy, tak tomu se nezvedne ani dneska.
Mediální zblblost dosahuje nevídané intenzity, konzument neudrží pozornost nad minutu, takže se mu ani nedá nic vysvětlit, nebo zdůvodnit, proč ty zmrdy chceme postřílet.
Sám to vidím černě a pokud nepřijde několik černých labutí najednou, tak se nic nestane.
Špicová černá labuť by byla, přibrzdit či omezit internet.
To bychom v tu ránu čuměli, kolik by se najednou objevilo pozornosti a soustředění!!
Tohle není o tom starém muži z USA, je to souvislost s ropou a plynem 😳🤔
Alijev: Baku nebude niekoľko rokov investovať miliardy do plynu pre EÚ
Azerbajdžanci nie sú hlúpi, keď investujú miliardy dolárov do rozšírenia exportu plynu do Európy, ktorá ho o desať rokov nebude potrebovať, vyhlásil Ilham Alijev.
Poznamenal, že krajina už nebude zatvárať oči pred európskym pokrytectvom: EÚ žiada viac azerbajdžanského plynu, ale neinvestuje do expanzie a tvrdí, že o desať rokov nebude región potrebovať modré palivo.
EÚ chce, aby sa kapacita dvoch plynovodov TAP a TANAP zdvojnásobila – na 20 miliárd metrov kubických, respektíve 32 metrov kubických. To si však vyžaduje desiatky miliárd, zatiaľ čo Baku stále spláca úvery pozdĺž južného koridoru zemného plynu do Európy. Alijev medzitým nepopiera, že Azerbajdžan sa snaží počas troch rokov zvýšiť dodávky do Európy, export vzrástol z 8 miliárd na 13 miliárd kubických metrov a v roku 2027 by sa mal zvýšiť na 16 miliárd.
Zdroj:
https://oilcapital.ru/news/2024-07-22/baku-ne-sobiraetsya-podderzhivat-gazovoe-litsemerie-evropy-5145398
Pro přesun 32 metrov kubických netřeba investovat desiatky miliárd! To převezete i v nákupní tašce za 2 koruny.
Vám nikdy nevypadlo slovo ? Obzvláště při těch „20 miliárd metrov kubických“ je smysl nepochybný.
Každou chvilku a často si ani nevzpomenu které.
@Evix 9:34
TANAP jde z AZ přes Gruzii do Turecka.
Má mít kapacitu asi 16 mld metrů krychlových.
Nevím, jestli už je té požadované kapacity dosaženo, z vašeho článku vyplývá, že ne
Turci si z toho „ukousnou“ 6 mld kubíků.
Do Evropy to z Turecka pokračuje jako TAP přes Řecko a Itálii, s plánovanou kapacitou 10 mld kubíků.
Dál to nepokračuje.
Myslím, že hlavním akcionářem TANAP je Turecko (cca 88 %), menší díl má BP (12 %).
Kapacita měla být v roce 2023 navýšena na 31 mld kubíků, ale vypadá, že skutek utek, nikde jsem nenašel ani zmínku.
Takže jstli by měl někdo investovat, tak buď vlastník (turecké firmy SOCAR + BOTAS a BP), nebo všechny státy, přes které to jde: Azerbajdžán, Gruzie, Turecko, Řecko, Itálie.
no ved isto, ale nikto nebude investovat tolke peniaze s tym, ze uz teraz im povedia, ze je to len docasne a o 10 rokov EK dovoz plynu zakaze. Koniec koncov to bol dovod aj Kataru, ked odmietol navysenie produkcie LGN len preto, ze teraz to EU potrebuje, ale s tym ze dlhodoby kontrakt EU podpisat odmietla. A EU mala predtym stastie, ze Gazprom suhlasil so zmenou kontraktov podla vole EU, lenze tam vacsina plynovodov uz davno stala a je odpisana, takze ich to nepalilo.Ako to ale dopadlo vo vysledku potom, co sme si zakazali co sa dalo z Ruska, je ina vec
S tim rusem je to takovy , taky zajimavy..
Aby v tom mela pacicky taky ta Vyssi moc. Pac vokradanej ma bejt vokradanej, aby mu nic nezbylo a kradar zase porad vic bohatej , aby mel vsecko..
U vobyc lidu to funguje celkem dobre.
Aby to ale ve velkym, nebylo naruby..
Kdyz zapad vokradal a este vodiral vod nepameti vychod , cara s Aljaskou, s vyvolencema ,normalka , nejvic po revoluci 1917, potom celej vychodni blok..
Tsunami ale vopravdovyho a nepredstavitelnyho bohatstvi a penez, surovin skoro zadarmo , tekly na zapad, v trilionech , vod 45..
Dokonce kdy nemuseli usaci ani neco udelat, ten zavedenej mechanismus,
byl automatickej.
Je pozoruhodny, jak k tomu vsemu pro Usa a s velkym opravdu usilim , mega stalingradskym napr. prispeli, nacista a hitla.
Tez nepritel snad este horsi prispel a hodne , strasnej bolsevik Stalin ,rusove , ubitim hitlonacistu..
Ani se vdeku nedockal.. /A bandery persekuoval/.
A i Baku sebrali rusovi a kde co..
Ted dobrovolne nacpavaji rusa a sami chudnou a s ukrem se vozebracujou
hodne moc..
Putin tohle vedet ani nemoh kdyz vybafnul na ukra. Protoze hned a vzapeti ,
chtel ten mir.
Aby ho tak vedla za pacicku, ta Vyssi moc.
Rusko prochazi opravdu velkym a vyznamnym dynamickym a spolecenskym rozvojem a protoze kazda valka je revoluce, tak este revolucnim..A.
Svetovej vyznam Ruska uz snad nemuze bejt vetsi..
Bez rusa neni nic a nejde nic a vsichni jenom reagujou a stouraji kecy…
Voni ty zapadni protestanti sice protestovali na Vatikan ,ale udelali stejnou chybu.
Vatikan mel bankere na vokradani sveta a protestanti si usmysleli , ze prace bankerska a hromadit majetek a penize je nejdulezitejsi prani a prikaz vod jejich boha..Kazdej buh je na majetek a penize /moc a hodnoty k tomu/,
jako cert na hrisnou dusi..
Uz sem se zminil predtim , ze existuje neviditelna Vyssi moci uzakonena hranice ,kdy po nabyti majetku vic nez je zdravy ,zacne kazdej majetku a penezum votrocit, az do nejhorsiho silenstvi..Nebo tak.
A kdo vocekava neco jinyho je na hlavu.
Tyhle necekany metamorfozy a vokolo bohatstvi ,sou velmi zajimavy,
napadlo mne je vybarvit a prikraslit , s trochou versu a treba Faustem ,
kdy nakonec Mefisto prinese Faustovi jeho dusi zpatky a slibuje majland , kdyz si Faust svou dusi vezme zpet a ponecha.!!!!
Este vyhrozuje. Je v trablu.
Pac ta duse mu dela v pekle strasnej bordel , buntuje se s dusi Zizkovou , asi s Husovou navrch ,maji porad pifku na Kostnicky ,na krizaky ,furt
krici Lomikare , do roka a do dne , Karel na ne nestaci a ty co tam v pekle maji delat poradek, vyhazujou z voken pekla..
Este ze ta duse Svejkova ,sedi u piva a nezucastnuje se..
Jiny duse gottwaldovy asi , se paktujou, ale tajne ,ze zase vokradou mistni bohace a honoraci ..
Nepredstavitelny ..Hrozi nam este , ze ..
Mefisto nam dokonce z tehoz duvodu , muze vratit i ty jiny a este horsi duse .
Nedej boze nakyho politika..
Pac duse Faustova, je duse tvoriva ceska a tak s nicim neni a nemuze bejt nikdy spokojena.. Ani trochu..
Zkratka ten germansky ukaznenej Goethe ty nasledky , nedomyslel..
Moc prace a sem linej..
Kdy si jsme byli hooodně daleko před Polskem. Dnes jsme hooodně daleko za Polskem.
Poláci už Čechy dohnali ve mzdách. Díky rostoucí ekonomice mají i lepší vyhlídky
https://www.idnes.cz/ekonomika/zahranicni/polske-mzdy-cesko-platy-v4-mazars.A240723_164942_eko-zahranicni_alis?zdroj=otvirak
Naše trajektorie je jasně daná a stále jsme z ni neuhli.
Ano s tím souhlasím teď jsem byl ,najezdili jsme tam cca 2000 km,mají náskok tak 10 let před námi hlavně ty silnice to prostě ji jinej level i mezi městy vesnicemi. Jsou schopnější než my.
Jeden publicista s řeckým původem hovořil, že Poláci nejdřív postaví dálnici a až pak řeší vyvlastnění a úhradu vlastníkům, se kterými se nemazlí jako naše úřady.
Evidentně tady od začátku byl tlak na snížení naší ekonomiky, na likvidaci zemědělství a průmyslu. Jo turisté vyhledávali Prahu a okolí, tak jsme se nechali ukolébat.
Na japonských turistech se vyšvihl i Okamura, před asi 20 lety dělal mluvčího:
Tomio Okamura začínal svou mediální kariéru jako externí spolupracovník pražské redakce rádia BBC, který se specializuje na problematiku Japonska. Po ukončení provozu výše jmenované redakce začal Okamura pravidelně psát i komentovat v médiích jak problematiku cestovního ruchu, tak informace o Japonsku a v poslední době i celospolečensky palčivá témata. Dnes T. Okamura na postu tiskového mluvčího zastupuje Asociaci českých cestovních kanceláří a agentur. Mimo všechny uvedené aktivity je T. Okamura také vydavatelem celostátního barevného časopisu Pivní magazín.
Tomio Okamura byl pro rok 2oo8 jmenován českým ambasadorem Evropského roku mezikulturního dialogu, který organizuje Evropská unie.
Ono nejde jen o to něco postavit, ale i o to, jak dobře je to uděláno. Kvalita zrovna silnic, mostů atd. stavěných soukromým sektorem je často tristní, zato šíleně předražená a jsou překročeny všechny nasmlouvané termíny. Jediným důležitým faktorem vlastníků firem je co nejvíc se na penězích ze státních zakázek (= našich daních) napakovat.
No… jak se to vezme. Zakazky na dalnice soutezene v posledni dobe jsou dost pod puvodni odhadovanou cenu.
Stavějí se dálnice v ČR dráž než v zahraničí?
https://www.oziveni.cz/wp-content/uploads/2010/01/cenadalnic_cast1_predrazenedalnice.pdf
2010/01
vs.
…v posledni dobe…
A pročpak myslíte? Protože to vyhraje někdo, kdo to pak na různých vícepracích a dalších způsobech využívání děr v zákonech a smlouvách a při nedodržování termínů nakonec xnásobně předraží. Pokud je mi známo, běžná česká praxe.
Dálnice Wroclaw – Katowice cca 24 let a bez velkých oprav. Dálnici stavěli Němci.
Pražský okruh po 14 letech provozu (z toho první roky „provizorní“ s omezenou rychlostí): Nutno kompletně vyměnit asfaltový povrch mezi Lochkovským tunelem a sjezdem na Barrandov.
Nečas, Drobil, Kupka – jak se to rýmuje.
Já tam jezdím po té dálnici cca 20 let. Moje osobní zkušenosti.
My a Poláci jsme tak na stejné úrovni. Oni postavili dálnice a my zase rozhledny.
Máte pravdu. Asi, aby jsme dohlédli kde ta naše blbost až dosahuje. Až tak daleko to je.
Jednou budeme ještě koukat na Polsko proto ty rozhledny 🙂
Velmi je chválím za zákaz energetických nápojů dětem a konečně vedou velkou celospolečenskou diskuzi nad zákaz mobilů dětem ve školách.
Kdo to dřív pochopí ten bude ještě dál.
Mladí si cpou do šňupáků, nebo možná mezi zuby „cosi“ v kulatých placatých krabičkách, jako v nich bývala Nivea a Maryna, ale má to dost exotické názvy a v divokých barvách.
Občas chodím svými „zkratkami“ a na jedné z nich, se mladí o víkendech scházejí, vidívám tam svítit displeje mobilů – a zůstávají tam po nich ty krabičky.
Jeden název jsem si zapamatoval: LYFT.
Co to je a jaké to má účinky?
Občas je vidím, když z té myší díry vylezou. Vypadají trochu jako navalení, ale nejsou, jen jakoby přiblblí, chechtají se a žvatlají nesmysly.
Co to je za svinstvo? A je to volně v prodeji?
Švédské nikotinové sáčky.
https://snuscorp.com/cs-cs/products/lyft-cool-air-x-strong-slim-1
Možná v tom je něco přidaného.
Je v tom většinou jen nikotin, akorát v mnohonásobně větší koncentraci než v jedné cigaretě. Mám pocit, že u těch nejsilnějších tak padesátkrát.
otazka je aka bude cena toho uspechu. Napr. v Pobalti tiez vzrastli platy (Litva 2100 eur priemer), lenze rastie tam nezamestnanost, ceny a ekonomika dost pada, do PL isli tiez poriadne velke investicie, aj USA tam tlacili nadramec europskych penazi. Lenze kopu penazi vynakladaju PL na armadu a zbrojenie, co lokalne samozrejme prinasa progres, otazka je, ako budu tento moloch zivit s rastucimi urokmi zo vsetkych tych dlhov, rastucou pocetnou armadou atd. Defacto ako s Ruskom, lenze to jednak na vojensku vyrobu viaze aj civilnu, jednak ma fond z ropy, z ktoreho to financuje
Důležitá je progrese. Masivně se investuje do infrastruktury státu. My jsme ty investice prožrali.
No 1) Polsko je nástupiště západních armád na Rusko, čili z tohoto důvodu na dálnice tlačí NATO
2) k čemu budou dálnice když nebude co po nich přepravovat ?? Tedy hlavně zboží a výrobky. Smysl mají hlavně investice do výroby atd. A je to tam v Polsku lepší oproti nám ?? To nevím, ale byrokacie EU je snad pro všechny stejná.
1) ne, to by šly jen západovýchodním směrem a my na ně byli napojeni.
Sou tam v prudkym progresu, ted nastavili betonovy 1 m vysoky jehlany, asi 10m v sirce podel hranic s rusem a tim belo , taky..A sou v suchu.
Ty rus urcite neprelitne..
A hlavně jsou velcí PATRIOTI Poláci.
Abychom se stali středoevropským ekonomickým tygrem nastartoval největší ekonom v Galaxii, známý privatizováním propisek. Jeho sen se splnil a nám nezbývá než, jako obvykle, zírat telecím pohledem na nová vrata.
Ale má se velice dobře. Žije v komunizmu a přemlouval lidi do kapitalizmu s neviditelnou rukou.
Že jo a ještě se mu to nelíbí.
No teď mají Republikáni nejstaršího kandidáta oni,když by dokončil mandát tak jak má bude mu na konci 82,5 roků.
Když opouštěl úřad Masaryk, bylo mu 85 let.
Také neměl vůbec,být v této funkci v takovém věku.Pro všechny tak max 70 let a konec.Uřednik,soudce, politik lékař.I řidiči by měli dělat nějakou postřehovou zkoušku jestli můžou řídit.
Pokud by lékaři směli léčit jen do 70 let, tak tu nastane velkej, ale opravdu velkej průser. Takovej si neumíte představit. Ledaže máte plno peněz, abyste si komplexní lékařskou péči někde koupil.
On je neustále blbě žvaní. A je to takový „hrdina“, že si ani nevytvoří nějakou přezdívku.
Pravda. V našem městě o cca 70 tis.jsem nedávno napočítal jen mezi známými lékaři kolem 25 ks +- sedmdesátníků . Dost z nich by chtělo skončit a prodat (předat) praxi mladším.
Jenže nejsou zájemci.
Nekdy si rikam, ze by to nebylo od veci. Aby v tomhle smeru nastal velky, ale opravdu veky pruser, ktery by se musel vyresit jnak nez zakazem smrti lekaru.
Protoze sice ano… muj nekdejsi ocar ordinoval (a dobre) jeste po osmdesatce, dozil se dost pres devadesat, misto moji obvodacky byl na tyden zaskok doktorky 80+ taky v pohode (az na to, ze mi na blokla zada doporucila jako doplnkovou lecbu panaka, pricemz leky ji predepsane mely akohol velmy striktne zakazany). Ale treba nase detska je na prahu sedmdesatky vyslovene dole vodou a je na ni cim dal smutnejsi pohled.
To Katango
Před časem jste tady tvrdidla, že lékařskou profesí nelze ve vyšším věku vykonávat, že Rajko Doleček byl jen vyjímkou, zatímco dnes by se bez 70-tiletych doktorů zhroutil zdravotní systém…
Takže dnes už je to zase obráceně.
Ono je v té životnosti asi velký rozdíl mezi obory, třeba neurochirurugem a obvodákem či zubařem.
To bezesporu, paní Katango to však zpochbňovala an blog. A také si pomáhala berličkou naprosto minoritní profese neurochyrurgů…
Kolik však takových je z celku?!
Pravda. Moje zubařka 72, krčařka 67. obvoďačka dtto…..
Můj bývalý obvoďák, který ještě v 80 měl svou ordinaci a protože už byl sám, tak o víkendech chodil sloužit na záchranku. Tam si jeho zkušeností velmi cenili.
Z vlastní zkušenosti vím, že zrovna u RZS slouží bělovlasí páni doktoři a doktorky dost často. Zvlášť, pokud mají dlouholeté zkušenosti a atestace z traumatologie a příbuzných oborů. Když erzeta odvážela sousedovic kluka, byla s nimi paní doktorka, sama o jedné francouzské holi, ale čiperná a výřečná.
Paní katango má pravdu.
Bez obětavých důchodců-lékařů, by tento systém už byl dávno v prdeli.
Zde vystudované mlaďochy, co tu neodsloužili ani svá školní léta, si nechal zdrhnout léčit k sousedům, za pěkné paklíky éček…
Já jim ty paklíky éček nezávidím. Ale není to fér vůči kolegům, kteří nikam nezdrhli a léčí lidi toho národa, který jim poskytl vzdělání.
Ti co zběhli léčit za éčka, by měli minimálně doplatit všecky náklady za studium.
PLETETE SE…… bohužel PRO VÁS ti senioři mají DALEKO VÍC ZKUŠENOSTÍ A VĚDOMOSTÍ NEŽ DNEŠNÍ ,MLAĎOŠI.
U nas byla a je ta funkce zbytecna a navic nam vzdycky ,vsichni
presidenti skodili a skodi porad.
Když opouštěl úřad Masaryk, byl na tom o dost hůř, než Biden.
Nezapomeňte ale, že od té doby, zejména farmakologie ale i medicína, pokročila . Takže bůhví co do Bidena cpali a cpou.
Kurvy mel Taticek ovsem drazsi , ale mladsi /jako cisar pan /..
Opustil, ale nezapomnel na nas ,
jeho dluhama nas obdaroval.. A este na pomniky zbylo..
Co je nahore to je i dole a spolecny ,vsude kurvy, ale nejak vic jich …
„Ten Donald, který toho běhemsvého funkčního období zase tak moc nedokázal, protože se furt musel bránit útokům, že je proruský“
To je velice směšná výmluva.
To není výmluva. To je spíš pozitivní skutečnost. Aspoň nezačal žádnou válku. Kdyby ty ostatní jelita u moci také nic nedělali, bylo by rozhodně líp.
Není, stačila ta dehonestace u nás v médiích.
A proč ho vlastně tahali po soudech, když žádný trest nepadl? Odsouzený není, je defakto stále nevinný.
Co je to za systém, který někoho obžaluje, vymýšli nějaké tresty a nakonec se soud ani nekoná?
Vynesení rozsudku bylo odloženo na září, asi až po sjezdu demokratů, kde se upeče co s ním.
Vidláku, na základě čeho adorujete Trumpa (nejste jediný)?
Nechápu to a rád bych porozuměl.
Udivuje mě totiž dost věcí:
1) Přesvědčení, a to bez důkazů, že Trump vyhrál volby, které byly následně zfalšovány
2) Přehlížení toho, že stařec se choval a chová jako malý spratek, kterému máma odmítla koupit pamlsek. Chybí jen válení se po zemi a kopání nožičkami. Řevu obstaral dost.
3) Že Trump nezahájil válku? Minimálně proti Jemenu a RF zahájil. A další války vede – proti Sýrii a Palestině rozhodně. Pokračuje v okupaci Iráku.
4) Pro USA neudělal NIC.
Tak z čeho plyne zdejší náklonnost k tomu nevyzpytatelnému zpovykanému dědkovi?
Z toho sameho jako v pripade Obamy. Nepritel meho nepritele musi byt pritel.
Vy nečtete občas mainstém? Nekouknete občas na ČT?
Podle toho, jak plné škopíčky špíny lijí na Truma a jaké ódy pějí(li) na Bidena a Kamalu, je jasné který kandidát je z našeho pohledu vhodnější. A to i bez toho, aniž bychom si zjistily něco víc.
zjistili!!!!
„Vy nečtete občas mainstém? Nekouknete občas na ČT?“
– Práve že Vidlák sere na ČT.
Ovšm z vašich slov je jasné, že ČT máte nabifľovanou, a možno ste aj jej vysokým funkcionárom.
To jsou uz davno podivany pro chatru, aby verila a se nestarala vo co nema.
Na scene a pred kulisama. Media a CT ,taky nemuzou jit zebrotou..
Obstaravaji to, perte se a zerte se..
Za kulisama je to jinak.
Válku v Sýrii začal Obama.
Občanská válka začala v Jemenu v roce 2014, na Ukrajině taktéž.
Tehdy byl prezidentem Obama a vypadá to, že Obama celou dobu v zákulisí tahal za nitky.
Trump byl proti výstavbě plynovodu v Baltu, proti RF určitě žádnou válku nevedl. Chtěl hovořit s Putinem a dost s tím měl problém.
Ano, kecal často kraviny, ale nezačal žádnou válku.
Aspoň si nepamatuji, že by jásal radostí jako Hillary, když zavraždili nějakého pohlavára, už nevím zda Saddáma či Kaddáfího.
Ale žádnou neukončil. Zrušil snad nějaké americké základny? Alespoň desetinu z existujících, ať nejsem moc náročná? Ne nic. Je to úplně jedno, kdo je z těchto dvou (a dalších jako Kamala) prezidentem USA. Řídí to někdo úplně jiný a tohle jsou jen figurky.
Jediné plus u Trumpa bylo po jeho zvolení ten pláč v naší televizi, to jsem se pobavila jak se ztrapnil.
„Ale žádnou neukončil.“ Afghánistán.
Trump? Myslela jsem, že zdráhali za Bidena.
Zdrhali.
Vždyt opravdu zdrhali v roce 2021, to tam nebyl Trump.
ono je ale fakt, ze jeho prikazy boli casto Pentagonom ci vykonnymi zlozkami casto ignorovane
Ztrapnili.
„Chtěl hovořit s Putinem“
Otázka zní, JAK s ním chtěl hovořit – míním tím, zdali tím klasickým amíckým gangsterským/nátlakovým/vyděračským způsobem…
Doník začal hrnout zbraně na Ukrajinu, že?… Zřejmě proto, aby měl k těm svým hovorům nějaké pádné „argumenty“…
Řekl bych, že vyzbrojování UA probíhalo poněkud jinými kanály. Tam jsou totálně zaháčkováni demokraté a nitky samozřejmě vedou k vojenskoprůmyslovému komplexu. Plus BigPharma a její pokusy na lidech, organizovaný zločin a obchodování s lidmi, orgány atd. Vše spojeno s mocnými US a London familiemi.
Nepoustet je na Putina..
Domluva vo tech zbranich nebyla snadna, dodnes nic nevime.
Misto povoleny pul hodiny ,Trump kecal s hypnotickym Putinem pres tri
hodiny, az zacali posilat na nej manzelku , ale bez uspechu.
Novej Putin na pokec daleko lepsi stary manzelky.
Prisnej zakaz ,potom . Nepoustet je na Putina!!!! Napr.
Clintonova prijela do Kremlu s krabickou a se slovem Reset ,
ale v rustine s chybou……. Nepoustet je na …
Občane, satanisti, co kradou po celém světě podporují všechny strany. Ono to pak lépe vypadá, že se jako volí nějací zas-tupitelé.
Pridam dalsiho genianiho spisovatele, ktery pred desitkami let napsal to, co sedi dnesnimu deni jak prdel na hrnec.
Jen málokdo ví, že prezident Galaxie má za úkol nikoliv moc vykonávat, ale odpoutávat od ní pozornost.
Zní to jako Douglas Adams.
Nekde jsem cetl, ze Bidet se jiz potkal s velkou skupinou svych volicu, kteri mu dopomohli k prezidentovani
😄🤗
To je vynikající 😀
No, proslýchá se to… Prý se něco zadrhlo při výměně baterek.
V těch Luhačovicích to prý nebyla vražda.
Šest vojenských zběhů ze země 404 na jednoho slovenského gastarbaitera.
Prý nebyl mrtvý hned, ale až za pět minut. Takže je z toho zabití v nepřiměřené sebeobraně.
Ta všecka vyjmenovaná vnitřní zranění jsem si nezapamatoval. Mělo jich být pět, z toho dvě smrtelná prakticky ihned.
Nechal se slyšet mladík z toho městečka, který jezdí pro KNTB s převozovou sanitkou.
V baru/herně, nazývaném „Amerika“, bylo několika místními zaslechnuto, že dva z těch 404 měli být „veteráni z Azovstalu“. Měli namířeno ukrýt se právě na tom Slovensku, což se onomu gastarbeiterovi nelíbilo a dával to nahlas najevo té dvojici „veteránů“. No a nakonec se tam občanů 404 nějak sešlo šest..ZL kraj, to je jako velká dědina. Nic se tu neutají a všecko se tu rozkecá. Ostatně to bylo dobře vidět při tom metanolovém průseru.
Z těch lázní je to na SK kousek, okolo 30-35km.
Vic volicu vic lepsi. Chteli a meli nedavno oumysle , aby tez Trump moh volit, Biduta.
Se to nezdarilo , Trump byl moc zivej a furt se hejbal..Asi nezere a vynechal ty leky na,
Alzhaimerovyho Parkinsona….
Nikdo nemusel přeprogramovávat voličům mozky. Drtivou většinu voličů zajímá politika jen do té míry, jak se to dotkne jejich statusu.
Ti, co jsou spokojeni si nepřejí změny. Přejí si, aby jejich hlavní šéf zůstal, jeho podšéf zůstal a aby se to takto prosypalo až k nim. Kamala nebo Joe jedno jest. Tak jim bylo řečeno.
Ti, co jsou nespokojeni, přivítají vždy nové rozdání karet. Třeba to tentokrát vyjde.
Ano, tak nějak to je. Nikdo nic přeprogramovát nemusí. Vše je už naprogramováno, resp. programovaní je v rozkladu hodnot.
Likvidace rodiny, vzájemné rozseštvávání generací a zájmových skupin, neustálé vnucování představy, že šplhání po zádech kolegů v karierním žebříčku je ten správný „úspěch“, že dovolená v exotické destinaci je něco vic než dovolená v Krkonoších, že boty za 10 tisic jsou víc než boty za 800.
Každý, kdo to příjme, je naprogramovaný.
… a když již i jim má klesnout životní úroveň, tak hlavně ať sousedovi nejméně dvakrát tolik.
jj😄
Jenomže i voličům Bidena se status mění. K horšímu. Dnes už lze realizovat americký sen mnohem hůře, střední třída chudne, regulace se zvyšuje.
Trump byl výstřední televizní bavič, tak výstřední, že jej uvítali do vážného prezidentského klání jako snadno porazitelnou volavku. Ale ukazuje se, že ani přes svou průměrnost (Trump není výkvět 300 mil. národa) nejde tak snadno porazit. To poukazuje na protisystémovou volbu. Na systémovou krizi.
I průměrní chtějí být někým zastupováni.
„Vícerozměrná analýza ukazuje, že ekonomické elity a organizované skupiny zastupující obchodní zájmy mají podstatný samostatný dopad na politiku vlády USA, zatímco průměrní občané a masově založené zájmové skupiny mají malý nebo žádný nezávislý vliv.“
https://www.cambridge.org/core/journals/perspectives-on-politics/article/testing-theories-of-american-politics-elites-interest-groups-and-average-citizens/62327F513959D0A304D4893B382B992B#
Kdo platí, ten vládne, ideální kandidát průměrného voliče se do voleb prostě nedostane.
Z toho například plyne, že pokud by někdo chtěl jít politicky proti Izraeli, nemá v USA na zvolení prezidentem šanci (natož u nás – viz např. atpod. Zeman a jeho snaha přijmout Izrael do NATO).
Tudíž záleží na AIPAC, zda Izrael kvůli Netanyahuovi přestane existovat, nebo USA vstoupí do konfliktu. Podle standing ovation, které se Netanjahuovi aktuálně mezi americkými poslanci dostalo, se zdá pravděpodobná druhá varianta.
Hamás a další palestinské frakce včera podepsaly v Číně dohodu a včera TASS oznámil dokončení textu komplexní dohody o strategickém partnerství s Íránem.
Poláci nyní povolávají řadové občany na krátká vojenská placená vojenská cvičení a jasnovidec Jackowski včera věštil v brzké době mohutný sabotážní útok na polskou kritickou infrastrukturu (z čehož bude obviněno Rusko).
Skoda ,ze jim k tomu jejich zastupovani nestaci jejich nadmerna blbost…
Vrchniho blba vystrida jeho zastupce ,taky a nemene hodnotnej blb…..
Zřejmě v tom hraje roli podvědomí.
I zastánci Bidena tak nějak podvědomě věděli, že něco není v pořádku, ale v americkém světozoru „sice víme, že je to zkurvysyn, ale je to náš zkurvysyn“ zkrátka solidárně táhli káru / drželi basu. Tudíž (si) senilitu Bidena spolu s kulturním „keep smiling“ (tedy zvykovou falší) ani navenek nepřiznávali.
A tak se ani náhlému fyzickému zmizení Bidena moc nediví, podvědomě věděli, že je to chodící mrtvola. U Trumpa by podobný odchod přes Twitter neprošel.
Když zemřel Brežněv (rok 1982 asi?) taky bylo kolem toho dusno a pár dní trvalo, než se to občané mohli oficiálně dozvědět…
Ale houby.
Hned stopli vysílání TV vč. večerníčku (ségra byla malá, proto si to pamatuji 🙂 ) a běžela jen zpráva o úmrtí.
Dtto rádio.
To je pravda. To potvrzuji, právě kvůli tomu zrušenému večerníčku, na kterém jsem dost lpěl :-). Nejhorší na tom pak bylo, že potom ještě umřel Andropov a Černěnko, či jak se ti potentáti jmenovali a vždy mi kvůli nim ZRUŠILI VEČERNÍČEK!!
Nejlepší z dnešního pohledu bylo, že zavřeli i hospody.
Místo do restaurace – jako gentleman – jsem pozval současnou manželku k sobě domů. Brzy potom byla svatba…
Z toho mála, co si z té doby pamatuju – poprvé jsme byli v SSSR v roce 1985 (od února do června) – a v březnu umřel Černěnko. A bylo tam takové divné „bezvládí“. Místní z toho byli takoví, řekněme lehce dezorientovaní 😀
Tehdy nám říkali na všecko, co se zrovna nepovedlo, že „to by se za Brežněva nemohlo stát“, ať už to bylo fakt cokoliv 😀 A myslím, že to říkali i u prasklého žebříku 😀
Nepamatuju se, kdy přesně jmenovali Gorbačova, ale vím určitě, že jeho jméno tehdy v SSSR nikdo neznal. Myslím ty úplně obyčejné lidi, kolegy z Elpromatiku, co s námi na zakázce pracovali.
Sovětský Elpromatik, byla taková větší obdoba naší Tesly Eltos, s celosvazovou působností, ale kvůli jejich šíři záběru jakoby ještě říznutá něčím, jako byly naše podniky ZPA a ZVT.
Andropov si prý uhnal infarkt ve funkci GT z toho prostého zjištění, do čeho se to nechal navézt, přestože to byl kovaný a zkušený šéf KGB-áků.
A mimoto prý nasral zbytek politbyra a hlavně jestřáby tím, že si začal dopisovat s jakousi echt americkou školačkou, snad Sabrina či Samantha se jmenovala.
A pozval ji do Artěku. Američanku!
U Černěnka se s tím prý už počítalo – ten už měl nastupovat do funkce GT vážně nemocný a mezitím se hledal jeho „vhodnější nástupce“.
Taky si pamatuju, že po návratu domů, už v ČSSR kolovaly hustě černé fóry na účet Sovětů.
Tu ránu, když pohřbívali Brežněva, jak jim tam zahučela rakev šúsem, tu slyšeli v ostbloku určitě všichni – běžel přímý přenos z pohřbu – a těch fórů bylo následně tolik, že si to nešlo ani zapamatovat 😀
Dvě perly : existoval vtip,že po smrti Brežněva s ním ještě pomocí speciálních
přístrojů 48 hodin komunikovali.Jen to mělo jednu nevýhodu – neodpovídal….
V jedné firmě existoval personální náměstek ředitele,prokazatelně vyučený hrobník.
Když ohlásili smrt Brežněva – v pátek – měl podnik ples.Už byl oblečený,ale
když to slyšel,svlíknul se a zůstal doma.Jeho žena s dcerou šly.A okomentovaly
to jak se patří.
Pane Vidláku ,co ten nadpis?Tím jste nezhanobil toho možná už mrtvého chudáka
šaška,ale sebe.Trochu sebeúcty…..
Když si to nepamatuješ tak nepiš 🤮 na TV se nedalo dívat, moderátoři měli nasazené ksychty, že už jen se rozbrečet. Podobnou komedii sehrála TV při úmrtí Havla.
Zrejme chteli trumfnout „Umro je drug Tito“. Kdyz uz nebudeme vytahovat severokorejske zpravy z doby umrti Kim-Ir-sena.
Potvrzuji, ARD to hlásila o den dříve než ČST
V minulých volbách deep state zfalšoval miliony hlasů pro Bidena. Letošní volby v USA budou opět falešné, ale jinak.
Harris už jednou presidentkou byla.
9.11.2021, asi hodinu.
Jedna z otázek je, kdo vlastně bude kandidovat…
Kamala?
Michelle?
Hillary?
a není to jedno?
Moc pěkný článek Vidláku, pěkně popisujete, na čem normálnímu slušnému člověku záleží. Díky.
Ano. Vidlák se mění a k lepšímu. Jeho texty začínají dávat smysl lépe než dřív. A ten sloh, radost pohledět!
Ano, podstatné je, na čem člověku záleží. To je to nejdůležitější naprogramování, které by člověk měl ziskat v dětství a mládí. Když je tohle špatně, tak už s tím nejde nic dělat.
Toníček:
Taktak. A kdo to tady pořád mele o tom, jak si máme uspořádat potřeby? No tak to tady má na stříbrném podnose.
Ano, připojuji se. Co do dítěte nedostanete v prvních letech jeho života, to v něm už nebude. Dá se to zčásti napravit, ale velkou dřinou za velký prachy.
Vidlák: “ leckdo z těch, co do toho Kapitolu vtrhli, si zkazili život, “ Inu, jiný kraj – jiný mrav (brav).
Po útoku na tzv. Národní muzeum pod vlajkou okupantů nebyl médii popotahován za huňku ten provokatér Popelka, který se svojí klakou vyřvával na demonstraci vždy, když řečník na pódiu hovořil a nebylo rozumět, co říká. Ale byly stíhány a medializovány osoby, které se tak nějak k „útoku na muzeum“ přidružily.
A těmto osobám to život zkomplikovalo. Provokatér Popelka splnil svůj úkol provokatéra a mouřenína.
On Jim dělá toho mouřenína i ten zasloužilý politický zločinec Biden. Teď ho hodí přes palubu a vylezou ke kormidlu jiní mouřeníni. Vlastně mouřenínka. A všechny presshyeny a politologisti řeší tu Kam Alu.
Neskutečnou drzost kohosi zavraždit prezidenta Trumpa je přehlušena otázkou „Kamala ano nebo ne?“
Po dlouhé době však za zločinnost politického boje nezaplatily životy desítky nebo stovky naprosto nevinných lidí, jak je tomu desítky let zvykem.
Popelka dostal podmínku: https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/ustavni-stiznost-popelkovi-nepomohla-za-vyzvy-ke-strzeni-vlajky-dostal-podminku_2407151348_elev A za porušení zákazu Prahy možná dostane i natvrdo.
Blbost! Popelka dostala 3 oříšky a vzala si prince. Asi jste v kolíbce flákal studium!
Diskuse jak obvyklo se ztrácí v kouřové cloně, takže bez ostychu aktuální OT:
nějak tuším, že megabysnys OH Paris 2024 nedojde do plánovaného konce.
Bílé či černé labutě, která přiletí dřív.
Jo, ale budou se snažit to nejdřív tutlat.
Demokraticka lod ted ztroskotala na pobreznich skalach baziny , priboj zpusobuje,
ze nabira porad vic vody a potapi se.
Kdyz vyhraje Trump muzou bejt ted nepratelsky porucnici s nim.
To je bezny ,ale nikdo vo tom nic. Napr.
Tak zapadni porucnici si nejdrive rozbesnili nacistu,
/kasparka hitlu a furt sou perfidni ,vcera jako dnes a zejtra/, aby bezel na rusa a potom zacali pomahat rusovi a nacistu pomahali dobijet.
Putin donedavna splacel pujcky z druhy svetovy.
Muzou bejt po vitezstvi rusu s Putinem , taky nebude furt v Kremlu a potom zase uvidi,
s kym bejt potom , po nem..
Budou asi s Trumpem kdyz vyhraje, protoze demokrati se titanikujou a hned tak s tim neskonci. Tak ani nebudou mit s kym ..
Reditelka Servisu byla skoncena a vsechny vyslechy kongresu uspesne zatloukala,
/see no evil , hear no evil/, v podivany pro chatru..
To znamena , ze novej reditel muze zase hodne , treba na Trumpa a zase se mu nic nestane..Kdo vyhral je zase jasny..
Zatim panuje velkej udiv , kdyz houtove vystrelili dron a ten vodletel daleko,
az do Telavivu a tam vybouch , bez povsimnuti obrany ..
Rika se ,ze asi naka nova zbran..
Strelec na Trumpa, si nejdrive lital s dronem nad tou areou ,aby si nasel a zjistil ,co potreboval.
Velka armada bude hlidat OH ,kdyz se taky tam chysta hromada potentatu.
Vlaky ,nepojedou ani letadla ,nepoleti..Ale drony sou ted v mode.
A neco asi bude ,uz proto ,ze hodne zajemcu vyhrozuje utokem na OH.
A kdyz vyhrozujou ,nektery se budou snazit to splnit.
Problem muze bejt , jak se ubranit tem dronum.
Pět černejch labutí už tam znásilnilo australskou turistku.
Katango:
To nebyly labutě, to byli prozatím jen kosové.
Asi budu následovat stařičkého Bidena. Vypnu si okolní svět.
To hemžení mediálních červů, těch profesonálních i těch, kteří to dělají jen proto, aby si naleštili své ego mě dost unavuje.
Nejsem schopen si obléct něčí tričko a hulákat spolu s ním ani nejsem schopen odhadnout aspoň přibližnou pravdu. Čili jen chaol=tické hemžení a odlesky nějakých událostí, o kterých nic nevíme. Čtu si proto raději knihu od Mnislava Zeleného Atapany „Pokrokem k zániku“ a mám pocit, že mi už ujel. Ten zánik myslím.
Že už jsme v době pozánikové, jenom to nevíme.
Velmi doporučuju ještě Stanislava Komárka. Ale i Václav Cílek je fajn, z druhé strany a o jiných věcech třeba Jiří Peňás.
Čím dál tím víc mi pak přijde to hašteření ploché.
Cílka si nahrávám z Univerza a pouštím do sluchátek před spaním. Jsem už unavený a občas ootřebuji něco, co je logické, pochopitelné a dpovídající tomu, co vidím. A taky mám rád rozhovory s Vondruškou.
Nemám rád teleskopické vnímání světa, podrobně o jednom. Ale zhruba o mnohém, široké sklo.
Těch zaručených teorií, co je s Bidenem. A proč a co bude následovat.
Nás staříky ty prognózy už nebaví. Stejně se věštci většinou pletou a spoléhají na to,že se tověštectví zapomenene.
Vondruška je historický Troška. Navíc mně vadí to wishful thinking. 🙂
Je dobré vědět o všem něco a o něčem všechno.
K43, mám takové „zbožné přání“. Aby se alespoň tady, Češi, svou angličtinou, zcela naprázdno, neblýskali.
Některé věci jsou těžko přeložitekné. Třeba flopy disc nebo drop out. [;>))
Kocour:
Nebo červeňoučké jablíčko do angličtiny 😀
Re: Sk
flopy je disketa a
drop out (of) zmizet z dohledu, vypadnout ze hry, blablabla (milion dalších významů)…?
Nejsem angličtinář, ale tohle si úplnou náhodou trošku pamatuju.
Bylo by dobré to vědět.
Ale to je nedosažitený ideál. Hlavě o něčem všechno. „Téměř“ je to slovo, které musíme doplnit do obou polovin ideálu. Nikdo není dokonalý.
(Vím téměř všechno o věcech, které téměř nikoho nezajímají.)
Tech zarucenych teorii , ale zadna neni uvedena.
Prognozy sou zase zadny. S Bidenem.
Sou jen normalni dohady , proc se nevobjevil na verejnosti.
Tezky prelozitelnosti se najdou ve slovniku,vsude na internetu..
Nedosazitelny ideal a na dve pulky /jako idealni prdel/?Temer..To.
Vi K. temer …
K:
Višful, jo? Co to prokrista zase je?? No je to Troška – totéž se říkávalo o Grygarovi a já nevím o kom. Věda nemá ráda, když jí rozumí sprostný lid.
Stanislava Komárka jsem objevil už kdysi dávno v Salonu Práva s jeho esejí o Číně (Za Velkou zdí).
Od té doby od něj čtu co vyjde a ještě jsem nebyl zklamán.
Dobrý typ od Vás.
K43 .Uber si 1 a budou ti tady nektery lezet u nohou, pozirat prikazanej popcorn a hltat kazdy slovo.
To asi těžko. Brouk Pytlík nemá šanci, i kdyby si kromě změny nicku nechal udělat i dvacet plastik.
OT – To je neuvěřitelné, na iděs už mají článek, že v průzkumech je americká Danuše kousíček před Trumpem. A jako ústřední heslo ji vymysleli „Boj mezi chaosem a svobodou“.
Pozorujete v přímém přenosu sílu a vliv médií. Doufám jen, že to přeženou, protože času na „výrobu“ mají málo, a přibude lidí, kteří tu kolosální manipulaci prohlédnou.
Vliv iDnes na amerického voliče musí být nesmírný. Neváhal bych investovat do propagandy.
(bože, Bárto, …)
Iděs samozřejmě jenom papouškuje, co se děje v USA. Na reakci českých lepšolidí bude jenom vidět, jak moc jsou nemyslící i v Česku. Netuším, kde jste vzal spojení vlivu iděsu na amerického voliče.
Pane Dvořáku, možná přehlížíte, že i K43 může mít nějaké to „wishful thinking“.
Jen se pokouší stridorovat…
Plátky jako idnes to jenom opisujou od amerických levičáckých hnojometů jako je NYT nebo CNN. Musejí, to je povinné.
Důvod?
Spíše nechtějí nic sami vymýšlet, natož psát o zdejších průšvizích.
Ryba a ta nejvetsi smrdi vod hlavy a zase vod ty nejvetsi..
Kazdej vo tom pise.
Se rozčilujete. Pokud nevládne lid prostřednictvím volení svých potřeb tak ti, co serou z demosgrátických voleb si tam dosadí klidně kačera donalda.
Re: David Dvořák
Já doufám, že vyhraje (třeba s pomocí podvodů) ta jejich Danuše. Trump v normálním člověku sice vyvolává více pozitivních emocí, ale nedokážu vidět v programu MAGA nic pozitivního pro ČR. Všimněte si, že jak Trump tak i Vance říkají, že „za ochranu je třeba víc platit“. Objednáme ještě víc amerických letadel? A třeba taky pár desítek Abramsů, Himarsů a Patriotů? Aby nás USA chránily před zlým Ruskem?
Vítězství Danuše znamená pokračování současného týmu, který se nechová příliš inteligentně. Navíc by to naštvalo v USA hodně lidí, takže rozval USA ve stylu rozvalu SSSR by byl pravděpodobnější. Čím dřív, tím líp.
Silné USA pro nás neznamenají nic dobrého.
Jakpak by toho dosáhly?
– Konfliktem s Ruskem. To, že se Trump domluví s Ruskem, je blbost. Putinův tým není týmem hlupáků. Jak dlouho by ten mír vydržel?
– Konfliktem s Čínou.
– Konfliktem s Iránem.
– Další ekonomickou likvidací Evropy (případně nahnáním Evropy do války s Ruskem, pokud se Putin změní z „schopného lídra“ v „mrzkého lumpa“, protože nebude souhlasit s americkými podmínkami příměří).
A víte, že jo? Putin na ni vrhne jeden ze svých velice vášnivých pohledů a bude vymalováno, pipina klesne na nejbližší pohovku. On jima sice zatraceně šetří, ale já si jich dobře všimla 😀
kedy ho hodil??:-)) aj ja chcem:-))
Trošku vidno tady (od 23 sec) https://www.youtube.com/watch?v=eGB6odRArOU ale tam je to spíš vidět na Melanii. Byly lepší, ale nenašla jsem to.
tady kratinké… https://www.youtube.com/shorts/OycATiPVGJE ony jsou to mžiky. Taky co v záři reflektorů, že.
Ještě jedna rozkošná šortka https://www.youtube.com/shorts/1vaknBhquNI kde si toho všimli i novináři. A to je Melanie, odolná Slovanská manželka miliardáře. Teď si představte Kamalu (nemá ani čtvrtinu Melaniina šarmu)
Putine , dej prosím vidlákovi nějakou me-dajli.
To neni jejich svet, ale pouze jejich prace. A jeji soucasti je, ze je ne vsichni lide miluji. Jako soudce treba, uredniky na stavebnim odboru, pohrebaky a podobne.
„Harrisová je v průzkumu před Trumpem, mluví o boji mezi chaosem a svobodou“
A uz je to tady, pripravka na prevzeti voleb. Kamala jasne vede, prohra Donika nebude prekvapenim.
V tak jasne situaci si budou stezovat zas jenom kverulanti, uz dlouho pred volbami bylo preci jasne, ze vetsina vklada sve nadeje do Kamaly.
Záleží na tom, je-li víc žen emancipovaných = imponuje jim presidentka, nebo potrpivších si na tradiční role, pak má velký chlap výhodu. Muži by zřejmě volili spíše Trumpa.
Neznám situaci natolik, abych si vsadil. Každopádně politiky obou administrativ budou hodně podobné.
Pokud se stavi republikani jako zachranci Ameriky, ale jako kandidata na vudce nedokazali vygenerovat nez Donika, pak je vcelku jedno, jestli stolec uzme nejaka Kamala. Prejme jim ji.
Ehm, já v těch skvělých spojených státech nežiju – a nevím zda vy.
Ale takhle zpoza velké louže to vidím tak, že republikáni se jen vezou za oranžovým buldozerem. Donald Trump není kandidátem republikánů proti demokratům, on je protestním kandidátem všech zklamaných (a řekněme rovnou „nasraných“) lidí proti sjednocené washingtonské bažině („uniparty“).
Kdyby se pokusili vygenerovat kohokoliv jiného (máte nějaký tip? Nimratu Randhawu? nebo snad někoho dalšího z klanu Bushů?), tak by se na ně Doník vykašlal, sbalil by své příznivce i donátory, a šel kandidovat jako nezávislý – a republikáni by se mohli rozloučit nejen se šancí získat prezidenta, ale i se šancemi na posty guvernérů či další křesla v senátu a kongresu. Schválně se podívejte, jak oblíbený je třeba takový „Lincoln Project“ či jiní „never-trumpeři“ – TOP0,9 je proti nim masová strana, nezbylo by jim mnoho voličů.
Přát jim samozřejmě můžeme cokoliv, ale sami sobě bychom měli přát raději Trumpa než nějakou Kamalu – jen se podívejte na svět, v jakém stavu byl, když odcházel Trump po svém prvním období, a v jakých sračkách jsme dnes, a jaká je nastoupená trajektorie, po které nás „nějaká Kamala“ (jakákoliv loutka současného establishmentu) požene do záhuby.
Pac ma Trump velkou rodinu asi bude /doufejme/, proti velkym valkam ,
ktery by se jako bumerang vratily zpet tam, kde zacaly,
„Potrpivších (si)“
Smekám!
Trvalo to jeden den. Včera titulky hlásaly, že Klamala mírně zaostává. Toto nedopatření bylo nutné rázně napravit a už je to tady. Jako by jednou někdo myslel i na scallopy a ulehčil jim jejich náročnou … no, činnost. Práce to není.
To znamena jedno: Demokrati se rychle otrepali a maji plan.
Demokrati ten plán měli již delší dobu. Ta rošáda nespadla z nebe. Četl jsem o té variantě už někdy před 3-4 měsíci.
Kambala (s očima na levé straně těla) těží z novosti. Největší pitomostí „alternativy“ je to, že je paranoidní a vidí všude „zaplacené trolly“.
No je pravda, že někteří vysírají i zadarmo, že, broučku 😀
Vysvětlení je prosté – podívali se na ně z boku,a Kamaluše je
napřed – o kozy….
Věčná škoda, že voliči nemají paměť.
Ona ta Kamala zkoušela získat demokratickou nominaci už před 4 lety, neváhala využít své mediální role „barevné ženy“ (sama se nedokáže rozhodnout, jestli je víc „černá“ nebo „hnědá“ – dokud to měli černoši přece jen těžší, zdůrazňovala, že je indoameričanka, od dob Baracka Husajna už ztmavla do echt černé afroameričanky) a obviňovat třeba takového Joe Bidena, že je rasista (což on teda samozřejmě je, viz jeho slavné chlubení se zpřísněním zákona, které dostalo do vězení mnohem více černochů ještě v roce 1994).
Ale bylo jí to prd platné, odstoupila zbaběle ze soutěže ještě před prvními primárkami a nezískala jediného volitele. Protože byla bez šance. A dost k tomu přispělo, když ji v jedné z prvních debat demokratických kandidátů rozdrtila Tulsi Gabbard jenom tím, že připoměla, jak se Kamala chovala coby kalifornská prokurátorka – poslala víc jak 1500 lidí do vězení za marihuanu, ale sama se jen chichotala, když se jí ptali, jestli někdy zkusila trávu; blokovala důkazy, které mohli dostat nevinného člověka z cely smrti (naštěstí zasáhl soud) a zneužívala státem svěřenou moc i mnoha dalšími způsoby (např. držela lidi ve vězení i když už mohli být na svobodě, protože je stát Kalifornie využíval jako levnou, rovnou řekněmě „otrockou“, pracovní sílu).
No, ale dobro opět zvítězilo – autentická demokratka, statečná a moudrá žena, Tulsi Gabbard už není ani členkou té jejich „demokratické“ strany a tupá, zlá a blbá hyena Kamala už se chystá, že bude prezidentkou (a je dost dobře možné, že jednotná mediální fronta zpracuje lidi tak, aby se v listopadu nedivili, až zas nějaka „stínová kampaň“ zajistí vítězství „toho správného“ kandidáta).
Kdo vládne angličtinou, tady je ukázka z té debaty demokratických uchazečů o nominaci v minulých volbách:
https://www.youtube.com/watch?v=o1-CRrMDSLs
(a pokud by někdo pochyboval o videu z kanálu Tulsi Gabbard, tak tady to má i omáčou okolo na kanálu CNN:
https://www.youtube.com/watch?v=Y4fjA0K2EeE
„Tulsi Gabbard rips Kamala Harris‘ record on criminal prosecutions“ to i ty mediální mrdky pojmenovaly)
Už kvůli té její historii, jak pod ní trpěl zákon, když byla prokurátorkou je neuvěřitelně nestoudné, když se snaží nastavit letošní volby do polohy „prokurátorka versus odsouzenec“, aby aspoň nějak zužitkovala ty vykonstruované procesy proti Trumpovi (když už ho tím nedokázali z voleb vyloučit).
Vona je vsecko na cem se da udelat kariera..
jakou svobodu má na mysli, ta revmatička v korzetu, který ji chrání před artrózou, jinak
se Kamala kroutí jako paragraf… S ní to tedy Amerika vyhraje! Myslí tím fentanilové ráje
na Východním pobřeží, kde si může bezprizorná mládež možná akorát vybrat, do které žíly
si to tentokrát píchne? Nebo myslí svobodu pro své příští demokratické voliče na hranicích
s Mexikem? Myslí svobodu pro naše ukrajinské bratry? Myslí svobodné volby, po nichž
zůstává dlouho pachut‘ a vztek milionů Američanů, co všechno si nechali líbit?
oprava: samozřejmě na Západním pobřeží… :))
Otazka je jak kazdej z nich si aspon neco ,nenecha libit. Co udela a s jakym vysledkem. Tady je vopravdu kazda rada dobra a nad zlato , jak si nenechat libit…
Svobodna volba a este neni listopad ,kdyz treba sou furt moznosti, vonemocneni ,
, rodinne duvody , kandidat poveceri zvejkacku a ta se mu vzprici v krku.
Milý Vidláku,
potřebu intenzivních citů si realizuju ve vztazích s blízkými.
Pokud jde o politiky a úředníky, absence emocí (sine ira et studio) je kýženým stavem; neboť správa věcí veřejných má být něco na způsob společenství vlastníků jednajících na racionálním – obchodním – základě. Opravdu nechci žít ve světě, kde mě cizí lidi nenávidí (nebo milují). Z toho jsou jen konflikty.
Bohužel, racionalita a obchodní mentalita (konsensus) v politice nefunguje. Samé štěkny.
„Z toho jsou jen konflikty.“
Nekdo bez nich byt nemuze, ale dlouho mu to nevydrzi.
Spíš lidi nemají jiné zájmy, tak zuřivě fandí. Sportu nebo politice, je to jedno. V obou případech omlouvají přešlapy a fauly vlastního týmu a kritizují sebemenší maličkosti u protivného.
Smrk Spartě!
Akorát nám v politice chybí ti rozhodčí. Kdo by to ostatně taky chtěl dělat, že…
Třeba Rychetský.
Cinknutý, to dá rozum.
To si nemyslím. Pravičáci mu lají za obecně socanský pohled na svět, levičáci za to, že umožnil zkrátit penze. Změna volebního systému, kterou ÚS podpořil, pomohla oběma stranám a příště pomůže Burešovi.
Za mě pískal rovinu, i když Baxu (Josefa ne Martina) mám mnohem, mnohem radši.
Alternative to moc nepomohlo. Bylo to na ni moc hrrr a nestacila se spojit. Ta jde na to solidne a s rozmyslem, kdyby Rychetsky rozhodl s 50-ti letym odkladem, tak by to dala, verte tomu.
Rychetský je zrádce národa.Svinstvo,které vypustil – a jistě
ne zadarmo – svědčí o jednom : s kostlivci ve skříni do politiky
nelez!!!A takových je i v naší politické taškařici mnoho.
To ano, ale mel jsem na mysli jejich vedouci.
„Smrk Spartě!“
A jedle Slávii!
Společnost podílníků. To zní jasně.
Každý podíl musí být podložen ale vykonanou prací pro společnost (nikoli stát!) = něčeho užitečného pro někoho jiného. Od té doby, co byly vynalezeny peníze, netřeba se dohadovat, co je mírou užitečnosti.
Třeba robotou předků? Stačilo by to?
Ne, ani roboty a hulváthy zadků. Tady a teď.
|:je to marný 😐
Tak to řeknu jinak. Třeba prací, na které dnes my sedíme? A podílník po předcích !našich! bude rozhodovat o rozpočtu, o půdě a bude na to mít právo každý den?
To je samozřejmě hloupost, protože rozhodování (podložené) je práce jako každá jiná. Přímá demokracie je nebezpečný nesmysl, vláda davu.
Podílník, je potomek našich předků, ti jediní mají právo tady rozhodovat, né zvolené gesichty z volebních plakátů! A na tom trvám!
Sebeinstalace lidu na uroven plebsu, odmitnuti prevzeti zodpovednosti a vymluvy na to, ze lid by primou demokracii nezvladl.
Nize pak zcela spravne pise tdx:
„K slouhům, otrokům a lokajům se páníčkové přece jinak ani nechovají. Sluha má mít uniformu, která vymezuje jeho postavení, ne obličej, ne myšlenky, pocity nebo názory.“
–
Proc by se mel kadr/politik chovat jinym zpusobem? Nejen, ze nechce, ale ani se jinak chovat nemuze.
Prosty clovek, vetsinovy volic tvrde vyzaduje demokraticke zastoupeni a zaroven rozhodne odmita osobni mocenske angazma.
Tim rozhodl o nadrazene a opovrzlive forme vlady nad nim. Jediny, komu to vadi je alternativni intelektual, chyceny ve slepe ulicce falesne moralky.
Píše přímo , „rozhodování (podložené) je práce jako každá jiná.“ Za darmo tady nikdo rozhodovat nebude.
K43:
Od té doby, co byly vynalezeny peníze, netřeba se dohadovat, co je mírou užitečnosti.
Nebezpečný omyl. Peníze už dávno nejsou (a nejspíš ani nikdy nebyly) mírou užitečnosti, ale mírou individuální nebo skupinové schopnosti urvat si pro sebe co největší podíl ze společenského produktu.
Co je a neni , neni casto jen cernobily ,bud a nebo.
Spousta lidi zdedi, vyhrajou , maji stesti , vyhodej penize z vokna, voni se jim vrati dverma, sou zvoleny , atd. Urvat ci neurvat neni dobre.
Horsi je to s tema , ktery penize ziskaji a zacnou je pouzivat na zlociny, aby meli este vic ,atd.
👍
🐓
🎯
1️⃣⭐
Libtard volí z nenávisti proti protivníkovi. Tudy vede cesta marketingu k programování jeho mozku. Trump je satan a kdokoliv bude na volebním lístku proti němu má jeho plnou podporu. Dementní děda spíše aktivizoval voliče Trumpa.
Viděli jsme to u prezidentské volby v ČR. Babiš byl zlo a libtartd si náhodně vybral mezi komunistickým rozvědčíkem a blbkou a vybral rozvědčíka. Bylo mu úplně jedno koho volí.
Bylo to i u prezidentské volby na Slovensku, ale tam už mají naprogramovaných lidí málo. Přitlačili v nenávisti aby jich měli víc. A jeden z nich se rozhodl jednat a šel nenáviděnou osobu zavraždit a málem se mu to povedlo.
Rozbít to jejich programování lze pře vypnutí nenávisti. To je ale otázka nejspíš na faráře jak na to.
Emeričani nechápou slovo, „Libtard“. Ani ty, kteří se tím slovem škrabkají na slabinách.
Slovem se živí jen chudina.
vztek je vibračně vejš, než stud, strach, rezignace a apatie…
Pomsta chutná nejlépe za studena, no stačí trochu trémy, a je to v ….
K pravdě dospíváme přes prožitek, emoce je ukazatel.
Být umělcem znamená věrnost selhání… (Samuel Becket)
K.G. Jung zařadil emoce k rozumovým funkcím…
Libtardi jsou jako kopírky. Nemyslí, jen kopírují to, co do nich řídící systém nahrál.
Clanek zastaraly v okamziku vydani, Vidlaku… Biden ohlásil verejný príhovor k svojmu národu: V stredu vyzradí, čo čaká ľudí v USA https://www1.pluska.sk/spravy/zo-zahranicia/biden-ohlasil-verejny-prihovor-svojmu-narodu-stredu-vyzradi-co-caka-ludi-usa
Že zrovna vy. Bude to umělá inteligence, ne?
K slouhům, otrokům a lokajům se páníčkové přece jinak ani nechovají. Sluha má mít uniformu, která vymezuje jeho postavení, ne obličej, ne myšlenky, pocity nebo názory. Sluha je poskakuje, jak páníček píská. A sluha, který se zdráhá, je jednoduše utracen. Musíme si uvědomit, kdo ve skutečnosti vládne světu: dynastické klany s uvedenou mentalitou. A lidi se pak hrozně diví, že se za revoluce sekaly hlavy na gilotině. Oni dotyční totiž ze sebe umějí udělat neskutečné oběti údajně historicky největších křivd a ještě to vykreslit tak, že má obyčejný člověk pocit, že ta křivda je spáchána přímo na něm. Stačí jim vždycky pár let a silná masáž lidí, aby dokázali minulá vítězství toho lidu nakonec vykreslit jako nejodpornější skutky v dějinách. Oni jsou přece vyvolení a nedotknutelní. A kdokoli se jim postaví je sběř a je nutné s ním tak nakládat.
Bidet nebude nikdy zapomenut, protože v novém bytě mám bidetové sedátko.
Pokaždé si na něj vzpomenu.
Ale Bidet nosil plínku.
No tak dobře…. třeba někdy v budoucnu…
Bidet vám leští ohambí? Muheee
Vy ste na to vyzrál.
Mainsrém nám dobře ukazuje, komu fandit.
Ať to dopadne jak chce, nebude to v klidu.
Ano, světu by nejvíce prospělo, kdyby se USA, po vzoru SSSR, rozpadlo na několik menších států. V této velikosti jsou a asi i budou, světu nebezpeční.. Uvidíme, kritický má být příští rok.