Vždycky, když jsem optimista, tak říkávám, že každé lidské rozhodnutí se dá jiným lidským rozhodnutím změnit. Je to samozřejmě náročné, má to svoje náklady, ale jde to. Když jsme do EU vstoupili, můžeme si to rozmyslet. Když jsme zavedli emisní povolenky, můžeme od nich odejít. Jestliže jsme privatizovali, je možné dělat také opak. Jistě, není to zadarmo, protože za všechno se platí a když se vydáme špatným směrem, tak to prostě bolí, ale je možné to udělat.
Jediná věc, která se změnit nedá, je demografie. Když si do země přivedete cizí kulturu, ta se nepřizpůsobí, ale bude mít hodně dětí, tak s tím nic nenaděláte. A když se naopak propadne vaše porodnost, tak se to nedá napravit. Neexistuje žádný ani drahý ani levný ani zázračný způsob, jak ty děti dohnat. Nedá se zařídit, aby ženy byly těhotné jen poloviční dobu, děti chodily do školy už ve třech letech a v deseti projektovaly mosty. Každé dítě, které se nenarodilo, je nenahraditelná ztráta. Křivka porodnosti se může třeba změnit, ale zub už zůstane a projeví se ještě v několika dalších generacích.
Všechny důchodové systémy jsou průběžné. Je úplně jedno, jestli se spoří přes akcie, penzijní fondy, státní rozpočet, či něco podobného. Buď v budoucnosti bude někdo pracovat, vyrábět, kupovat, prodávat, dělat přidanou hodnotu a z toho bude postaráno o rodiče, nebo to bude v háji. Buď budou potomci, kteří svou prací vydělají dost nadhodnoty pro své předky i pro své děti a pak bude i nějaká forma důchodů a nebo nebudou a pak je úplně jedno, kolik zlata máte v bance.
Zlato se o nikoho nepostará. Zlato musí nejdřív někdo chtít… třeba za to, že se postará.
Proč to všechno píšu…
Jak jistě víte, v posledních letech u nás dramaticky klesá porodnost a to zhruba o deset procent ročně. Za Babiše se ještě rodilo víc než sto deset tisíc dětí každým rokem a od roku 2022 to jde strmě dolů. V samotném roce 2022 to bylo 101 tisíc dětí, v roce 2023 to bylo 91 tisíc dětí, letos to zřejmě bude 82 tisíc dětí. Už teď nám v podstatě chybí šedesát tisíc dětí, které se už prostě nenarodí i kdyby se s prvním lednem všechno vrátilo do původního stavu.
Mimochodem… ani ten původní stav ještě nebyl dostatečný na prostou reprodukci národa.
Proč se děti nerodí? Z mnoha důvodů. Bydlení je drahé, budoucnost je nejistá, být matkou není zrovna preferovaný kariérní postup, do plodného věku se dostávají generace, které už nevědí, jestli jsou chlapeček nebo holčička a jakési nebinární lingvistko tvrdí, že takových už jsou statisíce. Do módy se dostala záchrana planety tím, že ji nebudeme zatěžovat další generací.
A aby toho nebylo málo, Sdružení mikrobiologů, imunologů a statistiků, neboli SMIS teď vydalo zprávu, že za pokles porodnosti pravděpodobně může i covidové očkování.
Teď zrovna jejich zpráva lítá po sociálních sítích…
Dostali se k datům, ze kterých vyplývá, že neočkovaným ženám v příslušném plodném věku se ve sledovaném období narodilo 114 dětí na tisíc žen a očkovaným ženám se ve stejném období narodilo 42 dětí na tisíc žen. Oni jsou ve své zprávě velmi obezřetní na to, aby řekli, že očkování je jediným důvodem, ale upozorňují, že tento rozdíl mezi očkovanými a neočkovanými je příliš velký, než aby se dal vysvětlit jen výběrovým zkreslením dat.
My samozřejmě víme, to to spolu jednou provždy NE-SOU-VI-SÍ! Stejně jako nesouvisí útoky nožem v Německu s přijetím velkého množství migrantů, nesouvisí spolu požáry kostelů ve Francii s nárůstem radikálního islámu a u nás nesouvisí nárůst černého kašle s přijetím uprchlíků z Ukrajiny…
Nejhorší na zjištěných datech je, že kdyby se očkovaným ženám narodilo stejné množství dětí jako neočkovaným, narodilo by se v republice za rok sto padesát tisíc dětí…
Data navíc neříkají, že očkované ženy nemají děti vůbec. Mají jich prostě míň než neočkované. Je to kvůli vakcíně v těle? Nebo je to proto, že se nechaly ve větší míře očkovat ženy, které nechtěly mít děti? To by bylo dobré zjistit a diskutovat o tom. Právě proto je zapotřebí diskuse, kde může zaznít úplně všechno. Pokud se banuje, maže, kriminalizuje a odsuzuje, pokud se volá Cukrbergovi, aby vymazal všechno, co zpochybňuje Fajzr, tak se jakákoliv šance na nápravu jen zdrží a v případě demografie se s nimi už nedá nic dělat. Zub v grafech už nastal, za pětadvacet let se tam objeví znovu a pak zase znovu.
Z tohoto hlediska je úplně jedno, jak se budeme handrkovat o důchodovou reformu… Cizinci na naše důchody vydělávat nebudou a vlastní děti teď ztrácíme tempem, které snad nebylo ani za války při kobercovém bombardování. Kdybychom během středověkých morových epidemií měli stejné ztráty, jako máme dneska, psalo by se o tom, ještě za tisíc let a byla by to strašlivá pohroma, kvůli které by stálo za to si Pánaboha usmířit nějakým pogormíčkem nebo upalováním čarodějnic. Dneska máme blahobyt, za jednu generaci nám nejspíš vyhyne čtvrtina obyvatelstva (kam se hrabou válečné ztráty) a jsme vlastně v klidu.
Ze zeleného úderu se můžeme vyvázat. Emisní povolenky můžeme zrušit. Můžeme usilovat o vstup do BRICS, můžeme rozvolňovat vazby s EU a NATO… ale nemůžeme už nic udělat s dětmi, které se nenarodily. Pokud v krátké době nezačne být mateřství žádoucí a pokud nezačneme urychleně podporovat porodnost a nepostaráme se, aby ty rodiny měly kde bydlet, tak je úplně jedno v jakém světě vymřeme. A i kdybychom za rok docílili naprosté změny a byla to změna k lepšímu, stejně ten demografický zub, který se teď právě vytváří, bude vidět v grafech ještě za sto let. Už proto příští rok prostě musíme udělat změnu. Prostě musíme.
Mimochodem… Irsko zažilo před sto padesáti lety strašný hladomor a s tím související emigrační vlnu. Ani po osmi generacích se nevrátilo na tehdejší počet obyvatel…
________________________________________________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Covidová data jsou hodně drahá komodita a legální cestou se k nim zatím nedá dostat. Teď se řeší, jak je sjednotit a potom draho legálně prodat. Teprve v budoucnu se budou spojovat databáze, takže aby dnes někdo mohl spojit očkované a těhotné je mimo mísu. Nebyl by odkaz?
A ještě se nakonec opět zeptám: Vážně je to taková tragédie, když nás v kotlince bude 8 milionů nebi dokonce jen 5? Vyřešilo by se tím bydlení, potravinová soběstačnost, budoucí nezaměstnanost, nedostatek vody, doprava, … a vlastně i celý Green Deal.
A průběžný důchodový systém skončí jako každé letadlo, první generace na tom vydělá a ta poslední to vše zaplatí. Stejně to tak musí jednou skončit.
Nevím kolik vám je let a jaká je vaše životní filozofie, ale zkuste si představit, že v zájmu blaha lidstva a planety budete vybrán, abyste právě vy rodinu a děti neměl.
Obecně se dá jistě říct, že méně miliard lidí problém není.
Na to ten ťulda nemá odpověď.
Proboha, vždyť to teď jede na dobrovolné bázi. Hodně mých známých děcka nechtějí programově a tak je nemají a mít nebudou (je jim kolem 50 let). Stát spíš přemlouvá „mít děti“.
Nevím co je na tom dobrovolné, když z nějakého nepochopitelného důvodu proti přírodě žena najednou nemůže mít dítě (ve vysokém procentu populace). Zatím to teprve začalo. Očekávám, že navyšování procenta bude v příštím období pokračovat.
Každopádně roste počet těch, kteří nechtějí mít děti programově. Tedy biologicky by mohli mít, ale nechtějí. Nechtějí měnit vyhovující způsob života a jelikož jim je dnes kolem 50 let, tak to tak již spokojeně dožijí.
Já měl na mysli vaši poznámku o tom, že vůbec nevadí, když nás bude méně.
To Vidlák vysvětluje v úvodní části velice přesně.
Nikdo nemusí být vybrán.
Dětí se rodí málo bez vybírání.
Ale není důvod to hodnotit jen negativně. Prostě se musíme přizpůsobit realitě.
Jenže skončíte – starejch už je tak hodně, že prostě mladý nestihnou pracovat a starat se a ještě rodit. Něco jinýho je když umře +/- každej z deseti (třeba v epidemii) nebo když vám schází 20% lidí do třiceti.
Tak buď si stát přitáhne migranty a bude doufat, že se postarají, nebo se důchody budou postupně snižovat. Jiné řešení není. Vlastně ještě může stát platit matkám milion za každé narozené dítě, ale to by dopadlo, jak s těmi migranty.
Zlatý věku dúchodců ( valorizované důchody a dostupná lékařská péče) je minulostí. Dnes mladí musí vydělávat na dávky pro migranty a nepřizpůsobivé a válečnou munici.
Tak zase zpátky, zkuste slézt z jahody.
15 milionová ČSSR byla téměř potravinově soběstačná – tedy soběstačnost nebude pouze v počtu lidí.
A také by se Vám mohlo stát, že nějaký demograficky silnější soused by si řekl, že Vaše území by se šiklo.
Jak se budete bránit bez lidí?
Utečete?
Kam?
Češi, bránit se? Čím, čepicema? Tomu se dá jen zasmát.
Problém je možná spíš ten, když nedokážeme zajistit ani pokračování našeho lidu, jak s chceme ubránit ostatním? Ostatním státům, civilizacím, hnutím, lidem, migrantům, záškodníkům, bankéřům atd.?
Chcete, aby Vám vládli cizí lidé? Aby Vám určovali, co můžete? Aby Vás znevýhodňovali? Aby Vám brali Vaše věci? Aby šikanovali Vaše děti, Vaši ženu? Nestačí ta diktatura, co už máme teď? Musíme se o sebe více starat..
Jakože raději Fialu či Babiše?
A když nás bude 8 (nebo dokonce jen 5) milionů, tak nás hned všichni napadnou? Jak může ještě přežívat Slovensko, Maďarsko nebo Lucembursko, Lichtenštejnsko, … ?
Argumentace kruhem.
Planeta snese klidně 20 miliard. Jen by to 0,1%nesmělo chtít vyvoleně vlastnit tu planetu a podle toho se tu chovat. Pro takové nebudou stačit ani tři planety protože závist a hrabivost nemá hranice.
J8nak Vidlak přesně popisuje skutečnost. Nejhorší je ta bohorovnost většiny k tomu, že se to děje. Nezájem voe. Myslím, že to souvisí s životem ve virtuální realitě a pomyslném blahobytu. Oni i ty červy budou jíst, když bude rychlá WiFi zadarmo a někde teplá postel, třeba s dalšíma 3 v jednom pokoji. Pokud se nebude muset nic dělat. Za mě tedy lenost, konzum. Pomalá smrt.
Život je o prioritách, je to soutěž o životní prostor. Pravidla platí od založení sveta. Pokud nejsou respektovány, příroda odsouvá, respektive ti, kdo se jimi neřídí jsou odsouváni na okraj a zabíjeni nebo jednoduše…. vymírají, čijsou vymíraní. A tak uvolňují misto dravcům, třeba z Afriky. Sranda je, že porusovani (Božích, neboli přírodních zákonů) zmeni program v hlavach porušovatelů a oni se nevědomě sami zlikvidují. Když je prioritou WiFi, pohodlí a konzum….. . Otupělost myslí, jako když se němečtí vojáci mile usmívali na lidi před sprchami v lagrech. Všichni museli tušit, že se něco stane, ale šli.
Vidlákovy geny budou dále pokračovat v snad 5 dětech, patří mezi vítěze.
Nie je to pravda. Predstavte si, že si sporite do nehnuteľností alebo amerických akcii. Lenze nasledne doma sa narodí menej ludi a vaše investičné byty sú prázdne, nie je dopyt. Ono je to u vsetkeho, akcie rastu, ak rastie dopyt, ak tych co budu akcie kupovat, bude menej ako tých čo budu predávať, aby mali na dôchodok, tak ceny klesnú. A he kľudne možné, že americké vládne dlhy sposobia, ze prítok prachov zo sveta proste klesne, keď sa uvidí, ze ta plechovka sa nedá kopať donekonečna pred sebou dalej
Vidlákova cesta tam a zase zpátky. napsal: 3 listopadu, 2024 (7:39)
Vy jste zjevně nepochopil pointu Vidlákova sdělení. Tak ho zkuste přečíst ještě jednou a poooomaaaluu. Třeba vám to dojde.
Pochopil jsem to tak, že Vidlák v poklesu porodnosti (po revoluci byla sice nižší a tam třeba hledat ten zub) v ČR spatřuje nevratnou tragédii společnosti a aby toho nebylo málo, ještě to dává do souvislosti s očkováním proti Covidu.
Veškerá data ohledně počtu ošetřených pacientů za jeden rok a jejich diagnóz jsou lékaři povinni jednou ročně hlásit na ÚZIS (úřad pro zdravotnické informace a statistiku), takže ta jsou známa. Otázkou zůstává, proč zrovna vám vadí,že se k nim legální cestou nedá dostat. A doufám, že to tak zůstane. Vám do těch dat vůbec nic není a kompetentní osoby je znají.
Pořád nechápete, tak ještě jednou:
1) Data ohledně Covidu jsou zatím neškálovaná (nemají jednotné měřítko) a každá nemocnice či doktor to psal jinak. Prostě to není sjednocené. Ono známé (S Covidem, Na Covid) a někde si to dokonce domýšleli, neb ti s Covidem byli násobně propláceni pojišťovnami. Tolik v ČR a pokud do toho zanesete data ze Švédska a Burkina Faso, tak jsou dosud nepoužitelná pro statistiku. Je třeba je validovat, což se právě celosvětově nyní děje.
2) Mně nevadí, že se k nim nedá dostat, tak je to správně. Vidlák z nich ale vychází, jako by je mněl někdo k dispozici a byly již validovány a šly propojit z databází porodů. Každopádně ty data jsou tak drahá komodita, že nepovažuji za možné, aby je mněla nějaká skupinka k dispozici a to dokonce vyčištěná.
Takže hoax?
Na data o přítomnosti či nepřítomnosti covidu sere pes. Nic moc neřeknou, diagnostika byla pofidérní, průběhy různé.
Jestli jsem to dobře pochopila, vám jde o komplikace po covidu. Mně jde o komplikace po tzv. očkování.
Právě proto, že důchodový systém není letado, leží panstvu tak v žaludku.
Těch peněz, které se mohly přesunout na jejich účty – a „prožerou“ je důchodci, kteří z romařilosti žijí naschvál déle, než se počítalo a doporučovalo. 🙂
Tak!
Bože! Už je to tady! To je ale téma!
Dvakrát jsem se musel podívat, jestli jsem omylem nezabrousil na článek Magdaleny Peprné na Protiproudu.
„neočkovaným ženám v příslušném plodném věku se ve sledovaném období narodilo 114 dětí na tisíc žen a očkovaným ženám se ve stejném období narodilo 42 dětí na tisíc žen.“
Typická mediální kravina a tady se ten blábol diskutuje jako konečně zjevená pravda!
Vždyť je to krávovina pro americkou primitivní veřejnost, nad kterou neradno přemýšlet. Prostě antivax náboženství.
Že by si někdo lámal hlavu s tím, kolik těch očkovaných, co nemají děti, je opravdu chtělo?
Nedávno ten senátor, co umřel, protože
a) byl očkovaný na Covid
b předpovídal, co s tím antivax po jeho smrti vyvedou
úplně stejná krávovina, spojení nesouvisejících věcí pro podepření naší svaté antivax víry.
Zdá se, že se do budoucna budu muset vyhýbat nejen Magdaleně Peprné ale bohužel i Vidlákovi. A mrzí mne to. Jeho zemědělské články jsem hltal, jeho politické názory ve článcích většinou chápal a akceptoval. Ale zdavotnické téma – to je totálně mimo mísu. Prostě další Peprná. Škoda.
Jako emotivní výkřik to nebylo špatné! Proč jste toto své nadání více nerozvíjel? Kde jste dneska už mohl být, taková škoda!
Někdy je potřeba si i emotivně zakřičet. Smutné na tom všem je, že jsem kdysi hodně dávno Vidláka pro sebe objevil a zařadil mezi zajímavé zdroje a dnes tuto komunitu patrně opouštím, což řada přesvědčených tady, včetně vás, zajisté uvítá.
Vás jsem si doposud nevšimla, takže mi váš odchod nevadí, ba co víc, ani mne nezajímá.
Mýlíte se, zřejmě vámi stále zmítají emoce.
Já vašeho odchodu ani neželím, ani ho nevítám. Ale poněkud o něm pochybuji – zpravidla totiž ten, kdo odejde, již dále nepíše.
Teatrální odchod je něco jako demonstrativní sebevražda.
Je to na vás – čiňte, jak je ctěná libost.
🙂
Vždycky jsem si kladl za cíl psát do diskusí tak, aby z mého odchodu měl bezprostředně téměř každý radost.
Přečtěte si ten článek ještě jednou a pomalu, aby vám došlo, co Vidlák píše.
Neni potreba se nad tim vzrusovat, chce to posadit do kontextu: V Cesku je prumerne IQ mizernych 98…
IQ=98 je průměrné. V psychologii a psychiatrii je průměrné IQ mezi 90 a 110. Nemluvíme o matematice. Tady do hry vstupuje příliš mnoho proměnných, navíc nekvantifikovatelných.
Vaše důvěra v medicínskou vědu je silně naivní. O zdraví člověka nejde. Přednější je výnosný a trvalý pacient. Čili jde o peníze a ideologické mocenské cíle. Tomu jsou podřízené řídící a vzdělávací procesy.
Potíž je v tom, že ti lékaři vesměs statistiku nechápou a tudíž nedokážou výsledky vyhodnotit. Přední Sysifovec MUDr. Šrámek mi kdysi v diskusi napsal, že statistikou se on nezabývá, od toho jsou biostatistici. (Víte, do je biostatistik? Ten, kdo neuspěl na Matfyzu a tak šel na lékařskou fakultu studovat biostatistiku.) Též známý imunolog prof. RNDr. Václav Hořejší se nechal veřejně slyšet, že statistickému návrhu registračních studií nerozumí https://www.blogosvet.cz/article/vymena-zdvorilosti-SebH4 . Od takových lidí se žádného poznání nedočkáte.
Přemětem článku na SMIS je důkladná statistická analýza od předních českých statistiků. https://smis-lab.cz/2024/10/31/propad-porodnosti-oprava-omylu-predsedy-vlady-cr/ No, a v tom článku se konstatuje, že neočkované ženy porodily vysoce nadprůměrný počet dětí zatímco ty očkované ještě více podprůměrný počet dětí. Přečtěte si, čísla by měl pochopy každý absolvent základní školy.
A nějak stoupla diagnóza neplodnosti? Nebo jaká je korelace.
Jednak je tam jasná korelace, pokles začal rok po začátku očkování – když došlo na mladší. To se ví z detailních dat ÚZIS https://smis-lab.cz/2024/01/01/komu-chybi-deti/ .
Když se ptáte na mechanismus, tak já osobně dělal experiment, kde se lymfocyty aktivované S-proteinem ze SARS CoV-2 vázaly na kmenové buňky z placenty očkované matky. Potíž je v tom, že se těžko hledá kontrola kde by matka prokazatelně ani nebyla očkovaná ani neprodělala Covid. Naprostá většina lidí totiž Covid prodělala a z nich většina byla předtím nebo potom i očkovaná. A taky ty buňky nemůžu odebírat a kultivovat já, ale lékař pod dohledem etické komise a ten musí být i u experimentu. Tyhle buňky pocházely z fakultní nemocnice v Kremsu v Rakousku. Ono to ale podobně chodí i při detekci buněčné imunity jinými metodami a tam to vypadá, že SARS CoV-2 zůstává v každém, kdo ho Covid prodělal. Asi jako virus planých neštovic / pásového oparu.
Bude to asi rozdílem v síle vazby nebo něco takového. Také je možné, že stabilizovaná m-RNA se do genomu přepíše zatímco ta virová s menší pravděpodobností nebo vůbec ne. K tomuto experimentu jsme se ještě nedostali.
Publikace se připravuje.
Asi by to chtělo se tímto důkladně zabývat.
Můžte i mít třeba pravdu, ale bez opravdu důkladného rozboru situace nemůžete nic řešit.
A jste schopen připustit, že smis múže i mít pravdu?
Bez diskuze a argumentů je to pouze My nebo Oni.
Data jsou jasná: Kdyby byly v česku jen takové ženy, jako ve skupině neočkovaných, žádný problém s porodností by nebyl.
Nebo jinak – pokračováním české populace po nějakém čase budou převážně potomci žen z této skupiny.
Trvale udržitelná válka, trvale a udržitelně nemocný pacient. Logika parazita: oběť nezabít, ale udržovat trvale ve stavu blízkém smrti, kdy se dá vydojit nejvíce. Ani život, ani smrt. Polokoma se zachováním životních funkcí pro jako trvalého zdroje energie. Nemyšleni třeba ti doktoři v první linii, ale ten byznys nahoře.
To je tak, když se z lidí stanou „lidské zdroje „. Tam úplně vzadu je něco mooooc špatně.
V tomto podvodu jedou všichni doktoři a vůbec se to v ČR ještě nerozkecalo. Vážně tomu věříte?
Až vyhraje alternativa volby, tak veškerou medicínu v ČR zruší a konečně budeme všichni zdraví.
Že po období očkování prudce poklesla porodnost, je lehce dohledatelný fakt, který zveřejnila i naše TV a to už je co říct. A že právě v tom období se prudce více žen rozhodlo nemít děti, tomu snad nevěříte, že ne? Tak raději dál hltejte Novinky a Seznam.
Black:
Proč ne? Mně to tak zcestné nepřipadá – že by se spousta mladých po kovidu prostě rozhodla, že do takových sraček děti nepřivede. Že kdoví, co bude zítra, když tady najednou ze dne na den byla „kovidová opatření“. Psychologicky mi to připadá dost uvěřitelné.
Aby bylo jasno – netvrdím, že to je nejdůležitější příčina, ale jeden z možných faktorů.
Mít dítě v dnešní době je projevem krajní nezodpovědnosti rodičů.
Nechce sa mi veriť ze by práve covid spôsobil takú zmenu v mysleni žien. Boli doma zavreti a teda teoreticky by malo sa narodit práve viac detí,ekonomika nebola horšia ako v 90.-00.rokoch a aj ked ceny bytov šli hore, úrokové sadzby sú stále dokedy v porovnaní s tou dobou. Nezamestnanosť je stále skôr mala.
Tak pokud tvrdíte, že je v posledních pěti letech vše OK, lidé max. spokojeni, bez stresu, tak vláda musí vládnout perfektně, když překonala Covid, Geen Deal, váku, …
nie, hovorim, ze boli aj horsie obdobia a ludia mali deti….hovorim, ze najhorsie veci su posledne 2 roky, ale populacia klesala od zaciatku ockovania
Jethro:
🖐🖐🖐🙋♀️🙋♀️🙋♀️🖐🖐🖐pá, pá…
To se lidem nedivte, když vláda mlží, důkazy proti příčinné souvislosti sama veřejnosti nedá a hlavně pak a zejména ani ta data vědcům údajně nezpřístupní.
Za to není rozumné peskovat a urážet ty závěry si po svém vyvozující občany.
Já třeba zase nechápu, PROČ hned někdo vyletí jako čertík z krabičky, když se JEN naznačí nějaká ta souvislost. Nakonec, pokud Vy máte bez důkazů jasno (kovid vax-náboženství), že žádná souvislost není, nejste pak stejný „blábolil“, jako ti dle vás za antivax-náboženství…
Tím, že se budete lidem, kteří neříkají, co chcete slyšet vyhýbat a napíšete to, tito nezmizí, mají stejné právo jaky vy si myslet své. Není pak ale lepší zrcadlo a „zklidnit hormon“?
Ona totiž existuje ještě (doufám) velká část ostatních, kteří jasno nemáme a pochybovat a hledat a bádat a chtít hodnotit důkazy od obou „táborů“ si ani nezakazujeme…
Vláda navíc nemá co chtít (dle ETY) draze prodávat data, která má z „občanů“…..to by měl být blábol!
*****
Otázka je tedy i z článku Vidláka stále jasná, vadí nebo nevadí představitelům ČR propad porodnosti a zajímá (či nezajímá) stát čím to vším je, pokud vadí?
Ve svobodné a hodnotové společnost, založené na faktech se přece zkoumat smí cokoli, nebo ne?
Prostě pokud si vědci něčeho všimli a chtějí to zkoumat, proč jim stát data (která má) nezpřístupní?
U vědců je zkoumání a hledání a i to pochybování přece a snad dokonce vlastnost žádaná.
Ono je dobré se mrknout na ty stránky SMIS, kde se rovněž nic netvrdí jako svatá pravda:
https://smis-lab.cz/2024/10/31/propad-porodnosti-oprava-omylu-predsedy-vlady-cr/
Jo, jo, totálně mimo mísu, nesouvisí. To si myslel i náš známý, který tak věřil ANO, že se nechal radostně opíchat za chvilku odešel nohama napřed. Další následovali…ale s ničím to nesouvisí, asi umřeli od radosti, že se jim dostalo šmakulády na nesmrtelnost…..jedna včelička a už nikdy kovid nedostanete a nikoho nenakazíte, druhá včelička – je třeba booster, ale aspoň máte mírný průběh, třetí včelička a projdete zdí…get stuffed, you „Friend of god“.
Vyslovim nepodlozene podezreni: Kdybych byl majitelem sachovnice a mel za cil zredukovat populaci, nechal bych pesakum michat do jidla latky utlumujici sexualni pudy. Kdyz se podivam na dnesni bezpohlavni a flegmaticke (…neockovane…) pubertaky, myslim, ze se jedna o podezreni DUVODNE…
Problem je, ze sexualni pudy nebo agresivita se prirozene tlumi s well-fare zachazenim…
Domaci krava se chova lepe a pari hure nez pratur…
No ono to asi zapadne.
Většina konzumovaného masa je tkzv. kuřecí.
A jak už Vidlák dříve psal, kuře = brojler se vypěstuje z malých samců drůbeže, kohoutků chemickou kastrací, samičími hormony.
Obdobně i ošípané, zde chemickou kastraci prosadila ve své nekonečné moudrosti Erorr komise.
Když to sežerete, sežerete i kastrující hormony, mimo jiných svinstev.
Tak čemu se sakra divíte?
Poklesu plodnosti u mladých samců Homo sapiens?
Něco o příčinách poklesu porodnosti:
http://klimes.mysteria.cz/clanky/psychologie/horecky_vymirani_spolecnosti/
Na tom grafu je dobře vidět, jak poklesla porodnost v 95. roce. Takže po 30 letech se pokles opakuje. Je málo rodičů.
Přečtětě si původní článek https://smis-lab.cz/2024/10/31/propad-porodnosti-oprava-omylu-predsedy-vlady-cr/ . Píše se v něm, že porodnost až do roku 2021 narůstala a že dále a to výrazně narůstala porodnost neočkovaných žen (s výhradou výběrové chyby). Zato porodnost očkovaných žen prudce poklesla.
Problém je horší než se zdá, protože z těch narozených musíte odečíst děti prominentních havlistických rodin, které mají děti jen proto, že je má i jejich oblíbená „jůtůberka“. Z těch pak vyrostou budižkničemové nebo přímo škůdci.
Záměr snížit počet lidí na planetě považuji za nejpravděpodobnější motivaci ke spuštění kovidiády. Je to logické, při dnešním stupni vědeckého poznání proveditelné a nevzbouzí to ve společnosti odpor, na rozdíl od válek nebo genocidy. Odpor se dostaví v budoucnu, ale to už bude pozdě.
Je pravděpodobné, že proces pokračuje v skrytu a vůbec o tom nevíme. Pokusy o kontaminaci ovzduší, potravin, hospodářských zvířat atd.
„Spuštění kovidiády“ je stejné svinstvo, jako když ve 14. století spustili mor.
O tom nic nevím. Je to dávno a nebyl jsem tam.
Připusťme, že to může být i trochu jinak. Mor téměř jistě byl přírodního původu, zatímco u covidu tuto jistotu nemáme.
Ohledně přirozeného (roz)šíření (šíření, nikoli vzniku mikroba) není jistota ani u moru.
(Je asi všeobecně známo, že) v polovině 14. století měli křesťané za to, že mor šířili Židé házením nakažených krys do studní:
„Křesťanům se tehdy zdálo velmi pravděpodobné, že Židé otrávili studně mimo ghetta proto, aby způsobili smrt co největšímu počtu křesťanů. Antisemitské obvinění, že Židé touží zabíjet křesťany, pramení z přesvědčení, že Židé způsobili smrt Ježíše Krista. Proto tedy antisemité tvrdili a tvrdí, že Židé se snaží i nadále zneškodňovat křesťany třeba právě pomocí trávení studní.“
https://www.holocaust.cz/dejiny/antisemitismus-2/historicky-vyvoj-antisemitismu/stredoveke-koreny-protizidovskych-predsudku/obvineni-zidu-z-otravovani-studni-3/
To zajisté dnes odmítáme jako předsudek, nicméně
v roce 2011 předčasně zesnulý dr. Miroslav Förstl (královéhradecký mikrobiolog odborně zaměřený na diagnostiku virů, bakterií a parazitů člověka) v populárně vědeckém článku „Mor“, otištěném v čísle 8/2008 časopisu Vesmír https://1url.cz/51jdr
v závěru shrnul nezodpovězené otázky, z nichž jedna zní „Čím vysvětlíme tak neuvěřitelně rychlé šíření, tak rychlou a vysokou smrtnost?“
Nevíme.
Hm, ten druhý odkaz (na článek v pdf) nefunguje.
tak jinudy: Vesmír 6/2008:
https://vesmir.cz/cz/casopis/archiv-casopisu/2008/cislo-6/mor-cerna-smrt.html
Ano; ale já jsem nepsal o šíření, nýbrž o původu.
—
Za odkazy děkuji, zajímavé čtení.
No jasně. A já v 5:38 nepsal o původu (tedy způsobu vzniku organismu), nýbrž o spuštění (tedy počátku šíření).
Stran toho, „kde se vzali“ infekční původci onemocnění (bakterie Yersinia pestis a virus SARS-COV-2) nejsme v žádném sporu. „Morovou bakterii“ (téměř) jistě „vyrobit“ či „vyšlechtit“ tehdá uměle nedovedli, zatímco u „kovidového viru“ byly zveřejněny argumenty jak pro vznik přirozený (a naturally mutated virus), tak pro umělý (a man-made virus).
Vypadá to jako spekulace, ale dává to smysl. A není to nepravděpodobné. Když se kdysi Hitler rozhodl snížit populaci východních zemí o desítky miliónů obyvatel, tak proč by se lidé s takovým šíleným nápadem nemohli objevit dnes?
A nemělo by spíš smysl s tím snížením začít v přelidněných oblastech? A ne v Evropě nebo Austrálii.
Toto je presne ten problém. Prečo nelikvidovali ľudí v Indii, Nigérii,arabských krajinách, Indonézii? Ved aj keby celý zapad zlikvidovali, tak tito to za 30 rokov doménu co do počtu.
I tam likvidovali . Dřív. Pak zjistili, jak sám píšeš ….tak tito to za 30 rokov doménu co do počtu.
Vzdělaný a myslící člověk je mebezpečný. Proto já osobně bych začal nejdřív Evropě. Indie a Pákistán až potom.
Přesně tak. Navíc, stále hledají efektivní způsob, který bude bez odporu. Kovidiáda bylo především cvičení, průzkum, experiment.
Nehledě na to, že nad obyvateli Indie nebo afrických zemí prostě nemají kontrolu. Neovládají je ani „demokratickými zákony“, ani ekonomicky.
Exaktní důkaz tvrzení, že kovid byl řízený experiment, je velmi prostý. Cvičení skončilo v den, kdy začala válka na Ukrajině.
ok, ale prave preto je mi divne, ze by primarne zlikvidovali populaciu Zapadu, ktora je ich zakladnou a vyrastaju z nej a potom mozno niekde niekedy snad:-( Ved ked to tu dostatocne zlikviduju, tak im nebude mat kto ani vykonat ich plany v inych castiach
samozrejme preklep nie doménu, ale dobehnú:-(
Inu, kdo v minulých volbách volil ANO, ODS nebo Sociální demokracii, ten volil politiky, kteří se podíleli na vynucování vědecky nepodložených opatření. To bylo mnohdy naprosto zřejmé i laikům. V případě očkování matek přece muselo být každému jasné, že za půl roku se nedalo ověřit že vakcína těhotenství neovlivní. Když trvá devět měsíců.
Jakákoliv medikace těhotných se až do Covid19 těžce zvažovala. Co vedlo lékaře najednou k očkování těhotných neoveřenou vakcínou, když se už od jara 2020 vědělo, že Covid19 je skutečně nebezpečný jen ve věkové kategorii 65+ ? Covid19 byl fascinující test lidské iracionality. Teď už se může stát cokoliv. A také se děje. Uzavření německých jaderných elektráren v době války na Ukrajině je toho jasnou ukázkou. Příští zimu nebude elektřina i když elektrárny budou funkční a uhlí bude dost. Když můžeme vraždit nenarozená miminka, smrt umrznutím je přece naprosto akceptovatelná věc.
Tasmánci taky nebyli vystříleni do posledního při nějakém lovu…
Jen se jim nechtělo žít a množit se ve světě, kde vládnou Britové…
Dá se vůbec někde najít a odfiltrovat statistika neočkovaných? Ti sedmitečkoví docela zkreslujou ty statistiky očkování…
Ta budoucnost bude pěkná paseka. Jen pro otrlé. Tuhle rozjetou EU stvůru už nikdo nezastaví.
https://www.youtube.com/watch?v=gN6wqBhDVUY
Strmě padající porodnost je tím nejdemonstrativnějším průzkumem důvěry ve výkon fialovy vlády. Nevěříš v budoucnost, neděláš děti. Na Babiše se nadávalo ale děti se rodily. Pak se nezbývá než ptát odkud pořád ještě přichází těch 30-40% volebního potenciálu pro strany vládní pětisračky. Páchá společnost dobrovolnou euthanasii nebo už tak zdegenerovala že ztratila instinkt sebezáchovy.
Kdepak, ten problém jde primárně za Babišem a jedná se o vliv očkování. Samozřejmě, že Fiala mohl očkování zastavit, ale neudělal to.
Cituji ze studie SMIS: „Kdyby se totiž očkovaným ženám také rodilo 114 dětí na tisíc žen, měli bychom v roce 2023 celkem téměř 150 tisíc dětí, což je mnohem víc než kdykoliv dříve od roku 1990.“ https://smis-lab.cz/2024/10/31/propad-porodnosti-oprava-omylu-predsedy-vlady-cr/
Máme tedy spoustu vysvětlení, například: 1) Neočkované matky jsou převážně ze socíální skupiny s více dětmi, 2) po Covidu se naopak projevila tendence mít více dětí ale ve skupině očkovaných to z medicínských důvodů nejde, 3) mezi neočkovanými panuje optimismus, že vše dobře dopadne, zatímco mezi očkovanými pesimismus a strach ze smrti kvůli vedlejším účinkům očkování atd. Co si vyberete?
Jak víte, že za Babišem? Co když je příčina strach z budoucnosti a nikoli očkování? Oni sami v tom článku říkají, že k tomu očkování to jen ukazuje.
To natiwaxerství už je trapné, stejně to už většinu nezajímá.
Před cca sto lety se v Kosovu dali muslimští Albánci spočítat na prstech. Pak začali tamní Srbové opouštět pravoslavnou víru a už neměli velké rodiny. Škipetaři si svou víru podrželi.
Padající porodnost je téměř přímo úměrná sociálním nejistotám obyvatel a nevírou v budoucnost, v krátkodobém i dlouhodobém horizontu.
Na rozhodnutí o tom, jestli přivádět děti do tohoto nejistého světa, ve kterém můžete, doslova ze dne na den přijít úplně o všechno – na to nemusí být rodiče zrovna einsteini.
Myslím, že jim bohatě stačí, dívat se kolem sebe. Případně si poslechnout názor rodičů.
A věřit spíše tomu, co sami vidí, slyší a cítí, nežli věřit tomu, co hlásá prolhaná propaganda státu, nebo oligarchů.
Pokud ti lidé sami, na vlastní oči vidí, případně i na sobě samých cítí, jak to tady jde do prdele, tak se tomu nelze divit.
Nejisté je i to, zda je to všechno a už přes 30 let způsobováno cíleně, nebo prostým diletantstvím vlád.
Sobotní Jasné zprávy Jany Bobošíkové:
https://m.youtube.com/watch?v=v_AyPD7PWSM
Proč by měla populace pořád jen stoupat?
Skutečná důchodová reforma by měla dnešním třicátníkům říct, že jako důcho dostanou životní minimum a o svůj komfort se musí postarat sami.
Mají na to celý produktivní život.
Kdo hovori o stoupanim populace?
Pane Aleši, myslíte, že by si měli dnešní třicátníci na svůj důchod našetřit?
1- pracovní život trvá cca 40 let. Kterých 40let, po sobě jdoucích, neztratila československá, či česká, měna svou hodnotu? Počítejte od roku 1918.
2- i kdyby měla stařena ve štrozoku dostatek platných bankovek, najde se někdo, kdo ji bude měnit plínky a prát prostěradlo? Jak píše pan Vidlák a V.Č. upravuje: „Zlato vám zadnici neumyje…“
Snacha a syn taky ne
Na svete zije 8 miliard ludi. Najviac v jeho historii, a ich pocet stale rastie…. Mozno ti kanci, co tak velmi chcu napustat zeny by mali najprv povedat, pri akom pocte chcu skoncit. 10, 20 miliard? Mame tu v strednej europe nejake ludoprazdne oblasti, ktore by trebalo zaludnit? Je 10 milionov cechov alebo 5 milionov slovakov malo? Ak ano, kolko milionov by chcel vidlak mat? Aku hustotu chce na kilometer stvorcovy? Ved tu clovek uz nema ziadne miesto, kde by mohol byt naozaj sam. Vsade stretava nejakych ludi. Patrime medzi najhustejsie zaludnene oblasti v europe. Preto bud chvala onanom !!!
zkokot, řešíme prostou reprodukci. počet obvatel se zmenšuje. kapišto ?
Aby ti kapovalo,stareho srotu 3 krat viac jak 30 rokov dozadu a kto jim vyrobi na obzivu vlada ha?
Ja chodil po vintorine u nas a v okolityvh burakovach po 1 vojne to v daktorej rodine umreli,aj 5 deti a 7 zilo zistoval som si u buranov,moja matka stara jak uhlie v ostrave je len zo 4 deti,ale jej otec umrel 34 rocny,naisto sa dnes robi menej smiesnyvh pohybov,jak dakedy dakedy bolo viac casu a na poli sa oprela kdekolvek,to jedna vec ,menej sa pohybuju kluci na holkach a druhe,ze holky nezostanu tehotne,bo bud jebak ma tiedke semeno,abo jebacka slabo lape co vyplyva zo zradla,moja babka jedla naisto organivke a my plastivke a tu su vysledky,plus nemale percento stav sytemu a finacne moznosti,dost expertne to podane si myslim.
Cintorine zvany hrbitov
Říkáte to dost drsně, ale bohužel s Vámi souhlasím…
Prosba to Cobolik pacholik: Chodil jsem pár let do školy na Slovensku, kde se narodila i moje maminka, část naší rodiny sú „Vyhodňare“, kterým v pohodě rozumím, ale Vaší zdrogované mluvě nerozumím. Nemohl byste své příspěvky psát střízlivý nebo si je nejdřív sesumírovat na papíře?
To by nebyl originální. Srozumitelný být nechce. Já ho obvykle roluju.
Drogy som v zivote nebral,skurvenu vodku co som malem zdechnul od nej nepijem slabe 5 petiletky ani gram,ja v cechach do skoly nechodil a prekurevsky rozumiem tej reci bo ja jeden z nich,cesko to cele moja najblizsia rodina,poradim ty cernej uc sa .
Já slovenštině rozumím dobře, ale ne té vaší.
Jenže to jsou důvody, které budou „liberálové“ vždycky zuřivě popírat. Nemohou připustit, že ekonomická situace lidí v produktivním věku má vliv na uvažování o založení rodiny. Stejně tak nepřipustí, že ho má životní prostředí (kvalita stravy a chemie v ní do něho patří také).
Kdy nastal pokles porodnosti?
Ke konci roku 2021.
Zhruba 9 měsíců poté, kdy začali zavádět tyto „bezpečné a účinné vakcíny“.
Totéž platí pro demolici Nord Streamu. Nikdo neměl zájem klást otázky a dostat se k jádru věci.
Jediné vysvětlení, které mám pro jejich nezájem zjistit, co se děje, je toto:
Nepotřebují to zjišťovat, protože už to vědí. Znají odpověď:
Očkování mRNA je zodpovědné za pokles porodnosti.“
https://necenzurovanapravda.cz/2024/08/europoslankyne-christine-andersonova-vini-ockovani-mrna-z-poklesu-porodnosti-video/
V Poslanecké sněmovně jsem se zabýval charakterizací vakcín a mechanismem účinků a mechanismy, které vedou k vedlejším účinkům, které – jak se ukazuje – nejsou triviální.
— prof. RNDr. Jaroslav Turánek, CSc., DSc.
V tomto směru upozornil například na „značné riziko nekontrolovatelného šíření spike proteinu tělem“ po aplikaci vakcinační látky či na rizika „subverze vrozené imunity, narušení hormonálního řízení organismu nebo narušení systému prevence a dohledu nad maligními změnami v buňkách“.
Profesor Turánek v rozhovoru popisuje soustavu událostí a bezprecedentního nátlaku, kterou jeho vystoupení vyvolalo a která se podle něj silně podepsala na jeho zdraví, což vyeskalovalo až k jeho zhroucení v podobě mozkové mrtvice.
Profesor uvedl, že po přednášce na půdě Parlamentu ČR přišel za dramatických okolností o práci. Dozvěděl se, že nemůže dále působit na Masarykově univerzitě v projektu, který sám napsal a dostal na něj financování, protože je na jakémsi seznamu „dezinformátorů“ a „antivaxerů“, a že práci tam nedostane ani jeho manželka, která se nikdy k tématu mRNA vakcín nevyjadřovala.
Žurnalistický projekt Svědomí národa upozorňuje, že podle jeho zjištění byl nátlak na profesora vyvíjen „bez diskuze, bez věcné oponentury, jen přes nálepky a vyhrožování“. „Profesor Turánek ve svých vystoupeních nedělal nic jiného, než sdílel poznatky z oboru, kterému se věnuje čtyřicet let, a nabízel se k diskuzi s odborníky,“
https://www.epochtimes.cz/2024/06/25/profesor-turanek-promluvil-o-bezprecedentnim-natlaku-kteremu-celi-kvuli-jeho-odbornym-nazorum-na-mrna-vakciny
Mrzí mne, co postihlo profesora Turánka.
Podle mne to měl být jeden z prvních, kdo měl být přizván do tzv. „krizového štábu“ a přes něj mělo být vše konzultováno. Stejně tak profesor Beran a další odborníci.
Namísto těchto lidí – odborníků, tam seděli kokoti se vzděláním lepšího hygienika.
Výsledky tomu bohužel odpovídají.
Zarážející je pro mě i to, kolik lidí se těmi darebáky nechalo zmanipulovat.
Volové vždycky pochodují za velevolem.
Protože prachy a moc. Proto tam seděli.
https://necenzurovanapravda.cz/?s=porodnost
„Běloši, nemějte děti!
Víme tedy, že “klimatická změna” je tím nejhorším, co se nám děje od dob Sodomy a Gomory a že je to vina zlých bělochů. Hlavně těch z vesnice, kteří mají v domku malá kamínka. Řešení tohoto apokalyptického problému je tedy jasné a logické – mladí a progresivní běloši zachrání klima tím, že prostě nebudou mít žádné děti. Nebudou bílé děti a tím nebude ani další várka těch malých smradů, kteří svými uřvanými tlamičkami znečišťují vzduch hodným oligarchům. Jasné?
Mediální programování – nemějte děti, budete happy.
Je fuk, že bělošská populace už jde ve většině “vyspělých” zemí dávno do záporných hodnot. Ve skutečnosti totiž už teď nemáme dost dětí ani na to, abychom se přirozeně obměňovali. Na spoustě míst ubýváme. Opticky je to ale zakrýváno masovou migrací odlišných etnicit z jiných států, a tak celkové číslíčko populace “vyspělých” zemí neklesá. Takže je vše v pořádku, ne? Ať žije moderní statistika, ohnutá potřebným směrem!
Takže co už máme na našem sebevražedném talíři? Znečištění vody a potravin chemikáliemi a pesticidy, mikroplasty ve vodě (např. i z miliard roušek), nebezpečné experimentální vakcíny používané už i na děti, masovou migraci ideologicky nekompatibilních populací, předluženou a kolabující ekonomiku (na které závisí i zdravotnický systém), absolutně zkorumpovaná média a establishment, sociální nepokoje, obrovský chronický stres, rozpad lidských hodnot, epidemii závislosti na antidepresivech a drogách, neustálou snaha vyvolat konečnou válku s Ruskem…Hm, to pořád nestačí. Co že to máme na našem elitářském menu dál?
Jo, už vím, ještě víc snížit tu porodnost. Třeba i u nás, v Čechách – je třeba podpořit tu správnou sebevražednou ideologii. Třeba mediální a akademickou podporou dobrovolné bezdětnosti.
“Nejlepší ekologická diplomka je o dobrovolné bezdětnosti” – tak zní oslavný titulek v sekci “OHLED NA KLIMA” v jedněch nejmenovaných novinách. Mít děti? No tfuj, taková nemoderní věc! Co by na ty nenažrané malé parchanty řeklo klima?! Dobrý človíček si má bezcílně užívat života v té nádherné covidové totalitě, cpát se hamburgerama, neodlepit oči od displeje, nevytáhnout paty z města, večer znuděně proběhnout Netflix a na povel mediálních elitářů naběhnout na pátou a šestou “tečku” šmakulády. Pak si ještě udělat fotečku s náplastí na ramínku na instáč a napsat něco jako: “Dostala jsem třetí dávku, to je nejlepší vánoční dárek ever!“. Pak ještě postnout další fotečku z nemocnice, kde bude ležet se zánětem srdce – to nasbírá ještě víc lajků. Tak, úloha ve světě je splněna. Nádherný nový svět!“
Nikola Bornová
Mám dvě vnoučata od dcery a můj syn (18) ví a sdílí můj názor..
Pokud bude žít můj jediný potomek s mým genem, budu žít i já a i všichni, kdo byli přede mnou .
Základním motivem přírody pro živé organizmy je zachování a šíření genomu.
Je to v souladu i s přikázáním Bible. když vyháněl Bůh Adama a Evu z ráje, PŘIKÁZAL jim:
MILUJTE SE A MNOŽTE SE!
A v potu tváře budeš dobývati chléb svůj vezdejší.
Problém je, že dnes už nikdo nechce v potu tváře nic dobývat, ale sedět v kanceláři a ťukat do PC.
To Vám píše člověk, který 41 pracuje v montérkách a dělá práci, kterou by 90% mužů odmítlo dělat.
Raději si na to přivezeme migranty a pak nadáváme, že tady jsou.
Prostě jak to řekl Klaus: Všichni chtějí být bílými límečky, ale nikdo nechce být modrým límečkem (dělníkem).
to řekl ten pravý
zmrd privatizér Klaus
I prohnilý rozcestník může ukazovat správným směrem.
Na tohle předávání genů ma profesor Flegr odlišný názor. Je o tom jeho kniha Zamrzlá evoluce. Tim, že je pohlavní rozmnožování, půlka genů je od někoho jiného, než od vás, při dělení buněk se úseky DNA různě promíchají a budoucí potomci po pár generacích jsou takový mix, že nemají z vás už vůbec nic.
Re: Gaia
Ano, máte pravdu. Proto lze z rozboru DNA určit míru příbuznosti jednotlivých kusů minimálně několik desítek, ale spíše stovek let zpátky.
Ale jablka padají daleko od stromu, ne že ne. Genetika se přeceňuje. Otec doufá, dítě věří matka ví.Zítra vám tu kapitolu opíšu přesně.
Co vy vite o detech (vlstnich)?
Sibyla naznačuje, že je to pouze ona, kdo naprosto přesně ví, kdo je otcem jejího dítěte 😀
Dítě věří, že jeho otcem je ten pán, který je za otce označován, ale jistotu má jen 50%.
A otec?
Bez testu může jen doufat, že si Sibyla mezitím nevrzla někde jinde a že tedy nemá v pracně vybudovaném hnízdě kukačku.
Kuku! 😀
Znám jednu bývalou prostitutku nyní přes 50 let, která z ulice udělala kariéru u Městské policie, vzala si kolegu, a nakukala mu, že s ní má dva syny. Předtím ovšem hupsla na svého pasáka a večer na manžela. Chtěla prý mít nejlepší geny, tak má děti s nefalšovaným psychopatem. Jeho matka byla alkoholička, a to se na něm zřejmě podepsalo.
Oba její syny jsem viděl, a mohu potvrdit, že Einsteini se jim určitě nenarodí.
Godot toho pasáka zná taky ze střelnice. A není až taková záhada, jak mohl nefalšovaný psychopat psychicky labilní, získat střelecký průkaz u jeho kamaráda psychologa. Jen se divím, kolika lidem, kteří by zbraň nikdy do rukou dostat neměli, psycholog vydal falešná osvědčení.
O takovém pasákovi nic nevím. Neznám. Neumím identifikovat.
Osobní narážky vynechat, ubožáku. A jak jsi na tom s logikou vypovídá údaj 50%.
No nazdár, drrržko nevymáchaná!
A co říká ta tvoje logika? Má tvoje případné děcko jinou volbu, než za svého otce považovat stále přítomného podpapučáka, případně často navštěvujícího a vždy pozorného strejdu Tondu? 😀
Četl jsem: Na Moravě vykopali pohřebiště z doby Velkomoravské říše. Odebrali vzorky DNA z pozůstatků velmožů, kteří tam byli pochováni. Posléze oslovili několik rodin z okolí, o kteerých se vědělo, že zde žijí od nepaměti, zda by nedali své vzorky DNA k porovnání s vzorky DNA z pohřebiště.
A světe – div se. U několika vzorků se prokázalo, že jejich nositelé jsou potomky těch z pohřebiště.
Jaká je to pocit vědět, že moji předkové pili medovinu s Mojmírem a mši jim sloužil Konstantin?
Máma každého člověka ( geneticky) byla Eva od jezera Tana a možná byla černá.
Jaký to má vliv na nezpochybnitelný hlavní cíl všech živých organizmů?
To platí pro biomasu. Člověk je snad něco víc, než článek recyklace uhlíku.
Ach jo, korelace a kauzalita, tam kde je ve hře mnohem víc socioekonomických faktorů bez jediného biologického zdůvodnění je ošemetné.
Zodpovědný člověk s nástupem kovidu asi o pořízení dětí neuvažoval, možná ta zodpovědnost – třeba strach o starší blízké – i vedla ke zvýšení proočkovanosti těchto lidí – a hle korelace je na světě. Ale po zázračném ústupu kovidu zahájením SVO na Ukrajině se nijak ekonomická situace a třeba dostupnost bydlení nezlepšila. Naopak, prudce zhoršila i s dopadem na psychiku. Zodpovědný člověk tím spíše zakládat rodinu nebude. Vliv psychiky na početní dítěte je už známější – ve stresu to jde prostě hůř, plod se potrácí se snáz. Není třeba toto spíše ona kauzalita?
A bez alespoň nějaké naznačené teorie (Theory & discussion), jakým biologickým mechanismem mRNA ovlivňuje početí není článek kompletní.
Víte, ten váš příspěvek by se možná dal brát vážně (i když prosté opakování mantry „korelace neimplikuje kauzalitu“ je poněkud ohrané), ale pokud ho zakončíte tím, že když není stanovena teorie, jakým mechanismem má k naznačenému jevu docházet, tak jste to celé shodil ze stolu.
Tohle je totiž podpásovka – pokud si někdo povšimne nějakého jevu, tak pak může trvat celé generace vědců, než se přijde alespoň na nějakou teorii (klasickým příkladem budiž Hilbertovy problémy), není povinností toho, kdo ukazuje na problém poskytovat jakékoliv byť i jen teoretické vysvětlení.
Není to podpásovka, článek postrádá vědecké standardy, místy je až manipulativní a nekonzistentní. Je to prakticky na úrovni konstatování, že v zimně chodí lidé více oblečeni, nebo že očkování způsobilo i propad prodeje aut – dokonce ve stejných poměrech! a přibližně stejném čase (1)
Tím spíš je třeba uvážit kdo je autory a jak zaujatými.
Bez nějakého vysvětlení, i s poznámkou např. že zde je stav poznání nedostatečný, proč se fertilita předpokládaně PRÁVĚ v důsledku očkování snížila, a zda je například třeba stav vratný či léčitelný (např. změna poševní mikroflóry, imunitní reakce vůči plodu nebo i celým reprodukčním orgánům) jde spíš o poplašnou zprávu.
—-
A to je přesně důvod proč je tak těžké najít společnou řeč, přímo ukázkové Rozděl (covid, Ukraina) a Panuj i v menšinové koalici.
(1) https://www.povinne-ruceni.com/clanky/nejprodavanejsi-auta-v-cesku-v-roce-2022/
V tomto případě je spíše přání otcem myšlenky. K podobnému extrémně prudkému poklesu by muselo totiž v nedávné době dojít například v letech 2008 až 2015 (tzv. velká recese), což se tak úplně nestalo.
Vážně?
Porovnejte porovnejte tyto dva grafy, graf narozených má pochopitelně mírné zpoždění dané jak dobou gravidity, tak i chvíli trvá, než lidem dojde že bude zle :
Vypadá to, že jsme se a fertilitou vrátili do nejistých porevolučních let. Nutno brát v potaz, že graf je také ovlivněn demografickými vlnami (např. “Husákovy děti”):
https://csu.gov.cz/graf-zive-narozeni-a-zemreli-v-ceske-republice
Roky 2009 a 2019 ale i roky porevoluční stojí za pozornost:
https://www.kurzy.cz/makroekonomika/hdp/?imakroGraphFrom=1.1.1990
Nutno i zde připustit možnost manipulace s HDP, a to že není nejlepší ukazatel ekonomiky…
Srovnáváte nesrovnatelné. Na ten propad v devadesátkách platí něco úplně jiného, říká se tomu strukturální změny. Prostě má generace totálně zblbla a místo skutečně důležitých věcí, jako je budování rodiny, si chtěla „užívat života“. Nicméně alespoň někteří přestali blbnout a mají (sice i hodně po třicítce) dvě až tři děti. V oněch letech recese sice došlo k poklesu, ale rozhodně ne tak náhlému a extrémnímu.
Dovolím si oponovat, že to je subjektivní pohled, který bude člověk od člověka jiný, s přihlédnutím k tehdejšímu životu v městě či venkovu pak rozdíly jen vyniknou.
Rodina mé manželky v tu dobu ve velkoměstě prožívala ekonomický rozkvět, a zřejmě i pro, to aby si mohli “užívat života” je manželka jedináček.
Potud jsme zajedno.
Na druhou stranu, u nás, na venkově v tu dobu mí rodiče přicházeli o práci a ten pocit nejistoty (a to už měli dům postavený a splacený – právě z té Husákovské půjčky) si pamatuji dodnes jako značně tísnivý. Rozhodně nic, do čeho by bylo rozumné přivést (další) dítě, mě už prostě jeden sourozenec musel stačit.
Naše děti jsme přivedli na svět už do hotového a splaceného bydlení. I to má “vtipný důsledek”, moje děti chodí do školy, kam už začínají chodit vnoučata mých spolužáků.
Všechny tyto statistiky je třeba kontrolovat na vzdělání a příjmovou skupinu.
Bo je statisticky je dokázáno, že ženy co vlastní koně se dožívají vyššího věku než ženy co koně nevlastní.
A čím víc mají koní, tím vyššího věku se dožijí. Je to dáno tím, že mají vyšší vzdělání a příjem bo si vyhlédli vhodnějšího partnera.
Chov koně není zase tak levná záležitost se vším okolo. Tedy kromě pořízení té kobyly, to je v tom ta nejmenší částka. Možné vysvětlení je, že žena, která má možnost se věnovat chovu koní, si nemusí obstarávat živobytí jiným zaměstnáním, a tak se věnuje čistě tomu, co ji baví, je odpočatá a není ve stresu.
Antikoncepce není levná záležitost. Ty nizkopříjmové na ni nemají. Zdravotní pojišťovny ji však odmítají poskytovat zdarma. Takže je nasnadě, kdo hraje ruskou ruletu.
Re: Gaia
nechcete jít raději spát?
K tomu bych snad mohl doplnit – těmito souvislostmi se zabýval (a doufejme, že stále zabývá) prof. Turánek, který naposledy jako vakcinolog působil na Masarykově univerzitě, než byl označen za antivaxera a vědecká práce jemu i jeho manželce byla znemožněna (byl doslova vyhozen).
Napíšu to ještě jednou: náš přední vakcinolog byl smečkou angažovaných idiotů označen za antivaxera a vyhozen z práce.
Nepodceňujte ještě jinou problematiku u této věci. Komu se děti rodí, a jak je vychovávají. Než aby se rodili nefachčenkové , asociálové nebo různí degeneráti, potenciální kriminálníci, raději tedy nic. Nejde jen o to si užít a porodit dítě, ale zejména ho vychovat. Nikoliv aby čumělo do mobilu, neuznávalo starší, a autority vůbec- ale aby z něj měli rodiče radost a společnost pokud možno prospěch.
Nepodvolení vědci objevili, že do vakcín, které Kazisvěti vnucují otrokům, se přidává enzym nagaláza. Nagaláza je tím, co tělu brání, aby si vytvářelo vitamin D, což je hlavní obrana těla, která přirozeně zabíjí rakovinné buňky.
Nagaláza je rovněž proteinem, který vytváří všechny rakovinné buňky. Tento protein lze rovněž ve velmi vysoké koncentraci nalézt u autistických dětí. A VKLÁDAJÍ ho do našich vakcín!
Nagaláza zneschopňuje imunitní systém. Známa je rovněž jako příčina cukrovky druhého typu.
Zdroj: https://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/vsichni-nalezeni-mrtvi-l…
Jinak ohledně zdraví… je to zajímavé, ale i když jsem byl v posledních letech nemocen několikrát něčím více než rýmečkou, tak nikdy- ani když jsem seděl u doktora a bylo mi ouvej mně nenaměřili víc než 37,8.
Jakoby to tělo už neumělo zvednout teplotu, aby bojovalo s něčím špatným. Nepozorujete něco podobného?
re: Folďas
Je naprosto běžné, že starší lidé nemají při běžném nachlazení teplotu, spíše naopak zimnici.
Asi to bude souviset s postupným oslabováním imunity.
moznoze vase telo si je vedome, ze vyssiu teplotu by nevydrzalo…
Tohle mam uz od detskych let…
Moje máti taky.
To, co vidlák dnes napsal, jsme probírali doma před týdnem. Jako by u nás byl. Je zřejmé, že normálním lidem není tento demografický průser lhostejný. Toto téma by mělo být na očích denně, i s tím, že budou pojmenováni viníci a jejich cíle. A přesto, že žijeme v “právním státě” a “máme se nejlíp v historii”, bych preferoval, aby lidé vzali právo do svých rukou.
Na Hradě Slavata
pod Hradem Martinic.
Na krku kravata
nad krkem zhola nic.
Vyhoďte je z oken, zrádce!
Snad tam není zase hnůj!
Utíkají po zahrádce,
byla zrytá, bože můj!
Tref mu hlavu kostkou z žuly!
Nebo po něm mrskni tyč!
Hrobník zatím cígo hulí,
pilníkem si brousí rýč.
Korporátní média nyní nabídla obzvláště kreativní zdůvodnění zázraku. Za pokles porodnosti nemohou injekce mRNA, ale spíše nedostatek kvalifikovaných pracovníků.
V Německu je nejvyšší úmrtnost od roku 1951.
Průběžně bylo možné narazit na důvody jako klima, špatná strava, long Covid, přílišné horko, umělá sladidla, vejce, hraní počítačových her
https://necenzurovanapravda.cz/2023/12/svycarsko-rekordni-pokles-porodnosti-svedli-na-nedostatek-kvalifikovanych-pracovniku/
Za další rok se nenarodí 40000. Tedy za Fiallaha 100 tisíc. Splnil svou misi, nezklamal páníčka. A budou ho volit dál!
O sto tisíc voličů pětikolky méně.
Za 20 let bude jako bidet, nebo nebude vůbec.
@Je to kvůli vakcíně v těle? Nebo je to proto, že se nechaly ve větší míře očkovat ženy, které nechtěly mít děti? “
Nechaly se ve větší míře očkovat ženy, které jsou oddané režimu, jakémukoli. Takže i kazisvětské feministické propagandě a antikoncepci.
Klostermann ve vzpomínkách na své dětství psal, že když mu bylo deset, už bylo doma deset dětí. Jenže porodnost v kazisvěty ovládaném protektorátu není deset, ani pět, dokonce ani sebezáchovných 2.1, je tak 1,5. Zase se ale můžeme radovat, že to tady Soudruzi pokrokáři nedotáhli na tak úžasnou ochranu planety jako v Jižní Korei, tam dosáhli porodnosti 0,7 dítěte na ženu.
které jsou oddané režimu .. nebo které musely pod pohrůžkou vyhození z práce nebo znemožnění dojíždění, ne vždycky to bylo z jejich vůle ..
Tam bych viděla směr pátrání. Ty, co měly práci se dát očkovat musely, ty co neměly, se neočkovaly a řešily si mateřskou svoji nezaměstnanost.
Nemusely se očkovat a v mém okolí nikdo neočkovaný o práci nepřišel.
Ze žádného zákona taková povinnost nevyplývala a nevyplývá.
Zaměstnavatel mohl zaměstnancům nařídit nejrůznější hygienická opatření, ale ne očkování.
Proč doprdele lžeš?
Se zeptej Jahody, jaká protivenství musela neočkovaná snášet ve školství. Nejde o zákony, ale tlak.
Tak daleko to majitelé FEDu, WHO, BlackRocku a Tfujzru s otroky v cinklém představení liberální demokracie dotáhli!
Mnozí lidé jsou na režimu tak závislí, že jak otroci se musí podvolit i zhoubným nařízením.
–
nezákonné – porušující:
– zákon o lidských právech
– Obecné právo
– Právo týkající se lékařské praxe
– Právo klinických studií
– právo v oblasti zdraví a bezpečnosti
– Právo na ochranu soukromí
– Cenzurní právo
– Právo nenávistných projevů
Předpisy o bezpečnostních zkouškách
– Protokoly o testování na zvířatech
– Předpisy o testování účinnosti
– Správná výrobní praxe
– Nesprávné označení výrobku (genová terapie, nikoli vakcína!)
Komupak se podařilo toto bohulibé dílo?
Globálnímu banksterismu. Všichni ostatní v celém tom bordelu na kolečkách hráli jen roli stafáže a užitečných idiotů.
Budou i jména a původ.
Mavaji vam pred ksichtama statistiky , grafy,covidy a naky dalsi blbosti.
Uz ted mame nejmin tri uredni jazyky , dalsi pribude ukr jazyk.
Ukr bojuje na rusa a proto je zvyhodnovanej..
Vetsina to nechce videt..Co se nehodi, poslusne nevidi a nevi..
Ale stebetaji vo to vic.
Uz vod vietnamsky valky je jasny, ze usak a evropan, uz nechteji dalsi svetovy a jiny valky.
Proto sou neuzitecny a prichazi masova vymena za jiny , kterym se ukaze a bezi do valky a ochotne. Na celej svet .
Vsude na zapade ,napr. ve Svedsku ,uz probiha chaos a maglajz afroarabu , uspesne , pro porucniky..
Nechaji je delat vsecko ,aby je potom ovladli, pro svoje plany a cile.
Kdo chce zniceni sveta , asi vi malokdo..
Orban jenom odsuzuje a neni sam. I ty duverivy sou ted vystraseny a zacinaji kricet strachy z naplanovanyho importu milionu a co nejvic afroarabu , do EU a Usa a z tech obrovskych dennich pokut za kazdyho jednoho odmitnutyho..
Zatim si proberte co , nejvic problemy ockovani..
Mým očkovaným dětem – dceři a jejímu muži, zdravotníkovi – se dítě narodilo… možná mají kliku, ale možná to zas takovou roli nehraje. Je to ale možnost, jak nemluvit o nedostupném bydlení, skupování bytů, vlastnictví celých bloků pro airbnb bez zdanění… takové očkování se prostě hodí. Ne, že by nemohlo hrát roli, ale neznám moc mladých, i z okruhu mé dcery, kteří děti mít nemůžou a chtějí. Spíše je nechtějí nebo si je nemůžou dovolit.
A nikdo se jí neptal, jestli je očkovaná…
Když jsem lékaři sdělil, že očkován proti kovidu nejsem, odvětil: Zvýšil jste si několikanásobně svou šanci na přežití.
Nepochopil jste ironii.
Tak ono taky všichni po několikanásobném očkování také neměli mrtvičku, ale někteří ano a to i ve velmi nízkém věku a to i přes to, že nepatřili do rizikové skupiny této nemoci. Já osobně třebas nemám nic proti tomu, pokud někdo byl přesvědčen o prospěšnosti proticovidových vakcín a navzdory původním příslibům o udělání tečky za kovidem jednou dávkou, se šli otečkovat několikrát po sobě. Pokud to bylo jejich přesvědčení, tak jejich volba. Mě na tom vadil ten systém šikany, kdy ten, který o tečku neměl zájem byl do ni různými nátlakovými akcemi nucen. Kdyby nepřišla Ukrajina, která odvedla pozornost od COVIDu jinam, tak nechci vědět, jaké by to vzalo konce.
Re: JK
Že si někdo „nemůže dovolit dítě“ je naprosto šílený blábol nezřízeně sobeckého individua.
Víc k tomu není co dodat.
Malé dítě se dá vyživit a obléci za naprosto směšnou finanční částku v porovnání s tím, kolik „spálí“ jeho dva pokusy o tzv. odpovědné rodiče.
Úplně na to stačí částka vyhozená za jednu letní dovolenou.
Btw. s Jahodou jsme postavili na vlastní nohy tři kusy, vím, o čem píšu.
To byla jiná doba. To třetí je určitě Husákovo , že.
Nemáte byt, nemáte dítě. Nebo v garsonce jedno. Také mám tři děti a nestály mě jen tři dovolené. Nevím, čím jste je krmil.
Vždyť to tady často píše, jen tím nejlevnějším ze spodních regálů a v ledničce má Jahoda pro něho jen mastný papír
Ale Vidláčku… Toto by byli logické a konsistentní závěry ještě donedávna. Tyto geopolitické uvahy maji jednu zasadni chybu. Předpokladaji do budoucna vicemene nezmeneny model ekonomicko – spolecenskych vztahu. To je jako kdyby nekdy za inkvizice tehdejsi futurolog predpovidal, ze za 300 let budou sice kněži nosit misto uzkych siroke kalhoty, nebo se moct dokonce i ozenit 🙂 ale vliv cirkve, majetkovy i ideologicky, zustane vicemene stejny. Co ale přesun lidi v dusledku prumyslove revoluce markantne zmenil – nevim o tom ze by mezi dnesni oligarchii byli ňáci vyznamni kneží 🙂 Dnes bude tou revoluci umela inteligence a v patach ji jdouci robotizace. Min. 60 % lidi, kterych jedina vyznamna prednost (doposud nezastupitelna) byli kognitivni schopnosti, bude ekonomicky neuplatnitelnych – a co s nima ?? Nikdo nevi. Resp. vi, ale jak dospet k novemu modelu, t.j. zakladnimu prijmu bez prace a zasadnimu omezeni politickych prav – to je neznama cesta a smrdi mnozstvim krve… Elon Musk rekl, ze uz koncem pristiho roku AI prevysi inteligenci cloveka, mozna to prehani, ale do 5 let urcite. A pak bouchne exponencialni vyvoj vseho… Kteremu se i zde nejedni vysmivaji, protoze takova predstava proste presahuje jejich pojmovy obzor. Pak se reaguje strachem nebo výsměchem…
Jediné, k čemu bude umělá inteligence a robotizace využita, je extrémní depopulace. Přestaňte už trapně fantazírovat na téma UI, je to fakt únavné. Veškeré technologie kolem UI a robotizace patří stejným banksterským šmejdům jako prakticky všechno v západní globalizované ekonomice. V okamžiku, kdy bude objeven způsob, jak pro obojí zajistit samoreprodukci a automatizovaný vývoj, lidstvo jako celek se stane pro tuhle úzkou skupinku trpící komplexem výjimečnosti a božské vyvolenosti zbytné. Ono je silné podezření, že ta vakcinace proti covidu byla takovým prvním nástřelem, jak by to šlo zcela legálně zajistit.
Možno, ale ak nie sú úplne hlupi, rak chápu, že AI zatiaľ nie je tvorivá realbe novym sposobom. Moze vziať časti zverejnených veci a miešať to tak, až to dá zmysluplný význam, ale sama na princip antibiotika a la Fleming, nepríde. Môže zmixovat diela klasikov ale ak by tam nemala Bacha, tak jeho nevytvorí. AI je fajn v algoritmizovanych opakovaných činnostiach. Ale už moje dieťa by som jej ako učiteľovi, nezverila. A v tom vidím problem týchto tvorcov redukovaného sveta. Kto im vyvinie nove ATB, keďže staré už neucinkuju. Kto novú hudbu, ktorá ich vytiahne z depresii, kto napíše nové knihy, ktoré ich inšpirujú k niečomu úplne novemu
No, já se pořád ptám, co to ta AI vlastně je….a proč bychom chtěli, aby byla inteligentnější než lidé….aby se sama vyvíjela…až nastane „Hasta la vista, baby“. Takže se domnívám, že tohle ti, kteří chtějí zotročit lidstvo a depopulovat, nedovolí, páč by se sami svezli….přeci si nefinancují vlastní zkázu?! Takže, dle mého názoru, bude AI vždy ovládána, tudíž to nebude inteligence jako taková, ale lidstvu se tak představí a pak se na ni svede vše zlé, co majitelé Zeměkoule lidstvu udělají.
Možná si jen myslí, že jich se to týkat nebude.
Možná by se měli jen tak z plezíru podívat na nějaké dnes už filmové klasiky či přečíst nějakou klasickou sci-fi. Tam najdou spoustu příkladů toho, kdy si „stvořitel“ (většinou jen výrobu, výzkum a vývoj financující oligarcha) myslel, že je nedotknutelný. A on to pak nějaký ten stroj, robot, android či umělá inteligence prostě obešli.
Hulvathe
Opakujte si po me:
energie je primarni,
fyzika je vic nez vase prani
I kdyby dnes umela blbost vymyslela zdroj nekonecne energie, tak nez se vyrobi elektrarny bude to trvat 30 let, nez muzou napajet ty vase roboty.
Kdyz to dopadne spatne tak blbost napadne cerpat z magnetickeho pole zeme a dopadneme jako mars, bez magnetickeho pole a bez atmosfery.
Spis nam propagatori blbosti zaridi peknej fasismus.
Opakujte po me:
Energie je primarni
Fyzika se neridi vasim pranim
( pokud nejste carodej 12 urovne)
Kdyz dam vasi puvodni prezdivku tak se prispevek blokuje
Otázka je, jestli by se člověk měl snažit o reprodukci sebe. Nemá člověk de facto povinnost optimismu? Na úrovni populací je to možná otázka, ale řekl bych, že česká populace je pořád smysluplná.
Ano, je potřeba mít schopné lidi. A schopností je v Česku pořád dost, má je kdo předávat.
Lidé budou potřeba pořád, můžou dělat i neplacenou práci. I lidé s nízkým IQ můžou udělat spoustu důležité práce.
Lidi potřebujeme pořád. Už jen kvůli psychologické převaze, až budou po našich ulicích chodit muslimové, tak abychom je aspoň trochu usměrnili.
Mnohozenstvi je , co se týče rozmnožování, výhodnější strategie, než monogamie. Muslimum stejně v tomto ohledu nemůžeme čelit.
Ale mohli bysme se aspoň vědomě přemýšlet o tom, jak zajistit naše pokračování. Minimálně dělat něco proti překážkám, protože těch je tady opravdu hodně.
Nuz, riesenie existuje – su to obrovske datove centra, zakazat, zabavit, zdemolovat, podobne ako sa to robi s ciernymi pestovatelmi marihuany. AI proste nema nikto v pivnici. A hned bude svet krajsi.
Už jsem se bál, že na umělou inteligenci nepřijde, ale nakonec jsem se přece dočkal.
Že AI převýší inteligenci člověka, na tom nic není. U některých člověků k tomu došlo už před vznikem umělé inteligence.
Umělou inteligencí se straší docela zbytečně. Lidé mají umělé zuby, umělé klouby, umělá srdce, umělé ledviny, které je uměle udržují při životě. Proč by někoho nemohla uměle udržovat při umělém životě umělá inteligence? Vy byste to těm lidem nepřál?
Pokud budou i nadále stát byty více než 90 000 za m2 nemůžeme čekat žádnou změnu.
Nebojte, ony zas prudce zlevní. Akorát že místní si nic nekoupí. Nejprve totiž banksteři, kteří privátně ovládají globální finanční systém, vyvolají další hospodářskou krizi, která způsobí obrovskou nezaměstnanost a extrémní propady příjmů, no a pak vše jako obvykle za babku skoupí. Toto perpetuum mobile funguje už prakticky sto let od hospodářské krize na konci dvacátých let minulého století.
Už to nekoupí podlidé.
Rekla bych, ze to funguje i dele. Od tech dob, co podvodnici zacali vytvaret ekonomicke bubliny.
Jihomorska bublina (1720)
Tulipanova horecka (1634-7)
Kdysi známý koupil jednopatrový domek s velkou zahradou za 40 000kč. Dnes je 40 000 kč měsíční splátka po dobu 30 let. Vítejte v demokracii a svobodě.
Ale v té době lidi brali 1200 bruto.
Takže si za necelých 34 platů mohli koupit dům teoreticky. Pokud dnes stojí dům řekněme 5 až 7 milionů, je to při průměrném platu kolem 45 tisíc více jak 111 až téměř 156 měsíčních platů. Holt, pokrok nezastavíš. Navíc prakticky nejsou k mání parcely, a pokud ano, tak za ceny tak minimálně poloviny toho domu.
Parcely budou samozřejmě časem dražší, než domy. Planeta není nafukovací, lidí čím dal víc a bydlet v činžáku není in.
no. čistě technicky, u parcel to může být dáno i tím, že jich je konstantní množství. pokud tedy nezvětšujeme svůj lebensraum do okolí. trochu bych čekal, že v době, kdy se kupovaly domky po 40000, bylo víc volných parcel -a tedy i relativně levnějších- než teď ..
Dřív, v těch 60. letech, byl m2 za 3,80 Kčs .A vsude stejne .Dnes nepředstavitelné
Kdyby očkování poničilo schopnost žen mít děti. Ty ženy je chtěly. Ale nejde to. Tak budete například narváno v reprodukčních klinikách. Máte data ze to tak je? Že zub v porodností má svůj odraz v cekarnach na IVR?
Pokud tu je epidemie neplodnosti. Tak to se dá zjistit lékařskými nebo sociologickými výzkumy. Existují?
Korelace není kauzalita. To se učí dečka na statistice v první hodině. Bohatí lidé nosí rolexky. Kopím si rolexky a stanu se bohatým. Cha chá.
Tohle je zpráva typu „američtí vědci zjistili* (že když jíte špagety tak máte na základě krtka a podobně.)
Naši předkové uspěli s národním obrozením mimo jiné proto, že sledovali tedy překotný rozvoj vědy a techniky a brali sí z něj. Proto zde bylo průmyslové centrum mocnářství a vzdělaná populace.
Vy s vědou bojujete a učíte lidi aby jí nevěřili. Přitom je důležitá a bude třeba jí také zachránit. Neboť ta oficiální se postupně proměňuje v neproduktivní lovce grantů.
Trošku tu pak ale hapruje demografická „matematika“, ni? Lidí v ČR jaksi konstantně nepřibývá, naopak evidentně postupně ubývá. Takže by jaksi mělo postupně na trhu přibývat nemovitostí k obývání, protože jejich původní vlastníci tak nějak jaksi umřeli.
I neprodejné nemovitosti samozřejmě existují. A bydlení zdražuje i kvůli pronájmům. Ten poslední z rodu to neprodá, ale pronajímá za nájem, na kterém chce trhnout. Bytů je dost, to už jsem psala. Ale špatně se s nimi hospodaří.
Ono je to skor presunom ľudí do väčších miest. Je kľudne možné že niekde na samote staré domy sa nepredávajú, lebo cena dochadzania+cena rekonštrukcie je väčšia ako možný dopyt. Ale keďže z tých dedín sa ľudia sťahujú do Prahy apod., tak tam ceny rastu….a ako rastu platy aby bolo na byt, tak rastie celkova cenová hladina. Takže nasledne to rastie vsade
Táta koupil cihlový patrový domek se zahradou za 10 tisíc, blízko Karlovy Studánky. Hasičárna tam stála 500Kč, protože byla kamenná, nikdo ji nechtěl. V roce 1963.
V Jeseníkách, co byla povodeň, budou dnes domky úplně neprodejné. Za 0 Kč
Ne však v oblasti, kam vozili Vencu Flašku dýchat.