Sledujete situaci v Gruzii? Než se dostaneme k věci, dovolte mi krátkou rekapitulaci. V Gruzii byly parlamentní volby, které byly řádně vyhrocené, protože od roku 2008, kdy Gruzie dostala pozvánku do NATO a Michálek Sakašvilli se pokusil vojensky obsadit Jižní Osetii (v době Olympiády), je Gruzie pořádně natlakovaný papiňák. Všichni se tam těší na evropské dotace, protože to dělá u nás tu prosperitu, že jo a zároveň tam mají tak nějak vyzkoušené, že není radno dráždit ruského medvěda. Končívá to okusováním kravaty…
Ve volbách zvítězil Gruzínský sen, což je podle našich mééédií proruská strana, která chce Gruzii strhnout do postsovětského Mordoru, nota bene když si dovolila zjara prosadit obdobu amerického zákona FARA proti vlivu zahraničních neziskovek, kterých tam mají tři pr… objemové jednotky. Jako ostatně všude, kde je měkký podbřišek Ruska a dala by se tam umístit nějaká ryze mírová americká základna typu Camp Bondsteel.
Opozice tohoto Gruzínského snu, to je taková naše čtyřkoalice. Jsou to také čtyři strany a mají v čele tamní prezidentku, která jako kdyby Petru Pavlovi z oka vypadla… Nebo lépe, jako by vypadla z oka Kolářovi s Pojarem. Ta používá stejnou rétoriku jako liberálové u nás, ohání se evropskými hodnotami, evropskou cestou a dší síru na jejich místního Orbána, který si dovolil nešlapat brázdu.
Pak byly volby. Měly hojnou účast, sledovali je pozorovatelé OBSE a nenašli žádné velké problémy, snad kromě jednoho, že státní televize poněkud nadržovala Gruzínskému snu… To samozřejmě u nás nemáme, naše Česká televize je naprosto objektivní a měří všem stejným metrem. Obzvlášť Václav Moravec… a nebo Daniel Takáč. Jinak se neprojevily žádné ruské speciální diverzní operace, žádné falšování voleb a výsledkem bylo, že Gruzínský sen dostal padesát čtyři procent a proevropská čtyřkoalice jen třicet sedm.
A od té doby se tam demonstruje… prezidentka to organizuje, požaduje anulování voleb, protože vítězství Gruzínského snu je jasný důkaz, že se podvádělo. Prezidentka vyzývá mezinárodní společenství – tedy EU a USA, aby stálo za gruzínským lidem, který chce do Evropy… už se mluví o tom, že do Tbilisi dorazili odstřelovači z Ukrajiny (gruzínská legie), aby oplatili přátelské služby z Majdanu. Zatím tam ještě nedorazil Jaromír Štětina, aby jedním pohledem z okna poznal, že střílejí vládní Berkuti a ruské tajné služby.
Ale dorazil tam Orbán… pogratuloval premiérovi, řekl protestujícím lidem na náměstí, že jsou idioti, co stahují zemi do neštěstí anechal se od hlupáků vypískat. Joseph Borell, náš skvělý unijní „ministr zahraničí“ se od jeho cesty hned distancoval… Orbán prý nemluví za EU. Sice jí teď předsedá, ale pravdu mají nevolení eurobyrokrati, jasné?
Ládik Větvička do Gruzie pravidelně jezdí a už delší dobu prohlašuje, že tyto volby prostě povedou k výbuchu a k občanské válce… Jestli to tak opravdu bude, to nevím, ale chybí opravdu jen nějaké to stříleníčko a užitečný idiot, který se po smrti dostane do nejhlubšího pekla, protože bude mít na rukou krev tisíců a tisíců nevinných lidí, ale kterému to teď ještě nedochází a podepíše se pod prohlášení, že za všechno může Putin. (Jaromíre, máš to za pár a doufám že se budeš za Ukrajinu smažit alespoň tisíc let)
Proč to všechno píšu…
Já jsem teď u sebe na blogu vedl docela zajímavou polemiku s několika čtenáři o našem odchodu z EU a samozřejmě jsme došli k tomu, že Czexit je úplně to nejvíc důležité a je to to první, co se musí udělat a kdo řekne, že to nebude tak jednoduché, ten je vlastizrádce. Je třeba nehledět nalevo ani napravo a prostě Unii i NATO okamžitě opustit bez ohledu na následky… Na Alternativě vždycky dojdete k tomuto výsledku.
Tak se teď v Gruzii můžeme podívat, jak to vypadá, když se z EU odchází. A to by na tom Gruzie teoreticky měla být lépe než my, protože ji EU neobklopuje ze všech stran. Také by na tom měla být líp, protože v EU ještě ani není, dokonce není ani v NATO. Jen existuje velmocenský zájem, aby v EU i v NATO byla, protože klacek na Rusko je klacek na Rusko.
Ještě nevíme, jak to celé dopadne, ale už teď můžeme s plnou vážností říci, že z EU a NATO se odchází za velkých pouličních bouří, které koordinuje přímo prozápadní prezidentka. Odchází se za řevu celého Západu, kde je Orbán stále jen hlasem volajícího na poušti. Odchází se a do země přijíždějí odstřelovači i noví Štětinové, kteří potvrdí tu správnou prozápadní verzi událostí. Jsou tam malý krůček od toho, aby odcházeli krvavě a nikdo vlastně nevíme, na čí straně jsou bezpečnostní složky, takže to klidně může dopadnout i tak, že se krvavě odejde přímo do náruče NATO a další války s Ruskem.
Možná proto ani Orbán neodchází z EU a Erdogan neodchází z NATO. Platí se za to vysoká cena. V penězích i v životech.
Gruzie do EU ani nevstoupila a přesto ji nenechají v klidu odejít. Nevstoupila ani do NATO, ale přesto ji nenechají na pokoji. Dívejme se pozorně. V příštích dnech uvidíme, jaká je cena za opuštění Západu. Máňa říkala, že volby v tomto ohledu nejsou směroplatné a nikdo se na ně nebude ohlížet.
________________________________________________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Vidlak objavil ameriku. Kazdy vie, ze mafia nie je zvaz zahradkarov, z ktoreho sa da len tak odist, ked sa zachce. A ta globalna duplom nie!
Z některých struktur se prostě odcházi jen v rakvi ….
z tohohle havlistům jebne 😀
https://aeronet.news/jsme-uplni-idioti-alexej-arestovic-se-transformoval-na-chcimira-toho-nejtvrdsiho-kalibru-a-v-poslednim-videu-rozebral-zoufalou-pozici-ukrajiny-jako-porazene-zeme-ktera-neukoncila-valku/
Nejebne, na to jsou už zařízení, opět si překliknou hlavu, bude z něj odporný chcimír a vlastizrádce. Vidlák měl o tom přepínání dokonce článek.
Nakonec, když to schválí v bílé chýši tak i oni přebliknou a budou od začátku proti válce na ukrajině. A vůbec jim to nebude blbé.
Přesně tak, to už ale bude Arestovič opět hrdinou.
Než měnit něčí názory je obvykle jednodušší a levnější tuto osobu vyzmizíkovat.
A je to i spolehlivější – co kdyby ty názory zase změnil zpátky, že?
Co havlistům, bylo by žádoucí, aby se video s Arestovičem dostalo do ukrajinských zákopů, Ukrům po shlédnutí jeblo a obrátili zbraně proti Kyjevu.
Tak si citam reakcie,nikto ani slovo kolko chlopcov zarvalo,kolko sirot ostalo,kolko vdov jasne aj na ruskej strane,kazdy normalny buran vedel,ze ukrajina nebojuje s Taskentom,ale so stranu agromnaju,chuj ,kto by sedel v bielom baraku,ci bude sediet,prve prachy niet,hned pritom,chlopcov niet,lepsiu zbran nedaju sponzory bo su hovna a sa boja,bo to uz by nebol dym,niekde na ukrajine,kurva tu vidno zaco ,jich tolko umrelo,mrtvy nemluvej,cisla nemo ukazuju a zivy bude hovorit za volnu ukrajinu.
Uzavriem zjeb,zapad zase dostal po cumaku a moze expert hovorit co chce ya myslim 600000 ukrajincov padlo ,vacsina tam asi ani nechcela byt na 9 maja v moskve budu pochodovat ruske frontove jednotky z ukrajiny a v kijeve budu prestrelky medzi ukrajincamy.
Mám obavu, že cenu za odchod bude nutné zaplatit. Alternativou je balancování na hraně, po kterém nutně následuje pád do propasti provázený stejným účtem, navíc ale s mnoha stranami, které vytváří algoritmy sociálních sítí (https://www.youtube.com/watch?v=3ING7N_otRI).
Politika anglosaského světa je politikou NACISTICKOU. O žádnou demokratickou část světa se nejedná ani náhodou. Samozřejmě, že v současné době je odchod z EU a NATO nemyslitelný. Sama česká většinová společnost to zatím odmítá. Začít musí každý sám u sebe a svým životním postojem působit na své nejbližší okolí. Je to běh na dlouhé trati. Další možnou variantou je velká ekonomická krize, jejímž následkem bude rozpad těchto institucí. EU se ke krizi blíží a tato možnost je reálnější. Další variantou je, nedej bože, světová válka nebo válka s Ruskem na území střední a východní Evropy. Zapomněl jsem na něco? Volby případně umožnují jenom kosmetické, nic neřešící věci.
Pro Občana. Čistě teoreticky. Poloha uprostřed EU může být i výhoda. Vytvořit se Slováky společný stát, uspořádání ted neřeším, který by nebylo možno ignorovat. Z EU nevystupovat, jenom pozastavit členství a díky strategické poloze státu by pro Brusel nebylo zas tak jednoduché nás trestat. Pořád by nás musel brát na vědomí a respektovat z ekonomických důvodů. Viz tranzit ze severu a západu na jih. To by se Rakušákům asi nelíbilo, mít zemi zahlcenou kamionovou dopravou.
Oni ti Rakušáci taky nejsou na hlavu padlí. Dost rajtují na ochraně životního prostředí a bezpečnosti na silnicích. Už jednou (dočasně na pár let) měli zákon, že všechna tranzitní kamionová doprava skrze jejich stát se musela odehrát po kolejích. Nebo by drasticky zvedli dálniční poplatky pro nákladní dopravu.
to je sice mozno fajn, ale na strane druhej, migraciu tam maju az po usi (minule jeden sociolog priznal, ze ani jeho dcera uz nemoze ist vonku sama, lebo ze vraj prilis casto sa tam Cecenci rezu nozmi s Afgancami) a dokonca uz som pocula chyry, ze niektore ich strany, ktore maju dost hlasov, chcu zrusit neutralitu a vstup AT do NATO….vzhladom k tomu, ako sa chovali pri covide, nechce sa mi verit, ze by tychto bolo malo
Proč jen se Slovenskem? je tu Rakousko, Maďarsko, Slovinsko, Itálie ….
Co pises vytvarat,zastrelit klausa s meciarom ,kurva mlady pepik,ci cobol nerozumia svojej reci,naco bolo rozjebovat….
👍👍
Vidlák o koze a diskuze o voze.
Bože, ty to vidíš.
Dnes se mi zdá, že i Anonym se svým nesrozumitelným blábolením, vás dnes v diskuzi těžce poráží. A to je pravděpodobně na koksu.
Jedna bába ospěvovala dnes v diskuzii ukačka takto : „V srdci Evropy, v hrozivých plamenech války, stojí ukrajinští hrdinové, neochvějně, statečně.Hrdí ukrajinští vojáci, v krvavé bitvě neúnavní, obhajují svobodu celého světa, svou milovanou, krásnou vlast drahou. Odvahou září, jako jasné slunce. Síla jejich silného ducha je nezdolná, pevná. Bojují neochvějně, za mír, za budoucnost naši, zlomí krvavý pařát agresora a nastane toužený mír. Sláva Ukrajině !!“ Já jí k tomu : V srdci Evropy stoji ukrajinští hrdinové leda na lešení.
A taky u vietnamských prodejen s plechovkáčem v ruce.
A jsou rádi, že stojí a nesedí nebo nevisí. [;>D)
Jak kde, pane zubaři. Jak kde. Před pár dny se mi jeden pan stavbyvedoucí svěřil, že jich pár musel vyhodit – že to jejich hodinářství uz bylo neúnosné. A měl pravdu: pozorovali jsme, že polední přestávka některých pracovníků, nosících stejnokroj našeho objednatele, přesáhla dvě hodiny.
Takže místy oblačno, zataženo, ale nezaprší. Dokonce ani na tom lešení ne.
Jasánek s pipinou? 😃😃
Šmarjápano, to jsou zase úvahy.
JAK chcete vystoupit z EU, když je ČR v jejím středu?
– ČR nemá přístup k moři, takže veškeré její dopravní cesty jsou zcela závislé na průjezdu nebo průletu přes cizí území, které je součástí EU.
– ČR už nemá surovinovou základnu a veškeré suroviny musí dovážet. A protože si odstřihla přístup k surovinám z východu, veškeré suroviny putují přes členské země EU.
– ČR nemá výrobní základnu. Kromě pár malých podniků, které vyrábějí superspecializované fajnovosti, je všechna výroba buď v zahraničním vlastnictví, nebo jde o montáž v úkolu pro zahraniční výrobce.
– ČR sice má nějakou výzkumnou a vývojovou základnu, ale ta pracuje především pro zahraniční majitele výroby, nebo v úkolu pro cizí zadavatele.
Jsme v pozici ghetta, jehož obyvatelé pracují pro vnější svět za trochu jídla a pár drobných.
Bez svolení EU od nás nic neodcestuje. Moře nemáme a mít nebudeme. Takže i kdyby se nějakým zázrakem změnily tři zásadní faktory, zboží nedostaneme přes hranice. Tečka, puntik.
My se prostě nemáme jak z toho obludária dostat!
A i kdyby nám někdo chtěl pomoci, nemá jak, protože se opět nedostane přes území EU. Zde je namístě paralela s rokem 1938, kdy nám chtěly pomoci SSSR a Rumunsko, ale neměly KUDY.
Na sny o Czexitu zapomeňme. Bruseli bude stačit zašpérovat hraniční přechody a jinak nebude muset hnout prstem. Takže v EU budeme tvrdnout, dokud se nerozpadne.
Však se tak za 6 let dočkáme. EU vysílá jasné a zřetelné signály jak Petr Fiala.
Já doufám, že to bude dřív.
Pokud to bude trvat příliš dlouho, nacpou sem Imigranty ze Západní Asie (dříve Blízký východ) a následná občannská válka a/nebo ČR jako součást chalífátu jsou skoro jisté.
Obávám se, že 6 let to ještě trvat bude, procesy v EU mají velkou setrvačnost. Co se týká migrantům, budou utíkat do Německa do enkláv svých příbuzných. My jsme nezajímavá zastávka cesty.
Abychom na to jen nespoléhali a skutečnist nebyla jiná.
I Německu už docházejíí prostředky, prostor, trpělivost, zato možnost rozhodovat o ČR-kolonii stále má a rozhodně se jí nevzdá.
Český národ bude postupně poněmčen jak rozhodlo Nutelínovo
obludárium.Takže si nedělejme starosti s vystoupením z EU.Noví
obyvatelé Sudet budou k EU loyální,nálada bude 1a,jak pravil
klasik.
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2024/10/30/nemcina-jako-dalsi-uredni-jazyk-v-ceske-republice/#more-1015362
Už jsem to tu i na Kydech psal xkrát, Fiala pracuje především v zájmu sudeťáků. Stejně jako předtím Kchárl, celá TOP09 i STAN.
Zajímavé, jak jde ta „výměna“ obyvatelstva nenápadně, ale za to dost rychle :(.
Ten článk od pana Vlka je děsivý. Děsivý a to ještě ani zdaleka nevystihuje podstatu.
Švýcarsko nemá přístup k moři…
1) Švýcarsko je především velice diskrétní pračka na peníze.
2) Není členem EU, NATO a do r. 2002 nebylo ani v OSN.
Takže výborný příklad, že přístup k moři není podmínkou prosperity, i když nebudeme v EU.
Vy jste dobrá náhrada za emu.
Takže upozorňovat na zjevné nesmysly je nevhodné.
Ema taky upozorňovala.
Jen upozorňujte.
Pitharte, nekrmte to 🙂
Ok.
Proč nekrmit? Vždyť je to miloučké..
Re: Aleš; 30 října, 2024 (11:11)
..tož zatím ještě máme jakési to právo volné plavby po Labi až k moři, akorát že pronájem pásma přístavu v Hamburku nám končí v roce 2028. No, a Štětín jsme odpískali v roce 1956.
Djoó, proč nemáme móře…
To Občan napsal: 30 října, 2024 (10:45)
Já bych to celé zkrátil do jedné věty: „Co peklo schvátí, to už nenavrátí.“
PS: Tuneláři v Praze prý už nalezli řešení. Prodlouží tunel Blanka a prokopou se až na Tahiti. Je to téměř přesně na opačné straně zeměkoule, takže se tím vyhnou území EU. A okolo Tahiti je vody v oceánu dostatek.
To by šlo 😀
Pane Občan
Ono by to šlo, doufám krytu duše, že se to připravuje.
Okamžitě se spojit s Ruskem,proto někteří tvrdí,že nás Rusko okupuje.
Oni mají spis strach,že sami požádame o pomoc Rusko.
Spíše požádáme o pomoc BRICS, ale výsledek je stejný.
Neslo. I pod zemi jste na uzemi daneho statu.
Právě proto by jediný volný směr byl kolmo dolů. Až na Tahiti. 😀
V roce 1975 existoval plán na tunel z ČSSR na Jadran. Každý den mělo jezdit 36 vlaků s cestujícími…
Neouši, neexistoval: https://cs.wikipedia.org/wiki/Tunel_na_Jadran
Podle toho odkazu plán existoval, ale byl odložen :o)
Re: Občan
Jak je možné, že v EU není Švajc, který je na tom z hlediska dopravní obslužnosti ÚPLNĚ stejně, jako ČR?
Protože Dodržuje smlouvy co s EU podepsal a tedy Green Deal, LGBT+, imigranti a vlastně fšechno dodržuje. Já ale předpokládám, že v ČR je to myšleno, jako odejít z EU a výše uvedené zrušit. Nebo se mýlím?
PS: Když vymyslíte pravidla a jejich součástí jsou různá omezení (ve fotbale třeba zákaz hraní rukou, pravidlo o ofsajdu, …) a nějaké mužstvo je odmítne dodržovat, tak nikdo s ním nebude hrát a nepustí jej mezi sebe.
Každou smlouvu lze jednostranně vypovědět. Bývá to někde na konci smlouvy uvedeno.
Smlouvu s ďáblem zrušit nelze, jen s ním lze tak nějak vyjebat.
Re: Občan
BINGO!
Já jen dodám, že ČR jaksi totálně chybí know-how a patenty. Ty staré patenty byly prodány i s firmami a ty nové, za posledních 30 let jsou přímo majetkem těch zlých cizích firem., které „si je vezmou sebou“.
Toto myšlení mi připomíná lidi, kteří se urputně drželi heliocentrické soustavy a byli přesvědčeni, že přeci nic nemůže být jinak.
Ale já naopak předpokládám změnu, a potom další a další, … Jen preferuje zkrachovat pospolu s EU a rozdat karty znovu.
Nehledě na to, že vše běží podle Plánu.
Například „si je vezmou sebou“ je ta heliocentrika.
Pokud nepředpokládám krádež, tak si svoje majetky , ve formě patentů, stroj, know-how samozřejmě vezmou sebou. Tak to i dosud funguje, firmy měnící domicil si své berou berou sebou.
Gupta si vzal i ty emisní povolenky sebou.
🤣 emisní povolenky 😂
Klasika, změny tématu a kličkování. Mluvilo se o know-how a patentech, ne strojích. I když si dovedu lehce představit podmínky, kdy si neodvezou vůbec nic, jako třeba si neodvezly z Ruska.
Že máte na Etu žaludek a náladu.
Dnes já, příště někdo jiný. Nelze jej nechat nekontrolovaně šířit poraženectví.
Občane, kdybyste řekl, že se vám v EU líbí, pochopil bych. Ale ta „předposranost“, o které zde již byla řeč, je zoufalá.
Mám rodinu. Tak raději bez Revoluce, prosím. Plán se plní.
Já jsem KONRÉTNĚ popsal, co nám brání ve vystoupení z EU.
Takže KONKRÉTNĚ popište, jak ty překážky chcete překonat.
Za mne :
„zboží nedostaneme přes hranice“ – nedává smysl, nešlo by o válku, nemohou zavřít hranice, průjezd nemohou ani clít, pouze poplatky za průjezd.
„ČR sice má nějakou výzkumnou a vývojovou základnu“ – podstatné je mít ty lidi.
Samozřejmě potřebujeme spojence, ale Maďarsko, Slovensko, v budoucnu třeba Rakousko.
Také se změní politické poměry ve světě, natož EU.
Prostě bych nebral výstup jako nemožný, pokud se bude diskutovat, budeme lépe připraveni na situaci po EU a domluvíme i spojence.
Souhlasím s Vidlákem, že teď je lepší erodovat zevnitř, ale i na to potřebujeme politickou změnu u nás.
Ale sankce, v tom jsou dobří
…pane, dul je dira v zemi a chodby, tak, tak… prosim, penezenku mi muzou vzit. Kocar mi muzou vzit. Ale dul?
1) Veškerá ustanovení o volném pohybu zboží, osob a kapitálu pozbudou platnosti.
2) Než budu projednány nové smlouvy o clech a poplatcích, nevyjede z ČR ani kyblíček s pískem.
3) EU uvalí na ČR sankce.
4) ČR bude muset platit náhrady škod vzniklých podnikům z nedokončených a/nebo nerealizovaných zakázek.
5) ČR bude muset vracet dotace z nedokončených programů.
6) Další závazky, o kterých ani nevíme plus arbitráže a soudy.
Pánové, vy si to představujete jak Hurvínek válku.
Brexit trval několik let; a to měla UK bambilion výjimek.
1 – není pravda, již jsem psal – průjezd nemohou ani clít, pouze poplatky za průjezd
2 – není pravda, možná nepůjde do západních zemí EU prodávat, ale průjezd nemohou znemožnit
3 – jaké sankce, za co ?
4 – nesmysl, pokud odejdou tak z vlastní vůle. Mohou zůstat a platit daně.
5 – vynahradí zastavení odvodů do EU
6 – tento bod vám poradil Eta ?
Pokud nejen neprověříte možnosti včetně spojenců, ale dokonce budete veřejně deklarovat že s EU na věčné časy, tak budeme pořád jen pošlušnou kolonií.
Výroky o Hurvíncích, že tomu rozumíte více než oponenti, své argumety neposilujete, spíše naopak.
Jak s oblibou říká Vidlák, Občane. Všichni tvrdí, že něco nejde, a potom přijde nějaký blbec a udělá to.
To platí jen do doby, dokud bude v EU Maďarsko i Slovensko. Ale jak se bude vyvíjet BRICS bude větší i jeho vliv.
No ale hlavně, EU již půjde do brusele brzy.
– ČR nemá přístup k moři, takže veškeré její dopravní cesty jsou zcela závislé na průjezdu nebo průletu přes cizí území, které je součástí EU.
— Tak tomu ostatně bylo i před vstupem do EU. Tak tomu je aktuálně například ve Švýcarsku.
– ČR už nemá surovinovou základnu a veškeré suroviny musí dovážet. A protože si odstřihla přístup k surovinám z východu, veškeré suroviny putují přes členské země EU.
— ČR žádné suroviny nepotřebuje. Potřebují je zejména podniky provozované globálním kapitálem, jak ostatně píšete níže.
– ČR nemá výrobní základnu. Kromě pár malých podniků, které vyrábějí superspecializované fajnovosti, je všechna výroba buď v zahraničním vlastnictví, nebo jde o montáž v úkolu pro zahraniční výrobce.
—To by se Czexitem nezměnilo.
– ČR sice má nějakou výzkumnou a vývojovou základnu, ale ta pracuje především pro zahraniční majitele výroby, nebo v úkolu pro cizí zadavatele.
—To by se Czexitem nezměnilo.
Teď budu trošku hnusný… Plán má tři body: 1) Obnovení Československa. 2) Východní hranice bude s RF, takže suroviny budou po ruce. 3) Přestat blbnout a vytvářet „hodnotovou politiku“.
Dobrý plán 👍
Odkud se ta východní hranice s RF vezme? Slovensko sousedí s UA, Maďarskem, Polskem a kousíček s Rakouskem.
Zatím…
Hádanka z minulých časů:
S kým sousedí Sovětský svaz?
S kým chce.
Počkejte řádově maximálně tři roky.
Občane, psal jsem o tom níže, 30 října, 2024 (0:28).
To bych do vás neřekl, ale jak vidno, bylo to i o vás.
Tak tedy, Občane, vzmužte se.
No to by byl fakt průšvih!
Nebyly by banány levnější než než brambory z Egypta nebo z Polska! Nebyla by kuřata a hovězí z Argentiny! Ba ani obilí a luštěniny z Ukraruska. Nebyly by ani ty hitlermarkety a koloniály! Záviděli by jsme Albánii, Srbsku, Moldavsku, Bosensku a Hercegovinsku, Grónsku, Gruzínsku…
Čechy pracující v Německu by zase chytali na čáře a zavírali je za práci pro naše chlebodárce.
Studenstvo by nesmělo edukovat v Erasmu a na školách v cizině. Kolik jich muselo opustit Británii?
Zase bych tajně poslouchal Hlas Ameriky, Radio Tirana, Londýn, Svobodnou Evropu (Unii?).
Baťa to měl vymyšlené. Chtěl nás přestěhovat do Jižní Ameriky …
Tak si říkám… jestli účelem zapojení Česka do války proti Rusku, i tomuto předcházející politiky, bylo odříznutí od ruského trhu a zdrojů a tím i ztížení odchodu z EU.
To, že jsem paranoidní neznamená, že nemůžu mít pravdu. Může být užitečné zvlášť v politice nelpět na pravidle Hanlonovy břitvy. Naopak nejprve přičítat zlý úmysl. Teprve po jeho vyloučení, hloupost až jako poslední.
Tak jako v kriminalistice. Vražda, sebevražda, nešťastná náhoda.
Politika má mnoho společného se zločinem. Liší se jen rozsahem a organizovaností. S nadsázkou, ale i bez ní, politika je legalizovaný zločin.
Hanlonova břitva:
Nehledejte zlý úmysl tam, kde je dostatečným vysvětlením hloupost.
Břitva poněkud opomíjí fakt, že právě hloupost může být příčinou zlého úmyslu.
Zlý úmysl je tím právě, že se předpokládá úmysl. Ale u hloupého politika je úmyslem vydržet celé volební období a vyhrát další volby. Hloupost ale úmysl škodit postrádá. Postrádá jakýkoliv úmysl vyjma základního pudu prasat při běhu ke korytu.
U Miroslava Kalouska si zlý úmysl představit v některé situaci lze, u Danuše Nerudové ne. U Filipa Nerudy či Jana Lipavského si lze představit zlé úmysly jak u prázdné lahve od Staré myslivecké.
Hloupého politika či herce lze poznat snadno. Nahrazuje argumentaci zaťatým dogmatismem a opakováním ideologických frází. Viz třeba Kamala Harrisová, možná budoucí prezidentka USA, a její veřejná vystoupení.
„jestli účelem zapojení Česka do války proti Rusku, i tomuto předcházející politiky, bylo odříznutí od ruského trhu a zdrojů a tím i ztížení odchodu z EU“ – to by bylo možné, pokud by plán byl posílení vedoucích států EU. Protože se ale likviduje celá EU, myslím že ne.
Jak naivni. Hloupost a podlost se nevylucuje. Obvykle jdou ruku v ruce.
Ano, tady je ve hře likvidace ekonomicé konkurence a politika zde služí pouze jako jeden z mnoha nástrojů. Stačí vzpomenout Nordstream či stěhování Afriky do Evropy …
Nějak se neumím popasovat s jednou myšlenkou.
Začnu ale tím, že ač nesleduju cíleně mainstreem tzn zprávy po 19, neregistruju svazácká proopoziční gruzínská prohlášení. Asi ještě nedorazily notičky.
Ale jde o to. Proběhly volby. Zatím snad ne korespondenční. Někdo tam opravdu vyhrál. Ne o pár desítek hlasů ale vyhrál. Mimochodem- jaká byla volební účast?
A teď se dostávám k tomu.
Nespokojenci vyrazili na náměstí hlavního města. Mají právo demonstrovat? Má se jim vítěz podvolit a popřít volební výsledky?
No a my jsme taky měli plné náměstí hlavního města. Někdy proti Babišovi, někdy proti Fialovi a tomu co se tady děje.
Tak nějak mi to prostě splývá. Někomu nestačí že vítěz sesbíral přes 50%, někomu vadí Babiš a někomu Fiala.
Mají být ta plná náměstí hlavních měst tím co vlastně bude rozhodovat? Kdy to je v pořádku a kdy už ne?
Protože když jsme začli demonstrovat my, byla to euforie myslíme si, že to myslíme dobře a měli jsme pocity, že by na to měla vláda reagovat.
Teď demonstrují jinde ignorujíc volební výsledek- má taková demonstrace jinou váhu?
V čem?
Analytik Asociace pro mezinárodní otázky Pavel Havlíček poukazuje třeba na to, že před řadou volebních místností stáli muži, kteří kontrolovali, kdo do nich vchází. Lidé také podle pozorovatelů dostávali předvyplněné lístky, hlasování voličů zaznamenávaly kamery a docházelo i k vykupování nebo odevzdávání občanských průkazů.
Skelope, debile, nemůžeš to tady zasírat naší zkurvenou europropagandou.
Teda, vlastně…
Můžeš, ale budou tě zase mít za debila.
Vyvrať to….
Wtf?
Jak chceš vyvracet státní propagandu?
V rámci té samé státní propagandy o tobě vysoký státní úředník prohlásil, že jsi svině.
Budeš mu to nějak vyvracet, nebo se na takový prase vysereš a každýho dalšího takovýho debila pošleš důrazně do prdele?
Mimochodem, pokud máš rád státní propagandu, ta ruská hodnotí gruzínské volby přímo obráceně než ta naše, maďarská taky.
Nikoli; Vy musíte svá tvrzení prokázat. A pokud něco tvrdí tohle – https://www.amo.cz/autor/pavel-havlicek/ – mohu se jen uchechtnout.
Takže dodejte důkazy – třeba odkazy na gruzínské zdroje.
Stačí poslední výroční zpráva AMO:
https://www.amo.cz/wp-content/uploads/2024/09/2023_AMO-Zprava-o-cinnosti-spolku.pdf
Strana 14 DONOŘI A PARTNEŘI S FINANČNÍM PLNĚNÍM, vyjímám:
REA (European Research Executive Agency)
Evropská komise
Evropský parlament
několik německých nadací
Ministerstvo vnitra ČR
Nadace Open Society Fund
NATO (!)
Velvyslanectví Kanady v ČR
Velvyslanectví Nizozemského království
Velvyslanectví Spojeného království v ČR
Velvyslanectví Spojených států amerických v ČR
Skelop sem vyvěsil, co si myslí spodina Kolektivního západu o volbách v Gruzii.
Co si myslí póvl.
Důležitý ale je, co si myslí gruzínci.
Ti to dali najevo ve volbách.
Takže je to typický příklad zahraničního agenta podle zákona FARA. Už abychom ho také měli. Na to se nesmí po volbách zapomenout.
Vaskutku „působivý“ životopis. Velmi snaživý a nadějný komsomolec z TOP09, extremistické strany, které nevěří už ani poměrně otrlý průměrný český volič…
Co vyjadrenia OBSE? Podla nich boli volby ok. Pochybujem ze by to povedali, ak by bola pravda co hovorite. Hlavne kedze sa to zapadu nehodi
Po volbách následuje zákoná lhůta k podání námitek. O námitkách rozhoduje soud. Nikoli analytik.
Ono se jaxi mmj. ukazuje v hlasováních v Moldávii a Gruzii, že Evropská unie má přitažlivost dobře uleželé mrtvoly
👍 🤣 🎯 😂
Kdejakej červ se po takový mrtvole může utlouct.
Mimo téma: https://www.youtube.com/watch?v=WPM2VoF7q5U
Volby jsou svátek demokracie.
I demonstrace poražených jsou svátek demokracie.
53% – 34% nebo nějak tak u mne není o pár desítek hlasů, ale naprosto jasný výsledek.
Když si za rok dobře zvolíme, mohli by nás z EU vyhodit sami. S přihláškou do BRICS pak neotálet, třeba by nás vzali jako vzorový příklad.
Abychom postavili na nohy ekonomiku, musíme mít business projekt. Základem každého business projektu musí být průzkum trhu. Co trh okolních zemí chce – a je za to schopen a ochoten platit. Pak je otázka, kde na to vezmeme suroviny a enegrie a za kolik. No a pokud najdeme oba tyto nezbytné faktory, tak pak už zbývá to nejjednodušší – naučit se to dělat a postavit si na to technologii. Ono je to ale bohužel tak, že nikdo od nás nechce kupovat nic z toho, co jsme schopni mu dodat. Buď na to nemá peníze, nebo my na to nemáme suroviny a energie a hlavně to neumíme. No a co s tím jako chcete dělat? Jsme vděční za to, že nás nechají dělat přicmrndávače subdodávek pro Německo a děsíme se toho, až to od nás přestanou kupovat, což bude brzo. Když se soustředíme jen na náš vnitřní trh, budeme mít životní úroveň Severní Koreje.
Stačí vytvořit podmínky a odstranit bariéry. To je úkol pro politika, který bude hájit naše zájmy. S řešením přijdou lidé sami. Vždycky jsme věděli jak na to. Dnes ale nemůžeme nic. Jsme jako svázaní do kozelce. Mladí to řeší logicky, utečou do světa. A naše šance se s každými dalšími volbami zmenšují.
Politik musí říct MUGA – make us great again a zavelet k budoucí samostatnosti a suverenitě.
Potíž je v tom, když nemusí. Navíc když nemá komu kdo by podle toho učinil.
Jakože vláda určí některé politiky (mladej Benda) či některé z lidu, dá jim otevřený účet a oni na zelené louce začnou vyrábět kvantové počítače či alespoň (2 nm technologií) čipy? Výzkum a patenty nějak elegantně přeskočíme?
Spíš děkujme za možnost koloniální práce do Němec. Taky nemusí jednou být.
Neztrapňujte se více než je nutné komentováním příspěvků, které jste nepochopil. Počasí na Malorce je pro vás lepší téma.
Já bych to tak černě neviděl. Lidi schopné obstát v konkurenci pořád ještě máme. Nesmíme pokračovat jako kolonie, ale v rovné spolupráci s jinými zeměmi. Podívejte, kde byly dnes vedoucí země před dvaceti či třiceti lety. Nevidím důvod, proč bychom to nemohli zvládnout i my, zvláště když už jsme tam jednou byli.
Myslím, že Kolemjdoucí to napsal dobře.
Sledujete Německo? Kancléř Scholz řekl ve Volkswagenu : …chybná rozhodnutí vedení nesmí jít na úkor zaměstnanců…
Nemyslel samozřejmě chybná rozhodnutí vlády, která zdražila energie, nadiktovala výrobu neprodejných aut.
Myslel chybná rozhodnutí vedení automobilky.
„chybná rozhodnutí vedení nesmí jít na úkor zaměstnanců“ Aha, a od kdy? Zaměstnanci jsou přece jen „lidské zdroje“. Co je komu po nich?
Pozor, nesledujete zřejmě úplně poslední terminologický vývoj. Na Západě jsou opět už o krok dál (tedy k propasti blíž). V angličtině se pomalu začíná vypouštět to „human“, už to jsou často jen „resources“, tedy „zdroje“. Další krok dehumanizaci. Zajímavé ale je, že tyhle termíny zatím používají příslušníci nové aristokracie a jejich přisluhovači hlavně jen mezi sebou, když pak mluví ke „zdrojům“, oslovují je licoměrně třeba „kolegové“…
Jen tak trochu OT(Tribuna to jako obvykle nevzala):
Němčina jako další úřední jazyk v České republice!
( https://www.novarepublika.cz/2024/10/nemcina-jako-dalsi-uredni-jazyk-v-ceske-republice )
Ono vše souvisí se vším a pan Vlk si jen nedohledal, že o tom hlasovaly i obě komory Parlamentu současného, ale co hůře táhne se to už od vlády minulé, vlády Babiše…
https://vlada.gov.cz/assets/ppov/rnm/dokumenty/dokumenty-rady/Vyrocni-zprava-o-cinnosti-Rady-vlady-pro-narodnostni-mensiny-v-roce-2019.pdf
odtud str 9:
„Na jednání Rady dne 22. října 2019 byla přijata následující usnesení:
Usnesení č. 226
Rada: I. schvaluje vznik pracovní skupiny pro možnost rozšíření ochrany německého jazyka
částí III Evropské charty regionálních či menšinových jazyků, kde budou zastoupeni zástupci
zejména: německé menšiny; Ministerstva zahraničních věcí; Ministerstva vnitra; Ministerstva
kultury; Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy; Ministerstva financí; Ministerstva
spravedlnosti; odborné veřejnosti.
II. doporučuje, aby předseda Rady jmenoval místopředsedu Rady Martina Dzingela
předsedou pracovní skupiny;
III. žádá Úřad vlády ČR, aby zajistil vznik právní analýzy možnosti rozšíření ochrany
německého jazyka částí III Evropské charty regionálních či menšinových jazyků;
IV. žádá Úřad vlády ČR, aby na příštím jednání Rady informoval o postupu ve věci rozšíření
ochrany německého jazyka částí III Evropské charty regionálních či menšinových jazyků dle
tohoto usnesení.“
**************
Zde jsem dávala odkazy na hlasování PS (jediné SPD nemělo ani hlas PRO) a Senátu za vlády současné, která to jen zřejmě a nejspíš ochotně dotáhla již v 2023:
https://web.litterate.cz/mala-historicka-analogie/#comment-355712
*********
A nějak se nemohu zbavit dojmu, že je zde velice aktivní tato (za ANO) paní:
https://www.denik.cz/z_domova/ministryne-valkova-cechum-se-za-okupace-zas-tolik-nedelo-politici-se-bouri-20140.html
Odtud kopíruji z 2014:
„Ministryně v rozhovoru pro server uvedla, že je částečně německého původu, nemá však německé státní občanství. Na otázku, jaké je její mínění o poválečném odsunu německého obyvatelstva z Československa, odpověděla: „To nejhorší. Chápu, že to byla reakce na to, co se zase Čechům dělo předtím, ale ono se toho v protektorátu zas tolik nedělo.“
***********
A kdo má poválečný odsun na základě dohod mocností za „to nejhorší“
a myslí si , že „Čechům se zas tolik nedělo“
a strana, která takové lidi (bez ohledu na jejich následné omlouvání) přijala, je pro mne prostě nevolitelná a tečka.
Je to system – salámové metody a cíl je jasný – Benešovy dekrety…..a další převracení historie, příčin a následků…
A tady se tím vstoupením v platnost pochlubilo
Shromáždění německých spolků v České republice, z.s.
https://landesversammlung.cz/cs/aktualni/novinky/tschechische-republik-erweitert-schutz-des-deutschen-als-minderheitensprache/
Dne 28. února 2024 vstoupilo v platnost doplnění Prohlášení ČR v souladu s čl. 2 odst. 2 a čl. 3 odst. 1 Evropské charty regionálních či menšinových jazyků za účelem povýšit v ČR ochranu němčiny jako menšinového jazyka v souladu s Chartou na nejvyšší úroveň, tedy podle části III Charty……
Při Czexitu je samozřejmě potřeba hledět nalevo i napravo, Vidláku. A přemýšlet a plánovat. A hledat nejlepší cestu. A mít za sebou podporu občanů. To nejde hned, to dá rozum. Jenže ta konečná vize musí být jasná od samého počátku. Nedá se říct voličům za nějaký čas, udělal jsem zase chybu, ale teď už budu pro Czexit. V politice není další pokus.
Máme tu takový narativ, že pod mstivými sankcemi z EU skončíme špatně. No, nemyslím si to. Za socialismu jsme také žili pod sankcemi Západu a měli jsme přitom úspěšný průmysl, mezinárodní obchod, vědu atd. A nemuseli jsme přitom nikomu rozprodávat republiku. A podobně úspěšní jsme byli v meziválečném období. On je to narativ záměrně šířený, abychom se báli a nevěřili si.
Logikou tohoto strachu by nemohl existovat Taiwan nebo Singapur, Čína by se nikdy nestala největší ekonomikou, Rusko by pod rozsáhlými sankcemi KoZy nedokázalo postavit vlastní hospodářství na nohy, africké země by se nikdy nevymanily z postkoloniální závislosti.
Zdá se, že téma je prokydané. Na odvážného politika, který odmítne, aby český stát zůstal nadále vazalem a kolonií západní Evropy, USA a Izraele, budeme muset ještě počkat.
Před czexitem je vhodné začít jednat s BRICS, jako to dělá Turecko.
Zeman tomu říká politika všech azimutů.
To by bylo fajn, třeba by nás pak i za trest z EU vyhodili sami.
To je asi jako snit o tom, ze mne vyhodi od mafie. Vyhodi. Ale s betonovejma fuseklema do kanalu.
„Za socialismu jsme také žili pod sankcemi“
varšpakt měl moře. taiwan má moře. singapur má moře. anglie má moře. přístup k moři znamená možnost obchodovat s kýmkoli, kdo se nechá, aspoň někde na světě.
teď jsme v obklíčení kolem dokola – úplně vidím, jak eu staví zvenku kolem našich hranic 3kilometrovou zeď, aby změnila proudění a nešly sem ani mraky s deštěm ..
kamarádit se s maďarskem a slovenskem v tomhle nijak extra nepomůže
jako, pořád si myslím, že je potřeba odtamtud vypadnout, dokud vůbec ještě existujeme jako stát a jako národ, ale rozhodně si nemyslím, že to bude kdovíjak snadný. nebude. bude to tak velkej průser, jakej jenom eu dokáže zařídit.
Proč by to mělo být snadné?
Myslíte, že pro Masaryka bylo založení ČSR snadné?
Když Masaryk dorazil, už bylo založeno. Byl instalován, a „Lex Masaryk“ na ochranu jeho majestátu byl povýšen do stavu královského.
Nebylo, stálo to hodně carského zlata, které čeští legionáři ponechali v USA.
nesnadný asi není správný slovo.
myslíte, že z moravských ropných polí uživíme všechny zemědělský traktory? budeme schopní to rafinovat na palivo?
myslíte, že budeme umět ze zbytků jáchymovskýho smolince udělat palivový tyče pro temelín?
jaký asi tak procento lidí odhadujete, že vás bude podporovat v přechodu životního stylu na paleo?
před chviličkou tu šel hezkej seriál prepperských článků o připravenosti na individuální úrovni. umíte/víte jak to uřídit na úrovni celý země?
BTW, masaryk měl k dispozici spolupráci [skoro] celýho světa. v případěczexitu to takhle vypadat nebude.
Proto je třeba včas navázat ekonomické vztahy s BRICS.
👍 🐓 🎯 🥇
to rozhodně
ale nebude to nic platný
jak dostanete, třeba z takový indie,cokoliv k nám – nebo od nás k nim, když eu vám nepovolí přejezd ?
Rusko má suroviny a Asijští tygři zase extrémně pracovité, skromné a loajální obyvatelstvo. Nesrovnávejte hrušky s jablky.
ČR bez možnosti vývozu subdodávek se zhroutí a rodiny budou přežívat z práce v zahraničí. Taky tam danit. A země bez příjmu z daní jednoduše nezaplatí důchody, zdravotnictví ani školství.
Nevěřím vám ani slovo. Vypadáte nedůvěryhodně.
Tak. To je reálný pohled.
Od toho je diplomacie a kvalitní bilaterální vyjednávání.
Tady ale není prostor pro kompromis. Vystoupíš z EU, zrušíš si Green Deal a tím razantně snížíš cenu výroby, tak nemůžeš být součástí trhu, kde Green Deal dodržují.
Takže se tu neprodávají žádné čínské výrobky?
Odkdy se subdodávky vyvážejí?
Subdodávka je pouhé opracování nebo naopak sestavení a zabalení polotovaru v rámci koncernu; nikoli finální výrobek, který jediný lze exportovat.
Subdodavatel, nějaká fabrika nebo montovna, může makat pro více firem, proč by nemohla?
Vždycky to nějak dopadne.
Vaše srovnání je velmi příhodné. Jsme sprostá kolonie, kterou vedou Západní hodnoty čím dál víc do blahobytu Zelených Khmérů!
Dobré bude i srovnání osudu Indiánů v Severní Americe, které Západní hodnoty rovněž tradičně vedly k blahobytu.
Vystoupení z EU nebo NATO by nic nevyřešilo, protože by ve vedení státu stále zůstali ti samí, kteří na EU svalují všechny své chyby. EU ani netrvá na našem pojetí nařízených pravidel. Jinde musí zavádět stejná nařízení, a dělají to citlivěji s ohledem na vlastní podmínky. Je to vlastně jako za socialismu, kdy v Praze vládly ideologicky zavilé kádry a v Maďarsku, Polsku i jinde si nařízení z Moskvy vykládali po svém.
Z EU není třeba vystupovat samostatně, jde to jen ve větším bloku nespokojených států. Green Deal už hospodářství EU nevratně poškodil, ceny energií likvidují průmysl, další vládní nápady na daně zlikvidují domácí poptávku. Rozpad EU by nic nevyřešil, protože Fialova vláda pilně zavádí opatření na připojení ČR k další říši národa německého. Morava se přitom dočká vlastního zemského uspořádání, a zároveň se stane německým spolkovým státem Mähren spolu s Böhmen. Tedy pokud to Fiala ještě stihne, protože i Německo se mění a drolí na muslimské enklávy.
Prostě je zde několik špatných trendů vývoje EU i ČR, a my nevíme, který z nich je zlikviduje jako první. Osobně dávám největší šance vysokým cenám energií kvůli Green Dealu. A protože je Green Deal povýšen na jednotící myšlenku EU, skončí EU spolu s Green Dealem.
To je rozumný základ k věcné diskusi.
Je možné, že se začne rozpadat i Německo. Dřív než se změní na Bundeskhalifat Deutschland.
Hlavně zmizí německý národ jako homogenní vrstva, kterou ale do roku cca. 1871 ještě nebyl a dělil se na Bavory, Sasy, Prusy, Šváby, … Jako sjednocený německý národ byli jen cca. 20 století, a teď se zase rozpadají na různé kmeny, které si za tím účelem vpustili a dováží. Vlastně tak tvoří evropské regiony.
Že by Tisíciletou Říši Evropských komisařů potkal osud Říše římské?
Pak by zbyla ta říše Východní Evropy? Slované by to snad před muslimáky udrželi. Polsko má dnes pořádně vyzbrojenou armádu a statisíce ukraruských emigrantů v EU by se snad přidaly. Nemají se proč vracet do Ukraruska, ani proč by zůstávaly v muslimském evropském chalífátu.
Ještě k těm včerejším odtokům peněz do zahraničí. Víte že malé 20 milionové Holandsko je pátým největším exportérem na světě?
Samozřejmě to není tak, že by pilní Holanďané tolik vyráběli, oni respektive centrály tam usazené jen “nakoupí” za vnitropodnikové ceny a pak zase “vyvezou” na tržní ceny. Peníze se pak vyperou přes proslulý “Holandský sendvič” Nizozemí-> Bahamy->Nizozemí. Objem těchto podvodů je tak velký, že to Holandsko katapultovalo do páté pozice ve statistikách.
Vzpomeňte si na to až zase bude nějaký Nizozemský (nebo Lucemburský ti v tom jedou taky) premiér štěkat na předsedu polské či maďarské vlády, že nedodržuje “evropská pravidla”. Se divím že jim Orban neřekne že “tax avoidance operation masking as a country” by měla být zticha.
Snad to Gruzínci zvládnou ukočírovat i bez občanské války, byla by té země věčná škoda. V takové chvíli by byla potřeba vláda tvrdé ruky a drakonické tresty pro všechny rozesírače. Stejně jako v Británistánu, kde sedí v lochu prostí lidé za to, že něco napsali na fejsbůk, popřípadě se aktivně účastnili demonstrace.
Takže tu prezidentku obvinit z velezrady, zavřít na doživotí, vyhlásit výjimečný stav a kdo by chtěl demonstrovat, zavírat. Ano, je to poněkud drsné, ale za zachování země v neválečném stavu to opravdu stojí. Zároveň by to byl účinný precedens pro podobné země v okolí.
Ale hlavně by měli dostat rozum místní lidé a prezidentku vynést v zubech sami. Vždyť musí dobře vidět, že to poklonkování Západu a odklon od tradičních hodnot vede jenom a jenom ke zkáze.
Jsme v příliš vysoké ohradě a stačí vypnout proud i plyn.
Ještě snad bychom dokázali být soběstačný v potravinách.
Je nutno prozkoumat všechny možnosti,jak víme co se dělo kolem Anglie.
Ono není moc co řešit. Dopadneme špatně, tak jako tak. Když v EU zůstaneme – tato nás zlikviduje. Když odejdeme – ušikanují nás k smrti.
To není odevzdanost a pesimismus, jen konstatování faktu.
Bohužel protiváhu proti Bruselu v podobě Visegrádské 4 jsme demencí stávajících vládních politiků zničili. Stačilo přibrat Rakousko a byli by jsme moloch, kterému by Němci s Francouzi lezli aktivně do řiti. Místo toho je to obráceně.
Ale pan vrchní dement Fiala tvrdí, že je to takto správně a že se máme skvěle.
Cit.: „Ušikanují nás k smrti“
Netřeba podsouvat zlé myšlenky. I kdyby EU byla hrozně hodná a nechtěla se mstít či vyrábět odstrašující příklad, stejně nemůže jinak. Pokud vystoupíme z EU, tak bude následovat zrušení Green Dealu v ČR, spolu s rušením emisních povolenek a všeho dalšího. A ono na společném trhu nemohou vedle sebe existovat firmy plnící drahý GD a ty neplnící. Takže se ty naše neplnící GD jednoduše vyloučí z trhu nebo brutálně zdaní pomocí cel. Jinak to dopadnout nemůže.
jak jen mohli lidi v ČR do roku 2004 přežívat, než nás naše blahorodící jewropská přijala do náruče té Celní unie?
Zapomněl jsem dodat, že cla budeme nejen platit na ty banány levnější než naše brambory, ale také cla vybírat.
Zatím si je nechává milostiplná EU místo nás na svůj provoz a poskytování těch dotací.
Kolik asi sežere 30 000 osob, které je milostivě, zcela zdarma a nezištně, poskytuje tady v ČR?
Sice jsem zastánce CZEXITU, ale podle mě není třeba.
Je zrádcovství našich vlád a úředníků, že jsou většinou bruselštější, než Brusel. Stačí zkrátka nekývat a nesouhlasit s rozšiřováním pravomocí Evropské komise. Ta si moc bere, protože jí ji státy dávají a ona vyplňuje prostor. Má na to desetitiséce lepšolidí v podobě zlatem placených úředníků. Ale stačí se vším, co nechceme nesouhlasit, a případně to nedodržovat. Jak prosté Watsone.
Ale stačí krok zpět, k původním smlouvám a ani krok navíc. Je potřeba odepsat dotace, a mít ekonomiku ve stavu, kdy dotace z EU nepotřebuje. Ubyde cyklostezek, a dalších 3,14čovin, ale dotace zkrátka jsou zvětstvo, které pomáhá bohatým. Dotační business živí ty, co vyplnují miliony papírů, berou si procenta a přispívají k neprůhlednosti.
Ona je EU spolek srabů. Vyskočí si sice na Polsko a Orbána, ale primárně rétoricky a přes dotace.
Na druhou stranu, když si státy zavedou hraniční kontroly v Schengenu, případně si za dotace dělají co chtějí, zachraňují si hospodážství (třeba Itálie), neděje se nic.
Připomeňme si, co vše údajně z nepozornosti a za potlesku médií Fialenko a Ropušan odkýval v EU.
Holt se blíží revoluční doba. A bude to jako vždy, masa bude slavit až po tom, co to nějak dopadne. A rozhodne pár procent lidí na jedné, nebo druhé straně.
Ještě k ekonomice. Hrozně se mi libí argument, že nelze vystoupit z EU, protože obchodujeme s Německem a jsme na něm závislí. Tak pro připomenutí, před tím jsme byli závislí na zemích RVHP a nevšiml jsem si, že by někdo na náměstí cinkal klíči, že komunismus se nemůže opustit, východní blok rozpadnout, kvůli tomu, že s nimi obchodujeme.
Navíc, skutečný stav je, že jsme se stali zemí s minimální přidanou hodnotou, subdodavatelská země pro Německo, kde my tu děláme za marže 1-2%, zbytek se realizuje v Německu. Fakticky jsme vykořisťovanou kolonií, ze které odchází stovky miliard korun.
A takhle dopadl stát, který před pár desítkami let stavěl podle sovětských plánů jaderné elektrárny, vyráběl léčiva a sice možná nebyl ve všem nejlepší, ale byl aspoň trochu samostatný.
Dneska nám tu prý budou stavět jadernou elektrárnu možná Korejci, kteří v té samé době měli možná tak políčko rýže.
Je zkrátka potřeba si přiznat, že tato země nevzkvétá, ani když má ty barevné televize, na které se koncem 80. let všichni těšili a které dělaly ten sociální status, spolu s riflemi z Tuzexu.
A takhle dopadne Moldavsko a možná (pokud tam prosadí KoZa Majdan) i Gruzie. Vyžírané kolonie, kam se budou dovážet sračky, ceny budou jak na Západě, ale příjmy se jim nijak nezlepší. My už se tady 20 let snažíme a pořád máme příjmy x-násobně menší než na Západě. A oni budou zase ještě za námi. Protože ty bývalé Východní země musí udržovat jakýs takýs blahobyt Západu.
A to nemluvím o všech zákazech a regulacích a green dealu a úchylkách a…..
Souhlas
Souhlas.
Vzpomenete si někdo na Dr. Miroslava Sládka? Ne NATO, ne EU byl hlavní bod programu jeho republikánské strany… A proti němu poskakovali nejen takoví ti Havlové, ale i Zemanové, Klausové, ale i jiní bambulové. Dr. M.Sládek to věděl už tehdy. Škoda těch promarněných let. Vraťme se k programu SPR-RSČ…
Stačí se vším, co nechceme nesouhlasit, a případně to nedodržovat. Jak prosté Watsone.
A nezačnou chodit brutální pokuty, a to i opakovaně, z Brusele? To aby měl stát na jejich placení.
RVHP se rozpadla právě proto, že Gorbi pochopil prohraný souboj se Západem při nástupu éry Internetu, počítačů, čipů, … Tomu RVHP nedokázala konkurovat.
To, že jsme to dotáhli na subdodavatele s odpovídající marží, není chyba Německa, ale naše. A toto bylo a je součástí Plánu.
Tak nějak to také vidím. Ach jo.
Takhle dopadl stát, kterého se zmocnili hlupáci, darebáci a polovzdělanci.
Problém socialismu byl, že nezvládal efektivně výrobu a tak byli v SSSR rádi, že u nás něco můžeme vyrábět. Kdyby vyráběli jako přeborníci, tak nám ty kšefty nedají.
V tom byla právě síla kapitalismu – lid chtěl rifle a barevné TV, dostal rifle a barevné TV, kdo byl schopen to zařídit, ten na tom za odměnu mohl zbohatnout.
Socialismus zkrachoval na tom, že výrobu svěřil lidem, co to zajistit nedokázali, zato jim to politicky myslelo, ale ne tak politicky, aby jim došlo, že na riflích a barevných TV stojí jejich svět.
Dej si salám.
Válka za účelem zisku.
Zhodnotíme míru risku.
Doma nás to nesmí bolet,
trvat múže třeba sto let.
Rozděl a panuj, ochraňuj.
Všechna odvětví podmaňuj.
Potom dovez potraviny,
pivo, víno, lihoviny.
Trocha hladu neuškodí,
potom už to nerozchodí.
Když na povel panáčkují,
málo už si pamatují.
Správný adept.
Jak Fiallah panáčkuje!
A jak krásně přizvukuje!
Naučil se zpívat z not,
nebude to idiot.
Jak ocáskem čile vrtí!
Nelekne se cizí smrti,
umí foukat do plamenů,
sypat jedy do pramenů.
To je správný nový Žižka.
Ten naplní Čechům bříška
jak Cintula Ficovi.
Fiallah vždy vyhoví.
Jak on pěkně drží basu
pošleme mu vagon hlasů.
Zalepené do obálek
jakože od lidí z dálek.
600 tisíc hlasů čeká,
stejných, jako matrice.
Cesta byla nedaleká.
Ty nebyly v Africe!
Otázka zní, zda máme na politiku EU dostatečné příjmy. Green Deal je horší, než Mao Ce tungův velký skok vpřed, do toho (ne)řízená migrace milionů barbarů, neustále dotování černé díry Ukradiny…jako, tohle máme zvládnout?! A z čeho?!
Takže, jakou politiku prosazuje Stačilo? Doufám, že aspoň politiku fakáče na všechny ty nesmysly, které ta banda bruselských darmožroutů s vyhulenými mozky (jinak si to nedokážu vysvětlit) vymýšlí.
Bazalka .. ak budete uvažovať o vystúpení z EU čaká vás pravdepodobne osud protektorátu „der die das psí vocas “ ako ste uznali nemčinu za úradný jazyk. Moja mama volala protektorát „der die das psí vocas“ lebo mali povinnú nemčinu v škole….. Z diablovho spolku EU sa neodchádza ako z RVHP a Varšavskej zmluvy…….
Odejde se z nich úplně stejně. Zase až se samy rozpadnou.
Momentálne sú v obľube majdany a spochybniť voľby…..
My už v protektorátu jsme. Úřední jazyk nemáme, pouze jednací (§ 16 Zákona č. 500/2004 Sb., správní řád). Ale je dobré, aby tato záležitost s němčouřinou rezonovala veřejným prostorem spolu se snahou prolomit Benešovy dekrety.
A ano, obava, že se z Mordoru odchází nohama napřed tady je. I přes tuto obavu bych ráda odešla. Ale varianta fakáče na všechny ty nesmysly je rovněž přijatelná. Když to tak udělají všichni, tak se to položí samo. S EU na věčnost! 🙂
Cílem hry Green Dealu přeci je to nezvládnout a zchudnout, aby si na nás nadělali peníze globální lichváři.
Na to ti ekologové jsou.
„jsme došli k tomu, že Czexit je úplně to nejvíc důležité a je to to první, co se musí udělat a kdo řekne, že to nebude tak jednoduché, ten je vlastizrádce“
—-
Není nad to se na předvídatelné problémy vůbec nepřipravit. Člověk vám může jen držet palce.
Já si myslím, že firmy již připravené jsou. Prostě naloží stroje na vlak a odvezou do již vytipovaného domicilu. Některé to realizují již nyní, v předstihu. Ono někdy stačí, jen začít mluvit o CZEXITU.
Eto doufám, že už máš místenku.
Nějaké Španělské nebo Portugalské ostrovy (Azory, Madeira, Maledivy). Nemovitosti levné, zdravotní péče předplacená, netřeba topit, potraviny relativně levné, …
Omlouvám se, že používám příliš odborná slova, ale informace přenesena.
No tak proč čekat, šup šup na ostrovy. Až se něco stane ceny zde klesnou, není dobré váhat.
Nejde o firmy.
Tak jinými slovy. Proč nevidět vlastizrádce v těch, kdo tam podepisují nevýhodné smlouvy a těch, kdo je tady prosazují.
To je jako kdyby váš soused znásilňoval holčičky a vy šel do vězení, protože řeknete, že nebude jednoduchý ho zatknout,protože má doma zbraně a konexe radnici.
No nic, nechte to plavat.
Nevýhodné smlouvy se podepisují již 30 let. Takový je Plán. A vše je samozřejmě v souladu s platnými zákony. Na Quijota si hrajte sám, dávám přednost rodině.
To jsem zvědav, jak se postaráš o rodinu za války nebo když bude ze země koncentrák, egoistický debile.
No a? Taky se už 30 let má mluvit o vlastizrádcích.
Není potřeba se chovat jako Don Quijot, stačí včas odbočit z cesty do záhuby.
není potřeba bejt celej život chudej, stačí prostě vyhrát ve sportce
; )
Takže příšerný osud čekal by nás, kdybychom z ojrospolku vystoupili? Raději na to ani nemyslet..
Po přečtení článku mě napadlo jedno slovo a byl jsem zvědav, zdali pro toto slovo existuje někde nějaká definice.
Existuje:
výslovnost
IPA: [pr̝̊ɛtpɔsranɔst]
dělení
před-po-sra-nost
podstatné jméno
rod ženský
význam
(vulgárně) vlastnost toho, kdo je nemístně opatrný, předposraný
projev či jednání někoho, kdo je předposraný
Viz odkaz:
https://cs.wiktionary.org/wiki/p%C5%99edposranost
Zajímalo by mě, jak by definici viděl pasažér na potápějící se lodi, když má před sebou volbu skoku do ledového oceánu a plavání o život, anebo možnost dát si panáka v dočasném suchu v kajutě a pak jít s lodí ke dnu.
Konstruktér Titaniku J.Andrews to věděl, a tak zůstal v salonu a v klidu popíjel. Jeho tělo se nikdy nenašlo, čili se odebral i se svou lodí tam, kde je tlak 400 barů (atmosfér). Nejspíš to byl rychlý konec, určitě rychlejší než zvolna umrznout v mrazivé vodě -2 st.C.
Andrews, jak byl zobrazen v Cameronově Titaniku, tak ten umřel jako chlap.
To je tak, když všem propagandou nakukáte, že ten krám se nikdy nepotopí.
A když k tomu má přece dojít, tak nikdo neposlouchá, protože je zblblý tou propagandou.
Na Titaniku bylo jen pár lidí, co se zblbnout nenechali. Kteří, stejně jako kapitán, ale Jack z dobytčáku věděli, že železo a mokré dřevo, se potopit mohou 😀
Narozdíl od všech ostatních, Jack si aspoň naposledy zašukal. 😀
Chtěl jsem tím připodobnit, že zůstat v EU je jako setrvat na potápějící se lodi uprostřed oceánu.
Ovšem, když raději vyskočíte (vystoupíte), tak máte jen minimální šanci, že v té ledové vodě (nehostinných okolních podmínkách) delší dobu přežijete.
Tak, a teď si vyberte. A navíc, tentokrát žádná Carpathia nepřijede. Kdo by chtěl vzít na palubu ty, co si vlastní vinou (hloupostí, zpupností, neumětelstvím, atd.atd) svou loď potopili, případně na takové plavidlo nastoupili.
👍 🐓 🎯 🥇 🏆
K výstupu z EU a NATO – ta otázka v podstatě zní, zda hrůza bez konce nebo hrozný konec.
Domnívám se, že by k tomu mělo být referendum – ale s tím, že výsledek bude jenom vodítko, kam vlastně směřovat. V případě většiny pro opuštění EU a NATO by to pak mělo sloužit k větám: … my bychom rádi, ale lidi to nechtějí a v referendu to dali najevo … a to používat do doby než nás vyhodí nebo se to rozpadne.
Možná dobrá zpráva – pokud to USA na UA odpískají, tak jim je NATO k ničemu. Pro válku s Čínou je NATO nepoužitelné. Evropu prohráli, nebude mít smysl financovat NATO – navíc, když brzy budou mít opravdu velké finanční problémy.
Zvole si v referendu,co ?…. voditko &^%$#$$%^.Budou si vas vodit potom ….na voditku..
Pokud to odpiskaji.
Zaplatte 35 miliard ukrovi a daleko horsi EU a ponemcovani a dejte si Nato referendum.
Pokud to vodpiskaji.
Na misto ,aby sme ty vsecky cizaky ,ktery jim slouzi ,vyhnali a rovnou a hned.
Pavlacova baba zvani a nevi co a dela v Gruzii rozbroje. Kazdej vi dopredu
co takovy udelaji. U nas jedna nema ani tolik hrdosti a lidsky dustojnosti, aby si zaplatila za to co chce ,na misto hamiznyho vysavani..Pak se s dalsima parasita nakrucuje pred davem..
Medajle pro Chamtivisty , co se nakrucujou pred kamerou..Nazvat je hercema, je urazka pro kazdyho skutecnyho herce.
EU do tří let nebude existovat nebo nebude existovat v současné podobě. Stejně tak NATO. Stačí si počkat. Na to jsme my Češi dost dobří. Čekáme do poslední chvíle a potom se správně rozhodneme.
Naposledy to rozhodnutí moc správné nebylo.
Mělo to být v uvozovkách… :). My jsme takový vyčkávací národ. Možná proto stále existujeme, i když jsme za svojí existenci nikdy moc nebojovali a nakonec se vždycky přizpůsobili. Takže nakonec ta rozhodnutí možná byla správná, vzhledem k vývoji , i když člověk na to moc hrdý být nemůže, jen tu a tam takové střípky:))).
Děkuji.
Rozumím.
Souhlasím.
P.S. Proč musím nesmyslně editovat příspěvky, aby mi prošly ? Toto není dnes první, co se neobjevil.
Naše starosti to nejsou. Děti místních mudrců nemají představu jak udržet společnost. Jim stačí šukání mobilem. Něco dělat společně a mít z toho společný užitek. Jak říkala Hogenová, či jak se jmenuje, slovo není věc.
Paní profesorka Anna Hogenová.
Anna Hogenová: 💥 LHÁŘI dnes slaví ? Nutná obnova ČR skrze jednotlivce 💥…sváteční zpověď
Zákony Bohatství
23 tis. zhlédnutí před 1 dnem
https://www.youtube.com/watch?v=1LL11SVHFto
Teda, tu paní vůbec neznám. Zatím jsem si našel o ní něco na wiki a to by nebyl Fendrych Fendrychem, aby si do ní tím nejubožejším způsobem nekopnul.
Má hodně moc pěkných rozhovorů u Martiny Kociánové na Rádiu Universum. Moudrá paní, tento tip se Sasinovi povedl.
To byl Fendrych nebo Ruml, kdo ve svých pamětech popisoval, jak vykrádali na Ruzyni zavazadla ? No každopádně charakter. Jeho kopnutí bych téměř automaticky pokládal za kompliment. To je jeden z těch, kteří po hadráku pomáhali ukřičet všechny rozumné hlasy. Megasvině.
Fendrych. Ruml pásl ovce.
Děkuji, tak jsem si to pamatoval dobře, i když mi tito dva hajzlové pořád nějak splývají.
Ženská z fildy.
To je snad lepší, než Max Kašparů. Veliké díky! Budu šířit. Škoda, že nežije Asfaltový holub … tam je plno jeho myšlenek a postřehů, to by byly diskuse na jiné úrovni.
Členka gruzínské opozice.
Všimněte si sestavy vlajek v pozadí, chybí jen ukrajinská a duhová.
Už se těch hodnejch lidiček, co to s náma myslí dobře začínám štítit.
https://pbs.twimg.com/media/Ga808-9aAAAo88x?format=jpg
Na první pohled vyrovnaná a přívetivá dáma. Proč vypadají ty západem řízené onuce všechny jako feťáci při absťáku. U nás je to stejný.
A ve vošklivinci přes ně v době návštěv házeli dehtovanou plachtu.
Na té fotce vypadá, jako by se něčeho lekla. Těžko říct, čeho.
Otevřená pusa na foukací práci.
Protože jsou….
Anon:Polodebil:
proč vypadají jako feťáci…..třeba proto, že jsou?
Vidím to velmi podobně. Máňa má pravdu, je realistka – ale byl bych rád, kdyby jednou neměla.
Jenže KoZa už není tak mocná jak bývala. Může to dopadnout nějak podobně jako na Donbasu. Zelení mužíčci. Otvírat další frontu se Putinovi nebude chtít. Ale ani KoZa.
A ještě:
Máme tu další lokální konflikt na Blízkém východě, který může přerůst v legální válku.
A už dlouho se nemluví o Tchaj-wanu.
Pořád doufám, že to tam Peking ukočíruje k vytrvalému pomalému směřování v duchu Konsensu 1992.
Oni si nechtějí Taiwan rozmlátit na hadry. Ani nechtějí moc ublížit svým spoluobčanům z Taiwanu.
Na druhou stranu, Taiwan nikdo (skoro nikdo) neuznává za samostatný stát. A Čína dosáhne svými raketami tak daleko, že může každého, včetně USA, zdvořile požádat, ať se neplete do jejích vnitřních záležitostí. Takže by se nemuselo válčit. Prostě ještě pár let těch přiblblých hrátek, co si v nich USA tak libují. Pak se jednou stane, že Taiwanci sami přijdou na výhody užší spolupráce s „Mainlandem“.
Též si to myslím. Ale dostanou tam místodržícího, aby je nenapadlo udělat něco „protičínského“.
Někdejší předseda Kuomintagu a prezident Taiwanu pan Ma Ying -jeou celkem bez problémů komunikuje s Mainlandem, včetně jeho nejvyšších špiček. Stačí juknout do China Daily a zadat jeho jméno do vyhledávače. Takže ten Konsensus 1992 není prázdné slovo ani na Taiwanu. Kuomintang ostatně už kdysi byl koaličním partnerem Komunistické strany Číny.
https://www.chinadaily.com.cn/a/202404/11/WS6616bba1a31082fc043c1448.html
Čínané mají čas, pracuje pro ně.
To je sladké přání ušáků, že čína napadne Tw.
U nás nehrozí, že bychom odešli z EU, ale při změně vlády (což je pouze hypotetiká možnost) by tu byla možnost nechtat se „vyloučit“ z EU. Prostě přestat platit EU příspěvek za členství. Stejně vůbec všechny „dotace“ byly naše peníze co jsme do Bruseli poslali. O co bychom přišli ?
Ono by pro začátek stačilo, abychom se chovali suverénně. I v té eu a nato.
Ale hlavně doma.
Jen k té „gruzínské“ prezidentce – ona je spíš něco jako Kchárl:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Salome_Zurabi%C5%A1viliov%C3%A1
– narozena v Paříži
– od mládí slouží ve francouzské diplomacii
– od roku 2003 zastupovala Francii v Gruzii
– ještě jako diplomatka získala (po převratu v Gruzii) i gruzínské občanství (a měla obě)
– s francouzským občanstvím (a souhlasem francouzské vlády) se stává ministryní zahraničí Gruzie
– vrtala do gruzínské politiky, kandidovala ve všech možných volbách, nakonec raději v roce 2010 odtáhla do OSN
– vrací se v roce 2016, stává se poslankyní
– v roce 2018 kandiduje a stává se prezidentkou
– a teprve v tom roce 2018 se (formálně) zbavuje francouzského občanství (přece jen cizí občan jako ministr či poslanec, to se vydržet dá – ale prezidentka, to už by příliš tlouklo do očí)
Rodinu a celoživotní vazby má ale samozřejmě ve Francii. Není tak těžké odhadnout, čí zájmy ve skutečnosti hájí (a kdo ji asi stále řídí)
Narodila se v roce 1952 a její rodiče utekli v roce 1921. Takže také velmi mladí.
Gruzínský prezident je volen přímo a jeho funkční období je pětileté.