Za týden své existence získal projekt Nekrm hydru přes pět tisíc statečných, kteří jsou ochotni jít do krajnosti a zvýšit svůj nátlak vůči České televizi až na úroveň neplacení koncesionářského poplatku. Ještě dvacetkrát tolik a budeme připraveni. Ale i pět tisíc e-mailů bez problémů stačilo na otevření veřejné diskuse o České televizi a samozřejmě také o celém projektu.
Hned od začátku jsme se v dobrém i ve zlém dozvěděli, že je to nesmysl, že to nebude fungovat, že si exekutoři poradí i se sto tisíci pohledávkami, však mají počítače a příkazy k úhradě se dají kopírovat v libovolném množství a libovolně rychle. Ve stejně dobrém i zlém jsme se dozvěděli, že už teď překračujeme zákon a že si to zaslouží trestní oznámení. Stejně tak jsme se dozvěděli, Česká televize má kromě záporného zpravodajství i kladné stránky, jako třeba dabing, tvorba pohádek nebo archivování filmových materiálů a její hospodaření je na hraně krachu, takže kdyby sto tisíc lidí nějakou dobu neplatilo, tak se sice sesype tendenční zpravodajství, ale s ním i všechno ostatní.
Především vy, kteří jste nám dali k dispozici svůj e-mail, doufám, že jste si všechny výhrady přečetli a zamysleli se nad nimi. Je to zapotřebí. Protože celá akce není žádný mírný odpor v mezích zákona. Není to žádné krotké posílání ostrých proseb a útok skutečně masivní letákovou kampaní a alegorickými vozy. Tohle je ghándíovský nenásilný odpor, který se dá udělat z gauče, ale žádná sranda to nebude.
Dovolte mi ale, abych se dnes vypořádal s námitkami, na které jsem narazil.
Jednak chci říct, že nehledám sto tisíc statečných, kteří, jak napsal bloger Vlk, spolu utečou ze třídy, protože celou třídu přece nepotrestají. Naprosto souhlasím s Petrem Hamplem, že možná nedojde na všechny, ale veřejnoprávní mašinérie si prostě vybere oběti pro trest a po nich další a další a jak jich bude přibývat, ostatní si to ještě rádi a včas rozmyslí. Trochu mě mrzí, že můj učitel a blogerský guru mě považuje za takového dětinu.
Nehledám sto tisíc lidí, kteří spolu udělají průšvih, ale hledám sto tisíc lidí, kteří se spolu budou organizovaně a koordinovaně bránit. Nehledám sto tisíc lidí, aby se přehltily tiskárny exekučních příkazů. Chci sto tisíc lidí, protože nejen exekutoři budou mít sto tisíckrát stejný úkon, ale i obrana proti nim bude sto tisíckrát stejná. Sto tisíc lidí snadno zaplatí právní bitvu o poplatek. I pro nás bude návod na obranu stotisíckrát stejný.
Nejprve bude připravena obrana, nejprve bude představena taktika, nejprve budou peníze na právníky a budou i ti právníci. Nejprve to projde veřejnou diskusí a každý z přihlášených si to bude moci ještě jednou rozmyslet, než se do toho půjde. Nejprve bude každý vědět, co mu hrozí, každý bude mít návod, jak postupovat a každý si to bude moci rozmyslet. Pak teprve se do toho půjde.
Stejně tak se nebráníme jakékoliv další iniciativě, jak bojovat s Českou televizí. Chcete bojkotovat sledování zpráv, aby hoši televizní neměli příjmy z reklamy? Jen do toho. Jak tomu mohu pomoci? Hned to udělám. Chcete bojkotovat výrobky, které reklamy v České televizi nabízejí? Super. Dejte mi jejich seznam, s chutí ho zveřejníme i na webu Nekrm hydru. Chcete posílat stížnosti radě ČT? Žádný problém. Okamžitě je zveřejníme. Chcete udělat petici, aby vás přijali ve Sněmovně? Jasně, rádi pomůžeme.
Projekt Nekrm hydru nikomu nebrání, aby bojoval jak umí a jak považuje za bezpečné. Zemědělci před Českou televizi přivezli hnůj a já tam byl s nimi. Chcete tam uspořádat demonstraci? S radostí! Nejsme proti žádnému způsobu zápasu a rozhodně na nikoho nebudeme podávat trestní oznámení. Je to stejné jako s demonstracemi. Mnohokrát jsem psal, že jakmile někdo uspořádá lepší demonstraci, budu jen rád. Teď říkám, že jakmile někdo vymyslí lepší způsob boje za vyvážené veřejnoprávní zpravodajství, rozhodně nebudeme zhrzení, že to někomu třeba politicky pomůže nahoru. Nebudeme žárlit na úspěch někoho druhého. Jen do toho!
Stejně tak se nebudeme zlobit na nikoho, kdo před naší iniciativou varuje. Nejsme žádná ořezávátka. Ale s plným vědomím tady říkám, že nejsem zase takový osel, abych vehnal sto tisíc lidí do neštěstí tím, že jim prostě řeknu, aby nezaplatili a pak se díval na to nadělení. Sto tisíc lidí potřebujeme, protože kromě toho, že jsou stateční, je to zároveň i „největší politická strana v zemi.“ Už teď máme víc příznivců, než většina politických stran členů. Sto tisíc lidí potřebujeme, protože sto tisíc krát sto korun je deset milionů.
Zároveň nejsem takový osel, abych prozradil dlouho dopředu, jak to máme vymyšlené a nechal všechny Součky, Wolnery (i Kotrby), aby se na to připravili.
Od začátku jsem říkal, že tato akce je pro ty, kteří mi věří a registrací e-mailu se k ničemu nezavazujete. Nejprve musíme naverbovat, pak se musíme vycvičit a pak do toho teprve můžeme jít. Ale kdo se bojí, nesmí do lesa a kdo se bojí už jen toho, že by dal e-mail a kdo už předem ví, že to špatně dopadne, ten ať se prosím opravdu nepřidává. Že se nepřidáte, to není žádný důvod, abychom na sebe byli naštvaní. Ale kdo chce něco změnit, ten musí chodit s kůží na trh a musí zkoušet, kudy vede cesta. Když se ale nepřidáte, tak alespoň prosím zkuste něco jiného. Není hřích se nepřidat… hřích je, sedět se založenýma rukama a nedělat nic.
Bojujte všichni, jak dovedete. Pokud budu moci něčemu pomoci, můj blogerský prostor je k dispozici. Dělejte nátlak horem, dolem, zleva, zprava, papírem či transparenty, žádostmi, stížnostmi, prosbami, hrozbami, poslušně či neposlušně, budu jen rád.
A pro jistotu… kdyby se celá snaha nedařila, kdyby si s vašimi papíry mocní vytírali řiť a kdyby všechny cesty vedly do Brusele a náprava ČT byla stále v nedohlednu, my budeme zatím verbovat, ano? Budeme se snažit, aby nás bylo co nejvíc, abychom byli stateční a jednotní, protože v jednotě je síla. Budeme dělat nátlak už jen svou existencí. Jestli mezitím vysvětlíte Součkovi, radě ČT a poslancům, že bude lepší, aby zpravodajství raději napravili sami než aby se situace vyhrotila, jen mu to řekněte.
Někdy je prostě zapotřebí, aby přišel blbec, který neví, že něco nejde a tak prostě přijde a udělá to.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Jak to tak čtu, v průměru je to hlavně nářek malověrných. Někdy upřímný, někdy správně „namistrovaný“, nedělají to přece amatéři! Takže asi nic, ovečky zase sklopí uši.
Teprve až nebude co žrát se něco pohne.
„Vlci z lesa“ – to jsou přece ty bývalé ovce! Ale i tam budou nasazení berani, kteří budou říkat „Mělo by se počkat až…“
Až co?
až ČR chcípne, tak se fakt nasere a začne to řešit
Až se nasere kdo?
Řešit jak, máš představu?
Najde se v Praze jeden jediný člověk s odvahou, jebnout pár molotovů na fízlácká ótéčka?
Tak vidíš.
Mam iba ja z toho pocit, ze vidlak si planuje zalozit politicku stranu a tich 100 tisic statočnych bude jej clenska zakladňa?
Nefetuj…
A co jiného je smyslem akce?
Jakože zkrachuje ČT nebo že ti stejní lidé v ČT otočí a začnou to dělat jinak? Asi ne. Jen stát doplatí z daní ostatních nebo ostatním zvedne poplatky. Tak jednoduché to je. A druhá otázka zní Promine poplatky stát neplatičům navždy, nebo zaútočí? Zákony, ač si o nich může myslet každý co chce, má na své straně, právníky, soudy, policii taky.
Já to odhaduji tak, že napřed všem přijde plaťák s pořádnou pokutou. Kdo se včas neodvolá, tomu začne běžet penále. Tomu kdo se odvolá začne běžet soudní řízení (že by hromadné?). Odvolání, dokazování a s noťasem pod vanou může mít nakonec i soused problém (až si někdo pohraje s vysílanými/přijímanými daty u providera).
Ale to odpovídáš na něco jinýho, než nasmolil zlokot, že jo?
Čas ukaze, kto bol sfetovany, o nejakych poplatkoch, co budu musiet ti registrovani zaplatit, uz tam vidlak hovori, to bude členske. Dalsi vyvoj odhadujem tak, ze kedze sa nenazbiera 100 tisic ludi, ale len 10 tisic, tak na vojnu s CT je to malo, ale kedze je skoda tich 10 tisic odhodlanych len tak rozpustit, tak si zalozime stranu a budeme presadzovat nasu agendu…
PS: ja proti tomu nijak nebojujem, keby som mal ceske obcianstvo, tah vidlaka kludne volim
Odeslání e-mailu nikoho nezavazuje k přihlášení do strany.
Štěpánek už jednu stranu – Trikoloru – má, tak proč by zakládal další? Levicový Vidlák by asi do pravicové Trikolory nešel…
Spíš je to pokus o podporu Štěpánkovy kadidatury do Senátu. Což je myslím dobrý počin. Štěpánek by byl v Senátu jistě vítanou podporou pro stávající osamělé mohykán(k)y.
Stává se mi velmi zřídka, že bych s Vámi nesouhlasil, ale po shlédnutí Štěpánka v nedělním ABJ bych jej volil jen pokud by krom něj a péťikolky nebyl nikdo jiný a to ještě s krajním odporem.
Výzva Nekrm hydru má ukázat, že vláda nejsou feudální páni a my nejsme jejich nevolníci, se kterými se nebaví, prostě jim něco nařídí a hotovo. Nebude to snadné, ale není na výběr. Je to možnost, jak zastavit vládu a ukázat ji, že si s námi nemůže dělat, co chce, že s námi nemůže zametat. Pokud se jí nepostavíme, dáme jí tím najevo, že jsme poslušní, že se bojíme, co z toho bude a tak s námi může udělat cokoliv.
Hrozba třetí světové války nad námi stále visí a hrozí, že budeme odvedeni na bojiště (naše vláda sní o tom, jak potáhneme na Rusy a všichni budeme mrtví), hrozí také riziko nové pandemie, tentokrát to nebude covid, ale opičí neštovice s příslušnými opatřeními, omezeními, včetně povinného očkování. Víme moc dobře, že od naší vlády Pětidemolice můžeme čekat to nejhorší. A když se teď bojíme dát najevo, že nemíníme platit za něco, co nepoužíváme, jen proto, že je to rozkaz a že „se to musí“, tak stěží budeme mít odvahu postavit se proti nařízení vlády, až budou odvádět naše syny, otce, bratry, partnery a další blízké mužského pohlaví do války. Stěží budeme mít odvahu postavit se proti všem nesmyslným nařízením vlády, až budeme vyhlášena pandemie opičích neštovic, kterou budou následovat různá omezení, která nám budou jen škodit. Nebude chybět ani povinné očkování. Ta vakcína nebude lepší než byly ty proti covidu.
Budeme opět poslušní, mlčet a jen brečet, naříkat, trpět a bát se. To je nezastaví. Nekrm Hydru je test naší odvahy. To, jak dopadne, ukáže vládě, co si na nás může nebo nemůže dovolit.
Jsem jedna z těch pěti tisíc, kteří dali svá jména i e-maily pod výzvu Nekrm Hydru. Dala jsem své pravé jméno i pravý e-mail. Jsem opatrná, ale nejsem zbabělec. Vím moc dobře, do čeho jdu, znám rizika, ale také vím, co se stane, pokud zbaběle couvneme a poslušně budeme platit. Nejde jen o ty dvě stovky měsíčně Hydře. Jde o to, že pro vládu to bude pobídka, aby s námi stále více zametala a chovala se k nám jako feudální páni k nevolníkům. Za tu chvíli klidu draze zaplatíme. Nejen svými penězi.
Vláda se skládá z volených zástupců, de iure nejsou feudály. Prostě většina voličů si takto navolila. Za rok to bude zase jiná parta. Většina v Parlamentu etc. vydává platné zákony a nařízení.
Že se Vám nelíbí platit koncesionářské poplatky je na stejné úrovni, jako že mně se třeba nelíbí platit daň z nemovitostí již několikrát zdaněných nebo v nich vyměňovat funkční kotle.
Prostě většina voličů si takto navolila.
A pritom jsou vysledky voleb verejne dostupne…
Z těch hlasů, které se v souladu se zákony započítaly, to většina byla. A tak to bude snad platit i příští rok, ale to již bude o jiné partě.
No vidite, ani jasny naznak vam nepomuze.
Když nevlastním nemovitost, neplatim z ní daň. Dtto televizní a rozhlasové poplatky.
Já jen o tom, že v případě nemovitostí, to je již několikátá daň téhož.
V případě televize rovněž. I její koupě je zatížena daní, stejně, jako všechno další k příjmu signálu potřebné.
pokial nebyvate pod mostom, tak dan z nehnutelnosti platite v najme
Vidláku,
5 tisíc e-mailů znamená, že bude tak 8 až 10 tisíc celkový počet. Ač s pochybami, přeci jen projekt Nekrm hydru podporuji. Takže predikcí výsledku nijak nechci dehonestovat iniciativu, jen predikuji předpokládaný výsledek. První vlna ochotných se již přihlásila, teď budou už menší počty registrací.
Obávám se, že od 100 tisíc sympatizantů je cíl ještě dost daleko a Foltýn si už brousí vojenský nůž útočný. Na úspěšný selský bunt to opravdu není.
Dobrý nápad předložil Narcis, paralelně s projektem Nekrm hydru kvůli ČT by mohl vzniknout protest či petice proti zákazu topení a drahým energiím. Ten by mohl mít větší dopad a více sympatizantů.
Proti ČT lze ještě nasadit argumenty, že spotřebovává příliš mnoho el. energie, a tedy její činnost není v souladu s Green Dealem. A taky je kvůli drahým energiím drahá.
Vyjděme však s tvrzení, že nikdo nedokáže Petru Fialovi a jeho vládě uškodit tolik, jako členové Fialovy vlády a on sám osobně. Jen to chvíli trvá, ale čas a doba jsou na straně odpůrců vlády Petra Fialy.
Navíc u podobných iniciativ bývá obrovský rozdíl mezi počtem přihlášených a počtem lidí, kteří opravdu chtějí něco dělat 🙂 Uvidíme kolik jich opravdu zareaguje na výzvu k neplacení (případně na poslání peněz organizátorům). Přece jenom poslat někam email je prkotina. To ostatní už úplně ne.
Navíc efektivita obrany bude záviset do velké míry na tom, kolik lidí se iniciativy bude účastnit. Pokud jich bude málo, tak ani těch peněz tolik nebude a pak bych opravdu nechtěl být tím, kdo si na základě příslibu pár nadšenců nechá na krk nasadit exekutora.
Z třeba 10000 přihlášených může být opravdu aktivních jenom pár stovek. V kontextu historie internetového aktivismu by to nebyla žádná výjimka.
Navíc si stát asi vytěží databázi těch odesílatelů na účet organizátorů až ke konkrétním jménům a adresám či číslům účtů, které následně obešle plaťákem i s mastnou pokutou.
Takže ne abyste něco zkoušeli, zombíci! Bububu! A krom toho, nejde to!
Samozřejmě, že to jde. Mnoha způsoby, Jen zaplacením třeba stokoruny na konkrétní účet, má stát k dispozici všechny plátce a klidně je obešle s plaťákem s dluhem a tučnou pokutou. Potom již to bude právnický souboj s nejistým výsledkem.
Až dezoláti ovládnou televizi, tak okamžitě pozvou ruská vojska a začnou hromadně zavírat a věšet liberální demokraty.
Každého 21. srpna bude televize vysílat děkování Rusům za bratrskou pomoc a budou se promítat ruské filmy. Ve školách se bude učit ruština povinně jako první jazyk. Ládík bude ministrem školství.
Přesně! Je třeba je začít věšet dřív než začnou věšet oni nás!
Soudruhu… musíme! Prostě musíme! Jménem civilizace!
Já si beru toho dezoláta vlevo, vy si vezmete všecky ostatní, jo?
Opravdu třeskutý sarkasmus!!! [;>D) !!!
proto se nepodepsal
Nikdo z nás, běžných lidí ruská vojska zvát nebude. Přesto mohou přijít jako reakce na jednání naší vlády, která umí jen škodit a provokovat. Rusko není náš nepřítel, kdyby byl, byli bychom pravděpodobně už mrtví a pokud ne, tak bychom dopadli jako Ukrajina. Rusko mělo spoustu příležitostí na nás zaútočit, jednání naší vlády hodně provokovalo Rusko. Největším nepřítelem je naše vláda, ta nám jen škodí a navíc je pro nás bezpečnostním rizikem. A komu se to nelíbí, tak ho její strategický komunikátor, zelená guma Foltýn nazve „sviní“ a ještě řekne, že mý být izolován, aby nekazil ty „báječné“ evropské „hodnoty“.
Podepisuji v plném rozsahu.
Nasim nepritelem neni rusky vojak.
Nasim nepritelem je evropsky politik.
Na tom jste byl kde?
Já pozvu Putina!
Trocha politické reality (=zklamání) ze Slovenska. Poradce premiéra Slovenska byl neosobně odvolán a podává svou verzi příběhu. Samozřejmě, proti Fialové svini, je Slovensko poklad, ale i tak ráj má solidní trhliny.
https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=912491617589728&id=100064866933402&mibextid=WC7FNe&rdid=OeTcuEzblTuRtVjU
Fico si musel vybrat. Bud Chmelar nebo koalice.
udělal dobře, realpolitika no
A jakou paseku nadělalo v Mexiku jen 7 statečných!
Jenže měli za sebou hordu naštvaných vesničanů. Když se vyrojili vesničané do boje, bylo hotovo. Kdyby se tak nestalo, padlo by více než 4 stateční.
Proč čekat, až nás bude 100 000?
Volby jsou za měsíc.
Pan Kotrba nám poradil, co máme dělat.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/-Obcanska-valka-To-neni-jako-rvacka-v-hospode-Neplaceni-poplatku-CT-Kotrba-varuje-pred-stretem-760228
Můžeme pana Kotrbu požádat o argumenty ke stížnosti, že ČT neplní veřejnou službu v předvolebním období.
Nevíme například, v jakém formátu budou předvolební diskuze.
Když 5863 lidí nechce krmit hydru, tak minimálně stejný počet lidí napíše stížnost.
Proč čekat až nás budou milióny?
Proti větru, Jaroslav Ježek
https://www.youtube.com/watch?v=iffOG9dvEiI
S tím vyhrožováním TO to Kotrba hodně přehnal a z tohom co říká teď, je patrné, že to sám dobře ví. Každopádně ale stojí ten rozhovor za přečtení. Když člověk odhlédne od Kotrbovy profesní deformace, která mu brání dokázat si představit svět, ve kterém bude kultura i „kultura“ žít za své a z dobrovolných darů mecenášů nebo bude alespoň její hospodaření pod veřejnou kontrolou, říká tam spoustu zajímavých věcí. Které – s ohledem na to, že je poměrně zkušený insider – bychom neměli brát na lehkou váhu. Třeba to, že nový ředitel Souček je vlastně takový „polodezolát“, který ale vede osamělý boj proti nesmírně mocné klice. Takže je otázne, jestli by mu alternativa měla házet klacky pod nohy, nebo naopak zkusit nabídnout pomocnou ruku. Protože on spojence dost zoufale potřebuje, už kauza Fridrichová ho stála (a ještě bude stát) spoustu sil, a to je teprve první hlava draka…
S tím jestli to přehnal si musíte počkat na rozsudek 🙂
Přehnal myslím ve smyslu píárovém, nikoli ve smyslu právním, to posoudí až nezávislý soud na základě politického zadání. Ať už vysloveného, nebo naznačeného.
Každopádně by se TO v případě, že by se vyvíjelo dle vašich představ, dořešilo až v době, kdy tady bude už úplně jiná politická konstelace, tak se raději netěšte, abyste nebyli v kolektivu zklamáni. A znáte to – nesuďte, abyste nebyli souzeni. Zejména po zkušenostech s tím, jak dopadlo to první „nejsme jako oni“. Ani Foltýn ani Stříž není věčný, to nezvládl ani Lenin, a to byl jiný kádr.
Re: SB
Z druhé strany – pokud není Pětisebranka, takto kvalitně drážděná Součkem, zcela vymytá, nechá ho na pokoji, aby vymetl alespoň tu největší špínu z K(rk)avek.
Ano, samozřejmě „pokud“…
T-T
Pokud… podívejte se na toto video, s důrazem na čas cca 1:44, kdy je konečně záběr na UVdL, na její reakci:
https://x.com/EvaVlaar/status/1813924733903426037
Ten její úsměšek říká vše. Oni si jsou naprosto jistí svou mocí a nepostižitelností, věří, že si můžou dovolit naprosto cokoli a že jim to projde. Stejně tak pětilháři u nás. To není ani tak o vymytosti, jako spíš o aroganci, opilosti mocí.
uz byvaly sef General Electrics hovoril, ze davaj si pozor, na koho slapes na rebriku pri vzostupe k moci, pretoze budu slapat tito po tepe, ked budes zasa zostupovat….ale tu niekto to nepochopil
Stan Borowitz
Tohle je dobrá myšlenka. Bylo by fajn, kdyby nezapadla. Minimálně by stálo za to zjistit, zda by Souček o takovou „podanou ruku“ stál a pokud ano, co by mu v jeho situaci mohlo nejvíce pomoct.
Adekvatni nahrada 😀
„Místo zrušeného publicistického pořadu 168 hodin nasadí Česká televize koncem prázdnin na nedělní večer opakování třináctidílného komediálního detektivního seriálu Strážmistr Topinka. První díl poběží 1. září, a to od 21.35. Vyplývá to z televizních programů.“
To je kvalitní trapárna!
Mně to připadá jako výsměch Noře a všem těm, co kvůli ní bubnujou do boje. Prostě místo 168 bude strážmistr Topinka, oboje jsou stejný sračky.
Já to říkám furt, že musí mít v ČT krtka, který se občas prosadí.
Re: Homér
Úžasný plán!
Nic blbějšího nedokázali vyhrabat?
Tak jeste mohli nasadit kapitana Babovku.
A ČT syslí v nedobytném archivu seriál „Čtyři z tanku a pes“! 😀
Vidláku —- Ale to je pořád dokola stejné špatně: „vymyslet lepší způsob boje za vyvážené televizní zpravodajství“. Bojovat za „vyvážené TV zpravodajství“ je chiméra. Já nechci povinně platit za jakékoliv zpravodajství, než za to, které si svobodně vyberu!
Vidlák chce zachovat status quo výměnou za garanci „objektivity“. V tomhle bodě dělá věci medvědí službu a zavede tu vzácnou energii na zcestí.Jen pořád nevím, jestli záměrně, nebo je opravdu tak natvrdlej…
Tak bojuj
Tak neplať
Re: Rubin
Tak. Máte definováno, co chcete.
A teď udělte cennou a dobrou radu, jak bojovat za vítězství a posléze jej dosáhnout.
Objektivní zpravodajství na ČT už chtělo Hnutí Pes (dříve známé jako Chcípl pes, z Prymulovy zkratky PES, týkající se našeho omezování v době covidové). Dokonce jí v roce 2021 krátce před Vánoci uspořádalo „koncert“ za odměnu. Všichni „hudebníci“, těmi byli všichni, kdo mají plné zuby propagandy ČT a měli s sebou hrnce, vařečky, pokličky a další věci, které dělají kravál. A tak jsme koncertovali před budovou ČT. Nadšení nebyli. Ale nic se nedělo. V listopadu 2022 uspořádal protestní akci Ladislav Vrábel, jejímž cílem bylo přimět ČT, aby podávala objektivní zpravodajství. Vše skončilo fiaskem. Lidem z ČT bylo chvíli nepříjemně, ale potom se oklepali a nic se nezměnilo. Je chybou to dělat potřetí a čekat jiný výsledek, to by udělal jen někdo natvrdlý.
Výzva Nekrm hydru má ukázat, že vláda nejsou feudální páni a my nejsme jejich nevolníci, se kterými se nebaví, prostě jim něco nařídí a hotovo. Nebude to snadné, ale není na výběr. Je to možnost, jak zastavit vládu a ukázat ji, že si s námi nemůže dělat, co chce, že s námi nemůže zametat. Pokud se jí nepostavíme, dáme jí tím najevo, že jsme poslušní, že se bojíme, co z toho bude a tak s námi může udělat cokoliv.
Hrozba třetí světové války nad námi stále visí a hrozí, že budeme odvedeni na bojiště (naše vláda sní o tom, jak potáhneme na Rusy a všichni budeme mrtví), hrozí také riziko nové pandemie, tentokrát to nebude covid, ale opičí neštovice s příslušnými opatřeními, omezeními, včetně povinného očkování. Víme moc dobře, že od naší vlády Pětidemolice můžeme čekat to nejhorší. A když se teď bojíme dát najevo, že nemíníme platit za něco, co nepoužíváme, jen proto, že je to rozkaz a že „se to musí“, tak stěží budeme mít odvahu postavit se proti nařízení vlády, až budou odvádět naše syny, otce, bratry, partnery a další blízké mužského pohlaví do války. Stěží budeme mít odvahu postavit se proti všem nesmyslným nařízením vlády, až budeme vyhlášena pandemie opičích neštovic, kterou budou následovat různá omezení, která nám budou jen škodit. Nebude chybět ani povinné očkování. Ta vakcína nebude lepší než byly ty proti covidu.
Budeme opět poslušní, mlčet a jen brečet, naříkat, trpět a bát se. To je nezastaví. Nekrm Hydru je test naší odvahy. To, jak dopadne, ukáže vládě, co si na nás může nebo nemůže dovolit.
Co máte pořád s (Cit.: „… vláda nejsou feudální páni a my nejsme jejich nevolníci, se kterými se nebaví, prostě jim něco nařídí a hotovo.“)? Mýlíte se, tak to prostě bylo, je a vždycky bude. Jinak to ani nejde. To jako má vláda se o každém zákoně či nařízení se bavit s kým? S Vidlákem, s Vámi, se mnou?
Jediným částečným řešením by byla Závazná referenda. Jenže ta zas často vedou k absurdním situacím, kdy se postupně odhlasuje neslučitelné.
Jako hymnu nepodvolených navrhuji píseň Jarosla Ježka „Proti větru“
Za větrem plesnivět
nechcem a nebudem,
musíme dopředu o kousek dál.
Po proudu, po větru
nechcem a nepůjdem,
to by nás do smetí vítr zavál.
Po větru netečně veteš se kutálí,
Po proudu i bahno někdy se hne.
V závětří na sýpce jen krysa zahálí,
Nám vítr náladu vždycky zvedne.
Když nás půjdou miliony,
všichni proti větru,
každý ujde ten svůj metr,
dáme metr k metru.
Kde je síla zpátečníků,
kde je síla větru?
Proti proudu postoupíme
o sta kilometrů.
„Chcete bojkotovat výrobky, které reklamy v České televizi nabízejí“ – dělat tohle ve velkém, by mohlo být super 🙂
🙄🙄. 2-3 miliony ty vyrobky nekupuje a presto firmy existují. Pokud jim ted ubude 50, 200, 400, 1000, 2000 … 5.000 zákazníků tak věřte že to firmu nepoloží. A vic lidi neovlivníte…. Viz nekrm hydru
Vy ste naivní a dětinsky.
Prostě to radši ani nezkoušejte, zombíci. Další nejde to do sbírky.
Vidláku,
V souvislosti s touto akcí by mne zajímalo, jak dopadl ten statečný zemědělec, co vysypal fůru hnoje před vládou?
Jaké sankce byly proti němu použity a jak fungovala či ještě funguje solidarita s tímto jeho činem? To bude totiž hodně rozhodující, zda se další občané rozhodnou podpořit akci Nekrm hydru.
Televize je čistě vládní záležitost. Slouží k ovládání národa (zatím v českém jazyce). Není to veřejnoprávní služba, ale cizácké beranidlo proti české státnosti.
Slovo “veřejnoprávní” je zavádějící, preferuje jen právo silnějšího – právo germánského kapitálu.
Zrušení poplatku za to, že oblbuje národ, je jen symbolika odporu proti germánskému tlaku. Kolaboranti se zatím smějí. Ale tuší, že i germáni začínají prdelí cvakat roxory a budou se muset začít starat sami o sebe, ne o východní životní prostor.
On je ten smích přejde. Nechci říkat slovo „brzy“, což pro někoho znamená hned zítra, pro jiného za 10 let. Němci, Švédové, Norové, Francouzi… „cvakají roxory“ řitními svaly už nyní. Minulý týden jsem letěl s pár kolegy služebně přes Istanbul, kde jsme se bavili s mladou německou rodinou na cestě do Ruska, za novým životem. Prý to v Německu už nejde. Náš kolega toho otce rodiny znal z nějaké vědecké konference, tak se k němu hned hlásil; tři blonďaté holčičky, maminka také pěkná. Prý je takových famílií teď hodně. Docela mě zatrnulo – není to dobrý nápad také pro mě a moje blízké? Ono to v takových otázkách bývá pořád předčasné, až je najednou pozdě.
Jak to resili?
Musejí papíry vyřizovat předem nebo až tam. Už to prý řeší mnoho lidí ze zahraničí. Putin už prý podepsal zákon jak to ulehčit od 1.9. Zmírnit podminky přijetí takovych lidi. … viz telegram
Nevím přesně. Z toho co jsem zaslechl, ten německý chlápek použil profesionální rovinu – ruští kolegové ho oficiálně pozvali na vědeckou stáž a univerzita či nějaké výzkumné pracoviště „zatlačilo“ a vše jim „oběhali“. Takže pak stačilo zajít na ruský konzulát přímo v Istanbulu, kde na celou rodinu čekala víza a potřebné papíry. Pro vzdělané experty v jakémkoliv oboru je taková akce neskonale snadnější, než pro „obyčejnou rodinu“.
re: Vcelka
Já myslím, že schůdná cesta by byla přijít na ruské velvyslanectví a zeptat se, jak postupovat při podání žádosti o politický azyl.
To by určitě šlo také. Rusko se v tomhle značně poučilo a perspektivním přistěhovalcům obstrukce nedělají – právě naopak. Viz. ten nový „Putinův“ zákon, jak píše Včelka. Rozvíjí se to do „nákupu mozků“, jako kdysi v USA, když ještě fungovaly.
Já se těm lidem – že jdou žít do Ruska – vůbec nedivím, když si vezmete tu situaci v Západní Evropě. Muslimové kam se podíváš, zákonem chránění jak vzácná zvěř, že proti nim nikdo nesmí říci slovo, natož pak „zvednout ruku“. Vylezu z letadla v norském Oslu a snad všechen ženský personál na letišti má na hlavách ty jejich „hidžáby“, jako bych omylem letěl do Mekky.
To není jenom tohle: ani do základní školy v USA nebo Západní Evropě bych své děti neposlal, o výchově v rodinách – která je státem omezena úplně proti zdravému rozumu, přičemž číhá Barnevernet či jiná „juvenilní justice“, která nevynechá jedinou příležitost, jak rodičům jejich vlastní děti sebrat. V takové šílené společnosti mít děti je hnusný druh každodenního Pekla.
Spíše bych čekal, že přistěhovalce čeká povolávací rozkaz 🙂
Hotového zkušeného inženýra nebo exaktního vědátora použijí jako „pušné mjaso“ (kanonenfutter), aby běhal někde po lesostepi s kalachem? Tak debilní nápady mají akorát zdejší dementi v žumpách, nikdo jiný.
Na obsluhu REB, dronů atd. stačí „střední technický personál“, tj. obyčejní průmyslováci nebo i adolescenti po několika letech blbnutí s počítačovými gamesami. „Enderova hra“, slyšel tahle slova někdo z těch idiotů?
„Hotového zkušeného inženýra nebo exaktního vědátora použijí jako „pušné mjaso“ (kanonenfutter), aby běhal někde po lesostepi s kalachem? Tak debilní nápady mají akorát zdejší dementi v žumpách, nikdo jiný.“
Očividně má takový nápad ruské velení. Viz. nasazení relativně odborných „Vzdušně-kosmických sil“ v Kurské oblasti.
Navíc je otázka, jestli opravdu lidé prahnoucí po náruči ruského medvěda budou „inženýři a vědátoři“. Stačí se podívat na statistiky dosaženého vzdělání voličů různých stran a poté je porovnat s postojem těchto stran vůči rusku 🙂
„na statistiky dosaženého vzdělání voličů různých stran“ – ty jsou při tajných volbách k přečtení u Šafra nebo je již vytvořil sám plk. Foltýn ?
Zase otázka úplně mimo. Vy dnes nejste ve formě Tymákovan.
Průzkum veřejného mínění 🙂
Dělaný Šafrem nebo Foltýnem ? Odkaz by samozřejmě nebyl, protože to by se onanym ztrapnil.
Tak jo. Já Vám ten link jako správný křesťan teda pošlu 🙂
https://nms.global/cz/volebni-model-cervenec-2024-prisaha-a-kscm-dale-oslabuji-hnuti-ano-a-spd/
Nedělej ze sebe křasťana, nevíš co to je.
To si děláš srandu, ty asi moc počítat neumíš, viď ? Když úplně pominu naprostou nevěrohodnost výsledků, ta je tam N=1307, online průzkum, tak to je přesně vzorek na předpovědi na úrovni stepního orákula.
Vaše naivita je úsměvná 🙂 Příště se raději nevyjadřujte.
„Naměřené výsledky se s 95% pravděpodobností nacházejí v intervalu spolehlivosti.
Statistická odchylka se u stran s podporou nad 20 % pohybuje +/- 3,3 p.b., u stran s podporou okolo 5 % +/- 1,7 p.b. „
Ty máš tak pět tříd obecné a to ještě bez matematiky nebo doktorát z gender vědy, že ?
To co píšeš je jednak matematicky nemožné a jednak se týká jiné části. A to nechávám stranou naprostou nevěrohodnost autorů i jejich financování.
Jo a samozřejmě končím na onanymní trolly nehodlám pálit dále čas, tolik ho vážně nemám, je přede mnou důležitější práce. Ale klidně si tu ještě něco nablij, oni to asi stejně vykydají.
Netýká se to jiné části. Pokud to považujete za „matematicky nemožné“ tak to dokazuje, že tomu jednoduše nerozumíte.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Interval_spolehlivosti
Ale klidně se raději zbaběle vymlouvejte, že nemáte čas 🙂
Nemám čas na pálení s debilem jako jsi ty.
Onanyme, přestaň si pořád honit toho svého miniaturního šulina a podívej se raději po netu, jaké je dosažené vzdělání voličů i členů opozičních stran: nejvíce akademicky vzdělaných, a to ve „tvrdých oborech“, což je anglická zkratka STEM (tvůj pasák v těch vašich diskusních farmách frustrovaných dementů ti to může „vygoooglovat“), má nejvíce opozice proti 5-ti demolici, třeba SPD.
Pohádky šašků ze „Seznamu/Novinek“ nebo kaganovského ISW či britských vymaštěnců o válečném dění „na Východní frontě“ si můžeš narvat do své smradlavé prdele, kreténe ubohý. Už jste „osvobodili Krym a obsadili Moskvu“?
Co tě možná může překvapit, morální a společenský stav není až tak úplně závislý na množství vysokoškolských diplomů. Ale tobě to není třeba vysvětlovat, stejně to nechápeš, a sám nemáš ani diplom z plavání, hovado (Arnold Jidáš Rimmer Copyright).
Díky za pobavení…
„nejvíce akademicky vzdělaných, a to ve „tvrdých oborech“, což je anglická zkratka STEM (tvůj pasák v těch vašich diskusních farmách frustrovaných dementů ti to může „vygoooglovat“), má nejvíce opozice proti 5-ti demolici, třeba SPD.“
Pletete se. Viz. třeba STEM https://www.stem.cz/volebni-tendence-ceske-verejnosti-cerven-2024/
Nad druhým odstavcem se můžu jenom pousmát 🙂 Když nemáte co říct k tématu (nasazení „hvězdné pěchoty“) tak se alespoň snažíte zbaběle měnit téma.
„Co tě možná může překvapit, morální a společenský stav není až tak úplně závislý na množství vysokoškolských diplomů. “
Výše jste mluvil o „inženýrech nebo exaktních vědátorech“. Takže debata o vzdělání je na místě ať se Vám to líbí nebo ne nutelo.
Ukázaná platí: poslanci za SPD a jejich akademické tituly, převážně ze STEM oborů, versus zbytek parlamentního panoptika. Že má třeba „dvousvetrová“ MPA jakýsi titul inženýrky z ČVUT, snad údajně z FELu, bych za akademické vzdělání věru nepovažoval. Snadněji bych naučil integrální a diferenciální počet svého psa, než MPA teorii obvodů, teorii elmag pole, sdělovací a telekomukační techniku a další související témata. Kromě toho, můj pes umí aspoň pěkně štěkat, stopovat, kousat zloděje a i jinak je to všestranně nadané ochočené zvíře, o čemž v případě MPA dost pochybuji.
Ohledně „druhého odstavce“, tedy masakru ukrajinských sil plus Západních žoldáků v Ruině a ruské Kurské oblasti, při minimálních ruských ztrátách – jelikož opravdový boj je veden mimo vizuální vzdálenost palebnými prostředky a drony – na to člověk nemusí být zrovna Einstein, aby bylo dopředu zcela jasné, jak to nutně musí dopadnout, při daném poměru sil a prostředků. Je to stejné jako ukrajinská „proti-ofenzíva“ z minulého roku: měsíce ubohého lhaní žump a utajené ztráty stovek tisíc padlých ukrajinských vojáků.
Ano, v tom se shodneme: třeba že Rusko preferuje imigraci STEM vzdělaných lidí, kterým nabízí velice nadstandardní podmínky. Není divu, dle odhadů např. životních pojišťoven má 30-40-ti letý inženýr cenu nad 300 milionů Kč, což je dost podstřelený odhad. Oproti tomu, humanitně „vzdělaný“ absolvent humanitní katedry filosofické fakulty UK nemá hodnotu ani hoven, které za 30 let své činnosti vysere.
Fialova německá Nutella 22 srpna, 2024 (12:38)
👍 🤣 🎯
Ale stejně to onanym nepochopí, máte to marné.
„Ukázaná platí: poslanci za SPD a jejich akademické tituly, převážně ze STEM oborů, versus zbytek parlamentního panoptika.“
Pár poslanců za SPD nemění fakt, že tuto stranu volí často lidé bez maturity 🙂
Navíc Vašich „pár poslanců“ samozřejmě není relevantní vzorek. To někomu s Vaším vzděláním snad nemusím vysvětlovat.
Druhý odstavec je víceméně to samé o čem jsem už mluvil 🙂
Zbabělec mění téma.
K třetímu odstavci jste taky mimo téma. Přečtěte si diskuzi znovu. Zamyslete se. Případně mlčte 🙂
Ty debile, kdybys uměl počítal, SPD má na kandidátce více lidí, než ten údajný průzkum má voličů SPD. Ty jsi takový kretén, že to nemá obdoby, ty malý vzorku.
Přestaňte se raději ztrapňovat Tymákovan. Bez ohledu na Vaši impotentní zlost toto očividně opravdu není téma, ke kterému máte co říct.
Navíc nemáte ani čas 🙂
„SPD má na kandidátce více lidí, než ten údajný průzkum má voličů SPD“ – matika základní školy a najednou nemáš co říci, viˇonanyme, to je ale legrace.
🤣 😂
A laskavě neměj péči o můj čas, na tohle ještě chvilku najdu. Ono se ti ty lži rozpadly jako domek z karet. Fialova německá Nutella správně poukázal na argument vzdělání kandidátů a ani ty snad nemůžeš tvrdit, že by nevzdělanci volili vzdělance a naopak. Konec konců jistý vzorek totální nevzdělanosti je i současná vláda. Prodavačka mobilů, bankovní přepážka, pár podprůměrných učitelů, traktorista, no pěkný pohled. To jistě volili samí akademici.
Ztrácíš čas, kolego T_M.
Tohodle čuráka si pamatuju z D-F, dělal to tam soustavně – kopíroval jakože do odpovědi celé předchozí posty a tím rozkýblovával diskusi tak, že se v tom ani nedalo orientovat.
Je to troll, dělal to tam úmyslně a dělá to i tady. Podle nezaměnitelného stylu i stylistiky je to on.
Vyser na něj.
Teco díky za další informace. Fakt chudák pokud je toto dlouhodobě jeho životní náplň.
Jen abyste ten povolávací rozkaz nedostal daleko dřív tady … jak tak koukám na tu našivojandu. Ale zase bylo by to spravedlivé.
Tady narozdíl od RF částečná mobilizace není 🙂
Ano, tady podléhají mobilizaci všichni. Muži i ženy, a to od 18 do 60 let věku 🤨
Rozdíl je v tom, že rusko ji opravdu vyhlásilo 🙂
Zatímco Ukrajina ne, tam nestačí zpracovávat zájem dobrovolníků, že ?
Tymákovan. Zamyslete se trochu dříve než něco napíšete.
Výše se mluvilo o novém ruském zákonu od 1.9 a migraci do ruska. Ne na Ukrajinu 🙂
Značný mozkový deficit tu nepředvádím já. Zaprvé tu již někteří správně napsali, že odborníky nikdo povolávat nebude, to člověk s deficitem nepochopí. Zadruhé pokud došli vojáci Ukrajině, nebude je potřebovat ani Rusko, protože jaksi není proti komu bojovat.
Pletou se Tymákovan.
Viz. nasazení „Vzdušně-kosmických sil“ v Kurské oblasti. Už jsem o tom mluvil.
Nalhal jsi toho tady dost. Nerozlišíš ani mezi speciální jednotkou a cizinci.
Ztráta času s blbem jako jsi ty.
Tymákovan, máte problémy s pochopením psaného textu?
Jde o nasazení vzdělaných lidí jako pěchoty. To očividně ruskému velení nedělá problém a o tom byla výše řeč.
Pokud diskuzi nerozumíte, tak opravdu můžete klidně mlčet. Já Vás za to soudit nebudu.
Já moc dobře rozumím, že tu lžeš, velmi pravděpodobně placeně.
Ale fakt se nenamáhej dalšími bláboly, tedy krom pro tebe nutného posledního výblitku, skončil jsem.
Fialova německá Nutella:
Dobrého dopoledne vinšuju, ponechávám na Vašem uvážení, zda se nechcete vrátit ke svému původnímu alias, neb šlo snadno vyhledávat v diskuzi…
Především proti americkému tlaku. Nezapomínejte, že i Německo a celá EU jsou služkami USA a nemají sílu ducha jim vzdorovat…
To je jasné. Ale frontovou linii máme s němci.
„Nekrm hydru“ je zábavný projekt, Vidlákovi & spol nejde než zatleskat. Používat metody aktivistické agendy, které 30+ let používají proti nám všem, našemu státu, naší zemi, naší kultuře, naší civilizaci, českému národu mi přijde mimořádně vtipné! Jak chutná „nastolování narativu“ teď, režimní šmoci?
Ano, „výměna kotlů“, to je další šílenost, kterou může hladina obecného znechucení s tímhle sviňským režimem přetéci z tichého nesouhlasu na hlasité „běžte do hajzlu“. Takových věcí je už mraky – pod klidnou hladinou rejdí dravé ryby a formují se opravdové běsy (zvíci Lovecraftových monster Cthulhu, znalci vědí). Nejde zatím o „revoluční situaci“ slovy Lenina a dalších teoretiků, ale může to k ní přejít velice rychle, zdánlivě bez příčiny.
Kdyby u vesla nebyli úplně vyšinutí dementní blbci, konfrontaci v tak marginální otázce jako je televizní a rozhlasový poplatek by se vyhnuli – zrušili by to a své propagandistické molochy by platili přímo z rozpočtu, tiše jako malé myšky. Ale jsou to idioti, kteří raději pošlou proti demonstrujícím ženám a dětem polní dělostřelectvo, obrazně řečeno, než aby ustoupili.
Režim mi lže do ksichtu, okrádá mě a mou rodinu zcela bez ostychu úplně nehorázně léta, tudíž nemám nejmenší morální zábrany jim lhát a podvádět je – TV ani rádio „nemáme“ v rodině 20+ let, legálně neplatíme nic. Do domu, aut a tak dále dle zákona nesmí, tudíž kdo to ještě neudělal, stačí zajít na poštu a odhlásit se. Finíto!
Placení téhle ostudné žumpy díky chytrému telefonu nebo počítači s přístupem na internet, s čímž vyhrožují od ledna příštího roku, porušuje mezinárodní smlouvy o internetovém provozu, což vládnoucí magoři zřejmě netušili, ale dozvědí se to velice brzy. Čímž to nepochybně padne na hubu…
Z jiného soudku: vypadá to, že po deštích konečně zase porostou houby.
Včera jsem při kosení přesekl pýchavku.
Před chvilkou jsem při ranním běhu našel v lese akorát tak pár dní staré prašivky. Pár dní to houbám potrvá, po tom suchu.
Stačí 2 chladné noci po sobě a jedou. Zítra ráno by se dalo vlézt do lesa.
Tak to se každému nepovede přefiknout pýchavku!
Re: JS
To je fakt.
Jednou mne taková „pýchavka“ vábila slovy „chadi fiky, fiky“.
Byla to mladá a hezká tmavovláska, vzhledem patřila ještě někam do školy.
Když jsem odmítl, smutně si sedla na moje rezervní kolo, aby byla ve stínu, protože bylo docela horko.
Rok 1996, město Ruse, parkoviště pod hraničním mostem, Bulharsko.
Bylo mi z toho smutno…
Takova pychavka predchazi pad.
tak si pusť pohádku pro šoféry
https://www.youtube.com/watch?v=M0g7zOHER6o
Re: Ládik!!!
A ještě „pýchala“, anebo už prášila?
Jeden citát od Dante Alighieri: “Nejtemnější místa v pekle jsou vyhrazena těm, kdo si v časech mravní krize zachovávají neutralitu.” Takže asi tak…
Ještě k dnešnímu výročí Jan Schneider, velmi zajímavá fakta, jak je u něj zvykem.
https://www.prvnizpravy.cz/zpravy/politika/jan-schneider-21-srpen-a-tvrda-data-pro-foltyna/
21.8.68 byla provedena invaze. Byl to zločin agrese a porušení charty OSN.
Okupace přišla následovně.
https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Zlo%C4%8Din_agrese
Wiki je – v politických tématech – desinformační projekt vedený a financovaný západními tajnými službami.
A věří ji jen velice naivní člověk.
Četl jste vůbec ten článek, že tu píšete zcela mimo mísu ?
Televizni poplatky jsou jen symbolickym vyjadrenim podrizenosti statu, o prachy tu vubec nejde.
5 tisic vzbourencu neni vubec nic, nula.
Mnohem elegantnejsi by bylo prestat CT sledovat, vubec ji nezapinat.
Kolik lidi by se pridalo? 30 tisic, 1% volicu?
A zbytek? Ten je za CT vdecny a za poskytnutou zabavu rad stvrdi svoji dobrovolnou zavislost symbolickou platbou.
S protipravne zacernenou smlouvou nedokazal hnout vubec nikdo.
Vy mate policii, my mame justici © Kristyna Koci
Udelat ze sebe martyra proti vuli spolecnosti a kvuli jakesi televizi, to je prace pro nihilistu z Rusi.
„Mnohem elegantnejsi by bylo prestat CT sledovat, vubec ji nezapinat.“
Mate pravdu, stridore. Ale to, ze dezolati ovladli agendu a vsude se ted o tom mluvi je uz samo o sobe vitezstvi.
Dezolati o sobe traduji, ze ovladli agendu.
Jak jsem psal minule, akce Nekrm hydru v prve rade ukaze, ze lidi ochotnych jit do konfliktu se statem jsou destitisice, tedy smesne cislo.
Foltyn s Rakusanem si mnou ruce a dekuji za provedeny vyzkum.
Hura akce typu porouchane samonavadeci torpedo (aka nerizena strela) jsou mozna emocne zabavne, ale prakticky zoufale.
Jedine, co muze organizator nabidnout, je drobne vydirani uderem na tenkou strunu svedomi.
Kdo nezapalil svicku proti tme je slaboch.
To jsou ovsem dve ruzne veci: spatne svedomi z pasivity a zaroven hlas rozumu jasne rikajici, ze jde o nesmysl.
Zvitezili jsme uz tim, ze se o nas mluvi…mluvi se take treba o Kramnem, mate dojem, ze vyhral?
Na alternative je fascinujici, jak ochotne se chape kazdeho prani, aby z nej vyrobila otce myslenky.
Tedy neni to tak: dezolati zadnou agendu neovladli a nic nevyhrali.
Kdo to sleduje, vidi v akcich vice srdce, nezli rozumu, coz znamena koledu o pruser.
Proto alternativa v soucasnem stavu je odsouzena pouze k prezivani.
Letore srdce se totiz kazdy schopny vudce obloukem vyhne. Ta je dobre jedine na sturmovani Bastily, kdy uz o nic nejde, krome obrazu.
Vasnivy dav kresli obrazy, mozna dobre do budoucich ucebnic dejepisu, ale rozhodne neni hybatelem zmen.
Jen upozorním – nesledovat TV a platit poplatek je přece ideální stav – TV by ani nic nemusela vysílat a všechny poplatky by šly na mzdy !!!
Dneska by pomolo, kdyby se TV hromadně odhlasila – to je stále legální, ale s novým zákonem, kdy se má platit za mobil a internet, už to nepomůže.
Čili musí se shodit VLÁDA a změnit zákon, to by byla ideální a nejlepší cesta.
Čili musí se
shodit VLÁDA a
změnit zákon, to by byla ideální a nejlepší cesta.
( aby nezapadlo )
Ano! A ideálně shodit do toho příkopu, co kope Foltyn. Ať ta práce nevyjde nazmar.
„Zvitezili jsme uz tim, ze se o nas mluvi“
Ne! Male vitezstvi je to, ze se mluvi o tom, co jsme my vybrali k diskuzi.
Objevy akademiku a jejich tvrzeni samozrejmosti.
Napr. kapacita byrokraticky hydry neni a bejt nemuze samozrejme pripravena
ani zarizena ani udrzovana denne v pohotovosti, uspesne si poradit s davem tech
udajnych blanickych stotisic ,ktery navic nejsou..A.
Kdo ma moc, ma prostredky na postupny reseni..Muze vsecko..
Napr. vlada muze s vospalym klidem couvnout , poplatky s klidem zrusit a vzit tak vodu z mlejnskyho kola antihydristu, najednou zcela bez priciny, bejt horecne
proti tomu, co uz neni..
Doufa se este v taktiku nacasovany snehovy koule ,ktera se vali v pravej moment
do udoli a nabali se snehem do velikosti ,zavaznosti a gravitace megalaviny ..
Nic neni a nemuze bejt predem vylouceny..Nemoznosti sou na dennim poradku.
Kdyz nas ma vzdycky na svedomi Vyssi moc. /Na nic takovyho samozrejme neverim , jenom kdyz musim/. Jeden priklad zde postaci.
Ruskej narod temer masove odmitl bojovat ve svetovy valce proti utocnikovi a okupantovi ,germanovi , nejvetsimu nepriteli naroda v 1917, ale uz behem kratkych nekolika
mesicu s velkou ochotou a nadsenim pochodoval do nejkrutejsiho druhu valky ,
valky vzajemny ,obcansky. K tomu .Valky.
Za rozvrat Ruska a v zajmu tech nejhorsich nepratel Ruska ..
Ta nestacila, nasledovala este dalsi velka valka ..Jak tohle mohlo bejt.
S Polakem a zcela uspesna vyhrana a nahle pres noc prohrana..
Tragickej absurdni humor Vyssi moci , plnej schvalnosti , nechces za zadnou cenu
valku a mas jich hned az nad hlavu.A hned tech nejhorsich ..
Osud , vzdycky tragickej celyho sveta vzal smer nekam uplne velkym sejdrem ,/i s nami jako dusledek/a kdo by se odvazil
a neco takovyho predpovedel ,
tak by dostal rady ,jak se z takovych fantasmagorii ,co nejdriv lecit.
Ne, 5000 neplatících je první kámen z drolící se hráze a po nich přidou další.
Proto to musí utnout, jenže otázka je, jestli na to mají.
Svině Kotrba to všecko pochopil.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Zacernena-smlouva-za-deset-milionu-CT-taji-kolik-zaplatila-firme-dcery-exposlance-Zlatusky-za-neuveritelny-serial-o-zlate-mladezi-540685
Gandhi
Gandhi
Gandhi
Khmer
Khmer
Khmer
O to prosi pani ucitelka Vevča.
A čo tak rozvrátiť bankový systém? Run dezolátov na banky.
Kolik muze byt dezolatu, kolik si muze dovolit vybrat vybrat z uctu prumerny dezolat?
Vidlak se snazi umele oplodnit dobu, jez stale neotehotnela revoluci.
Tak akci Nekrm hydru už běží příklad dokonce s mnohem větším počtem účastníků a s větší pokutou. Jde o nucenou výměnu starých kotlů.
Ano, o tech kotlich to chce dukladny clanek. Tam klade rezimu pasivni odpor masa lidi.
Ano, vyborny napad !
JO
(taky se divím tý naší současný skomírající opozici, že nikoho z ní dosud nenapadlo tuto doslova se nabízející rukavici pozvednout z chodníku a profackovat s ní ksicht současnýho establishmentu!)
https://zvedavec.news/komentare/2024/08/10200-krmit-hydru-ano-ci-ne.htm
Moc hezky napsané Vidláku, děkuji za to.
Jinak na ilustraci ČT, co za manipulativní bezohlednou prolhanou mrchu Nora Fridrichová je, rozhovor s Čestmírem Strakatým. Evidentně jejích způsobů měl plné zuby i on.
https://youtu.be/qE4-s8ZjoQM
Toto je podobné
https://youtu.be/H62Fh-IEIqw
Podle mého je hlavní si říct, co od veřejnoprávní televize očekáváme – a jaké jednání bychom měli odmítnout jako netolerovatelné.
Není pravdou, že koncesionářský poplatek platíme za jakékoli vysílání. O tom by své mohly říci třeba Nova či Prima.
Máme platit za záruku nezávislosti – za něco navíc, co soukromé televizní stanice neposkytují.
Co ale poskytuje Česká televize?
1) Propagandu místo informování
2) Indoktrinaci místo diskuse
3) Selektivní přístup k realitě podle toho, komu se fandí (patrný je tento trend při komentování různých typů voleb)
4) Cenzuru místo otevřenosti (nevyváženost pořadů, bojkot některých odborníků, atp.)
5) Lynč místo porozumění
Za nic z toho ale platit nemáme. Požadujeme toliko, aby se ČT chovala, jak má dle zákona předepsáno. Stejně, jako chartisté požadovali, aby tehdejší režim dodržoval to, k čemu se zavázal…
Marek Řezanka:
Poplatek za televizi jsem ochoten platit, pokud budou TV pořady opravdu vyvážené, což nejsou. Proto s výzvou ,,Nekrm hydru“ souhlasím. Zároveň jsem si vědom, že bez určitého nátlaku se televizní mafie svých koryt jen tak nevzdá. Nenechme se opít rohlíkem!
Nebyl by, prosím, plakát s logem NEKRM HYDRU ke stažení? Třeba by se zase někde vylepil, položil, dal do schránek…….
njnm ne vše se zadaří. Hlavně si myslím že vadí ta adresnost. Přece jen….. Ale spíš by mne zajímalo, kolik je nás co opravdu bednu nemáme. Když se tak koukám naproti – bývávalo všude vidět, že jede a včil nic. Nevím jak kde, ale ono se to přece jen docela dost změnilo od dob. kdy bedna bývala rodinná zábava. Nehledě na to že program stojí za kulový, furt dokola, debilní seraily. nevím jak včil ale ty vtákoviny co se tam začaly objevovat. Kdo ví- , taky furt dokola, hodně dobrých je na netu, a lidi už taky nalejvárnu neberou.
Přece jen je to už zastaraká technika.
Oficialne, 12% , tj cca 600.000 domacnosti nevlastni TV prijimac
Já nechci rozhodovat o programu Čt. Já chci svobodu neoplatit za neodebírané zboží.
Kdyz sem predevcirem napsal neco navrhu ,jak nekrmit hydru , nekrmici hydry prispevek promptne smazali …
Ja deesolalaat nekrmic vrchnosti ukazu ,obyc lidem navrhy smazu!!!
Mohl ten prispevek poslouzit jako inspirace pro dalsi , kteri by se zamysleli prisli treba s dalsimi konkretnimi napady a navrhy..
Kdyz sem psal vo neucasti na volbach , otocit se zady a nevzit si aspon na svedomi ,co prijde ,nebyl zadnej zajem . Ted je ale velkej zajem si stezovat na nasledky..
Sou miliony negativnich stezovatelu na lidskou blbost. Zadnej na tu svoji..
Propaguji tak svoji blbost kdyz nevi s enjstejnama , rekordnich IQ a nikdy pres
svou blbost nejsou schopni a tak nemuzou navrhnout aspon , jak s blbosti zachazet po pripade manipulovat ,aby nam vsem slouzila..
Blbci IQisti ,sou tak chytre a neuprosne bezradny , jekotem paralysujou sebe i ostatni….
Jako obvykle . /Kupredu leva zas , na smaz/.
Pan Rezanka je dobrej a vzornej a schvalenej priklad ,nejspravnejsi ,
„Desolatsky korektnosti“..
Elitou nejvyssich antipoplatkovych desolatu predem schvalenej…
Je proti cenzure na misto otevrenosti.
Neco strucnych poznamek vo problemu TV. Kazdej at si zkusi sam , udelat
nakej vobycejnej ,treba 25min. porad. Aby stal za neco.
Neco zkusenosti s TV , neco mysleni ,na rozdil vod expertu…
Neabstraktne konkretnich, Napr.
Zakladni chybu mimo jine udelali a vsude kdyz vsadili velky prachy aby ,
nahradili kvalitu kvantitou.
Aby korporati a manipulacni zvanilove mohli co nejvic, / a co nejhur zaroven/, propagovat,ovlivnovat , ovladat masy ,atd.
CT mohla zustat atraktivni , seriosni zalezitost s daleko vetsim dopadem na verejnost . Vysilanim jen nekolika hodin ,dobre vybranych a nejlepsich programu.
TV je v principu ted nenazrana hydra ,ktera nema nikdy dost , cim vic do ni cpes , tim vic chce a pak musi dojit na /lzivy, klamny / vodpadky, vseho druhu..
V TV sou vobrazky nejdriv..Ale nejsou.
TV degenerovali byrokrati do uzvanenyho a zbytecnyho radia s na prvni pohled vodpornejma fridrichvobrazkama ..Zneuzivaji pres miru tu setrvacnou pritazlivost a zavislost, kterou obrazovka doma stale jeste ma pro masy.
Ktere stale s trpelivosti sobe vlastni ocekavaji ,vyjimecne, aspon jeden dobrej program..
Mimo to se se podbizi stale nizsimu spatnymu vkusu v poptavce ..
„Ted je ale velkej zajem si stezovat na nasledky.“
Nerikejte, ze nevite, ze duvodem a cilem aktivity jsou prave nasledky a to proto, aby bylo na co si stezovat.
Nasledky jsou smyslem.
Trochu vim , ze si mocny hledaji permanentniho nepritele za kazdou cenu ,aby si upevnovali moc a zvysovali zisky. Jeden nepritel ubyde a hned si hledaji
a najdou dalsiho.
Imperia i demokraticky ,/nejen ty diktatorsky a kupodivu
totozny s tema lickopravnima demo /a nejen ty , na tom rajtujou ,
aby existovaly , ale taky konci.S cim kdo zachazi ..
Rady nepratel se zacnou sirit i uvnitr ,kdyz nekteri protestuji..
/Neni mi jasny , z vaseho prispevku ,co nevim/.
„Nasledky jsou smyslem“. Neni to treba , ze sou zamerem.
Televizi nemám 10 let, poplatky už cca 8 let neplatím, dokonce jsem kvůli tomu už „bojkotoval“ dvě Olympiády. Internet mám do domu zařízený bez televize. Rádio neposlouchám vůbec, kdo by taky poslouchal cca 50 stále se opakujících písniček 3x za den. Mobil mám jen na volání/sms bez internetu.
Jen proto že mám internet do domu a mobil který by „mohl“ příjímat vysílání ČT nehodlám platit další daň.
O peníze mi vůbec nejde. Jde mi o princip, takže v tomto případě jsem ochoten investovat 8 let koncesionářských poplatků do své obrany proti vyděračům z ČT.
Projekt Nekrm hydru jsem podpořil a věnoval své pravé jméno a mail.
Jste mi připoměl, 🙂 jak dlouho jsem se prala s poskytovateli- mít pevnou linku bez TV. Byla to síla, mladí se snažili co mohli, ale vyhrála jsem. Chce to jen vydržať
5000 lidí se možná na poplatkách nesloží ani na Moravcův plat.
Nebo na catering štábu na sportoví přenosy.
Třeba by ti nějací ti technici, o kterejch jsi psal, dali tipy na nějaký insider informace na slabý místa.
Technici…. to už spíš psychiatři.
Jo , v ty bide se nakej kecal stane /trendy/ ,/ taky vydatnou pomoci uverejnovanych propagandistickych „pruzkumu“,
povez mi TV zrcadlo kdo je nejkrasnejsi / , popularni v zaplave odpadu a ihned zacne
vydirat vo vetsi prachy , vetsi stab , kterej pro nej pripravuje vsecko ,aby MIstr ,
prisel k hotovymu a mel co kecat.
Nejdrive sou predem dodany otazky ,aby osoba v „diskusi“ propagovana byla
nejchytrejsi a nejatraktivnejsi a dodala i sobe popularitu odpovedmi , ktery masova vetsina ma nejradsi..Nehodici neprobiraji a co se vloudi to vystrihnou…
Osoba takhle medialni manipulaci dotlacena do naky funkce ,nezapomene a se odmeni za sluzby. Aby TV dal tem vyvolenym pomahala..
Zaplati to sakum prask vsecko ,jako obvykle divaci a i nedivaci.