Krátký teroristický úvodník:
Tak nám v Magdeburku vjelo auto do davu. Nejméně jedenáct mrtvých a šedesát zraněných. Ale my se semkneme, protože víme, že AfD je pro naši demokracii mnohem nebezpečnější než migrace z islámských zemí… Řidič prý byl ze Saúdské Arábie, ale pak se začalo říkat, že je to Syřan. Asi chtěl stylově oslavit pád Asadova režimu…
Ale kampaň k německým předčasným volbám začala těžkým kalibrem, to nemohu popřít.
A teď už dnešní text:
Tak nám sněmovnou prošel takzvaný Lex Ukrajina, ke kterému evropsky hodnotní Starostové a nezávislí přidali přílepek trestného činu neoprávněné činnosti pro cizí moc. Není namířený proti cizím zpravodajským službám nebo agentům. Je namířen proti vlastnímu obyvatelstvu. Nepřekvapivě má být namířen především proti šíření dezinformací a to přesně v to duchu, jak je popisuje Foltýn nebo sémantický vizinonář František Vrábel. Dezinformace může být klidně pravdivá, stačí, že je protivládní.
Za „šíření poplašných zpráv pro cizí moc“ můžete dostat patnáct let. Co to je? Cokoliv, co si tak naše státní moc vyhodnotí. Redaktoři z Respektu (zdravíme Ivanku Svobodovou) z toho mají radost a už píší o tom, že ruská pátá kolona u nás by mohla být stíhatelná. Trestné má být i to, když budete pro cizí moc SHROMAŽĎOVAT veřejně dostupné informace.
Pokud tento přílepek projde, tak už nic nechybí k tomu, aby se našel nějaký nový Urválek a začaly procesy s protistátními spiklenci. V té chvíli prostě současná liberální moc vyhrála a může si dělat, co chce, protože má ovládnutá všechna mocenská centra v zemi. A my všichni buď ztichneme a nebo si nás podají. Ne naráz samozřejmě. Pěkně postupně. Jednoho po druhém. Seznamy už jsou udělané a zveřejněné.
Zákon teď míří do Senátu, zřejmě na jeho zrušení půjde nějaký podnět k ústavnímu soudu, ale vládní většina ho už podpořila. Že ho senát smete nebo prezident nepodepíše, případně ho ústavní soud zneplatní, na to bych si tedy nevsadil.
Už teď, bez tohoto zákona, dělala vládní mašinérie všechno, aby svobodu slova kriminalizovala, kde mohla. Už teď máme politické vězně. Už teď máme lidi, které popotahují po soudech. Už teď máme lidi v podmínce. Vladimíra Kapala utýrali k smrti. Samozřejmě demokraticky. Vláčením po soudních síních a mediální dehonestací. Jen si zatím ještě museli najít nějakou kriminální záminku, což nebylo vždycky jednoduché. Teď už to jednoduché bude. Pavel Šik to napsal hezky. Ve jménu boje s nedemokratickým režimem se mu začínáme podobat.
Dokonce i Nejvyššímu soudu se formulace nelíbí a považuje ji za problematickou.
Nejhorší na tom je, že pokud tento zákon vejde v platnost, tak už nebude cesty zpět. Nejdřív ho oni použijí proti nám a až se to otočí (ono se to vždycky otočí) tak zase bude použit proti nim. Ale zůstane, protože se jako klacek bude hodit vždycky. Bude už jen záležet, kdo bude zrovna u vesla. Boj proti oponentům se už dávno přesunul z volebních místností do těch soudních a policejních. Pokud takhle vláda začne lidi zavírat za názory, jak to asi dopadne, až bude smetena? Myslí si Rakušan, že na něj někdo bude brát ohled? Kdo bude mít chuť a sílu jim odpustit? Že nepoužije Rakušanovo dědictví přímo na Vítka?
Myslí si Fiala, že on pro cizí moc nepracuje? Že na něj ten gumový paragraf nepůjde naroubovat? Je jedno, jestli si teď dokáží ještě na čas zařídit koryta i prebendy a pozavírat pár odpůrců. Ten vztek mezi lidmi stejně nepotlačí, stejně tak tím nezachrání churavějící ekonomiku a jednoho dne budou oni souzeni právě podle tohoto paragrafu, protože to bude nejjednodušší a nebude nutné si na ně hledat kriminální záminky.
Svět opět začíná být místo, kde vyhrává větší kyj a demokracie krvácí z mnoha ran. Stále méně lidí věří, že je možné něco změnit volbami a jestli tento zákon vejde v platnost, přestanu tomu věřit i já. A v mezičase se budu hodně dívat na svoje spící děti a budu přemýšlet, do jakého momentu stojí za to bojovat. Poprvé jsem si přál, abych byl sám a nemusel brát ve svém rozhodování ohledy na velkou rodinu.
Ale asi to tak musí být. Asi se musí ukázat, co se doopravdy skrývalo za fasádou pravdy a lásky. Musí to uvidět každý a to nepůjde bez liberální i justiční zvůle. Bohužel se to zřejmě neobejde bez obětí. Bez zničených životů, bez mediálních pranýřů a dalších vymožeností liberální demokracie. Neobejde se to bez věznění odpůrců.
Můžeme začít přemýšlet, jestli budeme mít odvahu, až tento zákon vejde v platnost.
A Fialovi bych doporučil, aby to zrušil, dokud je čas. Kdo jinému jámu kopá… Ale hezké to každopádně nebude. A kdo ví, možná to přijde dřív, než bychom čekali. Ukrajinci potvrzují, že prvního ledna zastaví transit plynu přs svoje území. Putin teď také řekl, že plyn se zastaví (ale Gazprom to přežije). Jestli se to fakt stane a skutečně těmi trubkami nepůjde žádný přejmenovaný ruský plyn, tak budeme mít dřív revoluci než rovnodennost. Nebo… lépe řečeno… budeme mít bordel.
Ono se nemusí jen stmívat, může se i ochlazovat.
_______________________________________________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Herbert Kickl im O-Ton:
„Auch wenn die Situation noch undurchsichtig ist, können wir alle erahnen, aus welchem Umfeld der Täter stammt. Seit 2015 sind wir laufend mit islamistischem Terror konfrontiert……
Was muss eigentlich noch alles passieren? Wie viele Anschläge braucht es noch? Und wenn nun die Sicherheit des Landes in die Hände einer Verlierer-Ampel gelegt wird, ist zu befürchten, dass alles sogar noch schlimmer wird..?
.
P.S. neberte, prosím, němčinu jako provokaci, je to jazyk mých předků, kťeří zde žili po staletí. A jestliže zde lze publikovat slovensky mělo by to být dovoleno i německy.
V ČSR byla úředním jazykem čeština a slovenština. V některých oblastech se mluvilo maďarsky, německy, polsky a rusínsky.
V ČR je úředním jazykem čeština a slovensky se může oficiálně mluvit na úřadech. Německy jen ve vybraných okresech. Polsky taktéž.
Slušnost nám říká, že v českém prostředí se mluví a píše česky, případně slovensky, kde není problém s porozuměním. Je dobré se řídit slušností, případně si najít něco sobě bližšího..
Tu nemozem suhlasit slusnost rika ,clovek vaziaci si zakon a kulturu v svojej vlasti,bezpodmienecne respektuje toto iste v cudzej zemy tu neide o slusnost,tu je to znalost zakona a kultury ,kurva kdekolvek by som nebol,bo kurva tak je.
Keďže sme teda u tej spomínanej znalosti zákona a kultúry, bratku, teda ti ničo poviem.
Keby som ja tak rozprával, ako ty sem píšeš, otec by ma zmastil ako financ kozu, a od mojho starečka (bol cestárom a mal celkom ťažkú ruku) by som takú dostal, že by som sa vrátil aj s omrznutými nohami a pomarančom v ruke. Ale nikdy som ani otca, ani starečka, ani jeho kumpánov v krčme, keď už mali veľa vypité, takto rozprávať nepočul.
Teda si zober svoje kurvy a piče, ktorých je v tvojich postoch viac ako zvyšných slov dokopy, a nechaj si ich domov pre svoju rodinu. Lebo ja som človek, ktorý si váži kultúru v oboch svojich vlastiach, a ani na Slovači, ani na Morave či v Čechách toto do kultúry veru nepatrí. – Keby si to sám nespomenul, ani ja by som to nespomínal.
Toto je varovanie, a dávam iba jedno.
Slušnost znamená nepoučovat.
V německy mluvících zemích existuje rozsáhlá alternativa resp. opozice, která stejně jako my zde, bojuje proti neoliberálnímu anglosaskému korporátnímu despotismu a je mnohem krutěji perzekvována než u nás.
Je proto třeba tyto informace publikovat.
Budu to muset, jak vidím, dělat česky, i když si myslím, že by se čtenářstvo mohlo občas seznámit i s orginálem.
Klidně sem německy pište, je tu spousta lidí, kteří němčinu ovládají dobře a (snad) jim ani nevadí. Ta hrstka německy nemluvících si to v případě zájmu může dát přeložit překladačem.
Kvůli němčině vás nikdo nevyhodí.
Hrstka německy nemluvících?
Mozes pisat aj mandarin v znakoch jaky problem nijaky,len kolko ludi tu vie nemecky ci mandarin ja ani jedno ani druhe.
Mám mnoho krásných knih, které vyšly pouze na Slovensku: např. Ajid Varki-Popretie nebo Daniel Quinn-Izmael.
Stejně jako mnoho Slováků mluví maďarsky stejně tak, někteří mluvíme v Česku německy. Na to nelze zapomínat.
Kdo chce, tak má k dispozici překládací stroje. Některé pojmy přeložit ale nelze.
Ať chceš nebo ne, mladé české generaci je slovenština vzdálená a tak je to i naopak.
Convidado, zkusila jsem si nechat přeložit váš text, kde část byla česky, část německy. Přeložilo to českou část a pak už byl utrum. Tak snad, když text bude jenom jedním jazykem, aby to nemátlo překladač. Děkuju.
@Petra – Stačí okopírovat pouze německý text a např. DeepL by to měl zvládnout.
Je pravda, že překladače jsou nedokonalé. Tím, že já překládám většinou z angličtiny do němčiny, nemám s tím problém. Ale z ruštiny do češtiny to je kolikrát nesrozumitelné.
Mnohým se to bude zdát drzé a odporné ale jsou informace, které nelze přeložit a přesto je nutno je sdělit, jako např. pojem:
Verfassungsschutzrelevante Delegitimierung des Staates
Jestliže se zde stmívá, tak v Německu už je dávno tma.
https://www.verfassungsschutz.de/DE/themen/verfassungsschutzrelevante-delegitimierung-des-staates/verfassungsschutzrelevante-delegitimierung-des-staates_node.html
Dovoleno to samozřejmě je, ale třeba já si to nepřečtu. Což nevadí – já sem zase na oplátku napíšu občas čínsky.
Bavíme se o jazycíc našich předků v oblasti bývalého Československa. Snažil jsem se to vysvětlit ale zdá se, že animozity jsou těžko překonatelné.
Ano, to jsou. První dojem se těžko napravuje, a mé první setkání s němčinou nedopadlo moc dobře.
Bylo to v dobách, kdy jsem bydlel v Brně. Tehdy se v Brně každoročně konala Velká cena (automobilové a motocyklové závody), hojně obsazená návštěvníky z NDR. Byly jich i plné tramvaje, byli zhusta ožralí jak zákon káže, a na celu šalinu hulákali: das is ales unzr, čechiše švajne.
Jak jistě chápete, onu animozitu jsem nezískal vlastní vinou, ale zapsala se hluboko. Tak hluboko, že by to nespravila snad ani německy mluvící přítelkyně 🙂
Proto jsem se německy nikdy nenaučil, německy neumím a ani do budoucna to nemám v plánu. Nemám tu řeč rád, to je celé.
Máte pravdu, východní Němci jsou vůči Slovanům velmi nepřatelští a dokážou to dát každému ihned najevo. V Rakousku a jižním Německu je situace odlišná. I když poznají, že jsme z Ostblocku, chovají se velmi korektně. Mě osobně považují za Švýcara, což mě rozveseluje, protože maminka je z Modřic=Mödritz a tatínek z Líšně=Lösch. Já jsem se narodil v Jeseníku=Freiwaldau. U nás doma se mluvilo jak česko, tak německy. V okolí žije spousta Němců ale dodnes se bojí mluvit. Je to smutné.
No já slyšela německé nadávky na nás Čechy, jako například Schweine, v Bavorsku. A já si myslím, že je toto blog český a tedy byste se měl psát česky, případně slovensky. To je ta slušnost totiž.
Já sním o tom, že jednou budu psát blog v čínštině, ale zatím tak dobře čínsky neumím. Kdybych ho ale psal v českojazyčném prostředí, doplnil bych k němu i český překlad, aby si to čtenář mohl překliknout do českého jazyka. A kdyby přišel někdo, kdo čínsky umí opravdu dobře, mohl by mi text i opravit.
Convidado může postupovat analogicky.
Ano to by nejenom mohl, ale měl, pokud chce psát i německy. Pořád trvám na tom, že toto je český blog a tedy psát česky, případně slovensky, je slušnost. Německy ať si diskutuje v německém prostředí.
Samozřejmě. Budu to respektovat, tak jako dosud. Pokud ale bude nutno něco zveřejnit v originále, přidám překlad.
Mrzí mne, že nechcete rozumět 100 milionovém hlasu našich nejbližších sousedů. Např. weby jako jsou:
https://www.manova.news
/https://apolut.net/
https://www.nachdenkseiten.de/
stojí rozhodně za pozornost
Jak jsou tito němečtí sousedé nejbližší? Jsou bližší než Slováci a Poláci? Když už píšete o „nejbližších“ sousedech, tak jsou to jednoznačně Slováci se kterými jsme měli, dobrovolně podotýkám, společný stát a někteří z nás by ho rádi měli dosud.
Ve videu konečně zazněly závažné informace o islamizaci Německa!
CNN Prima NEWS 20. 12. 2024
24. série, 355. epizoda: ZPRÁVY – 20.12. v 23:00
Začátek je od 15m 50s
https://www.iprima.cz/serialy/zpravy/zpravy-39/355-zpravy-20-12-v-23-00
Vysoká karta
Victoria Nulandová o vztazích mezi Ruskem a NATO, mírových jednáních s Ukrajinou a volbách v USA
09-2024
Victoria Nuland on Russia-NATO relations, peace negotiations with Ukraine, and the U.S. elections
https://www.youtube.com/watch?v=HiS2dg_atfc&t=3250s
Skvělý dokument!
Jeffrey Sachs jim do do toho háže vidle
Jeffrey Sachs: Sachs: Pochopení konfliktu na Ukrajině (minidokument)
https://www.youtube.com/watch?v=RiK6DijNLGE
Tenhle dnešní režim odhaluje svou pravou tvář např. i tím jak matka zastřelené studentky Šimůnkové je označována za duševně pomatenou a přitom se jedná o skalní havlistku. Takto se režim chová ke svým, když tito začnou mít nepříjemné dotazy.
Šimůnková živě s Rajchlem + níže na Primě, kde odsuzuje PČR a Rakušana, ale i FFUK.
https://www.facebook.com/rajchl.jindrich/videos/8899311423519262/
https://www.youtube.com/watch?v=Bkq_GkCPoVs
Poslední dobou jsem si všiml, že AL začíná u nás pracovat hlavně proti fijalům a jim podobných grázlům a tak si kladu otázku, jestli se už nezačínáme pomalu zbavovat toho zla. To zlo je vlastně ve své podstatě hodně směšné a dá se dobře karikovat. Tak uvidíme, snad se blýská na lepší časy.
https://www.facebook.com/reel/469124212513433
Možná už to sem někdo dal, ale nevadí. Je to rozhovor Č. Strakatého s K. Konečnou a je to zajímavý rozhovor. Z tohoto rozhovoru víceméně vyplynulo, že K.Konečná stále bude hlavní tváří KSČM , ale stejně tak bude součástí STAČILO. K. Konečná řekla vlastně to samé jako D. Sterzik, že nechce aby opět propadlo milion hlasů a opět nám tady škodilo fijalové zlo.
Hnutí Stačilo má zatím příznivé reference a tak si myslím , že bude hodně záležet na obsazení vedoucích postů této strany , protože si taky myslím, že tam se bude lámat chleba a chybně zvolená jména toho mohou hodně pokazit. Tak se nechme toho 15.1. 2025 překvapit!
https://www.youtube.com/watch?v=_HtFYqXaf9E
Však jsem s Kateřinou na stejné vlně… 🙂
👍Souhlasím, bude to fuška. Na váš flek se neptám, ale pokud se dostanete do poslanecké sněmovny, tak tam je aspoň poslanecká imunita. Tak snad vám něco předtím nepřišijou. Na to bych teď dával velkýho majzla.
Já jsem prostě jednoho dne vstal z gauče a rozhodl se, že tuhle práci odvedu. Osobně mám politické ambice asi jako Franklin nebo Požarský. Ale když je vlast ohrožená, tak je prostě zapotřebí dělat i věci, které nijak zvlášť nemiluju.
Dokud mi to tak nějak půjde a bude naděje na změnu, tak to budu dělat. Nečekám od toho žádné prebendy ani výhody. Dělám to pro vlast, nikoliv pro Daniela Sterzika a žádné peníze světa nenahradí to, že jsem svůj čas dal politice a ne svým dětem. Ještě stojí za to se snažit, ještě stojí za to se pokoušet. Naši předci protestovali a bojovali proti nasazeným bajonetům, my bojujeme „jen“ proti mediální masáži. Vyčítal bych si, že jsem tady na blogu deset let nadával, ale nic neudělal pro nápravu poměrů.
Ale když sním, tak sním o tom, jak obdělávám půdu, lisuju víno, krmím zvířata, hostím pocestné a dívám se na své děti a děti svých dětí. Sním, že tohle blbé období jednou skončí a já budu zase hospodářem a blogerem, nikoliv carem.
A pořád sním o velkém domě, na kterém bude napsáno Institut českého venkova a uvnitř bude vonět večeře, pěnit pivo, bude tam dobrá společnost a bude se tam mluvit o nadějné budoucnosti.
Za to Ti patří neskonalý dík.
Obávám se, že ta cesta nebude jednoduchá, nýbrž trnitá. Rozhodně to nebude během voleb v příštím roce. Tahle junta, která krom nás vládne hlavně na západ od nás, se svých prebend jen tak nevzdá. Nezbývá mi než věřit, že se Vám podaří zvednout z gauče i další. Tenhle systém je možné smést jen revolucí. Opravné „demokratické metody“ totiž nefungují. Přeju Vám hodně štěstí…
https://www.youtube.com/watch?v=A8K5fBz_mWk
Ilona Švihlíková a Petr Drulák – Modernizace nebo úpadek
Pane Vidláku, to čemu vy říkáte vlast, to už dávno neexistuje, aspoň ne tam, kde žiji já a odkud bylo vyhnáno přes 3 miliony našich Němců. Když slyším: české sklo, české pivo, české bůhvíco, tak se mohu akorát zasmát. Na území Česka žili odjakživa společně Češi a Němci, tato odvěká pospolitost byla zničena. Zůstaly jen hřbitovy.
No jo, oni chtěli Heim ins Reich…
Tomu se říká selektivní paměť. Vynechat, co se nehodí.
America nie je DC ci NY.Sudety,nie su cesko,upozornujem toto co tu pisem ja poznam velmi dobre jedno aj druhe 30 rokov a nie z citanky .(30 rokov ceskoslovensko,30 rokov America)
Pozarsky pozbieral rusku holotu vzal mec do ruky a zachranil moskvu od lachov.
Taky to Čestmír od majitelů demokracie pěkně schytal. A přitom to byl takový hodný mladý pokrokový kádr. Ale stačí udělat rozhovor s Konečnou a najednou je vyvrhel, protože dává prostor zlým komunistům.
A je to venku:
Saúdové před dotyčným Němce několikrát varovali:
https://www.aktualnikonflikty.cz/viewtopic.php?f=12&p=412136#p412136
Takže kromě toho atentátníka by měli před soudem stát všichni, kdo věděli a měli jednat a nejednali.
Škoda zmařených životů, škoda zničeného zdraví a škoda zničených svátků. Ale pro AFD a její výsledek ve volbách nešlo udělat nic lepšího. – Na internetu se všechno vykecá, false flag o „antimuslimech“ neklapne.
A co Mossad,ti úzce spolupracují s muslimy IS
Je to jasné provedené a na zakázku Satana,ten žije z lidské krve.
Volby….
Slabostí Stačilo ale i další opozice, netvořící programově svorný celek, je v tom, že tak jak probíhá generační výměna, oslovuje čím dál tím menší část voličstva. Většina narozených krátce před rokem 1989 a poté, je prounijní i proatlantická. Většina starší generace upřednostňuje ANO.
Pro mobilizaci nadpoloviční a větší většiny voličů a z ní nadpoloviční většiny a větší většiny je příliš dobře. Zatím. Ne, že by bylo až tak dobře, ale jak jsem psal, jak už je to dlouho? Relativní zhoršování poměrů v čase je nižší než adaptační schopnost většiny voličů. Navíc, generace za generací se rodí do poměrů, které považuje za „normální“.
„Slabostí Stačilo ale i další opozice, netvořící programově svorný celek“
vs.
„[…] protože mi na rozdíl od koalice Spolu pracujeme na jednom programu a všichni kandidáti se jasně zaváží k tomu, že ten jeden program budou plnit,“ pronesla Konečná s tím, že kandidující za hnutí Stačilo se budou muset zavázat, že z volebních priorit „neuhnou“.“
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Za-tohle-chtel-dav-veset-Co-rekla-Konecna-u-Strakateho-766711
Tak teď tak úplně nevím, co jste tím chtěl říct.
Že vysokoškolsky vzdělaní lidé z měst volí demokratické strany ™
Když si tím dokládají inteligenci? Přeci do nich pořád hustí, že mladí, více vydělávající, VŠ vzdělaní volí jen odpovědně stranu …. . A jsou natolik hloupí, že ani nepoznají, jak s nimi manipulují. Na druhou stranu IQ 107 stačí na funkci generála ČSLA i NATO.
Tak to prrr, v CSLA by se tendle nymand nikdy do generala nedoslouzil, s jeho rodinnym IQ, maximalne tak do plukasa jako jeho tatka-agent-zpravodajec-komunista https://cs.wikipedia.org/wiki/Josef_Pavel_(plukovn%C3%ADk)
Ale dosloužil, měl hezky nakročeno. Za 10 let z rotmistra na majora (1980-rotmistr, 1982- podporučík, 1983-poručík, 1984-nadporučík. 1987-kapitán, 1990-major). K tomu zpravodajský kurz GŠ, aktivní soudruh, v roce 1988 vyznamenaný medailí „Za službu vlasti“ z rukou prezidenta Husáka. Jako vojenský přidělenec na vyslanectví na západě by dostal podplukovníka a nejpozději do 10-12 let by byl generálmajor. Stihl by to dokonce dřív, takhle dostal generálmajora až v roce 2010 (v roce 2002 byl jmenován brigádním generálem, tahle hodnost v ČSLA neexistovala)
Není k čemu. Nenalezl jsem reálného programu.
odverpánku napsal:
21 prosince, 2024 (15:27)
tdx napsal:
21 prosince, 2024 (15:31)
Kuj železo, dokud je žhavé
Motoristé jsou šikovnější, využili kolapsu Pirátů, a stáhli mladé potencionální voliče.
Nabídli spolupráci ANO na EU úrovni, kterou budou chtít přetavit i do nadcházejících voleb.
Možná nedosáhnou 20%, ale jsou ve hře, pro kterou jim postačí třetí vzadu, co vystrkuje bradu.
https://www.youtube.com/watch?v=i_6ZlOkzzvU
Josef původní napsal:21 prosince, 2024 (17:28)
„Je třeba napravit neúspěšnou politiku Bruselu.“ Bouřlivý summit Patriotů pro Evropu. Na stole novinka
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Je-treba-napravit-neuspesnou-politiku-Bruselu-Bourlivy-summit-Patriotu-pro-Evropu-Na-stole-novinka-766626
Jen další ODA, US, VV, Zelení, TOP05, Piráti.
tdx napsal:
21 prosince, 2024 (18:26)
A ODS to vadilo?
Mouřenín posloužil, ….
Kde bude STAČILO!?
Josef původní napsal:21 prosince, 2024 (18:56)
Nechci nikomu radit, ale
S velkou pravděpodobností bude po volbách ve vládě ANO, MOTORISTÉ, PRO.
Jestli to tak bude, záleží na STAČILO!
Možná se pletu, ale:
1. Nemá cenu okopávat kotníky ANO, protože to případné koalici více procent nepřinese.
2. Mladé asi převezmou MOTORISTÉ.
3. Senioři asi budou volit ANO, protože budou, s největší pravděpodobností, ve vládě.
4. Která skupina potenciálních voličů nebyla oslovena?
Někde to pochopili.
https://euractiv.cz/section/ekonomika/news/nedostupnost-bydleni-trapi-celou-evropu-ministri-volaji-po-zmene-cesko-chysta-zakon-pro-lidi-v-bytove-nouzi/
Tito lidé bohužel asi nemají internet.
Chce to práci v terénu, STAČILO! má největší šanci uspět.
Josef původní napsal:21 prosince, 2024 (19:38)
Priority Evropského parlamentu
Co slibovali:
Důstojné bydlení musí být cenově dostupnější, vyzývá Parlament
Evropský parlament apeluje na členské státy, aby zabezpečily cenově dostupné a důstojné bydlení pro všechny.
https://www.europarl.europa.eu/topics/cs/article/20210114STO95643/dustojne-bydleni-musi-byt-cenove-dostupnejsi-vyzyva-parlament
Sliby – chyby?
Nové priority:
Priority Evropské unie na období 2024–2029
….Těmito 3 prioritami jsou:
svobodná a demokratická Evropa
prosazování evropských hodnot v rámci Unie
uplatňování našich hodnot na globální úrovni
silná a bezpečná Evropa
soudržná vnější činnost s reálným dopadem
posílení naší bezpečnosti a obrany a ochrana našich občanů
přípravy na větší a silnější Unii
uplatňování komplexního přístupu k migraci a správě hranic
prosperující a konkurenceschopná Evropa
posílení konkurenceschopnosti EU
zajištění úspěšné ekologické a digitální transformace
podpora prostředí příznivého pro inovace a podnikání
společný postup
https://european-union.europa.eu/priorities-and-actions/eu-priorities/european-union-priorities-2024-2029_cs
Jak to dopadne?
Chtěli jsme to udělat co nejlíp, a dopadlo to jako vždycky
https://cs.wikipedia.org/wiki/Cht%C4%9Bli_jsme_to_nejlep%C5%A1%C3%AD_a_dopadlo_to_jako_v%C5%BEdycky
Jo. A Přísaha.
Josef původní napsal:21 prosince, 2024 (17:28)
Fiala dočista zešílel? STAČILO jde do voleb a Orbán předává žezlo.
Matěj Gregor ŽIVĚ
https://www.youtube.com/watch?v=Hnr0t97xU2A&t=790s
EU se nedaří, ale naštěstí Ukrajina vyhrává a Krym bude příští léto k dispozici pro to špekatý z MZVČR, aby tam dovolenkoval.
Pro pobaveni:
https://www.hlavnespravy.sk/vysetrovanie-ukazalo-ze-rumusnke-prezidentske-volby-boli-zrusene-bezdovodne-co-teraz/3760358
Rumuni mají taky čučkaře!
Jejich ÚS – metelescu blescu (a co včílkaj?)!
Vyšetrovanie ukázalo, že rumunské prezidentské voľby boli zrušené bezdôvodne. Čo teraz?
Jak to, že bezdůvodně? Už jste zapomněl? Byl by zvolen špatný kandidát, cožpak to jako důvod nestačí?
Nad ústavním předpokládejme i rumunským soudem, je ústavní parlamentní většina. Jenže, tak jako ústavní soud zrušil prezidentské volby, může zrušit volby parlamentní, aby opozice nezískala většinu, natož ústavní. Pak zbývá co? Ano, správně. V tom případě záleží koho podpoří ozbrojená část moci výkonné. V tom je významná úvaha, za čího režimu se bude mít lépe.
No a tady, proč vláda navrhuje přidat státním zaměstnancům, významné části voličstva?
Na druhou stranu gumový držhubný praragraf.
No, teraz sa už nič nedá robiť. Voľby uz prebehnu po novom….malokrat sme to s EU zažili?
Tragédie v Magneburku je strašná, nestasčí se jen semknout a je třeba se ptát proč se to stalo…nedává smysl, aby to páchal bývalý muslim. To by musel být naprostý šílenec. Co když to byla operace saúdskoarabské tajné služby? Infiltrovat agenta krtka do hnutí exmuslimů, který si v něm nejdřív dlouhé roky rozhodnými výroky bude vytvářet reputaci, ale potom udělá něco šokujícího čím hnutí zdiskredituje? Teď se budou evropské země obávat dávat azyl kritikům a odpadlíkům od islámu. Rijádu musel tento exil dost vadit a teď ho oslabili. A asi se nebojí ani toho, že by se to prozradilo. Protože o účasti Rijádu na 11. září cvrlikají vrabci na střeše a stejně americká armáda táhla do Kábulu místo do Rijádu.
—
Poznámka: tento komentář byl vložen na Tribunu a odtud spadl do spamu. Tribuna bohužel špatně funguje, doporučuji tam nepsat. Komentáře, psané do Tribuny a spadnuvší do spamu nelze uvolnit.
Alef Nula
Jenže jaká je část rovnice na straně agenta Krtka? Co při předpokládaném známém nákladu je jeho výnosem? Například může mít nevyléčitelnou chorobu s rychlou progresí, a má příbuzné. A nebo má nějako formu schizofrenie posílenou drogami. Motiv může mít podobný jako onen zdejší starobní důchodce kladoucí kamení na trať. Čin ani nemusí být založen na cílevědomém logickém uvažování.
Nemusí.
Jako děcka jsme hokejkovou lepicí páskou lepili ke kolejím nalezené patrony z pásů do německého lehkého kulometu. Měli jsme jich asi tak tři metry. Nábojnice i kulky byly nazelenalé, ale nebyly shnilé.
Chtěli jsme jen vědět, jaký rány to udělá.
Věděli jsme od někoho, že musíme lepit na kolej blíže travnatého břehu, špičkami kulek do toho břehu vedle náspu s tratí, aby kulky nikoho nezabily.
Rány to byly strašné, ale ani kolejím, ani kolům Hurvínků a Kredenců, se nic nestalo.
A nás sice esenbáci honili, když už to bylo myslím popáté, ale nechytili.
Měli jen blbého líného Moskviče – a my na vyladěných fichtlech frčeli do polí 😀
Přečtěte si tohle:
Vypadá to, že celá akce je false flag, zaměřená na diskreditaci protiislámsky zaměřených stran a hnutí.
https://www.echo24.cz/a/HMBg2/zpravy-zahranici-video-zabery-ukazuji-moment-zatceni-teroristy-z-magdeburku
saudského arabáče, který najede do henlajnů na vánočních trzích nám čučkaři vydávají za příznivce extrémní pravice, aka nacismu a AfD
ti čučkaři už nevědí co roupama
ale tupý lid jim zatím žere všecko, takže uvidíme
Přežil. Zatím. Dál se ukáže. Jestli bude vypovídat, co bude vypovídat. Co bude nalezeno u něj v mobilu, počítači, doma, na sítích…..
Zatím je známa jen část příběhu.
Ale ono přeci není až tak důležité co v mobilu nebo PC skutečně najdou, ale podstatně důležitější přeci je, kdo prohlídku dělá a kdo bude informovat veřejnost.
Je to jak s volbami a počítáním hlasů … v tomto případě je nejdůležitější, co se má obyvatelstvo dozvědět a jaký si mají udělat závěr.
V ideálním případě by mohli u něj najít „neprůstřelné“ napojení na AFD a pak tuto stranu „oprávněně“ zakázat.