Právě takto by mohl probíhat, a v některých zemích již probíhá, rozhovor mezi dvěma maminkami batolat.
Myslíte, že přeháním? Važte slova! Zřejmě nechápete, jak je důležité už od nejútlejšího dětství seznamovat vašeho potomka s pohlavními orgány. Podle odborníků z WHO se váš nezodpovědný přístup, může podepsat nejen na harmonickém vývoji dítěte, ale můžete se časem dostat i do problémů se zákonem. Vaše selhání se projeví nejpozději při vstupu do mateřské školy, kde sice proškolené pani učitelky vše napraví, ale vy si pochvalu nevysloužíte. V některých státech USA již odebírají děti nezodpovědným rodičům, kteří brání vývoji svého dítěte.
Věřím, že jsem zvedla ze židle mnohého rodiče, ale STANDARDY WHO Z ROKU 2017 hovoří jasně.
Vaše dítě se může a bude, jestli to nezastavíme včas, vyvíjet pod vlivem zákeřné ideologie až do své plnoletosti takto:
Od narození do 4. roku je rodič nabádán, aby podněcoval své batole k objevení genitálií, k masturbaci formou hry a dělání si dobře.
Dále. Do šestého roku je dítě zřejmě tak vyspělé, že jej můžeme seznamovat s genderovou rovností a přijetí rozdílů. Zapomeňte na trapné zavazování tkaničky u bot nebo správného čištění zubů. Vaše dítě čeká náročný krok do vzdělávací mašinérie. Nechcete přeci, aby se cítilo frustrované. Ale můžete si oddychnout. Každý ústav tedy školní ústav má své odborníky a vždy je po ruce nějaký specialista z neziskovky, který ví, co dělá. Po příchodu do školy se vaše dítě musí seznámit s láskou ke stejnému pohlaví a vyrovnat se s pornem v mediích. Jedním z bodů vzdělání je seznámení s menstruací. Samozřejmě děti bez rozdílu pohlaví, protože co kdyby… S devátým rokem věku je nutné si ujasnit rozdíl mezi identitou a biologickým pohlavím. Dál pokračuje seznamování s pornografií. Mezi dvanáctý a patnáctým rokem WHO doporučuje seznámit se s modifikacemi těla částečnými i nevratnými. V případě, že má dítě pochybnosti, máme tu již známé blokátory puberty. (V některých státech USA už zakazované, protože přivodily celoživotní traumata a celoživotně zohyzděné mladé lidi.) V tomto věku jsou děti obzvláště citlivé nejen na svůj zevnějšek. Pod vlivem systematického tlaku se mohou lehce klonit ke změně. Od patnáctého roku se dozvědí i svá práva, ujasní si svou identitu a svou genderovou roli. A už stačí jen hormony opačného pohlaví a hurá do plnoletosti.
Přijde vám takový scénář absurdní? Vše lze dohledat ve Standardách WHO z roku 2017. V západním světě, kam tak mnozí vzhlíží, již mají své výsledky.
Tak co? Necháme si plíživou manipulací prznit své děti? Nebo se začneme zajímat o koncepci školy a školky a včas řekneme NE? Tento scénář NIKDY neprojde, když rodiče převezmou zodpovědnost za své děti. Ani škola, ani stát nemůže rozhodovat za nás, když jim k tomu nedáme souhlas. A POZOR – mlčení znamená souhlas !!!
V případě zájmu, ráda zašlu celé znění Standard WHO
Kolik je v ČR případů takového „institucionálního“ zmanipulování zdravých standardně disponovaných dětí?
typicky kokot a jeho dotaz : „kolik techto pripadu je?“
v roce 2015 se v zapadni evrope takze progresivci ptali, kolik ze tu tech migrosu, znasilneni, vrazd macetou je
no a o par let pozdeji je jich docela dost
386 a půl. Půl proto, že Pepíček od sousedů je zmanipulován jen trochu.
Spíš bych položil otázku. Je tu někdo, kdo ve svém okolí takové děcko nemá? Přešitý nešťastníky znám tři, dceru známé v tom podporuje vlastní otec. Jak se jmenovala dvoumetrovej 120 kg vyhazovač z nočního podniku jsem se nezajímal, už jsem ji dlouho nepotkal.
To je tak, když se na klíčové pozice díky hlupákům dostanou jiní hlupáci, sociopati bez špetky morálky a svědomí.
To budou muset ve školkách zřídit zvláštní místnost – masturbárnu? A bude pro obé, teda všechna, pohlaví? Kdo tam bude dozorovat?! A bude v budoucnu i maturitní zkouška z masturbace…??! Kdo zasedne v komisi…??! Z učitelů/ek budou úchyláci. Říkalo se souško učitelko, pak paní učitelko, tak nově se bude asi říkat paní úchylačko…a pochopitelně tam budou asi docházet i ne(ziskové) organizace plné úchyláků ukazovat dětem efektivnější formy masturbace, školní inspekce…a ve finále pozvaní hosté si vybírat budoucí nevěsty či sexuální otroky…
Kristepane, svět se v brusel obrací stále rychlejším tempem!
Dokument v originálním anglickém znění byl publikován již před 14 lety (2010), v němčině 2011
https://www.bzga-whocc.de/en/publications/standards-for-sexuality-education/
Tady je ta hrůza v češtině: https://www.bzga-whocc.de/fileadmin/user_upload/Dokumente/BZgA_Standards_Czech.pdf
Neděláte-li nic proti tomu, nedivte se.
„Nikdo nedělá větší chybu, než ten, kdo nedělá nic, v domnění, že to málo, co udělat může, nemá smysl.““
Edmund Burke
A přesně tak se zachovalo v červnu 63,5% českých voličů.
vše lze dohledat ve standardách ? No nic, je to toto? : https://www.bzga-whocc.de/fileadmin/user_upload/Dokumente/BZgA_Standards_Czech.pdf
Kde se tam píše o blokátorech puberty a použití hormonů opačného pohlaví?
[„V případě, že má dítě pochybnosti, máme tu již známé blokátory puberty“ .
„A už stačí jen hormony opačného pohlaví a hurá do plnoletosti.“]
?
Jj, to jsou ty standardy.
Jak jsem to pochopila, tak z textu přímo nevyplývá, že se o blokátorech píše ve Standardech WHO. Ve škole děti zblbnou, ty pak jdou za poradcem, za psychologem a ten předepíše blokátory puberty.
Ano, blokátory nejsou součástí standard – jen doporučení, jak postupovat, aby se nám děti správně vyvíjely. Blokátory jsou kapitola sama o sobě a zase jsou doporučovány, aby děti nebyly vystaveny náročné pubertě.
Zmanipulované výzkumy o prospěšnosti blokátorů jdou z Oxfordské univerzity. Na toto se odvolává mnoho neziskovek a „lékařú“ kteří tuto metodu doporučují. Naštěstí některé státy od blokátorů dávají ruce pryč nebo dokonce zakazují. Ve standardech jsou pouze postupy, jak pokračovat ve správné výchově dítěte, aby se vhodně vyvíjelo. Zmiňuji, že blokátory jsou dostupně a po ruce, aby pomohly stejně jako další postupy.
No, oni, ti propagátoři, jsou evidentně důkazem, že se vyvinuli bez blokátorů špatně…ale tvoří jenom malé %.
Odkaz na tu oxfordskou studii by byl?
Není to jen sexuální výchova. Už 30 let probíhá řízená degradace školství.
Dříve úspěšné školství je zničeno. Ze škol vycházejí děti bez znalostí, bez chutě pořádně pracovat, ale namachrovaní.
Třeba to souvisí i s tím jaké děti do škol vcházejí.
Do skol deti vchadzaju rovnake, ako sme tam vchadzali my. Akurat s trochu nizsim respektom k autorite, pretoze ked neposluchnu, vobec nic sa nedeje … ale to je vo veku 6 rokov viac-menej jedno, pretoze to je vek, v ktorom dieta este musi posluchat len rodicov, a tych ked neposluchne, spravidla sa potresta samo – vid nedavaj prst do plamena sviecky – slecna ho tam strcila aj na treti krat …
Ne nadarmo se říká – do třetice všeho dobrého.
Absurdní? To nikdy neschválí?
Ale kdeže, už je „upečeno“, tak jako ESG (https://pravyprostor.net/proc-behem-dvou-az-tri-let-budou-chaty-a-chalupy-v-podstate-neprodejne/).
Cože jsem to psal o zrychlujícím se přelévání majetu od chudých k nejbohatším, aniž by ti chudí mohli něco změnit? Nebudete nic vlastnit a budete štastní, ani ty děti Vám už nepatří…
Majetní chudí?
Tak majetných chudých je většina, srovnejte Čecha s nějakým africkým domorodcem. Pořád se má lépe, lze mu tedy sebrat zdravotnictví, školství, bezpečnost, střechu nad hlavou a protože je produktivní, lze mu ukrást i budoucnost – zadlužit ho.
Státní dluh jsou budoucí daně, nic jiného.
—
Proti tomu tedy jde zvrhlá ideologie WHO, protože seberete-li lidem děti, sebral jste jim budoucnost. To asi A.C. Clarke dobře popsal v knize Konec dětství…
No tak ono to už dopadá jak dopadá i bez onoho z WHO. Rodiče se nebouří. Ledaže by se bouřili sami proti sobě. Jimi poskytované výchově – nevýchově.
Jestliže sami zanedbávají výchovu, vychovává někdo jiný. Internet …
A neziskovky ve školách? Většina rodičů tomu nechává volný průběh. Na odpor se staví jen výjimky. Ne proto, že ostatní by se báli, ale že jsou lhostejní, pasívní, tak jako v ostatním.
Rodicia tomu neveria .. presne tento standard som postla na emiminu, ked bol este ‚cerstvy‘, a bolo mi povedane, ze tomu len spatne rozumiem, a ze som naletela konspiratorom …